Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
34586 36125
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar panperspektyw
+19 / 79

Hah w więzieniu już mu dadzą szkołe :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2011 o 15:08

avatar voranek
+131 / 149

oj oni się nim zaopiekują w tym więzieniu że popamięta łajdak jeden...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChaserJohnDoe
+109 / 135

Dokładnie dupa będzie przepychana każdego dnia, a k*tas częściej w gębie niż szczoteczka do zębów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 20:16

W wojtek7887
+34 / 62

Mocne! Ale po co pisać kto za tym to "mocne"... To jest żałosne tak jak te łapki na YT. Jak się spodoba to wcisną, jeśli nie, to nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cukierek1234
+30 / 44

przestancie z tymi ankietami "kto uwaza cos to mocne, a kto nie to slabe" . ja wcisne mocne, ale zeczywiscie przydalby sie przycisk "zalosne"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sprite992
+19 / 29

To chyba bedzie najbardziej splusowany demot ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciociaswatka
+27 / 41

Specjalnie się zalogowałam i dałam 'mocne'. Ale ten głos, a nawet głosy nie rozwiązują problemów.
Politycy chcą zakazać aborcji- nawet kiedy zostało one poczęte w wyniku gwałtu. To nie jest dobre!.Nie jestem za aborcją, ale w tym przypaku i kilku innych( choroba dziecka czy zagrożenie zycia) kobieta powinna mieć prawo wyboru.
Mam nadzieję,że kiedy nasze pokolenie dojdzie do władzy pedofile, gwałciciele, mordercy i oprawcy zwierząt będą surowiej karani. Ale zamiast byczyc się w więzieniach i miec kompleksową opiekę za swój czyn będą ciężko harować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asiek4991
+14 / 28

po co kastrować?? na szubienice z nim!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChaserJohnDoe
+13 / 21

@asiek4991 za słaba kara

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asiek4991
+26 / 34

ja nie jestem aż tak okrutna. a czemu niby cale społeczeństwo ma przez te 12 lat utrzymywać takiego gnoja?? według mnie należy się śmierć!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 20:40

avatar ChaserJohnDoe
+1 / 15

@asiek4991 jak to mówią okrucieństwo za okrucieństwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asiek4991
+10 / 26

człowieku a co mam być miła dla takiego kogoś?? może mam go jeszcze pogłaskać i poprosić żeby się poprawił. jakby za takie coś groziła kara śmierci to nikt by się nie odważył... a teraz proszę każdy robi co chce. co to jest 12 lat?? i tak pewnie wyjdzie wcześniej za dobre sprawowanie albo tym podobne głupoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lucekk
+22 / 24

Proponuje obejrzeć na YT reportaż "Nie sąd cie skaże, pedofilu". Wystarczy pobyt w takim więzieniu i już kastracja nie jest potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klamski
+7 / 13

Dupa mu w pace pęknie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sephirothe
-1 / 15

hahahah żałosne stereotypy usłyszane w internecie... W polskich więzieniach NIKT NIKOGO NIE "PCHA" W PUPĘ! Są to inne więzienia niż amerykańskie. Tam są takie możliwości i przede wszystkim tam, życie w więzieniu jest zupełnie inne niż u nas... Tam chcą wypakować ludziom w dupsko, żeby pokazać swoją wyższość lub poniżyć innego więźnia. U nas takie rzeczy się nie dzieją, choć może to i źle :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tran
+4 / 10

Kastracja + tatuaż na czole, nie będzie miał życia,
nieludzkie? ale chyba oni sami siebie pozbawili człowieczeństwa robiąc to co zrobili!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zavafoj
-4 / 14

Specjalnie się zalogowałem, żeby kliknąć na mocne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lucekk
0 / 4

@Sephirothe obejrzałeś reportaż, którego tytuł podałem kilka komentarzy wcześniej? Nie? To obejrzyj i zmienisz zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zupka
-2 / 6

Amerykanie testowali taką kastracje. To nic nie daje, że gość nie ma jaj to nie znaczy że przechodzi mu ochota na to co robi. To siedzi u niego w głowie nie w jajach. To jest kwestia psychiki, ucięcie jąder przeszkodzi mu w tym, że mu nie stanie, ale jak będzie miał chęć, to znajdzie sposób na to aby mu stał, i zawsze może inaczej gwałcić.

Btw widzę że nowa moda teraz XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX kto za da mocne kto przeciw słabe ;s

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tylekbmx
+12 / 12

Ja jestem za ale wcisnąłem słabe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IceCube1993
+7 / 7

Mówicie, że w więzieniu mu nie dadzą żyć. Prawda jest jednak taka, że oni są tam odizolowani, dostają osobne cele, osobno wyprowadzani są na deptak. Nie mają prawie kontaktu z innymi więźniami, a szkoda. Zalogowałem się tylko po to, aby dać mocne. To skur*ielstwo powinno się wytępić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
+1 / 3

@eMCe88, dokładnie. Ciekawe czemu autor nie dał na odwrót, że kto jest za niech da słabe. Teraz miałby więcej minusów niż wszyscy inni userzy razem wzięci xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krewetka735
-5 / 11

Gwałciciele i pedofile to często ludzie chorzy. Trzeba ich leczyć, a nie kastrować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wiaderko
+1 / 1

Jak dla mnie kastracja to za mało... a co do samego zwyrodnialca , nawet nie chce myśleć to z nim będą robić w więzieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monarcha
+1 / 5

Takim demotem nawet się pochwalić przed kolegami nie można, bo jest to tylko żałosny chwyt. No niestety przykro mi autorze, ale takim demotem nikomu nie zaimponujesz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mikrusek
-1 / 1

A przypadkiem to nie powinna być pedofilia z gwałtem?
Jak tak, to szkoda, bo chyba wszyscy wiedza co sie dzieje z pedofilami w wiezieniu..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tarantulla
0 / 4

zastanawia mnie jaki syf w głowie mają ludzie, którzy klikneli 'słabe'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CiamCiaa
-1 / 1

On nie przeżyje w tym więzieniu za coś takiego ;] a tak nawiasem. Jestem za kastracją takich "ludzi" tzn. zwierząt i kara dożywocia ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damhaxor
0 / 0

Takim gnoja to bym rece w dupe powsadzal i sam bym im ucinal kutasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklop1977
0 / 0

ty i inni tylko piszecie ..byles w pace ? ja bylem 6 lat (stracone) fakt...za duzo filmow widziales bo w pace nikogo nie obchodzi za co garujesz ..liczy sie kasa i znajomosci i to co mozesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sisiorex
+159 / 205

Jestem za kastracją gwałcicieli, pedofili, różnego rodzaju takich zwyrodnialców, ale ten demot to chwyt dla ludzi którzy na szybko przeczytają i nacisnął oczywiście mocne, i w ten sposób dostaniesz się na główną, trochę to granie na emocjach, czy demot na gównej to taka ważna rzecz w zyciu że trzeba się chwytac takich sztuczek ?:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar shallowgirl
+18 / 18

manipulacja troche z tym mocna/slabe ale jak pokazuja ostatnio dodane demoty dobra ocena wcale nie jest rownoznaczna z dostaniem sie na glowna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+2 / 6

I tylko 4 procent głosujących pomyślało samodzielnie-jak ty (stan na północ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2011 o 0:19

M monnisia
-4 / 14

mocne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sirrah6x6
+7 / 11

A ja dałem minusa, chociaż jestem za kastracją i to w bolesny sposób tych śmieci. Ale nie akceptuję takich g*wnianych demotów jak ten. W takim razie stworzę sobie demota "Jeżeli jesteś za kastracją pedofilii to wciśnij mocne" i też będę miał demota na głównej z wysoką oceną. Szkoda tylko, że zdobytego w żałosny sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mativodka
0 / 4

No i się wydało.. Wszyscy co dali słabe to pedofile .. Oby tak dalej , piękna przykrywka ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheQman
+71 / 95

kolejna ankieta by dostać się na główna.. co nam z takiego głosowania jak kastracji po zobaczeniu głosów na pewno nie wprowadzą.. -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arent
+15 / 19

No to od tego są qrva komentarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+17 / 19

Dokładnie. Liczyłem, że "najlepszym komentarzem" będą właśnie takie słowa. Takie demoty to zwykłe granie na ludzkich uczuciach - chce się dać minusa, ale żal, bo przecież jest się za kastracją. Idiotyzm. Proponuję zrobić demot:Jeśli jesteś mieszkańcem Ziemi:to daj mocne... Autor powinien się wstydzić za takie coś, a admin to już w ogóle spalić buraka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ablablabla
+29 / 37

Jestem za ale i tak dam minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Manialo
+11 / 17

To jest następny żenujący Demot, typu jak ten z Kaczyńskim, co jest top1 w głosach...

Jestem za kastracją, ale Demot jako tako gówno da.. więc się
ogarnijcie.. Admin powinien blokować na jakiś czas takie Demoty..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAR0S
+10 / 14

Mam dosyć sond na demotach. To nie jest portal do umieszczania takich gówien. Weź sobie na jakimś pudelku ten temat porusz a nie tu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ario
+1 / 11

obciąć im jaja piłą mechaniczną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
+3 / 3

glinx11: w pełni popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dresymatkiteresy
+1 / 5

a teraz zostajesz skazany przez pomylke, mimo, ze nie jestes pedofilem... powodzenia w zyciu bez siurka. Nie myslacy motloch

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Madziekx3
-4 / 8

Gościu w pierdlu będzie miał przerąbane. Cwel jeden.!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 13:47

X xManiax
+15 / 21

właśnie bez sensu. nie było pomysłu na demota więc robi ankietę która rzeczywiście rusza człowieka... za późno się zorientowałam o co tak na prawdę chodzi i wcisnęłam 'mocne'. oczywiście jestem za, ale za kastracją a nie za robieniem ankiet na stronie demotywatory.pl!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ewelyynka
+6 / 12

Oczywiście uważam, że taki pomysł jest absolutnie niedopuszczalny w cywilizowanym świecie, ale gdybym została zgwałcona, to pewnie sama chciałabym gościa wykastrować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
+7 / 13

a czy ten świat na pewno jest na tyle cywilizowany jak to ujęłaś skoro takie rzeczy mają miejsce??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymon9712
+11 / 15

to może zróbmy kto za kastracją niech da słabe co? ;>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JestemPatriota
+3 / 9

Jestem za tym żeby np. budowali drogi za darmo, przynajmniej byłby jakiś z nich pożytek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glimpmilg
+6 / 14

mogą budować po kastracji, wszystko w swoim czasie^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nolderoth
+2 / 2

czemu obrońca miał być wykastrowany?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Physicist
+33 / 43

Czego to dzieci neo nie wymyslą, żeby demot się znalazł na głównej... "założyłem sie z...", "jesteś mnie popierasz daj 'mocne'"... brak słów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S strzala7991
0 / 4

mają przekutasione

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Raf12000
+5 / 5

następna popie*dolona ankieta na demotach. ja się pytam: po co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Physicist
+5 / 5

ludzie widzą, że takich ankiet jest pełno na GŁÓWNEJ, więc z dnia na dzień będzie tego coraz więcej, aż ludzie zapomną do czego służy strona demotywatory.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulinkax89
+3 / 5

No rzesz kurde... ile można tych durnych ankiet?!?!?!?! :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szaleniec16
+5 / 11

Musi to jeszcze udowodnić. Po seksie za obopólną zgodą są inne obtarcia na waginie niż po gwałcie. Porządna obdukcja powinna to wyjaśnić. Gorzej jeżeli domniemanego gwałciciela bdzie przesłuchiwać kobieta, wtedy gość ma prze*ebane. Kobiety uzyskały już tyle praw, do głosowania, urlopów, chodzą w spodniach i wykonują typowo męskie zajęcia. Niech się wezmą za tą sprawę. Jestem pewien, że w krótkim czasie osiągnęłyby sukces. A kastracja... Jak to mówił kodeks Hammurabiego: "Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze, a za gwałt kastracja".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magik2208
+4 / 12

Wciskam mocne z myślą, że chodzi oczywiście o kastracje fizyczną a nie hormonalną. Zdecydowanie jestem zwoleniikiem aby w końcu ktoś u nas wprowadził kary śmierci - krzesło, czy jak dawniej- wieszanie, gilotyna. Czemu tego nie zrobią, zamiast tego mamy płacić za utrzymanie takich kretynów co posiedzą dożywocie. Oko za oko ząb za ząb. Gwałcicielom ucinać penisa, złodziejom ręce itp.
Pewnie zaraz mnie zminusują...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jamnior
-2 / 4

Dałem słabe, jestem zwolennikiem kary śmierci za jakąkolwiek formę ataku na życie bądź świadome niszczenie czyjejś psychiki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litwa00707
-1 / 1

Napiszmy petycje do rządu ! ;D Może przejrza na oczy i bede dawali stosowne kary za dany czyn ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aletsoo
-2 / 2

aż sie zalogowałam, żeby "zagłosować"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar buczos
-1 / 1

Pedofile również powinni być kastrowani !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M muffinowa
+2 / 2

Można też taniej- na odstrzał :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R relekso4
-2 / 2

JAK go wykastruja to zrobi karaiere w bee geasach albo modern talking : D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+6 / 6

"Nie czyń drugiemu co tobie nie miłe" a chwilę wcześniej mu życzysz, żeby go dojechali w pace. Mam rozumieć że miło by ci było jakby ci ktoś życzył, żeby cię dojechali w pace?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+7 / 15

Trochę nieprecyzyjne sformułowanie, bo nie wiadomo o jaki rodzaj kastracji chodzi. Kastracja farmakologiczna połączona z leczeniem psychiatrycznym wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem. Kastracja chirurgiczna jest naszą bardzo subiektywną reakcją na zło w świecie. Ale nasze stopniowanie zła, gdzie jeżdżenie po pijaku jest generalnie wybaczalne, gwałcenie karygodne, gwałcenie córki chore, a znęcanie się nad ślicznym pieskiem niedopuszczalne, to tylko konwencja nie mająca nic wspólnego z prawdziwym cierpieniem ofiar. Nie upierajmy się przy nieadekwatnym systemie kar, bo jeśli powiemy A, trzeba powiedzieć B, jeśli gwałciciel zasługuje na kastrację, to pijany kierowca, który pozbawił życie 8 letniej dziewczynki oprócz więzienia zasługuje na wydłubanie oka, a złodziej na wyrwanie paznokcia. Na pewno chcemy wracać do nieestetycznych okaleczeń, żeby poczuć się przyjemnie, że mamy kontrolę nad społeczeństwem? Nie mamy i nigdy nie będziemy mieć, ludzie będą ginąć i będą gwałceni. Zamiast się mścić na złoczyńcach, dając upust swoim naturalnym instynktom zemsty, możemy starać się pomóc społeczeństwu jako całości, leczyć pedofili, poprawić programy resocjalizacji dla przestępców, zupełnie zrewolucjonizować resocjalizację młodocianych przestępców etc. Prawdopodobnie będzie to ciut bardziej skuteczne rozwiązanie niż okaleczenia, dużo bardziej humanitarne, i niestety, prawdopodobnie, nie dające przyjemnego poczucia kontroli tylko nieprzyjemne uczucie, że nie wycinamy żadnych części ciała i ogólnie siedzimy na czterech literach zamiast działać. Osobiście wolę sprawiedliwość i pogłębianie w ludziach ludzkich odruchów niż moje spokojne sumienie, ale może nie dla wszystkich wybór jest taki oczywisty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DzieckoNeo12
-1 / 5

jeśli jakiś chory pedofil czy nieodpowiedzialny człowiek zrobiłby krzywdę mojej siostrze, myślisz, żesiedziałabym cicho na czterech literach, a może powinnam gratulować? oczywiście, że chciałabym się zemścić,dać mocną karę, choć żadna nie przywróci zdrowia fizycznego czy psychicznego a nawet życia w razie wypadku. Możenie trzeba koniecznie okaleczać drugiego człowieka ale należy się jakieś odpokutowanie, może nie dożywocie bo coto siedzieć na tyłku do końca życia, lepiej mieć ciężkie prace społeczne do końca życia, i żeby żałował,zniszczyć komuś życie to nie porwanie maskotki. -,- a leczenie jak najbardziej się przyda, ale nic nie zmienifaktu,że dany człowiek komuś zrobił krzywdę. zresztą, najlepszą karą jest własne sumienie, jesli sprawca wie, co zrobil i jakiej wagi, to jego wlasne ciężkie mysli go zabija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 19:52

avatar Iskierka
+9 / 9

Gdyby ktoś rozjechał mojego nieostrożnego brata na ciemnej wiejskiej drodze nocą, znalazłabym go i urwałabym mu głowę, co nie znaczy, że prawo powinno w ten sposób funkcjonować. Co do reszty się zupełnie zgadzam - kary nie powinny być za mało dotkliwe. Najlepiej, gdyby miały na celu pokazanie przestępcy, jak głupio postąpił, a nie ucieszenie rodziny poszkodowanego, która w takiej sytuacji nie może i nie powinna być obiektywna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asiek4991
+1 / 5

Iskierka... kara ma odstraszać nie uczyć!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
+4 / 4

asiek4991: To muszę cię z przykrością zawiadomić, że nigdy nie uczy. Kiedyś ucinano ręce, i tylko ktoś naiwny uwierzyłby, ze dawało to efekt. Złodzieje wiedzieli, że tak jst ustawiony świat i dalej kradli bo często mylnie uważali ze muszą. I tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asiek4991
0 / 2

naxster przepraszam, ale nie rozumiem. przecież wlasnie to powiedzialam. jesli za gwalt groziłaby szubienica to raczej byłoby mniej chetnych, a jesli jakis cwaniak by sie znalazl to by zawisł i tyle... nie wiem w czym problem. prawo powinno byc bardziej surowe. teraz jest glupie prawo, no ale to juz inna historia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mikoironmaiden
-1 / 3

ja z kolei mam inne przekonanie. takich zboków/morderców itp ( pełnotletnich oczywiście) wydawać rodzinie poszkodowanego. na pewno by poskutkowało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Giaaant
+1 / 7

Problem kary śmierci i kastrowania pedofilów należy do tematów dyskusyjnych. Najważniejsze jest jedno pytanie, co będzie gdy osoba skazana na śmierć lub kastrację uznana zostanie za niewinną? Odszkodowanie? Ono życia lub własnego dziecka nie zwróci. Oczywiście jestem za najwyższą karą dla pedofilów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Onoma94
+9 / 13

Demot słaby więc dałem słabe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Physicist
+4 / 4

Zacznijmy od tego, ze to w ogóle nie jest demot...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brono
+1 / 17

Kastracja nie należy do tanich zabiegów. Za to sztuka amunicji kaliber 9mm kosztuje około złotówki. Sami sobie
odpowiedźcie, co jest lepsze. Poza tym część gwałtów ma podłoże psychologiczne a nie seksualne, więc kastracja niewiele pomoże. Natomiast kula w łeb rozwiązuje problem raz a dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 17:28

avatar saginata
+1 / 9

A wiadro w Tesco 12zł. Co ma cena amunicji albo wiader do rzeczy? Jak myślisz, że kula w łeb rozwiązuje problem to nie rozumiesz problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
+5 / 5

Jeżeli uważasz, ze życie ludzkie jest możliwe do przeliczenia na cenę, a decyzję o czyimś losie podejmujesz na podstawie kosztów... To się zastanów czy może samemu sobie odjąć trochę wydatków, w końcu kula to tylko 1 zł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sCr
+6 / 8

zalosny sposob dostawania plusow. modne sie to ostatnio zrobilo. pytam sie gdzie jest admin ktory powinien z miejsca tego typu smieci archiwizowac?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joasiagg
0 / 2

Przez ankiee nie dam ani + ani - ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CwLks
+1 / 5

goluch-nawet nie wiesz co to znaczy spedzic 5 czy 10 NAJLEPSZYCH LAT SWOJEGO ZYCIA w wiezieniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar goluch
+19 / 27

ostatnio w mojej okolicy trzech kumpli zgwałciło 16letnią dziewczyne,dostli po 10 lat,wedłóg mnie to za maly wyrok,dziewczyna ma traume do końca zycia a oni wyjdą po 5 latach za dobre sprawowanie. gwałt jest chyba najgłupszym przestępstwem , jak by nie mogło się iść na dziwki i mieć pewność ze nie pojdzie sie siedziec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fuckyea
-2 / 4

zalogowalam sie zeby dac... +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 1

Niech moderatorzy w końcu ogarną ryja i przestaną dodawać sondy na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DeAeRO
+7 / 19

Dałem słabe, bo nie jestem za kastracją, ale za karą śmierci..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+4 / 6

Masz jakiś dobry, racjonalny argument za tą karą śmierci czy tak się tylko emocjami kierujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F freezoid
-1 / 1

kastracja to za mało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fallenXangel
+2 / 2

kto normalny popiera gwałcicieli?! dałam -, bo nienawidzę tego typu ankiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
0 / 0

longin: mimo wszystko, popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kachaaa444
-5 / 5

Specjalnie się zalogowałam, żeby wcisnąć mocne !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muszydlo
+3 / 3

beznadziejna kolejna ankieta! [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oryginalnaa
-3 / 3

Mocne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zulogul
0 / 2

lepszy był by opis "kto jest za kastracja tego który wydał tak niski wyrok dla potwora i eutanazją dla polityków za to że będzie żył za nasze podatki zamiast zapier*alać w kamieniołomach ...."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mawetti
+3 / 7

Zgadzam się, choć nie do końca. W tym przypadku wina jest ewidentna, ale nie zawsze tak jest. Bywa, że dziewczyna idzie z facetem do łóżka, a potem się tego wstydzi(gdy jest młoda) lub zachodzi w ciążę i zgłasza, że została zgwałcona. W ten sposób można rozwalić życie normalnemu facetowi. Nie zawsze to mężczyzna jest winny, a często bywa, że ludzie tylko słyszą słowo 'gwałt' i od razu współczują kobiecie, a mężczyznę mieszają z błotem. PS: Jestem dziewczyną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WawronBone
+4 / 4

żałosny demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaxPolej
+2 / 6

Kastracja owszem ale dla takich ścierw to mogli by średniowieczne tortury przywrócić godzina z wykwalifikowanym katem to sam by sobie tego kutasa obciął ze strachu, że zrobił by znowu to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OscarII
0 / 2

Więc zacznij się bać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Birkardo
+3 / 5

k*rwa mać, ankieta - a ja dałem mocne. Wstyd mi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kinga001100
-2 / 8

sama zostałam zgwałcona . facet dostał 3 lata w zawiasach. miałam wtedy 12 lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
0 / 0

Sorry ale co to za pierdoły? Jak miałaś wtedy rzeczywiście 12 lat, to facet miałby 2 zarzuty - gwałt i pedofilie. Nie wydaje mi się aby za gwałt i pedofilie jednocześnie, można by było dostać wyrok w zawieszeniu i w dodatku tak niski.
Ale mimo wszystko jeśli to rzeczywiście prawda, to jest dowód na to jak to prawo jest chore i współczuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+3 / 11

Przeciw. Wy naprawdę jesteście za okaleczaniem albo chemiczną kontrolą ludzkiego umysłu przez państwo? To co dalej? Może jak ktoś przed policją ucieka to mu nogi ucinać żeby drugi raz nie mógł? Może hakerów chemicznie ogłupiać żeby nie byli w stanie nawet pralki zaprogramować? Zamykać ok, ale kastracja tylko za zgodą gwałciciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
0 / 2

Czytałeś na co odpowiadasz w ogóle? Gdzie ja coś pisałem o przemocy fizycznej albo o cierpieniu? Co to ma do rzeczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yukufumei
-2 / 4

Widocznie ty nie rozumiesz, czym jest gwałt dla kobiety. Porównywanie gwałciciela do hakera to głupota. Zupełnie inny wymiar zbrodni. Uważam, że gwałciciele powinni być kastrowani. A potem prace społeczne. Chociażby po to, żeby mieć pewność, że taki s******l nie zrobi drugi raz tego samego. I niby z jakiej racji my mamy mieć na utrzymaniu takie potwory?

A demot słaby. Kolejne ankieta. Żałosny sposób na dostanie się na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
0 / 4

Czytaj ze zrozumieniem. W żadnym miejscu nie porównałem gwałciciela do hakera. To, czym jest gwałt dla kobiety nie ma tu nic do rzeczy. Państwo nie powinno mieć prawa przymusowo okaleczać ani chemicznie otępiać ludzi. Bez wyjątków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yukufumei
-1 / 3

Szczerze mówiąc, jestem ciekawa, czy tak samo byś mówił, gdyby któraś z bliskich tobie kobiet została skrzywdzona. Państwo ma obowiązek zapewnić obywatelom bezpieczeństwo. I kara powinna być adekwatna do zbrodni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+2 / 4

Tak samo bym mówił bo ja potrafię nie próbować naginać prawa do swoich emocji. Durny argument i to nie powinno mieć nic do rzeczy czy ktoś ma zgwałconego znajomego czy nie. Kara powinna być adekwatna do zbrodni ale nie powinna sama w sobie być zbrodnią. Okaleczanie obywateli to jest zbrodnia. Ja nic nie mam przeciwko zamykaniu gwałcicieli. To wystarczy, żeby w wystarczającym stopniu chronić ludzi. Kastracja tylko dobrowolna, w zamian za jakieś skrócenie wyroku. Nie jako kara tylko jako leczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izobara
0 / 2

Swoją drogą nie uważasz, że ci, którzy nie poddają się dobrowolnej kastracji (jako właśnie tej formy leczenia) są zwyrodnialcami, którzy tylko odliczają dni do końca wyroku? Poza tym kastracja chemiczna to nie jest ingerencja w mózg takiego człowieka tylko w organizm (w dodatku odwracalna). Wiem, że w jakimś państwie wprowadzono system, że każdy pedofil, który trafił za kratki miał ujawnioną przez państwo tożsamość - jego profil znajdował się na stronie internetowej tak, że każdy mógł sprawdzić czy czasami jego sąsiad nie odsiadywał już wyroku za tą zbrodnię. Ale zgaduję, że do takiego systemu też miałbyś obiekcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yukufumei
+1 / 1

I świetnie. Taki zwyrodnialec odsiedzi sobie kilka lat, przez ten czas będzie miał zapewnione wyżywienie, dach nad głową, pełną opiekę lekarską, rozrywkę. A po odsiedzeniu wyroku zrobi to samo. I co z tego, że znowu zostanie skazany, jeśli zniszczy życie kolejnej osobie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Galego
0 / 2

jestem za kastracja ale dalem słabe bo to jest wyłudzanie głosów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I InStyle
-2 / 2

jak najbardziej kastracja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monkey023
+1 / 1

leci wieeelki -, ponieważ widzę, że bardzo chcesz się dostać na główną i zrobiłeś demotywatora w formie ankiety, na którą każdy zagłosuje na "tak". Kto chce by gwałciciele zostali wykastrowani niech naciśnie "słabe" nie dodałbyś takiego demotywatora, prawda? :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kazetwola
-2 / 4

kastracja i to bez znieczulenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HrabiaVulpes
+11 / 15

Słowa te kieruję do wszystkich, którzy popierają kastrację:

przypuśćmy, że pewna kobieta z zawiści oskarżyła
pewnego mężczyznę o gwałt. to dość częsty proceder, niestety nie jest zbyt srodze karalny. komu uwierzy sąd i
policja? oczywiście "poszkodowanej". gdy wszystko się wyda, kobiecie większość wybaczy, a na niewinnym człowieku do końca życia będzie trwać piętno gwałciciela.

w naszym kraju taki "uniewinniony" w oczach prawa (ale nie w
oczach ludzi) człowiek może zażądać (choć wątpliwe, by je otrzymał) odszkodowania za czas spędzony w
więzieniu. co będzie, jeśli zaczną żądać odszkodowań za okaleczenie ciała?

biorąc pod uwagę, jak często
przychodzi "moda" na oskarżanie mężczyzn, którzy sprzeciwiają się kobiecie, o gwałt: nasz kraj
zbankrutowałby.

podobnie tyczy się sprawa kary śmierci, ale to już inna bajka.

Może i sam byłbym za kastracją,
jeśli tylko jedno zostałoby spełnione - niech wykażą, ponad wszelką wątpliwość, że on naprawdę jest tego
winien. W dzisiejszej Polsce wykazanie tego jest trudne i zazwyczaj w więzieniach lądują niewinni ludzie.

koniec
mojej tyrady

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 18:43

avatar mynonsense
+1 / 3

Nie jestem za kastracją gwałcicieli. Gwałt czy molestowanie seksualne to nie tylko sam stosunek, ale także ów 'zły dotyk', zdjęcia pornograficzne i różnego rodzaju inne epizody... Myślę, że niewiele by to zmieniło. A dla autora demota plus tylko za to, że jego demot rozpoczął kolejną wartą uwagi dyskusję pomiędzy użytkownikami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+1 / 3

Ja tu nie widzę żadnej dyskusji. Przynajmniej takiej merytorycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ejsman3
0 / 0

Admin sam łamie przepisów które prawdopodobnie sam wymyślił. Jakiś czas temu jeden demot specjalnie został zarchiwizowany gdyż w opisie było jeśli to wciśnij mocne jeśli to wciśnij słabe, tak samo jest z combosami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D draxidox
-4 / 4

ty no zalogowałem się tylko po to, żeby dać MOCNE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Algern
0 / 0

"kasacja" chyba kastracja.Ale mam to w dupie,chcesz tylko dostać się na główną, słabe leci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BocianowoBDG
-1 / 5

12 lat?! buahahaha brawo niski sądzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bebik
-3 / 7

słabe klikali gwałciciele ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GK8
0 / 0

szantaż. czyli jak dostac sie na głowna :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jacko987
+2 / 4

osobiście jestem za eliminacją takich osobników, z miłą chęciom mógł bym pracować jako kat przy utylizacji takich ścierw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+3 / 3

Yebać ankiety, demoty gorsze niż kiepy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slonxkx
-1 / 3

kara śmierci dla takich ludzi w sumie to bestie nie ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 19:05

avatar saginata
-2 / 6

Dla psów też kara śmierci bo to nie ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
0 / 2

longin - Niejeden by taki zastrzyk zaaplikował, za dobre pieniądze chętni do tej roboty się znajdą, a jakby przykładnie jednego czy dwóch załatwić by zaczęli gryźć ziemię, to poszłyby w dół wszystkie przypadki molestowania i gwałtu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yukufumei
0 / 2

Sądzę, że większość z tych osób, które wcisnęły słabe, dawały słabe za demota, a nie za to, że są przeciwne kastracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GA777
+2 / 4

tak ale wyobrazcie sobie sytuacje gdyby oskarżono o gwałt kogos niewinnego...

ale dla tych j*banych zboków to nawet za mało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulkaaaa
+2 / 4

Omg! zaj*bać go , bo tylko na to zasługuje !
,,Kobieta Cię urodziła więc nie masz prawa żadnej poniżyć" !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmss444
+4 / 6

12 lat?? Co to jest?? Przeciez on to robil swiadomie. Gwalt dla kobiety jest na pewno straszna porazka. A tu mamy do tego jeszcze corke... ech...
Jak wlasny ojciec moze cos takiego robic?? To obrzydliwe, w glowie sie nie miesci, a sad daje mu 12 lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas155
+6 / 14

Debile! Czy wy ku*** myślicie?! Wasz tok rozumowania jest taki:
wykastrować gwałciciela, żeby nie gwałcił, więc równie dobrze można:
uciąć rękę złodziejowi, żeby nie kradł
A tak cofniecie się w czasie, zniszczycie cywilizację, którą nasi przodkowie budowali przez wieki, nie będziecie się niczym różnić od Arabów, a niektóre dzikie plemiona będą na wyższym poziomie cywilizacyjnym niż wy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bluznierca
-4 / 6

No oczywiscie ze reke uj***c kazdemu zlodziejowi. Obie. Zeby nie kusilo nastepnym razem.
Pedofila/gwalciciela wykastrowac. Oraz i tak oddac go do celi z homoseksualistami.
Za rozboje spuszczac wpi****l 24 na dobe przez 7 dni w tygodniu. Lancuchami. Ale tak zeby nie zabic.
A potem wszystkich zsylac na jedna wyspe otoczona rekinami. Niech se tam swoje poje***e reguly zycia ustalaja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+5 / 7

Wyrzuciliście kiedyś peta na ulicę, papierek po cukierku, zużytą chusteczkę? Jeśli tak, weźcie na siebie 1000 godzin prac społecznych. Przywłaszczyliście sobie kiedyś książkę dziadka, wujka, koleżanki? Obcięcie ręki. Zaniedbaliście psa, dziecko, i przez to się zgubiło na kilkanaście minut czy kilka godzin, albo za cieńko je ubraliście i dostało kataru? Należy wam się kara śmierci. Odechce wam się złych uczynków i wszyscy będziemy idealnymi ludźmi. Żyjącymi w jakimś poronionym świecie. Każdy dorosły człowiek popełnia przestępstwa, zbiera mandaty, płaci kary kanarom, nie ma ludzi całkowicie dobrych i całkowicie złych, którzy powinni zostać pożarci przez rekiny. To tylko troszkę gorsza wersja nas samych, albo troszkę gorsza wersja troszkę gorszej wersji, itd. Więc proponuję jednak obiektywne i adekwatne kary, bo jeszcze tego nie wiecie, ale za 20 lat sami możecie wylądować w więzieniu, za kradzież, za pobicie, za zrobienie jakiegoś głupstwa, mniej lub bardziej świadome skrzywdzenie kogoś, wandalizm po alkoholu czy inne czyny o których nie macie dzisiaj pojęcia, ale które możecie kiedyś popełnić, bo tak jak każdy człowiek na ziemi macie w sobie również zło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Majeczkon
0 / 4

mylisz pojęcia... Zgadzam się , że kradzież to też zbrodnia tak jak gwałt , ale przecież ten człowiek nie gwłcił jej 1 czy 2 razy tylko przez 10 lat i do tego jeszcze jak była nieletna... Zniszczył jej życie bo pewnie nie chodziła do szkoły tylko była gdzieś tam zamknięta. Ja jestem za kastracją bo powinien przynjamniej w 1% poczuć ten ból co ona...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gerard15
-1 / 5

Je*ie mnie co oni robia !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marysia2506
+1 / 5

12 lat?? To aż śmiesznie mała kara za uraz psychiczny do końca życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michu1916
+1 / 5

Specjalnie się zalogowałem, żeby to napisać i dać mocne... Jak koleżanka napisała wyżej.. w cywilizowanym świecie, tak więc powinien ten świat pozostać cywilizowanym i powinni się zachowywać jak cywilizowani, a nie jak zwierzęta. Jest tzw. kastracja chemiczna. Moim zdaniem bynajmniej taka kara powinna czekać takich zwyrodnialców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+1 / 3

To jesteś idiotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patelnia123
+2 / 10

Dałem słabe i się z tym nie kryje.Postawcie się na miejscu kogoś kto przespał się z dziewczyną,z którą się później rozstał,a ta będąc wredną suką wniosła sprawę o gwałt.Gdyby wygrała co nie jest nieuniknione,w takiej sytuacji chcielibyście stracić jaja?
Są gwałciciele tacy jak Fritzl i ludzie skazani jako gwałciciele.W przypadku tych pierwszych to jest choroba i kastracja jest wskazana,gdyż ograniczy popęd seksualny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marysia2506
-1 / 3

Jeśli chodzi o to że dziewczyna przespała się dobrowolnie, bez użycia siły przez chłopaka a potem powiedziała by że ją zgwałcił to to w badaniach wyjdzie że kłamała o gwałcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NoTakaJednaiTyle
+2 / 6

jaja na zywca powinni im wyrywać !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chee
0 / 2

'powinni' Ty to proponujesz, więc ty się tego podejmij. ==

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LaScar
+2 / 4

Teraz jego będą ruchać przez 12 lat, moze w gratisie dostanie od kolegów kastracje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar evolusiek91
-4 / 6

Daje mocne tylko z tego wzgledu ze jestem za kastracja ich ale jednak niepodoba mi sie ten chwyt by dostac sie na glowna lub zlapac duzo mocnych:)jezeli ludzie glosowali wg tego jak opisales to mamy paru obroncow gwalcicieli i mnie to denerwuje hehe ale jest mozliwosc ze minusy poszly za chwyt jakiego uzyles :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanRozkmina
0 / 4

W więzieniu "koledzy spod celi" przepchną mu rurę ; D nie będzie wiedział kiedy się zesrał ; ] sku.wysyn pi3rdolony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neseja
0 / 0

A teraz co to jest kastracja? Jemu psychiatry potrzeba i wyrwaniu jajec na zywo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
-1 / 5

Upierdoliłbym mu razem z fiutem. Jak takie coś może łazić po świecie. ;/ Współczuję tej dziewczynie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 20:21

D DreamerGirl38
-2 / 4

Założyłam konto tylko po to by kliknąć "mocne" . nie obchodzi mnie czy chciałeś sie tylko dostać na główną czy nie , ale uważam że nie ma wystarczającej kary za gwałt , to jest straszna zbrodnia . szkoda że na całym świecie nie kara jej sie kastracją bez znieczulenia ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilekj94
-1 / 3

Ode mnie łapa w dół.Za żałosne "kto jest za niech wciśnie mocne".To, że ten demot ma tak dobrą ocenę świadczy tylko, że co raz więcej idiotów(najczęściej małych bachorów) siedzi na demotach.Pozdro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+4 / 4

To bardzo dobrze, że masz niewiele w tej sprawie do powiedzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnHenry
-3 / 3

WTF!!!!! nie do wyobrazenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
-4 / 8

Kiepską wyobraźnię masz. Nie przeklinaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ollencja17
-1 / 3

Jestem za kastracją gwałcicieli. Lecz przeżytych upokorzeń nie wynagrodzi ani nie wymaże żadna kara. A w więzieniu ładnie zajmą się takim kimś ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+7 / 7

Jakie 500? Chyba liczyć nie umiesz. Teraz jest około 250 głosów na minus. Zawsze ludzi mających inne zdanie niż ty obrażasz czy tym razem to jakaś szczególna okazja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
-2 / 2

J***ć konstytucję! Też jestem za.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nukleon
-1 / 5

ja bym takiemu 40 lat dał, mi się podobała demokracja w filmie Death Note (chłop wpisywał kogoś do notesu i umierał w przeciągu 40 sekund, próbował wyczyścić świat ze zła...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andziab104
-1 / 3

aż sie zalogowalam zeby kliknac "mocne" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chmielumielu
-3 / 3

kastracja? bez przesady, to nie jest odpowiednie zadość uczynienie, kara śmierci jest chyba najbardziej odpowiednia mimo iz nie odkupi win

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saginata
+4 / 4

A co ma odkupywanie win do rzeczy? Po to jest system sprawiedliwości? Nie pomyliło ci się przypadkiem z piekłem, czyśćcem czy czymś podobnym?

Kara śmierci też nie jest odpowiednia. Do tego strasznie droga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AnnaEpica
0 / 0

kara śmierci jest przede wszystkim za łagodna - trochę pocierpi i umrze. a gwałciciel nie powinien mieć tak dobrze... jestem za kastracją bez znieczulenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DzieckoNeo12
+15 / 25

jestem za kastracją ale dla tych naprawdę nieuleczalnie chorych zboczencow, ktorym udowodniono wine na 100%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Claudija91
0 / 0

Albo ci co potrafią wykorzystywać mózg i nie dać się złapać na tekst pt 'zgadzasz się - daj mocne'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
8 88uokim
0 / 4

Jestem przeciw populistycznym sondom nakierunkowym na uzyskanie jak największej ilości pozytywnych głosów, więc daję słabe i nieco popsuję ci rachunki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MasterGreg
0 / 2

Dla takiego demota specjalnie się zalogowałem, mało tego, od roku tego nie robiłem i musiałem specjalnie wysyłać przypomnienie o hasłlo, było warto. Kastracja dla gwałcicieli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alltar
+6 / 8

A ja jestem przeciw. Czekam teraz na 200 minusów, bo zauważyłem, że każdy komentarz niepoprawny politycznie jest "poniżej poziomu". ;) No ale napiszę dlaczego jestem przeciw. Otóż często oskarżenia o gwałt biorą się z tego, że panienka chce np. zemścić się na jakimś facecie. Niektóre kobiety potrafią świetnie udawać - dzięki temu mogą oszukać i biegłego psychologa i sąd. Ba, mogą nawet namówic np. swoje koleżanki albo rodzeństwo do zeznawania przeciwko "gwałcicielowi". No i w efekcie tego ktoś niewinny może zostac skazany oraz - tak jak wy tego chcecie - wykastrowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yukufumei
+1 / 5

Ale to nie chodzi o to, żeby kastrować każdego, kto jst podejrzany o gwałt. Bo owszem, takie sytuacje się zdarzają. Ale ktoś taki jak Fritz czy jemu podobni, powinni być kastrowani. Czy seryjni gwałciciele. No i ci, którzy krzywdzą dzieci. Bo raczej pięciolatek sobie tego nie wymyśli, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alltar
+2 / 2

A gdzie ja napisałem o podejrzanych? Ja przecież nie sugeruje że autorowi demota chodzi o kastrowanie bez wyroku
sądu (to byłaby kompletna głupota). Przyjąłem założenie, że autordemota ma na myśli prawomocnie skazanych za
gwałt. Jednak nawet prawomocnie skazani mogą byc niewinni. A 5 latkowie nigdy nie kłamią? Nawet jeżeli zawsze
mówią prawdę to mogą coś przekręcić, źle zinterpetowac jakieś zachowanie itp. Fritzowi winę udowodniono ponad wszelką wątpliwosc (chyba nawet sam się przyznał), a co z przypadkami kiedy te wątpliwości są?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2011 o 0:40

B bleblezuza
-1 / 3

Ja jestem przeciwko "kaleczeniu" każdego jednego gwałciciela. Ale ktoś, kto popełnia wielokrotne gwałty, a zwłaszcza na dzieciach i jest mu to udowodnione na 100% powinien ponieść takie konsekwencje, żeby już nikomu nigdy takiej krzywdy nie wyrządzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sturmgeschutz
-1 / 7

Dałem słabe, jestem przeciw ,ponieważ taka kara jest niehumanitarna. Czy za zabójstwo powinna być kara śmierci? A za kradzież odebranie części majątku? Dlatego nie moge zrozumieć dlaczego tak duża część społeczeństwa jest za

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bleblezuza
+1 / 7

Jakby ci córkę zgwałcili, to byś wiedział...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Whisky666
+1 / 5

TAK! Za zabójstwo powinna być kara śmierci, za kradzież odebranie części majątku, a za gwałt kastracja. Czy to nie jest sprawiedliwe ? "Dostajesz to, co dajesz innym"... To chyba lepsze, niż odsiedzenie np. 20 lat w więzieniu za nasze podatki? Dostaje za darmo jedzenie, miejsce do spania... no po prostu straszna kara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chiroq
+1 / 1

czyli co teraz Ty masz ochote go zgwałcic. Ty idioto takich ludzi powinni wysłać do afganistanu na pierwszą linię z patykiem zamiast kałacha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vito37
+2 / 2

Jak dla mnie Demotywatory typu:
Kto jest za wciska mocne, a kto przeciw słabe.
Takie demoty powinny być z automatu kasowane, bo moim zdaniem to tylko sposób wrzucającego na dostanie się na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Malyja
-4 / 4

alltar ale ona raczej nie oszukiwala skoro urodzila 2 dzieci nie...?
12 lat hahahahahahahahahahahahahahahah witamy w POLSCE...
+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorMars
+3 / 7

Jestem za kastracją, w rozumieniu ucięcia fujary. Jakby jeden z drugim wiedział, że za gwałt odetną mu kuta*a, to możeby pochamowali swe chore zapędy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+2 / 6

Albo miałby większą motywację, żeby po wszystkim mordować ofiary i zatrzeć ślady. Jeśli zwykłych palaczy nie rusza wiedza, że mogą umrzeć przez palenie, to jaka jest szansa, że jakiś patologiczny psychol zrozumie racjonalne argumenty za i przeciw i potencjalna możliwość złapania zmotywuje go do poprawy swojego zachowania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2011 o 0:03

T terminators
0 / 0

ja to bym mu obciol jaja jak zrobił jej pierwsze dziecko
to ona przecież jak rodziła w szpitalu to sie pytali kto jest ojcem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qbasss
-2 / 6

Zalogowałem się tylko po to by kliknąć "mocne"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XxDAYMIANxX
-2 / 2

ZAL
jestem ZA oczywiscie ale to takie wymuszanie głównej wiec nie dam nic....
liczy sie wlasna opinia a nie wcisniecie komus jakiegos MOCNE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesiek2501
0 / 0

dalbym Twojemu komentarzowi plusa ale uzyles slowa ZAL co nadmiar mnie irytuje i zle sie kojarzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem