Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4301 4386
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S sceptyk00
+75 / 77

od jakiegos czasu wina pije tylko WEGIERSKIE i GRUZINSKIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+36 / 40

@sceptyk00 Podziwiam ta solidarność z bratnimi narodami, w końcu nie mamy większych przyjaciół od Gruzinów czy Węgrów, przy okazji mają dobre wina :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rythes
+2 / 10

Jak to łatwo "przyjaźnić się" z narodami, które są daleko. Jeśli nie mamy prawdziwych sojuszników tuż obok, nie ma nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jkhjgjh
-2 / 8

@sceptyk00 I brawo, przyjaźnie trzeba pielęgnować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+12 / 14

@Rythes, większość krajów które dzielą ze sobą granice mają ze sobą spięcia, silnie konkurują, a z krajem który jest za kolejna granica stosunki są już znacznie lepsze. Dlatego Niemcy z Rosja są przyjaciółmi dopóki nie zajmą Polski i nie zaczną ze sobą graniczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nostroo
+1 / 5

@sceptyk00 Czemu gruzińskie? Nie rozumiem aluzji do Gruzji, Węgry tak, to samo bym zrozumiał z Czechami czy Słowacją, ale Gruzja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rthert
-1 / 5

@Nostroo: bo dla Polaków każdy, kto nas po plecach poklepie to od razu przyjaciel po grób. A był czas, że Gruzini wychwalali Polaków wniebogłosy, bo potrzebowali adwokata w Europie. "Przyjaciele".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
0 / 4

@up Gruzińscy oficerowie i generałowie z byłej armii białych, walczyli u naszego boku w wojnie Polsko-bolszewickiej. A ja konsumuje to co zasłużyło na moją konsumpcje np. dobrą ceną, czy jakością. Nie będę pił szczyn w butelce i udawał, że to sok jabłkowy tylko dlatego, że jest Węgierskie, pomimo iż bardzo ich lubię. Chociaż Gruzini wina robią bardzo dobre, jak zazwyczaj wszystko inne, tylko mało eksportują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
-1 / 1

@Nostroo Czechów do kandydatów na naszych przyjaciół klasyfikować? To prawie jak Niemców. @Michal12345678900 tak, bo każdy Polak to był święty. Stalin to zwykły psychopata i jakoś wcale o swoją "ojczyznę" bardziej nie dbał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nostroo
0 / 0

@survive Czemu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ktoś1234545663
0 / 0

W dodatku Gruzja pokonała Szkocję 1:0 Ułatwiając nam wyjście z 2 miejsca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
0 / 0

@Nostroo, zaczynając od historii, Blokada transportów zaopatrzenia do RP podczas wojny polsko-bolszewickiej, wojna graniczna(sprawa granicy ciągle nie jest uregulowana), potem odbicie tych ziem przy rozbiorze Czechosłowacji, pacyfikacja Pragi, a dziś z racji słabego znaczenia PL, Czesi większe biznesy prowadzą z kim innym. Oskarżają nas o eksport trefnych towarów, przez co ich nie przyjmują, jak Putin z jabłkami, a przy okazji śmieją się z nas podobnie jak Niemcy z Polaków-złodziei.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
+30 / 36

I teraz nachodzi pytanie kiedy Viktor Orban popełni samobójstwo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jfgjhjfgjhgfjhj
+22 / 22

@jamarkus Służby specjalne z Niemiec już tam jadą, aby mu samobójstwo popełnić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diobol324
+10 / 10

@kolorowatolerancja
Takim pierdołom jak Ty, głowa pierwsza z karku spadnie od muslimskiej maczety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaanias
+7 / 7

kolorowatolerancja jak zwykle daje radę w roli błazna. no zadzwoń jeszcze raz dzwoneczkami-tak ładnie było!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
+45 / 49

Szacun!!!Jedyny polityk z jajami, takiego przywodcy nam trzeba!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
+10 / 20

@daila mamy Grzegorza Brauna , ale media i tak wybiorą za nas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
0 / 2

niestety,masz racje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
+21 / 23

14 września komisja europejska ma zdecydować ile mamy przyjąć tych socjal-biorców, czyli nie ma szans na zmianę rządu czyli kiepsko jest.......Chrzanić to gdzie ludzie mają jaja i mózg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzepki_alojz
+9 / 11

Już zaczyna się gadka o 10tys. zamiast dwóch.Zobaczymy do ilu dojadą do 14.09.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karol1989
+2 / 8

zapomnieliśmy że 2000 już jest w Polsce. Podobno są zawiedzeni niskimi socjalami i brakuem pracy. Wyjeżdżają już do Niemiec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rikam
+2 / 2

Podobno mamy przyjąć około 7%, a tego wszystkiego więcej i więcej, więc pewnie do końca roku przyjmiemy...z 50 tysięcy ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Liberyx80
+37 / 41

Węgry mają prawicowy rząd który jest większością. Ich media nie są w kondominium żydokomunistycznym. My też musimy do tego dążyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zdziwionyyy
+17 / 17

Jeśli tzw. "Kaczafi" ma wzorować się na Orbanie, to z całą chęcią oddam głos na katotaliban w najbliższych wyborach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Prasill
+13 / 13

tyle, że PiS nie wzoruje się na Orbanie, jak był z wizytą w Polsce to oddupcali cyrki i go olali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RobsoN_OP
0 / 8

Jeżeli chcesz zagłosować na kogoś kto popiera Orbana to zagłosuj na partię KORWIN, bo oni popierają poglądy Orbana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jgkdjgkdf
+1 / 7

Jak nie chcesz karmić ich ani nikogo kto nie chce pracować to głosuj na Korwina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WszystkieFajneSaZajete
+25 / 25

Kiedyś oni i my to były dwa główne państwa, które powstrzymały ekspansję Islamu na Europę. Szkoda, że przez naszą sprzedajną władzę już nie mogą na nas liczyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
+4 / 4

trzeba rozpierdzielic rzad i powrocic do korzeni za nim oni wykoncza nas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+4 / 8

To trzeba posłać tam samoloty i promy aby bezpiecznie tych ludzi ewakuować, bo najbiedniejsi tam zostaną i będą cierpieć, a przyjadą tylko ci co mieli pieniądze dla przemytników - to by wtedy była pomoc ;-). Jak mamy im pomagać to ustabilizować sytuację na ich terenie - ONZ, a może bardziej radykalnie działania (na które jednak nikt się nie odważy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 13:24

avatar ~TaltosP
+15 / 15

uciekają.... dobre słowo zdrowi dorośli mężczyźni zamiast walczyć o wolność swojego kraju tak jak nasi dziadkowie i ojcowie w trakcie wojny oni wolą uciec. To nie są starcy i kobiety z dziećmi uciekające przed wojną, to nie żołnierze pragnący stworzyć armię i wrócić do ojczyzny aby ją wyzwolić. To tchórze i socjalne pasożyty. Mówisz o ludziach... pomyśl co grozi katolikowi w tych "ludzkich" krajach za próbę manifestowania swoich poglądów religijnych. Po naszych ulicach już niestety chodzą kobiety w szmatach na głowach i nikt ich (jeszcze) nie prześladuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
+9 / 9

Ludzie którzy uciekaja przed wojna wybieraja panstwa znajdujace sie najblizej,aby nie narazc swoich rodzin I siebie,dodatkowo to sa rodziny!!!!!pokorne, ugodzone jazmem wojny,asmymilujace sie z wdziecznosc o dach nad glowa,vikt i opierunek,po prostu wdzieczne. Telewizja od czasu do czasu pokazuje takie rodziny(propaganda)w rzeczywistosci to 90%silnych chlopow, rozplodowych buchaji, którzy nie walcza o swoj kraj,tchorze! aczkolwiek jest tez druga strona medalu,mianowice sa to zolnierze ISIS którzy , wykorzystuja lewacka Europe!Byles w UK?ale nie na wycieczce. Polecam!po pol roku zmienisz zdanie!10l temu przepelniona empatiom,wiara w ludzi ruszylam w Europe,dzisiaj....nawet powieka bym mi nie zadrgala trzymajac w reku bron,broniac rodziny, wartosc,wiary....Karmieni papka propagandy nie odrozniamy dobra od zla,zanikly instynkty,tracimy wartosci kulturowe a to prowadzi do zguby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A androidek
+3 / 3

Ludzkie życie jest najwyższą wartością? Czyli ci co swoje życie poświęcali albo nim ryzykowali dla ojczyzny, by chronić bliskich albo dlatego, że mają taką pracę to idioci tak? tfu... https://youtu.be/Raw-kvb_roM?t=2m31s

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 22:26

K kaanias
+1 / 1

ok, ale bez imigrantów ekonomicznych-obcinamy socjal i przyjmijmy tych, co gotowi są żyć w jakichkolwiek warunkach, byleby żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
+8 / 10

Jak w innych państwach są dzielnice muzułmańskie, proponuję wyrzucać tam przeterminowane jedzenie, żeby szerzej otwierać oczy politykom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kowalski__biały_Kowalski
+12 / 12

@Concerne o czym ty pie...ysz ? Naszym obowiązkiem jest obrona naszej państwowości, obrona życia i wolności osobistych naszych dzieci oraz naszych wartości. W muzułmańskiej europie nie będzie na to miejsca.Ludzie o twoich poglądach są słabi i destrukcyjni. Napływ Muslimów juz rozsadza społeczeństwa niemiec, Francji czy Szwecji. Jesteś slepy jak i Tobie podobni.Chcesz pomagać Muslimów to jedź juz nie nawet do syrii bo tam by cię od razu scieli ale do Niemiec, Francji Szwecji. Zobaczymy jak długo między nimi wytrzymasz. To pieprzenie on pomocy i solidarnosci bez oglądania się na skutki długofalowe to czyste szaleństwo. Przez takie lewackie poglądy zjedzie się tutaj cała Syria a po niej Libia a później cały muzułmański wschód .Tylko później nie płacz jak ci będą łeb obcinac albo gwałcic twoja córkę. Wszystkie lewackie homosie i ateiści pierwsi pójdą pod nóż. Islam to ideologia która wkracza w każda sferę życia człowieka. Tam nie ma miejsca na wolność. To nie religia. I'm prędzej to zrozumiesz tym dłużej będziesz żył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mezzz
+5 / 9

Takiego SOBIESKIEGO potrzeba EUROPIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+4 / 8

Sobieskich mamy aż pod dostatkiem. Merklowa czy Hollande, amerykańskie qrewki które wzmacniają naszego (w sensie UE) wroga (USA) tak jak polityczny idiota Sobieski wzmocnił Austrię by za kilka dekad dołączyła do rozbiorów Polski. Przy takiej durnej polityce (i nie mam tu bynajmniej na myśli polityki imigracyjnej) nas (Europę) niedługo podzielą sobie USA i Chiny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 12:31

W Wielgi
+12 / 12

@zaymoon USA i Chiny sie nie dogadają, prędzej dojdzie do wojny między tymi państwami. Amerykanów boli że Chiny wyprzedzają ich gospodarkę. Jeśli USA nie wywoła wojny, to amerykanie będą za 10 lat jeździć do Chin za pracą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+2 / 4

@Wielgi
Chiny schowają się pod rosyjski parasol atomowy, więc gorącej wojny raczej nie będzie bo oznaczałaby ona zagładę USA, Chin i być może też Rosji, a kto wie czy i nie wogóle cywilizacji ludzkiej na Ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tgdr
0 / 0

@zaymoon dobre. Chiny czyli jeden z krajów mających arsenał nuklearny i nie ujawnia danych o jego wielkość (z czego w przeciwieństwie do Rosji i USA, są to głowice nowe, gdyż nie kryją się z powiększaniem owego arsenału), chowa się pod "parasolem", jak to ładnie ująłeś, kraju który większość składowanego arsenału wojskowego nawet nie konserwuje (relacja z pierwszej ręki jeśli chodzi o zwykły arsenał, 40% czołgów w jednej z baz jest po prostu zepsuta i nikt się tym nie zajmuje), więc dziw będzie jak nuklearnym czy antynuklearnym zajmują się inaczej, czyli poza małą grupą na pokaz.
Zwłaszcza, że Chiny prędzej by wojowały z Rosją, aby zająć jej bogate złoża, tak potrzebne gospodarce. Ale nie jest im to na razie potrzebne. Kupują je, A Rosjanie po prostu muszą je sprzedawać i chcą jak najwięcej. Zresztą Chiny jak i Indie podbijają świat demograficznie i kulturowo, zamiast militarnie.
A Amerykanie? Naprawdę się zdziwię, jeśli zaatakują kogoś silnego. Choćby z powodu "opinii publicznej". Och, nie wątpię, że znakomity i popieranie przez ludzi powód by znaleźli, albo jak w Wietnamie, zrobili. Rzecz w tym, że ilość ofiar szybko by odwróciła poparcie..Parę razy w historii już to mieli, Nieee, oni zawsze będa mieli najlepszą gospodarkę, choćby było to tylko na papierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 1

@Tgdr
Chiny mają nie więcej niż 500 głowic, Rosja i USA po kilka tysięcy. Chiny mogłyby poszatkować USA, ale niestety nie mają tyle głowic by ich zniszczyć, wojnę atomową z USA by przegrali, dlatego potrzebny jest im rosyjski parasol, Rosji USA nie zaatakują bo ta mogłaby ich unicestwić.
Konwencjonalnie też Chiny nie mają jeszcze szans ani z USA, ani z Rosją. Ich awionika to jest wciąż trzeci świat i byliby kaczkami strzeleckimi dla Migów a nawet dla F-16. Dlatego sojusz z Rosją jest dla nich kluczowy jeśli chcą rywalizować z USA.
Z tymi bajanami o podboju Rosji przez Chiny to jest tylko bełkot pajaców na Zachodzi którzy innych oceniają po sobie. To że USA i Europa podbijali kogo popadnie by zdobyć surowce nie znaczy że Chińczycy też tak robią. Europa i jej bękarty to zawsze była nakgorsza i najbardziej agresywna barbaria (Japończycy się najbardziej do nich upodobnili jeśli chodzi o Oirent), ale Chińczycy inaczej na świat patrzą. Jak urosną w siłę to prędzej skopią tyłki Amerykańcom za ich bezczelne wplerdalanie się gdzie popadnie niż Rosji w imię prymitywnego, typowego dla Euro-Atlantyckiego kręgu kulturowego, podboju kolonialnego.
Twoje ignoranckie bajania o rosyjskiej armii puszczam mimo oczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 16:14

avatar ~Tgdr
0 / 0

"Chiny mają nie więcej niż 500 głowic, Rosja i USA po kilka tysięcy. "
Ciekawi mnie skąd możesz wiedzieć ile głowic mają Chiny. Zresztą, w ich przypadku liczy się siła samych głowic. Oraz możliwość ich zestrzeliwania. Szacuje się, ze gdyby obecnie wybuchła wojna między USA i Rosją, to do celu dotarło by około 3% głowic. Niestety nie umiem sobie przypomnieć programu, gdzie o tym mówili.
Inna rzecz, że jest też różnica kulturowa. 40% Chinn spopielone? Spoko, łatwiej trzymać społeczeństwo w ryzach. 10% spopielenia Stanów? Sam sobie odpowiedz co społeczeństwo zachodu by zrobiło.

"Ich awionika to jest wciąż trzeci świat i byliby kaczkami strzeleckimi dla Migów a nawet dla F-16"
Za to znacznie liczniejsza. Zresztą, wcale nie jest tak słaba, wystarczy spojrzeć, że to są skopiowane samoloty którymi latają w Rosji czy NATO. Choćby j31.

"Z tymi bajanami o podboju Rosji przez Chiny to jest tylko bełkot pajaców na Zachodzi którzy innych oceniają po sobie."
To opłacalne. Surowce, a i tak jest tam sporo chińczyków. Na dodatek łatwe. Choćby z tego powodu, że jeśli Rosja nie odpowie natychmiast nuklearnie, to minie trochę czasu nim zdoła ściągnąć sprzęt do walki (blisko połowa jest w części europejskiej).
"To że USA i Europa podbijali kogo popadnie by zdobyć surowce nie znaczy że Chińczycy też tak robią."
Trochę inaczej. Zachodnie kultury robią to dla kasy. Ale Chiny czy Rosja to wychodnie kultury. I oba te kraje przez większość swej historii podbijały i walczyły. Myślisz, ze jak powstał tak wielki kraj? Podważyłbym raczej celowość wojny. Tam nie chodzi o pieniądze. Raczej o ego, ale to moja opinia. I nie liczy się jak Chińczycy patrzą na świat, a jak Partia na niego patrzy,

"Twoje ignoranckie bajania o rosyjskiej armii puszczam mimo oczu."
To brzmi bardziej ignorancku, ale to niech ocenią inni :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~co_za_różnica
-2 / 6

tia- empatia- poziom - 100.
w dzisiejszych czasach tak właśnie wygląda solidarność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+1 / 1

UE chce ich po rozlokowywać po różnych państwach, tylko jest problem że oni chcą do najbogatszych państw - bezsensowna syzyfowa praca wprowadzająca tylko zatargi i pretensje. Jesteśmy w strefie Schengen i większość wyjedzie m.in. do Niemiec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dziadu38
+2 / 2

Myślę, że w Polsce jest takie miejsce do którego mogliby trafić ci wszyscy uchodźcy, są tam prycze, prysznice, jest ogrzewanie... w dodatku dyrekcja cały czas marudzi że przydałby się remont, akurat zarobią na swoje utrzymanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Krysia_Bezimienna
+7 / 7

A może poprosiły go aby został naszym premierem, tak jak w XVIw. poprosilismy Batorego aby został naszym królem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ghenxe
-3 / 3

O imigrantach niech każdy decyduje sam, ale jak przyjąć niemieckie euro i finansowe wsparcie, to już każdemu i byle więcej? Dziwne. Ale co ja mówię, przecież Orban pożycza teraz od Putina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dorn_4444
+3 / 3

Pełen szacun....politycy bierzcie przykład ...ten facet ma jaja ...nie tak jak wy C...y

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bezimienny11
0 / 0

Wspaniały człowiek i mój idol!!! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolski
-5 / 9

Skoro Orban jest taki wspaniały, to dlaczego większość Węgrów jest niezadowolona z jego rządów? Pieprzona i do tego kretyńska propaganda!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cynick
+2 / 4

@sokolski wyczytałeś o tym w GW?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DeeJayBanana
-1 / 1

@sokolski Hehe, to mi humor poprawiłeś... lewaczku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2015 o 16:55

avatar ~Koalski_biały_Kowalski
+3 / 3

@sokolski @sokolski Skąd masz te sensacyjne informacje o braku poparcia dla rządu Orbana > Z Al Dżaziry ? Propagandą jest pokazywanie martwego dziecka i próba zmiękczenia nastrojów społecznych w celu uzyskania większej aprobaty do sprowadzania tych terrorystów do Europy. To prawdziwa propaganda. Chłopak zginął przez głupiego ojca. Uciekali z Turcji a od kiedy w Turcji jest wojna ? Poza tym ciekawe czy naprawdę był syryjczykiem, przecież tam nikt nie ma dokumentów i w tym szaleńczym odmęcie do Europy przybywa tysiące terrorystów islamskich. Nikt tego nie kontroluje, nikt nie sprawdza kim są. Tak skomlecie jak te psy żeby tylko przyjmować wszystkich jak leci. Pytanie co z nimi wszystkimi zrobicie ? Jak zapewnicie prace, jak będzie przebiegał proces integracyjny ? Czy tak jak w NIemczech albo Francji ? Gdzie porobiły się enklawy muzułmańskie, na każdym kroku meczet, straszny wzroszt przestępczości, ograniczenie swobód obywatelskich ludności w celu poszanowania islamu, zniewolenie poprawnością polityczną, brak tolerancji islamistów dla europejskich wartości i kultury, wykorzystywanie systemu socjanego i ciągły rosnący przyrost naturalny. Jakoś nie widzę aby multi kulti się tam sprawdzało, nie widzę tej harmoni i życia w pokoju. Widzę natoniast zamieszki na ulicach, walki z policją, strach ludzi przed narastającą dominacją muzułmańską.Widzę samowolne przesiedlenia rodowitych europejczyków którzy nie chcą mieszkać w dzielnicach zdominowanych przez muzułamanów. Może to byłbyś rad zauważyć a nie tylko skomleć - przyjmujcie, przyjmujcie, solidarność, obowiązek....Zastanowiłeś się chociaż przez moment o długofalowych skutkach tej szaleńczej polityki ? Chcesz żyć w świecie islamu ? Gdzie nie ma poszanowania dla wolności osobistych, odmienności, gdzie życie ludzkie nie ma znaczenia ? Gdzie panuje prawo szariatu a każda sfera społeczna i życiowa zdominowana jest przez tą ideologię ? Jeśli tak to jedź do Syrii. Poza tym jak myślisz skąd w ludziach bierze się niechęć do muzułamnów ? Raczej nie przez to, że są pokojowi, tolerancyjni, miłosierni i szanujący innych. Oni są przeciwieństwem tych cech a ludzie nie są idiotami żeby wysłuchwać ich skowytu jakoby to islam był religią pokoju.Jakoś nikt nie ma problemu z ogromną mniejszością chińską np w uk. Dlaczego ? Bo się normalnie zachowują,pracują,nie stanowią zagrożenia. Pomyśl choć przez chwilę głową i zastanów się czy chcesz żyć w Europie chrześcijańskiej nawet jeśli nie jest idealna czy muzułmańskiej. W tej drugiej wszystkie wartości które sąpodwaliną naszej kultury przestaną obowiązywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kgfjgkd
0 / 0

@sokolski Tak niezadowoleni, że do Austrii jeżdżą tylko do pracy. Nawet się nie przeprowadzają, tylko jadą na 8h roboty i do siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolski
+1 / 1

Z reszta, malo to razy w poprzednim roku Wegrzy wychodzili na ulice protestowac przeciwko rzadowi Orbana? Kilkakrotnie. Ale przeciez kwiat polskiej gimbazy o tym nie chce pamietac. Ktos tam mnie nazwal "lewaczkiem". Myslisz, ze mnie to obraza smieszku z internetow? Nie, nie obraza, tym bardziej, ze nie jestem lewicowy... Zalosne wypowiedzi ludzi, z brakami wiedzy o spoleczenstwie na poziomie szkoly podstawowej, zmanipulowanych internetowymi metorami pokroju Kukizow, Stonogow, czy JKM'ow. Zero samodzielnego myslenia i w kolko powtarzane frazesy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kittythedj
0 / 0

Dobrze gada, polać mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nonkonformista00
-4 / 6

ale kiedy podczas drugiej wojny światowej polacy byli uchodźcami w krajach arabskich, to nikt nie widział problemu:) Oni nie migrują do nas z powodów ekonomicznych, a po to, by uratować swoje ŻYCIE!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gjkfdjgkd
+1 / 1

To w Turcji, Grecji, Macedonii, Serbii i na Węgrzech grozi im śmierć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~YureQ71
0 / 0

Zapraszam na mecz Polska - Niemcy w eliminacjach do Euro 2016!

Mecz już dziś, to jest 04.09.2015r. o godz. 20:45!

Studio sport wraz z analizą taktyk obu drużyn już o godzinie 20:00!

Transmija online:

polskavsniemcy. skroc. pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gototoilet
+2 / 2

Szkoda że nasi politycy nie mają jaj by się postawić powiedziałbym nawet że specjalnie się wypinają do zerżnięcia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janosik
+3 / 3

czemu nie rządzi nami taki patriota? Jak nasz (anty) rząd zacznie przyjmowac islamistów to ludzie powinni wyjśc na ulice!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fiodor_1
+1 / 1

to nazywa sie miec swoje zdanie. wielu zapomnialo co to jest. albo boja sie chol,erne lachociagi. wstyd ze za was mali sprzedawczyki niemieccy z reszta 2 zaborcow ludzie gineli. jesli nie wstydzisz sie swojego postepowania kim jestes?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mamax
+4 / 4

Popieram te działania premiera Węgier.
Ci wszyscy uchodźcy to ich "V kolumna" i muzułmańskie "wojny półksiężyca" jako spóźniona odpowiedź na nasze średniowieczne "wojny krzyżowe". Ich religia jest młodsza od naszej właśnie o ok. 600 lat. Jedyny problem Europy, to tzw. "poprawność polityczna". I w ten prosty sposób "biali" dają się zdominować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Valdek66
-4 / 4

My to znaczy kto ? Viktor Orban i jego długopis ? Zbyt wielu jest takich którzy decydują za cale społeczeństwo które często ma inny pogląd niż decydent w rodzaju Orbana !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Łowca_Moronów
+1 / 3

Jego długopis ma moc sprawczą w odróżnieniu od twojego lewackiego pier...nia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LatajoncyMurzyn
0 / 0

Unia taka wspaniała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Odpowiedzialny_za_Polskę
+1 / 1

Niech każdy rozumny człowiek przeczyta sobie ten tekst zanim zacznie pisać, myśleć a co gorsza robić głupoty. Autorem jest Pani Iwona Konieczna.

W związku z brutalnym usunięciem tego wpisu - zastosowaniem cenzury - przez otwartych i tolerancyjnych znawców katolicyzmu, a zarazem organizatorów wydarzenia ""TAK dla uchodźców - nie dla ksenofobii oraz rasizmu"! - proszę o ponowne udostępnianie.
Widać te argumenty naprawdę są celne, jeżeli aż tak stchórzyli.
***
ROZSĄDNY HUMANITARYZM
Mam rodzinę na wyspie Kos, w Atenach i na Peloponezie - jedna moja kuzynka jest żoną greckiego policjanta, a mąż drugiej pracuje w Urzędzie Miejskim (pracownik samorządowy). Mam także rodzinę w Rzymie.

Mnie kitu się nie da wepchać. Mam wiadomości z pierwszej ręki. Kuzynki mi opisują, co mają pod oknami.
Znam języki obce i umiem czytać ze zrozumieniem, także po polsku.

W takiej sytuacji nie dam się wziąć na zmanipulowane zdjęcia "uchodźców", na których są głównie kobiety. Porażająca większość tych ludzi - w realu - to młodzi faceci, którzy zachowują się roszczeniowo oraz agresywnie.

W ich kulturze takie zachowanie jest przyjęte, a nawet pożądane - bo islam - czy w ogóle tamten rejon świata - tak kształtuje postawę męską. W zderzeniu z naszą kultura - może być tylko bum!

Jeżeli więc pani chce pomagać - to przecież może pani zaprosić na swój koszt z 10 syryjskich rodzin i się nimi zająć we własnym domu. Jest pani wolnym człowiekiem, wie pani co pani robi - proszę bardzo, śmiało, nasze prawo pozwala pani zapraszać gości z Afryki czy Bliskiego Wschodu i ich utrzymywać. Proszę ogłosić zbiórkę darów w internecie, mam dwa wolne koce, to wesprę pani inicjatywę.

A tak ogólnie: protestuję, ponieważ pani działalność jest niebezpieczna dla moich interesów. Nie życzę sobie nieopanowanych, poza kontrolą, przemian w moim otoczeniu - zwłaszcza że naszym problemem podstawowym jest Ukraina oraz Putin, który zaczął marsz na Zachód. Czego ani pani ani Europa nie życzycie sobie widzieć.

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem przyjęcia u nas tych ludzi, których pani nazywa "uchodźcami".
Miałabym jednak znacznie mniej uwag na ten temat, gdyby zwolennicy przyjęcia tych uchodźców nie operowali kłamstwem historycznym np. na temat Iranu w 1942 (a może po prostu nie znacie historii waszego kraju, i opowiadacie te głodne kawałki w dobrej wierze?) - oraz nieprawdą na temat stanu polskiej gospodarki, a także nazywali rzeczy po imieniu: to są imigranci ekonomiczni a nie uchodźcy.

Nie należy szermować kłamstwem, tylko postawić sprawy jasno, uczciwie.
A w tej sprawie łgarstwo goni łgarstwo.
Za bardzo państwo się przyzwyczailiście do manipulacji. Albo działacie w dobrej wierze lecz w niewiedzy jak jest tzn. ktoś wami manipuluje.

Bez względu na powody, państwo nie szanujecie inteligencji oraz wiedzy i doświadczenia życiowego tych, z którymi rozmawiacie.

Dlaczego nie mówicie o akcji łączenia rodzin? - przecież prawodawstwo europejskie to zaleca - to jest obligatoryjne, co oznacza że jak przyjmiemy jednego człowieka - to on ma prawo ściągnąć rodzinę.
To jest dalszych 10 osób, takie rachunki są zrobione we Francji.

Jeżeli więc teraz zgodzimy się wziąć 20 tysięcy ludzi - to jest REALNA zgoda na 200 tysięcy ludzi. A z tego co słyszałam, mowa o 81 tysiącach wyjściowo.
Podobno uchodźców ma być co najmniej 2 x więcej niż już jest, a jest ich 800 (osiemset) tysięcy - z czego nasza kwota to ok. 5,6%.
Czyli po akcji łączenia rodzin mówmy o prawie milionie obcych, w większości muzułmanów w ciągu 3-5 lat (od razu ich przecież nie ściągną, trochę to zajmie, w przeciwieństwie do pani myślę dalekowzrocznie oraz systemowo tzn. umiem operować kilkoma wskaźnikami naraz).

Jak on się utrzymają w kraju, który jest w ekonomicznej zapaści, zadłużony na 3 biliony, nie ma na emerytury dla własnych obywateli, nie ma własnego majątku narodowego oprócz lasów - i po wyjeździe 3 milionów własnych emigrantów ma kilkanaście procent bezrobocia - w tym także strukturalnego (powyżej 20%). My NIE POTRZEBUJEMY PRZECIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Odpowiedzialny_za_Polskę
0 / 0

My NIE POTRZEBUJEMY PRZECIEŻ LUDZI DO PRACY. Niech jadą tam, gdzie jest praca.

No a przecież podstawowy problem z tą ludnością jest taki, że oni nie pracują. Nie pracują jako grupa społeczna (procentowo) w żadnym europejskim kraju, w którym mieszkają od lat. To nie jest inwestycja społeczna tylko rozsadnik przestępczości oraz klienci opieki społecznej - syndrom wyuczonej bezradności. Nasze wsie postpegierowskie nie zostały nauczone odpowiedzialności za własny los - w ciągu 26 lat - a pani chce socjalizować ludzi innej narodowości i religii, których zasady ZAKŁADAJĄ HERMETYCZNOŚĆ i NIEASYMILOWANIE? Chce pani być lepsza od Francuzów - z ich kolonialnymi doświadczeniami z Algierii i Senegalu? - czy od Brytyjczyków?

Jaki jest odsetek dzieci i młodych kobiet w tej grupie, która do nas jedzie, niech mi pani powie?
Bo w tej grupie, którą rzekomo pani Miriam wyrwała bohatersko spod kul (część tych ludzi już WRÓCIŁA DO SYRII czyli pod te straszne kule) - było 27 procent dzieci (osób poniżej 18 roku życia, małych dzieci było bardzo mało - to są dane oficjalne Straży Granicznej).

Dziwna sprawa jak na wielodzietne rodziny syryjskie - i uchodźców, którzy chronią co mają najważniejszego.

W Iranie - w 1942, jak już jesteśmy przy tym - były takie proporcje: 3 cywilów (gł. kobiety lub dzieci) na 1 faceta w wieku poborowym, zdolnego do noszenia broni.

Tak wyglądają prawdziwi uciekinierzy, proszę pani, zawsze i na całym świecie.

Ci nasi to nie byli uchodźcy tak nawiasem, tylko ludność cywilna sojusznika (rząd polski) przejęta przez Brytyjczyków od drugiego sojusznika (ZSRR) w ramach międzynarodowej umowy anglo-polsko-rosyjskiej.

Tak to formalnie wyglądało: nikt nie uciekał przez Morze Kaspijskie łódkami, zarzynając po drodze innych.
Arabowie, Persowie (czy Syryjczycy) nie byli stroną w sprawie.

Nic nie zawdzięczamy tamtemu światu czy rejonowi, innymi słowy. Nie mamy też żadnych rachunków z Afryką.

Brytyjczycy zrobili bardzo dobrą statystykę w Iranie - wręczyli nam zresztą za to rachunek - w 1945 roku. To nie była żadna pomoc humanitarna, tylko usługa.

I Polska dostała rachunek za koszta naszego rządu w Londynie oraz koszta armijne. Nie tylko krwią zapłaciła swoich żołnierzy oraz pilnowaniem pól roponośnych w Iranie ( - bo o to chodziło Brytyjczykom, którzy rządzili wtedy na 90% powierzchni Iranu, to był zdaje się nawet protektorat - tylko dlatego nas w ogóle wzięli z ZSRR, że od roku mieli bunt tubylców na pokładzie - i potrzebowali naszych mężczyzn pod broń - brakowało im sił, a Anders umiał się targować i wytargował, że żołnierze wyjdą z rodzinami - i tak uratował tysiące wojennych sierot oraz samotnych kobiet).

Polecam, żeby pani coś przeczytała na temat Iranu, zanim zacznie sadzić innym niedouczonym tę tanią propagandę o naszych zobowiązaniach wobec świata.

Proszę poczytać o tysiącach ludzi - kobiet i dzieci, które via Iran trafiły (tam ich Angole osiedliły) na terenach, gdzie szalała mucha tse-tse: nie było wody za to, chleba ani lekarstw - i na terenach byłego obozu koncentracyjnego dla Burów.

Chyba że pani się zgadza, żeby w identyczne warunki u nas trafili teraz ci Syryjczycy. Ale z kolei ja się na to nie zgadzam.

Nie zgadzam się na katastrofę humanitarną w Polsce.

Bo pani działania tym się właśnie skończą: katastrofą humanitarna - taki będzie pierwszy efekt. A potem będzie niechęć przyjezdnych do nas - i rozbuchana roszczeniowość. Tak działa ludzka psychologia.

W tej sprawie mieszają ludzie, którzy być może mają wielkie serce, ale mały rozum. Gdzie pani da mieszkanie - tylko tym 20 tysiącom ludzi? Przecież wielu Polaków nie stać na własne mieszkanie - wsadzi pani tych uchodźców do namiotów i da im łopatę do odśnieżania okolicy oraz walonki, czy jak?

A jak w zimę będziemy mieli mrozy po minus 25 stopni - to co pani zrobi z tymi ludźmi? - pójdzie im parzyć rumianek, jak dobra ciocia w tych ich blaszanych barakach, bo tylko favele można postawić na szybko? Będzie pani bronić dobrego imienia naszego kraju, gdy zaczną pisać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Odpowiedzialny_za_Polskę
0 / 0

,gdy zaczną pisać o polskich obozach koncentracyjnych dla nieszczęsnych uchodźców? - będzie się pani poczuwać do obowiązku? - bo ja mam roboty po pachy z rozsupływaniem kłamstw dotyczących II wojny i komunistycznej okupacji.

Jak zapewni pani szkołę dzieciom?
Jak pani te dzieci chociaż nauczy polskiego? - ma pani program takiej nauki? - a dziewczynki będą się uczyć razem z chłopcami czy osobno? - skąd pani weźmie nauczycieli? Przecież PO zlikwidowała szkoły: samorządy nie mają pieniędzy. Sześciolatki mają naukę na ZMIANY - jak w latach 50-tych. Szkoły są przepełnione.

Jak pani uzupełni wykształcenie dorosłych? - które ich arabsko-afrykańskie umiejętności nam się przydadzą? Do czego wykorzystamy ten Kapitał Ludzki? Uruchomimy fabryki produkujące tam-tamy? - raczej nie, bo nie mamy know-how. A może kebaby? A może zaczniemy eksportować dżihad?
Bo co my poczniemy z 20 tysiącami ludzi bez kwalifikacji, przydatnych w Europie: zrobimy z nich zamiataczy ulic? - przecież u nas ulice zamiatają samochody-polewaczki. To może hodowców kóz? - fajny pomysł, tylko ziemie muszą kupić - a ziemia u nas droga. Jeszcze ma być podatek katastrastralny: ciekawe, czy na kozim serze da radę zarobić na podatki, ZUS-y i kataster?
Bo to będzie razem z 95% dochodów każdej małej firmy rodzinnej...

Skąd pani weźmie opiekę lekarską? - także specjalistyczną?
Przecież nasz system opieki medycznej jest niewystarczający dla nas samych (po wyjeździe 3 milionów ludzi!) - nikt nie marzy o poziomie europejskim w tym względzie dla własnych obywateli. Ludzie czekają na operacje po 2 lata - teraz mają czekać po 2,5 - bo pani jest młoda, zdrowa i ma dobre serduszko dla małych dzieci z Afryki?

Jak pani będzie zwalczać lokalne choroby, które ci ludzie ze sobą przywiozą? - na całym świecie z tym jest problem, o czym tacy dobrzy ludzie jak pani - nie informują, bo i po co.
A wie pani może, jak jest koszt leczenia amebozy - oraz koszt diety po amebozie? Bo ja wiem. I wiem, ilu lekarzy od takich chorób mamy w Polsce.

Aaaaa.... - a może to prawda, co słyszałam, że opiekę medyczną i filtr epidemiologiczny mają zbudować prywatne firmy, ludzi powiązanych z WSI, którzy mają już europejskie kontrakty medyczne na sumę rzędu 30 milionów złotych?! - to znaczy, że "litościwi ludzie martwiący się o uchodźców" to są płatne trolle, propagandyści i naganiacze?
To znaczy, że ci przyjezdni biedacy wszystko dostaną na tacy... Więcej niż polskie głodne dzieci, lepiej niż nasi starzy i chorzy kombatanci, Powstańcy Warszawscy, tak? A przez jaki czas będą na wykwintnym garnuszku Europy? - i co potem? - gdy już się przyzwyczają do dobrego życia? Co będzie POTEM?

Jak pani to zamierza zrobić?

Jak pani będzie zwalczać obrzezanie kobiet - zabójstwa honorowe - i przemoc wobec kobiet kobiet w tej kulturze?
Da im pani do poczytania "Wysokie obcasy"? Czy powachluje pani tych ludzi konwencja antyprzemocową? A może pozamiata pani temat poprawnością polityczną? - ograniczy mi pani wolność słowa - zamknie mnie pani a klucz wyrzuci w Śródziemne Morze?

Czy pani opiekowała się kiedyś chociaż psem ze schroniska? - czy pani wie ile zachodu kosztuje wyprowadzenie go na prostą? Ucywilizowanie?

Pani nie ogarnia realnych kosztów społecznych, nie mówię nawet o zwykłych materialnych - tej operacji. PRZECIEŻ TO SĄ LUDZIE.
Na Boga, to ludzie. Mają znacznie więcej sfer do wyprostowania niż półdziki pies, którego ktoś bił - pies który spędził życie przywiązany do budy.

To jest problem z wyobraźnią przestrzenną.
Ludzie to nie są kawałki papieru ani bity - te głupoty, które pani wypisuje nic nie kosztują, ale my mówimy o LUDZIACH, którym nie jesteśmy w stanie realnie zaoferować NAWET takich warunków pobytu, jakie ma u nas domowe bydło.

Ja szanuję ludzi, w przeciwieństwie do pani.
Wiem cokolwiek o ich potrzebach. Wiem co to jest ODPOWIEDZIALNOŚĆ za drugiego człowieka.

Poza tym, jak mawiają Chińczycy, jeżeli komuś uratowałeś życie - jesteś do końca życia za niego odpowiedzialny. Tak właśnie jest w tym przypadku, prze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Odpowiedzialny_za_Polskę
0 / 0

Tak właśnie jest w tym przypadku, przecież oni tu zostaną, bo w Afryce wojna jest CIĄGLE. Od lat 60-tych. I NARASTA. My nie mówimy o akcji humanitarnej typu zawieźć wodę i pampersy - my mówimy o implantowaniu setek tysięcy przyszłych obywateli.

Dlaczego pani oszukuje - choćby sama siebie - w tym względzie? Czas spojrzeć na fakty, zamiast snuć chore nieodpowiedzialne rojenia o uratowaniu Aryki, która musi to zrobić sama i na własny koszt. Takie jest życie proszę pani. Nam Polakom nikt nie pomagał.
NIGDY. Za wszystko płaciliśmy słone rachunki.

Pomiędzy tymi ludźmi są dżihadyści.
To nie bajka tylko fakt: to widać i na Peloponezie i na wyspie Kos. Jak ich pani chce wyłapać, jeżeli nie macie wspólnego języka? A wystarczy taki jeden, żeby się rozerwał w warszawskim metrze w imię Allaha, iżby zrobiło się pani bardzo przykro. To że pani zresztą się zrobi - to nie problem, ale moje dziecko i dziecko sąsiadów też jeździ metrem.

Ja nie chcę ponosić odpowiedzialności za cały głodny świat.
My mamy własne problemy geopolityczne: Europa się nie spieszy, żeby je rozwiązywać - wręcz odmawia nam pomocy, więc niech się problemami basenu Morza Śródziemnego - i swoim postkolonialnym rachunkiem zajmie sama.
Nie było uczciwości wobec Polski nawet w głupiej sprawie odszkodowań za skutki rosyjskich sankcji: dostaliśmy najmniej, a straciliśmy najwięcej. No a kwota energetyczna? Teraz zwrotnie mogę ogłosić brak zainteresowania dla problemów innej części Europy.

Polacy zawsze byli w porządku wobec uchodźców, których nikt im nie wciskał gwałtem, jak w tym przypadku.

Brytyjski Iran to był zresztą bodaj jedyny przypadek w naszej tysiącletniej historii tego rodzaju. Zawsze było odwrotnie np. przez ileś wieków uciekali do nas Żydzi - z całej Europy. To my mamy tradycje faktycznej tolerancji, także religijnej i obyczajowej - chyba szkoda, że zna pani bartoszewski wariant naszej historii, a nie ten prawdziwy.

W XX wieku przyjmowaliśmy Ormian, Greków, że rzucę spod palca - bo te historie znam najlepiej. Ostatnio przyjęliśmy jako społeczeństwo nieznaną, ale wielotysięczną, liczbę Ukraińców. Ach, sami sobie to załatwili - to dzielni ludzie - nie są uchodźcami formalnie, bo tyrają jak woły. Im nie przysługuje wsparcie ani zasiłek 3 tysiące na rodzinę czy osobę (w końcu nie wiadomo). Niemniej znaleźli u nas schronienie przed wojną.

Teraz NIE jesteśmy przygotowani do przyjęcia i obsługi takiej liczby ludzi jak 20 tysięcy - już nie mówię o 81 tysiącach, bo taka jest procentowo polska kwota, a tym bardziej o przyjęciu ich rodzin (czyli docelowo 200-800 tys.).

Nie ma nawet dostatecznej liczby TŁUMACZY, już nie mówię o asystentach kulturowych - żeby się zająć tymi analfabetami (to ważne, bo będą niesamodzielni), którzy swoje muzułmańskie porządki zaprowadzają wszędzie, gdzie trafią (polecam opowieści nieszczęsnych Ukraińców, którzy zostali zmuszeni w naszych ośrodkach dla uchodźców zamieszkać z Czeczenami - i to nie jest dowcip, że w krajach skandynawskich masywnie wzrosła liczba gwałtów: ci "uchodźcy", jak ich puścić luzem - gwałcą - na wyspie Kos też gwałcą, nawet własne miłosierne opiekunki).

Proszę mi nie opowiadać, że przyjadą do nas Syryjczycy - i że to chrześcijanie. Bo nie pani o tym decyduje, kto gdzie pojedzie, tylko Europa.

Pani nam tutaj chce przehandlować Niderlandy + Inflanty; to są kocopoły i pani chciejstwo a nie realia.

A Europa hojnie obdziela czarnoskórymi muzułmanami. Bo, po pierwsze, ich jest przeważająca liczba - a po drugie: Syryjczyków którzy są najmniej kłopotliwi dostana lepsi od Polski. Tak samo lepsi jak byli lepsi przy podziale kasy za skutki sankcji: kraje skandynawskie, Niemcy oraz Francja.

Co jeszcze? - pani nie ma pojęcia zielonego na temat katolicyzmu - wyśmiewa pani religię albo zwalcza - a obecnie posługuje się nią pani instrumentalnie: uważa ją za łom do walenia mnie po głowie.

Nie okazuje pani szacunku katolikom, nie zadawszy sobie trudu, żeby sprawdzić, dlaczego ta paskudna ubeczka Krwawa Luna Brystygierowa (kumpelka z

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Odpowiedzialny_za_Polskę
0 / 0

Krwawa Luna Brystygierowa (kumpelka z pracy mamy i taty byłej pani prezydentowej Komorowskiej tak nawiasem), nawróciła się na stare lata.

Mówi mi pani "kochaj bliźniego swego" - a ja przecież kocham moją rodzinę, moich rodaków i mój kraj - to jest mój podstawowy chrześcijański obowiązek, zadbać o ich potrzeby, wykonać swoje obowiązki. Poza tym regularnie płacę na misje, od lat, jak mnie stać.

Nie szermujcie katolicyzmem jako argumentem. Bo to śmieszne. Nie wiecie nawet co powiedział Jezus na temat prawa do samoobrony.

Mamy takie prawo. A kilkadziesiąt tysięcy ludzi - w większości młodych facetów, którzy stanowią forpocztę muzułmańskiej nawały w kraju, który na podstawie Układu Poczdamskiego jest właściwie jednonarodowy - wymaga samoobrony.

Przy samoobronie nikomu nie wolno przesadzić.
Najmniejszy koszt to zamknięcie granic i nie przyjęcie tych ludzi.

Jeżeli ich weźmiemy - to z Afryki runie lawina emigrantów. Tym pani pomoże, a tamtym - nie?

Przecież ten problem musi być rozwiązany lokalnie, naprawdę tego nie widać?

PS. Nie protestuję przeciwko wydaniu na to jakichś pieniędzy - pod warunkiem, ze projekt pomocy na miejscu będzie trzeźwy - i da gwarancję że 3/4 nie zostanie rozkradzione.

PS 2. Ci ludzie nie dorośli do demokracji - mają inny system - antydemokratyczny - ich kultura taka jest. Pani chyba naprawdę nic nie czytała - pani nie wie, co to społeczeństwo patriarchialno-feudalne, w dodatku zarządzane przez imamów i oparte na zasadach religijnych, które odrzucają tolerancję - i promują wojnę z niewiernymi.

Albo ich pani wynarodowi - JAK? (czy prawo europejskie pozwala polonizować obcych?) - i wtedy mogą być obywatelami demokratycznego państwa, albo oni zabiją pani kulturę - a co gorsza MOJĄ. Ja nie chcę takich problemów, dość mi kłopotów z pani niedojrzałym podejściem do naszej rzeczywistości oraz historii.

PS 3. 20 tysięcy Polaków mieszka w Kazachstanie. ONI MAJĄ PIERWSZEŃSTWO.
Pani nie obchodzi ich los, bo pani nie zna historii własnego kraju: to są potomkowie tych, których nie udało się Andersowi zabrać ze sobą do Iranu.
Dla mnie to są jedyni ludzie warci zainteresowania. REPATRIANCI.

A tak w ogóle, to najbardziej interesują mnie 3 miliony, w tym miliony wykształconej za moje pieniądze młodzieży, które wyjechały za chlebem. Ja ich chcę REPATRIOWAĆ, zamiast się szarpać z cywilizowaniem muzułmanów.
To droga zabawa i zbędna. I wcale nie zapobiegnie katastrofie demograficznej w naszym kraju - odwrotnie, akurat pogłębi problem - załamie nasz budżet, zmusi nas do walki szerokim frontem z problemami, których nie znamy - a z którymi cała Europa sobie nie radzi od wielu lat.

Polska miała problem z przyjęciem 100 (stu) uchodźców - Polaków z Donbasu. Premier Kopacz miała to w nosie, nie mieliśmy możliwości i pieniędzy. Gdyby prawica, która pani uważa za NIETOLERANCYJNĄ I NIEHUMANITARNĄ - nie narobiła rabanu pod niebiosa, to ci ludzie byliby sczeźli w Donbasie.

A teraz nagle astronomiczne wielkości nie wiadomo kogo, nie wiadomo skąd i po co? - za moje pieniądze? Pani chce być dobrą ciocią za moje pieniądze?

PS. 4 Ktoś zapytał, skąd wzięłam liczby, bo on słyszał że bierzemy tylko 2 tysiące uchodźców. Proste jak konstrukcja cepa.

W Europie JUŻ jest 800 tysięcy wniosków o azyl (a to początek).


Polska kwota wynosi 5,65 procenta.


Proszę wziąć kalkulator i obliczyć, czy to są 2 tysiące.
Bo mnie wychodzi, że 5% od 800 tysięcy to 40 tysięcy JUŻ TU I TERAZ, na wejściu.

Rząd pani Kopacz, a wcześniej Tuska - nie potrafił postawić się Europie w żadnej istotnej sprawie. Myśli pani, że teraz się skończy na 2 tysiącach? Wetkali im 2 tysiące - to wetkają cała kwotę. To jest prawo znane w negocjacjach - a nasz rząd już pękł: już zgodził się wziąć ileś tysięcy (są różne dane od wyjściowo 2 do 10 tysięcy, ludzi z Erytrei - proszę sobie sprawdzić na mapie, gdzie to jest).
Podjęto za mnie zobowiązanie, na które mnie - i nas jako państwo oraz naród - NIE STAĆ.

I niech mi pani nie wciska kitu o solidarności i humanitaryzmie; NIGDZIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Odpowiedzialny_za_Polskę
0 / 0



I niech mi pani nie wciska kitu o solidarności i humanitaryzmie; NIGDZIE TYCH PRZYBYSZY NIE CHCĄ. Bo mają coś w głowie, oprócz propagandy - a przede wszystkim wiedza, że koegzystencja kultury zachodniej i muzułmańskiej NIE JEST MOŻLIWA


Na koniec - ktoś mi zarzucił w komentarzach filozofię Kalego.

A skąd, nie jestem Kali. Ja tylko wyrosłam z cierpienia za miliony, w przeciwieństwie do niego oraz pani. I nauczyłam się asertywności: to współczesna cnota. Dlaczego pani mnie wpycha w średniowiecze?

Kiedy Jan Karski prosił o bombardowanie torów do obozów koncentracyjnych - świat miał to głęboko. Kiedy płonęła Warszawa - świat miał to głęboko. Teraz ja z głębokim smutkiem popatrzę jak tonie Afryka, pociągając za sobą Europę - bo jestem mądrzejsza o miliony umarłych.

Proszę mi nie zawracać głowy humanitaryzmem.
To jest Idea, która polega na zawiezieniu wody i pampersów, a nie sprowadzaniu ludzi do siebie, na swoją zielona, zbankrutowaną wyspę i użeraniu się z muzułmanami na własnym gruncie.
Nie mam ochoty na Dzikie Pola na warszawskiej Ochocie ani na wsi pod Gdańskiem tj. na konsekwencje faktu, że pani nie potrafi przewidywać skutków własnego działania. Nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S speranza90
0 / 0

+3284 (3353)
prosta kalkulacja póki co...
3353-3284=69
3284 Polaków lubi to.
69 imigrantów korzysta już z darmowego internetu.
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polakkk
0 / 0

to jest naprawde facet co ma jaja .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zofffia
0 / 0

Podkarpackie! Ci co mało mają a dużo chcą
!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gosc1234567
0 / 0

No fajnie, ale ja chciałbym też decydować czy katolicy będą gwałcić mi dzieci i demolować samochody i czy będę miał dom, czy zabiorą go żydzi. Warto o tym wiedzieć, czy przypadkiem ktoś nas na tych arabów specjalnie nie napuszcza, aby potem szabrować.
Każda religia pochodząca od żydostwa, a także mahometanizm, ma tą część ortodoksyjną. Warto o tym wiedzieć, gdy żydzi będą nas wyrzucać z domów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
+1 / 1

Cieżko będzie ale nauczę się węgierskiego skoro mój kraj to poligon ue.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zły_wilk
+1 / 1

Myślę że najbardziej bulwersujące w tych wciskanych nam imigrantach jest to że są to nieroby z roszczeniami które "nasz" rząd zamierza spełniać. Bo gdyby mieli sobie radzić sami tak jak większość Polaków, od pierwszego do pierwszego to nie byłoby problemu. Przecież przed II wojną światową w Polsce bez większych spięć żyli obok się siebie katolicy, żydzi, muzułmanie, prawosławni i protestanci. Dopiero po wojnie Polska stała się krajem jednorodnym etnicznie i religijnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

Polityka jest jak dziwka. Sprzedaje się temu kto akurat jest po naszej stronie. Kiedy Węgry potrzebowały coś wspierały Niemcy, a kiedy nie pasuje to ich nie wspiera. Pomijam fakt tego czy powinniśmy przyjmować czy nie. Bo zamiast ich przyjmować powinniśmy siły skierować na zakończenie tej rzeźni na bliskim wschodzie i w Afryce. Ale tego nikt za nas nie zrobi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jagurek11
0 / 0

Mam rozwiązanie:)
Unia Europejska powinna wypowiedzieć wojnę państwu Islamskiemu oraz stworzyć oddziały składające się z obywateli państw objętych wojną. Migrantów płci męskiej przed 55 rokiem życia powinno się przymusowo wcielać do tych oddziałów a jak który nie chce do więzienia. Biorąc pod uwagę przewagę militarną państwo islamskie przestało by istnieć w takim kształcie jak teraz w ciągu roku. Po wojnie należy wprowadzić zarząd nad terenami zagrożonymi fanatycznym islamem (czytaj wprowadzić własnych dyktatorów i tłuc im do głowy, że życie i wolność trzeba szanować).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Korniki
0 / 0

Zastanawia mnie jaki cel ma Angela Merkel i inne pacany z UE aby ściągać to tałatajstwo do Europy. Dla mnie jedynym logicznym wytłumaczeniem są łapówki albo zwykłe popie**lenie mózgowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
0 / 0

Węgrzy sojusznicy Hitlera w czasie II WŚ odmówili udziału w pacyfikacji powstania warszawskiego powołując się na honor i mówiąc, że nie mogą strzelać do bratniego narodu i nie strzelali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rigoberto
0 / 0

Węgrzy to był zawsze mądry naród. W dodatku, nie wiedzieć czemu, nam przyjazny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem