Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5337 5986
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar pokos
+13 / 107

Jak wszyscy dyktatorzy i ludobójcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ExarKun
+18 / 100

On nie ma w sobie za grosz charyzmy... śmieszny mały krzykliwy człowieczek z zapędami dyktatorskimi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dzi4d3k
+17 / 45

@ExarKun akurat on najmniej krzyczy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Poyson
+9 / 69

Sprowokowano go, nie dziwię się że się wk*rwił kiedy ludzie którzy kiedyś tak samo się darli na ś.p. Lecha Kaczyńskiego teraz wycierali sobie nim mordy (moim zdaniem zdradzieckie). Zagalopował się z tym zamordowaniem, bo nic nie wiadomo, pewnie nigdy się nie dowiemy czy go zabili czy nie. Nie powinien dać się sprowokować, ale tak po ludzku to go rozumiem i współczuję, sam bym nie zniósł jakby cały czas tacy ludzie zasłaniali się moją rodziną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HAWAJ
+7 / 19

@antypacan Bardzo trafny komentarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Poyson
-3 / 9

@antypacan ja tylko oceniłem tą jedną wypowiedź Kaczyńskiego i wypowiedzi opozycji o jego bracie, co absolutnie nie znaczy że popieram wycieranie sobie ryja przez polityków pisu ludźmi (jak np żołnierze wyklęci) którzy widząc co się dzieje w Polsce za którą ginęli zapewne przewracają się w grobach. W kwestii choroby psychicznej Jarosława nie zamierzam wysuwać takich oskarżeń, ale faktycznie widać że JK do tej pory ma traumę po stracie brata... w końcu dla niego Lech to nie był polityk tylko brat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Poyson
+1 / 1

@antypacan tu się z tobą zgadzam, każdy poseł jest w pełni odpowiedzialny za to co powiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iceman31
+3 / 3

Mylisz charyzmę z histerią i pieniactwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+81 / 181

Po części muszę się z Jarkiem zgodzić. "Niszczyliście go" - oczywiście że tak, do dziś pamiętam jak parę prezydencką przedstawiano w mediach i wyśmiewano za w sumie normalne zachowanie i bycie normalną i niesztuczną rodziną... "Jesteście kanaliami' i tu muszę się zgodzić, bo posłowie opozycji bez zwątpienia są kanaliami. Jedynym fragmentem z którym się zgodzić nie mogę, to ten z zabójstwem, bo jednak nic im nie udowodniono...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2017 o 15:53

avatar ~Tadeo123
+14 / 96

@Saladyn1 To również moje zdanie. Ale słowo zabiliście może jest końcowym skutkiem tego niszczenia, szczucia, wyśmiewania i tego całego podziału na tych z PIS i tych z PO. Dla mądrych ludzi nie ma znaczenia z jakiej partii jest rząd, jeśli ten rządzi dobrze. Po 8 latach rządów PO (gdzie kradli na potęgę a teraz się skończyło i wychodzą na ulicę protestować) niestety każdy rząd który będzie mniej kradł będzie postrzegany jako lepszy. W każdym razie na chwilę obecną wolę nacjonalizm PIS niż demokrację w stylu PO gdzie wyprzedano fabryki za bezcen. Sam w takiej pracowałem. Teraz afera bo PIS chce usunąć sędziów którzy za komuny dla PRL wyroki śmierci wydawali i są praktycznie nietykalni to afera wielka i opozycja straszy majdanami. Ja bym w sumie chciał chciał zobaczyć jak by się taki "majdan" zakończył, bo wydaje mi się, że opozycja mogłaby się trochę przeliczyć i taki majdan mógłby "krwawo" oczyścić politykę z szumowin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+5 / 59

@Saladyn1 owszem, masz rację. Znowu ludzie tak łatwo zapominają że Kaczyńscy to mimo wszystko byli bracia. Gdyby np twoją, rodzinę ktoś tak ordynalnie opluwał, mieszał z błotem tylko dlatego że zostali odsunięci od koryta to się nie dziwię że Kaczyńskiego poniosło :/ ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HAWAJ
+10 / 42

@rafik54321 Nie manipuluj, bo tam nikt nikogo "ordynalnie" nie opluł. Było powiedziane, ża jak Lech żył to wiedział jak ważny jest trójpodział władzy i wtedy Jarek na sądy ręki nie podnosił... Nie ma tu nic z opluwania, czy chociażby ubliżania. Nie wytrzymał nerwowo, że mu gładko nie przeszło podporządkowanie sobie sądu i plunął jadem przy najmniejszej możliwej zaczepce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dzi4d3k
+18 / 40

@~Tadeo123 Moją firmę też zamknęło PO. Zamykał ją, jak wtedy się określał, "likwidator". Był on z ramienia partii PO. Na sam koniec jeszcze musiałem się z typem sądzić o zaległe wypłaty. Na sali sądowej zachowywał się dokładnie tak samo jak każdy z PO widocznych w telewizji (chyba to kwestia charakteru, ze ciągnie ich do siebie) - łgał i kłamał.
Firmę dałoby się uratować, bo miała potencjał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2017 o 10:45

S konto usunięte
+7 / 27

@HAWAJ Cały kłopot polega na tym że jak Lech żył to opozycja zwyczajnie go opluwała, wielokrotnie zarzucając mu to samo co zarzuca się Dudzie i także to że jest beznadziejnym prezydentem. Więc, skoro według opozycji Lech robił wszystko co Jarek chciał i był osobą niekompetentną to nie powinni dziś powoływać się na jego autorytet i mówić Jarkowi co zrobiłby jego brat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HAWAJ
+2 / 12

@Saladyn1 Dobrze, ale to było 7 lat i więcej temu, a nie dwa dni temu na sali sejmowej. Jak Lech żył to Budka był radnym Zabrza. No i od tego jest opozycja, żeby krytykować władzę. Oczywiście w sposób konstruktywny, a nie chamski, no ale nie każdy jest dobrze wychowany. I jak się idzie między świnie, do koryta, to trzeba się liczyć, że można "g*wnem" dostać. Poza tym, wydaje mi się, że opozycja twierdzi, że to nawet Lech stopował Jarka i studził jego dyktatorskie zapędy. Ale jak piszę: wydaje mi się, bo nie śledzę opozycji, bo nie lubię jej bardziej niż PiSu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 19

@HAWAJ nie wytrzymał bo jest przewrażliwony na punkcie śmierci swojego brata, co wcale nie jest takie dziwne. I nie mówię konkretnie że tam wtedy opluwano zmarłego Kaczyńskiego. Jednak robiono to przez lata i nic dziwnego że w żyjącym Kaczyńskim rośnie (tudzież rosło) ciśnienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+2 / 12

@Saladyn1 To skrót myślowy. Może nie zabili bezpośrednio ale szkalowaniem obniżyli autorytet. Jarek uważa że to się przyczyniło do katastrofy. Według mnie był to jeden z wielu czynników. Tak czy siak szkalowanie trwa nadal i jest prymitywne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+3 / 13

@Saladyn1 Polityka to nie miejsce na delikatnych ludzi. J.K. sam opluwa co miesiąc tych co nie są po jego stronie. Kto krzyczał "komuniści i złodzieje", na wszystkich przeciwników PIS? Najlepszy doradca J.K. Lecha Kaczyński zawsze był brany pod uwagę jako brat Jarosława. Ale przedwczoraj nikt nie opluł jego osoby. Od 2010 roku, kiedy zginał w tym wypadku, jego pamięć jest czczona, choć nad wyraz przesadnie, ale jednak. Stawiane sa pomniki. Jego zona nadal jest mile wspominana. Był politykiem PIS i jako prezydent nie działał na rzecz państwa, ale na rzecz swojej partii. Więc opozycjoniści, a po 2008 roku PO ścierało się z nim. Jeśli potyczki polityczne traktowane są jako opluwanie Lecha Kaczyńskiego, to każdego polityka powinno się pociągnąć do odpowiedzialności. L.K. nie miał szans na drugą kadencję i był oceniany jako słaby polityk i słaby prezydent. Jeśli zatem ocena polityczna jest traktowana jako opluwanie, to w takim razie żadnego polityka nie można w żaden sposób ocenić. Ani Piłsudskiego, ani Dmowskiego, ani Jaruzelskiego czy Kiszczak lub Gierka albo Gomułki. Ale historycy czy dziennikarze ocenili już elekcję L.K i jest ona w wielu kwestiach politycznych negatywna. Zatem to nie jest opluwanie, ale analiza faktów, które znamy i mamy do nich dostęp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HAWAJ
+1 / 11

@rafik54321 Jak jest przewrażliwiony to niech idzie na emeryturę... Żyje i pracuje w stadzie świń i chołoty. Nie od wczoraj się mówi, że polityka to najbrudniejsza k*rwa świata. Więc niech będzie przygotowany, bo ta ponad 400 osobowa swołocz nie raz mu po rodzinie pojedzie. A prawdziwy polityk nie daje się wyprowadzić z równowagi. Takie żywiołowe przemówienia jak te przedwczorajsze Jarka to, dobrze ktoś zauważył, mieli Hitler, Castro i Ceaușescu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2017 o 20:54

S konto usunięte
+1 / 11

@dncx Kolego Lechu był wyśmiewany i oczerniany i tyle w temacie... No, ale ja nie oceniałem prezydentury Kaczyńskiego, ale stwierdzam fakty, że skoro twierdziłbym wczoraj, że prezydent był partyjnym idiotą robiącym wszystko co brat każe, to dziś nie powinienem powoływać się na jego autorytet, skoro wcześniej twierdziłem że takowego nie posiada, bo byłaby to jawna ustawka i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2017 o 21:17

G gllc
+2 / 6

@Saladyn1 "Niszczyliście go" - też to pamiętam. Ktoś nawet nazwał małżonkę prezydenta czarownicą. Co do samej katastrofy, zorganizował ja PiS pchając się na siłę do Katynia. Na WŁASNE życzenie (nie tylko Ty masz pamięć).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
+1 / 5

@deanthehunter
Skoro PO-PSL tak strasznie kradli, i jeszcze przy aprobacie rządu/partii, to jesteś w stanie wymienić pewnie z pięć przynajmniej spraw i powiązanych nazwisk. Bo jeśli nie, to powtarzasz banały i kalumnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
-2 / 2

@~Tadeo123 która to fabryka? Który to sędzia wydawał polityczne wyroki śmierci. Bez konkretów to wszystko propaganda i manipulacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@HAWAJ yhm, to tak jakbyś kazał iść na emeryturę osobie której czasem drży ręka a jest tokarzem :/ .
Jest przewrażliwiony na jednym i to uzasadnionym punkcie. To jeszcze za mało aby go wysyłać na emeryturę.

I owa swołocz nie raz nie dwa mu po rodzinie jechała a po tylu latach to i tak mniemam że długo wytrzymał nim wybuchł. Koniec tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klebern
+2 / 2

@gllc

Panią prezydentową od czarownic to zwyzywał o. Rydzyk na antenie Radia Maryi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HAWAJ
0 / 0

@rafik54321 Widzisz, znowu pomijasz fakty. To tak jakbym kazał iść na emeryturę osobie, której czasem drży ręka, a jest 68 LETNIM tokarzem. Owszem, mogę mu nie mówić, zadrży mu ręka i wtedy mu ją urwie, a ja na swoją obronę powiem, że zadrżała mu dopiero trzeci raz w tym kwartale. Przekładając na sytuację z Jarosławem, wybuchnie jeszcze raz, np. w rozmowie z Putinem, gdy padnie "drażliwy" temat Smoleńska i wojna gotowa. Albo z kimś innym i latami wypracowywane stosunki dyplomatyczne pójdą się yebać.

Jest stary, starzy ludzie są drażliwi, robią się zrzędliwi i upierdliwi (to z autopsji, widzę po moich rodzicach). A polityk ma być przeciwieństwem tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 19:08

B berda01
+35 / 111

no troche go ponioslo aczkolwiek prowokowali i troche chlopakowi styki sie zagrzaly a i tak stwierdzam ze 3/4Parti PO powinna dostac czape za zniszczenie polskiej gospodarki pod dyktando ss Makrelu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
+1 / 29

@tomxy Porównanie Misiewicza do 8 lat ostrych wałów wykonaniu rządów PO-PSL jest trochę z doopy wyrwane i pasuje jak pięść do nosa. Bo ilu-set takich Misiewiczów pojawiło w ciągu 2 kadencji rządów PO... Nie twierdzę, że Misiewicza nie powinno się osądzić. Bo powinien odpowiedzieć za swoje wyskoki. Ale człowieku nie porównuj tych dwóch różnych spraw bo tylko idiote z siebie robisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomxy
+6 / 18

po 4 latach o ile pamiętam ponad 300-stu , pis w rok pobił ich trzykrotnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
+4 / 8

@deanthehunter
Skoro PO-PSL takie ostre wały produkowali i tłuste lody kręcili i jeszcze przy aprobacie rządu/partii, to jesteś w stanie wymienić pewnie z pięć przynajmniej spraw i powiązanych nazwisk. Bo jeśli nie, to powtarzasz banały i kalumnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~alessso
+2 / 4

@sokolasty dziwi mnie trochę, że Ty nie potrafisz sobie przypomnieć tych kilku spraw przy odrobinie dobrej woli. Nie chce mi sie szukać, ale tak z glowy to: afera hazardowa - Chlebowski, Amber Gold - Tusk&(sie okaże kto jeszcze), lewe reprywatyzacje - HGW, afera stoczniowa - Tusk, korupcja i zegarki i opóźnione 5 lat autostrady - Nowak, OFE - Rzepliński&Tusk&Rostowski... dlugo by jeszcze wymieniac... no i sprzedaż ogromnej firmy Ciech za 30% wartości - Tusk&Kulczyk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Realista44
-4 / 56

To czy powinien decydować o Polsce to jedno , to że Targowica przez cały czas przywołuje śp.prof.Lecha Kaczyńskiego i odradza tamte wspomnienia to inna sprawa . Z tego co wiem GW,Fakt,onet.pl, pisały wprost że to jest człowiek mający problemy z alkoholem że nie powinien rządzić krajem , że wygląda jak frajer i dużo , większych ,okropniejszych anty-Polskich epitetów . Inną zupełnie sprawą jest to że wojny domowej w Polsce chce właśnie targowica przypomina mi to do złudzenia I rozbiór Polski , tylko że zamiast carycy Katarzyny , jest kanclerz Andżela , wojny z nami nie wygracie , gdy rozpoczniecie jakie kolwiek , zaczepne zachowania będziemy was zabijać na ulicach , będziemy bronić niezależności i nie zawisłości Polski , waszym życiem które będziemy wam odbierać , i ostrzegam wszystkich tych którzy zamierzają przystąpić do grona targowiczan, jeśli macie tam iść nie wychylajcie się przed szereg , bo po prostu zostaniecie zmieceni z powierzchni ziemi. Polska przelała już dość krwi za wolność kraju , ale jeśli będzie trzeba to jeszcze i ten jeden raz , spuścimy ją z ciał okupantów Stalinowskich Polski PO. .Nowośmieszna, i resztę sobie dodajcie sami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+5 / 49

@Realista44 Targowica była fanatycznie katolicka, tak jak obecny rząd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TominioTHC
+2 / 4

Powinieneś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TominioTHC
+1 / 19

Przepraszam. Nie powinieneś, ale musisz się leczyć. Jesteś chory z nienawiści. Tak jak prezes od którego się zaraziłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logray
+2 / 2

@Realista44
Targowica to nas chciała z Rosją związać. Pomysł nie był do końca zły, ale niestety Potiomkin zmarł. Gwoli przypomnienia Potiomkin był geniuszem organizacyjnym i finansowym (jego dzieła to m. in. Sewastopol, flota czarnomorska).
Obecnie porównywanie do Targowicy w sumie też można przypisać do PIS. Jeśli wyjdziemy z Unii i wypniemy się na Niemcy, to wcześniej czy później wpadniemy w łapy Rosji. USA nas gospodarczo nie obronią. Militarnie pewnie też nie. Po wstrzymaniu przez PIS modernizacji armii po prostu nie damy im na to szansy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vreafet
+22 / 58

Stara prawda mówi, że przestępstwo popełnia ten, kto na nim skorzystał. A kto skorzystał na śmierci Kaczyńskiego i na jego trumnie wjechał na nowe wyżyny hipokryzji i obłędu - wiadomo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glupiec
+9 / 13

No tak - aneks do raportu WSI po śmierci Kaczyńskiego jest już bezpieczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MJK9k
0 / 8

Bronek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
-1 / 9

No wiadomo. Np. Rosja powodu nie miała. Inna sprawa... gosciu rzadzi jak rzadzi ale w Polsce nie ma kogos kto ma sile przebicia. Inna partie typu po, nowoczesna sa rownie beznadziejne i socjalistyczne ale on nie chce tu wprowadzic armie niemiecka tylko amerykańska a to roznica xd. Poza tym miedzymorze za rzadow po morze upasc ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomxy
-1 / 5

Is fecit, cui prodest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+4 / 4

@Glupiec będzie już 2 lata rządów i jeszcze nie odtajnili. Ciekawe czego tam nie ma, że nie chcą tego pokazać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-4 / 16

@Megafonemczynozem Chyba nie wiesz co mowisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaro89
+16 / 48

Kaczyński zareagował jak normalny człowiek, który od kilkunastu lat był ciągle atakowany. Opozycja nie ma za grosz przyzwoitości i jeszcze ciagle atakuje pamięć tragicznie zmarłego prezydenta. Przypomnijcie sobie marsze PO gdzie byly plakaty z Lechem Kaczyńskim na szubienicy. Jarosław Kaczyński dlugo trzymal nerwy ale w końcu musiał zareagować. Takie gnoje jak Nitras, Budka, Grabiec to jest takie dno intelektualne, taki niezwykły pokaz chamstwa, że każdy zdrowy człowiek ma ochotę im przywalić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vxdfsfwezedfwef
-5 / 21

@Jaro89 Nooo w końcu ktoś prawdę napisał. ile można znosic takie rzyeczy, każdego w końcu szlag by trafił, a p. Jarosław jest spokojnym człowiekiem, tyle lat to znosił i wreszcie nie wytrzymał. Zgadzam się z Tobą całkowicie, ile można znosić kąśliwe uwagi gówniarzy z PO na temat własnego śp. brata. Dosyć tego, rozpanoszyli się bezczelne gnojki nie mają za grosz przyzwoitości. Nie mają argumentów to zmarłych się czepiają, nie mają na nic pomysłu to awantury robią, bo nic lepszego od tego co jest obecnie zaprezentować nie potrafią, bo kradli tyle lat to teraz kwiczą świnie odrywane od koryta bo im się w głowach nie mieści, że ktoś im może zabronić prowadzić dalej własny folwark, to nie trafia do ich głów, nie potrafią tego przyjąć, że społeczeństwo już im podziękowało za współpracę, pokazało to w październiku 2015 r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
+2 / 4

@Jaro89 Widziałeś te rzekome prowokacje? Budka zwrócił uwagę, że LK rozumiał trójpodział władzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+1 / 1

@~vxdfsfwezedfwef Pani Poseł Piotrowicz? Czy Selim Chazbijewicz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koteu
-3 / 11

A co mam wcisnąć, jeśli nie obchodzą mnie jakieś durne gierki na tym portalu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgsegasdgadfadfdafg
-1 / 19

dlaczego? szkoda, że nie masz, może byłby mądrzejszy od ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jaro76
-1 / 19

W Tworkach już na niego czekają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koloso
+12 / 38

Nie lubię go. Ale niestety miał rację. Rodziny trzeba bronić przed chamstwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kejsiczek
-4 / 18

Opozycje wyslac do Gulagu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T true_alpen
+1 / 21

Autorytetem nie ale się tu pomylił - "jesteście sprzedajnymi bandytami " byłoby bardziej trafne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
-2 / 20

Młodsze pokolenie tak uważa. Spoko to zapowiada tendencję w przyszłych wyborach. Będziecie głosować na partię, która dba o niemiecki interes nie o polski. I będą was w ch u ja robić dalej. Będziecie mieli co wybierzecie. Pozdro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WodaOaza
+2 / 2

@aio A to w sejmie jest tylko PO i PiS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+2 / 2

Kukiz to nie polityk sorry. A PSL to największa ku rwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
-2 / 2

@aio wytarła się ta płyta. Jedno i te same hasło propagandowe cały czas. W ogóle interes Polski to nie to samo co polski interes. Good night and good luck.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GDDDDDS
+7 / 25

Szanuję Lecha, bo był niezłym prezydentem i przyzwoitym człowiekiem. Ale To Jarosław nie ma do niego szacunku, bo zrobił pośmiewisko z miesięcznic katastrofy, i wykorzystuje je do nakręcania wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dzi4d3k
-1 / 27

@GDDDDDS Moim okiem to wyglądało tak, że te miesięcznice nic nikomu nie wadziły, póki odpowiednie media i opozycja tego nie nagłośniły i ośmieszyły.
Zresztą PO cały czas prowadzi politykę pogardy i ośmieszania, bo to "Kaczyński", a ludzie to łykają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+6 / 14

@Dzi4d3k Miesiączki Jarozbawa nikomu nie wadziły dopóki robili je zwykli ludzie. Gdy zaczęło je robić państwo, zmieniając nawet specjalnie dla nich prawo, nasyłając kordony policji, zamykając Wawel bo poseł Kaczyński ma kaprys itd, wtedy zaczęły wadzić. A co do polityki pogardy to weź se dziadek włącz kur-vizję. Co ja gadam, pewnie leci u ciebie 24/7.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dzi4d3k
0 / 4

@aku666 nie oglądam telewizji :) przeglądam internety i z obserwacji takie wnioski wyciągam. TW Matka jest bardzo dobrym przykładem prowadzenia polityki/gry ośmieszania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bogverof
-4 / 20

KIEDY W KOŃCU GO WYWIEZIEMY NA TACZKACH ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+4 / 24

Akurat sporo osób z PO powinno beknąć za niszczenie gospodarki Polskiej na zlecenie szwabów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
-1 / 5

@dbgoku Primo, kto, secundo, za jakie konkretnie przewiny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zzaaqq
-1 / 17

BADANIA PSYCHIATRYCZNE,czym prędzej ,wymóg przed jakimi kolwiek wyborami podane do publicznej wiadomości!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gergqrtgfwefewfewfwe
-5 / 15

badania psychiatryczne bo nie pozwala szmacić rodziny???? to współczuję twojej jak ktoś twoją rodzinę będzie obrażał. Rozumiem, że będziesz stał i przytakiwał, żenada, współczuję być twoją rodziną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
-4 / 10

Wcale bym sie nie zdziwila gdyby to okazal sie zamach....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duska1993
+6 / 6

Cyrk na kółkach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gambini
+4 / 4

czy to już jest pucz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dichlordiphenyltrichlorethan
+5 / 17

Wadą Kaczyńskiego są socjalistyczne poglądy, a nie to, że daje się sprowokować okrzykami bydła typu "przypomnij sobie telefon do brata!" - odnoszących się do wziętej znikąd teorii, że to Jarosław jest winny katastrofie smoleńskiej, bo kazał bratu przez telefon lądować. Kaczor niech i sobie wierzy w ten zamach, ale tym razem to opozycja zaczęła zmieniać temat debaty swoimi okrzykami. Bo zawsze jak ma ona problemy to wyciąga Lecha Kaczyńskiego, z nadzieją, że się uda sprowokować prezesa i potem to "grillować" do znudzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sajles92
-4 / 14

To zwykła gierka polityczna, niskich lotów i poniżej wszelkiego poziomu. Gdyby ktoś publicznie mówił źle o moim zmarłym bracie to nie skończyłoby się na pokrzykiwaniu z mównicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sajles92
-1 / 1

@Kalart a co to ma do rzeczy? Pisze jak jest. Odkąd Lech Kaczyński został prezydentem Warszawy, od komunistów z sld po lewaków z platformy, wszyscy na nim psy wieszali. Po katastrofie(słowo klucz) dali sobie spokój na pół roku a potem dalej ta sama śpiewka. Napisałem wprost jak ja bym postąpił. Rozwalałbym te zakute łby bez mrugnięcia okiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
0 / 8

Sam sobie wciśnij - najlepiej kołek w cztery litery. Rzygać mi się już chce od demotów ze zmanipulowanymi pytaniami postawionymi tylko po to aby żebrać o "mocne".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alakinjjsk
0 / 16

wolę PiS niż po Korwina i tak nie wybiorą więc ssijcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eufighter
+3 / 7

Mogliście być dzisiaj w europejski Raju a wybraliście sobie pis do rządzenia wieśniaki kartoflano buraczane!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_nick_5
+5 / 7

Jarek mógłby się zdecydować, kto zabił mu brata. Ruscy czy PO, bo chyba trochę bredzi. A jeśli Leszek kazał lądować, można to uznać za samobójstwo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DSoL
+1 / 3

Jest dla mnie takim samym autorytetem jak Tusk i Petru. I tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onon
-1 / 5

Ile slepych jest w Polsce dobrze wiedziec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
0 / 4

Niech głosują tylko ci którzy nigdy nie wdali się w internetową gównoburzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+1 / 1

@kenzol nie, prawo do głosowania powinno być poprzedzone testem z podstaw ekonomi, zarysu historii współczesnej oraz bardzo wymagającym testem z logiki. Zdajesz, głosujesz. Inaczej masz bana na glosowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Alek39
-4 / 6

A jak kliknę mocne to będzie oznaczało ze tusk albo rysio petru są moimi autorytetami? NO WŁAŚNIE dlatego ten demot to durna manipulacja typu albo jesteś z nami albo przeciw nam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blizzarder
-2 / 10

dla pisu nie ma alternatywy, po i nowoczesna są znacznie gorsi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~5566765765
+2 / 2

@blizzarder za takie gadanie tuż przed wyborami dostałbyś same plusy, ale pokolenie facebooka pozapominało co np takie wcześniejsze PO wyrabiało, (afera za aferą, ustawy czysto złośliwe, atak na wolność ludzi i najintensywniejsze umyślne działanie na szkodę państwa) a podsycani sr@niem nieustannym na PiSuar ze wszystkich stron - zdanie o pisie mogą mieć tylko negatywne (bo brak odniesienia do innej władzy i psioczenie jest w modzie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blizzarder
+1 / 1

PiS wiele rzeczy robi ch**owo, ale są też rzeczy, które robią dobrze. Przede wszystkim są aktywni i próbują coś zmienić. Dla mnie PO to w ogóle nie są politycy, tylko banda bandytów, rozkradali pieniądze na 101 sposobów. Ludziom chyba najłatwiej pojąć się, że sprzedawali nie swoje kamienice i brali kasę do kieszeni. Ale kradli też w bardziej wyrafinowany sposób, którego większość osób nie dostrzeże. Dziwi mnie, że ludzie są takimi kretynami. Przecież za taką akcję jaka była z Tuskiem oni powinni pójść za kratki i być skompromitowani w opinii, publicznej, a tymczasem mają się lepiej niż dobrze. Syn Tuska pracował w spółce Plichty i sam nie potrafił powiedzieć czym się tam zajmował! Tusk dostawał łapówkę pod postacią pensji dla syna. Czasami żartobliwie mówi się o politykach, że to banda złodziei, ale ekipa PO to złodzieje i bandyci bez żadnej przenośni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 13:20

B blizzarder
+1 / 1

Skompromitowany też powinien być Schetyna, który w ciągu tygodnia 4 razy zmieniał zdanie w sprawie przyjęcia uchodźców. Ci ludzie nie mają żadnych własnych poglądów, przekonań, wartości... oni mają tylko cel. Cel jest jeden - kraść, kraść, jak najwięcej kraść. Będą mówić wszystko, bredzić, robić wszystko wbrew partii rządzącej. Bo dla nich nie ma znaczenia nic oprócz dojścia do władzy i możliwości wyprowadzania pieniędzy. Zdradzieckie mordy to łagodne określenie na tych śmieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
+2 / 8

Do oddania głosu na pis nikt mnie nigdy nie namówi ale popieranie opozycji totalnej ? Chyba tylko ludzie z autyzmem i ciężkimi schorzeniami mogą popierać to szambo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HieronimaLucinda
+1 / 7

Co to za sformułowanie "opozycja totalna"? Z tvp info? W jezyku polskim wystarczy powiedzieć "opozycja", przymiotnik totalna zmienia postać rzeczy? Sucha czy bardziej sucha? Nie znoszę tej propagandowej nowomowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ghyzz
0 / 4

Idź żebrać gdzie indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AeSPe
+1 / 3

a co wcisnąć, jak się człowiek wstydzi za wszystkich 460 posłów i senatorów ? Przecież jedni drugich warci, każdy umoczony w afery, każdy sterowany przez ludzi z hajsem i wpływami. A ślepy naród broni jednych, atakując drugich. Trzeba wymienić wszystkich, przestać głosować na partie które po 89r. udawały, że obaliły komunizm i wprowadziły udawaną demokrację. Trzeba przestać udawać, że pomalowany zbuk, to piękna pisanka. A jakie będą konsekwencje tego co się teraz dzieje ? Rozkład głosów między PiS, PO, .N, SLD, PSL przy malejącej z wyborów na wybory frekwencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arushat
0 / 10

*Kaczyński nareszcie powiedział coś prawdziwego, nie kryjąc sie* Uuu, jaki szaleniec, zamknąć go!!1!!one!

Ludzie, pokażcie mi, gdzie on się pomylił. Pokażcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 6

@Arushat Jeżeli zmasowana krytyka polityczna jest winna śmierci Lecha Kaczyńskiego, to równie dobrze można powiedzieć że winny był brat co go wciągnął w politykę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yaroslao
-1 / 5

@Prally Jeśli nie zgadzasz się tylko z "zabiliście go", to i tak powinieneś głosować na PiS dwiema ręcyma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2017 o 21:36

avatar Arushat
-1 / 5

@Prally On nie mówił o zmasowanej krytyce, tylko o Smoleńsku, w którym PO miało swój współudział. Nie za darmo tusk podpisał umowę na najdroższy gaz w Eu z Rosją na 25 lat. To nie była zła decyzja, to była zapłata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
-1 / 3

@Arushat Bzdury. Pomijając że nie potrafisz odcedzić senswonych argumentów od bredni, to nie masz pojęcia o geopolityce, ówczesnym układzie politycznym i kompetencjach poszczególnych urzędów politycznych w Polsce. NIKT nie miał absolutnie ŻADNEGO interesu w zabijaniu Lecha Kaczyńskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arushat
-1 / 1

@Prally Oto osoby, które miały interes w zabiciu śp. Lecha Kaczyńskiego, a także większości elity politycznej, o której jakoś się zapomina: tusk(→Merkel→Soros→Rothschildowie), Putin, pośrednio też USA. Był bardzo niewygodny, bo się stawiał, więc trzeba było go usunąć. Rosji podpadł Gruzją, a dla tuska i całego łańcuszka swoją postawą anty zachodnią. A jak podpadł dla UE, to też dla Sorosa, dzięki czemu zostało wciągnięte w to też USA, którym rządził wtedy Obama, który bał bardzo przychylny żydom (lewactwo jest napędzane przez nich). Jak więc widzisz, sporo tych osób było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanekRugewit
+3 / 5

hahaha słąbe kolego, chciałeś się wybić na demotach, niezłym trikiem, SŁABE KOLEGO :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Epsilion
-1 / 3

Pytanie postawione w sposób stronniczy - minus, ale dla zasady

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dddorotka
0 / 4

Nie chcemy Tuska (zakłamanego rudego ani jego elity) juz wole PiS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lordian91
+2 / 2

Wynik tego głosowania nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... żeby dać słabe trzeba się zalogować, żeby dać mocne nie trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mozaner
0 / 0

Cóż ci rządzą zle, tamci rządzą niedobrze. Może ludność zacznie w końcu ingerować z naszym rządem jeżeli jesteśmy niezadowoleni. Nie popieram ani jednych ani drugich. Ale skoro wszyscy to złodzieje to zmieńcie coś. Spam na demotywatorach jest trochę słaby. Nie sądzę żeby to Zoo na wiejskiej przeglądało demoty między ustawami. Nie podoba się to zmieńmy ustrój państwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KillerDzasta
-1 / 1

Wygląda jak proboszcz mojej parafii...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michkrak
0 / 0

Co za bzdura. Nie tylko autorytet może naprawiać kraj...
Warto skupić się na pomysłach, a niekoniecznie na osobach polityków, choć i to może mieć jakieś znaczenie. Jeśli pomysł na naprawę jest OK, to nie widzę problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jyjy6666
-1 / 1

Mało osób wie coś więcej niż podaje tvn i inne syfy lewackie to się wcwale im nie dziwię że są tak bardzo przeciw "zamachowi stanu" "zniszczeniu demokracji" "stanowi wojennemu" "bezprawiu i szatanizmu" "duda zjada małe DZIECI". Za granicą Ci co mają mózg nie wyprany jakoś gratulują międzyinnymi zabrania się za starych komuchów i zazdroszczą "jaj" obecnej władzy. Tak tak wiem wiem pełowcy - jestem trollem pisowskim, w końcu każdy kto nie papuguje głosu tvenu nim jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kdmlkkkvcfa
0 / 0

Największym problemem jest to, że zbyt często ten pan uważa, że wrogowie Polski to tylko i wyłącznie jego wrogowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oony
0 / 0

Słabe, bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nefari
-1 / 1

Ten człowiek ma obsesje na punkcie śmierci brata, powinien się udać do psychologa bo co raz gorzej to wygląda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Student344
-1 / 1

pokazal swoje prawdziwe ja ktore tyle czasu chowal glaszczac kota w domowym zaciszu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 6:37

avatar mareczek00713
0 / 0

Jak dla mniema facet pełną rację, chociaż ja ująłbym to w dosadniejszych słowach w międzyczasie badając nastroje wojska. Celowa obstrukcja działań parlamentarnych przez przedstawienie kilku tysięcy stron rzekomych ustaw, wulgaryzmy, agresja fizyczna, dążenie do rozwiązań ulicznych itd. to ewidentna zdrada stanu przez celowe niszczenie wizerunku RP oraz przygotowania do nielegalnego zamachu stanu - rozpędzić bydło a nie cackać się z nimi jak z jajkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Streptopelia
-1 / 1

A ja uważam że PiS za jego pośrednictwem nareszcie naprawił Polskę. Po tylu latach kradzieży i afer nareszcie możemy się cieszyć że żyjemy w jako takim kraju. Dlaczego kradzieży? Można dużo wymieniać. Ale na przykład sprawa linii lotniczych LOT. Kilka lat temu Donald Tusk stwierdził że inwestowanie w tą firmę się nie opłaca bo, jak stwierdził, za kilka lat zbankrutuje. A w tym roku firma LOT spłaciła wszystkie długi i otwiera się na nowe połączenia. I to dzieje się nie za rządów PO tylko PiS. Może zamiast narzekać jacy to oni są źli i wprowadzają dyktaturę, może wreszcie pomyślicie i przyznacie sami przed sobą że dzięki PiS Polska zaczyna być krajem z którego nie trzeba wyjeżdżać a nasz prezydent nareszcie jest prezydentem za którego nie trzeba się wstydzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+1 / 3

Patrząc co się wtedy w sejmie działo to i tak ma chłop nerwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daj_przyklad_pierwszy
0 / 0

Zauważyliście, że demoty przestały być zabawne, a stały się irytujące. Ciągle punktują, że czegoś nie będziesz miał/a lub, że jesteś słabym "Polaczkiem". Kiedyś objawiały szybko prawdę o pseudo manifestacjach lewicy i wypranych umysłowo ruchach nazifeminizmu, a teraz zamieszczają demoty pochwalające zgromadzenia w sprawie sądownictwa.
Czyżby Demoty zostały przejęte przez kapitał żydowski?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanJanuszTracz
0 / 0

aha, widze od razy kilka tysiecy wynajetych klikaczy dalo mocne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ssssdsadas
0 / 0

Demotywatory takie sprzedane :) Mam nadzieje ze wasze euro srebniki wam na długo starcza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem