Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
330 352
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar inamorata90
+21 / 23

Tudzież otwieraj okna, mimo że działa klimatyzacja i nie daj sobie wytłumaczyć, że tak się nie robi... Niestety to częste zjawisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
+3 / 5

@inamorata90 Powiesz to gdy do tramwaju czy autobusu wejdzie śmierdzący menel? To naprawdę nie jest rzadkie zjawisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 0

Widziałem, potwierdzam, ubolewam......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krystec82
+9 / 9

juz samo otwieranie drzwi na przystankach srednio co 700-800m, przy upalach powyzej 30°C powoduje nie wydolnosc klimatyzacji w autobusie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ringgurthiel
+4 / 6

Iii tam. Klima w autobusach na ogół działa, gorzej, jeśli obsługuje ją jakiś dzikus ze środka buszu, co pierwszy raz się z nią spotkał... i ustawia na maksymalne chłodzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar seq23
+5 / 7

przecież nawet w niektórych firmach tak jest.. okna - stałe szklenie bo taniej.. klimatyzacja zamontowana, lecz nie włączona, bo prąd kosztuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-4 / 4

@seq23 Masz pojecie o dzialaniu pojazdow paliwowych? Prad bierze z akumulatora, akumulator jest ladowany dzieki ruchowi silnika, alternator laduje akumulator. Dlatego jak padnie nam akumulator(zapomnimy wylaczyc swiatla na parkingu) to wystarczy podladowac tak by auto odpalilo, a pozniej.akumulator sam sie podladuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gr0t
+1 / 3

@masti23 a zużycie paliwa nie wzrośnie, lovekrakow.pl podaje że dla autobusów to ok 8-10 litrów. Taki pojazd bez klimy pali od 25-40 litrów (zależy od wersji silnika, długości, masy a nawet skrzyni biegów [ręczna/automat]). Więc mamy około 20-30% większy koszt eksploatacyjny.

Edit: prąd w akumulatorze nie "robi się bo silnik działa", to jest dodatkowe obciążenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2017 o 21:40

M masti23
0 / 0

@Gr0t W praktyce koszty zuzycia sa wieksze, a sam akumulator jest ladowany przez alternator, wiec potrzeba paliwa i alternatora. Koles w.w twierdzi ze prad kosztuje. Gdzie ja wczesniej wspomnialem o wroscie zuzycia palowa? Czytasz ze zrozumieniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kkldjswiw
+4 / 4

Dokładnie. Kiedyś musiałam wysiąść, bo bałam się, że stracę przytomność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+5 / 5

Problem w tym, ze kierowca sam sobie w swojej dziupli jezdzi z wlaczona klima. A zeby wlaczyc klimatyzacje w calym autobusie to musi dostac zgode dyspozytorni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Login_demo
-2 / 2

sloiki juz marudzom. taxi jezdzic jak sie nie podoba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem