Z pewnością taka foczka bez namysłu zamordowałaby i zjadła człowieka, gdyby miała takie możliwości - i miałaby w dupie, że ktoś podpisywał jakieś petycje siedząc przed monitorem, ew. chodząc z napisem na tyczce przed jakimś urzędem, który też ma to w dupie.
@MietekKolanko : większość, jeśli nie ogół aktywistów zajmujących się obroną zwierząt jest wegetarianami/weganami. Natomiast dużo ludzi, którzy nic nie robią, lubią przypisać tym aktywnym jakąś domniemaną hipokryzję żeby samemu poczuć się lepiej.
Prawda boli ale, nie chodzi o to kto kogo zjada, tylko jak to robi? Ta foka zje z głodu człowieka, oczywiste. Rozszarpie go na strzępy możliwie jak najszybciej by dobrac się do mięsa, a człowiek nie zabije jej uderzeniem pałki co najwyżej przyćmi i na żywca sciągnie z niej skórę dla furta jakiejś snobki. Dalej nie widzisz różnicy?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 marca 2010 o 9:11
@MietekKolanko: Byłam weganką przez 4 lata i nabawiłam się anemii z powodu niedoboru witaminy B12, popsuła mi się cera i ciągle się przeziębiałam. Nie mam zamiaru brać zastrzyków z B12 jak mój kolega-weganin. Kiedyś też byłam oburzona tym, jak można zabijać bezbronne zwierzęta, hodować je tylko po to by je zabić i uważałam wszystkich mięsożerców za hipokrytów. Teraz widzę, że po prostu muszę jeść mięso i nie ma w tym nic złego. Sprzeciwiam się natomiast brutalnemu zabijaniu zwierząt (np. fok, lisów) i często obdzieraniu żywcem ze skóry tylko po to, żeby mieć w szafie kolejne modne futerko. Ja osobiście przekonałam się, że MUSZĘ jeść mięso, futra nosić nie muszę i tu jest różnica.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 marca 2010 o 18:45
popieram wloczykij1 to na pewno odstraszyloby jakies babki do kupowania jakis ciuchow z jakichkolwiek zwierzat
wystarczylaby tylko dobra kampania reklamowa
@Grimmq No tak, jest dobre. Zaraz pewnie bede miał 'komentarz poniżej poziomu' bo nagle wszyscy są obrońcami zwierząt jak widzą taki obrazek. Powiem tyle, wszystko jest dla ludzi, byle by nie brać więcej niż potrzeba.
P.S. I nie jestem za kłusownictwem jak by ktos tak pomyślał
jesteście zdegenerowanymi psychopatami !! to są tylko zwierzęta jak człowiek może być tak nienormalny i tworzyć te grafiki , a co dopiero używać ich do robienia takich rzeczy
psychopata jest ten co nie widzi różnicy od zaspokojenia głodu od zwykłego mordu. Co roku na wiosnę w Kanadzie dokonuje się masowych mordów foczych szczeniąt dla samego futra!
Mi szkoda ludzi, którzy wszystkie te pieniądze, które mogą być wykorzystane na kampanie na rzecz praw człowieka, są wykorzystywane na jakieś zwierzątka ...
A mi szkoda takich ludzi jak ty... Brak współczucia, albo to przez samolubność powoduje, że chodzą po ziemi takie osobniki. Może cię oświece- ZWIERZĘTA CZUJĄ TAK SAMO i TO SAMO co TY! Zresztą... Gdyby nie takie kampanie i cała kasa leciała by na prawa człowieka itp. to byśmy zgineli, tak, ziemia by umarła, chyba wiesz co to równowaga w przyrodzie.
Słuchaj ograniczony człowieku...Zwierzęta nie są w stanie same się bronić! Widziałeś kiedyś fokę czy inne zwierze, które by manifestowało przeciwko zabijaniu czy maltretowaniu zwierząt?? Ogarnij się! Tylko człowiek może stanąć w obronie zwierząt i dlatego organizuje różnego rodzaju kampanie właśnie w obronie praw zwierząt. Swoją drogą widząc takie akcje odzyskuje wiarę w człowieczeństwo. Za demota plus
Już mam dosyć tego całego "człowiekowania" zauważyliście, że w świecie wszystko kręci się w okół ludzi?... mnie osobiście to przeraża... I nie, nie wszystko jest dla ludzi.... to człowiek sobie tylko tak wmawia, tylko dlatego, że jest istotą myśląca... podobno... tak to każdy mądry może być, ale jakby takiego do dżungli wsadzić to nawet dnia nie przeżyje... człowiek jest mądry doputy, dopuki nie zetknie się z czymś czego nie zna i co jest mu obce.... ale to tylko moje zdanie... zwierzęta mają takie same prawa jak ludzie... tylko ludzie nie chcą tego zrozumieć
Mylisz się. Zwierzęta nie mają i nigdy nie będa mieć takich praw jak ludzie (mam nadzieję, chociaż obserwując co się dzieje, może stać się to faktem). Wiesz dlaczego? Dlatego, że zwierzęta są zbyt mało inteligentne. Kierują się instynktem, nie mają skrupółów, jak to niektórzy pięknie je opisują. W świecie zwierząt nie ma pojęcia - humanitaryzm. Najsilniejsze jednostki wygrywają. Nie rozumiem was, lubie zwierzęta, szanuje je, ale jest pewna granica. 30 lat temu nie było do pomyślenia, żeby spać z własnym psem. Niedługo się okaże, że w budzie nie moge go trzymać. Do czego to doszło...
"W świecie zwierząt nie ma pojęcia - humanitaryzm"... Wiesz dlaczego? Bo nie musi być. Zwierzę nie zabije, jeśli nie ma takiej konieczności. A jeśli poluje, to często "resztki", niezjedzone, zakopie gdzieś, by przetrwały.
Tylko ludzie to takie głupie stworzenia, że im trzeba pewne rzeczy tłumaczyć.
Maniss --> no spoko... ale tu nie chodzi o inteligencję, myślisz, że tylko ludzie mają prawo do życia?... według mnie taka postawa jest po prostu egoistyczna... inteligencja inteligencją, to nie zmienia faktu, że ludzie nic nie potrafią uszanować, nawet drugiego życia... nie ważne czy człowiek, czy zwierzę... a stwierdzając po niektórych osobnikach rasy "ludzkiej"raczej mnie to dziwi, że jesteśmy myślącymi stworzeniami... a co do humanitaryzmu... to międzyludźmi też go brak... tylko nieliczni ludzie naprawdę wiedzą co to znaczy... a z własnego doświadczenia wiem, że ci ludzie, którzy źle traktowali zwierzęta, potem nie potrafili zludźmi...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
17 marca 2010 o 0:19
Jakieś zwierzęta?/ Do cholery ludzie co z wami??
To prawda, że ludzie też giną na świecie, ale też są organizacje wspomagające ludzi.To co zwierzęta maja cierpieć?? A ludzie zawsze najważniejsi?? Egoiści ;/ trzeba mieć trochę uczuć nie tylko do samego siebie i swojej rasy. I to Ty Unjust33 i tacy jak Ty jesteście zdegenerowanymi psychopatami. Aż mi szczęka opada jak widzę, że ludzie sa tacy okrutni. Zero litości, współczucia, zadają tylko ból i cierpienie. LUDZIE SĄ OKRUTNI!!
Bardzo dobre, dałbym "true" ale niestety nie mogę :( Jak dla mnie idiotyzmem jest te ich polowania, rozumie, "humanitarny" strzał i szybka śmierć ale polowania na foki i obdzieranie ich na rzywca jest debilizmem.
Debilizmem nazywamy tez uzuwanie slow typu: "rzywca"(albo jak w moim przypadku brak polskich czcionek)
Przypadki skorowanie zwierzow na zywca, istnieja tylko w krajach 3 swiata, na ktore nikt nie ma wplywu. Po to sa zwierzaki zeby sie na cos nadawaly!
LordAdi, też się na coś nadaj, daj się zabić i przerobić na konserwy. Wyślemy Cię dzieciom z Afryki, będą szczęśliwe i najedzone. Bo chyba raczej do myślenia słabo się nadajesz.
Wspaniala kampania.. Anitaap19 popieram w 100% ! aa role moglyby sie odwrocic... moze wtedy zobaczylibysmy , ze zwierzeta tez cierpia i ich zabijanie to morderstwo. takie samo jak czlowieka!
Tak szczerze mówiąc, jak wam tak bardzo to nie pasuje to proponuje ruszyc dupe sprzed monitora i zaczac dzialac..Na demotach duzo wasze slowa nie pomogą.
role mogły by się odwrócić może by było mniej idiotow na tym świecie. poza tym zwierzęta zabijają tylko kiedy muszą i to ludzie są na tyle okrutni że zabijają dla zaspokojenia swoich potrzeb estetycznych. Ciekawe co byście powiedzieli jak by ktoś sobie zrobił futerko z waszego ukochanego psa albo kota...
szzzparaga, co do zabijania przez zwierzęta - lwy zabijają młode swego własnego gatunku (http://drbeetle.homestead.com/lion.html), orki bawią się zwłokami fok, szympansy toczą ze sobą wojny i mordują inne szympansy. Oczywiście są to zachowania pojedynczych gatunków.
Nie rozumiem tych, którzy mówią, że to tylko zwierzęta ...
One tez maja uczucia !
np: CHORAZY1221.
Jak ktoś by cię walił pałą po głowie tez byś mówił że nie tylko skórę się wykorzysta ?
Uważam, że jest to Świetny Demotywator !
Gdyby był ktoś kto wykorzystał by to do Kampanii ratujące np: biedne foki, (uważam, że) spadła by cena sprzedaży futer.
Rzecz w tym, że ten poster został wykorzystany w kampanii społecznej. I rezultat był niestety daleki od spodziewanego. Może ten obrazek jest za mało szokujący - bo w porównaniu do tego, jak wygląda pozyskiwanie futer, to to jest bajeczka dla grzecznych dzieci.
Gdyby role sie odwróciły to zgineło by niemowle porzucone w miejscu o klimacie polarnym?:D Dajcie sobie spokoj nie nasza wina ze taka okrutna dla reszty zywych istot byla natura i nas uczyniła najwyzej rozwinietym gatunkiem, normalna kolej rzeczy ginie słabszy tak było, jest i bedzie nie ma co sie nad tym zastanawiac a teraz prosze tyle minusow ile dusze wasze zapragną;]
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 marca 2010 o 16:20
Eeee jesteś kretynem i nie potrafisz zrozumieć przesłania tego zdjęcia. Nie chodzi w nim o zabijanie porzuconego niemowlaka gdzieś na Alasce a o samo zabijanie BEZBRONNYCH istot... A że ludzie uznali że futro małych fok jest takie piękne to ludzie walczący z tym procederem pokazują jak to wygląda gdybyśmy to MY byli niżej od fok które uważają że skóra niemowlaków jest piękna...
no raczej nie daliby obrazka gdzie foka jest na pustyni ;] a poza tym gdyby role się odwróciły to myślę że piesek chętnie by się rozprawił z dzieckiem, a nie tylko foka :)
Chyba ktoś nie pomyślał, bo powinien dać każde zwierze jakie tylko ku*wa istnieje żeby ludzie połapali że to nie tylko w interesie fok :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 marca 2010 o 16:40
Eeee jesteś kretynem i nie potrafisz odnaleść ironii w poczatku mojego komentarza;] A i możecie mnie o kompletną znieczulice oskarżyć ale to ze te biedne malutkie foczki są traktowane NIELUDZKO mam gdzies bo to nie są ludzie ale zwykle zwierzeta;]
Vixtral, ja tu widzę ironię, ale kretynizm również ;) A zwierzęta przez ludzi powinny być traktowane ludzko, bo ludzie z racji tego, że są ludźmi, powinni zachowywać się po ludzku ;) (powtórzenia zrobione celowo, w razie, jakby ktoś się czepiał ;)
Nie chce sie wyzywac bo to swiadczy o braku racjonalnych argumentow;] Rozumiem Twój punkt widzenia Jyyly ba! nawet go akceptuje bo jak to powiedzial kiedys ktos madrzejszy ode mnie "racja jest jak dupa każdy ma swoją" ale nie musze sie z nim zgadzac... Żeby nie było nie jestem jakimś sadystą mam zwierzeta w domu i na moj widok nie uciekaja co chyba swiadczy o tym ze nawet mnie lubia;] ale dla mnie te foki to nic innego jak tylko mieso i skora zadnej wiezi z nimi nie czuje i tyle
To współczuje, naprawde. Zwierze, zabijając inne zwierze jest bezbronne tak? Już pomijam, że chodzi o przetrwanie, a człowiek robi to w humanitarny sposób w porównaniu do zwierząt...
W humanitarny sposób?? To Ty chyba dużo rzeczy nie wiesz... Zresztą u nich to jest instynkt a my często zabijamy po to by mieć z tego korzyści materialne, a nie po to by zaspokoić głód
Ta, humanitarny sposób, walenie pałą w łeb aż zdechnie. Zwierzęta zabijają w bardziej humanitarny, o ile można tego słowa użyć w odniesieniu do zwierząt, sposób, bo zwykle od razu ofierze skręcają kark i po bólu.
Tak to korzyści materialne, ale rodzą się one z pobudek innych ludzi, czyli chęci posiadania ładnej rzeczy :/ a nie słyszałam o przypadku żeby zwierzeta zabijały się nawzajem w cierpieniach tylko po to by móc ładnie wyglądać
Ehehe, co ja bym dał żeby role się odwróciły i coś zaczęło tępić nasz durny gatunek :D Mam nadzieję że jak umrę to odrodzę się jako śmiertelnie niebezpieczny wirus i rozwalę te pasożyty zwane ludźmi które się zagnieździły na ziemi i cały czas ją niszczą nie potrafiąc nawet o siebie dobrze zadbać :D
Cholera, wegetarianie atakują!!! Jakoś codziennie żrecie te kotlety, mięsa, szukanie skurzanych kurtek. A tu nagle zieloni się zrobili. Już kiedyś pisałem pod podobnym demotem: walenie pała po łbie nie jest takie straszne w porównaniu co człowiek zgotował człowiekowi! Nie mówiąc już o głodzie, zarazach, klęskach żywiołowych. Pozatym gdyby foka zamieniła się z człowiekiem miejscem i biła kijem człowieka, była by niewiele więcej warta niż człowiek. Zastanówcie się co piszecie.
Zupełnie inaczej zabija się krowy czy świnie (w większości przypadków, bo zawsze znajdzie się jakiś psychopatyczny sadysta). O głodzie sobie poczytaj ;) Poza tym proszę Cię, nie pouczaj innych ludzi moralnie, jeśli nie potrafisz pisać poprawnie po polsku.
Inaczej? Milutka ferma kurczaków gdzieś tam w USA mieliła żywcem kurczęta... A tak w ogóle co ma moralność wspólnego z poprawną pisownią? I gdzie popełniłem błąd?
No tak może i nie do końca zmienimy, ale przecież nie muszą ginac w takich cierpieniach przecież to jest bestialstwo. Pewnie, że nic sie nie zmieni skoro większości to nie interesuje i wolą zając się sobą. Zresztą nawet kilka uratowanych zwierząt to coś :)Do Vixtral w ogóle Cie nie rozumiem co tu ma klimat ?? Czy sadzisz, że w Grenlandii nie ma ludzi??
CzarnusznyTomasz, widzisz w tym kraju jak ktoś ma odmienne zdanie to jest heretykiem. Nie ma miejsca na dyskusję, zaraz Cię obrzucą obelgami i zminusują :)
Zawsze jest miejsce na dyskusję, o ile druga strona chce dyskutować, a tutaj rzadko się to zdarza ;) Zawsze jest "ja mam rację bo moja racja jest mojsza", a potem "nie potraficie dyskutować, bo nie zgadzacie się ze mną" ;)
To prawda, że człowiek zgotował człowiekowi okrutny los i gotuje taki również zwierzętom, to chyba świadczy o tym jednak, ze ludzie nie mają poszanowania dla jakiegokolwiek życia. A ja mam prawo do tego by bronic zwierzata wiec nie rozumiem tego całego oburzenia?? "Cholera, wegetarianie atakują"?? No własnie , nie ma miejsca na dyskusje...
Chodziło mi o pokazanie hipokryzji! Czyli co? Wszyscy wypowiadający się tutaj to na prawdę wegetarianie? Nikt nie je mięsa? Bo takie oburzenie jest zabiciem zwierzaka, jakby nie czerpali z tego profitów
Eskimosi zabijają bo nie mają z czego innego sobie zrobić ubrań i do jedzenia (focze gałki oczne są u nich przysmakiem), oczywiście burżuazyjne paniusie w futrach mnie odrzucają, ale grabarstwo to taki sam przemysł jak robienie butów
Eskimosi mają nieco inna sytuację jakby nie było.. zimno i skóry i tłuszcz zwierzęcy jest potrzebny do przeżycia. Mi chodzi po prostu o ludzi którzy zabijają dla swoich zachcianek i czerpią z tego dziką radość.
Niektórzy ludzie żyjący w naszym klimacie też muszą jeść mięso. Błagam wszystkich ludzi tutaj o dokładne zapoznanie się z tematem w pierwszym rzędzie, a potem wygłaszanie herezji.
almandyn tylko ta foczka nie jest jedzona... gdyby była i gdyby była zabijana w bardziej humanitarny sposób to OK. A ta foczka jest zabijana tylko dla futra.
Nie chodzi o samo jedzenie mięsa... tylko jak to "mięso" za przeproszeniem było traktowane przed śmiercią... jeżeli zginęło w sposób humanitarny to co innego, niż jakby miało zginąć w masowych hodowlach w męce i bólu... najłatwiej gadać jak się nic nie rozumie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 marca 2010 o 21:42
Fajnie, ale to było u kogoś kto jest w TOP użytkowników z demotami na głownej (Było w poczekalni demot ukradziony). Podejrzewam ze jest to Demot Szaszłyka albo Lays'a
to my jestesmy winni.Mogłaby sytuacja sie zamienić na jakies 30 min. Ludzie by zobaczyli jak to jest być poszkodowanym.
[+] Obrazek to tylko symbolika.
Ludzie poje**** was już całkowicie? Czytając wasze teksty w stylu "role powinny się odwrócić", "czekam aż ludzkość wyginie" zastanawiam się czy chociaż na chwile odrywacie się od monitora. Z dala od komputera, za oknem toczy się prawdziwe życie. Brutalne, pełne przeszkód życie w którym rządzą silni. Jeżeli wydaje się wam, że zwierzęta zabijają tylko dla pokarmu, to mam dla was złą wiadomość... Zwierzęta zabijają z setek innych powodów, w tym tak samolubnych jak ludzie, bo ludzie tez są zwierzętami, trochę mądrzejszymi, mającymi bardziej skomplikowane potrzeby, ale nadal zwierzętami.
(Moja wypowiedź nie odnosi się do wszystkich, a do tych którzy piszą coś nie mając pojęcia świecie i zasadach nim rządzących.)
Ok życie się toczy, sądzisz, ze tylko Ty żyjesz tym życiem?? Ale to znaczy, że co? Nie można mieć prawa do obrony zwierząt? Nie rozumiem Cie, fakt tekst "czekam aż ludzkość wyginie" nie jest zbyt mądry, ale prawda jest taka, ze ludzie sami zniszczą to wszystko co nas otacza i sami wykończa ludzkość. no i w końcu czy mamy być tacy sami jak zwierzęta? Chyba różnimy się rozumem, więc jeśli zabijać zwierzęta to z ważnych pobudek a nie jakichś pierdół, bez cierpienia. Nikogo nie poj.. każdy może mieć swoje zdanie
Jakie to typowe... Każdy człowiek zwie się z dumą "człowiekiem". Szkoda, że tylko niewielu z nas zasługuje na to miano. Niektórzy bowiem postępują nawet nie jak zwierzęta lecz jak jakieś bestie. Nie mam tu na myśli tylko tych co te zwierzątka mordują, ale także tych, którzy w ich (np. fok)futrach i skórach się lubują. Kiedy te durne sadystyczne paniusie zrozumieją, że i tak wyglądają paskudnie w futrach/skórach zamordowanych zwierząt? Wiadomo, że "garderoba" ta najpiękniej wyglądają na ich właścicielach - Zdrowych, szczęśliwych i ŻYWYCH zwierzątkach. :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 marca 2010 o 18:41
Ta no zycze powodzenia, tylko ciekawy jestem czy bylo by Ci tak wesoło gdyby to Ciebie zachlastała jakas krowa maczetą w ciemnej uliczce bo by sie jej spodobała Twoja skóra, nie bądźcie hipokrytami, bo przeciez te biedne malućkie foczunie tez są niewinne i za tą niewinność giną...
Ludzie w dzisiejszych czasach już NIE muszą zabijać zwierząt na futro do ubrania, to jakiś przeżytek... Futra od wielu już stuleci są traktowane jako symbol bogactwa, a nie jako coś koniecznego, by przeżyć. Więc tym bardziej przykro, jak ktoś zabija zwierzątko dla czystej kasy, bo jakaś rosyjska milionerka chce sobie lisa polarnego nosić... Zauważcie różnicę pomiędzy zabijaniem dla mięska i dla futer. Mięso jest człowiekowi niezbędne, by organizm uzyskał pewne określone białka/aminokwasy (tak już jesteśmy zbudowani), których nie może wyciągnąć z roślin. Tak więc zabijanie kurczaków czy świnek jest dla mnie ok. Natomiast kiedy ktoś zabija zwierzątka, by ktoś miał chwilę przyjemności nosząc futro... Nigdy tego nie zaakceptuję! A tym bardziej nie zaakceptuję tego, w jaki sposób zabijane są małe foczki. :(
@Piwonia: "@MietekKolanko : większość, jeśli nie ogół aktywistów zajmujących się obroną zwierząt
jest wegetarianami/weganami. Natomiast dużo ludzi, którzy nic nie robią, lubią przypisać tym
aktywnym jakąś domniemaną hipokryzję żeby samemu poczuć się lepiej."
Jeśli tak wam szkoda zwierząt to nie żryjcie ich mięsa, podnieście tłuste dupska i ruszcie na ratunek. Taka jest kolej rzeczy, czy dla mięsa, czy dla futra my ludzie zabijamy je.
@shesdiva: "@Piwonia: '@MietekKolanko : większość, jeśli nie ogół aktywistów zajmujących się obroną zwierząt jest wegetarianami/weganami. Natomiast dużo ludzi, którzy nic nie robią, lubią przypisać tym aktywnym jakąś domniemaną hipokryzję żeby samemu poczuć się lepiej.'"
Zabijanie zwierząt na mieso jak świnie, krowy i kurczaki jest ok, jeśli zwierzęta umierają szybko i nie cierpią... ale zabijanie lisów, fok na skóry i żarcie kotów i psów jest po prostu ochydne! I zabijanie jeleni... potem takie wilki nie mają co jeść i polują na np. owce, a wtedy farmerzy marudzą i zabijają wilki! to nie fair. Pozbawiamy zwierzęta ich naturalnego srodowiska i pożywienia!
To proste, byłoby mniej dzieci na świecie.
Niech zwierzaki giną, po to są!!
Czytając te wasze komentarze, mam wrażenie, że nie czujecie się ludźmi, przecież człowiek rozumny zawsze zabijał dla skór, futer, mięsa, prestiżu, zabawy. Jesteście tacy sami, krwiożercze bestie którym w głowie:
1.przeżyć, znaleźć dobrze płatną pracę, by utrzymać rodzinę
2.Założyć rodzinę
3.mieć potomstwo
4.zatrzymać partnera(kę)
5.umrzeć
Nic w życiu nie osiągając!!!!!
to przynajmniej foczki se pozabijamy :D:D
Zabijał bo musiał, a teraz w XXI w. mamy możliwości stworzenia tkanin podobnych we właściwościach a nawet takich samych co skóry, dla mięsa możemy zabić krowe lub świnie, która jest po to chodowana, a po co żywcem obdzierać ze skóry małe lisy?
Ty no a ja chcę coś osiągnąć więc może wpadnij do mnie to przynajmniej Cię zabiję :D:D no bo przecież człowiek nie wiem czy wiesz to też zwierzę. A więc dawaj Ci łeb utnę .... no bo zwierzaki po to są !! Zastanów się imbecylu zanim coś napiszesz
taki plakat ma wyraźne przesłanie, ale ile ludzi się przez niego zmieni ? prawdopodobnie 2/1000 większość z nich wykonuje swoja pracę żeby utrzymać rodzinę, nie popieram tego ale taka niestety jest nasza rzeczywistość.
Plakat ten jest autorstwa fundacji Brigitte Bardot ( gdyby ktos nie wiedzial : francuskiej aktorki, super gwiazdy kina), byl to plakat przedstwiony na spotkaniu przeciwko mordowaniu malych z wysokim okrucienstwem fok dla futra w kanadzie, przykladowo podobny rodzaj futra maja foki w rosji gdzie jednak sa specjalnie hodowane dla futra i usypiane przed zabiciem.
Kurde, mocne. Ale z drugiej strony Bog dal ludziom Ziemie i zwierzenta dla ich dobra... Jemy krowy czy swinie, zbieramy owoce itp. A z fok mamy futra... Tak jak z koz czy nutrii.
ja pierdziele. nie zaczynajcie mi tu z bogiem, ktoś ma jakiś dowód że kazał nam zabijać zwierzęta? nie sądzę. + za demota
moim zdaniem, każdy ma takie samo prawo do życia! A jakiś posrany człowiek sobie nagle ubzdurał że ludzie rządzą światem, bo są niby mądrzejsi. niestety takie osobniki nie dostrzegają inteligencji zwierząt, chociażby wyczuwanie niebezpieczeństwa. A to że ludzie potrafią się porozumiewać zrozumiale do innych stworzeń, nie czyni ich mądrzejszych.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 marca 2010 o 21:59
niestety myślę, że na niektórych ludziach nie zrobiłoby to wrażenia. Co za różnica czy zabiją dziecko, czy fokę?? I to jest przerażające. A co do jedzenia mięsa.... foki są zabijane dla futra a nie dla mięsa...a to różnica !! ZASADNICZA zabić fokę dla futra a np. świnię dla mięsa
no i ch*j z tymi fokami czy innymi zwierzętami, dokładnie jak poprzednik, te zwierzęta są po to zeby je zabijać i korzystać, ja tam nei wyobrażam sobie dnia bez mięsa, żadne posty itp mnie nie ruszają
niektórzy srają tą ekologią i obroną środowiska, no i co z tego że te zwierzęta giną, czy to kur*a jakieś zagrożone gatunki czy co?
i te wszystkie ubrania itp ze skór zwierzęcych, nie ma czym sie podniecać, ogólnie te akcje typu wylewanie farby czerwonej na futra i uogólniając wszelkie ruchy ekologiczne, wegetarianizmy i inne zboczenia są żałosne
jeb*ć to
Ja rozumiem, mięso jedzenie bla bla. Ale żeby tak zabijać te foki jak ma to np. miejsce?dla jeb**ego futra? Co innego mięso co innego zabijanie dla futra,dla kości itp itd.
Czasami jak oglądam jakieś filmy pokazujące jak np. ludzie wyżynają te foki to mam ochotę zabić tych ludzi.
foki, foki jak ich nie będzie, to przynajmniej inne gatunki będą mogły się rozwijać. Pragnę przypomnieć, że wszyscy tutaj są ludźmi i to oni wymyślili system wartości, czyli zabijanie itd. Po co chcecie zmieniać coś, co od wielu, wielu lat było dobre?
Ludzie przecież fok się nie zabija głównie ze względu na mięso tylko na futro. Zgadzam się w 100% z Pixik777 Przykre jest to co się dzieje z tymi zwierzętami.Wkurza mnie takie głupie pieprzenie że zwierzeta są po to by je zabjac.
Arn1 może zabij swojego psa i go zjedz skoro dla ciebie nie ma różnicy
arn1- typowy przykład egocentrycznego bezmózgowca. współczuję ci takiej nie czułości wobec innych istot. niestety nie potrafisz dostrzec piękna w naturze i interesuje cię tylko zawartość twojej lodówki oraz to, jakie futro założy twoja babcia, matka tudzież żona. najszczersze kondolencje.
ps: zanim jeszcze raz będziesz kazał komuś iść do psychologa, to przyjrzyj się swojej osobie, a potem idź do psychiatry ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 marca 2010 o 18:21
Nic nie tak nie denerwuje jak ci cholerni aktywiści!! Może zamiast zajmować się jakimiś tam fokami czy innymi bydlakami zajeliby się zbieraniem pieniędzy na głodujących, ubogich niż na te pieprzone zwierzęta...
Oh jacy wy wspaniałomyślni. "Foki są zabijane dla futra, nie dla mięsa, a to różnica". Szkoda, że tym zwierzętom jakoś różnicy to nie robi, nie będą się zastanawiać czy po śmierci zdejmą z niego skórę czy może spałaszują. Morderstwo to morderstwo. Zwierzęta zabijają się nawzajem, aby przeżyć, my robimy podobnie. Jeśli ktoś ma prawo wstawiać się za obroną natury, to tylko wegetarianie.
Oh nie, lwy w afryce zabijają biedne zebry, lećcie wy wszyscy aktywiści ratować biedne zeberki od straszny pazurów podłych lwic, przecież to brutalne morderstwo, i w dodatku zeberki się męczą.
Chciała bym jeszcze zwrócić uwagę, że chyba nie wszyscy pojmują sens bycia "wegetarianinem" i ci co wpier***ają mięcho i tak tego nie zrozumieją... A poza tym to jakieś chore myślenie niektórych tu... aż się można własnego gatunku bać... zwierzęta działają pod wpływem instynktów i niektórzy tutaj chyba też... Człowiek jest zagrożeniem dla siebie samego... cóż ironia losu...
powiem po prostu: wiem że te foczki czy costam cierpią, ale GÓWNO MNIE TO OBCHODZI, TO ICH PROBLEM, NIE MÓJ (jak ktos wyjedzie z argumentem, że co by bylo jakby to mi tak robili, to odpowiadam, ze w takim razie TO BĘDZIE MÓJ PROBLEM, I NIE POWINNO ICH TO OBCHODZIĆ)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
18 marca 2010 o 14:13
o to w tym wszystkim chodzi, że te foczki same sobie krzywdy nie robią! tylko ludzie! masz aż taki wielki problem z rozumowaniem tak prostych wiadomości?
od ponad 2 lat nie jem miesa i przestalam miewac migrene(kazdy kto mial w zyciu migrene wie ze to nie jest jakistam bol glowy) :) nie uwarzam sie za wegetarianke poniewaz nie chce przypisywac sie do zadnych grup spolecznych, wole byc soba. uwazam ze mieso nie jest ludziom potrzebne-gdybym nie miala wyboru, tak zjadlabym mieso, ale skoro mam wybor? to samo jest z ubraniem moge wybierac pomiedzy futrem a bawelna a czyms tam jeszcze. pamietam jakis taki cytat(nie wiem czyj):"gdy człowiek zabije tygrysa nazywa sie to sportem, gdy tygrys zabije człowieka jest to okrucienstwo". a dla mnie nasza planeta jest tak niezwykla i piekna ze nie rozumiem dlaczego ludzie ja niszcza, martwi mne to bo moim marzeniem jest zobaczyc Wielka Rafe Koralowa, Arktyke, dzikie tygrysy, lasy deszczowe, pletwale blekitne. Martwi mnie ze moge nie zdazyc. bo wszystko ludzie zniszcza. dla sportu, rozrywki, pieniedzy. to zalosne. to zalosne ze jedynym celem wiekszosci ludzi jest zdobycie pieniedzy, obojetnie jakim kosztem.
Foka zje człowieka z głodu, lub próbując się przed nim obronić, a ludziom chodzi o jej futro.
Poza tym, większość społeczeństwa je mieso, więc wegetarianie nic nie zdziałają; ludzie są mięsożerni z natury.
niet, z natury ludzie nie sa miesozerni, nie ma na to porzadnego naukowego dowodu.ale wmawia sie wam ze musicie jesc mieso, pomimo ze mamy tak dlugie jelita(dlugie jelita to cecha kazdego roslinozernego zwierzecia) ze mieso w nich gnije. nasze zeby zupelnie nie sa przystosowane do jedzenia miesa(dlatego je gotujemy, smazymy itp, ale KAZDA przetwozona zywnosc jest niewlasciwa i nie powinno sie jej spozywac, a przynajmniej nie powinna przekraczac 50% diety,nie zastanawialiscie sie nigdy dlaczego po zjedzeniu kurczaka chce sie spac i jest sie zmeczonym? dlatego ze organizm marnuje olbrzymia ilosc energii zeby strawic cos takiego, nie ma wowczas sily na nic innego)ale wmawia sie ludziom zeby jedli mieso bo jakby zauwazyli ze faktycznie organizm pracuje znacznie lepiej na diecie witarianskiej(surowej) to.. wszyscy byliby zdrowi, jak beda zdrowi nie beda kupowac lekow, wowczas koncerny farmaceutyczne nie zarobia swoich miliardow. wlasnie wiekszosc chorob wywolana jest niewlasciwa dieta, zawierajaca zbyt duza ilosc przetworzonych weglowodanow, tluszczow nasyconych oraz zdenaturowanych aminokwasow: min nowotwory, cukrzycaII, nadcisnienie. a ludzkie zycie? tak naprawde nikogo to nie obchodzi czy zyjecie czy umieracie(a tym bardziej nie beda sie prejmowac zwierzetami), nawet lekarzy(sa oczywiscie wyjatki, takie jak Charlotte Gerson), zyjemy w takim swiecie a nie innym, jednak musimy pamietac ze jestesmy jego czescia i mamy wplyw na wszystko, kazdy z nas ma wplyw, ale oczywiscie aby zaczac cokolwiek naprawiac trzeba zaczac od siebie.
Z pewnością taka foczka bez namysłu zamordowałaby i zjadła człowieka, gdyby miała takie możliwości - i miałaby w dupie, że ktoś podpisywał jakieś petycje siedząc przed monitorem, ew. chodząc z napisem na tyczce przed jakimś urzędem, który też ma to w dupie.
Hipokryzją jest obrona fok i codziennie wpieerdalanie kiełbasy. Gdyby rzeźnie były przeszklone, większość z was nie jadłaby mięsa.
@MietekKolanko : większość, jeśli nie ogół aktywistów zajmujących się obroną zwierząt jest wegetarianami/weganami. Natomiast dużo ludzi, którzy nic nie robią, lubią przypisać tym aktywnym jakąś domniemaną hipokryzję żeby samemu poczuć się lepiej.
Prawda boli ale, nie chodzi o to kto kogo zjada, tylko jak to robi? Ta foka zje z głodu człowieka, oczywiste. Rozszarpie go na strzępy możliwie jak najszybciej by dobrac się do mięsa, a człowiek nie zabije jej uderzeniem pałki co najwyżej przyćmi i na żywca sciągnie z niej skórę dla furta jakiejś snobki. Dalej nie widzisz różnicy?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2010 o 9:11
@MietekKolanko: Byłam weganką przez 4 lata i nabawiłam się anemii z powodu niedoboru witaminy B12, popsuła mi się cera i ciągle się przeziębiałam. Nie mam zamiaru brać zastrzyków z B12 jak mój kolega-weganin. Kiedyś też byłam oburzona tym, jak można zabijać bezbronne zwierzęta, hodować je tylko po to by je zabić i uważałam wszystkich mięsożerców za hipokrytów. Teraz widzę, że po prostu muszę jeść mięso i nie ma w tym nic złego. Sprzeciwiam się natomiast brutalnemu zabijaniu zwierząt (np. fok, lisów) i często obdzieraniu żywcem ze skóry tylko po to, żeby mieć w szafie kolejne modne futerko. Ja osobiście przekonałam się, że MUSZĘ jeść mięso, futra nosić nie muszę i tu jest różnica.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2010 o 18:45
Główna +
taaa, nagle foki stalyby sie dominujacym gatunkiem... hahahhaha
wtedy amerykanie pojechali by z misja pokojowa...
cos w tym jest :P
popieram wloczykij1 to na pewno odstraszyloby jakies babki do kupowania jakis ciuchow z jakichkolwiek zwierzat
wystarczylaby tylko dobra kampania reklamowa
Ciuchy ze zwierzat mogą być, bo tak naprawde to naturalne, że z nich robimy ubrania. A demot odnosi sie do kłusowników...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 18:13
Czechy - Nic nie odstraszy człowieka do "bycia fajnym".
Dokładnie. Szkoda mi tych foczek które sa zabijane tylko po to zeby jakas baba miała prawdziwe futro.
Z foki futra nie ukręcisz
przecież te baby mają prawdziwe futra, tylko regularnie je golą. xD
@kelwin, z młodych fok robią futra.
ku*wa.. aż mnie zemdliło [jem obiad]
demot zasluzyl na glowna ! brawo.
Chciałbym żeby się role odwróciły nawet
Zwierzęta nie są takie głupie. W przeciwieństwie do ludzi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 15:56
@Grimmq No tak, jest dobre. Zaraz pewnie bede miał 'komentarz poniżej poziomu' bo nagle wszyscy są obrońcami zwierząt jak widzą taki obrazek. Powiem tyle, wszystko jest dla ludzi, byle by nie brać więcej niż potrzeba.
P.S. I nie jestem za kłusownictwem jak by ktos tak pomyślał
jesteście zdegenerowanymi psychopatami !! to są tylko zwierzęta jak człowiek może być tak nienormalny i tworzyć te grafiki , a co dopiero używać ich do robienia takich rzeczy
Ale zabijanie zwierząt tylko po to żeby w dupe było ciepło jest dobre tak?
Ty też jesteś tylko zwierzęciem.
psychopata jest ten co nie widzi różnicy od zaspokojenia głodu od zwykłego mordu. Co roku na wiosnę w Kanadzie dokonuje się masowych mordów foczych szczeniąt dla samego futra!
Mi szkoda ludzi, którzy wszystkie te pieniądze, które mogą być wykorzystane na kampanie na rzecz praw człowieka, są wykorzystywane na jakieś zwierzątka ...
A mi szkoda takich ludzi jak ty... Brak współczucia, albo to przez samolubność powoduje, że chodzą po ziemi takie osobniki. Może cię oświece- ZWIERZĘTA CZUJĄ TAK SAMO i TO SAMO co TY! Zresztą... Gdyby nie takie kampanie i cała kasa leciała by na prawa człowieka itp. to byśmy zgineli, tak, ziemia by umarła, chyba wiesz co to równowaga w przyrodzie.
Słuchaj ograniczony człowieku...Zwierzęta nie są w stanie same się bronić! Widziałeś kiedyś fokę czy inne zwierze, które by manifestowało przeciwko zabijaniu czy maltretowaniu zwierząt?? Ogarnij się! Tylko człowiek może stanąć w obronie zwierząt i dlatego organizuje różnego rodzaju kampanie właśnie w obronie praw zwierząt. Swoją drogą widząc takie akcje odzyskuje wiarę w człowieczeństwo. Za demota plus
Już mam dosyć tego całego "człowiekowania" zauważyliście, że w świecie wszystko kręci się w okół ludzi?... mnie osobiście to przeraża... I nie, nie wszystko jest dla ludzi.... to człowiek sobie tylko tak wmawia, tylko dlatego, że jest istotą myśląca... podobno... tak to każdy mądry może być, ale jakby takiego do dżungli wsadzić to nawet dnia nie przeżyje... człowiek jest mądry doputy, dopuki nie zetknie się z czymś czego nie zna i co jest mu obce.... ale to tylko moje zdanie... zwierzęta mają takie same prawa jak ludzie... tylko ludzie nie chcą tego zrozumieć
Mylisz się. Zwierzęta nie mają i nigdy nie będa mieć takich praw jak ludzie (mam nadzieję, chociaż obserwując co się dzieje, może stać się to faktem). Wiesz dlaczego? Dlatego, że zwierzęta są zbyt mało inteligentne. Kierują się instynktem, nie mają skrupółów, jak to niektórzy pięknie je opisują. W świecie zwierząt nie ma pojęcia - humanitaryzm. Najsilniejsze jednostki wygrywają. Nie rozumiem was, lubie zwierzęta, szanuje je, ale jest pewna granica. 30 lat temu nie było do pomyślenia, żeby spać z własnym psem. Niedługo się okaże, że w budzie nie moge go trzymać. Do czego to doszło...
"W świecie zwierząt nie ma pojęcia - humanitaryzm"... Wiesz dlaczego? Bo nie musi być. Zwierzę nie zabije, jeśli nie ma takiej konieczności. A jeśli poluje, to często "resztki", niezjedzone, zakopie gdzieś, by przetrwały.
Tylko ludzie to takie głupie stworzenia, że im trzeba pewne rzeczy tłumaczyć.
I to jest prawdziwy demotywator. A nie śmieszne zdjęcia z wesołym podpisem.
Maniss --> no spoko... ale tu nie chodzi o inteligencję, myślisz, że tylko ludzie mają prawo do życia?... według mnie taka postawa jest po prostu egoistyczna... inteligencja inteligencją, to nie zmienia faktu, że ludzie nic nie potrafią uszanować, nawet drugiego życia... nie ważne czy człowiek, czy zwierzę... a stwierdzając po niektórych osobnikach rasy "ludzkiej"raczej mnie to dziwi, że jesteśmy myślącymi stworzeniami... a co do humanitaryzmu... to międzyludźmi też go brak... tylko nieliczni ludzie naprawdę wiedzą co to znaczy... a z własnego doświadczenia wiem, że ci ludzie, którzy źle traktowali zwierzęta, potem nie potrafili zludźmi...
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2010 o 0:19
dobry demot. Pokazuje powagę sytuacji. Faktycznie co by było, gdyby nam ktoś zaczął mordować dzieci, rodziny, niszczył nasze życie ! ;/
ale nigdy się nie odwrócą...
Zwierzęta są po to by z nich korzystać.. Nie martwcie się, oprócz futra, na pewno wykorzysta się pozostałości ;)
Wiesz, mam nadzieję że ciebie też grupa homo pakerów 2x2 uzna za "rzecz służącą do tego żeby ja wykorzystać" gdy będziesz szedł ciemną alejką
Mam nadzieję, że jakiś duży facet cię wykorzysta. Wiele razy od tyłu.
Jakieś zwierzęta?/ Do cholery ludzie co z wami??
To prawda, że ludzie też giną na świecie, ale też są organizacje wspomagające ludzi.To co zwierzęta maja cierpieć?? A ludzie zawsze najważniejsi?? Egoiści ;/ trzeba mieć trochę uczuć nie tylko do samego siebie i swojej rasy. I to Ty Unjust33 i tacy jak Ty jesteście zdegenerowanymi psychopatami. Aż mi szczęka opada jak widzę, że ludzie sa tacy okrutni. Zero litości, współczucia, zadają tylko ból i cierpienie. LUDZIE SĄ OKRUTNI!!
Dokładnie ;)
Mocne [+]
Bardzo dobre, dałbym "true" ale niestety nie mogę :( Jak dla mnie idiotyzmem jest te ich polowania, rozumie, "humanitarny" strzał i szybka śmierć ale polowania na foki i obdzieranie ich na rzywca jest debilizmem.
Debilizmem nazywamy tez uzuwanie slow typu: "rzywca"(albo jak w moim przypadku brak polskich czcionek)
Przypadki skorowanie zwierzow na zywca, istnieja tylko w krajach 3 swiata, na ktore nikt nie ma wplywu. Po to sa zwierzaki zeby sie na cos nadawaly!
LordAdi, też się na coś nadaj, daj się zabić i przerobić na konserwy. Wyślemy Cię dzieciom z Afryki, będą szczęśliwe i najedzone. Bo chyba raczej do myślenia słabo się nadajesz.
ale sie nie odwroca wiec kogo to obchodzi, z fok jest chyba ladne futro
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 16:16
Opls Z ciebie były by ładne rękawiczki... podaj adres to twoja mama dostanie parę za darmo...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 16:24
To jest mój demot...
Tak Panie Saszlyk. I współczuje bo to się zdarza nie pierwszy raz!!!
ZMINUSOWAŁEM TO, oglądałem twego demota już dawno... WSTYD ADMINI !
Wspaniala kampania.. Anitaap19 popieram w 100% ! aa role moglyby sie odwrocic... moze wtedy zobaczylibysmy , ze zwierzeta tez cierpia i ich zabijanie to morderstwo. takie samo jak czlowieka!
Tak szczerze mówiąc, jak wam tak bardzo to nie pasuje to proponuje ruszyc dupe sprzed monitora i zaczac dzialac..Na demotach duzo wasze slowa nie pomogą.
role mogły by się odwrócić może by było mniej idiotow na tym świecie. poza tym zwierzęta zabijają tylko kiedy muszą i to ludzie są na tyle okrutni że zabijają dla zaspokojenia swoich potrzeb estetycznych. Ciekawe co byście powiedzieli jak by ktoś sobie zrobił futerko z waszego ukochanego psa albo kota...
Albo skórzane rękawiczki z babci.
szzzparaga, co do zabijania przez zwierzęta - lwy zabijają młode swego własnego gatunku (http://drbeetle.homestead.com/lion.html), orki bawią się zwłokami fok, szympansy toczą ze sobą wojny i mordują inne szympansy. Oczywiście są to zachowania pojedynczych gatunków.
Nie rozumiem tych, którzy mówią, że to tylko zwierzęta ...
One tez maja uczucia !
np: CHORAZY1221.
Jak ktoś by cię walił pałą po głowie tez byś mówił że nie tylko skórę się wykorzysta ?
Uważam, że jest to Świetny Demotywator !
Gdyby był ktoś kto wykorzystał by to do Kampanii ratujące np: biedne foki, (uważam, że) spadła by cena sprzedaży futer.
Wielki + :)
(sorka że taki długi komentarz :D)
Rzecz w tym, że ten poster został wykorzystany w kampanii społecznej. I rezultat był niestety daleki od spodziewanego. Może ten obrazek jest za mało szokujący - bo w porównaniu do tego, jak wygląda pozyskiwanie futer, to to jest bajeczka dla grzecznych dzieci.
Chorazy1221 hmm a skąd wiesz, czy czegoś ktoś nie robi??
Role mogłyby się odwrócić choćby na chwilę...
no!
Możliwe że zrobił, ale nie zmienicie tego jak jest, taka jest już natura ludzie wykorzystują zwierzęta do swoich celów, czasem nie zawsze dobrych..
Gdyby role sie odwróciły to zgineło by niemowle porzucone w miejscu o klimacie polarnym?:D Dajcie sobie spokoj nie nasza wina ze taka okrutna dla reszty zywych istot byla natura i nas uczyniła najwyzej rozwinietym gatunkiem, normalna kolej rzeczy ginie słabszy tak było, jest i bedzie nie ma co sie nad tym zastanawiac a teraz prosze tyle minusow ile dusze wasze zapragną;]
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 16:20
Eeee jesteś kretynem i nie potrafisz zrozumieć przesłania tego zdjęcia. Nie chodzi w nim o zabijanie porzuconego niemowlaka gdzieś na Alasce a o samo zabijanie BEZBRONNYCH istot... A że ludzie uznali że futro małych fok jest takie piękne to ludzie walczący z tym procederem pokazują jak to wygląda gdybyśmy to MY byli niżej od fok które uważają że skóra niemowlaków jest piękna...
no raczej nie daliby obrazka gdzie foka jest na pustyni ;] a poza tym gdyby role się odwróciły to myślę że piesek chętnie by się rozprawił z dzieckiem, a nie tylko foka :)
Chyba ktoś nie pomyślał, bo powinien dać każde zwierze jakie tylko ku*wa istnieje żeby ludzie połapali że to nie tylko w interesie fok :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 16:40
Eeee jesteś kretynem i nie potrafisz odnaleść ironii w poczatku mojego komentarza;] A i możecie mnie o kompletną znieczulice oskarżyć ale to ze te biedne malutkie foczki są traktowane NIELUDZKO mam gdzies bo to nie są ludzie ale zwykle zwierzeta;]
Vixtral, ja tu widzę ironię, ale kretynizm również ;) A zwierzęta przez ludzi powinny być traktowane ludzko, bo ludzie z racji tego, że są ludźmi, powinni zachowywać się po ludzku ;) (powtórzenia zrobione celowo, w razie, jakby ktoś się czepiał ;)
Nie chce sie wyzywac bo to swiadczy o braku racjonalnych argumentow;] Rozumiem Twój punkt widzenia Jyyly ba! nawet go akceptuje bo jak to powiedzial kiedys ktos madrzejszy ode mnie "racja jest jak dupa każdy ma swoją" ale nie musze sie z nim zgadzac... Żeby nie było nie jestem jakimś sadystą mam zwierzeta w domu i na moj widok nie uciekaja co chyba swiadczy o tym ze nawet mnie lubia;] ale dla mnie te foki to nic innego jak tylko mieso i skora zadnej wiezi z nimi nie czuje i tyle
Vixtral Popieram :) Nie zmienimy tego jak jest..
Ta wersja podoba mi się zdecydowanie bardziej.
mogłyby sie odwrócic role, zwierzeta sa bezbronne. Bardziej ubolewam nad cierpieniem zwierząt niż ludzi.
To współczuje, naprawde. Zwierze, zabijając inne zwierze jest bezbronne tak? Już pomijam, że chodzi o przetrwanie, a człowiek robi to w humanitarny sposób w porównaniu do zwierząt...
W humanitarny sposób?? To Ty chyba dużo rzeczy nie wiesz... Zresztą u nich to jest instynkt a my często zabijamy po to by mieć z tego korzyści materialne, a nie po to by zaspokoić głód
Ta, humanitarny sposób, walenie pałą w łeb aż zdechnie. Zwierzęta zabijają w bardziej humanitarny, o ile można tego słowa użyć w odniesieniu do zwierząt, sposób, bo zwykle od razu ofierze skręcają kark i po bólu.
Tylko, że nam przetrwanie zapewniają te "korzyści materialne", pragniemy ich z tego samego powodu z którego zwierzęta polują.
Tak to korzyści materialne, ale rodzą się one z pobudek innych ludzi, czyli chęci posiadania ładnej rzeczy :/ a nie słyszałam o przypadku żeby zwierzeta zabijały się nawzajem w cierpieniach tylko po to by móc ładnie wyglądać
Ehehe, co ja bym dał żeby role się odwróciły i coś zaczęło tępić nasz durny gatunek :D Mam nadzieję że jak umrę to odrodzę się jako śmiertelnie niebezpieczny wirus i rozwalę te pasożyty zwane ludźmi które się zagnieździły na ziemi i cały czas ją niszczą nie potrafiąc nawet o siebie dobrze zadbać :D
Proponuję zacząć od samobójstwa.. Boże.. gdzie ty masz mózg?
no to bierz noz i zacznij od dzis, w drugim pokoju masz pewnie matke, zone ,brata albo dzieci, wiec szoruj do kuchni , nozyk w dlon i ciachaj rodzine
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 16:36
Cholera, wegetarianie atakują!!! Jakoś codziennie żrecie te kotlety, mięsa, szukanie skurzanych kurtek. A tu nagle zieloni się zrobili. Już kiedyś pisałem pod podobnym demotem: walenie pała po łbie nie jest takie straszne w porównaniu co człowiek zgotował człowiekowi! Nie mówiąc już o głodzie, zarazach, klęskach żywiołowych. Pozatym gdyby foka zamieniła się z człowiekiem miejscem i biła kijem człowieka, była by niewiele więcej warta niż człowiek. Zastanówcie się co piszecie.
Zupełnie inaczej zabija się krowy czy świnie (w większości przypadków, bo zawsze znajdzie się jakiś psychopatyczny sadysta). O głodzie sobie poczytaj ;) Poza tym proszę Cię, nie pouczaj innych ludzi moralnie, jeśli nie potrafisz pisać poprawnie po polsku.
Inaczej? Milutka ferma kurczaków gdzieś tam w USA mieliła żywcem kurczęta... A tak w ogóle co ma moralność wspólnego z poprawną pisownią? I gdzie popełniłem błąd?
No tak może i nie do końca zmienimy, ale przecież nie muszą ginac w takich cierpieniach przecież to jest bestialstwo. Pewnie, że nic sie nie zmieni skoro większości to nie interesuje i wolą zając się sobą. Zresztą nawet kilka uratowanych zwierząt to coś :)Do Vixtral w ogóle Cie nie rozumiem co tu ma klimat ?? Czy sadzisz, że w Grenlandii nie ma ludzi??
CzarnusznyTomasz, widzisz w tym kraju jak ktoś ma odmienne zdanie to jest heretykiem. Nie ma miejsca na dyskusję, zaraz Cię obrzucą obelgami i zminusują :)
Zawsze jest miejsce na dyskusję, o ile druga strona chce dyskutować, a tutaj rzadko się to zdarza ;) Zawsze jest "ja mam rację bo moja racja jest mojsza", a potem "nie potraficie dyskutować, bo nie zgadzacie się ze mną" ;)
zayekurdebisty
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 16:36
To prawda, że człowiek zgotował człowiekowi okrutny los i gotuje taki również zwierzętom, to chyba świadczy o tym jednak, ze ludzie nie mają poszanowania dla jakiegokolwiek życia. A ja mam prawo do tego by bronic zwierzata wiec nie rozumiem tego całego oburzenia?? "Cholera, wegetarianie atakują"?? No własnie , nie ma miejsca na dyskusje...
Chodziło mi o pokazanie hipokryzji! Czyli co? Wszyscy wypowiadający się tutaj to na prawdę wegetarianie? Nikt nie je mięsa? Bo takie oburzenie jest zabiciem zwierzaka, jakby nie czerpali z tego profitów
Wiadomo, że nie każdy jest, ale moim zdaniem co innego zabijać po to by zaspokoić głód, a co innego żeby zabijać po to by ładnie wyglądać ;/
Eskimosi zabijają bo nie mają z czego innego sobie zrobić ubrań i do jedzenia (focze gałki oczne są u nich przysmakiem), oczywiście burżuazyjne paniusie w futrach mnie odrzucają, ale grabarstwo to taki sam przemysł jak robienie butów
Eskimosi mają nieco inna sytuację jakby nie było.. zimno i skóry i tłuszcz zwierzęcy jest potrzebny do przeżycia. Mi chodzi po prostu o ludzi którzy zabijają dla swoich zachcianek i czerpią z tego dziką radość.
Niektórzy ludzie żyjący w naszym klimacie też muszą jeść mięso. Błagam wszystkich ludzi tutaj o dokładne zapoznanie się z tematem w pierwszym rzędzie, a potem wygłaszanie herezji.
Czy ja napisałam, że nie muszą?? przeciez pisze że to normalne:/ tylko, ze jestem przeciwko zabijaniu dla przyjemnosci typu ubranie itp :/
ja tylko czekam az ludzkosc wyginie
Powinny się odwócić, stałaby się sprawiedliwość.
Gdyby babcia miała jajka to by była dziadkiem
Niema co gdybać
PODOBA MI SIE!! ++++
Nad biednymi foczkami się litujecie, a codziennie wpieprzacie schabowego na obiad.
No to dawaj, zjemy Ciebie zamiast Prosiaczka :D
almandyn tylko ta foczka nie jest jedzona... gdyby była i gdyby była zabijana w bardziej humanitarny sposób to OK. A ta foczka jest zabijana tylko dla futra.
Nie chodzi o samo jedzenie mięsa... tylko jak to "mięso" za przeproszeniem było traktowane przed śmiercią... jeżeli zginęło w sposób humanitarny to co innego, niż jakby miało zginąć w masowych hodowlach w męce i bólu... najłatwiej gadać jak się nic nie rozumie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 21:42
Fajnie, ale to było u kogoś kto jest w TOP użytkowników z demotami na głownej (Było w poczekalni demot ukradziony). Podejrzewam ze jest to Demot Szaszłyka albo Lays'a
http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php
OBEJRZYJCIE FILMIK I CZY TAKIE "HUMANITARNE";/
Filmik akurat o biednych pieskach, ale chyba W OGÓLE chodzi o zwierzęta...
Jak kobiety chcą równouprawnienia to teraz z nich będziemy robić futra dla norek O.o
A która kobieta chce futra z norek? Jest XXI wiek, o futrze mogą marzyć chyba tylko stare grube baby z jakiegoś zaścianka ;)
Genialny pomysł na kampanie ! Cholernie dobry motywator.
Zajebiste. Nie wiem co za debile dają minusy.
Demot bardzo dobry. (+)
Inne foki miałyby to gdzieś.
a czego winne są takie małe dzieci? -,- beznadziejny obrazek!
Chodzi o to, że zabija się głównie młode foki, a nie dorosłe. Dlatego właśnie takie porównanie.
to my jestesmy winni.Mogłaby sytuacja sie zamienić na jakies 30 min. Ludzie by zobaczyli jak to jest być poszkodowanym.
[+] Obrazek to tylko symbolika.
gdyby gdyby .....jest jak jest i nic to nie zmieni ....
Mocne, bardzo
człowiek jest jak zwierze! nie! nie można nazwać człowieka zwierzęciem bo zwierze nigdy by się tak nie zachowało....
Gatunek ludzki pochodzi od zwierząt. Poza tym poczytaj trochę o zachowaniu delfinów, zwierzęta takie święte nie są.
Wolałabym zabić dziecko niż małą foczkę -.-
Dzieci są wstrętne.. blehh ; /
Bardzo dobre +
moim zdaniem super demotywator.
role by się nie odwróciły...
zwierzęta to nie ludzie nie zabijają dla sportu ubrań czy innych rzeczy....
Nice;];];];];];]
Ile Ty masz lat ?!
Ludzie już zabijają swoje "mlode"
Oby przyjęli to sobie do serca ci, którzy znęcają się nad zwierzętami!!
DEMOT SKRADZIONY
Ludzie poje**** was już całkowicie? Czytając wasze teksty w stylu "role powinny się odwrócić", "czekam aż ludzkość wyginie" zastanawiam się czy chociaż na chwile odrywacie się od monitora. Z dala od komputera, za oknem toczy się prawdziwe życie. Brutalne, pełne przeszkód życie w którym rządzą silni. Jeżeli wydaje się wam, że zwierzęta zabijają tylko dla pokarmu, to mam dla was złą wiadomość... Zwierzęta zabijają z setek innych powodów, w tym tak samolubnych jak ludzie, bo ludzie tez są zwierzętami, trochę mądrzejszymi, mającymi bardziej skomplikowane potrzeby, ale nadal zwierzętami.
(Moja wypowiedź nie odnosi się do wszystkich, a do tych którzy piszą coś nie mając pojęcia świecie i zasadach nim rządzących.)
Ok życie się toczy, sądzisz, ze tylko Ty żyjesz tym życiem?? Ale to znaczy, że co? Nie można mieć prawa do obrony zwierząt? Nie rozumiem Cie, fakt tekst "czekam aż ludzkość wyginie" nie jest zbyt mądry, ale prawda jest taka, ze ludzie sami zniszczą to wszystko co nas otacza i sami wykończa ludzkość. no i w końcu czy mamy być tacy sami jak zwierzęta? Chyba różnimy się rozumem, więc jeśli zabijać zwierzęta to z ważnych pobudek a nie jakichś pierdół, bez cierpienia. Nikogo nie poj.. każdy może mieć swoje zdanie
Wejdźcie i popatrzcie na mojego demota, a zobaczycie o co chodzi ;]
Widziałam już kiedyś tego demota... :/ Ale nie zgłosiłam, bo znowu by mnie zbanowali.
Małe dzieci chodzą na polowanie? :D
Jakie to typowe... Każdy człowiek zwie się z dumą "człowiekiem". Szkoda, że tylko niewielu z nas zasługuje na to miano. Niektórzy bowiem postępują nawet nie jak zwierzęta lecz jak jakieś bestie. Nie mam tu na myśli tylko tych co te zwierzątka mordują, ale także tych, którzy w ich (np. fok)futrach i skórach się lubują. Kiedy te durne sadystyczne paniusie zrozumieją, że i tak wyglądają paskudnie w futrach/skórach zamordowanych zwierząt? Wiadomo, że "garderoba" ta najpiękniej wyglądają na ich właścicielach - Zdrowych, szczęśliwych i ŻYWYCH zwierzątkach. :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 18:41
jak kiedyś powiedział ktoś mądry - zwierzęta są po to, żeby je jeść i żeby się w nie ubierać;)
Może wreszcie dotrze do niektórych... GENIALNY DEMOT!
Bardzo bym chciala aby sie role odwrocily..
Ta no zycze powodzenia, tylko ciekawy jestem czy bylo by Ci tak wesoło gdyby to Ciebie zachlastała jakas krowa maczetą w ciemnej uliczce bo by sie jej spodobała Twoja skóra, nie bądźcie hipokrytami, bo przeciez te biedne malućkie foczunie tez są niewinne i za tą niewinność giną...
Mocne, +
Ludzie w dzisiejszych czasach już NIE muszą zabijać zwierząt na futro do ubrania, to jakiś przeżytek... Futra od wielu już stuleci są traktowane jako symbol bogactwa, a nie jako coś koniecznego, by przeżyć. Więc tym bardziej przykro, jak ktoś zabija zwierzątko dla czystej kasy, bo jakaś rosyjska milionerka chce sobie lisa polarnego nosić... Zauważcie różnicę pomiędzy zabijaniem dla mięska i dla futer. Mięso jest człowiekowi niezbędne, by organizm uzyskał pewne określone białka/aminokwasy (tak już jesteśmy zbudowani), których nie może wyciągnąć z roślin. Tak więc zabijanie kurczaków czy świnek jest dla mnie ok. Natomiast kiedy ktoś zabija zwierzątka, by ktoś miał chwilę przyjemności nosząc futro... Nigdy tego nie zaakceptuję! A tym bardziej nie zaakceptuję tego, w jaki sposób zabijane są małe foczki. :(
zajebisty demo, zajebista tematyka dobre zdjecie. ciesze sie ze takie tematy sa poruszane
Bardzo dobry demot! Jeden z niewielu prawdziwych i sensownych! Brawo!
Ekolodzy są do dupy.
Co za hipokryzja! Rozczulacie się nad losem fok wpieprzając schabowe i nosząc skórzane buty!
@Piwonia: "@MietekKolanko : większość, jeśli nie ogół aktywistów zajmujących się obroną zwierząt
jest wegetarianami/weganami. Natomiast dużo ludzi, którzy nic nie robią, lubią przypisać tym
aktywnym jakąś domniemaną hipokryzję żeby samemu poczuć się lepiej."
Jeśli tak wam szkoda zwierząt to nie żryjcie ich mięsa, podnieście tłuste dupska i ruszcie na ratunek. Taka jest kolej rzeczy, czy dla mięsa, czy dla futra my ludzie zabijamy je.
@shesdiva: "@Piwonia: '@MietekKolanko : większość, jeśli nie ogół aktywistów zajmujących się obroną zwierząt jest wegetarianami/weganami. Natomiast dużo ludzi, którzy nic nie robią, lubią przypisać tym aktywnym jakąś domniemaną hipokryzję żeby samemu poczuć się lepiej.'"
Demot dobry.
Tylko kur*a czemu to jest małe dziecko,a nie dorosły człowiek?!!
[-]
Bo zabija się młode foki chyba też.
O dziwo w ogóle nie jest mi zal tego dziecka...
Zabijanie zwierząt na mieso jak świnie, krowy i kurczaki jest ok, jeśli zwierzęta umierają szybko i nie cierpią... ale zabijanie lisów, fok na skóry i żarcie kotów i psów jest po prostu ochydne! I zabijanie jeleni... potem takie wilki nie mają co jeść i polują na np. owce, a wtedy farmerzy marudzą i zabijają wilki! to nie fair. Pozbawiamy zwierzęta ich naturalnego srodowiska i pożywienia!
To proste, byłoby mniej dzieci na świecie.
Niech zwierzaki giną, po to są!!
Czytając te wasze komentarze, mam wrażenie, że nie czujecie się ludźmi, przecież człowiek rozumny zawsze zabijał dla skór, futer, mięsa, prestiżu, zabawy. Jesteście tacy sami, krwiożercze bestie którym w głowie:
1.przeżyć, znaleźć dobrze płatną pracę, by utrzymać rodzinę
2.Założyć rodzinę
3.mieć potomstwo
4.zatrzymać partnera(kę)
5.umrzeć
Nic w życiu nie osiągając!!!!!
to przynajmniej foczki se pozabijamy :D:D
Zabijał bo musiał, a teraz w XXI w. mamy możliwości stworzenia tkanin podobnych we właściwościach a nawet takich samych co skóry, dla mięsa możemy zabić krowe lub świnie, która jest po to chodowana, a po co żywcem obdzierać ze skóry małe lisy?
kretyn... fiuta tez by ci sie przydalo uciac dla skory...
nie stosuj swoich życiowych standardów wobec wszystkich. pozostaje tylko pożałować Twojej nędznej egzystencji.
Ty no a ja chcę coś osiągnąć więc może wpadnij do mnie to przynajmniej Cię zabiję :D:D no bo przecież człowiek nie wiem czy wiesz to też zwierzę. A więc dawaj Ci łeb utnę .... no bo zwierzaki po to są !! Zastanów się imbecylu zanim coś napiszesz
Mocne +
Kto nie ma serca dla zwierząt tym bardziej nie ma go dla ludzi!!!
To jest prawdziwy demot!!!!
Mocne!
taki plakat ma wyraźne przesłanie, ale ile ludzi się przez niego zmieni ? prawdopodobnie 2/1000 większość z nich wykonuje swoja pracę żeby utrzymać rodzinę, nie popieram tego ale taka niestety jest nasza rzeczywistość.
Gratulacje dla autora
szczyt . jak by sie role odwrocily to tez by nie bylo cool ;/ .
dlatego lepiej z nikim tak nie postępować
Plakat ten jest autorstwa fundacji Brigitte Bardot ( gdyby ktos nie wiedzial : francuskiej aktorki, super gwiazdy kina), byl to plakat przedstwiony na spotkaniu przeciwko mordowaniu malych z wysokim okrucienstwem fok dla futra w kanadzie, przykladowo podobny rodzaj futra maja foki w rosji gdzie jednak sa specjalnie hodowane dla futra i usypiane przed zabiciem.
Kurde, mocne. Ale z drugiej strony Bog dal ludziom Ziemie i zwierzenta dla ich dobra... Jemy krowy czy swinie, zbieramy owoce itp. A z fok mamy futra... Tak jak z koz czy nutrii.
zastanawiałeś się kiedyś jakie z ciebie byłoby futro? mam na myśli te miejsca gdzie raczej twoja golarka boi się dotrzeć ;)
ja pierdziele. nie zaczynajcie mi tu z bogiem, ktoś ma jakiś dowód że kazał nam zabijać zwierzęta? nie sądzę. + za demota
moim zdaniem, każdy ma takie samo prawo do życia! A jakiś posrany człowiek sobie nagle ubzdurał że ludzie rządzą światem, bo są niby mądrzejsi. niestety takie osobniki nie dostrzegają inteligencji zwierząt, chociażby wyczuwanie niebezpieczeństwa. A to że ludzie potrafią się porozumiewać zrozumiale do innych stworzeń, nie czyni ich mądrzejszych.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 21:59
demot:Drastyczność:A mówią, że zwierzęta są bezbronne ..
niestety myślę, że na niektórych ludziach nie zrobiłoby to wrażenia. Co za różnica czy zabiją dziecko, czy fokę?? I to jest przerażające. A co do jedzenia mięsa.... foki są zabijane dla futra a nie dla mięsa...a to różnica !! ZASADNICZA zabić fokę dla futra a np. świnię dla mięsa
no i ch*j z tymi fokami czy innymi zwierzętami, dokładnie jak poprzednik, te zwierzęta są po to zeby je zabijać i korzystać, ja tam nei wyobrażam sobie dnia bez mięsa, żadne posty itp mnie nie ruszają
niektórzy srają tą ekologią i obroną środowiska, no i co z tego że te zwierzęta giną, czy to kur*a jakieś zagrożone gatunki czy co?
i te wszystkie ubrania itp ze skór zwierzęcych, nie ma czym sie podniecać, ogólnie te akcje typu wylewanie farby czerwonej na futra i uogólniając wszelkie ruchy ekologiczne, wegetarianizmy i inne zboczenia są żałosne
jeb*ć to
Ja rozumiem, mięso jedzenie bla bla. Ale żeby tak zabijać te foki jak ma to np. miejsce?dla jeb**ego futra? Co innego mięso co innego zabijanie dla futra,dla kości itp itd.
Czasami jak oglądam jakieś filmy pokazujące jak np. ludzie wyżynają te foki to mam ochotę zabić tych ludzi.
było by pięknie.Człowiek zaczął by się w końcu z kimś liczyć
z kimś czy z czymś? zresztą z czym tu sie liczyć
raczej z Tobą, nie ma co się liczyć.
Byłoby wesoło :)
foki, foki jak ich nie będzie, to przynajmniej inne gatunki będą mogły się rozwijać. Pragnę przypomnieć, że wszyscy tutaj są ludźmi i to oni wymyślili system wartości, czyli zabijanie itd. Po co chcecie zmieniać coś, co od wielu, wielu lat było dobre?
Ludzie przecież fok się nie zabija głównie ze względu na mięso tylko na futro. Zgadzam się w 100% z Pixik777 Przykre jest to co się dzieje z tymi zwierzętami.Wkurza mnie takie głupie pieprzenie że zwierzeta są po to by je zabjac.
Arn1 może zabij swojego psa i go zjedz skoro dla ciebie nie ma różnicy
arn1- typowy przykład egocentrycznego bezmózgowca. współczuję ci takiej nie czułości wobec innych istot. niestety nie potrafisz dostrzec piękna w naturze i interesuje cię tylko zawartość twojej lodówki oraz to, jakie futro założy twoja babcia, matka tudzież żona. najszczersze kondolencje.
ps: zanim jeszcze raz będziesz kazał komuś iść do psychologa, to przyjrzyj się swojej osobie, a potem idź do psychiatry ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2010 o 18:21
meriones - dla kogo bylo dobre? tylko dla ludzi. a ty nawet jak człowiek się nie zachowujesz...
Idźcie i czyńcie sobie ziemię poddaną jak mówi pismo. Moje jedzenie sra na wasze jedzenie jak mówią demotywatory do wegan
Nic nie tak nie denerwuje jak ci cholerni aktywiści!! Może zamiast zajmować się jakimiś tam fokami czy innymi bydlakami zajeliby się zbieraniem pieniędzy na głodujących, ubogich niż na te pieprzone zwierzęta...
nie wiem czy zauważyłaś, ale na rzecz bezdomnych i biednych są też specjalne akcje. nie widzę problemu aby na mordercze traktowanie fok też były ;)
wow.. mocne .
Oh jacy wy wspaniałomyślni. "Foki są zabijane dla futra, nie dla mięsa, a to różnica". Szkoda, że tym zwierzętom jakoś różnicy to nie robi, nie będą się zastanawiać czy po śmierci zdejmą z niego skórę czy może spałaszują. Morderstwo to morderstwo. Zwierzęta zabijają się nawzajem, aby przeżyć, my robimy podobnie. Jeśli ktoś ma prawo wstawiać się za obroną natury, to tylko wegetarianie.
A 'wszystkożerni' już nie mogą? Są mniej naturalni?
Proponuje obejrzeć teledysk zespołu Modest mouse "King rat"
Wkurzają mnie jakieś "zielone" jazdy itp, ale foczek nei odpuszczę !!
DEMOT DO TOP 10!
Oh nie, lwy w afryce zabijają biedne zebry, lećcie wy wszyscy aktywiści ratować biedne zeberki od straszny pazurów podłych lwic, przecież to brutalne morderstwo, i w dodatku zeberki się męczą.
Chciała bym jeszcze zwrócić uwagę, że chyba nie wszyscy pojmują sens bycia "wegetarianinem" i ci co wpier***ają mięcho i tak tego nie zrozumieją... A poza tym to jakieś chore myślenie niektórych tu... aż się można własnego gatunku bać... zwierzęta działają pod wpływem instynktów i niektórzy tutaj chyba też... Człowiek jest zagrożeniem dla siebie samego... cóż ironia losu...
powiem po prostu: wiem że te foczki czy costam cierpią, ale GÓWNO MNIE TO OBCHODZI, TO ICH PROBLEM, NIE MÓJ (jak ktos wyjedzie z argumentem, że co by bylo jakby to mi tak robili, to odpowiadam, ze w takim razie TO BĘDZIE MÓJ PROBLEM, I NIE POWINNO ICH TO OBCHODZIĆ)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 marca 2010 o 14:13
o to w tym wszystkim chodzi, że te foczki same sobie krzywdy nie robią! tylko ludzie! masz aż taki wielki problem z rozumowaniem tak prostych wiadomości?
szczerze mówiąc to nic :((((((
od ponad 2 lat nie jem miesa i przestalam miewac migrene(kazdy kto mial w zyciu migrene wie ze to nie jest jakistam bol glowy) :) nie uwarzam sie za wegetarianke poniewaz nie chce przypisywac sie do zadnych grup spolecznych, wole byc soba. uwazam ze mieso nie jest ludziom potrzebne-gdybym nie miala wyboru, tak zjadlabym mieso, ale skoro mam wybor? to samo jest z ubraniem moge wybierac pomiedzy futrem a bawelna a czyms tam jeszcze. pamietam jakis taki cytat(nie wiem czyj):"gdy człowiek zabije tygrysa nazywa sie to sportem, gdy tygrys zabije człowieka jest to okrucienstwo". a dla mnie nasza planeta jest tak niezwykla i piekna ze nie rozumiem dlaczego ludzie ja niszcza, martwi mne to bo moim marzeniem jest zobaczyc Wielka Rafe Koralowa, Arktyke, dzikie tygrysy, lasy deszczowe, pletwale blekitne. Martwi mnie ze moge nie zdazyc. bo wszystko ludzie zniszcza. dla sportu, rozrywki, pieniedzy. to zalosne. to zalosne ze jedynym celem wiekszosci ludzi jest zdobycie pieniedzy, obojetnie jakim kosztem.
demot:Role się nigdy nie odwrócą!:I h*j wam wszystkim w..
to dopiero żałosne... a tak swoją drogą to nie pisze się "h*j" tylko "ch*j" ;d
co innego zabijać zwierzęta dla mięsa... nasze organizmy go potrzebują i koniec... ale dla futra? wyj*bałabym was wszystkich w kosmos.
Foka zje człowieka z głodu, lub próbując się przed nim obronić, a ludziom chodzi o jej futro.
Poza tym, większość społeczeństwa je mieso, więc wegetarianie nic nie zdziałają; ludzie są mięsożerni z natury.
niet, z natury ludzie nie sa miesozerni, nie ma na to porzadnego naukowego dowodu.ale wmawia sie wam ze musicie jesc mieso, pomimo ze mamy tak dlugie jelita(dlugie jelita to cecha kazdego roslinozernego zwierzecia) ze mieso w nich gnije. nasze zeby zupelnie nie sa przystosowane do jedzenia miesa(dlatego je gotujemy, smazymy itp, ale KAZDA przetwozona zywnosc jest niewlasciwa i nie powinno sie jej spozywac, a przynajmniej nie powinna przekraczac 50% diety,nie zastanawialiscie sie nigdy dlaczego po zjedzeniu kurczaka chce sie spac i jest sie zmeczonym? dlatego ze organizm marnuje olbrzymia ilosc energii zeby strawic cos takiego, nie ma wowczas sily na nic innego)ale wmawia sie ludziom zeby jedli mieso bo jakby zauwazyli ze faktycznie organizm pracuje znacznie lepiej na diecie witarianskiej(surowej) to.. wszyscy byliby zdrowi, jak beda zdrowi nie beda kupowac lekow, wowczas koncerny farmaceutyczne nie zarobia swoich miliardow. wlasnie wiekszosc chorob wywolana jest niewlasciwa dieta, zawierajaca zbyt duza ilosc przetworzonych weglowodanow, tluszczow nasyconych oraz zdenaturowanych aminokwasow: min nowotwory, cukrzycaII, nadcisnienie. a ludzkie zycie? tak naprawde nikogo to nie obchodzi czy zyjecie czy umieracie(a tym bardziej nie beda sie prejmowac zwierzetami), nawet lekarzy(sa oczywiscie wyjatki, takie jak Charlotte Gerson), zyjemy w takim swiecie a nie innym, jednak musimy pamietac ze jestesmy jego czescia i mamy wplyw na wszystko, kazdy z nas ma wplyw, ale oczywiscie aby zaczac cokolwiek naprawiac trzeba zaczac od siebie.
smacznego foczko ci życzę ;*, ale mam 1 prośbę.. jedz tylko dzieci do 4 roku życia, ok? ;) będę wdzięczna