Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
9630 11144
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar obietrice
-5 / 35

Główna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kcone
+1 / 29

"Ale to bylo dobre, wiedzialem ze tak bedzie, musialo tak byc" xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Galus
-3 / 7

ale tylko trochę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Malix
-1 / 19

"Urwie następnemu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reos
+12 / 74

nie no padne... ta stronka schodzi na psy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dldaniel
+3 / 41

Trochę poczucia humoru Reos. Democik zaiebisty!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PudelekVonHikaru
+14 / 36

No tak, śmieszne, dobre, filmik znany... Ale do czego to ma mnie zdemotywować bądź zmotywować? O.o''' Nie bardzo wiem. Mam się ustrzegać "urywania" czy co? Albo jestem za tępa na tego demota, albo po prostu w nim nie ma jakiejś większej głębi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reos
+4 / 10

jakbyś wchodził na joemonster.org i czytał komentarze to te całe "ale urwał" wcale by cię już nie śmieszyło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vandalss
+8 / 42

Duzo jest motywow z "ale urwal", ale ten jest jeden z tych lepszych :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sCr
+6 / 50

za duzo... to juz nudne sie robi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xengrin
0 / 26

Pr0 Tymbardziej ze dzisiaj z kumplami sie z tego smialismy grajac w kosza xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BumCyk
+2 / 76

to jest jakiś żart, że takie gówno wylądowało na głównej, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KrzysiekZM
+5 / 9

najpierw wsadził,potem urwał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alientb
+1 / 13

Można się załamać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-1 / 5

┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
Copy and paste if you HATE the new YouTube layout.
change it back!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diabeu36
+15 / 33

jak taki szit moze byc na glownej!!! co w tym takiego super? oklepany tekst ktorym juz sie rzyga, plus zwykla fota jak gosciu roz***ał kosza?? no prosze was

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zakhintos
+2 / 20

Co to robi na głównej????????!!!!!!!!!!!! 0.o

Dałem taki komentarz po raz pierwszy i niech Bóg dopomoże aby był ostatnim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2010 o 17:06

D dejvidek
+9 / 9

Dlatego, że to nie od ocen, a od Admina zależy, czy demot znajdzie się na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sajgon1
-3 / 13

debilne i nudne, a nawet jak by to byl pierwszy w stylu ale urwal?? koles upier**lil kawal tablicy bo mu sie wydawalo ze jest ku**a gwiazda NBA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Faelivri
-3 / 9

Spokojnie, to się wyklepie ;)

[+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waszkol
+5 / 9

Nie ma czegoś takiego jak śmieszne demotywatory, mogą być żartobliwe ale powinny demotywować lub motywować jak sama nazwa wskazuje, a to jest po prostu śmieszny obrazek z beznadziejnym podpisem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kawalekszkla
-5 / 13

hahaha, wchodzę sobie na główną, obrazek mi się jeszcze nie załadował i widzę podpis: Ale urwał. Myślę sobie 'o Boże, jakie to 'ale urwał' jest wieśniackie' i załadował mi się obrazek, to się normalnie uśmiechnęłam, ba! zaśmiałam .:D
+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Foster
-5 / 13

hahaha xD
moim zdaniem dobrze ze trafilo na glowna :D jest z czego sie posmiac ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Weronika117
+8 / 18

Takie pytanie zadam... W czym was to motywuje lub demotywuje? Bo ja chyba nie rozumiem przesłania.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A avery
+9 / 9

www.smieszne-obrazki-zamiast-demotywatorow.com ;f

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2010 o 17:09

avatar blancik69
+1 / 9

No urwał i co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar melizka
0 / 6

'i widział Bóg, że było to dobre' -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L legion96
-4 / 8

Uwaga, uwaga zaraz Urwie resztę XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
-4 / 8

U mnie w szkole raz na wf-ie mieliśmy rozgrzewkę i kolega biegł i powiesił się na koszu, i chwilę później leżał razem z nim na ziemi xD Automatycznie wszyscy zaczęli tarzać się ze śmiechu po podłodze, oprócz nauczycielki oczywiście ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aga4202
0 / 0

hmm czy tylko ja widze czy ta obrecz jakos tak lezy odwrotnie, niz powinna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Exa666
+2 / 8

To ma być główna?
Ehh:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HeeL
+7 / 11

tu tylko facepalm i tyle brak słów, że to jest na głownej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geburstag
+8 / 12

te slowka z ale urwal 18-stka herdcora to wam sie poprzewracalo?? te slowa nie maja sensu ide ulica i tylko to lsysze polska zmienila sie na jakies "jutubowskie" slownictwo... tyle odemnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wisniowy13
-1 / 1

doyebane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O osa750
+1 / 5

Nie demotywuje, tylko śmieszy, więc minus...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wisienka6
0 / 2

żaaaaaaal !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zooltar
+5 / 7

to ma być na głównej ?! tej serwis już dawno zeszedł na psy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diabeu36
0 / 4

on urwał bo jest hardkorem i Eniu dal mu kamienia, a tak wogole to koniec imprezy dziekuje dobranoc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dejvidek
+4 / 10

Kolejny "demotywator" z serii "nie demotywuję, nie motywuję, więc co ja kur*a tu robię?!?!" MINUS (-) !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tadzik713
+2 / 8

eeeeeee, to co to jest?
główna? myslalem, ze to poczekalnia... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar turbodymocostam
-5 / 7

Ale to było dobrrre!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waszkol
0 / 6

jak takie gówna zaczynają trafiać na główna to może niedługo można będzie wykupywać kąta premium hehe demotywator na głównej już za 2,44 wyślij sms-a pod numer xxxx. jejku z tą stroną jest coraz gorzej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar piotrek000
+1 / 5

k***a,to ma być demot?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrGaga
+1 / 3

Mam już dośc tych idiotycznych frazesów. U mnie w szkole są ciągle powtarzane, ześwirowac można tym bardziej, że niczego śmiesznego w tym nie widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Thag
+1 / 3

Ale suchar...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stragu
-3 / 5

CO TO K*RWA JEST??? cienizna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MaslooOrzechowe
-1 / 5

Spadłam się z krzesła... haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar balcus96
-2 / 2

Ale urwał!To było dobre ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tazikmp5
+1 / 7

ale beznadzieja :o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sikora9
-1 / 1

+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szynarmcf
0 / 2

ale to było dobre x D +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JointMaker
0 / 0

Wojtek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spiderpp1919
0 / 2

Ale urwał... ale to nie było dobre.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GalacticArmageddon
0 / 2

Wow, podpis przebijający wszystko!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Najus
+2 / 2

Żenada.I to coś jest na głównej???!!!Albo nie czaje przesłania tego demotu i w ogóle nie wiem po co on jest, albo admin ma zły gust

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pajeczka05
0 / 0

haha ;p +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniru1
-2 / 2

wsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bravvvo
0 / 0

hahaha wołek ale urwales! ku**wa moja szkoła! xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ooowca
0 / 0

Kolejny tekst, który umrze już niedługo i nie mogę się tego doczekać... dajcie już z tym spokój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iluthien
0 / 0

haha świetne!! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poziomDge
0 / 0

hahahaha dla mnie główna [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kemed
0 / 0

hahaha :D
"ale to było dobre!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar driftkingkapuch
+1 / 1

Nie musiałem widzieć podpisu, żeby wiedzieć, co powiedzieć xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szczurson
-1 / 1

Mocarne ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I igli88
0 / 0

ZDJĘCIE OD LUSTERKA!! :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kulec
+1 / 1

kando
29 marca 2010 o 17:06

hahaha Z A J E K U R W A B I S T E !!!!!!!!!

poziomDge
29 marca 2010 o 18:52

hahahaha dla mnie główna [+]

iluthien
29 marca 2010 o 18:41

haha świetne!! :D

i jeszcze to:
Emoomartynkaa
29 marca 2010 o 18:17

ALeEe UrWaŁ ^^ hihi xdddd tRuEe ;dd ;x ; *



I to ma być demotywator? Admin jest chyba chory dzisiaj i zastępuje go młodszy 10 letni brat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Migdal1991
+1 / 1

Naprawdę Was to demotywuje? Jak tak to pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paperinik
+2 / 2

Kolejny szajs na głównej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lekki666
-3 / 3

fajne, śmieszne, bo na czasie :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Armageddon
+3 / 3

Kto to tu wpuścił? Żenujące

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sertibra
+6 / 6

najlepsze jest to, że ja nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z tym tekstem "ale urwał"i uważam, że to akurat wcale źle o mnie nie świadczy, a wręcz przeciwnie ;] dziękuję za minusy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lindt
+2 / 2

zobacz sobie film na youtubie "ale urwał"-> niektore rzeczy trzeeeba znać bo potem nie wiesz o co chodzi ;P yyy... to coś typu kultowe "jestem hardcoreeem!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sertibra
0 / 0

no dobra, jak kultowe to obejrzę :D dzięki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyIvan
0 / 0

ZZ!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xmaggx
0 / 0

ahahhahaha ;dd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aanarath
0 / 12

demot:Ty poyebany człowieku!:Urwiesz mi od kosza poręcz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Javier
0 / 0

Poręcz to Ty masz jak wchodzisz na schody a to jest obręcz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania13524
0 / 0

Ale to było dobre!Ale urwał!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
+1 / 3

Coraz gorsze te demoty chyba się ludziom pomysły wyczerpały... Ale taki syf na głównej, to tragedia denny tekst od którego chce mi się już rzygać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Killapl
+1 / 1

Did he die?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ozzie89
0 / 0

SŁABE ! i ten "Jordan" pod koszem ! ha ha ha żenada szkoda ze się jeszcze czarną pastą do butów nie wysmarował !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2010 o 20:09

D Doltard
0 / 0

Typowo polska szkoła xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zboj
0 / 2

nie przesadzajcie, czasami miło jest zobaczyć coś wesołego pośród smutnych demotywatorów ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 5zeta
0 / 6

demot:Zaraz:urwie następnemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iguana355
0 / 2

umarlem ze smiechu :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AriBoss
-1 / 1

hahaha padłem ! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mysior
-1 / 1

hahahaha, nie mogę xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Javier
0 / 2

Moim zdaniem to nie powinno trafić na główną bo to w żaden sposób nie motywuje/demotywuje tylko ma na celu rozmieszczać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar faneczkaMCR
0 / 0

Ale to było dobre! Ło Jezu! Zaraz urwie następnemu! A mógł chłop koniem jeździć xDDDDDDDDD
Gut, Gut :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hbr
0 / 0

Kiedyś na tej stronie były ciekawoski, obrazki zmuszające do refleksji bądź też wywołujące uśmiech, ale to jest zwykłym gównem dla gimnazjalistów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xmmkx
0 / 0

aaale to było dobre ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marfi24
-1 / 3

Ale powód do podniety. CO TO ROBI NA GŁÓWNEJ?!?!?! Poziom intelektualny tej strony a ZWŁASZCZA większości oglądających i komentujących zniżył się do podstawówki. Śmieszne obrazki to nie tu. Demotywuje - do przeglądania tej żałosnej stronki na dziś ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brabciu
0 / 0

nie ma takiego bicia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miki16
0 / 0

Hahahaha! Lałam się z tego z kumpelom z pół godz. Wiem, wiem demotywatory nie są po to, żeby się z nich śmiać... mimo to wielki, ogromny ++

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nzbwn
0 / 0

Co tutaj jest demotywującego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qwertymaster
0 / 0

filmik i tekst "ale urwał" robi się śmieszny po przeróbce qski'ego w "WTF i tak tego nie ogarniesz" części 2 ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skocio
0 / 0

ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P protection700
0 / 0

Uwaga bo przypierniczy ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ingresss
0 / 0

ale to było dobre!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozkminiacz
-2 / 8

demot: Nawet w NBA: Nikt nigdy tego nie dokonał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patryk100414
+2 / 2

oj dokonał cepie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dives
0 / 0

Jak tylko zobaczyłem obrazek to wiedziałem jaki będzie podpis :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pelzner
0 / 0

ale beka =,=

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M makapolska7
0 / 0

ale urwał, ale to było dobre, a tylko trochę:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tihomax
-2 / 2

Czy taka opaska za duza koszulka i spodnie ze starszego brata to daje wam to wiecej skilla w grze w kosza? Bo jak dla mnie to w taki stroju robie sie z siebie idiote

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ernest
0 / 0

Gajtos na głównej, koniec swiata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Manolaa
-1 / 1

hahaha!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KerskySHOW
-2 / 2

hahahahahahahahahahha dobre !!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blokersja
-1 / 1

Ale to było dobre :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bocian1x
0 / 0

patrz!!! jeb**e!!! hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar seropn
+1 / 1

ale urwał :D ale to było dobre hahah :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanBorekB
+4 / 8

Nie wiem co niektórzy ludzie mają w głowach. Dopiero się skończyła faza na "jestem hardcorem" gdzie gruby flegmastolatek ledwo odrywając dupę od kompa śmie się nazywać "hardcorem" ^^ a już społeczeństwo papuguje kolejny niezbyt mądry filmik z YT. Filmik sam w sobie jest zabawny ale 1-2 raz lecz słysząc w co 5 zdaniu "ale urwał" to już naprawdę przesada.

1.WojciechxD 29 marca 2010 o 17:05
Ale to było Dobre!!!

2.melizka 29 marca 2010 o 17:26
'i widział Bóg, że było to dobre' -,-

3.cukierek25 29 marca 2010 o 17:26
Ale to było dobre.! xD + ;)

4.balcus96 29 marca 2010 o 17:54
Ale urwał!To było dobre :D

5.Szynarmcf 29 marca 2010 o 17:56
ale to było dobre x D +

6.kemed 29 marca 2010 o 18:53
hahaha :D "ale to było dobre!"

7.faneczkaMCR 29 marca 2010 o 20:55
Ale to było dobre! Ło Jezu! Zaraz urwie następnemu! A mógł chłop koniem jeździć xDDDDDDDDD Gut, Gut :D

8.xmmkx 29 marca 2010 o 21:10
aaale to było dobre :D

9.volanbusz 29 marca 2010 o 21:23
Ale to było dobre :D

10.ingresss 29 marca 2010 o 22:12
ale to było dobre!

11.blokersja 30 marca 2010 o 0:03
Ale to było dobre :D

12.blokersja 30 marca 2010 o 0:03
Ale to było dobre :D


Papugujecie się jak idioci ja pierdoolę , może jeszcze kolejne 20 osób to napisze bo jest za mało dobre , co ???

Sam demot zabawny , niby nic z ideą demotywowania nie ma lecz mnie osobiście to nie przeszkadza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aglauros
+1 / 1

Znowu dzieci oglądały youtube i są wstawki tak samo jak "jestem hardcorem" albo "uriwesz mi od internetu kabel" żenada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qsdv
-1 / 1

a ja nie wchodze przez cały czas, a właściwie wogóle nie wchodze na joemonster, i ogłaszam, że to jest jedyny demotywator od dawna przy którym się zaśmiałam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agagaaa
0 / 0

-ale u... ale u... ...
-ale urwał!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Subman
0 / 0

Tak to już jest, gdy coś jest na czasie w internecie to będzie się to kojarzyło z wszystkim z czym się tylko da, albo wykorzysta się dane hasło w sytuacji do której ona pasuje. Czasy się zmieniają. Nasi rodzice np. pewnie myślą że jesteśmy debilami śmiejąc się za "ale urwał" czy "jestem hardcorem" ale zobaczymy z czego będą się śmiać nasze dzieci za 10lat o_O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I imud
0 / 0

hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ayanami
0 / 0

hahahahahahhah :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Akiliana
0 / 0

Ale to było DOBRE!! ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B budynmalinowy
0 / 0

ale to było dobre! :) jeb, pach, urwał!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I internex
0 / 0

"Powiem Pani!" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Drucik
0 / 0

spoko :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szajbas
0 / 0

Ja rozumiem że admin oczywiście, też człowiek i nie będzie 24/7 na demotach. Ale jak już wchodzi to niech chcociaż coś sensownego wklei na tą główną bo jak patrze na niektóre te demoty to naprawde spoglądam czy wpisałem "www.demotywatory.pl" czy "www.supersmieszneobrazki.pl" ;f

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ikuee
0 / 0

Stu procentowo zgadzam sie z PanBorekB (;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sylwuuuuuuuuuus
0 / 0

ale urwał xD
Ale to ylo dobre ;P

moc
kozacki demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I isiaaaa
0 / 2

haha.xd mi tam się podoba.^^ +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar j3ssi
+1 / 1

Słabe . Już na prawdę szkoda słów ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sylwuuuuuuuuuus
-1 / 3

demot:Ale urwał:Ale to było dobre;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem