No, człecy to se myślą, że jak jeden wymyślił bułkę kajzerkę, to już nie musi nic więcej. I to jest właśnie takie chamstwo ludzkie. Ty na to wpadłeś i nic z tym nie zrobiłeś. Chciałem/am Cię poinformować, że z chwilą dodania tego demota, jakiś pałaszujący gościu znad rzeki Dunaj popędził do urzędu skarbowego i wydał pierwsze protokoły by przypieczętować trafność tego wynalazku. Gratulacje chłopku ze wsi.
jatoderek, a co Ty nie wiesz jakiej płci jesteś? ;] edit: czytam Twoją wypowiedź kilka razy i stwierdzam, że jest ona całkowicie pozbawiona sensu, tu jakaś kajzerka, tu jakiś gość znad rzeki Dunaj no i ten urząd skarbowy (chyba raczej patentowy), no chyba, że ja nie rozumiem przesłania Twojego komentarza.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 kwietnia 2010 o 19:01
NIedawno wziełam sie za pomalowanie korytarza, i te przelewanie farb to naprawde porażka.. ;p Przy przelewaniu 1/3 farby splynela na ziemie i musialam dokupic nowa puszke, moze o to w tym chodzi?
Toż każda puszka farby ma odpowiednio wyprofilowaną krawędź. Sporo pracowałem w lakierni ojca, sporo też malowałem ścian w domu. Uwierzcie mi, że każda bardziej ogarnięta osoba przelewając odpowiednio nie uroni ani kropelki. Nie dziwie się, że jakiś ćwierćinteligenty emos wyleje pół puszki na podłogę...
Nie do końca nikt. Jestem w Kanadzie malarzem. Lejki nakaładane na puszkę są w sprzedarzy, budząc zainteresowanie amatorów. Nikt z malarzy których znam, nie potrzebuje lejka. A swoją drogą, 5-cio galonowe wiadra mają wyciągany lejek w pokrywie.
coś takiego się raczej nie przyjmie. Pomysł nie jest skomplikowany, więc albo ekonomiści uznali że nie byłoby popytu na taki towar, albo to się nie opłaca i drugi wariant ma sens: puszek z ryjkiem się mniej zmieści w ciężarówce.
Noo, i jak napisała Ameliaa, może chodzić o to, iż sprzedaje się większa ilość puszek farby.
Gdy ktoś otwiera farbę zbyt energicznie, bądź przelewa nie dostatecznie ostrożnie- wylewa.
Idzie dokupić kolejną, nową farbę, I w ten sposób zarabiają pieniądze :)
zwykle wygięcie na ściance , trochę inny kształt pokrywki i po robicie ;] , tak jak masz to w dzbankach zrobione ;\ wszystko szczelne i praktyczne ;] a lejek to tak jak dodają do niektórych baniaków 5L , wciskany a po użyciu odczepiasz i nakrętkę zakręcasz ;] TROCHĘ WYOBRAŹNI ;]
cos takiego juz istnieje od dlugiego czasu. mam zawod w ktorym mam stycznosc z farmami i lakierami i sa lejki ulatwiajace wylanie farby i jest to bardzo szczelne . Rozejrzyjcie sie w sklepie .
Tylko że farba to nie wino i lubi zastygać. Raz użyjesz takiego kranu a drugi raz już go nie odkręcisz. Nawet gdyby to rozwiązanie działało to byłoby z nim więcej problemów niż pożytku. Poza tym porównaj koszty montowania odpowiednich kranów w puszkach do kosztów wytłaczania lejków z blachy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
26 kwietnia 2010 o 20:31
Co byś powiedział na fakt, że Kościół już od dawna bierze teorię ewolucji pod uwagę? To,
że Ziemia nie powstała w sześć dni już zaakceptował! Niby takiś wierzący, a nic nie wiesz o
stanowisku Kościoła.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 kwietnia 2010 o 18:45
Historia stworzenia świata przez Boga,ma nam uświadomić,że wszystko pochodzi od niego. Niekoniecznie, że od razu był Adam i Ewa. Ewolucja to coś pewnego i mówię to jako praktykujący katolik. Jednak nawet Ziemia musiała z czegoś powstać, mówi się, że z wybuchu,a wybuch wziął się z czegoś tam(nie jestem dobry z tych klocków)a coś tam,skąd się wzięło?
I dochodzimy do momentu,gdzie nie ma nic... I tu Trzeba się zastanowić skąd to się wzięło ;]
Święte słowa, Drimex. Dodam jeszcze coś: wyobraźcie sobie, że jesteście wieśniakiem z Izraela, w trzy tysiące trzecim roku przed naszą erą. I (zakładam w tym komencie, że Bóg istnieje) Bóg miałby tłumaczyć takiemu gościowi, który z trudem umie pisać i wierzy, że Ziemia jest płaska, całą ideę powstania Wszechświata? Bóg ma opowiadać niemal jaskiniowcowi o atomach, reakcjach jądrowych, sile przyciągania? Ludzie! Oczywiście, że nie. Dlatego podał Żydom bajeczkę, która choć obrazowo to wszystko opisuje. To, że ludzie święcie w nią wierzyli i Kościół zniszczył (lub nawet odebrał) z jej powodu życie wielu odkrywcom i naukowcom, to już inna sprawa...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
27 kwietnia 2010 o 9:57
kilka dni przed dodaniem tego demota ogladalem "dzien swira". rzeczywiscie moglo mnie to zainspirowac do tego tekstu. a na pomysl z demotem wpadlem podczas remontu w domu;]
Nie prawda, nie ma lejku ponieważ farba np. Emulsja zasycha i było by nie możliwym wciąż korzystać z puszki dlatego są otwierane w ten sposób. Zauważ że rozpuszczalniki czy lakiery mają lejki które ułatwiają nalewanie.
a mnie to, że jeszcze te małpiszony wybierają rządy które potem toczą wojny z innymi małpiszonami przez które giną inne niewinne małpiszony które same sobie są winne bo wybrały małpiszony które się do tego przyczyniły...
xD Trzeba byc Lewym albo wielką ofermą zeby nie umiec przelac farby z puszki do pojemnika do malowania xD...nie rozumiem ludzi co daja plusy pewnie nigdy tego nie robili labo maja 14 lat lub sa lewi xD
Coś mi tu nie pasuje, nie powinno tu być "tysiące lat postępu technologicznego człowieka"? Ewolucja to raczej rozwijanie się cech gatunkowych organizmu.
A nie lepiej po prostu zrobić puszki takie jak by sześcienne?
1. Mniej się wyleje.
2. więcej się zmieści w ciężarówce.
3. No czy to nie wyglądało by zaj****cie?
jaka ewolucja? Komu zależy na wciskaniu tego szitu. Większość szanujących się naukowców dowodzi że ewolucja nie istnieje. A już na pewno życie nie mogło powstać z niczego! Polecam film na youtube "ewolucja czy stworzenie" - pokazuje prawdziwy obraz, pozdrawiam
heh lamki, ale takie lejki sa tylko do kupienia osobno... takie nakladki na puszki. zauwazcie, ze wszystkie te aluminiowe puszki maja 2 rozmiary, wiec potrzeba kupic 2 lejki. -
a po co ci ten lejek? do czego chcesz farbe przelewać? do słoików?
haha ;D zazwyczaj wałek /pędzel moczy się w puszce i maluje. ale wymyśliłeś.... haha xdd
ChelseaHubert ma racje - gdyby był lejek to by było jeszcze gorzej, bo puszki by się nie dało zamknąć albo trzeba by było robić specjalne wieka. Słabe..
Jak patrzę na te demoty na głównej to mi się coraz bardziej wydaje, że jakieś dziecko neo dorwało się do adminowania tym portalem.
A tak wgl. to człowiek żyje na ziemi od zaledwie kilkuset tysięcy lat a nie od "milionów". Takie małe sprostowanie.
miliony lat ewolucji człowieka , a nikt jeszcze nie wymyślił praktycznego słoika szyfrowanego na bułki kajzerki.
PO CO NIBY TEN LEJEK?!!?!?!!??! Gdzie ty chcesz tą farbę przelewać geniuszu zła i ciemnośći?! NO po co ci on jest?!! PYTAM SIE!?!?!?!? PO CO CI TEN LEJEK!!!!!!!!!!
Tak po kawałku to masz racje , ale jak się umie malować to przelewanie farby przez lejek jest nieteges :) no ale zawsze jakiś szpan na POLSKIM RYNKU mógłby być
zredukuje swój poprzedni komentarz , niektóre farby mają lejki , podobne do tych co są w impregnatach , a jak nieumiesz malować to po co otwierasz tą puszkę , założe się że ze 100% farby wylałeś z jakieś 20 % po puszce zanim skapłeś się że trzeba mocniej przychylić , zgadzam się z Durm*n i b*rmanek , a w sprawie wieka to znajądz Polaków to Polak potrafi , ale co z tego jak kupiło by to pare jakiś głąbów i niedomkneło by albo wieczka , bądz zepsuło puszke przy otwieraniu , POWODZENIA !
ale geniusze z was! lejek może być na zewnątrz! ale nie taki jak myślicie. np z produ tej puszki było by coś takiego co przypomina zjeżdżalnię , ale się zwęża a na komńcu już jest wąskie i leci wąski strumień.
puszki z farba zajmowaly by wtedy 2 razy wiecej miejsca a to ze troche scieknie po puszczce to nie jest wielki problem, tzreba tylko pewnym chwytem przelac
Ty wpadłeś :)
No dobra juz wdrążam do masowej produkcji ;)
No, człecy to se myślą, że jak jeden wymyślił bułkę kajzerkę, to już nie musi nic więcej. I to jest właśnie takie chamstwo ludzkie. Ty na to wpadłeś i nic z tym nie zrobiłeś. Chciałem/am Cię poinformować, że z chwilą dodania tego demota, jakiś pałaszujący gościu znad rzeki Dunaj popędził do urzędu skarbowego i wydał pierwsze protokoły by przypieczętować trafność tego wynalazku. Gratulacje chłopku ze wsi.
jatoderek, a co Ty nie wiesz jakiej płci jesteś? ;] edit: czytam Twoją wypowiedź kilka razy i stwierdzam, że jest ona całkowicie pozbawiona sensu, tu jakaś kajzerka, tu jakiś gość znad rzeki Dunaj no i ten urząd skarbowy (chyba raczej patentowy), no chyba, że ja nie rozumiem przesłania Twojego komentarza.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 19:01
NIedawno wziełam sie za pomalowanie korytarza, i te przelewanie farb to naprawde porażka.. ;p Przy przelewaniu 1/3 farby splynela na ziemie i musialam dokupic nowa puszke, moze o to w tym chodzi?
"Skąd wpadłeś na ten świetny pomysł co zrobił z ciebie milionera? - "Znalazłem na demotywatorach"
Ciekawe jakbyś zamknięcie zrobił, jakby było z takim dzióbkiem...
ta miliony lat o masakra ja bym powiedział ze setki tysięcy co najwyżej tej ewolucji człowieka
@Kubson, ja myślę, że możnaby taki lejek wkręcać do puszki, żeby móc przelewać i odkręcać, by zamknąć puszkę i po problemie ;)
PS. Nie przeczytałem komentarzy poniżej, żeby nie było :) więc widać, że parę osób tak samo myśli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 22:47
Toż każda puszka farby ma odpowiednio wyprofilowaną krawędź. Sporo pracowałem w lakierni ojca, sporo też malowałem ścian w domu. Uwierzcie mi, że każda bardziej ogarnięta osoba przelewając odpowiednio nie uroni ani kropelki. Nie dziwie się, że jakiś ćwierćinteligenty emos wyleje pół puszki na podłogę...
Nie do końca nikt. Jestem w Kanadzie malarzem. Lejki nakaładane na puszkę są w sprzedarzy, budząc zainteresowanie amatorów. Nikt z malarzy których znam, nie potrzebuje lejka. A swoją drogą, 5-cio galonowe wiadra mają wyciągany lejek w pokrywie.
Danze, co Ci takiego Scene(Emo) zrobili, że nazywasz ich ćwierćinteligentnymi?
dzięki, już lecę do urzędu patentowego.
@Ameliaa chodzi o jak największy zysk-im więcej wylejesz i więcej kupisz puszek, tym więcej oni zarobią. logiczne i proste :)
@drzwiczki: W którym momencie nazwałem ich ćwierćinteligentami? Podałem tylko przykład.
Danze, przeczytaj uważnie(!) swój komentarz.
Właśnie miałem to samo napisać co pisuradessa :)
haha ale jak zrobisz? tu jest problem ale zastanawiające
Ty to patentuj, a nie demoty robisz...
coś takiego się raczej nie przyjmie. Pomysł nie jest skomplikowany, więc albo ekonomiści uznali że nie byłoby popytu na taki towar, albo to się nie opłaca i drugi wariant ma sens: puszek z ryjkiem się mniej zmieści w ciężarówce.
Noo, i jak napisała Ameliaa, może chodzić o to, iż sprzedaje się większa ilość puszek farby.
Gdy ktoś otwiera farbę zbyt energicznie, bądź przelewa nie dostatecznie ostrożnie- wylewa.
Idzie dokupić kolejną, nową farbę, I w ten sposób zarabiają pieniądze :)
gdyby był taki lejek to farba nie była by szczelna, przez co do pudełka wleciało powietrze i z farba dupa. Proste
no to co za problem taki lejek dodawać do farby by podpiąć?
No nie koniecznie. Lejek można zrobić już ponad denkiem.
zwykle wygięcie na ściance , trochę inny kształt pokrywki i po robicie ;] , tak jak masz to w dzbankach zrobione ;\ wszystko szczelne i praktyczne ;] a lejek to tak jak dodają do niektórych baniaków 5L , wciskany a po użyciu odczepiasz i nakrętkę zakręcasz ;] TROCHĘ WYOBRAŹNI ;]
to jestem ciekaw czy by ta farba długo postała bez szczelnego zamknięcia !!
cholernie ciekawe, siedze i gryze monitor z przejęcia
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 15:20
Bo by się wtedy szczelnie nie domykało.
Lejek mógłby być w środku (rynienka) albo "wygięty" na zewnątrz, który można przystawić. Kurde, ja mu tłumaczę, a nie biegnę do UP :/
Teraz właśnie setki ludzi biegną do Urzędu Patentowego :D Straciłeś swoją szansę na bogactwo.
po co biec jak można wysłać sms znajomemu? :D
Opatentuj to !
Nie było by szczelnego zamknięcia , za to można zrobić pionowy lejek w pokrywie.
cos takiego juz istnieje od dlugiego czasu. mam zawod w ktorym mam stycznosc z farmami i lakierami i sa lejki ulatwiajace wylanie farby i jest to bardzo szczelne . Rozejrzyjcie sie w sklepie .
Na najprostsze rozwiązania czasem najciężej wpaść.
A nie lepiej zrobić odrazu kran, taki jak w beczkach z winem w winnicach? odkręć, zakręć...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 17:18
Tylko że farba to nie wino i lubi zastygać. Raz użyjesz takiego kranu a drugi raz już go nie odkręcisz. Nawet gdyby to rozwiązanie działało to byłoby z nim więcej problemów niż pożytku. Poza tym porównaj koszty montowania odpowiednich kranów w puszkach do kosztów wytłaczania lejków z blachy.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 20:31
No bez przesady z tymi milionami, ale fakt, przydałby się lejek ;P
Ewolucja to kłamstwo. Zostaliśmy stworzeni przez Boga na obraz i podobieństwo, więc najwyraźniej Bóg radzi sobie jakoś bez lejka.
Co byś powiedział na fakt, że Kościół już od dawna bierze teorię ewolucji pod uwagę? To,
że Ziemia nie powstała w sześć dni już zaakceptował! Niby takiś wierzący, a nic nie wiesz o
stanowisku Kościoła.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 18:45
niestety to nie prowokacja - to chora nauka Kościoła.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 19:14
Historia stworzenia świata przez Boga,ma nam uświadomić,że wszystko pochodzi od niego. Niekoniecznie, że od razu był Adam i Ewa. Ewolucja to coś pewnego i mówię to jako praktykujący katolik. Jednak nawet Ziemia musiała z czegoś powstać, mówi się, że z wybuchu,a wybuch wziął się z czegoś tam(nie jestem dobry z tych klocków)a coś tam,skąd się wzięło?
I dochodzimy do momentu,gdzie nie ma nic... I tu Trzeba się zastanowić skąd to się wzięło ;]
Święte słowa, Drimex. Dodam jeszcze coś: wyobraźcie sobie, że jesteście wieśniakiem z Izraela, w trzy tysiące trzecim roku przed naszą erą. I (zakładam w tym komencie, że Bóg istnieje) Bóg miałby tłumaczyć takiemu gościowi, który z trudem umie pisać i wierzy, że Ziemia jest płaska, całą ideę powstania Wszechświata? Bóg ma opowiadać niemal jaskiniowcowi o atomach, reakcjach jądrowych, sile przyciągania? Ludzie! Oczywiście, że nie. Dlatego podał Żydom bajeczkę, która choć obrazowo to wszystko opisuje. To, że ludzie święcie w nią wierzyli i Kościół zniszczył (lub nawet odebrał) z jej powodu życie wielu odkrywcom i naukowcom, to już inna sprawa...
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 9:57
a jak lejek bedzie `zakrętką`? I lejek bedzie sie zamykał? To to będzie szczelne?
ten demot mi przypomina mi scene, z filmu "Dzień świra" gdy główny bohater oddaje mocz w pociągu.. "MILIONY LAT..." :)
kilka dni przed dodaniem tego demota ogladalem "dzien swira". rzeczywiscie moglo mnie to zainspirowac do tego tekstu. a na pomysl z demotem wpadlem podczas remontu w domu;]
To się da jeszcze przeżyć, ale czemu jeszcze nie wynaleziono podgrzewanej deski klozetowej?? ;(
Japonia, w Japoni chyba takie coś już jest.
To prawda, w Japonii są już elektroniczne kible z podgrzewaną deską.
Ja mam od tego murzyna który siada przede mną.
jak to nie ?? :P
Co racja to racja ; ) [+]
jakie miliony lat ewolucji człowieka?
Znając życie ktoś wymyślił, ale Dział Markietingu powiedział, że to za dużo kosztuje...
Nie prawda, nie ma lejku ponieważ farba np. Emulsja zasycha i było by nie możliwym wciąż korzystać z puszki dlatego są otwierane w ten sposób. Zauważ że rozpuszczalniki czy lakiery mają lejki które ułatwiają nalewanie.
farby tez maja
autor miał przygodę z farbą :D
Szkoda że to opublikowałeś, mógłbyś to opatentować ;)
http://iv.pl/images/24169280435337937864.jpg
To zapewne rozpuszczalnik, a nie farba ;)
co to gówno robi na głownej (dot. wiekszosci demotów ostatnio)
gdy było w poczekalni miało 40/42 glosy pozytywne tak wiec chyba sie podobalo wiekszosci, tylko jeden debil na 42 osoby dal minus
Ciężko w puszce zrobić lejek.
słabe jak na główną
Dziwi mnie, że po tylu latach ewolucji są ludzie, którzy nie potrafią sobie poradzić z puszką od farby...
a mnie to, że jeszcze te małpiszony wybierają rządy które potem toczą wojny z innymi małpiszonami przez które giną inne niewinne małpiszony które same sobie są winne bo wybrały małpiszony które się do tego przyczyniły...
jejuu . Nie patrzcie na to czy farba zasychałaby czy nie itd. Po prostu temat demota przyciąga uwagę :) . więc plusuję .
to jakbys kur*a wkładal pędzel ? ; o
ile ty masz k*rwa lat?
przez dupę by k*rwa wkładał
Oj i spaliłeś motyw. Mogłeś to opatentować, a teraz ktoś się wzbogaci na Twoim pomyśle ;p
dokladnie :p
tutaj radzil bym zajrzeć
http://iv.pl/images/24169280435337937864.jpg
wiec lipa demot, lipa ;p
To rozpuszczalnik a nie farba...
a moje pytanie brzmi...Dlaczego jeszcze nie zbanowano niemaszglowy?? Zapewne padło wiele razy ale nie natrafiłem więc słucham? A co do demota to +.
3. Jest inteligentniejszy niż większość pozostałych użytkowników.
demot:Autor:zrobił demota bo wylał farbe
tyle lat ewolucji demotów, a na główną trafiają demoty jakichś sierot obrzyganych, które nie potrafią farby wylać z puszki.
Ale farbę trzeba zawsze przed użyciem wymieszać :D A jak by był lejek to dupa :P
Bo farbą się maluje a nie przelewa :)
widac ze walkiem (gąbkowym) nie malowałes
A dekoral wciąz biały:P
nie dość że się nie rozwijamy! My się nawet cofamy w rozwoju! (patrz: stary, dobry kibel z półką. niestety już przeżytek :/ )
niestety, wiekszosc produktów jest robiona w ilość nie w jakość i wygode użytkowania
czasami zwątpić można, nie praktyczna produkcja i tyle
demot:rurku...:uje*any farbą czy czymś
a po co przelewać, skoro jak malujesz to i tak pędzel maczasz w farbie -.-.
zanurzyłem.
Już jutro w sklepach zobaczymy farbę z lejkiem :D
no bez przechwalania się do mnie to nie jest problem takei przelanie....
Zazwyczaj z do puszki wkłada się pędzel i maluje...
przeciez są tez takie puszki czy tam se jakies wiaderka z takim dziubkiem specjalnym do przelewania :> ;D
Teraz już tylko czekać, który producent pierwszy stworzy ten lejek ;)
xD Trzeba byc Lewym albo wielką ofermą zeby nie umiec przelac farby z puszki do pojemnika do malowania xD...nie rozumiem ludzi co daja plusy pewnie nigdy tego nie robili labo maja 14 lat lub sa lewi xD
albo to demotywatory pl/1462183
Beznadziejny przypadek
minus
http://2pac.site90.net
Coś mi tu nie pasuje, nie powinno tu być "tysiące lat postępu technologicznego człowieka"? Ewolucja to raczej rozwijanie się cech gatunkowych organizmu.
To jest prawdziwy demot !:D
to jest genialne ale nie musiałaby wyschnąć gdyby zrobić do tego jeszcze odpowiednie zamknięcie;]
w mango kiedys sprzedawali taka pokrywe z lejkiem
Trzeba sobie jakoś radzić i kombinować bez lejka.
Tikurilla już dawno wymyśliła, w wieczku jest wyciągany lejek, ale to jest farba która nie potrzebuje reklamy w tv...
Głupi demot, bo przecież chodzi o to by farba była szczelnie zamknięta i wygodna do przewożenia. Łał! Jak ciężko na to wpaść.
Gdybyście się tak zebrali i dyskutowali nad tym "wynalazkiem", to naprawdę byście mogli stworzyć coś użytecznego ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 21:52
jakbyś tą puszkę ku rwa zamknął ? ni huja trzeba przewidziec wszystko
Bo trzeba się nauczyć przelewać. A jak cieknie to od razu pędzlem zebrać nadmiar farby.
Wielka filozofia... .
A nie lepiej po prostu zrobić puszki takie jak by sześcienne?
1. Mniej się wyleje.
2. więcej się zmieści w ciężarówce.
3. No czy to nie wyglądało by zaj****cie?
na puszke w kształcie walca idzie mniej materiału niż na puszke o takiej samej pojemności w kształcie sześcianu, więc jest to nieopłacalne
Fakt...
I przez taki drobiazg denerwuje sie tyle ludzi (m.in. Kamil Durczok)
Dlatego, ze znacznie podniosloby to koszty produkcji? i ogolnie przyjete rozmiary?
Rotfl, myślałem, że to żart. Wchodzę, a tu poważne komentarze i gratulacje pomysłu. || Nie dlatego nie ma lejka, że nikt na to nie wpadł.
wiesz jaka kasę można na tym zarobić?
:D Demot dobry [+]
jaka ewolucja? Komu zależy na wciskaniu tego szitu. Większość szanujących się naukowców dowodzi że ewolucja nie istnieje. A już na pewno życie nie mogło powstać z niczego! Polecam film na youtube "ewolucja czy stworzenie" - pokazuje prawdziwy obraz, pozdrawiam
wtedy zamkniecie byloby nieszczelne
wykaż się i opatentuj (",)
demotywator do dupy kto na niego głosował chyba sami budowlańcy
j e b s ie cwelu
spadaj na bambus budowlańcu!! i przestań cwelowac kolegom na budowie
demot:Nowe puszki na farbę:już niedługo w sklepach
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 23:47
ej to jest dobre bo nie dość ze się farba marnuje to jeszcze wszytko dookoła u p i e r d a l a
ale doby malarz musi nic nie u j e b a c
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 0:06
dokladnie, glownie chodzilo mi o to ze cala puszka potem upier***ona
a ty kaczy man s p ie r da laj h u ju
gdyby był lejek, uniemożliwiałoby to hermetyczne zamknięcie puszki, co skutkowałoby zaschnięciem farby....
heh lamki, ale takie lejki sa tylko do kupienia osobno... takie nakladki na puszki. zauwazcie, ze wszystkie te aluminiowe puszki maja 2 rozmiary, wiec potrzeba kupic 2 lejki. -
heeh
Bo przelewać to trzeba umieć. Trochę techniki i się człowiek gubi...
MILIONY LAT EWOLUCJI CZŁOWIEKA:
a niektórzy nadal nie umieją przelać farby ;/
miliony lat ewolucji a my się nadal zabijamy...
demot:Takie rzeczy:Tylko w erze
O rany, jakby ktoś był sprytny to by tak to obmyślił, by i puszka była szczelna i dobrze się przelewało.
I by było tanio.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 10:10
co to robi na głównej... ? -.-'
No bo gdyby zrobić dziubek to się nie będzie dało szczelnie puszki zamknąć i farba wyschnie.
totalne dno ten demot. jakbys zamknał taka puszke? po 2 to im wychodzi taniej produkcja wiec minus oczywiscie dla ciebie
lepiej kupic farbe w mango
/1475378/Moze-i-lejka-przy-farbie-nie-ma
Poprawiłbym na : Dziesiątki tysięcy. Rodzaj ludzki nie istnieje od milionów lat
a po co ci ten lejek? do czego chcesz farbe przelewać? do słoików?
haha ;D zazwyczaj wałek /pędzel moczy się w puszce i maluje. ale wymyśliłeś.... haha xdd
ty to chyba w ziemiance mieszkasz i nigdy nie malowales mieszkania
Przelewa sie do takiej jakby tacki, by wałek moczyć z tego.
A wałki zazwyczaj są wieksze niż niektóre puszki farb, tzn szersze : P
demot:sex:anal oral
hehe, chodzi o to że człowiek tyle już ewoluuje a jeszcze nie wymyślił lejka żeby sie nie wylewalo !!! hehe ++
BYŁO
taa... ale jak by był lejek to jak byś zrobił wieko do puszki ?????????????????????????????????
ChelseaHubert ma racje - gdyby był lejek to by było jeszcze gorzej, bo puszki by się nie dało zamknąć albo trzeba by było robić specjalne wieka. Słabe..
Jak patrzę na te demoty na głównej to mi się coraz bardziej wydaje, że jakieś dziecko neo dorwało się do adminowania tym portalem.
A tak wgl. to człowiek żyje na ziemi od zaledwie kilkuset tysięcy lat a nie od "milionów". Takie małe sprostowanie.
Homo habilis -żył ok. 2,5 mln temu
miliony lat ewolucji człowieka , a nikt jeszcze nie wymyślił praktycznego słoika szyfrowanego na bułki kajzerki.
PO CO NIBY TEN LEJEK?!!?!?!!??! Gdzie ty chcesz tą farbę przelewać geniuszu zła i ciemnośći?! NO po co ci on jest?!! PYTAM SIE!?!?!?!? PO CO CI TEN LEJEK!!!!!!!!!!
Tak po kawałku to masz racje , ale jak się umie malować to przelewanie farby przez lejek jest nieteges :) no ale zawsze jakiś szpan na POLSKIM RYNKU mógłby być
Powinieneś to opatentować ^^
miliony lat ewolucji a czlowiek dalej nie potrafi przelac farby z puszki...
czego nikt nie mymyślił takiej zjeżdżalni na bułki? przecież przesypywanie bułek to czynność konieczna!@@
Miliony lat ewolucji człowieka, a niektórzy nadal mają problemy z przelewaniem farby...
demot:Miliony lat ewolucji człowieka:Jakie zaś kur*a miliony?
to się przelewać naucz...
zredukuje swój poprzedni komentarz , niektóre farby mają lejki , podobne do tych co są w impregnatach , a jak nieumiesz malować to po co otwierasz tą puszkę , założe się że ze 100% farby wylałeś z jakieś 20 % po puszce zanim skapłeś się że trzeba mocniej przychylić , zgadzam się z Durm*n i b*rmanek , a w sprawie wieka to znajądz Polaków to Polak potrafi , ale co z tego jak kupiło by to pare jakiś głąbów i niedomkneło by albo wieczka , bądz zepsuło puszke przy otwieraniu , POWODZENIA !
W PUSZCE FARBY NIEMA LEJKA BO MUSI BYĆ CAŁKOWICIE SZCZELNA ŻEBY SIĘ NIE PSUŁA
Ciekawa jestem, jakbyś ją wtedy szczelnie zamknął, mądralo.
ale geniusze z was! lejek może być na zewnątrz! ale nie taki jak myślicie. np z produ tej puszki było by coś takiego co przypomina zjeżdżalnię , ale się zwęża a na komńcu już jest wąskie i leci wąski strumień.
puszki z farba zajmowaly by wtedy 2 razy wiecej miejsca a to ze troche scieknie po puszczce to nie jest wielki problem, tzreba tylko pewnym chwytem przelac