Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3346 4224
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K kanapker
+1 / 37

SKFighter, nie potrzeba źródeł, wystarczy mózg. Przecież to jest oczywiste - z czego innego mielibyśmy powstać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dakos
+51 / 75

@up - z miłości mamusi i tatusia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2010 o 11:25

avatar Tentar
+9 / 33

Paumar, mówie wszech i wobec że stworzył nas "jakiś" Bóg. Poza tym, teologia katolicka nie odrzuca teorii "Big Bang", no chyba że ktoś jest zatwardziałym "mocherem" i ściśle wierzy, że jego praprzodkiem był jakiś Adam, a sam został ulepiony z marmolady(czyt. gliny)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ReedBrennan
+3 / 11

@ Wampiranta
Wszechświat istnieje od około 15 MILIARDÓW lat, a nie TYSIĘCY, moja droga. Już nawet Ziemia jest starsza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xMathis
-4 / 14

200 lat temu największe światowe umysły uważały że ziemia jest płaska więc mogą się mylić także i tym razem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar malleo
+4 / 22

demot:Z prochu powstałeś...:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2010 o 17:59

avatar ReedBrennan
+5 / 5

Zmylił mnie twój nick, wybacz. A co do twojego komentarza, to akurat był trochę niejasny i pewnie większość, która nie zagłębia się zbytnio w Biblię, go nie zrozumiała, myśląc, że jesteś kolejnym dzieckiem neo, które się wymądrza. Wystarczyłoby napisać w nawiasie, że tak mówi Pismo Święte. I po problemie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dominisiapisia
+3 / 5

To prawda, uczyłam się o tym. Niesamowite ;)
+ ode mnie:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P punkty
+1 / 1

demot:Jesteś gwiazdą:Wprost od supernovy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robertflash
0 / 2

A gdzie jest napisane w Biblii, że wszechświat istnieje od 6000 tysięcy lat?
To jak stworzył nas Bóg (lub inna siła wyższa) można powiedzieć tak:
Roz***pszył Bóg poprzedni świat, bo mu się nie udał, a raczej ludzie byli niewierni więc postanowił go zniszczyć. Z tym tak samo będzie o ile my szybsi być nie będziemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buehueh
+2 / 2

Wierząc w teorię ewolucji jesteśmy cytoplazmą powstałą w wyniku kosmicznego beknięcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kadabra
+1 / 11

teoria wielkiego wybuchu - anyone?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ConradBHart
+3 / 5

Do DTCrusader - Nasi górale mają powiększoną klatkę piersiową (nie wspominając o tubylcach z Andów, którzy mają różną objętość płuc, zależną od wysokości na jakiej żyją) ze względu na większe zapotrzebowanie na tlen. W górach powietrze jest rzadsze więc takie narządy jak płuca i serce są zbudowane inaczej niż u przeciętnego człowieka żyjącego na terenach nizinnych. Niektórzy "niskopienni" sportowcy (kolarze, biegacze) przed zawodami trenują w górach aby przyzwyczaić ciało do wzmożonego wysiłku. Jedyne zmiany jakie u nich zachodzą to zwiększona ilość czerwonych krwinek we krwi (żeby "nałapać" więcej tlenu). Efektem jest lepsza wydolność organizmu.
Oglądałem mnóstwo programów o teorii ewolucji, sam niegdyś będąc sceptykiem. Teraz mam do tego zupełnie inne podejście. Nie z każdą teorią muszę się zgadzać. Trudno jest czasem uwierzyć w założenia naukowców dotyczące wydarzeń sprzed wielu milionów czy miliardów lat, lecz nie zajmuję się tym zawodowo i przyjmuję pewne rewelacje z pokorą.
Co do teorii ewolucji - Karol Darwin wstrzymywał się z publikacją swojego dzieła przez bodajże 20 lat. Gromadził w tym czasie dowody potwierdzające słuszność tej teorii. Co więcej nie był pierwszym, który przedstawił teorię ewolucji. Jednak czas, który poświęcił na dopracowanie swoich poglądów przyniósł mu uznanie w świecie nauki.
Jak tylko znikną mi lagi obejrzę te 100 powodów na YT aby poszerzyć zakres wiedzy. Pozdr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuucePL
+25 / 29

jesteśmy zajebiści ! :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikaze00
+2 / 8

Amen!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hellelujah
-1 / 3

To wszechświat jest zajebisty ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar annihiluzz
0 / 48

myslales, ze bog cie stworzyl? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gari
+9 / 31

A ST to co? Samozwańcza prawda o wszechrzeczy, nic więcej. Do tego napisana przez człowieka, a ma się za "świętą" i mianuje "Słowem Bożym".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paumar
+5 / 35

Książka zmyślona i napisana przez apostołów na haju. Wielkie mi cudo uważane za boże objawienie czy inne pierdoły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tentar
+3 / 7

Zaprzecza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cozapojebanarejestracja
+4 / 10

ST? Jakoś nigdy nie oglądałem Star Treka, ale bardzo wątpię czy ta, buło coś na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blessss
-1 / 5

Piękne=)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anarhy007
+16 / 22

Na demotach dowiaduję się więcej rzeczy niż w szkole ;D +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasheek
+17 / 45

Masz rację. O wiele bardziej wiarygodna jest historia o wielkim, niewidzialnym dziadku, który stworzył całą materię w siedem dni. Zauważ, że dla przykładu, zwierzę umiera, a z jego martwych atomów powstaje trawa. Jakim cudem? Jemy również martwe mięso, które potrafimy przetworzyć na żywe komórki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Onvog
+3 / 7

@KG15, kto powiedział, że nagle? Nagle to powstał świat w Biblii, bo w 6 dni, a i tak tylko kreacjoniści odczytują to dosłownie. A atomy same w sobie nie są ani żywe, ani martwe - to "tylko" materia. Wszytko zależy od tego w jakiej ilości i w jaki sposób są ze sobą połączone. Trzeba jednak być niespełna rozumu aby twierdzić, że materia wyrzucana w przestrzeń kosmiczną podczas np. wybuchu supernowej już w locie tworzy skomplikowane związki chemiczne, a tym bardziej (nawet prymitywne) formy życia. Miną długie lata zanim ta materia zlepi się choćby w coś co przypomina kamyk, a i tak nie będzie to materia pochodząca tylko z jednej gwiazdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vittorio666
+2 / 4

A Twoje atomy są żywe? XD Molekuła to molekuła, nie ważne w jakie interakcje wchodzi z otoczeniem. Początkiem życia (według teorii w którą jestem skłonny uwierzyć) była przemiana materii nieorganicznej w organiczną i powstanie kwasu rybonukleinowego czy tam innego cuda które miało zdolność samopowielania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mackowiec
-1 / 3

kasheek: Bóg jako starzec, to wizja artystów/malarzy, a 7 dni to symbol, nie można tego dosłownie tłumaczyć; polecam trochę edukacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SantaTeresa
+2 / 2

Mackowiec: do XX wieku jakoś kościół się upierał przy tym że świat powstał w 7 dni. Po tym jak społeczeństwo zaczeło się kształcić to kościół zaczął nagle zmieniać swoją intepretację Biblii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dagothar
-2 / 18

Ewa była małpą. - Edit: To oczywiście żart.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2010 o 16:24

avatar miodek666
0 / 8

Skoro się nie zagłębasz to faktycznie ciężko w którąkolwiek wierzyc:) Co do demota to troszke naginane ale ciekawe:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Onvog
-1 / 7

Tomhasz, powiedz, że nie piszesz tego na poważnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomhasz
+11 / 15

Ja jebe. Pewnie że nie piszę tego na poważnie. Przecież to jasne że naszym wspólnym ojcem był Józef Stalin...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elvis89
+3 / 3

Tomhasz, twój ostatni komentarz był prawdopodobnie najlepszym, jaki miałam okazję na demotach przeczytać:d +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2010 o 18:59

Z ZajacNoob
+10 / 16

toż to logiczne, wszystko sie mieli pozniej cos z tego powstaje pozniej jest wydalane przetwarzane itd. Można mniej poetycko powiedzieć że każdy z nas ma coś w sobie z kupy ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blancik69
-2 / 4

Deprymujące..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo17
+3 / 11

a wg. mnie to jest prawda. teoria wielkiego wybuchu jest potwierdzona, kosmos sie rozszerza, takze pierwiastki ciezsze niz zelazo same stworzyc sie nie mogly ;P ale akurat do wegla czy tlenu to bym spekulowal ;] :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dagothar
+4 / 10

Węgiel i tlen powstają w wyniku nukleosyntezy w trakcie normalnego cyklu życia gwiazdy. Pierwiastki cięższe niż żelazo nie powstają w ten sposób; niezbędna jest supernowa. Tak czy inaczej, pierwiastki te muszą opuścić gwiazdę, bo nie na wiele się zdadzą tkwiąc we wnętrzu jakiegoś białego karła. Czasem zdarza się eksplozja, czasem po prostu powstaje mgławica. Właściwie, teoria Wielkiego Wybuchu nie odnosi się bezpośredni sposób do kwestii poruszonych w demotywatorze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZajacNoob
+8 / 10

a energia słoneczna to nic innego jak fotony które są emitowane przez gwiazdy, natomiast rośliny czerpią z Ziemii która powstała z mgławicy słonecznej :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2010 o 14:12

avatar hoshinkaaaa
+4 / 8

A skąd się wzięli Twoi rodzice i w ogóle cała ludzkość?
Białko - podstawowy budulec ciała człowieka, gametów też. Składa się głownie z węgla, wodoru, tlenu ,siarki, azotu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
+2 / 4

Zauważcie drodzy moi, że dodatkowo składamy się z dużych obszarów pustki (Budowa Atomu: Jądro nic nic nic nic nic maluteńkie elektrony). Fascynujące jak materia jest "rozciągliwa" :) Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidak2
0 / 0

Wszyscy jesteśmy wiec złożeni z odpadów atomowych po gwiazdach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Onvog
0 / 0

Jest nawet taka piosenka - Jestem odpadem atomowym ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Humanitus
+7 / 17

Wierzący w magicznych ludzików, czy naprawdę musicie wymyślać mityczne stwory i istoty tylko dlatego że nie wiecie/nie rozumiecie jak wrzechświat działa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Onvog
+6 / 6

Kto się boi ten się boi. Po prostu nie każdy musi we wszechmogący byt wierzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mackowiec
-2 / 2

Ja wiem i rozumiem jak wszechświat działa, jestem ścisłowcem, a do tego chrześcijaninem - jedno drugiego nie wyklucza, a nawet nauka-wiara wzajemnie się potwierdzają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2010 o 0:38

N nataliai
+2 / 12

KG15 : Bóg w tej teorii nie przeszkadza, gdyż ktoś musiał stowrzyć tą pierwszą materie, od której wszystko się zaczeło.Przecież wszystkie atomy itp. nie wzieły się znikąd... a biblia itd. to jest jedna wielka przenośnia :)t

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DMT
+1 / 3

Materia wzięła się prawdopodobnie ze złamania symetrii rozpadu kaonów. Najkrócej mówiąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
+1 / 5

Akurat nataliai ma rację Bóg w tej teori nie przeszkadza:) A to, że ludzie łączą Boga jednocześnie z Kościołem Katolickim (lub innymi religiami) to jest inna sprawa. DMT, a zastanawiałeś się, skąd się wzieły kaony? (brzmi jak posypka do kakao:D)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Apox
+1 / 3

hmmmm nie wiem czy wiesz ale wszechświat ma swój początek i koniec... i potem znowu będzie początek i koniec, i znowu, i znowu... Ale ludziom nie starcza bani aby to ogarnąć. Katolicy mówią co było przed wielkim wybuchem. Był koniec poprzedniego wszechświata jeśli można powiedzieć"poprzedniego" bo to dalej jest ten sam cyklicznie powtarzający się wszechświat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DMT
+2 / 4

@miodek666
Kaony to cząstki elementarne, których - tak jak innych - po wielkim wybuchu powstało wiele. A dlaczego akurat one i dlaczego tak się rozpadają? A skąd mam to wiedzieć? To prawo natury, którego nie ma jak zmienić. To tak, jakby zastanawiać się, dlaczego 2+2=4 i czy maczał w tym palce Bóg. Bezcelowe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
-2 / 2

DMT no wiesz ale zawsze z punktu widzenia logiki będzie cząsteczka mniejsza niż najmniejsza
poznana (tj. Co buduje najmniejszą poznaną cząstke? (budujemy nowe narzędzia do poznania) i co odkrywamy: kolejna jeszce mniejsza
czastke?) Wydaje mi się ze materia jest nieskonczona w obie strony (w stronę małości i
wielkości). A pytałem po to byś pomyślał nad aspektem Boskim tego wszystkiego:) Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2010 o 23:01

D DMT
0 / 0

miodek666 nie musi Ci się nic wydawać, bo ilość materii we wszechświecie jest skończona. Wykrycie cząstek mniejszych niż kwarki będzie już bardzo trudne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q quadzior
+10 / 12

demot:Taniec z gwiazdami:nabiera nowego znaczenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demonq
+10 / 14

demot:"...A ja chce gwiazdę z nieba!":to weź sobie tą z lewej nogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2010 o 14:30

avatar Shadowlight
-3 / 5

Pył gwiezdny w górę podniosą Ci, którzy podczas czytania tego oglądali swoje dłonie... ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysztof19962
+2 / 4

Z dostepnych mi zródeł to jest tak atomy wodoru skupiały sie w kupe (za pomoca sił elektromagnetycznych albowiem graviatacxja jest za słabo i wodór jako gaz dązyłby do wyrównania cisnienia wiec by sie rozporopszył) ora zinne kwarki gluony elektoryny itp - cząstki elemntarne materii skupiły sie w gwiazdke która byla gorąca itp i jak wiecie słonce czerpie energie z przemiany wodory w hel aczkolwiek w jądrze gwiazd z tego wszystkiego produkowane są inne pierwiastki bardziej skomplikowane i te które są stałe (nie ulegaja rozpadowi) po wybuchu gwiazdy mogą formowac planety i inny szaj a co do materri oorganicznej powstałej z atomów to materia organicza powstała napoczątku z związków siarki taka najprostrza apotem dopiro woda komórki itp Polecam ksiązki Stephena Hawkinga pytania na zyleta96@poczta.fm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wercik
+24 / 24

Najbardziej niesamowitą rzeczą jest to że wśród tych pędzących wiecznie protonów , neutronów i elektronów wytworzyło się coś takiego jak "świadomość". Jesteśmy świadomi swojego istnienia , a mało tego mamy wrażenie że możemy podejmować decyzje , a przecież z logicznego punktu widzenia , tak jak możemy matematycznie przewidzieć co się stanie po popchnięciu pierwszej kostki domina ,tak samo wszystko co się wydarzy we wszechświecie powinno być już przesądzone. Wszystko , dosłownie wszystko co się dzieje jest złudzeniem powstałym ze zmysłów , jako że możemy opierać się jedynie na własnych zmysłach ( bo jak np. wytłumaczyć czym jest widzenie , komuś kto od dziecka jest niewidomy ? ). Wszystko więc , nawet odkryte przez nas cząsteczki elementarne , możemy zrozumieć jedynie w naszym ludzkim zakresie rozumowania. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
+3 / 5

Masz u mnie kurna plusa !!! Mądrze prawisz:) Ta świadomość o której piszesz jest niesamowitą sprawą i wielką zagadką. Warto zauważyć, że jest zbyt wiele czynników, które jeśli by nie współgrały ze sobą z gigatnyczną precyzją to nie powstalibyśmy w ogóle:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
0 / 8

Nawet takie słowa padły kiedyś ze wszystko co znamy to kłamstwo zmysłów

A co do tej świadomości, to też o tym rozmyślałem. Rzeczywiście, całkowitą bzdurą wydaje się coś takiego jak myślenie. Samo życie, jest niesamowite, bowiem ani atomu ani molekuły nie można nazwać "żywymi". A jednak tworzą coś co żyje. A świadomość? Bo o ile życie można sprowadzić do serii procesów, przemian to... myślenie? Jak enzym, cząsteczka, zmiana napięcia może być tęsknotą za kimś, kogo dawno nie widzieliśmy? I tutaj pasuje mi tylko jedno: dusza. Niematerialny, środek dosłownej inteligencji. Czysta świadomość, zdolna odczuwać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasheek
+3 / 11

A jak myślisz, dlaczego ziemia jest taka wyjątkowa? Właśnie dlatego, że nie znamy jeszcze żadnej innej planety, która byłaby tak przystosowana do życia, jak nasza. A jeśli - według Twojej biblii - Ziemia jest jedyną planetą, na której rozwinęło się życie, to po co są inne galaktyki? Po co niezliczone ilości planet, po co pulsary, po co gwiazdy, które nigdy nam się nie przydadzą? Zauważ, że według teorii naukowców, wszechświat ma niezliczone biliardy lat, więc nawet gdyby szansa była jedna do biliarda, i jeśli jakimś cudem te aminokwasy miały fazę na łączenie się tylko raz do roku, to tak czy siak prawdopodobieństwo jest duże. W tym Twoim filmie wzięto pod uwagę małe prawdopodobieństwo, ale nikt nie patrzył na okres, w którym to wszystko miało się dziać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nemgol
+7 / 11

Widzę, że mieszkaniec Torunia, który jest już po terapii u ojca rydzyka. Żal mi Ciebie, bo jesteś zakałą rozwoju i żyjesz w tym swoim ciemnogrodzie. Wierz dalej sobie w swoje bożki i bądź dalej w tej swojej sekcie, ale nie podważaj naukowo stwierdzonych faktów. W najnowszych procesorach w ciągu sekundy następuje nawet 800,000,000,000 tyknięć zegara, a jest to wytwór człowieka, który nigdy nie dorówna naturze. Dzieją się rzeczy tak szybkie i tak małe, że aż znajdują się na granicy stwierdzenia, że "to coś istnieje". Naukowcy widzą w tym piękno i szansę na lepsze życie, Ty to nazywasz niemożliwym. Ziemia oddalona jest o 150mln km od Słońca, a najmniejszą mierzalną wartością długości jest Długość Plancka (jest 10^20 razy mniejsza niż rozmiar protonu) - Twoje dywagacje na temat prawdopodobieństwa można sobie wsadzić. Ziemia jest na swoim miejscu, bo wystąpiła cała masa różnych zjawisk, które Ty (jak mi się wydaję) negujesz, a kosmiczne wielkości zamykasz w zwykłych procentach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasheek
-2 / 4

@Wampiranta
A ja odsyłam Pana do filmu Zeigeist, jest cały dostępny na YT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Delfinkowa
+5 / 7

nemgol: stary, uwielbiam Cię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mackowiec
-2 / 6

Bóg mógł spowodować wielki wybuch albo po prostu stworzyć świat i dać ludziom "zajawkę", że świat powstał z Wielkiego Wybuchu, aby Ci odważni w Niego wierzyli. Dlaczego jedni najeżdżają na drugich? Bardzo wielu naukowców jest wierzących, wiara i nauka nie wykluczają sie wzajemnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2010 o 0:49

avatar CybernetycznyMesjasz
+4 / 12

Dla mnie taka wiadomość jest zdecydowanie piękniejsza niż to, że stworzył nas jakiś niewidzialny dziadek. W takie cuda wierzę, cud wszechświata, cud ewolucji. Demot wspaniały. :) A, i dzięki kreacjonistom za dawkę śmiechu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sokowirownik
+7 / 15

Co za głupota... Na prawdę tylko ludzie niewykształceni mogą tworzyć takie teorie. Przecież każdy wykształcony wie, że bóg ulepił mnie z gliny na swoje podobieństwo. Może jeszcze mi powiecie, ze Ziemia jest okrągła i nie stanowi centrum wszechświata?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Quaro
-1 / 9

Nie mow nic o duszy ok? To powinno obrazac nawet wierzących. Jak dusza moze mieć swoją wagę? W Biblii jest napisane ze dusza jest NIEMATERIALNA a cos co takie jest nie moze mieć własnej wagi. Jesli to prawda ze dusza wazy 21 gramów to znaczy ze w Biblii istnieje zakłamanie. A wtedy pojawia sie pytanie,ile jeszcze zakłamań jest w niej?I nie mow prosze ze to przenosnia bo jest to dość wprost napisane. A co do kogos z góry (nie chce mi sie szukac tej osoby) ktora podawała rachunek prawdopodobienstwa.Mowisz ze z tego punktu widzenia teoria racjonalistów jest praktycznie niemozliwa? Zrób sobie rachunek prawdopodobienstwa na to ze istnieje niewidzialny wszechojciec (na co nie mamy dowodów),ze istniał on od zawsze i na zawsze i to on swą wszechmogącą mocą stworzył wszechswiat.Czy wydaje ci sie to bardziej prawdopodobne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Whirl
-2 / 6

Quaro, GDZIE DOKŁADNIE napisałem, że ja wierzę w takie bzdury jak to że dusza jest materialna i ma wagę? To był sarkazm z mojej strony. Mam pewną nadzieję, że próbowałeś mnie prowokować ("to powinno obrażać nawet wierzących", no ciekawie napisane), bo w innym przypadku oznaczałoby to, że czytanie ze zrozumieniem u Ciebie leży...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Quaro
0 / 4

Nie martw sie,jest z nim wszystko w porządku.Zrozumialem sarkazm,chociaz zdziwiłbyś sie jak wielka liczba osob wierzy w tę materialną duszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Whirl
-4 / 4

W porządku, mogłeś zaznaczyć, że nie chcesz bym swoimi słowami naprowadził innych na ten wątek. Ale on i tak w końcu by wypłynął na powierzchnię, trust me...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Quaro
+1 / 3

Fakt,mogłem zaznaczyć.Przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
-2 / 4

A ja się pięknie z tobą zgadzam Whirl. Dokładnie, cała nauka to próba ogarnięcia naszymi biednymi zmysłami rzeczy które nas przewyższają. Nie jest to złe, ale nie jest też wyrocznią. Te wszystkie wzory powstałe tak "żeby pasowało"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DeadWhisper
+3 / 3

A może niektórzy nie uważali na fizyce? :)
Ja doskonale pamiętam jak kilka lat temu nauczycielka opowiadała nam własnie o tym o czym mówi ten demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krissmon
0 / 2

taa... -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar erta10
-4 / 10

Proszę Was, nie osłabiajcie mnie teoriami ewolucyjnymi. Dla przykładu: maszynka do mielenia mięsa składa się z 10 części. Spróbujcie wrzucić owe części do jednego pojemnika i mieszajcie tym pojemnikiem aż z tych części powstanie maszynka. Ile czasu by wam to zajęło? A cały wszechświat czy też my, ludzie składamy się z miliardów dużo bardziej skomplikowanych członów. I ktoś tu ma odwagę i świadomość pisać, że powstaliśmy z wybuchu gwiazd? absurd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Izdeb
+2 / 2

Maszynka nie replikuje się ani nie mutuje. Dziękuję, dobranoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DMT
+4 / 4

Hej, negatorzy demota... Naprawdę jesteście tacy głupi czy tylko udajecie, jak Arania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cafedesucre
0 / 4

demot:JESTEM GWIAZDĄ:ludzi fantazją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasheek
+7 / 7

Akurat Wy, wierzący zebraliście najwięcej dowodów na to, że ów Bóg istnieje. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daguska
-3 / 9

Skoro...Adam i Ewa mieli dwójkę synów (Kaina i Abla) to skąd wzięli się inni ludzie na świecie ^^
chyba jestem na to za gópia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Olkuuu
+3 / 3

"Po zrodzeniu Seta żył Adam osiemset lat i zrodził synów i córki" :)
(I Mojż. 5,4)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ael
+2 / 2

Wampiranta -
Co jak co, ale że TLEN zawiera w sobie AZOT, to jeszcze nikt nie słyszał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazilf
+2 / 2

nemgol wielki szacun dla Ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robertflash
+2 / 2

Jest tyle dowodów na istnienie Boga. Trzeba je tylko znaleźć i dostrzec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Averek
-2 / 6

Hah jak czytałem wasze komentarze to wpadła mi do głowy jeszcze inna teoria powstania człowieka sajens fikszon. Otóz stworzyła nas inna cywilizacja bardziej od nas rozwinieta, ponieważ ich planeta powstała długo długo przed Ziemią. Ci kosmici zbudowali nas z gliny (bo skąds ją musieli wytrzasąć a w niebie raczej gliny nie ma) i kazali nazwywać siebie bogiem. A co do pytania jak gatunek ludzki przetrwał skoro kain I abel byli jedynymi potomkami adama i ewy mam pewne wytlumaczenie. kain i abel wysłali skargę do lorda vadera, ze jezeli on czegos nie zrobi to gatunek ludzki wyginie. Naukowcy lorda vadera skanstruowali pochwe dzieki ktorej jakis pan mogł zajśc w ciąże. I to by było na tyle mojej teori ( Oczywiscie niech nikt nie poczuje sie urażony bo tą są najczystrze żarty)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnSquire
+3 / 3

Jestem roztańczonym pyłem tego świata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemass
+2 / 2

Dobre, słyszałem właśnie oglądając National Geographic o tym. Bardzo mnie to urzekło.
Duży plusik :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atgas
+4 / 4

z tekstu wynika, że jesteśmy zbudowani z atomów a nie gwiazd, więc owszem, daleko nam do nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kameleonn
-4 / 4

demot: jesteś złożony ze śmieci i odpadów po umarłych gwiazdach:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
+1 / 11

Załatwmy to inaczej. Ktoś napisał że, największym dowodem na istnienie Boga, jest brak dowodów. W takim razie ja jestem Bogiem, bo nie udowodnicie mi że nie. Wy nie możecie być ponieważ ja jestem nim;]
Napisał ktoś że kiedyś uważano że ziemia jest centrum i że teraz mogą się mylić. Otóż nie, dlaczego? Dlatego że kościół na całe szczęście nie może ingerować w naukę to przez niego było takie zacofanie, przykładem jest tutaj Kopernik.
Bóg to BAJKA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robertflash
+1 / 1

Rzeczywiście... Wiem, że trudno ci w to uwierzyć, ale często w czasach gdy to Bogiem człowiek się kierował powstało wiele naukowych odkryć (choćby usunięto tą ciemnotę, że serce znajduje się w klatce piersiowej, a nie tam gdzie jest wątroba.
Żyj sobie dalej w swojej ciemnocie jaką kreują ci zażarci ateiści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elly
-4 / 8

Ktokolwiek uważa, że fizyka i wiara katolicka się wykluczają nie ogarnia zupełnie o co w tej wierze chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elly
-1 / 3

Wampiranta - mój ojciec jest profesorem fizyki. I bardzo wierzącym człowiekiem. Więc mam się od kogo uczyć. A Ty skąd czerpiesz swoją nieomylność?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zigus666
+3 / 3

Elly fizyka i wiara zupełnie się wykluczają. Człowiek wymyślił Boga tylko po to aby móc obarczyć kogoś za swoje nieszczęście, wierząc, że cierpienie przyniesie jakieś korzyści. Tyle w świecie Boga co mnie. pisze "Boga" z dużej litery żeby nikogo nie obrazić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zigus666
+2 / 4

a i zgadzam się w zupełności z LOGONem. wierze tylko w świat nauki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elly
0 / 0

Moim zdaniem nie wykluczają się zupełnie. Biblia jest zbiorem metafor, ktokolwiek bierze wszelkie zawarte w niej informacje dosłownie jest po prostu naiwny.

Ja wierzę, że fizyka jest po prostu Boskim środkiem artystycznego wyrazu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elly
+1 / 1

Wampiranta - nieskończoność wyklucza się z fizyką? To chyba o jakiejś innej fizyce mówimy x_O

Ciekawe jest to, że naukowcy zazwyczaj nie bywają na tyle aroganccy, żeby twierdzić, że znają odpowiedź na wszystkie pytania, bo wiedzą, że nauka jeszcze wielu rzeczy nie potrafi opisać. Zwykle nie twierdzą też, że są w swoich przekonaniach nieomylni - w przeciwieństwie do ludzi, którzy z nauką mają tyle wspólnego, że ktoś im czasem każe się czegoś zakuć. I że okazjonalnie czytają Świat Wiedzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robertflash
+1 / 1

Ludzie... Za mało nauki...
Wampiranta i zigus666.
Siedzicie na poziomie nauki, która jest umiarkowana względem liczb. Jakby ludzkość lepiej przebadała co niektóre sprawy związane z rzeczami niematerialnymi oraz gdyby człowiek poświęcał więcej czasu zachodzącej dalej niż na obecnym poziomie jak i GŁĘBIEJ przebadał tematy związane z siłami wyższymi to coś takiego jak Bóg w życiu człowieka byłoby codziennością i czymś zwykłym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mackowiec
+3 / 5

nie rozumiem tych wojen antyteistów... wg mnie Bóg i nauka wzajemnie się pokrywają i nie można być skrajnym - tylko w jedną stronę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2010 o 1:08

avatar robertflash
+1 / 1

@Wampiranta, lepiej więcej działać niż DYSKUTOWAĆ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BumCyk
+1 / 1

Super, czadowy demot. To zdjęcie to chyba głębokie pole hubble'a, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TMNFpower
-2 / 2

Tak tak to prawda, wszystkie te pierwiastki powstają w wyniku reakcji zachodzących w gwieździe a gdy ta wybucha rozsiewa je po wszechświecie. Na lekcji religii uczą nas, że to Bóg stworzył świat, jednak Księga rodzaju powstała zanim ludzie dowiedzieli się czym jest atom. W każdym razie my wiemy swoje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
0 / 2

Stworzenie Bogów (tak tak, na samym początku była ich cała masa) miało na celu wyjaśnić otaczający świat. Miało tłumaczyć, dlaczego pada deszcz, słońce wstaje, wybuchają wulkany i całą inną masę rzeczy których wtedy człowiek nie potrafił wytłumaczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robertflash
0 / 2

Nie do końca twoje rozumowanie jest poprawne, gdyż z czasem jak bardziej nauka idzie w górę, z czasem coraz więcej wiemy na temat Boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dylematt
+1 / 1

mój nauczyciel od fizyki mawiał, że jesteśmy "śmieciami po gwiazdach".
dla mniej lubiących to określenie używał zwrotu "dzieci gwiazd"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kfak
-1 / 1

nie ma sensu układać jakiś teorii, bo i tak nie wiadomo czy kiedykolwiek się dowiemy jak powstali ludzie itd. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ThadBeaumont
0 / 4

Po pierwsze to niemożliwe , że w jednej ręce mam pył z jednej supernowej , a w drugiej ręce z drugiej supernowej , bo zburzyło by to moje funkcje biologiczne , a poza tym każdy kto uważa na biologii wie , że powstaliśmy z aktu miłosnego czyli połączenia się gamety żeńskiej i męskiej , nikomu matki nie zapylał jakiś tam pył. Po trzecie to kto powiedział , że właśnie w taki sposób Bóg nas nie stworzył , w końcu było by to niesamowite i możliwe tylko dla Boga żeby stworzyć człowieka z pyłu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2010 o 12:18

avatar Olkuuu
+2 / 4

Wg Biblii człowiek powstał z gliny... Ale nie ma określonego jasno z czego owa glina powstała :) Byłam ateistką i nie wierzyłam w istnienie Boga, ale są sytuacje, w których po prostu nie da się zanegować Jego obecności... :) Można być ateistą, można wierzącym- ale trzeba szanować swoje poglądy- to właśnie wzajemne respektowanie się świadczy o mądrości człowieka :) Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
+1 / 1

ThadBeaumont
Chodzi o to że większość pierwiastków powstała po wybuchu gwiazd. Gdyby gwiazdy nie wybuchały to by nie było wiekscosci pierwiastkow. Planety jak i wszystko co nas otacza jest z budowane z materii ktora zostala wyrzucona z gwiazd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ael
+2 / 2

Widzę, że jakaś połowa komentujących nie rozumie o co chodzi ;) Wszystko na ziemi musi się z czegoś składać, można powiedzieć, że ciało składa się z komórek - ale każda komórka również musi z czegoś powstać i tym podstawowym materiałem są pierwiastki. Niestety duża część pierwiastków nijak nie daje się stworzyć na ziemi, mimo że wielu chciałoby robić z wodoru złoto ;). Reakcje łączenia się jednych pierwiastków w inne, cięższe, występują we wnętrzu gwiazd i to właśnie stamtąd się te pierwiastki wzięły. Nie oznacza to, że "jakiś pył przyleciał i zrobił się człowiek", ani nie zaprzecza to istnieniu Boga. To tak jakby powiedzieć "nie składam się z żadnych komórek, Bóg mnie stworzył!" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciemnyblond
-1 / 1

i czuję się częścią wszechświata :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karola733
+1 / 3

Jestem ateistką. Mama spiera się ze mną : "Skąd byś się wzięła gdyby pan bóg cię nie stworzył?". Nareszcie wiem co jej odpowiedzieć. Wcześniej też odpowiadałam że z atomów a ona dalej swoje, więc jej to pokażę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Voskee
-2 / 2

Karola: to jest bullshit

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paperinik
-2 / 2

demot:Problemy:Niektórzy doprawdy nie mają większych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DearWhoever
0 / 0

True, ale raczej dobre jest sformułowanie , że wszyscy ludzie są 'złożeni/ zrobieni' nie wiem jak to nazwać z czystej energii ;) bez tej energii nie byłoby nas. z tej energii jest stworzony cały wszechświat, dlatego wszyscy jesteśmy jednością , a po śmierci w zasadzie nie mamy ciała fizycznego , a jesteśmy czystą energią, ale możemy przyjmować określone kształty nam bliskie[czyli człowieka].

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat0s17
0 / 0

demot:zawsze wiedziałem:że mam w sobie coś z gwiazdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2010 o 0:40

avatar Grapist
0 / 2

demot:Właśnie wciągnąłem atom tlenu z jakiejś gwiazdy:Chyba się posikam ze szczęścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dylu1993
0 / 2

ewolucja to gówno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alcior333
0 / 0

Oczywiście, że Bóg wszystkim sterował palancie z góry. Jak uważasz inaczej to musisz zdechnąć. Nie ja tylko ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem