Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5856 6429
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
V vesavo
+17 / 89

Phi.. a moglibyscie sie naprawde zdziwic jak co poniektorzy "dresiarze" sa bardzo inteligentni. Sam obracam sie w podobnym srodowisku chodz nie jestem zadnym JP-zjebem. Przewaznie sa to ludzie z patologicznych rodzin, ktorzy wychowują sie sami na ulicy. Osobiscie znam pare osob ktorzy fakt, sa swiry, chodza sie bic i lubia wypic ale swoim IQ zgnietliby tutaj niejednego.. Jeden nawet skonczyl studia na UJ a jest wielki, brzydki, lysy i z dziara na szyi. Po prostu to, co dla was jest nienormalne (przemoc) u nich jest na porzadku dziennym. Ja nie mowie tu o pozerach z golym torsem i maczeta na naszej-klasie, tylko o ludziach ktorym otoczenie zrylo psychike i teraz są jacy są.. Autor demota wszystko uogólnił i mysli, ze jest taki zajebisty ;/ Najpierw poczuj to srodowisko a dopiero pozniej sie o nim wypowiadaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
+8 / 20

@vesavo - tak działa "statystyka", że jeśli 95% dresiarzy jest jaka jest, to się uogólnia! Wiadomo, że nie wszyscy są tacy, ale widząc takich ludzi na ulicy nie ma co z nimi gadać, bo najczęściej to szkoda czasu, chodź znam jeden wyjątek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zdunkov
+12 / 18

...no to Zoffia poleciałaś na pełnej. Wydaje mi się, że inteligentny człowiek potrafi posługiwać się przynajmniej językiem, który zna od dziecka.
Jakie Ty masz doświadczenie życiowe, co? Wypiłaś 8 piw i stałaś na nogach czy może jak pewną Monikę z Youtube - "dymał rysiu peja!" ?
Poza tym, dres to nie ubiór, to stan umysłu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2010 o 23:58

A amstrad
+11 / 13

Ja osobiście też nie wdaje się z tym środowiskiem w konflikty. Nie przeszkadza mi ich wygląd, szanuje hip-hop (przynajmniej pewną jego część za teksty i przesłanie) nie przeszkadza mi również wulgarny język i picie w bramach. Mam znajomych chodzących w dresach i ściśle związanych z tą subkulturą a jednocześnie ludzi inteligentnych. Jednak bardzo przeszkadza mi, że lwia część tych ludzi (tzw. chuligani) kompletnie nie szanuje wolności osobistej innych, dopuszcza się bezpodstawnej przemocy i poniewiera wszelkie normy moralne, które są przecież największym osiągnięciem naszego społeczeństwa! Przeglądając wasze posty zauważyłem również, jak wielu zaciętych "obrońców dresu" zarzuca autorowi kierowanie się stereotypami. Postawiłem sobie w takim razie pytanie: jeżeli tak wielu dresów i artystów hiphopowych nazywa ludzi z długimi włosami "brudasami" tylko z powodu ich fryzury, i ludzi noszących np. "swetry" (nie mam pojęcia dlaczego ale już kilka razy się z tym spotkałem) pedałami, to czy autor nie ma prawa do riposty? Szczególnie jeżeli "jego stereotyp" jest znacznie bardziej wiarygodny i przedstawiony jest jedynie w formie słownej (niektórzy dużo bardziej cenią sobie argumenty bardziej "ucieleśnione" co moim zdaniem jest przejawem owego braku inteligencji). Tyle w temacie z mojej strony. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 maja 2010 o 0:17

V vesavo
-1 / 5

Demot odnosił sie do inteligencji owej grupy spolecznej. Jako, ze ja troche sie poczuwam do tej grupy, jest dla mnie wielką obelga jak mnie ktos nazwie glupkiem. Zgodze sie, ze nie wszyscy sa w porzadku, fakt ale z drugiej strony ciekawe jaki bylbys ty gdyby wychowali cie koledzy z podwórka zamiast rodzicow. Mozecie powiedziec "no ale na pewno byli ludzie ktorzy chcieli pomoc, nauczyciele, sasiedzi" albo "w koncu sie wyrasta z takich rzeczy, powinni wiedziec, ze przemoc do niczego nie prowadzi". Niestety prawda jest taka, ze demoralizacją bardzo latwo przesiąknąć i bardzo ciezko z tego wyjsc. Daje sobie reke uciac, ze gro z was jakby posiedzieli z takimi ludzmi rok, dwa, to na bank w wiekszym lub mniejszym stopniu was to zmieni na gorsze. Oczywiscie teraz jestescie dorosli i macie poukladane w glowie, ale taki 14 latek jest bardzo podatny na wplyw, zwlaszcza jak ma zla sytuacje w domu. Nie mowie, ze to co robia jest zawsze dobre, ale osobiscie znam taki przypadek - chlopak kradl i dealowal zeby mlodsze siostry mialy za co ksiazki kupic do szkoly bo mama zmarla a tatus jak wyszedl z domu to nie wraca przez tydzien. Tak zwane "zlo konieczne". Przemyslcie to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelinho
+12 / 62

Pierwszy cios : myślenie stereotypowe jest bardzo ubogą intelektualnie formą odbierania rzeczywistości . KO !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zibek1
+2 / 8

Hmm, a o Emo to już wszyscy myśla stereotypami nie??
To można...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stealth
+17 / 35

ano niestety... z pustego nawet Salomon nie naleje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agimil
0 / 24

Na Główną! Bardzo dobre.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jatoderek
+19 / 41

A mnie kiedyś jeden dres zgasił. A mianowicie po tym, kiedy zobaczyłem, że ten rzuca kamieniami w małe kotki to postanowiłem zareagować. Powiedziałem więc dość podniosłym głosem :''Ty gargamelu, jeśli myślisz, że krzywdząc te biedne zwierzęta możesz w jakiś sposób dowartościować swoją osobę, tudzież wyładować złość, to jesteś w błędzie. I radzę natychmiast skończyć zainicjowane zachowanie bo nie ręczę za moje ręce''. A ten mi na to : ''Spi****laj''. ;//

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalinowyBudyn
+12 / 30

niezłe ;) Stereotypowe ale jakby nie było w (zbyt) wielu przypadkach dres nie odznacza się przesadną inteligencją. Ode mnie +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ryslaw386
+32 / 34

To, że chodzisz w dresach, nie oznacza, że jesteś dresiarzem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Volto12
+21 / 23

AWF ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymon6653
+22 / 24

do dresow jako elementu odziezy? - nic. Ja tam bardzo lubie dresy. Tylko do grupy spolecznej zwanej "dresami" ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tidusek
+24 / 26

Tu nie chodzi o dresy, tak się tylko mówi na tych co stoją pod sklepem, bez przyszłości i do każdego człowieka, który wygląda na słabszego i wygląda inaczej mówią 'MAM CI KUR*#A SPRZEDAĆ KOSE?'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eszi
+19 / 21

Nie chodzi o każdego kto chodzi w dresach, tylko o typowych dresiarzy/dzieci JP/elo-ziomów którzy łażą po osiedlu, słuchając dennej muzyki z telefonu (oczywiście bez słuchawek) pytając się byle kogo "MASZ K*RWA PROBLEM?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar axelle
+14 / 18

Chodzi tu o Dresa o kiepskiej lotności umysłu, czytaj takiego gnojka spod stadionu, który myśli, że jak ma kumpli i wielki kaptur na głowie, to władza jest w jego rękach, a nie osoby które noszą dresy z zamiłowania.
A ja również dresy noszę i coś do Dresów-cwaniaczków mam. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawnucy666
-1 / 3

jakich?:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafcio321
+10 / 10

Dres to nie osoba chodząca w dresach mam wielu kolegów którzy chodzą w dresach a nie są dresami . Od mnie +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eszi
+22 / 26

Nikt nawet nie próbuje, bo dla was nie ma już ratunku ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Palykot
0 / 18

każdy myli pojęcia chuligana z dresem... to typ który napier*ala kogoś dla przyjemności, niszczy mienie itp jest inteligentny bo np. ma jeansy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Korova
+5 / 15

"Schowaj synku swój biedny środkowy palec
Bo zaraz sobie nim zamieszam kawę"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alewis8
+9 / 17

Dres to strój sportowy. Dresiarz to tępy kolo wyznający ideologię JP, noszący czapkę z daszkiem pod kątem 45 stopni w górę i potrafiący tylko jeść, pić, bić i dupić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wite13
-3 / 5

Acha a twoim zdaniem kiedy niby zaczęto używać słowa dresiarz? Bo na pewno nie, gdy zaczęto promować to beznadziejne JP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amstrad
+11 / 13

Dwa ostatnie słowa w twoim komentarzu mówią dobitnie co prezentujesz swoim intelektem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sthiefh
+5 / 7

2000 to rok urodzenia? Jak nie to współczuję...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gifek
+4 / 6

Hoho nieźle pojechałeś. Ale oni równie dobrze mogą powiedzieć że mogą cię wyzwać na pojedynek siłowy ale nie jesteś uzbrojony. Musisz się wczuć w drugą osobę.

Ogółem genialny demot xD

BTW Mazur właśnie przez takie agresywne wypowiedzi ludzie dalej myślą stereotypowo o dresach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar axelle
+13 / 15

Więc błagam... Niech broni się jak mężczyzna, a nie jak wielki cwaniak, który za punkt honoru uzna spranie wraz z kumplami grupki dzieciaków, która jest mniej liczna, więc łatwiejsza do załatwienia niż jego własna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amstrad
+10 / 14

W życiu chodzi głównie o wiedzę i inteligencję bo tym można sobie zapewnić jakieś godne warunki życia. A jeżeli chodzi o dresiarzy to większość z nich "broni swojego honoru" w zorganizowanej grupie (najlepiej licznej) przed słabszymi lub młodszymi lub mniej licznymi zazwyczaj z innej grupy społecznej niż oni sami. I jak tym(czyt. sprzedawaniem wpier***u słabszym w otoczeniu kumpli) objawia się męskość to ja wole zniewieścieć :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adrian20a2
+6 / 10

Dresy to leszcze którzy potrafią jedynie kozaczyć przy grupce swoich "ziomków" , jak jest sam to sie nawet nie popatrzy w twoją stronę... tak mają bronić swój honor ? grupa debili i tyle... a są przypadki że jak mu wpier** to pójdzie z mamą na policje ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar whisper
+8 / 12

Pucharku kochany, człowiek jest człowiekiem bo potrafi pohamować te, jak to nazwałeś, zwierzęce odruchy. Jeśli tego nie potrafisz, to jesteś jakimś koniem czy kozą... Wg Ciebie noszenie dresu, jest męskie, zajebiste i dodaje respektu, he? Każdy mężczyzna jest silny, jeśli jest 1 na 1. W waszych kręgach to się jednak odbywa 6 vs 1, więc skończ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacnieMistrzu
+2 / 8

@Zoffia ta! Piona k8rwa! Teraz dawajta go k8rwa na dziesionowanie k8rwa! Co k8rwa?! Źle k8rwa?! Coś ci k8rwa się k8rwa nie podoba?! Co się tak krzywo lamusie patrzysz?! WPI3RDOl?!?!?! Dość mam was, idioci. Mówię to ja, kibic - bo gdy widzę tych pi3rdolonych debili którzy nawet szalika ze sobą nie wezmą "bo prawdziwi chuligani idą ubrani na ciemno" (nawiązanie do ciemnoty umysłowej chyba...) to strzela mnie coś automatycznie, a na sektorze stoi i nic nie śpiewa, ale żeby na gości powrzucać którzy przyjechali czy porzucać w nich kamieniami to pierwsi... zero, totalne zero. Tacy cudni jesteście, ale jak ktoś napisał - w pojedynkę każdy posrany. I to jest tylko pojedyczy przykład, takich jest o wiele więcej... gorzej tylko, że właśnie potem na takie subkultury jak hip-hopowcy czy kibice patrzy się przez wasz pryzmat :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrus
+7 / 11

no tak jakby byl jednym z nich czyt. bezmózgiem to pewnie by ich lepiej poznał i uważał, że są w spoko i w ogóle w dechę ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szczypek
+7 / 9

ludzie... tu nie chodzi o ludzi chodzących w dresach, tylko o 'karczków' spod sklepu w swoim rozklekotanym beemwu. a że większość z nich buja się w dresach to dostali nazwę 'dresiarze' :P ale nie oznacza to że wszyscy chodzący w dresach należą do tej grupy :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sfiks
+1 / 5

celne w 100% nie maja broni buhahaa ...............

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qtomek123
+2 / 4

ojej, jakich Bohaterów mamy, Pogratulować odwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelinho
-2 / 8

Zmierzył bym się z tobą na intelekt , ale widzę że nie jesteś uzbrojony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X XpawlikX
-1 / 7

no ale na pieści nie hehe! a jak by cie intelektem powalił to by srał w gacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arek1947
-2 / 8

Kolejna mądra osoba która ulega stereotypom. Jestem dresiarzem i uważam że jestem mądrzejszy od niejednego użytkownika demotywatorów a dresy nosze bo są wygodne i mam gdzieś co inni sobie o mnie myślą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Python361
+6 / 6

Nastepny kuźwa. Odpowiedz sobie na pytanie: Jesteś dresem czy nosisz dresy? A wtedy jeszcze raz przeczytaj swoją wypowiedź... Moze jesteś inteligentny ale czytać ze zrozumieniem to sie nie nauczyłes

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoffia
-5 / 9

Python361 czy ty jeszcze nie zalapales ze slowem "dresiarz" ktorego uzywacie zeby obrazic jakas tam grupe ludzi okresla sie wszystkich ludzi noszacych dres i wiekszosc osob przez cos takiego jak tylko widzi kogos w dresie to ma wyrobiana opinie na jego temat TO JEST WLASNIE STEREOTYP pomysl troszke zapewniam to nie boli!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elly
+4 / 8

Mam wrażenie, że źle interpretujecie to słowo. Dresiarz to nie jest po prostu ktoś, komu wygodnie chodzić w dresie. Dresiarz to pewien określony stan umysłu, charakteryzujący się słownikiem bogatym w kur*y, agresją i generalną tępotą.

Tak więc drodzy inteligentni, przyjaźni miłośnicy dresów - nie oburzajcie się, bo ten demot nie jest o was :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OKSFanatyk
-4 / 8

Jesteśmy nie tylko inteligentni, ale i wysportowani. :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LWMG
-5 / 9

Wątpię byś wygrał tą bitwę. Wiesz dlaczego? Używasz stereotypów, a to pokazuje już Twój poziom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fakingstar
+1 / 7

Taa teraz wszyscy, że są to 'stereotypy', ale jak ktoś napisze, że każdy 'emo' sie tnie to przyznacie mu racje, prawda?
Hipokryci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zibek1
+2 / 2

Dokładnie! Zgadzam się!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoffia
-2 / 8

nie nie prawda pomysl sobie ze sa ludzie ktorzy trzymaja nos w swoich srawach i maja wy*ebane co mowia inni bo my "DRESY" NIE JESTESMY BYDLEM KTORE GONI BO KTOS TEGO CHCE MAMY WLASNA WOLE I ROZUM A WAM SPOLECZNIAKOM SIE TO NIE PODOBA I DLATEGO ROBICIE TAKI NAJAZD .......PRZEZ INTERNET JESTESCIE SMIESZNI!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TE1
+2 / 6

Bla bla bla, wiedziałem, że w tym democie znowu będzie gadanie typu "noszę dres, a nie jestem tępy"... Zrozumcie w końcu, że tak są nazywani ludzie, którzy inteligencją nie grzeszą, są często huliganami, brak im jakiegokolwiek wykształcenia i obiliby Ci twarz na ulicy, ale tylko w towarzystwie 4 kumpli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pestrodus
+7 / 9

Demot nawiązuje typowo pod dresow z blokowisk czy stadionu, którzy jak ktos juz pisał tylko chodza i sa tak
troslkiwi ze ciagle pytaja sie czy mam jakis problem. Ludzie ktorzy wychowali sie na ulicy, chodza po nocach, ryczą,
napieprzają się i tylko uprzykrzaja innym zycie. Owszem sa "dresy" na studiach, i powiedzmy inteligentniejsze od tych
typowych bezmózgowców z ulicy. Tych raczej demot nie dotyczy. Narzekacie ze kieruje sie stereotypami? I to swiadczy o
moim poziomie?

Slucham metalu i ubieram sie troche pod ten styl ale nie do konca "szatansko".. Wiec teraz mi powiedzcie
jaki poziom maja ci a jest to wiekszosc spoleczenstwa ktorzy widzac metala albo slyszac ze ktos slucha takiej muzyki od
razu rzucaja takie slowa jak: patrz cie szatan!! satanista!! slucha ryczenia!! czarna masza!! to nie jest kierowanie
sie stereotypami? owszem sa hardcorowe odmiany tego stylu jak kazdego innego co sa satanistami, tna sie, ćpają, jak to
wy mowicie czarne msze jakies rytualy.. poprostu dzieci rodem z piekła... a czy ja wstajac rano czcze szatana?
poswiecam dziewice ? jem kota na podwieczorek? Otórz nie! jestem normalnym czlowiekiem i czesto musze znosic takie
gadanie innych do okola ktorzy wlasnie kieruja sie takimi stereotypami zwiazanymi z tym stylem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2010 o 20:13

K khan
+2 / 6

Czepiacie się błędów językowych, bo nie potraficie znaleźć argumentu przeciw. A gdyby taki Sokrates, Kant czy inny filozof napisał z błędem, to nazwałbyś go debilem? Nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MMS
+7 / 9

Zgadzam się, z tobą Pestrodus. Od siebie mogę powiedzieć tyle, że do momentu, w którym ktoś nie ingeruje w życie innych jest spoko, póżniej przekracza granicę i niech w@#*+$_. Chodząc nocą, strach natknąć się na takich typów, jeszcze pod wpływem - chwasty trzeba wyrwać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N novacco
0 / 2

to nie dresiarze, to jacyś gimnazjaliści w dodatku średnio wyrośnięci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ivans
-5 / 7

do autora myślisz ze napinając się w internecie staniesz się pro kozakiem a wiesz może to są dresy a ty jesteś hejterem
hejter-osoba która potrafi tylko obrazac w internecie
jestem ciekaw czy powiedziałbys im to prosto w oczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarkOne
+11 / 15

Na cholerę bronic dresa, skoro i tak wiemy jak jest. Kiedyś rozkminiłem taką teorię: dres ma jeden zwój mózgowy, używa go jedynie do konfrontacjo swojego stanowiska ze stanowiskiem osoby drugiej. Przykład: idzie dres w szaliku Śląska "-Ej, za kim jesteś?", odpowiadam: "-Arka Gdynia rządzi!". Wtedy jego mózg konfrontuje moje zdanie z jego osobistym odczuciem, jak wiemy ci z Wrocławia nie lubią Arki Gdyni, więc usta dresa otwierają się i mówi: "-Wp*ierdole ci kmiocie!". Taka sama sytuacja ale odpowiadam: "-WKS Śląsk rządzi!", mózg sprawdza informacje, wynik oczywiście jest pozytywny, a dres mówi: "-To chodź ze mną na flaszkę, mam trochę fuki, poruchasz moją dziewczynę!". Tak oto wygląda cała sprawa, więc nie śmiejmy się z nich, oni są po prostu gorsi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waveboard
+1 / 3

dla mnie dobre

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lesnygks
-4 / 6

ja tez chodze w dresie, i nie jestem zadnym jp fanatykiem itp,nie jestem z patologicznej rodziny,dla mnie demotywator dno poniewaz takie przypadki jak te na zdjeciu potwierdzaja regule ze dresiarze nie musza byc glupi poniewaz nosza dres..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Engvar
+5 / 9

Demot genialny.
I obrońcy tych ludzi są po prostu śmieszni.
"Nie wiedzie, jacy są naprawdę", "nie uogólniajcie", "oni są skrzywdzeni przez środowisko"...

PLE PLE PLE PLE!
Nie wiem, czy was nikt z nich nigdy nie zaczepił? Nie zaczął kląć na głos w tramwaju? Nie puścił muzyki z komórki, tak żeby wszyscy musieli słuchać tego hiphopu?
Mnie np. chcieli zbić, bo im się boje włosy nie podobały. I nie, nie jestem METALEM, nie mam długich. Zwykła grzywka. Uznali, że nie jestem łysy (a właściwie łyfy) i ledwo uciekłem.
I szczerze...mam te wszystkie usprawiedliwienia gdzieś. Gdziekolwiek by jednostki nie zaszły ogół zawsze będzie, jak to autor napisał BEZBRONNY INTELEKTUALNIE.
I koniec. I nic nie zrobicie wijąc sie i szarpiąc, żeby wybić ludziom ten obraz z głowy.
Już za późno, już dresy pokazały, jakie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasz1406
-3 / 3

Lamusów tylko zaczepiają. ogarniętych osób nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 maja 2010 o 17:07

avatar Leaiael
0 / 4

@lukasz1406: Puknij ty się czasem w łeb. Co rozumiesz pod pojęciem "lamus"? Koleś, który nie potrafi się obronić przed nieuzasadnioną agresją bandytów? Taki, który jest dla nich łatwym celem? Jeśli tak, życzę ci, abyś szybko trafił na takiego "ogarniętego", który spuści ci solidny wp*****l. Słabszych się nie bije, zwłaszcza w grupie i bez powodu, a tak zazwyczaj biją 'dresy' (w zasadzie powodem są zwykle kompleksy i chęć udowodnienia swojej "siły" przed kolegami).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Engvar
0 / 0

Pokazał, co wiedział...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bananie
+5 / 5

haha, super demotywator. Szczerze przyznam, że bywają dresiarze, którzy mają sporo sensownych rzeczy do powiedzenia, ale może nazywanie ich dresiarzami jest przesadą, to po prostu faceci, którzy lubią chodzić w dresach [?]
Inteligentni mężczyźni- chronić przed wyginięciem ! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wite13
-5 / 7

pat0s17 geniusz

A ze swojej strony dodam, że sam jestem dresiarzem, jak i moje środowisko rówieśnicze i jestem pewien, że intelektu mam więcej niż autor demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czurmudubupsu
-2 / 8

skoro tego intelektu masz więcej i jak widać starasz się to udowodnić składnią zdań oraz znakami interpunkcyjnymi to dlaczego w 1 zdaniu napierrrrdalasz 2 razy "i", i przed kolejnym nie postawiłeś przecinka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartswir
-1 / 5

Jestem niby "dresiarzem" i jestem pewny że mój intelekt nie różni się wcale od Twojego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czurmudubupsu
-4 / 4

wyjątek potwierdza regułę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Leaiael
-1 / 3

W sumie wszystko zostało już w temacie napisane - wyjątek potwierdza regułę i choćby ktoś się bardzo starał, nie może w sposób uzasadniony zaprzeczyć temu "stereotypowi" - właśnie dlatego, że jest prawdziwy.
Sporo osób tutaj piszących chyba nie zrozumiało przesłania demota - tu chodzi o określoną grupę społeczną (cpt. obvious strikes again).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A absolutny
+2 / 4

Ale wy za przeproszeniem pier*olicie... Ich ktoś skrzywdził tak? Los ich doświadczył? A ja to niby co?! Nie mam kasy, aut itd. "Ni ma letko" ale jakoś daję sobie uczciwie radę, nie krzywdzę innych, studiuję dobry kierunek... Na stos z nimi!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasz1406
-4 / 4

"Na stos"? powiedz cioto komuś to w twarz a nie kozaczysz w necie... by cie przekopał każdy kto by to usłyszał. I nie potrzebowałby kolegów jak większość z was uważa. I teraz mnie zminusujecie co tylko potwierdzi, że tylko to możecie wegetując przed kompem bo w realu sobie nie radzicie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A absolutny
0 / 0

Dla ciebie radzenie sobie w realu to kradzież? Wiec, że gdy widzę jak kogoś okradają np. z telefonu to wchodzę bez ostrzeżenia. Nie jestem mały, mam spore gabaryty. Uwierz mi, że z takimi leszczami jak ty radzę sobie bez najmniejszego problemu. Wszystkie śmieszne dresy przemykają jak koty jak mnie widzą. Szkoda mi tylko tych małych i chudych, bo ich się nie boją... Z drugiej strony powinni wziąć się za siebie bo masa sama się nie zrobi!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DemotPL
+1 / 3

Witajcie. Na starcie mowie ze nie jestem dresem. Ale wy moim zdaniem to kompletna banda skonczonych debili. Moze wreszcie wyjdziecie z tych demotow i pojdziecie powalczyc z takimi dresami. Dostanie jeden z drugim po bombie i na demoty wrocicie. Ciśniecie tych ludzi bo macie z nimi problemy. Mi oni nie przeszkadzaja. Prowadze spokojne zycie nie wdaje sie z nimi w konflikty.. Nech se stoja w tych bramach i chleja byle by nikomu nie działa sie krzywda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MajsterTyskie
0 / 4

ja uwazam ze lepiej przebywac z dresami niz z wirtualnymi kolegami :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gozmoz
0 / 2

talk, talk you fools.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Ldzidek
+2 / 4

Zgadzam się z autorem bardzo dobry demot. W dresie to można na wf a nie po ulicy. wielu ludzi ma pod górkę w życiu i jakoś sobie radzą a takie bandyctwo w dresach nie mając nic w głowie jedyne co umie to chodzić wyzywać i zaczepiać ludzi na ulicy. Powinni ich zamykać w więzieniach. To że się całe życie miało do szkoły pod górkę nikogo powtarzam nikogo nie usprawiedliwia od terroryzowania społeczeństwa. A potem wielkie halo bo sie nie zna środowiska bo coś nie tak bo nie wszyscy są tacy sami. Ale prawda jest taka że nikt na ulicy nie zapyta dresa o godzinę bo sie go zwyczajnie boi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S synedyty
-2 / 6

Taaa... się intelektualista znalazł. ja też nosze spodnie nike, buty converse i zarabiam więcej niż ty kiedykolwiek zarobisz... twój intelekt? jest na minimum.. dając jakiś żałosny pseudo demot, udowodniłeś, że jesteś na tyle .. hm.. TĘPY żeby odróżnić dresiarzy od ludzi którzy noszą dresy bo im tak po prostu wygodniej... zawsze mogę twierdzić, że nosisz dżinsy, bo masz na tyle małe jaja, że Ci to nie przeszkadza... mnie na przykład drażnią dżinsy i to nie robi mnie głupszego.. ale jak pisałem wcześniej - chcesz - napisz - sprawdzimy twoją 'mądrość' za dyche... wielki mądralo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheySeeMeTrollin
+5 / 7

W przypadku ataku dresów próbujcie rozwalić przywódcę stada - to ten największy i najbrzydszy. Dresy, jako że są zwierzętami stadnymi, nie będą mogli się zorganizować bez przywódcy. Czasami pomaga też ogień i światło, bo dresy, jak każde stworzenia prymitywne, bardzo się go boją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasz1406
-2 / 2

Dzieciaku idziesz na dwie bomby od średnio silnego dresiarza... Zastanów się co piszesz. Wyjdź na ulice i spróbuj zrobić co napisałeś zobaczymy czy będziesz później mógł pisać na klawiaturze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szwagier20
+1 / 3

"To nie dres czyni Cie dresiarzem.." Proste? Nie dla wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rocknroll666
0 / 2

Dziękuje za ten demotywator, odrazu poprawił mi humor ;)
Większość dresów nie ogląda demotywatorów, bo połowy by nie zrozumiała. Nigdy nie tolerowałem tzw. "dresów", bo kojarzą się z czymś tak powszechnym, że aż chce się wymiotować.. Część próbuje się tutaj bronić jaka to wspaniała i inteligentna subkultura, że jak się to czyta można z krzesła spaść ze śmiechu, chociaż osobiscie traktuje ludzi bardziej jednostkowo i nie nawidzę stereotypów, to dla tej "subkultury" robię wyjątek, bo nie poznałem w swoim życiu żadnego, który mógłby zaskoczyć mnie np. inteligencją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasiiowata
-2 / 2

Albo mi się wydaje, albo znam tych ze zdjecia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zpk
-3 / 3

Dresy hahahah , jesteście załośni , co to za stereotyp co ? większość z Tych ludzi potrafi poradzić sobie w życiu bardziej niż Wy wszyscy razem wzięci ;) Ja chodze w dresach , lubie posiedziec przed blokiem ze starymi znajomymi , mimo to kończę licencjat z psychologi w Tym roku , i jak chcecie możecie sie mierzyć na intelekt , większość z Was to gimnazjaliści , całe życie przed kompem , a dresiarzy mijacie w strachu , taka jest prawda więc szkoda mi was naprawde , encefalopatia i kompleksy stereotypowe widoczne w 100 %. Pozdrawiam , zdrówka życzę !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
-1 / 1

Nie zaczynaj z nimi. Leżącego się nie bije :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WildTurkuc
0 / 2

Ta... Ja bym stanął. Problem polega na tym, że przegrywając wezwał by kumpli i pojedynek na inteligencje zmienił by się w pojedynek na pięści i broń białą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J John5
0 / 0

@Zpk
Co to za stereotyp? Normalny bym powiedział. Dokładnie taki sam jak stereotyp starszych ludzi, którzy myślą o metalowcach jako o satanistach.
Za to z kolei po tym jak i co piszesz to wnioskuję, że tą psychologię to kończysz na zaocznych i to nie z powodu braku czasu tylko dlatego bo zwyczajnie na dziennie byłęś za słaby.
Tu nie chodzi o ubiór. Tu chodzi o zachowanie. Na samej górze vesavo napisał coś podobnego do ciebie tylko, że potrafił to podeprzeć sensownym argumentem.
Może i większość z nich dałoby się wyprowadzić na bardziej "normalny" tryb życia, tylko że większość z nich tego nie chce. Spróbuj takiemu powiedzieć, że ma się zmienić to dostaniesz z pięści. Może i część z dresów jest inteligentna, ale wbrew pozorom wcale nie tak wielu. Dla mnie to tylko kolejna grupa ludzi, którzy nie potrafią nad sobą zapanowac a swoje problemy wynoszą na ulice miast.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasz1406
-5 / 5

Taa. większość Was jest niestety takiego zdania ale tylko przez internet. Widząc dresiarza na ulicy pochylacie głowę i omijacie go szerokim łukiem modląc się aby was nie zaczepił. Nigdy nie będę szanować takich osób. Zaczął bym GDYBYŚCIE mówili to w oczy ludziom którzy przez 17 lat życia przeżyli więcej niż wy przeżyjecie do czterdziestki. Dresiarze to nie tylko prucie się do ludzi na ulicy. To Kasta której nigdy nie zrozumiecie siedząc przed kompem. Gdybyście wniknęli w to środowisko poznalibyście jak dobrzy to ludzie którzy za swoich skoczą w ogień...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar digi51
-1 / 1

Tak, skoczą w ogień, szczególnie w 10 w na jednego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Granatowaa
+1 / 1

jedyne czego w nich nie akceptuję - stosunek do kobiet. :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-1 / 3

A moze jego (doslownie) brak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Granatowaa
+1 / 1

jeśli mówimy o szacunku - to tak, wtedy jego dosłowny brak, tak jak mówisz. ale ja napisałam 'stosunek'... a tu jest, tylko nie taki jaki być powinien.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EHF
+1 / 1

Gadanie ze pochodza z patologicznych rodzin,brak perspektyw na zycie..JASNE! Wiekszosc ma rowne szanse tylko musi chciec! Najlatwiej jest to zrzucic na sytuacje rodzinna. Znam wiele osob z rodzin nie zamoznych ktorzy CHCA sie wybic ida na studia, pracuja..ale CHCA!
Jest tez wielu "dresow" (w " " bo chodzi mi o omawiana grupe spoleczna ,a nie jak juz wczesniej ktos napisal np Studentow AWF;p) ktorzy maja bogatych rodzicow ale czesto nie chce im sie nic robic tylko zalozyc gruby lancuch i isc pod blok z kolegami i narzekać jaki ten swiat jest zly...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar micbar0405
-2 / 2

Na pewno tego demotywatora zrobił jakiś technojeb co dostał od jakiegoś łysego typa i teraz ma jakieś aluzje do nich...
do mnie to dno...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Psyhol
0 / 2

demot:Od*ierdolcie się od dresów:A co mam być emo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ErgoXill
0 / 0

Nie k**** człowiekiem a nie Matołem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xedrios
-1 / 1

Demot bardzo fajny, aczkolwiek jest to stereotyp, reguła - która ma swoje wyjątki i znam pare osob, które pomimo bycia dresem nie "reprezentują biedy" umyslowej. A, i dodam ze jak widze wypowiedzi Zoffi albo Lukasza1406 to mi sie smiac chce. Kompletnie was juz posralo? "wyjdz na ulice to ci wp^#$#". Ciekawe do czego dojdziesz w swoim nic nie wartym zyciu? Chyba ze juz masz plan na przyszlosc i adresy ludzi ktorych bedziesz regularnie okradal do emerytury - ops, emerytury nie bedzie? Spoko, znajdzie sie i zasilek, tudziez renta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pudzianoowaa
-5 / 5

Ja jestem z dresiarzy!!
W sumie to ja mam średnią 3.89
ale mój kolega z tej samej subkultury ma akurat średnią 5.96
i co kur,wa??
zatkało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pudzianoowaa
-2 / 2

A ja lubie się bić i słucham popu rapu hip-hopu rocka i Justina Biebera!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RapowaDama13
0 / 2

Nie podoba mi się. Stereotyp, że dresiarz to tępy chuligan, jest gówniany. Często są to w porządku kolesie. A w każdej grupie trafią się jakieś barany. -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybaaliance
0 / 0

wiekszosc z was jest poprostu glupia to chyba by wytarczylo nawet nie chce mi sie komentowac demota psyhola poprostu zenua... nie moga byc poporstu normalni ?? lal bym po mordzie wszystkich tych obrncow dresow zeby im pokazac ze tez umiem mimo ze nie jestem agresywny ale pogadalbym z nimi w ich jezyku... a co do bronienia to zaloze sie ze polowa obroncow to gówniarze ktorym dresy kupili jaies piwo czy fajki..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Leaiael
-1 / 1

Heh, nie mogłem się powstrzymać przed skomentowaniem tego jeszcze raz:
komentarze pod tym demotem doskonale oddają prymitywizm umysłowy 'dresiarzy' - uwaga, nie chodzi tu o ludzi, którzy lubią chodzić w dresach, ani nawet o ludzi słuchających określony typ muzyki, ale o mendy okradające, zaczepiające i bijące słabszych, tudzież "jeb*ące policję". Wydaje mi się, że granica pomiędzy nieszkodliwą subkulturą a bandytyzmem jest dość płynna - ludzie, mówiący o "w porządku kolesiach", jak RapowaDama13, nie mówią chyba o tych będących tematem demota. Z kolei wspaniałym przykładem umysłowego "dresiarstwa" są ludzie tacy jak lukasz1406, grożący innym wpier*olem. :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oponka01
0 / 0

Jonek: Co Wy macie do dresów?? Ja przeważnie chodzę w dresach, a jestem na 2 roku studiów...
Tak więc Jonku tu nie chodzi o ubranie lecz o zachowanie nastolatków zwanych "dresiarze" z innych powodów niż ich ubiór, a pomysłu na tego demotywatora szczerze gratuluję gdyż jest to świetny pomysł na wytłumaczenie głupim ludziom iż ich zachowanie nie przystoi na myślącą istotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PDGxd
0 / 2

Ode mnie jak najbardziej minus. Przypuszczam, że tok myślenia autora był taki, aby poniżyć innych, przez co się wywyższyć. Myślisz, że jak chłopak słucha rapu, nosi dresy to od razu jest on 'niższą formą życia'? Tolerancja ludzie!!
Pozdrawiam, Dresiara ;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem