Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
6455 7056
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P Pipot
+18 / 32

Posłuchaj Jego piosenek to sie dowiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Roletka
+11 / 31

Idź precz, dalej sobie słuchaj tego twojego umca-umca. Skoro nie potrafisz zrozumieć ambitnych tekstów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2010 o 15:20

avatar Ginden
+7 / 9

Eh... Trzeba nauczyć się oddzielać twórczość artysty od jego życia - większość wielkich artystów była małymi ludźmi.
Kaczmarski? Piękne piosenki, ale alkoholik i kobieciarz. Wysocki? Wspaniały głos, zaćpał się na śmierć. Maksym Gorki? Wspierał zbrodniczy ustrój. Lew Tołstoj? Jego prywatne życie nie było wzorem, oj nie było. Kurt Cobain? Też się zaćpał (zastrzelił na haju, co za różnica). A może Jesienin? Alkoholik, powiesił się (a może go powiesili).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4n00n
+17 / 27

"O Victorio, moja Victorio! " :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bercik0220
+22 / 30

dobry podpis , piekne slowa, glowna sie nalezy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robal14
+22 / 28

nie podziwiamy go za to, że był ćpunem, tylko za to jak wiele treści potrafił przekazać w ciągu nie więcej niż 5 minut. Gdyby jakiś menel sam coś stworzył i byłoby to tak dobre jak piosenki dżemu, pewnie też bym go podziwiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Roletka
+11 / 13

vindictive no to dawaj stwórz po dragach kawałek który porwie tłumy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2010 o 23:13

B blackpancace
+6 / 8

haj nie zrobi z Ciebie artysty.
Poza tym możesz przyjąć narkotyk raz w życiu, a potem do niego nie wracać, nie stoczysz się na dno - zobaczymy, czy cokolwiek stworzysz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablo1381
+14 / 16

vindictive powiem krótko i wyraźnie : w dupie byłeś G widziałeś, gdybyś choć troszeczkę interesował się Riedlem to wiedziałbyś, że sporo hitów dżemu powstało zanim Rysiek zaczął brać heroine, a później starał się współpracować z innymi osobami przy tworzeniu(list do M i wiele innych), heroina głównie przeszkadzała mu w śpiewaniu, występowaniu. Jeśli uważasz, że brudny kompot unosi cię pod niebiosa i nagle masz miliony pomysłów to jesteś na prawdę tępy. Riedel był wielkim człowiekiem w dupie mam to co zrobił ze swoim życiem, każdy ma wybór a on znalazł się w nieodpowiednim czasie i dokonał tego złego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnyBanana
+8 / 14

prawdziwy śnieg nie topnieje, tylko spada za rok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eenjoyy
+15 / 25

Ejj... właśnie słuchałam w tym momencie "Sen o Victorii", kiedy zobaczyłam ten demot ;) wielki +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vvojt7
-1 / 11

Ja Jesionów, ale najlepsze to, że w końcu jakiś demot z Ryśkiem na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mumoniasty
+7 / 13

Jak zaczynałem czytać komentarze było Tylko ty i ja" a teraz klasyk "Whiskey", nawet dziewczynie poleciłem piosenki Dżemu.
Duży + , nie ma to tamto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ArekJ
+6 / 12

U mnie w tym momencie List do M. leciał ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rupert77
+3 / 5

vindictive a niby kto według ciebie zasłużył na miano artysty jeżeli nie Rysiek? Podaj mi chociaż jednego polskiego artystę o którym nakręcono film i któremu ku pamięci organizowane są co roku koncerty?

Był artystą i Wielkim Człowiekiem i czy tego chcesz czy nie to i tak tego nie zmienisz!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rupert77
+4 / 6

BTW Alkoholikiem nie był...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rupert77
+4 / 6

Taya a dlaczego niesmaczne? Dlatego że był chory? (tak, narkomania to choroba!) Więc według Ciebie śp Jacek Kaczmarski i Czesław Niemen też nie byli artystami bo byli chorzy? I z czego wnosisz że wszyscy tutaj jesteśmy dziećmi? Znam wielu polskich artystów ale Ryśka darzę wielkim uznaniem bo jego znałem osobiście. (Nie, nie ćpałem z nim)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
-3 / 3

Rubert miarą prawdziwego artysty jest tylko to że kręcą film o nim? No to Wiśniewski też nim jest bo doczekął się filmu o sobie:) a tak poważnie pojęcie artysta to subiektywna ocenia dla Was ten człowiek jest artysta a dla mnie Renata przemyk? Słyszałeś? Genialna kobieta, skromna i nie pcha się do mediów a doceniania przez wielu. A głos ma nieziemski(oczywiście to moja opinia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 20:11

avatar Halford
+5 / 19

skojarzył mi się Kurt Cobain i jego wspaniała żona Courtney :) też zarabia krocie na twórczości męża

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DaNiOx
+5 / 9

Nie rozumiem dlaczego jakieś dzieci neo cie minusują?
Masz rację +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Halford
+4 / 4

fakt, ciut źle sformułowałem, bardziej chodziło mi, że generalnie to artyści zarabiają równie dobrze co za życia, a to że akurat mi się skojrzył Kurt i Courtney to już inna sprawa :)my bad- możecie minusować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bamberro
+2 / 2

Z tego co kojarze to Courtney większośc pieniędzy Kurta wydała na narkotyki, imprezy i nawet dla ich córki już niewiele zostało, a do tego narobiła sobie długów;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar piksinska
-2 / 4

a ja jeszcze dodam że to ona zleciła zabójstwo Kurta,ehh...miłość jest slepa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niepowiemkimjestem
0 / 8

ciekawe czy znajdą się tu zaraz fani Peji! :] czy jak to sie odmienia < myśli >

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CiociaPinia
+5 / 11

nie chce nic mówić, ale wstawiłam prawie identycznego demota tylko że z Freddiem... Dwa razy. I archiwum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Djbuhos
+1 / 13

krojszpion jesteś raczej z tych ludzi dla których disco polo i techno daję odprężenie. Posłuchaj jego tekstów opowiadających o jego zyciu i naszym w szczególności. A ćpunem został przez przyjaciela.. w tamtych czasach to było normalne każdy ćpał jedni zostali w tym do końca inni się wyrwali z tego.Pewnie nawet sam nie wiesz co to uzależnienie od czego kolwiek a najwięcej piszesz dzieciaku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wedrowycz
+2 / 10

jeżeli nie wie co to znaczy uzależnić się od czegoś to chwała mu za to! tłumaczenie typu każdy wtedy ćpał albo że przyjaciel go wciągnął jest co najmniej śmieszne ; ) równie dobrze każdy ćpun mógłby się takimi tekstami bronić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Scyz0ryk
+1 / 7

ooo piękne !nic mi więcej na usta ślina nie niesie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuszak
0 / 6

Dawno się tak nie naładowałam pozytywnie przeglądając demoty. Prawdziwy motywator. [; Dzięki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikodem999
+4 / 8

Piszesz że znasz jego piosenki,tylko musisz dodać że nie rozumiesz ich przekazu.Ten "ćpun" jak go nazwałeś zdawał sobie sprawę z powagi sytuacji w jakiej się znalazł i swymi tekstami próbował to wyrazić.Dawał świadectwo bezsilności z jaka się zmagał by się od tego uwolnić i przestrzec ludzi przed wchodzeniem w to "gówno".
Jak poszperasz w swej na pewno bogatej kolekcji, to może tak pomiędzy Piaskiem a Norbim znajdziesz wywiad z Ryśkiem udzielony po koncercie bodajże w Spodku.Gdzie Rysiek
ostrzega młodych ludzi przed jakimikolwiek używkami bo wie jak to się kończy.
Tak więc gdy poczujesz kolejnym razem nieodpartą chęć zabłyśnięcia w necie to się do tego lepiej przygotuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demba93
+1 / 7

Był to wielki człowiek, a Ci którzy mówią że tak nie jest i jako argument podają że był ćpunem nie wiedzą jakie miał życie i że próbował się od nałogu niejednokrotnie oderwać ale nie ma rady na tych co nic nie wiedzą i się odzywają na tematy w których powinni milczeć, bo lepiej milczeć niż obrażać niektórych ludzi swoją niewiedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2010 o 20:13

avatar wedrowycz
-3 / 13

mógł się nie wpier***** w to g*wno. jakby miał odrobine oleju w głowie nie ładowałby sobie w żyłę strzykawki z jakimś świństwem trzeba mieć nasrane żeby tego nawet spróbować dla samej ciekawości a że potem smęcił o tym jakie to straszne i złe jakoś w moich oczach go nie wybiela

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demba93
+1 / 5

Jeśli spróbował i przekonał się że jest to złe i bardzo odradzał do brania tego to dla ciebie jest to cytuję "wrak człowieka, dno, totalne zero". Gdyby nie on to pewnie dużo ludzi sięgnęło by po to. A z drugiej strony gdy zdał sobie sprawę z tego to chciał się od tego uwolnić i robił coś z tym, niestety to mu się nie udało. A większość uzależnionych nic z tym nie robi uważa że nie da się z tego już wybrnąć i najczęściej się albo zabija albo po prostu przedawkują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nurgli
+3 / 17

Proponuję podzielić demoty na następujące kategorie: "Czy ty też...?", "To uczucie..." oraz "Rysiek Riedel"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2010 o 20:16

avatar wedrowycz
-2 / 10

mło tego widzę że nowa tendencja na demotach panuje! kiedyś było "są cycki jest główna" a teraz " jest rysiek jest główna"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kelleni
-3 / 3

Demot może i dobry, ale i tak zaraz się zacznie flame war, że "teraz to dobrych muzyków nie ma", "teraz wszyscy słuchają Hanny Montany" itp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malpiszon2000
+10 / 12

Wszyscy się czepiają że Rysiek to ćpun... A dzisiejsze amerykańskie gwiazdki popu, idolki gimnazjalistek, nie dość, że piją, ćpają i bujają się po odwykach to jeszcze śpiewają o dupie marynie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wedrowycz
+3 / 15

a dla mnie jeden chu czy ćpun śpiewa o dupie maryni czy o jakichś innych pierdołach ĆPUN TO ĆPUN i koniec. wrak człowieka, dno, totalne zero a to wszystko na własne życzenie! nikt ani ryśkowi ani żadnemu innemu ćpunowi na siłę strzykawki nie wbija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malpiszon2000
0 / 10

ALE CZY MOŻESZ DROGIE DZIECKO (TUDZIEŻ PRZEMĄDRY DOROSŁY CZŁOWIEKU) ZROZUMIEĆ, ŻE LUDZIE NIE KOCHAJĄ ZA TO ŻE ĆPAŁ TYLKO ZA TO JAK ŚPIEWAŁ, ZA MIŁOŚĆ DO MUZYKI I PRZEKAZ JAKI NIOSŁA ZE SOBĄ, ZA TO, ŻE NIKOGO NIE UDAWAŁ TYLKO ZAWSZE I WSZĘDZIE BYŁ SOBĄ???
I NAJPRAWDZIWSZĄ PRAWDĄ JEST ŻE RYSIEK BYŁ ĆPUNEM ALE NIE ZA TO BYŁ WIELKI, JENY CZY TO TAKIE TRUDNE???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Taya
0 / 2

A czy ty potrafisz zrozumieć, że nie zmusisz innych do podziwiania, całowania zdjęć i wielbienia?
Znam więcej ludzi godnych szacunku i podziwu. Po prostu.
Aha, a bycie sobą jest ostatnio przereklamowane. Na "byciu sobą" dody i rutowicze zbijają niezłą kasę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
0 / 2

Taya, czytamy ze zrozumieniem... malpiszon2000 w ANI JEDNYM WYRAZIE nie napisał, że macie Ryśka "podziwiać, całować zdjęcia i wielbić". Demot - wielki + się należy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jeallousy
+1 / 1

całkowicie się zgadzam! ;) daję "+"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H harpiarz
-2 / 4

Szacunek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89gdz
+4 / 6

"Był jednym z niewielu... skazanych na Bluesa..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ankaa89
-2 / 6

Uwielbiam tego człowieka!!! Demot genialny! Dżem 4ever!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lotress
-2 / 18

Od kiedy to Riedel jest prawdziwym artystą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wedrowycz
-1 / 11

od kiedy powstał film skazany na bluesa i każda gimnazjalistka się nim jara

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LoRek
-5 / 9

to może Feel wraz z Mandaryną i Dodą to artyści ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malpiszon2000
+2 / 6

Większość gimnazjalistek nie rozumie tego filmu i tej muzyki mój drogi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Taya
+2 / 2

LoRek
Znasz aż czterech ludzi () polskiej sceny? Riedel, Kupicha, Doda i Mandaryna? :D Wszystko można udowodnić wybierając niereprezentacyjną grupę. Serio, serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yave1993
+4 / 12

Boże
Damy ci Justina Biebera oddaj nam Ryśka
Damy ci Hannah Montanę oddaj nam Bona Scotta
Damy ci Joe Jonasa oddaj nam Cliffa Burtona
Damy ci Lady Gagę oddaj nam Kurta Cobaina
Damy ci Candy Girl oodaj nam Freddy'ego Mercury'ego

PROSZĘ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robal14
+1 / 7

Dorzuć jeszcze kogoś za Jima Morrisona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S speeedySC
+1 / 7

Ja poproszę jeszcze o niedawno zmarłych Dio i Paula Graya

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yave1993
+2 / 8

sami se składajcie teraz prośby do Boga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cultowa
+1 / 5

Miło jest wejść sobie spokojnie na demoty i zobaczyć na głównej takiego człowieka. Ale niestety, "wspaniali ludzie nie powrócą już"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
0 / 2

@cultowa - ten cytat doskonale podkreśla komentarz inteligenta pod tobą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morros
+2 / 4

Niestety branża muzyczna jest naznaczona narkotykami, alkoholem, pigułkami nasennymi itp. Większość tych muzyków jest bardzo zestresowana zmęczona. Niestety Rysiek wziął heroinę i skończył jak skończył Jim Morrison. To narkotyk bardzo wyniszczający. Dla przykładu Paul McCartney nie brał heroiny, lecz marihuanę i lsd i żyje, ma 68 lat i jest w świetnej formie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gasparzinho
0 / 8

Akurat Dżem mi się wkomponował c: Spodek '92 - to jest to!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Roletka
+3 / 11

Rysiu jest wspaniały. On nigdy nie umrze, póki pamiętamy on zawsze będzie obecny wśród nas swym duchem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
+2 / 2

No jeśli bodjże połowa społeczności naszego kraju ma takie same podejście do muzyki Ryśka co obecni tutaj inteligenci (minusujący KAŻDY komentarz, w którym autor podkreśla, że lubi muzykę Dżemu)obawiam się, że Rysiek odejdzie, gdyż przestaną istnieć jego fani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 17:46

avatar shomei
0 / 12

tez mi artysta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L laachos13
+4 / 8

Morros, ale to też zależy od charakteru człowieka i organizmu. Rysiek był wspaniałym człowiekem. Nie rozumiem ludzi, którzy ze względu na to, że był ćpunem od razu go wkładają do worka z innymi ćpunami bez wartości. On próbował się z tego wyrwać, a piosenka "Detox" może to potwierdzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xasiaa
+1 / 5

rysiek forever

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Muszka1516
0 / 6

doskonały przykład (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C connection39
+1 / 7

gratuluję! jestem pod wrażeniem ;)
"Mamo piszę do Ciebie wiersz.."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Graf600
-2 / 12

Riedla trzeba szanować za twórczość, niezależnie od tego, kim i jaki był w życiu prywatnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2010 o 23:09

N nurgli
+3 / 3

Pozwól, że to ja sam wybiorę, kogo będę szanować w swoim życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krojszpion
-5 / 11

w koncu ktos trzezwo myslacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
0 / 6

Wracam do tego bo przeraża mnie Wasze zapatrzenie w niego. Nie bierzecie pod uwagę, jaki by był gdyby nie nie brał narkotyków. To nie jest dobry materiał na idola. Nie wątpię że muzykę miał fajną i porwała miliony, ale uważam ze powinno wziąć się do tego dystans bo nie wiadomo czy by powstała, czy on byłby sławny gdyby jego życie nie potoczyło się jak się potoczyło. I gdyby wszystko się toczyło tylko w okół muzyki jako wytworu to ok, ale Wasz fanatyzm jego osobą wygląda jak zbiorowa psychoza. Jak ktoś źle się wypowie o nim to wpadacie w furię. Współczuję mu strasznie, że skończył tak jak skończył ale na własne życzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
0 / 2

Znałeś go? Nie? Za przeproszeniem - wypad. Rysiek nie od urodzenia brał narkotyki i większość swoich piosenek skomponował, gdy nie ćpał. Wybacz, ale ja się wychowałem na piosenkach Dżemu. Może ty słuchasz normalnej muzyki (rock&roll, te sprawy)...Zresztą nawet nie... Pomyślałeś co by było jakby twój idol zaczął ćpać? Przestałbyś słuchać jego piosenek, odwróciłbyś się i powiedział, że ćpun, zero i wrak człowieka? To ja dziękuję za takie opinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
0 / 0

Nie znaŁAM go i Ty podejrzewam także. Czy Wy jesteście naprawde tak ograniczeni że nie rozumiecie że nie krytykuje muzyki tylko autora? A demotywatory są ogólnodostępne i fanatycy dżemu nie mają monopolu na komentowanie zdjęć z tym panem więc podoba ci sie to czy nie, mam prawo wygłaszać swoje zdanie na ten temat. Gdyby mój idol zaczął ćpać to bym mu szczerze współczuła, słuchać może bym go słuchała ale napewno bym go ślepo nie wielbiła i nie rzucala się do garła każdemu który by mi wytkął że słucham ćpuna. Po za tym jak ktoś krytykuje moich idoli to nie wpadam w furię bo na tyle jestem inteligentna że wiem, że każdy ma prawo do swojego zdania jeśli nie obraża mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GreenInHead
+4 / 8

i to była/jest i będzie muzyka a nie stado plastików

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rock12345
+5 / 7

Jutro zagrają przed AC/DC :) Już się doczekać nie mogę. Szkoda tylko, że już jego tam nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Intelek
+1 / 9

@wedrowycz
Może i był ćpunem,ale miał to co teraz Dodzie czy innemu artyście brakuje.. CHARAKTER..
Dżem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 16:43

avatar Elioler
0 / 0

@vindicate - zastanów się... Riedel nie był ALKOHOLIKIEM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krojszpion
+1 / 5

mam wam dac link doprofilu na last.fm zebyscie mnie od amatorow techno niejechali? sami eksperci awiekszosc zna wiskacza list dom i wehikol czasu pewnie. ale ok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A awruk2
+2 / 4

Kto to? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
+1 / 1

Zgrywasz się czy serio nie wiesz? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HMB
+4 / 10

Co wy myślicie, że tak łatwo przewidzieć czy uzależnisz się po pierwszym razie czy nie? Chyba nigdy nie piliście alkoholu ani nie wypaliliście ani jednego papierosa(w co nie wierzę). No co, przecież można się uzależnić po "połówce" albo po jednej ramie papierosów..
Jeśli wiedziałby, że popadnie w nałóg - nie brałby.
Tak samo alkoholik, jeśli wiedziałby, że popadnie w nałóg - nie brałby.
Tak samo palacz, jeśli wiedziałby, że popadnie w nałóg - NIE BRAŁBY!
Wszystko uzależnia. Kawa, komputer, seks itp itd. Mimo to ludzie dalej piją kawę, korzystają z komputera i uprawiają seks! Czy dążymy przez to do samobójstwa? Niektórzy przecież mogą wypić jedną kawę i uzależnić się od kofeiny, mogą korzystać godzinę dziennie z komputera i się uzależnić, uprawiać seks co noc i popaść w nałóg.. Najlepiej siedźmy w domu i uzależnijmy się od nic-nierobienia, co..?
Rysiek wziął, uzależnił się, ale dlaczego go przez to stawiacie na niższej półce niż palących, alkoholików i nimfomanów/ek ? Po nich jakoś nie jeździcie. Czyżby przez to, że był sławny i umiał coś przekazać w swoich piosenkach? Bo nie słuchał "umc-umc-umc" ? -.^
A założę się, że większość zna go tylko z ćpania. Dziękuję dobranoc, idę po kawę - zjedzcie mnie bo piję kawę i się mogę uzależnić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krojszpion
-2 / 2

a dlaczego w takim razie stawiasz na nizszej polce jak to ujales rycha peje albo firme z tym calym jp?? hipokryzja i tyle wszyscy jestescie hipokrytami jakby was ten wasz idol slyszal to by pewnie zaspiewal sobie pod nosem lunatykow bo tacy wlasnie jestescie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HMB
+1 / 1

Ja tam nie wiem gdzie napisałem, że stawiam Peję niżej, mógłbyś zacytować? -.^
Heej, dlaczego wyzywasz mnie od hipokrytów? :(
Po prostu lubię blues pisany cierpieniem - bo taki powinien być blues. A skoro był pisany cierpieniem to Rysiek musiał wiedzieć o czym śpiewa. ;)
A to całe JP stawiam na niższej półce po prostu z powodu niższego ilorazu inteligencji wyznawców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adqu
+4 / 6

vindictive
"".....Rysiu tak pięknie śpiewał nie dlatego,że brał,tylko wręcz przeciwnie-Rysiu miał taki talent,którego nawet narkotyki nie zdołały zabić..............."""cytat z książki o Ryśku.
I do wszystkich ludzi,którzy mówią,że był skończonym ćpunem,żaden zwykły ćpun nie doczekałby się 3 książek i 3-4 filmów na swój temat,więc zbastujcie.dla was muzyką jest łubu dubu,a dla mnie coś co ma przekaz.peace.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krojszpion
-2 / 6

moze sie myle ale na swiecie jest jeszcze kolka innych gatunkow muzyki niz ten wasz smieszny ale ukochany dzem i jak to Twoje lubu dubu ale moge sie mylic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
-3 / 11

Krojszpion tez mi się wydawało że oprócz Dżemu i Firmy są inne zespoły i inne gatunki muzyki, niestety fanatycy (bo fanami już nazwać Was nie można) Dżemuu uznają tylko podział na prawdziwą muzykę której przedstawicielem jest tylko Dżem i na chłam czyli reszta z firmą na czele.(swoja droga nigdy nie doczekałam się od nich sensownej definicji prawdziwej muzyki).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nurgli
0 / 4

Popieram Vindictive! Oszołomy minusują bo mają klapki na oczach. Wokół nas są setki artystów, tylko trzeba chcieć ich dostrzec a nie zamykać się w swoim dżemowym kołchozie i pluć na całą resztę. Przypomina mi to trochę podejście wyznawców jedynie słusznej partii PiS - ich racja jest zawsze najmojsza, każdy wyznający inne zasady to zdrajca, esbek i nie-Polak. A kto nie słucha Dżemu i nie czci Riedla to ignorant muzyczny, techno przygłup i dziecko JP. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iopiqr
+4 / 6

Pozdrawiam wszystkich fanów Dżemu! A dla zainteresowanych zostawiam informację, że na tegorocznych łódzkich juwenaliach odbędzie się koncert Dżemu(28.05.2010 /Piątek/). Co prawda bez Ryśka ale myślę, że i tak dla wielu będzie to wielkie wydarzenie. +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojrak
-2 / 2

Nie daje koncertów na żywo i nie nagrywa nowych albumów, taki mały szczegół :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adqu
0 / 6

vindictive akurat Dodzia piosenek sama sobie nie piszę,jest zbyt głupia na to,wiec ssij ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
-3 / 13

mam jedno określenie na Twój komentarz: bijące po oczach prostactwo i buractwo. Ssać to możesz lizaka niedorozwoju intelektualny. Wiec w sumie ciesze się, że nie słucham tej marmolady, no ale czego się spodziewać po fanach czegoś takiego... Co do Dody to g*wno mnie obchodzi kto jej piszę piosenki ale widzę że poziom mojego komentarza przerósł twoje możliwości intelektualne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nelson767
+3 / 9

vindictive, niewiem dlaczego próbujesz słowami przerastać pozostałe komenty i ludzi, ale jedno Ci powiem... Nie idzie Ci : ) haj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
-3 / 7

I nie musisz wiedzieć:) Wolę przerost nad formą niż dawać upust swoim emocjom w sposób prymitywny, jak to niektórzy robią ;) "nie" z czasownikami piszemy osobno, skoro bierzesz się do krytyki to chociaż sam nie popełniaj błędów;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 1:11

H harpmaster09
+2 / 8

a niech sobie pisza !!!!!!!
Nie znaja legendy polskiej muzyki.
Teraz to co jest to nie jest muzyka bo muzyke twozy zespół
a nie komputer techno itp.
Rysiu na głównej !!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nurgli
+1 / 1

Radzę zwrócić uwagę, że taki komputer musi ktoś jeszcze obsłużyć. Sklejenie najprostszego "techno gówna" na komputerze i tak przerosłoby Twoje możliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ulcia08
+4 / 8

On będzie żył wiecznie!
w sercach ludzi którzy go kochają - jak ja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karolsoon
+2 / 6

Nekrofilia to poważne zboczenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HMB
+1 / 1

Seksoholizm to dopiero zboczenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Venzak
-4 / 8

Piękny Opis "Kiedy byłem,
kiedy byłem małym chłopcem, hej,
wziął mnie ojciec,
wziął mnie ojciec i tak do mnie rzekł:
Najważniejsze co się czuje,
słuchaj zawsze głosu serca, hej"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krojszpion
+2 / 8

szkoda że to Nalepa jest ale ok fanie dzemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aga3240
+4 / 4

Rysiek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zz3
+3 / 3

"Mamo piszę do ciebie wiersz.
Może ostatni, na pewno pierwszy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2010 o 22:55

N noxsi
0 / 10

jestem z Tychów (gdzie się urodził i też koncertował) i uważam, że to zwykły ćpuń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kalamazoo
+4 / 6

dobre, ale ile można tego Riedla wałkować, czy Ziemia naprawdę nie nosiła innych wielkich artystów, którzy odeszli? Ray, SRV, Preston, to już się nudne robi, raz na miesiąc demot o Dżemie.
Spoczywaj Rysiek w pokoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dudson
0 / 14

znowu o tym cpunie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Skaj87
0 / 10

szkoda że dziś takich artystów brakuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krystianopl
0 / 10

ci co uważają go za zwykłego ćpuna są płytcy , wychodzi na to ze jesteście za mało inteligętni by zrozumieć to co przekazywał w swoich piosenkach . Jak macie jakieś wątpliwości to najpierw posłuchajcie a potem pieprzcie takie głupoty >

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krojszpion
+3 / 13

Bym tu Niemena albo Grechute widział na zdjęiu. ale nie!! mesjasz Rychu ze swoimi natchnionymi tekstami. robię zbiórke na pomnik dla niego niebawem podam numer konta kazdy grosz sie liczy!! -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frendzelek88
-3 / 9

a spier***** od Ryśka. Zrobił ci coś ? Życie prywatne owszem miał nieudane bardzo ale jego muzyka była jest i będzie świetna bo jest ponadczasowa i nie wiem co masz do jego muzyki ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uniqueuser
-1 / 3

myślałem, że to jest Niemen :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Taya
+2 / 2

Ja Ciechoskiego, Komede.
fendzelek, sam uciekaj, fanatyku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuba1984
+1 / 3

Wszycy o "Skazanym na Bluesa" jak dla mnie film daremny i dla kazdego co mysli ze nie wiem o czym mowie to widzialem premiere tego filmu na paprach, jak macie chec zobaczyc naprawde dobry dokument o Rysku to polecam "Sie macie Ludzie" Dokument stworzony przez TVP2 naprawde dobre. A teraz Dzem bez Ryska, bez Pawla to juz nie to samo. Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia w Tychach bo do Chorzowa juz nie pojade.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nelson767
+1 / 3

demot typu "sedno sprawy" + no i gra : )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar magdanazaret
0 / 2

mhrrr... :) jutro Dżem i ACDC :P
Dżem bez Ryśka, ale jakby nie było on tam wciąż jest... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vertes
+2 / 10

Zacznę tak Widziałem film "Skazany na Blusa", w klasie mam kolegę który jest fanem Dżemu (mało powiedziane), osobiście znam 2 piosenki Dżemu "Wehikuł czasu" i "Whiski..."(tą tylko urywki).

Z filmu z tego co pamiętam to chcąc uratować przyjaciela sam się wciągnął, a następnie swoją żone.

A co do piosenek to śmieszne jest dla mnie jak można się doszukiwać głębszego przesłania po piosenkach pisanych na "Haju"?

Osobiście nic nie mam do samego tego całego Riddla czy jak się zwał oraz do tego typu muzyki, ale śmieszy mnie to że trzymacie się tylko tego jednego zespołu, tylko tego jednego wykonawcy i mówicie że jest The Best, a większość z was napewno niesłyszała zadnych innych kapeli, a jak nawet to na starcie było "to jest beznadziejne Rysiek najlepszy".

Także to całe wielbienie go jak bóstwo jest śmieszne , nie wiem może zachwile powstanie religia opierająca się na Ryśku?

Jestem wstanie zrozumieć że wam się podobają jego piosenki jak już wcześniej pisałem, ale nie rozumiem tego Fanatyzmu.

Samemu lubie wiele zespołów i wiele typów muzyki od Popu przez Rock po Heavy Metal, i znam chociażby jeden zsepół którego piosenki też mają przesłanie i obrazująten świat, ba to nawet polski zespół [Myslovitz], ale czy jest sens aby daćsię nie wiem zabić za nich ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fyrydyry
0 / 2

Za Myslovitz byłabym gotowa umrzeć ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
0 / 0

SOAD, Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Dio (R.I.P.), Acid Drinkers, DragonForce, Lady Pank, Perfect, Rhapsody of Fire, Slipknot, Jimi Hendrix, The Beatles, Nirvana, Led Zeppelin, Stare Dobre Małżeństwo ... Wystarczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 18:07

avatar Karolsoon
-1 / 11

Jest Rysiu, jest główna. Słabo mi się robi. -

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek5691
0 / 8

witam, jestem osobą która podziwia Ryśka za to co zrobił i za to jaką muzykę tworzył. Uważam, że jest to jeden z nielicznych polskich piosenkarzy który zawsze będzie w mojej pamięci.
Dziękuję mu za charyzmę, za niewiarygodny wokal, za jego osobowość, za wszystko... bo to dzięki niemu pokochałem blues'a.
Ps. Vindictive zaoszczędz wstydu i nie pisz już więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sebastianin87
0 / 14

ile do ku*wy nedzy mozna wciaz o tym samym? rownie dobrze wstawcie tu Majkela Dzeksona czy Dio niech spoczywa w pokoju, Dzem jest juz nudny. Minusujcie mnie do woli - wyje*ane mam :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sebastianin87
-3 / 11

aha - minus ode mnie za monotematycznosc demotow z Rieddlem, Dzemem i wszystkim co z nimi zwiazane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alcatrazz
-2 / 8

Wielki +

Ryszard Riedel był cudownym człowiekiem i zawsze takim pozostanie w moim sercu! Związanie emocjonalne z tą kapelą dla mnie nie jest do opisania...słowa tego nie wyrażą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blackpancace
-5 / 9

idiota, debil, zarozumialec i społeczny odpad, a nie człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikodem999
+2 / 2

Popieram Kubę 1984,nie należy czerpać wiedzy tylko z filmu "Skazany na Bluesa ".Komercyjny film,wyciskacz łez.
Polecam "Sie macie ludzie" gdzie można dowiedzieć się wiele więcej o Ryśku,jego walce z nałogiem i o przyjaciołach :
Michał Giercuszkiewicz -" A posądzili mnie o straszną rzecz..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vimiel
+3 / 5

Nie miałem się odzywać , ale muszę ...

Nie obchodzi mnie to jak wyglądało jego życie prywatne , tylko jakim był artystą

Wspaniali ludzie nie powrócą
Nie powrócą już

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H harpiarz
-2 / 10

Real mam prośbę, nie pierdo*.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GLO08
-2 / 6

Nie rozumiecie niektórzy jego tekstów, które się tyczą nas wszystkich... "Samotność, to taka straszna trwoga!" bądź chociażby "Whiskey moja żono, jednak tyś najlepszą z dam, już mnie nie opuścisz... Nie, nie będę sam! Mówią whiskey, to nie wszystko... Można, bez niej żyć! Lecz nie wiedzą o tym, że najgorzej w życiu, to samotnym być, to samotnym być..."

Jeżeli nadal nie rozumiecie twórczości Ryśka, to tylko umca umca może do Was trafić, nie prawdziwa muzyka, przy której nucę i oczy zamykam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yemeth
-2 / 16

kiedy skończycie z kultem Ryśka? dla był to był, jest i będzie nikt. a muzyka Dżemu jest po prostu kiepska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M muratag
+3 / 9

nie podoba Ci się? świetnie. dla Ciebie jest kiepska, dla innych genialna. o gustach się nie dyskutuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Desmondo
+2 / 4

Polecam posłuchać koncertu Dżemu z zeszłorocznego Woodstocka, syn Ryśka - Sebastian ma niemal identyczny głos jak on. W końcu wiem jak brzmiałoby 'Do kołyski' śpiewane przez Ryśka... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M muratag
+7 / 11

na dyskotekach tańczę przy lumcu pumcu, na ogniskach słucham dżemu, SDM i Kaczmarskiego, na spotkaniach z kolegami tede, peji, eminema czy też innych hip-hopowych miśków, w domu natomiast puszczam Linkin Parka, Nightwisha itp. Ale do czego zmierzam... słuchamy muzyki takiej, jaka nam się podoba, i nie rozumiem jazdy na łumcu pumcu, czy z drugiej strony Ryśka. To, że wielkim artystą był nie ma wątpliwości. Odpowiedzmy sobie na pytanie, czy rozmawiamy o Ryśku jako człowieku, czy jako o artyście. Po co wsadzać tutaj temat tego, że był ćpunem? Był-i takie są fakty. Ale demot mówi o tym, że Rysiek był wielkim Artystą, a tego chyba nikt nie zaprzeczy? no i to żaden 'kult' Ryśka, tylko szacunek do jego twórczości.

post skierowany do:
@vindictive i jemu podobnych;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 10:36

B blackpancace
+7 / 7

Prawda jest też taka, że narkomania to choroba, a w tamtych czasach nie było takiej wiedzy jak teraz, dzisiaj wiesz czym skończy się wstrzykiwanie kompotu dożylnie, tym niemniej unikaj słowa: ćpun.
To tak samo jak z homoseksualizmem, można mówić: pedał i obrażać tych ludzi, tylko po co ? Dlatego, że musisz się dowartościować pokazując, że jesteś lepszy ? Pokaż czynami, a nie słowem pogardy. Nauczcie się pokory ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
0 / 0

@blackpancace - ćpun, pedał - słowa jak każde inne, jedynie nasz ukochany naród sprawił, że mają taki negatytwny wydźwięk. Peace

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 18:14

P Pulpetiakos
+1 / 3

Ha wlasnie lecial w mieszkaniu obok (mieszkam w bloku) "Wehikuł czasu" i sobie wspominałem tamte lata, a tu nagle demot o Ryśku na głownej
Coz za zbieg okolicznosci :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rozowapantera
+1 / 1

ale to bylo dobre!
dobry demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S soncrash
+3 / 3

A ja uwielbiam z ich repertuaru "Taniec śmierci - uśmiech śmierci"

Straciłem 2 dni temu dziewczynę i ta piosenka jakoś podnosi mnie na duchu..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adqu
0 / 2

vindictive,dudson jesteście zbyt głupi żeby zrozumieć taką muzykę,do niej trzeba dorosnąć.
jeśli to już jest 3-4 demot z Ryśkiem to chyba o czymś świadczy ? ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
0 / 0

A Ty jesteś zbyt ograniczony bo nie rozumiesz że nie wszyscy słuchają tego typu muzyki, co nie
równa się z tym ż słuchają popu i hip hopu:) Słuchajcie sobie dżemu mam do głęboko w tyle
tylko nie podoba mi się, że mi ubliżasz tylko z powodu tego że nie lubię dźemu i głośno o
tym mówię, to bardzo płytkie . A jak już mówiłam demotywatory sa
ogólnodostępne, nie tylko dla pozerów którzy myślą że są lepsi bo słuchają niby prawdziwej
muzyki więc czy Ci się to podoba czy nie moge sobie napisać swoje zdanie:) prawdziwi Fani nie
potrzebują obnoszenia się z tym że słuchają Dżemu :) wydaje mi się także że prawdziwi
fani(nie fanatycy) potrafią przyjąć krytykę idola bo mają zdrowy dystans do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 21:51

avatar rymotechnik
-2 / 4

Dobra powiem tak: Szanuje waszego Ryśka super tak król polskiego rocka. Nigdy nie widziałem demota z Magikiem na głównej, zato Ryśka jest pełno. Czyżby tylko ten człowiek był legendą? Czyżby tylko teksty Ryśka były najpiękniejsze i miały najwięcej przesłania? Czy ten drugi polski król swojej muzyki, Magik, był gorszy? Przepraszam, ale to jest naprawdę wk*****ące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
+2 / 2

@Król Polskiego Blues'a :) Jestem fanem Dżemu, nie słucham rapu, ale zgadzam się z tobą, inni artyści też zasługują na pamięć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rightstuff1
+1 / 9

demot moze byc, ale zeby dawac obrazek tego ćpuna, który porywał tępych małolatów, charcząc jak mój pies, co się kością zadławi? Tu się miejsce należy dla Magika albo dla Big L'a, a nie dla takiego syfa. adqu, Rysiek był za głupi na sensowną poezję i teksty sa same ze soba sprzeczne, wiec jezeli je ubostwiasz i nazywasz kogos glupim, ze go nie slucha, znaczy, ze masz schizofrenie ( od kiedy 'victoria' to wolnosc? hahaha ) Posluchaj sobie PFK, Jimsona, Koligacji GK, a nie z rapu macieja zembatego/STGS, a sie dowiesz co to muzyka z przeslaniem. czekam na minusy dżemowcy-emowcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
0 / 2

OMG! Wrzuć na luz "kolego". Najpierw dowiedz się co to schizofrenia, później pogadamy P.S. Słuchałeś kiedyś Dżemu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 18:19

avatar rightstuff1
+1 / 1

tak. nie da sie nie sluchac jak leci codziennie 10x w RMFie. i moim zdaniem jest w nim tyle przekazu, co w Hemp Gru, Firmie itd, tyle ze bez przeklenstw i j****nia policji. czyli ani takie ani siakie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lazio1994
+2 / 2

po 1. Rysiek nie mial na mysli wolnosci jako victorii, ale jako zwyciestwa (lub ew. wolnosc, ktora po prostu tylko nazwal victoria, ale to raczej watpliwe), bo on mimo smierci od heroiny zwyciezyl nie poddawajac sie do konca.
Po 2. Jest duzo innych legend bluesa, ale nie ukrywam, ze mi najbardziej przypada do gustu tworczosc Riedla. Mozecie si ze mna nie zgadzac, ale takie jets moje zdanie i koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pasia2420
+1 / 3

Jestem gimnazjalistką i może nie jest jakimś moim wielkim idolem, bo jest nim ktoś inny, lecz kocham go i bardzo podziwiam za jego TWÓRCZOŚĆ, nie za to jakie miał życie i nie jaram się nim odkąd wyszedł film"Skazany na bluesa", bo poznałam twórczość Dżemu przez rodziców i to już dosyc dawno.Wedrowycz jak czytam komentarze takich imbecyli to mnie krew zalewa, myślisz że to takie proste? wpadł przez przyjaciela... sama nie wiem czy bym się powstrzymała, bo to po prostu ciekawośc, która przeradza się później w uzależnienie, nie u wszystkich. Vindictive to może pochwalisz się gdzieś swoją wielką twórczością? 1000000 demot z Riedlem? to drugi jaki widziałam na głównej (może dlatego, że tak rzadko wchodzę) ale nawet jeśli to jakoś by mnie to tak bardzo nie wpieniało, przecież o innych wielkich artystach też są demoty na głównej(chociaż o System of a down też nie ma żadnych na głównej, dobra to tak nie na temat) O wielkich artystach w dzisiejszych czasach trudno, bo rządzi komercja, wielki + za demota, piękne ma przesłanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
-1 / 1

Na g(ł)ównej może i drugi ale w poczekalni milionowy. Wybacz ale prostym ludziom, którzy nie zrozumieją nie pokazuję na co mnie stać:) Wolę poddawać się ocenie nieco bardziej inteligentnym ludziom, którzy nie mają klapek na oczach i lubią poszerzać swoje horyzonty(gimnazjum i tak by tego nie zrozumiało):) Gdybyś poszukała znalazła byś wielu ARTYSTÓW, ale tak to jest gdy podlega się presji rówieśniczej. Większość gimnazjalistek pewnie nawet nie lubi Dżemu a słucha tylko tego by wpasować się w grupę najczęsciej starszych kolegów, gdyby tak nie było to byś się tak nie oburzyła na krytyke idola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Strilaj
-1 / 1

skojarzył mi się Kurt Cobain i jego wspaniała żona Courtney :) też zarabia krocie na twórczości męża - nie rozumiem tego, czy nieżyjąca już Gola też zarabia na twórczości Ryśka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elioler
+1 / 1

Eee?? o_0 Gdzieś ten komentarz już widziałem... Poza tym jak można porównać Golę do Coutney, która zabiła swojego męża? Bez urazy oczywiście :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adakar
-5 / 5

demot: Czysta reklama sielankowego stylu życia: Jeżeli tak go wielbisz idioto, to dlaczego nie idziesz tą samą drogą ? ... ups no tak, mieszkasz u mamy, a drugi widziałeś w TV

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niikaa
0 / 0

"...Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy..."- Autsajder :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zielu25
-1 / 1

"Whiskey moja żono" :) [*]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shovo
+1 / 3

Tak, imponuje mi głosem, przekazem, słowami. Jest i był najlepszym wokalistą jakiego słucham i będę słuchać. Ćpał, ale nie wiem czy wiecie, to CHOROBA. I tak, jak powiedział ktoś wcześniej - jeśli wasz ulubiony artysta zacznie ćpać, przestaniecie go słuchać? Chyba nie.
Urodziłam się w tą samą chwilę, w której On umarł. Nie było mi dane wysłuchać na żywo Jego głosu. I żałuję, bo gdybym miałą okazję, zrobiłabym wszystko, żeby być na jego koncercie.
Poza tym, oglądnijcie sobie film, o tym, jak Rysiek przestrzega przed narkotykami. On wiedział, że to złe, ale było za późno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 21:59

N nois3
-1 / 1

Czasami warto posłuchać programu "3" polskiego radia :) Ale żeby tak żywcem umieścić cytat, który został wypowiedziany po emisji piosenki dżemu .....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kasia123456789
0 / 2

Whisky - moja żono - jednak tyś najlepszą z dam
Już mnie nie opuścisz nie nie będę sam
Mówią - whisky to nie wszystko, można bez niej żyć
Lecz nie wiedzą o tym, że - że najgorzej to
To samotnym być, to samotnym być :) uwielbiam też ta piosenkę ,,Złote Jajo'' :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crees
0 / 0

Tak...Rysiek jest nieśmiertelny,w swoich piosenkach i w naszych sercach pozostanie na zawsze ;)A jeśli ktoś nie słuchał jego utworów i nie zna jego życiorysu,to niech sobie schowa swoje wywody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
0 / 0

Pozwolę sobie przytoczyć cytat z piosenki Huntera, który świetnie pasuje do postaw niektórych Wielbicieli Ryszarda R:

"fanatyzm jest przekleństwem narodów
Kult jednostki, religijny, polityczny, nacjonalizm
Będą zawsze tym samym -
czarną stroną człowieczeństwa".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2010 o 1:13

avatar hohenka
+2 / 2

Ta. Rysiek.
Nie komentuje GŁĘBIEJ, bo niektórzy ludzie tutaj nie są zbyt inteligentni i wypisują bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Reaver696
0 / 2

Borze zielony i szumiący, czy ta fala demotów z marnym śpiewakiem Ridlem się kiedyś wreszcie skończy? I wszędzie te teksty "prawdziwa muzyka", "prawdziwy artysta". Jakby nie było innych, wszędzie tylko marmoladę widać. A zapoznajcie się trochę z tymi zespołami z zagranicy, z których Dżem zrzynał, z korzeniami, albo z obecnymi twórcami nieobecnymi w mainstreamie, zamiast kończyć swoją edukację muzyczną na tych najbardziej znanych kapelach/muzykach i ubolewać nad tym, jak to "poziom dzisiejszej muzyki upada". Jak wam się nie chce szukać, to wasz problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P precel23
0 / 0

Rysiek marnym śpiewakiem? ciekawa hipoteza, acz o gustach się nie dyskutuje. Wg mnie Rysiu był wielkim artystą, potrafił zrobić szał na scenie i miał wielki talent.
Co do filmu "Skazany na bluesa" to mimo że jest nieźle zrobiony, to wiele się nie dowiemy z niego o życiu Ryśka, to jest bardziej coś w stylu filmu antynarkotykowego z przykładem Riedla. Polecam "Sie macie ludzi (dokument o Ryśku)" a także książkę "Rysiek" Skaradzińskiego :)
A poziom dzisiejszej muzyki naprawdę jest coraz niższy, tzn taka jest najbardziej dostępna. Wystarczy pokręcić dupą w prawo i w lewo i od razy wilki hit. Natomiast do prawdziwej, dobrej muzyki trzeba chcieć się dostać i po prostu jej szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Reaver696
0 / 0

Przeczytaj dokładnie to, co napisałem i z czego wynika to ironiczne stwierdzenie. Poziom muzyki, która jest "najbardziej dostępna" zawsze był nie najwyższych lotów, bo promuje się to, co dotrze do jak najszerszej liczby osób, a nie to, co jest najciekawsze. Poza tym stwierdzenie "o gustach się nie dyskutuje" też jest już tak wyświechtane i bezsensowne, że używanie go bynajmniej nie świadczy dobrze o używającym.

Poza tym: "Powiadacie mi, przyjaciele, że o gusty i smaki spierać się niepodobna? Ależ wszelkie życie jest waśnią o gusty i smaki" - Fryderyk Nietzsche

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CzarnoBiala
+1 / 1

Dzięki, że dałeś nam te kawałki. Nigdy Cię nie zapomnimy! // Jeden z lepszych demotywatorów! Do ulubionych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Intelek
0 / 0

Było przecież w filmie " Skazany na Bluesa " i w książce " Rysiek.." pozwolę sobie zacytować..
;co byś zrobił jakbyś miał drugie życie?
Rysiek; NIE BRAŁBYM TEGO GÓWNA..
Chciał przestać ciężko mu to wychodziło-przestał..ale było za późno..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarek10100
0 / 0

Piękne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wilq10
-1 / 1

Rysiek żałował ze brał...
mówił wy wywiadzie kiesyś i nie ma ludzi idealnych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marta31353
0 / 0

Gratuluję pomysłu ... ;]]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~flnzgjun
0 / 0

Szczerze ? Rozumiem , że możecie go nie lubić , ale gdyby wiedział , że takie życie jego czeka to by nie ćpał . Gdyby ludzie mieli za koszt tolerancji , a zapomniała większość ludzi nie toleruje ludzi , którzy są związani z np. nałogiem . Każdego może spotkać podobny los . Do zobaczenia :) Czekam na hejty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem