a urodziliście się niedawno i jesteście liberałami (i część ateistami) oto jest cały wybór społeczeństwa łatwo przyjąć jakiś punkt widzenia jeśli jest się manipulowanym przez siły 3
ale wszyscy maja wybór i mogli by trochę pomyśleć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 maja 2010 o 20:33
Wampiranta: Jeśli człowiek nie może się sprzeciwić wobec naciskających go i wybrać własnej ścieżki jaki sens ma jego życie, po co się starać jak na nic nie mamy wpływu, gdzie jest wolna wola którą dał nam stwórca, której przykładem jest ojciec Maksymilian Kolbe. Jeśli ludzie będą się godzić na zło, co więcej będą je wspierać to ten świat nie zmieni się na lepsze. (jestem liberałem i ateistą, co nie znaczy że nie doceniam np. działalności JP2 który narażając życie szerzył pokój, i podchodził do Islamu z przyjaźnią, a nie jak większość katolików z "widłami")
W sumie to każdy z nas ma wpływ na to jacy są inni... nic dziwnego że mamy setki,
,,ateistów", ,,agnostyków", ,,katolików" itp, którzy nawet nie potrafią
uzasadnić dlaczego tak siebie nazywają. Jeśli chodzi o ,,powiedzieć nie"
zawsze można
tylko czasem można za to zginąć. W moim środowisku wszyscy są tacy sami. każdy wygląda tak
samo, słucha tego samego itp. okazuje się że w domu mają płyty innych zespołów i w sklepach
zwracają uwagę na inne rzeczy... czasem nawet jeśli nie pasują nam zasady otaczającego nas
społeczeństwa, przyjmujemy je ze strachu przed samotnością.
@Qurvishon - bez zła nigdy nie
poczuł byś się szczęśliwy. cień i światło można odróżnić tylko gdy występują razem,
paluszki są najbardziej słone gdy zjesz przedtem coś słodkiego, największą radość poczujesz
gdy pomogą ci w smutku. proste... jaj jestem katolikiem, a ty ateistą, ale chyba nawet przyświeca
nam wspólny cel, tylko, że jeśli chcesz trafić do wszystkich to musisz się powoływać na
autorytety uniwersalne. antyklerykał nie uzna Maksymiliana Kolbe ani JP2 za kogoś kogo warto
słuchać.
ale spokojnie możesz się powołać na A.Einsteina czy innych uznanych przez cały (z
tych troszkę mądrzejszych) świat... http://www.youtube.com/watch?v=d3pCQysucls
(to jego słowa i radzę obejrzeć)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 maja 2010 o 9:47
"urodzilbym sie w afganistanie i pewnie zabijalbym w imie allacha" luudzie prosze...
tam ludzie normalnie zyja.
to ze sa grupki i bazy talibów nie znaczy ze rodzac sie w afganistanie musze do nich nalezec, co jest malo prawdopodobne. Na dodatek talibowie "zamieszkuja" tylko czesc afganistanu...
Gdybyś się urodził 22-78 lat temu w okolicach Srebrenicy, to byś nie żył ... W poco niektórych państwach jeszcze średniowiecze się nie skończyło... Gdybyś urodził się w Polsce w XXI w. masz 80% szansy zostać analfabetą ,90% grać w CS i ciągle o tym gadać, 70 % szans że Polska pisał byś z małej litery i 99 % szans że oglądałbyś demotywatory.pl
urodziłam się w kościelnym państwie, i cały kościół mam w dupie.. wystarczy pomyśleć własnym mózgiem aby nie być takim jak cały naród (nie mówię tu np. o zmuszaniu do niektórych rzeczy), to jest manipulacja społeczeństwem - wszystko ci z góry narzucą tak ze nawet myśleć nie musisz, wszystko podane na tacy,
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 maja 2010 o 16:18
Qrvishon: ty zdajesz sobie sprawę, że a tym padole łez były i są czasy i miejsca gdzie za "nie" płaciło się życiem. Powiedz co ty byś robił gdyby ci przyłożyli broń do głowy, a nawet często, do twojej rodziny? Też byś gadał o wolnym wyborze?
Własnie prawdopodobnie byłbyś nie prawda jeżeli masz silne poczucie sprawiedliwości to nie będziesz zabijał niewinnych itd poza tym nie każdy niemiecki żołnierz był zły
Zło to pojęcie względne, zależne od wielu czynników. W niektórych krajach za onanizm jest przewidziana kara śmierci, bo tam jest to złe. I co, pójdziecie do piekła wszyscy? Nie, bo to jest pojęcie względna. Potencjalny hitlerowiec miał do wyboru: walkę o swój kraj, więc i rodzinę w szeregach armii niemieckiej, albo hańbę. Dla niego źli byli Polacy, dla nas Niemcy. Ot, cała filozofia.
Tak, ale to nie było za religię. Chcieli (chrześcijanie) chronić największą relikwię - Grób Chrystusa. I to nieprawda, co niektórzy mówią, że dawali muzułmanom wybór - chrzcisz się, albo śmierć. TO NIE O TO CHODZIŁO!
@damiano011 nie tylko na wyprawach krzyżowych ale także w XX wieku. na przykład bałkańscy
katolicy utworzyli w Jasenovacu obóz koncentracyjny dla prawosławnych, oczywiście kościelna
cenzura to zataja
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
27 maja 2010 o 20:47
robertflash świetnie podsumował tą dyskusje. Rozumiem że zamierzacie podliczyć która grupa zabiła większą ilość przeciwnika i dobić jeszcze kilkanaście tysięcy żeby było równo i po sprawie?
@baki997 & Gawith92
Zauważcie, że to nie muzułmanie organizowali krucjaty, więc można to potraktować jako obronę konieczną, zwłaszcza, że nowoczesny Kościół sam przyznaje się do błędów pokroju wypraw krzyżowych czy inkwizycji. Zresztą poczytajcie sobie chociażby o chrystianizacji Skandynawii, bo wcale nie było tak, że chrześcijaństwo było cacy, tylko w kółko ktoś chciał je wytępić.
Ej... co wy chcecie od Wehrmachtu, mogło być zdjęcie SS, bardziej by pasowało jako obrazek przedstawiający Hitlerowców. Przecież tam to jest zwykła armia niemiecka.
niestety nie do końca. Wehrmacht też miał udział w zbrodniach hitlerowskich, szczególnie w
Polsce. sięgnij chociażby po "Zbrodnie Wehrmachtu w Polsce" Jochena Böhlera.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 maja 2010 o 18:07
wykrzywiasz w tym momencie moją wypowiedź. nieładnie tak. raczej nie ma czegoś takiego jak "czyste wojsko". tylko, że to nie oznacza, że Wehrmacht był wyłączony z machiny hitlerowskiej. dużo Niemców i tak obciążonych historią przodków chciało wierzyć, że Wehrmacht "był czysty", a nie był.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 maja 2010 o 18:18
molokomotywa, Wehrmacht nie był wyłączony z machiny hitlerowskiej, bo to on był tej machiny głównym narzędziem wykonawczym. Chodzi mi o to, że tam byli zwykli ludzie - dobrzy lub gorsi, ale nie inni niż na całym świecie (a na pewno lepsi niż żołnierze ruscy, co to ze wsi wywiezieni dostali karabin, i dawaj gwałcić, za Stalina i matke Rosję!).
Bardzo słusznie i logicznie poprawnie. Autor użył słowa 'prawdopodobnie', które ma tutaj wielką moc. A fakt, że sytuacje wyżej właśnie są prawdopodobne tylko umacnia mnie w słuszności tych twierdzeń. Nielichy pomysł +
ale dobre wzorce muszą być wpierw przeszczepione nam w procesie socjalizacji (lub resocjalizacji). Inaczej nie ma wyboru - człowiek który całe życie widział gwałty i mordy, a nie widział dobra sam dobry nie będzie.
Prawda, ale tylko czasami.Można się przeciwstawić i wyjść na człowieka.Najlepszy przypadek to południowoamerykańscy piłkarze, którzy urodzili się w dzielnicach nędzy.
Nie ma zła...To co my uważamy za złe to oni uważają za dobre. W końcu czyż to nie piękne umrzeć dla boga nawet drogą wysadzania się w powietrze w zatłoczonym metrze? Z wyprawami krzyżowymi było bardzo podobnie/ W 1212r. tak dużo dzieci poświęciło się także dla boga... Dlatego uważam ,że ateizm nie jest wcale taki zły jak go malują wierzący ;-)
A gdybyś urodził się w dzisiejszych czasach w państwie polskim prawdopodobnie byłbyś jebniętym, fanatycznym katolem.
Czasem można urodzić się w niewłaściwym miejscu i niewłaściwym czasie. Ale tylko tępe, słabe jednostki wybierają złą drogę.
Już widzę te minusy od plebsu.
Na szczęście gdybyś urodził się w Ameryce i brałbyś udział w wojnie w Wietnamie, Afganistanie, Iraku... To byłbyś wybrany przez DOBRO i zabijałbyś w słusznej sprawie...
TEN OSTATNI PRZYKŁAD NIE POWINIEN MIEĆ TUTAJ MIEJSCA! Parszywa Ameryka prowokuje cały świat do uznawania swoich wrogów za terrorystów...
wczoraj był ciekawy program na kanale "Planette" rozmawiali min. filozofowie na temat wolnej woli, doszli do wniosku, że nie ma czegoś takiego jak wolna wola, to jest czyste złudzenie, nawet czynności które teraz wykonujemy nie są powiązane z "wolną wolą" trudno mi to teraz wytłumaczyć, polecam program "bliżej prawdy" na kanale "Planette"
wielokropek składa się z trzech kropek. dwie kropki ma dwukropek, ale ten z kolei posiada pionową budowę. pisząc po Polsku, używajmy też poprawnie polskiej interpunkcji, proszę.
nie wspominam już o innych błędach, bo inni o nich mówili. ale skoro to strona, którą odwiedzają tysiące ludzi dziennie, można by się postarać o poprawność demotów...
Bardzo dobre, też kiedyś o tym myślałam- jestem dumna z tego że jestem Chrześcijanką, urodziłabym się gdzieś indziej i modliła do Buddy...Tylko jedna sprawa-zostaŁBYŚ- to słowo pisze się łącznie.
demot:A gdybyś się urodził w Ameryce:być może w przyszłości też byś mordował bezbronnych Afganistańczyków/Irakijczyków i dostawał za to pokojowe nagrody nobla
zawsze można chociaż próbować przeciwstawić się otoczeniu, nie robić tego co inni, tyle, że nie każdy ma wystarczająco silny charakter i nie każdy po prostu chce...
a ja powiem tylko ze W IMIE ALLAHA NIKT NIE MOZE ZABIC! zeby wypisywac jakies brudy na czyjas religie to najpierw trzeba ja dobrze poznac zeby wiedziec w ktorym momencie robi sie z siebie idiote. ..
Teee... jak się urodzę na terytorium gangu - będę handlował prochami tak? No to jeśli każdy tam handluje to kto kupuje? Będzie błędne koło - nikt nie zarobi tak?
Tak dobry demot bo ma jakieś przesłanie i pokazuje prawdę.
W imię allaha europa zostanie zniszczona przy wsparciu lewicy (sierpa i młota z którym już kiedyś mieliśmy poważne problemy), anarchistów , antifa i innych ultra lewicowych idiotów
Spójrzcie w co wierzycie bo to że nikt nie zagraża nam to tylko mit
Mi natomiast się nie podoba podpis że gdybyś sie urodził w Afganistanie to zabijałbyś w imię Allaha, przecież islam nie nakazuje zabijać ludzi, a porównanie czyjejś religii do zła, (może oprócz satanizmu), to już w ogóle absurd;/ -
Pomysł dobry, podpis do kitu.
Zło nic nie wybiera bo nie istnieje. To jedynie abstrakcyjna wartość wymyślona przez człowieka jako ocena negatywnych odczuć i emocji.
Dużo lepszy moim zdaniem byłby np: Środowisko:To ono warunkuje kim tak naprawdę się staniesz.
Całym sercem zgadzam się z przesłaniem demotywatora. Co prawda wierzę, że wciąż można odrzucić sposób życia proponowany przez otoczenie, jeśli jest się wystarczająco silnym, ale niezaprzeczalną prawda jest taka, że w innym środowisku o wiele trudniej byłoby nam być tym kim jesteśmy teraz. I być może nie stać nas na taką siłę. Przyjmuję tą prawdę i jestem uczciwa wobec siebie: jestem dobrym, przyzwoitym człowiekiem dlatego, że miałam bardzo łatwo - rodziców, którzy zawsze dawali mi dużo miłości, ciepły dom, żyłam w wolnym państwie, nie doświadczyłam wojny, przemocy, zła. I wiem, że nie mam prawa osądzać innych, którzy wychowali się w innych warunkach. Nie mam prawa uważać się za lepszą, bo być może mam o wiele mniej siły od ludzi, których los naprawdę doświadczył. I nie uważam, żeby Bóg miał prawo potępiać ludzi, którzy wiodą podłe życie, bo takie dostali właśnie warunki - a ja, załóżmy, dołączę do chóru aniołków, bo żyłam w swoim kolorowym świecie, gdzie największą zbrodnią jest odpisywanie na kartkówce? To nie jest sprawiedliwa koncepcja. Moje rozważania skierowane są do osób wierzących w ideę Boga zbawiciela, proszę osoby niewierzące o nietraktowanie tej wypowiedzi jako prowokację - wy przynajmniej macie o jeden problem egzystencjalny mniej :)
Konformizm ;]
Jeśli nie masz jaj to nie potrafisz się wyrwać.
Dla przykładu w Niemczech nie wszyscy byli hitlerowcami.
W slumsach nie wszyscy są gangsterami - wcale nie mało osób zostaje np. policjantami.
To, że autorowi demota brak jaj (ewentualnie może być kobietą więc zrozumiałe że nie ma tej "odwagi") to nie znaczy, że każdy taki jest.
Dla przykładu w tej chwili nie zgadzanie się z doktrynami partii w Korei Północnej karane jest śmiercią.
Dla przykładu publiczne wyrażenie poglądów innych niż te przyjęte przez partie 1950 w ZSRR skutkowało wysłaniem ciebie, oraz całej twojej rodziny do guagu.
Papież niemieckiego pochodzenia Ratzinger był w HitlerJugent szkolony do zabijania ludzi i co zabijał ? Dziadek Donalda był w Wermachcie i nie wiemy ilu polaków zabił... bo Donald twierdzi że nic nie wie chociaż jest historykiem z wykształcenia. Wy też mieliście wybór wybierając Donalda , daliście się zmanipulować. Polacy giną od kul i noży.
Nie wiem znów czy takie zło...Ci ludzie walczą o swoje i zazwyczaj są przekonani o słuszności idei.Gdyby demoty istniały w nazistowskich Niemczech pewnie powstałby taki sam.Zamiast talibów dla przykładu byłoby zdjęcie z Powstania Warszawskiego z podpisem 'Gdybyś urodził się w Polsce,mordowałbyś swoich dobrodziejów'.Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.Mimo tego daję mocne,bo sam zrobiłem podobny tylko,że o religii.
Jesteście beznadziejni. Demot jest świetny i nie piep*zcie, że byście byli inni, bo tak jak każdy inny (i niestety ja pewnie też) poddalibyście się wyżej władzy "bo wszyscy tak robią". "Zawsze można było wybrać."? Chyba żartujecie. Myślicie, że ktoś z was miałby jaja otwarcie sprzeciwić się całej reszcie? No właśnie, nie mielibyście. I nie krytykowałbym was za to, gdyby nie to, że nie umiecie się do tego przyznać.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 maja 2010 o 23:25
1. Żołnierz Wehrmachtu jest symbolem dlatego nie widzę błędu z braku SS..
2. Wiek jest trochę błędny bo werbuje się dzieci po wzroście a nie po wieku.. Ale rozumiemy kolejna symbolika :)
3. Czysta prawda.. w dzielnicy MS13 (ukazane na obrazku) 90% wchodzi do gangu a reszta ginie przez to że ktoś z rodziny jest w gangu..
4. Przepraszam bardzo wszystkich którzy widzą tu błąd..
Afganistan leży na terenie w którym obowiązuje Koran..
A w nim jest jasno napisane co mają robić z niewiernymi..
Dlatego nasi Żołnierze muszą się tak samo obawiać bojowników jak i cywili..
Jest także druga równie ważna zasada...
"Gość w domu.. Bóg w domu" zasada znana jak świat ale na tamtych terenach uważana za świętość..
Jeśli wojska dojadą do miasta gospodarz który do nich strzelał gdy jechali do niego przyniesie poczęstunek a nawet wyda córkę za mąż..
ALE :D
Jeśli wyjadą to po 100m od miasta zaczną do nich strzelać...
demot:Urodzilem sie:w dzielnicy, gdzie 3/4 osob to dresiarze, cpuny, narkomani, gdzie policja boi sie po nocach jezdzic, gdzie mąż zatłukł żonę siekierą na ulicy, gdzie każdy sprzeda Cię za paczke fajek, mieszkałem tam przez 18 lat, nie cpam, nie pale a wyszedłem na ludzi...
gratulacje że porównujesz palenie papierosów do uprowadzenia i szkolenia na morderców.... powiesz nie?? strzelisz focha i powiesz że wolisz zostac piłkarzem?? kula w głowe.. jeśli odmówisz papierosa ktoś cie do tego zmusi?? wymordują rodzine??
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 maja 2010 o 2:07
JEZU! Moj przyjaciel urodzil sie w dzielnicy gangow! Zdal matule poszedl na studja! Moj dobry znajomy urodzil sie w afryce mieszkal tam 12 lat nastepnie wyjechal do francji poszedl do szkoly zostal policjantem, moj kolega muzulmanin wiezyl w to w ta wiare pol zycia po czym stal sie swiadkiem Jechowy! A ty?! jestes dresem Nienawidzisz policji? Nienawisc rodzi nienawisc! Mozesz byc bogaty miec wszystko i sie stoczyc mozesz miec NIC i wyjsc na ludzi! Albo poprostu kierowac sie myslami innych ktorzy zyja obrazkiem z internetu... Zastanow sie!
to gowno prawda jest bo ja znam paru afgancow i mam 2 w klasie
w londynie i oni mieli problemy z wyjechaniem z afganistanu ale nei musieli nikogo zabijac
dla mnie mało inteligentny demotywator.. myślę, że więcej jest ludzi dobrych, tylko media ukazują tak tamte tereny i ludzie myślą tylko poprzez stereotypy.
To My sobie wybieramy wcielenie... jesli sie gdzies urodziles to znaczy ze masz cos do przerobienia w tym zyciu :) taka teoria o reinkarnacji dla tych co sobie zadaja takie glupie pytania i nie znajduja odpowiedzi we wlasnej wierze.. :)
Afganistanczycy nie walczą w imię allaha bronią tylko własnego terenu.. To nie Afganistan sie wp*dala do Usa tylko odwrotnie, A cały zamach był symulowany przez rząd amerykanski...
I w ramach obrony własnej rozpierniczyli w drobny mak posągi Buddy a potem zaczęli traktować swoje kobiety gorzej niż bydło i zabronili dzieciom się bawić.
Powtarzaj to sobie tak długo, aż w to uwierzysz.
Haludek: ale Afganistan to nie tylko Talibowie. Akurat ta grupa miała realną siłę i przejęła władzę. Pytanie tylko skąd u diabła wzięli amerykańską broń i amerykańskie wyszkolenie? W pewien sposób odpowiada na to pytanie film Rambo III;) Dlatego proszę zapoznajcie się z historią danego kraju aby komentować cokolwiek.
Bardzo dobry demot. Jeśli komuś się wydaje, że tak łatwo powiedzieć nie, a nawet przeciwdziałać to polecam film Sophie Scholl odnośnie nazistowskich Niemiec...
Niezłe ale poza Afganistanem. Gdybym tam się urodził to na 95% bez wyrzutów sumienia strzelałbym do ludzi, którzy z jakiegoś powodu wkroczyli do mojego kraju i chcą mnie uszczęśliwić na siłę, najpierw wprowadzając komunizm a kiedy indziej demokrację.
Beznadziejne... Ilu było Niemców podczas wojny, którzy pomagali. Podobnie jest z wszystkimi innymi przypadkami. Tak samo można powiedzieć, że urodziliśmy się w Polsce, więc jesteśmy pijakami... Pomyśl, zanim wstawisz stereotypowego demota... Pozdro dla dobrych ziomków.
Guwno prawda! Możecie się oszukiwać, że to nie wasza wina, że to nie wy jesteście odpowiedzialnie, że niby nie mieliście innego wyjścia, itd.... Nic wam takie tłumaczenie nie da, w niczym nie pomoże. Po co w ogóle próbować? Każdy człowiek jest odpowiedzialny za swoje czyny. Koniec i kropka.I to nie ma nic wspólnego z waszym wyobrażeniem "etyki","moralności","religii" itp., ani z "miejscem i czasem". Kamień rzucony w wodę wywołuje fale.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 czerwca 2010 o 14:23
Demot ogólnie płytki, stereotypowy. Ciesz się, że dałeś tam słowo "PRAWDOPODOBNIE", bo nie szczędziłbym słów aby określić stopień twojej żenującej głupoty. Jeśli jesteś słaby i poddałbyś się presji otoczenia, zachowaj to dla siebie. MINUS!
Ale bog cie kocha! hahahahaha
Czysta demotywująca prawda.
Zawsze można powiedzieć NIE
a urodziliście się niedawno i jesteście liberałami (i część ateistami) oto jest cały wybór społeczeństwa łatwo przyjąć jakiś punkt widzenia jeśli jest się manipulowanym przez siły 3
ale wszyscy maja wybór i mogli by trochę pomyśleć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 20:33
Wampiranta: Jeśli człowiek nie może się sprzeciwić wobec naciskających go i wybrać własnej ścieżki jaki sens ma jego życie, po co się starać jak na nic nie mamy wpływu, gdzie jest wolna wola którą dał nam stwórca, której przykładem jest ojciec Maksymilian Kolbe. Jeśli ludzie będą się godzić na zło, co więcej będą je wspierać to ten świat nie zmieni się na lepsze. (jestem liberałem i ateistą, co nie znaczy że nie doceniam np. działalności JP2 który narażając życie szerzył pokój, i podchodził do Islamu z przyjaźnią, a nie jak większość katolików z "widłami")
W sumie to każdy z nas ma wpływ na to jacy są inni... nic dziwnego że mamy setki,
,,ateistów", ,,agnostyków", ,,katolików" itp, którzy nawet nie potrafią
uzasadnić dlaczego tak siebie nazywają. Jeśli chodzi o ,,powiedzieć nie"
zawsze można
tylko czasem można za to zginąć. W moim środowisku wszyscy są tacy sami. każdy wygląda tak
samo, słucha tego samego itp. okazuje się że w domu mają płyty innych zespołów i w sklepach
zwracają uwagę na inne rzeczy... czasem nawet jeśli nie pasują nam zasady otaczającego nas
społeczeństwa, przyjmujemy je ze strachu przed samotnością.
@Qurvishon - bez zła nigdy nie
poczuł byś się szczęśliwy. cień i światło można odróżnić tylko gdy występują razem,
paluszki są najbardziej słone gdy zjesz przedtem coś słodkiego, największą radość poczujesz
gdy pomogą ci w smutku. proste... jaj jestem katolikiem, a ty ateistą, ale chyba nawet przyświeca
nam wspólny cel, tylko, że jeśli chcesz trafić do wszystkich to musisz się powoływać na
autorytety uniwersalne. antyklerykał nie uzna Maksymiliana Kolbe ani JP2 za kogoś kogo warto
słuchać.
ale spokojnie możesz się powołać na A.Einsteina czy innych uznanych przez cały (z
tych troszkę mądrzejszych) świat...
http://www.youtube.com/watch?v=d3pCQysucls
(to jego słowa i radzę obejrzeć)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2010 o 9:47
"urodzilbym sie w afganistanie i pewnie zabijalbym w imie allacha" luudzie prosze...
tam ludzie normalnie zyja.
to ze sa grupki i bazy talibów nie znaczy ze rodzac sie w afganistanie musze do nich nalezec, co jest malo prawdopodobne. Na dodatek talibowie "zamieszkuja" tylko czesc afganistanu...
Gdybyś się urodził 22-78 lat temu w okolicach Srebrenicy, to byś nie żył ... W poco niektórych państwach jeszcze średniowiecze się nie skończyło... Gdybyś urodził się w Polsce w XXI w. masz 80% szansy zostać analfabetą ,90% grać w CS i ciągle o tym gadać, 70 % szans że Polska pisał byś z małej litery i 99 % szans że oglądałbyś demotywatory.pl
urodziłam się w kościelnym państwie, i cały kościół mam w dupie.. wystarczy pomyśleć własnym mózgiem aby nie być takim jak cały naród (nie mówię tu np. o zmuszaniu do niektórych rzeczy), to jest manipulacja społeczeństwem - wszystko ci z góry narzucą tak ze nawet myśleć nie musisz, wszystko podane na tacy,
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 16:18
Qrvishon: ty zdajesz sobie sprawę, że a tym padole łez były i są czasy i miejsca gdzie za "nie" płaciło się życiem. Powiedz co ty byś robił gdyby ci przyłożyli broń do głowy, a nawet często, do twojej rodziny? Też byś gadał o wolnym wyborze?
ciebie też ;)
akurat w Afganistanie większość nie jest talibami
Urodziłeś się w Polsce, więc pewnie jesteś złodziejem, pijakiem, rasistą.
Fajne są stereotypy, nie?
Własnie prawdopodobnie byłbyś nie prawda jeżeli masz silne poczucie sprawiedliwości to nie będziesz zabijał niewinnych itd poza tym nie każdy niemiecki żołnierz był zły
Zło to pojęcie względne, zależne od wielu czynników. W niektórych krajach za onanizm jest przewidziana kara śmierci, bo tam jest to złe. I co, pójdziecie do piekła wszyscy? Nie, bo to jest pojęcie względna. Potencjalny hitlerowiec miał do wyboru: walkę o swój kraj, więc i rodzinę w szeregach armii niemieckiej, albo hańbę. Dla niego źli byli Polacy, dla nas Niemcy. Ot, cała filozofia.
To nie stereotypy. Poczytaj sobie o czymś takim, jak 'Efekt lucyfera'.
Niekoniecznie. Nie powinno się pisać ogólnie za wszystkich.
Demotywator bardzo dobry, ale zwróćcie uwagę też na to, że chrześcijanie zabijali w czasie wypraw krzyżowych muzułmanów.
Fakt !
a muzułmanie zabijali chrześcijan ...
Poczytaj jak było na bałkanach po rozpadzie ZSRR ile tam Muzłumanów zgineło
Tak, ale to nie było za religię. Chcieli (chrześcijanie) chronić największą relikwię - Grób Chrystusa. I to nieprawda, co niektórzy mówią, że dawali muzułmanom wybór - chrzcisz się, albo śmierć. TO NIE O TO CHODZIŁO!
a ludzie zabijali ludzi...
@damiano011 nie tylko na wyprawach krzyżowych ale także w XX wieku. na przykład bałkańscy
katolicy utworzyli w Jasenovacu obóz koncentracyjny dla prawosławnych, oczywiście kościelna
cenzura to zataja
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 20:47
Poza krucjatami była jeszcze inkwizycja...
robertflash świetnie podsumował tą dyskusje. Rozumiem że zamierzacie podliczyć która grupa zabiła większą ilość przeciwnika i dobić jeszcze kilkanaście tysięcy żeby było równo i po sprawie?
a muzułmanie w wyprawach krzyżowych nie zabijali chrześcijan?
@baki997 & Gawith92
Zauważcie, że to nie muzułmanie organizowali krucjaty, więc można to potraktować jako obronę konieczną, zwłaszcza, że nowoczesny Kościół sam przyznaje się do błędów pokroju wypraw krzyżowych czy inkwizycji. Zresztą poczytajcie sobie chociażby o chrystianizacji Skandynawii, bo wcale nie było tak, że chrześcijaństwo było cacy, tylko w kółko ktoś chciał je wytępić.
Ej... co wy chcecie od Wehrmachtu, mogło być zdjęcie SS, bardziej by pasowało jako obrazek przedstawiający Hitlerowców. Przecież tam to jest zwykła armia niemiecka.
niestety nie do końca. Wehrmacht też miał udział w zbrodniach hitlerowskich, szczególnie w
Polsce. sięgnij chociażby po "Zbrodnie Wehrmachtu w Polsce" Jochena Böhlera.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 18:07
A sądzisz że inne armie świata to były święte, i idąc przez zajmowane terytoria tylko grzecznie się uśmiechali i mówili "dzień dobry"?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 18:16
wykrzywiasz w tym momencie moją wypowiedź. nieładnie tak. raczej nie ma czegoś takiego jak "czyste wojsko". tylko, że to nie oznacza, że Wehrmacht był wyłączony z machiny hitlerowskiej. dużo Niemców i tak obciążonych historią przodków chciało wierzyć, że Wehrmacht "był czysty", a nie był.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 18:18
molokomotywa, Wehrmacht nie był wyłączony z machiny hitlerowskiej, bo to on był tej machiny głównym narzędziem wykonawczym. Chodzi mi o to, że tam byli zwykli ludzie - dobrzy lub gorsi, ale nie inni niż na całym świecie (a na pewno lepsi niż żołnierze ruscy, co to ze wsi wywiezieni dostali karabin, i dawaj gwałcić, za Stalina i matke Rosję!).
i niestety nie masz na to wpływu ;/
Jak dla mnie powinnien być w top10...
ale jestesmy polakami, urodzilismy sie w polsce, i tez uwazamy ze dobrze robimy robiac to co robimy, choc niekoniecznie tak jest:)
Bardzo słusznie i logicznie poprawnie. Autor użył słowa 'prawdopodobnie', które ma tutaj wielką moc. A fakt, że sytuacje wyżej właśnie są prawdopodobne tylko umacnia mnie w słuszności tych twierdzeń. Nielichy pomysł +
jak byłby wybór to 3 ;p xD
człowiek jest odpowiedzialny za swoje czyny, nawet pomimo fatalnego otoczenia. W każdym z powyższych przykładów można się doszukać ludzi dobrych.
ale dobre wzorce muszą być wpierw przeszczepione nam w procesie socjalizacji (lub resocjalizacji). Inaczej nie ma wyboru - człowiek który całe życie widział gwałty i mordy, a nie widział dobra sam dobry nie będzie.
Zdecydowanie zgadzam się z robalem. Nigdy nie jest tak, że otacza Cię samo zło.
I co z tego robal? Demot jest chyba najlepszym demotywatorem jaki życiu widziałem- to świat i sytuacje czasem robią z czlowieka złego.
demot: gdybys urodzil sie w Polsce:pier*olil bys farmazony na demotywatorach
Jest się nie takim jak myślimy o sobie my, nie takim jak myślą o nas inni...Jest się takim jak miejsce w którym się jest!
pomysł fajny, tylko te błędy strasznie rażą.
Zabijałbyś piszemy łącznie.
Prawda, ale tylko czasami.Można się przeciwstawić i wyjść na człowieka.Najlepszy przypadek to południowoamerykańscy piłkarze, którzy urodzili się w dzielnicach nędzy.
Nie ma zła...To co my uważamy za złe to oni uważają za dobre. W końcu czyż to nie piękne umrzeć dla boga nawet drogą wysadzania się w powietrze w zatłoczonym metrze? Z wyprawami krzyżowymi było bardzo podobnie/ W 1212r. tak dużo dzieci poświęciło się także dla boga... Dlatego uważam ,że ateizm nie jest wcale taki zły jak go malują wierzący ;-)
flug, Mylisz się. Zbrodniarze może i tak, ale samobójcy robią to tylko i wyłącznie dla jakiegoś swojego boga, no bo przecież nie dla lansu.
Ale urodzilem sie w Polsce i jestem Polakiem :)
niech mi ktoś powie za co ten wyżej dostał minusa. (?!)
Ode mnie za niezrozumienie demota.
brawo za ten komentarz powyżej. Lepiej tego ująć nie można było !!!
A gdybyś urodził się w dzisiejszych czasach w państwie polskim prawdopodobnie byłbyś jebniętym, fanatycznym katolem.
Czasem można urodzić się w niewłaściwym miejscu i niewłaściwym czasie. Ale tylko tępe, słabe jednostki wybierają złą drogę.
Już widzę te minusy od plebsu.
ja bym mogła żyć w 1920 :D hitlerowcy w mudnurach wyglądali pociągająco pewnie :>
Fajne mieli te mundurki :D.
demot:Człowiek rodzi się czysty:a otoczenie kształtuje jego charakter
zostałbyś *
mordowałbyś *
zabijałbyś *
demot: Ale urodziłeś się w Polsce:i jesteś demotowcem
najlepszy jaki ostatnio widzialam...a demot wyżej też dobry, przesłanie podobne
Na szczęście gdybyś urodził się w Ameryce i brałbyś udział w wojnie w Wietnamie, Afganistanie, Iraku... To byłbyś wybrany przez DOBRO i zabijałbyś w słusznej sprawie...
TEN OSTATNI PRZYKŁAD NIE POWINIEN MIEĆ TUTAJ MIEJSCA! Parszywa Ameryka prowokuje cały świat do uznawania swoich wrogów za terrorystów...
Te błędy, to jakaś masakra. Demot z rażącymi ortografami na głównej, a potem dziw, że dzieci nie znają zasad pisowni ojczystego języka...
To ostatnie to jest przegiecie.. gówno wiesz, tak naprawde..
wczoraj był ciekawy program na kanale "Planette" rozmawiali min. filozofowie na temat wolnej woli, doszli do wniosku, że nie ma czegoś takiego jak wolna wola, to jest czyste złudzenie, nawet czynności które teraz wykonujemy nie są powiązane z "wolną wolą" trudno mi to teraz wytłumaczyć, polecam program "bliżej prawdy" na kanale "Planette"
[...] Somalii prawdopodobnie w wieku 12 lat brzmi jakbyś się rodził 12-to latkiem bo niema tam przecinka
wielokropek składa się z trzech kropek. dwie kropki ma dwukropek, ale ten z kolei posiada pionową budowę. pisząc po Polsku, używajmy też poprawnie polskiej interpunkcji, proszę.
nie wspominam już o innych błędach, bo inni o nich mówili. ale skoro to strona, którą odwiedzają tysiące ludzi dziennie, można by się postarać o poprawność demotów...
bardzo dobry demot, daje do myślenia
Stereotypy i bezmyślność autora w pigułce.
to nie Afgańczycy zabijają w imię Allaha tylko Talibowie. A to jest duża różnica ;).
Taliban kontroluje ok 80 % obszaru Afganistanu, a wg. innych nawet do 90%. więc jaka to różnica?
G prawda, że zło wybiera człowieka - człowiek zawsze ma wybór :)
Nawet czasem może wybrać życie lub śmierć.
Bardzo dobre, też kiedyś o tym myślałam- jestem dumna z tego że jestem Chrześcijanką, urodziłabym się gdzieś indziej i modliła do Buddy...Tylko jedna sprawa-zostaŁBYŚ- to słowo pisze się łącznie.
Heh jak byś miała cokolwiek w głowie to byś wiedziała że buddyzm to najbardziej pokojowa religia świata.
Apox, a czy ja wspomniałam że jest inaczej? Zwracam jedynie uwagę na fakt iż miejsce urodzenia ma wpływ na nasze życie.
demot:A gdybyś się urodził w Ameryce:być może w przyszłości też byś mordował bezbronnych Afganistańczyków/Irakijczyków i dostawał za to pokojowe nagrody nobla
zawsze można chociaż próbować przeciwstawić się otoczeniu, nie robić tego co inni, tyle, że nie każdy ma wystarczająco silny charakter i nie każdy po prostu chce...
długi demotywator = główna
demot:Gdybyś urodził się w Polsce:byłbyś katolikiem
a ja wolałbym tam się urodzić bo nikt nie dawałby mi 1 za zadania domowe
a ja powiem tylko ze W IMIE ALLAHA NIKT NIE MOZE ZABIC! zeby wypisywac jakies brudy na czyjas religie to najpierw trzeba ja dobrze poznac zeby wiedziec w ktorym momencie robi sie z siebie idiote. ..
Ku**a mać, co to znaczy 'zabijał byś'? Co Wy macie z tym 'byś'? Po co robicie przed nim spację?
hmm.. Somalia brzmi świetnie, poproszę!
Teee... jak się urodzę na terytorium gangu - będę handlował prochami tak? No to jeśli każdy tam handluje to kto kupuje? Będzie błędne koło - nikt nie zarobi tak?
Tak samo jest z religią.
A gdybys sie urodzil w Polsce to bylbys katolikiem....
Chyba, ze masz mozg i go uzyjesz i sam wybierzesz kim chcesz byc...
Tak dobry demot bo ma jakieś przesłanie i pokazuje prawdę.
W imię allaha europa zostanie zniszczona przy wsparciu lewicy (sierpa i młota z którym już kiedyś mieliśmy poważne problemy), anarchistów , antifa i innych ultra lewicowych idiotów
Spójrzcie w co wierzycie bo to że nikt nie zagraża nam to tylko mit
Mi natomiast się nie podoba podpis że gdybyś sie urodził w Afganistanie to zabijałbyś w imię Allaha, przecież islam nie nakazuje zabijać ludzi, a porównanie czyjejś religii do zła, (może oprócz satanizmu), to już w ogóle absurd;/ -
A skąd ty taki mądry? Gdybyś tam był, nawet byś nie śmiał się sprzeciwić. Głównie dlatego, że szkoliliby cię od początku, co masz robić dla Allaha.
Co ludzkość się tak satanizmu uczepiła? Satanizm nie jest jakąś jednolitą religią jest kilka "różnych" grupek ,które zasadniczo się różnią.
Pomysł dobry, podpis do kitu.
Zło nic nie wybiera bo nie istnieje. To jedynie abstrakcyjna wartość wymyślona przez człowieka jako ocena negatywnych odczuć i emocji.
Dużo lepszy moim zdaniem byłby np: Środowisko:To ono warunkuje kim tak naprawdę się staniesz.
gdybyś urodził się w 1920 w Niemczech prawdopodobnie byłbyś nazistą, a nie hitlerowcem, do hitlerowców to strzelało się w podstawówce.
Całym sercem zgadzam się z przesłaniem demotywatora. Co prawda wierzę, że wciąż można odrzucić sposób życia proponowany przez otoczenie, jeśli jest się wystarczająco silnym, ale niezaprzeczalną prawda jest taka, że w innym środowisku o wiele trudniej byłoby nam być tym kim jesteśmy teraz. I być może nie stać nas na taką siłę. Przyjmuję tą prawdę i jestem uczciwa wobec siebie: jestem dobrym, przyzwoitym człowiekiem dlatego, że miałam bardzo łatwo - rodziców, którzy zawsze dawali mi dużo miłości, ciepły dom, żyłam w wolnym państwie, nie doświadczyłam wojny, przemocy, zła. I wiem, że nie mam prawa osądzać innych, którzy wychowali się w innych warunkach. Nie mam prawa uważać się za lepszą, bo być może mam o wiele mniej siły od ludzi, których los naprawdę doświadczył. I nie uważam, żeby Bóg miał prawo potępiać ludzi, którzy wiodą podłe życie, bo takie dostali właśnie warunki - a ja, załóżmy, dołączę do chóru aniołków, bo żyłam w swoim kolorowym świecie, gdzie największą zbrodnią jest odpisywanie na kartkówce? To nie jest sprawiedliwa koncepcja. Moje rozważania skierowane są do osób wierzących w ideę Boga zbawiciela, proszę osoby niewierzące o nietraktowanie tej wypowiedzi jako prowokację - wy przynajmniej macie o jeden problem egzystencjalny mniej :)
Konformizm ;]
Jeśli nie masz jaj to nie potrafisz się wyrwać.
Dla przykładu w Niemczech nie wszyscy byli hitlerowcami.
W slumsach nie wszyscy są gangsterami - wcale nie mało osób zostaje np. policjantami.
To, że autorowi demota brak jaj (ewentualnie może być kobietą więc zrozumiałe że nie ma tej "odwagi") to nie znaczy, że każdy taki jest.
Dla przykładu w tej chwili nie zgadzanie się z doktrynami partii w Korei Północnej karane jest śmiercią.
Dla przykładu publiczne wyrażenie poglądów innych niż te przyjęte przez partie 1950 w ZSRR skutkowało wysłaniem ciebie, oraz całej twojej rodziny do guagu.
Papież niemieckiego pochodzenia Ratzinger był w HitlerJugent szkolony do zabijania ludzi i co zabijał ? Dziadek Donalda był w Wermachcie i nie wiemy ilu polaków zabił... bo Donald twierdzi że nic nie wie chociaż jest historykiem z wykształcenia. Wy też mieliście wybór wybierając Donalda , daliście się zmanipulować. Polacy giną od kul i noży.
Nie wiem znów czy takie zło...Ci ludzie walczą o swoje i zazwyczaj są przekonani o słuszności idei.Gdyby demoty istniały w nazistowskich Niemczech pewnie powstałby taki sam.Zamiast talibów dla przykładu byłoby zdjęcie z Powstania Warszawskiego z podpisem 'Gdybyś urodził się w Polsce,mordowałbyś swoich dobrodziejów'.Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.Mimo tego daję mocne,bo sam zrobiłem podobny tylko,że o religii.
ale z afganistanem to fail...
Jesteście beznadziejni. Demot jest świetny i nie piep*zcie, że byście byli inni, bo tak jak każdy inny (i niestety ja pewnie też) poddalibyście się wyżej władzy "bo wszyscy tak robią". "Zawsze można było wybrać."? Chyba żartujecie. Myślicie, że ktoś z was miałby jaja otwarcie sprzeciwić się całej reszcie? No właśnie, nie mielibyście. I nie krytykowałbym was za to, gdyby nie to, że nie umiecie się do tego przyznać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2010 o 23:25
DOBRY DEMOT..
1. Żołnierz Wehrmachtu jest symbolem dlatego nie widzę błędu z braku SS..
2. Wiek jest trochę błędny bo werbuje się dzieci po wzroście a nie po wieku.. Ale rozumiemy kolejna symbolika :)
3. Czysta prawda.. w dzielnicy MS13 (ukazane na obrazku) 90% wchodzi do gangu a reszta ginie przez to że ktoś z rodziny jest w gangu..
4. Przepraszam bardzo wszystkich którzy widzą tu błąd..
Afganistan leży na terenie w którym obowiązuje Koran..
A w nim jest jasno napisane co mają robić z niewiernymi..
Dlatego nasi Żołnierze muszą się tak samo obawiać bojowników jak i cywili..
Jest także druga równie ważna zasada...
"Gość w domu.. Bóg w domu" zasada znana jak świat ale na tamtych terenach uważana za świętość..
Jeśli wojska dojadą do miasta gospodarz który do nich strzelał gdy jechali do niego przyniesie poczęstunek a nawet wyda córkę za mąż..
ALE :D
Jeśli wyjadą to po 100m od miasta zaczną do nich strzelać...
Dlatego Brawa za demota ;)
demot:Urodzilem sie:w dzielnicy, gdzie 3/4 osob to dresiarze, cpuny, narkomani, gdzie policja boi sie po nocach jezdzic, gdzie mąż zatłukł żonę siekierą na ulicy, gdzie każdy sprzeda Cię za paczke fajek, mieszkałem tam przez 18 lat, nie cpam, nie pale a wyszedłem na ludzi...
Tego nie wiemy...
gratulacje że porównujesz palenie papierosów do uprowadzenia i szkolenia na morderców.... powiesz nie?? strzelisz focha i powiesz że wolisz zostac piłkarzem?? kula w głowe.. jeśli odmówisz papierosa ktoś cie do tego zmusi?? wymordują rodzine??
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 2:07
A dostales po trzwazy bo niechciales zapalic? Nie? To widze ze bylismy na roznych blokowiskach!
JEZU! Moj przyjaciel urodzil sie w dzielnicy gangow! Zdal matule poszedl na studja! Moj dobry znajomy urodzil sie w afryce mieszkal tam 12 lat nastepnie wyjechal do francji poszedl do szkoly zostal policjantem, moj kolega muzulmanin wiezyl w to w ta wiare pol zycia po czym stal sie swiadkiem Jechowy! A ty?! jestes dresem Nienawidzisz policji? Nienawisc rodzi nienawisc! Mozesz byc bogaty miec wszystko i sie stoczyc mozesz miec NIC i wyjsc na ludzi! Albo poprostu kierowac sie myslami innych ktorzy zyja obrazkiem z internetu... Zastanow sie!
Jakbym urodzil sie w afganistanie to zabijałbym broniąc kraju
to gowno prawda jest bo ja znam paru afgancow i mam 2 w klasie
w londynie i oni mieli problemy z wyjechaniem z afganistanu ale nei musieli nikogo zabijac
demot:gdybyś poczytał:o wojnie w Afganistanie. To nie kreował byś ich na terrorystów medialna kukło
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 8:56
W Somalii do wojska? Bardziej do rebelii, która tłucze się z wojskiem o władze.
Mam kumpla z Somalii, jemu udało się wyrwać z tamtego miejsca.
demot:Gdybanie:Jedna z najefektywniejszych form przynudzania
Człowiek rodzi sie ze swoimi cechami , otoczenie wywiera na niego minimalny wpływ
a że urodziłem się w Polsce jestem katolikiem
demot:Ale urodziłeś się w Polsce:I jesteś sfrustrowanym katolem, antysemitą, z kompleksem mniejszości, pozbawionym zdolności do logicznego myślenia.
Święte słowa.
ta twarz na pierwszym zdjęciu... Józek?
nie chce krakać ale to szczera prawda nie bede sie rozpisywać
bo to błędy ludzi
dla mnie mało inteligentny demotywator.. myślę, że więcej jest ludzi dobrych, tylko media ukazują tak tamte tereny i ludzie myślą tylko poprzez stereotypy.
demot:Są orty:Jest główna.
To My sobie wybieramy wcielenie... jesli sie gdzies urodziles to znaczy ze masz cos do przerobienia w tym zyciu :) taka teoria o reinkarnacji dla tych co sobie zadaja takie glupie pytania i nie znajduja odpowiedzi we wlasnej wierze.. :)
Szkoda że autora nie wybrał słownik ortograficzny...
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629504
Afganistanczycy nie walczą w imię allaha bronią tylko własnego terenu.. To nie Afganistan sie wp*dala do Usa tylko odwrotnie, A cały zamach był symulowany przez rząd amerykanski...
I w ramach obrony własnej rozpierniczyli w drobny mak posągi Buddy a potem zaczęli traktować swoje kobiety gorzej niż bydło i zabronili dzieciom się bawić.
Powtarzaj to sobie tak długo, aż w to uwierzysz.
Haludek: ale Afganistan to nie tylko Talibowie. Akurat ta grupa miała realną siłę i przejęła władzę. Pytanie tylko skąd u diabła wzięli amerykańską broń i amerykańskie wyszkolenie? W pewien sposób odpowiada na to pytanie film Rambo III;) Dlatego proszę zapoznajcie się z historią danego kraju aby komentować cokolwiek.
demot:A gdybyś jednak nie chciał:to byłaby prawdopodobnie ostatnia odmowa w twoim życiu.
jeden z najlepszych demotów jakie widziałem! Duży plus ode mnie
tja... prawda... Że niby zawsze można powiedzieć "NIE" ?:) hyh powodzenia ;]
jak najbardziej czysta prawda, [+]
Bardzo dobry demot. Jeśli komuś się wydaje, że tak łatwo powiedzieć nie, a nawet przeciwdziałać to polecam film Sophie Scholl odnośnie nazistowskich Niemiec...
Najlepszy demot jaki widziałem..
Sama prawda ;-/ ..
fucking life..
Bzdura. Każdy sam wybiera jak postępuje i każdy ponosi za to odpowiedzialność.
Takie teksty to tylko szukanie usprawiedliwienia.
Stare polskie przysłowie mówi, że każdy jest kowalem swojego losu.
mistrz demot 100% prawdy
"Gdybyś urodził się w Polsce prawdopodobnie byłbyś pseudo-katolikiem"
"Prawdopodobnie" działa, ale może dla mas.
Najważniejsze to zyskać samoświadomość, a reszta to już są szczegóły.
Niezłe ale poza Afganistanem. Gdybym tam się urodził to na 95% bez wyrzutów sumienia strzelałbym do ludzi, którzy z jakiegoś powodu wkroczyli do mojego kraju i chcą mnie uszczęśliwić na siłę, najpierw wprowadzając komunizm a kiedy indziej demokrację.
Beznadziejne... Ilu było Niemców podczas wojny, którzy pomagali. Podobnie jest z wszystkimi innymi przypadkami. Tak samo można powiedzieć, że urodziliśmy się w Polsce, więc jesteśmy pijakami... Pomyśl, zanim wstawisz stereotypowego demota... Pozdro dla dobrych ziomków.
pomyślałem i wstawiłem stereotypowego Demota więc?? nie pisz mi co mam robic.
Guwno prawda! Możecie się oszukiwać, że to nie wasza wina, że to nie wy jesteście odpowiedzialnie, że niby nie mieliście innego wyjścia, itd.... Nic wam takie tłumaczenie nie da, w niczym nie pomoże. Po co w ogóle próbować? Każdy człowiek jest odpowiedzialny za swoje czyny. Koniec i kropka.I to nie ma nic wspólnego z waszym wyobrażeniem "etyki","moralności","religii" itp., ani z "miejscem i czasem". Kamień rzucony w wodę wywołuje fale.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2010 o 14:23
Demot ogólnie płytki, stereotypowy. Ciesz się, że dałeś tam słowo "PRAWDOPODOBNIE", bo nie szczędziłbym słów aby określić stopień twojej żenującej głupoty. Jeśli jesteś słaby i poddałbyś się presji otoczenia, zachowaj to dla siebie. MINUS!
MS13 to najgrozniejszy gang w ameryce.
"A gdybyś jednak nie chciał" to prawdopodobnie dostał byś kulkę w łeb albo by go ci obcieli... :(