Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
6072 6531
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L lalalagirlll
+26 / 34

Pyton, u mnie identyczna sytuacja:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+17 / 29

PyronZielony czy przypadkiem masz televizje Vectra?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olciak20
+5 / 9

Nie przesadzajcie, że o kilka sekund, ja też mam n i normalną antenę w drugim pokoju i opóźnienie jest ok. jednej sekundy;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kodoroff
+1 / 3

@lynor91 Da się podłączyć pod satelitę 2 TV i nie trzeba mieć tych multiroomów, które zresztą najczęściej dają tylko do najdroższych pakietów abonamentowych... Zdaje się, że trzeba mieć odpowiedni konwerter, spliter, pare kabli i drugi dekoder i działa :) Ja też jak miałem dekoder w vectrze to miałem takie opóźnienie, więc to chyba nie jest wina satelity lecz czas obróbki na obraz przez dekoder.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noxi
+4 / 4

@lynor91: konkretnie chodzi o szybkość konwersji sygnału na poszczególnych etapach: kamera -> wóz transmisyjny -> kabel/satelita -> studio -> nadajniki naziemne/satelita -> antena -> TV. Po prostu każde przetworzenie sygnału zajmuje czas, obojętnie jak szybki sprzęt byś miał. W telewizji cyfrowej dochodzi jeszcze buforowanie sygnału (czyli przetrzymywanie go o ok. sekundę) co umożliwia niwelowanie błędów transmisji i masz piękny obraz w HD z DD 5.1. Ponieważ sygnał satelitarny wymaga bardziej kosztownych czasowo przekształceń stąd zawsze będzie miał opóźnienie w stosunku do tv analogowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matrix0123456789
+1 / 1

@kodoroff z tego co powiedziiałeś to poprostu podłaczasz wszystko drugi raz, tylko pod jedną antene?

Z tego co wiem te multiromy działaja podobnie, z taką różnicą że płacisz 1 abonament, i na obu TV masz pełny pakiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raich
+16 / 24

To zależy skąd jest sygnał odbierany, ja wiem o dwóch Astrze i Hotbirdzie(chyba)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Scoobany
+41 / 45

TVP na satelicie jest opóźniony o jakieś 3-4 sekundy względem anteny naziemnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emerce
+14 / 20

u mnie ojciec oglądał na tvp1, ja na tvp sport i było opóźnienie około 3 sekundowe ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D d3bris
+3 / 19

niestety tego doświadczyłem... musiałęm się przezucic na naziemny zaszroniony obraz :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cruelmat
+6 / 12

ja wole tak czy inaczej ogladac na dekoderze i miec znakomitej jakosci obraz ;) nie zbawi mnie max 5 sekundowe opoznienie przeciez;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ccccd
+2 / 10

W sumie co za różnica, jak każdy zobaczy to samo? Też miałem opóźnienie, ale co z tego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeusq2
+17 / 31

przeciez true demotivator sie nalezy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czaku
+5 / 9

między satelitą tvp a zwykłym było kilka sekund. Między tvp sport a tvp tez bylo pare sekund opóźnienia :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan
+4 / 20

A czy wy ogladacie mecz, czy sprawdzacie która stacja nadeje o 4 sekundy i 25 setnych pozniej od innej? wezcie sobi znajdcie inne hobby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorMerkury
+31 / 39

bo jedna relacja jest bardziej na żywo od innej... bardziej na chłodno ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AlLander
+5 / 9

SailorMerkury ująłeś to znakomicie xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxer1
+13 / 19

Ja ma takie coś w domu. Mam kablówkę Vectry, w jednym z pokoi jest dekoder cyfrowy a w drugim zwykła antena... i różnica jest właśnie 5-8s. Ojciec się parę razy wkurzył :D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wyciskaczi
+21 / 23

Ale jakby co, to idziesz do drugiego pokoju i masz "powtórkę" z akcji ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shalafi
+5 / 7

Mam to samo, tyle że ramach jednego mieszkania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TommyDMT
0 / 22

U mnie identycznie. U dziadka w pokoju TVP 1 na kablówce, a u mnie TVP HD na CYFRZE+. Wiedziałem o bramce jakieś 2-3 sekundy wcześniej. I chu*j strzelił oglądanie mundialu w jakości HD. Musiałem przerzucić się z powrotem na kablówkę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 17:09

M MichuL
+25 / 29

nie prościej zaprosić dziadka na hd ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TommyDMT
0 / 10

Jak by chciał to bym go zaprosił. A że woli oglądać w swoim pokoju na swoim tv to już jego sprawa. Zaraz zrobicie ze mnie potwora co znęca się nad swoim dziadkiem. Żenada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paix
+8 / 10

Ty potworze, znęcasz się nad dziadkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 14:41

avatar magda11270
+23 / 27

gorzej jak juz zaczyna sie np druga polowa a tu reklamy puszczaja tak jak wczoraj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarekR
0 / 2

Dobre z ty zakrzywianiem :D ale jak widać pokemony nadają na innych falach i stąd wpadło tyle minusów :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cwany256
0 / 0

rdxize1, rozwaliłeś mnie tym komentarzem Daję tobie [+].

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+9 / 15

Wszystkie problemy powinny zniknąć kiedy zostanie wprowadzony standard DVB-T i analogowe przekazy będą przeszłością. Oczywiście na satelicie zawsze są opóźnienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W widelec2
+1 / 1

Wtedy dopiero będą problemy jak przestanie odbierać z powodu byle chmurki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piterw1987
+1 / 1

@widelec2 chyba bys musial ogladac tv na mounteverest zeby pomiedzy nadajnikiem a odbiornikiem miec byle chmurke

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cwany256
0 / 0

Kłopot w tym, że nie każdego stać na telewizor z odbiornikiem DVB-T, a co najważniejsze, nie wszędzie są takie nadajniki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W widelec2
+1 / 1

Wyjaśniam swojego posta. Głównym pretekstem, aby wcisnąć ludziom DVB-T jest lepsza jakość transmisji. Prawdziwym powodem jest możliwość upchania kilku programów w niekoniecznie szerszym pasmie oraz możliwość znacznego zmniejszenia mocy nadajników, bo cyfrowa transmisja wymaga mniejszego stosunku sygnał/zakłócenia niż analogowa. No i tu jest pułapka, bo podczas burzy te zakłócenia bardzo rosną, a ponieważ sygnał jest skompresowany, to odbiór jest niemożliwy. To, co za dobrych czasów analogówki objawiało się jako trzaski/szum w czasach ch...ej i wszechobecnej cyfryzacji uniemożliwia odbiór.
Nadajniki za jakiś czas będą wszędzie, ale analogowej TV jeszcze długo nam nie wyłączą, bo do telewizji publiczej dostęp muszą mieć wszyscy, a nagłe wyłączenie nadajników analogowych odbiera do niej dostęp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 21:57

L LetMeBe
+6 / 10

u mnie na kablówce też kilka sekund później gole były niz u ludzi na osiedlu, ale całe szczęście ludzie na osiedlu kibicowali zawsze tym drużynom co ja ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kertiz
+6 / 6

U mnie satelita ma 3-4 sekundy opóźnienia od siatkowej. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cwany256
0 / 0

HeHe, dobre plusik ci się należy. [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Exe19
+7 / 11

Jak satelity są setki kilometrów nad równikiem to nie spodziewajcie się natychmiastowego obrazu. Dodatkowo znaczenie ma szybkość wewnętrznych przetworników sygnału stacji telewizyjnych, koderów, dekoderów nadajników i odbiorników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarekR
+3 / 5

Exe19 czy ty aby na pewno wiesz co piszesz..?? Nie znam dokładnych odległości satelitów od ziemi, ale gdyby było to rzeczywiście "tylko" setki kilometrów nad równikiem, to dla fal elektromagnetycznych jest to śmieszny dystans, bo one dopieerdalają Z PRĘDKOŚCIĄ ŚWIATŁA (300 000 km/s)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 10:54

avatar Exe19
0 / 0

Opóźnienie sygnału spowodowane odległością Ziemia-Orbita geostacjonarna wynosi ok. 0.12 s w jedną stronę co jest możliwe do zauważenia, ale jakoś nieprzeszkadzające w niczym. Jednak głównym źródłem opóźnień są systemy naziemne których niewielką część wymieniłem. EDIT: @lynor91 Astry i HotBirdy (satelity telekomunikacyjne odbierane w Polsce) są nad równikiem, co zwiększy odległość (od nas) i opóźnienie o parę niezauważalnych setnych sekundy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 18:20

A Aderos
-1 / 9

Przecież one są nawet źle powieszone. :P

Kierunkowa 1-12 21-60 powinna być skierowana puszkami do dołu.

A ukf-ka (jak w większości wypadków) pionowo.



lopezloo - jeżeli masz kilka odbiorników telewizyjnych w różnych pomieszczeniach, opóźnienia zawdzięczasz rozgałęźnikowi i różnej długości kablom.

matis057 - DVB w Polsce działa już od dobrego pół roku na każdym telewizorze z MPEG4

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 17:45

D dawid000
+3 / 5

ale nie wszedzie jeszcze jest dvbt, u mnie np nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jasiekj
0 / 2

Ja mam antenę i u mnie jest szybciej niż u sąsiada, który ma kablówkę (różnica 3-5 sek)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zonaimad
+1 / 3

Zapewne kablówka Twojego sąsiada korzysta z dosyłu satelitarnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C carrie31
-5 / 21

demot:I teraz wybieraj:zobaczyć gola później niż sąsiad
czy nie zobaczyć go w ogóle przez jakość obrazu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar symbian0
+7 / 11

Nie koniecznie, DVB-T to rodzaj przekazu cyfrowego nadawanego z nadajników naziemnych. Za 2 lata, przekaz analogowy zostanie wyłączony, DVB-T będzie jedynym standardem nadawania. Na 1 kanale można nadawać 5-10 kanałów. Do odbioru wystarczy normalna antena "siatka", czy "grzebień", oraz odbiornik DVB-T. Nowe telewizory już mają wbudowany w sobie. Ciekawe, że nikt nie mówi o wyłączeniu analogu, wielu ludzi posiada stare telewizory. Jak wyłączą tradycyjny sposób nadawania, będą musieli albo dokupić przystawkę do DVB-T, albo zostać abonentem C+, czy Polsatu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalYzDuzym
+2 / 8

Kasa Kasa Kasa i wszelkie serwisy oraz sklepy/hurtownie z elektroniką dostaną dopał w postaci fali klientów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matrix0123456789
0 / 0

Producenci i sprzedawcy sprzętu zyskają kasę.
Stacje telewizyjne zyskają oszczędności, bo będą mogli taniej wysyłać więcej programów
ekolodzy zyskają (?) zadowolenie z powodu mniejszej ilości fal radiowych
odbiorcy zyskają jakość obrazu
odbiorcy stracą na kosztach zakupu sprzętu cyfrowego (o ile takiego nie mają)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Scocbio
+1 / 7

tak samo u mnie +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krychu1
+2 / 2

hah miałem podbna sytuacje tyle ze ja z pendzlami ogladalem go u siebview w pokoju (satelita) a ojciec na dole (antena). ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domin2105
+1 / 3

dobre dobre

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar symbian0
+4 / 6

To normalne satelita to częstotliwość: 10,7GHz-12,7GHz, + 0.1 odległości od księżyca. Telewizja naziemna to: 177,5MHz-858MHz, odległość kilku do kilku dziesięciu Km od nadajnika. Dodatkowe późnienie może też być spowodowane przez ośrodek nadawczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rdxize1
+2 / 8

od księżyca? haha, cool story,bro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hadrian93
+3 / 9

"od księżyca? haha, cool story,bro" Tak, ale to jest proporcja a nie sama odległość.
To dla tego, żeby satelita "kręciła się" z taką samą prędkością jak ziemia.
Arthur C. Clarke był pisarzem, ale on właśnie to wyliczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skipper1
0 / 2

a z Polsatem o0dwrotnie jest ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar symbian0
+2 / 8

"od księżyca? haha, cool story,bro" Tak, ale to jest proporcja a nie sama odległość.
To dla tego, żeby satelita "kręciła się" z taką samą
prędkością jak ziemia.
Arthur C. Clarke był pisarzem, ale on właśnie to wyliczył. Debilki minusują, bo nie kumają ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 22:37

A atlantis86
+4 / 6

Opóźnienie wynosi kilka sekund, więc odległość do satelity ma tutaj naprawdę MARGINALNE znaczenie. Sygnał radiowy biegnie do Księżyca około jednej sekundy, powrót zajmuje drugie tyle. Satelity telekomunikacyjne wiszą na różnych, ale jednak znacznie niższych orbitach. Opóźnienie można zauważyć również w innych przypadkach. Można zrobić mały eksperyment, jeśli tylko nadaje u was Program I Polskiego Radia na UKF - ustawcie radio na tą częstotliwość, a na innym spróbujcie słuchać tej samej audycji, ale na ogólnopolskiej częstotliwości 225kHz (fale długie). Do tego można zapuścić streama z sieci, który też będzie przesunięty. Kluczowe znaczenie mają opóźnienia powstałe na łączach, buforowanie sygnału itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar symbian0
+6 / 10

Nie, nie, nie aczkolwiek dobrze zaobserwowałeś. Ale tutaj najważniejsze znaczenie ma
częstoliwość. Propagacja przy 225KHz (fale dłudie) a przy 91,5Mhz (fake ultrakrótkie) jest
różna, np. jest inna szerokość wiązki, czym wyższa częstotliwość, tym cieńsza (ugina / odbija się od innych ośrodków) i stąd też inne jej pokrycie w terenie.. jak już napisałem drugim, (mniej istotnym) zagadnieniem jest odległość, tego też nie można pominąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 22:33

A atlantis86
+4 / 6

@symbian0 Wybacz, ale teraz to pleciesz kompletne androny. ;) Nie używaj proszę terminów, których nie rozumiesz do końca. Propagacja fal radiowych oznacza rozchodzenie się fal radiowych w różnych warunkach - wszystko zależy od rodzaju fali (przyziemna, troposferyczna, jonosferyczna), jej długości (długie, średnie i krótkie odbijają się od jonosfery, ultrakrótkie /zazwyczaj/ już nie). I tak dalej. Czy dobrze jednak zrozumiałem, że Ty próbujesz mi i innym mówić, że fala na UKF zwalnia np. do 1/8 prędkości światła? Jeśli tak, to mam tylko jedną odpowiedź. MEGA ROTFL! ;P
Fale długie mają po prostu dobre warunki propagacyjne (a nadajnik w Solcu Kujawskim pracuje ze sporą mocą) więc PR1 na 225kHz słychać w całej Polsce i poza granicami. Stacje UKF pracują lokalnie ze względu na warunki propagacyjne w tym paśmie i mniejszą moc nadajników. Opóźnienie w tym przypadku bierze się stąd, że sygnał ze studia w W-wie w różnym czasie trafia do Solca Kujawskiego oraz tych wszystkich lokalnych nadajników UKF.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 20:52

A atlantis86
+4 / 4

@symbian0 - ok, źle zrozumiałem twoją wypowiedź. Cofam to, co powiedziałem odnośnie twojej wiedzy o rozchodzeniu się fal radiowych. Wciąż jednak nie zgodzę się z Tobą, że to oddalenie od nadajnika jest źródłem "przesunięcia". Ostatecznie obalę tę teorię stwierdzając, iż sygnał na UKF z Krakowa (30km) przychodzi do mnie PÓŹNIEJ niż 225kHz z Solca Kujawskiego (kilkaset kilometrów). Fala radiowa pokonuje 300 000 kilometrów w ciągu jednej sekundy, więc żaden człowiek nie wyczuje różnicy na tym dystansie. Przesunięcie powstaje podczas przesyłania programu ze studia do różnych nadajników - może on biec różnymi mediami transmisyjnymi, być buforowany po drodze itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+1 / 1

@symbian0: Ok, przepraszam za nieporozumienie. Cały czas najwyraźniej piszemy o tym samym, a nie możemy się zrozumieć. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szczepan22
+1 / 5

Ja mam cyfrę plus i zwykłą naziemną i zawsze na naziemnej jest szybciej o 3-4 sekundy, a antena jest w dość kiepskim stanie:) Ale musze mieć, bo na cyfrze nie ma polsatu;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar symbian0
+3 / 5

atlantis86 - ty chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem.... Wiem, doskonale, co to propagacja. Wyjdźmy z założenia, że oba przekazy (FM i LW) przykład ten z solca kujawskiego nadają z jednakową mocą. Fale długie odbiają się od jonofery i uginają się na przeszkodach. Pasmo FM, jest "na widoczniość nadajnika" i nie odbija się od jonosfery. I co w odległośći "n" dalekiej od żródła sygnału będzie docierał tak samo? NIE, będzie opóźnienie! A prędkość światła jest zawsze stała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 22:35

avatar symbian0
+4 / 6

atlantis86 - Owszem, masz też racje, u siebie odbieram RMF-FM z Krakowa (96,0), oraz (89,2) Bielsko-Biała (mieszkam mniej więcej w równej odległośći od obu). Między mini jest również opóźnienie wynikające z emisji do osrodków nadawczych. Jak byłem dzieckiem, bawiłem się nawet tak, że puszczałem na 2 odbirnikach i było opóżnienie. Ja też napisałem, że jednym z powodów jest właśnie przekaz do ośrodków nadawczych w terenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 22:55

avatar mangoo
+1 / 3

to jeszcze nic:) wczoraj ze znajomymi oglądałam meczyk w jednym pokoju, a brat koleżanki w drugim. Wiedzieliśmy o 10 sek wcześniej że Hiszpanie mają gola:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 59RW
+1 / 5

niesamowite...!chcesz o tym porozmawiać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ElvisBlack
+1 / 1

mam tak samo ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U urban92
+2 / 2

To wszystko to nic z porównaniu z różnicą transmisji internetowej i tradycyjnej, np. radiowa Jedynka słuchana przez Internet ma około 30-40 sekund opóźnienia względem tradycyjnego radia FM, nie wiem czy to tylko problem tej jedynej stacji, jak ktoś chce niech sprawdzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cycu91
+3 / 3

Zawsze tak jest, ze radia internetowe mają opóźnienie ponieważ sygnal idzie przez shoutcasta. Coś się powie i w tym momencie to wypływa do sieci i musi dojść do servera a to chwile zajmuje, dlatego są te opóźnienia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oligator699
+1 / 3

Nic dziwnego, zanim trafi do serwera nadającego, przejdzie przez kilka bram, albo serwerów i w końcu do ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dzikrk
0 / 2

Nie zapomnijcie o tym że się buferuje on ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matrix0123456789
0 / 0

oligator699: chodzi ci o to, ile czasu dane przepływają między serwerami? jeśli tak to jesteś w błędzie (jeśli nie to sory). Opóźnienia przy przesyłaniu danych między serwerami lub serwer-klient wynoszące 100ms to słabe łącze. Powodem może być buforowanie. Ja słuchając radia (dla ciekawskich: open.fm przez WMP12) po wyciągnięciu kabla sieciowego słyszałem muzykę 18 sekund.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Quari44
0 / 2

to samo z pasmem internetowym ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aderos
0 / 2

matis057 - wystarczy telewizor z MPEG4, a jeżeli ktoś posiada tv starszego typu będzie zmuszony do zakupu dekodera dvb którego koszt na chwilę obecną wynosi 150-300zł i nadal bez problemowo będzie odbierał kanały jakie są dostępne na chwilę obecną drogą naziemną - tvp 1,2,3 tvn, tvn warszawa, polsat, tv4, puls

Lub opcja 3 - telewizja satelitarna - Telewizja Na Kartę, Telewizja Na Kartę HD, N, Cyfra, Polsat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+1 / 1

I tutaj jeszcze raz powtórzę. DVB-T nie jest jeszcze standardem nadawania. Nie wszędzie są nadajniki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zonaimad
+1 / 1

Mało tego. Emisja DVB-T w Polsce ma charakter testowy i eksperymentalny, zasięg sygnału DVB-T ma naprawdę bardzo małe pokrycie w Polsce, zawartość multipleksów może ulegać zmianom bez uprzedzenia a nadajniki mogą być z dnia na dzień wyłączane i uruchamiane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sahin
+1 / 1

sporo masz tych kabli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomas92
+1 / 1

Ja mam też podobny problem - lecz nie mam satelity.
Oglądam w dobrej jakości (nie w HD, ale zawsze lepiej niż na "siatkówce") na dużej plazmie z nadajnika DVB-T. Względem drugiego pokoju opóźnienie wynosi 2 - 3 sekund xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 21:35

C chelsea
+6 / 6

i te 8 sekund niapewności bo nie wiesz komu kibicuje sąsiad

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MarlboroX
+2 / 2

Ja mam c+ w salonie, więc jak puszcze TVP1 na dekoderze i jest akcja ,to w kuchni już jest gol. Myślałem że to wina przetwarzania obrazu ale się myliłem ;DDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 21:42

K ksantia
0 / 0

Czemu pod PytonemZielonym nie mam opcji "odpowiedz"? Te same skojarzenia miałam. Tyle, że ja mam z opóźnieniem. W pozostałych pokojach z naziemnej jest wszystko szybciej, u mnie jakieś 8 sekund różnicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar godFela
+2 / 2

wiem że głupie pytanie i zaraz posypie się masa minusów, ale gdzie można dać true demotywator? Bo nie mam już tego kliczka pod spodem "to jest prawidziwy demot" a chciałabym dać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xyz990
+1 / 1

patrzcie ma 2 konwertery,a kabli chyba 20 :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bondo
+1 / 1

Wygląda na to, że to są dwa konwertery typu quad. (poczwórne)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+1 / 1

Nie dwadzieścia lecz osiem. Widocznie ma duże mieszkanie i osiem telewizorów bądź ma z jakimś sąsiadem "na spółę"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar murcin157
+1 / 1

leć do sąsiada oglądać mecz :D (najlepsze rozwiązanie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakubs1995
0 / 2

Ja mam całkiem inaczej w cyfrowym polsacie. Gol jest wcześniej niż w normalnej tv, gdzie o 3sec. :P Dlatego minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+1 / 1

W zależności od ośrodka nadawczego mogą być opóźnienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szalu
+9 / 9

opóźnienie opóźnieniem, gorzej by było jakby np u sąsiada padł gol a u Ciebie nie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+5 / 5

Zakrzywienie czasoprzestrzeni? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zydzio
+3 / 3

A ciekawe ile naziemna spóźnia do reala :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+2 / 2

hmmm... Z meczu zostaje nadawany sygnał, który dociera do satelity. (ok. 6-8sec.) Sygnał zostaje odebrany przez ośrodek nadawczy (ok. 7-9sec.) (>>SAT) transmisja kanału poprzez satelitę. (ok. 6-8sec.)

TV SAT: 8+9+8=25sec opóźnienia.
TV NAZIEMNA: 25-8=17sec. opóźnienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R runaway
+1 / 3

to zależy czy korki są :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wonski1
-2 / 4

A ja kurva wyszedłem tylko do kibla i kurva gol! ;c

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciasteczkowypotwornie
+3 / 3

Opóźnienie wynika z łączy telekomunikacyjnych, a nie z odległości, częstotliwości, czy propagacji. Fale elektromagnetyczne rozchodzą się z prędkością światła. W przypadku transmisji cyfrowych największe. opóźnienie ma przetwarzanie DD. Poza tym sygnał najpierw wysyłany jest do satelity telekomunikacyjnego, potem odbiera go stacja naziemna, rozdysponowuje go w odpowiednich formatach pomiędzy innymi stacjami, ode dopiero rozsyłają sygnał droga satelitarną do stacji naziemnych, oraz do satelitów radiodyfuzyjnych. Różne opóźnienie pomiędzy satelitami radiodyfuzyjnymi a stacjami naziemnymi spowodowane jest kodekiem MPEG który wprowadza największe opóźnienie. Ogólnie różnica pomiędzy tym co było na stadionie, a tym co widzieliście na satce u siebie w domu w skrajnych przypadkach to 20s. Jeśli nie wierzycie że stacje naziemne też wprowadzają lagi, proponuję zadzwonić z jednej komórki na druga i przyłożyć obie do ucha i pogadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B butchrus
-3 / 5

no i kim wy jestescie dzieciaczki?szoda mi was ze komentujecie antene...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+1 / 1

Prowadzimy dyskusję odnośnie opóźnień pomiędzy telewizją satelitarną a naziemną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Walther99
+9 / 17

demot:Wsadź antenę do piwnicy:i słuchaj losowania LOTTO - może zdążysz do kolektury

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dadi10
+1 / 1

Heh, tez tak mam i u pokoju rodzicow ;D Tylko że przerwa nie jest az tak duza bo moze z 2/3 sekundy. Ciekawe jakie opoznienie jest z 'prawdziwego' meczu? Z 15 sekund? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+2 / 2

Spójrz kilka komentarzy wyżej. Wyliczyłem opóźnienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Walther99
+6 / 6

Po prostu NIESAMOWITE!!
Ten świat kryje jeszcze przed nami tyle tajemnic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slammer88
+2 / 2

To nie zależy do tego że masz antenę niżej...Zakładam że masz dekoder z dyskiem na którym możesz zatrzymywać program i cofać go,sygnał jest opóźniony bo jest on najpierw zapisywany na dysk a potem odtwarzany na twój telewizor.Myślisz ze jak dasz funkcje wstecz to co ,ściąga transmisje jeszcze raz z anteny ?Po prostu przewija materiał który był zapisany wcześniej na dysku twardym.Ja mam UPC z dekoderem i w drugim pokoju analog z tego samego źródła od UPC i analog też leci szybciej a cyfrówka ma kilka sekund opóźnienia.Możliwe że gdybyś miał dekoder bez dysku nie występowało by opóźnienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W widelec2
+1 / 1

Zapisuje się skompresowany sygnał MPEG4. Żeby było to zrobione w taki sposób, jak to opisujesz, to odbiornik musiałby być projektowany przez idiotów (bez urazy dla Ciebie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matis057
+1 / 1

@Zonaimad - Masz racje, bo we Wronkach (wielkopolska) sygnał ze Śremu jest znikomy. A nie mam gdzie umieścić dziesięciometrowego masztu odbiorczego :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar crix0u
+1 / 1

Hehe, też tak mam, oglądam mecz w swoim pokoju, krzyczę gol, potem biegnę do drugiego pokoju, a tam dopiero zaczynają przeprowadzać akcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rex789
+1 / 1

ja miałem polewę z ludzi, którzy oglądali mecze w ogródku piwnym, ja wiedzałem że strzelili 8 sekund wcześniej, a tamci krzyczą, że gol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rex789
+1 / 1

nie tylko antena analogowa nadaje wcześniej, ale również kablówka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J john91
+1 / 1

Mam kablówkę i w jednym pokoju rodzice oglądali na TVP 1 a ja u siebie na TVP Sport, bo lepsza jakość i strasznie mnie to wkur***ło jak oni szybciej zaczęli krzyczeć a u mnie akcję wyprowadzali xD Myślę ze tak z 5 sekund poślizgu było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pager120
0 / 2

u mnie jest opuznienie ok 4 sec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnaMert
+1 / 1

U mnie opóźnienie jest jakieś 2-3 sekundy (opóźnienie TV w salonie na 1 piętrze względem TV w moim pokoju na 2 piętrze, nie wiem jak jest z TV na parterze bo mało kiedy jest włączony) przy czym wszystkie 3 telewizory w domu podłączone są do JEDNEJ anteny NAZIEMNEJ. Pewnie ma to jakiś związek z tym ,że sama osobiście pocięłam kable i prowizorycznie je połączyłam tak by sygnał rozdzielał się do wszystkich urządzeń bez użycia narzędzi innych niż nóż i taśma izolacyjna gdy kupiłam sobie pierwszy własny TV.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciasteczkowypotwornie
+1 / 3

Długość kabli nie ma znaczenia w opóźnieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Majkel512
+2 / 2

Miałaby, gdyby kable miały tysiące kilometrów ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dongoral
0 / 2

góra 2 sek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demotywatorgolo
0 / 2

a ja mam spokoj bo nie mieszkam blisko sasiada;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jiksde
0 / 0

demot:A ja w Afryce byłem:I szybciej od sąsiada gola zobaczyłem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 15:14

L luka4420
+1 / 1

opóźnia dekoder bo każdy dekoder sam wybiera kanały które odpowiadają najlepiej a niektóre kanały są troszkę do tyłu max 2-4 sekundy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DemekMaciek
+1 / 1

Ktoś wspomniał, że istnieje różnica czasu między krakowskim RMF'em a Bielskim RMF'em.
Otóż, we Włocławku odbieram 3 silne RMF'y (i pare słabszych) z Żółwieńca, Rachocina i Trzeciewca, ale ich emisja jest równoległa, być może tam jest inaczej, dziwnie by było w sumie: Jedziesz z Bielska do Krakowa i przełacza ci się na Kraków i jest pare sek. szybciej.
U mnie było następująco:
Ktoś krzyczy na osiedlu: Gol!!! Zdziwiłem się, a 12 sek. później u mnie był gol. Dodam, że w kablówce analogowej jest normalnie, bo kablówka wpuszcza z miejskiego przekaźnika.
Wystartują multipleksy, sąsiad nie będzie nas straszył heh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cwany256
0 / 0

Ja mieszkam w Opolu i mam dobrą antenę analogową. Jednak kiedy korzystam z nadajnika we Wrocławiu (góra ślęża) dociera transmisja szybciej niż na opolskim nadajniku (Chrzelice).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BoloDzolo
+1 / 1

tylko nie wiesz dla której drużyny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jackas95
+1 / 1

u mnie za 15 ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MasterXDMQ
+2 / 2

Równie denerwujące jest gdy obraz jest spóźniony co do komentarza (najpierw słyszysz informację o golu a potem widzisz go na ekranie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haibanerenmei
0 / 0

Moja mama oglądała w innym pokoju z satelity naziemnej mecz i też zaczęła krzyczeć zanim u mnie jeszcze nawet akcja się nie rozpoczęła.

Plus, w końcu jakiś dobry demot o MŚ (ile można demotów o ośmiornicy?!).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G ggogg
0 / 0

nie za 8 sekund.. nie za 5 sekund.... a za około 2 sekundy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mihu11
0 / 0

Ja jak oglądałem na IPLI mecz tu ojciec sie drze a u mnie dopiero szykuje sie do strzału xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem