Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4602 5168
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar domiii1910
+19 / 27

wielki plus !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oki
+13 / 33

Demot jeden z lepszych od długiego czasu. Nie jestem pacyfistą ale jestem przeciwny bezsensownym
wojnom. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2010 o 20:47

M Mozg0
+13 / 41

Też jestem przeciwny bezsensownym wojnom. Z założeniem, że każda wojna jest bezsensowna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2010 o 17:25

avatar Jon95
+6 / 10

Założenia wojna była od kiedy człowiek nauczył się chodzić na dwóch nogach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oki
+23 / 25

wojna obronna nie jest bezsensowna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blancik69
+1 / 5

Skądś znam tą historię.
Morał nie zawsze jest taki sam, lecz ten jest jednym z tysiąca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blancik69
+13 / 41

Rodzic każdego z nas może nie wrócić do domu, gdziekolwiek by nie był i kimkolwiek by nie był
czy żołnierzem(jak wyżej), strażakiem(również jak wyżej), kierowcą TIR-a, budowlańcem,
marynarzem czy też nawet pracownikiem biurowym. Zrządzenie losu i tyle.
Ja rozumiem, że ryzyko
jest większe przy pracy żołnierza ale np. przypadek policjanta (z przed kilku miesięcy), który
zainterweniował widząc wandali i został zamordowany, chociaż wcale nie był na
służbie.
Każdemu z nas może się coś przytrafić wracając chociażby z pracy do domu. Można
np. ucierpieć w wypadku samochodowym, zostać potrąconym przez samochód na przejściu dla
pieszych, może nawet nam spaść donica z balkonu sąsiadów pod własną klatką schodową na głowę.
Nie
rozumiem dlaczego większość uwzięła się tak nad tymi żołnierzami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2010 o 18:21

M Melvin002
+7 / 13

kolega wyżej nie rozumie że dobrze użyty komiks + dobry podpis tworzą dobry demotywator

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-1 / 21

A mi żołnierzy nie żal bo oni wybrali ten zawód świadomie, z myślą że będą walczyć i mogą zginąć, ich żony też o tym raczej wiedziały, dzieci wyboru nie miały i tu jest dramat. Ale najbardziej mi żal ludzi którzy giną nie mając z tą wojną nic wspólnego, z wyjątkiem że mieszkają na terenie na którym ktoś potężny i bogaty będąc bardzo daleko wymyślił że akurat tu będzie wojna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzi89
+5 / 5

Qrvishon a 70 lat temu ludzie nie mieli innego wyjścia jak tylko iść na wojnę i takich żołnierzy już nie jest Ci żal? Oni też mieli rodziny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zonaimad
+1 / 3

@Qrvishon: nie wspominam już, że w większości reżimów na świecie mężczyźni do dziś już od maleńkiego są przymuszani do uczestnictwa w wojnach niezależnie od tego, czy jest obronna, czy grabieżcza... Ciekawe, że nikt nie spojrzy na ten temat choćby na przykład w kontekście płciowej dyskryminacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2010 o 14:01

avatar Qrvishon
-2 / 4

To można jeszcze wspomnieć wojny afrykańskie chociażby Somalia, gdzie dzieci w wieku lat 6 są werbowane bo rodzice zgineli ,a oni nie mają wyjścia(a dziewczynki mają jeszcze gorzej bo są ***). Ja tu mówię o żołnierzach np armii USA czy Polski, czyli dobrowolnych. A nie o "kosynierach" którzy poszli za pospolitym ruszeniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JeSz
-4 / 6

to nie komixy. jest inna do tego strona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kreacher
+5 / 21

bardzo demotywujące. ukazuje powierzchowność innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kreacher
+17 / 19

ja bym raczej powiedziała, że to Ty nie zrozumiałeś o co chodziło mnie. a mianowicie o te reakcje kolegów Bartka. gdy ja mówię innym, że mój wujek walczył na wojnie też wszyscy mówią 'super!', 'ekstra!'; miny im rzedną, gdy kończę zdanie słowami "i nie żyje". o taką powierzchowność znajomych mi chodziło. uważają, że wszystko jest cacy, to całe bohaterstwo w tych bezsensownych wojnach, tylko dlatego, że ich nie dotyczy ból po stracie takiego bohatera.
i, bynajmniej, nie musisz mnie zaraz od Jezusów tytułować ,)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziomek1350
+5 / 21

kuurwa, az mi sie przykro zrobilo : | ... plus ||
wrzuc na komixxy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 lipca 2010 o 19:30

avatar TmJ
+6 / 18

Wojna... Wojna nigdy się nie zmienia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar peter12345
+2 / 10

super demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maly1994
+3 / 13

Aż chce się płakać wielki +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaTi331
+8 / 18

nie spodziewałem się takich ocen :) dzięki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prisoneq
+3 / 15

Wojna... najwięcej do powiedzenia mają ci którzy nic o niej nie wiedzą... nikt w Polsce na wojnę z przymusu nie posyła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+1 / 5

Myślisz że oni o tym nie wiedzą ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rudzik14
+1 / 5

Ale żołnierz to zawód, ryzyko śmierci ma wkalkulowane! Tak jak piekarz, że oparzy ręce w piecu. Nikt nie zmusza do zostawania żołnierzem. Ten demot miałby sens za czasów niezawodowej armii. Teraz mamy podobno "profesjonalną" :D złożoną z ochotników. Choć śmierć żołnierza jest przykra, to i na taką ewentualność musi liczyć ochotnik do "woja". Więc nie róbcie pokrzywdzonych już tak z tych żołnierzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar deithdhu
+1 / 1

Vampirek by chciał, by można było iść do wojska, dostać całkiem niezłą - jak na nasze warunki - pensję i robić w tym wojsku tylko to, na co ma się ochotę. A najlepiej, by w ogóle nie trzeba było iść do tego wojska - sama pensja wystarczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitro
+1 / 1

Chłopie bardzo dobrze prawisz ! W Polsce nikt na wojnę na siłę nie wysyła ! jak ktoś chce jechać to ch*j z nim, jak chce jechać to szerokiej drogi i tyle. A ja i tak uważam,że dobrze,że nasza armia trenuje na prawdziwych wojnach a ie w koszarach pijąc wódę !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
0 / 8

@Szymlis sam jesteś dziecko neo pisząc takie rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+5 / 13

Are you fucking kidding me?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BerciK056
0 / 16

Ten kto to minusuje chyba zazdrości - jak to czytałem ciarki na plecach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar deithdhu
+4 / 6

Rzeczywiście, a jak komuś się nie podoba film "Lista Schindlera", to chyba jest nazistą. A jak ktoś nie ma rąk i nóg, to musi być żmiją lub padalcem (albo przynajmniej mieć węża w kieszeni).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TwojaHolandia
-4 / 8

W końcu dobry demot na głównej [+] odemnie;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N namless
-1 / 3

true demot i wielki plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar totalover
0 / 2

True demot naprawde

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomczuczka
-5 / 11

matko.. piekne! malo mi brakowalo zebym sie poryczla :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tiltiltil
+2 / 6

jadamplody idz sie leczyc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noiko
-1 / 3

mega mocne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueBells
-3 / 7


Jadamplody
29 lipca 2010 o 17:40

Sranie w banie. Wojna jest piękna, zabijanie jest super a jakieś pedalskie obrazki z łkającym gówniarzem tego nie
zmienią!

Powiem tylko dwa słowa `jesteś dupkiem`bo nie dostrzegasz magii zaklętej w tak wzruszającym democie !! duży [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+3 / 17

Zostanę zminusowany i niewiele osób to przeczyta. Mam już dość tego typu demotów, kotletów odgrzewanych po cztery razy w miesiącu. Demotów z cyklu, jaki ten świat jest zły, zastrzelcie mnie na łące.
Czasami odnoszę wrażenie, że większość demotów tutaj, to forma jakieś autoterapii dla tych osób. Dam Wam wskazówkę. Od stanów depresyjnych i ich leczenia są stosowni specjaliści...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar deithdhu
+2 / 2

Moda na mizantropię zapanowała. Teraz ludzie są najgorsi, najokrutniejsi, niszczą wszystko i jeszcze niczego nie stworzyli (poza karabinem i bombą atomową oczywiście).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sandomierzanka
+2 / 2

TmJ. Grasz w Fallouta?
Wojna nas wykończy, gdy ludzie zauważą, że kończą się surowce. Przy takim zużyciu wszystkich surowców, prawdopodobnie już niedługo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iskier
-1 / 7

War... War never changes...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H harpiarz
-1 / 7

Siedzę na demotach od pół roku i to pierwszy demot który mnie ruszył + and ulubione :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trygonometria1
+1 / 9

Rozpłakałam się...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar deithdhu
+2 / 4

Ja też się rozpłakałem. Ze śmiechu oczywiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar crypto
+1 / 5

Brakuje rysunku dziecka wojny któremu któryś z żołnierzy zabił rodziców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Reap3r
-1 / 9

Widze ze esencja prawdziwych demotow nie umarła . Duzy plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Baszkes
-1 / 3

Jadamplody ciekawe czy tez bys tak pisal gdyby twoi rodzice zgineliby podczas wojny lub gdybys w jednej znich bral udzial bo moge zalozyc sie na 100%, ze predzej bys sie zesral niz cokolwiek zrobil. Wielki + za domota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F freestyler666
-3 / 5

chociaż to komiks to bardziej demotywuje niż większość aktualnych demotywatorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rysiaczek19
-2 / 6

poruszył mnie +!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lukas4Angels
+1 / 9

Bardzo rzadko pisze komentarze ale na prawdę Bardzo dobry demot ode mnie wielku plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agnieszkaf
0 / 6

Więcej niż demotywuje - daje do myślenia, a to tutaj coraz rzadsze zjawisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klaudia003
-2 / 6

Duży +. Brawo! Jeden z lepszych demotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SHades
-3 / 3

+ za źródło :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L luckey
-2 / 4

aż mi sie smutno zrobiło :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 023mil
-4 / 4

Eh, prawie sie popłakałam..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikokojot
-1 / 3

Nareszcie demotywujący demot...współczuje rodzinom żołnierzy i odsyłam do T.E.L.I. Huntera...tak żeby np. ktoś z rządu posłuchał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qbi99
0 / 6

aż mi się smutno zrobiło po tym democie ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mystik
+3 / 3

zaraz... ktoś zostaje żołnierzem i liczy sie z tym że może ryzykoawć zycie. No chyba że zaczną płacić np lekarzom za to żeby nie dotykali pacjentów a tylko studiowali.
Ludzie dobrowolnie wybierają taki zawód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arbuzowa
0 / 4

wiem dokładnie co to znaczy. wielki plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aliczeja
0 / 4

plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kargul10
+1 / 5

Jeden z najlepszych demotów w historii jak dla mnie. Ogromny plus.
Władze wysyłają żołnierzy na wojny nie zdając sobie sprawy z tego że ktoś na nich czeka w domu... i niestety może się nigdy nie doczekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bechaotic
-5 / 5

Dobry demot, szkoda tylko, że dzieciak modli się w czapce :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MiP
+1 / 5

Tak zdemotywowany jeszcze nigdy nie byłem... Tak powinny wyglądać demoty - szaczun.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar knorr94
-3 / 5

Mógł się tatuś nie pchać do woja....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snake123
+1 / 3

tak, ale ten tatuś za to bierzez duże pieniadze ;] a nikt go nie zmuszal, ze ma jechac na wojne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micmur13
-1 / 1

tak ci się zdaje gnoju, albo jedziesz albo wypad z wojska...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrTuptok
+1 / 3

Krótko mówiąc - rozwaliłeś mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MariaAnastazja
0 / 2

Wielki+. Demot daje dużo do myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeusix
0 / 2

zgadzam sie ze snake. teraz na wojne jezdzi sie w celach zarobkowych. nikt nie walczy dla obrony ojczyzny czy celow ideologicznych. duze pieniadze = duzo do stracenia. proste. dla mnie zolnierze, ktorzy zgineli w iraku to nie sa bohaterowie. to po prostu najemnicy ktorzy zgineli. przykra sprawa ale taka jest prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuroi
0 / 2

Bo nie walczą za ojczyznę. I użyłeś dobrego słowa: NAJEMNICY. Nie znoszę tego, bo w praktyce oznacza to samo, co płatny zabójca. Płacisz, wskazujesz cel a On tam idzie i zabija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
0 / 0

No i okazuje się, że panowie nie rozumieją kim jest najemnik. Do książek czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
-2 / 2

...i walczą dla ojczyzny. Służą Polsce do czego zostali powołani. Douczyć się proszę o polityce bezpieczeństwa swojego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciesin
-1 / 1

Pomimo prostoty wykonania, ma mocne "uderzenie". Aż się człowiekowi tak jakoś ciężko na sercu robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nowaczek94
-1 / 1

I oto kolejny przykład, że komixxy bardziej demotywują od demotywatorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MMan
0 / 0

Gwoli ścisłości to nie jest "komixx" tylko demotywujący komiks z podpisem, który tworzy demot. Komixxy są na komixxy .pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2010 o 21:11

avatar knorr94
+2 / 4

Nie żałuje żadnego człowieka który Z WŁASNEJ WOLI poszedł do wojska i zginął. Oni nie mają wyrzutów sumienia gdy strzelają do "wrogów".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rudzik14
0 / 2

Zgadzam się. Choć śmierć żołnierza jest zawsze przykra, ale wojna wojną. Zabijaj albo zostaniesz zabity. Takie wojsko, nikt nie przymusza do niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Inglor666
0 / 0

A jesteś peewien czy nie mają wyrzutów sumienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ONAck
-3 / 3

Ale Ty Knorr94 jestes jebnięty... Zal.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B betiii
+1 / 3

Zgadzam się w 100% z komentarzami nade mną. Ten demotywator jest prawdziwy, dzięki chłopie, że go wstawiłeś, bo może te dzieciaki przestaną wstawiać same o Justinie Bieberze, etc. Niech zobaczą co na świecie demotywuje najbardziej, pozdrawiam gorąco, dla Ciebie ogromny +.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zapytajnik01
-1 / 1

niesamowicie demotywuje. jeden z najlepszych. wielki+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trznodel
-1 / 1

najepszy demot od bardzo dawna.szacun

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaRRol
-1 / 1

cholera, zabolało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gac88pl
+2 / 4

nie nasze realia, a poza tym zołnierzem jest sie z wyboru.
w Polsce wojsko jest tak samo potrzebne jak marynarka wojenna w Czechach. powinni zlikwidować wojsko, z wszystkimi powinnismi podpisac jakis pakt pokojowy i koniec. zaoszczędzone pieniadze zainwestowac w rozwoj gospodarki. wiem, ze wszyscy beda mnie krytykowac, ale to dlatego, ze nie myslicie. nikt nie zamierza zaatakowac Polski, bo zadnemu panstwu to sie nie oplaca, siły obronne nie sa nam potrzebne, wystarczy policzyc ilu Polakow zostało zabitych przez obcokrajowcow w przeciagu ostatnich 50 lat, a ilu Polakow zostało zamordowanych przez samych Polakow... no własnie, panstwo powinno poprawic bezpieczenstwo na ulicach, a nie niepotrzebnie zbroić się w siłę, w samej Polsce juz prawie nie ma niczego polskiego, najwieksze firmy w tym kraju sa zagraniczne, dzieki czemu zachod jak i wschod czepie z Polakow niezłą kasę. w cywilizowanym swiecie wojna jest bez sensu. wojsku mowie tak, ale dopiero wtedy kiedy bedziemy krajem o silnej gospodarce, bo teraz krew mnie zalewa kiedy widze pieniadze podatnikow wyrzucane w błoto. w przypadku wojny wszyscy zostajemy żołnierzami, a nikt nam jakoś nie płaci za gotowość. rozwiazac ta instytucje i dac pielegniarkom, budowniczym dróg, na policje(aby poprawic bezpieczenstwo wewnatrz kraju). kraj tonie w długach, a oni kupują jakies F-16 za miliardy, posyłają zolnierzykow do iraku, i to wszystko za nasze pieniadze, a ja sie na to nie zgadzam i nie chce, niech budują drogi... o!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micmur13
-2 / 4

tak, tak i dać się zniszczyć Azerbejdżanowi... DEBIL...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rigwawa
+2 / 2

Hmmmm... gorszych bredni danwo nie czytałem, aczkolwiek muszę przyznać, że ciekawy tok myślenia... "powinni zlikwidować wojsko, z wszystkimi powinnismi podpisac jakis pakt pokojowy i koniec." - najbardziej to mnie zastanawia... poczytaj sobie z jakimi krajami w 1939 mieliśmy pakty o niegaresji (pakty pokojowe mamy już dawno podpisane, więc zakładam, że o te Ci chodziło). Reszta argumentów też jest ciekawa... no generalnie artykuł wart polecenia - dla klinicystów i pedagogów. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gac88pl
-1 / 3

wracać do średniowiecza czarna maso!
ta azerbejdzanowi, najpierw musieliby se poradzić z armenią... eee nieważne. gdybyśmy chcieli to z naszym wojskiem w miesiąc byśmy podbili czechy, słowacje, litwe, łotwe i estonie, pytanie tylko po co? graniczymy tylko z jednym dziwnym panstwem - Białorusią, ale nikt powazny chyba nie wierzy, ze mogliby napasc jakiekolwiek panstwo...
w co wy wierzycie? w wojne z niemcami albo z rosja? skonczcie ogladac dobranocke i idzcie spac, a moze sadzicie, ze 50 samolotow uratowało by Polske przed armia rosyjska lub niemeicka? stuknijcie sie w łeb, czasy budowania imperiów terytorialnych minęły 100lat temu i nikt już o tym nie mysli... Polska nie ma wrogów, tylko sama ich sobie tworzy. idzcie, idzcie czarny lesie głosować na Jarka i wiecej rydzyka... na dobre wam wyjdzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micmur13
0 / 2

w 1939 też tak myśleli jełopie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cornell
-1 / 3

piękne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ola94
-1 / 3

+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar juhyl
-2 / 2

Komixxy atakują !!! AAA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dominika17
-2 / 2

Mnie się wydaje że bardziej był z tego komixx .Ale bardzo pomysłowo ;*.OGROMNY +!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rigwawa
-1 / 3

W końcu coś naprawdę dobrego!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lefran
-2 / 2

Mimo że to WYKONANIE obrazka jest podobne do komixxów to jest to bardzo dobry demot. Wielki plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrotas
-1 / 5

Powinien mieć True !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dinaxd
-1 / 1

genialny demot. ogromny +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CaliforniaGirl
+2 / 2

mojego kolegi brat zginoł w Afganistanie, podobno to miała być jego ostatnia misja i miał już wracać do rodziny... :'(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChowChow
-1 / 1

Boże , ludzie czego wy się tak użalacie? Pchają się do wojska a potem płacz , że część nie wraca , albo nie w całości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dex3r
+1 / 3

Jak dla mnie powinien być nagrodzony TRUE DEMOTYWATOR

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaczor1993
-4 / 4

Pomysleć, rze tesz hcem iśc na rzounieża, i h*j, co mie bendzie opchodzić jakiś ku*wa bachor, i tak bende do końca rzycia kawalerem, nie bende sie z rzadnom wionzau, wole byc sam i ruchać co popadnie. A jak mie zabiją to jednego debila miej beedzie pszynajmiej wienc bende porzyteczny, zmienie świat, uratuje lódzkość pszet moim popier**lonym tak samo jak ja potomstfem!! aaf F ghfdft qq cg gcqcwcg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2010 o 0:42

I Inglor666
0 / 0

chłopie weź słownik do ręki bo sam za ciebie pojadę do Afganistanu tylko po to aby dać się zabić, bo nasze społeczeństwo to banda analfabetów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boberko
+1 / 1

było milion razy, dajcie sobie spokój. Zołnierz jest przecież swiadomy zagrozenia,które ma na codzien. Jest tego też swiadom gdy zakłada rodzine. Więc dajcie spokoj z tymi ckliwymi obrazkami o "zwykłych bohaterach".
BTW to pewnie 70 procent z was nawet nie była na WKU..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S staryremo
0 / 2

Gdybym mógł, dałbym 30 tys. x mocne... Mogłem niestety tylko raz. Ale zgoda w stu procentach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Muszyn
+1 / 3

ten demotyczny jako jedyny przyprawił mnie o łzy. Ponieważ mój ojciec jest teraz na misji w Afganistanie. mało się o Afganistanie mówi. ale naprawdę co dzień tam do nich strzelają. Sam modlę się aby ojciec wrócił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Muszyn
-1 / 1

a co do koncepcji jodki jestem bardzo rozczarowany. koleś pewno ma ze 12 lat i myśli, że życząc komuś śmierci daleko zajdzie... naprawdę koleś gdybyś wiedział jak ja się czyje czy tając to to masz szczęście, że cie tu nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JoHarvelle
-1 / 3

o to demot zarąbisty. po prostu brak słów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bojanek
-1 / 5

Kto to kuźwa minusuje, ja się pytam?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tarant
0 / 6

Hipisowskie ścierwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Calor95
0 / 4

Bartek jest ŻYDEM, modli się w czapce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Inglor666
0 / 0

a co za różnica czy jest żydem czy nie? My też za nich ginęliśmy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BanjoBeng
0 / 2

Wojna wymaga ofiar. Szkoda tylko, że żołnierze podczas niej tracą własną wolność i życie. :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2010 o 10:53

avatar kaczor1993
0 / 0

Nikt ich nie zmusza żeby tam jechali, jadą za kasę, 10 000zł dają za jeden wyjazd podobno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2010 o 17:11

N neytri543
-1 / 1

aż sie ryczeć chce ;[[

największy plus ode mnie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar de99ial
0 / 2

plus gigant

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DJ600v
0 / 2

PLUS gigant a jaki debil dawal slabe???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masakrycznaa
0 / 2

az sciska od srodka.!
wieelki +!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladysaga
0 / 2

niemal się rozpłakałam... ten demot ma głębię i na prawdę demotywuje - jak mówi nazwa strony. ogromny +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R R0maNn
0 / 2

prawdziwy demotywator.. od dłuższego czasu nie było tak dobrego jak ten +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buum1
-1 / 1

Plus...
Wrzuć go na komixxy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acias12
-1 / 1

Jak dla mnie bardzo prawdziwe ...aż mi się płakać zachciało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2010 o 13:55

O omgzallol
0 / 2

ruszyło mnie. wielki plus i ulubione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emgie92
-2 / 4

Ludzie, którzy uważają, że ten `demot` jest dobry to wybaczcie idioci. Żołnierze, którzy jadą na misję mają świadomość tego, że jadą na pewną śmierć. A jeśli nie zginą, to tylko kwestia szczęścia czy przypadku.
ŚWIADOMIE też ZOSTAWIAJĄ ŻONY, DZIECI I RODZICÓW. Jadą dla pieniędzy. A prawda jest taka, że w Polskiej armii też można zarobić.
I tak, akurat mam o tym pojęcie, ponieważ jestem w szkole wojskowej i interesuję się tym z uwagi na to, iż planuję związać moją przyszłość z wojskiem. Ale jeśli to zrobię, TO NIE ZAŁOŻĘ RODZINY. Żeby w razie nagłej śmierci banda idiotów nie współczuła mojemu dziecku, że mamusia miała go w dupie jadąc na misję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaczor1993
+1 / 1

Po primo: demot jest dobry, po drugo (jak to mówił Paździoch): nie jadą na pewną śmierć, jest odwrotnie jak mówisz, jeśli żołnierz zginie jest to kwestia pecha czy przypadku, najczęściej giną przez bomby podkładane przez skur**eli, czyli arabusów, którzy walczą jak tchórze podkładając bomby pułapki zamiast wyjść z ich nór i strzelać. No chyba,że w mediach nie mówią o tych co zostali zastrzeleni, bo ciągle jak mówią, że iluś żołnierzy zginęło to tylko: bomba pułapka/ samochód wjechał na minę itp.
po trzecio (xD): ja tak samo jak ty idę do woja i zostanę żołnierzem, ale niestety za późno o tym pomyślałem i zamiast iść do szkoły wojskowej poszedłem na informatyka i żałuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2010 o 17:27

S staryremo
+1 / 1

Hmm, masz pojęcie, bo jesteś w szkole wojskowej?... Trochę mnie rozbroiłeś, "elewie"... W ile sekund potrafisz rozłożyć i złożyć na powrót AK47, staluchu? Budowałeś IPO - wyjaśniam, bo pewnie nie wiesz - Inżynieryjny Posterunek Obserwacyjny? Wiesz w ogóle, co znaczy prawdziwe wojsko? A rozumiesz, licealisto, sens słów przysięgi wojskowej? Jeśli nie - a pewien jestem, że nie - to proszę Cię, zamilcz. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emgie92
0 / 6

demot:Wojna:Świadomie zostawiasz rodzinę, bo jesteś zaślepiony wysokimi zarobkami. Ale tylko głupota ludzka jest nieśmiertelna, Ty nie. Pomyśl, zanim skażesz ich na witanie z honorami swojej trumny na lotnisku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maupa23
+1 / 1

Właśnie mnie zmotywowałeś, żeby obejrzeć film wojenny...
Bardzo demotywuje
+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaczor1993
0 / 0

Polecam: "Bitwa o Irak" - tam jedzie sobie konwój, nagle wybucha bomba podstawiona przez cywilów którym taliby zapłacili (o tym mówiłem wcześniej - walczą jak tchórze, zamiast sami podstawiać to płacą cywilom). W tym filmie ta bomba wybucha pod HUMMEREM H1 w którym jest kilku żołnierzy, jednemu rozrywa nogę a drugiemu wogóle rozrywa wszystko do pasa włącznie z ku*asem. Bardzo realistycznie to wygląda. Albo film "Jarhead: żołnierz piechoty morskiej" też polecam: żołnierze idą i widzą miejsce w którym leży pełno spalonych, porozrywanych zwłok cywilów których zabili taliby (boją się U.S.Marines to bezbronnych atakują skur**syny, w dodatku swoich). Też w ch*j realistyczne ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2010 o 17:53

avatar emgie92
+1 / 1

Owszem, o naszych mówią, że giną "w takich to a takich" sytuacjach, ale amerykanie giną nie tylko przez bomby. Zresztą wybacz, ale nie możesz "skur**eli czyli arabusów" tak nazywać. Oni są u siebie. To ICH WEWNĘTRZNA WOJNA. To wszystkie kraje dookoła im się wpie.r.d.alają. Jadą na pewną śmierć, wierz mi. Śmierć psychiczna to także śmierć. Oglądałeś może 'Braci'? Film nakręcony dla pieniędzy, ale oparty na faktach, nawet jeśli nie na konkretnym przypadku. Jedziesz na wojnę, ale nie wracasz już z niej. Wraca kompletnie odmieniony człowiek. Psychiki ludzkiej nie da się odbudować, a tam ona umiera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
+1 / 3

Śmieszne. Mam pełne prawo nazywać "sk...lami" psychopatów, którzy z wrzaskiem na pyskach wysadzają własnych rodaków w powietrze. Kraje dookoła nie wp.. się, tylko pomagają tamtejszym służbom trzymać to ścierwo w ryzach, chroniąc w ten sposób w pewnym stopniu również siebie. A do wojska idzie się po to, aby w razie potrzeby wziąć karabin i walczyć ("krwi własnej oraz życia nie szczędzić"), a nie do emerytury przesiedzieć w koszarach lub grillować na poligonie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaczor1993
+2 / 2

Nazywam skur**elami terrorystów, którzy zamiast wziąć do ręki te swoje Kałachy i wyjść z okopów żeby strzelać do Amerykanów płacą cywilom za podstawianie bomb pułapek przy drogach, obwiązują własne dzieci ładunkami i każą iśc na rynek gdzie najwięcej ludzi, porywają samoloty i wlatują w budynki, to jest skur**syństwo, nie mówię o Pakistańczykach, cywilach i innych niewinnych dotkniętych tą wojną itp.
A najechano na ich kraj bo strach pomyśleć co by odj*bali gdyby to się nie stało, są podejrzenia, że mają bomby atomowe itp. Co do zniszczonej po wojnie psychiki to się zgodzę, niby łatwo jest z daleka strzelić do kogoś aż ten padnie, ale co jak przyjdzie walczyć wręcz? Trzeba wyjąć nóż, wbić komuś w klatę i spojrzeć temu komuś w oczy, a to musi być straszne. Albo jak się widzi płaczącego kolegę bez nóg który dopiero co wlazł na minę. Że już nie wspomnę co Czeczeni (ta sama religia) zrobili sześciu Rosyjkim żołnierzom w Dagestanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2010 o 19:50

avatar emgie92
-1 / 1

Hahaha walczyć? walczyć za kraj, za OJCZYZNĘ! Jeśli nie znasz definicji tego słowa to sobie sprawdź w słowniku.
I to nie są psychopaci. Taką mają religię, zasady.
Ale wnioskując z Twojej wypowiedzi Arabowie są `be` ponieważ zabijają swoich, ale jak w Polce `brat zabija brata` dla 5zł, czy dla zasady, bo taki ma kaprys to jest okej... No ciekawa opcja, nie powiem.
I kraje dookoła wpie *** lają się. Chciałbyś żeby Ci kumpel wjechał do łożka, bo Ci nie st.a.je? A on by ze spokojem Twoją laskę zadowolił? ;] Trywialne porównanie, ale jakże obrazkowe i trafne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
0 / 2

A na czym opiera się polityka bezpieczeństwa tej OJCZYZNY? Trzonem jest NATO, dobre stosunki z USA. Co robi nasze wojsko pomagając amerykańcom? Realizuje politykę bezpieczeństwa własnego kraju, zapewnia wizerunek wiarygodnego sojusznika. To jest ta "sprawa ojczyzny" zawarta w przysiędze wojskowej.
No i niestety ale wnioskujesz jak ostatni matoł albo po prostu udajesz - nie jest ok jak brat zabija brata, nie ważne czy w Polsce czy w Afganistanie. To ty tu próbujesz usprawiedliwiać takie zachowanie religią albo zasadami.
I tak, jak kumpel wjechałby mi do łóżka i narobił syfu, to powinien spodziewać się ataku z mojej strony. Zjednałbym się z jego wrogami i próbował go skutecznie wyeliminować. Nawet działając terenie jego własnej posesji. Łapiesz mniej więcej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S staryremo
0 / 0

Wiesz co, nawet może i chciałbym Ci coś odpowiedzieć, ale widzę, że kolega paqzurro zmiażdżył Cię trafnym, merytorycznym komentarzem, a ja się po łatwiźnie pod Jego wypowiedzią podpiszę, bo nie mam nic mądrzejszego do dodania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I IhateJustinBimber
-2 / 2

To powinien być true demotivator

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S staryremo
-1 / 1

Czy już pisałem, że gdybym mógł, dałbym 10 x mocne?
Cóż, dałem raz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T towarek13
+2 / 2

Mój tata też jest żołnierzem. Jest teraz w Afganistanie. Jeżeli ktoś z Was ma podobną sytuacje w domu, że matka sama robi wszystko, gdy ogląda wiadomości zawsze serce jej szybciej bije, a wy nie możecie pomóc, strasznie mu współczuję, bo wiem jak to boli. Wielki plus dla Autora i pozdrawiam wszystkich żołnierzy w Afganistanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emgie92
0 / 0

Dobre stosunki z Ameryką? lol x 1000!
Słyszeliście, że Ameryka podsłuchała ostatnią rozmowę ś.p. Prezydenta Kaczyńskiego ze swoim bratem? Nie. Ale przyznać się nie mogą, bo to by było niezgodne z zasadami. Podsłuchiwanie sojusznika? Ojj nie, nigdy. Ameryka to dla was guru? Ahaha. Myślicie, że pomogą nam jeśli ktokolwiek na nas uderzy? Nie. Sprzedają nam stare, zużyte myśliwce i sprzęty. A Polska głupiutka kupuje. Sprawa ojczyzny to POLSKA. A nie afganistan. Polak a nie Afgańczyk. Jak chcesz się bić, dla zasady to w y p i e r d a l a j do legii cudzoziemskiej. Walczyłbyś łącząc się z jego wrogami, bo sam nie dał byś rady. Oto wasze podejście. On mi dał w ryj, ale ja mu o d j e b i ę nogę razem z 15 kolegami. Niech ma. Żałosne. I matołem jesteś Ty wierząc w to, że zmarnowane miliony złotych w Iraku, Iranie czy na innych misjach kiedykolwiek miały jakiekolwiek znaczenie dla jakiegokolwiek państwa "sojuszniczego".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaczor1993
0 / 0

NATO będzie nas bronić, może nie dla naszego dobra ale dla własnego, bo jakby ktoś nas napadł i zajął nasze tereny umocnił by się jeszcze bardzie, napadł by inny kraj i wciąż by sięumacniał, jak podczas 2WŚ: Hitler nas napadł - Anglia i Francja (ci co obiecywali) nic nie robili, Hitler z nami skończył - napadł Francję, skończył z Francją - napadł Anglię (na szczęście polski dywizjon 303 jej bronił). I myślicie, że czemu Amerykanie wpadli bronić Europy? Szkoda im było ludzi? Nie, bo gdyby Hitler zajął całą Europę, Afrykę, a Japońce całą Azję to tak by się umocnili, że Amerykę razem by zmietli z palcem w dupie. NATO jest po to żeby każdy kraj sobie nawzajem pomagał, żeby nie było powtórki z 2WŚ, że jeden bije drugiego a reszta patrzy. Gdyby Francja i Anglia, i reszta Europy nam pomogła wszystko potoczyło by się inaczej, Hitler by atakował nas, byśmy się bronili, a w tym czasie Angole i Francuzi Hitlera od tylu, gó wno by zrobił walcząc na dwa fronty, do tego ataki z powietrza itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2010 o 20:04

avatar emgie92
0 / 0

ps. Musisz się doszkolić z historii. Poczytać kto, kiedy i jak pomógł Polsce. Kiedy i jak się zachował. Jak nas traktują. I wtedy możemy porozmawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emgie92
0 / 0

Bo co ma Ameryka do wojny w Iraku? Gówno. Pieniądze, PIENIĄDZE, P I E N I Ą D Z E. To się dla nich liczy.
To na tym opiera się ich polityka, gospodarka i szacunek dla innych krajów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emgie92
0 / 0

staryremo
31 lipca 2010 o 1:14
odp: mam pojęcie ponieważ minimum raz w miesiącu przyjeżdżają do nas na zajęcia żołnierze, którzy byli na misjach. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeta2242
+1 / 1

wżuciłeś ten sam komix na komixy.pl i demoty... ale i tam i tu masz mój +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L li5
0 / 0

proste ale mocne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar shanene
-1 / 1

aż się popłakałam .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emgie92
0 / 0

Ignorancją? Proszę Cię. Abstrahując nawet od Twojego ulubionego tematu "Ameryka, NATO - LOVE" pomyśl, czy `fajnie` by było gdyby polskie wojska wpie.do.liły się w KAŻDĄ wojnę, które obecnie są prowadzone na świecie? Dla Ciebie pewnie tak, w końcu by zapracowali na pensje, nie? Tobie się wydaje, że wojsko to idioci? Za sam fakt, że kończą szkoły takie jak AON, WSOSP, AMW należy im się pensja. Są to wyjątkowo inteligentni i zdolni ludzie. Powinno się ich szkolić, a nie wypi.rda.ać na front 'bo śnieg'. Misje a wojny to 2 różne sprawy i to akurat Ty sobie wbij do głowy. Ameryka wpie.da.a się w sprawy Iraku, czy Iranu nie ze względu na `pokój na świecie (bla bla bla), tylko ze względu na ropę i inne cenne złoża, a sami niedługo doprowadzą do skażenia środowiska na skalę światową. Dopóki będziesz słuchał tego co mówią Ci masmedia i nie będziesz analizował, czy to aby na pewno nie jest przekłamanie faktów będziesz miał poglądy takie jak teraz. Będziesz oceniał ludzi po pochodzeniu, twierdził, że wojna jest dobra, potrzebna i dobrze, że Polskie władze ryzykują, że niedługo i w Polsce wydarzy sie tragedia na miarę 11 września. I dopóki tego nie zmienisz nie mamy o czym rozmawiać. Bo argumenty logiczne, świeże i przemyślane lądują do próżni, którą masz w głowie dzięki mediom. Pozdrawiam, Marta.
PS. Piszemy Ty, a nie ty. Ci a nie ci, Tobie a nie tobie... weź się kur.wa w końcu naucz, czas najwyższy. Szanuj innych, jeśli chcesz żeby Ciebie ktokolwiek szanował. Pierwsza zasada dobrego wychowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emgie92
+1 / 3

To masz przykre życie bo jesteś prymitywnym chamem. ^^
Miłego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
-1 / 1

Ojeju, to wszystko? Poczytaj swoje wypowiedzi, to znajdziesz prymitywa. Mam tylko nadzieję, że szkoła jeszcze weźmie się za to twoje rewolucyjne rozumowanie. Miłego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micmur13
0 / 4

po 10 latach służby masz wybór: albo jedziesz do afganistanu albo wypad z pracy... i co bez wykrztałcenia w jakimkolwiek zawodzie 30 latek któremu zostało 5 lat do wcześniejszej emerytury ma zrobić????


JESTEśCIE BANDą SKRETYNIAłYCH DZIECI NEO KTóRE NIEWIELE WIEDZą NA TEMAT OTACZAJąCEGO WAS śWIATA...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Malinka27
-1 / 1

Smutne. I demotywujące... seryjnie... +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gaba36
-1 / 1

Wzruszyłam się...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maras1128
-1 / 1

Demotywuje +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hazoc
-1 / 1

To jest prawdziwy demot. Rozjb..ło mnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gandzia18031995
0 / 0

Nie jestem wrazliwa ale zawsze jak widze tego demota to cos mnie chwyta za gardło i chce mi sie płakać
wielki +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem