Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5036 5958
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L listonoszjacek
-4 / 78

zgadzam sie z draconem, nalezy zagrabic wszystko co maja najbogatsi, to skandal ze oni plawia sie w luksusach a polowa afryki gloduje. OH WAIT, IM AN IDIOT

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Prekursorr
+53 / 83

Podobnie myśleli kiedyś komuniści: "zabierzmy bogatym i dajmy biednym i wszystkim będzie dobrze". To nie takie proste. Dasz biedakowi kasę, to przepije. Za ogólny dobrobyt odpowiadają w większości ludzie bogaci, którzy inwestują swoje zarobki, stwarzając tym samym miejsca pracy. Obciążając ich zbyt dużymi podatkami, tracimy na tym wszyscy.
Demot głupi i naiwny, i ode mnie minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yodnack
+14 / 44

Zgadzam się, że dla biedniejszych byłoby fajnie ale czy to byłoby takie sprawiedliwe to nie wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+59 / 71

Zamiast zwiększać dochody niech ograniczą wydatki. Ilu zbędnych urzędasów, ile zbędnych papierków i przepisów? Płacenie 30-letnim obibokom za nicnierobienie. Ludzie! To nie musi tak wyglądać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aryjczyk
+16 / 42

Czyli co? Powrót do socjalizmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+24 / 28

Aryjczyk, na odwrót. To socjaliści chcą zwiększać nad nami kontrolę, rozbudowywać administrację i brać jak najwięcej, by dawać mniej. Kapitalizm zakłada, że lepiej nie zabierać, bo człowiek sam wie lepiej co zrobić. Trudno się z tym nie zgodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dizzor
+27 / 43

Demot niesamowicie głupi, nie jestem wysoko urodzony, nie mam w rodzinie bogaczy, nie mam żadnych wysoko postawionych znajomych ale i tak uważam że podatek dla najbogatszych powinien zostać ZMNIEJSZONY i wynosić tyle samo co dla biednych czyli te 19% , to jest chore że ktoś kto zarabia powyżej kolejnego progu podatkowego musi płacić 40% Z JAKIEJ K*RWA PAKI JA SIE PYTAM?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prisoneq
+14 / 28

NIE BYŁOBY SPRAWIEDLIWE. Sprawiedliwe są jedynie równe szanse dla każdego i taki sam podatek. To że Jan jest biedny, jest winą tylko Jasia. Nie najbogatszych. Nikt nikomu nie broni się wzbogacić. Krew zalewa na myśl o takich pomysłach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+15 / 19

Głupi dla prawicy (ja siebie określam jako skrajna prawica). Dla lewicy już nie. Podatki jak najniższe i takie same dla wszystkich (każdy obywatel płaci tą samą kwotę, nie chodzi mi o stawkę iluś tam %). Czemu ktoś ma być karany za ty, że sobie w życiu poradził i umie zarabiać? To, w przeciwieństwie do opłacania 30 letnich bezrobotnych, jest dobre dla gospodarki. W końcu taki "bogaty biznesmen" może stworzyć miejsca pracy i w ten sposób bogaci się więcej osób. A wysokie podatki po prostu go powstrzymują. Chory system

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+12 / 26

Właśnie. Popełnili błąd. I za ICH błąd mają odpowiadać ci, którzy takiego błędu nie popełnili? Czegoś tu nie rozumiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prisoneq
+14 / 20

To co mówi toomex po prostu może się nie podobać, ale jest prawdą. Sprawiedliwość nie jest jak flaga, że biednych więcej to lepiej dmuchają i jest po ich stronie. Sprawiedliwość to wartość, którą przestrzegasz, albo tak, albo nie, niezależnie czy się się podoba. A opodatkowanie konkretnych ludzi - jest NIESPRAWIEDLIWE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mnbvcxz10
+5 / 7

Bierzmy przykład z Węgier. Opodatkowali banki, oczywiście spotkało się to z
interwęcją
władz
ponadpaństwowych. więcej pod
tym
linkiem
http://newworldorder.com.pl/artykul,2372,Wegry-nie-potrzebuja-MFW-wysoki-podatek-od-bank />
ow-p />
rzegloso />
wany



"Według założeń banki będą płacić 0,45 proc.
podatek od
aktywów netto, natomiast ubezpieczyciele 5,2 proc. od składek netto. - To banki
spowodowały
światowy kryzys finansowy, więc normalne, że one powinny pomóc zażegnać go. Nie
mogą być
traktowane jak święte krowy. Opodatkowanie banków to nie tabu - powiedział Orban
przed
głosowaniem. Premier powiedział też, że rząd będzie zabiegał, by przyszłoroczny
deficyt
sektora finansów publicznych mógł być wyższy niż 3 proc. PKB. Takie zobowiązanie
zapisano w
planie konwergencji. Węgry buntują się, że inne kraje Unii Europejskiej dostały na
zbicie
swoich deficytów czas do 2012-13 roku."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 20:03

avatar Sigtrigg
+11 / 15

Podwyższenie podatku dochodowego jest wprost debilne: Ostatecznie każdy podatek płaci konsument w sklepie (czyli podwyzka podatku dla wielkich gwiazd kina spowoduje tylko wzrost kosztów biletów w kinie i cen płyt dvd z filmami). Poza tym podwyżka oprocentowania VATu moze przynieść SPADEK(!) wpływów do budżetu (zwiększenie sie szarej strefy), Natomiast obniżka może spowodować Wzrost wpływu (Szara strefa sie zmniejszy) [patrz: wujek GOOGLE- KRZYWA LAFFERA]. Co powinnien zrobić rząd? Napewno usunąć parę przepisów utrudniających rozwój gospodarczy- (zgodnie z myslą, że raczej stać nas na utrzymywanie urzędasów, ale na pewno nie na debilne przepisy)- niestety władza UE moze to znacznie ograniczać. zmniejszyć zasiłki (niestety uciecie ich całkowicie jest prawie utopijne), no i zwolnić paru urzędasów PS. Gdyby D.Tusk miał jaja, to mógłby sprywatyzować Służbę zdrowia i przemysł i wrzucił te pieniądze na fundusz Emerytalny- tak, zeby zatrudnieni nie musieli płacić składek na ZUS, oczywiście nie mając zagwarantowanej emerytury (zmniejszenie kosztów pracy), a starzy z tej kasy dostali emeryturki. Równoczesnie jakieś 5-10% mógłby wrzucić do budżetu, to byłoby najrozsądniejsze wyjście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazan
+6 / 14

Apropo demota powinniśmy opodatkować polityków i to 3 krotną stawką podatkową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+9 / 11

Krzywa Laffera jest w ogóle bardzo interesująca. Kiedyś było info na konserwatyzm.pl, że OBNIŻENIE podatków zwiększy dochody. No ale weź to socjalistom powiedz... Dla nich tylko Keynes się liczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aryjczyk
+3 / 5

Ale to była odpowiedź do demota, nie do Ciebie. Wiem czym jest socjalizm ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamill1994
+10 / 12

Dla wszystkich komuchów, eurosocjalistów i innej szarańczy: jeśli zedrzemy kasę z bogatych to nie będzie im się już opłacało być bogatymi w Polsce i zamiast złotych gór będziemy mieli gówno. Nie po to ktoś zapie***la żey później dostawać tyle samo ile by miał za połowę tej roboty prawda? Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie byłoby takie aby Tuski i inne takie pijawki przestały tak chętnie rozdawać pieniądze podatników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kaczi
-2 / 4

No i zaczęły się tematy narodowo - wyzwoleńcze ;P
I jak zwykle cała masa ekspertów. Czy w tym kraju nie można prowadzic konwersacji na luzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aryjczyk
+3 / 7

Komuniści dzielą się na dwie grupy: ci, którzy chcą się ustawić i jest im to na rękę, i
idioci, którzy w to wierzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2010 o 5:03

avatar malleo
-2 / 6

Ja nie lubie grzybka, ale on w pełni zasługuje na swój mająteczek, na który przecież sam zarobił (sam wyłudził ale co tam). Dupa z niego a nie ksiądz, ale za to świetny biznesmen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+3 / 13

a przepraszam z jakiej racji bogaci mają ponosić większe koszty? tylko dlatego że ich stać? dojne krowy czy jak? przecież płacąc takie same podatki i tak zapłacą wyższą kwotę ponieważ po prostu zarabiają więcej. Dlaczego bardziej ambitnym i zaradnym obywatelom rzuca się kłody pod nogi w postaci wyższych obciązeń? To jest nagroda za to że coś osiągnęli i nie wyciągają łapy po kasę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacamann
-4 / 8

Chyba nikt nie zrozumiał tego demota. Niech opodatkują kościół, który to nie płaci żadnych podatków a dochody ma astronomiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gienekpa
-1 / 9

Autorowi demota pewnie chodzi o to, że Rydzyk i spółka nie płacą podatków od części dochodów bo pewnie nie ujawniają dochodów z tytułu różnego rodzaju datków. Jeśli my płacimy podatek za każdy grosz to czemu mają tego nie robić duchowni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LittlePaula
+9 / 11

W tym kraju brakuje już tylko płacenia podatku od płacenia podatku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prisoneq
-1 / 5

Owszem autorowi o to chodzi, ale są ludzie którzy to zinterpretowali inaczej i na dodatek O ZGROZO zgadzają się z tak zinterpretowanym demotem.
@EtiamsiOmnesEgoNom - mam nadzieję że jesteś konsekwentny i jak żul chce od ciebie złotówke na wino, to dasz mu, ponieważ cię na to stać, więc mu się należy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2010 o 13:38

P piczpel
+2 / 6

Podatek dla najbogatszych?
Veto! Tak robił towarzysz Janosik słusznie powieszony na haku.

"prawo prawem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie!"
~posłowie chcący zabrać ci pieniądze

Weźcie kije i pogońcie tych polityków!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EtiamsiOmnesEgoNom
+1 / 3

Należy jednak pamiętać, ze sprawiedliwie nie znaczy po równo. To po pierwsze. A po drugie, to w Polsce i tak bogatsi są bardziej opodatkowani, choć nie wprost, bo nie oszukujmy się ale temu właśnie służy np. akcyza na produkty luksusowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
+17 / 45

Tu chodzi o kler, który nie płaci podatku dochodowego i ma zapewniona darmowa sluzbe zdrowia oraz emerytury. Nie wspominajac o dodatkowych przywilejach dal nieprzebranej rzeszy kapelanow wojskowych, szpitalnych, wieziennych i niewiadomo jeszcze jakich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PSdemot
+8 / 24

Dobrze że dodałeś ten komentarz bo już myślałem że ten demot to jakieś debilne socjalistyczne hasło. ZGADZAM SIE! Kościół powinien płacić podatki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+6 / 8

"Podatki płacone przez duchownych (nie przez związki wyznaniowe) określa przede wszystkim ustawa z 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz. U. Nr 144, poz. 930 z późn. zm.). Podatek dochodowy w formie ryczałtu opłacają duchowni wyznań prawnie uznanych, tzn. wpisanych do rejestru lub posiadających odrębne ustawy określające ich stosunki z państwem, jeżeli osiągają przychody z opłat otrzymywanych w związku z pełnionymi funkcjami o charakterze duszpasterskim."
Przy czym Rydzyka nie cierpię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Blazefury
-1 / 13

Opodatkować kościół to jak wprowadzić dodatkowy podatek na wiernych bo kościół właśnie z tej kasy żyje, z kasy wiernych, tak więc zwykli obywatele by się na to nie zgodzili. (A nawet gdyby zgodzić się chcieli to zaraz im rydzyk nagada jak to chcą ich okraść i znów, stare babcie po sejmem...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+4 / 8

Ale właśnie duchowni SĄ opodatkowani. Podatek ryczałtowy zależny od liczby parafian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
-4 / 10

Dokładnie tak. Autor właściwie wyłożył wszystko na tacę pokazując zdjęcie Rydzyka, ale wszyscy wcześniej wzięli podpis dosłownie... A tu właśnie chodzi o zwolniony z podatków kler, a nie wszystkich bogatych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+2 / 4

@aureliusz Ja nie wspomniałem, że chodzi o "aktywnych" parafian. I masz absolutną rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thegreatmongo
+2 / 14

Dlaczego? Bo im sie chce wiecej pracowac niz tobie i nie siedza na demotach caly czas?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karolsoon
-1 / 3

Jeśli ktoś ma lepiej niż Ty, to nie powinieneś mu zazdrościć, a pomyśleć co zrobić, żeby mieć tak samo. Popieram thegreatmongo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matush555
+1 / 21

coś czuje, że to będzie HIT!!!! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracon2002
-5 / 13

I główna chyba będzie bo właśnie jest 42/42. Aż mnie trochę zazdrość bierze.... :) Ale spoko, nie moje ale potrafię docenić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shus
0 / 6

Demot słaby i tylko po to aby można było sobie popłakać czemu w życiu nie jesteśmy tak bogaci jak ktoś inny. Chcecie opodatkować bogatych? Sami siebie opodatkujcie, ludzie bogaci jakimś sposobem doszli do wysokiej pozycjii. Jak wy tego nie potraficie to lepiej idźcie do fabryki i tam pracujcie aż do emerytury. Tylko do tego się nadajecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djseban
+23 / 39

To jest skrajny idiotyzm. Nawet nie wyobrażacie sobie jakie podatki płacą przedsiębiorcy. Że nie chce Ci się robić i nie masz kasy, to kto inny ma na Ciebie dawać? Chyba żart. Pie***lone socjalistyczne ideologie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sveniu
+12 / 22

Żyjemy w Polsce, a więc w kraju, w którym takie socjalistyczne ideologie są najpopularniejsze. Patrz wybory. Nic dziwnego, że demot dostaje tyle plusów. A antysocjalistom facepalm tylko zostaje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sigtrigg
+4 / 6

każda demokracja dąży do socjalizmu, nawet po rewolucji francuskiej były mocne odchyły w lewo, nawet takie, jakie się dzisiaj w głowach nie mieszczą, a spoeczeństwo tez było zdemoralizowane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KeyserSoze
-5 / 11

Albo zlikwidować podatek na organizacje religijne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zubr53
+1 / 9

juz widze te akcje protestacyjne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PawelHH
+15 / 19

a może obniżmy podatki? to przynosi zysk, gdy gospodarka jest ożywiona. Ale tępi ludzie myślą, ze tylko podwyższając podatki kasa spływa do państwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DMT
-2 / 2

gospodarka nie jest ożywiona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PawelHH
+2 / 2

Źle dobrane słowa - zysk pojawia się wtedy gdy gospodarka jest ożywiona niskimi podatkami. To podstawowa ekonomia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pzahorski
+17 / 21

No pewnie że tak! W szkole się uczyli zamiast latać na wagary? Teraz tyrają zamiast łoić wino pod sklepem? No to niech mają gnoje najlepiej 100% podatku !! Sami sobie winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 17:56

avatar heavy666
+1 / 25

nie! nie opodatkowujmy najbogatszych! opodatkujmy kościół! kiedy w dani zabrano cały majątek kler to zawartość skarbca państwa powiękrzyła sie o 50%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alcard
+12 / 18

Święte słowa. Z wypłat urzędników sporo by się zwróciło, a biedakom dać wędkę (prace), a nie rybkę (nasze pieniążki).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+8 / 10

Urzędników to mamy zwyczajnie za dużo - wystarczy pozwalniać połowę i będzie o niebo lepiej niż zmniejszając im pensje, bo to skłoni wielu z nich do jeszcze większej korupcji (czyt. brania łapówek). Zaś co do bogatych, to jak myślisz, kto zakłada nowe firmy, sieci handlowe itp.? I jeśli podniesiesz im podatki to co zrobią aby na tym nie stracić? Oczywiście zmniejszą płacę, bądź zredukują ilość pracowników (chętni do roboty i tak się znajdą, nawet za mniejszą pensję) albo podniosą ceny towarów. I nie będzie czegoś takiego, że jak jeden podniesie ceny to ludzie pójdą do innego, ponieważ podatki będą płacić WSZYSCY bogaci, więc 90% z nich podniesie ceny, a reszta zbankrutuje bo będzie miała zbyt niskie przychody. Niestety, ale obojętnie komu podwyższymy podatki i tak w końcu uderzą one w najuboższych, więc zamiast postulować takie głupoty, lepiej OBNIŻMY podatki bogatym (a najlepiej wszystkim), bo wtedy będą mogli sprzedawać towary o wiele taniej i więcej płacić zwykłym pracownikom. Obecnie cena benzyny to jakaś 1/4 tego co widzimy na stacjach benzynowych, a reszta to podatek i akcyza, a nawet w zwykłym chlebie 50% ceny to podatek który wszyscy musimy płącić. Bo przecież piekarz też musiał zapłacić podatek VAT kupując mąkę, a producent mąki musiał zapłacić podatek kupując od farmera zboże itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sigtrigg
+2 / 4

Chyba kpisz. gdy państwo zajmuję sie tworzeniem miejsc pracy- to powoduje bezrobocie(przykład: dzisiejsza Hiszpania). gdy jest obowiazek pracy, to jest jeszcze gorzej- patrz, jaka wydajnośc pracy była za Komuny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
0 / 2

Procentowa, tak, ale to i tak przebicie dziesięcio do stu krotnego stawek pieniężnych biednych i bogatych. Tak wyraźne, że różnica pomiędzy nimi cały czas wzrasta, co za tym idzie: takie myślenie, jakie reprezentujecie doprowadzi tylko i jedynie do powtórki średniowiecza, tym razem z korporacjami w roli głównej. Średnia polska wychodzi od tysiąca ludzi na stawkach głodowych oraz jednego człowieka, który sra dolarami. "Nie pracował/nie uczył się to niech teraz ma." Pogląd bardzo modny, ale jeśli jesteście tak mądrzy to powiedzcie skąd się wzięli tacy ludzie? Zastanówcie się skąd wzięło się lenistwo u stworzenia z natury nastawionego na tworzenie i pracę, jakim jest człowiek, co wielokrotnie udowodniono? Powiedzcie mi skąd tyle głosów za tym żeby kościół opodatkować? Czy nie po to wywołano aferę z Krzyżem żeby ludzie byli przeciw kościołowi? Jestem ateistą, ale nie podoba mi się takie manipulowanie ludźmi. Po co rząd nami manipuluje? Czy to ma jakiś związek z korporacjami? Jak sprawić żeby innym ludziom żyło się lepiej dzięki ich własnej pracy? Bo ponad połowa biedaków pracujących za przytoczoną wcześniej głodową stawkę jest w takiej sytuacji nie, dlatego, że coś im się nie chciało tylko z powodu impotencji społeczeństwa. Koniec końców spróbujcie sformułować konstruktywne rozwiązanie. Bo jak na razie, jak widzę, może się mylę, zawsze dopuszczam taką możliwość, większość jest bliska ponownego otworzenia obozów zagłady, z tą różnicą, że teraz dla biednych. Zastanówcie się dobrze, bo to są ważne pytania, niezależnie od tego, co mówią w telewizji eksperci, na których się powołacie. Dopóki na te pytania sobie nie odpowiecie jak dla mnie jesteście bandą ogłupionych owiec. Na koniec jedną dam wam radę. Wyłączcie telewizory, zostawcie w spokoju gazety i radio, nie sugerujcie się internetem. Kiedy już to się uda, możecie myśleć samodzielnie. O ile jeszcze umiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mpa
+12 / 14

Tajes, ktoś ma płacić więcej daniny dla państwa tylko dlatego, że ma głowę na karku i udało mu się dojść
do
fortuny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 18:16

C crazyyman
+10 / 18

tak czytam i żal mi tych których komentarze przeczytałem (głównie tych z samej góry)jesteście gorsi niż pies ogrodnika, nikomu nie dacie i sami nie weźmiecie, zamiast tak narzekać ile to oni zarabiają i jakimi samochodami jeżdżą to zróbcie coś żeby też to osiągnąć a nie wypisywać, żeby najbogatszym zabrać, żenua dla tych wszystkich, dla tego co umieścił to na głównej również, porażka totalna, myślcie trochę - wbrew opinii publicznej - to nie boli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar radzio777
+1 / 15

Nie jestem za radiem maryja, ale prawda jest taka, że z miesięcznych dochodów np. tvn-u czy telewizji polskiej radio maryja utrzymało by się przez 10 lat. skoro nie wiesz co jest na rzeczy to po co wrzucasz taki demotywator?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 18:51

A A11
+3 / 5

dochod roczny gazety wyborczej to ok 45mln zl(tvn chyba pareset razy wiecej) a radio maryja i tv trwam ok 3mln zloty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Blac17
+1 / 7

Popieram w 100% , dlaczego oni nie płacą a cała reszta tj prawosławie i inni tak!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosmonautaa
-1 / 9

chyba wiekszosc nie zrozumiala demota... Co ma socjalizm do tego? Spojrzcie na tekst o opodatkowaniu najbogatszych i zdjecie rydzyka. Chyba kazdy pamieta afery jakim to rydzyk samochodem jezdzi i ze podloge ma pozlacana ;) a idea sama w sobie beznadziejna - najbogatsi daja zazwyczaj najwiecej miejsc pracy, a wieksze podatki zmniejszalyby ich zyski a wiec i mozliwosc przeznaczenia wiekszej kwoty np na pensje lub nowych pracownikow. Dodatkowo co to za problem byloby rejestrowac firme np na litwie - tutaj panstwo traci calkowicie dochody z podatkow owej firmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dizzor
+2 / 8

kolejne dziecko uwagi czy tam pudelka, wierzy we wszystko co mu media do ryja wepchną
mówie oczywiście o Rydzyku ktorego nie bronie ale ignorancji takiej jak Twoja nie znosze jeszcze bardziej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 19:06

N Nosal
-1 / 1

Dizzor, po części się z tobą zgadzam, ale twojej krytyce brakuje podstaw merytorycznych i zamienia ją w zwykłe nap*erdalanie. Daj podstawy merytoryczne to...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darada
+5 / 9

@juuulek
Ale autorowi chyba chodzilo o opodatkowanie kleru, a nie najbogatszych "swieckich".
Zreszta najwiecej podatkow to placa sredniaki, a ci najbardziej zamozni (mam na mysli tych, ktorzy maja majatki liczone w dziesiatkach, czy setkach milionow) to nie placa wcale, bo stac ich na dobrych prawnikow ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+1 / 3

A co cię obchodzi jakim samochodem jeździ Rydzyk? On przynajmniej wydał jakoś te pieniądze i zarobił sobie na tym producent samochodów. A jeśli państwo by je od niego zabrało to 40% z nich rozkradliby urzędnicy, a resztę zmarnowali chociażby na zasiłki dla bezrobotnych, żeby już w ogóle nie opłacało im się pracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalinowyBudyn
+4 / 8

Mnie się pomysł podoba ale mohery zrobiłyby taki hajzel w tym kraju, że nie wiem, czy warto to to tykać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czapeq
+4 / 6

Bardziej opodatkować bogatych? Ja bym powiedział opodatkować "duchowanych". Dowalicie większy podatek bogatym a oni zwolnią połowę ludzi, żeby mieć na podatek. Fajne, populistyczne hasełko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DyziooxD
0 / 4

wiecie tylko że Radio Maryja ma innego boga niż my. NAZYWA SIĘ TADEUSZ RYDZYK!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pietryna
+2 / 8

Arghh... A ty to kim jesteś jak nie socjalistą? Przeczytaj co napisałeś. Szczerze wali mnie czy jakiś tam 1% społeczeństwa może wycierać dupy 200zł banknotami. Ich dążenie do większego zysku prowadzi do bogacenia się społeczeństwa. Taki spasiony świniak(zwykle nie są to tacy ludzie ale lepiej działa na wyobraźnie nie?) myśli że jeszcze może coś z tego wyciśnie i otwiera coś w nowej branży. Powiedzmy fabrykę na 1000 osób z czego 100 musi mieć kwalifikacji inżynierskie, a reszta zapał do pracy. 1000 osób dostaje pracę... A teraz jak taki koleś pomyśli że otworzy fabrykę i nagle wskoczy na wyższy próg podatkowy i 60% z tego co zarobi mu zabiorą... Na pewno się ucieszy że będzie mógł nakarmić gęby darmozjadów. Oleje sprawę i 1000 ludzi będzie zasilało kolejki w urzędzie pracy. Bardzo powierzchownie to opisałem ale tak w skrócie się stanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
0 / 2

Być może. Ale faktem jest, że najbogatsi zarabiają za dużo. I nie rozumiem, czemu mnie zminusowano.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meroxus
-2 / 8

Nie tylko opodatkować,ale także obciąć im pensje o 10%. Na oko przynajmniej 1miliard więcej rocznie zasilałby Nasz budżet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+4 / 6

@meroxus i 400 milionów rozkradzionych, a reszta zmarnowanych. Dlaczego ludzie myślą, że jak rząd ma więcej kasy to jesteśmy "bogatsi"? Bogatsi jesteśmy kiedy w kraju powstają nowe firmy i LUDZIE się bogacą, a nie aparat państwowy. Im więcej ma państwo tym mniej mają podatnicy, bo przecież pieniądze nie mogą przebywać w 2 miejscach jednocześnie, prawda? Ponadto urzędnicy którzy rabują nam te pieniądze po pierwsze myślą o tym, żeby jak najwięcej uszczknąć z tego dla siebie (i to właśnie te 400 milionów o których mówiłem), a resztę wydają byle jak, bo to w końcu nie ich pieniądze. Nie licz więc na to, że jak miliard złotych wpłynie do budżetu to ty będziesz miał z tego lepsze drogi, albo lepszą opiekę lekarską, bo lepszą byś miał gdyby rząd NIC na nią nie łożył i wszystko robione byłoby prywatnie, bo wtedy każdy lekarz musiałby się starać żeby ludzie się u niego leczyli, a drogi projektowałby inżynier który się na tym zna, a nie urzędnik wydający pieniądze podatników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-2 / 2

Wolę mieć mniej w kieszeni i więcej np. darmowych, państwowych służb, które będą przyjmować wszystkich nie tylko tych, których "na to stać". Nie obchodzi mnie jak to nazwiecie, ale nawet w Białorusi ludzie są szczęśliwsi niż w naszej ukochanej Kapitalistycznej Polsce (Amerykańskie badania, więc nawet najwięksi terroryści świata to przyznają choć zupełnie na uboczu, dziwnym trafem...). Rozwinięta, rozsądna polityka socjalna jest podstawowym warunkiem sprawnego funkcjonowania społeczeństwa i państwa. Co do biurokracji, to mój kumpel ma rodziców na wysokich stanowiskach rządowych (ojciec w Izbie Marszałkowskiej) i od niego wiem jak wygląda polski urząd. Zdecydowania zbyt mała garstka ludzi w lwiej części po sześćdziesiątce, którzy na słowo komputer dostają wysypki. Dopóki to się nie zmieni, rzeczywiście, nasze pieniądze będą iść w próżnię... Młodzi do urzędów! W ten sposób naprawimy kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arek300017
+2 / 6

Oczywiście kasy fiskalne w kościołach powinny być już dawno. To są ogromne pieniądze. Nie każdy w Polsce jest katolikiem mimo tego każdy na nich płaci, katecheci w szkołach uczą religii za pieniądze podatników. Służba zdrowia, emerytury kleru. Państwo powinno być całkowicie oddzielone od kościoła. Koniec z przywilejami dla kościoła. Nie wiem jak wam ale mi Watykan emerytury płacił raczej nie będzie.... Każdy powinien być równy wobec prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dizzor
0 / 6

po 1 - kler ma własny fundusz emerytalny na który sami zbierają i Państwo nic im nie daje
po 2 - katecheci w szkołach zarabiają najmniej ze wszystkich nauczycieli, część ich wypłaty również idzie z Kościoła
po 3 - jak chcesz w kraju katolickim odłączyć wiarę od Państwa? Nie ma takiej możliwości, jak wybierzecie w wyborach takich którzy są tylko ateistami to wtedy będzie znaczyć że Państwo nie jest wcale takie katolickie i jest to jedyna opcja na spełnienie Twojego życzenia o rozdzieleniu Państwa i Kościoła.

Nie jestem żadnym fanatykiem, po prostu nie znosze pierd*lenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suess90
0 / 6

Pana na obrazku powinni opodatkować jako pierwszego. Tak okłamywać i mieszać ludziom w głowie... Niewiarygodne jak bardzo można podporządkować sobie ludzi i to DOBROWOLNIE. Ale cóż... wykorzystuje się przy tym ich wiarę i nadzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qhr
+4 / 8

OPODATKUJMY GŁUPOTĘ!!!!! Załatamy dziurę budżetową, spłacimy długi nasze oraz całej pi********j UE...
Pi*****ić socjalistów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 18:40

N Nosal
-1 / 1

To ostatnie możesz siebie świecą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Magrat1988
+2 / 2

autor miał na myśli kler, co już wyjaśnił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sprzyku
-1 / 7

Nie wiem po co tutaj zdjęcie Rydzyka. Marna prowokacja ale debile tak będą myśleć. Bo jak ksiądz, to szkoły nie może założyć, bo jak ksiądz to już nie może sie wypowiadać, bo jak ksiadz bogaty to wszystkich boli. Ruszcie głową troche. Czy ksiądz nie moze mieć lepszego samochodu? Nie udało się wam to żerujecie na innych. Albo wierzycie tej propagandzie medialnej. Jest niewygodny bo chce dobrych rzeczy. I tak będzie, że tacy ludzie będą usuwani. Chyba że tacy jak autor tego tekstu i większość z was komentatorów tego demota się zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Magrat1988
+1 / 3

czytając większość komentarzy ręce mi opadają. Oczywiste jest, że autorowi chodziło o opodatkowanie KLERU. A wasze pomysły o zwiększeniu podatku dla najbogatszych jest absurdalne. W ogóle podatek powinien być równy dla wszystkich, miliarder i tak zapłaci do budżetu najwięcej, a przynajmniej nie będzie mu się chciało kombinować i ukrywać dochodów w innych krajach. Ciekawe jakby się Wam podobało, że nagle ktoś zabrałby 60% Waszych dochodów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wydrunio
-1 / 5

podatek liniowy to jeden z najgorszych pomysłów jakie słyszałem. Załóżmy że to będzie podatek 20%, jeśli ktos zarabia 1000zł miesiecznie, to będzie miał około 800zł, a jesli bogaty zarabia 20000zł to zostanie mu 16000zł - on bez problemu przeżyje miesiąc, a biedak za 800zł to opłaci rachunki i suchy chleb bedzie wpieprzał... i myślisz że to jest ok? i nie mów mi że każdy jest kowalem swojego losu, bo to już dawno nie aktualne powiedzenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

Widzę, że nie tylko ja wiem cokolwiek o realiach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Procorz39
-4 / 8

Jestem za. Lepiej jest wydoić ten 1% społeczeństwa, dla dobra 99%. Niż doić 99% Polskiego społeczeństwa, dla 1% bogatych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gifek
0 / 2

Heh, niby mądre ale państwo i tak jestasznie jeździ najbogatszych, wyobraź sobie że twój szef płaci 2x tyle na podatki i składki co na wynagrodzenie miesięczne dla każdego, a to że ma trochę więcej to już zależy od tego jak był pracowity i pomysłowy. Znam ludzi którzy od biedy przeszli do pieniędzy, każdy może i nie każdy chce o_0 wystarczy się uczyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

Błagam na kolanach: Nie cytuj telewizora bo mnie krew zalewa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Janurek
-3 / 3

Jakby przeznaczyć połowę tego, co Rydzyk dostaje od biednych babć, na potrzebujących, to kilkadziesiąt wielodzietnych rodzin mogłoby zamieszkać w porządnych domach, zamiast w malutkich mieszkankach, gdzie sie nie mieszczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nazarek
0 / 2

Odwalcie się od rydzyka to jest jego biznes, zarabia na tym, świetnie. To że wpadł na dobry pomysł zarobienia pieniędzy to jego sprawa, to że mohery to idiotyzm to inna, ale bussines is bussines i jeśli może niech zarabia. Najlepiej by było gdyby płacić podatek pogłówny albo jakiś sensowny, byle nie dochodowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
-3 / 3

Dla wszystkich posądzających mnie o socjalistyczny populizm POWTÓRZĘ JESZCZE RAZ:
Tu chodzi o kler, który nie płaci podatku dochodowego i ma zapewniona darmowa służbę zdrowia oraz emerytury. Nie
wspominając o dodatkowych przywilejach dla nieprzebranej rzeszy kapelanów wojskowych, szpitalnych, więziennych i
nie wiadomo jeszcze jakich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Motherfucker
0 / 2

Kościół jest opodatkowany! Chyba, że chodzi o osobę o. Rydzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
-3 / 3

Wysokośc i system według jakiego są rozliczane podatki czarnej stonki, to jest śmiech na sali w kontekście ich przychodów, ulg, dotacji i przywilejów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nazarek
-1 / 1

wasiuu rolnicy też płacą grosze jeśli o to chodzi, ale ich się nikt nie czepia. Podatek dochodowy trzeba znieść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Esk3L
0 / 2

ludzie to jest ironia! najbogatsi w Polsce płacą 40 albo 50% podatku dochodowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 19:33

X xolaatt
+1 / 3

znowu dowalanie Kościołowi ...
btw. który to już raz w tym tygodniu ?
czyżby moderator przeszedł na judaizm ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

Znasz gościa? Nie? To po kij o nim mówisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glibnes
+1 / 3

Opodatkować bogatych... Przecież oni już są wyżej opodatkowani! Sprawdźcie sobie progi podatkowe w Polsce...

Zamiast zwiększać podatki zwolnili by połowę urzędasów, którzy nie dość, że nic nie potrafią zrobić (albo robią to w żółwim tempie), to jeszcze dostają premie za nic nie robienie, kiedy normalny człowiek musi zapieprzać jak wół cały miesiąc, bo mu szef obetnie i tak niedużą premię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

"Urzędasów" jest za mało żeby się wyrobić z pracą. Dlatego są opóźnienia. Inna sprawa, że w większości to sześćdziesięcioletni ludzie, którzy z komputerami mają tyle wspólnego ile ja z baletnicą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojto90
-2 / 4

Po pierwsze:
95% ludzi należy do pierwszego i najniższego progu podatkowego. O ile mi wiadomo wpływów z podatków od najbogatszych, jest dużo za mało by owych "biednych" wspomóc, tak więc w rzeczywistości to głównie pieniądze zrabowane... o przepraszam, legalnie pobrane przez podatki wracają do nich.
Aparat administracyjny, w tym rodziny miłościwie nam panujących pseudoliberalnych oraz socjalistycznych parlamentarzystów oczywiście pobiera sobie swój procent...

Z różnych źródeł słyszałem, że z każdej kwoty pobranego podatku, który ma trafić do potrzebujących 60 do ponad 80 % pozostaje w różnego rodzaju urzędach... Tu już chyba nic dodawać nie muszę.

Po drugie:
Autor demota prawdopodobnie miał na myśli nie bogatych jako ogółu, lecz pewien konkretny rodzaj bogatych (przedstawiony na obrazku). Niestety, oni za swoją indoktrynacje społeczeństwa na jedyny słuszny sposób patrzenia na świat nie tylko są zwoleni z podatku, ale także dostają swój procent z naszych podatków (dokładniej chyba od dochodowego. nie pamiętam jaki to jest procent, ale łatwo to na googlach znaleźć).

Także ode mnie minus za demota. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ronak
-3 / 5

Moze opodatkujmy najbiedniejszych? W koncu socjale sa dla nich, wiec niech sie odwdziecza. Jezus...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

Z pustego w próżne. Ciekawa taktyka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojokamil
0 / 2

W Polsce jest tylko ok. 100 tyś. bogatych ludzi!!! Nawet gdybyśmy zabrali im po 1000zł nic to nie da !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sk0undr3l
+1 / 3

A kto daje miejsca pracy - przedsiębiorcy. Politycy wiedzą że oni rozwijają ten kraj, dając pracę ludziom którzy inaczej byliby na zasiłku. Ale żaden nie wypowie się w ich obronie, bo niedorajd jest więcej, a każdego głos liczy się tak samo. Głupi Polak najedzie na bogatego, bo na pewno ukradł, wyzyskuje innych a jak nie to dostał w spadku... a samemu nie chce się ruszyć dupy do pracy, albo pomyśleć trochę i podjąć ryzyko. Pracodawca może i zarabia więcej, ale o tym że kilka ostatnich lat zapierdzielał po 14 godzin dziennie nie wiedząc czy utrzyma firmę, czy nie pogrąży w długach siebie i swojej rodziny nikt nie pamięta. Każdy najchętniej by wolał żeby myśleć za niego, i za niego pracować. Plujecie na rodzimych przedsiębiorców, a gdyby nie oni pracowalibyście u zachodnich, którzy traktowaliby was jeszcze gorzej, a podatki odprowadzaliby u siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 20:27

avatar linuxmaster
-2 / 8

ZBURZYĆ KOŚCIOŁY I ZAGRABIĆ ICH BOGACTWA !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sigtrigg
0 / 2

Ludzie. Podatki są PRZEKŁADALNE. tzn, że nieważne, czy opadatkuje bardziej rolnika, młynarza czy piekarza: i tak zapłaci klient, kupując chleb. Gdy opodatkujemy bogatego przedsiebiorce, to nic to nie zmieni: opodatkowany zwyczajnie zwiększy cenę swojego produktu, żeby sie odkuć i straca wszyscy, oprócz budżetu, a wiadomo, ze każde 100zł wpłcone w podatku wypływa do nas jako 60 zł (te 40 zł jest zwyczajnie marnowane; a w tych 60 zł, które otrzymujemy z powrotem kkryje się m.in: Armia, zasiłki dla bezrobotnych (które obniżają rozwój gospodarczy), edukacja (na beznadziejnym poziomie poziomie i często całkowicie nieprzydatna): w wiekszości rzeczy, które mogę sobie kupić sam i ponadto SAM potrafię wpłacić na fundację, dla biednych (widzę, jaka to fundacja, czy nie dają kompletnym menelom i zwyczajnym nierobom, czy dużo marnują itp- same plusy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zabojcamafii
-1 / 1

tak najlepiej zeby bogaci placili za biedniejszych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KNEBEL
-2 / 2

DOKŁADNIE ! !!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oliziomal
+2 / 4

Matko, dawno nie widziałem tak beznadziejnego demota. NIE PO TO SIĘ LUDZIE WZBOGACAJĄ, ŻEBY POTEM TO TRACIĆ!
A teraz moja wersja: Może zamiast robić beznadziejne demoty weź się wreszcie do roboty. O, jak się ślicznie
zrymowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 21:10

J jakesully
0 / 8

Autor tego demota to kompletny IDIOTA, czemu moji rodzice mają płacić 40% podatków czyli oddawać prawoe połowe pieniędzy zarobionhych przez ich firme, dla tych darmozjadów. A rolnik ale nie taki ktory ma dwa hektary al ten ktory ma 200 ha zaplaci 400 zl na rok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
-2 / 4

Sam jestes IDIOTA, w dodatku ślepy. Zobacz kto jest na zdjeciu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GabiZ
-1 / 3

Autor podpisu chyba zgubił swój mózg i nie zna absolutnych podstaw życia w rzeczywistości i takiego mechanizmu podatkowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar donigorasso
0 / 2

Jak juz to opodatkowac wszystkich , nie po to ktos zapier&***** zeby potem płacic na tych , ktorym sie nie chcialo d*** ruszyc
Takie jest moje zdanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Duchowicz
0 / 2

Widzę tyle rozsądnych komentarzy. Ludzie, gdzie byliście, kiedy trwały wybory? Czy naprawdę wy wszyscy, którzy napisaliście tu swoje komentarze to jest aż tak mały procent społeczeństwa po prostu skupiony w jednym miejscu (Internet->demoty)? Bo sądząc po tym, kto nami rządzi - tu powinny być same komentarze popierające ten idiotyczny pomysł, czyli karanie człowieka za uczciwą pracę; za to, że potrafi na siebie zarobić - karanie człowieka za to, że tworzy realne i wydajne miejsca pracy (a nie sztuczne i marnotrawiące cudze pieniądze urzędy); za to, że dzięki temu, że on się bogaci, bogacą się wszyscy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oliziomal
0 / 2

Aha, jeszcze jedno: gdyby był kapitalizm i wszystko byłoby prywatne, to by nas tak nie okradali. Bo teraz mamy przykładowo "bezpłatne" leczenie. Ale ale! A nasza składka na NFZ? A i tak na termin czeka się miesiącami, zaś obsługa jest beznadziejna. Gdyby wszystko było prywatne (tak jak kiedyś) byłaby konkurencja (która jest zdrowa dla rynku) każdy walczyłby o klientów, obniżając cenę, podwyższając komfort itp. Władza powinna tylko zarządzać, mieć wszystkich w garści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bmp91
+1 / 1

ekonomisći sie znaleźli i kapitalizm i socjalizm. jakbyscie byli takimi ekonomistami to byscie wiedzieli ze ci najbogatsi nie placą wogle podatkow w polsce tylko mają działalności w krajach gdzie podatek jest minimalny lub go wcale nie ma. Szwajcaria czy wyspa Jersey to istne raje podatkowe, nie mowiąc o kuwejcie gdzie nie ma w ogóle podatków, a swoj biznes kreca w polsce bo tu znaja swoje podwórko i maja poustawianą władze, media, analitykow i na koniec prawnikow którzy im szukja luk prawnych do obejścia przepisow. myslicie ze taki biznesmen oddaje państwu 40% swojego zarobku. milionerzy oddający 40% swojego podatku buahaha. to dzury by nie bylo. a co do zdjecia to jestem za opodatkowaniem kościoła jak w usa. pozdro dla socjalistow i kapitalistów choc tez jestem za kapitalizmem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
-1 / 5

Tępy narodzie!! Patrzcie nie na sam podpis, ale i na zdjęcie! Przedstawiciel jakiej grupy darmozjadów jest na foto? No?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zapamietanka
+2 / 6

nie zdajecie sobie sprawy z tego,że powszechnie szykanuje się to radio. trwa nagonka już od
wielu lat; nikt go nie słucha,ale każdy sądzi,że Rydzyk buduję imperium na głupocie słuchaczy. nie wiedząc,że
75% funduszy pochodzi od jednego sponsora, który nawet nie ma udziałów Lux Veritatis. na dodatek nie jeździ też
Maybachem,ani nie chodzi na dziwki. walczy tylko z żydostwem tego Państwa, podobnie jak szanowany przeze mnie
Kobylański, działacz USOPAL - kilkakrotnie dyskredytowany na wokandzie przez Sikorskiego, Michnika i Schnapffa. Bez
powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
0 / 4

"walczy tylko z żydostwem tego państwa" ten tekst pokazuje Twój poziom i dyskredytuje kompletnie jako godnego rozmówce. Stop rasizmowi!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ksnysa
-2 / 6

Wooow. Co ja widzę? Tak, oczwyiście usuńmy całą administrację, urzędników i resztę "hołoty". Niech każdy sobie sam sprawę załatwi. Sorry, myślałem tak przez długi okres czasu, aż teraz studiuję administrację, jestem na 4 roku i coś o tym wiem. Dlaczego chcecie karać urzędników, którzy nie mają lekkiej pracy (w sensie umysłowym oczywiście). Do psioczenia każdy dobry, ale oczywiście urzędnik jest winny za idiotyzm tego państwa, którym od niepamiętnych czasów rządzą elektrycy, ludzie z niewyjaśnionym wykształceniem, eksperci od prawa pracy (pozdrawiamy związki zawodowe) i magistrzy historii. Ktoś to chore prawo tworzy, urzędnicy je wykonują. To tak jak Tobie, drogi kierowco, chciano zabrać samochód za wjechanie w dziurę na polnej drodze.

A co do demota to jak najbardziej. Mocniej opodatkować kościół (żaden ryczałt), zreformować KRUS, podwyższyć (niestety kiedyś trzeba) wiek emerytalny, troche przyciąć przywileje i przede wszystkim zmniejszyć liczę posłów z 460 to jakiejś rozsądniejszej liczby. Po co tam tyle baranów, i tak o wszyskim decyduje garstka osób, więc 200-250 posłów i tak z 50 senatorów by spokojnie wystarczyło. Tylko konstytucję trzeba zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kawer210
-1 / 1

Cóż wg badań gdbyby dziś podzielic wszytskie pieniadze swiata po rowno dla kazdego czlowieka to po 2 miechach wszystko i tak wrocilo by do stanu poprzedniego wie c to bezsensu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

Bo problemem nie są cyferki, tylko struktury. Myśl bez udziału telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Platonow
-1 / 3

Nikt nie czyta tych komentarzy... Ale muszę to napisać...
Co za debil to wymyślił... Totalny kretyn bez mózgu. Może Pan autor nadal uważa, że najlepiej rozdać wszystkim po równo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AbouT
0 / 2

Są proste rozwiązania :
usunąc płace politykom to raz
po drugie opodatkować kościół
trzy w więzieniu jedzenie jak w szpitalach
i to na tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar barczykowna
+1 / 3

mam wrażenie, że demot nie do końca został dobrze przez was odczytany.
Bardzo dobry demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar linuxmaster
0 / 2

tu raczej chodzi o kościół - o tych bogatych - ale nie liczmy na to, że reszta też to zrozumie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar barczykowna
0 / 0

Tak dokładnie taak!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mcgregor6
-2 / 4

Tfu! socjalisto! oczywiście róbmy jak janosik (tfu!) Zabierajym bogatrym (zdolnym) i dajmy biednym... gardzę Tobą czerwony *******...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
-4 / 4

Cymbale, jak mniemam korwinowski, naucz sie patrzeć na obrazki i je interpretować. Kogo tam widzisz? Mnie też brzydzi podnoszenie podatkow ludziom zaradnym, ale czy na zdjeciu widzisz biznesmena, czy kleche?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mcgregor6
-1 / 3

Cymbała jak mniemam to masz w rodzinie lewaku w prostej linii męskiej... Do pieniędzy doszedł tak czy siak legalnie. Nie lubię tego typa ale jest zaradny i tyle co tu dużo gadać. Poza tym jest szefem rozgłośni radiowej więc biznesmenem też jest. Bycie klechą i przedsiębiorcą się nie wyklucza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

Nie ma to jak krytyka z użyciem wulgaryzmów... Dziecko, odejdź od książeczki, którą tak namiętnie przepisujesz na monitor i zacznij myśleć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haunuva
+2 / 4

Tak oczywiście, znalazł się zasrany Robin Hood.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slaffff
0 / 2

Misie kolorowe powiem wam tak, na zachodzie kościół jest opodatkowany i każdy wierny płaci podatek! i tam nie ma czegoś takiego że ludzie na tace dają a ksiądz się wozi najnowszym BMW! wiecie że w Polsce mamy największą liczbę kościołów w porównaniu do innych Państw europejskich? moje pytanie brzmi po co? wierzymy w księży czy w Boga? u mnie na "wiosce" najpierw postawili proboszczowi Wille a dopiero teraz myślą o budowie kościoła mimo iż 5km dalej jest piękna zabytkowa świątynia! gdzie tu ku@rwa logika!!!??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychumg
-1 / 1

Z jakiej racji?
Bogaci i tak by sobie poradzili, jakby zwiększyli podatki, bo oni wiedzą, jak zarobić, ale z jakiej racji oni mają połowę swego dorobku oddawać państwu? Nie po to pracują, żeby państwo im podpie**alało na każdym kroku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar machal89
-2 / 4

do typa powyżej: akurat złodziej na zdjęciu robi gówno a kase trzepie z naciągania i wyłudzania ... ! demot jak najbardziej na + i dziwi mnie czemu ma ich tak mało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prn
+2 / 4

Miśki nie wiedzą, że w kolebce kapitalizmu - USA, bogaci płacą więcej... Cóż to są komuniści straszni!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

Aureliuszu, USA to miks korporacjonizmu i łapówek. Socjalizm nie ma nic wspólnego z USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matt4x
0 / 4

Demot beznadzieja. Pewnie chciałeś położyć nacisk na księży ale ci nie wyszło, bo zabrzmiało to jakbyś chciał zdzierać jeszcze więcej kasy z ludzi zaradnych. Nie po to ktoś się uczy i studiuje, potem chodzi na staż przez 10 lat żeby jego pieniądze szły na nierobów i pijaków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matematyk
-1 / 1

nie bądźcie naiwni najbogatsi i tak nie płacą podatków w polsce bo im się to po prostu nie opłaca :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tpsdobo
0 / 0

w polsce powinna być legalizacja marihuany, sciagano by od tego podatek i załatała by sie dziura w budzecie, po drugie, legalizacja prostytucji, to samo co wyzej, one sa zdrowe, panstwo zbiera podatek, jezeli chodzi o opodatkowanie kosciola to raczej jednak nie, 97 % katolicy , a kosciol jest po to żeby zbierac pieniadze, wysyla to co dostnaie na rozne misje, rozbudowe kosciola, itd chociaz rozumiem, ze niektorzy księża jeżdzą BMW e36

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fryzwb3
-1 / 1

to niesprawiedliwe xd wielki (-)!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pantograv
0 / 2

Słowa w tym democie należą do Senyszyn. Gratuluję mentora. Obejrzyjcie sobie, jak zjeżdża ją Cejrowski na YT.

A po drugie, najbogatszy nie jest kler, ale politycy, poslowie, itd. Może by dietę zmniejszyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 23:41

R rapzone
-1 / 1

to nie bogaty płaci wysokie podatki tylko ten kto chce stać sie bogaty. Mając 2 tony złota w piwnicy ja nic nie zapłace ; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A athamaris
-1 / 1

Pomysł idiotyczny, ale z drugiej strony według standardów unijnych VAT nie powinien być wyższy niż 20%- czyli i tak jest za wysoki. Polityków przydałoby się wysłać na kurs ekonomii. Zdaje się, że pare razy już próbowano wypełniać budżet większymi podatkami i kończyło się to tylko blokowaniem gospodarki. Zdaje się nawet, że jest to ujęte w jakimś prawie ekonomicznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustar
-1 / 1

ta i mielibyśmy płacić za to że nam się udalo? że moi rodzice działali kiedy twoi marzyli? wszyscy jesteśmy przecierz RÓWNI kretynie to właśnie działa w 2 strony...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhizzKid
0 / 4

Autor demota jest komunistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nosal
-1 / 1

To co stary? Otwieramy obóz zagłady i do pieca! Co nam się będą czerwone krasnalki pałętały pod nogami, rozdeptać gnoi. W końcu każdy komunista to morderca i złodziej... Przeczytaj co to komunizm, potem szufladkuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dymamady
-1 / 1

HAHA Ludzie to chodzi o to, ze RYDZYK jest ta bogata osoba, i sam sobie chce narzucic wyzsze opodatkowanie. Ridiculous!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinpaluska
-3 / 3

a dlaczego bogatszy ma tracic wiecej?? kazdy powinien oddawac po rowno. Nie po to sie ludzie ucza i staraja w pracy o awanse, zeby placic wiecej(w sesie wiekszego odsetku, bo nawet przy liniowym podatku lepiej zarabiajacy placi wiecej) na rzecz ogolu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zuoimhrok
-2 / 2

Czyżby objawił nam się nowy socjalista vel komuch?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shau
-1 / 1

Bogatsi przecież już są opodatkowani wyzszym podatkiem..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kriss666
+1 / 3

Najbogatsi powinni płacić 70%. To że będą mnieli mniejszy podatek nie oznacza nowych miejsc pracy ani bardziej płatnych tylko większe bogactwo i tak już bogatych pseudobiznesmenów (zazwyczaj z początków lat 90-tych). JA studiuję ale widzę jaka jest debilna sytuacja w kraju i widzę ile zarabiają ludzie z wyższym wykształceniem. Ilu z nich ma ponad 10000 na miesiąc? może kilka % Człowiek z wykształceniem wyższym technicznym ma ok 2000-3000 TO jest niesprawiedliwe. Najbogatsi to ci którzy wykorzystali zmianę systemu i nie zawsze uczciwie zrobili biznes.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar magge
+1 / 3

W każdej parafii zamontujmy kasy fiskalne i nie trzeba będzie zwiększać podatku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sfiks
+2 / 4

magge zgadzam sie z toba. A CO DO lynor91 I JEMU PODOBNYCH TO CI POWIEM PRZESTAN SIE CHWLIC ZE JESTES STUDENTEM JA TEZ STUDIOWALEM I WIELKIE G.... Z TEGO SIEDZE TERAZ W UK BO W POLSCE SYF. jednym slowem olej szkole zostan ninja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2010 o 8:42

avatar egoiste
-3 / 3

jak się studiuje nierynkowe kierunki to tak jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomszter
+4 / 6

demot:Nie można być skąpym:właśnie wyszedł nowy cadillac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moniun
-2 / 2

ŚWIĘTA PRAWDA!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darkanzali
-1 / 3

Najbogatsi dają pracę a ich podatki zapłacą pracownicy ze swojej pensji. Ludzie myślcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michaszu
0 / 2

od właśnie takich pomysłów zaczynały się rewolucje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PorAQ123
-3 / 3

Z tego co wiem ogromne korporacje nie raz nie placa wogole podatkow. Po za tym to Panstwo tez moze dawac prace na zachodzie tak jest, mimo ze kapitalizm. Demot prawdziwy i milobyloby gdyby tak sie stalo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-3 / 3

jak państwo ma dawać pracę? w administraci publicznej? poza tym nie rozumiesz jednego. miejsca pracy stworzone przez państwo odpowiadają miejscom pracy zniszczonym w sektorze prywatnym. Każda złotówka wypłacona na pensje dla pracownika państwowego jest złotówką odebraną sektorowi prywatnemu. Radzę trochę doedukować się z podstaw ekonomii a potem pisać bzdurne komentarze. Poza tym radzę zapoznać się z czymś takim jak krzywa Laffera, może zrozumiesz że po przekroczeniu pewnego punktu im wyższe są podatki tym niższe wpływy do budżetu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-3 / 3

Jakim prawem osoba bardziej zaradna ma płacić wyższe podatki? To jakiś socjalizm jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zebra2
-1 / 3

to już było przed 89r

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaaaa211
+1 / 3

Chyba większość z Was nie zrozumiała demota. Chodziło o kościół, nie o tych zarabiających więcej. I tak, jasne szymkam3, płacą podatki. Jesteś w stanie udowodnić im, ile biorą kasy za 'co łaska'? Wszelkie śluby, komunie, pogrzeby i chrzciny... a do tego 'na tacę'. A później się człowiek dziwi, że proboszcz co pół roku nowym samochodem jeździ... ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WPWW
-5 / 5

Perfidny demot, powielający powtarzane tysiące razy kłamstwo o rzekomej zamożności o. Rydzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gienekpa
+1 / 1

Bardzo trafne. Skoro ktoś żeruje na ubogich to niech chociaż płaci za to podatki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 2

a co z innymi bogatymi? wiadomo, rydzyk żeruje na naiwnych ludziach ale nie możesz stworzyć konkretnie dla niego podatku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-3 / 3

Zostało sprawdzone wielokrotnie, że radykalne obniżki stawek PIT powodują wzrost udziału najbogatszych w całości podatków. Oto w USA w 1925 r. najwyższa stawka PIT została zmniejszona z 73% do 25%. Dochody podatników gwałtownie wzrosły, a udział ówczesnych ludzi bogatych (zarabiających ponad 50 tys. USD rocznie) w całości płaconego podatku zwiększył się z 44% w 1921 r. do 78% w 1925 r.

Obniżka najwyższej stawki PIT na początku lat 60. (z 91% do 70%) też przyniosła wzrost udziału podatku płaconego przez najbogatszych, chociaż w mniejszej skali, bo i obniżka stawki była niewielka. Ale już radykalna obniżka najwyższej stawki z 70% do 28% przez prezydenta Ronalda Reagana spowodowała znaczny wzrost udziału najlepiej zarabiających w całości wpłaconego podatku: 10% najlepiej zarabiających zwiększyło swój udział z 48% w 1981 r. do 57,2% w 1988 r., natomiast 1% najbogatszych wpłaciło 27,5% w 1988 r. (a wcześniej, w 1981 r. tylko17,6%).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vanio
0 / 4

Do autora tego beznadziejnego demotu:
1. Bogaci osiągnęli coś w życiu, ty pewnie z takim nastawieniem oraz podstawowym wykształceniem tego nie zrobisz.
2. Bogaci płacą najwyższe podatki w tym państwie, zdarza się, że na płacą prawie połowę swojej pensji.
3. Przy podwyżce VAT tracą konsumenci - bardziej ci bogatsi, ponieważ więcej kupują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Creek
0 / 2

Zgoda, płaćmy wszyscy (bogaci i biedni) podatek pogłówny, zamiast patyczkować się z procentami, gdzie jeden będzie płacić mniej, drugi więcej. Piszę to jako świadomy konserwatywny liberał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WMF
+1 / 3

Podatek to kara, a karać trzeba jedynie leniwych, głupich itd. Wynika z tego, że podatkiem powinni być obłożeni jedynie biedni. A może jesteście zdania, że rodzice powinni karać dobrze zachowujące się dziecko a te złe powinni nagradzać? Słodyczami, zabawkami (zasiłkami, dopłatami etc.).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trinnity
-1 / 3

Bogaci zasługują na szacunek, nie biedni. I to, co mówi kościół nie jest prawdą! Nie jest tak, ze bogaci są źli, a biedni dobrzy. Tak się składa, że to bogatym udało się do czegoś dojść i zarobić pieniądze. Trzeba myśleć, a nie wystawiać rękę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carelessy
+2 / 4

opodatkujmy kościół :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar linuxmaster
+1 / 1

ten podpis powinien widnieć pod demotem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rael
-4 / 6

ja pier.... jak tylko zobacyzlem demota wiedizalem ze beda w komentach pluc gownem liberpedałki od k*rwina mikke, ktore sie pracą nigdy nie splamiły, a myślą że o życiu wiedzą wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 6

Może trochę ekonomii byś lizną, wtedy byś zobaczył jakie rozwiązania są dobre a jakie nie. o życiu zazwyczaj zaczynają bredzić ekonomiczni ignoranci których każda teza na temat gospodarki została już dawno obalona. To raczej roszczeniowo nastawieni biedacy pracą się nie splamili. Ja akurat od 4 lat pracuje w pewnej firmie na wysokim stanowisku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2010 o 13:10

M m10bp
0 / 2

moze zamiast podwyzszac podatki, zrobmy dekomuniacje i zabierzmy dawnym działaczom komuny emerytury !!!!! :]:]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-4 / 4

I ile dzięki temu zaoszczędzisz? 50mln? 100mln?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tofik14
-2 / 2

zgadzam się z księdzem, już czas opodatkować Bronka, Donka i wszystkich którzy chca sie bogacić na krzywdzie najuboższych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasiuu
-3 / 3

Co Ty pierd*lisz za glupoty? Nie widzisz, ze w democie chodzi o opodatkowanie KOSCIOLA?! Po raz n-ty powtarzam wszystkim, demot dotyczy NALOZENIA PODATKOW NA KOSCIOL!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saske100
-1 / 3

aha,to co innego xD
rydzyk przykładowo,ma kasy w ciul,ale po co tyle pieniędzy księdzu?!jednak mimo tego nie jestem za tym aby jeszcze kościół opodatkowywać,mimo iż jest to instytucja rządząca dużymi zasobami pieniędzy,ponieważ kościół także ma na co te pieniądze wydawać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-4 / 4

kościół powinien być opodatkowany jak każda inna organizacja. mnie się opodatkowuje i nie pyta czy mam na co pieniądze wydawać czy nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jestemzawi
+3 / 3

Fajne kwiaty za nim. Mam podobne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
0 / 4

Ja jestem za podwyższeniem podatku dla najbogatszych, ale najpierw niech opodatkują kler i zlikwidują Komisję majątkową przez którą Państwo traci miliony, a budżet bedzie się trzymał kupy.
A tego pana z obrazka widziałbym chętnie za kratkami, za szerzenie antysemityzmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2010 o 20:21

avatar egoiste
-1 / 3

z jakiej paki chcesz podwyższać podatki najbogatszym? za karę, że poradzili sobie lepiej od innych? a może po to aby ich zniechęcić do prowadzenia biznesu i rozliczania się w tym kraju? bo podwyższając im podatek zmniejszysz ich udział w budżecie. jak to mozliwe? poczytaj o krzywej Laffera, a potem zabieraj się za pisanie komentarzy na temat podatków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Archaes
0 / 0

ludzie zarabiajacy ponad 30 tys rocznie (*lub ponad 90.. nie mapietam) jako podatek oddają 50% zarobków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 2

nie 50% zarobków a 50% kwoty powyżej progu. czyli np próg jest 90 tysięcy, zarabiasz 100 tysięcy, to płacisz 50% podatku od 10 tysięcy ponad próg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hano800
-1 / 3

najgorszy demotywator na głównej roku, od kiedy to demotywatory.pl wpieraja taki populistyczne można by nawet rzec komunistyczne hasełka? blee

Odpowiedz Komentuj obrazkiem