Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4112 4840
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar bydle
+16 / 34

Polscy żołnierze? wklej jakiegoś amerykańca to będzie pasowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adamo55
+11 / 27

Polskim żołnierzom nic do tego. Minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leewy102
+4 / 16

a najgorsze jest to ze amerykanie zbijaja kokosy na ropie a my gówno z tego mamy tylko nasi gina

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zefir2828
+21 / 33

XerxesPL za to jak ja bym cię walnął to by ci twój żółtawy uśmieszek poleciał... kto cie będzi bronił w czasie wojny zapryszczały nastolatku? My- żołnierze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamiss
-2 / 10

miliony to oni marnują...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+2 / 14

Polecam film Supermocartwo(Superpower). Pokazane jest tam jak USA pod przykrywką walki o prawa człowieka i demokracje, stosuje absolutnie niedemokratyczne metody i łamie wszystkie prawa człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T travis911
-3 / 13

Ja dziękuję im za każdego zabitego terrorystę, bo czuję się dzięki temu bezpieczniejszy. A pajaców, którzy myślą że oni walczą za ropę (której w Afganistanie nie ma) pierodlę!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamikadze
0 / 4

@travis911- tu nie chodzi o rope tyko o haszysz i opium i kase z nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
+4 / 16

Nie lubię łańcuszków, ale dziś zrobię wyjątek:

"Nadszedł czas aby ludzie stali się jednością i powstrzymali islamizację. Islam nie jest religią. To zwykłe kłamstwo i dyktatura kierowana przez ekstremistów od 1400 lat. Spójrz na okrucieństwo, upodlenie kobiet, dzikość i sadyzm morderstw inspirowanych przez islam każdego dnia a zobaczysz, że islam nie jest czym innym niż szatańskim kultem. Allah jest księżycowym bożkiem arabii a muhammad to fałszywy prorok i zgniły dyktator swych czasów. Koran zawiera 164 wersety dotyczące Jihadu nakazującego muzułmanom mordować. Stoi za tym czyste zło, sam szatan, który przybrał dziś imię allaha. Muzułmanie mają mózgi wyprane krwią swych ofiar mordowanych od wieków, serca przepełnione nienawiścią, słowa i gesty przepełnione pogardą dla nas, mężczyzn i zwłaszcza kobiet. To czyni ich tak niebezpiecznymi. Musimy walczyć ze złem islamu w imię naszych dzieci i ich przyszłości. Dziewięć lat temu bezkarnie zabito 3000 osób kobiet i mężczyzn takich jak ja czy ty. Dziś buduje się meczet na ziemi spalonej na polecenie koranu. Spal koran i ty! Roześlij tę wiadomość do co najmniej pięciu znajomych, niech też go spalą! Happy burn a quran day! Jeśli tego nie zrobisz to jakiś muzułmanin prędzej czy później wysadzi się lub obetnie głowę Tobie lub komuś z Twojej rodziny!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magik64
0 / 0

Fajne foto, mogę prosić o źródło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prycu
+1 / 3

nie wkleje amerykanca specjalnie dałem polaków bo to oni walcza za interesy usa. Idą tam dobrowolnie bo można na tym zarobic ale to nie zmienia faktu ze bija sie o interes ameryki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 4

travis911 a czy wiesz że to Amerykanie stworzyli Osamę Bin Ladena. Wywiad USA wspierał go i windował na przywódcę by walczył on z ruskimi w Afganistanie. Czy wiesz że zaatakowali Iraq dlatego że 1,5 roku wcześniej Saddam zmienił walutę w której chciał mieć płacone za ropę z dollara na euro, i nie lubił wszystkich islamskich przywódców duchowych(Np. Bin Laden) i zdecydowanie nie udzielał im kryjówki. Czy wiesz że USA popiera Izrael który morduje Palestyńczyków tylko dlatego że mieszkają w ładnej okolicy, w której mogli by zamieszkać Izraelici. USA ma tajne więzienia w których torturuje ludzi i wymusza zeznania siłą(jednego człowieka dla zabawy męczyli tak długo aż przyznał się do zabicia Kennedy'ego, mimo iż w 1963 nie było go na świecie). Prowokują świat przeciw Iranowi bo Ahmadineżad mówi o zniszczeniu Izraela i chce przejść na euro jako waluta wymiany za ropę. USA napędza konflikty w afryce po czym sprzedaje broń obu stroną. I nie zastanawiało cię może nigdy że terroryści atakują tylko te kraje które zrobiły im krzywdę. Nie atakują Szwajcarii, Polski, Norwegii! Dowiedz się czemu człowiek stał sie terrorystą, a będziesz wiedzieć jak temu zapobiec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcinej2142
+4 / 20

Nie no, dlaczego wybrałeś akurat naszych chłopców !!? Minus za głupotę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar iv0o
+1 / 9

Pasują jak najbardziej, Polski poeta Tuwim pisał : "Że im gdzieś nafta z ziemi prysła i obrodziła dolarami"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-2 / 4

A myślisz że "nasi chłopcy" walczą tam za darmo? Pojechali żeby zbawić świat? Niestety, cześć też żeby się sprawdzić, cześć też dla wrażeń, ale wszyscy żeby zarobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RudaPunk
-1 / 1

Dla ciebie minus za głupotę. Dla demota plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar crypto
+1 / 13

Najlepsze, że nasz kraj nic z tego nie będzie miał a jak zwykle się podlizuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aufheben
+2 / 6

@crypto Saddam zawisł. Moim zdaniem było warto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
+1 / 3

Czyli co, teraz będą misje stabilizacyjne we wszystkich krajach w których jest potrzeba, czy tylko w tych gdzie jest ropa? Jak myślisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DTor
0 / 4

moglo by byc w podpisie tylko dolarow, ale i tak dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RafaelSaures
+1 / 5

dokładnie... ludzie wykonują zachcianki tych na samej górze w czarnych garniturach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
+1 / 3

Rafael, Ty myslisz ze bycie dla takiego amerykanskiego mlodzienca zolnierzem to zawód cy sposob na zycie? Myslisz ze on szkolac sie cale zycie do walki nie chce w niej uczestniczyc? Bys sie zdziwił jakie byly owacje wsrod zolnierzy kiedy dowiedzieli sie o pustynnej burzy...prawda taka ze dla niektorych nie jest wazne gdzie i za co, wazne zeby walczyc, bo do tego przeciez ich szkolono.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szalonykefir
0 / 4

9/11

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cyfernamis
0 / 12

Nasze chłopaki co z ciebie za patriota? MINUS... Pewnie nawet tam nie byłeś, i ch*ja wiesz co się tam dzieje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aufheben
+2 / 4

@RafaelSaures - chyba dziecko nie odróżniasz szowinizmu od patriotyzmu. Rozumiem, że obsługi słownika języka polskiego jeszcze nie posiadłeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yadam
+14 / 20

ehh wy kuwa pacyfisci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-5 / 7

ehhh ty ku.wa anarchisto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cyfernamis
0 / 0

@nocnik nie wiem co ma anarchizm do wojny, jest to ruch wolno-socjalistyczny mający na celu zniesienie władzy która ciemięży lud. Przeciwnikiem pacyfizmu jest bardziej militaryzm. Prosze zanim zaczniesz krytykować anarchizm to przynajmiej przeczytaj książke Michaiła Bakunina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar snieta
-2 / 16

a tam się czepiacie że Polacy na zdjęciu, kiedy tak własnie jest - polscy żołnierze walczą w interesie Amerykanów. Nie wierzę w wojne w celach pokojowych, taki zwrot powinien przestać istnieć. Za demot +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaosmage777
-4 / 6

A czy to nie był pomysł Kaczorka by pomagać Amerykańcom, to on im w pupkę właził bo ruskich nie cierpi i lubi im na nosie grać. Komu dziękować??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-2 / 2

Kuźwa domorośli filozofowie. Śnieta, to właśnie wojna w celach pokojowych jest właściwa, chyba pomyliłeś pojęcia. W Afganistanie jest raczej wojna w celach zarobkowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alieniasty
+15 / 19

Oczywiście wy wszyscy walczyliście na misjach, jesteście żołnierzami i najlepiej się na tym znacie i wiecie co dla Polski jest najlepsze. Ale potem wielkie bulwersy dlaczego nam NATO nie pomaga. Najpierw my musimy się wykazać, żeby inni nas zauważyli. I radze poczytać o Historii tych dwóch krajów a potem mówcie, że tam jest lepiej bez naszej pomocy. Bo jeżeli przyjdzie prawdziwa wojna to skąd nasi żołnierze będą wiedzieli jak walczyć skoro nie mają DOŚWIADCZENIA! Które zdobywają własnie na takich misjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 18:39

K Kucik
+13 / 15

Serce mnie się kraje jak widzę takie demoty... Człowiek by życie za ten kraj oddał, a tu opluwają go mordercą i najemnikiem.
Zrozumcie, że zołnierz aby służyc musi być zdyscyplinowany i wykonywać rozkazy i niejednokrotnie nie jest tam dobrowolnie.
Jak każdy kraj na świecie i to od tysięcy lat także i my musimy mieć armie a im jest ona silniesza tym lepiej dla nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zielnik
+5 / 9

Polski żołnierz zawsze był najlepszy i wybijał się wśród innych! Oczywiście, że armie mieć musimy mocną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 19:49

avatar Aufheben
+2 / 4

@Kucik Na misje zagraniczne z Polski jeżdżą tylko chętni - nikt nie jest zmuszany, jest wręcz nadmiar chętnych. Żołnierz nie ma obowiązku wykonywania każdego rozkazu - potwierdzono to przy okazji procesu norymberskiego.
@miłośnicy islamistów: W Afganistanie zaatakowano terrorystów a w Iraku obalono zbrodniczy reżim. Nie musicie oceniać wszystkich według własnej miary - nie każdy działa z pobudek finansowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kucik
-2 / 4

Twoje pierwsze zdanie brzmi jak propaganda MON. Czy ja mówiłem, że musi wykonywać każdy rozkaz? eh proponuje mniej czytac polske zbrojną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pepla
+8 / 10

Kucik popieram!
Cywile nie wiedza jak to jest.
Minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hotgar
+4 / 10

Nie zgodzę się że Polska nic na tym nie zyskała. A to ogromne doświadczenie które uzyskane nasz sztab i sami żołnierze w końcu można było przetestować nasz sprzęt i wyposażenie. Wyeliminować wady organizacyjne i przede wszystkim mentalne. Ja osobiście uważam ze te misje to kopalnie wiedzy dla naszego wojska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wolwo11
-1 / 3

Ta szkoda tylko, ze kosztem innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-3 / 3

Polska pokazała również że jest gotowa "działać" jeśli będzie potrzeba, to ważne przesłanie dla naszych "sojuszników", nie można budować współpracy nie dając nic z siebie. Niestety nadgorliwość i źle prowadzona polityka, niweczą sporo z tego co udaje się nam uzyskać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+5 / 17

G**no warte to jest to co ty powiedziałeś, na jakiej ku*wa podstawie śmiesz obrażać ludzi którzy między innymi dla ciebie przelewają krew."Tzw Polacy"... ci żołnierze są 100 razy więcej warci od ciebie i po tym co napisałeś sądzę że są znacznie lepszymi patriotami od ciebie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+3 / 9

@ando09 prawda w oczy kole?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olleczka1
-5 / 5

True demotivator!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michal8721
+5 / 11

Minus za obrażanie polskich żołnierzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RodaN
+3 / 5

luudzie odj*bcie sie już od tych amerykańców O.o Obama wyprowadził wojsko z Iraku a wy nadal trzepiecie ta sama nudna historie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+4 / 12

Jakie miliony co ty chrzanisz, obalenie dyktatora który od lat niszczył własny kraj i użył broni chemicznej do wymordowania tysięcy Kurdów to dla was wojna o pieniądze? Jeżeli naprawdę uważacie że chodzi o ropę to pomyślcie przez chwilę... jeżeli Irak dyktował by ceny ropy jakie mu się podobają i sprzedawał do wybranych krajów to jak myślicie na kim by się to odbiło? Tak na was na przeciętnych ludziach, którzy codziennie jeżdżą do pracy, na urlop i gdziekolwiek samochodami. Pomijam już to że między innymi w Iraku ukrywa się AL-kaida która pierwsza zaatakowała USA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 19:05

avatar KriegsMajor
+6 / 10

Minus! Jon95 ma rację: jakie miliony? I do tego zdjęcie polskich żołnierzy dałeś! Jak chcesz robić demoty, to się doucz, półgłówku!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G ghost18b
0 / 6

Zmien zdjecie, bo opluwasz swoje państwo czyli tez siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zyx
+3 / 5

Kurtka ludzie. Zacznijmy od tego, że Polacy nie zabili ani w Afganie ani w Iraku razem wziętych, "tysięcy". Nie wiem czy zabitych cywili byłoby więcej niż kilkanaście (ejednak 8 lat misji i wypadek typu Nangar Khel).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KACZUCHA93
0 / 2

Tutaj było pierwsze: http:// www.dem oty.pl/ zabijaja-tysiace-by-ratowac-miliony-5109 Plagiat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mati14pl
+5 / 11

minus.Oni naprawde walcza o nasze bezpieczenstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulla140393
+4 / 4

GÓWNO PRAWDA NIE WIECIE TO ICH NIE OBRAŻAJCIE!
minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkChomik
+1 / 7

Schowaj się lewaku. Żołnierze USA zużywają dziennie więcej ropy, niż wydobywa się w Iraku w ciągu jednego dnia. Mit o wojnie o ropie obalony.
Ja tylko się cieszę, że istnieją państwa takie jak Izrael i USA, które nie kapitulują przed islamem, w przeciwieństwie do europy zachodniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spychacz221
+5 / 9

I dobrze,niech wycinaja arabow.Bedzie spokoj na swiecie.Trzeba wszystkich arabow wyciac.Przykro mi ale innego wyjscia nie ma aby czlowiek mogl spokojnie spac a nie czekac na bombe w metro.Brawo USA ,wyciac bandytow i tansza ropa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aufheben
-3 / 3

@spychacz221 A ilu Arabów znasz dziecko osobiście żeby mieć tak wyrobione poglądy? To tak jakby ocenę Polaków oprzeć na ekscesach NOPowców czy innych ONRowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 21:17

avatar Comr4de
-1 / 1

A ile wolności Ci zabrał Bin Laden albo Saddam Hussajn? To rządy wszystkich krajów zyskali na "teroryźmie" który sobie wymyślili żebyśmy mogli mieć na każdym kroku kamery, skanery siatkówek oczu, prześwietlacze... Aufheben ma racje - to tak jak oceniać żyda na podstawie opinii antysemity

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S solufka94
+1 / 3

XerxesPL on bardzo dobrze gada lecz nie do konca. Polska nie powinna sie angażować w jakieś wojny. Lecz to jest prawda żołnierz wie na co sie pisze i albo zabija i zyje albo jego zabijaja i ginie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aufheben
+1 / 1

@solufka94 Tak jak Francja nie powinna się angażować w jakieś wojny w '39?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
+1 / 1

@solufka bzdura. To po co w ogóle utrzymywać to nasze wojsko? Lepiej zlikwidować, usiąść w kółeczku i modlić się o pokój na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 8

Kolejny demot zrobiony przez jakiegoś pacyfa z przetłuszczonymi włosami, co słucha metalu, czci Che Guevarę i czyta Krytykę polityczną. Że też coś takiego znajduje akceptację adminów. Minus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiN4t
-1 / 1

Masz coś do metalu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar poniroulis
+1 / 5

kolejny demot typu "jak wojsko jest zle i niedobre" pamietajcie ze wojsko to organ wykonawczy sluchajacy rozkazow ...decyzje podejmuje kto inny ... a ten tekst o tysiacach ... tak tak w Afganistani i iraku urzadzamy sobie rozstrzeliwanie cywilow dla sportu ... zaraz po tym jak damy im lekli i zywnosc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paw3lwnw
-2 / 2

W czasie od 2004 do 2007 zginelo w Iraku okolo 1 MILION ludzi... i pamietaj MEDIA KŁAMIĄ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Spindler
+1 / 1

Zdecydowana wiekszosc tych cywili zginela w wyniku zamachow terrorystycznych. Ludzie, piszecie tutaj takie bzdury ze az zal to czytac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demotywatorka97
+5 / 7

Żołnierze walczą, żeby nie powtórzył się 11 września, a zupełnie nietrafiony demot trafia na główną!? Wstyd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
+5 / 11

odpi.erdol sie Ty pieprzona pacyfistyczna humanitarna świnio od naszych żołnierzy... chcesz zeby takie islamskie ścierwo wysadziło Ci najbliższy dworzec w powietrze? Dooku ja sam jestem metalem i mam długie włosy a popieram te działania zbrojne jak dla mnie to żołnierze sie za bardzo cackają z tymi obszczymurami, powinni wywalić jakąs wioche w powietrze to by sie skończyło talibowanie tam dziecko Ci strzeli w plecy więc nie powinno sie wybierac celów... kazdy tam jest celem i powinno sie strzelac do tych talibskich spaczeńców. 100% poparcia wojny a autor demota niech spieprza do mamy... nie cierpie pacyfizmu a jeszcze bardziej humanitaryzmu

a wojna jest potrzebna bo przykraca tą pasożytniczą rase ludzi i pozwala sie rozwinąc technologii... gdyby nie wojny nadal pewnie byś siedział w gołębiach pocztowych a latał na parasolu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 20:27

avatar harcymon
-2 / 2

Dobrze Stary gadasz... Esencja tego co myślę!!! +++

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar poniroulis
+1 / 3

i powiedz mi jaki to przekaz ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W witkos2005
+4 / 4

Ratują też Twoją dupę -minus-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+2 / 2

No nie znowu jakiś oświecony anarchista wierzący we współpracę wszystkich ludzi na ziemi. To już jest nudne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 21:20

P peoplecanfly
+2 / 2

[-]kolejny spec ,który ma ropę w Afganistanie,w Iraku tak ale nie tam w Afganie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uchiha
0 / 0

Minus, nawet amerykańscy żołnierze nie mają interesu w tym, by zabijać tam ludzi. Bez względu na powody tej wojny, oni nie są niczemu winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DemotFan
0 / 0

Widziałem już gdzieś ten tekst. Na Mistrzach albo na komixxach. Mogłeś przy najmniej podać źródło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
0 / 4

Ropa jest w Iraku, a w Afganie jest coś innego z czego słyną na całym świecie - narkotyki. Ja chciałem być żołnierzem ale jak tak patrze co oni tam robią to mnie smutek ogarnia. Do tych wszystkich twierdzących o "islamskich terrorystach" wysadzających się nawzajem - życzę wam kiedyś trafić na filmik na YT pokazujący wyraźnie że ani Islam ani Talibowie z 11 września nie mają nic wspólnego. Telewizja wyprała wam mózgi i teraz widzicie w nich terrorystów zagrażających światu, gdy oni chcą tylko obronić swoją ojczyzne. Talibowie to odpowiednik AK z II WŚ. Zakończe ten komentarz tak, że gdybym miał wybierać strone konfliktu po której miałbym stanąć byliby to talibowie. www.prawda2.info - odwiedźcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
0 / 2

Ja pie... kolejny oświecony. Filmiki na tubie wyprały ci mózg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D druh1987
+1 / 1

Myślę że czas otworzyć ci trochę oczka i opowiedzieć jak jest bo tam byłem . Talibowie to nic innego jak grupa przestępcza zajmująca się handlem narkotykami , wymuszeniami i rozbojami usiłująca zyskać poparcie poprzez głoszenie haseł religijnych. Jak byś widział tragedie tych ludzi którzy tam mieszkają to byś sie osrał za rządów talibów byli morowanie , okradani i poniżani. Teraz przynajmniej dostaną jakąś pomoc humanitarną ale przede wszystkim dostęp do nauki i są uświadamiani że mają swoje prawa. Kwestia amerykańskiego interesu jest już sporna , każda wojna to zarobek dla kogoś . Nie jestem prezydentem USA jak połowa tu komentujących i nie wiem wszystkiego o polityce stanów i powodach wojny .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
0 / 2

jesteś żałosny Comr4ade porównujesz AK w którym była inteligencja i niesamowici ludzie do jakiś zapuszczonych brudasów wysadzających swoje dupy ku chwale Allaha... zastanów sie Ty idioto co piszesz bo jak czerpiesz swoją wiedze ze strony co sie zwie "prawda2" to juz Ci pozdro i do zobaczenia... ja wale skad sie biorą tacy ludzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
0 / 2

Nawet nie przeczytałeś mojego komentarza - nigdzie w Islamie nie ma słowa o tym że się mają wysadzać. Ja widziałem prawda2 Ty pewnie Onet i Fakty z TVNu. Prawdziwi terroryści siedzą w rządach państw na świecie - w Afganistanie są obrońcy ojczyzny - tak samo nazywani przez Amerykanów jak Ak przez Niemców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Spindler
0 / 0

Comr4de - wez ze do reki Koran i poczytaj troszke bo bzdury wypisujesz. Mam w domu dwa egemplarze to Ci podesle jeden. Czyta sie z ciarkami na plecach.
Oto mamy na internecie teraz przyklady dzialan mediow. Mlodzierz nie czuje zadnego przywiazania do ojczyzny i histori. Nie ma wartosci moralnych i patriotycznych. I taki ow czlowiek jeszcze publicznie bedzie glosil ze woli talobow od wlasnych polskich zolneirzy. Do czego to doszlo? To po to moi dziadkowioe przelewali krew w czasie wojny zeby tacy jak 'ten' mogli porywnywac AK do terrorystow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paw3lwnw
-2 / 2

Ci co minusuja poprostu nie znaja sie na realiach wojen USA ( nie piszcie Ameryka bo to nie sa stany zjednoczone tylko kontynent ) wszystkie wojny terazniejsze prowadzi ze wzgledu na dobra jakich moze sie dorobic mnie przecietnego polaka to gowno obchodzi tylko ze nie potrzebnie polska tam sie pcha :/ widze komentarze ze robia to dla naszego bezpieczenstwa... i to wlasnie sie nazywa manipulacja dzieci neo... ale chyba tego slowa to nawet w gimnazjum nie ucza jeszcze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
-1 / 1

Tak, w gimnazjum jest na WoSie o złych przebrzydłych talibach zabijających ludzi ze swoich krajów dla zabawy. Jutro będzie na Planete "Talibowie - prawdziwe oblicze". A okłamywani byliśmy przez absolutnie wszystkich ostatnich kandydatów na prezydentów i premierów zapewniających wycofanie Polskich żołnierzy z Afganistanu chociaż mamy umowe z NATO że do 2019r. nasi tam będą albo dostaniemy takie sankcje że nam na chleb z masłem nie starczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
0 / 0

W gimnazjum się już z takich słów wyrasta, dorośniesz to się przekonasz. Może wytłumaczą ci tam też jak działa wojsko, po co w ogóle istnieje, na czym opiera się bezpieczeństwo twojej ojczyzny itd.
@Comr4de postaraj się przeczytać czasem coś wartościowego, odstawiając onet, tvn, youtube i prawda2 na jakiś czas na bok. Może coś załapiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:14

P paw3lwnw
+1 / 3

@Luciferus wstydze sie czytajac takie słowa powiem krotko... jestes idiotą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 17jack17
+1 / 1

Wy chyba na prawdę nie wiecie co to NATO , to raz.
Wy chyba na prawdę nie wiecie o co w tym wszystkim chodzi, to dwa.
Wyuczcie się wpierw w sprawach które chcecie krytykować, tak dla waszego dobra. To co poniektórzy tutaj wypisują świadczy tylko o ich poziomie, wieku i ocenie z historii oraz WOSu ;)

demot- minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
0 / 2

Comr4ade gimnazjum na WoSie widze ze masz jakieś doświadczenie... omg co za jesion... wiesz nieogarze ze taka szkółka nawołuje własnie do pokoju i tolerancji? co jest calkowitym debilizmem bo tych pojebów powinno sie wyrżnąc spalic zakopac i posadzic truskawki. Comr4ade Ty jestes tak olbrzymim idiotą że nie dziwie się juz ze ten kraj wyglada jak wyglada... ba kraj cały świat a tak btw moze w islamie nie ma tekstu o tym ze mają sie wysadzac bo jak koran był spisywany czy jakas tam inna ich mądra ksiązka na poziomie dzieci z bulerbyn to nie istniały materiały wybuchowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 22:23

avatar Comr4de
0 / 2

Brat ma Wos nie ja - przeglądałem jego książke. A może Ty mi podasz jakieś wiarygodne źródło odnośnie tego że tam wysadzają się co chwile?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
-1 / 1

"Pięcioro dzieci zabił, a jedno zranił zamachowiec-samobójca, który wysadził w powietrze samochód-pułapkę obok pojazdu szefa władz regionu Dand w prowincji Kandahar na południu Afganistanu."

Pierwszy z brzegu w google.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xristo
0 / 0

nie żołnierze (oni wykonują jedynie swoja prace), a politycy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
0 / 2

Comr4ade wg Ciebie to co mówią we wszystkich wiadomosciach że non stop jest jakiś zamach samobójczy to po prostu masoński spisek... więc nie mam zamiaru gadać z Tobą czyt. kimś kto opiera swoją wiedze na stronie "prawda69.pl" Jesteś idiotą... jestes tak spaczony ze nawet gdyby bin laden wywalił Ci sie w powietrze przed blokiem to szukałbyś jego katolickich korzeni żeby tylko nie przyznac że to jakis islamista

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alooojzy
-1 / 1

Teraz nikt niczego nie robi bezinteresownie.
Takie czasy.
Tacy ludzie.
cóż...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maku3225
-2 / 2

1. Polscy żołnierze ratujący dolary? Co robią Polacy w democie o hamerykańcach?
2. Co żołnierzom do dolarów? Mają rozkazy i muszą je wykonywać - taka praca, to rząd wypowiada wojny - nie żołnierze...
3. Plujecie na islamistów że wariaci, że zabijają cywilów - a pomyślcie co robią amerykanie ostrzeliwujący moździerzami wioski w których nie ma ani jednego "terrorysty"? Albo przypomnijcie sobie II wojnę św - Hiroszimę i Nagasaki, bombardowania Drezna i innych miast niekoniecznie niemieckich. Postawcie się w sytuacji ludzi, którym inny naród wchodzi z buciorami w życie, zabija im kobiety i dzieci, wprowadza na siłę swoje prawo, wywozi ropę i inne bogactwa. Dlaczego nikt nie pluje na Amerykanów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 22:47

avatar egoiste
+4 / 6

Szkoda że ci wszyscy obsrani humaniści trzymali wodę w ustach kiedy Husajn i jego synowie mordowali ludność cywilną, kiedy Talibowie wykonywali publiczne egzekucje, kiedy odcinali nosy i uszy swoim kobietom, kiedy fundamentaliści się grupowali aby walczyć ze wszystkimi którzy nie podzielają fanatyzmu, kiedy Bin Laden szkolił swoich ludzi którzy potem w ataku na WTC zamordowali 3 tysiące ludzi którzy po prostu przyszli do pracy. Nie, to jakoś przemilczeli. Teraz uważają się za wielkich obrońców pokoju siedząc w fotelach przed komputerami w demokratycznych krajach w których jedyne co im grozi za internetowe publikacje to wyśmianie przez innych. W rejonach opanowanych przez talibów za sam fakt posiadania komputera i internetu już by była kara śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 22:42

L Luciferus
0 / 0

egoiste masz piwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-2 / 2

dla mnie zasada jest prosta... im więcej tego popieprzonego gatunku zginie tym lepiej, aborcja, eutanazja, wojna, whatever byleby tego zdechlo jak najwiecej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 22:48

avatar egoiste
+1 / 3

gatunku? jakiego? arabów? więc czym się róznisz od terrorystów jeżeli chcesz zgładzić innych za sam fakt że istnieją?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maku3225
-4 / 4

Egoiste - to Amerykanie(rząd, nie cywile) sami prosili się o 11.09, siedząc w Afganie i brużdżąc w nieswoim kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 3

Taa, usprawiedliwiasz terror? Sami się prosili więc można było sobie porwać samoloty i zabić 3 tysiące niewinnych ludzi? I to jest w pożądku? Bo sami się prosili? A nie przeszkadza ci sam fakt tego że istnieją organizacje zdolne dokonać czegoś takiego? Myślisz ze mozna je zostawić w spokoju i "nie prosić się"? Talibowie od 94 roku panowali w Afganistanie obalając legalne władze i narzucając ludziom surowe religijne prawo. Stadiony wybudowane dzięki międzynarodowej pomocy nie były wykorzystywane do celów sportowych tylko do publicznych egzekucji jak np ścinanie głów niewiernym kobietom. Co więcej ukrywali też Bin Ladena który przed 2001 rokiem był odpowiedzialny za zamachy w Kenii i Tanzanii. I ty masz czelność mówić, żę USA samo się prosiło? A jak się prosiła Kenia i Tanzania? Nie rozumiesz, że WTC nie był skutkiem tego że USA się prosiło (bo ten atak nie byl atakiem w samo USA tylko w zachodnią cywilizację) tylko tego, ze pozostawiono terrorystyczne organizacje w spokoju pozwalając im rozwijać swoje struktury. Przedstawiasz terrorystów jako spokojnych ludzi którzy nie dają sobię w kaszę dmuchać. Ale jak wysyłają obłożoną ładunkami wybuchowymi kobietę w tłum własnych cywili aby się wysadziła zabijając ludzi idących na wybory to jak to nazwiesz? Oni też się sami prosili?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
0 / 2

Egoiste, masz sporo racji, przyznac jednak musisz ze stany stawiają na silne wojsko i pchają się wszędzie tam gdzie mogą mieć dobry poligon doświadczalny i coś zyskać. Co napiszesz o wysadzaniu się Palestyńczyków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michal8721
+1 / 1

Amerykanie zaatakowali Afganistan po zamachach na WTC

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piuro123
0 / 0

mocne, smutne, prawdziwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-4 / 4

Maku Jezzzuzuzuzuzuzu ja juz nie mogę, poświęce życie żeby wyławiac takich jak Ty i wieszać ich na drzewach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-3 / 3

egoiste jak jakas farma jest chora (naród arabski afgan/irak oprocz emiratow) to nie wybija sie tylko tych zarazonych bo jak wybijesz te zarazone to wirus przejdzie na inne zdrowe jednoski... trzeba wybic cała hodowle zeby miec spokój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 3

Jeżeli zachód będzie stosował odpowiedzialnośc zbiorową, jeżeli tak jak piszesz wybije wszystkich jako "chorą farmę" to czy sam nie stanie się "chorą farmą" skoro zdolna jest dokonania czystek etnicznych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BlazenGownianegoBarona
0 / 12

Dobra Cipki słuchajcie, bo dwa razy pisał nie będę.
Jesteście bandą głupawych małolatów, hipisów i pacyfistów, która widać nie potrafi wyciągać wniosków z lekcji historii i z lekcji jakie daje nam samo życie. Otóż Cipki ( Cipki bo inaczej nazwać Was nie mogę, ewentualnie jeszcze Mośki), wojna była, jest i będzie. I nie chodzi mi nawet o wielkie wojny pomiędzy narodami, ale nawet te mniejsze pomiędzy klubami piłkarskimi, sąsiadami, bandziorami etc. - taki jest już człowiek i tego się nie zmieni. Poza tym wszyscy chcieliby mieć taniutkie żarełko, taniutka benzynkę, taniutkie fatałaszki itp. itd. I tu własnie wchodzi Ameryka ze swoim sojusznikiem Europą. Otóż prawda jest taka dwulicowe świenie, że okradamy biedny świat ze wszystkiego z czego tylko można. A czemu bo mamy technologię i siłę w postaci nowoczesnych armii, które są w stanie zaprowadzić porządek wszędzie tam, gdzie wymaga tego nasz Amerykańsko-europejski, konsumpcyjny styl życia. Więc jak drzesz mordę, że znowu paliwo podrożało to wiedz, że to być może nigeryjscy partyzanci podpalili jakaś platformę Chevrona czy Texaco, albo wysadzili rurociąg, walcząc w gruncie rzeczy o ropę na swoim morzu terytorialnym. Poza tym nie oszukujmy się idealistyczne, pacyfistyczne, ścierwa - mamy doczynienia z wojną ideologii. Zachodnia cywilizacja i kultura ściera się ze Wschodem jego kulturą i religią. Francja, Niemcy, Szwecja, Holandia, Hiszpania wszystkie te kraje mają kłopot z imigrantami w szczególności z muzułmanami. A dlaczego, a dlatego bo model rodziny europejskiej to przeważnie 2+1 albo 2+2, rzadziej 3+2 więc nie trzeba geniusza aby wywnioskować, że Europa umiera. Za to parszywe brudasy dzieciów mają a mają. A za każdego poprawni politycznie europejczycy, wypłacają pieniądze. Ja nie wiem co Wy macie w tych łbach, ale mi nie usmiecha się patrzeć jak za kilkadziesiąt lat zdobędą większość i wprowadzą Szariat( se sprawdzicie Mośki), a wtedy hohoho. Zwłaszcza kobiety będą miały super;] Żegnam w iście bombowy sposób : ALLAH AKBAR
P.S. Ale Wy jesteście w większości głupi.
P.S 2 Tak jestem za wojną, tak jestem za Ameryką, tak jestem za wykorzystywaniem biedniejszych i słabszych państw i przynajmniej mówię to szczerze hipokryci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 3

Jakie wykorzystywanie biednych? Inwestycje w krajach biednych to dla nich szansa na rozwój. Jak inaczej sobie to wyobrażasz? To co promujesz to jakiś jawny faszyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BlazenGownianegoBarona
+1 / 3

Widzę, żeś kumaty chłop więc odpowiem. Wiesz jakie inwestycje robi się w krajach Afryki zachodniej? To ja Ci powiem, bo wiem. Jestem marynarzem i ostatni kontrakt miałem wątpliwą przyjemność spędzić w tamtych rejonach. Otóż stateczki specjalistyczne, badają sobie dno i wykrywają ogromne pokłady ropy. Niestety ropa leży na wodach terytorialnych państw afrykańskich, więc ciężko położyć na nich łapę. No ale cała infrastruktura ( platformy, statki, rurociagi itp. itd. ) kosztują miliardy dolarów. Więc amerykanie, angole, norwegowie czy kto tam jeszcze proponują, że oni wszystko wybudują ale moją prawa do np. 70 albo 80 % zasobów. Państwo się zgadza bo i tak ma zysk w zasadzie za darmo, chociaż w gruncie rzeczy jest robione w bambuko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

a gdzie tu jest robienie w bambuko? jeżeli państwo się zgadza to w czym problem? kurde, jeżeli podpiszę niekorzystną dla siebie umowę to mogę mieć pretensje jedynie do samego siebie. jeżeli państwo ma zysk którego wcześniej by nie miało to znaczy że w jakimś stopniu się to mu opłaca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Spindler
0 / 0

Egoiste, Ty sie zdecyduj,bo raz piszesz sensownie, a raz zachowujesz sie jak pacyfistyczne dzieciatko z podworka.
Wykorzystywanie? A masowa produkcja WSZYSTKIEGO w krajach rozwijajacych sie po najmniejszych kosztach to nie jest wykorzystywanie? Polacy sie burza ze nie maja zarobkow jak na zachodzie, w takim razie dajmy zarobki innym na tym samym poziomie. Problem w tym ze wszystko podrozeje o xxx% i addidasy kupisz za 2tys zl najtansze. Blazen... ma racje, wojny byly, sa i beda. Silniejsi beda walczyc o swoja pozycje na swiecie. Religie zawsze sie beda scierac. I albo sei z tym pogodzimy, albo zlozmy sie w ofierze na stosie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BlazenGownianegoBarona
+1 / 1

@egoiste muszę, niestety przyznać Ci rację co do tego bambuka. Fakt, troszkę mnie poniosło jak zobaczyłem
komentarze tych wszystkich debilnych ludzi, którzy psioczą na naszych żołnierzy. Sam mam kumpla
w Afganie w Omlecie więc, wiem jak jest. I wiem jak było za czasów Talibów, jakie robili czystki
własnie za przysłowiowy telewizor. I zgadzam się kompletnie z tym, że większość z nich to
watażkowie, bandziory i kryminaliści. No ale jak już napisałem poniosło mnie. Przez tą
gównażerię. Szkoda naszych jak takie fanaberie czytają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:49

avatar egoiste
-1 / 3

Produkowanie w biednych krajach ze względu na niskie koszty? Nie, to NIE JEST wykorzystywanie. To jest NORMALNE zjawisko ekonomiczne. Trochę się na tym znam drogi kolego. Jakbyś nie wiedział, to kraje rozwijające się własnie dzięki temu są konkurencyjne. Tak to już jest im bardziej rozwnięty kraj tym bardziej jego gospdoarka przechyla się w kierunku usług. Najbardziej zacofane kraje głównie zajmują się rolnictwem i rzemiosłem. Te rozwijające się przemysłem. To jest normalne prawo rynku. U nich właśnie dlatego się produkuje bo jest to tanie! Dzięki temu oni zaczynają się wzbogacać a my mamy tańsze wyroby. Jeżeli chiński pracownik pracuje za przyslowiową miskę ryżu to oznacza to jedno - gdyby nie szył tych spodni czy nie skladał zabawki to by NIE MIAŁ tej miski ryżu. Kapujesz? To jest właśnie ich szansa - dzięki temu że są tani ściągają do siebie inwestycje. Inwestycje z kolei napędzają ich gospodarkę i dzięki temu podnoszą się z biedy. Trzeba bych kompletnym ekonomicznym ignorantem aby tego nie rozumieć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Spindler
0 / 0

Egoiste, zdecyduj sie czy checsz prowadzic dyskusje na poziomie i nie wyjezdzaj mi tu jak do dzieciaka. Obrazanie innych jest tu widze na pozadku dziennym choc nikt nikogo nie zna.. ehhh. O produkcji w Chinach mozemy dyskutowac cala noc, ale to nie miejsce na to. Biedne kraje sie ciesza ze uszyja buty i maja miske ryzu, bogate kraje sie ciesza ze maja tanio wyprodukowane buty. Tak, zjawisko ekonomiczne, wykorzystywania biedniejszych do pracy za mniej. Tak jak na zachodzie wykorzystuja polakow do prac za mniejsze pieniadze. Silniejszy okrada slabszego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

Okrada? Kradzież jest to pozbawienie kogoś rzeczy która do niego należy bez jego zgody. Jeżeli polkak czy chińczyk godzi się na niskie wynagrodzenie to jest to jego własny wybór. Nie jest okradany. Okradany by był wtedy gdyby nie otrzymał wynagrodzenia za swoją pracę. Jakbyś nie wiedział stawki dyktuje rynek. Jeżeli w biednym kraju masz wielu bezrobotnych i jednoczesnie wielu chętnych do pracy to wartość ich pracy spada. Jeżeli w Chinach masz pół miliarda ludzi, w tym 90% bez wykształcenia a więc mogących wykonywać mało zaawansowane prace to jest to chyba oczywiste że cena ich usług będzie niższa niż np w zachodnim kraju z bezrobociem na poziomie 7% z czego większość siły roboczej ma wykształcenie a w dodatku ich gospdoarka opiera się na usługach. jeżeli jesteś takim przeciwnikiem wykorzystywania zjawisk rynkowych to następnym razem gdy pójdziesz do sklepu zapłać 20% więcej. Przecież to jest to samo. Pracownik sprzedaje swoje usługi, sklepikarz sprzedaje swój towar. Jezeli np w skutek bardzo wysokiego plonu jabłek, ich cena spadnie to idąc do sklepu i kupując je po niższych cenach nie wykorzystujesz sprzedawcy? No jak to? przecież to dokładnie to samo. Ilość wzrasta - cena spada. Proste i stare jak świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2010 o 0:08

avatar nocnik
0 / 2

Egoiste, jasne że gdy w nowoodkrtej ameryce kolonisci dajac Indianom bezwartościowe paciorki za złoto nie łamali prawa, ale robili ich w trąbę...moralnie to było dno. Uważasz ze pogrywanie polityczne chińskich władz które chca rosnać w siłę utrzymując jednocześnie życie swoich obywatei na tak niskim poziomie by musieli pracowac za póldarmo jest ok? Za kase która maja chinole można by spokojnie podnieść poziom wyksztalcenia obywateli i status życia, tylko wtedy trzeba by im płacic wiecej, koszta produkcji rosna i chiny przestaja byc atrakcyjne na rynku....dla ciebie prawidłowa ekonomia, dla mnie cos jednak jest nie teges wzgledem ludzi. I jak mozesz pisac ze okradanie (tak, okradanie) biednego kraju z jego zasobow za poldarmo, wykorzystujac sytuacje polityczna czy jakokolwiek to nie jest robienie w bambuko....nosz kwa mac! Jestes handlowcem albo prawnikiem z takimi wartosciami moralnymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
0 / 0

BlazenGownianegoBarona dobrze gada. Polać mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alieniasty
+3 / 3

Poczytajcie sobie jak za rządów Talibów w Afganie żyło się kobietom i mniejszością religijnym. Tych Talibów którzy nie chcieli wydać Bin Ladena i przez których Afganistan został najechany przez USA. Zrozumcie dramaturgie tych ludzi którzy od dziesiątek lat żyją wokół wojny lub zniewolenia. Im szybciej zlikwiduje się resztki Talibów tym szybciej nastanie tam przynajmniej na jakiś czas spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 3

Jasne. Ale im nie przetumaczysz. Im się wydaje że tam była sielanka, a dopiero najechali źli amerykanie walcząc z ludźmi którzy wymierzali karę śmierci za samo posiadanie telewizora...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-2 / 2

Rosjani którzy wczesniej najechali Afganistan tez byli cacy, szkoda ze dostali tam w dpe
niemilosiernie. Dotrze do was ze amerykanie "pomagaja" na swoj sposob, ktory jest dla nich
atrakcyjny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2010 o 13:50

M michaszu
+3 / 3

berylek ;)) aż się dusza cieszy :D pozdro dla wojaków z Hrubieszowa :D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 9

demot:Lepiej ich zostawić w spokoju:i pozwalać dalej obcinać noszy i uszy swoim kobietom?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-2 / 2

Jawny faszyzm jest lepszy niż dziurawa demokracja popieram barona w 100% podziela moje poglądy i widze ze równy chłop

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 4

Jesteś taki sam jak oni. Oni walczą z nami bo inni, ty z nimi bo obcy. Aby można było kogokolwiek w jakikolwiek sposób ukarać, trzeba udowodnić i orzec jego winę. Na tych wartościach opiera się zachodnia cywilizacja którą chcą zniszczyć fundamentaliści. Jednak skutecznie ich wyręczają tacy ludzie jak ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maku3225
-1 / 1

@egoiste - niczego nie usprawiedliwiam, tylko uświadamiam że wina zawsze jest po środku. Amerykanie mają nasrane we łbach, talibowie jeszcze bardziej. Tylko dla czego k**wa w wojnach tych dwóch narodów giną tysiące cywilów? Od umierania są żołnierze, a nie amerykańskie bądź muzłumańskie kobiety i dzieci...
@Blazen, jedyne z czym się zgadzam to z tym że jest przegięciem wpuszczanie arabów do europy - mają swoje kraje to niech sobie w nich siedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:22

avatar egoiste
-1 / 3

A może dlatego, że w tych krajach każdy "cywil" ma w domu wyżutnię rakiet? I mimo iż nie należy do oficjalnej armii jest niebezpieczny? Może chciałbyś aby każdy z nich nosił oficjalną koszulkę z napisem terrorysta - wtedy jego zabicie nie będzie uznane za uśmiercenie cywila? Kobiet i dzieci nikt specjalnie nie zabija - w odróżnieniu od fundamentalistów. To oni za to celowo ukrywają się w pobliżu cywilnych obiektów aby w razie bombardowania podjudzić antyamerykańskie nastroje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-3 / 3

cywlie? tam nie ma cywilow tam jest zwierzyna na odstrzał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 5

brzmisz dokładnie tak samo jak mówiący łamaną angielszczyzną talib zapowiadający śmierć wszystkich niewiernych. jesteś kompletnym nienawistnikiem kierującym się uprzedeniami i emocjami. twoja mentalność niczym nie różni się od mentalności przeciętnego taliba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maku3225
0 / 2

Sam jesteś zwierzyna. Ciekawe co byś cwaniaczku zrobił gdybyś urodził się w Afganie, wiódł
sobie spokojne życie, do dnia w którym weszliby ci do domu amerykańscy "liberatorzy" i na twoich
oczach zlikwidowali rodzinę za to, że wyznają islam. Uznałbyś to za odstrzał zwierzyny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:33

avatar egoiste
-1 / 3

tak, urodził w afganie i wiódł sobie spokojne życie... jakie spokojne życie? człowieku, czy ty myślisz, że przed atakiem USA tam była sielanka? Nie, tam były mordy i terror ze strony talibów! Brak opieki lekarskiej, bieżacej wody i edukacji. to co piszesz to jawna manipulacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Citas
0 / 0

Czy to nie jest czasem z teledysku "The day that never comes" Metalliki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D druh1987
+4 / 4

Myślę że czas otworzyć wam trochę oczka i opowiedzieć jak jest bo tam byłem . Talibowie to nic innego jak grupa
przestępcza zajmująca się handlem narkotykami , wymuszeniami i rozbojami usiłująca zyskać poparcie poprzez
głoszenie haseł religijnych. Jak byś widział tragedie tych ludzi którzy tam mieszkają to byś sie osrał za
rządów talibów byli mordowani , okradani i poniżani. Teraz przynajmniej dostaną jakąś pomoc humanitarną ale
przede wszystkim dostęp do nauki i są uświadamiani że mają swoje prawa. Kwestia amerykańskiego interesu jest już
sporna , każda wojna to zarobek dla kogoś kosztem niewinnych ludzi. Nie jestem prezydentem USA jak połowa tu komentujących i nie wiem
wszystkiego o polityce stanów i powodach wojny .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:35

avatar egoiste
-1 / 1

dobrze piszesz, jednak sądze że nie tylko połowa tu komentujących nie jest prezydentem USA ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maku3225
+1 / 1

@druh1987 - niestety wielu myli Talibów(terrorystów którzy pod przykrywką religii czerpią radość z mordowania) z Muzłumanami, którzy są pasterzami kóz, mają normalne rodziny,nie obcinają kobietom nosów. I w ten sposób powstaje stereotyp, krzywdzący wielu niewinnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-4 / 4

wybić to w cholere... humanitaryzm jest dla kretynów wojna była jest i będzie na dodatek powinna być... nie wiem co bym zrobił ale "co by było gdyby" to postawa obronna i nie masz zbyt duzo pomysłu co napisać zeby było mądrze. Jak ostrzelali Nangar Khel to myslałem ze sie posikam ze szczęscia ze w końcu zaczęli strzelać we wszystko co sie tam rusza... jak zaczęli sądzic naszych żołnierzy za to że zabili terrorystów i ludzi małpy to miałem ochote wybić tych humanitarnych tłuków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 3

I ty śmiesz komuś wypominać że nie pisze mądrze? A sam co piszesz? Szerzysz rasizm, zamordyzm i ksenofobię. Odbierasz komuś człowieczeństwo za to jaki się urodził? Jesteś chyba jakimś popapranym nastolatkiem który swoje kompleksy zalecza kultem siły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
+1 / 1

Luciferus jak napisałeś że nie będziesz ze mną gadać to sie zamknąłem ale jak to zaobaczyłem to nie wytrzymałem. Twierdzisz że powinni ich tam jak najwięcej zabić bo są słabi. A co powiesz o Polsce w 1939-1945? Też powinni zabić cały kraj bo nie mieliśmy silnej armii? "Jak ostrzelali Naghar Khel to myślełem że się posikam ze szczęścia" - za takie coś to powinieneś dostać kare śmierci w chińskich torturach. Pewnie byś się cieszył jakby nasz kraj wrobili w zamach naprzykład Rosjanie, przyjechali, zaczęli rozstrzeliwywać ludzi na ulicy tak jak SS, a na pewno byś szczał ze szczęścia gdyby ostrzelali dom z Twoją rodziną z moździerzy. Wracaj oglądać TVN i Onet, nie robić z siebie idiote i naziste na demotach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sojer142
+1 / 1

Ty debilu to jest polski żołnierz mundur wz93 , jeśli chcesz zrobić dobrego demota zastanów się 2 razy ;( minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sojer142
-3 / 7

Talibowie że atakują mają świętą rację ,do k**wy a jak Polska była pod okupacją nie było partyzantki ? u nich jest to samo walczą o suwerenność państwa więc dzieci nie wypowiadać się . Prawdziwy polak powinien poprzeć tą sprawę bo wie co to znaczy żyć w niewoli i pod zaborami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D druh1987
0 / 0

To co powinniśmy jakąś mafie np. prószkowską poprzeć bo są pod okupacją jakiegoś rządu demokratycznego który zabrania im robić co sie podoba . To tak jak by bandy UPA mordujące cywilów w imie wolnej Ukrainy poprzeć . Talibowie byli długo przed Amerykanami w Afganistanie i w tym bezprawiu budowali swoją potęge na pieniądzach z narkotyków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Spindler
0 / 0

Tak, NATO tam pojechalo budowac obozy zaglady dla muzulmanow. Beda wysiedlac i mordowac mieszkancow i zasiedlac kraj swoimi. Wszedzie to zalosne porownywanie AK do terrorystow. AK nie zbroilo sie sprzedajac narkotyki i nie mordowalo ludnosci cywilnej (polskiej) za to ze modlili sie inaczej niz oni tego chca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 2

taaa, suwerenne państwo? czy raczej rebelcianci pragnący opanować biedne społeczeństwo i
terrorem wymuszać na nim posłyuszeństwo? Kur.wa jak wysadzają placówki czerwonego
półksięzyca lub czerwonego krzyża które niesie pomoc ICH WŁASNYM CYWILOM to jest walka o
suwerenne państwo? Jak idą w tłum własnych cywili i wysadzają się w samobójczych atakach to
jest partyzantka walcząca z najeźdźcą? Zarówno ludność Iraku jak i Afganistanu pokazała
czego chcą - chcą demokracji. U nich POMIMO ZAGROŻENIA ATAKAMI frekwencja wyborcza przekraczała
naszą. PS. z tego co mi wiadomo to polska partyzantka walczyła z niemieckimi żołnieżami a nie z niemiecką i polską ludnością cywilną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:52

L Luciferus
-3 / 3

Sojer Ty idioto... jesli nie widzisz róznicy miedzy polską partyzantką a brudnymi łaptusami to miałes nieźle na chacie.... "Wtedy myśl się zrodziła - niechcący być może,
Żem się z krajem tym związał - jak mogłem najgorzej"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maku3225
0 / 2

Jedynym człowiekiem(?) który nadaje się do odstrzału jesteś tu Ty, wierzysz w każdy kit który
przeczytasz w gazecie lub ewentualnie, usłyszysz w TV,radiu. Przedstawili Ci obraz boskiego wuja
Sama który daje Ci ubranie, jedzenie, wolność i niepodległość, szkoda że nie widzisz, że
pracujesz(o ile znalazłeś pracę będąc takim idiotą) na amerykanów kupując rzeczy
wyprodukowane w USA, a oni mają Twoje(i wszystkich dookoła,z wyjątkiem krajów bogatych w ropę)
problemy głęboko w dupie. Myślisz że w razie jakiejkolwiek agresji/okupacji Polski(lub
jakiegokolwiek NATO'wskiego kraju), twoi boscy amerykanie ruszyli by dupska żeby nam pomóc?
To co
oni robią w Afganistanie/Iraku to czyste trzepanie kasy na ropie + rozrywka z niezłej rozpierduchy, cała ta pseudo pomoc, to tylko przykrywka.
Nie mówię też że fanatycy nie są bez winy, owszem, jest ogromna ilość świrów pragnących wysadzić się w imię allacha i to oni też są przyczyną tych wojen religijnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:56

L Luciferus
-3 / 3

Egoiste malo tego to jeszcze moim idolem jest Adolf Hitler... ten to miał łeb na karku jednak szkoda ze polska nieobrała jego strony moglibysmy uniknąć całego ruskiego syfu pozniej. niekótre podgatunki już i tak żałosnego gatunku ludzkiego po prostu nie powinny istniec i wybijane powinny byc własnie przez lepiej rozwinięte kraje które dostrzegają realne zagrozenie w takich wlasnie talibach i innych farfoclach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2010 o 23:53

avatar egoiste
0 / 4

no to jestes ładnie poje.bany. kolejny obsrany neonazista. Jedni sobie ubzdurali że są lepsi od innych i na tej podstawie chcą ich zabijac. Co za paranoja. Gdzie tu sens, gdzie logika? w ten sposób każda grupa etniczna, kazdy naród i kazde wyznanie może obwołać siebie lepszymi i patrzeć na innych z góry i z nimi walczyć. Brawo. Tak to już jest z prostakami. Tak jak 200 lat temu pisał Schopenhauer: argumenty ad personam stosują słabi intelektualni ludzie w razie braku argumentów ad rem. po polsku: atakujesz personalnie prostaczku bo nie umiesz atakować merytorycznie. nie masz przeciwko arabom nic innego tylko to że są arabami. to klasyczny argument personalny. taa, hitler miał łeb na karku. był zakompleksionym frustratem z tego powodu iż miał jedno jądro. widać to było nawet w jego mowie ciała, w szprzecznych jednoczesnych gestach dominacji i obrony. ludzie pewni swojej wartości nie odczuwają chęci zabijania innych tylko dlatego że sa inni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Spindler
+2 / 2

Egoiste, dajesz sie prowokowac. Nie warto. Nie na tej srtonie, nie przy takich komentarzach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-2 / 2

mi rozum podpowiada że ten naród zasługuje na takie cierpienia aby pamiętali o tym wszyscy przez kilka wieków... i ciesze sie też że inteligencje innego człowieka mierzysz swoją prywatną linijką

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 3

a ty jak mierzysz wartosc innych ludzi? wiesz, powiem ci tak. miałem kiedyś dziewczynę która odeszła... do kobiety. ponieważ ją kochałem poczułem później wielką niechęć, wręcz nienawiść do lesbijek. jednak jako racjonalny człowiek, kierujący się rozumem, popierający zasady liberalizmu gospodarczego i obyczajowego zdawałem sobie sprawę że to kto z kim sypia to tylko i wyłącznie jego sprawa. że nienawiść do kogoś za to że zamiast znaczków zbiera kapsle jest po prostu irracjonalna. i dlatego zamiast przekrzykiwać się wraz z pajacami z MW i NOP w stylu "zakaz pedałowania, lesby do gazu" dalej propagowałem tolerancję dla tych ludzi mimo iż moje emocje mówiły co innego. zdawałem sobie po prostu sprawę że moje uczucia nie mówią prawdy ponieważ rozum dawał jasną odpowiedź. Gdybym zaczał kierować się emocjami i walczył z lesbijkami bym się stał żałosnym człowieczkiem którego frustracje zwyciężyły jego rozum

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
0 / 2

Ja osobiście nie toleruje chorób psychicznych takich jak gejostwo... niestety jest nas dwóch ja mam ludzi którzy popierają mój światopoglad, Ty masz swoich dlatego na świecie są konflikty, zaatakowałem Cie a Ty mi oddałes bo czujesz do mnie niechęc taką samą jak ja do Ciebie, tak czy owak odpowiadasz swoimi argumentami na moje i prowadzisz ze mną wojnę werbalną, teraz zauważ że mimo wszystko obydwaj jestesmy w tym samym obozie walczących ale w innych namiotach. Ja inaczej postrzegam inteligencje a Ty inaczej kto ma racje tego się raczej nie dowiemy bo od zawsze są dwa obozy z dwoma racjami i do tej pory nie rozstrzygnięty jest spór czyja racja jest prawdziwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 3

Chorych psychicznie? Homoseksualizm oficjalnie nie jest chorobą. Ba, wystepuje od zarania dziejów i to nie tylko wśród ludzi. W świecie zwierząt jest częściej spotykany niż u ludzi. To element natury i trzeba go zaakceptować. Jezeli jakiś facet chce sypiać z facetem - proszę bardzo. Jego życie, jego sprawa. Ja wolę z kobietami i tyle. tym którzy próbują mi narzucać swój styl zycia mówię "nie umrzesz za mnie więc nie mów mi jak mam żyć". tą samą zasadę stosuję do innych. masz obsesję na punkcie wojny. każdą wymianę zdań, każdą różnicę w poglądach, każdą wymianę argumentów traktujesz jako wojnę. to bardzo płytkie postrzeganie świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O One2One
-2 / 2

Przecież wy tu rozmawiacie z dziećmi... tak dzieciakami co ino konia walą i dają demoty o Legalizacji Marychy i rapie i o jakimś gó&wnie i o miłości przecież na tej stronie nie ma normalnych ludzi!!! nawet ja ku6rwa jestem nie normalny !! Wojna musi być ! !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-1 / 3

a Ty swiat postrzegasz jako liberalny bełkot i całkowitą tolerancję, przez takich jak Ty na nasze podwórka włażą wlasnie takie Osamy, nie masz jaj i jestes plastusiem. Tyle odemnie ale Egoiste przedstawia 100% tego co ja bym chcial wytępić. Dziękuję dobranoc. Wymiana zdań to wojna nie wiem czy to tak trudno zauważyc ale widze ze Ty wszedzie bys sadził kwiatki i budował wieze babel dla wszystkich narodów a ja większosc narodów bym wytępił. A żolnierzy którzy ostrzelali Nangar Khel odznaczył orderem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O One2One
0 / 0

A ja bym wypił flaszkę albo dwie !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 2

jesteś bardzo ograniczonym człowiekiem który chciałby tępić wszystkich o odmiennych poglądach. jak bolszewik. mentalność ta sama. nie, ja nie chcę sadzić kwiatków, ja popieram wojnę z terrorystami, ale nie wojnę ze wszystkim co obce. zachowujesz się jak jaskiniowiec który gania z pałą wszystko co obce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
-2 / 2

a Ty jestes po prostu w moich oczach czymś pomiędzy karaczanem a kornikiem nie bede kontynuował tej rozmowy bo do niczego nie prowadzi, poniewaz ani ja nie przekonam Ciebie ani Ty mnie Twoj swiat jest dla mnie tak samo nierealny jak mój dla Ciebie i tyle jak jestes tak wielce tolerancyjny to to uszanuj bo ja jako "bolszewik neonazista jaskiniowiec o inteligencji rośliny strączkowej" szanuje Twoje zdanie mimo wszystko i odpuszczam bo to do niczego mnie nie zaprowadzi, wole czyny niz słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O One2One
0 / 0

Luciferus znasz Szatana ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goral182
+2 / 2

Tak mowicie ze oni ta sami pojechali dla pieniedzy a wy kor*wa co robicie dla pieniedzy ? niektorzy dupy daja inni gowna z toi toi wyciagaja a wy sie do bohaterow wpi*erd*alacie dziady co zyja za kieszonkowe i caly dzien przed kompem spedzaja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LLime
-5 / 5

Polacy którzy pojechali do Afganistanu są jeszcze głupsi... bo amerykanie walczą o swoją kasę, a Polacy? za free im pomagają...

A uzasadnienie, że walczą o demokrację? Hehehe dobre sobie - jakby amerykanie nie wpieprzali się do interesów każdego kraju - to 11 września by nie było. Sami się o to prosili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 5

skopiuje swój wcześniejszy komentarz: Taa, usprawiedliwiasz terror? Sami się prosili więc można było sobie porwać samoloty i zabić 3
tysiące niewinnych ludzi? I to jest w pożądku? Bo sami się prosili? A nie przeszkadza ci sam
fakt tego że istnieją organizacje zdolne dokonać czegoś takiego? Myślisz ze mozna je zostawić
w spokoju i "nie prosić się"? Talibowie od 94 roku panowali w Afganistanie obalając legalne
władze i narzucając ludziom surowe religijne prawo. Stadiony wybudowane dzięki międzynarodowej
pomocy nie były wykorzystywane do celów sportowych tylko do publicznych egzekucji jak np ścinanie
głów niewiernym kobietom. Co więcej ukrywali też Bin Ladena który przed 2001 rokiem był
odpowiedzialny za zamachy w Kenii i Tanzanii. I ty masz czelność mówić, żę USA samo się
prosiło? A jak się prosiła Kenia i Tanzania? Nie rozumiesz, że WTC nie był skutkiem tego że
USA się prosiło (bo ten atak nie byl atakiem w samo USA tylko w zachodnią cywilizację) tylko
tego, ze pozostawiono terrorystyczne organizacje w spokoju pozwalając im rozwijać swoje struktury.
Przedstawiasz terrorystów jako spokojnych ludzi którzy nie dają sobię w kaszę dmuchać. Ale jak
wysyłają obłożoną ładunkami wybuchowymi kobietę w tłum własnych cywili aby się wysadziła
zabijając ludzi idących na wybory to jak to nazwiesz? Oni też się sami prosili?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michal8721
+1 / 1

więc nie powinni też mieszać się w konflikt w Kosowie gdzie dochodziło do czystek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
-2 / 2

Jak by na zdjęciu byli Amerykańcy to by to miało ocene 4500/5000 ale musicie zrozumieć że za PRLu Polska Armia wchodziła w skład Armii Czerwonej i była taka jak tamta, to teraz Polska armia jest taka jak wszystkie inne z NATO. A do WTC się nie mieszał żaden arab wystarczy sprawdzić jakiś wiarygodny filmik na youtube. Dzisiaj jest na PLANETE "Talibowie - prawdziwe oblicze" może obejrzyjcie i potem na nich bluźnijcie. Zresztą tak siedzieć przed kompem i wypisywać to każdy umie, trudniej się zabrać żeby wesprzeć tych, za kim się jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 3

taa, filmik na youtube, tendencyjny, przedstawiający marne argumenty, bazujący na najprostszych instyktach, wietrzące spiskowe teorie na podstawie zeznań portierów, przechodniów i innych mądrali nie odróżniających eksplozji gwałtownego uwolnienia gazów. Taki filmik nazywasz wiarygodnym? Jak np Fahrenheit 9/11 w którym przedstawia się kobiecinę która szczyciła się, że swoich synów wysyłała do wojska i na wojny, a potem kiedy syna zabili płakała ze to Bush jej dzieciaka zabił. To nie jest film oparty na argumentach, tylko na emocjach. Każdy logicznie myslący człowiek zda sobie sprawę że baba była na tyle glupia aby nie rozumieć że wojsko to nie zabawa i naprawdę można zginąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
-2 / 2

http://www.youtube.com/watch?v=qpbTfp9kHpI
Tu masz filmik na Youtube nie wyciągający żadnych wnisków, ukazujący jedynie to czego nie chcieli nam pokazać. Np. jak samolot mógł zawalić takie wieże be niczyjej pomocy, że świadkowie twierdzą że w Pentagon uderzył pocisk z doczepionymi skrzydłami i to że zaatakowali Afganistan zanim dostali taśme z tym że Osama się przyznaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2010 o 11:50

P pazurro
-1 / 1

Kolejny gniot wałkujący te same, dawno już obalone z najmniejszymi szczegółami i wątpliwościami włącznie, spiskowe "dowody". Pierwsze dwie części: pominięte istotne fotografie ze szczątkami Boeinga, kompletne nieprzygotowanie jeżeli chodzi o wiedzę z zakresu konstrukcji samolotu (głównie skrzydeł i statecznika), konstrukcji Pentagonu (różnica między betonem a stalą), wygodnie pominięta cała masa uszkodzeń sprzed Pentagonu (chociazby generator, lampy) która jak byk wskazuje na udział Boeinga, na koniec wielkie zdziwienie że władza konfiskuje materiały filmowe na czas śledztwa. Oglądanie kolejnych części uważam za stratę czasu. Biorąc pod uwagę jakość argumentów, wybrałeś jeden z najsłabszych możliwych do wybrania spiskowych tworów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+3 / 5

tak, pojechali tam po to aby zabijać niewinnych ludzi. a inni niewinni ludzie detonują samochody w pobliżu lokali wyborczych. jacy wszyscy niewinni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar harcymon
+3 / 3

Szanowny piętnastolatku na górze: masz naje**ne we łbie! Po pierwsze Polacy nie pojechali tam aby zarabiać bo Polska nic nie skorzystała biorąc udział w misji w Afganie. Po drugie jak już wspomniał mój przedmówca "egoiste" niewinni to nie tacy co zabijają własnych rodaków a przede wszystkim siebie w bezsensownych zamachach samobójczych. Minus dla twórcy demota i dla Paulla91 (choć pewnie to 91 to i tak nie jest rok urodzenia. Ewentualnie 01 to by się zgadzało).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
0 / 2

najśmieszniejsze jest to że akurat takie komentarze wstawiają ludzie z maks '91 na końcu komentarza.... zero ogaru nic nie wiedza o świecie a kase mają od mamy i taty za siedzenie przy kompie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iderus
-2 / 2

Amerykańce z berylami? Fail...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luciferus
0 / 2

to zapierdzielaj po bułki do sklepu i powiedz ze nie zapłacisz bo pieniądz rządzi światem i muszą sie obudzić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Ureshii
0 / 0

Pomyśl zanim coś zrobisz. -99/1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vg2
+1 / 5

kolejny lewacko-terrorystyczny demot na głównej :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V variv1988
-1 / 1

Bożę wy się odczepcie od żołnierzy, myślicie , że to oni decydują o wszystkim ? Mają taka prace , jadą tam gdzie ich wyślą. To politycy decydują o co Ci żołnierze walczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JozioGrudziadz
+2 / 2

taaa tylko sie mysli o dolarach ?? nie ... pamietacie jeszcze co sie stalo 11 wrzesnia w Nowym Jorku ?? tam zgineli cywile wiec no i nie tylko tam !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NoriK
-3 / 3

No i co do tego mają Talibowie? Hmm? Za demota - z racji tego, że na zdjęciu jest Polak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
-1 / 3

@NoriK talibowie nic. W wieże WTC uderzyły bomby doczepione do samolotów których właściwie nie było bo zostały dorysowane przez pracujące dla Busha media. To tak jedynie dla podkręcenia efektu, bo budynki i tak zniszczyły ładunki wybuchowe przemycane przez agentów do wewnątrz przepełnionego pracownikami biurowca kilka dni wcześniej w postaci rzekomo zafoliowanego nowego biurowego sprzętu AGD. Wszystko to aby mieć pretekst do najazdu na Irak i Afganistan. Który już w zasadzie był wcześniej ale co tam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P printemps
-1 / 1

zobaczcie to i zobaczycie że Amerykanie będą jeszcze więcej tracić jeśli będą kontynuować wojnę.
www.costofwar.com

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dario75
+1 / 1

zeby ratować miliony dolarów? one mają się dobrze i niczyjej pomocy nie potrzebują.Leci minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shark89
0 / 0

BYŁO BYŁO BYŁO BYŁO BYŁO!!! PLAGIAT Z DEMOTY.PL

I CO uzytkowniku prycu? juz sie zesrałeś ze szczescia ze twoj splagiatowany demot trafil bna glowną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamelieon
-1 / 1

To było tak: Oni mają te swoje zapalniczki - Zippo - na benzynę. Benzyny zbrakło, to jest wojna w Iraku. Bo gdyby te zapalniczki były na Gaz, to wojna byłaby gdzie indziej...
A fakt faktem, że daliśmy się nabrać na wersję "For the freedom of Iraq" i hu*a mamy z zajętych przez Amerykan szybów naftowych na północy Iraku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micmur13
+1 / 9

demot:Faszyści, pacyfiści, debile...:JEDNA POJE**NA RODZINA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NoriK
0 / 0

Faszyści, pacyfiści... Po UJU ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haludek
0 / 0

Ta, bo Ameryka wysyła i wyposaża ich za friko w ekwipunek i sprzęt, który rośnie w kartoflach, a oni za to przywożą ropę w kieszeniach.

Ignorant.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
+4 / 6

demot:Chłopcy:dziękujemy za Wasze poświęcenie Bóg z Wami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S scareface
0 / 2

no i bardzo dobrze, że zabijają. żołnierz ma zabijać a nie siedzieć i bujać nogami. za to ma płacone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cyfernamis
0 / 0

JESTEŚ HARDCOREM! stary wymiatasz. Ostro naje&bane masz pod deklem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dziawor
-1 / 1

a zaczęło się od tego , że 11 września 9 lat temu stany zjednoczone same roz*ebały swoje samoloty na WTC pod pretekstem terroryzmu . Polska posłała swoich i giną .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
0 / 0

Jasne Dziawior, w Pearl Harbor też się sami zbombardowali. A tak wogóle to II w ś to zaczęli Polacy, atakując radiostacje w Gliwicach. Zawsze znajdzie się ktoś, kto stwierdzi, że białe jest czarne itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mephisto92
0 / 0

Taaaa nic czlowieku nie wiesz nie oni chca ratowac miliony tylko ich prezydenci a głownie to Obama:) Wojsko to powołanie a nie jak wiekszosc mysli Call Of Duty Lub Cs... Tak niektorzy jada dla pieniedzy a niektorzy własnie po to aby stabilizowac pieprzona sytuacje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P parmir
0 / 0

Uważam ten demot za szkalowanie Wojska Polskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem