Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3843 5133
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R Rilam
-1 / 115

Święte słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Minak
+18 / 64

dracodemonicus, hymnu uczą w podstawówce może akurat ciebie wtedy nie było, może w twojej szkole to olali... Ja pamiętam, że na pewno to było w podstawówce, a nawet jeszcze w 1 gim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Admc
+3 / 31

@dracodemonicus
Jak do nie? Mnie nauczono hymnu na lekcji muzyki w 4 albo 5 klasie podstawówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+98 / 140

fajnie powiedziec, ze tych tam na gorze mozna zmienic, myslisz, ze cos nowego odkryles, q*rwa tam od 20 lat sa ci sami ludzie, a media robia takie nagonki, ze nikt nowy nie ma szans, jedyna droga by ktos nowy mogl sie tam dostac to jest poparcie kosciala inaczej nie ma szans, nie jestem patriota, bo wqurza mnie jak ktos z gory mi karze sie zachowywac kulturalnie zyczliwie, szanowac tych wsz. ludzi bo sa wybrani itd-. bo to nam da lepsza przyszlosc,- GOWNO PRAWDA;jesli nie kombinujesz to zwykly przecietniak z pensja 1200 zloty nie ma szans na przezycie od pierwszego do pierwszego, cala francja strajkuje bo podnosza wiek emerytalny z 60 do 62, grecja to miala prawie, ze wojne domowa bo im sie rzadzenie nie podobalo, w anglii sa co chwile strajki, a my polsce, w tym roku znow chleb poszedl o jakies 15% do gory i nikt sie nie burzy, bo to bo tamto, ale 2 lata temu tez poszedl mocno do gory bo benzyna bo tamto, ale qu*wa w zeszlym roku mielismy najlepsze zbiory od lat, rolnikom dawali psie pieniadze za zboze bo tylo jego bylo, benzyna juz nie kosztowala barylka za 100 dolcow, ale jakos chleb nie stanial tylko teraz znow poszedl do gory i nikt nie widzi problemu, mamy kryzys a rzad tylko zwieksza wydatki na kancelarie, a podatki podnosi!!!, tak robi liberalny rzad??, gdybysmy mieli madra opozycje to by powiedziala, tak nie robia liberalowie hola hola nie dajecie sobie rady, ale my mamy wojne krzyzy i inwitra, i kazdy polak w swej norze jakos daje rade

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:30

M m4rj4n
-3 / 65

Ja też nie znam hymnu, nie wiem co jakie kiedy powstanie było i z czym się je, polityki nie słucham, czego oczy nie widzą tego sercu nie żal... i żyje mi się bardzo dobrze... a z tym harowaniem to dla szefa tak powiedz..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nathaneal666
+10 / 100

Patriotyzm to jakaś zmutowana wersja instynktu stadnego który przestał być potrzebny po rewolucji neolitycznej, i łagodnie mówiąc wkurzają mnie ci wszyscy do porzygu patetyczni "patrioci" którzy na każdym kroku szpanują biało-czerwoną flagą i z wypiętą piersią śpiewają hymn. A do ludzi którzy nie wywieszą flagi, odśpiewają hymnu czy whatever, nie z racji lenistwa ale własnych przekonań traktują jak psie odchody na podeszwie buta, i (między innymi takimi głupimi demotami) wzywają poczciwych nie-patriotów do jakichś irracjonalnych zachowań, jak kult flagi czy jakiejś XVIII wiecznej pieśni. To tyle, z góry dziękuje za minusy które utwierdzą mnie w mojej racji, lub jakieś RACJONALNE argumenty które wyprowadzą mnie z ewentualnego błędu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PiPafPofPaf
+25 / 55

gdzie Ty żyjesz... solidnie przykładać się do pracy, żeby zbudować solidne państwo ? kiedy w naszym kraju większość miejsc pracy stanowi kapitał zachodnich firm i to dla nich solidnie mamy pracować? w większości przypadków, za pensje rzędu 1200zł ?jeszcze raz pytam, gdzie Ty żyjesz ? bo chyba nie w tym kraju co ja... a ja stety/niestety w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracodemonicus
-4 / 26

Minak - nie uczą. Nigdy nie słyszałem aby (u mnie) uczyli. A dzieci neo już mnie zminusowały bo
powiedziałem prawdę. Taka akurat prawda. Pewnie to pseudopatrioci mnie zminusowali. Wiem co
mówię, nigdy hymnu nie byłem uczony. | mistrz997 - żałosny jesteś i nawet czytać nie umiesz,
dawno znalazłem. Jestem patriotą i żaden pseudopatriota nie będzie mi wmawiał co sobie tam
twierdzi. | I jeszcze coś. Patriotyzm a znajomość historii to co innego. Nie lubię historii,
jestem z niej słaby i to moja sprawa. Patriotą jestem od niedawna (uświadomiłem to sobie) i
dzieci neo, które siedzą 24/7 na kompie nie będą mnie pouczać. Historii nigdy nie lubiłem i
mam do tego prawo. Patriotą jestem jednak większym niż co po niektórzy tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 20:05

avatar Arent
+18 / 50

A ja nie jestem patriotom i nikt nie każe mi nim być. Tak to prawda, ze kiedyś tysiące/miliony ludzi przelewało krew za Polskę, ALE TO BYŁO KIEDYŚ! I jestem za nich dumny. Teraz polscy sportowcy odnoszą wielkie sukcesy, mamy wielu świetnych naukowców itp. Tylko szkoda, ze najgorszymi ludźmi w naszym państwie są nasi "kochani" politycy, którzy sprowadzają ten kraj w złą stronę. Jeśli nikt nowy nie pójdzie na stołek, to niestety, ale za kilkadziesiąt lat ten kraj upadnie (no może trochę przesadziłem ;d) pod siłą wielu innych państw jak np. USA czy zachodnia Europa. Jedynym plusem jaki widzę to to,ze Polska jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się państw w Europie. Polska jest tym czym jest, ponieważ odnieśliśmy po II wojnie światowej chyba największe straty, ale porównajmy się do chociażby Niemiec (skąd my to znamy...). Niemcy tez ponieśli spore zniszczenia, może nie tak wielkie jak Polska, ale jakoś się wyrobili. Mają lepsze MPK, drogi, stadiony, samochody i wiele innych rzeczy (ale kobiet im nie zazdroszczę xD), podczas gdy w Polsce pociągi w zimie (a nawet nie tylko) spóźniają się GODZINY! Na drogach dziura na dziurze. Niedługo będzie u nas Euro2012. Przygotowania już trwają i to widać. Polska ma szanse zarobić wiele milionów euro, z których i tak większość pójdzie na nowiuteńkie rządowe limuzyny. W końcu doszło do tego, ze spora część Polaków wstydzi się za swój kraj i chciałaby z niego jak najszybciej wyjechać... No nieźle się rozpisałem, więc nie będą was już tu zamęczał. Dodam jeszcze jedno. Śmiało minusuj, mam to gdzieś. Moim zdaniem to idiotyczne żeby minusować kogoś za to, że ma inne zdanie niż ty....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:07

M magik2208
-3 / 17

Znam CAŁY hymn pierwotny - 6 zwrotek, najbardziej popularne są 2 pierwsze i chyba nie spotkałem się, aby jakoś polak ich nie znał.
Flaga gości, daty znam, co do innych różnie bywa. Nie uważam się za patriotę - jestem po prostu polakiem!!

dracodemonicus - mnie też nikt nie uczył, sam nie potrafisz? ludzie mają własną wolę, a takie coś nie powinno być niczym nadzwyczajnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:08

F Fabiopsk
+5 / 15

No i po co się chłopie wysilać choć raz ktoś mądry coś napisał to stado baranów do Hymnu się doczepi, bo oni umieją a czy się ktoś was pytał czy umiecie tu chodzi o większość (społeczeństwa) z byłym Panem św. pamięci prezydentem na czele. Tak odemnie BARDZO BARDZO trafnie Pan to ują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+13 / 13

Arent nie porownuj polski do niemiec, bo tam zachod po wojnie ladowal grube miliony, przez zdaje sie jakies 20 lat (ale nie jestem pewien moze troche dluzej moze krocej), i tam na samym poczatku rzadzil zachod, chciano uniknac sytucji z I wojny swiatowej, gdy niemcy zostaly same sobie, z poteznymi sankcjami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:20

G greliasz
0 / 4

@dracodemonicus Może skończyłeś dopiero podstawówkę więc cb jeszcze nie uczyli hymnu, albo już tak dawno chodziłeś do szkoły, że już nie wiesz jaki jest program. Otóż w programie J.Polskiego jest nauka hymnu, dokładnie w drugiej gimnazjum. Znasz tylko jedną zwrotkę, a lubisz śpiewać hymn? Naucz się czterech, które powinien każdy umieć. Ja musiałem to zdawać, więc UCZĄ TEGO W SZKOLE! Znam cztery zwrotki i bez problemu potrafię je wyrecytować/zaśpiewać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:21

D Dilight
+3 / 7

Ja się uczyłam w szkole hymnu, więc błagam, nie wciskajcie mi kitu że nie uczą. Niestety, przebiegu Powstania Listopadowego oraz Styczniowego mnie nie uczyli. Jednakże wiem o nich bardzo dużo, ponieważ były to tematy poruszane w harcerstwie. jeżeli chcecie aby wasze dzieci były w jakikolwiek sposób połączone ze światem, a nie tylko z komputerem, wyślijcie je do harcerstwa. Wystarczy zaprowadzić je tam na jedną zbiórkę, same zaczną tam przychodzić. Nie wspominając że czas jaki spędziłam w harcerstwie uważam za najlepszy w moim życiu. Chodziłam tam ze wspaniałymi osobami, wcale nie nudnymi, poważnymi, statecznymi i odpowiedzialnymi jak myśli większość osób o harcerstwie. Nie, to były normalne dzieci spragnione wrażeń, szalone, z poczuciem humoru i próbujące być lepszymi od innych. Oczywiście byli też tam tacy nudni i poważni, ale szybko stawali się normalni w naszym towarzystwie. Dzieci uczą się tam że można się dobrze bawić bez komputera i prądu, zupełnie jak kiedyś, kiedy najlepszą zabawą było wyjście na podwórko. A kiedy zgubią się to będą potrafiły wyznaczyć północ i samodzielnie znaleźć drogę, lub ewentualnie przetrwać samotną noc nie trzęsąc się z zimna i ze strachu. Wysłanie ich do harcerstwa to może być najlepsza rzecz jaką zrobicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+10 / 56

demot:Nie Pytaj:Co kraj może zrobić dla Ciebie. Spytaj co Ty możesz zrobić dla kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azreael
+49 / 73

Jestem patriotą i dlatego NIE GŁOSUJE. Nie jestem demokratą. Demokracja jest dla państwa zła. Każdy głosuje za tym co MU i MU odpowiada. To znaczy górnicy za tym, żeby im podwyższyć, rolnicy żeby im, przedsiębiorcy żeby im, a ktoś inny żeby właśnie mu się lepiej żyło. I mamy gówno. Nikt nie myśli o tym żeby państwo było silne. Natomiast jeżeli ktoś od urodzenia jest szkolony w tym, żeby rządzić krajem, jeżeli edukuje go się o ekonomii, społeczeństwie, filozofii i wielu innych - to ten człowiek się na tym zna. W dodatku jeżeli państwo należy właściwie do niego to o nie dba. Kto to taki? Król. Powiecie, a jużci, tyran wyrośnie! I co będzie? No na pewno nie gorzej niż teraz - kto by to nie był. Po za tym nie mówię tu o monarchii absolutnej - broń Boże. Konstytucja musi być - faraona tu nie chcemy. Do tego dodam jeszcze tak: Hitler nie był królem, jego partia została wybrana DE MO KRA TY CZNIE! Jakiś Król ma więcej mordu na koncie niż on? Nie sądzę. Argument za demokracją do pobożnych (sam nie należe): Ojcze nasz, któryś jest w Niebie [...] przyjdź KRÓLESTWO Twoje" Hejże? To nie demokracjo? Przecież to taki super ustrój :( O nie chwila, jednak nie. Jest do dupy. Demokracje opisałbym, obrazowo, w taki sposób: Dwóch chłopców i dziewczyna głosują czy będą ja zaraz gwałcić analnie - i tak to właśnie wyglądam tyle, że na większą skale. 6/10 społeczeństwa dyma pozostałe 4/10, przez co właściwie połowa ma przesrane. Także niech mi nikt nie mówi, że OBOWIĄZKIEM jest głosować. Jeżeli jestem mgr filologii niemieckiej to co ja mam do gadania w sprawie obrony narodowej? Jeżeli jestem grabarzem to co mam wiedzieć o stosunkach międzypaństwowych? No nic. Więc jakim prawem osoba, która nie zna się na X ma o tym decydować? I to na skale 40mln kraju? Czemu 20mln, czy ile tam głosuje, nieznających się na prowadzeniu państwa osób ma wybierać, kto będzie państwem rządził? Czemu 2 meneli (2głosy) ma więcej do powiedzenia niż jeden profesor? NIE ROZUMIEM. Nie wiem jak można było dopuścić się demokracji w tym pięknym kraju. Zbrodnia, i mówie to serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Filippo
+15 / 27

Nie sądzę, żeby patriotyzm zależał od znajomości dokładnych dat wydarzeń historycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Juan
+5 / 21

Hm. Patriota, to brzmi dumnie. Tylko dlaczego? Dlaczego ludzie dążą do pozostania kimś, kto potrafi krzywdzić ludzi w imię kawałka szmaty? Nie rozumiem. A, co do definicji. Patriota, jest dobrym człowiekiem, ponieważ stawia dobro kraju ponad interes osobisty, a nawet rezygnuję z prywatnych korzyści; nacjonalista, jest to zły człowiek, ponieważ uważa interes własnego kraju za nadrzędny wobec interesu jednostki... Hm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+9 / 11

@Azreael dopuszczono ponieważ w demokracji najłatwiej dojść do władzy i się nachapać - wystarczy dobra reklama w państwowej TV i motłoch nawet nie wie, że są inni kandydaci oprócz Komorowskiego i Kaczyńskiego. Ponadto w czasach kiedy prawa obywateli (do swobodnego rozporządzania majątkiem, poszukiwania szczęścia itd.) są notorycznie łamane, demokracja i "prawo do głosowania" są jedyną formą pociechy i jedynym "prawem" którego rząd nawet nie myśli odebrać, bo im więcej głupich ludzi zagłosuje, tym większa szansa, że wygrają ci którzy są pokazywani w TV, a nie ci którzy dobrze by rządzili. Naprawę ustroju powinno się zacząć od odbierania prawa głosu tym, którzy nie znają się na polityce, np. poprzez wprowadzenie opłat za głosowanie (wtedy do urn szli by ci, którym rzeczywiście zależy na losach kraju). Co nie zmienia faktu, że demokracja ma pewne wrodzone wady, których nie da się naprawić żadną ustawą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sraka12
+8 / 10

Jeśli chodzi o szkołę mam wykształcenie średnie maturalne z zawodem i pracuje w zakładzie gdzie kierowniczka jest krawcową na dziale produkcji betonu komórkowego i ma 3x większą pensje ode mnie, a koleś który skończył OHP jako piekarz jest głównym mechanikiem i ma zarobki 2x większe, wystarczy że znają szefa i nie ważne jak się uczyli bo w tych czasach wystarczy miec plecy co się wiąże z szczęściem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Panda
-1 / 11

Większość wyznaje zasadę "jedna osoba i tak nic nie zmieni". Chociaż po mojemu to tylko wymówka, żeby się nie wyróżniać. Bo jakoś mało kto lubi się wyróżniać na tej płaszczyźnie - nie wiem czy tylko w Polsce. Co do demota - bardzo dobry, świetnie zrobiony, należało coś takiego zrobić - nadal należy. Jedyne, do czego mogę się czepić to do nieuargumentowanych sloganów na końcu: "To od nas zależy, czy politycy zostaną na swoich miejscach.[...]". Mogłeś dodać na przykład, że pojedyncza osoba nic nie zmieni, ale bez udziału pojedynczych osób nie powstanie większa grupa, którą już ktoś usłyszy. Albo jakoś tak - w każdym razie, bardzo dobre i to, dzięki za tego temota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micant
+1 / 3

@MarcinHades - w takim razie choć brzmi to absurdalnie, sam musisz stać się tym autorytetem. Prawdą jest że nasz głos nie jest wiele wart, taki urok demokracji - jednak zmienia się to gdy za Twoim głosem idą inni wtedy jego siła może być nie do przecenienia. To co jest w democie to w sumie ideały jakie powstały w Polsce podczas zaborów w epoce pozytywizmu zaraz po nieudanym powstaniu styczniowym gdy uznano że nie uda się w walce zbrojnej wywalczyć wolności i jedyne co można zrobić to dbać o ogólny rozwój narodu i tego co uznawano za polskie. Dziś też jest jakiś moment rozczarowania ldzie dochodzą do wniosku że mimo 20 lat demokracji nie doczekano się rządu który by spełaniał pokładane w nim oczekiwania, cóż to też urok demokracji, ale taki ruch jakies poza polityczne podejscie dążace do ogólnego rozwoju naszego społeczeństwa i państwa to coś jak najbardziej dobrego ogólnie warto o się o to starać bo dzięki temu za kilka dziesiąt lat jeśli będziemy dobrze wykształconym, mądrym i odpowiedzialnym narodem nasze znaczenie na świecie będzie większe niezależnie od tego jacy politycy będą nas reprezentować. Szkoda że mimowszytko niewielu ludziom ten "demot" da do myślenia i skłoni do konkretnego działania, cóż obym się jednak mylił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mnbvcxz10
+4 / 8

@Azreael

Człowieku jedziesz po demokracji, po tym pięknym systemie, systemie bez wad, systemie równości i wolności słowa, systemie utopijnym, bez złodzieji, bez oszustów, bez lizodupów i wiesz co? Browarek ci sie należy! Pamietam jak na WOSie prali mi mózg że to jedyny słuszny ustrój. Wpajali mi to, bym nigdy nie zbuntował się przeciw złodzieją, łapówkarzą i oszustą. Wpajali mi to po to bym myślał, idąc na wybory, że decyduje o losach państwa(tak państwa, bo to sie nie tylko Polski tyczy). Jak by to odemnie miało zależeć jaka osoba zasiądzie na stołku... . Co z tego że ja kogoś wybiore z gotowej listy, jak tak naprawde nie mam wpływu na nazwiska z których będe wybierał. Patriotyzm to nie polityka, patriotyzm jest wtedy gdy czujesz ucisk w dołku gdzy słyszysz co ci złodzieje robią... . Czy patriotą można nazwać kogoś kto idzie i głosuje na PO, PiS i reszte zładzieji, które wyniszczają Polske? Słynne babcie poszły bronić swych ideałów pod krzyżem, nie mam im tego za złe. To ich wiara, może fanatyzm, ale bronią swojego skarbu, czego nie można powiedzieć o politykach. Panie Azreael, ma pan racje tu potrzebny jest ktoś kto kocha polske, jest gotów bronić jej z fonatyzmem równym fanatyzmowi babć pod krzyżem. Potrzebny jest ktoś kto porwie naród. Ale chwileczka..., jeśli w Polsce ktos taki się znajdzie, to zainteresuje się nami Unia i ONZ, pewnie doldzie do wojny w "obronie" pieknej i szlachetnej demokracji. Niepodległa Polska? Litości... . "Kochajcie Polske jako Polske, a nie nienawidźcie jej za nieudolny rząd[...]"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Smoothy
-2 / 8

Mówienie, że zmiana jednostki nic nie da, jest piep****iem głupot, od jednostek wszystko się zaczyna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheDoom
-1 / 3

Ostatnie zdanie w obrazku powinno być podpisem, a tak to przeciętnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inpheryo3
0 / 6

chory demot... napisz tak niemocom, ze to od nich zalezalo czy hitler bedzie u wladzy czy nie...
startujesz w wyborach, a czy wiesz jaki program polityczny popierasz? Czy popierasz tylko "tych fajniejszych"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M myteq
+5 / 13

Jeżeli uważacie patriotyzm za wywieszanie flagi, uczenie się dla kraju, glosowanie na premierów polityków to was nie rozumiem co da państwu to że wywieszę flagę to tylko symbol który jest piękny i niepowtarzalny, lecz gospodarka nie wzrośnie, armia nie wzrośnie i ranking FIFA też. Patriota osoba która nie da zgnębić swego kraju na głupim Polak nie spuści głowy lub nie wyprze się Polskości tylko będzie się cieszył że jest tym "głupim Polakiem". Gdy najedzie na Polskę inny kraj nie ucieknie za granicę tylko stanie w obronie ojczyzny ile z naszych polskich 14-18 latków stanie w obronie kraju? sądzę że na słowa idziemy na wojnę połowa spuści głowy i pójdzie w przeciwną stronę albo zostanie pry swoim komputerze i bedzie sprawdzac stan wojny na "fejsbuku" czy naszej klasie albo bedzie wrzucac demoty zeby ludzie szli na wojnę. Ludzie którzy walczyli o Polskę w dawnych latach na słowo wojna czuli strach lecz wiedzieli czego chcą i po co chcą walczyć. Walczyli dla nas żebyśmy mogli żyć w wolnym suwerennym państwie. Jak myślicie ilu polityków wzięło by karabin i walczyła by ramię w ramię z pospolitymi ludźmi. 10-20 reszta by leciala do honolulu czy gdzieś aby swoją **** uratować. a Państwo by ich wtedy nic nie obchodziło. nie widzę żadnych działań patriotycznych w tym democie i nie widzę sensu głównej. Jeżeli chcemy być patriotami musimy się zastanowić nad sobą czy było by nas stać ponieść śmierć za to by naszym dzieciom żyło się lepiej tak jak to zrobili nasi pradziadkowie. Oni zgineli w myśleniu że walczą za silna Polskę. Nie zawiedźmy ich oczekiwań i pokażmy że "Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz ni dzieci nam germanił".

Dziekuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fatis
+1 / 11

kolejny pseudo mądry demot. Głosowanie nie jest obowiązkiem obywatela ale przywilejem kurde!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greliasz
-1 / 3

@dracodemonicus" "Zdanie idiotów na mój temat mnie nie obchodzi. Jak ktoś chce mnie oceniać po paru słowach to
widać, że nie jest godzien bym w ogóle zwrócił na niego uwagę." Można to uznać troszkę za samokrytykę, gdyż nazwanie innych użytkowników tego portalu idiotami, pisząc że nie powinno się oceniać po komentarzach jest głupie. W żadnym miejscu nie oceniłem Cię, ani nie obraziłem w moim poście. Skoro jesteś patriotą, to powinieneś nauczyć się hymnu. Nie wiem do jakiej szkoły chodziłeś, nie wiem gdzie, nie za bardzo mnie to interesuje, ale wiedz, że TERAZ na pewno uczą tego w szkole. Musiałem zdawać i w podstawówce i w gimnazjum. Znam również Rote i wiele innych pieśni patriotycznych, bo nauczyłem się tego w szkole. Możliwe, że miałem takich nauczycieli, którzy tego wymagali, takie podręczniki, taki program.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PRT
+2 / 8

Państwo każdego dnia rucha cie na 50% twojego majątku i wymagasz odemnie jeszcze jakis peirdolonych flag, pozdro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ines1986
+1 / 1

chciałabym zmienić, ale nie mam takiej władzy!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
0 / 4

SŁABY DEMOT, ALE słusznie jego autor zwraca nam uwagę na to,że to OD NAS samych ,a nie od jakiegoś prawa zależy jak życie się dalej potoczy, przynajmniej tak to rozumiem ;) dlaczego demot słaby? hm... ponieważ ostatnimi czasy ten wasz cały patriotyzm z którym się spotkałem, był to zwykły fanatyzm [i jest nim dalej]. według mnie to bzdura kochać kawałek jakiegoś lądu, dlaczego nie kochać całej Planety? Kawałek lądu nie zafunduje nam życia, bez całej reszty. Zachwycanie się swoją narodowością? owszem fajny pomysł na podzielenie ludzi na lepszych i gorszych [tak , tak dostanę od was gniewnych za to minusy, straszne naprawdę :P], ale spójrzmy w prawdzie w oczy: JESTEŚMY LUDŹMI, nie jakimiś polakami, niemcami, francuzami, tylko LUDŹMI! A człowiek raczej powinien być inteligentny i nie zasłaniać swojej tożsamości jakimiś flagami, czy symbolami ect. Spójrzmy jak jest NAPRAWDĘ: patriotyzm powinien przejawiać się czymś bardziej inteligentniejszym niż zwykłymi przekonaniami i zbyt wysokim mniemaniu o sobie! Patriotyzm jeśli już chcecie się w niego bawić, powinien zostać przemyślany na nowo. Z wyborami to już jest mydlenie ludziom oczu: najpierw piszecie,ze powinniśmy iść,a potem dajecie nam znak pod koniec,że jednak to zależy od nas kto tu rządzi... i nie chodzi mi o głosowanie w wyborach, bo to dwie inne bajki. Może rozumuje dziwnie,ale wiem,ze przytomnie :P [chyba XD]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sword68
-5 / 15

Wstyd czytać komentarze tych ludzi, którzy plują na własny kraj. To tak jakby pluli na własną matkę, bo nie jest tak bogata i wykształcona jak ciotka z Niemiec. CO ZA WIELKIE SZCZĘŚCIE - że przed wojną i zaborami nie było tak pustych i pozbawionych świadomości narodowej Polaków - DZIĘKI TEMU DZIŚ ŻYJEMY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NoriK
-4 / 14

Jak wam się kraj nie podoba to wypier****ć :) Trzyma was ktoś na siłę? Raczej nie. Droga wolna. A zaraz... Nie wyjedziecie bo lepiej siedzieć na dupie i na wszystko narzekać i mówić jaki to kraj zły i straszny, skoro taki zły i straszny to granice mamy otwarte ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rilam
-1 / 7

@Juan

"nacjonalista, jest to zły człowiek, ponieważ uważa interes własnego kraju
za nadrzędny wobec interesu jednostki... Hm."

Błąd! Nacjonalista stawia naród ponad interes kraju, a faszysta kraj ponad interes narodu. Taka jest różnica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Calvin7
+4 / 12

To uczucie, kiedy autor uważa patriotyzm za wywieszenie raz na rok flagi za kilkanaście złotych, pamiętanie hymnu czy oddanie bezwartościowego głosu
Poza tym patriotyzm jest bezsensowny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grz3cho0o
0 / 4

Być Polakiem.. Być dumnym z tego, że jest się potomkiem tych którzy 70lat temu dla ojczyzny oddawali życie, a jednocześnie wstydzić się, że jest się rodakiem takich choćby, jak kilka komentarzy do góry. Kłócą się, wyzywają na internetowych forach i jednocześnie nazywają świadomymi Polakami.. Albo rasistów i antysemitów spod pałacu prezydenckiego.. Albo tych, dla których całe życie to ławka pod blokiem i browar w ręce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dafit
0 / 4

czytajac to czulem sie jakbym czytal kamienie na szaniec wiem ze zostane grubo zminusowany ale po to sa komentarze zeby wyrazac swoja opinie nie jestem patriota nie zalezy mi na tym zeby to panstwo bylo mocne i zwarte ani nie poszedlbym nigdy na wybory podpunkt z nauka mi sie nie spodobal ucze sie dla siebie nie jakies panstwa jesli zostane kiedys magistrem to z ogromna checia wyjade w pogoni za lepszym zyciem nie jestem patriota nie bede na sile zmienial swojej osoby jestem dumny z tego kim jestem dla niektorych panstwo to hymn flaga terytorium jezyk i kultura dla mnie nie ... dla mnie to sa ludzie ktorzy je tworza wszsytko to co mam zawdzieczam otaczajacym mnie ludziom no i niestety glownej sile napedowej czyli walucie PLN nie panstwu czy jakiejs tam konstytucji RP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 15:34

avatar dracodemonicus
-1 / 1

Greliasz - czytanie ze zrozumieniem się kłania -.- Nikogo nie nazwałem idiotą. Powiedziałem jedynie, że mnie zdanie takich idiotów nie obchodzi. Nie umiesz czytać - nie komentuj. Widać teraz ile pseudopatriotów mamy w Naszym kraju. | Co to pieśni patriotyczny - były. Hymnu mnie NIE uczono. A historia historią, nie byłem patriotą to mnie nie obchodziło. Nie umiałem poza tym historii. Jestem patriotą i nikt mnie z tego tytułu nie usunie. Polaków i tak nie lubię bo są po prostu żałośni. Szanuję tych, którzy oddawali życie za ojczyznę i wielkich Polaków ale nie tych, co dzisiaj są. Pseudopatrioci, nie patrioci, ateiści i takie tam. A ludzie mnie nie obchodzą. Mam powód by tak uważać. I powiem, że go nie napiszę bo mi się nie chcę - to i tak nic nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 15:40

avatar RedHotChiliPepper
-2 / 4

demot:Patriotyzm:(łac. patrio = ojczyzna, gr. patriates) – postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar. Charakteryzuje się też przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste, a często także gotowością do poświęcenia własnego zdrowia lub życia. Patriotyzm to również umiłowanie i pielęgnowanie narodowej tradycji, kultury czy języka.
Cechami patrioty jest umiłowanie własnej ojczyzny i narodu. Może być ono realizowane poprzez kultywowanie tradycji, oddawanie czci bohaterom narodowym i pamięć o nich, jak i również działania na rzecz danej społeczności; uczestnictwo w wyborach, świadoma postawa obywatelska. Jednakże również działania na szkodę aparatu państwowego mogą być uznawane jako patriotyczne, jeśli służą budowaniu ojczyzny - nieposłuszeństwo obywatelskie.
Patriotyzm to stawianie dobra kraju ponad interes osobisty, a nawet rezygnacja z prywatnych korzyści. Wynika on z więzi społecznej i emocjonalnej z narodem, kulturą i tradycją. Wiąże się także z poszanowaniem innych narodów i ich kultury.
W 1905 roku odpowiadając na ankietę rozesłaną przez paryską gazetę „Le Courrier Europeen” Henryk Sienkiewicz napisał: „Należy miłować ojczyznę nade wszystko i należy myśleć przede wszystkim o jej szczęściu. Ale jednocześnie pierwszym obowiązkiem prawdziwego patrioty jest czuwać nad tym, by idea jego Ojczyzny nie tylko nie stanęła w przeciwieństwie do szczęścia ludzkości, lecz by się stała jedną z jego podstaw. Tylko w tych warunkach istnienie i rozwój Ojczyzny staną się sprawą, na której całej ludzkości zależy. Innymi słowy, hasłem wszystkich patriotów powinno być: przez Ojczyznę do ludzkości, nie zaś: dla Ojczyzny przeciw ludzkości”.Patriotyzm jest zaprzeczeniem szowinizmu[1]. Tłumaczy się to tym, że patriotyzm odróżnia się otwartością na inne narody, uznaniem ich prawa do suwerenności i niepodległości. Czasem bywa również przeciwstawiany nacjonalizmowi, wydaje się jednak, że bardziej trafne jest ograniczenie się przede wszystkim do szowinizmu, ponieważ oba pojęcia są związane z uczuciami – pierwsze z miłością do własnego narodu, drugie z nienawiścią do innych. Natomiast nacjonalizm jest doktryną polityczną, mającą wiele odmian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 15:44

T TuRkli
+1 / 7

Nie jestem patriotą, nie obchodzą mnie losy Polski ani nie obchodzi mnie co się z nią działo. Dla mnie liczy się tylko tu i teraz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greliasz
0 / 0

dracodemonicus - no to kogo nazwałeś idiotą? Już sam nie wiem czy ja nie umiem czytać, może źle interpretuję twoją wypowiedź ale jednak napisanie, że g. obchodzą cię minusy, a następnie, że zdanie idiotów Cię nie obchodzi, wskazuje na to, że oceniłeś ludzi patrząc to że się z tobą nie zgadzają. Dziwne, że były pieśni patriotyczne a nie było hymnu. Jakoś nie mogę w to uwierzyć, że ani na Polskim, ani na Muzyce, ani na historii ani na żadnym innym przedmiocie nie było hymnu. No ale tu nie mam się o co kłócić, bo jak nie miałeś, to nie miałeś czyli miałeś dziwny program. Jednak wiem że w wielu szkołach, uczą hymnu i nieznajomość hymnu to nie jest wina systemu nauczanie. Wydaje mi się że już w przedszkolu uczy się hymnu, przynajmniej pierwszej zwrotki. A jeśli chodzi o "pseudopatriotów", to nie wiem czy to było również do mnie ale jeśli tak, to zauważ że wypowiedziałem się TYLKO na temat hymnu, więc nie można (patrząc tylko na 2 wypowiedzi) określić tego czy jestem patriotą czy "pseudopatriotą".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 18:04

R Ryger
+3 / 3

tia Osobiście uważam że fakt iż urodziłem się w tym kraju nie jest wystarczającym powodem by nałożyć na mnie obowiązki wielbienia go usługiwania mu i czczenia jego symboli. Jeśli ktoś się nie zgadza niech poda racjonalne argumenty na poparcie swojej tezy. Co do tego naszego wpływu na władzę nie zgodzę się. Gdyby tak było to nie rządziłyby nami te same osoby od 20 lat. Największym sukcesem demokracji parlamentarnej jako kolejnego totalitarnego systemu jest przekonanie społeczeństwa o tym że mają jakiś wpływ na władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blowjob
+1 / 3

kupa fałszu i farmazonu w tym deomocie... widać ze zrobil to czlowiek ktory gowno wie o zyciu... wielkie gowno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aronek1
-2 / 2

nie chce mi sie czytac ale pewnie zajebiste [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F filipigosia
-1 / 1

uważam że demot ten ma przeslanie, a to jest wazne. mimo ze nie z wszystkim sie zgadzam, pozdrawiam i gratuluje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
-1 / 1

@dracodemonicus: nauka hymnu jest przewidziana w drugim semestrze I klasy szkoły podstawowej. Może byłeś wtedy chory?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sygate
-5 / 25

Życze głównej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar morti93
+1 / 13

REWOLUCJE CZAS ZACZĄĆ !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artisticca
+6 / 10

Co do głosowania - to nasze PRAWO, nie obowiązek. przed wpisywaniem bzdur radzę czytać Konstytucję RP. Również uważam, że Polacy powinni wykazać się większą dozą patriotyzmu w tym względzie, ale nikogo zmuszać do tego nie można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tetrabromoetanol
-4 / 6

@morti93 zacznij od wyłączenia caps locka, potem odstaw te dopalacze a potem zmieniaj świat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jamaikaa
0 / 0

ciekawe czy jak przyjdą ruscy czy inna hołota to autor złapie za karabin i pójdzie walczyć o swój kraj skoro takim patriotą jest. to jest wiedza m.in. historyczna a nie patriotyzm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tetrabromoetanol
+6 / 30

patriotyzm niestety wyszedł z mody. główna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+4 / 10

Poprawne założenie - zły wniosek. Owszem, w demokracji można komuś coś nakazać, co nawet dzieje się bardzo często - tylko nakazującym jest tzw. "lud", czyli z reguły większość. A tymi, którym się nakazuje, jest z reguły mniejszość. Trochę upraszczam, ale generalnie demokracja to taka "kolektywna własność niewolników". Czyli w demokracji sprawy każdego obywatela podlegają głosowaniu wszystkich innych. System, nawiasem mówiąc, cokolwiek nieludzki.
A Ty kolego, jak widzę, mylisz demokrację z wolnością. Jest olbrzymia różnica między tymi pojęciami. Otóż demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują nad tym, co zjedzą na obiad. Wolność zaś jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik demokratycznego głosowania. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tetrabromoetanol
-1 / 5

człowieku, co ty za farmazony mi tu uskuteczniasz o demokracji
:)) jeszcze w dodatku ta miniaturka obrzydliwa, zamilcz prosze :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ASCOREL
-2 / 2

Lypa, do głosowania napewno mnie nie zmusisz, nie wspominając tu o nauce historii Polski czy hymnu narodowego. Więc nie wyjeżdżaj mi tu z tekstem, że nie wiem co to demokracja. Amerykański imbecylu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
-1 / 1

Oooo, ja nawet bym chciał, żebyś Ty nie głosował. ;) Generalnie ja do niczego nikogo nie chcę zmuszać. A Twoja odpowiedź (hm, skoro ja jestem imbecylem, to naprawdę nie wiem, jak Cię nazwać...) świadczy o tym, że nie zrozumiałeś ani słóweczka, z tego co napisałem. ;) Serio, idź się doucz, zanim zaczniesz w jakieś dyskusje wchodzić. Chociaż nie wiem, co tutaj nauka pomoże, jak w główce za mało. Uspokój się jednak najpierw, ewentualnie dorośnij (bo piszesz jak szczeniak) i potem wygłaszaj jakieś komentarze - może będą przynajmniej troszkę bardziej błyskotliwe. A może przynajmniej będziesz w stanie zrozumieć, co napisał ktoś mądrzejszy - bo jak na razie Ci to bardzo wyraźnie nie wychodzi. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 15:24

K krystianxd93
-2 / 2

mocne miałem dać plus ale nie chciało mi sie przewijac na początek :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ASCOREL
-1 / 1

Lypa po raz kolejny się z tobą nie zgodzę. To są po prostu moje własne tylko i wyłącznie poglądy, więc nic ci do nich. Nauka ani wiedza na ich zmianę nie wpływa. Co do mojej główki - nic o mnie nie wiesz i nie masz prawa mnie oceniać. I przez takich jak ty w tym kraju liczy się tylko lizusostwo zachodowi kosztem ładu i składu. Dziękuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
-1 / 1

a) No - Twoje własne. Ale jeśli prezentujesz je publicznie, to dajesz mi prawo do powiedzenia, że są głupie. ;) Zresztą - ja Ci tylko wytknąłem jeden bodaj błąd logiczny - to o tej demokracji, że jej istnienie wcale nie znaczy (niestety), że nie będziesz do niczego zmuszany. Czytaj, koleś, czytaj!
b) To nie ja Cię pierwszy nazwałem imbecylem. Także lepiej odszczekaj, chłopcze.
c) Powiedziałeś, co miałeś powiedzieć, nie uzasadniłeś tego ani trochę, masz rację, jestem sługusem imperialistycznego Zachodu, a w ogóle socialismo e muerte. ;D Śmieszna ta "dyskusja", dorośnij najpierw. I jeszcze coś - masz zbrodniarza w avatarze - identyfikujesz się z nim, czy co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ASCOREL
-1 / 1

I po raz to kolejny upewniam się w tym, że nie myślisz tylko wierzysz w to, co powiedzą w telewizji. Powodzenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
-1 / 1

Nie wiem, skąd Ty to wytrzasnąłeś, szczególnie, że wszystkie telewizje uważam za ośrodki manipulowania opinią publiczną, w których kłamie się na potęgę - zresztą wiem coś o tym. ;) To tylko świadczy o Twoim, pożal się Boże, "rozumowaniu" - masz kilka takich genialnych argumentów (to o Amerykanach, to o telewizji) i ich bezmyślnie używasz. W dyskusję poważną nie wejdziesz, a nawet nie tylko - Ty jej nie zrozumiesz. Dorośnij więc najpierw. I życzę Ci, żebyś nie pojawił się koło mnie w koszulce z podobizną tego downa, którego masz w avatarze, bo istnieje silne prawdopodobieństwo, że dostaniesz za to w ryj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ASCOREL
-1 / 1

Widzisz, twoje poglądy opierają się na konformizmie, bardzo popularnym w dzisiejszych czasach. Poza tym stosujesz w swoich wypowiedziach argument siły. Twierdzisz, że powinienem, dorosnąć tak naprawdę nie wiedząc z kim rozmawiasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
-1 / 1

No, i jeszcze konformizm. Kolejne słowo, którego używasz, a którego nie rozumiesz. ;)
Ja po prostu widzę po tym, co piszesz, że masz góra 15 lat. I teraz powiedz mi uczciwie: Pomyliłem się? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 10:10

avatar ASCOREL
0 / 0

http://pl.wikipedia.org/wiki/Konformizm || poczytaj trochę i powiedz mi jeszcze raz że nie rozumiem tego pojęcia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2010 o 11:14

L Lypa
0 / 0

Przeczytaj ten artykuł z wiki, radzę Ci szczerze. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lucuu
-4 / 16

Główna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19Grandziarz94
+1 / 9

Słabe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yusek
+8 / 28

Większość ludzi, w dużej mierze mówiących o osobie, że są patriotami, myli flagę narodową z flagą państwową. Wpadki takie zaliczyli między innymi ówczesny premier Jarosław Kaczyński oraz autor tego demota. Flaga narodowa oprócz dwóch poziomych pasów koloru "białego" i "czerwonego" zawiera również godło państwowe czyli białego orła ze złotą koroną na głowie zwróconego głową w lewo (patrząc od widza) na czerwonym tle.

Przy okazji, ze względu na niedoskonałość technik barwienia tkanin w stosunku do obrazu kineskopowego, flaga państwowa Rzeczypospolitej naprawdę ma kolory szary i różowy. Dokładne wyliczenie barwy jest podane w ustawie.

Proszę więc o stosowanie właściwych symboli państwowych i narodowych.

Przy okazji skoro mówimy już o pamięci powstań to dlaczego mamy pamiętać tylko te nie udane. Może przypominajmy o tym, że kiedyś Polska była od morza do morza a w jej granicach było kilka obecnych stolic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Apocaliptic
-5 / 11

Wszystko to przykłady, chodziło mi o najbardziej wyraziste wydarzenia. Co do flagi masz rację, ale jeżeli chodzi o ścisłą nazwę, ale nie napisałem, o którą flagę dokładnie mi chodzi ;) Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+3 / 5

Plus. Mało kto z tych, opluwających za niepamiętanie daty wybuchu powstania listopadowego na przykład (tzn. wojny polsko rosyjskiej 1830-31, nie wiem, czemu na to się mówi szumnie "powstanie"...) jest w stanie podać choć przybliżoną datę wybuchu powstania wielkopolskiego - akurat jedynego udanego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masticia
-1 / 11

Główna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+1 / 13

Covboy: A PiS to może Prawica, co? A na co drugiej gębie tam patriotyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grubydolczan
+1 / 1

przeciez zyjemy w socjalizmie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShakinYour
+1 / 1

Covboy - Z tego co widzimy to dzisiejsza lewica reprezentuje jakąś chory liberalizm i okradanie obywateli. Tylko w nazwie są socjalistami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 16:35

L Lypa
0 / 0

ShakinYour - to może ja mam problem ze wzrokiem, czy jak, ale napisz mi, gdzie liberalizm w programie (nawet i dzisiejszej) Lewicy, bo znaleźć nie mogę. Aha! I jeszcze coś - chciałbym sprostować ten przesąd, jakoby "liberałowie okradali obywateli". Jest oczywiście odwrotnie - liberał (taki prawdziwi, nie mówię o "liberale z PO", w której to partii co najmniej 1/3 to faktycznie zwykli złodzieje) to ktoś, kto postuluje pozostawienie jak największej ilości pieniędzy w kieszeniach ludzi. Socjalista zaś to ktoś, kto chce najpierw zabrać (najwięcej ile można, konsekwentnie...), a później łaskawie dawać różnym "grupom społecznym", które akurat na "danym etapie dziejowym" "zasługują" na wsparcie. Oczywiście dużą część z tych pieniędzy rozkradając (bo jest okazja, naprawdę - rozkradanie publicznych pieniędzy jest nie do uniknięcia), a jeszcze większą marnując (co jest zresztą "jeszcze bardziej" nie do uniknięcia). Z czego zupełnie jasno wynika, że to właśnie socjaliści zaglądają ludziom do kieszeni, a nie liberałowie, co było do okazania. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamajski
+2 / 14

Daje do myślenia. Głównej życzę.:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eddzia
-1 / 15

Ano brawo, piękny demot, wreszcie coś wartościowego na głównej
:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wiaderko
+6 / 24

Jestem dumny swego pochodzenia jednocześnie nienawidząc kraj w którym się urodziłem , kim jestem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TellMeMore
-3 / 19

Racjonalistą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nathh
-5 / 9

Schizofrenikiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+11 / 17

Dobrym Polakiem. Tak jak dobry Niemiec nienawidził III Rzeszy, a dobry Rosjanin nienawidził Związku Sowieckiego. Obecna Rzeczpospolita to nic innego jak kloaka w której jedynymi unoszącymi się na powierzchni są politycy i urzędnicy. Nie mamy co prawda masowych egzekucji i łapanek, ale nasze prawa są równie (jeśli nie bardziej) ograniczane niż za rozbiorów i IIWŚ. Ja osobiście również nienawidzę tego kraju, chociaż jestem dumny z naszego narodu i tego co osiągnęliśmy za czasów naszej świetności, ale przypatrzcie się gdzie na scenie międzynarodowej znajdowaliśmy się 500 lat temu, a gdzie znajdujemy się dzisiaj? I nie mówię tu o Europie, która upada pogrążona w socjalizmie i przygnieciona milionami ustaw i dyrektyw UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 20:22

L lencus
+3 / 19

Stary szacun. Ogromna sterta prawdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ebbie
+3 / 13

bez ogródek o polskich realiach, ogromny plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Destr0
+1 / 15

To niech Ci się zachce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kozzi
+4 / 20

nie chce mi się czytać twojego komenta, sory ale minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bladyDemotywator
+29 / 41

Po 1, wywieszenie flagi w oknie i dodanie demota z patetycznym tekstem, nie czyni z Ciebie patrioty. Po 2, jeśli ktoś
nie zna się na polityce, to NIECH NIE IDZIE NA WYBORY, bo jeden głos może być naprawdę słuszny i przemyślany, ale
nieważny, gdy ktoś nieobeznany w tej dziedzinie pójdzie zagłosować na Komuchowskiego, Kaczora czy tow.
Napieralskiego. Ja nie mam zielonego pojęcia o motoryzacji czy hydraulice, więc nie rozmawiam o nowych modelach
samochodów i nie łażę do sąsiada naprawiać rury. Powinniśmy przede wszystkim znać nasze wady, a nie pchać się
na wybory, "bo tak trzeba" "bo tak powiedzieli w telewizji". No i trzeba też dodać, że najwięcej
akcji typu "idź na wybory" prowadzą media, w których też można przeczytać/obejrzeć BARDZO SUBIEKTYWNE
opinie na polityczne tematy (przykład - wczoraj w Wydarzeniach był reportaż o wyborach samorządowych, wymieniono
kandydatury Olejniczaka, HGW, Bieleckiego i Bodzek - gdzie Korwin, zajmujący 1/2 miejsce w internetowych sondażach?!).
A "najśmieszniej" jest, gdy ktoś nie zna choć zarysu programu wszystkich kandydatów, a idzie na wybory.
Takich wywiesić za jaja na słupie... Choć nie, musielibyśmy tak powiesić 80% głosujących, więc po prostu
zmieńmy nasz system na monarchię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:12

G grubydolczan
+2 / 4

@bladyDemotywator ,no widze , ze jest nas coraz wiecej :)
miejmy nadzieje , ze bedzie nas wreszcie tyle zeby "powiesic ostatniego demokrate na kiszkach ostatniego socjalisty"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 2:12

P puaski
+11 / 15

A wiec Twoim zdaniem patriotyzm to wywieszanie flagi za okno i uczestnictwo w wyborach ludzi ktorzy widza tylko czubek wlasngo nosa i dbaja tylko o wlasna kieszen oraz ciezka praca na tych ktorzy maja prace w dupie i sa na zasilkach albo w wiezieniach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorMerkury
+7 / 11

"Zmieniają się władze każda się wypina" Oto przyczyna frekwencji na wyborach. Co za różnica jaka świnia przy korycie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bladyDemotywator
+1 / 9

Ciekawe, że tylko jeden kandydat mówi o zlikwidowaniu koryta. Założę się, że nie wiesz o kogo chodzi, no bo tak już jesteśmy - my, Polacy - wyedukowani w sprawach polityki, że nie zna się nikogo, kogo nie widzi się w tv albo w życiu realnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+4 / 6

moze jak kiedys zobacza frekwencje 5% to moze cos sie zmieni, ale watpliwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bladyDemotywator
0 / 0

Nie zobaczą pięcioprocentowej frekwencji wyborczej, bo "gwiazdy" promują polityków, więc szara masa będzie głosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F faflusniak
+2 / 12

boze...co za dzieciak...raz na jakis czas,widze tutaj naprawde porzadnego demota....z przeslaniem,poprawnie zbudowanego,nieposiadajacego bezsensownych wulgaryzmow.po prostu z trescia,ktora kazdy jest w stanie zrozumiec, PROCZ BEZMOZGIEGO IDIOTY KTOREMU SIE NIE CHCE PRZECZYTAC!!jestem za.

http://www.youtube.com/watch?v=YV4oYkIeGJc&ob=av3n
kojarzacy angielski beda wiedziec o co chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lubiejesc
0 / 2

wlasnie mylisz sie. patriotyzm jest kwestia ktora trzeba przemyslec, tak samo jak tu byl demot o komercji. to sa STEREOTYPY. nie uczy sie dzieci i mlodziezy myslec, ja nawet szanuje rasistowskie poglady o ile sa przemyslane.
szanuje kazdy poglad - przemyslany. patriotyzm, komercja - niby jedno pozytywne drugie negatywne ale przemyslcie sobie to, tak na logike. pozory myla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Venusia
+2 / 10

nieprawda, ze to my decydujemy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrbear21
+2 / 2

Ja to już kiedyś widziełem tego demota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tnc
-5 / 17

Nie wiem o co chodzi ale daje plusa bo też mam flagę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B btp
0 / 4

masz za to mistrzów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qra2005
+11 / 19

heh, mowienie ze mamy wpływ na wybór władzy jest bezsensowny. media kreują 3-4 partie , reszta która sie nie liczy to kretyni wg mediów i tym samym krąg się zawęża. i dochodzą do tego sondaże- które manipulują ludzmi. i tym sposobem calkiem demokratycznie we władzach są ci sami ludzie, których przeciez my wybieramy. wiec nie ma prawdziwej demokracji, a do tego od jakiś 70 lat nie ma Polski- to jest dziś tylko pojęcie geograficzne i Polacy są takimi jakimi media ich kreują,więc autorytetem jest dla nich nie jakiś powstaniec i bojownik o Polskie tylko skandalista michał wiśniewski. i tak bedzie dalej postepowac, powtarzam nie ma Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:11

avatar Beniak
0 / 22

"Patriotyzm to choroba każąca zakażonym myśleć, że ich kraj jest najlepszy, tylko dlatego, że się w nim urodzili"... do tego dochodzi głupota, bo jeżeli w Polsce byłoby coś ciekawego, ale my jesteśmy po prostu narodem 'szarego końca ulicy' wszyscy mają nas gdzieś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
-4 / 6

Żałosne wypociny. Matki też nie kochasz? Zmienił byś ją na jakąś "ciekawszą"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShakinYour
+1 / 3

Corium. Nie porównuj matki do kawałka ziemi, który przez Mieszka I został podbity i nazwany tak a nie inaczej...równiedobrze dziś moglibyśmy mieszkać na Litwie, w Czechach czy w Mongolii...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edoc
+3 / 31

Patriotyzm? Polska to jedno wielkie gówno, za rok się stąd wyprowadzam i wam radzę tak samo.
Nie musicie być za swoim państwem tylko dlatego, że się tam urodziliście...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Minak
0 / 22

Żałuję że człowiek twojego pokroju nie urodził się w Korei Północnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Beniak
-1 / 9

Wielki plus dla ciebie :) Dokładnie tak samo myślę. (to nie sarkazm)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arent
+1 / 13

Nareszcie! @edoc, wielkie gratulację, że przyznałeś to przed tymi zapatrzonymi w swój kraj ludźmi! Beniak napisał świetny cytat:"Patriotyzm to choroba każąca zakażonym myśleć, że ich kraj jest najlepszy, tylko dlatego, że się w nim
urodzili". Całkowicie się z tym zgadzam. Moim zdaniem myślenie, że akurat twój kraj jest najlepszy to debilizm :D. Jest wiele krajów, w których można bardzo łatwo odnieść sukces, podczas gdy w Polsce po studiach z zajebistym wykształceniem będziesz co najwyżej zbierać truskawki w Hiszpanii, a jeśli Ci się poszczęści (czyt. znajomości) możesz zostać kimś więcej, ale i tak żadnej kasy z tego nie dostaniesz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar prostozsadu
-4 / 14

DOBRZE GADA, POLAĆ MU! JE*AĆ polske!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
-4 / 10

Co jeszcze tutaj robicie? Dlaczego w ogóle piszecie po polsku? Jesteście zwykłymi debilami opluwającymi własną ojczyznę - nie wiem jak można tak nisko upaść.Na swoje matki też plujecie (bo może jakies bogate amerykanki by wam lepsze życie zapewniły) Na wojnie też byli tacy ludzie - wszystko rozpatrywali pod względem zysku - tak właśnie sprzedali się i przechodzili na stronę Hitlera i Stalina - naszczęscie takie śmiecie były likwidowane przez AK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
-1 / 3

Corium: Od matki tez się trzeba kiedyś wyprowadzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KNDaedx
+2 / 8

Z tą nauką to przesadziłeś :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Minak
-1 / 5

KNDaedx, a jak myślisz co zdziałasz jeśli nic nie będziesz umiał? Jakim będziesz pracownikiem? Jak będziesz miał wkłąd w tworzenie silnego państwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShakinYour
+1 / 1

Pracując nie tworzymy silnego państwa tylko silne korporacje.
W PRLu ludzie swoją pracą przyczyniali się do rozwoju kraju, ale w latach 90 nasza kochana solidarność zniszczyła wszystko i sprzedała co się dało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dbgrfan
-4 / 10

juz sie pochwaliles jaki to jestes? super jest głowna osiagnales swoj super cel klamstwami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TellMeMore
+4 / 10

1)Wieszanie flagi to tylko symbol, prawdziwy patriotyzm nosi się w sercu. Stopień patriotyzmu nie zależy od znajomości hymnu.
2)Dlaczego w pamięci Polaków najgłębiej zostają przegrane powstania oraz niewykorzystane zwycięstwa? Z drugiej strony, o powstaniach Polacy słyszeli, zaś na dźwięk nazwy Kircholm krzywią się zdziwieni.
3)Harować w pracy, uczyć się jak najlepiej? Myślisz, że to coś pomoże? Żyjemy w czasach, gdy politycy wolą utrudniać przepisy, przeszkadzać Polakom na każdym kroku. Z roku na rok polska edukacja stoi na coraz niższym poziomie, pod tym względem należymy do najgorszych w Unii.
4)Po co pójść na wybory? Jeśli ktoś nie widzi partii/polityka godnego zaufania, to po co ma tracić czas? Głos nieważny może zostać zinterpretowany jako oddany przez kogoś, kto nie potrafi w dostatecznym stopniu zrozumieć tekstu pisanego, a to chyba nie jest najlepszym rozwiązaniem. Gdy wybory były obowiązkowe, to ludzie nie wrzucali kart do urn, lecz je zabierali do domu, ale teraz jaki sens ma takie postępowanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:16

B btp
-2 / 4

1)typowe pie*rzenie, nic nowego nie wymyśliłeś. Nikt nie mówi ,że stopień patriotyzmu zależy od znajomości hymnu ,ale miło jest jak obywatel zna hymn swojego kraju, to jest coś normalnego. Może się mylę? 3) zacznij od siebie, ucz sie i pracuj to moze sie kiedys na cos przydasz, co dla ciebie za roznica czy ppolska edukacja stoi na wysokim poziomie czy nie. Zawsze są szkoły ,które pod wzgl. edukacji są wysoko postawione i takie niżej- twój wybór gdzie chcesz isc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-2 / 2

@btp co nie zmienia faktu, że wyłącznie prywatne szkolnictwo wyglądałoby 10x lepiej, tak samo zresztą jak służba zdrowia i wszystko inne do czego palce macza władza. Za PRLu były państwowe restauracje i chyba nie powiesz mi, że obecne prywatne mają gorszą obsługę i ohydne żarcie? Nie rozumiem jak można pójść do jakiejkolwiek polskiej szkoły z programem nauczania narzuconym przez jakiegoś tam ministra, wrzeszczącymi i rozwydrzonymi nastolatkami, którym w głowach wszystko poza nauką i jeszcze stwierdzić, że jest "dobra" bo w kiblu mają papier i aż połowa nauczycieli potrafi na tyle uciszyć klasę, żeby wbić jej coś do głowy przez te 45 min.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 20:33

Q Qks991
0 / 0

nic dodać nic ująć !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShakinYour
0 / 0

Medival: A myślisz że w prywatnych szkołach nastolatki byłby grzeczne i poukładane.. ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yogixxx
+6 / 8

Moim zdaniem jesteś blisko prawdy jednak brutalnie się z nią mijasz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mishi
+4 / 8

Demot dobry, daje [+] za poswiecony mu czas.
Ale.. troche to wszystko uproszczone i nieobiektywne. Zauwaz ze nie mamy wcale wielkiego wplywu na rzady w Polsce. To nie my wybieramy senatorow i poslow. Jedynie czesc reprezentacyjna panstwa, czyli prezydenta. Zeby zglosic jakas ustawe i przedstawic ja naszym politykom potrzebujemy 100 tys. podpisow, a mimo wlozonej w to pracy moze ona zostac po prostu odrzucona pod byle pretekstem.
Nauka w Polsce... Niestety nasze polskie szkoly gasza wszelkie nasze ambicje i zapal do nauki. Aby naprawde miec szanse na dobra prace, nalezaloby studiowac za granica i tam tez pracowac.
Poza tym ja (i mysle ze nie tylko ja) chcialbym obalic rzad i obecnie panujacy ustroj, bo w przeciwnym razie nic sie tutaj nie zmieni. Ale moge tylko CHCIEC i wlasnie taki mam wplyw na wydarzenia w kraju. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:19

avatar Minak
0 / 6

Pokażmy co znaczy zwrot "Polak potrafi"!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Akmodzia
0 / 4

Zgadzam się, Minak. Gdyby WSZYSTKIM Polakom się chciało, mielibyśmy wspaniały kraj. Ale niestety większość to lenie, którzy nawet nie próbują szukać drogi rozwoju dla siebie. Każdy ma szanse, ale nie każdy chce z nich korzystać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FranekSpodek
-1 / 1

Mishi z tymi ostatnimi 2 zdaniami dobrze prawisz, nie martw się - kiedyś będzie nas więcej. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
-1 / 5

"Nie musimy harować jak woły. Wystarczy, że do pracy będziemy się przykładać." - ech... tylko, że są takie zawody, gdzie trzeba harować jak wół i ktoś to robić musi.

A co do demota to ja się nie uważam za patriotę. Nie ten kraj. Musiałbym się urodzić w USA, żeby być patriotą :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChowChow
+4 / 6

USA Ssie, mam tam rodzinę (m.in prababkę), poziom oświaty jest tam na żenująco niskim poziomie a ludzie myślą, że im wszystko wolno - biorą kredytów ile popadnie i potem toną w długach.Jeszcze śmieszniejsze jest ich podejście do imigrantów, sami tak naprawdę nimi będąc (w większości).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyAnnabel
+5 / 7

Niby czemu w USA? Byłeś tam? Czy tylko wyobrażasz sobie jak tam jest ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B btp
0 / 6

po prostu żałosne- chłopię pewnie sie nagrało w call of duty i teraz uwaza ameryke za najlepszy kraj bo: "Ma FAjnoM BlOŃ i FajnIE GlófKI LudKOM OdLATUJa jAK sIE sTSZela ;) takie nastawienie jest po prostu żenujące...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar katafrakt1410
+2 / 6

co tu dużo pisać... zajebiste ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shooop
+7 / 9

Ciarki aż mi przeszły po obejrzeniu tego demota. Szczerze, myślałem o sobie, że jestem żarliwym patriotą, ale widać, że są płaszczyzny do nadrobienia jeszcze przeze mnie. Jeśli chodzi o meritum - chciałbym, żeby autor wpłynął demotywatorem na przynajmniej tylu ludzi ilu da "mocne" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Inkwizytor
0 / 12

demot:patriotyzm:istnieje nie tylko podczas wojny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChowChow
+1 / 1

Nic się tu nie zmieni póki nie zmienią się ludzie w polityce i póki media mają wpływ na kreowanie partii politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monstrum
+5 / 7

Wieszam flagę podczas świąt, znam hymn w całości, kojarzę daty ważne dla polaków (bo historia to jedno z moich zainteresowań), chodzę na głosowania (często rysuję na karcie, nawet wtedy głos jest ważny), nie mam pracy, ale studiuję, aktualnie nie ufam żadnemu politykowi. Powinienem być dumny? Jakoś nigdy nie byłem z tego powodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
+2 / 4

Coś takiego nie istnieje,było to wymysłem komunistów, którzy chcieli dzięki temu łatwiej podporządkować sobie ludzi. Patriotyzm jest naturalnym uczuciem - matke też kochasz bez względu na to jaka by była i jej też nie wybierasz. Taka sama piękna i bezwarunkowa jest miłość do ojczyzny. Na szczęście kiedyś Polacy nie byli tacy głupi bo bronili ojczyzny do ostatniej kropli krwi - dzięki nim żyjesz. Może kiedyś to zrozumiesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Esia
-4 / 20

Powiem szczerze. Nie obchodzi mnie nasz hymn, wybory czy powstania. Wstydze się, ze jestem Polką patrząc na te babcie pod krzyzem czy to jakie glupoty gadaja politycy, to jak polacy traktuja obcokrajowców i inne. Wiem jedno. Nie obchodzi mnie ten kraj, jego tradycja, kultura wyjeżdzam stad niebawem i nawet nie pomyśle o Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar logimw
+2 / 18

No to wy**erdalaj!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
+2 / 2

Bardzo dobrze im mniej takich ludzi jak Ty tym lepiej dla kraju.Takie kobiety jak ty mieliśmy za czasów okupacji (Polska ich nie obchodziła i współpracowały z Niemcami bo to większy zysk) co się z nimi działo i za kogo były uważane, dowiedz się sama

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShakinYour
-1 / 1

Im więcej mądrych ludzi jak Esia wyjdzie z Polski, tym szybciej to gówno upadnie !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szymoneq
+1 / 7

Nie będę się rozpisywał- Ten dzień stał się wielki, bo w końcu zobaczyłem coś takiego na głównej. Szacunek dla autora! Jego demot powinien być rozwieszany po całej Polsce. Może w końcu Polacy się ogarną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yanek999
-4 / 8

jakikolwiek patriotyzm jest ZAWRACANIEM GŁOWY.
niszcz, myśl, twórz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
-2 / 6

niszcz i twórz, tak gratulacje, to chyba najgłupsze hasło jakie w życiu słyszałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yanek999
-2 / 2

@nexster, znam głupsze - "niech będzie pochwalony...", "wielka polska katolicka", "nasi przodkowie walczyli o moja wolnosc", "to twoj obywatelski obowiazek", "nie rzucim ziemi skad nasz rod" i wiele więcej. A jeśli nie zauważyłeś, że cała historia to nieustanne przemiany, młyn - czyli niszczenie jednego, aby powstało coś innego, to w tym momencie to JA GRATULUJĘ tumanku, Twoich horyzontów myślowych. Grunt należy zaorać, aby potem zebrać nowe, zdrowe plony. uściski, hejterze bez refleksji :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pablo9401
+7 / 15

Co za brednie, ja pi*rdole. To są ku*wa demotywatory, a nie jakaś ku*wa gazeta wyborcza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
+2 / 2

Gazeta Wyborcza akurat jest antypolska i antypatriotyczna (zresztą jak większośc mediów). To miejsce na szczęście jest jeszcze wolne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kompi
+7 / 21

UWAGA UWAGA CHCE ABY TO WSZYSCY PRZECZYTALI, MOŻNE SKŁADNIA I INNE NIE SA W NAJLEPSZYM STANIE ALE NIE OBCHODZI MNIE TO NIE KAŻDY JEST HUMANISTĄ Nie znam całego hymnu, nie wywieszam flagi, nie wiem kiedy dokładnie były powstania, mam politykę głęboko w dup.., zwisa mi co oni tam robią ale aż krew mnie zalewa jak pozerzy afiszują sie jacy to oni nie są. Taki z ciebie patriota? Idz do wojska i nie zawracaj nam dupy. Każdy ma swój rozum, każdy wie jak go sie używa. Nikt nie musi być patriotą i nikogo do tego nie zmusisz, w koncu zyjemy w wolnym kraju prawda? Co do tego, ze to my rządzimy i kierujemy państwem... czy ty naprawde w to wierzysz? Czy jestes az takim hipokrytą... Ten tekst jest powtarzany przez media które robią pranie mózgu w twojej małej główce a potem powtarzasz to wszystko. Ile sie słyszy o nepotyzmie? Przez pokolenia będziemy miedz Tusków, Kaczyńskich czy innych i nic nie będziemy mogli zrobic. Niby równość ale równość to tylko gadka dla frajerów żeby ich dowartościować. Kazdy jest patriotą takim jakim sie czuje w sercu, inteligenty zatrzyma to dla siebie i ujawni go w odpowiednim czasie a nie jak nasze cudowne pokolenie JP i neokidów pierdzielenie jaki to on nie jest. Jesteś jak krowa która dużo muczy a mało mleka daje. Dobra koniec, minusujcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F faflusniak
0 / 0

w tym problem ze on nie jest patriota xD.dla niego nie ejst to kraj ktory kocha,ale ktory moze pokochac.a z tego co widzisz ta krowa jednak duzo mleka daje....bo zbierze sie paru typow...i pojda w swiat.pogadaja.a po roku,z paru osob nie zostanie nic.bo pare osob stanie sie milionowa armia.nie rozumiesz tego?to ma otwierac oczy.tylko i wylacznie.to co z tym zrobimy to nasza sprawa.tylko iw ylacznie.tylko nie zdziw sie,jesli za rok zobaczysz w telewizji wsciekly tlum i lecace glowy politykow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikut
+9 / 15

pitu pitu. Wzruszajace.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Malackus
+1 / 3

a ja zdalem sobie sprawę dzieki temu demotowmi, ze jestesmy tylko kolejna cegłą w murze, nie zamykam sie na swiat i uwazam sie za jego obywatela a nie tylko Polski, choć mam do niej szacunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 1dominic1
0 / 4

Swietny demot
Cala prawda o "patriotyzmie" wiekszosci ludzi
pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:40

L Lypa
+4 / 4

Nie zgadzam się. Jeśli ktoś się kompletnie nie zna na polityce, to jego obowiązkiem jest do wyborów NIE PÓJŚĆ. Bo i po jaką cholerę uczestniczyć w decydowaniu o czymś, o czym się nie ma bladego pojęcia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vaan
-5 / 11

demot:Patrioci pamietaja historie i wazne daty:a zapomnieli juz, ze nienawisc zawsze owocuje ludzkimi tragediami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przykromi
+2 / 2

co ma patriotyzm do nienawiści? nie odróżniasz patriotów od nacjonalistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olaf96
+1 / 3

100000 powtarzających się słów w 1 zdaniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wasior93
-2 / 10

Bardzo dobry demotywator, dający do przemyślenia, ja osobiście uważam się za patriotę i chcę jak najlepiej dla naszego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FASTER2012
-4 / 4

Wyjadę, ale wtedy kiedy będzie mi pasowało, a nie kiedy ty zechcesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C calineczka520
0 / 4

Jak dla mnie polak potrafi tylko mu sie nie chce !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar comoros
+4 / 14

Wk*rwiasz mnie autorze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Juelej
+2 / 4

Tak notabene - uczestniczenie w wyborach to prawo, a nie obowiązek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dudik
0 / 6

Autorowi nie chodziło oto że musisz iść na wybory, lecz że twoim obowiązkiem (własnym, który powinieneś czuć w sercu) jest pójść na wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Porta
-4 / 12

Kilka osób stwierdziło że nie są patriotami i mają zamiar wyjechać z kraju musicie jednak pamiętać o jednymzostaniecie polakami DO KOŃCA ŻYCIA czegokolwiek byście nie zrobili dla innych narodów i jak byście się swojegonie wypierali za granicą zawsze będziecie traktowani jako "ten polak" swojej przeszłości ani pochodzenia nie da sięzmienić a skoro nie da się zmienić powinniśmy je zaakceptować i właśnie to jest największy argument żeby bycpatriotą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:01

C ChowChow
+2 / 4

Rzadko o Hitlerze mowi się ten Austriak a o Stalinie ten Gruzin.Rzadko też o Chopinie mówi się
ten Francuz - czuł się Polakiem i tu nikomu nic nie przeszkadza po mimo, że tak naprawdę jest
półpolakiem a jeżeli ktośnie czuje się Polakiem i nie
chce mieć z tym krajem nic wspólnego - to nagle wyskakuje jakiś pacan i mówi że jest Polakiem i
swojej przeszłośći i pochodzenia nie da się ukryć.Czemu więc nie powiedzieć, że Chopin był
francuzem na tej samej zasadzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:14

N naxster
0 / 2

Jeżeli TO jest największy argument to nic dziwnego ze patriotów mało. No wybacz, ale czy wszyscy emigranci łażą z karteczkami na plecach "Jestem z: ..."? Więc chyba jednak nikt im tego wypominać nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lubiejesc
+1 / 1

nie ja ustalilam granice, nie ja wybralam ze bede polka, a moze ja sie czuje lepiej wsrod francuzow niz polakow? inny kraj inna mentalnosc, moze wlasnie o to chodzi? to jest jak ze znajomymi - nie dogaduje sie z nimi, nie lubie ich to znajomie sie z innymi proste. urodzilam sie w polsce mowie po polsku jestem polka. i tyle. pojade za granice to bede takim samym czlowiekiem. ludzie dorabiaja do tego jakas fanatyczna ideologie. Oddac zycie za swoj kraj? najwieksza glupota jaka slyszalam. myslcie globalnie, swiat to swiat, bez wzgledu na to ktora jego czesc jak nazwiesz (i dlaczego jedne z nich mialyby byc gorsze od innych?)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Andrewww
-3 / 13

Polaku! Kochaj swój kraj! (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ITI
-4 / 16

Dlaczego narzucasz innym swój patriotyzm? To, że zostałeś wychowany w duchu bezsensownych wartości, nic nie znaczy dla innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
-1 / 9

Gdyby nie te "bezsensowne" wartości nie żył byś nawet teraz. Zresztą twój nick mówi sam za siebie lewacki błaźnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FalangaZG
+2 / 2

brawo plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gibsoN
-5 / 15

Nigdy nie byłem patriotą i jestem z tego dumny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M macknull
0 / 12

Co za papka, postępowo-szkolno-ynteligencki patriotyzm... Chodzenie na wybory, odróżnianie powstań, tere fere, sranie w banie? Czyny, nie słowa!! Reprezentuj godnie, ale się nie woź...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Borek1995
+3 / 3

Ogólnie cały demot miodzio ale jedno małe sprostowanie: udział w wyborach nie jest OBOWIĄZKIEM tylko PRZYWILEJEM bycia obywatelem. Poza tym daję + i demot całkiem słuszny ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M most
+2 / 10

Uważasz że głosowanie to nasz obowiązek??? Ja nie głosuje. Uważasz więc że jestem aspołeczny??? ,a co zrobiło dla mnie społeczeństwo? Ludzie nie mają wpływu na to co dzieje się w państwie. TV wyprało im mózgi, ale demot ogólnie dobry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojto90
+1 / 11

A dla mnie patriotą jest ten, kto na następnych wyborach parlamentarnych/samorządowych nie zagłosuje na jednego z bandy czworga, tylko na tych co chcą nam wreszcie prawdziwy kapitalizm i wolność zaserwować. Żeby tylko ludzie potrafili się obudzić, zaczęli logicznie myśleć, a nie kategoriami (a zagłosuje na PO, bo ładnie o nich w tv mówią/inni i tak nie mają szans wygrać).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChowChow
+2 / 6

Chiny witają - kapitalizm wypisz wymaluj.Bilecik w jedną stronę?Może zakwaterowanie w jednym z chińskich baraków robotniczych?No co?Będzie fajnie!Przecież tam jest kapitalizm!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem