Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3071 3891
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M MetalmanPl
-2 / 24

Sami swoi rządzą ;)!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
-4 / 42

@niunius9933 Chciałbym zauważyć że określenia typu "kaczor" są oznaką nienawiści. PO rzeczywiście nieudolnie rządzi państwem, a także bardzo często odpowiada agresją i samo nierzadko atakuje. Komorowski miał za co przepraszać. Również bardzo mnie interesuje skąd masz informacje że w owej ankiecie osoby głosujące iż to PIS jest prowodyrem tej agresji to "normalni ludzie" natomiast głosujący na PO to zagorzali PIS'owcy. Nie schowam się na drugi plan puki jest wolność słowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:52

T Tomek1986
-1 / 7

Pita5000 - nawet głosy do Twojego komentarza po równo się dzielą ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:11

N niunius9933
+1 / 23

@pszymeg
Nie mam ochoty się teraz kłócić kto jest lepszy a kto nie.Wiadomo od dawna ,że TVP jest za PiS a TVN za PO i to się nie zmieni i każdy będzie gadał na innych.Natomiast Platforma nie obarcza winą,nie wyzywa w tak drastyczny sposób i tyle.
Prawda jest taka ,że na finansach to my się ch**a znamy (przeciętni ludzie) i dla nas jak jest zadłużenie państwa to jest źle,mimo tego że inne państwa również są i to na większe kwoty,a te podnoszenie podatków itp. to po to polepszyć sprawę(mimo tego ,że dług publiczny nic nam nie robi)Więc nie wchodźmy w kwestie finansów bo to jest dość głęboki temat w którym pierw trzeba wprowadzić dobre reformy ,żeby to jakoś poszło.

Druga prawda życiowa: Telewizja manipuluję ludźmi,człowiek który jest za PiS ogląda TVP i jeszcze bardziej się nakręca na PiS i jest za nimi a obejrzy TVN i tylko żal mu tego rządu.Natomiast typowy człowiek który jest za PO ,ogląda TVN ,jeszcze bardziej jest przeciwko PiS-owi a utwardza się w przekonaniu ,że to PO jest najlepsze.Więc może zakończmy ten bezsensowny spór bo poglądów i tak nikt swoich tak nagle nie zmieni i zakończmy ten spam co ?:] Tak będzie najlepiej.
Nie jestem za PO ani PiS. Tyle ode mnie i dziękuję za miła konwersację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
-1 / 15

@niunius9933 Np. "dobijemy tą watahę...", "upolujemy i wypatroszymy..." Nie cytuje ich dosłownie ponieważ nie znam ich na pamięć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niunius9933
-4 / 16

@Jon95
Dobrze,dobrze. Ja PiS-u cytować nie będę bo by nikt tak długiego tekstu nie przeczytał:] Skończmy ten spór z nadzieją ,że przy najmniej nasze wnuki będą żyły w normalnych czasach bo to co teraz się dzieje to jest komedia. Dziękuję :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
0 / 8

@niunius9933 też nie chcę tego dalej kontynuować więc również, dziękuje. PS samą nadzieją nic nie zdziałamy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemm1993
-1 / 19

to jest żałosne, ludzie przywiązują większą wagę do tego co POWIE opozycja a nie do tego co ZROBI koalicja ale widać POlakom jest obojętne że Donald zabiera im pieniążki ważne jest tylko by zgnoić Kaczyńskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GrubyTroll
-2 / 20

Pierw rozpoczyna, prowadzi i przegrywa wojnę i na wybory prezydenckie obrasta w owczy puch, po to żeby po przegranych wyborach przyznać się, że był na lekach uspokajających i wywołać kolejną wojnę. Teraz gdy zbliżają się wybory samorządowe znów mówi o zakończeniu wojny polsko-polskiej. A więc można już przewidywać kolejną wojnę po wyborach wywołaną przez Jarosława K. A przed wyborami parlamentarnymi kolejny śpiew o pokoju i tak w kółko aż dni "prezesa" się dokonają. On kpi z wyborców PiS a oni i tak na niego zagłosują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 20:19

avatar JHK
+3 / 17

Do niunius9933 - PO nie odpowiada agresją?

„Prezydent jest chorym, tragicznym człowiekiem. Powinna mu pomóc rodzina. To chora i psychopatyczna postać.”

„Kaczyńscy są małymi zakompleksionymi ludźmi, którzy nigdy tego nie zrozumieją.

„Apeluję do Lecha Kaczyńskiego, żeby wytrzeźwiał i wreszcie przedstawił opinii publicznej, co naprawdę myśli w pełni swoich przytomnych sił. „

„Czy prezydent Lech Kaczyński nadużywa alkoholu? Czy prawdą jest, że jego pobyty w szpitalach mają związek z terapią antyalkoholową? Czy ucieczki do Juraty i czerwone wino to nie środki terapeutyczne, stosowane przezeń w reakcji na problemy w relacjach rodzinnych z bratem i matką? „

„Działacze Solidarności sami zachowują się jak wieprze, bo chcą tylko dla siebie. Sami sobie przykleili ten świński pysk.”

„Ja ? niepytany ? oświadczam, że jednoznacznie preferuję kobiety. A Pan, Panie Jarosławie? „

„Czy Jarosław jest Jarosławą? Czy Jarosław Kaczyński jest kobietą”

„Wśród bliźniaków jednojajowych często jedno z nich jest homoseksualistą. Tak przynajmniej twierdzą medycy. Jarosław, w przeciwieństwie do Lecha, nie ma żony, dzieci, z kobietami trudno go spotkać, a mieszka z mamą i kotem. „

„On zachowuje się jak człowiek z podpalona głową, z płonącym mózgiem.”

„Przykro mi, że prostytucja w polityce sięga nawet pani minister Gęsickiej. „

„Raz na kilka miesięcy ożywiona hałasem partyjnego wołania podnosi się z politycznych katakumb Zyta Gilowska. Dziwne to jakieś: strzygą, horrorem i cmentarzyskiem zalatuje.”

„W szlachetnym geście postanawiam ratować ich złajdaczony honor, i niniejszym publicznie ogłaszam, iż chętnie mieszkanie od Zbigniewa Ziobry odkupię, aby mógł jak mężczyzna długi swoje spłacić i odejść bez rozgłosu oraz wstydu dla kolegów.

Prezydent odniósł sukces w Brukseli, bo zdobył krzesło. Jeśli to ma być miarą jego sukcesu, to ja bym się na jego miejscu spalił ze wstydu. (Bronisław Komorowski)

Prezydent może być niski, ale nie mały. (Radosław Sikorski)

Jest pytanie o znaczenie pecha w polityce, gdyż rzeczywiście pan prezydent Kaczyński ma pecha, to widać, że ma pecha. Kolejne wizyty, i coś tam szwankuje. (Bronisław Komorowski)

Lech Kaczyński potrzebuje kuracji, która doprowadzi jego system
nerwowy do porządku. Pytanie, czy to chwilowa zapaść, nerwica czy trwałe uszkodzenie, które wcześniej czy później skończy na komisji lekarskiej. (Stefan Niesiołowski)

Jeśli to zamach, to bym powiedział: jaka wizyta, taki zamach. Bo żeby nie trafić z 30 metrów w samochód to trzeba ślepego snajpera. (Bronisław Komorowski)

Bolszewicki temperament Kaczyńskiego i socjalistyczne poglądy na rolę państwa i na gospodarkę upodabniają go, nawet nie do Kwaśniewskiego, lecz do starszych kolegów byłego prezydenta, tych których nazywano kiedyś betonem PZPR ( Donald Tusk)

Drogi są coraz gorsze, ale na ulicach pojawiły się fotoradary. Utrudnić ludziom życie do maksimum, a na końcu ich skontrolować ? to jest filozofia PiS. Tylko facet, który nie ma prawa jazdy, może wydawać pieniądze na fotoradary, a nie na drogi. (Donald Tusk)

Ja ? poza krawatami i opalenizną ? nie jestem w stanie rozróżnić Jarosława Kaczyńskiego od Andrzeja Leppera. (Donald Tusk)

Jarosław Kaczyński jest zakompleksiony (W.Bartoszewski)

Kaczyńscy są źródłem wszelkiego zła. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński (Niesiołowski)

Kiedy ktoś mnie po pijaku obrzyga w autobusie, to nie jest obraza. To jest obrzydliwość. Nie każdy może mnie obrazić. Prezes PiS nie ma życiorysu, który by mu na to pozwolił. Jestem ponad to. (w.Bartoszewski)

Konferencja Jarosława Kaczyńskiego to żałosny pisk zazdrości i zawiści. (Sławomir Nowak)

Jeżeli by Polska miałaby spaść do rangi zainteresowania, jakim obdarzana jest Ruanda, Burundi w świecie, to byłby najlepszy argument za wybraniem człowieka, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych. Natomiast nie ma doświadczenia bycia ojcem czegokolwiek i czyimkolwiek (W.Bartoszewski)

Nie warto frustratów komentować. To temat dla psychoanalityka. Takimi sprawami można się zajmować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 22:30

N niunius9933
-5 / 11

@JHK
Ok luz luz.Po 1: gratuluję ,że chciało ci się wypisywać. Po 2: Jakby tobie ktoś pluł w twarz i prowokował to tobie też by nerwy nie puściły ? Ja bym takiej presji nie wytrzymał i dawno z P.Kaczyńskim ostro bym się pokłócił na miejscu wszystkich Posłów. Obawiam się ,że tekstów P.Kaczyńskiego nie byłbyś w stanie przytoczyć bo by miejsca nie starczyło :] Jak to ktoś mądry kiedyś powiedział : Agresja rodzi agresję. Więc moim zdaniem ciężko by było nie odpowiedzieć na takie zarzuty i pomówienia. Powtarzam ,że nie jestem za PO,po prostu irytuje mnie ta agresja która jest w polityce i którą według mnie rozpoczyna zawsze P.Kaczyński ,to wszystko to tylko pokazówka żeby jego "wyborcy" o nim nie zapomnieli i popierali go w tym wszystkim,po to tylko ,żeby przed kolejnymi wyborami mógł opowiadać o śmierci brata,pojednaniu polski,odbudowaniu polski i ogólnoświatowej przyjaźni...a po wyborach znów odwalać takie chore rzeczy jakie dzieją się teraz.(Po co szedł do moherów pod krzyż ?? Żeby tą całą atmosferę podniecić,po co wypowiada się źle na temat dzisiejszego rządu ?? po to żeby jego ludzie pogłębiali się w tej myśli ,że to on jest THE BEST.) Dobra nie chce mi się gadać na tak chory temat jakim jest polityka,poglądów i tak nie zmienicie,my się tylko pokłócimy.A prawda jest taka,że "wyznawcy" PiS-u którzy głównie kojarzeni są z osobami starszymi znikną jak kolejny "Prezes Kaczyński" odejdzie z tego świata-czego mu nie życzę bo każdy ma prawo żyć,byle by przejrzał na oczy i tak nie podjudzał ludzi.PS: JHK większość twoich cytatów zostało wypowiedzianych przez bardzo kontrowersyjne osoby które wyróżniają się z partii i często sama partia nie jest z nich zadowolona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
-2 / 4

@seiryu777 Idź człowieku do psychiatry bo masz problemy z wyrażaniem emocji skoro wyzywasz kogoś kogo nawet nie znasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tofic1
0 / 30

ten koles po prawej wolal "gdzie jest krzyz"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gambit88
-1 / 25

Bo to nie katolicy tylko pislamiści. To jest ich "bóstwo".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+2 / 6

A może stoi na podwyższeniu? Policjanci w tle są niżsi od Kaczyńskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fogo
+4 / 36

jaka fota; modły do Jarosława :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Heniekspodsiudemki
-5 / 17

Ten w dżokejce sie przyglada jakby lecha zobaczył ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
-1 / 1

zimnego xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szkofindor
+1 / 19

oni nie klęczą to on musi stać na stołku żeby było go widać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leonidia
-2 / 10

Znam tych ludzi którzy są z Kaczyńskim oni nie klęczą ani Kaczyński nie jest na stołku to Ci faceci są na wózkach inwalidzkich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+5 / 17

Itaka za dużo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NewHunter
-2 / 12

Oczywista oczywistość w morde:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nachujcitegrzyby
-4 / 20

covboy wstydu oszczedz,głupoty godosz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lays
+5 / 27

Ja pier.dole... tak się zastanawiam czemu na tej stronie pokazują się tylko demotywatory, które cisną po PiS-ie. Dawno nie było żadnego jadącego po PO. Brawo panie Adminie, za podprogową indoktrynacje młodzieży. Brawo, brawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timitu
-5 / 19

to chyba różne demoty przeglądamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ichigo989
-3 / 7

jak są demoty o Komorowskim i Tusku to jest dobrze...i jakos mało kto w kometarzach nie broni ich tak strasznie jak pisowcy swoich.. Widać niekturzy ludzie nie potrafią podjeść z dystansem do niektórych spraw...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
0 / 0

Skończ waść, wstydu oszczędź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojtek1990
+1 / 1

"A jest za co jechać PO?" - oczywiscie, ze nie. 100 MLD dlugu w jeden rok, podżka podatkow,
rozgrzeszenie afery hazardowej - pikuś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 października 2010 o 20:48

avatar Sitnicki
-4 / 12

Czy pan ze zdjęcia przed Jarkiem to Wokalista i główny tancerz z imprezy pod krzyżem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UgiBugi
+4 / 26

Niby cytat z filmu ale admin przegiął pałę stawiając taki perfidny demot na główną. Może ktoś ma swoje kur*a poglądy i może czuć się urażony??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar otherwise
+9 / 19

Nie, bo teraz można mieć swoje poglądy, byle by było zgodne z poglądami rządzących...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomek1986
0 / 18

Otherwise - mówisz, jak to nie można mieć własnych poglądów, czemu "własne" oznacza wybór PiSu? Admin ma własne - nie lubi PiS, no i co? Ma prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar otherwise
+3 / 11

Tomek1986 pewnie że własne może oznaczać zarówno wybór PISu jak i PO, admin też ma do tego święte prawo, ale w swojej pracy powinien być obiektywny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomek1986
+2 / 6

otherwise - trudno tu o obiektywność, czy w ogóle można być w pełni obiektywnym w czymkolwiek? Wiesz, nawiasem mówiąc to zauważam głównie w społecznościach internetowych pewną ciekawą tendencję. Wydaje mi się, że często nie chodzi o krytykowanie tej, czy tamtej partii, ale o krytykę rządzących. PiS, jak był u władzy to po prostu w internecie był ośmieszany na szereg różnych sposobów. Co by się złego nie działo - winny PiS i św. pamięci prezydent. A teraz? Co by się złego nie działo, to wina Tuska i Komorowskiego... Założyłbym się o grube tysiące, że jakby idol społeczności internetowych JKM jakimś cudem został prezydentem, internauci i tak zaczęli by go oczerniać, bo u władzy...

Jestem ciekawy, czy jakby pojawił się demot krytykujący mocno Tuska, to czy też zarzuciłbyś adminowi brak obiektywizmu, czy raczej przyklasnął i ucieszył się, że pojawiło się coś przeciwko politykowi, którego nie lubisz.

I nie twierdzę, że to źle, jakby Ci się to podobało. Wszakże każdy ma inne poglądy i innym np. politykom kibicuje i ich popiera, lub krytykuje za takie, a nie inne poglądy. Obiektywizm to utopia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pi73r
0 / 4

@tomek: co ty gadasz w ogóle?
Nagonka na PiS trwa cały czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawellopol
-3 / 9

KARGUL! Podejdź no do płota !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar otherwise
+5 / 15

o, to teraz wystarczy powrzucać na PIS i już demot na głównej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Amras16
-3 / 23

Ledwo wpadł democik a odezwali się fanatycy PiS'u i ich boskiego Kaczora na szczęście jest demokracja która
wybrała normalny rząd a nie politykę konusa z przerostem ambicji godnego nazwania małym Hitlerkiem, a to całę
wasze wojowanie krzyżem i typowa polityka nienawiści jest żałosna i niegodna komentowania...
PS. Dumny jestem z admina :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:49

avatar otherwise
+1 / 17

Boże, co za przewrotność, wmawiaj nam teraz że pisowcy wyskoczyli z krytykowaniem i bronieniem kaczora, jak to przecież demot krytykujacy pis jest na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar premier93
+4 / 20

Amras16 możesz być dumny, bo jesteś tępy:P PO chce cie wydymać jak wszystkich i tyle w tym temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pi73r
+1 / 1

Znowu, akurat jak już mielibyśmy cokolwiek porównywać do hitlera czy III rzeszy to tylko i wyłącznie pracę mainstreamowych mediów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
0 / 4

@Amras16, zgadzam się z Tobą w 100%! Bardzo dobrze, że mamy demokrację i wreszcie do wyborów poszła inteligencja! Zawsze trzeba wybierać mniejsze zło, a gdyby ten człowiek, którego tak ubóstwiacie co poniektórzy wygrał, mielibyśmy drugą ChRL. Żadnej wolności słowa, wszyscy musielibyśmy być mu podporządkowani i być mu wierni, wszelkie zdanie sprzeciwu byłoby surowo karane (tak jak teraz po tym morderstwie gada, że wszelkie przejawy sprzeciwu PiS-owi będą równe współudziałowi w morderstwie). Cieszcie się, że mamy tego prezydenta, którego mamy, naprawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WPWW
0 / 28

Ja na miejscu Kaczyńskiego już dawno powiedziałbym - pie*dolę ten kraj, pie*dolę tych ludzi, którzy mi tak ubliżają. Ale szacunek dla tego człowieka, że pomimo takiego ognia nienawiści kierowanego w jego stronę on nadal chce zmienić Polskę na lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gambit88
-4 / 20

Chyba Wolskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Miskowy14
-4 / 10

Tam klęczy gościu z "gdzie jest krzyż"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosmidis1
+2 / 20

No i mamy kolejny dowód kompetencji i bezstronności admina :) Gratuluje i życzę VATu na poziomie 60%,kolesiostwa na każdym kroku i Donka,który tym wszystkim kieruje,oczywiście tylko na boisku,bo ciężko kierować bezideową i bezprogramową partią,której jedynym pomysłem jest straszenie PiSem.Trzeba być dziś debilem,żeby głosować na PO,przepraszam,że to mówię,ale kto tego nie widzi jest poprostu ślepy i nie widzi jak z kieszeni uciekają mu pieniądze,a z życia czas...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:10

avatar premier93
+2 / 16

kosmidis1 cieszę się, że nie jestem jedyną osoba która to też zauważyła:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar otherwise
+2 / 14

@premier93 więcej jest takich osób, tylko są one postrzegane jako idioci, bo albo się popiera PO (albo nawet inną partię) albo się jest fanatykiem PISu, tak to jest przedstawiane w mediach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosmidis1
-1 / 11

Niestety,dziś jesteś albo z PO,albo w sekcie,innego wyboru wg rzeczywistości medialnej nie masz i to jest w tym wszystkim niesprawiedliwe.Gdyby ten ryży,gdański dziad nie miał tak mocnego PR'u to leżeliby dziś i robili pod siebie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+6 / 18

Powstał tutaj taki nasz mały kącik PIS'owców ;] tylko czekać aż nas zminusują...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:49

E Einstein001
+2 / 2

Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+5 / 13

Skomentował bym cie ale los i tak cie pokarał twoją inteligencją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Temsi
+2 / 16

[b]pita5000
27 października 2010 o 17:56

Tak, admin jest PRZECIWKO PISowi. Polskie społeczeństwo dzieli się głównie na tych, co są za
PISem, i tych co są PRZECIWKO PISowi, za PO nie jest nikt, oni nie mają nawet żadnego programu
poza prowadzeniem POLITYKI NIENAWIŚCI przeciwko PISowi, wygadywaniem steków bzdur, kłamstw oraz
zabierania każdemu Polakowi 150zł miesięcznie z kieszeni, ale cóż, debile i tak wszystko
zwalają na PIS...
[/b]

[i]suckinsyn
27 października 2010 o 17:52

To tylko społeczeństwo demotywatorów, które stoi po stronie oponentów; zawsze gromko kpią
sobie z pisu, moherów nie dostrzegając choćby trywialnej dla nich podwyżki VAT przekabaconej
dzięki "liberałom".[/i]

Sory panowie,że cytuje wasze wiadomosci, ale są to nieliczne sensowne wypowiedzi. a wypowiedzi typu :

[b]Sitnicki
27 października 2010 o 18:15

Czy pan ze zdjęcia przed Jarkiem to Wokalista i główny tancerz z imprezy pod krzyżem ?


Ten w dżokejce sie przyglada jakby lecha zobaczył ;)[/b]

są poprostu żałosne

[shadow=red]Ale może wkońcu zmądrzejecie... Co się dzieje w Polsce od czasu rzadów PO to jest po prostu parodia... Bogaci się bogacą a biedni biednieją.

Pozdro dla kumatych[/shadow]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:23

A Amras16
0 / 0

Wiesz Temsi sam\a zmądrzej i oszczędź nam swojej głupoty bo twoje opinie są po prostu PiS'owe ja powiem jedno teraz w Polsce głosuje się na mniejsze zło choć obie partie przestają mi pasować i są prawicowe to niestety nasza lewica którą w normalnych okolicznościach bym popierał jest słaba i nie skupia się na tym co teraz dla kraju jest najważniejsze
... Tak to już u nas jest są 2 partie i żadna inna bądź nowa nie ma szansy przebicia i to powinno się zmienić !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
-1 / 3

..bo nie wyżywisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar garfield191
-3 / 13

świetny demot! xD
człwiek z mikrofonem to już nie polityk-kompletny fanatyk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Times
-3 / 15

Kuźwa ludzie możecie od tego od**erdolić admina? Demoty przeciwko PO też sie niejednokrotnie na głównej pokazywały i żaden wyborca Tuska afery nie robił. Demotywatro sam w sobie świetny i już za to powinien być na głównej. A jak wam coś nie pasuje to paszoł won, demotywatory to nie jedyna strona w internecie. (Wiem że zostane zminusowany ale cóż, takie jest życie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
-4 / 16

Proste pytanie: Dlaczego nie szanuję Jarosława Kaczyńskiego? Równie dobrze można byłoby się zapytać "dlaczego nie toleruje się nietolerancji?" Proste, on ma mnie gdzieś, to ja jako Polak i patriota nie dam sobie pluć w twarz. Dla mnie określenie "nie jesteś prawdziwym Polakiem i katolikiem" jest bardziej krzywdzące niż określenia na "p" czy "ch", a niestety nimi pan Kaczyński nieustannie szafuje. Tak czy inaczej mój brak szacunku względem Jarka to i tak morze wyrozumiałości względem jego stosunku do wszystkich tych, którzy nie popierają PiS-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 20:36

W Woopiesz
0 / 16

Naiwni jetescie PO gowno zrobi dla biednych i tych normalnych(jesli mozna tak to ujac).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rainzug
-2 / 18

Zaskakujące większość Polaków jest "po stronie" PO, większość młodzieży i większość użytkowników internetu również. Jakim cudem tutaj jest na odwrót ?! Albo demoty opanowała wieś znad Bugu, albo każdemu mądrzejszemu znudziło się już dawno reagowanie na takie potyczki na komentarzach.. tak tak zminusujcie sobie teraz, wasz ukochany kaczor ze swoją partią i tak leży już i kwiczy i nic tego nie zmieni..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Times
0 / 6

Większość wyborców PO leje na tych PIS'owców. I to widać. Co ciekawe na zagranicznych stronach (np. youtube) trend jest odwrotny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+1 / 13

@Rainzug Sądząc po tym co piszesz, Ty musisz należeć do grupy "młodych i wykształconych z dużych miast".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosmidis1
-5 / 9

Albo twoje zaufane sondażownie kłamią ? Fakt,ciężko było się nauczyć historii.Pamiętasz
2005 rok,wybory prezydenckie ? A pamiętasz w tym roku "wygraną Bronka w I turze",która
przerodziła się w 53-47% ? Nie,bo jesteś zbyt otumaniony chaosem informacyjnym wokół Ciebie
dziecko...Poza tym "wieś znad Bugu" to też twoi rodacy i zachowaj dla nich szacunek,bo są mądrzejsi życiowo od Ciebie.A gdzie masz tą większość Polaków ? Do wyborów idzie 50%,z czego niecałe 40 deklaruje chęć głosowania na PO.Uprawnionych jest z 32mln,więc daje Ci to niecałe 6,5mln ludzi,gdzie masz tą większość cwaniaku ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 22:16

T Times
+2 / 8

kosmidis1 to znaczy że wyborcy Pisu w prawie 70% nie chodzą na wybory? a to ciekawe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosmidis1
-2 / 2

Nie,oznacza to,że wszelkie sondaże są przekłamane,bo wyborcy PiS najczęściej mieszczą się w grupie "nie mam zdania " lub odmawiają odpowiedzi na pytanie na kogo będą głosować,a to z obaw przed obrzuceniem błotem.Tyle i tylko tyle.Wyborcy PiS to w większości ludzie starsi,więc nie zawsze są w stanie zagłosować,poniekąd twoja teza jest słuszna,ale tylko poniekąd.Jeżeli koleś mówi,że połowa Polaków popiera PO to wyprowadzam go z błędu,jaką liczbę głosów otrzymała PO w 2007,jaką Bronek w 2010 możecie sprawdzić sami,nie jest to 20mln,więc na bank nie połowa Polaków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 17:17

G ghostrider111
-2 / 12

nienawidze go...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilos777
-2 / 10

spoko oko jest po jest europa jest toleracja sa powody do radosci sa podwyzszki dlug ciagle rosnie ale grunt ze kaczor nie rzadzi ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
-1 / 9

Strona, do której dałeś linka jest tendencyjna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustache
-1 / 7

Qrvishon: "oni powinni mieć hasło wyborcze: Jesteś z nami czy z pedałami!"

a kolego pomyśl kto tu ma ponad pół wieku na karku i panny nie ma? z tego co wiem to prezydent i premier maja, tylko kaczor nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
+2 / 8

Mój demot jest wynikiem pewnych obserwacji z perspektywy osoby trzeciej niezaangażowanej bezpośrednio w ten konflikt
i nie powstał po to żeby obrażać się w komentarzach i przedstawiać kto po czyjej jest stronie.
Ja zawsze byłem,
jestem i będę po jednej, swojej własnej stronie. Muszę dodać, że jestem rozczarowany poziomem dyskusji, która w zasadzie nie dotyczy samego demotywatora, a jedynie poglądów politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 1:45

avatar Albafika
+3 / 9

@luca25 kolejne spostrzeżenie. Jeśli ktoś jest przeciwko PiSowi i ogłasza to np. tutaj na demotach to nawet nie jest tyle minusowany, co raportowany poniżej poziomu. Innymi słowy...ten kto nie jest za PiSem ten jest zły i niedobry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar slonmedia
-1 / 15

demot: a teraz klęknijcie: i wszyscy pocałujcie mnie w du..kuper

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
0 / 2

Oj tak! Klęknijcie i błagajcie o litość, bo Wielki Pan Jarosław Was ZLIKWIDUJE!!! Mwahahaha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnTaylor
+3 / 7

Nie chcesz, nie popieraj, ale miej szacunek do innych i nie obrażaj. Tak Was wyprali, że nie potraficie już nawet w sposób obiektywny szukać przyczyny tego konfliktu. Demot jest czysto polityczny, więc nie dziw się, szanowny autorze, że rozpętałeś dyskusję o polityce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 3:20

avatar quintus2610
-3 / 11

Ludzie! Rządzi nami zbrodnicza partia PO z podejrzanym rodowodem, która pozwala nas opryskiwać chemią, podnosi podatki, zadłuża państwo itp. PiS jest w OPOZYCJI. Media kompletnie nie patrzą na ręce rządzącej partii, a jedynie lansują temat zastępczy pt. PiS i jej prezes.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
+1 / 11

Tu nie chodzi o poglądy polityczne tylko o "sprawiedliwość", której nie było, nie ma i nie będzie, bo nawet tuż po urodzeniu nie wszyscy są równi, z resztą część osób pociskających tu takie pierdoły też szansy na rozwój nie miało, bo inaczej nie pisali by takich bzdetów.
Moim zdaniem nie ma nic bardziej sprawiedliwego niż wynik demokratycznych wyborów czy wyrok sądu. Może z wyrokami bywa różnie, ale czynników, które mają na to wpływ jest wiele i tej kwestii nie będę dalej rozwijał. Nie ukrywam, że od pewnego czasu interesuję się polityką i jeśli podważanie wyroków sądów, nazywanie ludzi mordercami (pomówienie w sprawa doktora G.), albo nawet podważanie wyników wyborów, bo między innymi tego dotyczy mój demot jest waszym zdaniem sprawiedliwe to chyba w lepszy sposób nie mogłem oddać tego co się w naszym kraju wyprawia. Dodam jeszcze, że chyba Ani Mru Mru powiedzieli (luźno cytując): "Jak coś może być fajne jak nazywa się Ivan i Delfin!" I tą złotą myśl dedykuję wszystkim fanom i zwolennikom Prawa i Sprawiedliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 11:10

avatar ichigo989
-4 / 8

brawo dla tego pana...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RjakRiposta
+2 / 4

stare i oklepane hasło, dość mam tej polityki tych wszystkich partii, przepychanek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A A11
+4 / 8

@Kajtek94

panie gimnazjalisto, dla twojej swiadomosci inne panstwa maja wyje*** na polske a
wiekszosc ludzi w krajach zachodu nie wie gdzie jestesmy na mapie to nie wierz w idiotyzmy ze caly
zachod sie z nas smieje bo zwykli ludzie nie wiedza gdzie jest polska na mapie a dla ich politykow
jestesmy tylko do ruchania

ps. idiotyczny gimnazjalisto ktory znasz sie na polityce: oni nie hccieli beatyfikacji LK tylko POMNIKA DLA 96OFIAR KATASTROFY IDIOTO!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2010 o 15:46

U usiek1992
-2 / 4

Zgadzam się w 100% z Kajtkiem. Kaczyński nigdy w życiu nie pogodzi się z porażką i będzie szykanował władze. Powinni z nim wreszcie zrobić porządek moim zdaniem. Zakład zamknięty odegrałby tu dobrą rolę, myślę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2010 o 15:34

avatar kosiek
-3 / 11

Gratuluję tym którzy dają się wmanewrowywać przez Jarosława Kaczyńskiego w wojnę polsko-polską (chodzi mi szczególnie o pierwsze komentarze). Prawda jest taka że pyskówki się nie skończą, bo zarówno PO jak i PiS mają swój "bojowniczy" elektorat, który się z tymi pyskówkami zgadza. Komorowski przeprasza (nie wiem po co to zrobił, ale kto bogatemu zabroni), Kaczyński zgryźliwie ripostuje, Niesiołowski mu odpowiada, to taka spiralka w której, obawiam się, największy udział ma PiS. Bo niby po co te całe szopki z pochodniami na Krakowskie Przedmieście, słowa "ja temu panu ręki nie podam", nie uznawanie wyboru prezydenta (a to jest kpina z narodu, z demokratycznego wyboru narodu), okopywanie się o śmierć działacza PiS i tragedię spod Smoleńska, no po co? Ludzie, chociaż na demotach nie kłóćmy się o to, bo to aż wstyd tak dawać sobą manipulować przez polityków!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
-2 / 4

A ja Ci powiem, po co te pyskówki. Najzwyczajniej w świecie Kaczyński chce za wszelką cenę przekręcić naród, bo nie pogodził się z przegraną w wyborach. I zrobi wszystko, żeby podważyć autorytet prezydenta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wirrcia
-4 / 6

A ten na dole to z Gdzie jest krzyż?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Temsi
+1 / 9

Ludzie ja mam 16 lat, a jednak wiem doskonale co się dzieje w polskim rzadzie.
Dzieli się to tak :
-PO - złodzieje, którzy potrafią tak zmanipulowac głosującym(poprzez TV), że wyborcy cieszą sie z tego ze podniesiono podatek, a nasz KRAJ zapada w ruine+ nasz prezydent kukiełka Tuska
-PSL - kazdemu w dupe wejdzie, zeby ,,dopchac się do koryta"
-SLD - wiele zmian, wprowadzenie młodszych polityków tj. Napieralski, Olejniczak ; ale to tylko przykrywka :) Koryto,koryto,koryto...
- i wkońcu tak znienawidzonu PiS który chciał jak najlepiej dla Polski ale niestety nie pozwolno mu. Nie obiecują gruszek na wierzbie(tak jak PO) mówią o realiach.

I na koniec taka prośba : nie śmiejcie się z sytuacji pod Krzyżem, bo Krzyż nie powinien być obiektem kpin...
To tyle ode mnie.

Pozdro dla kumatych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
+1 / 7

Krzyż nie, ale sytuacja pod krzyżem sama w sobie jest kpiną z krzyża, prawa, sprawiedliwości i demokracji, a może nawet i kpiną z Polski i Polaków. Co do dobrych chęci PiS'u to próbkę ich możliwości mieliśmy gdy znaleźli się u władzy, ale wtedy to kolega Temsi pewnie się jeszcze polityką nie interesował. Jakoś po tym co pokazali większość zadecydowała, że rządzi PO. Więc nie jest tak, że PiS'owi nie pozwolono nic zrobić, bo była koalicja i J. Kaczyński był premierem, a Śp. L. Kaczyński prezydentem. Koalicja była nieudana, ale gdyby PiS inaczej podchodził do sprawy (inaczej traktował byłych koalicjantów) to nie miał by tylu wrogów w parlamencie. Z resztą taka koalicja sama w sobie była ryzykowna. PiS miał swoje 5 minut i ich nie wykorzystał, a "show must go on". O jakich realiach?!? Tego nie słyszałem, więc albo kolega się nie wyspał albo ja jestem niedoinformowany.

dicamillo sorry za dubel, ale już mi się nie chce poprawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2010 o 2:34

avatar otherwise
+2 / 4

Boże, wreszcie ktoś powiedział z sensem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
-5 / 9

Dość tego. Debilni fanatycy PiS-u, opamiętajcie się na litość boską! Czy Wy nie widzicie, co się dzieje? Jesteście zaślepieni tymi żałosnymi obietnicami Kaczyńskiego? Ten człowiek nie pogodził się z przegraną w demokratycznych wyborach i NIGDY się z nią nie pogodzi. Do usranej śmierci będzie atakował PO i obwiniał Tuska i Komorowskiego za wszystkie tragedie, które spotykają PiS i Polskę (tak, dla Kaczyńskiego Polska to tylko narzędzie do niszczenia PO, jak dobrze że do wyborów poszła inteligencja!). Tymczasem JEDYNĄ osobą, która zarówno z tragedii smoleńskiej i brutalnego morderstwa w siedzibie PiS-u w Łodzi, miała jakiekolwiek korzyści, był sam JAROSŁAW KACZYŃSKI! I śmiem twierdzić, że jeżeli ktokolwiek jest WINNY tym tragediom, to TYLKO ON! Nie widzicie, co on wyprawia? Atakuje PO, ATAKUJE PREZYDENTA, nie okazuje mu najmniejszego szacunku, za coś takiego powinien wylądować w więzieniu. Komorowski ma ANIELSKĄ cierpliwość, że nic z tym nie robi... Kto w tym kraju DO CHOLERY rządzi? Komorowski czy Kaczyński? Wybory wykazały, i niech wreszcie PiS skończy tę politykę nienawiści! Zobaczcie! Mamy już tyle ostrzeżeń: tragedia smoleńska, powodzie, morderstwo... Sami odpowiedzcie sobie na pytanie: KTO powinien przepraszać i ZA CO? Moim zdaniem całym prowodyrem jest właśnie Kaczyński i to właśnie on sieje nienawiść wśród polityków. Jeżeli to się nie skończy, to w końcu dojdzie do wojny domowej i dopiero będziemy mieli. Dokładnie i wnikliwie obserwuję wszystkie informacje i obiektywnie je analizuję. Po prostu Kaczyński nie pogodził się z porażką i zrobi wszystko, żeby zniszczyć ustrój. Na miejscu Komorowskiego powołałbym się na Konstytucję i zrobił z tym człowiekiem porządek.
Pzdr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Irmina1032
+2 / 8

W imieniu większej części społeczności strony Demotywatory.pl serdecznie proszę Administratorów, aby zachowali swoje poglądy dla siebie, a na stronie głównej szanowali nas wszystkich i albo przedstawiali różne punkty widzenia, albo w ogóle stronili od polityki. Z pozdrowieniami, @Irmina1032

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FryderykPachelbel
-1 / 5

Jak widzę tego pana na dole zdjęcia, to 'krew mnie nagła zalewa'!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iguan
+5 / 7

Platforma wkurza mnie tym że zaraz przed wyborami, lub w trakcie ich trwania robi wielkie show. Obiecuje podwyżki płacy i nie wiadomo co, a jak przychodzi co do czego to podwyższa VAT. PO wygrywa tylko sprytem i przebiegłością, nie rozumiem ludzi którzy dają się nabrać na ich bajery. Za rządów PIS w moim regionie dostrzegłem radykalne zmiany. Popieram mojego rówieśnika Temsi. PIS nie jest może idealną partią, ale nie obiecuje złotych gór i nie okłamuje obywatelów. A co do pana Komorowskiego - Jego zachowanie w czasie napiętej sytuacji i wizyty prezydenta Kaczyńskiego w Gruzji, mówi samo za siebie. Nowa partia Palikota, ty tylko satelita PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
0 / 4

Iduan po pierwsze to obywateli a nie "obywatelów". Po drugie "pana Komorowsiego" pisze się Pana Komorowskiego. A po trzecie wielkie show robi każda partia przed wyborami, bo chce zjednać sobie wyborców, więc akurat to nie może być zarzutem, bo czy można zarzucać komuś, że jest dobry w tym co robi?!? Nie. Trzeba go za to cenić. Każdemu zdarza się kłamać bez względu na profesję, więc jeśli się nie przyzwyczaiłeś(łaś/łoś) to lepiej się przyzwyczaj. Tylko głupiec albo osoba, które nie ma nic do stracenia zawsze mówi prawdę, a członkom Twojej ukochanej partii też zdarza się interpretować fakty w sposób nie mający wiele wspólnego z rzeczywistością. Racji jest wiele, ale prawda tylko jedna. A jeśli nowa partia J. Palikota jest tylko satelitą PO to tym bardziej trzeba pogratulować Panom z PO pomysłowości. Wygląda na to że zżera cię zazdrość z tego powodu. Chociaż może się mylę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojtek1990
+2 / 2

O co sie tu dusicie, demot nie jest jakis arogancki ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
+1 / 3

Chodzi o obrazę majestatu. Ja też myślę, że to robienie wideł z igły i wyraz przewrażliwienia, no ale cóż, gdyby wszyscy byli tacy sami to było by nudno :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem