Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
E EkoUnited
+39 / 69

jakoś nie chce mi się wieżyc że dostaje 170tys na miesiąc na rok to się zgodzę ale na miesiąc jeśli tak to lekka przesada ale demotom nie wolno wieżyc na 100%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFox
+34 / 60

zwaz tez na to, ze w pilce noznej sa inne pieniadze niz w pilce recznej, wiec nie ma co porownywac moim zdaniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2011 o 18:58

avatar mikro95
-5 / 29

Łatwo negować Smudę, że nie ośiągnął żadnych sukcesów. Tak naprawde nie doszło jeszcze do wielkich testów NOWO ZBUDOWANEJ(!!0 druzyny. Fakt, przegraliśmy z Hiszpanami 6-0, nie wygrywaliśmy meczów, nie strzelali bramek, ale trzeba przyznać że jest coraz lepiej. Ostatnio precież wygraliśmy z WKS-em, który być może jest najlepszym zespołem Afryki. Pieniądze i popularność piłki nożnej i rećznej też jest nieporównywalna.
Czas na rozliczenia Smudy nadejdzie na Euro, lub niedługim czasie, ale nie teraz. Łatwo negować siedząc w domu i pisząc w anonimowym Internecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdameQQ
0 / 12

w sumie to jest odwrotnie proporcjonalne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cywil83
+6 / 34

Faktem jest że większość baranów uważa piłkę kopaną za nasz sport narodowy ale nie potrafią tego uzasadnić,poza oczywiście sławnym już "A w 1974r..... " Równie dobrze sportem narodowym mógłby być baseball -też nie mamy żadnych wyników ewentualnie moglibyśmy tylko przegrywać. Są oczywiście jeszcze sezonowe sporty narodowe uzależnione tylko i wyłącznie od wyników jak skoki i biegi narciarskie albo F1.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2011 o 19:08

A arek94xd
+14 / 24

Powiedz mi jak mógł Smuda coś osiągnąć skoro nie prowadził jeszcze Polski na żadnej dużej imprezie. Poczekajmy z ocenianiem do Euro 2012.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+22 / 26

Tak nie jest tylko w Polsce, tak jest wszedzie, bo to zalezy od popularnosci dyscypliny w danym kraju, a zatem od kibicow. Chcecie, by Wenta zarabial rownomiernie do sukcesow ? To zacznijce chodzic na mecze ligowe pilki recznej i kupujcie gadzety z nia zwiazane, podnoscie tez ogladalnosc pilki reczej w telewizji, by wyprzedzic futbol. Dla porownania, trener reprezentacji Brazylii w siatkowce, tworca jej potegi - zloty medal olimpijski, 3 zlote medale mistrzostw swiata i inne mniejsze sukcesy zarabia mniej wiecej 10 razy mniej niz trener reprezentacji Brazylii w pilce noznej, choc Brazylia na dwoch ostatnich mundialach nie przeszla cwiercfinalu. Nie mam danych, ale zapewniam , ze trener aktualnych mistrzow swiata i mistrzow olimpijskich w pilce recznej, czyli trener Francji zarabia rowniez duuuzo mniej niz trener reprezentacji Francji w pilce noznej, choc Francja na ostatnim mundialu z grupy nawet nie wyszla. Wiec nie gadajcie, ze takie rzeczy to tylko w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lisi69
+17 / 31

demot:Gówno Prawda:Tak jest na całym świecie, nie tylko w polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar action5
+1 / 11

Za 100 tys moge byc grającym trenerem . I nawet bramki moge strzelać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matti94
+12 / 12

wg mnie dlatego że jest taka różnica w zarobkach, pieniądze jeszcze nie zniszczyły piłki ręcznej i mam nadzieje że tak pozostanie. oczywiście nie mówie że szczypiorniści i trenerzy mają żyć w biedzie, bo za takie sukcesy należą im sie niezłe premie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcines18
-1 / 7

Nie ujmując Wencie, to jednak Smuda jest rok w roli trenera(zresztą nie o to chodzi) - piłka nożna jest dużo bardziej popularna..dlatego zarabiają tyle, ile zarabiają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HelloKity
+1 / 7

Co wy piep...rzycie według mnie powinno być tak są sukcesy jest pensja nie ma sukcesów nie ma pensji od razu by się coś zmieniło ps. Smuda i reszta 'działaczy' to złodzieje. Klika znajomych, którzy załatwiają sobie prace, niech lepiej przekażą te pieniądze na przeciw działanie chuligaństwu na stadionach, tak żeby każda rodzina mogła bez obaw iść oglądnąć mecz, porównajcie sobie mecze w innych krajach gdzie trybuny są przy samej murawie i nikt się z nikim nie bije a w Polsce trzeba stawiać zasieki i fosę kopać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-2 / 14

Z tym, że większości ludzi piłka ręczna nie interesuje, w przeciwieństwie do piłki nożnej. Graliście kiedyś w piłkę ręczną? Moim zdaniem to beznadziejna gra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bredny
+1 / 1

dokładnie dostaje 40 tysięcy Euro, więc teraz ostatnio trochę mniej bo złoty się umacnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mi8
0 / 0

tak!! po tyle zarabiają te stare betony PZPN!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thisrox
0 / 0

Ja sie pytam gdzie jest Marek Cieslak??? trzeba być niezłym deklem żeby o nim zapomnieć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1990pawel
0 / 2

do cywil83: sport narodowy to taki sport który jest najbardziej popularny, a nie taki w którym ma się najwięcej sukcesów. Przejdź się po szkolnych boiskach i zobacz ile dzieciaków gra w piłkę nożną a ilu w piłkę ręczną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cywil83
+5 / 5

do pawel1990pawel.Masz racje ale w co mają grać jak premier tylko w gałe potrafi haratnąć i kazał w tym celu budować orliki na których głównie można grać tylko w to.Chodzi o to żebyśmy otworzyli sie na inne sporty stworzyli infrastrukturę do nich to więcej ludzi się znajdzie.Ty pewnie tego nie pamiętasz jak w 2001r wszyscy nagle budowali skocznie i uczyli sie skakać. A co do szkół to ja wiem że najprościej było zawsze WF-iście rzucić piłke i powiedzieć "grajcie" po czym miał 45min dla siebie. Zacznijmy inwestować w sporty w których mamy szanse coś osiągnąć to z czasem one staną się narodowymi. Nie można ciągle żyć mistrzostwami w 74r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seba076
+1 / 3

piłkę nożną ogląda dużo więcej widzów niż piłkę ręczną a co za tym idzie są też dużo lepsi sponsorzy. W tym roku odbędzie się przetarg na pokazywanie w telewizji polskiej ekstraklasy piłkarskiej na następne 3 lata. Mimo iż nasza liga prezentuje mierny poziom to wciąż cieszy się ogromną oglądalnością i platformy cyfrowe by wygrac przetarg będą musiały zapłacic ekstraklasie.SA około 500 MLN ZŁ. To dzięki popularności piłki nożnej ta zyskała takie pieniądze. Real który kupił Cristiano Ronaldo za 90 mln euro już dawno odzyskał zainwestowane w niego pieniądze (sprzedaż koszulek, więcej kibiców na stadionie itp.). Popularnośc piłki nożnej w Polce pokazuje że nie liczą się tylko sukcesy a przede wszystkim uwielbienie oglądania tego sportu. Taka sytuacja jest nie tylko w Polce ale też np. w Turcji gdzie na mecz w 2 lidze tureckiej przyszło kiedyś 90 TYŚ widzów. Reasumując Smudzie należałyby się te pieniądze gdyby coś robił. Powinien jeździc po meczach i oglądac potencjalnych reprezentantów lecz najwyraźniej mu się nie chce. Ostatnio miał przed nowym rokiem wyjechac do Anglii obejżec mecz jednego z Polaków ale zrezygnował gdyż była szansa że nie zdążyłby na sylwestra.rę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demce
0 / 4

Trochę nieobiektywny demot, a właściwie to w ogóle nieprzemyślany. Wenta jest trenerem kadry od 2004 roku, tam mistrzostwa świata odbywają się co 2 lata, on prowadził kadrę już 4 razy na MŚ i 4 razy na Mistrzostwach Europy, oprócz tego na olimpiadach. Smuda dopiero stosunkowo niedawno objął kadrę w celu przygotowania jej na Euro2012. Nie brał udziału w żadnym oficjalnym, międzynarodowym turnieju, nawet najmniejszej rangi. Co, jak i gdzie miał osiągnąć z kadrą? Same mecze towarzyskie. A w tym democie są same suche fakty, zero pomysłu i przemyślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pangia
-1 / 3

Niby tak, ale raz, że Wenta ma z czego wybierać, a Smuda nie, dwa, że inne pieniądze są w piłce ręcznej, a inne w nożnej, a trzy, że taka już kolej rzeczy, że wciąż bardziej się ceni (w dosłownym tego słowa znaczeniu) ludzi związanych z piłką kopaną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ssandii
0 / 0

Jakbyś tyle nerwów zjadał przez taką drużynę co on to byś się nie dziwił, że tyle kasy ma!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pzahorski
0 / 0

Słownikowi za to możesz "wieżyć" zawsze. A tak nawiastem mówiąc to Smuda naprawdę tyle zarabia. A Beenhakker dostawał jeszcze więcej, bo 70 tys. euro na miesiąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arekkks
0 / 2

ja to powiem tak : brak osiągnięć z reprezentacją narodową kuurwa czy ty wiesz że odkąd Smuda nas prowadzi nie było żadnych turniejów żeby coś osiągnąć , co prawda były MŚ ale nie dostaliśmy się jeszcze przed przyjściem Smudy. To tak jak bym powiedział " Stilić 15 goli w lechu płacono mu 30 tysi na miesiąc , Kotorowski 0 goli w Lechu płacono mu 45 tysi i gdzie tu jest sprawiedliwość? Ku.rwa opanuj sie koleś z tym demotem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysk10
0 / 2

inteligentne komentarze zazwyczaj są minusowane (przez niskie IQ niektórych)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voranek
+7 / 19

Ale nawet jakby dostawał 100 tys, kurna za co ? Policzcie ile jest miesiecy gdzie nie ma zadnych zgrupowań... To co sie tam dzieje to jest paronoja.Wracajac do Wenty, rzeczywiscie kasa bardzo skoromna jak na trenera kadry z takimi sukcesami w ostatnich latach.Coz zrobic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2011 o 15:52

avatar Glimpse
+6 / 18

a ile było turniejów za czasu pracy Smudy? Może rozliczymy go, dopiero po tym, gdy będzie miał szanse cokolwiek zdobyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekc4sm
-1 / 19

ty naprawdę się łudzisz że coś osiągniemy na ME 2012 ??
wyście z grupy to jest 150% na co nas stać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2011 o 17:38

avatar TheBinio
+5 / 9

Chodzi o to, że wpisanie "brak sukcesów", jeśli szans na odniesienie sukcesu nie było żadnych jest w tym przypadku manipulacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AlBandi
+9 / 11

najlepsze jest to że grzegorz lato sobie pensję podniósł do 60 tysięcy złotych. też chcę sobie pensję podnieść...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Embroiled
+1 / 3

Podnieś sobie, proszę bardzo. Ale kto Ci na to da?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karzolinio
+5 / 9

ogólnie w piłce ręcznej mało zarabiają . Karol Bielecki najlepszy polski szczypiornista oraz trzeba przyznac jeden z najlepszych na świecie został sprzedany do Rhein za 200tys euro, co było najwyższą sumą zapłacaoną za polskiego piłkarza ręcznego . Podczas gdy R.Lewandowski - piłkarz, który w zestawieniu rankingu piłkarzy nie znalazł by się pewnie w 10 000 (dziesięcio-tysięcznym) zestawieniu został sprzedany do Borussi za 4,5mln euro :/ jest różnica prawda ??!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lopez777
+5 / 7

tylko na google wpisałem:...Będzie zarabiał dużo mniej od Beenhakkera - poinformował prezes PZPN Grzegorz Lato. Co to znaczy mniej? Holenderski szkoleniowiec miał około 60 tysięcy euro miesięcznie, Franz może liczyć na połowę tej kwoty, ale to i tak bardzo godziwe pieniądze, bo w grę wchodzi ponad 100 tysięcy złotych co miesiąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaca111
+13 / 17

tylko ze final mistrzostw swiata pilki noznej oglada miliard ludzi a final mistrzostw swiata pilki recznej co najwzyej 20 milionow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dssport
+10 / 14

i jakie sukcesy moze miec Smuda jak na zadnych mistrzostwach nie byl ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cabi95
+2 / 4

Może i nie był, ale po kilku meczach Polski widać jakie ma "ambicje". Tak nawiasem jak patrze na tą jego mordę, to rzygać mi się chcę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1a9n9t1os
+1 / 1

dokładnie, zobaczymy za półtorej roku kto zasługuje na jakie pieniądze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arktos6
+2 / 8

Wiecie jest potężna różnica między trenerem a prezesem oraz między zgrupowaniem piłki nożnej, a ręcznej, bo właśnie nożna pozyskuje większe fundusze niż ręczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mysiamarysia2
-1 / 9

Mnie zdemotywował ten brak sukcesów naszych piłkarzy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fuckitall
-3 / 11

ogólnie nasza piłka nożna to jest po prostu dno. a oczywiście, jaki to nasz "sport narodowy". zero sukcesów. a ładuje się w nią tyle pieniędzy. a tam, gdzie mamy jakieś osiągnięcia, jest to traktowane nie na równi ze świętą piłką nożną -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HeVi0903
+1 / 9

chamstwo w państwie [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jagiell
+1 / 5

1.Suma płacy Smudy z kosmosu
2.Wpływy od sponsorów nakręcają zarobki
3.Sukcesy tylko zwiększają możliwości pozyskania sponsorów a nie zapewniają ich
4.Za każdy sukces jest premia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrSin
-1 / 5

Gada więcej bzdur niż nasi politycy to i więcej zarabia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SJay
+3 / 5

Bo Smuda otrzymuje dodatek za pracę w trudnych warunkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shady25
+6 / 8

Z tego co wiem to dostaje ok 50tys zł na miesiąc.
Piłka nożna jest dużo bardziej popularna niż piłka ręczna i nie ma się co dziwić, że zarabia się w niej więcej nawet pomimo braku jakiś tam sukcesów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trox123
+1 / 3

mocne , mi się zdaje że "odwrotnie proporcjonalne "
ogólnie demot dobry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Myon
-1 / 3

Dajcie trenerowi nawet z 300tys a piłkarzom, no chociaż by każdemu z osobna te 170tys, ALE ŻEBY GRALI JAK LUDZIE A NIE JAK K$RWA PATAŁACHY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jimuso
+6 / 10

Bo liczy się popularność dyscyplin!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mik0why
+3 / 9

Nie, słaby demot .. człowieku, czy ty wiesz, po co zatrudniono Smudę ? Bo to, żeby polscy piłkarze odnieśli sukces NA EURO 2012 ! Dopiero po nich można robić o nim demoty ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D doncornelone
+4 / 6

"Nie wierzę w rankingi" - Franciszek Smuda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mati22252
-1 / 1

Można było napisać odwrotnie proporcjonalna to brzmi lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Filoktet
+1 / 5

Franciszek Smuda ma słabych piłkarzy
Bogdan Wenta ma dobrych szczypiornistow
Jak narazie to cud ze nie jestesmy ostatni w rankingu Fifa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tIMOn1337
+1 / 3

Im w wiekszym gownie rzezbisz , tym wiecej Tobie placa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W woshi7
-1 / 1

Ja tam się nie dziwie... w końcu dostaje taką kasę... za czynienie ewentualnych cudów się słono płaci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darkowski
-2 / 12

Po pierwsze to trzeba zmienić sport narodowy z tej kopaniny na coś normalnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamyk98
-2 / 10

potwierdzam twoje słowa (+) za komentarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar osAk0x
+2 / 6

popieram ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arlan
+2 / 4

Tych dwóch sportów nie można porównywać na razie, ponieważ trzeba wziąć pod uwagę że w związku piłki nożnej gra kilkadziesiąt razy więcej zawodników, trzeba liczyć wszystkie ligi także te okręgówki. Co za tym idzie dużo większe pieniądze są w obiegu. Na co np. nie może sobie pozwolić związek piłki ręcznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gacifan
+2 / 8

Sprawiedliwość jest jak utopia - nie ma jej i nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 307
+3 / 5

Jak Smuda ma mieć sukcesy, skoro do tej pory polska reprezentacja nie brała udziału w meczu o stawkę pod jego wodzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bakam
0 / 4

Wenta na pewno dał nam wiele! i jestem z niego bardzo dumny, ale Franciszek dopiero tworzy swoją drużynę dajmy mu czas. Gram w oba sporty które tutaj są ukazane (ale przeważa piłka nożna) i wiem z doświadczenia trener w piłce nożnej ma wiele więcej pracy niż od ręcznej. W ręcznej jak w drużynie 3 piłkarzy zagra mecz życia to wygramy natomiast w piłce nożnej prawie cała drużyna musi pokazać to co potrafi! :) oczywiście zarobki smudy powinny być nie co niższe(90.000)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamyk98
+1 / 3

Ta tylko niech naszym piłkarzom nożnym zechcę się grać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tajemnica1990
-1 / 9

A co miał osiągnąć Smuda skoro jeszcze nie trenował kadry w okresie żadnego turniej? Głupi demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szakiraszakira
0 / 6

sukcesy sportowców nie zależą tylko od trenera, ale także od zawodników. Przykładem jest Leo Beenhakker, który odnosił sukcesy prowadząc drużynę Hiszpanii czy Holandii... Z naszymi piłkarzami udało się tylko awansować do Euro 2008 ;)
A jeżeli chodzi o pieniądze, które zarabiają to wiadomo, że nie są to takie same stawki.. Piłka nożna jest zdecydowanie bardziej popularnym sportem od piłki ręcznej, co za tym idzie ma więcej sponsorów, więcej kibiców, którzy przyjeżdżają na mecze płacąc za to 'duże' pieniądze.
Ale się rozpisałam ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kubala41
+3 / 5

Nie tylko w Polsce tak jest. Piłka nożna jest jednym ze sportów, które generują najwięcej pieniędzy i jest najpopularniejszą dyscypliną na świecie. Piłka ręczna jest mniej popularnym sportem. Transfer o wartości 1 mln euro byłby wielkim wydarzeniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmmaniek
+1 / 7

Kolejny demot jeżdżący Polskę. Tak jest na całym świecie i szydzenie z naszego kraju jest dowodem na to, że koleś po prostu wykorzystuje mentalność wielu Polaków tylko po to, by dostać się na główną. Tym większe zdziwienie, że jednak wlazło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frans04
+1 / 5

Jakie sukcesy miał odnieść Smuda nie prowadząc drużyny w żadnym turnieju? Co mógł zrobić z tymi piłkarzami jakimi dysponował? Wenta jest bardzo charyzmatyczny i bardzo medialny. Ale ma o niebo lepszych piłkarzy niż Smuda, prowadzi drużynę dużo dużo dłużej, to i jakieś sukcesy się trafiły w czasie szczytu możliwości starej gwardii piłkarzy. Co na tych mistrzostwach osiągnął? Nie awansował nawet do turnieju kwalifikacyjnego do IO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demon12
0 / 2

Co do Dyzmy jak go powoływali to byłem ZA ale teraz widzę, że nic dobrego się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lipskee
+1 / 3

KURVA A KIEDY SMUDA MIAL TE SUKCESY ZDOBYC??????? POGADAMY ZA ROK PO MISTRZOSTWACH EUROPY .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kajoje
+1 / 3

@EkoUnited twoim zdaniem nie możliwe jest zarabianie przez trenera reprezentacji 170tys miesięcznie? Mówisz, że tyle na rok, więc wtedy zarabiałby 14167zł na miesiąc. Właśnie widać jak znasz się na sporcie i na pieniądzach. Dla porównania; Wayne Rooney zarabia TYGODNIOWO w przeliczeniu na złotówki 860tysięcy!!! A jeśli chodzi o samego demota, to zalicza się do grupy "głupich". Już było wiele takich demotów, gdzie porównuje się Smudę do Wenty. Qrvishon ma 100% racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2011 o 19:15

avatar Kamyk98
-4 / 6

Widać kto trenuję i gra dla pieniędzy a kto po prostu dlatego że to lubi robić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzykaczka89
-1 / 1

za to jest wprost proporcjonalne do wstrzymywanej cierpliwości. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AriBoss
+4 / 6

takiemu to tylko liscia sprzedac, jakby polska w reczna grali tylko z tymi co przegrali tez by nie mial sukcesow, jak ma polska w noge wygrac skoro graja tylko z lepszymi, bo tak chca, gdyby grali z san marino [rekord swiata w strzeleniu tylu goli w 1 meczu] to by był sukces? lepiej przegrac honorow niz wygrac z lamusami ;/ ban smaciarzowi za takiego demota ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krzyhman
-1 / 5

To jak ? robimy jakąś akcje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mazi009
+4 / 4

Wenta ma graczy w najlepszych zespołach Europy :) a Smuda ? chyba obecnie to chłopaki z BVB ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uchibuka
-4 / 6

nie lubię tego smudy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sebny
-3 / 7

Jak ja nie lubię Smudy denerwuje mnie ten człowiek, wiem że Polscy piłkarze to tragedia ale jak człowiek nie potrafi nic z nimi zrobić to niech się za to nie zabiera. Leo był dużo lepszy ale go wyjeb*li, szkoda... No i akcja z piciem na zgrupowaniach, że wywalił Iwańskiego i Peszka, rozumiem najeb*li się opór w hotelu, ale Boruc i Żewłakow jak on mógł im to zrobić, to jedni z najlepszych polskich piłkarzy, oni tylko wypili trochę za dużo w samolocie jak już wracali więc bez przesady że dwóch dojrzałych facetów chciało skonsumować trochę alkoholu, Peszka i Iwański młodzi, jeszcze głupi ale "stare wygi" to mogą... Smuda idź trenować szombierki bytom tam może coś zdziałasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klyku5
0 / 2

Żewłakow jednym z najlepszych piłkarzy...? A oglądałeś ostatnie mecze naszej reprezentacji z nim w roli głównej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dudzin18
-1 / 3

Hmm ja daje minus... nie zapominajmy o Tym, że Smuda został trenerem od niedawna, wiec jaki mam mieć sukces skoro nawet Euro ani mundial się nie zaczęły?
Aby trener pokazał na co stać jego drużynę musi być to oceniane po 2 - 3 latach... w miesiąc z gówna nie zrobi się cudu.
Czas robi Cuda...
Sam Jose Murincho, potrzebował 2 lata by wygrać z Interem, Puchar Włoch, mistrzostwo Włoch i Puchar Ligi mistrzów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clavellina
-1 / 1

Piłka nożna jest bardziej popularna i lubiana, a co do Wenty - teraz wszyscy go uwielbiają, a kiedy sam grał to w grał w reprezentacji Niemiec, a nie Polski!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Duchowicz
-1 / 1

Jest proporcjonalne, po prostu jest większy popyt na piłkę nożną niż piłkę ręczną. Gdyby tylko więcej osób było zaangażowanych w piłkę ręczną - kibiców, zawodników, selekcjonerów, mediów, całego zaplecza trenerskiego, ale przede wszystkim zależy to od kibiców (tych, co chcą oglądać) i zawodników (tych, co chcą grać), a reszta przyszłaby już sama. Trener piłki ręcznej będzie więcej zarabiał kiedy ten sport stanie się bardziej popularny i tyle. Większy prestiż przypisuje się piłce nożnej, bo jest najbardziej rozpowszechnionym (chyba) sportem na całym świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheKasiaM
-1 / 1

nie wieżę w tę sumę u Smudy !!!
chociaż z 2 strony ile on wycierpi
napracuje się a te ciołki dalej grać nie umieją :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ranzoku
0 / 2

1) Ile lat reprezentację prowadzi Smuda, a ile Wenta? Co najmniej 3 lata różnicy, czy się mylę?
2) Jak już wielu mówiło, te sporty są różne.
3) Piłkarze na wielkiej imprezie zagrają dopiero za ponad rok, więc nie szczekać na brak sukcesów, bo mecze towarzyskie nie są o żadne trofea...

Dziękuję. :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Melomanka
-1 / 1

Punkt pierwszy bardzo trafny, gdyby porównywać ich tylko na podstawie ostatniego roku, to żaden z wymienionych sukcesów Wentyby się nie liczył. W tegorocznym MŚ akurat naszym przesympatycznym szczypiornistom i charyzmatycznemu trenerowi nie bardzo wyszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kubecks
0 / 0

Wynagrodzenie jest proporcjonalne... odwrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ambro89
-1 / 1

a tak się zastanawiałem co fanatacy ręcznej wrzucą na demoty skoro chłopakom tym razem słabo poszło i proszę , zarobki trenerów ! ;)

ciężko porównać obie te dyscypliny mimo , że w 50 procentach mają tę samą nazwę , ale jeśli już koniecznie chcecie porównywać trenerów to porównujcie ich dorobek klubowy (staż w reprezentacji mają różny)
a pod względem potencjału ludzkiego mieli podobną robotę w rozgrywkach ligowych, Smuda w większości pracował z mocnymi Polskimi klubami a Wenta (chyba) z mocnymi klubami niemieckimi.
Trochę obiektywności dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiu9091909
0 / 2

Nie marudźcie tylko chodźcie na mecze piłki ręcznej, twórzcie kluby piłki ręcznej, uczcie swoje dzieci w nią grać, to w związku też pojawią się pieniądze. Wynagrodzenie zależy głównie od finansów związku, a te od tego, ile kibice pompują w kluby/reprezentacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szpilus
+1 / 1

Marek Cieślak - trener reprezentacji zuzlowcow:
Drużynowy Puchar Świata
2001 - 2 miejsce
2002 - 4 miejsce
2003 - 4 miejsce
2007 - 1 miejsce - mistrzostwo
2008 - 2 miejsce
2009 - 1 miejsce - mistrzostwo
2010 - 1 miejsce - mistrzostwo
Z tego co pamietam do niedawna 2000 zl/m-c...
P.S. Oprocz seniorow trenuje tez juniorow 2005-2009 1 miejsce, 2010 - 3 miejsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jrafal1996
+1 / 1

PZPN to gó*no, ale fakt faktem też chciałbym zarabiać 11 tys. miesięcznie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooowa
-1 / 1

A czy ktoś zauważył, że Smuda jeszcze nie występował na żadnej wielkiej imprezie, więc co ma zapisać w swoim CV reprezentacyjnym!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Selestor
-1 / 1

...ładniej brzmi "odwrotnie proporcjonalne"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hemone
0 / 0

Polska zdobyła złoty medal w rywalizacji sztafet mieszanych 2x6 km + 2x7,5 km w mistrzostwach świata w biathlonie letnim na nartorolkach!!!!! Ciekawe ile zarabia trener miszczuf;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jecki7
0 / 0

Smuda dostaje więcej, bo jakby mu mniej płacili to by się za takie gówno nie brał:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KinderLove
0 / 0

smuda dostaje na zachętę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziomuswdw
0 / 0

jak sie 1/4 obrazka zaladowalo to myslalem ze smuda to putin;D a tak apropo komentarzy, ktos powiedzial ze 170tys to przesada ? i ze na rok mu tyle placa... ziomek na rok to wenta zarabia ok. 140tys ale zgadzam sie z toba gdyz 170 to troche duzo jak na polskiego trenera, bo na rok by wyszlo ponad 1.5 miliona...:) pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolox91
+1 / 1

spójrzcie na to inaczej: on musi Tylko za 170 tys. się z nimi użerać... bohater.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Malew
+1 / 3

wg. mnie demot bez sensu . Dlaczego ? a no dlatego że Piłka nożna , a piłka ręczna od strony finansowej to dwie różne rzeczy , nie jest tak dochodowa jak piłka nożna .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rider212
0 / 0

Są proporcjonalne! Tyle że odwrotnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupslej97
-1 / 3

tylko ze na razie pilkarze graja tylko mecze towarzyskie wiec nie maja co wygrac...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lovemusic
+2 / 6

Z całym szacunkiem,ale autor demota albo nie potrafi myśleć logicznie albo jest idiotą. Od ilu lat Smuda prowadzi Polską reprezentacje? podpowiem- od 1,5 roku(dokładnie od pażdziernika 2009) Więc napisz mi, ile okazji do osiągnięcia sukcesu miała jego reprezentacja? Zgadza się-0. Chyba,że dla ciebie sukcesem jest wygrana w meczu towarzyskim.Kolejny kretyn który mierzy poziom polskiej reprezentacji w stosunku do rankingu uefa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lovemusic
-1 / 3

@FutboloweDziewcze:
Ale pi***olisz za przeproszeniem głupoty.Nie mam zamiaru przekonywać ciebie o tym,że nasza reprezentacja potrafiła wygrywać z lepszymi od siebie(wg. rankingu) i to w bardzo dobrym stylu, bo i tak napiszesz mi o meczu z Hiszpanią i to będzie twój prostacki argument.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kozik1989
-2 / 2

chyba cie suty dra jak on dostaje 170 tys

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GTX
0 / 0

AdameQQ dobrze gada...
to jest ODWROTNIE PROPORCJONALNE humany jedne...-.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LionelFCB
0 / 2

Trener Smuda ma kontrakt opiewający na sumę 170 tys. euro ROCZNIE! Wynika to z tego, że w piłka nożna jest bardziej "powszechna" niż piłka ręczna a i pieniądze są z niej większe.
Najlepiej opłacany w tej chwili piłkarz polskiej ekstraklasy - Rafał Murawski - dostaje 400 tyś euro rocznie, a z zasady, trenerzy zarabiają dużo mniej od piłkarzy.
A co do sukcesów, to widzę że gówno wiesz o naszej reprezentacji. Smuda ją objął dopiero rok temu. W tym czasie nie miał okazji zagrać na żadnej wielkiej imprezie, gdyż do EURO 2012 gramy tyko mecze towarzyskie. Bogdan Wenta prowadzi kadrę już kilka ładnych lat, mając częstsze okazje do wykazania swoich umiejętności trenerskich.

Bless dla prawdziwych kibiców Reprezentacji, którzy są z nia na dobre i na złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RIDER1995
0 / 0

Co ZA tempa to pisał , 11 tys za miesiąc chyba, bo niemiła by za co się ubrać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sianko1337
0 / 0

to co powiesz o politykach ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alexandra1880
0 / 2

może to przesada, tylko 11000zł miesięcznie, ale zapewne mniej niż Smuda. w ogóle, w tę nogę tak inwestują, że żenada. w piłce ręcznej było tylko kilka niepowodzeń, to od razu trenera chcą zmienić, a w nodze nic nie robią, a ciągle trzymają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matsab
+1 / 3

CHODZI O WIDOWISKOWOŚĆ SPORTU LUDZIE !!!! NA MECZ SMUDY PRZYJDZIE PO 30 TYS LUDZI A NA WENTY 5 TYS LUDZI !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar osAk0x
-1 / 5

Jak ku*wa wybudujesz hale sportową na 30tyś. osób to może tyle przyjdzie ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morior
+1 / 1

11 tys to dla was mało?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dudsonn
-2 / 2

A w innych krajach myslisz, ze wynagrodzenie jest proporcjonalne do sukcesów? Taki Mancini więcej zarabia od Ancelottiego czy Capello więc nie wypisuj głupot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spirox
0 / 2

To nie jest takie skomplikowane, jak Wam się wydaje i to nie jest nic dziwnego wbrew pozorom i jakiemuś dziwnemu poczuciu "sprawiedliwości". Piłka nożna to sport popularny w naszym kraju, a tym bardziej w Europie i na Świecie, ludzie chcą to oglądać, chcą płacić za bilety. Telewizje chcą transmitować mecze, firmy sponsorują, państwo dokłada. I biznes się kręci. Nic ponad zwykłe zasady rynku :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Deavee123
-5 / 5

I kto za to płaci? My podatnicy !!!! W tym zakur*** kraju to az mieszkac sie nie chce. Wyjeb** rzad i zrobic nowy. Tusk niech odda juz stołek jemu juz wystarczy koryta!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sieksta
+1 / 1

pragnę Cię uświadomić PZPN NIE JEST opłacany z budżetu państwa, więc za nic nie płacisz, płaczku :] chyba, że pójdziesz na mecz, obejrzysz go w prywatnej telewizji, czy jakkolwiek się zaangażujesz w futbol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafixlbn
0 / 2

to tak jak zapytać dlaczego mistrz świata w szachy nie zarabia tyle co najlepszy piłkarz. Ludzie chętniej oglądają piłkę nożna niż piłkę ręczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar qanciastic
-1 / 1

ta ale jakich mamy piłkarzy nożnych a jakich ręcznych...
nawet Mourinho by z naszych piłkarzy nic nie zrobił.
PS jakie Smuda ma mieć sukcesy? jak Polska gra tylko mecze towarzyskie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dmzl
-1 / 1

znowu głupoty
1. trzeba patrzeć przez pryzmat tego jak popularna jest dana dysyplina, ilu ma sponsorów itp. na wynagrodzenie trenera tak samo jak na wszystko działają normalne prawa popytu i podaży uzależnione od wielu czynników. równie dobrze można by było stwierdzić, że jeśli zdobędę mistrzostwo świata 20x z rzędu trenując żółwie malezyjskie w wyścigach powinienem zarabiać więcej niż Smuda
2. jakich piłkarzy na Smuda a jakich Wenta? nie jest winą trenera że reprezentanci prezentują taki a nie inny poziom. Wenta zdobył wszystko kiedy miał jeden z najsilniejszych składów na Świecie - jego zawodnicy grali w najlepszych drużynach w najsilniejszych ligach. Teraz połowa składu się postarzała, wypaliła i efekty widzieliśmy na ostatnich MŚ.
3. co za sukcesy ma odnosić Smuda skoro gra same mecze towarzyskie?

nie chcę tu bronić trenera Smudy ale apeluję o trochę realizmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C charedevil
0 / 4

idiotyczny demot, bezsensowny. Piłka nożna dużo bardziej popularniejsza od ręcznej, co za tym idzie - większe pieniądze. Wenta w każde dłużej, zagrał na kilku turniejach. Smuda - za krótko aby jakiś sukces odnieść.

Pomyśl zanim zaczniesz krytykować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrekd16
0 / 2

Co do Smudy to powiem tylko, że z gówna bata nie ukręcisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lenusska
-2 / 2

az chciałoby się rzecz - niesprawiedliwośc. Jakby w życiu cokolwiek było sprawiedliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CBS
0 / 2

Lato by tyle trenerowi nie dał, no chyba, że sam by nim został

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piniu197
+3 / 7

Boże ty widzisz i nie grzmisz. Jak taki demot mógł na główną trafić???!!! Piłka nożna jest najważniejszym sportem świata. Tam zarobki muszą być większe!!! Ile kosztuje najdroższy piłkarz ręczny na świecie a ile najlepszy piłkarz? Pierwszy minus dla admina, a drugi dla blisko 2000 głupców co dali plusa za tego demota. Jesteście niedorozwinięci. A Smuda jest znakpomitym trenerem i zobaczycie że na euro będzie sukces, a wtedy te 2000 osób bedzie mi loda trzaskały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z znajomy91
+1 / 1

co ma piernik do wiatraka ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cyniek
0 / 2

i jak tu sie nie wkur*ić na miejscu Wenty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dziki00
+1 / 1

ja tam się wcale nie dziwie pracować z takimi talentami piłki nożnej to trzeba mieć cierpliwość z stąd takie zarobki:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
-2 / 4

...bo żeście zrobili z piłki nożnej religię a to tak naprawdę tak samo gówniany sport jak każdy inny....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G ghostrider111
0 / 0

170 000zł...?!Chyba na rok...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cubix0110
0 / 2

Nie ma co porównywać tych dwóch sportów, różnica między zarobkami w piłce nożnej i piłce ręcznej na całym świecie jest ogromna, najpierw by się coś poczytało, a potem robiło durnego demota.
(-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NarraQ
0 / 0

YEBAĆ FRANCA I TYLE .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xPulpeteq157x
+2 / 2

gowno prawda smuda gdyby tyle zarabiał to by odłożył kasy na czarodzieja i pozamieinał te drewniane kłody w jakichś piłkarzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patryk100414
+1 / 1

te 5 miejsce na IO do tej pory mnie boli, byliśmy w stanie zdobyć złoto! pieprzona Islandia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M macio19962
-1 / 1

bogdan wenta to super trener lepszego nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patryk0812
+1 / 3

Tyle, że Smuda nie miał jeszcze żadnej okazji do osiągnięcia sukcesu -.-. Dowiemy się w 2012 ;|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChrisMorgan
0 / 2

Człowieku! Widać jak znasz się na sporcie i wy wszyscy razem wzięci. Kiedy Smuda miał odnieść sukces? NO KURYWA PYTAM KIEDY?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kejw
-2 / 4

Ja bym zaryzykował komentarz, że im więcej płacą tym mniej się robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szczypior1690
-1 / 3

wszyscy bronią Smude i liczą na ciepłą posadke może

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rabov
-1 / 1

jak to moglo wejsc na glowna? -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kolos41
0 / 2

kurcze jak admin może coś takiego dodać!? przecież to jest bez sensu wgl.

akurat gram na poziomie takim że otrzymuję stypendium w 5 lidze piłki nożnej mniejsza o sumy tego ale to jest to że dostaję w 5 lidze.

a w piłkę ręczną też gram i tam żeby gdzieś się dostać trzeba jednak kogoś mieć kto pchnie. i tutaj jakoś pieniądze się nie pojawiają na horyzoncie choć dostałem kilka tytułów z międzynarodowych turniei a także ogólnopolskich wolę grać w piłkę nożną i grać np. w 3 lidze bo sądzę że jestem młody i dam rade. piłka ręczna nie ma przyszłości.

wracając do tematu. Wenta fajnie sukcesy a za parę lat naprawdę może być źle jak nie będzie dawał grać młodym bo teraz to tręd 30+ w kadrze prawie można obserwować.

WYCOFAĆ demota z głównej

Admin to chyba jakiś gość wgl. nie kumaty!!!!

Kto popiera niech pisze o WYCOFANIE.

porównywanie dwóch światów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SayHello
+1 / 1

nie ma źródła - nie ma plusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kolos41
+1 / 3

a jeśli komuś nie pasuję że oni dostają tyle kasy to czemu nie zaczniecie sami grać??
albo synka córkę uczyć od najmłodszych lat grać??

w Polsce panuje przekonanie jak ktoś bogaty i mu się udało to ukradł komuś innemu i należy wyzywać go i szykanować.

ta wasza zawiść!!!!
Smuda co miał wygrać??
Puchar Zoo????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E endrjuem
0 / 2

Córkę? Polska reprezentacja kobiet w piłce nożnej, podobnie z resztą w każdym innym sporcie może liczyć co najwyżej na wyśmianie że to baby.. niezależnie jakie sukcesy osiągały...
Niestety taki kraj :-((

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 2

demot:Beznadziejni polscy piłkarze:za miesiąc pracy z nimi nie brałbym mniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2011 o 22:34

K kris777
0 / 0

DonMicus, a chciałbyś dać więcej Wencie, czy odebrać Smudzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T technolobuz
-2 / 6

zostawiając sport na boku, prawidło jest takie, że za 'pracę' otrzymuje się właśnie kwoty rzędu 11 tysięcy złotych. kwoty rzędu 170 tysięcy dostaje się za nazwisko, za układy, za umiejętność dobrego ustawienia się, a nie za rzeczywistą pracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KSN1928
+1 / 1

Smuda ma miesiąc pracy i 170tys, za tyle to ja bym sobie całe życie ułożył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojda
0 / 0

Gdyby zarobki trenera reprezentacji Polskich piłkarzy zależały od sukcesów, to nawet Bill Gates by zbankrutował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czak95
0 / 0

jak ktoś grać nie potrafi to zmiana trenera nie pomoże...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Scarf90
0 / 0

Nowy selekcjoner kadry, Franciszek Smuda, o takich zarobkach
może jedynie pomarzyć. Kiedyś przyznał, że chciałby w klubie zarabiać około 100 tys. złotych na miesiąc. Okazuje się, że tyle dostanie w reprezentacji. Taką informację podał „Super Express".

To tylko grosze patrzcie na to:

Według wyliczeń gazety - Fabio Capello ma w Anglii (w przeliczeniu) ok. 2 mln zł miesięcznie, Guus Hiddink w Rosji 1,7 mln zł, a Marcelo Lippi we Włoszech - 550 tys. zł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E endrjuem
0 / 0

Chciałby zarabiać... 100 czy ileś tam tysięcy ale pytam się za co?? Za swoją nieudolność?? Za ciągłe kompromitacje polskiej reprezentacji? Niech ma etat powiedzmy 3 lub 4tysiące plus premie za sukcesy mogą być nawet idące w miliony zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atelion
+1 / 1

Ale jakie Smuda ma miec sukcesy, jak ku rwa w zadnym turnieju nie startowal ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kama1209
0 / 2

Zauważ, że w piłce ręcznej co roku jest jakaś impreaz (co 2 lata ME i co dwa lata MŚ)
Smuda jeszcze nie grał z reprezentacją na żadnym poważnym turnieju więc z kąd ma mieć jakiekolwiek sukcesy?
wcześniej z Lechem Poznań bardzo boprze radził sobie w Pucharze UEFA, był również szanowanym trenerem w Bundeslidze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zmaciejz
0 / 0

Za pracę ze specjalnymi płaci się więcej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krzyh94
-2 / 2

Ale i tak piłka nożna będzie naszym narodowym sportem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E endrjuem
-2 / 4

Niestety będzie... taka nasza poj.ebana mentalność... forma masochizmu, jako naród lubimy czcić wyłącznie nasze porażki... podobnie jak wszystkie nieudane powstania, histeria wokół smoleńska itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niedobrzyciel
-2 / 6

przestańcie wreszcie z tych piłkarzy ręcznych robić BOGÓW i chodzące cudowności... grr !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
9 91emperor
-1 / 3

napewno tyle nie zarabia i tyle gratuluje wyobrazni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kolopolo
0 / 2

Demot jest nie na miejscu. Podam kilka powodów:
1) Nie porównuj popularności piłki nożnej i piłki ręcznej bo ta pierwsza generuje dużo większe zyski.
2) Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej są co 2 lata w piłce nożnej co 4.
3) Mistrzostwa Swiata w piłce ręcznej są co 2 lata w piłce nożnej co 4.
4) Na igrzyskach olimpijskich występowanie piłki nożnej jest zupełnie inne niż w piłki ręcznej.
5) Wenta piłkarzy którzy grają w najsilniejszej lidze świata czyli Bundeslidze. Smuda ma samych z polskiej ligi która jest jedną z najgorszych w Europie i na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmmaniek
-3 / 3

Ale widzę tego, co Smuda zrobił będąc trenerem Widzewa, Wisły czy Lecha to już nikt nie pamięta. Trener ciota, piłkarze cioty. Trener jest dobry, piłkarze to profesjonaliści. Ale przypominam, że w piłce nożnej ważne jest również zgranie (kiedy mieli się zgrać, skoro Smuda szykuje młoda kadrę na Euro i większość to kadrowe żółtodzioby?) i morale zawodników. Tych rzeczy się nie "tworzy" od zaraz. Przegrywamy. Przypominam, że reszta świata nie stoi w miejscu. No i po prostu świeżość, poczucie, że można wygrywać i pewien rodzaj transu, luzu, który pozwoli grać tak, jak chcemy. Powodzenia Franek, pseudokibicami się nie przejmuj (chodzi tu o kibiców typu "przegrywamy, to cioty, wygrywamy, to Bogowie")

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gienek1615
0 / 2

PZPN, PZPN je*ać, j*bać PZPN !!! to jest jakieś nie normalne, taki debil ma 170 k złoty, łysa pała je*ana. Jeżeli miałbym mu dać prace to jego wynagrodzenie wynosiło by max. 10 k złoty.. Ciekawe co on tam robi, chyba tylko mówi : to jest piłka, a bramki są dwie, strzelaj tam , gdzie Ci się chce. Głupota PZPN. Pozdro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sid321
0 / 0

Sukcesy swoja droga, roznica w tej sytuacji wydaje sie byc wyzwanie ;) Szczypiornistow mamy niezlych ale zeby zrobic "cos z niczego" majac na mysli nasza pilke nozna, wynagrodzenie musi byc konsekwentnie wyzsze ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisu1
0 / 2

tylko ze piłka nożna jest o wiele bardziej dochodowym sportem a to sie ze soba wiąże .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ab86
0 / 2

Ciekawe kiedy miał ten sukces odnieść, w meczach towarzyskich? Błahaha, ale żenada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pizama
-1 / 1

z tym, że jak się skończą sukcesy w piłce ręcznej o "gladiatorach" usłyszymy jedynie jako ostatnią informację w serwisie sportowym. A piłkarze jakiego piachu by nie grali, na transmitowany mecz towarzyski przyciagną przed odbiorniki miliony widzów. Tak więc krzesełko Smudy o wiele bardziej parzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brylson
0 / 2

a jakie sukcesy smuda miał okazję osiągnąć ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Forest
-1 / 3

Jak to ktoś powiedział "tłum jest głupi" ponieważ uśrednia wszystkie opinie. Tak samo jest z opinią na temat piłki nożnej, głupi tłum mówi że piłka nożna to przeżytek bo nic nie wygrywamy od lat a mamy przecież tak wspaniałe sporty jak siatkówka czy ręczna. Tylko że na świecie... gówno kogo obchodzą te sporty, a jak osiągniemy coś w piłce nożnej to będą wiedzieć o tym wszyscy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FsPan
0 / 0

To jest śmieszne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sverir
0 / 0

Przepraszam, a gdzie wynagrodzenie trenera zależy od sukcesów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G generalny
0 / 2

Widać, że Bogdan trenuje ,bo jest dumny z takiej zaszczytnej posady, gdyby chodziło mu o kasę to wystarczyłoby mu Vive, kadra to tylko dodatkowy obowiązek ,bo praca w klubie wystarczajaco męczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D doniuu
+1 / 1

Wenta pracuje co najmniej od 2007 roku na tym stanowisku, a Smudę niedługo pewnie za coś wyjebią, więc musi facet zarobić na zapas :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djpavelas
0 / 0

przepraszam bardzo, a co niby Franek miał osiagnac skoro póki co to prowadził reprezentacje tylko i wyłącznie w meczach towarzyskich ... poczekajmy z ocenami przynajniej do ME.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anie4
0 / 0

Jak czytam te wasze teksty ze Smuda nie miał okazji się zaprezentować to aż mnie krew zalewa....A mecze towarzyskie to co? czy one nie są właśnie po to żeby sprawdzić swoje umiejętności??? Mecz towarzyski również jest transmitowany przez tv i na jego podstawie kibice również mogą ocenić postępy.... No chyba że to taka taktyka Smudy że specjalnie towarzyskie będą grać słabo...:) hehe, naiwni jesteście:))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ab86
0 / 0

Mecze towarzyskie są po to żeby sprawdzić różne warianty itp. Kto to będzie pamiętał za rok, czy dwa czy wygraliśmy z Kamerunem czy nie? To nie jeste takie istotne. Jakby Smuda wygrał wszystkie towarzyskie to byś powiedział(a), że osiągnął sukces? No bez jaj. ME się liczą, potem el. MŚ, MŚ... a nie mecze o pietruszkę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blaker44
0 / 0

E no ludzie minusujcie mnie ale za mało coś 11 tys. Skąd w ogóle takie informacje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shinobizu
-2 / 2

ok zakładając nawet, że te stawki są autentyczne, ale autor tego demota jest mocno niekonsekwentny! Wenta pracuje już bardzo długo jako trener reprezentacji miał okazję się wykazać na arenie międzynarodowej (turnieje) zaś Smuda nie miał okazji poprowadzić Polaków na jakiejkolwiek imprezie (większej) sportowej... nie możemy prorokować co będzie na euro bo tego nie wie nikt oczywiście mało kto jest optymistą, ale patrząc z drugiej strony to szczypiorniści jechali na Mistrzostwa jako jedni z faworytów, a w rezultacie byli tak słabi, że nawet nie mają (raczej) szans na wywalczenie sobie miejsca na Olimpiadzie
demot słaby i prezentuje nikłą wiedzę autora tak więc (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2011 o 11:35

K koniec1207
0 / 0

Nawet jak by zarabiał milion to i tak nic nie zmieni bo naszym się grac nie chce po co biegać za piłką skoro i tak dostają kasę czy wygrają czy przegrają. Zgrupowania w ciepłych krajach itp.Ja bym ich wysłał na zgrupowanie w Bieszczady do las a nie do 5*hotelu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidelana
0 / 0

a czy to trenera gra czy piłkarze bezmózgu? nie wypowiadaj sie na tematy na temat ktorych nie masz nic ciekawego do powiedzenia... MINUS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tarziii
0 / 0

w 2010 zajelismy 3 miesjce !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damianek2468
0 / 0

jeśli chodzi o smudę to nawet artysta w gównie nie wyrzeźbi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczor9
0 / 0

Po pierwsze Smuda tyle nie zarabia, po drugie, kiedy i gdzie miał osiągnąć jakiś sukces, jak nie brał udziału w żadnym pucharze, ani mistrzostwach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pierwoman
-1 / 1

Po pierwsze nie wierzę w pieniądze które zarabia Smuda, a po drugie autorze demota zastanów się kiedy Smuda miał osiągnąć jakiś sukces, jeżeli przejął kadrę ponad rok temu, kiedy reprezentacja była już po niedudanych eliminacjak MŚ (Smuda nie prowadził drużyny w żadnym meczu) a najbliższa i jedyna impreza międzynarodowa to Euro 2012. Ogar

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Reijo
+1 / 1

No tak, to jest główna cecha Polaków, widzą swoje wady nawet tam gdzie ich nie ma...

@autor

Myślisz, że to wynika z tego, że to Polska? ha... To wynika z popularności obu sportów, a nie z tego czyją reprezentację się prowadzi... I co? Myślisz, że gdzie indziej jest inaczej? Myślisz, że Raymond Domenech (przegrana z Białorusią u siebie na stadionie, skończenie Mundialu 2010 po 3 meczach) dostawał mniej kasy od Claude Onesty (mistrzostwo świata w piłce ręcznej)?...

Za to nie lubię części Polaków, zamiast doceniać to co osiągnęli, mają, wolą szukać swojej winy, tam gdzie jej nie ma.

[-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nilowz
0 / 2

Ale mnie GÓWNO obchodzi co osiągają nasi szczypiorniści w tym "sporcie". Mnie obchodzi POLSKA PIŁKA NOŻNA. I jeśli zaczniemy dobrze grać nie mm nic przeciwko jak selekcjoner będzie dostawał 0,5 mln.


PO DRUGI: AUTORZE puknij się w łeb. Powiedz mi jak Smuda miał osiągnać jakiekolwiek sukcesy skoro otrzymał reprezentacje dopiero po przegranych eliminacjach na MISTRZOSTWA W RPA.

Zacznij go krytkować dopiero jak osiągnie pierwszą PRAWDZIWĄ porażke, czyli np nie osiągniemy nic w EURO 2012.

ADMINIE GRATLUJE, ŻE DODAŁEŚ TO NA GŁÓWNĄ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zasim96
+1 / 1

Ej, skoro tyle ludu pisze negatywne komenty nt. powyższego demota, to skad on ma 3000+ mocnych? 0_o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artic6
+1 / 1

Smuda z piłkarzami pracuje rok,a Wenta 5 lat.Ale mimo to szacun dla pana Bogdana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eighthzone
0 / 2

Autor demota ma chyba problemy z podstawami marketingu i nie zdaje sobie sprawy, że znakomita część ludzi woli oglądać piłkę nożną. Wydają więcej pieniędzy na oglądanie tego sportu, a więc zarobki trenera są proporcjonalne do wielkości zainteresowania daną dziedziną sportu przez społeczeństwo. Nieważne czy mi się to podoba czy nie, tak jest i tak będzie dopóki, popóty medialność kopanej bedzie większa od rzucanej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domelo20
-2 / 2

Piłka nożna to najbardziej poje..any sport na świecie. W Polsce powinni tego zakazać, dzięki czemu Polacy żyli by znacznie dłużej, z tego powodu że znacznie mniej by się denerwowali ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Quatro
0 / 0

Ale co Smuda mógł na razie wygrać? Nic bo na razie szykuje piłkarzy na Mistrzostwa, sukcesów nie miał na początku nawet Wenta, którego piłkarze ręczni też ostatnio zawodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ketrab444
0 / 0

Zauważcie że franek ma "gorszych" zawodników, oraz miał mniej czasu na odniesienie jakichkolwiek sukcesów. Przeciez niemogliśmy wygrać mundialu bo są od nas lepsi. -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas02
-1 / 1

Pewnie Wenta dodał tego demota ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Saava
0 / 0

Raczej jest odwrotnie proporcjonalne ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem