Jeszcze 4-8 lat POPiSu i o godziwej emeryturze mogę zapomnieć, a jeśli coś za głośno powiem nie tak, rozgonią
mnie tak jak Kaczyński rozganiał "Białe protesty". Świetny demot!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 marca 2011 o 12:20
Za 2 lata ZUS'u i KRUS'u nie będzie. Obecna ustawa o OFE przedłuży agonię tych instytucji właśnie o mniej więcej 2 lata. Inaczej padliby jeszcze przed wyborami.
D.T i J.K (nie podaję nazwisk bo wolność słowa powoli upada w Polsce) to najgorsi politycy jakich widział ten kraj... Niestety przy każdych wyborach ludzie pamiętają tylko o 2 partiach PoPis, chociaż w Polsce mamy ich o wiele więcej.
@sebasss racja w 100% też tak uważam, @lopez777 co do linczu to nie wiem czy jesteśmy w stanie to zrobić, ewentualnie jakaś część z nas bo na pewno nic wielkiego nie będzie, bo jeżeli coś miało by być to te partie nie miały by takiego poparcia. Ale jeżeli już to chętnie po drodze odwiedziłbym ojca dyrektora i tą całą mafie w sukienkach.
ZUS i KRUS to państwowe instytycje, których działalność gwarantuje świadczenie ubezpieczeń społecznych, więc nie mażna tego zlikwidować. Ich istnienia się nie podważa i koniec. Jak by je zlikwidowano to co najwyżej można by powołać pod inną nazwą, nie da sie je zastąpić prywatnym podmiotem. krd88 masz pojęcie o śrubokręcie...
@ciastolin - państwo ma mnie za idiotę i uważa, że nie umiem rozporządzać własnymi pieniędzmi. To do mnie należy decyzja jak, ile i kiedy uzbieram sobie pieniądze na emeryturę. Zobacz ile kasy jest wpłacane przez 40 lat pracy, a ile możesz dostać tej emerytury. To kpina.
Zastanawiam się, ile jeszcze będą kraść, kłamać i kręcić, by utrzymać się przy władzy. Ile razy będą musieli okraść ludzi z wypłat i emerytur, czy uciszyć kogoś w sądzie. Mam dla nich tylko cztery słowa: kończ waść, wstydu oszczędź.
@dorejest - nie wiem czy pamiętasz, jak rząd PiS tylko się kłócił i nic więcej nie robił. Kłócił się tak, że ludzie mieli ich dość i po 2 latach mieliśmy nowe wybory. @spartakus01 - widać, że polityką się nie interesujesz. na foto jest Jarosław Kaczyński. Między nimi jest różnica w wyglądzie. @kiciaman1103 - demot nie miał na celu obrażenia Pana Adama, tylko tych dwóch panów z obrazka. Ale między nimi jest ogromna różnica: Adam Małysz to wielki człowiek, wspaniały sportowiec, który do tego co ma doszedł ciężką pracą, treningami. Gdyby nie praca, nie osiągnąłby takiego sukcesu. Pan Tusk i Kaczyński dostają kasę za nic, za niespełnione obietnice. Nic nie robią. Pan Adam odszedł w szczycie formy. Tusk i Kaczyński muszą odejść, bo są fatalnymi i zakłamanymi politykami. A napisałem, że powinni wziąć przykład z Adama tylko dlatego, że temat zakończenia kariery jest obecnie na czasie. Nie przyrównuję panów z demota do Pana Adama, bo to różnica jak między dniem a nocą.
krd88- Juz chyba raz to powiedzialem ale powtorzyc nie zaszkodzi. W tej chwili rzadzi PO i PSL i nawet jakby JK mocno chcial wprowadzic jakas zmiane to i tak by nie weszla gdyby nie spodobala sie rzadzacym. Jak rzadzil PiS to wrecz przeciwnie- zaczynalo sie cos dziac tzn rozpoczeto proces lustracji czyli ujawnianie teczek komuchow co by pozwolilo po czesci ich unieszkodliwienie, po 2gie utworzono CBA- o tym ze korupcja jest dosc powszechna w Polsce to chyba wszyscy wiemy. Powinniscie pamietac o korupcji w pilce noznej i co sie dzialo jak CBA zaczelo dzialac (m.in.) Zapewne czesc z was zaczela sie zastanawiac to czemu w takim razie teraz nic nie robia? Od razu odpowiem- o nowy rzad wprowadzil tam na posaki swoich ludzi. Na poczatku 2007 (kiedy juz jakis czas rzadzil PiS) wzrost PKB do 7,4% - w porownaniu do 2005 (3,7%). Chociaz sami zobaczcie: http://tyche44.salon24.pl/197863,osiagniecia-rzadow-pis-i-po. Proponuje przeczytac do samego konca.
A teraz podam przyklad tego co robi rzad PO PSL: jak nam wiadomo ostatnia powodz w Polsce przyniosla ogromne straty i nalezaloby cos tym zrobic. PiS zglosil wniosek o utworzenie na Polskich rzekach systemu odprowadzania wody po pierwsze w celu zapobiegania powodziom po drugie zwiekszenia ilosci slodkiej wody (sposrod panstw europojskich na glowe mieszkanca w Polsce przypada najmniejsza ilosc slodkiej wody). Wniosek zostal przez sejm odrzucony i skomentowany przez szanownego pana prezydenta "z woda tak to juz jest- przyplywa i odplywa". To jest w sumie maly przyklad modernizacyjnej dzialalnosci nazego obecnego rzadu. Jedyne co rzadowi skuteczne sie udaje to straszenie ludzi PiSem, wmawianie ze sa klotliwi, nic nie robia i tylko Smolensk na okraglo. Co prawda gdy pokazuje sie w telewizji wypowiedzi ludzi z PiS to wlasnie urywki zwiazane ze Smolenskiem stad takie przekonanie wielu ludzi ktorych pytam czemu nie lubia PiS. Powiem tylko tyle ze jest to metoda uzywana za PRLu- czyli oczernianie, robienie furiatow z ludzi ktorzy wyznaja uwazane przez media za starodawne wartosci jak honor, wiara, ojczyzna - wartosci dzieki ktorym Polska nadal istnieje, a z ludzi ktorym zalezy wylacznie na pieniadzach i wladzy robic dobrodusznych, wzpanialomyslnych, ubierac ich w rozne ladne slowka itp. Rodzi sie pytanie po co to wszsytko, jaki jest tego cel? W celu uzyskania odpowiedzi poecam film: http://niezalezna.pl/6005-jak-zniszczyc-panstwo. Wiekszosc ludzi niestety nie wie co tak naprawde dzieje sie za kulisami. Jesli jest ktos tym zainteresowany to zapraszam na takie stronki jak niezalezna.pl, solidarni 2010.pl, polska.hotnews.pl. Moze jest wiecej takich portali ale ich nie znam.
Rowniez jesli komus przyjdzie do glowy ze np. wyzej wspomniana lustracja byla niekonstytucyjna i to tylko pograzylo PiS to radze wpisac w google "afery PO", resztę pozostawiam do przemyslenia.
Co prawda to wszsytko co napisalem jest pobiezne, ale musze przyznac ze moja wiedza jest dosc ograniczona na ten temat, sam zaczalem sie tym interesowac po katastrofie z kwietnia 2010. Mam gleboka nadzieje ze to co napisalem okaze sie przydatne przynajmniej dla czesci z Was. Pozdrawiam.
A pan Napieralski w ogóle nie powinien się nawet pojawiać w polityce (podobnie jak całe SLD). Ogólnie nie wiem o co w tym rządzie się kłócą. Tutaj Smoleńsk (PiS), tam z kolei dorzucanie węgla do machiny upadku tego państwa(PO), a za drzwiami czyha SLD, czyli prawdopodobnie ostatni gwóźdź do trumny. Jeżeli to państwo ma gdzieś dojść, to musi odejść od socjalizmu, a nie siedzieć w nim i powoli dogorywać. Proponuję, by w następnych wyborach nie dać się ogłupić propagandzie typu "Jeżeli tak zagłosujesz, to będzie to stracony głos" lub "Chcesz doprowadzić do powrotu rządów pisiorów? Nie? To głosuj na PO!". Zróbcie mi tą przyjemność, zamażcie przynajmniej część wad demokracji i głosujcie: raz- tylko według własnych przekonań, dwa- nie głosujcie zasadą "albo on, albo głos zmarnowany" oraz trzy- proszę was! Zapoznajcie się chociaż trochę z programami partii i oceńcie co jest pustym sloganem, a co ma jakąś wartość!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 16:52
A dla mnie demot głupi i już tłumacze dlaczego: Oni dostają co miesiąc ponad 10 000zł i jeszcze pokrycie wydatków służbowych (nie tylko), a do tego mają prestiż i władzę. Czy ktoś z was mając tyle co oni nie napracowywując się zbyt wiele chciałby z tego zrezygnować. I to nie oni powinni zakończyć kariere tylko MY powinniśmy zakończyć ich kariere - tak jak to zrobiliśmy z Oleksym i Millerem Leszkiem. To od NAS zależy czy będziemy im płacić i dać sobą sterować (do pewnego stopnia). Więc jeśli podejmiemy decyzje że ich już nie chcemy to idziemy głosować na kogoś innego. A dopuku będą ludzie na nich głosujący oni nie odpuszczą, i nawet jak wy ich nie checie to ktoś ich jednak chce, bo ich wybiera. Za to że Tusk tyle nakłamał już mojego głosu nie dostanie, i ten drugi pieniacz też nia ma co liczyć. A co z wami>?
@Qrvishon - oczywiście, to my powinniśmy zakończyć ich kariery. Człowiek myślący dojdzie do tego - zabierzemy im władzę, a oni się oddalą ze sceny politycznej. A niestety w Polsce głosują sondaże, a nie obywatel. Ludzi samodzielnie myślących w Polsce mamy niewielu. Dlatego trzeba otworzyć rodzinie, znajomym oczy i zabrać korytko panom z PIS, PO, SLD. No i kolejna sprawa - zlikwidować demokrację. Bo jak widać, ludzie na polityce się nie znają i skąd mają wiedzieć na kogo głosować - TV im podpowiada. Niestety każe głosować na tego, kto więcej dał w łapę. Zobaczcie jak to jest - uważają, że jesteś idiotą, więc musisz płacić na ZUS i NFZ, bo nie będziesz miał za co się leczyć. Ale jesteś na tyle mądry, że wiesz na kogo zagłosować w wyborach.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 21:41
Nie wiem czy gorsi by byli, to są totalni idioci, w ogóle nie dbają o dobre interesy kraju, sprzedają tylko, no teraz nie będą bo właściwie już nie ma co. Mają pretensje do rządów komunistów a prawda jest taka że wtedy nasz kraj rozwijał się naprawdę, budowano drogi, rozwijał się przemysł a zadłużenie kraju było nieporównywalnie małe do obecnego a teraz długu do c###a nic nie ma więc nie ma z czego spłacić. Kto rządzi tym krajem?
Boze, Korwin Mikke to najwiekszy populista, jaki moze byc ! On wyglasza tylko czcze hasla, ktore sa na tyle radykalne, ze trafiaja szczegolnie do tej mlodej czesci spoleczenstwa, ale wiekszosc z jego postulatow jest niemozliwa do zrealizowania i przy okazji jest idiotyczna, jak np. to, ze gdyby zostal prezydentem, to rozebralby stadion narodowy w Warszawie. Ale co tam, jest za legalizacja marihuany, a to najwazniejsze. Taki Kuba Wojewodzki polityki, mlodzi mysla, ze jest fajny.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 9:04
Widząc ostatnie dwa komentarze u góry, wiem dlaczego w kraju rządzą tylko 2 partie i nic się
nie zmieni. Wydaję mi się, że najważniejszym argumentem Mikke jest obniżenie podatków, i w
końcu odsocjalizowanie tego biednego państwa. A nie to, że ludzie będą mogli palić trawę
legalnie - to jest populizm. "Najlepszy polityk to taki, który nic nie zmienia." Tylko idiota może
tak twierdzić (albo 15-letni dzieciak). A idiota głosuje na idiotów, i wtedy sytuacja jest taka
jak na obrazku.
Dziękuję, dobranoc.
A teraz, drogie dzieci, minusujcie misia bo Wam misiu pojechał od idiotów! ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 10:40
@zerozero7, jak najbardziej się zgadzam. Ludzie go widzą takiego, jakiego pokazują go w TV, czyli urywki wyjęte z kontekstu. @Mateuuuusz, skoro dobry polityk to taki, który nic nie zmienia, to nadal chciałbyś żyć w Państwie, gdzie cukier i mięso są na kartki, a Twoja matka zarabia 20$ ? Oczywiście obecny ustrój jest też zły, bo idioci głosują na cwaniaków. A skoro uważasz, że pomysły Korwina są świetne, a wprowadzenie świetnych pomysłów zrujnowałoby kraj, to radzę się nad sobą zastanowić i udać się do psychologa, bo coś jest z Tobą nie tak.
@Mateuuuusz - jeśli podatki spadają, człowiek ma więcej pieniędzy na konsumpcję, czyli większą zdolność nabywczą.. Więc kupuje więcej i tak naprawdę więcej trafia do budżetu. Po co utrzymywać urzędników ? Oni są niepotrzebni. Nauczyli się siedzieć i nic nie robić. Mogą zostać policjantami, jeśli mają predyspozycje fizyczne. Bo Korwin na policję chce przeznaczyć 50% kasy więcej. Urzędnicy będą mogli otworzyć własne interesy, albo zatrudnić się u kogoś innego. Bo po obniżeniu podatków, zniesieniu ZUS'u, po zlikwidowaniu podatku dochodowego powstanie masa nowych interesów, wiele miejsc pracy, ludzie będą więcej kupować, bo będą mieli więcej pieniędzy (których nie zabierze i nie przeżre im Państwo). Pojawią się prywatne kasy chorych, konkurujące ze sobą, które też będą potrzebowały ludzi. Tam może iść te 500.000 urzędasów. Pojawią się też prywatne fundusze emerytalne. Także spokojnie, ci ludzie mieliby pracę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 11:26
@Mateuuuusz - szkoły byłyby prywatne, więc ci nauczyciele by zostali. Lekarze też, bo szpitale byłyby prywatne. Policjanci mieliby dobrze, bo wydatki na policję zostałyby zwiększone o 50%. Poczytaj o Korwinie, bo wiesz o nim bardzo mało. A Egipt... Polacy zrobią go jeszcze przed wyborami, niech się tylko ciepło zrobi.
PKP to najlepszy przykład, jak zniszczyć coś poprzez prywatyzację. Także Wasiprywatyzatorzy przekonali mnie, że państwo musi trzymać jednak gospodarkę w swoich rękach. Imwięcej prywatyzują tym bardziej rozwalają Polskę
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 21:44
@ciastolin "PKP to najlepszy przykład, jak zniszczyć coś poprzez prywatyzację" - za wikipedią: "[o PKP]jedynym akcjonariuszem jest Skarb Państwa", "[o prywatyzacji] W powszechnym odczuciu reforma nigdy nie została sfinalizowana, a w 2005 została praktycznie zatrzymana" - gdzie tu masz cokolwiek prywatnego?; Inny przykład: narzekasz na brak papieru toaletowego albo stoisz w kolejkach po niego jak 30 lat temu?
10 powodów dla których warto poprzeć Janusza Korwin-Mikke:
1. Jeden z najważniejszych punktów. Pewnie chciał(a)byś żyć na starość z emerytury większej od 100
zł? Chyba jesteś świadom/a że banda czworga wyższej Ci nie zaoferuje? Oczywiście JKM nie da Tobie jej osobiście,
ale nie przeszkodzi Ci w gromadzeniu oszczędności. Przez co jeśli będziesz odpowiedzialny/a to możesz być na
starość milionerem, a jeśli nie będziesz odpowiedzialny Twój problem. 2. Jesteś liberałem lub/i prawicowcem? UPR-WiP to jedyne w Polsce partie liberalne, więc nie możesz na nich nie zagłosować, są też prawicowe. Te w sejmie wbrew pozorom nie są 3. Chcesz by płacić za leczenie tylko wtedy jeśli tego potrzebujesz, w
dodatku taniej i lepiej? Dziś to nie możliwe, a z nim tak 4. Chcesz aby ktoś kto nie pracuje dostawał tylko trochę
mniej pieniędzy od przeciętnych wynagrodzeń tych, którzy pracują? Jeśli tak głosuj dalej na tych co zawsze.
Chcesz zmian, głos na JKM. 5. Chcesz bez problemów otworzyć i prowadzić działalność gospodarczą? 6. Chcesz zarabiać więcej
niż dotychczas? Aby kobieta nie musiała pracować i mogła się w tym czasie zająć sobą? A nie tak jak teraz, że
system poprzez niskie wynagrodzenia ZMUSZA oboje rodziców do pracy. 7. Chcesz być wolny/a od ingerencji państwa
w Twoje życie? 8. Chcesz naprawy sądownictwa? 9. Chcesz aby ruskich agentów których w PO i SLD pełno oraz innych
odpowiedzialnych za szkody wyrządzone państwu wysłać za kratki? 10. Chcesz ograniczenia biurokracji do
niezbędnego minimum? Tylko JKM.
UWAGA: Niestety nie radzę na niego głosować nierobom chcącym żyć za socjal. Nieodpowiedzialnym ludziom którzy przehulali by od razu całą swoją
kasę albo tym winnym, którzy pójdą siedzieć. Reszta powinna byc zadowolona. Nie macie nic do stracenia a zyskać możecie wiele.
Ja wiem czego chcę i głosuje zgodnie z poglądami. Tak jak każdy popierający te partie. Ale elektorat pozostałych partii nie wie dlaczego na nie głosuje. A teraz bardzo trudne zadanie dla popierających PO, PiS, SLD, PSL. Wymieńcie chociaż 5 punktów przemawiających za Waszą partią, które pomogą Wam i Polsce. Większość z Was jest w stanie wymienić tylko jeden "PiS/PO bo z dwojga złego mniejsze zło" Ale taki argument się nie liczy, dlatego napisałem, że zadanie będzie trudne. Pamiętajcie, że tylko i wyłącznie poprzez wybieranie "mniejszego zła" jesteśmy zmuszeni wybierać "mniejsze zło" gdyż większość głosuje przeciw, miast głosować za.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 18:56
@Mateuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusz który argument jest niepodważalny? Że urzędnikom się nie spodoba
to, że zostaną zwolnieni za nic nie robienie i zaczną robić protesty? No i co z tego? Czemu mamy
komuś płacić za nic nierobienie? Po drugie systemu który chce Korwin wprowadzić nie wziął
znikąd. Świetnie się rozwijał w Ameryce i każdy chciał wtedy do niej uciec. Tak dobrze tam było. To nie jest żadna
utopia. A nawet gdyby system ten wcześniej nie istniał to lepiej walczyć o lepsze, normalne życie niż od razu się poddawać wybierając mniejsze zło.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 21:15
@Marcinek6000 - Mateuuuusz to zwykły, socjalistycznie myślący element. Widać, że niereformowalny. Trudno, trzeba działać, żeby takich jak on było jak najmniej.
@ciastolin fakt jest nas mało, tych myślących zawsze bylo mało, ale to nie ten który głosował zgodnie z poglądami powinien się wstydzić. I szczerze wątpię, żeby 97% głosujących na PO, PiS, SLD, PSL głosowało zgodnie z poglądami. Bo w końcu te partie nie mają nic do zaoferowania. Raczej głosowali przeciw i to tacy właśnie ludzie powinni się wstydzić, bo mamy dziesiątki partii w Polsce i na pewno któraś byłaby zgodna z poglądami.
@marcinek6000 w pełni się z Tobą zgadzam, bo sam jestem w tej samej sytuacji. Nie głosuję na tę czy inną partię bo w 100% się z nią zgadzam i wiem że pełno partii pozaparlamentarnych bardziej mi leży. Jednak w Polsce, na wzór USA czy Wielkiej Brytanii, scena polityczna polaryzuje się, i zostaną trzy partie. Trzeba wybierać najmniejsze zło jeżeli nie jest się za żadną z nich.
@ciastolin zauważ, że gdyby nikt nie wybierał "mniejszego zła" to w Polskim parlamencie już dawno nie byłoby tych partii które są. Rozumiem wybieranie mniejszego zła wtedy kiedy nie ma innego wyboru, ale jeśli Twoje ugrupowanie także startuje w wyborach to nie poparcie go jest głupotą. To są głosy zmarnowane, popierając swoją partie zwiększasz jej szanse i zmniejszasz szanse tym których nie chcesz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 marca 2011 o 15:30
Święta prawda,ale co się dziwić,że nie kończą? Mają full kasy i wszystkie materialistyczne rzeczy.( i oczywiście jak widać to im wystarcza) Nawet nie mogę na nich patrzeć
@Smetana może i racja,ale Adam doceniał wartości,które dla człowieka są najważniejsze (miłość,przyjaźń itp.) Myślę,że ci dwaj na górze nie wiedzą co to prawdziwa przyjaźń,bo oni pewnie mają ją za kasę,a to już nie jest wartość po mojemu
Tusk jest w porządku, ale tego pana po prawej (czy on już czasem nie umarł ? Nie odróżniam tych kaczorków.Poza tym po ostatnich aferach Tusk + Kaczor + ściśnięcie dł
no obrazek jest genialny..
jeden jest najlepszym premierem jakiego kiedykolwiek miała Polska na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat, a drugi to LECH Kaczyński, więc on to już faktycznie ma z czego zrezygnować.
Mogli by w końcu oddać władzę ludziom po odpowiednich studiach, mających odpowiednie kwalifikację i właściwy "image", aby Polska nie była pośmiewiskiem na arenie międzynarodowej...
Gdyby chociaż właściwie się odnosił jeden do drugiego i zajmował tym czym powinien, a nie mąceniem wizerunku drugiego.
Tak się nie stanie,bo coś ich różni-Małysz pomimo ogromnych sukcesów pozostał normalnym człowiekiem a im władza do główek uderzyła- szczególnie Słońce Peru tak łatwo jej nie odda.
Człowieku trafiłeś w sedno sprawy- masz kompletną rację! Gratulacje!
Tylko, że jak Małysz odchodził- płakaliśmy z rozpaczy, że odchodzi Mistrz- gdy oni by odchodzili, naród też by płakał- ale z radości :D byłoby to wielkie święto narodowe
@krd88 ty porostu chcesz nas jeszcze do większego bagna wrzucić, nie wiem dlaczego jest tam moda na nic niewnoszące, suche, stare, ogólnikowe hasła Korwina.
@Times - hasła Korwina są od lat niezmienne. On nie zmienia sloganów pod publikę, tylko od lat mówi o tym samym, bo po co zmieniać coś, co jest dobre. Jeśli Twoim zdaniem hasła Korwina są suche, ogólnikowe i nic niewnoszące... to chyba pomyliłeś Korwina z PO, PIS albo SLD. To właśnie oni od lat faszerują nas sloganami typu "Polska jest najważniejsza" i innymi nic niewnoszącymi pierdołami. Uargumentuj mi, że program PO, PIS, SLD są dobre dla kraju i budżetu. I to ja nie wiem, dlaczego jest moda na suche, nic niewnoszące, stare i ogólnikowe slogany PO, PIS, PSL, SLD. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że Korwina nie ma w TV. A jak go pokazują, to pokazują urywek wyjęty z kontekstu, gdzie wychodzi na oszołoma...
@krd88 "oni od lat faszerują nas sloganami typu "Polska jest najważniejsza" i innymi" zgadnij czyim hasłem wyborczym było/jest "wolność i praworządność"; "od lat mówi o tym samym" w latach '90 chciał podatku liniowego - wiele osób się do tego przekonało i... nagle stwierdził, że liniowy jest zły i forsuje podatek pogłówny. "wychodzi na oszołoma" czemu Borowski, Jurek czy Piskorski nie wychodzą na oszołomów, mimo że mają zbliżone poparcie? Bo "reżim się go boi"?! JKM mówi wiele mądrych rzeczy zwłaszcza o gospodarce, ale to wszystko potrafi spieprzyć innymi sprawami - on jest bardziej showmanem niż politykiem.
niezmienne bo nie miał JKM jeszcze szansy sprawdzić w praktyce, że tak się nie da jak mówi ... mnie osobiście by nie przeszkadzało, gdybym miałam więcej warunków do prowadzenia tylko i wyłącznie domu i nie musiałabym pracować zawodowo, ale czy wszystkim się to spodoba? zastanówcie się nad tym, zanim wybierzecie "przeciwko" komuś kogoś, kto popiera karę śmierci (ponoć to taki wstyd, że jeszcze czegoś tam w tej sprawie nie uchwaliliśmy europejskiego), bo z JKM jeszcze nam ją przywrócą. I jest z tego co mi wiadomo dość konserwatywny obyczajowo. Osobiście to akurat mi pasuje :) Zresztą tak go chwalicie, bo jeszcze nie rządził. Po roku też byście go dali do odstawki jak wszystkich. Grunt to wierność swoim poglądom, a w polityce wcale nie jest tak prosto. Masz obietnice i postulaty, szczerze chcesz je realizować - taki układ sił w sejmie, taki w senacie, takie coś tam - i wiążą ci ręce ... łatwo komentować sprzed ekranu, oj łatwo ...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 16:20
Cyrk się zmieni w prawdziwy Sejm. Zmniejszy się liczbę posłów i senatorów do minimum i zajmie się tym, czym należy się zajmować. Ale żeby to osiągnąć, nie wolno głosować na PO-PIS-PSL-SLD. Głos na nich to głos zmarnowany.
Akurat wybór jest jedynie pomiędzy tymi czterema partiami. Reszta to nic nie znaczące partie kanapowe. Ich ilość posłów w sejmie (zero) świadczy że nie mają nic do powiedzenia.
@ciastolin - i jeśli każdy będzie wychodził z tak debilnego założenia jak Ty, to właśnie nadal nie będzie porządnej partii w sejmie. Przecież to logiczne, że jeśli zagłosujesz na partię spoza sejmu, to dajesz jej większe szanse, a zabierasz szansę PO, PiS, PSL, SLD. Proste ? I nie wychodź z założenia, że nie głosuję, bo oni nie mają szans. To daj im szansę ! Zrozumiano ?
Ta, i kto ma być premierem, jak nie Tusk? Napieralski? Człowieku, za dużo telewizji się naoglądałeś. PO to jest na ten moment najmniejsze zło. Śmiać mi się chce, że dzieciaki komentują w ten sposób rzeczy, o których wiedzę czerpią z Polsatu albo Onetu.
niby co masz? uuuu ? to aż takie straszne? ja mam do Tuska: kłamstwa, prywata, podwyżki, sprzedanie państwa, sianie nienawiści, konformizm, rusofilstwo kosztem ojczyzny, podwyższanie podatków, zagrabienie mojej przyszłej emerytury... pozdrawiam
Ta... A Tusk miał być takim świetnym politykiem, który miał zmienić oblicze kraju. Dopiero teraz (z resztą jak zawsze) naród przejrzał na oczy, kogo wybrał. Gratuluję. Poza tym PO to wg was mniejsze zło. A komu zawdzięczamy zwiększenie podatków itp.? Ślepi jesteście? Tusk potrafi stanąć przed narodem, bezczelnie go okłamać i nic sobie z tego nie robić!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 12:14
Mam prosbe do rodakow: nie glosujcie na tych ktorzy juz byli (czytaj: PO i Pis). Byli u wladzy i zbyt wiele sie nie zmienilo. A ja swoj glos oddam na nowe pokolenie w SLD
To chyba naprawdę masz 14 lat jak liczba w nicku, bo nie pamiętasz rządów SLD. I nie pieprz, że to nowe pokolenie - za nimi stoją ci sami - Urban, Miller, a gdzieś w tle i Jaruzelski.
SLD już byyyyłoo bardzo długo. I ciągle jesteśmy w tyle za wszystkimi, właśnie dzięki nim. Dobrze, że 14-latkowie jeszcze nie mogą głosować, masz jeszcze 4 lata, żeby dojrzeć - powodzenia!
@ZiemniakPospolity ty chyba masz 14 lat jak nie wiesz o co chodzi z numerem w moim nicku. To numer pewnego piłkarza ale ty jeszcze nie dorosles do tego zeby zrozumiec. A jak masz cos do powiedzenia to powiedz na kogo zaglosujesz?? Pewnie na PIS moherze...
zgadzam się! porównanie nie na miejscu! Adam odchodzi bo jest wielki i chce odejść niepokonany, taki jakiego chcielibyśmy zapamiętać a te BAŁWANY nie dorastają mu do pięt i ich zakończenie kariery powinno miec zupełnie inne powody.
Niektórym Tusk nasrałby do talerza a oni by to zjedli i jeszcze powiedzieliby, że im to smakuje. Ja wiem, że młodzieżówka PO to banda imbecyli, która minusuje normalne wypowiedzi sama nie mając nic do powiedzenia.
Nie mogą jeszcze zakończyć kariery! Mają do zdobycia kryształowe kule za kilometry autostrad, zniszczenie bezrobocia, zwiększenie zarobków etc., etc. I jakże mogłoby zabraknąć w ich dorobku medali za ogromny wzrost gospodarczy, ekonomiczny oraz stworzenia państwa będącego potęga pod każdym względem na miarę światową! Albo właściwie Słońce Peru wystarczy, niech spier*****ą...
@dobrejest strescil wam dokonania 3 ostatnich rzadow i z faktow wynika ze z 3 najwiekszych obecnie partii najlepszy
(albo najmniej zly jak kto woli) jest PiS co nie zmienia faktu ze najlepiej bysmy zrobili odsuwajac te 3 swinki od
koryta i dopuscic nowe, szkoda tylko ze w tym kraju wiekszosc ludzi to tacy ktorzy uwazaja ze trzeba glosowac na PO aby PiS nie byl u wladzy jak sie ich spyta dlaczego to nie wiedza co powiedziec ,albo ze trzeba glosowac na PiS bo w radyjku tak mowia albo wrescie tacy ktorzy tesknia za stara wladza
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 13:44
A ja się pytam gdzie na tym zdjęciu jest banda komuchów? Już nie będę pisał, żeby Napieralski kończył karierę
w wieku 35 lat... Niestety on ma już umysł wyprany i to widać wyraźnie. Na każdym przemówieniu nie mówi z głowy,
ale z pamięci - rzuca regułkami, które wykuł parę godzin wcześniej. To człowiek zupełnie bezpłciowy, a ludzie
mu wierzą... to chyba jakieś zombie. Wystarczy zaczepić go na ulicy żeby przekonać się, że nie ma żadnego
pojęcia o polityce, a jego osobę można streścić w 2 literach: PR. http://www.youtube.com/watch?v=0WoFYG1nIWY&playnext=1&list=PL3876A0BC12B45411
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 marca 2011 o 15:18
Też o tym pomyślałem, ale było już za późno - demot trafił na główną :P Ale jak by nie patrzeć, ci dwaj panowie to też socjaliści. I oni wszyscy: PO, PIS, SLD rzucają hasełkami, bez konkretów.
Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce, zebrać się i stworzyć obywatelski projekt ustawy o KADENCYJNOŚCI W ODNIESIENIU DO POLITYKÓW. Tak aby każdy z nich po maksymalnie dwóch kadencjach musiał zrobić sobie co najmniej jedną kadencję przerwy, dzięki temu ograniczymy nepotyzm, umożliwimy większą fluktuację, odświeżymy izby :), damy szanse młodym, zdolnym i może niektórzy politycy co siedzą od 20 lat w sejmie przestaną wpisywać jako zawód POSEŁ tylko wezmą się za normalną pracę i poznają problemy życia codziennego z punktu widzenia zwykłego obywatela!
@krd88- partia PO (z bólem serca to pisze) dla polskie sytuacji ekonomicznej jest najlepsza, bo jest to partia liberna. Nie jesteśmy tak bogatym krajem jak Niemcy, czy Holandia żeby pozwolić sobie na taką doktrynę polityczną jaką propagują owe kraje (tj. socjal-demokracja). Drażni mnie jedynie w PO to, że Komorowski, czy Tusk przed wyborami obiecują większe emerytury, zniżki dla studentów etc. jest to fizycznie niemożliwe bo parta liberna NIE MA tych rzeczy zwartych w swoim REALNYM planie politycznym- to się nazywa odmóżdżanie Polaków.
Nazywają się liberałami, ale nimi nie są. Nie dajmy się oszukiwać. Popieranie socjalu, ZUSu itd. to domena socjalistów. I PO jest partią socjalistyczną. Tak jak piszesz, odmóżdżanie Polaków. Druga rzecz, że przez TV można wcisnąć Polakom (i nie tylko) wszystko, jak leci. Więc odwraca się sprawy gospodarcze jakimiś Libiami, Egiptami, a nie pokazuje się, że u nas jest padaka i tak naprawdę należy również wyjsć na ulicę lub odstrzelić tych złodziei.
CukierkowaDama
PO to parta liberalna? ? Ludzie trzymajcie mnie, od kiedy zwiększanie podatków, ograniczeń, bzdurnych praw itp jest liberalne. Nóż się w kieszeni otwiera..
W jaki sposób można oceniać pracę Jarosława z teraźniejszą kondycją Polski jak on od bardzo dawna nie jest przy władzy. Gdyby nie on i jego brat, w Warszawie nie byłoby Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Kultury Kopernik, a co najważniejsze metra do stacji Wileńska. Odkąd na krzesełku prezydenta warszawy zasiadł szanowny gruby tyłek Waltz warszawa stanęła w miejscu (powstał stadion legii ale kosztem pieniędzy przeznaczonych na odnowę dworca). Dlatego sądzę że pan po lewej powinien ustąpić ludziom z jakąś wizją a nie kartką pełną obiecanek.
Nie wiem jak mozna porownywac te trzy osobistosci? Przeciez Malysz to sportowiec, sportowcy sa w Polsce generalnie lubiani(nieliczac niewielkiej grypy trolli i zakompleksionych frustratow), a politycy? Wystarczy tylko wspomniec, ze zadna w Polsce partia nie wygrala wyborow 2 razy z rzedu i zaden premier konczac urzedowanie nie mial wiecej ocen pozytywnych od negatywnych(poza Marcinkiewiczem, ktory rzadzil zbyt krotko, by ludzie zdazyli go znielubic). Politycy sa nienawidzeni, ale nie z powodu ich nieudolnosci, lecz dlatego, ze Polacy maja tendencje do obwiniania innych za wlasna nieporadnosc zyciowa. Innymi slowy, jesli ci sie w zyciu nie wiedzie winny jest rzad, premier, prezydent czy ministrowie.
Niestety w ten model Polaka niedoleznego idealnie wpasowuja sie polskie media, ktore jak tylko moga, naglasniaja wydarzenia negatywne, jak np. afery, tragedie, ludzkie nieszczescia. Bardzo rzadko mozna natomiast uslyszec chocby pozytywna wzmianke. Niemal calkowicie zostaly pominiete fakty, ze rzad pana Donalda Tuska wybudowal ponad 1500 orlikow, podpisal najwiecej umow na autostrady i drogi w historii polskich rzadow po 1989r., ze zniesony zostal pobor do wojska, wprowadzona abolicja podatkowa, wyprowadzona wojska z Iraku, pensje nauczycieli wzrosly o przeszlo 10%. Zamiast tego wiadomosci zwiazane ze Smolenskiem walkowane byly przez bite kilka tygodni.
Dzialalnosc mediow w Polsce ma oczywiscie adekwatny do tego odzdzwiek wsrod nastrojow spolecznych. Polacy sa niestety narodem bardzo glupim, latwym do zmanipulowania, zwlaszcza wsrod najmlodszych grup spolecznych. Mlodziez bowiem zawsze nastawia sie przeciwko partii, ktora aktualnie sprawuje rzady, co o ich samoswiadomosci swiadczy naprawde bardzo negatywnie.
I jeszcze taka mala dygresja ode mnie - gdyby Malysz postanowil ktoregos dnia wziac sie za polityke, to zostalby przez ten sam narod, ktory wynosil go na piedestal, znienawidzony w przeciagu kilku miesiecy. Pozdrowienia dla rozumnych.
Te tragedie i ludzkie nieszczęścia pokazywane są w TV tylko dlatego, żeby odwrócić uwagę ludzi od sytuacji polskiej gospodarki, która jest w fatalnym stanie. Ja nie czuję się winny podniesionym podatkom, wysokiej akcyzie na paliwo, ustawie o OFE (która jest tylko po to, żeby przedłużyć agonię ZUS'u).
Niestety sie mylisz, nieszczescia sa pokazywane w mediach tylko i wylacznie dlatego, gdyz ich zdaniem maja zagwarantowac programowi jak najwieksza ogladalnosc. Temat gospodarki jest poruszany nader czesto, na przyklad ustawa o OFE byla walkowana w mediach przez 4-5 dni, podczas gdy podwyzki dla nauczycieli zostaly praktycnzie pominiete. Suche fakty sa natomiast takie, ze dlug publiczny(nie mylic z deficytem budzetowym) rosl systematycznie za kazdego z rzadow(najbardziej za czasow PIS i PO). Jednak jak to w polityce bywa to "ostatni gasi swiatlo" i nieslusznie cala odpowiedizalnoscia za dlug publiczny zostalo obarczone PO.
Co do podniesienia podatkow, to po kryzysie finansowym wzrosly one niemal w kazdym euroepjskim panstwie, co do akcyzy na benzyne, to rowniez uwazam ja za zbyt wysoka, ale taka byla polityka wszystkich naszych rzadow(co ciekawe zostala obnizona za Marcinkiewicza, by za Kaczynskiego probowac ja podwyzszyc - ostatecznie ustawa nie przeszla, gdyz zablokowala ja m. in. PO, by za wlasnych rzadow ten podatek podniesc). Co do OFe to sie zgodze, jest to niepotrzebne, nalezaloby podjac drastyczne ciecia wydatkow, przede wszystkim zniesienie socjalistycnzych przywilejow pewnych grup spolecznych( policjantow, naczycieli, zolnierzy), ale jak na razie nie ma i raczej nie bedzie partii, ktora odwazylaby sie tego dokonac.
Kryzysu nie ma u nas. Jeszcze. A z nim było tak. USA ogłosiły kryzys. UE się cieszyła, że im, amerykańskim cwaniakom się nie powodzi. Ale... USA zrobiło dodruk pieniądza ! 800 mld dolców. Więc UE zobaczyła ile można nakraść. I stwierdzili, że u nas jest jeszcze większy kryzys i trzeba dodrukować 1,2 biliona Euro. I te pieniążki zostały rozkradzione :)
PiS,PO - wielka mi różnica ;P Na serio mam już dość tych osób na onecie, które ciagle sie kłócą, obrażają przeciwne partie polityczne itp. ..., a nawet ich nie znają ;>
Politycy są jak szczury, jak widzą że coś się sypie w partii jak statek idzie na dno uciekają i zawsze znajda się na innym "okręcie" ale że mamy elektorat który ma dosłownie sedesy zamiast głów które przyjmują papkę o brązowej konsystencji z tzw telewizornii wierząc dosłownie we wszystko. Jakby politycy byli rozliczani ze swych obietnic wyborczych może by się coś zmieniło na górze bo elektorat taki sam ciemny by pozostał bo by głosowali na debili. Reasumując za sytuację obecną w państwie możecie winić nie politykierów, lecz siebie że oddaliście na nich głos, na te same świńskie ryje które od ponad 20 lat pasożytują na pozostałych prawie 40 mln obywatelach
bo to kaczyńscy wyprowadzili Polskę na prostą, a na tvn krytykują go a popierają złodzieja, który zadłużył Polskę jak nikt inny. miała być druga irlandia to jest gówno. tusk zamiast porównywać Polskę do USA i stwierdzić jaki jest kryzys w Polsce to porównuje Polskę do Grecji i mówi że nie jest tak źle. nie narzucam nikomu poglądów, ale uważam, że bez PiS Polska byłaby w gorszej sytuacji niż Grecja.
Jeszcze 4-8 lat POPiSu i o godziwej emeryturze mogę zapomnieć, a jeśli coś za głośno powiem nie tak, rozgonią
mnie tak jak Kaczyński rozganiał "Białe protesty". Świetny demot!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 marca 2011 o 12:20
Za 2 lata ZUS'u i KRUS'u nie będzie. Obecna ustawa o OFE przedłuży agonię tych instytucji właśnie o mniej więcej 2 lata. Inaczej padliby jeszcze przed wyborami.
D.T i J.K (nie podaję nazwisk bo wolność słowa powoli upada w Polsce) to najgorsi politycy jakich widział ten kraj... Niestety przy każdych wyborach ludzie pamiętają tylko o 2 partiach PoPis, chociaż w Polsce mamy ich o wiele więcej.
Paczcie jak sie dobrali, duży i mały.
@sebasss racja w 100% też tak uważam, @lopez777 co do linczu to nie wiem czy jesteśmy w stanie to zrobić, ewentualnie jakaś część z nas bo na pewno nic wielkiego nie będzie, bo jeżeli coś miało by być to te partie nie miały by takiego poparcia. Ale jeżeli już to chętnie po drodze odwiedziłbym ojca dyrektora i tą całą mafie w sukienkach.
Skoro ludzie ich wybierają na zmianę znaczy ze pasi im to więc gdzie jest problem ?
Tylko Adam był wielki, przyniósł naszemu kraju wiele dumy, a Oni?
Oni powinni wziąść przykład z Adama i robić coś co nie jest poprostu.. żałosne?
ZUS i KRUS to państwowe instytycje, których działalność gwarantuje świadczenie ubezpieczeń społecznych, więc nie mażna tego zlikwidować. Ich istnienia się nie podważa i koniec. Jak by je zlikwidowano to co najwyżej można by powołać pod inną nazwą, nie da sie je zastąpić prywatnym podmiotem. krd88 masz pojęcie o śrubokręcie...
Adam odchodzi w chwale. A oni..?
@ciastolin - państwo ma mnie za idiotę i uważa, że nie umiem rozporządzać własnymi pieniędzmi. To do mnie należy decyzja jak, ile i kiedy uzbieram sobie pieniądze na emeryturę. Zobacz ile kasy jest wpłacane przez 40 lat pracy, a ile możesz dostać tej emerytury. To kpina.
jestem załamany postawą twórcy tego demota.. czy nie zauważyłeś kolego ze ten demot bardzo obraza naszego WIELKIEGO SKOCZKA
Zaraz, Lech Kaczyński już chyba skończył karierę, czy czegoś nie wiem?
Zastanawiam się, ile jeszcze będą kraść, kłamać i kręcić, by utrzymać się przy władzy. Ile razy będą musieli okraść ludzi z wypłat i emerytur, czy uciszyć kogoś w sądzie. Mam dla nich tylko cztery słowa: kończ waść, wstydu oszczędź.
sorry ale POPiSu nie ma, przeciez jest POPSL...
@dorejest- dzieki za madry tekst, pozdrawiam.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 13:11
@dorejest - nie wiem czy pamiętasz, jak rząd PiS tylko się kłócił i nic więcej nie robił. Kłócił się tak, że ludzie mieli ich dość i po 2 latach mieliśmy nowe wybory. @spartakus01 - widać, że polityką się nie interesujesz. na foto jest Jarosław Kaczyński. Między nimi jest różnica w wyglądzie. @kiciaman1103 - demot nie miał na celu obrażenia Pana Adama, tylko tych dwóch panów z obrazka. Ale między nimi jest ogromna różnica: Adam Małysz to wielki człowiek, wspaniały sportowiec, który do tego co ma doszedł ciężką pracą, treningami. Gdyby nie praca, nie osiągnąłby takiego sukcesu. Pan Tusk i Kaczyński dostają kasę za nic, za niespełnione obietnice. Nic nie robią. Pan Adam odszedł w szczycie formy. Tusk i Kaczyński muszą odejść, bo są fatalnymi i zakłamanymi politykami. A napisałem, że powinni wziąć przykład z Adama tylko dlatego, że temat zakończenia kariery jest obecnie na czasie. Nie przyrównuję panów z demota do Pana Adama, bo to różnica jak między dniem a nocą.
jak dalej będziesz takim ignorantem, jak jesteś, to niestety będziesz mógł zapomnieć nie tylko o godziwej, ale i w ogóle o emeryturze.
krd88- Juz chyba raz to powiedzialem ale powtorzyc nie zaszkodzi. W tej chwili rzadzi PO i PSL i nawet jakby JK mocno chcial wprowadzic jakas zmiane to i tak by nie weszla gdyby nie spodobala sie rzadzacym. Jak rzadzil PiS to wrecz przeciwnie- zaczynalo sie cos dziac tzn rozpoczeto proces lustracji czyli ujawnianie teczek komuchow co by pozwolilo po czesci ich unieszkodliwienie, po 2gie utworzono CBA- o tym ze korupcja jest dosc powszechna w Polsce to chyba wszyscy wiemy. Powinniscie pamietac o korupcji w pilce noznej i co sie dzialo jak CBA zaczelo dzialac (m.in.) Zapewne czesc z was zaczela sie zastanawiac to czemu w takim razie teraz nic nie robia? Od razu odpowiem- o nowy rzad wprowadzil tam na posaki swoich ludzi. Na poczatku 2007 (kiedy juz jakis czas rzadzil PiS) wzrost PKB do 7,4% - w porownaniu do 2005 (3,7%). Chociaz sami zobaczcie: http://tyche44.salon24.pl/197863,osiagniecia-rzadow-pis-i-po. Proponuje przeczytac do samego konca.
A teraz podam przyklad tego co robi rzad PO PSL: jak nam wiadomo ostatnia powodz w Polsce przyniosla ogromne straty i nalezaloby cos tym zrobic. PiS zglosil wniosek o utworzenie na Polskich rzekach systemu odprowadzania wody po pierwsze w celu zapobiegania powodziom po drugie zwiekszenia ilosci slodkiej wody (sposrod panstw europojskich na glowe mieszkanca w Polsce przypada najmniejsza ilosc slodkiej wody). Wniosek zostal przez sejm odrzucony i skomentowany przez szanownego pana prezydenta "z woda tak to juz jest- przyplywa i odplywa". To jest w sumie maly przyklad modernizacyjnej dzialalnosci nazego obecnego rzadu. Jedyne co rzadowi skuteczne sie udaje to straszenie ludzi PiSem, wmawianie ze sa klotliwi, nic nie robia i tylko Smolensk na okraglo. Co prawda gdy pokazuje sie w telewizji wypowiedzi ludzi z PiS to wlasnie urywki zwiazane ze Smolenskiem stad takie przekonanie wielu ludzi ktorych pytam czemu nie lubia PiS. Powiem tylko tyle ze jest to metoda uzywana za PRLu- czyli oczernianie, robienie furiatow z ludzi ktorzy wyznaja uwazane przez media za starodawne wartosci jak honor, wiara, ojczyzna - wartosci dzieki ktorym Polska nadal istnieje, a z ludzi ktorym zalezy wylacznie na pieniadzach i wladzy robic dobrodusznych, wzpanialomyslnych, ubierac ich w rozne ladne slowka itp. Rodzi sie pytanie po co to wszsytko, jaki jest tego cel? W celu uzyskania odpowiedzi poecam film: http://niezalezna.pl/6005-jak-zniszczyc-panstwo. Wiekszosc ludzi niestety nie wie co tak naprawde dzieje sie za kulisami. Jesli jest ktos tym zainteresowany to zapraszam na takie stronki jak niezalezna.pl, solidarni 2010.pl, polska.hotnews.pl. Moze jest wiecej takich portali ale ich nie znam.
Rowniez jesli komus przyjdzie do glowy ze np. wyzej wspomniana lustracja byla niekonstytucyjna i to tylko pograzylo PiS to radze wpisac w google "afery PO", resztę pozostawiam do przemyslenia.
Co prawda to wszsytko co napisalem jest pobiezne, ale musze przyznac ze moja wiedza jest dosc ograniczona na ten temat, sam zaczalem sie tym interesowac po katastrofie z kwietnia 2010. Mam gleboka nadzieje ze to co napisalem okaze sie przydatne przynajmniej dla czesci z Was. Pozdrawiam.
A pan Napieralski w ogóle nie powinien się nawet pojawiać w polityce (podobnie jak całe SLD). Ogólnie nie wiem o co w tym rządzie się kłócą. Tutaj Smoleńsk (PiS), tam z kolei dorzucanie węgla do machiny upadku tego państwa(PO), a za drzwiami czyha SLD, czyli prawdopodobnie ostatni gwóźdź do trumny. Jeżeli to państwo ma gdzieś dojść, to musi odejść od socjalizmu, a nie siedzieć w nim i powoli dogorywać. Proponuję, by w następnych wyborach nie dać się ogłupić propagandzie typu "Jeżeli tak zagłosujesz, to będzie to stracony głos" lub "Chcesz doprowadzić do powrotu rządów pisiorów? Nie? To głosuj na PO!". Zróbcie mi tą przyjemność, zamażcie przynajmniej część wad demokracji i głosujcie: raz- tylko według własnych przekonań, dwa- nie głosujcie zasadą "albo on, albo głos zmarnowany" oraz trzy- proszę was! Zapoznajcie się chociaż trochę z programami partii i oceńcie co jest pustym sloganem, a co ma jakąś wartość!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 16:52
Panu z prawej już dziękujemy.
A dla mnie demot głupi i już tłumacze dlaczego: Oni dostają co miesiąc ponad 10 000zł i jeszcze pokrycie wydatków służbowych (nie tylko), a do tego mają prestiż i władzę. Czy ktoś z was mając tyle co oni nie napracowywując się zbyt wiele chciałby z tego zrezygnować. I to nie oni powinni zakończyć kariere tylko MY powinniśmy zakończyć ich kariere - tak jak to zrobiliśmy z Oleksym i Millerem Leszkiem. To od NAS zależy czy będziemy im płacić i dać sobą sterować (do pewnego stopnia). Więc jeśli podejmiemy decyzje że ich już nie chcemy to idziemy głosować na kogoś innego. A dopuku będą ludzie na nich głosujący oni nie odpuszczą, i nawet jak wy ich nie checie to ktoś ich jednak chce, bo ich wybiera. Za to że Tusk tyle nakłamał już mojego głosu nie dostanie, i ten drugi pieniacz też nia ma co liczyć. A co z wami>?
@Qrvishon - oczywiście, to my powinniśmy zakończyć ich kariery. Człowiek myślący dojdzie do tego - zabierzemy im władzę, a oni się oddalą ze sceny politycznej. A niestety w Polsce głosują sondaże, a nie obywatel. Ludzi samodzielnie myślących w Polsce mamy niewielu. Dlatego trzeba otworzyć rodzinie, znajomym oczy i zabrać korytko panom z PIS, PO, SLD. No i kolejna sprawa - zlikwidować demokrację. Bo jak widać, ludzie na polityce się nie znają i skąd mają wiedzieć na kogo głosować - TV im podpowiada. Niestety każe głosować na tego, kto więcej dał w łapę. Zobaczcie jak to jest - uważają, że jesteś idiotą, więc musisz płacić na ZUS i NFZ, bo nie będziesz miał za co się leczyć. Ale jesteś na tyle mądry, że wiesz na kogo zagłosować w wyborach.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 21:41
Tylko że oni szybciej znajda swoich zastępców
Mocne:)
Po nich przyszli by jeszcze gorsi
Nie wiem czy gorsi by byli, to są totalni idioci, w ogóle nie dbają o dobre interesy kraju, sprzedają tylko, no teraz nie będą bo właściwie już nie ma co. Mają pretensje do rządów komunistów a prawda jest taka że wtedy nasz kraj rozwijał się naprawdę, budowano drogi, rozwijał się przemysł a zadłużenie kraju było nieporównywalnie małe do obecnego a teraz długu do c###a nic nie ma więc nie ma z czego spłacić. Kto rządzi tym krajem?
Nie ma gorszych. Są tylko tak samo źli. Z jednym wyjątkiem - partią UPR-WIP pod przewodnictwem Korwina-Mikke. Tylko on jest w stanie coś zrobić.
Boze, Korwin Mikke to najwiekszy populista, jaki moze byc ! On wyglasza tylko czcze hasla, ktore sa na tyle radykalne, ze trafiaja szczegolnie do tej mlodej czesci spoleczenstwa, ale wiekszosc z jego postulatow jest niemozliwa do zrealizowania i przy okazji jest idiotyczna, jak np. to, ze gdyby zostal prezydentem, to rozebralby stadion narodowy w Warszawie. Ale co tam, jest za legalizacja marihuany, a to najwazniejsze. Taki Kuba Wojewodzki polityki, mlodzi mysla, ze jest fajny.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 9:04
Widząc ostatnie dwa komentarze u góry, wiem dlaczego w kraju rządzą tylko 2 partie i nic się
nie zmieni. Wydaję mi się, że najważniejszym argumentem Mikke jest obniżenie podatków, i w
końcu odsocjalizowanie tego biednego państwa. A nie to, że ludzie będą mogli palić trawę
legalnie - to jest populizm. "Najlepszy polityk to taki, który nic nie zmienia." Tylko idiota może
tak twierdzić (albo 15-letni dzieciak). A idiota głosuje na idiotów, i wtedy sytuacja jest taka
jak na obrazku.
Dziękuję, dobranoc.
A teraz, drogie dzieci, minusujcie misia bo Wam misiu pojechał od idiotów! ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 10:40
@zerozero7, jak najbardziej się zgadzam. Ludzie go widzą takiego, jakiego pokazują go w TV, czyli urywki wyjęte z kontekstu. @Mateuuuusz, skoro dobry polityk to taki, który nic nie zmienia, to nadal chciałbyś żyć w Państwie, gdzie cukier i mięso są na kartki, a Twoja matka zarabia 20$ ? Oczywiście obecny ustrój jest też zły, bo idioci głosują na cwaniaków. A skoro uważasz, że pomysły Korwina są świetne, a wprowadzenie świetnych pomysłów zrujnowałoby kraj, to radzę się nad sobą zastanowić i udać się do psychologa, bo coś jest z Tobą nie tak.
@Mateuuuusz - jeśli podatki spadają, człowiek ma więcej pieniędzy na konsumpcję, czyli większą zdolność nabywczą.. Więc kupuje więcej i tak naprawdę więcej trafia do budżetu. Po co utrzymywać urzędników ? Oni są niepotrzebni. Nauczyli się siedzieć i nic nie robić. Mogą zostać policjantami, jeśli mają predyspozycje fizyczne. Bo Korwin na policję chce przeznaczyć 50% kasy więcej. Urzędnicy będą mogli otworzyć własne interesy, albo zatrudnić się u kogoś innego. Bo po obniżeniu podatków, zniesieniu ZUS'u, po zlikwidowaniu podatku dochodowego powstanie masa nowych interesów, wiele miejsc pracy, ludzie będą więcej kupować, bo będą mieli więcej pieniędzy (których nie zabierze i nie przeżre im Państwo). Pojawią się prywatne kasy chorych, konkurujące ze sobą, które też będą potrzebowały ludzi. Tam może iść te 500.000 urzędasów. Pojawią się też prywatne fundusze emerytalne. Także spokojnie, ci ludzie mieliby pracę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 11:26
@Mateuuuusz - niech im się nie podoba. Żeby zarobić, trzeba zapracować. Żeby zjeść, trzeba upolować - proste prawo natury.
@Mateuuuusz - szkoły byłyby prywatne, więc ci nauczyciele by zostali. Lekarze też, bo szpitale byłyby prywatne. Policjanci mieliby dobrze, bo wydatki na policję zostałyby zwiększone o 50%. Poczytaj o Korwinie, bo wiesz o nim bardzo mało. A Egipt... Polacy zrobią go jeszcze przed wyborami, niech się tylko ciepło zrobi.
PKP to najlepszy przykład, jak zniszczyć coś poprzez prywatyzację. Także Wasiprywatyzatorzy przekonali mnie, że państwo musi trzymać jednak gospodarkę w swoich rękach. Imwięcej prywatyzują tym bardziej rozwalają Polskę
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 21:44
@ciastolin "PKP to najlepszy przykład, jak zniszczyć coś poprzez prywatyzację" - za wikipedią: "[o PKP]jedynym akcjonariuszem jest Skarb Państwa", "[o prywatyzacji] W powszechnym odczuciu reforma nigdy nie została sfinalizowana, a w 2005 została praktycznie zatrzymana" - gdzie tu masz cokolwiek prywatnego?; Inny przykład: narzekasz na brak papieru toaletowego albo stoisz w kolejkach po niego jak 30 lat temu?
10 powodów dla których warto poprzeć Janusza Korwin-Mikke:
1. Jeden z najważniejszych punktów. Pewnie chciał(a)byś żyć na starość z emerytury większej od 100
zł? Chyba jesteś świadom/a że banda czworga wyższej Ci nie zaoferuje? Oczywiście JKM nie da Tobie jej osobiście,
ale nie przeszkodzi Ci w gromadzeniu oszczędności. Przez co jeśli będziesz odpowiedzialny/a to możesz być na
starość milionerem, a jeśli nie będziesz odpowiedzialny Twój problem. 2. Jesteś liberałem lub/i prawicowcem? UPR-WiP to jedyne w Polsce partie liberalne, więc nie możesz na nich nie zagłosować, są też prawicowe. Te w sejmie wbrew pozorom nie są 3. Chcesz by płacić za leczenie tylko wtedy jeśli tego potrzebujesz, w
dodatku taniej i lepiej? Dziś to nie możliwe, a z nim tak 4. Chcesz aby ktoś kto nie pracuje dostawał tylko trochę
mniej pieniędzy od przeciętnych wynagrodzeń tych, którzy pracują? Jeśli tak głosuj dalej na tych co zawsze.
Chcesz zmian, głos na JKM. 5. Chcesz bez problemów otworzyć i prowadzić działalność gospodarczą? 6. Chcesz zarabiać więcej
niż dotychczas? Aby kobieta nie musiała pracować i mogła się w tym czasie zająć sobą? A nie tak jak teraz, że
system poprzez niskie wynagrodzenia ZMUSZA oboje rodziców do pracy. 7. Chcesz być wolny/a od ingerencji państwa
w Twoje życie? 8. Chcesz naprawy sądownictwa? 9. Chcesz aby ruskich agentów których w PO i SLD pełno oraz innych
odpowiedzialnych za szkody wyrządzone państwu wysłać za kratki? 10. Chcesz ograniczenia biurokracji do
niezbędnego minimum? Tylko JKM.
UWAGA: Niestety nie radzę na niego głosować nierobom chcącym żyć za socjal. Nieodpowiedzialnym ludziom którzy przehulali by od razu całą swoją
kasę albo tym winnym, którzy pójdą siedzieć. Reszta powinna byc zadowolona. Nie macie nic do stracenia a zyskać możecie wiele.
Ja wiem czego chcę i głosuje zgodnie z poglądami. Tak jak każdy popierający te partie. Ale elektorat pozostałych partii nie wie dlaczego na nie głosuje. A teraz bardzo trudne zadanie dla popierających PO, PiS, SLD, PSL. Wymieńcie chociaż 5 punktów przemawiających za Waszą partią, które pomogą Wam i Polsce. Większość z Was jest w stanie wymienić tylko jeden "PiS/PO bo z dwojga złego mniejsze zło" Ale taki argument się nie liczy, dlatego napisałem, że zadanie będzie trudne. Pamiętajcie, że tylko i wyłącznie poprzez wybieranie "mniejszego zła" jesteśmy zmuszeni wybierać "mniejsze zło" gdyż większość głosuje przeciw, miast głosować za.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 18:56
@Mateuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusz który argument jest niepodważalny? Że urzędnikom się nie spodoba
to, że zostaną zwolnieni za nic nie robienie i zaczną robić protesty? No i co z tego? Czemu mamy
komuś płacić za nic nierobienie? Po drugie systemu który chce Korwin wprowadzić nie wziął
znikąd. Świetnie się rozwijał w Ameryce i każdy chciał wtedy do niej uciec. Tak dobrze tam było. To nie jest żadna
utopia. A nawet gdyby system ten wcześniej nie istniał to lepiej walczyć o lepsze, normalne życie niż od razu się poddawać wybierając mniejsze zło.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 21:15
@Marcinek6000 - Mateuuuusz to zwykły, socjalistycznie myślący element. Widać, że niereformowalny. Trudno, trzeba działać, żeby takich jak on było jak najmniej.
krd88 miło poznać jednego ze wszystkich 4 wyborców JKM w całej Polsce
@ciastolin - ja nie głosuję za większością, za tym co pokażą w TV i sondażach. Głosuję wg własnych przekonań.
@ciastolin fakt jest nas mało, tych myślących zawsze bylo mało, ale to nie ten który głosował zgodnie z poglądami powinien się wstydzić. I szczerze wątpię, żeby 97% głosujących na PO, PiS, SLD, PSL głosowało zgodnie z poglądami. Bo w końcu te partie nie mają nic do zaoferowania. Raczej głosowali przeciw i to tacy właśnie ludzie powinni się wstydzić, bo mamy dziesiątki partii w Polsce i na pewno któraś byłaby zgodna z poglądami.
@marcinek6000 w pełni się z Tobą zgadzam, bo sam jestem w tej samej sytuacji. Nie głosuję na tę czy inną partię bo w 100% się z nią zgadzam i wiem że pełno partii pozaparlamentarnych bardziej mi leży. Jednak w Polsce, na wzór USA czy Wielkiej Brytanii, scena polityczna polaryzuje się, i zostaną trzy partie. Trzeba wybierać najmniejsze zło jeżeli nie jest się za żadną z nich.
@ciastolin zauważ, że gdyby nikt nie wybierał "mniejszego zła" to w Polskim parlamencie już dawno nie byłoby tych partii które są. Rozumiem wybieranie mniejszego zła wtedy kiedy nie ma innego wyboru, ale jeśli Twoje ugrupowanie także startuje w wyborach to nie poparcie go jest głupotą. To są głosy zmarnowane, popierając swoją partie zwiększasz jej szanse i zmniejszasz szanse tym których nie chcesz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 marca 2011 o 15:30
hehehe dobre :D Główna jak nic :D
Tylko z taka "niewielką" różnicą że Adam zakończył karierę u szczytu formy.
ten z prawej już zakończył karierę, to jest Lech a nie Jarek...
jesteś moim mistrzem!:D
Zmartwię was ale to jest Pan Jarosław. Zdjęcie z kampanii parlamentarnej w 2007 http://www.youtube.com/watch?v=c_uMKC_ED8s&feature=related
Święta prawda,ale co się dziwić,że nie kończą? Mają full kasy i wszystkie materialistyczne rzeczy.( i oczywiście jak widać to im wystarcza) Nawet nie mogę na nich patrzeć
Małysz gdyby nie skończył kariery też by dostawał kupę kasy, nawet gdyby nie wygrywał, a jednak to zrobił...
@Smetana może i racja,ale Adam doceniał wartości,które dla człowieka są najważniejsze (miłość,przyjaźń itp.) Myślę,że ci dwaj na górze nie wiedzą co to prawdziwa przyjaźń,bo oni pewnie mają ją za kasę,a to już nie jest wartość po mojemu
tyle, że Małysz zszedł niepokonany... ;d
I jeszcze bronek ;].
Predzej doczekamy sie az kolejny samolot sie rozbije, oni nie zrezegnuja.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 marca 2011 o 16:07
koryto jest cały czas to samo, tylko sie swinie zmieniaja :P i lepiej żeby sie dwie mafie żarły niż jedna rządziła ;P
Dlatego należy zabrać świniom koryto i zagłosować na UPR-WIP, czyli Korwina-Mikke.
Adam zrezygnował po osiągnięciu wielkich sukcesów i pozostał na szczycie do końca. A Oni???
ale przecież oni nie skaczą ;|
z tą różnicą, że Adam odszedł w wysokiej formie, a oni są na dnie
Tusk tak, a Kaczyńskie powinien rządzić dalej!!
Tusk to pier***sprzedawczyk
Ten z prawej już zakończył swoją kariere ;)
Osobnik po prawej już dawno powinien to uczynić.
@deuria mała pomyłka, ten Pan na lewo powinien zejść ze sceny.
Tusk jest w porządku, ale tego pana po prawej (czy on już czasem nie umarł ? Nie odróżniam tych kaczorków.Poza tym po ostatnich aferach Tusk + Kaczor + ściśnięcie dł
tylko Małysz zakończył kariere jak dobrze skakał : D
Oni są tak samo mądrzy jak ten typ -----> http://www.youtube.com/watch?v=-8rusNzBjkQ&feature=player_embedded
BŁAGAM OGLĄDNIJCIE TO :D BEKA W CH** :D Demot super , [+]
no obrazek jest genialny..
jeden jest najlepszym premierem jakiego kiedykolwiek miała Polska na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat, a drugi to LECH Kaczyński, więc on to już faktycznie ma z czego zrezygnować.
A jak Wy odróżniacie Jarka od Lecha. Bo ja za cholerę nie potrafię znaleźć różnicy między nimi.
@PtakMarceli - Lech miał jakieś znamię na nosie. I mieli nieco inny kształt twarzy: usta, nos i uśmiech.
najlepszy premier ... udał CI się ten żart :D
tylko że Małysz zanim zakończył karierę to coś osiagnał ;)
Mogli by w końcu oddać władzę ludziom po odpowiednich studiach, mających odpowiednie kwalifikację i właściwy "image", aby Polska nie była pośmiewiskiem na arenie międzynarodowej...
Gdyby chociaż właściwie się odnosił jeden do drugiego i zajmował tym czym powinien, a nie mąceniem wizerunku drugiego.
Tak się nie stanie,bo coś ich różni-Małysz pomimo ogromnych sukcesów pozostał normalnym człowiekiem a im władza do główek uderzyła- szczególnie Słońce Peru tak łatwo jej nie odda.
hahah DOKŁADNIE TYLKO ŻE ADAM COŚ OSIĄGNĄŁ A TE BARANY DURNIE PAJACE ZŁODZIEJE NICC !!!
Tylko, ze Adam kończy karierę w szczytowej formie :)
peowcy pomogli ja skonczyc innym wielkim mezom naszego kraju. NASZEGO, nie zydowskiego!!
Człowieku trafiłeś w sedno sprawy- masz kompletną rację! Gratulacje!
Tylko, że jak Małysz odchodził- płakaliśmy z rozpaczy, że odchodzi Mistrz- gdy oni by odchodzili, naród też by płakał- ale z radości :D byłoby to wielkie święto narodowe
Świetne . ;]] popieram . Hehe .
Zgadzam sie !
+
aż się niedobrze robi jak się patrzy na tych zakłamanych ludzi, którzy tylko doją kasę. banda.
Tylko że Adam Małysz jak sam mówił zawsze chciał odejść w dobrej formie. A jeśli tego samego zdania są nasi politycy to oni nigdy nie odejdą...
demot: Dlatego głosuję na:Korwina Mikke
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 11:03
I ja, autor demota również :)
@krd88 ty porostu chcesz nas jeszcze do większego bagna wrzucić, nie wiem dlaczego jest tam moda na nic niewnoszące, suche, stare, ogólnikowe hasła Korwina.
@Times - hasła Korwina są od lat niezmienne. On nie zmienia sloganów pod publikę, tylko od lat mówi o tym samym, bo po co zmieniać coś, co jest dobre. Jeśli Twoim zdaniem hasła Korwina są suche, ogólnikowe i nic niewnoszące... to chyba pomyliłeś Korwina z PO, PIS albo SLD. To właśnie oni od lat faszerują nas sloganami typu "Polska jest najważniejsza" i innymi nic niewnoszącymi pierdołami. Uargumentuj mi, że program PO, PIS, SLD są dobre dla kraju i budżetu. I to ja nie wiem, dlaczego jest moda na suche, nic niewnoszące, stare i ogólnikowe slogany PO, PIS, PSL, SLD. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że Korwina nie ma w TV. A jak go pokazują, to pokazują urywek wyjęty z kontekstu, gdzie wychodzi na oszołoma...
@krd88 "oni od lat faszerują nas sloganami typu "Polska jest najważniejsza" i innymi" zgadnij czyim hasłem wyborczym było/jest "wolność i praworządność"; "od lat mówi o tym samym" w latach '90 chciał podatku liniowego - wiele osób się do tego przekonało i... nagle stwierdził, że liniowy jest zły i forsuje podatek pogłówny. "wychodzi na oszołoma" czemu Borowski, Jurek czy Piskorski nie wychodzą na oszołomów, mimo że mają zbliżone poparcie? Bo "reżim się go boi"?! JKM mówi wiele mądrych rzeczy zwłaszcza o gospodarce, ale to wszystko potrafi spieprzyć innymi sprawami - on jest bardziej showmanem niż politykiem.
niezmienne bo nie miał JKM jeszcze szansy sprawdzić w praktyce, że tak się nie da jak mówi ... mnie osobiście by nie przeszkadzało, gdybym miałam więcej warunków do prowadzenia tylko i wyłącznie domu i nie musiałabym pracować zawodowo, ale czy wszystkim się to spodoba? zastanówcie się nad tym, zanim wybierzecie "przeciwko" komuś kogoś, kto popiera karę śmierci (ponoć to taki wstyd, że jeszcze czegoś tam w tej sprawie nie uchwaliliśmy europejskiego), bo z JKM jeszcze nam ją przywrócą. I jest z tego co mi wiadomo dość konserwatywny obyczajowo. Osobiście to akurat mi pasuje :) Zresztą tak go chwalicie, bo jeszcze nie rządził. Po roku też byście go dali do odstawki jak wszystkich. Grunt to wierność swoim poglądom, a w polityce wcale nie jest tak prosto. Masz obietnice i postulaty, szczerze chcesz je realizować - taki układ sił w sejmie, taki w senacie, takie coś tam - i wiążą ci ręce ... łatwo komentować sprzed ekranu, oj łatwo ...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 16:20
a jak zakończą karierę to go będzie dawał występy w cyrku ?
Cyrk się zmieni w prawdziwy Sejm. Zmniejszy się liczbę posłów i senatorów do minimum i zajmie się tym, czym należy się zajmować. Ale żeby to osiągnąć, nie wolno głosować na PO-PIS-PSL-SLD. Głos na nich to głos zmarnowany.
LUDZIE A WIĘC ROBIMY TAK :
;WSZYSCY IDZIEMY NA WYBORY
;NIE GŁOSUJEMY NA PO-PIS-PSL-SLD
;GŁOSUJEMY NA KOGOŚ INNEGO;
ZROZUMIANO !!!
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 12:00
Akurat wybór jest jedynie pomiędzy tymi czterema partiami. Reszta to nic nie znaczące partie kanapowe. Ich ilość posłów w sejmie (zero) świadczy że nie mają nic do powiedzenia.
@ciastolin - i jeśli każdy będzie wychodził z tak debilnego założenia jak Ty, to właśnie nadal nie będzie porządnej partii w sejmie. Przecież to logiczne, że jeśli zagłosujesz na partię spoza sejmu, to dajesz jej większe szanse, a zabierasz szansę PO, PiS, PSL, SLD. Proste ? I nie wychodź z założenia, że nie głosuję, bo oni nie mają szans. To daj im szansę ! Zrozumiano ?
Ta, i kto ma być premierem, jak nie Tusk? Napieralski? Człowieku, za dużo telewizji się naoglądałeś. PO to jest na ten moment najmniejsze zło. Śmiać mi się chce, że dzieciaki komentują w ten sposób rzeczy, o których wiedzę czerpią z Polsatu albo Onetu.
To chyba Ty czerpiesz wiedzę z tych źródeł. Jest jeszcze Korwin-Mikke, który wyznaczyłby odpowiedniego kandydata na premiera ze swojej partii.
Ja też nie lubie ani jednego pana, ani drugiego. Zawsze głosuje na SLD
Między PO, PIS i SLD nie ma żadnej różnicy. Slogany te same, programy podobne. Ten kraj potrzebuje całkowitej zmiany w rządzie.
Do Tuska nic nie mam ale do Kaczora... uuuuuuuuuuuu
niby co masz? uuuu ? to aż takie straszne? ja mam do Tuska: kłamstwa, prywata, podwyżki, sprzedanie państwa, sianie nienawiści, konformizm, rusofilstwo kosztem ojczyzny, podwyższanie podatków, zagrabienie mojej przyszłej emerytury... pozdrawiam
świeta prawda to małysz powinienen brac z nich przykład ;)
Ta... A Tusk miał być takim świetnym politykiem, który miał zmienić oblicze kraju. Dopiero teraz (z resztą jak zawsze) naród przejrzał na oczy, kogo wybrał. Gratuluję. Poza tym PO to wg was mniejsze zło. A komu zawdzięczamy zwiększenie podatków itp.? Ślepi jesteście? Tusk potrafi stanąć przed narodem, bezczelnie go okłamać i nic sobie z tego nie robić!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 12:14
Mam prosbe do rodakow: nie glosujcie na tych ktorzy juz byli (czytaj: PO i Pis). Byli u wladzy i zbyt wiele sie nie zmienilo. A ja swoj glos oddam na nowe pokolenie w SLD
To te same komuchy chcące się nachapać !
To chyba naprawdę masz 14 lat jak liczba w nicku, bo nie pamiętasz rządów SLD. I nie pieprz, że to nowe pokolenie - za nimi stoją ci sami - Urban, Miller, a gdzieś w tle i Jaruzelski.
SLD już byyyyłoo bardzo długo. I ciągle jesteśmy w tyle za wszystkimi, właśnie dzięki nim. Dobrze, że 14-latkowie jeszcze nie mogą głosować, masz jeszcze 4 lata, żeby dojrzeć - powodzenia!
@ZiemniakPospolity ty chyba masz 14 lat jak nie wiesz o co chodzi z numerem w moim nicku. To numer pewnego piłkarza ale ty jeszcze nie dorosles do tego zeby zrozumiec. A jak masz cos do powiedzenia to powiedz na kogo zaglosujesz?? Pewnie na PIS moherze...
nie porównujcie Adama do tych nieudaczników
zgadzam się! porównanie nie na miejscu! Adam odchodzi bo jest wielki i chce odejść niepokonany, taki jakiego chcielibyśmy zapamiętać a te BAŁWANY nie dorastają mu do pięt i ich zakończenie kariery powinno miec zupełnie inne powody.
Niektórym Tusk nasrałby do talerza a oni by to zjedli i jeszcze powiedzieliby, że im to smakuje. Ja wiem, że młodzieżówka PO to banda imbecyli, która minusuje normalne wypowiedzi sama nie mając nic do powiedzenia.
Dokładnie. Nikt z PO, PIS, SLD nie ma logicznych argumentów. Tylko zwolennicy Korwina-Mikke mają coś do powiedzenia.
Zwlaszcza ten po prawej...
Nie mogą jeszcze zakończyć kariery! Mają do zdobycia kryształowe kule za kilometry autostrad, zniszczenie bezrobocia, zwiększenie zarobków etc., etc. I jakże mogłoby zabraknąć w ich dorobku medali za ogromny wzrost gospodarczy, ekonomiczny oraz stworzenia państwa będącego potęga pod każdym względem na miarę światową! Albo właściwie Słońce Peru wystarczy, niech spier*****ą...
Adam karierę zakończył w chwale...
Lech Kaczyński już zakończył karierę...
http://www.niedlapsakielbasa.pl/ rozsyłajcie gdzie sie da! precz z tuskiem i banda czworga!
Adam Małysz zrobił więcej dla kraju niż Ci panowie na zdjęciu...
@dobrejest strescil wam dokonania 3 ostatnich rzadow i z faktow wynika ze z 3 najwiekszych obecnie partii najlepszy
(albo najmniej zly jak kto woli) jest PiS co nie zmienia faktu ze najlepiej bysmy zrobili odsuwajac te 3 swinki od
koryta i dopuscic nowe, szkoda tylko ze w tym kraju wiekszosc ludzi to tacy ktorzy uwazaja ze trzeba glosowac na PO aby PiS nie byl u wladzy jak sie ich spyta dlaczego to nie wiedza co powiedziec ,albo ze trzeba glosowac na PiS bo w radyjku tak mowia albo wrescie tacy ktorzy tesknia za stara wladza
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 13:44
Jeden to już zakończył po złym lądowaniu...
Jeszcze dwóch.
+ komor i ci wszyscy
ONI NIGDY NIE BYLI W FORMIE ...
A ja się pytam gdzie na tym zdjęciu jest banda komuchów? Już nie będę pisał, żeby Napieralski kończył karierę
w wieku 35 lat... Niestety on ma już umysł wyprany i to widać wyraźnie. Na każdym przemówieniu nie mówi z głowy,
ale z pamięci - rzuca regułkami, które wykuł parę godzin wcześniej. To człowiek zupełnie bezpłciowy, a ludzie
mu wierzą... to chyba jakieś zombie. Wystarczy zaczepić go na ulicy żeby przekonać się, że nie ma żadnego
pojęcia o polityce, a jego osobę można streścić w 2 literach: PR. http://www.youtube.com/watch?v=0WoFYG1nIWY&playnext=1&list=PL3876A0BC12B45411
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2011 o 15:18
Też o tym pomyślałem, ale było już za późno - demot trafił na główną :P Ale jak by nie patrzeć, ci dwaj panowie to też socjaliści. I oni wszyscy: PO, PIS, SLD rzucają hasełkami, bez konkretów.
wszyscy poslowie powinni wziasc z niego przylkad
Małysz mówił że chciał zakończyć karierę w dobrej formie, także jeśli chodzi o polityków to sobie jeszcze poczekamy...
ZGADZAM SIĘ!!!
Minus za zestawienie tych dwóch osób razem i ocenianie ich jedną miarą. Czysta ślepota i maksymalna podatność na manipulowanie umysłem :/
tusk nie umie rządzić, dlatego żeby nie oddać władzy oczernia kaczyńskiego i teraz ludzie myślą że jarek to jakiś opetany sierota. żal
Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce, zebrać się i stworzyć obywatelski projekt ustawy o KADENCYJNOŚCI W ODNIESIENIU DO POLITYKÓW. Tak aby każdy z nich po maksymalnie dwóch kadencjach musiał zrobić sobie co najmniej jedną kadencję przerwy, dzięki temu ograniczymy nepotyzm, umożliwimy większą fluktuację, odświeżymy izby :), damy szanse młodym, zdolnym i może niektórzy politycy co siedzą od 20 lat w sejmie przestaną wpisywać jako zawód POSEŁ tylko wezmą się za normalną pracę i poznają problemy życia codziennego z punktu widzenia zwykłego obywatela!
@krd88- partia PO (z bólem serca to pisze) dla polskie sytuacji ekonomicznej jest najlepsza, bo jest to partia liberna. Nie jesteśmy tak bogatym krajem jak Niemcy, czy Holandia żeby pozwolić sobie na taką doktrynę polityczną jaką propagują owe kraje (tj. socjal-demokracja). Drażni mnie jedynie w PO to, że Komorowski, czy Tusk przed wyborami obiecują większe emerytury, zniżki dla studentów etc. jest to fizycznie niemożliwe bo parta liberna NIE MA tych rzeczy zwartych w swoim REALNYM planie politycznym- to się nazywa odmóżdżanie Polaków.
Nazywają się liberałami, ale nimi nie są. Nie dajmy się oszukiwać. Popieranie socjalu, ZUSu itd. to domena socjalistów. I PO jest partią socjalistyczną. Tak jak piszesz, odmóżdżanie Polaków. Druga rzecz, że przez TV można wcisnąć Polakom (i nie tylko) wszystko, jak leci. Więc odwraca się sprawy gospodarcze jakimiś Libiami, Egiptami, a nie pokazuje się, że u nas jest padaka i tak naprawdę należy również wyjsć na ulicę lub odstrzelić tych złodziei.
PO jest tak liberalne jak ja jestem chinczykiem. Tusk i Komorowski obiecują bo plebs się na to nabiera, proste i logiczne. Dla mnie jest to najgorsza partia z możliwych, zwłaszcze gdy tusk po kryjomu rozmawia z izraelem na temat niesłusznych odszkodowań
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-ustawa-o-reprywatyzacji-nadal-w-rzadowych-planach,nId,326517
mogles dac zdjecie calego sejmu
CukierkowaDama
PO to parta liberalna? ? Ludzie trzymajcie mnie, od kiedy zwiększanie podatków, ograniczeń, bzdurnych praw itp jest liberalne. Nóż się w kieszeni otwiera..
Piszcie co chcecie, ale jedno jest pewne - nie zasługują, żeby być na głównej!
O3O Skąd jest to zdjęcie? Nie wierze nawet jeżeli to gra polityczna!
Solo po debacie!! =]
Jest tylko jeden mały problem, ani jeden ani 2 nic nie zdobył, i ani jeden ani 2 nie jest w dobrej formie. zresztą nigdy nie byli.
zalogowanie się by dać plus było czystą przyjemnością, dziękuję
Zalogowałam się tylko aby dać + Najlepszy demot jaki widziałam ;p
Z tym, że oni nie mają większych sukcesów, w przeciwieństwie do Adama Małysza :D
musieliby najpierw coś osiągnąć. co Ty w ogóle porównujesz
W jaki sposób można oceniać pracę Jarosława z teraźniejszą kondycją Polski jak on od bardzo dawna nie jest przy władzy. Gdyby nie on i jego brat, w Warszawie nie byłoby Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Kultury Kopernik, a co najważniejsze metra do stacji Wileńska. Odkąd na krzesełku prezydenta warszawy zasiadł szanowny gruby tyłek Waltz warszawa stanęła w miejscu (powstał stadion legii ale kosztem pieniędzy przeznaczonych na odnowę dworca). Dlatego sądzę że pan po lewej powinien ustąpić ludziom z jakąś wizją a nie kartką pełną obiecanek.
Donek moze zostac Jarek niech wypieprza.
każdy narzeka, a kto chce coś zmienić? dlaczego mając prawo wyborcze, podczas wyborów siedzicie w domu?
Lepiej niech siedzą, niż mają głosować na tych samych - PO, PIS, PSL i SLD.
Nie wiem jak mozna porownywac te trzy osobistosci? Przeciez Malysz to sportowiec, sportowcy sa w Polsce generalnie lubiani(nieliczac niewielkiej grypy trolli i zakompleksionych frustratow), a politycy? Wystarczy tylko wspomniec, ze zadna w Polsce partia nie wygrala wyborow 2 razy z rzedu i zaden premier konczac urzedowanie nie mial wiecej ocen pozytywnych od negatywnych(poza Marcinkiewiczem, ktory rzadzil zbyt krotko, by ludzie zdazyli go znielubic). Politycy sa nienawidzeni, ale nie z powodu ich nieudolnosci, lecz dlatego, ze Polacy maja tendencje do obwiniania innych za wlasna nieporadnosc zyciowa. Innymi slowy, jesli ci sie w zyciu nie wiedzie winny jest rzad, premier, prezydent czy ministrowie.
Niestety w ten model Polaka niedoleznego idealnie wpasowuja sie polskie media, ktore jak tylko moga, naglasniaja wydarzenia negatywne, jak np. afery, tragedie, ludzkie nieszczescia. Bardzo rzadko mozna natomiast uslyszec chocby pozytywna wzmianke. Niemal calkowicie zostaly pominiete fakty, ze rzad pana Donalda Tuska wybudowal ponad 1500 orlikow, podpisal najwiecej umow na autostrady i drogi w historii polskich rzadow po 1989r., ze zniesony zostal pobor do wojska, wprowadzona abolicja podatkowa, wyprowadzona wojska z Iraku, pensje nauczycieli wzrosly o przeszlo 10%. Zamiast tego wiadomosci zwiazane ze Smolenskiem walkowane byly przez bite kilka tygodni.
Dzialalnosc mediow w Polsce ma oczywiscie adekwatny do tego odzdzwiek wsrod nastrojow spolecznych. Polacy sa niestety narodem bardzo glupim, latwym do zmanipulowania, zwlaszcza wsrod najmlodszych grup spolecznych. Mlodziez bowiem zawsze nastawia sie przeciwko partii, ktora aktualnie sprawuje rzady, co o ich samoswiadomosci swiadczy naprawde bardzo negatywnie.
I jeszcze taka mala dygresja ode mnie - gdyby Malysz postanowil ktoregos dnia wziac sie za polityke, to zostalby przez ten sam narod, ktory wynosil go na piedestal, znienawidzony w przeciagu kilku miesiecy. Pozdrowienia dla rozumnych.
Te tragedie i ludzkie nieszczęścia pokazywane są w TV tylko dlatego, żeby odwrócić uwagę ludzi od sytuacji polskiej gospodarki, która jest w fatalnym stanie. Ja nie czuję się winny podniesionym podatkom, wysokiej akcyzie na paliwo, ustawie o OFE (która jest tylko po to, żeby przedłużyć agonię ZUS'u).
Holly True.
Niestety sie mylisz, nieszczescia sa pokazywane w mediach tylko i wylacznie dlatego, gdyz ich zdaniem maja zagwarantowac programowi jak najwieksza ogladalnosc. Temat gospodarki jest poruszany nader czesto, na przyklad ustawa o OFE byla walkowana w mediach przez 4-5 dni, podczas gdy podwyzki dla nauczycieli zostaly praktycnzie pominiete. Suche fakty sa natomiast takie, ze dlug publiczny(nie mylic z deficytem budzetowym) rosl systematycznie za kazdego z rzadow(najbardziej za czasow PIS i PO). Jednak jak to w polityce bywa to "ostatni gasi swiatlo" i nieslusznie cala odpowiedizalnoscia za dlug publiczny zostalo obarczone PO.
Co do podniesienia podatkow, to po kryzysie finansowym wzrosly one niemal w kazdym euroepjskim panstwie, co do akcyzy na benzyne, to rowniez uwazam ja za zbyt wysoka, ale taka byla polityka wszystkich naszych rzadow(co ciekawe zostala obnizona za Marcinkiewicza, by za Kaczynskiego probowac ja podwyzszyc - ostatecznie ustawa nie przeszla, gdyz zablokowala ja m. in. PO, by za wlasnych rzadow ten podatek podniesc). Co do OFe to sie zgodze, jest to niepotrzebne, nalezaloby podjac drastyczne ciecia wydatkow, przede wszystkim zniesienie socjalistycnzych przywilejow pewnych grup spolecznych( policjantow, naczycieli, zolnierzy), ale jak na razie nie ma i raczej nie bedzie partii, ktora odwazylaby sie tego dokonac.
Kryzysu nie ma u nas. Jeszcze. A z nim było tak. USA ogłosiły kryzys. UE się cieszyła, że im, amerykańskim cwaniakom się nie powodzi. Ale... USA zrobiło dodruk pieniądza ! 800 mld dolców. Więc UE zobaczyła ile można nakraść. I stwierdzili, że u nas jest jeszcze większy kryzys i trzeba dodrukować 1,2 biliona Euro. I te pieniążki zostały rozkradzione :)
Dobree. :D
PiS,PO - wielka mi różnica ;P Na serio mam już dość tych osób na onecie, które ciagle sie kłócą, obrażają przeciwne partie polityczne itp. ..., a nawet ich nie znają ;>
Politycy są jak szczury, jak widzą że coś się sypie w partii jak statek idzie na dno uciekają i zawsze znajda się na innym "okręcie" ale że mamy elektorat który ma dosłownie sedesy zamiast głów które przyjmują papkę o brązowej konsystencji z tzw telewizornii wierząc dosłownie we wszystko. Jakby politycy byli rozliczani ze swych obietnic wyborczych może by się coś zmieniło na górze bo elektorat taki sam ciemny by pozostał bo by głosowali na debili. Reasumując za sytuację obecną w państwie możecie winić nie politykierów, lecz siebie że oddaliście na nich głos, na te same świńskie ryje które od ponad 20 lat pasożytują na pozostałych prawie 40 mln obywatelach
Nie chcę nic mówić ale Ci co są za komorem tuskiem i ich kumplami są w totalnym błędzie. tusk to złodziej!
bo to kaczyńscy wyprowadzili Polskę na prostą, a na tvn krytykują go a popierają złodzieja, który zadłużył Polskę jak nikt inny. miała być druga irlandia to jest gówno. tusk zamiast porównywać Polskę do USA i stwierdzić jaki jest kryzys w Polsce to porównuje Polskę do Grecji i mówi że nie jest tak źle. nie narzucam nikomu poglądów, ale uważam, że bez PiS Polska byłaby w gorszej sytuacji niż Grecja.
Tusk za wszelką cenę chce uratować socjalizm
Tusk tak, Kaczyński nie!
a razem z nimi wszyscy podwladni
Jedyny,kto powinien skończyć karierę to ten mały kurdupel. Robi tylko wstyd i zadymę -,-