Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L Lynyth
+11 / 21

Dawaj więcej info! Wymyślimy coś!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damain1996
+6 / 10

Wiem tylko tyle co Ty i inni. Wszystko jest w ,,O mnie" na YT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pysia13133
+20 / 24

ja pierd.
nienawidzę tych ludzi, którzy myślą, że mają władzę, kiedy biją małe dziecko !!!!
mam ochotę wszystkich tych ludzi wyzabijać !!
oni nie mają prawa żyć !!!!!!
skoro tym małym istotom nie dają ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ayumi767
+12 / 18

boże, to straszne.. ta kobieta nie powinna się zblizac do tego dziecka !

nagranie to wystarczający dowód. czemu sąd nie obierze jej prawa do opieki ? paranoja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar faxtiour
0 / 4

dokładnie, polskie prawo i sądownictwo to jedna, wielka paranoja. Tym, u góy, ruszyć się dupy nie chce i potem dzieci cierpią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wisienka25
+8 / 24

Jak dla mnie osoby, które znęcają się nad maluszkami powinny być torturowane w taki sam sposób, w jaki prześladowali bezbronne dzieci... Oko, za oko, ząb, za ząb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sasha85
+5 / 13

dokładnie!!! aby czuli to samo!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+10 / 14

"Gdyby każdy kierował się zasadą oko za oko to świat byłby ślepy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+8 / 10

Myślę, że widzac tę taśmę to nie. Pewnie był inteligentnym człowiekiem, który nie wysuwałby pochopnych wniosków na podstawie jednej taśmy. (nie wiadomo czy nie zmontowana). Najpierw trzeba sytuację zbadać, później wydać wyrok bo można wyrządzić dziecku większą krzywdę. Uwierzcie, nie takie rzeczy można wyrwać z kontekstu. Moja znajoma była oskarżona o znęcanie się psychiczne i dowodem była taśma. Nagranie samo w sobie było rzeczywiście tragiczne, ale wyrwane z kontekstu i sprowokowane. W końcu sprawę umorzyli, ale depresja i zszargana opinia zostały. Po za tym, co tatuś patrzył jak matka bije dziecko i nagrywał na dyktafon? Jakby naprawdę chciał pomóc dziecku, zabrałby je nie zważając na konsekwencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hailey
+6 / 10

Tego nie można tak zostawić. Użytkownicy demotywatorów nie zawodzą.! Pamiętajcie;D _ czasami mam ochotę spuścić porządny wpieprz takim ludziom a maluszka zabrać by nigdy więcej już nie cierpiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 marca 2011 o 23:24

avatar Lenka
+2 / 6

Piszcie do UWAGI!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
+10 / 16

Właśnie to robię. Edit. wiadomość do uwagi poszła. Przesłałem link z filmem i krótką informacje o tej sprawie. Mam nadzieję,że się tym zajmą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 marca 2011 o 23:50

avatar Hustler89
+16 / 28

Tu nie chodzi o matkę albo ojca ale o dziecko baranie! Jeżeli obydwoje nie nadają się na rodziców to lepiej żeby dziecko im odebrano niż za jakiś czas miało być tak pobite,że bd słyszeć w wiadomościach że ten maluch zmarł w skutek obrażeń. Dlatego należy tą sprawę nagłośnić! A ty jak uważasz BySzokowac?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
+1 / 11

Tylko problem w tym,że nic z tym nie robią jak na razie. Uważam,że przez nagłośnienie sprawy możemy pomóc. Więc chyba warto coś zrobić,prawda? Ten malec nie zasłużył sobie na takie życie,gdyby to chodziło o Twojego syna też byś uważał,że odpowiednie służby robią wszystko co trzeba i nie ma sensu robić coś więcej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 marca 2011 o 0:46

avatar Hustler89
+4 / 16

Kolejny ku*wa wszystko wiedzący palant. Wiesz co? .... się ze Swoimi poglądami. Może i jestem
batmanem ale nie kretynem który wszystko krytykuje. Nie mówię,że dom dziecka jest lepszy ale
jeżeli rodzice postępują jak zwierzęta to dziecko trzeba chronić. Uważam,że każdy rodzaj
pomocy jest dobry. Ale o czym tu mówić,skoro zawsze znajdzie się kretyn który szuka dziury w
całym i nic mu się nie podoba. Mi nie chodzi o matkę czy ojca,tylko o małego który jest
katowany. Masz rację,lepiej sprawę olać i zostawić wszystko władzom i odpowiednim instytucjom.
A internauci i tak w niczym nigdy nie pomagają i takie akcje są niewarte zaangażowania. Żal mi
Ciebie,tyle powiem. Jeżeli mogę pomóc w taki sposób dla tego malca to to robię i mogę być
obrońcą uciśnionych lub batmanem. Internauci udowodnili,że razem mają siłę przebicia więc
nie pie*dol mi,że takie akcje to głupota. Kolejny pie*dolony ignorant.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 marca 2011 o 1:35

M milliondollarbabe
+6 / 8

"W przeszłości w kilkukrotnych luźnych rozmowach wspominała o znajomej pani prokurator, co może potwierdzać fakt, iż terytorialnie nam przydzielony prokurator odstąpił od prowadzenia naszych postępowań. Po rozwoju spraw jednak mogę śmiało powiedzieć, że nie są prowadzone jak należy."

Pomijając już że sprawowanie władzy w Polsce niejednokrotnie pozostawia wiele do życzenia. Uważam, że zrobienie czegokolwiek jest lepsze niż udawanie, że nic się nie stało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
+1 / 13

No z tym dzieciakiem to nie trafiłeś. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka,bo takich akcji nie robię. Ku*wa człowieku co w tym złego,że jest taka akcja? Co Cię boli? Spinasz poślady ch*j wie o co. Szkoda mi małego i napisałem,jeżeli to nic nie da to trudno. Ty mnie nie rozbawiasz a smucisz. A ja wiem tyle,że ten mały na takie życie nie powinien być skazany. Jesteś obojętny,bo tak jest łatwiej,prawda? Nie chcesz to nie pomagaj. Ale jeżeli dzięki tej akcji na demotach i internecie ten mały odzyska normalne życie,to jest warto. Jeżeli uważasz,że gówno wiem to trudno,ale akurat poglądy ignoranta takiego jak Ty mam głęboko. Spuść trochę z kranu,ciśnienie zejdzie to może bd rozmawiał jak normalny człowiek. Racja,chcę polepszyć Swoją samoocenę,trafiłeś w sedno mistrzu ciętej riposty,doceniam Twoje nauki,eh co za człowiek. Wyjdź może na wódkę albo umów się z dziewczyną,może ci ulży,bo takim samo dowartościowaniem przez takie komentarze niewiele zdziałasz -_-'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 marca 2011 o 2:23

S szpetnywujaszek
+1 / 7

interwencja@polsat.com.pl
Adres do interwencji. Trzeba spamować, żeby zdali sobie sprawę... skoro udało Nam się przywrócić Kevina na święta, to chyba uda Nam się wyprosić interwencję ze strony mediów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
0 / 8

Do uwagi i interwencji poszła wiadomość. Na fejsbuku umieściłem co mogłem. Tak jak kolega pisze,trzeba spamować aby tym się
zajęli! Więc do dzieła!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 marca 2011 o 10:25

avatar vindictive
+5 / 9

Po jakiego grzyba pierzecie nieswoje brudy publicznie? Sprawa została nagłośniona, odpowiednie służby się tym zajęły więc po co dalej robić sensację. Te idiotyczne programy typu Uwaga wcale nie pomagają tylko żerują na ludzkiej tragedii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pannaniegotka

jako matka 7 latka jestem po prostu mega wkurzona (eufemizm), jest mi okropnie smutno - trzeba coś z tym zrobić, demotywator straszny, żeby go dać na główną trzeba jeszcze popracować jednak nad tekstem, bo może się wydawać nieco oklepany "pomogą internauci", więc sugeruję jeszcze pracę nad nim. W razie czego służę radami poprzez wiadomość prywatną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matrioszka09
0 / 4

Dorota Zawadzka już działa w tej sprawie. Wykorzystuje do tego wszystkie swoje znajomości i możliwości. Oby im się udało uratować chłopca!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dartfami
-1 / 5

Ludzie, może po prostu zaczniemy działać. Skoro już siedzisz w internecie, to spożytkuj ten czas. Ojciec na pewno powiadomił, kogo trzeba, ale skoro nie reagują, może uda się coś ruszyć przez nasze natręctwo?
Poszukaj w googlach kontakty do mediów i organizacji i wyślij im maila z linkiem i z odpowiednią autorską motywacją. Ja już kilkanaście wysłałam. I nie przestaję. Zapraszam Was również do tego, bo musimy coś zrobić zanim ona go zabije!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
+1 / 9

Widziałeś komentarze gościa BySzokowac parę komentarzy wyżej? On uważa,że to co robimy jest gówno warte i trzeba to zostawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
+5 / 15

Panie BySzokowac,89 to mój rocznik. Skoro żeś taki mądry to z którego Ty jesteś rocznika? Nie wiem skąd te stwierdzenie,że ojciec dobrze robi. Ja od początku pisałem,że nie chodzi o rodziców a o dziecko! Sądzę że w tej sprawie to ono niczemu winne nie jest. Nie bronię ojca ani matki,tylko chodzi mi o sprawę dziecka,szkoda mi go,że musi coś takiego przechodzić. Odpowiedz mi na jedno ku*wa pytanie tylko konkretnie,po co się tak spinasz skoro Cię ta sprawa nie obchodzi? Czemu krytykujesz innych którzy chcą pomóc? A co jeżeli przez tą akcję internetową,sprawa się rozdmucha a malec odzyska normalne życie? Odp mi na te pytania! Wiesz może ja mam mało ojeju w tym "głupim łbie" ale lepsze to nić mieć taką papkę w bani jaką Ty masz. Osz ku*wa tłumacz jak krowie na pastwisku... myślisz,że petycja do władz coś poskutkuje skoro prokuratura chcę umorzyć śledztwo? Doskonałym przykładem interwencji internautów jest niedawne znęcanie się nad zwierzętami,zapewne wiesz o jakich sprawach piszę. I co uważasz,że nagłośnienie tej sprawy nic nie dało? Bo ja uważam,że dało. Nie widzę w Twoim tłumaczeniu czegoś sensownego,piszesz że nic nie wiem o tej sprawie,że bronię ojca,że zamiast działać w taki sposób lepiej pisać petycję do władz. Internetowa petycja jest już w planach. POWTARZAM JESZCZE RAZ TU NIE CHODZI O OBRONĘ OJCA CZY MATKI ALE O OBRONĘ DZIECKA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damain1996
+2 / 8

@BySzokowac , Hustler89

Przestańcie się kłócić, bo nie o to tutaj chodzi. BySzokowac, nie podoba się, nie masz serca? To daj tego minusa i nie przychodź tutaj. Internauci pomagali już łapać takich ludzi, więc pomyślałem że warto spróbować, szczególnie w takiej sytuacji!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damain1996
0 / 6

Czyli gdy słychać jak dziecko płaczę i prosi matkę żeby przestało to niewystarczający dowód? Równie dobrze mogę okraść bank i będąc nagrany na monitoringu, zaprzeczać że to nie ja, bo ,,na filmie na inną kurtkę". Człowieku, ty chcesz afery, jak ci się nie podoba to stąd idź. Po prostu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milliondollarbabe
+5 / 11

"Tak, tak, na kazde placzace dziecko, ktore dostalo pare razy w tylek trzeba nasylac telewizje,
odbierac je od rodzicow i dawac do domu dziecka :-)"
nie słuchałeś nagrania czy jesteś psychopatą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
+2 / 12

Pi*da w świecie,cwaniak w necie. Tyle w Twoim temacie synku. W sumie skoro Ty się nie odpie*dolisz to ja cię pie*dolę,pozdrawiam środkowym palcem :) ps. Ty natomiast powinieneś mieć zakaz korzystania z internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milliondollarbabe
+2 / 10

Dokładnie Hustler, szacunek dla Ciebie! Środkowy dla takich jak on:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wszystkoguwno
0 / 8

@byszokowac, dla Ciebie zachowanie tej nieobliczalnej kobiety jest normalne?..Sorry bardzo, ale nawet jeśli 'biedaczka' sama potrzebuje pomocy(a to nie ulega wątpliwości), to tym bardziej trzeba sprawę nagłośnić skoro odpowiednie służby nic z tym nie robią, a mały pozostawiony jest na pastwę niezrównoważonego babsztyla. To co się tam dzieje, to nie sa klapsy, tylko zaawansowana patologia, a skoro nie robi to na Tobie wrażenia, będzie lepiej jeśli od razu pójdziesz się wykastrować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niedostepna999666
-5 / 9

BySzokowac jesteś chory człowieku.... z psychologii akurat miałam bardzo dobry i znam się na ludziach... albo prowokujesz, albo naprawdę jesteś bez serca i sam z takiej rodziny... a to, że je wyzywała od sku$**(% to normalne?? Na Boga! Co się z ludźmi dzieje... już nawet chyba nie ludzie... panuje jakieś zdziczenie. I powtórzę to co kolega... CHODZI O DZIECKO!! TYLKO I WYŁACZNIE! i nie mam zamiaru z kimkolwiek dyskutować.Dziękuję, dobranoc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+6 / 16

BySzokowac po prostu używa swojego organu zwanym mózgiem zgodnie z przeznaczeniem. Nie uległ idiotycznej manipulacji ze strony mediów i zachował zdrowy rozsądek:-). Póki jej nic nie udowodniono to nie można wydać wyroku.
A nawet jak będzie winna, to pomagając jej tak naprawdę pomoże się dziecku. Szczęśliwa matka to szczęśliwe dziecko. Skoro coś nie gra w tej rodzinie to trzeba pracować z całą rodziną. Nie da się pracować tylko z jednym członkiem (odsyłam do systemowego ujęcia rodziny). Skoro nie panuje nad emocjami to trzeba ją nauczyć, jak nie wyżywać się na dziecku. Moge się założyć że Szymon kocha ją (bo dzieci kochają bezwarunkowo) i żeby nie był krzywdzony przez osobę najbliższą to trzeba jej pomóc! Ale widze, że żadza zemsty i sensacji jest silniejsza niż prawdziwa chęć pomocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
-2 / 10

vindictive Jeżeli uważasz jego wypowiedzi za sensowne to współczuje. Prawda jest taka,że
dziecko jest bite na nagraniach i wyzywane. Nagranie raczej nie jest zmontowane,a jeżeli tak to
ojciec był by debilem żeby coś takiego robić a potem to nagłośnić. Radzę zapoznać się ze
sprawą i aktualnymi informacjami. Prokuratura po uprzednim umorzeniu śledztwa teraz je wznowiła.
Oglądnij materiały dziennikarskie o tej sprawie,wiele to wyjaśni i potem używaj z przeznaczeniem
organu jakim jest mózg. Matkę trzeba leczyć,bo to jest choroba psychiczna,tylko problem w tym że
ona wypiera się wszystkiego,uważa że nic takiego nie zrobiła. Tutaj zawiodło nasze prawo,gops
mimo zgłoszeń olał sprawę,tak samo policja i prokurator. Teraz chcą się rehabilitować bo
dobrano się im do dupy za przeproszeniem. Rażące zaniedbania organów państwowych. Co do
ojca,nie bronię go tak samo jak i matki ale tutaj chodzi o dobro chłopca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 17:48

avatar vindictive
+9 / 11

Nie oglądam takich bzdurnych programów typu Uwaga bo "dziennikarzom" zależy raczej żeby zrobić sensację. Jeśli znam sytuację jedynie z relacji mediów to z ogromnym dystansem do tego podchodzę. Owszem prokuratura wznowiła je pod naciskiem opinii publicznej.
Odsyłam do książek na temat rozwodów. Jakie emocje temu towarzyszą. I jak potrafią puścić nerwy. Wiem, że to dla Was nie pojęte, ale przez takie zachowanie może się objawiać miłość i obawa o dziecko. Przykład? Moi rodzice również się rozwiedli, ojciec straszył matkę, że zabierze jej nas i mniej więcej tak się zachowywał jak ten pan od nagrania. Straszył, prowokował itp. Moja mama w obawie, że naprawdę doprowadzi do tego, wiecznie nas uciszała, nie pozwalała nam się głośno bawić. Fakt, nie uderzyła mnie nigdy i nie wyzwała, ale pewnie nie raz chciała. Pewnie gdyby istniały wtedy dyktafony i internet pewnie internauci by i w tej sprawie zabrali głos. Dlatego podchodzę z wielkim dystansem do tej sytuacji bo znam ją z doświadczenia. Dodam, że po rozwodzie ojca już więcej nie zobaczyłam. Zanim wysnujecie wniosku na podstawie jakieś szczątkowej informacji wgłębcie się w temat. Nawet jeśli ta taśma jest prawdziwa to oprócz tego, że dziecku trzeba pomóc to matce również, bo to nie jest normalne, że się ktoś wyżywa na dziecku. Nie znam jej motywów, więc nie oceniam jej, współczuję Szymonowi i tej Pani również... Bo mogę się założyć, że na swój sposób kocha Szymona i na tej miłości nalezy bazować przy terapii, żeby w przyszłości Szymon nie musiał się bać matki i żeby miał z nią poprawne relacje, nawet jeśli nie będą mieszkać razem. Jesli pomoze się matce naprawdę się pomoże Dziecku bo zabranie go to środek dorażny, a co potem? Oczywiście Was to już nie będzie obchodzić. Zrobiliście swoje, czyli uspokoiliście swoje sumienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 18:08

avatar Hustler89
0 / 8

Zgadzam się z Twoja opinią,że ludzie dla rozwodu itd mogą różne rzeczy robić. Jak jest w tej sprawie trudno powiedzieć,wszystko wyjdzie w praniu jak to mówią. Ja nie oceniam rodziców,bo nie znam ich. Oczywiście zachowanie matki jest karygodne i nic tego nie usprawiedliwia i nie można obok przemocy w rodzinie przejść obojętnie,bo to temat tabu nadal w naszym kraju. Matce trzeba pomóc o ile zechce tej pomocy. Mały ma już takie ślady w psychice,że chyba najlepszym dla niego było by znalezienie innej rodziny choć to też nie jest dobre. Ciężka sprawa jednym słowem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrwoj
+2 / 8

Pan BySzokowac jest tu jedynym ogarniętym jak widzę, szkoda że ta ignorancka hołota już go zaminusowała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pinksquares
+1 / 7

@BySzokowac, lepiej zakończyć dyskusję bo mówisz mądrze, tylko banda internetowych pieniaczy zaślepionych swoją dziejową misją w ogóle Cię nie rozumie lub rozumie Cię tak jak im to pasuje, żeby Ci pojechać. ale tak to jest jak jakaś sprawa nabierze charakteru masowego. ludzie tak naprawdę gówno wiedzą, ale oskarżenia lecą, wyroki są ferowane, a każdy głos rozsądku który radzi przystopować i zastanowić się nad istotą sprawy jest odsądzany od czci i wiary. i jeszcze te komentarze, np. Niedostepna999666 "z psychologii akurat miałam bardzo dobry i znam się na ludziach" od kiedy w szkole uczą psychologii? bo studiować nie możesz, ludzie w pewnym wieku nie piszą takich rzeczy, chyba że studiują w Wyższej Szkole Wbijania Szpilek W Tapetę. albo "albo naprawdę jesteś (...) sam z takiej rodziny" zastanowiłaś się w ogóle co piszesz? co to w ogóle ma znaczyć? brak słów.
ps. czy nikt nie zastanawia się jaka jest wersja matki? jakakolwiek by ona nie była, chyba warto ją poznać dla posiadania pełnego obrazu sprawy? dlaczego media nie próbują do tego dotrzeć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 23:46

avatar vindictive
+1 / 5

@pinksquares, a po co się zastanawiać? Wtedy nie było by sensacji. Wyrok społeczny zapadł i nie ma apelacji. Pałanie zemstą jest ważniejsze niż prawdziwe dobro dziecka. (pierwsze zdania są ironią, jeśli by ktoś nie wyczuł). A do tych zaślepionych zemstą i przyjmujących tylko jeden punkt widzenia to pewnie nie jeden z Was się nabijał z obrońców krzyża, i ich fanatyzmu. Przykro mi stwierdzić ale w tym przypadku widzę analogię, bronić tak dla zasady bez wgłębiania się w temat. No ale ja z psychologii (na studiach) miałam tylko 4 więc mogę się nie znać na ludziach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pinksquares
+2 / 6

ja w ogóle obserwuję cokolwiek z przerażeniem, że ludzie w dobie tych wszystkich youtube i innych facebooków rzucają się na każdą, byle dobrze rozreklamowaną, akcję, najlepiej jeśli jest społeczną batalią w jakimś światłym celu (vide "ustąp miejsca czytającemu" które było modne jakiś czas temu). w którymś momencie zatracają się i już nikt nie zastanawia się nad sensem sprawy, tylko wszyscy powtarzają krążące slogany - i to jest koniec, bo nie ma już możliwości prowadzenia racjonalnej dyskusji, w której przygląda się sprawie ze wszystkich stron. (wprawdzie nie miałam na studiach psychologii, ale trenowałam debaty, może być taka kompetencja?) @vindictive masz rację, dla mediów takie sprawy są przede wszystkim sensacyjnym materiałem który genialnie się sprzeda, misja jest na drugim miejscu. genialna analogia z tym krzyżem, tak poza tym. a do wszystkich obrońców uciśnionych: łatwo jest walczyć w obcych sprawach, znanych jedynie wirtualnie. a co byście zrobili, gdyby to działo się pod Waszym nosem? interweniowalibyście tak ofiarnie czy obrócili plecami i stwierdzili, że lepiej się nie wtrącać w cudze sprawy bo można sobie narobić kłopotów? tak retorycznie zapytam, może to wzbudzi w Was jakąś chwilę zastanowienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaciakPlock
-1 / 7

Sprawę zgłosiłem do uwagi, napisałem o niej na swoim blogu, oraz 2 forach internetowych (instalki.pl hotfix.pl) sprawa jest już ładnie rozgłośniona :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
+3 / 9

www. petycje .pl/ 6718 Oto internetowa petycja w tej sprawie,podpisujcie się ludzie. Żeby ten demot na
główną trafił! Usuńcie tylko spacje a adresie petycji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 marca 2011 o 22:30

avatar salata29
-4 / 4

G Ł Ó W N A ! ! !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar insuffisante
+6 / 8

Napiszę ponownie... W tej sprawie pisałam do Rzecznika Praw Dziecka, który ZAJMUJE SIĘ tą sprawą! I jak ktoś na górze napisał - wszyscy jadą na matkę, ale dlaczego ojciec nie zabierze dzieciaka z domu zamiast wysłuchiwać jego płaczu i męki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damain1996
-3 / 5

Matka zaczęłaby coś kombinować i jeszcze ojciec poszedłby siedzieć, a to byłby całkowity koniec dla Szymona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 marca 2011 o 15:55

avatar insuffisante
+5 / 5

Niekoniecznie. Ojciec chyba nie ma zabranych praw do opieki nad dzieckiem, więc gdzie problem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niggah
-3 / 5

Gdzie problem? Gdyby ojciec zabrał dzieciaka z domu siłą, to przy polskich realiach poszedłby siedzieć, a sprawa Szymona by ucichła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nolispe
-3 / 5

To mały Szymon??!! Biedne dziecko, aż się wyć chce, oglądaliście reportaż? ta kobieta jest chora psychicznie, powinno się jej zabrać to dziecko jak najszybciej

http://www.kciuk.pl/RATUJCIE-SZYMONA-ciag-dalszy-TVN24-l61494

Ludzie, podpiszcie petycję, w sprawie Szymonka, nie pozwólmy by władze i jednostki odpowiedzialne za los dzieci przymykały oczy na tragedię dzieci!!
Pamiętajcie o autoryzacji podpisu na e-mail.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 16:39

O olcia87pl
0 / 6

Nie mogłam wysłuchac do końca tego nagrania- tak mi żal tego dzieciaczka, płakałam jak dziecko, sama mam synka i nie wyobrażam sobie żeby tak cierpiał.
Gdybym tylko dostała ją w swoje ręce to zobaczyłaby dopiero jak to jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nolispe
+3 / 7

Napisałam już do rzecznika praw dziecka, to treść maila jaki dostałam w odpowiedzi na mój link z YT i temat Ratujcie małego Szymona...

Szanowni Państwo,



Bardzo dziękuję za zainteresowanie sprawą małego Szymka. Chciałbym poinformować, że jako Rzecznik Praw Dziecka podjąłem natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia czynności wyjaśniające i w dniu dzisiejszym przeprowadzane są odpowiednie działania sprawdzające w Częstochowie i okolicach. Ponadto, działając na podstawie art. 10 ust. 1 pkt 2 ustawy o Rzeczniku Praw Dziecka, zwróciłem się do wszystkich organów posiadających informacje o sytuacji opiekuńczo-wychowawczej Szymona z wnioskiem o przedstawienie posiadanej dokumentacji. Mam nadzieję, że podjęte czynności pozwolą na zweryfikowanie niezwykle niepokojących doniesień medialnych.

Zrobię wszystko, żeby Prokuratura wszczęła umorzone śledztwo i rzetelnie doprowadziła do ukarania winnych przemocy wobec dziecka.

Dla mnie najważniejsze jest zabezpieczenie małego Szymka. Bardzo budującym jest wysoki stopień wrażliwości jaki Państwo okazaliście w stosunku do tej sprawy â otrzymałem ponad 200 e-maili z całej Polski. Świadczy to niewątpliwie o tym, że nasze społeczeństwo jest wyczulone na krzywdę najmłodszych i reaguje natychmiastowo na każdy przejaw niewłaściwego traktowania dzieci.

W sierpniu ubiegłego roku weszła w życie ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, która wprowadziła zakaz stosowania kar cielesnych. Przepisy prawa niewątpliwie wspierają znacząco walkę z każdym przejawem przemocy wobec dzieci, natomiast bez Państwa zaangażowania i wsparcia zapobieganie takim zdarzeniom byłoby znacznie utrudnione.



Z poważaniem,

Marek Michalak

Rzecznik Praw Dziecka

Biuro Rzecznika Praw Dziecka
ul. Przemysłowa 30/32
00-450 Warszawa

Piszcie na ten adres rzecznik@brpd.gov.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 16:46

A ares18
-4 / 10

Założę się, że BySzokowac sam bije swoje dziecko i dla niego to normalne.
Zagadka dla ciebie (BySzokowac):
Co lepsze-
1)Miec wiecznie zajętego ojca
2)Posłac dziecko do domu dziecka bo ma patologię w domu
3)Zostawic na pastwę losu matki, która go bije, poniża- jednym słowem wyżywa się.
Historia nr 3 ma tylko jeden koniec- nieszczęście. Albo dla szymona, który dostanie jeden cios za dużo, albo dla matki, bo jak Szymon podrośnie to już się nie będzie bał oddac, i z bijącej, jego matka stanie się bitą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+9 / 13

Najlepiej by było : na razie zabrać dziecko matce (jeśli je rzeczywiście bije), przeprowadzić z nią terapię (bo skoro wyżywa się na dziecku to ma problemy emocjonalne). Najważniejsze by jej pomóc, żeby dziecko i matka mieli poprawne relacje (nawet jeśli nie będę mieszkać razem) Bo rodzic jaki by nie był jest ważny dla dziecka i kocha go bezwarunkowo. Ale z tego co czytam to w dobie internetu nie tylko ludzie nie nie czytają ale i już nawet nie myślą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChocoHunnyBunny
-5 / 5

Ale bym taka su.ke w rece dorwal to bym bił i nie patrzył ze kobieta, chora umyslowo, szkoda dzieciaczka ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MachStach
-1 / 1

;( pomóc pomożemy ,ale jak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
-3 / 13

Dzięki akcji internautów sprawa ruszyła. Śledztwo zostało wznowione,prowadzone są wywiady i reportaże. Dzięki zaangażowaniu ponad 61 tys ludzi na facebooku i dmeotywatorach,sprawa została nagłośniona. Jest również petycja w tej sprawie,którą wyżej podałem. Wszystko się ruszyło i oby malec wygrał walkę z chorym systemem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C carllos
-3 / 7

nic tylko jej przyje*ać....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+4 / 18

Ludzie czytam Wasze komentarze i za głowę się łapię. Ta afera z Szymonem to mogę śmiało porównać do tragedii w smoleńsku, z poważnej sprawy zrobiliście groteskę. Nie znacie sytuacji, nie wiecie czy rzeczywiście je bije. Ludzie w trakcie rozwodu robią różne rzeczy by zniszczyć drugiego małżonka. nie zdziwiłabym się gdyby te taśmy były zmontowane. Po za tym skąd wiecie, że ojciec sam nie bije tego dziecka? Bo nie ma go na taśmie? Po za tym jak chcecie pomóc temu dziecku? Klikaniem w durne posty SuperNiani i tworzeniem równie genialnych demotów? To gratuluję pomysłowości:-) gratuluję, ze na podstawie szczątków informacji wyciąganie takie wnioski i niszczycie życie, nie wiadomo czy nie niewinnej kobiecie. W Polsce jest domniemanie niewinności. Masa niemyśląca zwana społeczeństwem na podstawie manipulacji mediów wydała już wyrok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niedostepna999666
-5 / 7

przestań pieprzyć... widziałeś program gdzie się wypowiadała, że sama nie wie dlaczego tak reagowała ? jak sie tłumaczyła? własnie. Ja nikogo nie bronie, ale sam nie znasz własnie sytuacji wiec po co gadasz... pomyśl potem pisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrruczek
+8 / 12

zgadzam się z Tobą w 100% wg mnie ojciec może być strasznym sk.rwielem,mógł nagrywać kłótnie z żoną a później zmontował taśmy.
Z tego co wiem dziecko nie chce nawet rozmawiać z ojcem,więc co to może oznaczać?
Człowieka jest łatwo zniszczyć,poprzez jakieś głupie spekulacje.
Nie znacie tej rodziny więc nie udzielajcie się
Sprawa zostanie zbadana przez psychologów i to oni zdecydują,czy rzeczywiście coś jest nie tak z matką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+8 / 12

Niedostępna, jestem kobietą. Gdzieś przeczytałam, że miałaś psychologię. Za głowę się złapałam. Psycholog i tak się dała zmanipulować? Nie znam sytuacji bo nie było mnie przy niej. A jakoś nie wierzę jakościom przekazywanych informacji przez media. A jakby się kobieta nie broniła to i tak będzie źle. Proponuję poczytać książki zamiast łykać co i w jaki sposób media Wam to przedstawią. Z resztą swoje wiecie więc bez celowa jest dyskusja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+7 / 13

O psychiatra się znalazł:-) Na podstawie jednej taśmy wydał diagnozę. Gdzieś się uchował człowieku:-) Polska medycyna Cie potrzebuje. A raczej Ty potrzebujesz, skąd wiesz czy te taśmy nie są zmontowane? Ludzie jestescie załośni, co Wam media podsuną pod nos to łykacie to zapominając, że macie mózgi i można z nich korzystać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glaxosmithkline
-3 / 11

wiesz, nawet jeżeli są zmontowane to na nagraniu są krzyki Szymona i bestialstwo jego matki. Na jedno wychodzi. Sama potrafie ocenić co słyszę. Nie oglądałam tego w telewizji i nie powołuje się na opinię mediów! A Ty słuchałeś nagrań? Wszystkich? Chciałbyś mieć takie dzieciństwo? Codziennie bicie przy jedzeniu? Moja mama przekonywała mnie inaczej 'leci samolocik' itp. Nigdy mnie nie uderzyła! A może inaczej, Ciebie bili i uważasz to za normalne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+6 / 10

Nie bili:-) NIe, nie chciałabym. Nie chciałabym mieć również takiego jakie zafundowali internauci temu dziecku. Wiesz jakie bym chciała mieć w sytuacji tego dziecka? Żeby ktoś pomógł mojej mamie. Bo widocznie coś jest nie tak skoro wyżywa się na dziecku. Bo pewnie bym ją mimo wszystko kochała, bo dzieci kochają nawet takich rodziców.Szczęśliwy rodzic to szczęśliwe dziecko.
A widziałam wieeeele takich sytuacji na praktykach w domu dziecka. Dzieci mimo wszystko czekały na rodziców. Co ciekawe w wielu przypadkach dopiero gdy zabrali im dzieci się opamiętali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glaxosmithkline
-2 / 6

No widzisz, dzieci nie wiedzą co dla nich dobre. Może nie mamy prawa oceniać tej kobiety i chyba nie powinniśmy. Po prostu pomóżmy Szymonowi się wydostać się z tego bagna, żeby wyrósł na dobrego człowieka i nie uznawał bicia za coś normalnego. Kim będzie Szymon jak dorośnie? Psychopatą czy człowiekiem sukcesu? Te wydarzenia odcisną na nim piętno , nawet jeżeli jego matka się poprawi. Zawsze podświadomie będzie je pamiętał,a to w jaki sposób na niego wpłyną odpowiedz sobie sama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+1 / 3

Owszem wpłyną negatywnie, ale lepiej, żeby była taka do końca czy lepiej żeby kontakty matki i Szymona były lepsze? Też sobie odpowiedz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Glutowaty
-5 / 5

Wysłałem stosowne pismo do "Magazynu ekspresu reporterow"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
-2 / 8

Od tego są sądy i policja, ich
zaj*banym obowiązkiem jest chronić to dziecko jak i wszystkich innych, co, boją się że matce
polce nie wolno nic powiedzieć czy co? edit: kto to nagrywał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 18:08

D dragonfly
+5 / 11

Na ten temat wpowiadają sie osoby, ktore nie mają dzieci, same są mlode i niewiele wiedzą.Materiał ojca był "posklejany", zmanipulowany. Nie usprawiedliwiam matki chociaż uważam że nie jest potworem, w domu ma czysto,dużo zabawek...dziecko nie chce byc z ojcem a chce z matką. Ta kobieta potrzebuje pomocy psychologa, psychiatry, jest bezsilna i nie radzi sobie ze zlością ale nie robcie z niej potwora. Nie daliście jej szansy na obronę, nawet najgorszy morderca dostaje taką szansę na uczciwy prosec i sąd...Naprawdę bardzo dużo rzeczy może być zmanipulowane,niedopowiedziane...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomaszkap
-4 / 4

to ojciec wstawił film na YT żeby właśnie pomóc własnemu dziecku a z żoną jest w trakcie rozwodu wiec sprzątnij tylko ją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ares18
-5 / 9

Czyli lepiej zostawic Szymona u matki bo może...- kpisz sobie z niego i z całej sytuacji vindictive. Oczywiście wszystko jest zmontowane, ojciec syna chce ratowac, żeby go w domu zabic itp. Wolisz się opierac na spiskowej teorii wieków, niż dowodach. Poza tym, uczepiasz się domniemania niewinności, ale taki z ciebie prawnik, jak z policji intelektualiści. Istnieje też inne prawo, które mówi, że jeżeli jest podejrzenie maltretowania w domu, zagrożenia życia, poniżania itp. to bez żadnego wyroku skazującego, osobę poszkodowaną powinno się, a nawet trzeba ratowac z takiego domu. Sam więc skorzystaj z mózgu, bo to naprawdę nie boli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uno
-4 / 6

www petycje pl/6718 - link do petycji !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klawisz22
0 / 4

Ratuj Szymona a nie głupie demoty dodajesz!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CzekoandHelmi
+4 / 8

Patrzcie od dwóch stron:
1. Nie, żebym się sprzeciwiała. Ale czy przeklinanie teraz na tą matkę da wam coś? Skoro według was ona jest taka zła to czemu nie zgłosicie gdzieś tego, lub nie powiecie jej tego wprost, albo nie zaczniecie procesu sądowego? Czy może tylko w gębach potraficie wyczyniać? Ona jest zła i bije dziecko, a co wy zrobiliście aby temu zaprzestać?
2. Wiem, co to znaczy przemoc w rodzinie. I uwierzcie, że wclae nie łatwo jest wyrwać się od tego typu emocji na łańcuchach. Dlatego także współczuję nieco całej rodzinie że... wybrała sobie taki zywot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vfv
+7 / 13

Co to za facet, który pozwala bić swoje dziecko? W swojej relacji żali się, że kiedy matka krzyczała na Szymona a on próbował mu pomóc, reagowała jeszcze większą agresją. Zamiast wychlastać sukę po ryju i doprowadzić do porządku zostawił dziecko na pastwę losu i zaczął nagrywać. Rozumiem, że gość liczy na pomoc mediów, ale w niektórych sytuacjach trzeba się wk...ić i pokazać, że ma się jaja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glaxosmithkline
-5 / 7

Dla negujących tą akcje i twierdzących że nagrania są zmontowane z kłótniami z mężem: "Ożesz Ty k***a teraz to Ci k***a nie przedaruje, ło ty sukrwysynu, nie przedaruje Ci k***a ja p*****le po dupie mam dość, niech mnie policja zamknie, niech mnie policja, ja ci na******le, jak k***a nie zjesz tego co Ci kazałamm to zobaczysz JAK PRZ******LE" Słowa matki, jak nic. To jest zmontowane?! Po dupie daje się raczej dziecku, nie mężowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 18:05

A ares18
-3 / 5

dragonfly- spójrz jeszcze raz na zdjęcie i posłuchaj nagrań i zadaj sobie pytanie- czy aby na pewno ta matka nie jest potworem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dragonfly
+1 / 3

Przecież to nie jest zdjęcie Szymona!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dragonfly
+2 / 2

Poza tym napisałam wyżej- ta kobieta potrzebuje pomocy psychologa lub psychiatry, bo jest po prostu chora, znerwicowana. Medal ma zawsze dwie strony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kloseqqq
-3 / 3

Lza sie w oku kreci jak sie tego slucha i nic nie mozna zrobic....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar greenwolf
-2 / 6

Petycję podpisałam mimo iż nie byłam w stanie wysłuchac do konca materiału na YT, nerwy mi puściły i się popłakałam. Jestem matką dwójki- nie zawsze grzecznych i anielskich, czasem diabeł wyłazi zza skóry ale NIGDY nie uderzyłam dziecka, ludzie którzy to robią są dla mnie totalnie zbydlęceni- to nawet nie sa ludzie ponieważ nie potrafią się inaczej niż siłą porozumiec z przedstawicielami swojego gatunku. Nie potrafią dotrzeć do kogoś kto kocha całym serduszkiem i bezgranicznie ufa... Barbarzyństwo. I to matka która nosiła dzieciątko pod sercem, czuła jego wiercenie się, czkawkę, która na pewno puściła łezkę pierwszy raz widząc synka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kadzi
-4 / 4

Napiszcie mi co mogę realnie zrobić, proszę!
Jak obejrzałem film an yt to we mnie tak zawrzało, że mam ochotę naj**ać tej s*ce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kloseqqq
-5 / 5

Czy szymonek zostal odebrany tej niby matce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R razorhetel
0 / 6

Kiedy tego słuchałem miałem dreszcze i łzy w oczach. Przysięgam na wszystko: gdybym mógł bezkarnie się z tym potworem obejść- zabiłbym, choć wiem że to takie samo bestialstwo. Mimo to- nie miałbym ŻADNYCH oporów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kari654321
0 / 4

Pomóżmy ? Dawać PLUSY ! Niech widzą , że nie jesteśmy obojętni ! ! !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+3 / 11

Yeach! O tak! plusami na demotach zbawimy świat! Matko co internet robi z ludzmi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Moonglow
-3 / 5

Słyszałam samo nagranie! Bestia, Potwór!! Ta osoba, ta szmata!! bo nazywanie jej "matką" obraża mnie i wszystkie inne matki na świecie!!
Tylko co my możemy zrobić?? może mi ktoś powie? przecież nie pójdę i jej nie zabiję bo sama mam dla kogo żyć i byc wolną!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nzbwn
+3 / 5

W tej akcji chodzi tylko o to, aby nie placic alimentów.
to chyba wszystko co o tym mozna powiedziec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lalalagirlll
+2 / 2

Nie ma to jak nie sprawdzić dat dodania demotów i się bezpodstawnie zwalać o kradzież:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olcia87pl
0 / 2

tu nie chodzi o kradzież tylko o przekaz- jak zrobisz takiego drugieg demota to nikt normalny nic ci nie zarzuci tylko bedzie wdzięczny.
tylko ty taki pazerny na kilka komentarzy i plusów kosztem tragedii dziecka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EvE94
-1 / 3

o matko... masakra po prostu. Pomogę jak mogę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Topor
-2 / 4

NUDA NUDA NUDA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomaszkap
-1 / 3

no to przesłuchaj nagranie w źródle jak się nudzisz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morpheme
+2 / 6

Brzydzą mnie komentarze nawołujące do pobicia tej kobiety. Jaki normalny człowiek brutalnością wobec słabszych uczy... że nie wolno być brutalnym wobec słabszych? Gdzie tu logika? Lepiej żeby zamiast jednego kata było dwóch?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olcia87pl
-1 / 1

Czas pokaże co z tego wyjdzie- jak Szymek dorośnie to nie bedzie potrzebował ojca, policji czy prokuratury.
Chyba,że ta szmata za którymś razem doprowadzi do tragedii..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azar44
0 / 8

@vindictive Twoje podejście do sprawy jest tak żałosne, że szkoda gadać. W każdym razie niech dotrze to do twojej pustej łepetyny, że sprawa toczy się nie tylko o bicie dziecka przez matke, ale również o nieudolność instytucji, które mają obowiązek pomocy w takich sytuacjach. Nie próbuję robić tu za eksperta, ale odsłuchałem nagranie i uważam, że owszem, zostało zmontowane, ale tylko i wyłącznie w taki sposób, aby ukazać sam fakt maltretowania fizycznego i psychicznego. Twoja filozofia opiera się na tezie jakoby usiąść i pierdzieć w stołek, zamiast piętnować karygodne i bestialskie zachowania społeczne. Poza tym internauci już kilka razy dowiedli, że razem jesteśmy znaczącą siłą.
Dlatego NIE SŁUCHAJMY BABY POKROJU vindictive, POKAŻMY, ŻE DLA PRZEMOCY W DOMU MÓWIMY STANOWCZE "NIE". DZIAŁAJMY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+1 / 7

Po pierwsze Twoja wypowiedź jest na bardzo niskim poziomie. Nie życzę sobie żebyś mnie
obrażał. Nie umiesz kulturalnie wyrażać swojego zdania to tego nie rób wcale. Właśnie
pokazałeś jakość pomocy internautów. Poza tym, moja teza opiera się na tym żeby
profesjonalnie podejść do pomocy dziecku (poczytaj książki na temat pomocy rodzinom z przemocą
domową, o mechanizmach tam zachodzących a później głos swoje frazesy) plusikami na demotach
dużo nie osiągniesz. Po za tym sam sobie przeczysz bo Twoja wypowiedź jest pełna przemocy
(słownej) więc najpierw powiedz sobie "nie dla przemocy", później idź poczytać książki a
na końcu bierz się za wyrażanie zdania. I nie rób za eksperta bo w ogóle Ci to nie wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 20:58

avatar vindictive
+2 / 6

Poczytaj również książki na temat manipulowania przez media. Bo wydaje mi się
że jesteś klasycznym przykładem:-)
A co by się nie działo, zawsze jest winna instytucja. Nikogo nie obchodzi polskie prawo, które w wielu kwestiach wiąże ręce pracownikom socjalnym. A gdzie są sąsiedzi? Pracowników socjalnych jest mało więc siłą rzeczy nie są w stanie chodzić po domach wszystkich. A ludzie tacy mądrzy tylko w internecie. Zamiast głupio komentować pomyśl czy w twojej okolicy nie ma dziecka bitego. To będzie pomoc a nie klikanie w "mocne".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2011 o 21:01

P POzamiatane
-2 / 2

www. youtube. com/user/RatujcieSzymona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quet
+4 / 4

teraz pomóżmy wszystkim pokrzywdzonym dzieciom w Polsce.. ich problem się sam nie rozwiąże

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zuzka21
+2 / 4

Znam tą kobietę. Jakby ktoś nie wiedział przez kilka/kilkanaście lat uczyła w szkole. I wiem że jej mąż też nie jest bez winy. Ta cała sprawa wypłynęła w trakcie ich rozwodu i podziału majątku, który jest dosyć duży. Nie chce jej bronić, ale te nagrania przekazał do prokuratury jej mąż. Z tego co wiem mają one być dokładnie przeanalizowane, czy nie było przy nich coś majstrowane. Zgadzam się z tym że jest ona agresywna, ponieważ sama miałam nie raz z nią do czynienia, ale jej mąż też nie jest bez winy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glaxosmithkline
+1 / 3

Wszystko dobrze, ale czy dziecko musi być bite? Tu nie chodzi o to czyja to wina, niech wszyscy będą winni. Ale co ten maluch zrobił takiego, że zasłużył na 15 minut katowania bez przerwy bo się poparzył mlekiem? Nie wiem jaki jest jego ojciec, ale matka to psychopatka!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misstake
-2 / 2

będzie też emisja na `uwaga` w TVN jakos w tym tygodniu !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monczulka
-3 / 3

brak słów po prostu. nie miałem pojęcia że człowiek może być aż tak okrutny. dobrze że przynajmniej sprawa ruszyła do przodu !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Horonak
-1 / 5

Zabije suke jak ja spotkam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SayHello
-3 / 3

przepłakałam cale nagranie i nadal płaczę... ale tu trzeba działać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SayHello
0 / 0

chyba jakiś ignorant minusuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hija
-1 / 1

petycja przesłana dalej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E efka1
-1 / 1

OMG. Aż się popłakałam.. Nie mogłam wysłuchać do końca.. Straszne. ;c

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kolorowa24
+2 / 4

Biedny chłopiec, szkoda mi się go zrobiło, ale ludzie nie zapominajmy, że tysiące a nawet miliony dzieci są nawet
gorzej traktowane od tego chłopca. Codziennie pod naszym nosem dzieje się gorsza krzywda. Nie mówię, że nie
obchodzi mnie los tego chłopca, bo obchodzi, ale on chociaż ma ojca, który o niego walczy, a inne dzieci nikogo nie
mają ojciec alkoholik, matka też i co? I gówno, kto takim dzieciom pomoże? Nikt. O to właśnie chodzi, że nikt tym
innym dzieciom nie pomoże nie zainteresuje się nimi, nie zwróci uwagi na ich krzywdę. A teraz pewnie każdy
zminusuje mój komentarz, ponieważ gadam nie o tym chłopcu w democie. Bardzo dziękuję za minusy, ale ja tu walczę w
słusznej sprawie i proszę was gdy zobaczycie pobite dziecko (a pewnie codziennie mijacie ich tysiące) nie
przechodźcie obojętnie, zwróćcie uwagę na krzywdę otaczających was dzieci. Pamiętaj ty też będziesz winny gdy przejdziesz obojętnie. kolorowa24

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S samel15
0 / 6

macie może adres tej pani chciałem się z nią skontaktować w pewnej sprawie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marlborass
0 / 2

Prosze pomozcie temu dzieciakowi bez wzgledu na to czy bedzie z ojcem czy z matka! Chodzi o to zeby Szymon mial po prostu normalne dziecinstwo. Jak sluchale tego to po prostu lzy w oczach mialem! Nie interesuje mnie matka ani ojciec, a dobro dziecka! Mam ogromna nadzieje, ze ktos sie tym zajmie i Szymonek bedzie mial normalne zycie bez krzykow, awantur, a szczegolnosci bicia!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Butelkaaa
-3 / 3

O CO TUTAJ, KUR*A, CHODZI????!!!! ;CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesto3
+4 / 6

A co w tej sytuacji ojciec robi? Nagrywa i wrzuca na YT. Prawdziwy kur*a mężczyzna. Człowieku ogarnij się! Podejdź do swojej żony sponiewieraj ją słowami i zabierz dzieciaka. Na pewno prokuratura to rozpatrzy tylko, że wyrok otrzyma za 2-3 lata dopiero. Będzie trzeba się jeszcze przetapiać przez tonę papierów. A wszystko przez to, że człowieku nie masz JAJ! Do czego to doszło żeby mężczyzna kobiecie nie umiał się postawić i pozwala by jego syn był bity. Ten kraj zszedł na psy już dawno temu, teraz to chyba pod poziom morza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SeB89
-2 / 2

Pier****na szmata, j**ać tą s**ke, aż mnie skręca jak czytam o takiej patologii ;/.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Naan38
+5 / 5

Możecie mnie tu zminusować do bólu ale....ludzie! naprawdę was nic nie zastanawia?...Co to za ojciec, który zamiast zabrać dziecko już po pierwszym nagraniu, nie robi tak naprawdę nic tylko podkłada kolejne dyktafony!....sory,ale życzę mu aby ktoś go pałował a ktoś inny to nagrywał zamiast mu pomóc!...o tej....k....nie będę się wypowiadać bo były by to same bluzgi!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzikiking
-2 / 2

możesz liczyć na mnie i pewnie całe demoty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SzymonStolarczyk
-1 / 3

własnie robić przelewy - potrzebuje na piwo... :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szadyyy
-1 / 1

petycje pl / gorąca lista

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L linearny
+3 / 3

Cała społeczność tutaj przyznaje sobie prawo do decydowania o cudzych dzieciach. Nasze barbarzyństwo przerasta Hitlera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fazi93
-1 / 1

I pomyśleć, że matka tego dziecka uczyła mnie historii w podstawówce xP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dyzma19nep
-2 / 2

a ja poznaje babcie tego dziecka, ładnie wyszła na tym zdjeciu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fazi93
0 / 2

Problem między nami polega na tym, że Ty robisz sobie jaja, a ja na prawdę znam tę gościówkę. Babcię (matkę matki) też zresztą znam, bo robiła u mnie w szkole na kuchni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur123
0 / 0

No proszę, i temat dostał się do programu Tomasza Lisa (właśnie trwa).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dariaazzone
-1 / 3

Gó...o mnie obchodzi czy to wina matki czy ojca, to DWOJE DOROSŁYCH LUDZI, którzy nie potrafią poradzić sobie z dorosłością! Mnie interesuje ten mały nikomu winny bezbronny chłopiec, jemu trzeba natychmiast pomóc, pozwolić zaznać szczęśliwego dzieciństwa... jak ja bym chciała go przytulić, schować w ramionach i sprawić by poczuł ciepło i bezpieczeństwo.... BOŻE !!!!!!! Dlaczego człowiek swemu dziecku krzywdę zadaje ????????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saperro
+2 / 4

Pie***enie ;// Matka go sama wychowuje, pewnie ten idiota-ojciec cały czas cyrki robi to potem krzyczy na dziecko. Kochany tatuś potrafi tylko dyktafon włączyć i iść grzecznie do prokuratury.... Zresztą demot jest sugerujący bo zdjęcie Szymonka na pewno to nie jest. Dom matki był pokazany i na pewno nie żyje w biedzie, a dziecko ma wszystko czego chce. Odseparujcie psychola od nich to matce będzie lżej i nie będzie krzyczała na dziecko jak jej się ciśnienie podnosi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fisiu
-1 / 1

Daj mi adres ja już lece po katane ! -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mezzzol
+1 / 1

japier*ole poco dajecie takie żeczy na demoty? Od tego jest sąd i policja wy z tym nic nie zrobicie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cukierek1202xx
0 / 0

sprawa była w uwadze ;) mam nadzieje ze teraz bedzie juz tylko lepiej ;) biedny Szymonek, zrabana matka ;( a ojciec wcale nie lepszy ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boobr
0 / 0

No i to jest prawdziwy problem, a nie wasze durne problemy ze zwierzętami, czy kopnął sowę czy nie, w porównaniu do tego to żaden problem! Szkoda chłopaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ayla94
0 / 0

Oglądałam wczoraj "Uwagę" i dziwią mnie 3 rzeczy:
- wtórny debilizm matki i to w jak prymitywny sposób odpowiadała na pytania.
- to, że to dziecko kocha swoją matkę i nie chce mieszkać z ojcem.
- Skoro ten ojciec tak kocha syna to dlaczego ten chłopiec nie chce z nim mieszkać?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joel112
0 / 0

jak ja bym tą suke dorwał to niewiem co bym jej zrobił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem