Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
6299 7706
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
E endriu875
+165 / 195

jaki Ty szybki, w 18 minut po północy, zrobiłeś porządnego demota ; p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stunner
+185 / 207

hehe... ja powiedziałem siostrze, że miałem wpadkę z moją dziewczyną i nie wiem jak powiedzieć rodzicom. Jej mina - bezcenna ;) Później dopiero się zorientowała, że jest 1 kwietnia a i tak się pytała czy na 100% nie jest w ciąży ^^ W następnym roku powiem jej, że mam chłopaka - myślicie, że ją to zabije?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pomidoreq4
+93 / 105

Może ona też żartowala ; D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar scourer
+17 / 89

napisałeś do dziewczyny po północy ? Śmierdzi fake'm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marian101
+94 / 118

Dobry jesteś w 18 minut zdążyłeś napisać SMS-a do dziewczyny poczekać na odpowiedź, poszukać w internecie zdjęcia i napisać o tym demota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
+43 / 69

oprócz tego że splagiatował to jeszcze w ogóle nie demotywuje bo ja tak samo bym chłopakowi odpisałą - jak prima aprilis to prima aprilis - obustronny żarcik. jeśli uwierzył to znaczy że punkt dla niej bo dał sie nabrać a ona nie :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawid19920624
+37 / 45

było już coś podobnego pamiętam to

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+137 / 159

BOŻE, ten "żart" ma chyba z tysiąc lat już

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+22 / 34

Też się dałeś złapać ;) Bo ona zapewne również żartowała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+18 / 28

było w zeszłym roku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robo
+133 / 143

To jeszcze nic. Ja wczoraj w markecie byłem i przez głośniczek mówią, że cukier na 2 zł. przeceniony. Biorę 10 kg., podchodzę do kasy, a ona "Prima Aprilis" - 6 zł. kg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mildyner
+3 / 7

To @kanel robi sobie z nas żarty!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koveina
+22 / 26

Ja nie moge ile razy to juz bylo na głownej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+11 / 17

Ja pier**le ludzie, to, że on zrobił takiego demota nie znaczy, że ta sytuacja naprawdę się mu przytrafiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miki258
+24 / 28

Adam napisał Ewie że wie że go zdradziła. Odpisała że TEN ŻART JEST JUŻ STARY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cagitto
+2 / 6

Widocznie ona też ma poczucie humoru. ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Amlaith
+20 / 22

Kreatywność umarła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lokar
+3 / 3

Przynajmniej uprzejma, bo przeprosiła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UorioR
0 / 2

Hmm, daje minusika, bo cholernie drażnią mnie baśnie ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robos92
+1 / 1

Może zrobił tak późno tego demota z lenistwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grexter
+62 / 74

historia stara jak świat. po necie krąży sporo takich historyjek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziomal93
+47 / 71

Zeby tylko historia - tekst z basha, praktycznie nie zmieniony. Ale co ja tam wiem, przeciez nie wszyscy musza czytac basha, tak? Dokladnie taka wymowka przepiekna jest powtarzana przez setki ludzi, ktorzy kopiuja demota z basha/totez innej stronki, a potem udaja, ze sa geniuszami na miare wynalazcy chleba krojonego. Tak naprawde, to "autor" takich demotow to po prostu gosciu z ksero, i kopiuje sobie teksciki z innych stronek tylko po to, zeby sie dostac na glowna, a ludzie, ktorzy chca cos porzadnego obejrzec na tych demotach wala glowa w mur widzac kolejny plagiat nieswiadomie plusowany przez uzytkownikow. Moj osobisty apel? - wypie******

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+8 / 16

nie, nie jest bez sensu, bo powinien podać źródło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur6912
+10 / 16

Nie ma czego, wymyśla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agniech
+16 / 38

sądze ze nalezysz do rocznika 87 (po nicku) czyli jestes juz pokoloniem dzieci które szly do gimnazjum... widzisz, mnie ten twór ominął i wychowywano mnie jeszcze, ze umów należy dotrzymywać, a 2 człowieka się nie zdradza, czy to jest związek, czy przyjaźń, przykro mi, że masz takie złe doświadczenia z kobietami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kiniusia
+21 / 27

Nie wszystkie kobiety są takie ; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolus2
-5 / 33

"komentarz poniżej poziomu" = kobiety dawały minusa, nie ma co też dałam, bo faceci zdradzają częściej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar josefmursalam
+3 / 9

@lolus2 niestety masz tylko połowiczną rację. Procentowo częściej zdradzają mężczyźni ale ilościowo kobiety. Czyli jeśli patrzymy na częstość takich zachowań to jest paru "gwiazdorów rocka" zdradzających co drugi dzień, ale jeśli będziemy porównywać liczbę osób które choć raz zdradziły to panie wiodą tutaj prym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2011 o 15:48

R Ravvv
+1 / 37

Jeśli jest to historia prawdziwa, a takiego typu żarty to dla autora świetna zabawa, to nie dziwie się czemu zdradziła. Dziwie się, że w ogóle z tobą była. No ale zapewne jest to tylko kolejna wymyslona historia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kacapa7
+1 / 25

żałosne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Waldeymer
+34 / 50

A co...? Podziękować miała?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+5 / 11

Zaprosić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ihavenothing
+4 / 12

Uklęknąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek1231011
+7 / 9

dodać że z innym było jej lepiej:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aerion
+73 / 79

Dziewczynie gratuluję refleksu, Tobie inteligentnej dziewczyny w takim razie. Łyknąłeś to jak młody pelikan, jak widzę. :]

Do mnie zadzwoniła dwuletnia siostrzenica i powiedziała, że mam jeżyka koło pupy i zaraz się ukłuję. Uśmiech na twarzy z automatu.

Pozdrawiam! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jarod11
+28 / 34

Plus za inteligentny komentarz.Tak naprawdę nie wiemy nic o opisywanej sytuacji demota,może prawda,może żart i odpowiedź żartem na żart kolegi.Żarty jak potrawa muszą być odpowiednio przyprawione.Wracając z pracy wieczorem,żona dzwoni,prosi o nr telefonu pomocy drogowej i pyta się czy chcę sarenkę.Mi serce "stanęło"-to był żart nie na miejscu w/g mnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadisticson
+9 / 23

No a przede wszystkim... BYŁO !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Spencer
-1 / 19

Było? A może byś podał link z łaski swojej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ssiruuvi
+10 / 16

bash.org.pl , yafud.pl ogolnie stare

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nocny333
+19 / 21

Ta historia już była na demotach, tylko nie w kontekście prima aprilis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LoraS
+8 / 28

Gówno prawda, zrobiłeś takiego demota tylko, żeby sie dostać na główną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kapek777
+13 / 17

a po co się robi demoty?
Żeby inni je zobaczyli, a gdzie je mają znaleźć, w archiwum?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reporterek
+7 / 11

Twoja mina musiała być bezcenna.. Bo ona tez chciała zrobić zi żart.. xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evil444
+6 / 12

Eee, a może ona też Cię wkręciła? W końcu Prima Aprillis, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazuya1
+8 / 14

to jest taki stary tekst, że dziwi mnie jego obecność na głównej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolus2
+8 / 10

może admin go nie znał ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Headcrush87
+21 / 25

lol. No widzę, że to popularne:P jak ja oznajmiłem mojej wczoraj, że jestem gejem, to ona powiedziała, że wie i dlatego spała z moim facetem:P oboje pialiśmy ze śmiechu:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greezy
0 / 6

Komixxy.pl
I nie bede podawal linku-bo na komixach jest to na głównej wiec mozecie łatwo znalesc.
Wspolczuje ludziom ktorzy odwiedzaja tylko demoty,bo mają małą świadomość tego ze najpierw jest na komixxach,a potem ktos daje te teksty na demoty...
zwyczajny plagiat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtaass
+5 / 13

a moja kobieta na prima aprilis ustawiła na facebook'u status `wolny` : (

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ptakaa
+6 / 12

my też tak z chłopakiem zrobiliśmy ;p tysiące komentarzy typu "co?! a czemu?! :(" ale wkręt fajny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LaskosPL
-1 / 5

Ta, na co ona Tobie - "Kochanie, ale ja jestem z Tobą w ciąży..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aig
+6 / 10

tak tak tak jasne oklepana historyjka ....długo chyba nad tym nie myślałes... minus jak stąd do wąchocka ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EvilTwin
+11 / 13

Ja w ogole zapomnialem ze ten dzien istnieje :| Taki stary jestem czy mnie juz to nie bawi?? Poza tym nie wierze w przeprosiny dziewoszki... Pamietaj jest jedna zasada. Jesli brakuje czegos w zwiazku dojdzie zawsze do zdrady, z tym ze sa 2 rodzaje zdrad.... Jesli bedzie ktos chcial zdradzic zrobi to tak zeby sie druga osoba nie dowiedziala, jesli zdradzi z sasiadem/ka dobrze wie co robi i ze z czasem to wyjdzie bo taki miala ta osoba zamiar ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
+3 / 9

ja też nikomu nie robiłam psikusa ani mi nikt, nie rozumiem tego dnia. codziennie można sobie żartować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BeliarPL
+11 / 19

Taa, a w tej bajce byly smoki? Napisales kilka minut po polnocy do niej smsa, ze Cie zdradzila, ona odpisala - Ty wlaczyles komputer i w kilka minut wrzuciles demota..? Historia tak stara jak coroczne gadanie politykow na wyborach... Zycze archiwum. (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
+2 / 6

ale prima aprilis sie zaczeło o północy :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar norbert4923
+1 / 1

No dokładnie co roku ten sam demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wiecior
+4 / 4

"Ocena: 0 (głosów: 0) | raportuj
Kanel
1 kwietnia 2011 o 23:48

http://demotywatory.pl/2908052/Prima-aprilis

[demot]
Ocena: 0 (głosów: 0) | raportuj
Kanel
1 kwietnia 2011 o 23:46

http://demotywatory.pl/2908052/Prima-aprilis"



Dałem minusa Za TO - nienawidze jak inni spamują swoim linkiem na innych demotach, co do samego demota nic nie mam chociaż że było, chociaż że stare jak świat, okej niech już będzie ale kurczę... główna jest naprawdę aż tak ważna żeby spamować?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2011 o 8:29

D DamianQ90
0 / 2

A może w tym całym żarcie to Ty dałeś się nabrać, a ona cie wkręciła.. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShadyFan97
0 / 8

Ludzie...tu nie chodzi o to czy historia jest prawdziwa czy nie tylko czy jest przesłanie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniu1723
-1 / 1

peerwer xDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bronuchol
+17 / 21

Tiaaaa...
Prima Aprilis:
powiedziałem mamie, że wiem, że jestem adoptowany - popłakała się i zaczęła przepraszać, że nigdy mi nie powiedziała... -_-"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sportluk
+9 / 11

Wrobiła Cię dziewczyna jak dzieciaka... pod warunkiem, że odpowiedziała Ci na to pytanie właśnie w prima aprilis

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar leleczka
-3 / 3

hah zrobiłam tak samo chłopakowi na szczęście nie miał za co przepraszać :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klauuudi
-4 / 6

o joj , dobre to jest ;dd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kolpaw
+2 / 4

sory ale żart dosyć znany z neta (koles udaje złego że dziewczyna go zdradza a ona płacze i przeprasza) niczym swierzym i ciekawym nie zaskoczyłes.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M makos1004
-3 / 5

Haha dobreee :D
Niby prosty demot a i tak trudno wpaść na pomysł żeby taki zrobić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blueye
+7 / 11

A ja kompletnie nie rozumiem po co robić żarty o zdradzie, rozstaniu itp... Dla mnie jest to niesmaczne i zdecydowanie nie jest zabawne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H high
-4 / 6

Napisałem to samo, rzuciła słuchawką, wyłączyła telefon i się obraziła. Skoro kur** wie, że nie ma nic na sumieniu to po co się rzuca-.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
-1 / 9

też bym była zła jakbym sie dowiedziała że mój chłopak rzuca tak płytkimi żartami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wrzaskiem
-1 / 5

A ja bym Cię nawet kopnęła w dupę. Poziom Twoich żartów jest naprawdę żałosny. Szkoda czasu na takich facetów. Są lepsi. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zainteresowana01
+3 / 3

Żarty żartami, ale Twoja kultura pozostawia wiele do życzenia, skoro tak się o niej wyrażasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrycjjaaa
0 / 4

Skąd wiecie kiedy napisał? Może napisał wcześniej, a dopiero później zrobił demota. - co do demota, to niezły ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pajda94
0 / 2

było coś w tym stylu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marysiak3004
+1 / 5

było na joemonsterze, na yafud, sadistic i jeszcze gdzieś [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kycka0408
-4 / 4

ale ta dziewczyna z fotki ma pryszcza na czole :3

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WIEWIOR19
+3 / 3

kycka0408 monitor sie czasem myje..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosiiflanker
+1 / 3

Ale za to masz demota na głównej. Głowa do góry!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Progeusz
-2 / 2

masz za swoje :P
old copypasta is old

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellsee
+2 / 2

wydaje mi się, że ona też Cię wrobiła ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maciej92
+2 / 4

to chyba dobrze ze przeprosila nie? przynajmniej jest kulturalna .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meryyy
-1 / 3

noi dobrze zrobiła. tak się kończą takie popieprzone żarty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muszydlo
-2 / 2

masz nauczke aby nie robic takich zartow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kotuls
0 / 2

zesrala sie a nie przeprosila

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mycoplasma
+2 / 2

Dlaczego zawsze oczekujecie, że demoty w stylu "moja historia" będą autentyczne? Chyba nie to jest najważniejsze... demot dobrze zmyślony na pewno zdemotywuje niejedną osobę, która akurat w tym się może odnaleźć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzhudzhe25
0 / 0

gdzies juz widzialam takiego demota, centralnie o tej samej tresci, ale coz, widac pamiec admina nie jest wieczna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2011 o 10:37

T Tepez
0 / 0

Może ona też ci zrobiła wtedy prima aprilis? :D hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fuckingmaster
+1 / 1

co to robi na głównej? oO po za tym to już tyle razy było, jak nie na demotach to na komixxach więc zaczyna mnie dziwić kto te demoty ocenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nicky102
+1 / 1

autentyczna historia czy znow wytwor wyobrazi i fantazji naszych uzytkownikow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar whoxzuj
0 / 2

nawet jesli to prawda, to ch*j mnie to ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dagunia131
+1 / 1

to jest nawet fajne , ale oklepane strasznie ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesioo
0 / 0

Historia prawdziwa jak żarty w Prima Aprilis. Która kobieta by się przyznała od razu i jeszcze przeprosiła na wstępie haha:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Unibet
0 / 0

pewnie jaja sobie z Ciebie robi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PoorTwistedMe
-2 / 2

To jesteś dupa wołowa, nie chwal się tym całej internetowej społeczności. To jest już tak koszmarnie stare, było na demotach przynajmniej raz i jak ktoś zauważył, może i ona zrobiła sobie sprytnego dowcipasa? Ludzkie dramaty do wymiotów mnie doprowadzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ocorp
+1 / 1

W przypadku tej ze zdjęcia, sprawdza się powiedzenie, że lepiej wspólnie jeść tort niż samemu g...o.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HomerDemot
0 / 0

stary żart...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kenshiro787b
0 / 0

gorzej by było, jak byś do niej to napisał a ona by ci odpisała "Prima Aprilis!" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Averoth11
0 / 0

Wiedziałeś i z nią chodziłeś?

xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mykestro
+1 / 1

a kierowca autobusu nie zareagował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysiuu91
0 / 0

Biorąc pod uwagę że ta dziewczyna nie była idiotką to wiedziała że jest 1 kwietnia i odpowiedzią ''przepraszam'' wkręciła swojego chłopaka. Kuhwa dno ! -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kubuxxx
-2 / 2

kutva ,ale dużo tych komentarzy ;/ nie czytam .
idę się naw**erdalać. A demot może być ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BestOlsons
0 / 0

było , było ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadySilvara
+1 / 1

TO JUZ BYLO milion razy pewnie, co roku to samo, wszedzie: demoty, komixy, yafud, bash, kwejk, mistrzowie - WSZEDZIE! a przed tymi serwisami - stary zart powtarzany przez wszystkich co roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciejus
+1 / 1

To jeszcze nic, kolega wyslal smsa z mojego telefonu do dziewczyny ktora mi sie podoba z pytaniem czy sie z nia umowie, okazalo sie, ze odpisala mu NIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P phateblack
0 / 0

no nie zawiodlem sie, liczylem na dokladnie taki durny demot, oklepywany srednio co 2 dni w roznych, mniej lub bardziej zenujacych formach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sikormajk
-1 / 1

beznadzieja... stary żart, a jak wiadomo odgrzewany kotlet już tak nie smakuje... a nie przyszedł czasem do domu kierowca autobusu i nie zaczął bić brawo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jari88
0 / 0

Jeśli masz takie poczucie humoru i tak błyskotliwie żartujesz to się nie dziwię że Cie zdradza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papis
+1 / 1

jestem zazenowany tym demotem... co ten syf robi na glownej ?! juz bym wolal tutaj twarz kaczynskiego niz poraz 100000000000000 to samo oklepane haselko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KITT82
0 / 0

Stary, oklepany motyw -.- (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Radziulix95
0 / 0

Ile można tego czytać:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Inez007
-1 / 1

suchar

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M m4nieek
-2 / 2

a to szmata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Woocash745
-1 / 1

w prawie każdym dłuższym związku jest jakaś tam mała lub większa zdrada i prawie każdy facet pisząc tak do swojej partnerki otrzyma podobną odpowiedź...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kissieljp
0 / 0

Bardzo słaby demot... tysiac razy to slyszalem i widzialem i wogole nie smieszy ... (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cassyass
0 / 0

napewno tak nie było w realu... wymysliłeś to na potrzebe demota ;] (-) pozatym było już kilka podobnych demotów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2011 o 13:17

avatar MishaCollins
-3 / 9

JUŻ CHYBA KAŻDY WIE ŻE TO FAKE:) Za 100+ w komentarzu kolega postawi mi krate piwa;)) Plusować:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MIAMI11
+3 / 3

a Bear Gryls powiedział że robali nie lubi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzolsko
+1 / 3

"przeprosiła ".. po chwili Ty myśląc już o najgorszym usłyszałeś prima aprilis ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar madzziaa
0 / 0

takie kawały są według mnie bezsensu .. ale dziewczyna rozumna , odpłaciła ci pięknym za nadobne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek113a
0 / 0

było napisać godzinę wcześniej może by nie musiała przepraszać!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domciaa1234
0 / 0

już to gdzieś słyszałam ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przemo69
0 / 0

Podwójny prima aprilis ;> .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciamolek
+1 / 3

A ja nie mam dziewczyny
Co za tym idzie?
-Nie mam dziewczyny
-Nikt mnie nie zdradza
-Nikt mnie nie zdradza - zero przykrości
-zero przykrości więcej szczęścia
-więcej szczęścia większy podryw
-większy podryw więcej lasek
-więcej lasek - zero związków
-zero związku dostawanie buziaków od każdej jakiej mi się żywnie podoba
-całowanie respekt ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minka1404
0 / 0

coroczny demotywator prima aprilisowy... w dodatku prawdopodobnie nie mający pokrycia w rzeczywistości, taa... gratuluję świetnego demotywatora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rasialdo55
0 / 2

TO JEST CO ROKU KU...RWA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B B0SS
+3 / 3

Zalogowałem się żeby dać minus oklepany tekst...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Piesciarz
0 / 0

Dobrze, że chociaż się przyznała. - bo tekst jest oklepany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wujku
+2 / 2

Ciekawe co na to kierowca autobusu, Pani Basia z klatki B i głowa Panstwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hulabula
0 / 0

dziwne, dziewczyna i tak by się nie przyznała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leonidasspartan
0 / 0

Chodziłeś z Mariną ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar romantyk11
-2 / 2

dlaczego wszystkie kobiety zdradzają dlaczego one są tak bezlitosne? ja nie rozumiem dzisiejszych czasów....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Melczos
-1 / 1

Ale na szczęście dzięki temu masz demota na głównej , mozesz jej zatem wybaczyc ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurwamac2
-1 / 1

Ja napisałem że ją zdradziłem. Odpisała że i tak wygrywa 3:1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elusia1003
-2 / 2

Boże -.- Co Wy się kłócicie ;) Patrzcie lepiej na obrazek... ona ma białą rękę, a jest mulatką prawie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mAliNkA29
-1 / 1

to nie jej ręka na dole widać, co by było z jej łokciem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tiger997
-2 / 2

Fajne ma zęby :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nelius
-2 / 2

ona też żartowała ,że jej przykro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mirella199713
-3 / 3

Dobre [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koks104
-3 / 3

Ej wbijać mi na konto i plusować demoty plss ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bochen666
-1 / 1

Zajebiście masz... nie nawet nie przeprosiła:|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karass
0 / 0

Do demota to troche COOL STORY BRO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L luxus14
0 / 0

Moze tak swiatlo padlo i dlatego ta reka taka biala, nie wiem wazne ze ladna dziewczyna na zdjeciu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marysiaxp
+1 / 1

Może Ona Tobie też zrobiła kawał xd ?! .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bodybuilder
0 / 0

CO TO ROBI NA GLOWNEJ !! BYL JUZ TAKIE DEMOT OMG !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oksywie92
0 / 0

wiedziałem, że coś w tys stylu się pojawi po 1 kwietnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bobmarley000
0 / 0

Hmmmm, ciekawa twoja mina pewnie była! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NuitNoire
+1 / 1

Ty to się ciesz,że w ogóle przeprosiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MowMiOjcze
0 / 0

Fake, było już 100 razy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Inezkaxd
-1 / 1

Ale psikus xd Przynajmniej sie przyznała ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T terminators
-1 / 1

mmmm Główna :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sori
-1 / 1

Ludzie, wy wierzycie, że ktoś w demotach opowiada swoje "wstrząsające historyjki" z życia? To nie rozmowy w toku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S serek3005
0 / 0

uuuu co za peszek :) ale wolałbym dowiedzieć się o tym od mojej kobiety niż od osoby 3iej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shad0w
+1 / 1

Ale suka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beni60
0 / 0

heh. demot dobry ale moj kolega to sie wyglupil. w ciągu całego dnia zdążył rozkochać w sobie dziewczyne a potem powiedział na koniec dnia prima aprillis. mysłałem ze jest normalny a tu taki cham

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PainGod
0 / 0

haha a skąd wiesz że ona ciebie tez w trąbę nie zrobiła??:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtek24
0 / 0

Grzecznie z jej strony:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragster
0 / 0

Fajnie. A teraz ten dowcip z okazji Prima Aprillis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojcio282
0 / 0

musiała tą akcję planować od dawna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oollaa1
-1 / 1

Najpierw myśl a potem rób ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dlugisznurek147
-1 / 1

przynajmniej przez to masz demota na głownej, ciesz sie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Willchemik
0 / 2

No już z rok tego demota nie widziałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Edyta48
+1 / 3

Dajcie jakiegoś nowego demota jako pierwszego na Głównej, bo już nie mogę patrzeć na tego plastika za każdym razem jak wchodzę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaq12wsx0
0 / 2

Niezłe ma wary obciągary...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar claudyn
-1 / 1

Wiem, że tekst to ściema, ale strasznie dziecinny żarcik :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WitamCie
-3 / 3

Ludzie, przecież on nie napisał, że pisał jej esa.
Mógł pisać z nią np. na GG i chwile po 0:00 zrobił jej taki kawał :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NumbEncore
-2 / 2

Daję + za śliczną Cassie na zdjęciu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hitman555
-3 / 3

demot:Prima Aprilis:odpisałam, że przepraszam za zdradę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarektry
+1 / 1

Co roku ten sam tekst......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sapereaude
0 / 0

Wbrew pozorom miałeś duże szanse, ponad połowa dziewczyn, które znam zdradziło swoich stałych partnerów, oni oczywiście o tym nie wiedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kajtek94
+2 / 2

jest laska jest główna!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dziad00
0 / 0

BYŁO identyczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StrangeGirl
0 / 0

cóż...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziomienapoziomie
0 / 0

Może ona też zrobiła Ci kawał :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papasmerf10
0 / 0

a nie pomyslales ze ona tez ci zrobila prima aprilis?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
4 4Wafel
0 / 0

Twoja dziewczyna też musi się golić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OffPeaceDoo
0 / 0

ach te wasze historyjki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar letthesunshinein
0 / 0

trzeba bylo powiedziec, ze tez zartuje z tymi przeprosinami :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kawior2007
0 / 0

Bo żartowała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Ja185
0 / 0

Źle Ci z nią było... nie mogłes przefarbować włosów na niebieski było by przynajmniej smiesznie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kachaaxd
0 / 0

@agniech myślisz że jak ma w nicku 87 to odrazu pochodzi z tego rocznika??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem