Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
7268 8149
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T tomkosz
+136 / 214

w końcu ktoś to powiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar norek1
+106 / 202

Ja to mówię od 4 lat! Walić JP, propagować JB, czyli JEDZ BIGOS!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P podzawsk8
+71 / 115

Popieram... Gnojki po 8 lat na bluzach ( JP ) a co mu policjant zrobił ?? A ich rap nie jest rapem... To przyszlo z
ameryki gdzie robia to tak jak sie powinno . 95 % SunTrackw jakiegos rapera z tamtad gdzie powstal jest ,o ZYCIU a nie o
wyzywanie kogo kolwiek ... !!ale im ciezko to Ogarnac bo jest po innym Jezyku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 18:21

avatar Ratford
+54 / 94

co ma łysa głowa do debila?
ja osobiście obcinam się na łyso a ludzie patrzą na mnie jak na kibola albo bandyte

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sirrah6x6
+91 / 109

@qwerty2222 - Na wstępie mówię, że jestem za dekryminalizacją małych ilości i małych upraw konopi dla siebie. Musisz zrozumieć, że policjant łapiąc ludzi posiadających nawet 0,5g marihuany wykonuje swoją pracę, która nie zawsze podoba mu się. Na literę Ch i S można nazwać policjanta dopiero wtedy, gdy dokonuje nadużyć (pobicia w czasie przesłuchania itp.). Musisz zrozumieć, że jeżeli zamyka się za gram, to NIE POLICJA, ale polskie PRAWO jest złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar beeveedes
+36 / 58

i ja również dziękuję. Może do chłopców z mojej klasy w końcu to dotrze, bo wiem, że oglądają Demotywatory.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qarhodron
+50 / 68

A ja powiem wszystkim policjantom żeby się debilami nie przejmowali. Jak ktoś wykrzykuje hasła JP to wątpię, by
jego inteligencja przekraczała 70 IQ. Niestety ambitne teksty utworów są dla takich osób za trudne, więc słuchają
gównianego jp rapu (jakby co nie mam nic do rapu ogólnie, mówię tu o tym, opowiadającym o odbywaniu stosunku
płciowego z policją). A te hasła wykrzykują, bo nie mają własnego rozumu i ulegli głupiej modzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:07

avatar zdemotywowanyy
+7 / 55

sirrah6x6,qwerty2222 od 1 kwietnia można mieć przy sobie do grama i ci nic zrobią. Zanim, mnie zminusujecie poczytajcie sobie przepisy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karol23
+32 / 60

Boooże! Jak ja długo na to czekałem. 3 ostatnie zdania to dosłownie moje myśli... Tak właśnie tłumaczyłem koleżance na czym polega moja 'nienawiść' do dresów JP... Tym bardziej, że niektórzy są na tyle bezmózdzy, że przychodzą np. na koncerty metalowe tylko po to, żeby sprowokawać jakichś metali po to, żeby policja się w to wplątała. Człowiek pójdzie na koncert posłuchać dobrej muzyki z zajebistymi ludźmi a tu przyjdzie grupka takich się upić i zaczynać jakieś bójki... Bez sens...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aries87
+8 / 16

@januseek jak zapierdalałeś to sie nie dziw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DrunkMaster
+29 / 45

Wiadomo, że w policji są goście w porządku, ale to rzadkość... Wydaję mi się, że większość jednak nie jest w
ok. Ja z kolegą np dostaliśmy wpier*ol w radiowozie i wyraźnie ich to bawiło. Dodam, że nie nie słucham
żadnych jp itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:49

P pawelooss
0 / 12

A policjantów to siłą zaciągają do pracy? Jeśli idą, to muszą liczyć się z różnymi opiniami na swój temat. Chcę wierzyć, że wielu jest takich bohaterskich i dzielnych osób, ale nierzadko zdarzają się również biurwokraci. A gdy ktoś uważa, że obowiązujące prawo jest bzdurne (3. i 4. akapit), to nie biegnie go egzekwować. Grunt to uprościć prawo, by nie było tak durne i dać możliwość o decydowania o sobie, ale tym się zajmie już mam nadzieję Nowa Prawica. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 20:28

avatar cywil83
+17 / 39

Nie ma sie co frajerami przejmować.Przygłupy w szmatach z napisem JP po prostu informują otoczenie żeby ich omijać bo JP to nic innego jak skrót "Jestem Popierdolony" Podobnie rzecz sie ma z całą żulernią i menelnią w dresach firmy firmy i z napisami chwdp.Sami niedługo wymrą bo nie są nikomu do niczego potrzebni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojtekjd
+9 / 33

Ja tam POLICJĘ szanuję... Jak widzę jakiegoś stróża, to ukłonię się: ,,DZIEŃ DOBRY PANIE DZIELNICOWY'', rąsię podam, zawsze tak robię, i nie po to, żeby się podlizać, albo coś w tym stylu, lecz dla tego, że ,,K 100%'' (kulturka 100%). ,,KULTURA KU*WA W DU*Ę JE*ANA MAĆ MUSI BYĆ. JA ZAWSZE JESTEM KU*WA KULTURALNY,, - cytat... Zapamiętajcie sobie gówniarze, którzy z daleka zgrywacie bohaterów, i za plecami ,,glin'' wołacie ,,JP'' , ,,CHWDP'', lub coś w tym stylu, że gdyby nie policja, to bylibyście nikim, chociaż zachowując się tak, ,,NIKIM'' zostaniecie!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemiozo
+9 / 17

Jeśli ktoś chce zobaczyć jak wygląda bezprawie i nacieszyć się brakiem pomocy policji to zapraszam do kopalni w Kongo.
Tam rządzi ten kto jest silniejszy i ma broń. Nasze niedorobione JP powinno kierować się tam na jakieś pół roku dla otrzeźwienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SigmaPoint
+8 / 18

Ekstra, urzekło mnie to :) Tylko gdzie była "policja", kiedy naćpani kosiarze biegali sobie po mieście? Gdzie była, kiedy mój kumpel dostał wpierdol i wylądował w szpitalu? Gdzie? Wiem! Spisywali zwykłego chłopaka na ławce, który pije piwo, bo nie ma perspektyw, a żeby skończyć szkołę musi tkwić w mieście ;) Wiem, że Policja robi dużo dobrej roboty, ale bez takich sentymentalnych bzdetów, dziękuję :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+7 / 15

nie jestem, za haslami JP, HWDP, itp., ani za bluzgami policjantow, zawsze sie smialem z tych lysych w dresach co pieprzyli, ze ulica ich wychowala (a co roku na wakacje za granice jezdzil), ale w zyciu spotkalem naprawde paru nieciekawych policjantow, o ktorych nie mam zbyt dobrego zdania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kevin27
+6 / 14

Całe to JP to jest w ogóle nie zrozumiałe dla mnie. Przecież to politycy ustanawiają przepisy (o narkotykach,
alkoholu, o wszystkim), policjanci natomiast tylko pilnują tych przepisów. Wykonują po prostu tylko swoją pracę.
Jeżeli kogoś zatrzymali za posiadanie narkotyków to z pretensjami do polityków, że na nie nie zezwalają. Policjant
przecież nie ma wyboru, musi zareagować bo inaczej może stracić pracę i jak wtedy wyżywi rodzinę i opłaci dom?
Owszem, raz czy dwa może zrobić wyjątek, ale nie cały czas. Nie rozumiem toku myślenia "wyznawców" JP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 21:04

avatar EnriqueIglesias
+23 / 43

To przedstawiciele JP mają mózg?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UKash7
+9 / 17

Nie ktoś powiedział, tylko, jak sam widzisz historia zmyślona.

Mieszkam w małej miejscowosci 22 tyś mieszkańców, tutaj Policja to tylko małolatów za alkohol łapie, nic więcej !
Jest taki jeden klub, gdzie co tydzień na imprezach są burdy, rozboje latają butelki itp. A Policja co? Nic usiądzie w samochodzie i sie przygląda nawet nie ruszy dupy.
Tak samo, jest takie gorsze osiedle , to tam jest bezkarnosc, tam jak dostaniesz wpierdol, zostaniesz okradziony to policja nic nie zrobi, cociaż wiesz kto to zrobił, oni też. Najlepsza sytuacja to była 2 tygodnie temu, kiedy wracałem z kolegą z imprezy to jedzie radiowóz i bach do środka i na komende, dali nam upomnienie i chwile później przywieźli miastowego menela, tez pijany, nie wiem co zrobił, nie wiem czemu go zabrali, ale oni go tam bili pałami, kopali, a koleś był tak nawalony, że stać nie mógł, ale to nie jest powód, żeby bić we 2óch menela. Pewnie go bili, bo co ? mandat mu dadzą za picie, nie bedzie miał z czego płacic. TO JEST WŁASNIE POLICJA W MOIM MIESCIE, NIE WIEM JAK U WAS, ALE CH** IM W DUPE ! Bo to co oni tylko potrafią to łapać nieletnich na alkoholu, albo jak napisane wyżej przeszukac i znaleźć 0.3 grama zioła i dac kuratora.

POZDRAWIAM TYCH POLICJANTÓW, KTORZY JEDNAK COS ROBIĄ, ALE TAKICH JEST CHYBA MAŁO :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ThePr0
0 / 14

mój dziadek pracował tfu harował w niemieckich kopalniach by przeżyć więc nie mów do ogółu...za co chcesz karac młodych chłopaków z zapluta fifka??? Jest udowodnione naukowo że marihuana jest mniej szkodliwa od alkocholu i fajek lecz nasze prawo jest chore i nigdy nie będzie tak jak w Holandii bo wszyscy przy korycie są zbyt głupi żeby zalegalizować srodek psychotropowy którego rynek w Holandii jest wart 5 mld zł (lub dolarów nie pamiętam,a Holandia jest troche mniejsza niż polska). W Portugali spozycie zalegalizowanych miękkich narkotyków spadło o 30% a "wielka" minister zdrowia nie może na wizji znaleści argumentów przeciw legalizacji ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sandomierzanka
+9 / 17

Taa... Najbardziej pokrzywdzeni przez policję są dziesięcioletnie dzieciaki, które słuchają rapu, bo chcą być
kóóól. A gdy przychodzi co do czego, 997... Mówicie o narkotykach, marihuanie... Posłowie przyłażą pijani do roboty, to myślicie, że zaćpani nie będą łazić? Jestem na NIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 21:42

avatar batnasuki
+2 / 2

co nie zmienia faktu, że policjant zarabia na każdym jednym wystawionym mandacie i nie ważne, że człowiek się uczy i nie zarabia, jeździ tanim złomem bo jakoś musi dojechać do tej szkoły bo mandat za niezapięte pasy musi być mimo, że człowiek ma do przejechania ze sklepu do domu 300 metrów ... ? :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nevermore
+3 / 13

Specjalnie sie logowałem żeby dać plusa. Jak najbardziej zgadzam się z przekazem demota, ogromny szacun, że w końcu ktoś to powiedział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voltorbek
+4 / 4

A ja popieram @qwerty2222 nie łażę i nie krzyczę JP, ale policji nie lubię, zwłaszcza prewencji- tych
przygupiałych durni, którzy jak dla mnie poziomem dorastają do typowych JP-kowców. Szanuję pracę tych
funkcjonariuszy którzy robią coś dla społeczeństwa, ale takich niestety mało. Nie lubię tych wszystkich dzieciaków JP, bo chu*a wiedzą o policji, ale znam osobiście dużo osób które jak ja nie lubią policji, za pewne sprawy i nie uważam, że to banda debili oni nie chodzą i nie krzyczą JP. A biorąc przykład np z ostatnich meczy ekstraklasy to policja jakoś stała i się tylko gapiła, więc za co mam mieć do niej szacunek? Oni mają wyj*bane na obywateli i tyle taka prawda, nie wszyscy ale większość!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 22:48

avatar MalYzDuzym
+1 / 5

"JP na 100% – niemające nic wspólnego z Janem Pawłem wyrażenie używane przez domorosłych gangsta i dresy.
Ideologia 13-letnich chłopców, którzy do czynienia mieli z policją tylko w GTA. Hasło wyparło popularne niegdyś
CHWDP, chociażby dlatego, że nie można w nim zrobić błędu ortograficznego. Używane tylko przez kompletnych
pajaców i kozaków, którzy "jeb*ą policję" tylko jak nie ma jej w pobliżu.

Hasło zostało spopularyzowane przez
prawdziwie czarnuszy i gangsta rapowy skład Firmy (joł, ku*wa!), który zarabia teraz krocie na głupich
gimnazjalistach powtarzających hasła o odbywaniu stosunku seksualnego z funkcjonariuszami prawa. Na 100% oczywiście.
Zachowania te tłumaczy drugie rozwinięcie skrótu: Jestem Pedałem na 100%.

Każdy szanujący się gimbus słuchacz
Jedynej Prawdziwej na 100% Firmy inwestuje obecnie w najróżniejsze akcesoria jak piórniki, bluzy, skutery, quady,
zeszyty, kubki, zmywalne tatuaże itp. gangsterskie przedmioty, aby móc je*ać policję na 100% w każdym miejscu,
czasie i zdjęciach na naszej-klasie. No przynajmniej dopóki ktoś nie ukradnie roweru, wtedy to już JP na około 20%
i przebieżka z zapłakanym ryjem na najbliższy komisariat." - nonsensopedia. Nic dodać, nic ująć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 22:43

K kupaburger
+2 / 4

dzięki pewnemu funkcjonariuszowi policji, który napisał wniosek o wpuszczenie "Starucha" na stadion w Bydgoszczy stadion mojej ulubionej drużyny został zamknięty. Jak miałem 16 lat, zeznawałem w sprawie pobicia. Podejrzani wiedzieli następnego dnia, że złożyłem zeznania. Od tego czasu przestałem ufać tej korporacji - sorry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niohej
0 / 8

Witam, jestem z rocznika '92.
Moje zdanie na ten temat jest takie:
Słucham rapu, a więc wiem, że wielu artystów jedzie/jechało po policji (przykładowo firma,hg,rpk itd.) Muzyka, muzyką. To, że słucham rapu i kawałków różnych wykonawców nie znaczy, że raperzy i ich przesłanie nagle zmienią moje podejście i poglądy co do policji. Dajmy na to, Słoń, poznański raper (WSRH) nawija często o śmierci, flakach i innych temu podobnych scenach. Ludzie mówią, że jest psycholem i powinien się leczyć, jak ma tak nie po kolei w głowie, on odpowiedział, że "muzyka jest tylko muzyką, a idioci to idioci", dobre hasło, tutaj pasuje i to bardzo.
A więc do sedna:
Każdy z nas na pewno miał do czynienia z policją choć raz, i to, że ktoś lubi bądź nie lubi policji nie bierze się tylko i wyłącznie z tekstów piosenek.
Policjanci dzielą się na kilka grup. Jedni są spoko, drudzy na siłę szukają dymu. Gdy popełnisz ewidentnie jakieś wykroczenie (dajmy na to zaśmiecanie) jedni od razu sypną mandatem a drudzy mogą puścić friko, jedynie pouczając.
Parę razy zdarzyło mi się trafić tak, że byłem np. lekko podpity a i tak puścili wolno, wiedząc, że idę do domu. Czy od razu miałbym za takie coś dostać mandat, ew. lecieć na wytrzeźwiałkę, za wypicie 3 piw? Niektórzy policjanci są wyrozumiali i chwała im za to. Natomiast nie znoszę takich co za friko najlepiej by pół miasta przetrzepali na dołku. Kumpla spod bloku zawinęli na 24, chyba tylko dlatego, że stał po 22 pod klatką i palił fajkę. Bo jak przejeżdżali pomyśleli że "może ma jakieś narkotyki czy coś" Na dołku standard: pytania, pranie mózgu, wpie**ol jak nie chcesz gadać. Chora akcja, wrócił cały poobijany... Dla was to pewnie jakaś bajka, mieszkam niby na bezpiecznym osiedlu, nic się nie dzieje, ale policja i tak tutaj przegina. Dlatego ludzie nie lubią policji: nie chodzi o dobrych policjantów, dobry policjant pomaga a nie leje cie na dołku, nie czepia się o byłe gó*no, zrobiłeś coś to płać za to, ale bez przesady. Nie rozumiem tego, policja powinna być dla ludzi. Przecież nie każdy obywatel jest złym człowiekiem, nie każdy policjant jest złym policjantem ALE to przez działania tych ZŁYCH wyrabia się złe zdanie o policji,bo wielu jednak nadużywa swoich praw a ludzie to widzą, tak jest niestety.

Wybaczcie że tak dużo, ale miałem chęć napisać, więc napisałem ;) Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+1 / 3

Tak samo nie lubię JP jak policji. Większość ze znakami JP w różnych miejscach nie miała do czynienia z policją a pluje na nich bo czuję się przez to lepsi. Policji też nie lubię bo osobiście przekonałem się że nie jest to instytucja wiarygodna. Przykłady: kolega został pobity, zgłosił to telefonicznie - nikt nie przyjechał. Dwóch chłopaków piło sobie piwo na murku, nie hałasowali ani nic. Policja podjechała Transporterem i w 4 wysiedli żeby ich spisać. Kolega się wysikał przy śmietniku (nie powinien), dostał mandat i na izbę wytrzeźwień. Mimo iż spokojnie mógł sobie dojść do domu, a kosztowało go to łącznie 550zł. Telewizja też mnoży przykłady na brutalność lub fatalne działanie policji - sprawa Olewnika. A Wielkiej Brytanii ludzie szanują policję, bo policja jest tam żeby pomóc obywatelom, a w polsce żeby ich udupić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peol
+7 / 9

To może ja opowiem swoją historie w 2006 roku zostałem oskarżony o napaść na funkcjonariusza spędziłem 6
miesięcy w tymczasowym areszcie(przedłużona sankcja) miałem wtedy 20 lat straciłem prace, studia, kobietę. Sprawa
ciągnęła się parę lat ale dzięki Bogu zostałem uniewinniony teraz staram się od odszkodowanie z tytułu strat
jakie poniosłem i rozpoczynam kolejną kilku letnią batalię sądową o to aby funkcjonariusze ponieśli konsekwencje
z tytułu krzywoprzysięstwa. Zniszczyliście mi życie jak wielu innym ludziom ponieważ wykonujecie to co robicie nie
rzetelnie, dla poklasku, często z zawiści i według własnego widzi mi się nie w imię prawa, którym często się
zasłaniacie. Więc nie wklejaj mi tu takich farmazonów jaka to Policja jest święta i porządna w stosunku do
obywatela, którego nie szanuje w żadnym stopniu, a przypominam wam że to jest Służba. Dla mnie od tamtych
pamiętnych chwil jesteście wszyscy bandą zwykłych ku... i tego już nie zmieni żadna historia o bohaterstwie
Polskiej Policji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gepcio129
+5 / 9

To nie zmienia faktu, że ponad połowa polskich policjantów to idioci którzy myślą, że mogą robić co im się podoba i nawet nie potrafią się przedstawić. Nie chce tu obrażać tej lepszej połowy ale przez niektórych waszych kolegów po fachu jesteście tak postrzegani przez większość społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcin97pl
-2 / 6

Nie wiem czy wiecie ale Tylera, the Creatora psy zawinęły za zakłócanie spokoju w dniu premiery Goblina! Piszcie co chcecie, JP i SWAG.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katarzyna1991
-3 / 11

I co jesteś dumny z siebie,że zawinąłeś kilku nastolatków na dołek za 0.5g zioła, o taką Polskę walczyli nasi
dziadkowie, że ja nie mam prawa palić tego co mi się podoba.A ile osób siedzi za pomówienia, właśnie w tym kraju zamyka się ludzi bez dowodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2011 o 11:03

avatar niohej
-1 / 9

@eMCe88 - Stary, pier*olisz.
Nawet nie będę z Tobą polemizował, nie wiesz jak jest to siedź cicho, że tak powiem
GDZIE TY ŻYJESZ W OGÓLE? NA HAITI? policja może cie zgarnąć za friko, jak to nawinął twój eldoka...

PS. prawie bym zapomniał, parias-dno eldo-dno. Boże, czemu zawsze musisz swoje brudne łapska pchać gdzie ich nie chcą? co to mnie obchodzi, że ktoś ci się nie podoba? To twój problem nie mój, panie wszystko wiedzący o rapie i o wszystkim innym też... bez odbioru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2011 o 2:25

avatar kieniek
0 / 2

I kto ty nami próbuje manipuluje. Wypowiada się na temat którego dogłębnie. Wypowiada się o tym od JP jakby to była jedna osoba i nazywa ją Łysym debilem (jak typowy raper wg. części społecznictwa i on próbuje walczyć z wizerunkiem stereotypowego policjanta? Hipokryzja). A jest to cały zespół (i nie wszyscy są łysi), jeżeli tego nie zauważył, to nawet minuty na słuchanie ich nie poświęcił, więc jak on może się o nich wypowiadać. Mnie osobiście 15 latki w bluzach JP denerwują, nie znoszę gangsterski wśród gnojów, który gdyby przyszło co do czego to aż się za nimi kurzy.
Ale to nie zmieni mojego zdania o Policji (złego). Oczywiście trafiają się spoko policjanci, ale ich do przeciętnego ich przedstawiciela miano pies świetnie pasuje. Ale co się tu dziwić policja powstała na podstawie milicji (a o nich ciężko mieć dobre zdanie), i co z tego, że po `89 dobrzy ludzie tam trafiali jak oficerami, były osoby z poprzedniego systemu i to oni wydawali rozkazy. Nawet jeżeli ktoś wstąpił z dobrymi chęciami, to po kilku latach wykonywania rozkazów od takich indywiduów i oni mogą się zmienić. A rozkazy trzeba wypełniać nikt nie chce mieć zabierane z pensji. Do tego awanse zależą (przynajmniej tam na górze). Lepiej mieć wysoko postawianego oficera, który z moralnością jest na bakier, dzięki temu łatwiej można używać policji do celów politycznych, niż tego co ma zasady. Do tego przez lata do policji uciekało mnóstwo osób po szkole średniej, którzy nie chcieli się dalej uczyć, a bali się iść do wojska, ciężko to nazwać powołaniem. Reasumując sama policja jako taka w naszym świecie musi istnieć, ale ciężko by działała tak jak powinna, jeżeli przez lata tak były tworzone jej szeregi. Musi wiele wody upłynąć by to wyglądało normalnie. Ale zły wizerunek policja też w dużej mierze zawdzięcza polityków, którzy ustanawiają głupie prawa, które później policjanci muszą strzec. Bo co złego w piciu w miejscu publicznym, przecież większość jak się napije to nie szuka od razu rozróby. No ale wygląda to tak jakby się walczyło z przestępczością. Polityków to oczywiści nie obchodzi, bo mogą sobie pozwolić by pić za nasze podatki w drogich restauracjach/pubach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zdemotywowanyy
0 / 4

katarzyna1991 NIkt cię nie zgarnie za 0,5 gram zioła poczytaj przepisy które weszły 01 kwietnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sprzet
0 / 2

Nie to żebym popierał JP bo to jakiś śmieszny "bunt" gimbusów, ale moje doświadczenia z policją wyglądają tak:
Jak podpieprzyli komórkę albo rower, to jedyne co dostałem od policji to list o umorzeniu sprawy, a jak chcę się napić piwa w parku to muszę się kryć po jakichś zadupiach (gdzie jest średnio bezpiecznie) bo na głównych alejkach dzielni panowie policjanci "pilnują porządku"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jacek920
+2 / 6

qwerty2222 co Ty masz do policji ze zatrzymuja tych co jaraja ganje ?wez sie zastanow co piszesz takie jest prawo i oni powinni je egzekwowac nie ustalaja sobie nowego, a ze jakis idiota jest na tyle glupi zeby jarac i co gorsza dac sie zlapac jego sprawa alkohol jest legalny a trawa nie . jakbys nie wiedzial . A ze paluja "kibicow" to tylko chwalic bo normalny kibic ktory stoi i nic nie robi i nie dostaje palą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arma95
0 / 0

Owszem, wielu policjantów jest normalnych nic do nich nie mam, ale wielu to jest gorszych od pseudokibiców.
Ale ja się teraz pytam, czy nasi dziadkowie walczyli o taką Polskę, gdzie policja daje mandaty za to, że ktoś przejechał ciągłą by ominąć metrową dziurę kiedy nikogo na drodze nie było? Gdzie tłucze i wyrzuca kibica, którego nie stać nie bilet? Gdzie władza ma immunitety zamiast świecić przykładem? Walczyli o Polskę, w której ludzie muszą kraść, by nie umrzeć z głodu? Ja bardziej nie rozumiem co wy macie do kibiców. Owszem, jest mała grupka pseudokibiców, którzy rozrabiają. My przed meczem robimy zrzutę i kupujemy bilety tym, których nie stać. Wspieramy się wzajemnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbordzo
0 / 0

oczywiście są dzieci którzy są z góry uprzedzeni na jp. Ale nie każdy policjant też jest w porządku chyba każdy spotkał się chociaż z jednym skur wielem z drogówki który o byle co się przyczepił porządnie. Ale ogólnie do policji nie mam takiego uprzedzenia i jp nie uznaje. Chociaż czasem nie raz mnie porządnie wnerwili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymoner
0 / 0

@roxete8: To nie policja tylko ochrona stadionowa inteligencjo. I ma być przewaga. Jakakolwiek, ale przewaga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejaslu
-2 / 4

JP znaczy Jestem Porządny!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grz3cho0o
+3 / 5

Policjantem jest się z zawodu, psem jest się z charakteru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xxxzachaxxx
0 / 0

Jakbyś rzeczywiście aresztował "wielu bandytów z bronią w reku" to byś teraz grzał sobie posadkę gdzieś za biurkiem, a nie był "krawężnikiem". A rozwiązywanie konfliktów rodzinnych pozostaw sądowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcin97pl
-1 / 3

@eMCe88 i tutaj Twój truskulowy świat się kończy. W Polsce można zginąć za puszkę w ręku, taka prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateq31
-1 / 1

Dziwi mnie ten podpis: "Polska". W USA policji nienawidzi więcej osób niż w Polsce.

Swoją drogą policja jako instytucja w Polsce nigdy mi nie pomogła, ale do policjantów jako osób nic nie mam. Praca jak każda inna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
0 / 0

Ci jebiący policję wzruszą ramionami, bo nie będą w stanie przeczytać tylu zdań. Za dużo literek. A nawet, gdyby byli, to i tak są już zindoktrynowani - już za późno na pomoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EsAmo
0 / 0

Apel ubogi w inne powody nienawiści do policji. W democie przedstawiona jest wyłącznie nienawiść wryta przez grupę społeczną, reklamy itp. Istnieje też uzasadniona nienawiść wynikająca z przykrych doświadczeń na mundurowych. W każdej globalnej organizacji naturalne siłą rzeczy jest, że zatrudniają jakiś procent ludzi całkowicie niekompetentnych. Należy w apelu dodać, że takie pojedyncze przypadki, choć są dużo bardziej widoczne, nie świadczą o całej organizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aronek1
0 / 0

no i co z tego taki jestes mocny po co przeszukujesz i malolatom zycie psujesz idz lap mordercow i zwalczaj prawdziwe przestepstwa wtedy nikt Ci nie bedzie mial nic do zazucenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MacieQ442
0 / 0

Sirrah6x6 ma racje. To Polskie gowniane prwo jest zle Policja wykonuje tylko swoja prace. Sa tacy policjanci co przesadzaja i to sa wlasnie psy, ale reszta jest spoko. Kazda praca jest dobra. Sam osobiscie mam zamiar byc policjantem :d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mb3miasto
+42 / 54

popieram , jp to banda matolkow, jak mozna byc tak ograniczonym!?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GD91
+2 / 4

spodobało mi się wile wypowiedzi tutaj.. zwłaszcza mówiących o tym że bycie policjantem to narażanie się na niebezpieczeństwo ze strony tych "JP" popaprańców którzy myślą że im wszystko wolno.... jestem ciekaw czy kiedyś nie będzie na zasadzie .. przyjdzie koza do woza.. wystarczy że jakiś nastoletni JP dostanie po łebku od większego JP ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niohej
0 / 4

haha ale na samym końcu napisałem, że przepraszam ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klyku5
+22 / 32

Nie większość, tylko garstka to, jak to ująłeś, "jeb.ani frajerzy" jeżeli chodzi o naszych funkcjonariuszy. Kto był 2 lata temu w Lesznie na meczu (czy też raczej po meczu) Unii z Unibaxem ten wie. Jeden z kibiców po tym jak wrzasnął na funkcjonariuszy "zostaw kibica"(bo tamci tłukli gościa za obraźliwe gesty ich względem) dostał najpierw pałką parę razy po nogach, a później był jeszcze tłuczony na ziemi parędziesiąt ładnych sekund. Oczywiście kibica nawet nie ostrzeżono aby się odczepił od policji. Ludzie mają tendencję do wyrabiania swojej opinii na temat kogoś, czegoś itd. na podstawie złych postępowań jednostek, a dobre funkcjonowanie często pomijają (być może wydaje im się, że powinno być to czymś normalnym i codziennym). Zresztą chyba dalej mamy jakieś dziwne przeświadczenie ukryte głęboko w umyśle, że policjanci to "robotnicy" władzy komunistycznej. Spójrzcie tylko jakie roczniki zaczęły głosić to całe JP itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dmiodzik
+11 / 33

Świetny demot, niesamowicie prawdziwy... duży +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szalony001
0 / 2

Dokładnie! Wogle co to za chora moda.. Gdyby wam k***a zrobili włama, okradli, napadli etc. pierwsze co, to od razu na
'pały' lecicie. 'Bo to ich psi obowiązek' tylko pomyślcie, ze gdyby nie ten ich obowiązek, już dawno żylibyście
w kraju, w którym wasze matki i siostry były w każdej uliczce gwałcone i sponiewierane, a wasi bracia i ojcowie byli
by bici, mordowani..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niohej
-1 / 3

a co robią na dołku to już nikt nie wspomni? Człowiek twardo stawia na swoim żeby po wyjściu dowiedzieć się, że niby kogoś podpier*olił? Gdzie tu sprawiedliwość? Po to człowiek walczy i nie sprzedaje nikogo by potem przez policję mieć kosę na ulicy? Zastanówcie się trochę. Mówicie, że Dzieci JP widziały policję tylko w GTA a sami piszecie takie bzdury, że aż żal czytać. Polska nie jest idealna, ludzie nie są idealni i policja też nigdy nie była i nie będzie idealna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xMathis
+9 / 19

szczerze to mogłeś już nie pisać tego zdania w źródle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar telefunk
+2 / 4

właśnie dobrze, bo nie ma dzięki temu debilnych komentarzy w stylu "zmyśliłeś", zamiast tego jest dyskusja na zaskakująco wysokim poziomie. są argumenty, są przykłady. obrazek robi swoją robotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stunner
+29 / 37

bugi509boogie zastanów się co piszesz a raczej pierdo*lisz bo z policją da się dogadać tylko trzeba chcieć. Ja im się nie dziwie, że z debilami nie dyskutują. Jak się do nich miło podchodzi to i oni inaczej podchodzą do sprawy! Dzięki temu ostatnio uniknąłem mandatu za światełka i pasy bo wyjechałem ze sklepy na trasę i akurat stali. Byłem miły i uprzejmy i co zamiast mandaciku, upomnienie. To też ludzie i są w stanie pójść na ustępstwo, ale pod jednym warunkiem, gdy traktujesz ich z szacunkiem! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niohej
+4 / 8

@bugi509boogie, nie zgadzam się do końca z tym co napisałeś, ale dodam coś od siebie.
Słyszeliście może o czymś takim jak nabijanie statystyk?
Przybliżę Wam to trochę:
Komendant widząc, że w poprzednim miesiącu było więcej mandatów, kar itd. wysyła swoich na np. szkolne "palarnie" itd. BO MU SIĘ STATYSTYKI NIE ZGADZAJĄ...
Rozumiecie? Dajmy na to, w kwietniu było 500 mandatów, w tym miesiącu tylko 300, więc policja zostaje wysłana w celu nabicia tych 200 "brakujących" mandatów, statystyk na szkoły, miejsca publiczne np. za palenie.
Nie rozumiem tego: to, ze było mniej wykroczeń to powinno być dobrze, słupki powinny być adekwatne do ilości wykroczeń a nie po prostu w celu nabijania statystyk, to jest jakaś paranoja...
Tak się dzieje, niech ktoś mi powie że jest inaczej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marCus88
+142 / 174

Jp to głownie pokolenie małolatów po 15 lat którzy ch*ja wiedzą o życiu. Przyznam, że zdarzają sie policjanci którzy nawet swoich bliskich sprzedadza żeby sie podlizac szefowi, ale pomyślcie logicznie co by było gdyby nie było policji?! Jeden wielki rozpi*rdol, złodzieje, pedofile gwałcący twoją córke, bandyci zabijający ludzi dla paru złotych i telefonu. Nadal oczywiście zdarzają sie takie przypadki, ale dzieki pracy policji jest ich mniej. Oni wykonują tylko swoją pracę a jeśli Ty łamiesz prawo - twoja sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W walcz7
+32 / 40

W pełni się zgadzam. Dodam jeszcze, że wśród ludzi ogółem zdarzają się mendy, nie tylko wśród policjantów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarkLilith
0 / 4

co by było gdyby nie było policji...? hmm... pewnie cofnęlibyśmy się do miejsca w którym zostało nasze myślenie, czyli do czasów napier*alania się na maczugi... tam też było takie bezprawie jakie te małolaty by chciały mieć teraz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marCus88
+59 / 73

Wątpie. Dzisiejsza młodzież jest trudna, starsze roczniki (1980-1990) w ich wieku i myśle ze do teraz mają jakis szacunek do policji, ale jak widze 13-latka palącego papierosa, widzącego radiowóz i krzyczącego "Patrz! Jadą ku*wy! Psy je*ane, ch*j im w d*pe" albo coś w tym stylu to mnie ch*j strzela. Tylko od kogo oni sie tego nauczyli? Odpowiedz dal autor demota, m.in. "Firma", której piosenek słuchają, a potem powtarzaja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W walcz7
+15 / 21

Do mizahri. Prawo nie zostało ustalone przez policję. Pilnując przestrzegania go wykonują tylko swoją pracę. Swoją drogą "młodym niczego winnym palaczom" wyjdzie to tylko na zdrowie. MarCus88-dobrze powiedziane(+).
I (+) za demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yakuza323
+35 / 43

Jestem rocznik 1995 i słucham polskiego rapu, jestem trochę zbuntowany (każdy to podobnież przechodzi) ale mam
pewien szacunek dla ludzi którzy narażają zdrowie dla mojego bezpieczeństwa ps. pisząc że słucham rapu mam na myśli artystów którzy coś w nich przekazują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:38

avatar Timon54
+25 / 37

Nazywajcie mnie jak chcecie ale ja jestem oczywiście po stronie PANA FUNKCJONARIUSZA. nie raz uzyskałem pomoc od Policjanta nie od "Psa" mam 19 lat i nie i jak widzę na ulicy śmiesznych JP - (Jestem Piz...ęty) to mi ich żal... Łapka w górę dla Funkcjonariusza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stunner
+7 / 13

Policja, też ludzie i da się z nimi normalnie pogadać ;) Ale jak taki łysolek próbuje cwaniaczka odgrywać i być mądrzejszym chodź nie jest. To co się potem dziwić, że na policję mówią źle. Najlepiej o ich głupocie świadczy hasło:HWDP - każdy zna i wie że ch*j pisze się przez ch a nie h. Dlatego teraz nowe super hasło JP - Jestem Porąbany i takie tam. Morał tego krótki i każdemu znany, nie chodziło się do szkoły lecz ma dilu wzbiło się kokosy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madzia5811651
+13 / 17

mi tam sie z reguly trafiaja mili panowie policjanci,ale widzialam raz sytuacje,gdy jakies dziewczyny robily protest w stylu "nie znaczy nie",panowie przyjechali rutynowo,ale akurat zdarzylo sie cos dziwnego-na przystanku tramwajowym 100m dalej ktos zaatakowal mloda kobiete.jakis przechodzien zauwazyl i pokazal zajscie policjantom (na przystanku trwa szamotanina).jako,ze bylo to 2 starszych i jeden mlody,ci kazali mu biec na pomoc,a sami wolnym spacerowym kroczkiem doszli po nim.to bylo przykre...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F forest199x
+1 / 5

liczę na główną choć bardzo chciałbym sie wysłowić na ten temat ale nie mam czasu ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
+12 / 18

bo podstawowym problem dzieciaków JP jest to że nie zdają sobie sprawy, że to system narzuca zasady a nie biedny dzielnicowy (no oczywiście są sku.rwiali policjanci)..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stunner
0 / 2

Dobrze mówisz dhkret przeciętny posterunkowy zarabia śmieszną kasę. Za to już naczelnik a jeszcze lepiej komendant ma pensję jak w dobrej firmie (około 6000-8000zł, nie liczę 13, mundurowych itp.) nie zmyślam, to jest 100% prawdy! Więc co się dziwić, że komendant przymusza do wypełniania "planów"! Skoro jakoś o swoją pensję musi zadbać, żeby jej nie obcięli ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sarenkaaa2
-2 / 8

+ za komentarz. Zgodzę się w zupełności z tym, ze nie każdy dres to de*il, nie każdy funkcjonariusz jest skorumpowany itp. Owszem, dresiarze np. mają stereotym, ze to de*ile, dzi*wki, ze puste itp. ale musimy pamiętać, że to tylko stereotypy i mimo, zę są cześto spotykane, nie nie możemy zakłądac, że każda dana osoba taka jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KiciusMruczus
+5 / 9

A może wpływ na tą nienawiść do policji ma na przykład strzelanie do studentów z ostrej amunicji na juwenaliach czy pałowanie na zasadzie "kto z brzegu ten ma pecha", katowanie kolbami shotgunów po głowach, czy strzały w sektor z broni gładkolufowej na meczach ?
Ktoś kto ma stać na straży prawa nie może tego prawa łamać co wielokrotnie się zdarza i w dodatku nadużywający uprawnień policjant pozostaje bezkarny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LEL4190
+2 / 8

Założę się, że rodzina tego chuligana (z pewnością ojciec) miała powiązania z półswiatkiem przestępczym już od długiego czasu. Ojciec gangster, a matka utrzymywała im dach nad głową. Innymi mówiąc od dziecka witała go policja w domu i być może ... małe niewinne dziecko traciło ojca, który zakuty w kajdankach wyprowadzany był przez policję. ( Ciekaw jestem do kogo dziecko czuję urazę). Bo ojciec był jaki był ale nawet kryminalista czuję się ojcem. Potem taki chuligan dalej chował się na ulicy i tak od dziecka miał jedno przekonanie. (Towarzystwo, muzyka, i doświadczenie z policją) z pewnością utwierdziły go w dożywotniej nienawiści.
Ale to jednorazowy wypadek wiesz ? Zwykle młody dres na coś wyrasta. Nie mówię by popuścić im cugli. Ale akurat policjant na takie coś nie powinien reagować pałką. :]
Od tego są rodzice i życie. Wkońcu kolega się na niego wypnie i tyle tego będzie. Zacznie się życie skończy bajka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LEL4190
+3 / 7

Ale wiesz nie każdy wie, że może. Trzeba to rozumieć. Ja wiem, że Twoje racje są słuszne. Że masz prawo się bronić ale dla dobra tych zasranych smarkaczy ... nie reaguj tak jak tego oczekują ... czyli agresją. Pokaż im, że jesteś ponad to. Jeśli odreagowujesz do nich agresją ... to budzi w nich agresję. Właśnie przeciwna do agresji reakcja budzi w nich sprzeczne myśli do ich poglądów. I to już jest początek. Nie na każdego to musi zadziałać ale niektórcy może właśnie skłonić do osądu, że MOGĄ coś zmienić. Tym samym zmieniasz ich życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Madmax17
+4 / 8

Popieram cie w 100% i jestem z Tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R remio2112
+9 / 11

Bo to nie policja jest zła tylko rząd i ich przekłamane prawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MSBoy
0 / 20

Ku*wa,co za zjeby daja minusy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChaserJohnDoe
-1 / 13

Debile z Pokolenia JP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arogant01
+9 / 13

Nie doceniasz całej społeczności demotywatorów. Tego demota będą czytać w większości inteligentni ludzie, nie osiedlowe rozpite dresy.
Pomimo tego i tak wielki plus. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szymcok
-1 / 5

Policja w służbie kraju i obywatela! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Druzgotka
0 / 6

jp-cy z bożej łaski, pamiętajcie, WARTO WALCZYĆ O MÓZG i jego sprawne działanie.!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
-5 / 11

Większość funkcjonariuszy - bo tak ich trzeba nazywać- pracuje zza biurka. Nikomu nie pomagają tylko przyjmują zgłoszenia i umarzają. Spróbuj iść zgłosić że ci okradli piwnicę albo koło w aucie to cię polycjanty wyśmieją!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+4 / 10

Dokładnie tak jest, ale w tym policyjno-katolickim kraju nikt tego oczywiście nie widzi! Zgłaszasz kradzież - oni bezczelnie odpowiadają - to nie jest nasza sprawa! niech pan przyjdzie jutro... TAKA JEST PRAWDA. Nie jestem żaden JP ale 80% policjantów to zwykłe mendy, które tylko żerują, żeby mandat wypisać za byle pierdołę, albo sądem kogoś postraszyć. A kryminalistów mają w dupie! Czasem w biały dzień strach wyjść, żeby w mordę od jakiegoś dresa nie dostać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skinef
+2 / 6

A mnie boli, ze gdy okradziono moj dom i zlapano sprawce ( ktory popelnil kradziez tydzien po wyjsciu z wiezienia) to nie oddano mi pieniedzy, ktore ukradl, 800 zl ktore 3 lata po sprawie sa "dowodem rzeczowym" i zadne sady, zadne prawo nie jest w stanie oddac moich pieniedzy, wiec lubie sobie pokrzyczec "JP na 100%" bo jakos zlosc musze odreagowac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcin52303
+1 / 3

cała prawda.Może wreszcie te dzieciaki się opamiętają i skończy się to pokolenie JP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JamajkaStar
0 / 0

No nie liczył bym na to

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emokapciuch
+1 / 3

Bez władzy byłby chaos.Ja osobiście nie mam nic do policjantów,niech wykonują swą pracę dobrze a wszyscy będą szczęśliwi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar scheel
+12 / 26

Tak, popieram demotywator, jak najbardziej. Tylko uwierz, że nie każdy policjant taki jest. Kiedyś przeszłam na czerwonym świetle przez drogę, wiem, mój błąd. Po prostu nic nie jechało, ale autobus mi prawie odjeżdżał z przystanku, na następny musiałam czekać 50minut. Zostałam "złapana" przez policjanta. Podałam moje dane osobowe, spisał mnie, wszystko jak należy. Później zaczął mi mówić, jak należy się zachowywać na przejściu dla pieszych. Nudziło mnie to, więc zapytałam się go, dlaczego akurat mi daje wykład, a inni po prostu bezkarnie idą na czerwonym świetle. Doszło między nami do kłótni (PODKREŚLAM: ja go nie prowokowałam, odpowiedziałam grzecznie). Po pewnym czasie naszej sprzeczki policjant popchnął mnie i powiedział "to jest moja sprawa, co robię, a co nie, Ty nie masz teraz prawa głosu". Zdenerwowało mnie to, że co on sobie wyobraża, że może mną pomiatać więc zaczęłam używać "mocniejszych słów" co do niego. Aż w końcu odeszłam. Więc od tego czasu, rozumiem trochę slang JP, co nie oznacza, że jestem za tym określeniem. Po prostu są normalni policjanci, a niektórzy poniżają zwykłego człowieka. Myślą że są lepsi, od nas, szarej młodzieży, która też czasami popełnia błędy. Więc nie pieprzcie mi głupot, że policjanci są ludzcy. Niektórzy wręcz wyżywają się na młodzieży. PODKREŚLAM: NIE KAŻDY POLICJANT JEST TAKI. (teraz spokojnie czkam na minusy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fireflyize
+8 / 12

Masz ode mnie plusa bo myślimy tak samo :)
Dostałam mandat za przechodzenie na czerwonym świetle, mimo że była 2(!) w nocy i pies z kulawą nogą nie przejeżdżał ulicami, a ja wracałam ze spotkania ze znajomymi i śpieszyłam się na nocny. Oczywiście nic nie dało się porozmawiać, tylko jeszcze z pyskówką do mnie, że jak mi coś nie pasuje, to mogę dostać dodatkowy mandat "za obrazę władzy"... Dlatego trochę rozumiem irytację niektórych, o ile jest uzasadniona. Bo zwykłe powtarzanie pustych sloganów, potwierdza tylko głupotę ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 18:38

M MonstrousRat
-1 / 3

Ale wszędzie mogą się zdarzyć głupi, zakompleksieni ludzie. Taka samo w szkole, urzędzie czy na planie filmowym. To kwestia jednostki, nie ogółu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anonymouse
+1 / 1

popieram.. nie wszyscy są tacy, ale statystycznie większość policjantów to PSY!! Znaczniej częściej po prostu utrudniają życie niż pomagają. Nawet w moim mieście widze, że na policjantów nie idą normalni ludzie.. Albo nikt go nie lubi, ale od małego kopany po dupie, później idize taki na policjanta z myślą teraz wam ku*wa pokaże =/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xorex
-5 / 7

Jest jeden problem: oni zazwyczaj nie mają mózgu :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nana15
0 / 2

Wiem coś o tym, jestem córką policjanta z Wawy więc wiem jak traktują go inny z jego perspektywy oraz młodzi ludzie z którymi mam do czynienia na co dzień lub po prostu ich mijam. Jednak gdy bd się prawdziwym i nie bd się miało co sobie zarzucić to takie opinie bd po tobie spływać a szacunek u innych sobie wyrobisz ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArturDeMol
+4 / 4

@mizahri

Po to jest sprzedaż alkoholu,wyrobów tytoniowych od 18 roku,aby tego nie spożywali/zażywali,bo przez to mogą Sobie zniszczyć zdrowie jak i życie.A co do przekreślenia przyszłości to wszystkie wyroki jakie się miało przed ukończeniem 18 lat kasują się gdy staje się już pełnoletnim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sarenkaaa2
+1 / 1

Jednak to nie jest przeszkodą, bo znajdą się i tacy, co dzieciokom sprzedją alkohol i papierosy. Takie czasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saiwala
+3 / 5

Opis demota nie ma nic wspólnego z treścią.
Nie powołuj się na dziadków, żeby zyskać poparcie i szacunek dla policji. To właśnie manipulacja, o której piszesz.
A co do mandatów itp., miałam z tym sporo problemów, ale nasze polski prawo jest i tak łagodne, więc nie ma co narzekać. Chyba nie ma co obwiniać za wszystko funkcjonariuszy. Naprawdę sporo odpuszczają, jeżeli człowiek nie jest bezczelny i chamski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamil512
0 / 4

nierozumiem ludzi ktorzy dali [-]..
pzdr wielki plusik :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdOrenO
+6 / 8

To Ci co są wielki fanami polskiej policji niech znajdą się na komendzie jako "oskarżeni" nie zawsze winni , zobaczymy czy będziecie tak ich bronić :)

zawsze i wszędzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisiekKrk
+6 / 12

z hwdp(które wymyślił Wilku z HG)chodzi o to że policja wywyższa się ponad system elo dla ogarniętych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sarenkaaa2
-2 / 8

I zupełnie się z tym zgadzam. I zanim ktoś napisze, że powinno się pisać "Chwdp", a nie "Hwdp", niech przeczyta: rzeczywiscie, jeśli byśmy chcieli pisać poprawnie gramatycznie, czy użyć tego zwrotu nbp. w wypracowaniu na polskim itp, poprawnie pisze się przez "Ch", jednak w polskim hip-hopie / rapie, ten zwrot ze świadomością jest pisany przez "H", gdyż w rapie polskim, poraz pierwszy w jakimkolwiek utworze użył tego zwrotu Wilku (raper z Hemp Gru, dlatego jest przez H od Hemp Gru). Nie mówię, że Wielku wymyślił ten cały zwrot, ale jako pierwszy użył tego zwrotu w polskim hip-hopie / rapie. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sylwkaxxxxx
-2 / 2

zgłoszenie możecie przyjąć, ale kogokolwiek szukać dopiero 24 czy 48h? fajnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MonstrousRat
+1 / 3

Nareszcie ktoś to powiedział. Tym wszystkim małolatom, co to drą ryja używając niewybrednych słów przydałaby się mała nagana od policjantów. Albo i pasem przez tyłek. Ci, którzy nie mają szacunku dla innych ludzi, nie powinni go oczekiwać. Policja szacunek dla obywatela ma (nieraz zdarzyło mi się rozmawiać z policjantami, to też ludzie, zdarzają się mili, zdarzają się mendy - ale to normalne). Natomiast gówniarze szacunku nie mają za grosz. A jeszcze mniej oleju w głowie. A najzabawniejsze jest to, że łamiąc zasady innych obwiniają o to że są ukarani... Wielki +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LinkinLove
+2 / 4

ej Ty, robisz kropki o pytajnikach i ze spacją, to dla Ciebie normalne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar serlo
0 / 4

a mówią, że metale to zło ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paradox001
+1 / 3

"Paniom daje szacunek, potrzebującym służę radą
Jestem normalny, nie kradnę, nie krzyczę
Gdy widzę policje jak patroluje ulice..."

Eldo - Inni niż wy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zajarana7
+2 / 4

U mnie w szkole jest parę takich panów JP NA 100% .. Ja daje tylko na to odpowiedzią: Żałosne ! Bo je**ą policję z daleka a kiedy są w pobliżu spuszczają głowę i srają w gacie ! Słuchają firmy i innych pseudo raperów co tylko potrafią nawijać o "psach" .. Żal komentować po prostu.. [+] !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ganjax
+2 / 2

Wiedz, że coś się dzieje..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sarenkaaa2
+3 / 5

Może i nie 8 lat, ale zbyt "stary" raczej też nie jeteś wnioskując po Twoim sposobie pytania, chociażby potym irytującym "pfff". (Tylko tak wnioskuję, nie znaczy jednak, że się nie mylę) Jednak musze się zgodzić z tym, że często jest się dyskryminowanym i nielubianym przez funkcjonariuszy przez to, ze jest się łysą osobą lub nosi sie dresy. Co do noszenia dresów, to dotyczy również dziewczyn. Ja kiedyś spacerowałam z koleżanką i kilkoma kolegami po ulicy. każdy był w dresie, nawet ja i koleżanka ( po prostu nam tak wygodnie), na mnie i koleżankę policjanci dziwnie się gapili, ale kolegom nie obeszło się bez gł*pich uwag i przeszukiwania. Rozumiem Twoje "oburzenie" jednak bez sensu, gdy dzieciaki jarają się tym JP, mimo, że policja nic nigdy im nie zrobiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W walter5
+2 / 2

A ja się z tym nie zgodze niestety stary. Raz przyjechał na naszą dzielnice dzielnicowy naj*ba*y jak bela po cywilnemu i zaczoł do
każdego z nas startować wiedzieliśmy że to jest dzielnicowy i nic nie robiliśmy wkoncu wsiadł do auta i pojechał
:/ a raz wracajac z meczu spiewalismy auto to jest potega auto najlepsze jest a gliniarz obok w lodowie stukajac giwera
chyba shotgun auto* to stara kur* auto* je*an.. jest i co i kto prowokuje :. nie i ch. nigdy wos nie polubia.


*auto
zamiennik klubu ;-) pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 18:45

avatar Zielony87
+5 / 13

Szanuje kazdego policjanta ktory ratuje i pomaga ludziom taki nei ejst psem. Ale skoro juz mowisz ze ktos nie mysli i zmuszasz go do myslenia to sam pomysl nad sensem prawa marihuana ktora jest mniej szkodliwa niz alkohol jest zakazana. Przeszukujac i karajac mlodych ludzi za marihuane niszczysz ich mlode zycie od podstaw i zabierasz im perspektywy jestem ciekaw ilu juz zdolnym lekarzom malarzom i architektom zniszczyles perspektywy brudzac ich papiery za skreta. Dziwisz sie ze nie maja do Cb szacunku a sam im go nei dajesz, pobicia gwalty to ingerencja w czyjas wolnosc i zdrowie i powinno wedlug mnie byc wrecz surowiej karane i wiecej jednostek policji powinno sie ngarzowac w sledztwo w takich sprawach niz w sciganie ludzi za marihuane ktore nie jest korzystne dla spoleczenstwa ludzie placa na to podatki a policja tylko w durny sposob poprawia statystyki. Teraz powinienes zadac sobie jedno pytanie czemu zniszcyzles tylu mlodym ludziom zycie bo woleli posiedziec w pozytywnej atmosferze przy skrecie od psucia sobie narzadow wewnetrznych i wybijania szarych komorek alkoholem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bzykubd2
+2 / 4

Przede wszystkim radzę udać się najpierw do szkoły, i zaczerpnąć trochę wiedzy na tematy, na które się
wypowiadasz. Policja nie jest od ustalania prawa! Policja jest organem który ma za zadanie wyłapywać ludzi, którzy
łamią prawo ustanowione przez sejm. Czy kasjer w tramwaju jest winny, że musi wypisać komuś mandat za to, że ktoś nie ma biletu? Nie, bo on tylko wykonuje to, do czego ktoś go zatrudnił. Podsumowując, prawo jest każdemu znane,
jeżeli ktoś świadomie je nagina, naraża się na konsekwencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 20:56

avatar Zielony87
0 / 0

Ale to policjant chodzi po osiedlu i zamiast szukac przestepcow przeszukuje malolatów. Jakby był choć troche myślący robił by to pierwsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arkadjo92
+3 / 9

irytują mnie już demoty typu: Polska. czy o taką walczyli nasi dziadkowie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arek1906
+1 / 5

ta żeby każdy pies był taki dobry to by fajnie było;]
hahahha
ja nie wyznaje jakiegoś JP
i nie kupuje jakiś bluz!
ale policji nigdy nie będę szanował!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ruthsien
-1 / 3

jakby zawód jaki ktoś wykonuje od razu miał wyznaczac to, jaki ktos jest. Mialam wiele do czynienia z Policja i tylko jeden jedyny raz, dostalam mandat, zasluzony mniej lub bardziej. Nigdy sie nie wysmiewalam, zawsze czulam respket. Bo wiele mi pomogli. Ciekawe co by zrobily takie gnojki, gdyby ktos ich okradl/napadl. Kogo by obwiniali? Zalosne to jest, ale niestety, nasze spoleczenmstwo zmienia sie w bezmozgie Zombie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar enji
+1 / 1

człowieku, aż całe przeczytałam. A wiesz, mogłam to minąć jak regulamin XD Z całym szacunkiem to pytanie równie dobrze mnie nurtuje, ale co zrobisz. Taki jest człowiek, ulega wpływom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShiroArashi
+4 / 6

zgadzam się w zupełności z Klyku5.
Nie jestem dwumetrowym dresem bo posturę mam filigranową, 160 cm wzrostu, nie jestem łysym karkiem bo mam włosy do ramion i jestem kobietą, nie wywalono mnie z zawodówki bo obecnie studiuję, słucham nie tylko hh ale też muzyki klasycznej, odrobinę rock'n rolla, muzyki filmowej i jeszcze kilku poszczególnych artystów z innych dziedzin. Chodzę do teatru i na mecze ukochanej drużyny.
I też śpiewam, że zawsze i wszędzie...
Kto nie oberwał pałą po plecach i nie dusił się własnym gardłem po porcji gazu ten nic nie wie o bezkarności policji. O "ekscesach" i "delikatnych nadużyciach" sfrustrowanych stróżów prawa.
I nawiązując do demota- nie, nigdy nie zadzwonię po psy. Kiedyś mieli szansę się wykazać i im nie wyszło. Teraz załatwiam swoje sprawy sama. A stojąc z nimi twarzą w twarz nigdy nie spuszczam wzroku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bredlik
+1 / 3

i tu masz rację nigdy nie korzyć się przed nimi a i prosto w twarz powiedzieć INTELIGENTNIE żeby nie wyłapać wyroku co się o nich myśli to sami spuszczają wzrok lub nie mając odp pałą zadziałają, nigdy nie zadzwonie i "...jak by się ktoś pytał, nic nie wiem, nie widziałem..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolzax
+1 / 7

popieram popieram
Policja poprostu robi co im każą.To nie ich wina że zamykają za maryśkę.Jak chcecie brać to poprostu nie głosujcie na PO PIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
0 / 0

No trochę racji też w tym jest. Krótko mówiąc polskie prawo jest p.o.p.i.e.r.d.o.l.o.n.e. Po części robią to co im każą. Był jakiś czas temu taki motyw, że jakiś policjant sam sobie wystawił mandat na patrolu. Nie było komu wypisać, a musiał wyrobić dzienną normę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marzenuh
+1 / 5

Pies najlepszym przyjacielem człowieka ;).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edryk
0 / 0

desperat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O osstry88
0 / 4

Nie wszyscy łysi uważają Policje za skur***** ;) Ja osobiście i kilku moich znajomych szanuje "psy" gdyż beż nich
powstała by anarchia...
Pozdro.
Skinhead

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 18:52

K koroner12
+4 / 4

Tak. Tylko o wiele częściej słyszałem że niesłusznie wywozili na wytrzeźwiałkę bo tam brakowało miejsc.
Słyszałem o takich sytuacjach że dali mandat i
np. odwieźli na miejsce. Ale historii typu "otwierają samochód, wpuszczają gaz pieprzowy do środka, jeszcze uderzy pare razy i wywozi na wytrzeźwiałkę za awanturowanie
się" Bo sobie pili w samochodzie.
Albo zawijają z przystanku, wciągają do radiowozu,
piszą odrazu że stawiali opór i że się awanturowali, nie dają dojść do głosu itp.
I na koniec oczywiście jeszcze sobie psikną gazem bo
zapomnieli wcześniej żeby te stawianie oporu było wiarygodniejsze.
Niestety wiele osób ma negatywny stosunek do policji nie dlatego że ktoś inny ma.
Napewno są uczciwi policjanci ale niech pan wybaczy jest wiele Skur.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomaskow
-3 / 3

"jotpeki" minusuja :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drabin
-2 / 10

Osobiście policja nigdy mi nie pomogła, a nie rzadko konkretnie zaszkodziła. Dlatego pier.dolę Ciebie i Twój zawód frajera. Rób co pomaga, a nie to co szkodzi. CHWDP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oOczy
+15 / 21

Nie piję, nie palę, nie mam łysej głowy, nie słucham hip-hopu ale zostałem potraktowany w sądzie jak prawdziwy przestępca za to, że pijanego kolegę odprowadzałem do domu. Jesteś pijany, policja nie ma dla Ciebie szacunku, a Ty masz mieć do nich? Ludzie którzy nie byli karani o tym nie wiedzą, że większość uczciwych ludzi ma zjechaną kartotekę przez społeczeństwo. Sam do was nic nie mam, ale ściga się ludzi uczciwych, a złodziei i przestępców się nie łapie, bo łatwiej jest zarobić na uczciwych. Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frelik
+3 / 9

Szkoda ze nie wspomniałeś o tym co policja robi z młodymi ludźmi podczas przesłuchiwań ( bicie, poniżanie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar builek
+1 / 1

Bez kolejnego felietonu, ponieważ można by napisać bardzo wiele w tym temacie... Jak najbardziej plusik ode mnie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shall22
+1 / 1

rozbawil mnie tekst "jestem policjantem". pewnie bierzesz przyklad z anime dragon ball skoro masz Songa jako avatar. policjanici to normalni ludzie, niektórzy beda rzetelnie wypelniac swoje obowiazki, a inni beda siedziec gdzies ukryci. sam widzialem burde w pubie. policja przyjechala, gosc krzyknal, ze zajebie ich jak wyjda, no to policjanci pojechali. to jest taki przyklad. nie lubie JP itd, ale wiem, ze sa tacy policjanci, ktorzy nie wiem po co wstapili do policji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chonabibe
+2 / 4

ciosy na komendzie tak ze nie potrafisz ustac!
JWP!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bredlik
+4 / 4

weź się do roboty nigdy policja mi nie pomogła a tylko zaszkodziła nie chciało jej się szukać sprawców to mnie zamknęli na 48 na dołek i oskarżyli WIELKIE DZIĘKI PANIENKI WŁADZY mam przez wasze lenistwo rok na 5lat w zawiasach, kuratora, zakaz nadużywania alku i ograniczenie wolności więc zawsze będę takich jechał i niech nikt mi nie mówi że policja jest sprawiedliwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar max1993us
-5 / 5

Na stadionie krzyczy się: 'Zawsze i wszędzie, policja je*ana będzie'.

Stąd wnioskuję, że nie jesteś prawdziwym policjantem, a niedowartościowanym 10-latkiem, który dzięki swojej wybujałej wyobraźni i nadzwyczaj nabrzmiałym intelekcie próbuje zaistnieć w serwisie demotywatory.

Gdybyś był prawdziwym policjantem znałbyś kolejność śpiewanych słów, bo piosenka ta to istna tradycja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magik2208
+1 / 1

Osobiście nic do policji nie mam, no może trochę. Po cholere próbują zatrzymać motocykle bez homologacji? Ok,
może takie prawo, ale po 1. udało im się kiedys? po 2. co komu przeszkadza jazda w miejscach gdzie nie ma żywej
duszy?
Tak, no i oczywiście. Pomóc to nie, bo wtedy ich nagle nigdzie nie ma, a jak nie trzeba to na każdym rogu ich znajdziesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:02

A adm912
+1 / 13

Nie jestem raperem i tego gówna nie słucham, nie noszę bluz z JP i nie jestem łysy, a policji nienawidze! Dlaczego? Zabrali mi ostatnio dowód rejestracyjny z brak światełka z tyłu co oświetla rejestracje... A skąd ja ku*wa mogłem wiedzieć, że się nie świeci?! Po 3min od zatrzymania przez policje naszą kochaną był mój kolega z żarówką gotową do wymiany i co? To, że dowód rejestracyjny zatrzymany, ojciec w Niemczech (a na niego samochód zarejestrowany i tylko on może odebrać dowód z wydziału komunikacji), a ja cały tydzień matur miałem, omijając szczegół, że do szkoły mam ponad 30km i nie ma nikogo co by miał po drodze do mnie żeby mógłby mnie zabrać... Do tego 100zł mandatu i 20zł przegląd. Negocjuje, tłumacze, błagam wręcz, a on że mam zapierdalać na przegląd i na policje do... ( nie pamiętam jak on się wabił stopniem) i odebrać dowód zanim wyśle do wydziału. Ok, pożyczyłem kasę i jak to pan władza nazwał "zapierdalałem" na przegląd po wymianie tej nieszczęsnej żarówki. Dostałem przegląd od ręki, jadę na policje, a tam się dowiaduje, że dowodu nie dostane bo jestem za młody. Gdy powiedziałem, że ojciec za pół roku dopiero wróci z niemiec to usłyszałem, że go to "chuj obchodzi, samochód niech sobie zgnije w garażu"... Rzeczywiście, trzeba mieć szacunek dla policji... Oni tak bardzo pomagają nam w życiu!:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magik2208
+3 / 5

@adm912
Co ty pier*olisz, że tak grzecznie zapytam? Co masz do rapu? słucham bardziej inteligentnego, fokusa, k44, pfk, fisza, ostr, 3 wymiar
I co? przesluchaj sobie paru kawałków fokusa, k44, fisza, 3W.
Założę się, że wielu kawałków nadzwyczajniej nie zrozumiesz, bo jesteś zwykłym dzieckiem jakie opisujesz (może mentalność nieco inna, równie zje*ana), czemu? bo w bani pusto, a tylko potrafisz komentować samemu siedząc z dupą i nic nie robiąc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adm912
0 / 4

Słuchałem rapu, jeszcze niedawno temu, ale to była Paktofonika... I o ich kawałkach można powiedzieć, że to jest rap z przesłaniem. A teraz? Rap o czym? O tym, że w polsce bieda, wszyscy chlają, ćpają w każdej rodzinie jest patologia i kradną? to jest rap z przesłaniem? Pogratulować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hindus58
+1 / 1

Powiem Ci że kłamiesz!!!!! Od kiedy ku*wa przegląd kosztuje 20 zł? Mój ojciec ma warsztat i przegląd kosztuje minimalnie 80 zł ;/ Więc nie pie*dol bo ściemniasz jak murzyn na światłach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S songowaty
0 / 2

o rapie wiesz mniej niz o cenie przegladu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magik2208
-1 / 1

songowaty i hindus zgadzam się.
Sam płaciłem 100zł za przegląd 50-tki, także i tak to jest norma...
I co ty wiesz o rapie? wkur*iają mnie hejterzy którzy wypowiadają się o czymś o czym nie mają pojęcia, poza tym rap rapowi nie równy, peja i abradab, fokus to dwie różne bajki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TajniakOsz
-2 / 14

Policjant to zawód jak każdy inny. DAJCIE IM ŻYĆ! Palenie jointów jest nielegalne, jak nie pasuje to paszoł! [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jantarcity
-2 / 6

Jak w każdej grupie społecznej 10 % to Chwasty, tak jak wśród kibiców jak i policjantów jest ich tyle samo, nie mniej jednak Nienawidzę PSÓW ! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T theAlice
+1 / 15

wara od rapu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pedrosanczez
+3 / 5

Ta historia jest wręcz wzruszająca, jaki on to nie jest dobry a ludzie go wielce krzywdzą, a nie wspomni o swoich przywilejach, łapówkach, nie obiektywnym ocenianiu kary itp. Policjanci sami są sobie winni, bo będąc stróżem prawa sami często robią przekręty co czyni z nich największych hipokrytów zaraz po księżach, taki pseudopolicjant pokaże legitymacje posterunkowego którym może być każdy debil po szkole średniej a wozi się i wywyższa jakby był komendantem wojewódzkim. Pozdrawiam was PSY. powiem tylko jeden mądry cytat "prawo - ok, lecz jedno dla nas wszystkich!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zdobyl
0 / 0

I 500zł mandatu dla Pana za używanie wulgaryzmów w miejscu publicznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malinowa66
0 / 2

Pamiętam jak kiedyś moja przyjaciółka zaczęła rozmawiać ze mną o policji bo akurat przejeżdżali:
Ona- Znowu te jeb*ne psy!
Ja- Kiedyś mi mówiłaś, że jeden zatrzymał jakiegoś faceta który za tobą biegł.
Ona- No tak
Ja- To zamknij się i ich nie wyzywaj...
Od tamtej pory nie powiedziała ani jednego złego słowa na temat policji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moniaa93
+1 / 5

Powiem tak, jest w tym 99% racji. Każdy podczas gdy coś się dzieje dzwoni na policje, głupie małolaty którzy chcą się popisać jacy są fajni drą ryje JP i myślą że 'udowadniają' tym jacy są mocni i każdy się ich boi. Ale też można trafić na takich policjantów którzy czepiają się o byle co, za wszelką cene szukają dziury w całym. Jeżdżą po osiedlach i wlepiają mandaty za palenie i picie jak by im się nudziło. Ja rozumiem mandaty za te sprawy ale gdy ktoś przesadza! Jakieś 10 lat temu, ludzie na lajcie wychodzili na ławeczke na 1-2 piwa, nikomu to nie przeszkadzało i problemów też nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+4 / 4

Tak jest, nie wiem, komu to przeszkadza. Dlaczego w ciepły, słoneczny dzień nie mogę usiąść sobie nawet na ławce i kulturalnie wypić piwko czy dwa? Komu to przeszkadza? Czy rzucam butelkami, drę mordę, zachowuję się agresywnie? Nie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gepcio129
0 / 2

Sojka nikomu to nie przeszkadza bo nie tylko ty byś tak chciał usiąść na ławce i wypić sobie piwko z kulturą(nie dotyczy moherów bo im to nawet drzewa za głośno szumią) Alę to jest łatwy sposób na zarobienie pieniędzy przez państwo.
Zrobili z obywatela krowę którą doją ze wszystkich stron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zielony87
+1 / 1

To moze bylby pokoj nienawisc obraca zawsze kolo wraca do cb jezeli ja rozdajesz a policja rozdaje jej najwiecej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unknown
0 / 0

jakby jej nie było to było by gówno. Sam nazywając rap gównem, mając pretensje do ludzi, którzy wierzą w Boga,
katolików, chrześcijan, i uznając organy władzy za niepotrzebne pokazujesz jaki jesteś ograniczony.

Zastanów
się najpierw co by było gdyby cię nie było... no właśnie. Później zajmij się oceną innych.

Zielony87, wojny były od zawsze, parę tysięcy lat przed Chrystusem, więc jak widzisz to że nie było policji nic nie znaczy... Ludzie są niezmienni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:50

avatar Jacek920
0 / 0

Kriz : Debilem to pewnie jestes Ty jak wrzucasz wszystkich do jednego worka . Jp i firma to nie rap . Posluchaj sobie prawdziwego rapu O.S.T.R Fokus Rahim Paktofonika pokahontaz GrubSon i wiele innych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quet
0 / 0

a dlaczego wszyscy szuflatkujecie tych młodych ludzi? ja np mam powazne powody by nienawidzic TAKIEJ policji i mam w uju takie ZMYŚLONE opowiadania. to wy jesteście naiwni bo taki idiota wymyślił byle demota tylko po to by być na głównej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niunia98
-4 / 6

Ciekawa jestem czy jak by byli w potrzebie też by wszędzie wypisywali "JP na 100 % ." Pseudo raper pieprzy o tym żeby je*ać policje że to chu*je itp. Ludzie trzymający z JP ogarnijcie się !! Oni chcą wam pomóc a nie być przeciwko wam ! . Aha i Gratuluje świetnego demota . Szacun !! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrtf
0 / 2

wbij do mnie na profil i przeczytaj co to jest JP bo nie masz zielonego pojęcia. kto jest pseudo? ktos kto doswiadczyl przemocy ze strony policji na wlasnej skórze>?? dostajac wp****ol za nic to wedlug ciebie jest pomoc ze strony policji? nie znasz realiów wiec nie wypowiadaj sie, po co gadac bzdury

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gracz45
+4 / 6

Taaa jak kradli samochody u mnie na osiedlu to nie dość że po 20 minutach przyjechali to jeszcze czekali na 2 radiowóz i wtedy podeszli to złodziei niestety już nie było. A jak piłem kulturalnie piwko w parku to podjechali nie wiadomo skąd, wyglądało to jakby zatrzymywali prawdziwego przestępce, tylko szkoda że jeszcze nie wyjeli pistoletu z kabury....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+3 / 5

Ja miałem podobną sytuację z moim pierwszym mandatem. Siedzę sobie spokojnie na murku pijąc małe piwko, a tu nagle
patrzę z jednej strony jeden radiowóz, drugi z drugiej. Niczym po mordercę! Bo komuś przeszkadzało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:21

avatar unknown
-2 / 4

Sojka, KOMUŚ, a nie policji, miej to na uwadze. To nie oni ustanawiają prawo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+2 / 2

No dobra, ale chodzi o to, że do byle czego to są pierwsi, żeby zajechać cię ze wszystkich stron jak po kryminalistę jakiegoś.. jeszcze śmigłowcem mogli podlecieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orajpole
+4 / 8

@adm912 zgadzam się z ostatnimi dwoma zdaniami ! jeb.ię policje ! nigdy mi nie pomogli. kiedyś okradli mi dom a psy se w kulki poleciały i hu.ja zrobili !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigi16
+7 / 9

Uwazalem tak samo jak wy tu wszyscy ze pokolenie JP to kompromitacja i glupota dla lysych debili, dopoki sam nie doswiadczylem co potrafi robic policja ZA NIC, policja to te same lyse debile tylko zasloniete oznaka, wiec JP to dla mnie teraz taki sam kabaret jak policja. Kiedys moze tak jak ja doswiadczycie co potrafi "stroz prawa" to zmienicie zdanie. SAmi sobie przypieliscie taka latke "biedni policjanci".
Żeby nie szukac daleko, akcja z dziesiejszego dnia:
http://www.youtube.com/watch?v=q5ZodDSk8A0&feature=player_embedded

Nawet nie potrafia powiedziec za co zatrzymuja!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unknown
0 / 2

Wiesz, zanim napiszesz o łysych debilach, to pomyśl że policja to nie tylko panowie, którzy chodzą po ulicy i szukają "bandytów" pijących piwo w plenerze.

Są też np. antyteroryści czy oddziały zajmujące się przemocą domową itp. nie oceniaj wszystkich jedną miarką...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zlotych
+1 / 3

skoro nas oceniaja jedna miarka czymu my mamy byc inni??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M martynkaxd14
-3 / 3

najgorsze są te dzieci ( 7 + lat ) które noszą bluzy jp, słuchają piosenek typu " jp 100 %, j*bać policje "
blllllalabla , z telefonu przez głośnik. a jakby telefon za*ebali, to gdzie ? na "psy" jakby mieli sajgon na chacie
itp to samo. dzieci, które nie mają pojęcia o policji, ich działaniu. wielu nie rozumie nawet skrótu JP. nie
wiedza ile policja moze im pomoc. nigdy im nic nie zrobila ( bo co mogla zrobic takim dzieciom ) nie mam nic do rapu ,
do raperów którzy tworzą tego typu muzyke, ale też uważam ze smieją sie z tym ludzi na ulicach. i dobrze.
tez nie
jest tak że kazdy policjant jest idealny uczciwy itp ale ogolnie ludziom normalnym policja bardziej pomoże niz
zaszkodzi.
a co do starszych, to każdy obwiania policję , brak legalizacji itp.
a co oni maja do tego ?
wykonuja
swoja prace.

dobry demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:13

K KaaStaa246
+2 / 6

Nie czytałam wszystkich komenatrzy, wiec jeśli powtórze kogoś słowa to przepraszam. Ja nie jestem z pokolenia JP. Rozumiem, wlepianie mandatów za spożywanie alkoholu w miejscach publicznych, rozumiem przeszukiwanie młodzierzy w poszukiwaniu narkotykow. Takie są obowiązki policjanta. Ale nienawidze policji za to, że robią z siebie wielkich kozaczków podczas przesłuchiwań, a za to wpi**dol dostają niewinni ludzie bo "Panowie Policanci" myślą, że wiedzą lepiej i jak ktoś dostanie to otworzy buzię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sarenkaaa2
+2 / 2

młodzieży* I tak kozaczenie nic im nie da, potrzymają Cię potrzymają i wypuszczą. I co do tego, że wpier*alają
niewinnym ludzią po części się zgadzam. RADZĘ WSZYSTKIM POSŁUCHAĆ "HEMP GRU - ZEMSTY NADEJDZIE CZAS" Cytat na
końcu utworu: "Ten kawałek, dedykujemy Ś.P. Jakubowi Mokwińskiemu
Zamordowanego przez SW zakładu Mielęcin. Żył
lat 23" I od razu zauważę, że historia przedstawiona w utworze wydarzyła się naprawdę i opisuję młodego
chłopaka (23 lata) Jakuba "Mokwę" Mokwińskiego, który zostal zamordowany przez słuzbę więzienną, po tym jak
został przetrzymywany bezprawnie w celi. CHŁOPAK NIE BYŁ NICZEMU WINIEN, TO NIEWINNA OSOBA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:17

avatar unknown
-5 / 5

KaaStaa pobili cię? Nie. Więc nie pie!%!@%l... sarenkaaa2, to że klawisze kogoś pobili to inna sprawa, mówicie historie (których nie przeżyliście wy, ale inni), a waszym zdaniem winni są wszyscy policjanci... Jeśli JACYĆ nauczyciele molestują uczniów to winni są WSZYSCY nauczyciele?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sarenkaaa2
+3 / 5

@unknown - nie mów mi jakie jest moje zdanie. Moje zdanie jest takie, że NIEKTÓRZY policjanci, to zwykłe psy i cha*y, ale NIE wszscy, tak jak to Ty stwierdziłaś / eś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 20:30

avatar sarenkaaa2
+1 / 7

"I po tej samej stronie będziemy zawsze stali" ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2011 o 19:41

M mrtf
+1 / 5

WPADAJCIE DO MNIE KUMACI LUDZIE :d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar madzienkaxd
+1 / 1

według pewnej osoby suka to jakiś dziwny wytwór chyba.... a nie każdy policjant wypisuje każdemu mandaty tak jak np nie każdy nauczyciel podciąga ocenę gdy brakuje tego 1 punkta ludzie są różni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar buffi33
0 / 6

Dlaczego 'chuj' jest ocenzurowany a 'zapierdalam' nie? A poza tym policja powinna daeac ptzyklad a nie poyem syawiac mandaty za przeklinanie w miejsci publivznym... Pozdro dla prawdziwuch kibicow (L)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justa28103
0 / 2

zgadzam się w 100%. ludzie dopatrują się błędów policji. to prawda, że zdarzają się też ci niesprawiedliwi, ale to też są ludzie i niestety nie mamy na to wpływu. przecież nie wszyscy policjanci są niesprawiedliwi. po za tym bez nich zapanował by chaos w kraju i na świecie. wyobrażacie sobie, co by się działo? rozboje, gwałty, napaści, morderstwa i bóg wie co jeszcze. tylko dzięki nim w kraju panuje jako taki ład. dlatego pomyślcie się i nie dajcie się manipulować, jak to powiedział autor powyższego demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+2 / 4

W tym kraju nie ma ładu to raz. Chaos nie musi panować bo jest tu już od dawna. Rozboje, gwałty, napaści i morderstwa dzieją się codziennie w biały dzień, ale oczywiście oni tego nie widzą. Tylko czekają, byle mandacik wypisać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem