Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3148 3537
-

Komentarze ⬇⬇

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ErnestoOddhaugen
+6 / 10

matko!!!! co to ma być

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alless
-2 / 6

pomysł na tort z głównej :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar norek1
-2 / 8

Sądzę, że ten brzydki torcik to zamaskowany gar na bigos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biednybelfer
-1 / 3

Torcik śliczny. Te kolorki od razu skłaniają mnie do refleksji jak dużo w nim jest "witaminek" Exxx. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grz3cho0o
0 / 4

Jak dostanę 4 z matmy to też poproszę starych o taki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkurwielCzlowiek
-1 / 7

Wielkie chemikalne g**** które ładnie wygląda. Klasyczne wykorzystanie wyobraźni dla zrobienia czegoś co nikomu na nic nie jest potrzebne. Twoja córka i tak się zacznie puszczać-SC.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tokoro
-2 / 8

Kwejk, to on pobudza nasze demoty :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bk213
+3 / 3

Ale zajebisty tort

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniol
-4 / 4

szkoda tylko ze pedalski....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gacor
+2 / 8

Wiadomo zdjęcie z Kwejka....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meganne
+1 / 3

wiadomo tez ze tam znalalo sie z zupy. jak wiele innych jpg czy gif.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZmcMatiZmc
+2 / 4

Admin, to on pobudza nasz gniew!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maxi117
+8 / 12

Tak, my też kochamy oglądać obrazki z kwejka z debilnym podpisem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joker0skater
0 / 8

za ch*** nie zjadłbym ten BARWNIK nie tort... niech żyje drożdżowe mojej mamy!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar warcholowa
+1 / 3

rainbow cake :) +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheQman
+3 / 7

hmm a ten torcik to samo zdrowie i zero chemii?? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iamynka
+3 / 3

ale wygląda smakowicie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jarekMKS
-3 / 7

Dzieciom od małego robić pranie z mózgu z pedalska propagandą? Nie widzicie tych kolorów ? Dewiacje da się leczyć !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CashmereP
-1 / 3

A sztuczne barwniki pobudzają wymioty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomX
-1 / 1

Nie dał bym dziecku takiej chemii do jedzenia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O owieczka922
+2 / 2

moze i z kwejka;p aleen o takim torciku marzy każde dziecko :);p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sugars
+2 / 2

ale słodkie :D aż chce się spróbować !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lumicika
-1 / 3

ładny na zewnarrz ale wsrodku chemia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Requeijao
0 / 4

Jakis pedalski ten tort...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Titer
+1 / 1

Dobre pranie mózgu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dynka18
-2 / 2

Było...
Admin.. WTF?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alaala123
-2 / 2

prędzej dałabym se obciąć ręce niż dać dziecku taką chemię, ale nie mam dzieci jeszcze ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krulik12311
-2 / 2

No Jak wyobrażę sobie laskę jakąś nago to mi staje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewealbe
+2 / 4

Pier*dolita o chemii. wystarcza serki homogenizowane i galaretka i macie kolorowy tort. do tego polewa z bialej czekolady i pisaki do dekolarcji. faktycznie kurde sama chemia zabijajaca wrecz normalnie. wiecej chemii macie w maku, ktory wiekszosc z Wwcina az Wam sie uszy trzesa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yearly
0 / 0

ewealbe, jedyna osoba, która wypowiedziała się z sensem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meeeh
+1 / 1

dokładnie, zwłaszcza, że sacharoza to też chemia i ciekawa jestem kto z was je ciasto bez niej, swoją drogą jak boicie się chemii w postaci np. beta karotenu to wam gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nesstea
0 / 0

Kolejny ku*wa obrazek z kwejk.pl - autorowi gratuluję kreatywności i własnego pomysłu !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OlaiMartaXD
0 / 0

haha... gejowska tęcza xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar telefunk
0 / 0

Kiepski demot... To na niego spojrzenie powoduje grymas na twarzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amirah
0 / 0

matko, tecza na niebie tez jest gejowska? to tylko kolory. To tak jakby czarny i czerwien od razu pod sfastyke podciagac :/
poza tym skad wiecie ze chemia ? nie robiliscie tego, a jest sporo naturalnych barwnikow ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V violaaa
0 / 0

zaje*isty tort. xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem