Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Uniiquee
+6 / 14

33-33 głosów .. gruubo ! ;).
Głównej życze ! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eliothf
0 / 6

104/122 i po passie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-1 / 25

A ja nie życzę głównej. Dla mnie dupa nie demot. Ja przeżyłem dobre imprezy z alkoholem i bez, a wykluczanie imprez z grona dobrych tylko dlatego że pijesz na nich alkohol to debilizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naducha
+17 / 21

akurat armin to nie techno - tak dla informacji. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+4 / 18

Bo Polska młodzież potrafi bawić się bez alkoholu, zastępują go piguły, koka, amfa, grzyby itp :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolzg
+4 / 10

demot:Jeżeli bez alkoholu nie możesz się bawić:To wiedz, że jest już naprawdę źle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczyk
+12 / 12

@naducha wkońcu jakaś osoba która wie co to techno, co trance, itd itp :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maggie1722
+3 / 3

moja studniówka taka była xD nic nie piłam a bawiłam się świetnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
+3 / 3

Pić można ale z głową. No chyba ze się autem przybyło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadel93
-3 / 3

Wczoraj byl u nas koncert Junior Stressa i nic nie pilem bo tak sie zjaralem, ze nie ogarnialem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2011 o 12:04

avatar Izzzabelaaa
+15 / 17

no to jestem legendą, nie ? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ElmoRlz
+8 / 16

Dobre koncerty mają tą moc :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2011 o 21:56

avatar Kozzi19
+23 / 39

Armin van Buuren, człowiek który swoją pasją do tego co robi i muzyką potrafi doprowadzić tłum bawiący się przed nim do euforii. Mam nadzieję, że w końcu zobaczę Armina na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Myon
+2 / 30

Armin- człowiek który swoją chęcią zarobienia $ niszczy muzykę TRANCE z premedytacją odkąd został numerem 1 na
świecie... Komercjalizuje ją, ludzie myślą że armin to jakiś guru a on po prostu NISZCZY prawdziwą muzykę
trance. trance is dead ARMIN VAN BUUREN KILED IT! gdzie ta muzyka z przed 2006 roku?
No i ludzie zrozumcie to w końcu... Armin nie tworzy muzyki, robi to za niego Benno z Rank 1... tylko że teraz nadeszła moda na Armina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 16:17

avatar przycinator
0 / 8

do samej komercji absolutnie nic nie mam, ale faktycznie komercyjny trance i house to straszny chłam :( Nie znam absolutnie nikogo, kto chociażby kojarzył najlepszych wg mnie twórców tej muzyki, wiele z najlepszych utworów nie ma nawet na YT :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hajzeer
+8 / 12

#Myon Kompletnie nie znasz sie na muzyce trance jak pewnie większość wypowiadających się tutaj.
"niszczy
muzykę
trance" sorry ale nie rozumiem o co Ci chodzi - rozwiń.
"Armin nie tworzy muzyki, robi to za niego Benno z Rank 1" nie no tym
zdaniem
spaliłeś sie totalnie benno POMAGA arminowi przy tworzeniu utworów mylisz fakty chłopie.

#zulas18 "armin to
viksa!! rzygam takim djejem" i tu nachodzi pytanie co rozumiesz przez pojęcie DJ bo prawdziwego dja chyba widziałeś
na
wieśniackich potańcówkach.

Armin i może nie jest idealny w swoim fachu ale mam do niego wielki szacunek za to
co
robi za męczącą pracę jaką wkłada w to aby ta muzyka w jakimś stopniu zaistniała w szerszym gronie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 czerwca 2011 o 10:30

avatar Myon
+3 / 7

@Hajzeer znam się i to "trochę"
po pierwsze, mówimy o komercji:
Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In and Out of Love
Armin van Buuren - Not Giving Up On Love dwa pierwsze z brzegu komercja,
następnie, Armada, wytwórnia która idzie w stronę $$$$
a dlaczego? ponieważ artyści niegdyś niekomercyjni chcąc wydać album w armadzie MUSZĄ zrobić wokalny kawałek, poptostu to jest wymóg. Armada przestała być wytwórnią trancową więcej tu komercji niż muzyki trance. Następnie, kwestia Benno, przecież człowieku SŁYCHAĆ w utworach nowszych, że kawałek został stworzony przez Benno. Mówiąc że Benno "Tylko pomagał" no bez jaj...
Spójrz na film (nowszy) jak siedzi Armin i Ferry w studio, Ferry pracuje, a Armin tylko siedzi i mówi że miał "pomysł"...Następnie kwestia ASOTów
Spójż na zestawienie no nie wiem, top któregoś roku nie pamiętam z 20 kawałków połowa wyszła w armadzie, połowa nie warta by być w TOP 20 roku a jednak u armina to możliwe... Armin na Asotach promóje jako Totw, albo FF kawałki ARMADY częściej niż innych labeli, po prostu nie zauważasz tego człowieku i nie mów mi że nie znam się na muzyce TRANCE bo słucham jej od 2000 roku, nie jest to wprawdzie wcześnie ale coś wiem
"pracę jaką wkłada w to aby ta muzyka w jakimś stopniu zaistniała w szerszym gronie."
co to w ogóle ma być trance jest zbyt "skomplikowany" sam w sobie aby był komercyjny, chyba że stworzy się łatwą melodie popową i "jedziesz"... wyobraź sobie ludzi słuchających muzyki klasycznej na ulicach w słuchawkach, nie ma nawet mowy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hondurasik
-1 / 1

Do Myon: Oczywiście masz absolutną rację. Jestem trochę fanem Armina z tego względu że mam do niego szacunek za to
co zrobił dla Trance'u. Gdyby nie "jego" In And Out of Love to ludzie w PL ledwo by wiedzieli co to Trance. Aktualnie
Armin nie tworzy dobrej muzyki, on tylko rozpowszechnia Trance. Benno De Goeij jest aktualnym geniuszem Trance'u i to on
zasługuje na największy szacunek. I mylisz się co do produkcji armady w ASOTach bo, takowa jest co tydzień - fakt, lecz tylko co najwyżej 2-3 w ASOcie. Podaj nazwę użytkownika na last.fm zobaczymy czego słuchasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 19:54

avatar Myon
+1 / 1

Last fm ostatnio słuchałem dawno temu
http://www.lastfm.pl/user/Puma_2
Last fm to nie jest wyznacznik mojego gustu muzycznego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hajzeer
+2 / 2

#Myon Armin van Buuren - Not Giving Up On Love owszem nie jest to juz ten trance co kiedyś ale na litość boską on Originala nigdzie sam nie puszcza sam w jednym z wywiadów powiedział że miał to byc utwór bez vokalu ale ostatecznie zostalo tak jak jest, o wiele wiecej razy puszcza remix Dash Berlina który jest bardziej progresywny niż popowy i nie ma co o to się kłócić bo sam o tym wiesz, powiedział też że nie lubi jak się nazywa taką muzykę jak to nazwałeś cos w stylu pop trance a raczej powinno się to nazywac vokal trance i dobrze napisałeś że jest to wymóg ale nie myśl że jest to inicjatywa samej Armady tylko ludzi który lepiej odbierają kawałki vokalne niż progresywne i które są puszczane w viva itd. ja osobiscie nie mam co do tego zadnych pretensji a nóż ktoś usłyszy ciekawą melodie i zacznie byc fanem prawdziwego trance? Co do tego filmiku ferry-armin no stary filmik trwa z 40 sec a produkcja takiego kawałka z pare dni i jesteś w błędzie myśląc że armin się tylko przygląda jest u ferrego gościem, doradza mu pomaga itd. a ne tylko siedzi i nic nie robi.
"Spójż na
zestawienie no nie wiem, top któregoś roku nie pamiętam z 20 kawałków połowa wyszła w armadzie" top20 asot głosują słuchacze a nie armin i armada więc muzyka komercyjna bardziej wdała się w tych pseudo słuchaczy. po drugie armin za każdym razem przedstawia na swojej stronie top20 utworów które JEGO zdaniem były najlepsze zobacz i oceń czy te kawałki to komercja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gajek
+9 / 9

Benno nie robi za niego utworów tylko mu pomaga to po pierwsze. Jesli dla Ciebie Orbion, Status Excessu D, Aisha itd są komercyjne to chyba nie znasz znaczenia tego słowa.
I to Armin wypromował setki artystów w swojej audycji - AState of Trance. pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 21:12

avatar Hajzeer
+5 / 5

polać gajkowi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syrek1234
+2 / 4

"Armin- człowiek który swoją chęcią zarobienia $ niszczy muzykę TRANCE z premedytacją odkąd został numerem 1
na
świecie... Komercjalizuje ją, ludzie myślą że armin to jakiś guru a on po prostu NISZCZY prawdziwą
muzykę
trance. trance is dead ARMIN VAN BUUREN KILED IT! gdzie ta muzyka z przed 2006 roku? No i ludzie zrozumcie to
w
końcu... Armin nie tworzy muzyki, robi to za niego Benno z Rank 1... tylko że teraz nadeszła moda na
Armina..."


ciekawe skąd wziąłeś takie informacje, Armin większość kawałków sam nagrywa. Co do trance to owszem
zmieniło się ostatnimi latami, ale jest to normalna rzecz, muzyka ewoluuje ale to że się zmieniła to nie znaczy że
jest gorsza. Nie wysnuwaj bezpodstawnych oskarżeń tylko dlatego że tobie nie przypada do gustu. Wg mnie trance idzie
w dość ciekawym kierunku, łączy w sobie elementy wielu rodzajów muzyki i dzięki temu kolejne kawałki coraz
bardziej zachwycają. Armin opanował tą sztukę do perfekcji. I komercja wcale tu w niczym nie przeszkadza (poczytaj
sobie jakim samochodem jeździł do niedawna ;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 23:31

avatar kosiek
+1 / 5

Myon, masz u mnie wieeeeelkie piwsko. Ale i tak znam dwie większe mendy od Armina - Maykel Piron i David Lewis, dwie Armadowe hieny sterujące tym komercjalizacyjnym złem...
Ale na rozluźnienie panowie - Chinook!
http://www.youtube.com/watch?v=Suu98cA78Rc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2011 o 11:46

N NapTooR
+1 / 1

Panowie , wam się coś posrało w głowach :) - Każdy producent musi czasem zrobić komerchę , bo na czym by zarobił ? To jest jedyne wyjście. Zresztą , armin stworzył klasyki jak chociażby communication który jest cudownym kawałkiem. Zresztą , trance to nie tylko armin. A co z Leon Bolier? Genialny progressowy DJ , Jorn van Deynhoven , i jego cudowne kawałki upliftingowe. Trance idzie do przodu , chociażbyśmy tego chcieli czy nie. Chcecie klasyków ? Polecam ASOT 423 (classic ) :) , albo stare asociki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kosiek
+1 / 1

@Naptoor: o.O Dobrze się dowiedzieć, że np. That Morning, I Close My Eyes, Shimamoto, 2099 albo The Knight's
Approach jest progresywne... LOL... Wielkie iks de. nasz Bojlerek robi Tech-Trance, jak i Streamlined...
ASOT 423 był fajny, ale zdecydowanie ciekawsze są ASOT Radio Classic (przed 450), jeżeli już mówimy o ASOT, którego poziom strasznie zjechał w dół przez ostatnie 4 lata...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2011 o 5:23

S scythe1123
+1 / 1

No nie tak do końca robi to za niego Benno, w zasadzie Benno jest odpowiedzialny za polowe dzisiejszego trance'u xD, tak samo Tiesto ma jakiegoś magicznego pomocnika. Fakt Armin poleciał w komercje ale nie aż tak strasznie mam nadzieję, że się opamięta, bo not giving up on love powoduje u mnie odruch wymiotny ;), co do In And Out of love nie twierdze zeby byl komercyjny, to że się spodobał masie to nie znaczy że był robiony z zamiarem komercji. Nikt nie każe ci słuchać komercyjnych wyrobów, na Armin imprezach jakoś potrafi zagrać niekomercyjnego seta.
Co do transu sprzed 2006 to nie miej pretensji do Armina, bo on tym nie steruje :P
Pamiętaj to ty decydujesz co słuchasz i stwierdzenie że ktoś psuje trance jest nie na miejscu.
Co do wymogów Armady to coś w tym jest i większość label'i tranceowych jest pod armadą.

A tu podrzucam kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=D709KcE8Ock
Jednak są jeszcze producenci którzy potrafią zrobić kawałek w dobrym starym stylu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2011 o 22:53

avatar Myon
-1 / 1

Ne rozumiem jak ludzie mogą być tak zaślepieni :/
czy dzisiejsze kawałki trance "wyprodukowane" przez armina są w jego stylu? No k$rwa NIE! Są w stylu Rank 1... Jeśli ktoś mi powie że Benno "Tylko" pomagał to padnę ze śmiechu... Słychać ewidentnie rękę Benno, te przejścia, perkusje, break... Armin w duszy jest "uplifterem" f.ex
. Piękne Sail czy Shivers...
A co do Asotów... Armin przestał być "obiektywny" Wyjaśniam w asotach częściej puszcza kawałki z labeli podporządkowanych armadzie, mimo że jest dużo więcej lepszej muzyki dookoła...
Druga sprawa to że dzisiejszy trance zdycha... 30% kawałków brzmi jak Advanced Marcela Woodsa, 30% jak debilny uplift, a następne 40% jest po prostu NIC nie warte...
następna sprawa, Armin promuje to co się sprzeda, wydaje w armadzie to co się sprzeda dla przykładu:
jeśli kawałek a się dobrze sprzedał to 50 kopii tego kawałka też się dobrze sprzeda
Lemon & Einar K - "Anticipation"
vs. "RAMsterdam" (Jorn van Deynhoven Remix)
oraz podróbki Advanced... Ktoś kto nie słuchał trance z przed 2006 roku ten wie że dzisiejsza muzyka trance to gówn... tamte kawałki miały klimat, duszę, teraz tworzy sie pod publikę...
są ludzie którzy oczywiście tworzą bardzo dobrą muzykę trance ale ich jest baaaardzo nie wielu bolier, arty, schossow, mat zo i jeszcze kilku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregories
+1 / 1

@Myon "Wyjaśniam w asotach częściej puszcza
kawałki z labeli podporządkowanych armadzie, mimo że jest dużo więcej lepszej muzyki dookoła... " chrzanisz takie głupoty, że szczena opada masz tu dla przykładu trackliste z ostatniego asota z labelami:
01. Orjan Nilsen - The Mule | Armind
02. BT feat. Kirsty Hawkshaw - A Million Stars 2011 (Save The Robot Remix) | Black Hole Recordings
Future Favorite
03. Above & Beyond feat. Richard Bedford - Thing Called Love (Mat Zo Remix) | Anjunabeats
04. Danny Loko - Coastal | Anjunadeep
05. Massive Attack feat. Hope Sandoval - Paradise Circus (Maor Levi Big Room Mix) | CD-R
06. MaRLo feat. Jano - The Island | Liquid Recordings
07. Mike Koglin vs Genix - Helion (Norin & Rad Remix) | Anjunabeats
08. Julian Vincent feat. Susana - Fall In Deep (Alexander Popov Remix) | S107 Recordings
09. W&W feat. Ana Criado - 3 O'Clock | Captivating Sounds
10. Leon Bolier & Marcus Schossow - Ost Kaas | Streamlined Recordings
11. Daniel Kandi & Phillip Alpha - Don't Fix It | Always Alive Recordings
12. Heatbeat - Ask The Angels | Armada Music
Tune Of The Week
13. Protoculture feat. Shannon Hurley - Sun Gone Down | Re*Brand Records
14. Phillippe El Sisi feat. Josie Voight - Over You (Heatbeat Remix) | Future Sound Of Egypt Recordings
15. Kyau & Albert feat. Damae - Velvet Morning 2011 (Super8 & Tab Remix) | euphonic Records
16. Space RockerZ - Jet Packin' (Phynn Remix) | Black Hole Recordings
17. Dart Rayne - Azai
18. Tiddey - Copacabana Dream | RR Recordings
19. Ultimate - Wonderland | Infrasonic Recordings
20. Wayde Rafnel & Dave Correa - Derailed (Des McMahon Remix) | Night Vision
21. Riva - Time Is The Healer 2011 (Monada Bootleg Dub Mix) | CD-R
ASOT Radio Classic
22. Fictivision vs C-Quence - Symbols | In Trance We Trust

2 KAWAŁKI Z ARMADY. Armin wkłada wiele pracy żeby co tydz wybrać najlepsze utwory i zrobić z nich seta a ty głupoty gadasz ze armadę promuje. Taki mądry jesteś to wybież co tydz 20 nowych najlepszych kawałków tranceo-wych. Lubie tez zo, boliera i arty, ale zrozum to że nie każdy lubi ten sam styl, a armin nie będzie grał dla Ciebie czy dla mnie bloliera bo go lubimy, zagra tez kawałki innych wykonawców. Armin w asotach promuje także nowych nie znanych wykonawców i za to go cenie. Uwierz mi, że jak ktoś zrobi dobry kawałek i wyśle Arminowi to on go zagra w asocie jeśli będzie na tyle dobry, tak było np. naszym Paulem Millerem(choć średnio go lubię) i wieloma innymi wykonawcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kosiek
+2 / 2

Gregories, nie wiem co ty jarasz, ale S107, Future Sound of Egypt, Captivating Sounds i Armind to jedne z SUBLABELI ARMADY. A co do kawałków w ASOT: Armin nie ma czasu na selekcję, robią to za niego te przydupasy z Armady (Armada, Armind, jeden... no).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2011 o 5:22

avatar Myon
+1 / 1

http://www.armadamusic.com/labels/
zobaczcie to zestawienie,
a gdyby nie było "mody na armina" czy ktoś by wrzucił tego demota?
nk.pl i proszę zdjęcia:
"na arminie"
"armin było zajeb%%%"

ale nikt nie podważy faktu że dzisiejszy trance jest po prostu cienki... albo uplift albo kserówki, nie będę się spierał zresztą z niektórymi tutaj...
co do Benno...
http://www.bervoetsdegoeij.nl/ kliknijcie All Releases

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomeQ
0 / 2

Coprawda słucham od 3-4 lat, ale wiem, o co chodzi Myonowi...
Naprawdę, teraz jak się czegoś słucha, to ciężko, żeby coś nowego tak wciągnęło.
Jak słucham jakichś starszych kawałków, nie takich naładowanych tym wszystkim... to tam czuć taki głębszy klimat.
A takich "In and Out" czy "Not Giving Up" nie ma się co czepiać - to jest czysta komercja - i w tym celu zostało to wyprodukowane.
Nic, będę jeszcze śledził tą dyskusję.
Tymczasem się troszkę zareklamuję - demko mojego nowego kawałka, kto słucha niech pisze na priv co by tu się przydało ;) http://www23.zippyshare.com/v/39100841/file.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregories
0 / 0

Nikt nie zmuszał andy moora czy shaha żeby przystąpili do armady, a zresztą ile masz tam nawet w sumie kawałków z sublabeli Myon? 5? a gdzie reszta - 15. Tak jak mowie wybierz co tydz 20 nowych za*bistych kawałków lepszych niż w asocie to szacun dla ciebie i nie wciskaj ludziom ciemnoty ze armin siedzi i nic nie robi a za niego kawałki do asota wybierają, pomagają mu wybrać ale bez przesady. Co do trence lubicie starsze kawałki bo macie do nich sentyment ja nie powiem ze asoty sa na dużo gorszym poziomie niż kilka lat temu tez jestem wymagający co do muzy, ale w każdym z asotów znajdę kilka naprawdę dobrych kawałków. Z jednym co się mogę zgodzić to rzeczywiście jest mniej dobrych produkcji niż wcześniej, a to dlatego ze za dużo ludzi się za to bierze i ciężko jest wybrać cos fajnego z mnóstwa chłamu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tabta
-2 / 4

czyli imprezka to stan około 20min po zakończeniu roku szkolnego (jeszcze przed "świętowaniem ")fajny demoncik:)P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adisss
+5 / 17

Armin van buuren to jest to :D
Całą duszą polecam jego muzykę ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Simderi
-3 / 5

Taa, powiedz to dzisiejszym nastolatkom ;\.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rvannith
+28 / 28

To jest nie tylko dobra ale i wyjątkowa impreza. Niestety większości moich znajomych by w życiu przez myśl nie przeszło, że można gdzieś iść się bawić i nie pić, a jak ktoś już próbuje na trzeźwo to albo szybko rezygnuje albo traci porozumienie z towarzystwem. Szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Miaale
-1 / 9

Po co pić skoro są tam takie dobre narkotyki :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gajek
+2 / 2

nie ma narkotyków ;]
Ludzie biorą i piją na imprezach bo muzyka jest słaba.. na Trance'owych imprezach nie ma po co brać ; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 21:14

avatar sosik1
0 / 2

Rządzi. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
-2 / 6

nie trzeba pić jak ma się dobry towar :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zibi7000
-4 / 6

można bawić się bez alkoholu, ale po co się męczyć ;) demot dobry, plusik

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naducha
+4 / 8

chce w końcu zobaczyć Armina na głównej ♥
wiem jak to jest, nie raz byłam na takiej imprezie (nie wiem czy to przypadek, że akurat na zdjęciu jest Armin) i to właśnie na ARMINONLY! główna +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G guma10
-3 / 7

...Powiedział ksiadz na mszy, pijac wino mszalne..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hajzeer
+3 / 3

myon & shane 54*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 18:31

avatar Izzzabelaaa
+3 / 5

nie raz bawiłam się bez alkoholu i było fantastycznie ;) mnie i moim znajomym alkohol i inne używki do szczęścia nie są potrzebne ;D a innym którzy muszą wspomagać sobie dobrą zabawę alkoholem to im serdecznie współczuję ;) i żeby nie było nie jesteśmy jakimiś małolatami mamy po 17-20 lat ;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SurrealistaPolski
-4 / 6

Dobra impreza to taka, na której wciągniesz tylko trzy kreski, spalisz dwie lufki i łykniesz tylko cztery dropsy, a i tak bawisz się genialnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spirytusowy69
-4 / 4

dobry proch nie jest złu hehe nic nie pije ale swietnier sie bawie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bzykukk
-4 / 4

a jeszcze lepsza gdy sie zalejesz w trupa i do tego wszystko pamietasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kazkovvic
-1 / 7

dobry koncercik rockowy, wejscie w pogo i niezapomniana zabawa aż boli wszystko, cały sekret !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lanek96
-3 / 3

Wy*urwisty koncert z moshem i wall of death >>>>>> jakiś koncercik rockowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X XL90
-3 / 5

Nie rozumiem demota... jak to "nic nie wypijesz"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luki9844
-1 / 1

mam nadzieję, że nie mam jeszcze problemu z alkoholem :D ale mając 20 nie byłem na bezalkoholowej imprezie od 13 roku życia :D a nawet jeśli byłem, to alkohol mnie polubił bo zawsze się zjawia :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leszeQ
-3 / 3

Jestem ciekaw jakim cudem to wszystko działa.
Cztery CD-Playery, a miksera nie widać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zore
+1 / 1

Schował się w mac'u

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CR3X
+5 / 5

4x pionieer a mixer jest w miejscu Armina:D tez zapewne 4kanalowy:)
@ZORE watpie by Armin gral na Tractorze... lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hajzeer
+4 / 4

armin go zasłonił? geniuszu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leszeQ
+1 / 1

Mikser 4-kanałowy nie zmieścił by się za nim...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zore
+1 / 1

mistrzu , nie widziałeś jak armin nadawał z abletona na Trance Energy rok lub lata temu. Po za tym nie grał na imprezie tylko ze streamingiem z Toronto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zore
+1 / 1

4 kanałówka jest niewiele mniejsza od 2 playerów więc weszła by tam spokojnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leszeQ
+1 / 1

Nie wiem...
Sam posiadam Reelop'a 4-kanałowego, i jest on dość pokaźnych rozmiarów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hajzeer
+1 / 1

Armin posiada Pioneer DJM-2000 jest mały i 4-kanałowy koniec kropka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szajba666
-1 / 1

Oksymoron?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koko92
-2 / 2

Czyli nigdy nie byłem na dobrej imprezie ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goranbregovic
-1 / 3

nie było jeszcze takiej imprezy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+2 / 2

Czyli impreza na której wypiję małe piwo i bawię się genialnie nie jest dobra?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WesolyBaran
-1 / 1

Chyba piles! Nie ma takich imprez!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E exnowy
-3 / 3

No wkońcu po coś zioło istnieje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Virion
+2 / 2

Czyli dobra impreza nie istnieje ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spirytol
0 / 0

lepiej nie ryzykowac:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kozik1989
-1 / 1

moze tam nie wypijesz , ale ile zjesz TABLETEK MOCY to twoje :) pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewka24
+4 / 4

Byłam na Arminie, nic nie piłam a bardzo dobrze się bawiłam!! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jatoja33
+2 / 4

w Polsce nie ma takich imprez

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E exmnd
+1 / 1

ehhh... jeszcze na takiej nie byłem ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar katynederland
+3 / 5

Z jednym sie zgodze ze trance nie jest taki jak przed 2006, teraz to nie to samo, wczesniej byl melodyjny prawdziwa ekstaza, zaluje ze nie bylam w stanie isc na sensation w np 2000, bo teraz to nie to samo, mam dopiero 16 lat, i mam to szczescie ze mieszkam w nl kto slucha tej muzyki wie o czym mowie, przy Arminie bawilam sie nie raz, to dzieki niemu pokochalam ta muzyke, sluchajac sail czy communication potrafie sie poplakac, ze szczescia ? tego jak bardzo ta muzyka na mnie dziala ? chyba taak... co innego ze tez nie jestem fanak not givin up on love, dla mnie straszny kawalek i nawet go nie slucham, co fakt to fakt wczesniej muzyka byla lepsza nie tylko armina ale ogolnie,jak napisalam melodyjna, piekna, teraz to nie to samo, do dzis jak sobie przypomne to jak sie z nim spotkalam to mi sie lezka w oku kreci, no i do " Arminowego " Leiden mam 15 km hehe ;-)
Ik hou van je Armin

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paatiix33
+2 / 2

są jeszcze takie imprezy ? Oo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar katynederland
+2 / 2

no a jak nie ma , przynajmniej u mnie w holandii jest pelno, wiadomo holandia kraina muzyki elektronicznej, i DJów : )
sensation, pleasure island, trance energy, citymoves, decibel, extrema, AO, i peeelno innych imprez, prawie codziennie gdzies ktos cos gra, w pl wiem ze nie jest az tak duzo, ale jest np sunrise, AO czasem, ASOT czasem, global, wiec jak ktos chce to są i to nie tylko tu w Holandii :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zore
+1 / 1

ja bym się przejechał na W&W i by mi starczyło , a że sprzed nosa uciekł mi emporium festival to ciężko teraz z ich miejscami eventów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jeremiasz46
-1 / 1

yyy....
Nie rozumiem.
Jakto bez alkoholu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AguAgu
+1 / 1

raz byłam na takiej imprezie (nie piłam bo byłam kierowcą). bawiłam się świetnie. wszyscy myśleli że ja piję równo z nimi i jak przyszedł koniec imprezy nie chcieli żebym jechała bo myśleli że piłam;) TAK WIĘC ŚWIETNA IMPREZA NIE MUSI SIĘ ODBYWAĆ Z ALKOHOLEM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Igor64
-1 / 1

Święta racja . Raz byłem na takiej i bawiłem się zajebiście , a nic nie wypiłem . ooo to były czasy . Tylko nie wiem skąd kumple takie mocne zioło zdobyli ..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michel21
0 / 0

wow ale ktoś Amerykę odkrył, że można się dobrze bawić bez alkoholu... jak ktoś jest normalny to umie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klaudsoon
+10 / 10

ludzie nieznający sie na muzyce trance i dance to debile !!
Co wy o tym wiecie, trance to nie TECHNO !!!! to ogromny przekaz słowny oraz muzyczny, ale tylko ludzie o wyższym poziomie inteligencji są w stanie to zrozumieć, nie szanuje ludzi mówiących ze armin to techno, ze on jest do niczego, jezeli ktos mowi na to techno to sam jest techno wieśniakiem! słucham armina od dziecka i tylko tacy ludzie jak ja sa w stanie to rozumieć, posluchajcie sobie głąby "burned with desire" -slowa to poezja, fuck you i zamknąć te dupy. Ponadto jestem dziewczyną i wstyd, ze ja sie znam na muzyce, a chlopacy nie moga tego pojąć, i robert m raczej gapi od armina bo armin jest dluzej na scenie klubowej i nie unosi sie nie wiem czym, pozatym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hajzeer
+4 / 4

Polać tej pani :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zore
+1 / 3

Jesteś dziewczyną i nie znasz się na transie
Sapiesz że się znasz a polecasz armina. Posłuchaj sobie
Gabriel&Dresden , Mark Sherry , W&W , Indecent Noise , Paul Miller , Jochen Miller , Matt Skyer , JOC , stare kawałki
Marco V , System F , Scot Project , Airwave , Bryan Kearney , Menno de jong , Ummet Ozcan (pionier w dziedzinie
syntezatorów) , Leon Bolier , sied van riel , Simmon Patterson , Skytech , Sean Tyas , dobry stary Cosmic Gate , Ferry Tayle , Marc Simz ...
Po
za tym to nie słowa mają znaczenie w transie a muzyka, stare klasyki jak Age of Love czy children !? Były tam słowa
?
Lub Jochen Miller - Brace Yourself
Posłuchaj sobie tego i na chwilę choć odetnij się od świata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2011 o 18:04

avatar Klaudsoon
+1 / 1

Znam wszystkich wymienionych wykonawców i wszystkie nuty, ktore tu wypisales/as. Pozatym muzyka Roberta Milesa nie ma słów (znam wszystkie jego płyty), ale my tu komentujemy demota armina, a nie innych wykonawców muzyki trance i dla twojej wiadomosci klasyki takie jak children polecałam na swoim fotoblogu jakiś czas temu, jestes do tylu i nie oceniaj mnie nie wiedząc nic o mnie. A jak jesteś takim wielkim fanem to ciekawe czy kupujesz płyty wykonawców? Bo prawdziwi fani to robią i ja kupuje wszystkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregories
0 / 0

Ja tez polecam Armina Zore, i co ty na to? bo Armin dla mnie to nie tylko jego kawałki, ale także i ASOT-y. Ja nie słucham pojedynczych kawałków dla mnie prawdziwe piękno muzyki trance to sety i genialne przejścia miedzy kawałkami dobranymi w odpowiedniej kolejności w takiej ze każdy następny kawałek w secie wywołuje u ciebie coraz większe emocje, rozkosz dla ucha i ciała :) myśle ze parę osób wie o co mi chodzi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PinBack
0 / 0

to pomyśleć tylko jaka by była zaje... po kilku piwach ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orkidea
+6 / 6

Pic na takiej imprezie jak na zdjęciu to szczyt głupoty. Tu sama muzyka daje takie upojenie (w pozytywnym tego słowa znaczeniu)jak żaden narkotyk lub alkohol. Słuchając muzyki trance cała dusza się cieszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gajek
0 / 0

w stu procentach popieram !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XbeX
-1 / 1

Nie ma takich imprez

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gajek
+2 / 2

tak tak ! Armin

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polonner
-1 / 1

co kur*a?? xd bez alko?? xD dobry joke;D + za demota:d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiko0007
0 / 0

W tej chwili doszło do mnie, że nie byłem na żadnej dobrej imprezie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megkly
-4 / 4

Nie lubię Armina.. dla popisu wszystko robi, żeby wiedział wgl co to jest trance. Na zdjeciu bardziej pasowalby tu TIESTO ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 22:04

M meffik
0 / 0

To zadziwiające przez 20 lat życia nie byłem na dobrej imprezie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marta4104
+1 / 1

coś o tym dzisiaj wiem !!!!!!!! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V veronika71
+3 / 3

mmm Armin :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ervan
+3 / 5

Po pierwsze nie zamierzam rozmawiać z debilami. A jeśli nie rozróżniasz techno od trance a wypowiadasz się na ten
temat bez wątpienia jesteś debilem. Po drugie jeśli nigdy nie słyszałeś o Arminie van Buurenie a wypowiadasz się
na jego temat to jesteś debilem. Po trzecie o jaką imprezę chodzi? Między innymi niedawny ARMIN Only w Polsce który
dla wielu osób był niezapomnianą imprezą. Pzdr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 23:41

avatar Hajzeer
+2 / 2

wszystko fajnie tylko chodzi o "Armin Only Mirage" a nie ASOT only :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2011 o 23:19

avatar Sosnahihi
+6 / 6

IMPREZA Z ARMINEM TO ZAWSZE UDANA IMPREZA. ARMIN VAN BUUREN TO NIE TECHNO WY NIETOLERANCYJNE BURAKI

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sosnahihi
+2 / 2

@megkly. nie powiem, kto jest komerchą w świecie trancu. o ile to co robi tiesto to jeszcze trance

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hajzeer
+4 / 4

Armin Only Mirage POZNAŃ - Byłem, nie piłem, i zajebi**ie się bawiłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Keira
+1 / 1

Dokladnie ;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krrotki
-3 / 3

jak walisz dropy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grygielek
-3 / 3

Można bawić się bez wódki, jak jest piwo albo wino.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ervan
0 / 2

Hajzer poprawione ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hah
-4 / 4


bo tutaj modne jest LSD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nkotb88
+2 / 2

Armin Only i tyle w tym temacie.
A jeśli chodzi o demota to dla niektórych niestety dobra zabawa jest tylko wtedy gdy jest zakrapiana. Ja osobiście pić nie lubię a bawię się świetnie:DD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Malffu
0 / 0

Też nie przepadam za piciem, zwłaszcza na imprezach (szkolne to wgl masakra). Mogę się napić z grzeczności na imprezie rodzinnej, czy coś. Mam dopiero 16 lat i nie potrzebuję alkoholu do szczęścia. I nie, nie jestem autsajderką/kujonką/brzydulą, tak, mam dużo kumpli.
Dziękuję z całego serducha moim rodzicom, którzy wychowali mnie na normalnego cywilizowanego człowieka. I cieszę się, że wiele osób podziela moje zdanie.

A tak nawiasem mówiąc, to trza umieć dostrzec różnicę między piciem się alkoholu a chlaniem na umór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klopiki9
0 / 0

no wg tego dobre imprezy w moim zyciu juz dawno sie skonczyly;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tas123x
-1 / 1

Dobra impreza to taka której nie pamiętasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
0 / 6

Przy Arminie alkohol niepotrzebny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Domynyk60
0 / 0

To tak można..?;|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolajna1903
0 / 0

A zajebista impreza jest wtedy gdy masz fazee ;DD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paras
+3 / 3

WE LOVE TRANCE!!
Armin Van Buuren

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulbn
0 / 0

nie da sie tak..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kooociaraaa
+1 / 1

Bez sensu, że teraz praktycznie każdy uważa, że impreza bez alkoholu jest nudna.
Dodatkowo, osoby takie nie rozumieją, ze komuś nie zależy by pić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lalka92
0 / 0

nie rozumiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iwan1493
0 / 0

ja sie na kazdej bawie dobrze bo u mnie nie bylo imprezy bez piwa czy wodki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oxrachelciaxo
+1 / 1

takkkkk !! I oczywiście Armin na zdjęciu !! idealnie !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grooby666
-1 / 1

Alkohol nie jest na imprezy! na imprezy są narkotyki, drogie dzieci ]:-> na tego typu, szczególnie polecam słabo dostępne w naszym kraju MDMA, lub równie dobre DXM. Aczkolwiek, z braku dostępności powyższych, prawdopodobnie i tak wiekszosc skonczy na kołach:D have fun kids! ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Swieradinho
0 / 0

czyli nie byłem jeszcze na dobrej imprezie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C canonxs
+2 / 2

u mnie ostatnia taka
impreza sie nazywała komunia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar majaxz
+1 / 1

pure party

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karidari
+1 / 1

+ oczywiście. Oj prawda, prawda. Przy Arminie bawić się można świetnie bez alkoholu. A wręcz powinno się... A ci, którzy mówią o narkotykach itp. Nie rozumieją demota w ogóle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2011 o 12:56

avatar nadzia92
+1 / 1

Armin? :-D imprezy w stylu trance sa najlepsze, ta atmosfera, to widowisko...i nie trzeba ani grama alkoholu ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dann999
-1 / 1

Taka impreza to tylko i wyłącznie z pogo u przy metalu!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kellerman
+1 / 1

i jestes jeszcze kierowcą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CoMeLeon
0 / 0

Ale jak nie wypijesz to nie z każdą zatańczysz ;D Taka prawda ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2011 o 19:22

P PezetNoon
0 / 0

slyszalem o takich imprezach ale sadzilem ze to tylko legendy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar qwsart
+1 / 1

to było w Dreźnie??? (Chodzi o zdjęcie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~EoEa
0 / 0

Pozdrawiam Polskie "umysły" widzące pompy, 4funy i negujące inne gatunki "bo techno".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem