Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3385 3774
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W Watchmen
+84 / 98

Nie znasz programu partii: NIE GŁOSUJ!
Opierasz swoją wiedzę o polityce na paru wypowiedziach polityków: NIE GŁOSUJ!
Jesteś chory z nienawiści do Kaczyńskiego, Tuska i chcesz na złość zagłosować na "tego drugiego": NIE GŁOSUJ!
Nie masz najmniejszego pojęcia o polityce: NIE GŁOSUJ!

Dlaczego? Jeżeli się na czymś nie znamy - grzech żaden, nikt nie jest Einsteinem w każdej dziedzinie - to przynajmniej nie przeszkadzamy tym, którzy wiedzą co robić.
Gdy idziemy do lekarza, robimy to po to by zdać się na jego wiedzę medyczną, ponieważ w tej kwesti on lepiej doradzi nam jak pomóc niż my sami, z prostej przyczyny, że my się na tym zwyczajnie nie znamy.
Tak samo jest z polityką i nawet gdy uważamy, że dużo o niej wiemy należy jeszcze raz przemyśleć, ćży aby na pewno? Zadajmy sobie najbardziej podstawowe pytania z WOS-u typu: Czym różni się demokracja od republiki? I tym podobne. Jeżeli sami stwierdzimy, że nasza wiedza ma charakter raczej ogólny na zasadzie "tyle co z telewizji, troche z gazet czy szkoły" już z myślą o samych sobie, dla własnego dobra oddajmy tak ważne decyzje jak wybór prezydenta, premiera, parlamentu w ręce ludzi, którzy się lepiej na tym znają od nas.

Tak jak z lekarzem, bywają ludzie, którzy twierdzą, że oni wiedzą lepiej niż lekarz i leczą się "po swojemu" - droga wolna, nie ma w tym nic złego, ponieważ jest to indywidualny wybór tej osoby, a konsekwencje swoich czynów poniesie w całości ona. Jednak, gdy wkładamy swój głos do urn zbyt pochopnie jest to niewybaczalny błąd, ponieważ w przeciwieństwie do lekarza, w tym przypadku szkodzimy naszym nieprzemyślanym wyborem nie tylko sobie lecz wszystkim dookoła. - jest to kolosalna różnica!
Głosowanie to wbrew pozorom bardzo ważna sprawa i pojedyńczy głos jest ważny, nie jest to błahostka typu "którą koszulkę dziś wybrać", więc postawy typu "a pójdę zagłosuję, co mi tam" są niedopuszczalne.

Z drugiej strony jak nie głosujesz "bo nie ma na kogo" zadaj sobie trud i zapoznaj się z programami partii, nie tylko tych, których widzisz w telewizorze. Wbrew pozorom jest więcej wyborów niż między czterema partiami - szkoda, że media grają "nieczysto" faworyzując pewne ugrupowania, ale to dłuższy temat do dyskusji. Zaskocze niektórych, ale w tych wyborach jest 18 - powtarzam OSIEMNAŚCIE - partii, które ubiegają się o wejście do sejmu! Większość z was jak nie wszyscy słyszeli o 4-6 w "niezależnych" sondażach w TV zazwyczaj wygląda to tak, że podane są 4 partie PO PiS SLD PSL, a piąty słupek nazywa się "reszta" - jest to conajmniej śmieszne, bo płakać nie ma sensu.

Odpowiedzialny wyborca, przeszuka SAMODZIELNIE nawet zgrubsza program partii, którą rozpatruje i jeśli nie znajdzie wśród w/w czwórki zapozna się z pozostałymi 14 (!) partiami i wybierze NAJELPSZĄ dla siebie. http://www.pppi.pl/wybory-parlamentarne-2011.html tutaj nazwy wszystkich partii jeśli nie wiesz gdzie szukać. Wpisz w google, każdą nazwę partii i zwyczajnie poszukaj ich programu i przeczytaj nawet zgrubsza - to co ciebie interesuje/dotyczy - co każda z nich oferuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polanddanny
+56 / 74

Jedyną alternatywą wobec obecnego betonu politycznego jest Kongres Nowej Prawicy.
Kto nie słyszał, zapraszam do poczytania na temat tej partii, oni mają argumenty, nie puste słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polanddanny
+28 / 42

@egoiste co do Ziemkiewicza to on sam nie lubi JKM, poza tym nie glosujesz na niego, tylko na doskonały program gospodarczy, który przygotowywali ekonomiści a nie politycy. Szczerze to mam w dupie kto gdzie będzie latał, kto zrobi błąd w zdaniu, kto nie zna hymnu, kto nie zna etykiety, ja chce żeby gospodarka kraju sie rozwijała bo dzięki temu będzie więcej pieniędzy. Tylko na tym mi obecnie zależy, chce zyc jak w cywilizowanym kraju. NIE CHCĘ PŁACIĆ PAŃSTWU POŁOWY SWOICH ZAROBKÓW!
JKM jest przedstawicielem liberalizmu... ale gospodarczego! Możesz go nie lubić, ale program gospodarczy maja rewelacyjny i tu nie ma dyskusji. Jeśli choć trochę się znasz na ekonomi (w co wątpię) zagłosujesz na Kongres Nowej Prawicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joker0skater
+22 / 22

@Watchmen, dobrze, że zwróciłeś uwagę na istniejący problem - brak wiedzy wyborców, ale Ciebie to również dotyczy - weź pod uwagę dowolny program partii - prawie wszystkie są przepiękne (populizm). Wiedza tylko nt programów to żadna przepustka do urny, oprócz systemu polityki jaki chce wprowadzić dana partia należy dowiedzieć się o ich aktywności, ideologii, ludziach reprezentujących partie. Ponadto czerpanie wiedzy z kilku źródeł to podstawa. Ale muszę się zgodzić, że przy aktualnym systemie rządów w Polsce sama zmiana stołków to za mało. Trzeba wybrać ludzi, którzy obalą biurokratyczny (niedemokratyczny) system sprawowania władzy w Polsce, a nie osoby które są uczciwi, ale nie chcą wprowadzać zmian bo to niczego nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polanddanny
+18 / 24

@eMCe88 to proste- demoty są po to żeby zwrócić uwagę, ze ludzie to idioci.
Kogo nie zapytasz to Ci powie, ze w rządzie nie ma dobrych polityków, wszyscy kradną, nikt się nie zna na rzeczy a mimo to ci sami ludzie ciągle na nich głosują.
Radzę się zainteresować programami partii a nie programami w TV i nie głosować na tych, którzy już mieli okazje się wykazać i z niej nie skorzystali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+18 / 26

Co o homosiach? Homoś to pieszczotliwe określenie. Mikke jest tu mniej radykalny niż duża część społeczeństwa
bo homoseksualizmu nie nazywa nawet chorobą. On tylko mówi, że ich upodobania seksualne są ich PRYWATNĄ a nie
PUBLICZNĄ sprawą, podobnie jak miłość oralna. Poza tym, egoiste, nie byłeś łaskaw odnieść się do mojej obserwacji z poprzedniego demotywatora politycznego: że sam sobie zaprzeczasz! Nie lubisz JKM, bo to radykał a z drugiej masz radykalne poglądy proaborcyjne. Lubisz swój radykalizm a cudzego nie-nazywajmy rzecz po imieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2011 o 17:26

avatar Medival
+15 / 17

@egoiste stanowczo przesadzasz. Nie pamiętasz już co wyprawiał Kaczyński za swojej prezydentury? Zresztą, co nas
obchodzi jakaś "arena międzynarodowa"? Ja chcę po prostu żyć w wolnym kraju, gdzie rząd nie traktuje mnie jak
swoją własność i zabiera mi pod przymusem połowę moich dochodów. Chcę żyć w kraju gdzie nie ma 500.000
urzędników stojących nad głową każdego przedsiębiorcy, pracującego na rozwój naszej gospodarki. Nie rozumiem
jak można w takiej sytuacji wybrzydzać i przejmować się tym jak postrzegają nas inne państewka UE. Dzisiaj robimy
wszystko co nam Unia każe i pierwsza rzecz na jaką nasz rząd się nie zgodził to podniesienie limitów na emisję
CO2 i tylko dzięki temu być może uda się nam przetrwać gdy reszta Europy zbankrutuje i pogrąży się w
nadciągającym kryzysie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2011 o 17:24

avatar polanddanny
+11 / 21

@egoiste JKM może się wydawać dziwny jak się go zna z TV a nie z jego wieców. Mówisz, ze to populizm... Populizm to 4 partie rządzące niepodzielnie od 20 lat, które co wybory obiecują most wzdłuż Wisły.
Można nie lubić jednoznacznych słów i radykalnych decyzji, można nie lubić muszek przy koszuli, ale ja nad te pierdoły przedkładam gospodarkę. Zróbmy coś by mieć więcej pieniędzy w portfelach, później będziemy wybierać sobie przystojnych i pięknie lejących wodę polityków.
Mówisz, ze to nie jest takie łatwe... Margaret Thatcher tez tak mówili, albo popatrz na Niemcy- dzieki gospodarce wolnorynkowej są potęga gospodarcza po dwóch przegranych wojnach! Nie ma innej drogi do dobrobytu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+7 / 13

Egoiste, nie rozumiesz w czym rzecz. Ty mi wcale nie wykazałeś, że nie jesteś radykałem. Ty mi co najwyżej
podałeś jakiś argument za słusznością twoich radykalnych poglądów (zostawiam na boku czy rzeczywiście są
słuszne), bo nie jest powiedziane, że radykał z definicji nie ma racji. I JKM też ma jakieś uzasadnienie dla
swojego radykalizmu! Że chcącemu nie dzieje się krzywda albo że nie każdy zna się na polityce, itd.
W kwestii aborcji są możliwe trzy wyjścia-dwa skrajne i jedno po środku (czasem dozwalamy, czasem nie). Ty wybierasz jedno ze skrajnych. Takie są fakty, nic na to nie poradzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2011 o 18:20

avatar egoiste
-3 / 9

paul, napisałem ci jaka jest różnica między mną a JKM. ja nie obrażam ludzi wokół siebie, nie atakuję personalnie tych którzy się ze mną nie zgadzają, nie bredzę w mediach o podcieraniu tyłka uznanym i respektowanym w całym cywilizowanym świecie dokumentem. możesz mnie sobie uważac za radykała, mam to w nosie. tylko że ja się do polityki nie pcham

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
0 / 2

draxidox ,gadka o cieciach w administracji i względem własnych przywileji to norma przed każdymi wyborami,szkoda tylko ze gdy poczują korytko zaczynają "śpiewać" z goła inaczej,czasami mam wrażenie ze oni wszyscy są tacy sami,a może po prostu Polak nie nadaje się do rządzenia?,może należy sprowadzić rząd z zagranicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2011 o 18:27

avatar Witek1235
+7 / 7

Polityk jest to osoba, która po kadencji, nie spełniwszy żadnego z podpunktów programu wyborczego potrafi powtórnie doprowadzić do tego, że ludzie ją wybiorą. Polityk jest to specjalista od zdobywania głosów. Taki ktoś nie zna się na rządzeniu, tylko na manipulowaniu wyborcami. Jeśli ktoś potrafi i jedno, i drugie, to bez ogródek można o nim powiedzieć, że jest zajebisty, gdyż przy opozycji, która tylko czeka na twój najmniejszy błąd, ba! nawet na najmniejszą niekonsekwencję i gotowa jest to wykorzystać, ktoś, kto potrafi przekonać lud do siebie, rządzić nie będzie umiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qarhodron
+18 / 18

A wicie co mnie najbardziej wku*wia? Ocena Ocena: 1061 na 1349, a i tak znowu zobaczymy te same partie w rządzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zmotywujciemnie
+7 / 7

Popieram! W mediach apelują o stawienie się na wyborach, analizują frekwencję, ubolewają, że taka niska, czasem nawet ktoś bąknie o wprowadzeniu kar o zgrozo! A liczy się jakość a nie ilość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchy789
0 / 8

szkoda tylko że w dolnym rogu po lewej nie jest jarek tylko Lech ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carelessy
-4 / 4

nie ma 'NIE GŁOSUJ', oddaj pusty głos, a upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu, bo również spełnisz obowiązek obywatelski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 2

@Carelessy pusty głos to najgorsze co możesz zrobić, bo będziesz miał dopisany na nim krzyżyk wbrew Twojej woli,
lepiej w ogóle nie iść, a jak już koniecznie to lepiej oddać nieważny głos niż pusty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 10:43

avatar egoiste
+1 / 3

Marcinek, jaki dopisany krzyżyk? Widzisz, właśnie takie jest środowisko JKM. Podobnie jak Kaczyński wszędzie węszycie spiski, korupcję i fałszerstwa. Kto ci będzie jakieś głosy dopisywał? Baba w komisji która za siedzenie dostanie 200zł, a potem w nocy będzie chciała jak najszybciej przeliczyć i iść do domu? Ona będzie ci siedzieć i głosy dopisywać? Zresztą głos "pusty" nie oznacza że oddajesz pustą kartkę - możesz skreślić wszystkich kandydatów sprawiając że głos jest nieważny. Już czekam aż napiszesz że w tym przypadku to będą siedzieć i gumkować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 0

co do JKM akurat dopuszczono, a nawet dalej się dopuszcza bardzo wiele manipulacji, do tego w Polsce stosuje się
nowoczesną cenzurę, a prawie wszyscy byli premierzy po komunie są jakoś dziwnie ze sobą powiązani, więc nie
zdziwiłbym się gdyby się okazało, że zostali wybrani dzięki manipulacji głosami i nie zdziwiłbym się gdyby do niej doszło, nie twierdzę, że głosy są manipulowane, ale też nie przeczę, a że zrobić głos jako nieważny to przecież
sam napisałem, że to popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 15:00

avatar egoiste
+1 / 1

Jak dziwnie powiązani? kto z kim i jak powiązany? konkrety proszę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+2 / 2

Króciutko 12 z 13 premierów współczesnej "wolnej" Polski: Mazowiecki (odpowiedzialny za "grubą kreskę"),
Bielecki
(desygnowany przez Wałęsę), Olszewski (odwołany przez koalicję antylustracyjną Wałęsy), Pawlak
(członek
koalicji antylustracyjnej), Suchocka (poparła Mazowieckiego), Oleksy (22 lata w PZPR), Cimoszewicz (19 lat w
PZPR),
Buzek (pomimo dokumentów o jego agenturalnej przeszłości Sąd Lustracyjny odmówił wszczęcia postępowania),
Miller
(20 lat w PZPR), Belka (były członek PZPR), Marcinkiewicz (szef gabinetu politycznego Buzka), Tusk (członek
koalicji
antylustracyjnej). Jak to możliwe, że prawie wszyscy, którzy wygrywają "wolne" wybory byli powiązani z PZPR lub
byli członkami komisji antylustracyjnej?
Jeden Olszewski był w miarę normalny to go odwołali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 lipca 2011 o 11:06

avatar Carelessy
+1 / 1

miałam na myśli nieważny, mój błąd ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 1

Marcinek, normalnie mi spadły kapcie. Takie żeś powiązania znalazł że nic tylko trybunał stanu szykować. A nie pomyślałeś że to się po prostu wiąże z ciągłością władzy? PZPR się przemalowało na SLD, siedzi tam dalej stara gwardia i jak wygrywa wybory to co się dziwisz że do rządu wchodzą byli członkowie PZPR? mamy w Polsce dwa obozy polityczne: postkomunistyczny i postsolidarnościowy. co się dziwisz że dzisiejsze partie się z jednego lub drugiego wywodzą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+1 / 1

ja to wiem i dlatego się właśnie dziwię, że tacy ludzie wciąż są wybierani do rządów, dziwię się, że większość Polaków nie zauważa, że te wszystkie rządy to tylko przefarbowany PZPR. Są trzy możliwości: albo jest taka cenzura i manipulacja, że rzeczywiście ludzie tego nie wiedzą, albo są fałszowane wybory, albo ludzie wiedzą, ale mają to w dupie. Czego by nie wybrać, każdy wybór zły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P plotebzdury
+2 / 6

a dziwi się ktoś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jasienatymnieznam
-1 / 15

dlatego dałem słabe, mimo że go nie lubiłem. ale wrzucanie go do jednego wora z tymi panami uważam za niesprawiedliwe bo w żaden sposób nie może sie obronić przed żadnymi zarzutami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+11 / 13

Miał długie lata obecności w polityce na obronę przed zarzutami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daxunia
+24 / 38

Tym panom już dziękujemy, głosujemy na Kongres Nowej Prawicy. Swoją drogą - popieranie PO świadczy o brakach w samodzielnym rozumowaniu. P.S. Gdybym nic już nie napisał, to znaczy, że miałem gości z ABW.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milusinska2
-4 / 8

nie słyszałam jeszcze o organizacji o nazwie IM ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D draxidox
+33 / 41

Ja się dziwię, że ludzie ciągle głosują na tych frajerów.
Weźcie kur*a zajrzyjcie do internetu, przeczytajcie programy partyjne i głosujcie świadomie - przede wszystkim na partie, które mają w programie cięcia pensji oraz przywilejów polityków!
Partii które co wybory startują w wyborach jest około 10, a co wybory dochodzą nowe więc jest ich około 20 w każdych wyborach. Tak jak napisał kolega wyżej, ludzie głosują na to co pokazują media - 4 głównie partie a piąty słupek to "reszta"
tylko że ta "reszta" jest w stanie zrobić więcej dla naszego kraju niż te wszystkie świnie które dzisiaj siedzą u koryta!
Taka jest prawda i mam nadzieję, ze ludzie ogarną pi*dy siedzące w ich baniach i w końcu dojdzie do jakiejś zmiany!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lowca102
-2 / 2

ja tez zauwazylem :) Lechu mial pieprzyk na lewym poliku :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+2 / 6

i co z tego że lech? tu nie chodzi o konkretne osoby tylko o partie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Apocalypsa
+10 / 10

jeśli dla ciebie tylko alkohol, fajki i benzyna są najważniejsze, to nie masz się co pchać do polityki. są jeszcze inne sprawy, które są ważniejsze od tych wyżej wymienionych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrSin
+5 / 7

Critz - to samo ci powiedzą zwolennicy tamtych dwóch i zaczniecie znowu bezsensowny flame... Nie na tym polega demokracja. Każda z tych partii (prócz PSL, która idzie w koalicję z każdym) była już u władzy i - za wyjątkiem starań SLD z czasów ludzi takich jak prof. Hausner - wielkie G zrobiła. Także ja już tym panom podziękuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bladyDemotywator
+7 / 9

SLD i PO zgodnie przegłosowały Traktat Lizboński, a Lech Kaczyński go podpisał, czyli w fundamentalnym elemencie polityki, jakim jest suwerenność państwa byli zgodni - sprowadzić nas do roli lenna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Miguel10
+1 / 5

P 10 kwietnia,Jarkowi na pewno...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 3

Covboy, jak inaczej określisz ruch "narodowo-radykalny"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 10:28

A AbouT
+6 / 8

tego arek nie wiesz ... lepiej dac chyba szanse innym niz w kółko te same mordy ? chyba ze wolisz byc ciagle okradanym z pensji i za jakis czas bedzie tego jescze wiecej !!! Jak ktoś w tym kraju pomyśli a nie nastapi to szybko zbierze ludzi wyjda na ulice i zabawimy sie w drugą Grecję . No albo szybciej bedzie rozstrzelać to gówno to bedziesz bohaterem narodowym .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 10

Sęk w tym, że ze wszystkich obecnych w polityce osób to dla mnie JKM jest pierwszym który by strzelał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlakppp
+5 / 11

problem w tym kolego że KNP nie obiecuje mieszkań, służby zdrowia, "bezpłatnej szkoły" - sam sobie musisz to kupić i bardzo dobrze bo sam będziesz dysponował własnymi pieniędzmi a nie jacyś urzędnicy, którzy Cię nawet nie znają. PZDR

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+2 / 8

@Arek2512 na nowaprawica.org jest w dokumentach program szerzej rozpisany, jeśli to są puste frazesy to porównaj z programami bandy czworga, bo jak czytałem ich programy to było to zwykłe lanie wody

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nyper
-4 / 4

Na zdjęciu jest śp Lech Kaczyński i jemu już napewno Matka nie pomoże, Gafa autora i Moderatora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomektomek1989
+3 / 11

Proponuje serdecznie wysłuchać przemówienia Pana Stanisława Michalkiewicza na pierwszym zebraniu Kongresu Nowej Prawicy, w którym to ładnie mówi, że komuna nadal trwa. Wystarczy wpisać na youtube: stanisław michalkiewicz kongres nowej prawicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rabke
+1 / 3

ehhh wypowiedziałbym się o polityce ale mi się nie chce. I tak każdy ma swoje poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
+1 / 3

http://www.testpolityczny.pl/ Wejdźcie tu, i sprawdźcie swoje preferencje polityczne. Oczywiście to nie wyrocznia, tylko pomoc w ustaleniu swoich poglądów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlakppp
+11 / 13

ale za to potrafią wymyślać super-spoty mamiące ludzi - bezpłatna szkoła , bezpłatna służba zdrowia a ludzie w to wierzą !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+3 / 7

tak to jest jak w szkołach masz religię zamiast podstaw ekonomii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bladyDemotywator
+3 / 5

@ppiotrrek5 - po pierwsze, to nie chwała, a po drugie - nie ludziom, tylko mediom. Gdybyś nie był ignorantem wiedziałbyś, że postulaty gospodarcze KNP są wzorowane na poglądach najwybitniejszych ekonomistów w całej historii. To po pierwsze. Po drugie - kwestia prawa. Nowa Prawica chce, byś był wolnym człowiekiem i sam decydował o swoim losie. To Ci się nie podoba? Volenti non fit iniuria.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
-5 / 7

chcesz zyc w calkowice wolnym kraju jedz do konga tam bedziesz mogl sobie bezkarnie palic ziolo w srotku lasu
czasy mamy cieżkie za to lekkie obyczaje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+3 / 3

ppiotrek5 cały świat bawi się w socjalizm, a mimo to nigdy nigdzie się nie udał, jak chcesz sobie robić dalej jakieś niszczące eksperymenty socjalistyczne to wyjedź sobie gdziekolwiek, a Polskę przynajmniej zostawcie w spokoju, czemu ma upadać z całym światem, na Saharę jedź i tam buduj swoją utopię, pewnie się skończy na tym, że piasku tam zabraknie. KNP chce wrócić do starych, dobrych, sprawdzonych zasad wolnorynkowych i tylko to może nas uratować przed bankructwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+3 / 3

marcinek, świat aktualnie bardziej bawi się w keynesizm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+2 / 2

zwał jak zwał, jeśli chodzi o rolę państwa w gospodarce to prawie niczym się nie różnią, jakbym powiedział keynesizm, to mogliby nie zrozumieć, ale masz rację

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 15:06

I inwestycjanalata
0 / 0

IM - a już myślałem ze nowa partia polityczna powstała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moonika11
-5 / 13

Wzynawcy korwina jak zawsze narzucaja swoje zdanie innym. Ja glosuje na Palikota. Tez wreszcie wolny rynek i ograniczenie administracji i do tego oddzielenie panstwa od kosciola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlakppp
+8 / 8

ZUS, PIT/CIT, NFZ - yyyy..... przepraszam czym się różni Palikot w tych głównych sprawach od POPIS-SLDPSL ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MotylMorderca
+5 / 9

I darmowe kondomy! Jaj!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+3 / 7

palikot różni się tym, że jest milionerem i ma do czego wracać. polityka to tylko epizod w jego życiu. inni są praktycznie politykami z zawodu, nie mają nic poza polityką dlatego kurczowo trzymają się władzy. a palikot? jak go nie wybiorą to on nawet tego nie odczuje. z jego strony zabawa w politykę jest praktycznie jak wolontariat, bo przez ten czas jaki poświęca na politykę to on by zarobił 50 razy więcej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
-3 / 5

wyznawcy korwina kazdego zhejtuja kto nie podziela ich pogaladow nie klucmy sie znimi niech mysla ze maja racje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 1

redaktorem? a nie chodzi ci przypadkiem o wydawcę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Detal45
0 / 2

Lechowi w szczególności nie uwierzy ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Proqp
-3 / 3

Ciekawe jak można nie wierzyć nie żywemu? Jest mi bardzo przykro, że osoba która przepuściła to zdjęcie na główną nie zauważyła że obraża ono osoby które zasługują na wieczny odpoczynek i uszanowanie. Żal mi też autora który najwidoczniej nie zna granic dobrego smaku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L losmotylos
+2 / 2

a już na pewno nie uwierzy Lechowi, który nie żyje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F freeszpak
+7 / 7

zgadzam się z Covboy.rightstuff1, głosowanie na PO tylko dlatego, że nie robią obciachu trzeba zostawić bez
komentarza.Wielkie dzięki za wybaczenie 23% Vat ale to jest podwyżka wszystkiego po kolei.5 lat temu na stacji się
tankowało bez bólu serca, a teraz (przypomnę, że 5 lat temu ropa wcale nie była tańsza)??5 lat temu jak sie robilo
duze zakupy w spożywczaku szło mniej pieniędzy, to da sie odczuć.To są rzeczy konkretne a Ty tu wyjeżdżasz z takim czymś:PIS wspiera nierobów. Więc pytam się, jak?jakim sposobem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2011 o 20:01

avatar egoiste
-1 / 5

freeszpak, a uwzględniłes inflację? ja z rzadów PO nie jestem zadowolony ale są o niebo lepsze niż PIS. przynajmniej nie muszę się wstydzić, że premier zacznie szukać bliżej nieokreslonych układów gdy kurs złotówki nie będzie szedł po jego myśli, nie obędzie oskarżał pzreciwników politycznych o nieszczęśliwy wypadek w którym zginęli przedstawiciele wszystkich frakcji, a po przegranych wyborach nie obrazi się i nie odmówi udziału w zaprzysiężeniu prezydenta. no i zasługa PO jest jedna - nie zaczęli "stymulować" gospodarki czego domagał się z kolei PIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MotylMorderca
+4 / 14

Trzeba być wybitnym idiotą żeby dalej nabierać się na PR-owski bełkot POlszewickich pseudo-liberałów, w
którym
brak obciachu na zewnątrz (czyli lizanie jąder unijnym komisarzom i wchodzenie w dupę Rosji, Niemcom, USA
nie
uwzględniając interesu Polski) i pozorny porządek wewnątrz państwa ma stanowić priorytet polskiej
polityki.
Nie wybitnym, przepraszam, pożytecznym. PO kokietowała wyborców obiecując zmniejszenie biurokracji,
niższe podatki i
likwidację absurdów w polskim prawie, a jej dokonania są całkowicie odwrotne. Gigantyczny przyrost
długu
publicznego, wzrost zatrudnienia w administracji publicznej o 50 tys. nierobów (notabene cała kwota z
tytułu
podwyższenia podatku pójdzie na ich pensję), brak reformy finansów publicznych albo ostatni pomysł
udzielenia
pomocy finansowej Grecji, która w gruncie rzeczy ma pokryć koszty pożyczki zainkasowanej przez Grecję od
niemieckich i francuskich
banków. To świadczy nie tyle o indolencji obecnej ekipy rządzącej, co o świadomym
działaniu przeciw interesowi
państwa jak i narodu polskiego. Gdzie PO wspiera ludzi przedsiębiorczych? Witając ich
80% marżą jaką mają
zapłacić przed założeniem własnej działalności gospodarczej? Bezkrytycznie implementując
w Polsce przepisy prawa
unijnego, z definicji tłamszącego wolność gospodarczą? Wylej se człowieku wiadro zimnej wody na łeb, bo nienawiść do Kaczyńskiego zaćmiła ci mózg i uniemożliwiła realny ogląd rzeczywistości. PiS przynajmniej zmniejszył stawkę CIT, co czyni tę partię bardziej wolnorynkową od platfusów. Tusk
to
polityczna chorągiewka, a PO to partia władzy, radze przeczytać wywiad z tym błaznem w "Polityce", numer z
grudnia
zeszłego roku. Ten zaprzaniec nawet nie udaje, że nie ma swoich wyborców za idiotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 11 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 18:23

avatar KasHer
+3 / 5

Lewica wolnorynkowa to tylko anarchokapitalizm. Więc raczej nie można się lewicą zachwycać, bo większość odłamów jednak z wolnym rynkiem zbyt wiele wspólnego nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rightstuff1
-5 / 7

odpowiem po kolei: spektakularnym prawicowym przykladem bylo zaprzestanie finansowania drugiego kierunku studiow dla "hómanistów", PO zadluza kraj po to, zeby go rozwinac, nie wiem czy wies, ale zadluzenie Polski wynosi 55% PKB, podczas gdy w USA jest to ok. 70 jak nie 80%. Autostrady moze i najdrozsze, ale chociaz sie buduja. To wlasnie AWS i teraz platforma robi przelomowe reformy szkolnictwa podstawowego i wyzszego, ale duzo, by mowic o ich dokladnym programie. a co to ma znaczyc coraz mniej patriotyzmu i historii w szkole? to wina szkoly, a nie Tuska ( od razu widac, ze sPiSkowiec ). Uniwersytety sa tak nisko, ale to za sprawa nieudolnych poprzednich rzadow, nowelizacja ustawy o szkolnictwie wyzszym daje uczelniom wieksza swobode oraz obowiazek pomocy studentom na rynku pracy w pomocy tworzeniu bardziej praktycznego programu, dlatego uczelnie beda sukcesywnie pnely sie w gore. a zreszta ten ranking to ch*j, a nie ranking. afera hazardowa, paliwowa? a odczules ja na wlasnej skorze? przez nia zapomogi nie dostales? zlodzieje byli, sa i beda zawsze i wszedzie, ale w PO jest najmniej, ale co ja wam bede tlumaczyl. sami dobrze wiecie, ze jestescie frajerami, ktore wszelkie niepowodzenia potrafia zwalic na wladze. 200 lat temu byscie tyrali odrabiajac panszczyzne o tej porze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+2 / 6

zadużanie państwa w celu inwestycyjnym trąci już keynesizmem. nie jest to dobra metoda zważywszy na to że państwo ma tendencję to marnotrawienia (co widac na przykładzie autostrad). długi się zame nie spłacą, można zapomnieć o mnożniku Keynesa. PIS obniżył CIT owszem, ale nie zapominajcie że działał w zupełnie innym klimacie gospodarczym. ciekaw jestem pomysłów PISu na załatanie budżetu w okolicznościach światowego kryzysu i spowolnienia krajowej gospodarki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+9 / 9

Jedziemy z tym koksem. Zaprzestali finansowania studiów, ale nie oddali ani grosza z podatków. Czyli orżnęli nas po
raz drugi-nie wiem co tu chwalić. Z autostradami powiedziałbym odwrotnie: może się budują, ale co z tego skoro
ludzi na nie nie stać? Skoro cierpi biznes transportowy, mało tego: cierpi zbiorowy transport ludzi, bo przewoźnicy
odbijają sobie koszty w cenach biletów. Cierpi, choć tyle się mówi, że trzeba ograniczać ruch aut i promować
transport zbiorowy. Przełomowa reforma szkolnictwa? To znaczy? Jeśli 6-latki w szkołach, to uważam to za skandal,
wyrywanie dzieci rodzicom w coraz większym stopniu. Wszelkie argumenty za szkołą dla 6-latków są tylko argumentami
przeciwko ZAKAZOWI posyłania 6-letnich dzieci do szkół a nie argumentami za NAKAZEM posyłania, bez indywidualnej
obserwacji każdego dziecka, którą najlepiej dokona rodzic a nie ustawodawca! Że inni bardziej zadłużeni? Niestety
nasz dług też stale rośnie. A będąc chorym na grypę leczysz tę chorobę czy machasz ręką stwierdzając, że
przecież inni cierpią na AIDS?
A wszystko to stwierdza wyborca PO z 2007 i 2010 roku. Bezczelnie oszukiwany, że we
wprowadzaniu liberalizmu przeszkadza tylko Lech Kaczyński. No i dostałem. Wyższy VAT i durne ulgi 51 procent bo
Komorowski potrzebował głosów wyborczych. Skoro stwierdza to były wyborca, to chyba coś w tym jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 0:29

avatar Arantes
-1 / 3

Na zdjęciu jest Lechu, a powinien być Jarek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Physicist
-2 / 2

Własna matka może nie, ale naród...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tucisko
0 / 2

Nie wiem czemu dodałeś zdjęcie osoby nieżyjącej (Lecz Kaczyński)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pamela101
-1 / 5

Zwłaszcza Ś.P Panu Lechowi, który nie żyje. Wstyd admini,wstyd!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
0 / 2

Co w tym wstydliwego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Garwina
+7 / 11

Napiszcie jeszcze z 50 razy , że to Lech , a nie Jarek , bo nie zauważyłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lopradom
-2 / 6

Rozgońmy bandę tych debili - zagłosujmy na partię z pomysłem takie jak np. PJN!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mazi009
-1 / 1

na zdjęciu jest Lech a on chyba nie żyje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nieinterere
+8 / 8

A skąd wiesz że nie mają szans? TVP Ci tak powiedziało, czy w Gazecie Wyborczej tak pisali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 1

Brawo. O tym co potrafi zrobić lewica z gospodarką to już widać na przykładzie krajów UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar reklinia
-1 / 7

Dlatego warto głosować na partie,które nie należą do "wielkiej czwórki". Mi bardzo odpowiada PJN. Ich program prorodzinny jest świetny. Nowa Prawica ma fajne pomysły ale przeraża mnie ich zdanie na temat kary śmierci i eutanazji. To nieludzkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maczcz
+14 / 20

Uwolnijmy się od tej bandy czworga głosujcie na Kongres Nowej Prawicy!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+9 / 9

tak, lewica od głaskania po główce nieudaczników i "sprawiedliwości społecznej"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maupa23
+9 / 11

Przyznam się bez bicia że jeszcze niedawno byłem zwolennikiem SLD i Napieralskiego. Teraz jednak wiem, że cały parlament jest za przeproszeniem do wyj***nia. Obecnie jestem zwolennikiem Korwinna-Mikke. Nie dlatego, że ma jakieś super niesamowite poglądy, ale dlatego, że po prostu mówi to samo od wielu lat, więc ma konkretny plan, być może skuteczny. Ale niestety wielu ludzi popełnia cały czas ten sam błąd zasłaniając się "mniejszym złem". Cóż, mam nadzieję, że niedługo nowe pokolenie to zmieni, bo, bez urazy, zdarzają się wyjątki, ale ci, którzy głosują już od 20 lat raczej poglądów nie zmienią. Mam nadzieję, że niedługo ktoś zrobi porządek w polityce. Musimy się tylko otworzyć na nowe możliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lurid95
+10 / 12

@reklinia

Pan Profesor Rybiński, który układał program gospodarczy dla PJNu twierdzi, że spośród partii zasiadających w sejmie właśnie ta partia ma najlepszy program gospodarczy co oczywiste, ale dodaje, że jeśli brać pod uwagę również partie z poza sejmu to Kongres Nowej Prawicy Janusza Korwin - Mikke zdecydowanie jest jego faworytem. Naprawdę warto zagłosować na tę partię. Nie rozumiem co Tobie się nie podoba w ich stanowisku do kary śmierci. Przecież to logiczne. Zaplanowałeś zabicie kogoś, zrobiłeś to świadomie, giniesz. Jeśli nie zrobiłeś tego świadomie, w sensie pod wpływem czegoś no to wtedy np. dożywocie. Takie przykłady i nie widzę w nich nic złego. Co do eutanazji to szczerze mówiąc nie znam stanowiska tej partii. Ja bym głosował na Kongers Nowej Prawicy. KNP na 100%!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuakrzys
+2 / 6

każdy Polak wie kto populistą jest....! tusk-WON!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P player88
+4 / 6

Ktoś powinien zrobić gigantyczną tabelę ze wszystkimi partiami i ich programami. W pierwszym wierszu byłyby nazwy
wszystkich partii, a w pierwszej kolumnie różne kategorię np. podatki, aborcja, legalizacja narkotyków, i w danych
polach np C4 były by odpowiedzi TAK, NIE, lub +, -. Wszystko to po to, aby potencjalny wyborca mógł szybko i łatwo
ocenić dane partie. 18 partii to jest stanowczo za dużo. Większość z nich w ogóle się nie liczy, nie wiem po co
na siłę tworzyć nowe ugrupowania. Partii powinno być 6-8 i to moim zdaniem by wystarczyło. Taka liczba partii
gwarantowała by różnorodność programów i możliwość ich przedstawienia. Niby mamy pretensje do TV, że pokazują
tylko główne partie... ale z drugiej strony nie ma co się dziwić. Po pierwsze telewizja nie ma tyle czasu
antenowego, żeby poświęcić czas wszystkim partiom, po drugie telewidzom nie chciałoby się tego wszystkiego
oglądać, po trzecie nas najbardziej interesują partie które mają aktualnie realny wpływ na nasze życie... a więc
partie, które obecnie są w sejmie. Na największych internetowych portalach typu onet, wp, interia powinno się w
dużym uproszeniu (aby ludziom chciało się czytać) przedstawić programy poszczególnych partii. I to powinien być
niejako obowiązek, aby obywatele byli kompetentni w tym co robią, czyli idąc na wybory byli świadomi tego na kogo
głosują i co dana partia ma do zaoferowania. Największe portale powinny publikować testy wyborcze takie jak np.
www.test-wyborczy.pl. Dzięki temu internauta odpowiadając na dane pytania, zgodnie ze swoimi przekonaniami będzie
wiedział, która partia ma program najbliższy jego poglądom. Dziś niestety wygrywa partia, która ma dobrego lidera,
dobrego mówcę (jak D. Tusk) i której poświęca się najwięcej czasu antenowego. Popatrzcie choćby na to /www.test-wyborczy.pl/wyniki.php Wygrał Komorowski, ale tylko 5% internatów ma podobne poglądy jak on. Tak na prawdę powinien wygrać Janusz Korwin Mikke lub Andrzej Lepper. Niestety media ich "nie lubią..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 0:35

B bladyDemotywator
+9 / 9

Przedostatnie zdanie absurdalne, co mają ze sobą wspólnego Lepper i JKM?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdekBossek
-2 / 4

a dlaczego dodałeś zdjęcie prezydenta Lecha? Kolejny wielki znawca polityki ... aż specjalnie pierwszy raz od stycznia się zalogowałem, żeby zminusować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eewuniaa96
-2 / 2

Właśnie. Autorze, dodajesz zdj. nieżyjącego już prezydenta i piszesz w ten sposób... :/ . Tak trudno było ci znaleźć zdj. jego brata?! A połowa piszących komentarze nie zauważyła różnicy.. :/ . Wypowiadacie się na tematy polityki, a nie zobaczyliście jednego 'drobnego mankamentu'..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krajesu
+5 / 11

Tylko partia JKM, czyli Kongres Nowej Prawicy może coś zmienić. Czy SLD, PO, PiS, PSL byście nie wybrali będzie to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuku1916
-2 / 10

Paradoks... wiekszosc tu pisze cos o KNP i JKM jako jedynym slusznym rozwiazaniu, a glosujacych na kogos z "wielkiej czworki" nazywacie motlochem. to wlasnie WY jestescie motlochem dajacym na siebie wplynac przez internet, a to jeszcze glupsze niz jakies tvp i tvn... ja glosuje na PO i nie dlatego, ze obejrzalem cos na tvnie czy jakiejs gazecie wyborczej tylko dlatego, ze przez 2h doglebnie przegladalem program tej partii i go popieram. a teraz mnie minusujcie bezmozgi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KasHer
+6 / 6

A co konkretnie popierasz w programie PO?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bonjo
+4 / 6

@Zuke1916
Tak, dalej głosuj na partię która pisze w programie o obniżce podatków, po czym je podnosi o kilka/kilkadziesiąt procent. Głosuj na partię która pisze o "poszanowaniu wartości i tradycji", a do końca tej kadencji zamierza przyjąć rejestrację związków partnerskich. Głosuj na partię która pisze i mówi o bardzo dobrym "kompromisie aborcyjnym", a właśnie odesłała do komisji sejmowych projekt całkowitego (!) zakazu aborcji. Głosuj na partię która mówi o obniżaniu długu publicznego, a jednocześnie deficyt co roku osiąga najwyższe od 20 lat poziomy. Głosuj na partię która mówi o zmniejszeniu administracji, a co roku liczba urzędników zwiększa się (!) o kilkadziesiąt tysięcy. Dalej głosuj na partię, która pisze w programie o konieczności uniezależnienia energetycznego, a jednocześnie podpisuje ponad 30 letnią umowę na gaz z Rosją po najwyższej (ba, kilkukrotnie większej!) w Europie stawce. Głosuj na partię która chce osiągnąć ważną pozycję w Unii, a walczy o nic nie znaczące stanowisko przewodniczącego Parlamentu Europejskiego, oddając w zamian wszystkie (!) inne. Głosuj na partię która ma dbać o interesy Polaków, a na biurku prezydenta właśnie na podpis czeka ustawa zmieniająca konstytucję i praktycznie likwidującą NBP - pod przyjęcię bzdurnego Euro - którego nikt inny oprócz nas już nie chce. No i dalej głosuj na partię, która słowami premiera Donalda Tuska obiecała realizację całości tego "Twojego" ukochanego programu i to natychmiast po tym gdy prezydentem zostanie Bronisław Komorowski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 6

To co mnie przeraża, to to, że JKM zgromadził wokół siebie nie zwolenników a wyznawców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OzzySabbath
-1 / 3

Głosujesz na bandę złodziei. I co z tego, że przejrzałeś program PO? Wierzysz w to co oni wygłaszają. Tylko Kongres Nowej Prawicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 3

Jak słyszę "tylko" w kontekście partii politycznych to mi się otwiera scyzoryk w kieszeni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lurid95
+3 / 5

@egoiste
Tak, jesteś idiotą. Jesteś idiotą, bo to chyba oczywiste, że nawet jeśli P. Janusz Korwin - Mikke nie lubi demokracji to by mieć szansę coś zmienić musi wystartować w wyborach demokratycznych. Czy to aż takie trudne do pojęcia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
-2 / 6

ludir95 patrzac na twoj nick to widze ze masz 16 lat wiec zauwazylem ze JKM zgarnia do siebie coraz mlodszych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
+2 / 4

Programy partii na wybory w 2011 r:
Program PO: Jeżeli widziałeś program, to rzuć linkiem na
priv
Program
PiS'u:
http://www.pis.org.pl/download.php?g=mmedia&f=program_pis_2011_projekt.pdf
Program
SLD:
http://www.sld.org.pl/program
Program PSL: Jeżeli widziałeś program, to rzuć linkiem na
priv
Program
KNP: http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-wyborczy-knp/item/program-wyborczy-kongresu-nowej-prawicy
Program Ruchu Poparcia Palikota: http://www.ruchpoparciapalikota.pl/sites/default/files/rp.file_.3429.231.pdf
Program PJN:
http://www.stronapjn.pl/program/

Do mnie najbardziej przemawiają
programy PiS'u i KNP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 20:44

T temida0112
-2 / 6

Umieszczać kogoś, kto nie żyje to już nawet nie jest głupota. To obrzydliwe prostactwo i chamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drilling
-3 / 7

ja będę głosował na Ruch Poparcia Palikota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
-2 / 2

to ze ktos nie lubi jakiejs parti nie znaczy ze zaraz musi dac - @drilling poprostu powiedzial jaka frakcje popiera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jedgerson
+7 / 11

Niestety 90% głosujących im wierzy.
Nowa Prawica to mój wybór !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qwerty4
-2 / 6

Pragnę zaznaczyć, że na zdjęciu widnieje postać nie Jarosława, a Lecha Kaczyńskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nieinterere
+6 / 6

Brawo! W11 czeka na Ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+10 / 12

Nie jeden już napisał (m.in. egoiste), że program wyborczy Nowej Prawicy jest "banałem bez konkretów" - polecam w takim razie książkę Stanisława Michalkiewicza - jednego ze współpracowników Janusza Korwin-Mikkego - pt. "Dobry "zły" liberalizm". Tam są podane największe problemy obecnego systemu i GOTOWE ROZWIĄZANIA ich. Dosłownie jest napisane, co, jak i kiedy trzeba zrobić, aby naprawić gospodarkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szczotkazmiotka
+3 / 5

demot:Palikot i Korwin-Mikke:Niech mówią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lubietopije
-2 / 2

Im matka mówi: "Synku, chciałeś dobrze, a teraz jedz zupkę"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nutaharion
+10 / 14

Paliwo po 3 złote? Głosuj na KONGRES NOWEJ PRAWICY!

Brak podatku CIT i PIT? Głosuj na KONGRES NOWEJ PRAWICY!


I wiele, wiele więcej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lurid95
+1 / 3

@ppiotrrek5

Coś w tym złego? Jak ktoś w moim wieku popiera PO, SLD czy jakąkolwiek inną partię to się o
tym
tak
nie mówi. Dopiero jak ktoś w moim wieku popiera KNP to zawsze ktoś wypali: "O! Widzę, że już Korwin
coraz
to
młodszych werbuje." itp. Najwięcej moich kolegów popiera SLD. Wiecie dlaczego? Bo Napieralski (UWAGA!)
napiera...
Ja
popieram Kongres Nowej Prawicy, bo ja się interesuje polityką, oni nie, dlatego popierają SLD...


PS:
@cinek40

Dlaczego w Twoim komentarzu widnieje program Ruchu Poparcia Palikota jako program Kongresu Nowej Prawicy?
Oj
nieładnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 15:14

avatar cinek40
+1 / 1

Pomyłka mała ;) Już poprawione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarzem
0 / 0

Mi mama nigdy nie wierzyła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cloner
-4 / 8

Tak merytorycznie to ten na dole po lewej nie żyje, znowu robił to ktoś kto nie ma pojęcia nic o polityce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenner
+7 / 7

Ja głosuję na KNP, bo nie boję się wolności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar michaeljackson99
-3 / 3

A ja pier*dole polityke i pojade na wybory i postawie wszystkim "X":D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar michaeljackson99
-3 / 3

I po chu*j go minusujecie "tombak90"??Przecież prawde mowi,tak to kazdy wielkie halo zaglosujmy na kogos innego a nie wiadomo jak to sie dzieje że pozostaje to bez zmian,bez sciemy taka prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar michaeljackson99
-3 / 3

Tak,tak ludzie najpierw to nauczcie się pisać z dużej litery "Polskie","Polska" bo czytając komentarze odechciewa mi ich czytać jednak//.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xdkarol
-1 / 1

przesrane...
-co na obiad?
-Ziemniaki (jeden z czwórki)
-Kłamiesz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J joosek1
0 / 0

Te same zakazane ryje od tylu lat. I nic. I kuwra nic się nie zmienia na lepsze nam, szarakom. Piedrole, nie oddam głosu już żadnemu z nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem