Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3030 3410
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar toomex
+34 / 58

Co z tego, że możemy mówić, skoro i tak nikt tego nie słucha? Poza tym nie zawsze w ZSRR można było iść do piachu za poglądy. Skończyło się to po II WŚ. Po niej ofiarami były zazwyczaj władze partyjne. No i nasza wolność słowa też jest zakłamana, nie można głosić wielu treści, wiele tematów jest tabu przez poprawną politycznie hołotę. Nie można mówić prawdy w drażliwych temat6ach, bo jest się oskarżanym o homofobię, rasizm, nietolerancję, szowinizm... teraz osoby religijne bez ogródek nazywa się ciemnogrodem. Gdzie ta wolność? Czy to nie Bruksela chce cenzury internetu? Dlaczego np. zabroniono dystrybucji Mein Kampf? Bo zbyt dużo w niej pokrywa się z obecnym Eurokołchozem! Brawo. Najważniejsze, że myślisz że jesteś wolny. Rybka w akwarium też pewnie ma świadomość, że jest wolna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Prekursorr
+20 / 28

@toratoratora: Tja, to jeśli nie zgadzasz się np. z oficjalną wersją holocaustu to idź i powiedz to głośno "bez obawy", jak jesteś taki mądry :] Zobacz jak poprawność polityczna zdominowała debatę publiczną, zdominowała poprzez tak zwane "święte krowy" na które złego słowa powiedzieć nie można, jak np. homoseksualiści (osobiście nie mam nic do nich), muzułmanie itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 17:38

avatar Prekursorr
+23 / 23

@dinastia: A co ma piernik do wiatraka? Czy brak legalizacji związków partnerskich to mówienie złego słowa na homoseksualistów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
+17 / 41

człowiek powinien podtrzymywac swoj gatunek czy homoseksualisci to robia czy to jest normalne zachowanie ktore prowadzi do rozwoju naszej populacji to jest chore i takie osoby trzeba leczyc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+11 / 29

@ppiotrrek5 zaraz jeden lewak z drugim wyskoczą, że skoro WHO (te samo, które ogłosiło niemal koniec cywilizacji przez świńską grypę)uznało, że to nie choroba, to czego my chcemy... a pomyśleć wystarczy. Homoseksualizm to patologia popędu seksualnego. Choroba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
+6 / 16

no tak a jak jestes chory to udajesz sie do lekarza a jak jestes ciezko chory wioza cie do lekarza oni sa ciezko chozy i trzeba ich zawiesc do lekarza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+8 / 18

Lekarze mają związane ręce, bo Polska jest członkiem WHO, a te uznało, że homoseksualizm to nie choroba...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kompromitacja
+17 / 17

Proszek ixi zamienili na Dosię a tryb wirowania z oszczędnego na konsumpcyjny .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+5 / 11

Skoro wg Ciebie wyłączność opiniotwórczą mają rządzący to ja współczuję...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+13 / 17

Wolność, którą mamy obecnie, jest wolnością psa na niewidzialnej i niewyczuwalnej smyczy - póki nie oddalamy się zbytnio od pana, możemy chodzić, gdzie chcemy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+13 / 17

Stalin zmarł w 53. Przed śmiercią chciał zrobić jeszcze drugą czystkę (po tej z połowy lat 30'), jednak oskarżenia rzucone na Żukowa zostały odrzucone przez wojsko, a Stalin się go bał. Zmarł w 53. Beria, który po nim przejął rządy, postanowił mocno rozluźnić sytuację i przygotowywał się do uwolnienia setek tysięcy, jeśli nie milionów z łagrów. odsunięto go od władzy i zabito. Późniejsi przywódcy też raczej wypuszczali ludzi niż zamykali. Choć różowo nie było, to w porównaniu z poprzednimi czasami było pięknie. ZSRR już nie był skory do mordowania. I tak miał na pieńku z półkulą zachodnią. Wolał działać dyplomatycznie, wspomagał inne reżimy komunistyczne etc. Zwróć uwagę, że autor pierwszego posta pisał o posyłaniu do piachu. Ty też jednej rzeczy nie rozumiesz. Dziś nie trzeba zamykać/ zabijać żeby kogoś pozbawić znaczenia. Wystarczą media. Dobrym przykładem jest JKM właśnie. Robią z niego oszołoma. Do tego nie potrzeba specsłużb. Odnosząc się do demota, ele pozostały te same, zmieniły się tylko środki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matiks1991
+4 / 18

"najgorsze, co może CIę spotkać, to to, że nie dopuszczą Cię do
mediów, że obrazi się na Ciebie koścół, czy odwrotnie - ateiści będą Ci mieli za złe" że ABW wpadnie na śniadanie, że zamkną stadiony za wyrażanie poglądów na transparentach, 10 miesięcy więzienia 3 lata w zawieszeniu za wyrażenie swojego zdania na murze ;) http://vod.gazetapolska.pl/330-zatrzymanie-starucha tutaj jest pokazane jak postępuje policja z ludźmi oddającymi hołd powstańcom...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vitideii
+5 / 7

Unia ma większy wybór pralek, a nie tylko starą Franię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diegothic
+5 / 5

no właśnie programy telewizyjne piorą mózgi. dlaczego amerykanie napadli na afganistan? dlaczego bush poświęcił te 3000 ludzi 10 lat temu? czemu wojska amerykańskie weszły w głąb haiti tuż po trzęsieniu ziemi, i nikogo tam nie wpuszczali? tego w TV się nie dowiesz jak i innych rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+6 / 6

@Toomex: skończyło się po II WŚ?! nie rozśmieszaj... do dzisiaj w Rosji giną ludzie którzy są niewygodni
Kremolowi... powiem ci ciekawostkę - w teorię o zamachu pod Smoleńskiem wierzy więcej Rosjan niż Polaków, czemu?
bo jak ktoś ma na pieńku z władzą i "znika" w nie do końca jasnych okolicznościach, to dla nich jest zwykła
rzeczywistość, co dla nas czymś niewyobrażalnym, pomyśl więc, czy masz naprawdę na co narzekać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 0:47

P pat1ryk
+1 / 9

Czytam i się nadziwić nie mogę. Pewnie wolelibyście żeby można było zabijać homoseksualistów jak w Iranie, pewnie! Tak długo jesteście za jak długo nie wy jesteście ofiarami. Ja mam jedno pytanie: CO WAS OBCHODZI CO CI LUDZIE ROBIĄ W ŁÓŻKU? Zazdrościcie im bo macie 12 lat i o seksie wiecie tyle co z redtube? Czy po prostu lubicie szydzić z innych poglądów bo nie macie żadnych argumentów? Jak na to patrze to się nie dziwie że politycy mają ludzi za idiotów i mówią do wyborców jak do ludzi upośledzonych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-2 / 6

Akurat @toratoratora ma całkowitą rację. W przeciwieństwie do komuny, teraz jak ktoś chce to może wygłaszać nawet bardzo negatywne opinie na temat Unii, co zresztą widać pod tym demotem. :P Co do "poprawności politycznej" to nic takiego w ogóle nie istnieje. Jest to jedynie wymówka używana przez różnych buraków którzy próbują usprawiedliwić swoje chamstwo, mnóstwo razy widziałem wypowiedzi różnych chamów którzy się usprawiedliwiali że jedynie "nie są politycznie poprawni" Ale nie zmienia to faktu że to tylko zwykłe, pospolite chamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duriel
+1 / 7

to jest właśnie to. Stado lemingów myśli, że ten ustroj różni się od komuny, bo możemy mówić publicznie co nas boli. I to jest fantastyczna broń przeciwko palantom. Pójdą, pokrzyczą, nic z tego nie wyniknie, ale przecież "wolny jestem!". Ta... dlatego nikt się nie buntuje, bo ludziom WYDAJE SIĘ, że coś od nich zależy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+16 / 26

Tyle że niebiescy mają większe zapędy. Czerwonym wystarczyło mniej, a niebiescy chcą więcej i więcej. A miała
być tylko współpraca gospodarcza... Już nawet przepisy o prawach jazdy będą od 2013 wspólne w całej unii. Oczywiście przepchnęli kilka obostrzeń i niepotrzebnych formalności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 17:29

avatar Berz
+7 / 13

Jak to się mówi "Kapitalizm to wyzysk człowieka przez człowieka, a Komunizm - zupełnie na odwrót"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+9 / 15

Dotacje z Unii? A do jasnej cholery, czy Unia sobie te pieniądze anihilowała? Na niektóre branże dotacji nie ma,
więc Unia dotacjami steruje. Da kasę na to, co według eurokomuchów jest słuszne, a nie da na to, co jest według
nich nie słuszne. Podatki na Unię płacą wszyscy, więc łaski nie robią. Bilans wychodzi około zera, a musimy robić wszystko dokładnie tak, jak sobie zażyczą eurokraci. Zresztą czego się spodziewać po ludziach, którzy chcą regulować nawet kształt ogórków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 20:51

avatar klyku5
+9 / 11

@kuffik Problem polega na tym, że dotacje są ochłapem mięsa rzucanym na pocieszenie i po to by nie zauważyć że się najpierw więcej zabrało. Nawet jeżeli dostaliśmy dotychczas więcej niż nam zabrano to to się zmieni i to już niedługo...UE najpierw zabiera np. 100 złotych, 30 lub więcej z tego idzie na machinę urzędniczą, łapówki i zmarnowanie, a z reszty się rozdaje. Niemożliwym jest by UE zabrało mniej niż dało, ponieważ to przeczy logice i matematyce. Dodatkowo masa utrudnień i głupot...w felietonie Olbratowskiego ("Unijny rolnik" się chyba zwał) miałem okazję usłyszeć jedną z tych unijnych dyrektyw zaliczanych do grupy niepotrzebnych...sami posłuchajcie http://www.youtube.com/watch?v=_zhWNTyvbq8 Tak przy okazji miło się słucha tego gościa. Po za tym nie wiem dlaczego nasi politycy przez owe dotacje mają tendencje do wydawania większej ilości pieniędzy niż to robili wcześniej. UE dopłaca może i 30% ale polscy panowie w garniakach zamiast trochę zaoszczędzić, lub wybudować trochę więcej ale za te same pieniądze co wcześniej, chcą wybudować tyle ile tylko jest możliwe, a jak kraj będzie na skraju bankructwa to się zwali na kogoś innego. Gdyby przynajmniej nasi politycy w tej dziedzinie zachowali umiar...ale nie robią tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+6 / 6

Kuffik, a koszty biurokracji ubiegającej się o fundusze unijne uwzględniłeś? Koszty biurokracji zatrudnionej celem
realizacji prawa unijnego? Koszty kredytu zaciągniętego celem sfinansowania "wkładu własnego"? Koszty prezydencji?
No i stara Unia daje,
ale oczekuje w zamian-nie będziecie bardziej konkurencyjni. Narzuci minimalne stawki podatków, opłaty za drogi.
Oczywiście, że rządy Polski realizują te polecenia wręcz nadgorliwie to kolejny problem.
Jestem euroentuzjastą,
ale uniosceptykiem. Z całej tej integracji powinny zostać otwarte granice (4 swobody), wzajemność uznawania
kwalifikacji, europejski nakaz aresztowania, rozporządzenia dotyczące prawa prywatnego międzynarodowego. Ewentualnie
wspólne reguły pomocy publicznej i jeden organ kontrolny-ETS. W stu aktach prawnych by to się zmieściło. Na eurlex
doliczyłem się na szybko 20 tysięcy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 23:23

avatar arek10933284
+14 / 28

Witamy! teraz będziemy pracować w kieracie EUrokołchozu
A zobaczymy wszyscy jak przejdą ustawy o Limitach CO2 to
wtedy tak nasz budżet rodzinny dostanie po du**e ze hej!
Do tego Likwidacja miejsc pracy."Demokracja to rządy
słabych"
nasz rząd nic nie robi żeby się przeciwstawić tym bardziej jak Kaczyński podpisał Traktat Lizboński nie
wiecie co to to wystarczy poczytań w internecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 sierpnia 2011 o 21:09

avatar toomex
+18 / 22

Wprawdzie nie do końca zgadzam się z ONR, jednak macie sporo racji. Raz sierpem raz młotem czerwoną hołotę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LampsPL
+5 / 9

Nasz "Żad" rzeczywiście nic nie robi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar madcow
-5 / 13

"Taki ONR to ma struktury jak pały;
IQ lśni ilością zer więc ku.rwy łączą się w oddziały"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat1ryk
-3 / 9

Demokracja to niestety rządy także takich ignorantów jak ty arek10933284, po twoim poście wnioskuje że IQ masz mniejsze od rozmiaru buta, ale to chyba normalne u narodowców. Im się jest głupszym tym łatwiej brać poglądy "na wiarę" a Polska to niestety kraj bardzo "wierzący"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+14 / 20

On akurat wie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Liftyshifty
0 / 6

a propos prania to w ilu stopniach prać te szmaty z polskich sieci handlowych, co wsadzę do pralki to po praniu szmata rozciągnięta. Nie piszę o markowych kupionych za granicą np TH lub GS to inna bajka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomektomek1989
+17 / 31

Nie trzeba chyba przypominać, że JKM chce nas uwolnić od tych euro-bolszewików?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LampsPL
+24 / 30

Nie, nie trzeba, przypominacie o tym na każdej stronie internetowej, pod każdym filmem, zdjęciem, artykułem, demotem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KasHer
+8 / 8

Lamps - powoli jest to męczące... Ale zrozum że internet jest jedynym medium które można wykorzystać do swobodnej dyskusji.
Daje mi to nadzieję że w końcu przebije się ideologia wolnego rynku do polityki. Z roku na rok nas - wychowanych po 91 jest więcej i lepiej to rozumiemy i bardziej popieramy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+5 / 5

Korwin nie jest neoliberałem, on jest konserwatywnym liberałem. Wyznaje poglądy, które z USA zrobiły supermocarstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zWinna
+31 / 39

Logo polskiej prezydencji?:) Czuję, że demot może zostać szerzej rozpowszechniony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kazick
+14 / 20

Kiedyś i dziś komuna, zmienił się tylko kolor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+5 / 13

I w hymnie będzie "Dał nam przykład El Comendante jak zwyciężać
mamy!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 17:51

avatar toomex
+16 / 22

70 lat temu było "Ein Reich, Ein Volk, Ein Fuhrer". Dziś mamy "Ein Reich (UE), Ein Volk (obywatelstwo europejskie), Ein €uro". W końcu czczony przez
uniokratów lord John Maynard Keynes pisał "Kto ma walutę ten ma władzę"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 18:06

avatar toomex
+12 / 14

Skoro stawiasz tezę, to Twoim obowiązkiem jest jej udowodnienie. Ot taki wymysł współczesnej cywilizacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+1 / 5

które tezy wymagają udowodnienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+8 / 10

To jest aksjomat. Wola większości jest niewolą dla mniejszości. Choćby nawet ta mniejszość miała rację. Nie można postępować wg tego, co samemu uważa się za słuszne. Jeśli większość uznała, że mam płacić kasę na Fanklub Jaszczurek Zwinek, to nie mam wyboru. Choćbym i był największym przeciwnikiem owych jaszczurek (za jaszczurki możesz podstawić schroniska dla zwierząt, zasiłki dla bezrobotnych, różne organizacje).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+8 / 10

Aksjomat rozumiem przez ogólnie przyjętą prawdę. Chyba nikt dziś nie wierzy, że demokracja to rządy większości z poszanowaniem praw mniejszości.
"totalitaryzm, totalizm «system polityczny, oparty na obowiązującej wszystkich ideologii i na nieograniczonej władzy jednej partii, kontrolującej wszystkie dziedziny życia» "
A co teraz mamy? Tą "partią" jest UE, w większości socjaliści. Obowiązuję doktryna supertolerancji, równości etc. Co do kontroli, to czym jest zakaz stosowania 100W żarówek, jak nie wchodzeniem z butami w nasze życie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+5 / 7

Dla mnie jest to aksjomat. W moim środowisku również. Jednak, skoro dla Ciebie nie jest, to czułem się w obowiązku
Ci to wytłumaczyć. Definicję skopiowałem tylko po to, by do poszczególnych cech totalitaryzmu móc
przyporządkować cechy UE. Wygląda to bardziej obrazowo. To może porównam jeszcze raz. 1. system polityczny, oparty
na obowiązującej wszystkich ideologii- w UE takim czymś jest socjalizm, interwencjonizm, tolerancja (w skrzywionym
znaczeniu), politpoprawność. 2. na nieograniczonej władzy jednej partii, kontrolującej wszystkie dziedziny życia-
tu nie ma partii jako całość, bo UE nie jest (oficjalnie) państwem. Mowa o jednej partii byłaby śmieszna. Jednak w
Brukseli od lat rządzą te same nazwiska, te same poglądy, to samo dążenie do władzy. Można to nazwać systemem
politycznym. 3. kontrolującej wszystkie dziedziny życia- no, mamy narzucane programy nauczania, przymusowe
świadczenia, opłaty,pozwolenia na broń, koncesje, obowiązek szkolny, doświadczamy regulacji w gospodarce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+11 / 17

@kampoeta Statystyka jest świetnym narzędziem manipulacji. Pragnę tylko zaznaczyć, że w UE jest taki liberalizm gospodarczy,
że Brukselę "głęboko niepokoiły ultraliberalne reformy gospodarcze w Gruzji".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 18:14

avatar toomex
+9 / 11

To ja może napiszę parę faktów. Co mają limity CO2 do wolności gospodarczej? Co mają limity produkcji do wolności gospodarczej? Co ma rozbudowany socjal do wolności gospodarczej? Co mają miliony urzędników do wolności gospodarczej? Co ma obowiązek utrzymywania podatku VAT do wolności gospodarczej? Co ma bojkot krajów, gdzie wygrała prorynkowa prawica (Austria, Holandia) do wolności gospodarczej? Co ma Wspólna Polityka Rolna do wolności gospodarczej? Co mają różne fundusze społeczne do wolności gospodarczej? Co mają regulacje mikroekonomiczne do wolności gospodarczej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F flight643
+7 / 17

Ładnie wyprany masz mózg. Naprawdę współczuję, a na tym democie to szukaj siebie gdzieś tam po prawej stronie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KilHeada
+8 / 14

Zatem wlacz TVN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X XSkon
0 / 8

Gdy przeczytałem tego demota automatycznie w głowie zagrało mi: "Dłuższe życie każdej pralki to calgon..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar echam1
-2 / 4

koops zgadzam się w 100%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+7 / 13

Pozwólcie, że zastosuję porównanie. Masz malucha. Stary, gruchot, ledwo jedzie. Zmieniasz auto na przechodzonego golfa III. Jesteś szczęśliwy, bo działa, ładny, ogólnie bez porównania z poprzednikiem. Pytanie. Czy to, że masz golfa znaczy, że jest to najlepsze, co możesz mieć?
Komunizm to taki ledwo jeżdżący, przeżarty przez rdzę
maluch. Obecnie jesteśmy na stadium używanego golfa. Nie narzekamy,b o jest lepiej niż było. A i wydaje się nam,
że wszystko super. Jednak w salonie czeka najnowsze Lamborghini. I tym autem jest kapitalizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 21:17

P piotr78947
-5 / 7

Na przykład jakich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F flight643
+2 / 6

antykomor.pl nic ci nie mówi? albo zatrzymywanie kibiców za 'donald matole'?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PeterAnDStanislaw
-4 / 10

Nie popieram związków homoseksualnych i uważam że osoby takie powinny się leczyć aczkolwiek nie zgadzam się z tym demotem. Państwo w którym panuje dobrobyt, władza nie może zabijać ze swojego grymasu nie jest podobne do socjalizmu. Demokracja nie jest idealnym ustrojem bo takiego nigdy nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JCHMeep
+3 / 3

Co mają homoseksualiści do tego demota?
Może idealnego ustroju nie będzie, ale można znaleźć parę lepszych od demokracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anisakis
+8 / 12

Mocne jak sam h*j. Wczoraj poszedłem składać wniosek o paszport bo chce ponownie wyjechać na wschód a nie do ZSRE(unia europejska). Polska jako jedna z republik związkowych europejskich wydaje paszporty biometryczne, więc za myślozbrodnie wyjazdu poza teren "zjednoczenia" pobrane mi zostały odciski palców i inne skany. Wujek dzisiaj mi powiedział że za PRL aby dostać paszport też nie trzeba było robić nic wielkiego tylko podpisać "lojalkę". Czy widać jakąś różnice?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Miszczuuu
+8 / 14

Głosuję na Kongres Nowej Prawicy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
-5 / 11

Rozumiem że autor jest fanem Korwina-Mikke?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
+1 / 3

Toomex, problem z rozwojem zawsze stanowił podział europy. Każdy kraj zachodni przeżył swoje apogeum, ale zjednoczona europa ma ogromny potencjał. Kto mógłby ich przewyższyć? USA które ma większe długi i wydatki niż dochody i największy deficyt świata? Chiny które nie mogą rozwiązać jednego tylko problemu korupcji od 2000 lat czy może indie które mają jeden z najniższych standardów życia świata?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonLordoza
0 / 0

Gniotsa nie łamiotsa było lepsze :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kadma
+1 / 3

Powiedzmy sobie szczerze : jaki by nie był ustrój, zawsze będzie źle, bo człowiek zawsze dąży do czegoś odwrotnego, niż posiada. Sadzicie, że odcięcie się od Unii polepszy sprawę. A potem wasze dzieci będą porównywać swoje czasy do waszych i również będą narzekać. Nie chcecie głupich praw, podatków, cenzury? Zamieszkajcie w Amazonii. Tam każdy pracuje na siebie, łowi dla siebie, a jak ktoś komuś wejdzie w drogę, to bierze guna i roz*****la drugiemu łeb. Tak źle, tak niedobrze, zajmijcie się rodzinami, a nie prowadzicie dyskusje, które i tak donikąd nie prowadzą, ponieważ i tak macie g***o do powiedzenia,jeśli chodzi o politykę, a na powstanie was nie stać ... Wiecie jaka jest główna różnica między pokoleniami komuny i UE? Z pokolenia na pokolenie ludzie coraz częściej zrzucają odpowiedzialność i obowiązek działania na innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheCrow90
+1 / 3

Berz napisał: Jak to się mówi "Kapitalizm to wyzysk człowieka przez człowieka, a Komunizm - zupełnie na odwrót"

Haha owszem, co powiecie więc na Anarchizm?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
-3 / 5

Patrząc na Afrykę chyba jednak wolę żyć w takim systemie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morpheme
0 / 10

To zabawne, ale ile razy słyszę kogoś narzekającego że w kraju nie ma wolności, to zazwyczaj chodzi mu tylko i wyłącznie o wolność do szerzenia nienawiści, jadu i uprzedzeń. Nie należę do żadnej mniejszości, a mimo to milej mi się żyje w kraju bez takiej "wolności"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rael
0 / 12

K*rwin mikke - 100% poparcia w internecie 2% w wyborach :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 12

Dzieci Neo robią swoje, na szczęście nie mają prawa głosu w wyborach. ;o>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablo3z
+6 / 14

A ja na Korwina zagłosuje. I to z prostych przyczyn, a mianowicie: PiS mnie wqrwia, PO mnie zawiodło na całej linii, PSL i SLD to komuchy - to kto zostaje? Proste. A ludzie dali sie okrutnie zmanipulować i teraz większość społeczeństwa jest Za PO albo za PiS - i nie tolerują innych partii, a ich partie to najlepsze co może być, błędy robią przez ich przeciwników bo im kłody pod nogi rzucają... taaaa. A co do tego Eurokołchozu, to rzeczywiście człowiek inteligentny dojrzy podobieństwo do Komuny. Bo coraz więcej nakazów i zakazów. A to jest to co było, tylko ubrane w inne - bardziej cywilizowane - słowa i przepisy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rkunta
+3 / 9

UE to to samo co ZSRR? Powiedz to mojemu dziadkowi, zamęczonemu w Gułagu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablo3z
+2 / 6

No skoro został zamęczony to pewnie nie mam jak mu powiedzieć. Kiedyś siedzieli w klatce w jakimś więzieniu - za nic. Teraz wszyscy siedzimy w klatce biurokracji która to powoduje nerwice w większości społeczeństwa. Mamy więcej nakazów i zakazów niż ktokolwiek kiedykolwiek by przypuszczał, wszystko jest odgórnie kierowane. Miliardy Euro przeznaczone na nic, na ludzi siedzących na stołkach i obsługujących bezsensowne urzędy w których trzeba (bo MUSISZ) skłądać mase bezsensownych pism i próśb. A oni i tak odpowiedzą negatywnie bo tak im się podoba. Niedługo postanowią opodatkować powietrze i będziesz nosił ze sobą miernik który będzie określał ile powietrza zużyłeś (oczywiście sam będziesz musiał za niego zapłacić). Paranoja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tes123
+4 / 8

za kilka, kilkanaście lat powiedzą to nam, zamęczonym w więzieniu jednego z landów Europejskiej Republiki
Demokratycznej, Polandii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 10:43

L Lifeisadeadlydisease
-2 / 4

"a słowo stało się ciałem".Nie kracz wrono bo wykraczesz i to będzie wtedy twoja wina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rangerwdz
+2 / 8

Ty pewno jesteś za Po albo Pis i glosujesz raz na tych, raz na tych ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jive
+4 / 8

"Eurosocjalizm jest co prawda lepszy od socjalizmu sowieckiego, bo już nie mordują, tylko kradną. Ale nadal jest to system zły. Jeśli mamy wychodzić z naszego zaścianka, to po co wchodzić do Eurozadupia? Lepiej dołączyć się do krajów, gdzie panuje wolność."
Janusz Korwin-Mikke

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablo3z
+2 / 8

Jak według Ciebie socjalistyczna rosja nie wydawała na śmierć masy ludzi, to idź się doucz ;] Radziecka komuna to system chyba nawet bardziej zbrodniczy niż niemiecki nazizm. Ja wam polecam książkę Rok 1984 Orwella ;] Poczytajcie, zobaczycie do czego zmierzamy :) Według Ciebie JKM to idiota, a wg mnie to jedyny możliwy wybór - drogą eliminacji. Eurokołchoz może i nie był złym pomysłem, ale wykonanie zdecydowanie jest zje**ne. Pamiętajmy że taki Komunizm z założenia to piękny system ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 10

Stalinizm to żaden socjalizm tylko wypaczenia, kult jednostki czy wyzysk w łagrach to raczej nie jest zbyt
socjalistyczne.
Poza tym nawet ten stalinizm był mniej morderczy niż XIX wieczny dziki kapitalizm, gdzie statystyczny
robotnik nie dożywał 30tki, a zbrodnie kolonializmu są nie do oszacowania, jedna malutka Belgia odpowiada za 10mln ofiar w Kongu za rządów Leopolda II.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 16:41

K k02m3n3k
-4 / 10

Tragiczne porównanie... Akurat w Polsce z połowa rzeczy, która się buduje i rozwija, buduje się rozwija dzięki UE...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cometto
+2 / 2

Ależ ciemnota... Czy jak ja będę zabierał ci część dochodu, a potem część przeżerał a za resztę fundował różne rzeczy (takie jakie mi się podobają) to też będziesz mi za to wdzięczny? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lifeisadeadlydisease
-3 / 3

JorikKasa jak ci się nie podoba to leć na Kubę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skiper
-3 / 7

Naprawdę? A ten wszystkie dofinansowania, remonty, unowocześnianie Polski? Pewnie, że nie jest idealnie, ale wszystko nie stoi w miejscu jak za ZSRR. Przegiąłes pałke w tym porównaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 10

A za czasów PRL i ZSRR stało? Skok cywilizacyjny jaki dokonał się w Polsce od zakończenia IIWŚ do końca lat 70ych nie ma precedensu w historii Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cometto
+1 / 1

Dobre, tylko teraz nawet "bez namaczania"! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pioban511
0 / 0

Kiedyś to nic nie było a wszyscy wszystko mieli,a teraz jest tak że wszystko jest ale nikt nic nie ma...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TurboDynamoMan
-1 / 1

Same postanowienia komunistów, założycieli Unii Europejskiej, Kościoła etc. były we wszystkich przypadkach naprawdę szczytne. Ale musiały się one zmierzyć z rzeczywistością, a niestety w niej nie jest tak ciekawie. Ludzie są pazerni, leniwi, chciwi, a przede wszystkim dbają wyłącznie o swoje dobro . Sama demokracja mogłaby działać, gdyby ludzie naprawdę mieli wpływ na politykę. Spora część z nas ma niewielkie o niej pojęcie, i zazwyczaj kierujemy się jakimiś obietnicami, patetycznymi sloganami. Bo są one jedynym kryterium naszego wyboru. I zazwyczaj do władzy dochodzą Ci którzy potrafią pokazać dobrą minę do złej gry. Wybór kandydatów w dzisiejszych czasach, w przeszłości w sumie również. Polega/polegał na tym kto głośniej krzyczy, a nie kto więcej robi. Życzyłbym sobie aby w przyszłości znalazł się ktoś kto będzie realistą i jakimś cudem( bo chyba tylko to zostało) dojdzie do władzy. Musimy pamiętać, że aby nastąpił jakiś postęp musi minąć sporo czasu, a żeby to się stało należy zdjąć z oczu różowe okulary i wiedzieć że sukces nie zależy od metody, a od tego ile wysiłku w niego włożymy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem