Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2380 2664
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Arcticwolf
+9 / 17

A ja mówię, że istnieje. Ale nikomu za poglądy religijne minusa dawał nie będę. To czysta głupota kłócić się o takie rzeczy. I pomyśleć, że nasz gatunek robi to od czasów starożytnych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szczotkowski
+9 / 15

Jako ateista szanuję to, że ktoś w coś tam wierzy, ale wkur**a kiedy ta osoba chce przerzucić kogoś na swoją religię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karzolinio
+8 / 12

Tyle razy wypowiadałem się na takie demoty, że wiem iż nie ma sensu mówić do głupiej ściany...religia jest po to, aby ludzie do czegoś dążyli, aby nie żyli z dnia na dzień nie wiedząc, że jutro może ich już nie być. Religia Chrześciańska(katolicka) jest najbardziej zakłamaną religią na świecie. Przykazania przez te wszystkie wieki były zmieniane na potrzeby kościoła. Tworzenie własnych zasad przez kościół(wmawiając ludziom, że to niby napisał Bóg), na własną korzyść. Chodzi mi tu przede wszystkim o zmienione przykazanie nr. 2, które na początku mówiło o tym, aby nie modlić się do figurek, obrazów stworzonych przez ludzi. Przykazanie zostało zmienione po to, aby zarobić sobie na różnych figurkach Maryi, na różańcach itp. Ogólnie w obecnych czasach jest pewien problem. Ludzie, którzy rzeczywiście wierzą są dobrzy dla Boga...i tylko dla niego. A przecież nie o to chodzi. Wcale nie trzeba chodzić do kościoła, aby otrzymać "promocje" do "nieba". Trzeba być dobrym dl ludzi...i właśnie z takim założeniem powstała chrześciańska wiara. Wizerunek Boga nie powstał po to, aby ludzie modlili się cały dzień w kościele do obrazów, ale po to, aby wierzyli w to, że jeżeli będą dobrzy dla ludzi to otrzymają ułaskawienie w postaci "nieba". Czasy się zmieniły(zapisy w biblii i innych księgach też się magicznie zmieniły) i obecne chrześciaństwo mówi o byciu dobrym dla Boga- dobro dla ludzi schodzi na odległy plan. Też trochę stąd rosnący poziom morderstw i ogólnej przemocy.
Podsumowując- dzisiejszy kościół ma w rękawie ludzi, którzy wierzą w wszystko co mówi kościół/Watykan. To chyba wszystko co chciałem powiedzieć...wiem, że także ludzie na demotach są w większości otłumanieni przez kościół, więc w to co napisałem raczej większość nie uwierzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+3 / 7

Spodobało mi się rozumowanie Korwina Mikke na ten temat: żaden przyzwoity ateista nie będzie nikogo zniechęcał do wiary w Boga, bo sam nic przez to nie zyskuje a zabiera jedynie spokój ducha wierzącemu.
A demot? Na nas Amerykanów nie zesłano a jakoś problemy były.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niepatrz
-1 / 3

@Szczotkowski
Nie chcemy Was "przerzucać" tylko nawrócić.Nie robimy tego na siłę - szanujemy Twoją wolność.Z naszej strony jest to akt troski o drugiego człowieka, ponieważ chcemy uchronić kogoś od potępienia. Mam nadzieje, że zrozumiesz ;) Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niepatrz
+3 / 5

@Karzolinio
2 przykazanie w Kościele Katolickim nie zostało zniesione. W KK(Kościele Katolickim) stosuje
się podział augustyński Aureliusza Augustyna. Poza tym jeżeli KK naprawdę chciałby usunąć to
przykazanie to nie znalazłoby się ono w katolickich przekładach Biblii.
Krótka analiza tego przykazania
"Nie uczynisz sobie rzeźby ani podobizny wszystkich rzeczy, które są na niebie w górze i które na ziemi
nisko, i które są w wodach pod ziemią. (Pwt 5:8)
Jest tam napisane na niebie, a nie w niebie, co oznacza,
że nie można wykonywać obrazów ani rzeźb tego co jest NA, a nie W niebie. Czyli zakazany jest kult
słońca, księżyca itp. (na niebie) zwierząt, zjawisk pogodowych itp. (na ziemi) zwierząt żyjących w wodzie itp.(w
wodach). Jeszcze jedna sprawa. Czyż Bóg, który zabronił wykonywania obrazów i rzeźb pozwoliłby zrobić
posąg Cherubów. On na to nie pozwolił On to nakazał! Wj 25,18 . Dlatego dozwolone jest sporządzanie figur
lub obrazów, pod warunkiem, że nie oddajemy im czci należnej Bogu rozumiesz? nawet zdjęcie Twojego ojca
może stać się obiektem bałwochwalczym, jeżeli oddamy temu zdjęciu cześć boską.Poza tym dlaczego osądzacie KK
jeżeli w Kościele Prawosławnym większą wartość przyznaje się obrazom (tzw.ikonom) (nie
sugeruje, że to coś złego) niż w KK? W drugiej kwestii się z Tobą
zgadzam. Ludzie zaczęli, jakby to ująć, podlizywać się Bogu zapominając o miłości braterskiej. "25 A
oto powstał jakiś uczony w Prawie i wystawiając Go na próbę, zapytał: "Nauczycielu, co mam czynić, aby
osiągnąć życie wieczne?" 26 Jezus mu odpowiedział: "Co jest napisane w Prawie? Jak czytasz?" 27 On
rzekł: Będziesz miłował Pana, Boga swego, całym swoim sercem, całą swoją duszą, całą swoją mocą i
całym swoim umysłem; a swego bliźniego jak siebie samego. 28 Jezus rzekł do niego: "Dobrześ
odpowiedział. To czyń, a będziesz żył".(łk 10:25-28) Serdecznie Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2011 o 20:05

avatar Berz
+2 / 2

@niepatrz a teraz pomyśl ilu ludzi o tym wie, a ilu daje się manipulować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majkul
+1 / 3

Przekonacie się niedługo, że Bóg istnieje. I mam nadzieję, że nie zmarnujecie swojej szansy bo to będzie ostatnia. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majkul
+2 / 2

Karzolinio. Po czesci masz racje piszac ze KK/Watykan czesto sutanawia swoje [rawa nie baczac na te boskie. Ale nie zapominaj ze Jezus Chrsytus ustanowił Najświętszy Sakrament Eucharystii i ci co do niego przystepuja beda mieli zycie wieczne a przystapic do tego sakramentu mozna tylko na Mszy Św..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arcticwolf
-1 / 1

KK to akurat jedna wielka kpina. Przynajmniej na chwile obecną. Księża jak dla mnie mogliby spokojnie zrzucić sutanny, ubrać gajery i krawaty i spokojnie mogą startować na giełdzie. Normalna firma skupiona na zarabianiu pieniędzy (jak wszystkie firmy) tylko podatku płacić nie musi. Najbliżej Boga są według mnie bracia zakonni (ale tylko Ci z powołania). Klasztory nie świecą złotem, a oni sami chodzą w skromnych szatach i nie szukają pieniędzy niewiadome gdzie. Nie zapominają, że Chrystus był jakby nie patrzeć synem cieśli i chodził po Galilei w sandałach i lnianych szatach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arko1233
0 / 2

Ta a Amerykanie zaś zsyłają bomby kasetowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
+1 / 3

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Makabryczne-eksperymenty-medyczne-w-USA-zginely-83-osoby,wid,13731069,w />/>iadomosc.html

Kurde zobaczcie co tutaj robili Amerykańce! K*rwa, gnoje tam urządzały eksperymenty
niczym
szwaby. Co ciekawe- 1946 zaczęli czyli rok po pokonaniu III Rzeszy. Kurde, kontynuowali to co robili Niemcy imbecyle tępe. Poszukajcie na wp.pl jeszcze o skutkach Agent Orange.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2011 o 13:52

M majkul
+2 / 4

W USA rzadza masoni, illuminati czy jak kto woli. Ci sami ludzie panuja z reszta juz w UE stad zezwolenia na tego typu zdarzenia. Oni nie licza sie z zyciem ludzkim, chca ograniczyc populacje i miec Ziemie dla siebie. Wystarczy otworzyc oczy, poczytac troche, zastanowic sie nad tym co sie zmienilo na swiecie w ciagu ostatnich kilkudziesieciu latach i ku czemu to dazy.. nie bede zdradzal szczegulow- granica tu jest bardzo waska, jak tylko cos napisze to zaraz bede nazywany glupcem, wariatem itp.. zachecam tylko do poczytania, poogladania i przemyslenia tego wszystkiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czopor
-3 / 3

tak tak, jeszcze haarp, chemtrails etc kolejny idiota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paluszek55
+2 / 2

Czopor idiotą, to tutaj możesz być Ty, bo ślepy jesteś , jak nie widzisz ile się złego dzieje na świecie, to samoczynnie się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maupa23
+1 / 1

Nikt nie jest bez winy. Ameryka niepotrzebnie się wpi***ala, owszem. Ale to, co robi Korea Północna, kraje Wschodu, również inne kraje, to jest dobrze? Tak na prawdę, wojny chce tylko kilka ludzi "na stanowiskach". Praktycznie nikt, kto bierze udział w wojnie, nie robi tego żeby zabić cywilów, tylko żeby walczyć o naród. Nie można mówić, że ci są źli, ci dobrzy, bo i wśród tych są źli, i wśród tamtych. Wszystko przez rządzących!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zielnik
0 / 2

Żołnierz 82nd Airborne Division

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2011 o 14:45

A adammos
+3 / 5

owszem, noszą, ale żołnierze ze 101 Dywizji "Screaming Eagles", a jak kolega wcześniej zauważyl, ten jest z 82-giej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GSG9
0 / 0

Na zdjęciu chyba jedno z niewieli środowisk gdzie mundur ACU daje rady ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adammos
0 / 0

będąc czepialskim: ACU to tylko krój uniformu, widoczny to kamuflaż to UCP - Universal Camouflage Pattern ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KUCZERENKO
-3 / 3

Prawda, wielki plus. Państwo zbudowane na kłamstwie długo nie pociągnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brono
-1 / 3

Jakby miał ich ukarać adekwatnie do tego co zrobili, to w USA musiałyby szaleć huragany przez następne 100 lat bez przerwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hunter562
0 / 2

Ja się tyko cieszę że w Polsce nie mamy jakiś sporych złóż ropy, przynajmniej nie ma opcji żeby na Bałtyku pojawił się USS Enterprise, który zacznie ostrzeliwać nasz kraj w celu zaplemnienia "demokracji" (vide Libia).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czopor
-1 / 3

Libia? weź smarku się wypowiadaj jak dorośniesz. Banda kretynów ględzi wszędzie o ropie. W afganistanie dróg nie ma, ale amerykanie tam po ropę pojechali. w libii kadafi zamordował kilkanaście tysięcy ludzi zanim była interwencja ale tylko po ropę tam poszli. Odpowiedz mi na jedno pytanie: jak można zostać takim imbecylem jak ty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hunter562
+1 / 1

Jak chcesz się wypowiadać na jakiś temat to poczytaj trochę w niezależnych źródłach, a nie karm się tym co TVN czy TVP powie.
Jak ja jestem imbecylem, to ty jesteś zwykłym ignorantem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majkul
+2 / 2

czopor poszerz nieco swoje horyzonty myslowe i sluchaj kolegi huntera. nie o wszystkim mowi sie w TV, zwykle pomija sie kluczowe fakty i nie wszystko co mowia to prawda. Celowo sklada sie dzwiek i obraz w ten sposob zeby widz pomyslal tak a nie inaczej pomimo ze nikt bezposrednio tego nie powiedzial- to jeden ze sposobow manipulacji medialnej, jest jeszcze wiele innych. Wiec nie wyzywaj wszystkich dookola jak jakis siurek nie majacy bladego pojecia i rusz glowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
-1 / 3

Niestety majkul siurkiem ograniczającym się do tego co mówią w TV jesteś Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majkul
0 / 0

motorhead4 - musze cie zmartwic gdyz twoja teoria jest zbedna chociazby dlatego ze od jakiegos czasu nie ogladam TV. Szkoda mi czasu na te bzdury tym bardziej, ze zbliza mi sie LEP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klonoista
-2 / 2

No taki spadający Amerykanin może narobić dużych szkód :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-4 / 6

Nic dodać, nic ująć, [+] USA to światowy agresor XXI wieku, lub ja kto woli ostatni relikt Zimnej Wojny, tak czy siak, nie można powiedzieć o nich nic dobrego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossirc
+8 / 22

A ciekawe ilu z was wie o I wojnie w zatoce perskiej gdzie bezduszni Amerykanie I reszta polecieli, by pomóc Kuwejtowi, przed biednymi, niewinnymi Irakijczykami. Ci brutalni Amerykanie też związali się ze złodziejskimi Żydami, by chronić Europę przed pokojowymi Irańczykami, którzy chcą się zbroić w rakietki nuklearne. Smutne też jest to, że pomagają bestialskiej Korei Płd. , przed wspaniałą i czystą jak łza komunistyczną Koreą Północną. No i oczywiście pamiętajmy o Wietnamie, gdzie Amerykanie zaczęli MORDOWAĆ I ZABIJAĆ "Wietnamczyków Północnych". Wietnam Południowy, oczywiście, by sobie przecież poradził przed koalicją Wietnam Płn.+ZSRR. Ta okropna Ameryka!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-5 / 7

Przestań się pluć i idź obejrzyj sobie "Kapitana Amerykę"-ważne źródło historyczne dla takich jak ty. A najlepiej się tam przeprowadź, któryś z kochanych jankesów wpakuje ci kulkę, jeśli mu się nie spodobasz. Dla nich Polaczki to nie sojusznicy, tylko kolejni brudni imigranci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossirc
-1 / 1

"kapitan ameryka" to jest wspaniałe źródło historyczne. Napewno lepsze niż Archipelag Gułag, który ja tobie polecam. Przeczytaj i zastanów się kto ci prędzej kulkę wpakuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
0 / 0

Okropni iralndczycy nie chcieli być obywatelami II kategorii w UK, amerykanie w wietnamie byli bardzo pokojowi i szarmanccy wobec wietnamek ale to źli wietnamczycy nie chcieli ich u siebie, ale na pewno nie ma z tym nic wspólnego 8mln zabitych wietnamskich chłopów, przecież każdy ukrywał wietnamczyków. Oczywiście mieli też swięte prawo wkroczyć do afganistanu, przecież produkują narkotyki, co z tego że kolumbia też i w dodatku kilkakrotnie więcej. II wojna w iraku też jest bardzo dobrze uzasadniona, prześcigneli ich w dostawach ropy . Ci biedni amerykanie, oni się przecież tylko bronią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossirc
0 / 0

co do 8 mln ofiar- były ale na Ukrainie jak panował "głód" w 32. Nie wiem skąd wziąłeś taką liczbę (stawiam na odbyt, bo w Wietnamie żyło około 20 mln ludzi wtedy), a II wojna w Iraku jest dlatego, że al-kaida zaatakowała jawnie stany i Irak nie zobowiązywał się z sankcji po I. Ropa także, ale jeśli nie walczyliby o ropę (na terenie Kuwejtu), to 1/2 Europy przerzuciłaby się na rowery, hulajnogi, rolki itp. Wniosek: Wracaj do szkoły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
-1 / 3

W mitologii greckiej od wiatrów był Eol. W mitologii judeochrześcijańskiej jeden był od wszystkiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
0 / 0

W wietnamie żyje około 87mln ludzi(87-20 co za różnica), Europa i tak kupowała mnóstwo ropy od Iraku
więc zaczeła by kupować więcej a nie przerzucała się na rowery i nie nie była by droższa bo ropa ma
cenę giełdową, na ukrainie zgineło 6mln ludzi. I to też taki nieistotny szczegół ale tamta wojna się
skończyła kilkanaście lat temu, a ta zaczeła się w 2001 gdy to zniszczono wtc. Nawet nie wiadomo czy to
al-kaida czy po prosty grópa fanatyków ale co tam lepiej dokonać inwazji na irak i afganistan choć równie
dobrze magła za tym stać syria lub jordania, i to był czysty przypadek że sadam husajn zmienił rezerwy
walutowe z dolarów na euro i prześcigną USA w dostawach ropy. I al-kaida działa przciwko państwu afgańskiemu i nie jest organizacją państwową, tylko ich wrzodem na dupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2011 o 10:56

S SoniaYattaInu
-2 / 4

Moim zdaniem ten demot obraża Amerykanów i nie powinien znaleźć się na głównej. Nie mówiąc już o tym, że rani uczucia poszkodowanych przez Irene i inne huragany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jedendemots
-1 / 3

Świetne i prawdziwe obrażajmy naród ktory jest lepszy od polski bo osiągnoł wiece brawo chłopaki Za to ze mają lepsze filmy piosenkarzy raperów i aktorów nie mówiąc ze są grubasami bo tylko widzimy gorsze strony chłopaki wiecie co wam powiem ten demot nie powinien trafic na głowną polska to kraj zazdrosnych rasistów ktory nie umie sie przebic wiec obraża innych tak wiec powiem to jako niestety polak po amerykansku Shut up

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jedendemots
+1 / 3

Powiem cos jeszcze porównajcie nasze bloki do ich bloków porównajcie miasta New york z warszawą porównajcie wszystko nie mówiąc o tym ze oni w kraju w szkołach nie głodzą dzieci tak jak my polacy i mają w szkołach wszystko zadbane ale oczywiscie polacy kraj ktory jest najlepszy wiec moze se pozwolic na wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majkul
+1 / 1

To o czym mowisz USA osiadnelo wtedy, gdy uchwalili chrzescijanska i konserwatywna konstytucje i zyli zgodnie z tymi zasadami.
Ale odkad rzadza tam liberałowie- nie ma zadnych zasad- robia sobie co chca nie zwazajac na nic i ubierajac
swoje działania w ladne o doniosle slowka..tylko slepi sie na to nabieraja..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2011 o 13:44

avatar wigles025
-1 / 1

Kiedy Bóg karze Amerykanów - zamyka im McDonaldy: inne narody cierpią, bo ci szukają Fast Foodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2011 o 10:36

M Motorhead4
0 / 8

Jak Ja nie lubię kiedy na pewne tematy wypowiadają się dzieci które nie mają zielonego pojęcia na temat sytuacji na świecie a uważają się za specjalistów i Amerykanów mają za "największe zło na świecie i złodziei ropy" - bo tak się mówi w mediach.
Otóż g***o prawda. W Afganistanie od kilkudziesięciu lat panuję nędza i głód, analfabetyzm sięga 50% wszystko dlatego że w tym kraju zalęgli się talibowie oraz Usama ibn Ladin (Panie świeć nad jego duszą) którzy zostaną wkrótce stamtąd wypłoszeni i wybici. Oo-rah!
Zaś w Iraku za rządów Saddama Husajna który napadł na początku lat 90' na Kuwejt, użył broni chemicznej przeciw kurdom oraz gnębił swoich obywateli łamiąc przy tym kilkadziesiąt praw człowieka tak więc obywatelom nie najlepiej się tam nie wiodło.
A że USA prowadzi interesy od kilkudziesięciu lat rozpoczęte jeszcze w ubiegłym wieku z Arabią Saudyjską. Któryś z byłych prezydentów wyraźnie to podkreślił iż każda próba napaści na Saudyjczyków jest próbą napaści na Stany Zjednoczone.
Więc proszę - darujcie sobie wszystkie teorie spiskowe i inne bzdety które mijają się z prawdą - powodów rozpoczęcia wojen wszystkich nie wypisałem dlatego odsyłam do wikipedii tych ciekawskich oraz niedoinformowanych.

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Veerus
0 / 0

A co polaków czyjś głód obchodzi? Ważne, że ktoś się bogaci czarnym złotem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
0 / 0

Myślisz że Polski rząd na odbudowie Iraku czy Afganistanu nie korzysta ? To Ci powiem że grubo się mylisz
:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2011 o 22:26

M majkul
+1 / 1

Polski rzad na pewno ale nie Polacy:D masz racje :) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
+2 / 2

Zmieniło się tylko to że zamiast dyktatora prawa człowieka łamie USA. I to jedyna zmiena.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
-2 / 2

w takim razie właściwie nie USA a cała koalicja łamie prawa człowieka wprowadzając do Iraku demokracje? daje wolność wszystkim obywatelem tego kraju, szansę na lepsze jutro - bez głodu, wojny i cierpienia.
W tym momencie Irak ma własny rząd, policję, wojsko. Koalicji zajęło kilka lat wypędzenie zwolenników starego ustroju którzy chcieli ponownie wrócić do koryta żeby czerpać z tego korzyści materialne.
Zdarzały się incydenty w której ginęli cywile, dochodziło do ludobójstw ze strony koalicji ale takimi prawami rządzi się wojna.
Poczytaj piotr78947 oraz piotk bo macie nijakie pojęcie w tym temacie a zabieracie niepotrzebnie głos.
Jeżeli USA nie byłoby takie ten świat byłby nieco inny, taki w którym na pewno nie chcielibyście żyć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czopor
-1 / 3

piotr78947

Udowodnij albo przeproś ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zula696
0 / 0

M14 EBR -kamuflaż ucp i cała prawda w czystej postaci tylko zbyt dużo zbędnych komentarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M murtag
0 / 0

jesli tak to co bogu zrobili turcy ze na nich sobieskiego wyslal...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RachelWhite
-1 / 1

To najżałośniejszy demot jaki widziałam od lat. Nie ma to jak bezpodstawny atak, bez rzucania konkretami i wnioski wyciągnięte z powierzchownego spojrzenia na jakąś sprawę, bez wchodzenia w szczegóły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lejtekole
-1 / 1

Całe szczęście że USA hamuje zapędy turbanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anika094
0 / 0

Dalibyście spokój tym Amerykanom. Co wam zrobili zwykli obywatele USA? Dajmy na to jakiś kurde John ze spożywczaka... proszę was, to są normalni ludzie a niektórzy od razu, że wszyscy Amerykanie to zło..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
+1 / 1

Husajn był wybrany demokratycznie a nawet kilka lat przed wojną usłyszał od ambasadora USA że jest
czynnikiem stabilizacyjnym tego regiony. W iraku nie było wojny ani głodu (to w afganistanie toczą się
ciągłe wojny etniczne i panuje głód). Irak wcześniej też miał wojsko i policję i rząd, irak to nie
libia a Husajn nie był rewolucjonistą. I nie wypędzono zwolenników starego ustroju, w końcy to oni
formują partyzantkę i orgznizują zamachy bombowe. Sens tej wojny jest taki sam jak radzieckiej agresji na
afganistan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2011 o 12:33

M Motorhead4
0 / 2

No to lecimy "Husajn był wybrany demokratycznie..." - brednie.
"Usłyszał od ambasadora USA że
jest czynnikiem stabilizacyjnym tego regiony." - fakt, ograniczał Iran i tamtejszą rewolucje islamską ale nikt nie kazał mu używać broni biologicznej przeciw kurdom.
"W iraku nie było wojny ani głodu" - Ano wojna była z Iranem, głód mniejszy czy większy był, kasę mieli tylko Ci u władzy.
"Irak wcześniej też miał wojsko i policję i rząd" - Owszem, wszystko było pod jego rozkazami więc sam sobie resztę dopowiedz a w rządzie zasiadali jego współpracownicy.
"I nie wypędzono zwolenników starego ustroju, w końcy to
oni formują partyzantkę i orgznizują zamachy bombowe." - Partia Baas ich również wkrótce nie będzie. Druga rzeczą jest to iż żadna partyzantka z nich, społeczność iracka niechętnie im w tym pomaga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czopor
0 / 0

Ciężko pokonać tych super partyzantów co pół roku jak nie więcej siedzą w pakistanie i nie wiadomo jakich krajach, przyjadą, zrobią jeden zamach i znowu za granicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
0 / 0

W pakistanie to siedzą talibowie. w Iraku nie ma talibów są tylko zagorzali zwolennicy starego ustroju w jakiś sposób powiązani z partią Baas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spokens17
0 / 0

albo Al-Kaide...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lifeisadeadlydisease
0 / 0

co za brednie. Po co niby Bóg miałby kogoś karać?Ludzie sami robią to bez przerwy.Czasem tylko im pomaga jakiś psychol u władzy albo klimat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
0 / 0

Ale po co polska się w to miesza, czy nam tak swietnie się powodzi że przeznaczamy pieniądze na wojnę bez
szans wygrania(afganistan). Uważam że lepiej byłoby by przeznaczyć te pieniądze na budowę szkół,
dofinansowanie służby zdrowia lub szkolnictwa. Francja lub niemcy mogą sobie pozwolić na tą wojnę bo u
nich standard życia jest jednym z najwyźszych. Czy mamy mało własnych żeby walczyć za cudze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2011 o 14:53

M Motorhead4
-1 / 1

Polska należy do NATO, jest to nasza powinność wobec innych członków paktu którzy również są
zaangażowani w wojnę w Afganistanie. Tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2011 o 15:16

P piotr78947
+1 / 1

Większość członków nato odmówiła udziału w II wojnie, i czy jest im z tym źle? Jedyny liczący się członek NATO oprócz USA który poparł tą operacje było UK. Ale co my zyskaliśmy na tej wojnie? Wrogość iraku? I wojna jak najbardziej miała sens, ponieważ irak napadł na kuwejt jako członka onz, i ta reakcja była prawidłowa, ale dróga nie jest usankcjonowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2011 o 16:55

M Motorhead4
-1 / 1

Dlaczego porównujesz politykę sprzed 60 lat do dzisiejszej ?
Żadnej wrogości Iraku nie zyskaliśmy, dlaczego tak mówisz ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czopor
-1 / 1

wrogość iraku? większość irakujczyków się cieszy z przegonienia husajna bo przestała rządzić mniejszość szyicka (czy tam sunnicka, nie pamiętam z której jest hussajn)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
0 / 0

Sunnizm i Szyizm są odłamami Islamu jest jeszcze trzeci ale mało znaczący. Szyitów jest mniej i dlatego oni najczęściej padają ofiarami prześladowań ze strony sunnitów - pod ich domy są podkładane bomby, podpalane etc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciejsztur
+1 / 1

A ja nie pójdę na nie swoją wojnę, nie będę narażał życia, żeby jakiś oficer użył mnie jako mięcho armatnie, a wszystko żeby bogatsi byli bogatsi. Powiedział bym więcej, ale nie dam wam tej satysfakcji :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
-1 / 1

Nikt nawet Cię nie prosi o to abyś szedł i masz rację, dla dobra swojego nie pisz więcej... a zawód żołnierza jak każdy inny, są z tego pieniądze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
0 / 0

ALe ja i każdy inny na to płace podatki, a wolałbym ujrzeć poprawę tutaj w polsce niż w jakimś iraku lub afganistanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
0 / 0

Coś za coś kolego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czopor
-2 / 2

Już nawet na demoty dotarła ta moda na najeżdżanie na usa, weźcie idioci się walnijcie w te pusty łby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
0 / 0

O co polska dostajemy w zamian?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motorhead4
-1 / 1

Wiarygodność na arenie międzynarodowej chociażby za zaangażowanie się w wojnie. Możliwość sprawdzenia sprzętu i wojska. Zysk pieniężny również ale o takich sprawach nie mówi się głośno bo przecież ważna jest nagonka medialna o tym jak USA jest złe bo najeżdża biedny Afganistan gdzie lęgnie się terroryzm a tamtejszy rząd nie ma na to żadnego wpływu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hifman
0 / 0

Świetna to jest ta "czternacha" ze zdjęcia. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr78947
0 / 0

We francji zostało przeprowadzone referendum odnośnie udziału w II wojnie, i większość opowiedziała się przeciw. To moje zdanie, ale w polsce też powinno zostać przeprowadzone. Ideologia zawsze będzie miała przeciwników a tak chociaż wiadomo czego chcę wiekszość. Na tym się opiera demokracja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem