Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1175 1974
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G gracki1
+21 / 29

mam zawód elektronika i jakoś mi sie to nie przydało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+40 / 48

Co za porównanie - jak ktoś nie lubi matematyki - a są ludzie, którym przyjemność sprawia rozwiązywanie logarytmów - to nie będzie to dla niego przyjemnością, natomiast siedzenie przed kompem jest formą rozrywki, która wcale nie musi wiele wnosić. A przecież uczymy się po to, żeby nas kiedyś było stać m.in. na rozrywkę, czyli także na komputer...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C crespo9077
+14 / 26

logarytmy wymyślili z myślą o uproszczeniu obliczeń... czasami są liczby, które nie zmieszczą się w kalkulatorze i jakoś je trzeba obliczyć...
a co do samej nauki matematyki, to uczy logicznego myślenia... a po takich strona, jak "demotywatory.pl" widać, że większości ludziom brakuje tego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hushabye
+15 / 27

Dlaczego to jest na głównej z taką oceną..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbordzo
+2 / 16

Kiedy czytam większość, z tych komentarzy pod demotem, mam wrażenie, że wypowiadające się osoby są w tzw. "Wieku buntowniczym" bądź dalej myślą tymi kryteriami. Od razu tutaj dopowiem, że sam też jestem młody. Ale podzielę się moim zdaniem na temat: " Nauczyciel z matematyki w gimnazjum dużo zadaję a to przecież się nie przydaję. Głupi nauczyciel". Powiem tak sam nie popieram systemu gimnazjalnego, jednak takowy został wprowadzony. W gimnazjum przygotowują was do egzaminu gimnazjalnego i rolą każdego nauczyciela jest właśnie odpowiednie przygotowanie do tego egzaminu. "Niestety" zdaniem wielu nauczycieli, aby dobrze rozwiązywać, znać się na matematyce należy dużo ćwiczyć i zadają dużo przykładów do domu, co nie pochwalam w większym stopniu, bo nie raz słyszałem o tym, że na rozwiązywanie zadań zadanych przez nauczyciela z matematyki trzeba spędzić nawet po kilka godzin w ciągu jednego dnia i to jeszcze raz powiem, nie pochwalam. Ale ogólnie oczywiste jest, że nauczyciel musi was uczyć, to jest jego obowiązek, za to otrzymuje wynagrodzenie i tak dalej. A więc jak sobie drodzy "buntownicy" wyobrażacie matematykę? Myślicie że po prostu będziecie siedzieć na lekcji i nic nie robić? Czekam na wasze zdanie, bo bardzo ciekawy jestem odpowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrCarpiuuu
+8 / 12

@dbordzo - mówisz, masz. Jeśli już lekcje mają być prowadzone tak, by zdążyć przerobić materiał, to proponuję dobrze tłumaczyć, a nie zachowywać się, jakby WSZYSCY uczniowie byli geniuszami i mieli załapywać wszystko ot tak. Albo tym bardziej karać uczniów za niewiedzę. Kto mówi o siedzeniu bezczynnie? Chętnie się czegoś NAUCZĘ. Ale nie chcę przepisywać z tablicy, bo ktoś mi powie "nie mamy czasu, przeczytaj w podręczniku w domu". Użyje ktoś formułki z podręcznika - "ale na sprawdzianie mieliście pisać sposobem, który ja podawałem/am". Trochę nie tak, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+4 / 8

Jeżeli ktoś internet marnuje na Kwejki, gierki online czy insze ustrojstwa, to niech się nie zdziwi, że potem gówno z tego ma. I tu pojawia się pewien rodzaj dysonansu - co jest większym bzdetem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karzolinio
+1 / 3

@nwn9 sam siebie wkopałeś skoro jesteś tu na demotywatorach...widać logiczne myślenie, o którym pisał @dbordzo u ciebie nie istnieje. Przechodząc do demota to ma ocenę, na którą zasługuje. Jeżeli chodzi o internet to rzeczywiście ludzie nie myślący, nie powinni mieć do niego dostępu, chociaż ja też tutaj po części(a w sumie to wcale, bo matma w życiu się przydaje, lecz tylko jakaś 1/5, której się uczymy w szkole) zgodzę się z demotem, że kilka przedmiotów jest akurat niepotrzebnych. Tak jak i poprzednicy pisali, internet to rozrywka, tak jak i gry komputerowe. No cóż, są ludzie, którzy spędzają na nim cały wolny czas, tzw. no life, ale to samo jest akurat z nauką, że są ludzie, którzy cały wolny czas spędzają przed książkami, i to jest równie złe jak i komputer. Z książek praktyki się nie wyniesie niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbordzo
+1 / 5

@Karzolinio - tutaj zacytuję Twoją wypowiedź do której mam pewne zastrzeżenia "No cóż, są ludzie, którzy spędzają na nim cały wolny czas, tzw. no life, ale to samo jest akurat z nauką, że są ludzie, którzy cały wolny czas
spędzają przed książkami, i to jest równie złe jak i komputer. Z książek praktyki się nie wyniesie
niestety."
Akurat ogólnie temat trochę odbiega od może nawet problemu poruszanego w democie, ale skoro został poruszony to może trochę o nim swoich słów dopowiem: Zacznę od tego że powiedziałeś, z książek praktyki się nie wyniesie, oczywiście jest w dużej mierze prawda, ale jednak trochę za bardzo uogólniona, jest wiele przedmiotów gdzie wiedza "z książek" jest niemalże równa praktycznej. Dalej powiedziałeś, że osoby siedzące ciągle przed komputerem(dodam, że tylko dla "zabijania" wolnego czasu), są można nawet po Twojej wypowiedzi odczuć, zepsute tak jak te osoby siedzące dużo przed książkami. Tylko weź jedno pod uwagę dzięki tym osobą, na prawdę dobrze i solidnie się uczącym, żyje nam się lepiej, jak myślisz czy gdyby Albert Einstein, zamiast uczyć się siedział, by na różnych stronach internetowych(oczywiście wiadomo, że tutaj żartuje) żyło by się nam lepiej? Oczywiście podałem tutaj jako przykład tą osobę, i nie chcę tutaj wywoływać dyskusji typu: "tak żyło by się nam lepiej, gdyż nie było by takiej wojny jaka była". Ale o sam fakt i potwierdzenia wcześniejszej tezy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbordzo
+1 / 1

@MrCarpiuuu
No właśnie, takiej odpowiedzi się spodziewałem. Chodzi mi o to, że przedmiot utożsamiacie z nauczycielem. Akurat musiałem trochę popisać, aby dojść do rdzenia,dlaczego większość osób oburzyła się na treść demotywatora. Ale teraz wszystko jasne. Akurat nie chcę mi się już teraz wszystkiego rozpisywać i dzielić się moją myślą, ale chyba każdy po przeczytaniu wcześniejszych wypowiedzi, treści demotywatora, mojego stanowiska i teraz odpowiedzi, zrozumie o co chodzi ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Czekolada89
+4 / 4

Do twórcy demota: Tobie w szczególnosci by sie przydały te logarytmy! Bo rysunke kompletnie nie pasuje do tekstu. Przeczytaj sobie na wikipedii jak logarytm wygląda! xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Juniorek113
-1 / 3

widać kolego, że jesteś elektronikiem nie z przyjemności albo przez przypadek... Chciałbym zobaczyć jak przedstawiłbyś np. charakterystykę częstotliwościową wzmacniacza w normalnej skali (nie logarytmicznej)...o ile w ogóle wiesz o czym pierożę...A no tak zapomniałem teraz wszystko te komputery robią....przykre ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bartek2
0 / 0

W internecie coś się może zacząć, znajdziesz jakiegoś demota, w którym na zdjęciu zobaczysz coś super, czego nie znałeś, np. jakiś nowy sport ekstremalny, poszukasz czegoś więcej na jego temat, zaczniesz to uprawiać, może w końcu zaczniesz innych tego uczyć, może będziesz w tym najlepszy na świecie. I to tylko 1 z milionów przykładów. A rozwiązywanie algorytmów chyba nie jest najlepszym sposobem na życie, ale jeśli temu czujeci się spełnieni to gratuluję i pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paulla91
-3 / 21

logarytmy, powiadasz... szkoda, że to nie jest logarytm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2011 o 22:17

avatar MalYzDuzym
-1 / 1

@RozentuzjazmowanyZboczek Jaki demot taka riposta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2011 o 18:12

avatar Revenge
+6 / 14

Na temat tego co ze szkoly przyda sie w zyciu zostalo juz powiedziane wiele i wiadomo, ze raczej nic. Ale sprobuj
to powiedziec wiekszosci nauczycieli - przegrzebane. Dla nich wlasny przedmiot jest najwazniejszy i nie
dociera do nich ze jest go*wno warty, ani ze czlowiek ma 15 innych do ogarniecia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2011 o 15:04

A amanounmei
+2 / 4

Tak naprawdę mało który nauczyciel chce was uczyć. Nawet, jeśli uważa ten zawód za swoje powołanie, to z młodzieżą jest coraz gorzej. Kiedyś się przycisnęło i się jakoś nauczyli, dzisiaj taki się odszczeknie, naśle rodzica albo wręcz do sądu pozwie za byle co. Kiedyś jak się miało złe oceny, to rodzice dawali szlaban i głupek siedział aż umiał. Teraz zła ocena jest winą nauczyciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalYzDuzym
+3 / 3

Jak wychowujesz swoje dziecko na neo bachora to tak jest. W moim domu zła ocena nigdy nie była winą
nauczyciela, nigdy też nie okazywałem braku szacunku do niego, tak samo było z moimi rówieśnikami.
Skończyłem szkołę zaledwie kilka lat temu i raczej nie przypominam sobie takich idiotycznych zdarzeń.
Wszystkie afery szkolne są rozdmuchiwane przez Telewizyjne ku*rwy i kolorowe gazetki, a debile przed ekranem
myślą, że tak jest w każdej szkole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2011 o 18:17

A amanounmei
+1 / 1

MalYzDuzym - Niestety to "rozdmuchiwanie" nie jest bezpodstawne. W mojej rodzinie są prawie sami nauczyciele różnych szczebli, i zaufaj mi, że co pokolenie to gorzej. Naprawdę doszło do tego, że dzieci są biedne i pokrzywdzone przez nauczycieli, bo tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+5 / 5

Pf, mnie się źle robi, jak widzę tą gówniarzerię, która skanduje na "złych nauczycieli i bezsensowne lekcje". Całe dnie siedzą na Joe albo innych duperelach, nie wiedząc, że nic z tego by nie istniało, gdyby nie logarytmy. A kto będzie pisał programy za parę lat, jeśli je wycofają z tych "więzień"? Neosmarkate już zminusowały wszystko, co chwali szkołę. Ja trwam w przekonaniu, że wolę być dumna z posiadania wiedzy, cytując wykładowcę mieć "cuś więcej" od kogoś innego, nawet, jeśli nie mam talentu do matematyki. MEN daje dupsko na całej linii od lat, ale nauczyciele, dopóki mają wiedzę, niech ją przekazują komu mogą. Inaczej za parę lat byłaby z nas banda debili, której szczytem ambicji jest zarabiać ileśtam miesięcznie za operowanie koparką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Trixe
+22 / 32

Jak to tak szybko dostało się na główną?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michu6954
+3 / 3

Żal! a tak na wisem mówiąc to to są wielomiany:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emokapciuch
+2 / 2

9/69

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro100
+4 / 4

lagarytmy? Moze autor powinien przerzucic sie na demoty z seri 'co poeta mial na mysli'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lenidaska
0 / 0

Koniecznie na głupotach? Można też ten czas wykorzystać w miarę sensownie. = =''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapdziad
+20 / 32

Siedzenie na internecie daje mi przyjemność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amanounmei
+2 / 4

Widać ten internet miękki jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pauciuch
+4 / 4

nie wiem jakim cudem ty się dostałeś/aś na główną ;o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Ulinek
+1 / 7

tylko ze komputer to jest rozrywka .siedzisz bo lubisz i na dodatek tez mozesz sie z neta czegos nauczyc ,a to Ci sie w zyciu nie przyda ,chyba ze chcesz zostac nauczycielem i uczyc tego tez innych ,po to zeby oni tez zostali nauczycielami itc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ReaperRevenge
+10 / 10

Uff, już myślałem, że przeglądam główną. Zaraz, zaraz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fruzio95
+7 / 9

0 / 116 PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HardkorowyKoksu
+4 / 6

1/105 i Główna,co to ku*wa tu robi??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
0 / 2

tak, dostarcza mi rozrywki, jak również wiedzy. siedze dużo w necie wyszukując nową muzykę. a logarytmy ni cholery nic mi nie dały tylko nerwy straciłam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Akron
+4 / 8

to tu robi, bo to prawda jest. a że pryszczate hejty zminusowały i prawdopodobnie mnie zminusują także, to admina nie obchodzi... prawdziwe - wrzucił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciasto
-1 / 5

po to żebyś przypadkiem poczuć zapęd do nauk ścisłych i robić coś pożytecznego a nie siedzieć i oglądać głupoty w internecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marlow88
+5 / 5

Widział ty w życiu logarytm? Pewnie tak jak cycki: ktoś Ci kiedyś o nich mówił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VVigor1995
+4 / 4

15/247 i to jest na głównej? o co kaman?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mofispl
+3 / 9

Admin jest żałosny dodając coś takiego.. Nie ja stąd idę ten serwis śmierdzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkelf1979
-5 / 7

Jak ktoś zadaje pytanie po co mu logarytmy to pewnie i tak skończy w tesco na kasie. Albo w KFC.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P padme000
0 / 0

Autorka demotywatora widocznie też siedzi na necie...
Jak to się dostało na główną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dominika7xd
-3 / 3

dobra uspokoj sie z tą matmą. wolę komputer niż toooooo! pluje na to

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jantarcity
-2 / 4

a ja dałem Plusa, nie rozumiem czemu minusujecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amelia345
+3 / 3

szczerze mówiąc skończyłam liceum w klasie o profilu matematyczno - informatycznym...to było jakieś 10 lat temu....patrzę na to zdjęcie i serio;/ nie umiałabym tego teraz rozwiązać;/....starość nie radość, wszystko z głowy wyleciało, bo pracuję w zawodzie, gdzie z matematyką nie mam nic wspólnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+2 / 2

I dobrze, że nie umiesz tego rozwiązać bo tam nie ma co rozwiązywać. Po prostu wyrażenie, które może przyjmować różne wartości (bądź wcale jeśli zero się pojawi w mianowniku) i tyle.
Rozwiązuje się równania a to równaniem nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 4

Wbrew pozorom z logarytmami spotykamy się w życiu codziennym. Np skala Richtera. Jest logarytmiczna. Warto wiedzieć co to znaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E erl911
+5 / 7

Witamy w XXI wieku - nauczyciel probuje przekonac ludzi do nauki przez Demotywatory !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F finem
-1 / 3

żal za taką ocene i główna admin ogarnij się !!!! a co do demota to to coś w życiu nigdy mi się nie przyda a w necie mogę znaleźć coś ciekawego i się nauczyć dzięki czemu mój mózg nabędzie przydatnych rzeczy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amanounmei
+3 / 3

Logicznego myślenia cię demoty nie nauczą, a matematyka tak. A poza tym: wyobraź sobie, że budujesz dom. Wiadomo, nie chcesz, żeby cię naciągnęli, więc kupujesz sam. Chcesz mieć komin - robocizna za takie coś jest tym tańsza, im wyższy komin (z każdym metrem taniej). Każdy logicznie myślący człowiek policzyłby to z ciągów w kilkanaście minut, a społeczność demotów będzie siedziała godzinami i liczyła metr po metrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+3 / 3

Ale gdzie jest ten logarytm na democie?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba096
0 / 2

39/530
Nie komentuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nakerax
+2 / 2

Ja tam widzę liczby zespolone, nie logarytmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+2 / 2

A ja ani logarytmów ani zespolonych liczb tam nie wiedzę. Oczywiście mogą się pojawić zespolone zależnie od znaku wyrażenia pod pierwiastkiem ale nie muszą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alexandra1880
0 / 6

w internecie ja przynajmniej odpoczywam, jest to rozrywka itp. jak normalnie z tego korzystam, to mogę się czegoś nauczyć. a szkoła? trudna, niepotrzebna, marnowanie czasu. taka jest różnica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
-1 / 1

A o przyszłości pomyślałaś, mądralo? Kiedy nie będzie już siedzenia w necie i latania po imprezach? Człowiek nie może żyć samymi przyjemnościami, bo go to psuje; poza tym dla mnie wydaje się przyjemnym fakt, iż wiem więcej od kogoś innego, że wiedza, którą odkrywano tysiące lat nie zniknie przez to, że wolimy przeglądać demoty (napisane logami btw) za szczyt ambicji mając zarabiać ileśtam czy ileśtam na operowaniu koparą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amanounmei
-1 / 1

Siedzenie na demotach czy czytanie artykułów na wikipedii nie pomoże ci potem zarobić. Mnie się podoba układ, w którym mogę sobie pozwolić na sporo przyjemności, i to takich, jakie ja chcę, bo to tylko i wyłącznie moje pieniądze są na to wydawane. Siedź dalej w necie - rodzice ci się kiedyś każą wyprowadzić i nagle będzie płacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alexandra1880
-1 / 1

a kto powiedział, że ja cały czas na kompie siedzę? pokazuję tylko różnicę, że: jeśli danego przedmiotu nie lubisz, za to masz inne zainteresowania, to nie wkuwaj tego na pamięć lub nie staraj się tego jeszcze bardziej tego pogłębiać (skoro sam wiesz, że po prostu to ci się nie przyda- np. u mnie jęz. rosyjski). więc lepiej przynajmniej pograć na kompie, niż na siłę próbować się uczyć niepotrzebnych rzeczy mając inne zainteresowania. skoro np. ktoś chce być humanistą, wie to na pewno, niech matmę i przedmioty ścisłe nie zakuwa na siłę, a skupi się na jednej rzeczy. więc w takim wypadku lepiej czas na niepotrzebną naukę poświęcić na przyjemności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
+4 / 4

Dobra ale to że siedzę w necie "na głupotach" nie zmienia faktu że logarytmy mi się w życiu nie przydadzą. Poza tym jeżeli miel byśmy uczyć się szczegółowo każdego przedmiotu to nie starczyło by nam na to czasu. Często pada argument że nigdy nie wiesz co ci będzie w życiu potrzebne. No to jest prawda ale uczyć się wszystkiego bo nie wiadomo jaki wybierzemy zawód? Chyba lepiej douczyć się czegoś jak już to wybierzemy a nie marnować czas na uczenie się tego w szkole razem z tysiącem innych rzeczy które nam się nie przydadzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JackieCahn
+1 / 3

Logarytmy przydają się na studiach, potrafią na prawdę uprościć obliczenia, czy to na mechanice ( przy pochodnych) i na matematyce ( pochodne, całki i wiele innych). Jeżeli się ich nie nauczysz, to utrudnisz sobie później życie na uczelni technicznej.
Pozdrawia student budownictwa, któremu logarytmy się przydały :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+2 / 2

Spójrzmy prawdzie w oczy, nawet na lingwistyce jest matma, bo takich rzeczy po prostu wstyd nie wiedzieć. Nie przyjmuję do siebie założenia "uczenia się pod zawód", to ogranicza mentalnie, nie tylko pod względem wiedzy. A skończywszy z tym, co konieczne, i, tak nawiasem fascynujące, bo matma i fizyka takimi są, teraz mogę zająć się nauką tego, czego chcę: języków, anatomii, sztuki, architektury...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
0 / 0

Z całą pewnością mogę powiedzieć ze matematyka i fizyka NIE są fascynujące. Jeżeli fascynują ciebie to się ich ucz nikt ci nie broni ale nie przymuszaj do tego innych. Szkoła jako taka powinna uczyć tylko podstaw wiedzy ogólnej bez tak rozbudowanej fizyki, chemii itp. To można połączyć po biologię którą też powinno się okroić. Dalsze zdobywanie wiedzy powinno zależeć od chęci poszczególnych uczniów a nie nauczycieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Valermo
-1 / 1

co za matematyk to wymyślił?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eneasz
-1 / 1

MAMA?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paulla91
+1 / 7

A tak w ogóle to nikt ci się nie każe uczyć logarytmów. Ten temat wchodzi pewnie jakoś w 5-6 klasie i przecież możesz tego nie liczyć, tylko do 18 roku życia kiblować w podstawówce. Skoro nic co szkoła ci daje nie jest ci potrzebne, to nie masz obowiązku przechodzić przez cały jej cykl. Domyślam się, że po jakimś czasie wylądujesz w szkole dla niepełnosprawnych umysłowo, no ale cóż, widocznie do takich właśnie się zaliczasz, skoro nie możesz zrozumieć do czego służą logarytmy. Dla twojej wiadomości- są UŁATWIENIEM w obliczaniu, nie utrudnieniem i rzucaniem ci kłód pod nogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+1 / 1

Kropka. Poza tym, na logach pisze się programy. Także stronę, na której siedzicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar domingo77
-1 / 1

logarytm to bynajmniej nie to samo co algorytm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Entex
+1 / 3

Po co logarytmy? Żebyś wiedział choćby czym jest decybel, gdy będziesz kupował głośniki, czy antenę. btw- na obrazku nie ma ani jednego logarytmu, jeśli ktoś jeszcze nie zauważył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrFak
0 / 0

a dzieci kto będzie uczył ? co ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y youtime13
0 / 0

siedzenie w necie nie oznacza od razu ze przeglądasz głupoty.
internet, czyli facebook, nk, twitter, itp.
oraz Internet czyli skupisko tak przeogromnej ilości informacji o których pewnie byśmy się nie dowiedzieli gdyby tego Internetu nie było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TE1
+1 / 1

Czas spędzony na przyjemnościach nie jest czasem straconym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateuszplewa
+1 / 1

ale głupoty cieszą a nauka nie bardzo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Patorz
0 / 2

Siedzenie na kompie chociarz daje przyjemnosc, a te znaki to pojakiego mi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 17x12x4x11x1x16
+3 / 3

Co ta grafika ma wspólnego z logarytmami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+2 / 2

A ja na głupim zarządzaniu miałem przedmiot, który wymagał znajomości logarytmów. Więc rozumiem Wasz gniew, jeśli Wasze ambicje sięgają jedynie szkoły średniej czy też niżej, ale jeśli nie, to poświęćcie tę chwilę lub dwie na zrozumienie logarytmów, bo potem już nie będzie na to czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Calipers
-1 / 3

Ja mam mgr inż. z infy i po zakończeniu studiów jedynie tą wiedzę wykorzystuję na korkach z maty, a tak to przydatność tego wynosi 0 (słownie zero), jeżeli nie zajmujesz się naukowo(np. na poziomie doktoratu z nauk ścisłych) Informatyką, elektroniką, elektrotechniką oraz paroma innymi w chu* nieprzyjemnymi przedmiotami za które idzie mieć wylot z polibudy na kierunku Informatyka :P Na koniec jako ciekawostkę napiszę, że równania różniczkowe padają nam na głowę pod postacią np. deszczu (krople deszczu można zamodelować równaniem różniczkowym - fakt nie łatwym w zapisie i rozwiązaniu, ale z tym radzą dobrze sobie układy np. NVIDIA PhysX).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
0 / 0

Mnie przydały się do obliczania konkretnych elementów kredytów o stałej płatności, a to już nie jest "teoria", tylko sytuacja faktycznie występująca w życiu. Zawsze można powiedzieć, że "kredytodawca policzy mi to wszystko", ale to już jest kwestia zaufania - ja ludziom obciążającym mnie na lata opłatami po prostu nie wierzę i nie ufam, bo jeden podpis złożony w złym miejscu może mnie pogrążyć na pół życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bacha18
+4 / 4

No dobrze teraz ja sie wypowiem na temat internetu i matematyki.
Wiele (nie czytałam wszystkich) komentarzy jest przeciwko jako takiej matmie. Ale spróbujcie choć przez chwile nie posługiwać sie liczbami... Trudne co? Ja bym raczej powiedziała niemożliwe. W dzisiejszych czasach brak podstawowych zasad matematyki to tak jakbyś nie umiał języka obcego. Cienko nie?

A teraz coś o mnie. Trudno sobie to wyobrazić ale KOCHAM matematykę, możecie mi w to uwierzyć bądź nie ale dla mnie w sql powinna być tylko matma chemia i przedmioty zawodowe :)) Lubię wszystko co mi sie kojarzy z matmą po prostu kocham rachunki a matma jest właśnie rachunkami.
I w gruncie rzeczy nie wiem czy wolałabym matmę czy sieć web :))
I Tak jestem normalna... chyba xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H harbinger1
+1 / 1

autor jest kretynem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Woelgo
-1 / 1

Zarejestrowałem się żeby dać słabe! I musiałem odczekać 30 min żeby dodać koment.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Victorique
-1 / 1

Sprawia przyjemność, relaksuje.

A w szkole część rzeczy nie nadaje się do niczego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
0 / 2

Po pierwsze, nie spędzam czasu na necie na głupotach, tylko na tym co mnie interesuje i sprawia mi to przyjemność. Jest to rozrywka - coś co człowiekowi niezbędne do normalnego funkcjonowania. Wiec wciąż czekam na odpowiedź po co mi logarytmy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rhivae
-2 / 2

Nie, ale przynajmniej jest przyjemne. Wkuwanie logarytmów nie jest ani trochę przyjemne. Poza tym - wcale
nie uważam, że rozmawianie z ludźmi o podobnych zainteresowaniach, hobby, świetna rozrywka na forach,
nauka tego, co mnie interesuje, wymiana poglądów z innymi, ogólnie bycie częścią tej wielkiej internetowej
społeczności jest głupie. Wręcz przeciwnie, niesamowicie wzbogaca człowieka. Logarytmy mogą się schowac
:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2011 o 19:00

H Hamster7
0 / 0

@ amanounmei
Z historii miałem w podstawówce 6. Dzięki mojej nie ogarniętej nauczycielce w gimnazjum mam ledwo 4 dlaczego? BO ONA NIE UMIE UCZYĆ PRZEDMIOTU I TO JEST JEJ WINA. Przychodzi na lekcję i mówi:
Przeczytajcie to i to a ja pójdę do pokoju coś zrobić. I CZY TO JEST NAUKA CZY OLEWANIE NAS UCZNIÓW??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amanounmei
+1 / 1

Ty sobie chyba kpisz. O ile nauczycielka faktycznie słaba i zgodzę się, ze was olewa, to ty sam powinieneś się przywitać z rzeczywistością. Jesteś w GIMNAZJUM. Program się poszerza. Robi się trudniejszy, na 6 trzeba pracować dużo bardziej, niż w podstawówce. Też w podstawówce jechałam na 5 i 6, a w liceum z niektórych przedmiotów spadłam na 3. Ze wszystkiego orłem nie będziesz, a jak chcesz być - pracuj. Bo skoro wtedy taki byłeś wybitny z historii, to i teraz trudna nauczycielka powinna ci tylko to utrudniać, a nie uniemożliwiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Juniorek113
+2 / 2

Myśląc tymi kategoriami co połowa tutaj komentujących najlepiej tak:
- nie uczyć się, bo po co - to jest nudne i niepotrzebne
- nie pracować, no bo po co - inni mi wypracują zasiłek
- siedzieć w internecie i pieprzyć jakie to życie nie jest - potem zostać filozofem i narzekać jakiego to ja mam pecha bo pracy nigdzie nie ma, bo na dobrych studiach to tej matury z matmy na 70% wymagają
- patrzeć jak inni (ścisłowcy, którzy wcale nie tyrali książek dzień w dzień 24/7 - normalni pozytywni ludzie) zarabiają kilka tysięcy miesięcznie wymyślając nowe gierki, programiki, urządzenia dla ludzi takich jak Wy
Nikt nie nakazuje wam trzaskać logarytmów na lewo i prawo...20min nauki i proste logarytmy ogarnie każdy, a to wystarczy na podstawową maturkę na 50% spokojnie...no ale po co ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bezelmycha
0 / 0

Drogi użytkowniku jeszcze nikt mnie dzisiaj tak nie zdemotywował jak TY. btw w czwartek mam kartkówkę właśnie z Logarytmów ... a co do demota, sądzę że system szkolnictwa w Polsce to jeden wielki wykluczający się samemu absurd, ponieważ w tym roku szkolnym podzielone testy w gimnazjum na kilka przedmiotów by dać młodzieży wolny wobór. Więc dlaczego wprowadzono obowiązkową matematykę na maturze !!! Może ktoś poprostu nie umieć matmy!!! Nie przyda mu się np na studiach polonistycznych itp. więc po co ma marnować na nią czas. Można by tak samo powiedzieć np. o Historii , Geografii czy Biologii ale skala trudności tych przedmiotów w stosunku do matematyki jest nieporównywalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amanounmei
0 / 0

Prawdziwy, dobry humanista nie ma problemów z matmą. Jest ona potrzebna na psychologii, na studiach polonistycznych, wszędzie. Chyba, że chcesz, żeby cię na każdym kroku ktoś oszukiwał na kosztach - zakupów, budowy, usług, czegokolwiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamaopr
-1 / 1

kujon jesteś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
+1 / 1

A teraz skorzystaj chociażby z neta raz jeszcze i wskaż mi co przedstawiony zapis ma wspólnego z logarytmem. gdyż jeśli nie chcesz dostać podejrzewam kolejnej bani z matmy, to nie pytaj nauczyciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chojar
0 / 0

No niby sie nie przyda ale za to robie to dlatego ze chce a nie ze ktos mi karze:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NoVoVak
0 / 0

ehhhh czy niektórzy tu są ułomni....po co te bezsensowne gadki "po co to"? "po co tamto"? Skoro demot nie ma sensu bo to NIE JEST LOGARYTM!!!!!!! tragedia...i nie mówie tu o autorze (bo to swoją droga) tylko o całej masie tych matematyków, którzy jednak sie wkręcili w przedstawili pokaźne obiekcje na temat przydatności matematyki w naszym życiu...jednym słowem żenada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zwijas
0 / 0

Bez logarytmów w ramach rozrywki mógłbyś pojeździć na rowerze bez siodełka ew. razem ze starymi babami drzeć pierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar roksi1993
0 / 0

Bez porównania. Te całe logorytmy, jakieś układy równań z dwiema niewiadomymi itd to jest nieprzydatne w życiu i z niechęcią się tego uczymy. A z siedzenia na komputerze jakaś przyjemność czerpiemy.. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amanounmei
0 / 0

Widać, że się nie uczysz, skoro nawet nie wiesz, jak się logarytm nazywa. Chciałabym, naprawdę bym chciała tak jak wy mieć pewność, co mi będzie w życiu potrzebne. Przez lata byłam przekonana, że tak dokładna znajomość biologii do niczego mi się nie przyda (klasa mat-inf), aż tu nagle diagnoza - cukrzyca. I muszę znać układ trawienny ze szczegółami. I kurka, szkoła jakoś pomogła zamiast przeszkodzić. Dziwne, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S smith991
-1 / 1

ale to jest pierwiastek z niewaidomymi a nie logaryt :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cinu314
0 / 0

Po pierwsze nie widze tu ani jednego logarytmu mało ważne.
Po drugie gdyby nie logarytmy i matematyka nie miał byś komputera, że o internecie nie wspomne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danone
0 / 0

np. do obliczenia wymiarów przedmiotu po obróbce plastycznej. no ale jak chcesz być bezrobotnym to Ci nie są potrzebne, obsługa kasy w biedronce tego nie wymaga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snajf
0 / 0

Tylko praktycznie rzecz biorąc to nie jest logarytm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xaffarin
0 / 0

hmmm wydaje mi się, że ludzie mylą tu ALGORTYMY z LOGARYTMAMI ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chocolate1
-2 / 2

ale oglądanie głupot w internecie jest przynajmniej przyjemnym sposobem marnowania czasu, w przeciwieństwie do nauki. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+1 / 1

A kto mówi że wszyscy w internecie zajmują się głupotami? Ja dzięki niemu nauczyłem się angielskiego w stopniu zaawansowanym (głównie poprzez oglądanie filmów i seriali z napisami, a teraz już bez napisów ;p), czytam książki współczesnych artystów które dają mi do myślenia i poruszają znacznie głębiej niż nudne szkolne lektury na których widok dostaję odruchu wymiotnego, rozwijam swoje zainteresowanie fizyką i astronomią daleko poza program szkolny, dowiaduję się dużo więcej przydatnych informacji chorobach i funkcjonowaniu ludzkiego organizmu niż na biologii, a nawet wynajduję ćwiczenia których nigdy nie robiliśmy na W-F, bo wszyscy chcieli tylko grać w piłkę, siatkówkę i palanta. Więc powiedzcie mi teraz, że szkoła jest po to żeby uczyć i rozwijać zainteresowania, a w internecie marnuję tylko czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paucia1212
0 / 0

internet a logarytmy to porownanie względne,iz to sa wgle dwie rozne rzeczy. internet ? tutaj jest wszystko. i korzystajac z niego spontanicznie bodajze bardziej ci sie to przyda niz jakas nudna lekcja o logarytmach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xaffarin
0 / 0

cieszy mnie ogromnie, że na świecie.. no dobra, pozostańmy przy Polsce... Cieszy mnie ogromnie, że w Polsce jest taka masa antymatematycznych, antyfizycznych, nieścisłowców - bo jak skończe studia będę należał do tej elity inżynierskiej budującej przyszłość, rozwijającej technikę, wynalazki lub je nawet odkrywając. Gwoli ściśłości humaniści klnący na fizykę i matematykę - gdyby nie my nadal mieszkalibyście w jaskiniach i bili kobiety maczugą po głowie ;] A poważnie mówiąc boli mnie to, jak ludzie potrafią się popisywać "nienawiścią" do matematyki, która jest piękną i królewską nauką, młotkiem i dłutem do rzeźby jaką jest fizyka i pomocą dla jej siostry chemii - trzech rzeczy, które tworzą świat, wszechświat i istnienie. Eh cóż ..... Powodzenia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WisniaWRC
0 / 0

Nie przyda się ani jedno ani drugie...
Ale siedząc przy komputerze przynajmniej się zrelaksujesz i w jakimś stopniu rozerwiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem