Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2807 3350
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Qrvishon
+30 / 54

moim pierwszymm skojarzeniem była że matka upozorowała porwanie. Ale liczyłem na to że jednak nie zabiła dziecka, a sprzedała je gdzieś daleko na zachód. Ale nie trzeba było jasnowidza żeby wiedzieć że porwanie jest bardzo nieprawdopodobne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotk
+30 / 38

WP i onet jak zwykle super źródło 'informacji'... Patrzcie na stronę GW: "We wskazanym przez matkę miejscu
nie
znaleziono ciała Madzi. Rano policja wznowiła poszukiwania.". Tak naprawdę NIC jeszcze nie wiadomo.
(...) "Pakunek - jak poinformował podkomisarz Paweł Warchoł z sosnowieckiej policji - okazał się
zwiniętą kurtką."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 10:01

avatar ginciekomuchy
+19 / 45

Szkoda słów na takie wyprane przez telewizję mózgi, widać, że wierzycie we wszystko co podadzą wam media, i w jednej chwili zmieniacie punkt widzenia o 180 stopni, precież nie znaleziono jeszcze ciała, nikt nic nie potwierdził, może matka jest szantażowana, przecież nie da się tego jednoznacznie stwierdzić, na pewno zwykły internauta nie ma podstaw by wydać już wyrok. Skończcie pieprzyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wilk1370
+8 / 14

Specjaliści wypowiadający się w mediach nie pozostawiali wielu złudzeń, choć z racji subtelności tej sytuacji, nie artykuowali tego wprost. Nie da się porwać małego dziecka w miejscu publicznym w taki sposób, że nie ma żadnych świadków. Łączę się w bólu z rodziną rodziców tego niewiątka, bo będą musieli znieść niewyobrażalną presję swoich środowisk lokalnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ProtezaWaginy
+8 / 12

Przecież dzisiaj piszą, ze jednak nie znaleziono tego dziecka martwego. Poprzewracało już się w dupach wszystkim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Altruista
+5 / 19

A dla mnie to i jasnowidz i Rutkowski postanowili po prostu wykorzystać sytuację z dzieckiem aby przypomnieć o sobie światu. Czy Rutkowski po aferze nie stracił przypadkiem licencji detektywa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
+12 / 16

Matka powinna zostać obciążona kosztami poszukiwań..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mysz
+10 / 12

profesor mojej uczelni - kryminolog, od początku wiedział, że winna jest matka. Swoją drogą dowody typu prześledzenie drogi matki za pomocą sygnału telefonu czy sprawdzenie, na jakie wchodziła strony internetowe (a wchodziła na takie z informacjami nt. oszukania wariografu,unikania niewygodnych pytań podczas podczas przesłuchania) zostały zbadane dopiero po ponad tygodniu od zaginięcia dziecka. Dlaczego tak późno, skoro one ewidentnie wskazują na winę matki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ania1908
-3 / 3

Champion85 chyba masz racje ja też myślałam że może to ma jakieś inne dno, że matka wzięła to na siebie by je chronić(*)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pizdekk
+1 / 1

Mój ojciec tak samo wywnioskował jak Champion85

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+1 / 1

Najgorsze jest to, że ta zasrana "matka" mogła narazić na oskarżenie kogoś niewinnego, kto rzekomo ją śledził. Bo istotnie przypadkiem mogła tam być taka osoba.
Liczę, że to zdarzenie będzie końcem cyklu demotywatorów o chorych aspektach kobiecej natury. Bo ta też się usprawiedliwia swoim stanem psychicznym. To jest do wyplenienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+39 / 53

Prawda jak to prawda, a ludzie jak to ludzie. A co do tego jasnowidza, to co niby by nie zaszokowało opinii
publicznej? Opinię publiczną szokuje wszystko, a to, że dziecko jest w Sosnowcu było prawdopodobne,
natomiast sam fakt, że matka odmówiła pomocy mógł nasunąć mu określone podejrzenia. Nie podał ani
jednej rzeczowej informacji tylko ogólniki, które prawie w każdej sytuacji okażą się 'prawdziwe', na
tym polega jasnowidztwo, na podawaniu jak największej ilości informacji nie podając żadnej informacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 0:39

S szczura
-5 / 25

Jackowski o zaginionym dziecku: "Według mnie jest ono w kraju, w Sosnowcu. Czuję, że wyjaśnienie tej sprawy bardzo zaskoczy opinię publiczną, jestem pewien, że policjanci ją wyjaśnią, bo są na dobrym tropie. Zbyt wiele błędów popełniły osoby, które stoją za zniknięciem dziecka - podkreśla." 31.01.2012
Dla mnie to jednak jest COŚ, zważywszy na fakt, że nie dostał on żadnej rzeczy należącej do dziecka, co pomogłoby mu w namierzeniu dziecka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+2 / 6

A wiecie co ja myślę o tych 'przepowiedniach'?
Po prostu w sieci krążyło wiele historii, ludzie próbowali poskładać to w całość na różne sposoby i akurat tak się złożyło, że ktoś trafił.
Nie trudno o to, zważając na fakt, że tych spekulacji w internecie było pełno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcel21
0 / 28

wszyscy zrobią teraz z matki morderczynie a ja uważam że kobieta była w szkoku po utracie dziecka. Poza tym co my się wypowiadamy jeżeli nawet nie potrafimy sobie wyobrazić co musi czuć matka i jaki przeżywa ból.. mogę tylko jej współczuć oraz mężowi co nie zmienia faktu iż ubolewam nad losem małej ;-(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H holka
+2 / 6

tak, zgadzam się, że wypowiedź Jackowskiego niewiele znaczy, jest to tylko przykład jednego z wielu podejrzeń, można ich było czytać na forach sporo, chociaż często nie były traktowane poważnie, wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, dziecko dalej jest poszukiwane, ponieważ znaleziono zwiniętą kurteczkę. Strach myśleć co ta matka dalej ukrywa :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demce
+15 / 17

Widać, że z Wirtualnej Polski, bo oni już od razu napisali, że Rutkowski znalazł ciało, kiedy on nic takiego nie powiedział. Powiedział tylko, że wiedzą gdzie ciało może być. A wp już wszystko wie, jak zawsze zresztą.. A co do całej sprawy to nie rozumiem tego, nawet jak dziecko wypada z wózka, czy z rąk i rzeczywiście coś mu się stało, to się robi wszystko, żeby je uratować, woła rodzinę, sąsiadów, dzwoni po karetkę.. A ona stwierdziła sobie, że dziecko nie żyje i poszła je zakopać. To jest ku*wa tragicznie nienormalne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Walczy
-5 / 57

ciekawe ile dziennikarze zapłacili jej za tą historjkę, żeby mieli o czym trajkotać i byle to nie były
protesty przeciwko rządowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 0:47

K kasiayeti
+15 / 25

Człowieku chory jesteś? Masz coś z głową?
Zmarło dziecko, niewinna istota! Miała przed sobą całe życie!!! Ciekawa jestem czy po Twojej śmierci ktoś powiedziałby bez chwili namysłu coś takiego co Ty odpier**lasz?!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gosiek11
+18 / 28

czytałam gdzieś, że osoby używające więcej niż dwa "?" lub "!" mają zaburzenia osobowości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Effefe
+7 / 7

Wezcie sie uspokojcie, piszecie do trolla..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GetOut
+29 / 37

Spie.rdalaj trolu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GetOut
+14 / 26

Jestem Ciekawy Kto tej Matce pomagał w ukartowaniu tego przecież miała podobno rozwaloną głowę
Szkoda dziecka.Historia z tym niby nieumyślnym spowodowaniem śmierci też pewnie kłamstwo.
Normalna matka by zadzwoniła na pogotowie czy coś, a tutaj?
Dziecko tydzień leżało gdzieś nad rzeką jak śmieć ehhh.
Co dzieje się z tym światem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GetOut
+8 / 24

Ty się nadajesz do pokoju bez klamek razem z "Matką" tego dziecka. Ty masz prawo do Swego zdania ,a My mamy prawo mieć je w dupie i Cie besztać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chrzanisko
+25 / 27

@patrykdg, zapisz sie na manifestacje za legalizacja aborcji. Majac Ciebie u boku manifestanci beda przynajmniej mieli dobry argument...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+9 / 11

Takie sytuacje, to prawdziwe demotywatory życia.
Nie wierzę, nie mogę zrozumieć. Strasznie żal mi tego dziecka, to wszystko mogło potoczyć się zupełnie inaczej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maqmba21
+6 / 30

Wstyd mi, że jestem człowiekiem. Zwierze nie zrobi czegoś takiego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+1 / 29

Fakt, nie zrobi, bo nie żyje w żadnym systemie społecznym i nie musi kierować się żadnymi zasadami, pomijając brak możliwości abstrakcyjnego rozumowania, a zatem i oszukiwania. I ja się zaczynam wstydzić, że jestem człowiekiem, czytając takie kretynizmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maqmba21
+2 / 16

K4mil wolę taki abstrakcyjny kretynizm, niż wielki wspaniały system społeczny pełny tyranów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+7 / 19

Skoro wolisz żyć we własnym świecie to nie dziw się, ani nie szokuj tym, że rzeczywisty odrobinę się od niego różni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marrrylin
+1 / 13

@K4mil Mylisz się, zwierzęta stadne żyją czasem w bardzo skomplikowanych strukturach hierarchicznych (surykatki, lwy, wilki). Zasady w takich grupach są i każdy osobnik musi trzymać się tych zasad. Przykładowo kolejność jedzenia, prawo do kopulowania itd. Każdy osobnik jest zobowiązany wypełniać także swoje obowiązki (np. karmienie, polowanie), bo inaczej zostanie wygoniony ze stada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+6 / 18

Jeżeli nie dostrzegasz różnicy pomiędzy społeczeństwem, a stadem, człowiekiem, a zwierzęciem oraz
regułami i tym na jakiej zasadzie obowiązują w obu tych strukturach, to pozostaje mi po prostu szczerze
pogratulować. Pomijam już fakt, że matka również zostanie najprawdopodobniej ukarana, za nieumyślne spowodowanie śmierci i zapewne wprowadzanie organów ścigania w błąd etc. Nie rozumiem więc intencji powyższej uwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 2:00

avatar marrrylin
0 / 10

Wiem, że zwierzę to nie człowiek i są to zupełnie odmienne rodzaje funkcjonowania. Ale Ty zanegowałeś zupełnie fakt, że zwierzęta nie muszą kierować się żadnymi zasadami! Muszą, bo nie zdobędą pokarmu, nie najedzą się i nie spłodzą potomstwa! Tak samo jakiś system społeczny wśród zwierząt istnieje. Jedno osobnik ma więcej od praw od innego, ma prawo więcej zjeść itd. Nigdzie nie napisałam, że zwierzęta żyją tak samo jak ludzie więc nie gadaj głupstw!!! Stwierdziłam tylko, że zwierzęta wykazują złożone życie społeczne (czyli w grupie!!!). Jakbyś poobserowował życie stadnych zwierząt, albo chociaż głupi program w telewizji o tym to byś wiedział o czym mówię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
-3 / 11

Ale... tu mowa jest o porównaniu zachowania zwierzęcia to zachowania tej matki, co jest kompletnym nieporozumieniem. W tym kontekście prezentowałem wszystkie swoje uwagi i tyle. Faktycznie z mojej wypowiedzi, jeśli ktoś się postarał, mógł wywnioskować, że twierdzę iż zwierzęta nie tworzą żadnych zhierarchizowanych struktur, ale, zacytuję: "bo nie żyje w żadnym systemie społecznym i nie musi kierować się żadnymi zasadami" - to odnosiło się do specyficznego dla ludzi porządku organizacji. Z tym, że nadal nie ma to żadnego znaczenia w omawianej sprawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar netja
+9 / 9

człowiek to też zwierzę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar busiu
+6 / 10

Tak jakbyśmy się bardzo od tych zwierząt różnili- w ostatecznym rozrachunku i tak chodzi o seks, o najlepszego partnera, o najlepsze zasoby, o najwyższą pozycję w grupie. A potem i tak wszyscy do piachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-1 / 1

@maqumba21: Nie wprowadza w błąd policji? :P Patrząc obiektywnie, to jedyną winą tej matki było wprowadzanie w błąc policji, bo dziecka przecież nie zabiła, tylko zginęło w nieszczęśliwym wypadku. Tak w ogóle, to mam wrażenie, że główną przyczyną tego, co się stało, są absurdy prawne w naszym kraju. Normalna byłaby sytuacja, że od razu po takim wypadku matka dzwoni na pogotowie, bo jest jeszcze szansa by to dziecko mogło przeżyć. Niestety w naszym kraju możliwe by było, że ją próbowaliby wrobić w spowodowanie śmierci dziecka, mimo że jedynym jej "przewinienem" (jeśli opisana sytuacja jest prawdziwa) jest to że w jej mieszkaniu funkcjonują prawa fizyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
+18 / 32

od początku wiedziałam że z tą matką jest coś nie tak..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GetOut
+12 / 14

Chyba to wszyscy wiedzieli oprócz tych którzy prowadzili tą sprawę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goranbregovic
+8 / 10

nie wiem czy to nie jest jakaś bujda, ale sytuacja jak z filmu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GetOut
-1 / 3

Może ta wariatka za dużo Kryminalnych zagadek się naoglądała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chrzanisko
+7 / 15

Ja jestem w szoku... Sam nie mam dziecka wiec nie powinienem sie wypowiadac na temat ich wyochwywania, zwlaszcza polrocznego gdyz nie mam o tym na razie zielonego pojecia , jednak poprostu nie moge uwierzyc jak ta kobieta moglbyc tak durna. To ze byla w szoku to jej wcale nie usprawiedliwia, a co jesli (mimo ze nie przytomne) to dziecko jeszcze zylo jak doszla do wniosku ze zostawi je od tak?! Aby zrzucic z siebie wszelka odpowiedzialnosc?! Chyba bycie rodzicem polega na odpowiedzialnosci za swoje dziecko. Powinna poniesc za to kare i zyc z tym do konca zycia. Moze nie tyle wiezienie bo CHYBA to nie bylo zabujstwo ale powinni na czas n ieokreslony zamknac ja w psyhiatryku. To nie jest normalna osoba. Szkoda mi tylko ojca tego dziecka, stracil jednoczesnie corke i wlasna zona zrobila go w ch*ja na oczach calego kraju. Sam nawet nie wiem jakbym postapil na jego miejscu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samolot89
-4 / 6

wielkie mi jasnowidztwo... uwaga przepowiadam upadek polskiej gospodarki w 2013 r. i zamchy"terrorystyczne"(oczywiscie sfabrykowane" podczas IO w Londynie w tym roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uszol92
+17 / 29

Włączcie myślenie i powiążcie sprawę ACTA i tego porwania. Przez Polskę zaczęła przetaczać się fala prostestów, ludzie tym żyli i zaczęli wyrażać swoje poglądy na temat rządu, aż tu nagle sprawa nadmuchana przez media, aby odwrócić nasza uwagę od tego, że stajemy się niewolnikami, bo jak inaczej nazwać ACTA! Jestem pewien, że każdego miesiąca porywane jest kilkanościoro dzieci, a nie ma takiego szumu, pamietacie jakies osatnie glosne porwanie? Chyba nie bardzo, wszystko się tu łączy, ludzie juz zapominają o ACTA i nieudolnosci rządu. Zauważcie tu rozbiezność we wszystkim. Lekarze stwierdzili ze matka była uderzona tepym narzedziem, chwila, jak to mozliwe skoro nie bylo zadnego porwania? Przeciez sama nie przywalila sobie w tył glowy zadnym narzedziem, a moze pomogla jej matka ktora o niczym nie wiedziala? Czyli kto tu klamie, kobieta, czy lekarze sfalszowali ekspertyzy? Ludzie wlaczcie myslenie, zobaczcie jak nami manipulują "niezalezne media" i rząd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uszol92
+7 / 7

A w mediach pewnie nic nie będzie o tej manifestacji, albo powiedzą że bylo 100 osob.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fonekxx
-3 / 13

Ech najgorsze jest to, że i tak dostanie może z maksymalnie 10 lat więzienia za wielki szok i
niepoczytalność w momencie dokonania tego czynu czy coś takiego polskie prawo jest wiadomo jakie im
większy bandyta tym mniejsza kara a im większą sprawiedliwość sam wymierzysz tym większym bandytą w
polskim wymiarze się stajesz. Bandyta jest lepiej chroniony od tego, którego napada więc coś jest nie tak
z polskim prawem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 3:45

avatar pencyla
+5 / 9

a twoim zdaniem zasługuje na co? na dożywocie może? nie przesadzacie z tym "większym bandytą"? a co z dziećmi w beczkach? porównaj sobie... Kobieta i tak już sobie życie przechlapała i wątpię, że kiedykolwiek spokojnie zaśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 3:30

F Fonekxx
+1 / 5

To może powinna być puszczona wolno, zrobić kolejne dziecko a nóż widelec nie wiadomo czy znowu coś takiego by się nie stało, kto wie może ona miała wcześniej zaburzenia psychiczne itd. a będzie miała znowu dzieci i znowu może być taka tragedia. Nie mam zamiaru silić się na złośliwości, ale jakieś konsekwencje swoich czynów musi ponieść, rozumiem że już poniosła ogromne, ale cóż nie wiadomo czy nie jest chora, jeśli jest dostanie łagodniejszą karę, zaś potem będzie mogła mieć kolejne dziecko. Poza tym dzieci w beczkach ile było takich spraw no może z 5 na skalę krajową a takie przypadki trafiają się co jakiś czas. Życie przechlapała sobie, ale to jej życie i jej wybory nikt za nią nie urodził ani nie opiekował się dzieckiem. Żal mi jej (w sensie ludzkim nie internetowym), ale czasu się nie cofnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pencyla
+3 / 5

Tak jakieś tak, zgadzam się. Przede wszystkim to leczenie, myślę, ale to już pozostawiam mądrzejszym.
Tylko przegiąłeś na początku z tym oburzeniem, że i tak maksymalnie 10 lat dostanie. 10 lat to chyba trochę nieadekwatna kara (a ty sugerowałeś, że to mało), zwłaszcza że prawdopodobnie umyślnie krzywdy dziecku nie zrobiła. Z beczkami chodziło
mi o porównanie i zauważenie kto tu tak naprawdę zasługuje na miano "bandyty". A tak poza tym to nie
słyszałam o podobnym przypadku, że nie umyślnie spowodowała śmierć i wymyśliła jakąś historię,
więcej razy bardziej brutalne rzeczy, ale to nieistotne teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 4:32

avatar pencyla
+5 / 5

Nie wiedziałam jak interpretować twój komentarz, zjechałam w dół przeczytałam następny i jestem w szoku, że ktokolwiek może myśleć w taki sposób, ale odpowiem Ci na pytanie kto ucierpiał : ojciec, dziadkowie i inna rodzina, przyjaciele rodziny itd... chyba oczywiste (osobiście dodałabym matkę, ale skoro tak bardzo chcesz ją wykluczyć). Twoje zdanie, że ktoś ma prawo zabić własne dziecko bo nikt się do niego nie przywiązał pozostawię bez komentarza, bo mówi to samo za siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 16:39

avatar SanderPander
+1 / 1

Dokładnie Pencyla, ja również nie wiedziałam na początku jak interpretować jej słowa, ale przeczytałam jej kolejne komentarze i chyba wszystko jasne?
To straszne, że tacy ludzie jak Drakulka żyją wśród nas. Głupota zbuntowanego szczyla albo problemy z psychiką, bo normalne to to nie jest.
Oprócz bliskich Magdy, nie zapominajmy o niej. Przecież to było 6-miesięcznet dziecko, zaczynało poznawać świat, całe życie przed nim. Mnie osobiście to najbardziej boli. Gdzieś tam w głębi duszy mam jeszcze resztki nadziei, że matka znowu kłamie i dziecko może żyje, ale rozum niestety podpowiada mi coś innego. Straszne to wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lech0088
+3 / 3

nawet w telewizji ojciec nie był tym jakoś przejęty bo mówił 'że nie ma siły na to'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
+3 / 7

Ojciec mógł być po prostu w szoku, albo po tabletkach. Wiele takich przypadków znajdziesz na pogrzebach, gdy np. mąż zmarłej żony zamiast płakać będzie się śmiał, albo biegał po całym kościele podczas mszy. Tabletki uspokajające mają różny wpływ na człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stachu80
0 / 0

znam ojca który stracił jedyne dziecko. a ten wygląda jak by mu pies zdechł. nawet jak by brał środki uspokajające

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
-1 / 1

stachu80 a ja widziałam faceta, którego żona zginęła w tragicznym wypadku samochodowym. Nawet nie drgnął na pogrzebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lech0088
0 / 0

definitywnie spalił jana ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Glimpse
+69 / 73

wiecie co? wydaje mi się, że to nie z powodu jej śmierci sprawa tak szybko nie ucichnie i nie to jest tu
sednem. ważniejsze w tym jest to jakiego rozgłosu dostała akurat ta sprawa. jaki trzeba mieć tupet, by
wciągnąć w to wszystko połowę narodu, postawić na nogi rzesze policjantów i wszystkie media licząc nie
wiem na co. matka z całą pewnością straciła rozum, choć to w pewnym sensie wytłumaczalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 1:54

J jnejwrjgeg
-2 / 4

Nawet nie wiem jak to skomentowac .. Aż mi śliny zabrakło.
Świat poprostu schodzi na psy ciągnąc za soba coraz wiecej społeczeństwa .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ennis
0 / 0

Nie karmić trolla (w każdym komentarzu pisze tylko o tym).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marrrylin
+1 / 7

Jeśli ciało Madzi nie uległo większemu rozkładowi (co jest możliwe, bo mamy dość ujemną temperaturę) to sekcja zwłok może dowieść, czy Madzia upadła czy ktoś jej w tym pomógł...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yav
+3 / 3

i po co ten caly cyrk w mediach... teraz wymierzajac kare beda uwzgledniane wszystkie klamstwa tej matki, jakby od razu przyznala sie (chociaz nie wiem czy w tym przypadku mozna to tak nazwac) albo chociaz nie zatajala tej calej sytuacji to na pewno lepiej by sie dla niej skonczylo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
-5 / 19

A niektórzy nadal będą popierać aborcję. Hipokryci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fonekxx
-4 / 10

Zasadniczo mógłbym się zgadzać z takimi poglądami na temat aborcji. Biorąc jednak pod uwagę to, że mogą być różne okoliczności poczęcia dziecka, które mogą usprawiedliwić aborcję. Gdy dziecko jest poczęte z gwałtu matka nie zawsze będzie je darzyła taką miłością jaką darzyła by dziecko poczęte z mężczyzną, z którym chciała by się wiązać. Aborcja powinna być dopuszczalna, ale tylko w zaostrzonych warunkach typu wyżej wymienione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+4 / 14

Drakulka: i ma tym właśnie polega cała wasza hipokryzja. Szokuje was śmierć niemowlaka, ale zabójstwo
dziecka jeszce młodszego traktujecie jako coś normalnego. Co z tego, że jedyna różnica między
nimi jest
taka, że urodzone niemowlę jest nieco większe? Już w momencie zapłodnienia powstaje kod
genetyczny,
który decyduje w 100% o wyglądzie człowieka i jak człowiek będzie rozwijał się rozwijał
fizycznie
przez całe życie, oraz w 50% o jego charakterze i cechach osobowości "nie ma uczuć" powiadasz?
Zapewniam
cię, że noworodki także "nie mają uczuć" w przyjętym tego słowa znaczeniu. Czy to znaczy, że
na
kilkumiesięcznym dziecku można dokonać aborcji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 11:29

avatar Cthulhu1
-1 / 11

Aborcja to prywatna sprawa każdej kobiety, nie powinno być żadnych ograniczeń. Ale co kwestia tego że ty jesteś przeciwko, ja za ma tu do rzeczy??? Pomyliłeś demoty albo wytrzeźwiej i jeszcze raz na spokojnie poczytaj demota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+1 / 1

@Cthulhu1 Może i jest prywatną sprawą, ale jedno budzi mój niepokój... otóż gdyby była legalna, głupie nastolatki mogły by potraktować aborcję jako ostatni środek antykoncepcyjny. Dla mnie to i tak aborcja pozostanie zawsze morderstwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szyderca89
+2 / 4

Demotywacja fakt faktem jest, ale demot już wstawiony! Ehh ludzie ludzie jak wy pragniecie rozgłosu. Na pohybel wszystkim którzy zaczną wstawiać demoty z tą historią, gnijcie w piekle zamiast zbijać kciuki w dół/górę kosztem cudzego cierpienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
+1 / 1

Może nie zaraz na pohybel czy do piekła - ludzie zawsze będą opisywać takie sytuacje, bo są istotami społecznymi, a w naszych czasach internet jest najszybszy w przekazywamiu informacji. Chociaż z jednym muszę przyznać Ci rację - wstawianie takich demotów dla pozytywnych ocen to już niemal chore zjawisko. Aha, DakkarFezboul - niżej podpisany też tak myślał, tak jak wielu innych ludzi. Jakby każdy kto tak myślał miał zostać jasnowidzem, to moglibyśmy używać ich zamiast organów ścigania, a i tak 80% tych jasnowidzów byłaby bezrobotna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pitogotoja
+3 / 3

Sorry, ale jestem świeżo po wiadomościach, i zwłok jeszcze nie ma :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrisMoszfajka
+14 / 18

Nie ma ciała jednak. Sprawa śmierdzi coraz bardziej. Może rację mają Ci, którzy widzą w tym wielką medialną manipulację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar predatorka
+2 / 2

Nie ma jak nagłośnianie spraw bez dowodów. Media mówią to, co wywołuje największą sensację. Jak będzie po wszystkim, to wtedy ewentualnie można umieszczać tego typu demoty. Chyba internauci zapominają, że mimo wszystko jest to wielka tragedia dla rodziny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F faza10
+2 / 6

Przecież nie znaleźli żadnego ciała na razie, co siejesz zamęt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 30051980
+9 / 15

Nie ma ciała nie ma zabójstwa,w miejscu wskazanym była kurtka żadne śpioszki i żaden smród,jak powiedział Rutkowski w nocnych na zywo info tvn 24,zresztą jak coś może śmierdzieć po 9 dniach w takich temperaturach ludzie kurde pomyślcie czasem a nie dawajcie się omamić medion,pomyślcie.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lechtacz
+9 / 13

No! Gdyby było trochę cieplej to co innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur123
+4 / 6

Tobie chyba ktoś na głowę coś ciężkiego upuścił...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Metallica00
+4 / 4

Czy Tobie czasem Drakulka, sufit na łeb się nie spadł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+5 / 5

drakulka, czy ja dobrze zrozumiałam jeden z twoich poprzednich komentarzy z tego demota? Bo tym, kolejnym już, tylko mnie upewniłaś.
Twierdzisz, że matka miała prawo zabić dziecko,bo tylko jej mogło na nim zależeć, a skoro najwidoczniej nie, to nikt inny po nim nie zapłacze i w sumie sprawy nie ma?
Wyprowadź mnie z błędu, jeżeli się mylę, ale jeśli rzeczywiście odebrałam twoje słowa właściwie, to sorry, skomentuję to emocjonalnie, ale dla mnie jesteś głupią zdz*rą, która nie zasługuje na życie w społeczeństwie. Jaką świnią trzeba być, żeby pie***lić takie bzdury? Poje**ło cię już całkiem? Ty nie jesteś normalna, lecz się dziewczyno, serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lechtacz
0 / 4

A ja jestem pełen podziwu dla pana jasnowidza. "(...)zdarzyło się coś dziwnego(...) wyjaśnienie sprawy bardzo zaskoczy opinię publiczną". Jak on na to wpadł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pamela101
-2 / 2

Od początku jak usłyszałam o sprawie to wydawało mi się to dziwne, ta matka miała w sobie coś podejrzanego, ale sądziłam, że może to dlatego, że za dużo się naoglądałam programów na Crime and investigation a tu proszę. Podejrzane było to całe zamieszanie, pierwszy raz chyba tak cały kraj się w to angażował. I to zwróciło moją uwagę, że może chcą odwrócić uwagę od siebie. No ale w takim razie jak wyjaśnić, że niby matka była uderzona w głowę? Głupio ta kobieta zrobiła, teraz będzie pośmiewiskiem całej Polski a tak to by po prostu przyznała i nikt by o niczym nie wiedział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlackLadybird
+10 / 16

taaa, teraz nagle wszyscy mówią "od początku wydawało się to podejrzane". nie bądźcie obłudni.
ja matce wierzyłam, bo byłam przekonana, że szok w jakim została po porwaniu sprawia że się miesza w zeznaniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ennis
+3 / 5

Ja też jej wierzyłam, ale i tak zachowanie matki było dla mnie co najmniej dziwne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muvoson
+2 / 6

Mam synka, wiekiem od Madzi różni się może o tygodnie. Myśl o tym co się stało normalnie kładzie mnie na łopatki. Faktycznie matka zachowała się niewłaściwie, ale kto z nas wie, jakby się zachował w takiej sytuacji, gdy największy w życiu skarb, ukochane dziecko traci nagle życie w wyniku małego błędu.... tragedia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andi0305
+8 / 12

ale wy ludzie jesteście poje*ani, nic tylko wydawać sądy i samosądy, anonimowość w necie robi z debili sędziów. pewnie z was takie aniołki, ze nic tylko po główce głaskać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Native1012
+5 / 7

"Nic mnie tak dawno nie zdemotywowało" - To chyba ostatni czas spędzasz tylko przed ekranem komputera...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E exa17
+2 / 2

Mozna tez rozmyslac czy Matka nie "zeznala" takiego biegu wydarzen ,bo ma dosc mediow i calej otoczki wokol jej i jej rodziny? Slaby stan psychiczny kobiet. Roznie mozna zinterpretowac zachowanie matki.. Zaczekamy do sekcji zwlok ( A moze ta historia jest nie prawdziwa? ) i pomyslimy . Najgorsze jest to, ze jestem z Sosnowca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pamela101
-2 / 2

Yhy tak, zeznała tak żeby jej media dały spokój? Sama zrobiła to zamieszanie. Żadna matka nie przyznałaby się do zabóstwa dziecka, którego nie dokonała. Szok tu ine ma nic do rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bianca202
+13 / 23

O rany, aż się nie chce czytać tych opinii. Teraz wszyscy "od początku wiedzieli" - no jasne, zatrudnijcie się jako asystenci Jackowskiego. Najlepsze są te argumenty "ja wiedziałem, bo ona mówiła o dziecku w czasie przeszłym" - padam jak to czytam. Jak coś było tydzień temu, wczoraj czy nawet sekundę temu to występuje coś takiego jak czas przeszły. Była dla nich całym światem kiedy z nimi była, a teraz jej nie ma - fizycznie - więc akcentują to, że jej teraz nie ma ale kiedyś była. Ale mniejsza o to - nie rozumiem ludzi, którzy bronią tej kobiety. Przecież umyślnie zrobiła aferę w mediach, przepraszam ale to było zrobione w pełni świadomości i z premedytacją. Jeszcze się okaże, że ktoś to dziecko znalazł i odnajdzie się całe i zdrowe. Patrząc stereotypowo dziewczyna była młoda, może nie gotowa na dziecko, mogła się zdenerwować i nie umyślnie skrzywdziła dziecko. Ale to tylko stereotyp a każdy przypadek jest przecież indywidualny. Nawet jeśli było tak jak w przypadku tego stereotypu to ile kobiet w takiej sytuacji zrobiłoby aferę w mediach, zatrudniłoby Rutkowskiego, organizowałoby konferencje i wołało do wymyślonego porywacza - oddaj nam dziecko? Chyba niewiele. I za tą premedytację ta kobieta zasługuje na surową karę. Ale to tylko moje zdanie. I tak, jestem za aborcją. Gdybym była owocem gwałtu lub z innych powodów moja mama nie mogłaby mnie wychować nie miałabym jej za złe, że mnie wyskrobała. Do przeciwników aborcji - a jak Wy, tacy wspaniali i prawi obywatele traktujecie np. ludzi z zespołem Downa? Kto śmiał się z Maćka z Klanu? No? A jakbyście sobie drogie Panie poradziły gdybyście miały wychowywać dziecko gwałciciela? A jakby się Wam żyło np. bez rąk albo bez nóg? W niektórych przypadkach lepiej się nie urodzić niż żyć w tak niesprawiedliwym społeczeństwie. Możecie mnie zlinczować za podawane przeze mnie przykłady. Przyzwyczaiłam się, że żyje w świecie pełnym hipokryzji ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psiutkaxd
+3 / 3

W pełni się z Tobą zgadzam, oczywiście dopóki nie odnajdą ciała nie możemy mówić o jej winie, ale ona jest bardzo młoda mogła być po prostu nie gotowa dziecko. Trudno żeby dziewczyna po liceum stojąca przed przyszłością, mająca perspektywy była gotowa na dziecko. Sama jestem w jej wieku i nie wyobrażam sobie żeby spadła na mnie taka odpowiedzialność i z dnia na dzień całe moje życie się zmieniło. Cały tydzień denerwowałam się to sprawą, bo niby jak można uprowadzić dziecko podczas spaceru z wózka, przy którym cięgle jesteśmy. Przerażał mnie fakt bezradności. A tu proszę może się okazać że wcale tak nie było. Polska to dziwny kraj, czasami wydaje mi się,że lubimy jak innym dzieje się krzywda lub okazują się gorsi od nas byśmy mogli czuć się lepiej. Ale to jest tragedia. Jakby nie patreć ona jest matką i w ten czy inny sposób straciła dziecko. Jestem w szoku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
+3 / 3

Ale... czemu była pobita? To nie wszystko takie proste. A ciała dalej nie ma...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matigaga77
-3 / 3

Ejj ale wy wszyscy mądrzy jesteście ! Włączcie sobie TV to siędowiecie prawdy to Rudkowski powiedział że znaleźliciało ! a naprawde to to były ubrania a ciało jeszcze nie zostało znalezione i matka ma dopiero wskazać gdzie jest ciało !! ŻAL MI WAS !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
+3 / 3

Każdy to wie. Ale najpierw w mediach podano o ciele. Może część nie uaktualniła swojej wiedzy w tym temacie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Emol01
-4 / 6

No Co Za Beszczelność?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
+8 / 18

Nie chcę umniejszać wartości tej dziewczynki, ale cholera! Codziennie na świecie, również w Polsce, giną ludzie! W tym dzieci także! Dlaczego każdego przypadku się tak nie nagłaśnia, jak tego konkretnego?! Cała Polska żyje tą sprawą, media nagłaśniają, rzesze policjantów i detektywów pracują w pocie czoła, a szaraczki czekają latami, żeby łaskawie pan policjant ruszył du*sko! W czym to dziecko jest lepsze od innych zaginionych?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baalsmith
+5 / 7

dokładnie, tak samo jest np. z katastrofami np. kopalnie węgla, jak zginą 2-3 osoby, nic się takiego nie stało, żadnych odszkodowań od państwa, nic. A jak zginie 20+ to już miesiąc w mediach, wypłaty od państwa + jacyś sponsorzy itp. Teraz nic tylko modlić się, żeby jak zginąć to tylko w jakiejś katastrofie, bo przynajmniej rodzina dostanie pomoc, a tak zostanie z niczym !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kubamadzisurodziny
+1 / 1

coś z tym jest nie tak bo`dziś wieczorem odnaleziono zwłoki` to dlaczego od rana na tvp szukają policjanci zwłok jak je znaleźli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrisMoszfajka
0 / 4

Koło północy i przez kilka godzin PODAWANO TAKĄ INFORMACJĘ jako oficjalną. Wiedzą to ci, co wcześnie wstają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toniemyeh
+1 / 3

dla mnie ta kobieta ma nierówno pod sufitem... po cholerę robiła ten cały szum w okół swojej osoby?! 2 tygodnie nas zwodziła... nie mogła od razu prawdy powiedzieć? ile kasy poszło na tą całą akcje... my jako społeczeństwo chcemy znać prawdę, przecież ile ludzi włączyło się w poszukiwanie tej dziewczynki... paranoja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KateAngel
+1 / 1

Przecież nadal szukają ciała dziewczynki, nie jest to wersja nigdzie potwierdzona i ja nie uwierze w nią
dopóki nie znajdzie się mała. W szoku włączają się różne mechanizmy ochronne. A te zeznania
Rutkowskiego są jakieś wymuszone...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 13:57

T toniemyeh
0 / 0

poza tym jak policja przeszukiwała teren, skoro nie znaleźli zwłok, które rzekomo ta kobieta ukryła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toniemyeh
-1 / 5

wszystko znów jest zatajone, tak jak ze Smoleńskiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gebugebu
+4 / 4

I tak moje drogie kotki powstają plotki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyanopsittaspixii
0 / 4

Naprawdę ciekawa jestem co się stało tak naprawdę z tym biednym dzieckiem... Gdyż nie znaleziono ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 10:44

avatar Wymyslony
-1 / 1

Na co brakuje komentarza? Sprawa się zakończyła? Nie wiemy o czymś?

Postępowanie jak i śledztwo trwają, a tu już wszyscy wyroki wydali. Co za pojeeeebane społeczeństwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S smerfetka9125
-1 / 3

Ludzie to są tylko spekulacje... Jeżeli nie znajdą ciała i nie udowodnią matce winy nie może zostać oskarżona.. poza tym oglądaliście w jakim jest stanie? Może 2 wersja została zmyślona? Pomyślcie najpierw, później oceniajcie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+2 / 2

smerfetka, skąd masz takie informacje?
Bo z kolei ja dzisiaj słyszałam wypowiedź prawnika, który stwierdził, że możliwe jest przedstawienie zarzutów, nawet jeżeli ciała nie odnajdą. Wiadomo, muszą mieć jakieś dowody, ale nie zawsze jest możliwość dotarcia do ciała, z różnych przyczyn może już go nie być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar martabor86
+2 / 4

Przecież na obecną chwilę NIE ZNALEZIONO CIAŁKA DZIECKA więc co to ma być za demot? Mam nadzieję, że mała jednak żyje, gdzieś na Zachodzie albo obojętnie gdzie, najważniejsze, że z daleka od takiej mamusi. W sumie nie ma co się dziwić, jej "rodzice" nie wyglądają na zbytnio rozgarniętych, a że policja jest jeszcze głupsza to tylko dowodzi jak ten kraj i społeczeństwo się stacza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maronka
+1 / 3

Ale przecież Rutkowski wcale nie znalazł ciała dziecka!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sandrabf1990
0 / 10

Nie żyje, to nie żyje - na cholerę wałkować temat, to jej życia nie zwróci. Poza tym codziennie umierają dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar queenie777
+4 / 6

1) Nie ma ciała więc nie wiadomo, ale ja od początku wiedziałam, że coś jest nie tak i jak czytam komentarze nie tylko na demotach to widzę, że nie tylko ja. I ta wersja póki co najabardziej mnie ze wszystkich przekonuje choć chciałabym by to dziecko żyło. I powiem szczerze, że aż głupio mi było, że oskarżam tych rodziców w duchu, ale nie rozumiałam dlaczego zrozpaczona Matka nie chce ujawnić swojego wizerunku, dlaczego mówi o swojej Kochanej córeczce per Magdalena albo w czasie przeszłym. Nie trzeba być Rutkowskim żeby mieć takie odczucia. Nie trzeba być też matką żeby mieć przeczucie, że z jej reakcjami coś nie tak jest...I jakoś mnie nie przekonywali psychologowie mówiący o różnych postawach wobec tragedii...
2) Ja Jej teraz już w ogóle nie wierzę. I nie chodzi o to, że chcę kogoś pochopnie oceniać, ale jak to się mówi: raz nadszarpnięte zaufanie nigdy nie będzie w pełni odzyskane. W tej chwili cokolwiek Ona nie powie, uwierzę dopiero kiedy będą dowody.
3) Psychologia psychologią, ale jeśli zwierzęta mają instynkt to ja się pytam co się dzieje z ludźmi? Kobieta, matka, której dziecko upada, knuje intrygę i wywozi je do jakiegoś lasu? No nikt mi nie powie, że to normalna reakcja...Kurcze wydaje mi się, że matka kochająca swoje dziecko nie wezwie w pierwszych sekundach po upadku pogotowia... Także ta wersja również mnie nie przekonuje...Tam musiało się stać coś innego.
4) Mimo wszystko żal mi Ich wszystkich, zwłaszcza tych, którzy tak się zaangażowali, a nie mieli pojęcia co się dzieje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zloty01
-1 / 7

No tak.. onet. Podobnie jak Rutkowski i ten śmieszny jasnowidz szukają afery i mediów. Jak na razie nic nie jest jasne. Ciała dziecka nie ma, a kocyk, który tam znaleziono, oazał się za duży. Mi to wygląda na to, że matka tego dziecka ma już po prostu dość całego tego szumu medialnego wokół niej i powiedziała tak, żeby się po prostu od niej odczepili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+1 / 1

Jaki kocyk? Mówisz o zawiniątku pod drzewem? Z tego co ja słyszałam, to była sportowa kurtka, rzeczywiście większa niż kurtka 6- miesięcznego dziecka, ale nie kocyk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zloty01
-2 / 2

Mój błąd przesłyszałem się. Kurtka to była faktycznie. co wcale nie zmienia tego co napisałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oscik88
+3 / 3

Ale p*********. Nie znaleziono żadnego ciała, żadna informacja nie jest potwierdzona, nawet policja wstrzymuje się od oceny. Sprawdzanych jest wiele wątków, bo ten z upadkiem dziecka jest akurat jednym z najmniej realnych. Wypowiadali się psychologowie, pediatrzy i mocno wątpią, aby możliwa była taka wersja zdarzeń - chociażby dlatego, że dziecko w tym wieku ma taką budowę i odruchy, że mało możliwa jest śmierć przy upadku z 1m - podkreślam, że opinia lekarzy, więc z góry można darować sobie komentarze wielkich znawców. Jedyną rzeczą znalezioną nad Przemszą to jakaś kurtka, w dodatku o większym rozmiarze niż dziecko. Ale oczywiście media i internauci już wszystko wiedzą. Może idźcie pomóc policji, bo im gorzej idzie niż Wam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
+3 / 3

Detektyw Rutkowski wczoraj: mamy pewnośc że znaleziono dziecko, czuliśmy smród ciała.

A dziś się okazuje że to sama kurtka była a nie ciało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gebugebu
+1 / 1

Nie bez powodu Rutkowskiego nazywa się cwanym krętaczem, a w np. Austrii i Słowacji był scigany...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
+2 / 2

Raczej chodzi o to, że chciał pokazać, że On i jego agencja są lepsi od policji, że znależli ciało, a gdy okazało się że to nie ciało a sama kurtka, wyszedł w telewizji na palanta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SlodkaZlosnica27
0 / 2

A mnie ciekawi jak sobie sama zadala cios w glowe.przecie byly wypowiedzi lekarzy pogotowia ze miala dosc duzy uraz glowy..wiec o co chodzi????????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
0 / 0

Właśnie nie miała poważnego urazu głowy. Ślady po uderzeniu lekarz potwierdził, ale nie było to jakieś poważne. Mogła sama to zrobić, mógł jej ktoś pomóc, to nie jest niemożliwe, ale nie ma co gdybać, lepiej poczekać aż sprawa się wyjaśni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrawdziwySamuraj
+7 / 9

Prawda będzie straszniejsza, niż to co teraz majaczy matka. Prawdziwy rodzic próbowałby ratować dziecko, a nie poleciał od razu do lasu zakopać zwłoki! Sama stwierdziła zgon!? "Ojj dziecko się zepsuło, to trza wyciepać do hasioka"... PRAWDA o tym zdarzeniu, to dopiero wyjdzie na jaw, co się z tym nieszczęsnym dzieckiem stało NA PRAWDĘ, dopiero się dowiemy (albo i nie)!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CentaureaCyanus
0 / 2

Żal mi jej matki. Ja nie potrafiłabym żyć ze świadomością, że przyczyniłam się do śmierci własnego dziecka, nieważne czy specjalnie, czy przez przypadek. Była w szoku, nie myślała wtedy o tym, że sprawa nabierze takiego rozgłosu... Współczuję jej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klaudia192
+2 / 2

Ciała jeszcze nie znaleziono. Tylko kurtkę czy zawiniątko ale bez ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klaaudusiaa
+2 / 2

Nie piszcie takich glupot . jeszcze nie znaleziono ciala a to co ta matka mowi to moze tylko nastepna zmyslona wersja ... jaka matka zakopuje zwloki swojego dziecka .. rozumiem byla w szoku ale w takiej sytuacjii chyba dzwoni sie na pogotowie , policje itd. ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NigraSpe
+3 / 3

nie ma jeszcze ciała, a wersja matki może być spowodowana szokiem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Beniak
+6 / 8

LUDZIE. NIE WIADOMO, CZY TO PRAWDA. MATKA RÓWNIE DOBRZE MOGŁA SOBIE TO ZMYŚLIĆ, BO JEST NP. SZANTAŻOWANA. Ale drodzy internauci już wiedzą dokładnie co i jak. Przyznała się. I co z tego? Mało było spraw, że dana osoba się przyznała, tylko dlatego, by kogoś chronić, albo coś takiego? Ale i tak wy jesteście najmądrzejsi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GetOut
+1 / 7

Wiadomo jakie metody działania Ma Rutkowski mógł Jej to wszystko wmówić.
Słaba psychika i się poddała.
Pożyjemy zobaczymy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klaudia192
+1 / 7

Też tak właśnie pomyslałam, że może podsunał jej ten "pomysł".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dorotka87
0 / 0

na filmiku gdzie ona wyznaje prawdę Rutkowskiemu ewidentnie widać że on sugeruje jej że Madzia jej upadła, a ona tylko przytakuje nie mowiac tego wprost, skąd poza tym on mógł wydedukować że jej upadla, az taki błyskotliwy to on nie jest, Sherlock Holmes za dyche, a kto wie czy nie zrobiła jednak tego z premedytacja... mogła powtórzyć potem sugestie Rutkowskiego... podsunął jej kolejne wyjaśnienie ...Ja już w nic jej nie wierze, bo kłamie na każdym kroku... dobra z niej aktorka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jupibarca
+8 / 10

Człowiek człowieka nigdy nie zrozumie, dopóki nie znajdzię się w podobnej sytuacji, tak było jest i będzie. Nie rozumiem dlaczego opinia publiczna ma być zszokowana ? Ludziom się wydaje, że jak przeczytali o czymś w internecie czy gazecie, to świetnie znają całą sprawę i bezpośrednio w niej uczestniczą i mają prawo wydawać sądy, opinie i być zszokowani czy oburzeni. Ale gdyby to spotkało kogoś z Was np Wasza Żona, Siostra, Kuzynka ktokolwiek i powiedziałby, że dziecko Jej wypadło że była w szoku nie wiedziała co zrobić, bała się, ale przecież kochała to dziecko nad życie było dla Niej wszystkim, to wtedy każdy by współczuł i wkurzał się jak opinia publiczna może wydawać tak niesprawiedliwe oceny. Nie wiadomo co się wydarzyło tak naprawdę, nikt z nas nie siedzi w głowie tej kobiety, więc dajcie sobie spokój z ocenianiem drugiego człowieka, jedyne co jest smutne i szokujące to jaki dramat i ból musi się teraz rozgrywać w tej rodzinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F farcoral
0 / 0

A nagrodę dostanie Rutkowski?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atakprzyokazji
+1 / 1

Dobrze jakby dostał. Mówił ze przekaże na cele charytatywne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shroon
-2 / 10

"Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni.Bo takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą" Mt 7, 1-2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IGotYouDancing
0 / 4

To mi przypomina słynną sprawę Madeleine McCann, o której trąbili do teraz. mała zaginęła w wieku 3
lat, w 2007 roku, rodzice zostawili w apartamencie śpiącą trójkę dzieci - Madeleine, i dwójkę
bliźniąt, sami jedli kolację parenaście metrów dalej w restauracji, kiedy wrócili okno było otwarte, nie było dzieciaka. Pamiętacie to? Rodzice wydoili
mnóstwo kasy, minęło pięć lat, a oni dalej sobie żyją jak królowie, bo mają swoją fundację, i dalej
robią szum. Jak dla mnie ta cała Madeleine nie żyje, i to od dawien dawna.

potem ludzie mogą być
wyczuleni na takie "porwania". Nie zdziwiłabym się gdyby teraz było tak, że po porwaniu dziecka od razu
jest się od razu jak zabójca. A Matka Madzi zasługuje na Oscara. ryki i błagania o oddanie dziecka przed
kamerą, i co? ile to trzeba mieć tupetu? no ile ja się pytam? wywiozła w pole pół polski, wszyscy się
przejmowali, nie raz słyszałam od matek z dziećmi że boją sie teraz wychodzić wieczorami z dzieckiem bo
stanie się tak jak z tą Madzią. ciekawe kiedy odnajdą ciało. wtedy będzie wszystko wiadome.
poza tym,
czy tylko ja mam takie dziwne wrażenie że obojgu-zarówno ojcu jak i matce dziewczynki jakoś dziwnie z oczu
patrzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2012 o 13:48

P pamela101
0 / 0

Maddie przypadkiem spadła z dużej wysokości i zakopał ją ojciec - to wersja Jackowskiego i dla mnie jest logiczna. A rozpacz tej kobiety nie jest udawana - po niej widać, że jest w ciężkim stanie. Nie jest dobrą aktorką tylko zrozpaczoną kobietą która się boi. Z tego co słyszałam w tv miała depresję, i nieświadomie, w napadzie wściekłości mogła coś zrobić dziecku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M martat007
+1 / 1

To wszystko jest chore! Cały kraj jest wstrząśnięty zaginięciem Madzi. Co? jak? dlaczego została uprowadzona? Matka jest naprawde świtną aktorką zeby to wszystko tak rozegrać. upozorować wypadek, podać rysopis mężczyzny który rzekomo wykradł madzie z wózka. A najlepsze było to jak ta Matka wypowiadała sie o tym dziecku niby do porywaczy" jeśli mnie słyszycie oddajcie mi moje dziecko... nie wieci co teraz czuję itd.SZOK! gdy dziś zobaczyłam to wszystko w TV brakowało mi słów. Pada pytanie po co ona tak zrobiła? TYle ludzi pomagało w poszukiwaniach, każdy był przejęty a tu taka"akcja". Moim zdaniem ta cała matka madzi powinna dostać surowy wymiar kary...Boze... Brak mi słow poprostu ;((((

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pablo1919
0 / 4

Już jak pokazywali niedzielną konferencję z jej udziałem to wiedziałem że coś tu śmierdzi. Śmiać mi się chciało bo jakoś sztucznie to wyglądało. Taka szopka że żal. Brawo dla Rutkowskiego polskiego Columbo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blazej19
-1 / 1

Przecież jeszcze nie znaleźli ciała Madzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I IlonaaNB
+3 / 9

Ludzie przejrzejcie na oczy! Codziennie giną dzieci lub zostają mordowane. Dlaczego akurat ten przypadek został nagłośniony? Osobiście uważam, że po to aby odciągnąć nas od wzrostu cen, kryzysu, strajków i protestów, które ostatnio są bardzo popularne. Ani się nie obejrzymy a nie będziemy mieli ani wolności ani środków do życia.
Tak to już jest, że ludzie w większości przypadków karmią się sensacją i mam nadzieję, że nie zostanie to wykorzystane.
A małej Magdy bardzo mi szkoda. To wielka tragedia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F freezeduck666
-4 / 6

pytanie jest jedno ?? Co Was i mnie to ku r wa obchodzi to i cała sprawa ?? Pier dolą w koło o tym zamiast sie czyms sensownym zając np zeby tusk a wyje bac z kaczogrodu i acta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IGotYouDancing
+1 / 3

to nie jest zabawne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krzysztof
-4 / 4

Jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrykdg
0 / 2

Zajebiste!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blaksztajnwej
+1 / 1

Czekam aż zostanie odnalezione ciało dziecka. Bez tego, przyjmowanie jakiejkolwiek wersji wydarzeń za pewnik jest błędem. Przyznanie się matki do winy jest bardzo atrakcyjne medialnie i wydaje się zamykać sprawę ale POKORA to jest to czego uczą nas kryminalne przypadki z przeszłości. Póki nie ma dowodów nie przesądzajmy sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RobsonMAN
+5 / 7

I teraz powinni obciążyc tą "matkę" wszystkimi kosztami operacyjnymi, tj. poszukiwaniami policji, sciagnieciem detektywow i rysownikow itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuakrzys
+2 / 4

Jak zwykle na Onecie same bzdury i kłamstwa. Nawet w takiej sprawie. Proszę, nigdy więcej onetu na demotywatorach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sandrabf1990
0 / 4

Srednio dwa razy w tygodniu dochodzi do zaginięć małych dzieci - ciekawe akurat teraz media rozdmuchały tą sprawę - kto używa mózgu, ten wie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrsAgus
+3 / 3

No ja nie byłabym taka pewna, czy matka upuściła dziecko. W takim przypadku już dawno ciało powinno być odnalezione. Nikt, kto nie przeżył śmierci dziecka, szczególnie tak małego kiedy to matka jest z nim bardzo silnie związana emocjonalnie, nie wie co dzieje się z psychiką matki. Jak mówi Rutkowski, rodzice ojca Madzi od początku podejrzewali, że matka ma związek ze sprawą. Może pod wpływem tak dramatycznych wydarzeń i oskarżeń (przez teściów) o spowodowanie śmierci własnego dziecka, kobieta przyznała się do tego, że jest winna. Przecież ona jest w bardzo ciężkim stanie psychicznym! Może nie do końca zdaje sobie sprawę z tego co robi i co się dzieje wokół niej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czekkkoladka
-1 / 1

nie prawda bo ciało dziewczynki nie zostało odnalezione !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EditionAnd
-1 / 3

Zostało to wymyślone by odwrócić zainteresowanie w sprawie ACTA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
0 / 4

Chyba kpisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blaksztajnwej
0 / 2

To co pisze EditionAnd przeszło mi dziś przez myśl, może to dlatego że jestem w trakcie lektury Mrożka. Pomyślcie (hipotetycznie) co by było gdyby to przypuszczenie okazało się kiedyś prawdą. Musicie przyznać że historia jak z filmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JohnKramer
+1 / 3

Tak czytam, czytam i dochodzą do wniosku, że ma demotach to sami detektywi i eksperci do spraw porwań urzędują. Jeden lepszy od drugiego. Wszyscy wiedzieli, że niby z matką jest coś nie tak, ehe. Po fakcie to każdy jest mądry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Poziomek2
-3 / 3

Dla 'matki' dożywocie z 5 murzynami w celi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Absinthium
0 / 2

w tę wersję też wątpię. Myślę, że każda matka, kiedy wydarzy się coś złego jej dziecku stara się je ratować, a nie myśli, kombinuje jak ochronić siebie. Ponoć jakiś lekarz stwierdził, że mało prawdopodobne, aby doszło do śmierci dziecka po upadku z wysokości metra.
Druga sprawa.. trafiałam na komentarze, że ojciec dziecka jest w jakiejś sekcie. Okazało się, że na profilu na nk.pl ma zdjęcie na cmentarzu z podpisem "likanie...-przy nas wampiry są niczym" Polecam zgooglować.. Mam ogromną nadzieję, że to zdjęcie i podpis to tylko głupi żart, a cała sprawa nie ma nic wspólnego z likanami..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pamela101
0 / 0

Kobieta pewnie zrobiła coś dziecku nieświadomie w napadzie szału, potem bała się przyznać i dlatego tak się zachowywała, w takiej sytuacji człowiek nie myśli logicznie, bała się reakcji ludzi, teściów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasia4281
0 / 0

Nie zdziwie się, jeśli final tej histori okaże się całkiem inny niż teraz sie wydaje..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Damianfre
0 / 2

demot który zawiera błędne informacje na głównej gratki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bodzik002
0 / 0

Mam nadzieję, że matka Madzi poniesie surowe konsekwencje... Rozumiem wypadek, stało się ale jeżeli już dziecko jej wypadło i nieszczęśliwym trafem zmarło dlaczego potraktowała je jak śmieć, mogła małej zapewnić chociaż przyzwoity pochówek a nie... Brak słów, mam nadzieję, że beknie za nieumyślne spowodowanie śmierci, bezczeszczenie zwłok i wprowadzenie organów ścigania w błąd... Jedyne co to żal mi tego maleństwa i jego ojca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damet77
-1 / 1

To się nadaje na komentarz, a nie na demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cjfeelip
0 / 0

wyyyyy KŁAMCYYY !!.......cały czas współczuliście rodzince...a teraz : "przeczuwalismy" , jakbyście wiedzieli , ze sprawa jest niepotrzebnie nagłośniona, to bym miał plusy na na moim ostatnim democie, a tak ŻYLIŚCIE "porwaniem" ciołki...--to do 80 procent społeczności internetowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19krzysiek913
0 / 0

gówno prawda dlatego słabe... dziewczynki nieodnaleziono... ja w to nie wierze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cjfeelip
0 / 0

nie kłamcie ,że wiedzieliscie, bo cały czas żyliscie "porwaniem" , jakbyscie wiedzieli jaka jest prawda to dali byście plusy na mój ostatni demotywator, 80procent społeczeństwa internetowego nie ma rozumu a wiec jest szczęśliwe czyli musi żyć czyimś nieszczęściem ha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cjfeelip
0 / 0

nie kłamcie ,że wiedzieliscie, bo cały czas żyliscie "porwaniem" , jakbyscie wiedzieli jaka jest prawda to dali byście plusy na mój ostatni demotywator, 80procent społeczeństwa internetowego nie ma rozumu a wiec jest szczęśliwe czyli musi żyć czyimś nieszczęściem ha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edyciak2312
0 / 0

Po pierwsze: to nie znaleziono ciała dziewczynki i dopóki go nie znajdą nie ma pewności, że dziecko nie żyje. Takie są fakty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arnicool
-1 / 1

mam nawet czelność twierdzić iż ta cała afera z dzieckiem jest zfingowana przez media którymi włada rząd aby ludzie zmienili temat i nie mysleli o ACTA i krótkie info na temat zaniechania ratyfikacji w tym roku ma pomóc przyśpieszyć ten proces. Podstawieni aktorzy i mnostwo nieścisłości aby zrobić wam zamieszanie w głowach i odwrocic uwagę od tego wydarzenia jakim jest ratyfikacja. Nie nabierajcie sie na to !!
LUDZIE UWAŻAJCIE NA TE RATYFIKACJE.... CHCĄ ABY W CIĄGU TEGO ROKU SPRAWA UCICHŁA A POTEM ZNOWU CICHACZEM BEDA NAD TYM GLOSOWAC !! NIE DAJCIE SIE ZWIESC !!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Blair92
-1 / 1

Moim zdaniem powinniśmy poczekać z "wyrokami" aż do wyjaśnienia tej sprawy... Istnieje przecież takie coś jak domniemanie niewinności i póki matka nie zostanie skazana prawomocnym wyrokiem nie powinniśmy jej osądzać. Mam szczerą nadzieję, że to nie jest prawda, chociaż wiele wskazuję na to, że dziewczynka faktycznie nie żyje... Ale tak jak napisałam na początku, poczekajmy do czasu, aż wszystko będzie pewne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iga204
0 / 0

Zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego policja podała do wiadomości publicznej informację , że matka złożyła wiarygodne zeznania.Sam fakt , że dziecko na spacerze było w samych śpioszkach okryte tylko kocykiem jest wysoce podejrzane. Dziecko powinne być w kombinezonie gdzie opis czapki?? rękawiczek ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H holka
0 / 0

niestety już znaleziono ciało, matka podała prawdziwe miejsce :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
0 / 0

A dlaczego media wciąż trąbią że dziecka jeszcze nie znaleziono :l?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sylwusia510
+1 / 1

Dla mnie w ogóle ta cała sprawa jest dziwna... No bo która matka, która kocha swoje dziecko, nie wezwała by karetki gdyby stało się coś takiego i nie podjęła by się żadnej próby ratowania dziecka?Pewnie teraz wielu się ze mną nie zgodzi ale sądzę,iż to ona zabiła Madzię bo np.płakała tak jak już nie jedna "matka", a tak upozorowała porwanie,policja kiedyś znalazła by ciało małej i wyszło by na to,że to porywacz zabił dziecko.Ja rozumiem,że kobieta mogła być w szoku jeśli rzeczywiście było tak jak mówi,że dziecko jej upadło i nie dawało oznak życia,ale to nie oznaczało,że miała zabrać dziecko i "pochować" jak psa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czekolada143
0 / 0

Łzy napływają mi do oczu jak słyszę te przerażające wieści o śmierci takiego maluszka. Ostateczna wersja naprawdę mnie zszokowała...Już wyklinałam tego co ją ,,porwał", a tu się okazało, że przez nie uwagę matki takie maleństwo teraz nie żyje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mashya
-1 / 5

Pozazdrościć... Widzę przed Wami świetlaną przyszłość, sami śledczy, sędziowie, psychiatrzy i pediatrzy przed monitorami siedzą. Skoro macie tyle do powiedzenia w sprawie, którą od jakiegoś czasu wydzierają sobie z gardeł media i osobnicy pokroju Rutkowskiego - to co robicie na demotach? Rozejrzyjcie się - może sąsiad zza ściany katuje swoje dziecko, może gość z naprzeciwka znęca się nad żoną. Najpierw bądźcie bohaterami na własnym podwórku, a potem dopiero zgrywajcie detektywów w Sieci... Stała się tragedia, prawdopodobnie zginęło dziecko, matka może ma z tym coś wspólnego - ale póki co, znajduje się w strasznym stanie psychicznym i nic nie jest pewne. Niezależnie od wszystkiego, to kobieta, która straciła dziecko. Jak to się stało, na razie nie wiadomo. Psychika ludzka jest bardzo delikatna, równie dobrze pod presją otoczenia matka mogła sama zacząć się obwiniać i złożyć takie, a nie inne zeznania. NA RAZIE NIC NIE JEST PRZESĄDZONE, więc nie wiem, jakim prawem cała sprawa została tak rozdmuchana... Gdyby w Wasze życie wkroczyła taka tragedia, nie chcielibyście, żeby prywatność Waszą i Waszej rodziny targano po Sieci i mediach, czy żeby osądzali Was ludzie, którzy tak naprawdę Was nie znają i nie rozumieją złożoności sytuacji. Też uważam, że śmierć dziecka jest tragedią, ale cała ta nagonka w mediach, zachowanie Rutkowskiego i niektóre wpisy pod tym demotem są po prostu... niesmaczne. Sąd nie wydał jeszcze wyroku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yougurth
0 / 0

nie oceniaj poki nie masz 100% prawdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klaudia192
0 / 0

Niestety znaleziono ciało małej Magdy ok. kilometra dalej niż wcześniej matka wskazywała. =

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2012 o 1:31

K kapiqazwsx
0 / 0

Prawdy jeszcze nie ma pod napływem rozpaczy mogła palnąć głupotę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czlowiekroman
0 / 0

BOŻE! widzisz i nie grzmisz... co tu się dzieje :( wariuje mi mózg jak czytam o tej małej dziewczynce. Proszę CIEBIE ja nie rób nam tak więcej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hisky
+2 / 2

mnie sie wydaje ze dziewczyna wpadla w depresje poporodowa...zdarza sie czesto u mlodych mam...ostatnio sie troche interesowalam tematem i dowiedzialam sie ze w tym stanie matka jest sklonna nawet skrzywdzic dziecko. Moim zdaniem ono jej z rak nie wypadlo bo od tego od razu by nie zmarlo. Wszystko wskazuje na wlasnie te zaburzenia psychiczne...To powinno uczulic innych na mlode mamy bo one sie zazwyczaj nie przyznaja ze cos jest nie tak. Cala rodzinka sie cieszy, wszyscy skacza wokol dzidzi a te mlode matki sa zdezorietowane i strasznie przygnebione po porodzie a nikogo to nie obchodzi i tylko patrza sie dziewczynie na rece czy sobie radzi, czy dobrze robi...spoleczenstwo powinno zwrocic uwage na ten aspekt maciezynstwa. Okazuje sie ze nie jest tak pieknie i kolorowe!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mashya
+3 / 3

@hisky - może chociaż tyle pożytku wyniknie z tak wielkiego nagłośnienia tej sprawy, że ludzie zastanowią się nad tym, jaka jest czasem kondycja psychiczna młodych matek w ich otoczeniu. Zwłaszcza dzisiaj, kiedy matka najlepiej zaraz po porodzie powinna zasuwać do pracy i zarabiać pieniądze, a przy tym wychowywać dziecko, dbać o cały dom, pięknie wyglądać i być zawsze uśmiechnięta. Nie każda młoda matka umie sprostać takim wymaganiom, a do tego jeszcze czasem musi znosić życie z wiecznie wtrącającymi się teściami i rodzicami, którzy tylko krytykują, zamiast dać wsparcie. Nie mówię, że Katarzyna W. akurat była w takiej sytuacji, bo tego nie wiemy - ale w ogólnym kontekście wiele młodych matek jest w podobnym położeniu. A ludzie są coraz mniej odporni psychicznie w dzisiejszych czasach.

Dzisiaj znaleziono ciało dziecka, to już potwierdzona informacja. Zatem pozostaje czekać na wyniki dalszego śledztwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyMoMo
+1 / 1

Oooo widzę że mamy nowych morderców-obrońców (Mashya)! Jestem bardzo ciekawa Ilu wielce znanych polskich obrońców ujawni się gdy.... Posłuchajcie dziecku z wysokościn1 m może nabić sobie guza a nie dostać obrażeń doprowadzających do zgonu (informacja od pediatry- pozatym może jest tu jakaś matka czy ojciec a nie szczeniak śmiejący się z zabójstwa przez MATKĘ 6 msc. Dziewczynki której wychodził pierwszy ząbek?) Wydaje mi się że zupełnie naturalnym odruchem jest telefon na pogotowie gdy cokolwiek się dzieje. A czy ona była lekarzem sądowym do stwierdzania zgonu?? Moim zdaniem dziecko płakało(uduszone,uderzone,zrzucone z wysokości) nie chciało jeść (uduszenie,uderzenie) czy cokolwiek podobnie prozaicznego z czym młoda 22-letnia gówniara nie mogła sobie poradzić. Zobaczycie wyjdą na jaw zupełnie nowe i tragiczne wyjaśnienia.
Co do tezy ala Kaczyński czy Ziobro mówiącej o ACTA i całej tej sprawie- nie sądzę by rząd pasozytował na tak delikatnym temacie jak MORDERSTWO (tak,tak morderstwo) malutkiego dzidziusia na rzecz jakiegoś durnego papierka cholernie ważnego dla internautów szukających dziury w całym. Wiem że będę minusowana ale prawda boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mashya
-1 / 1

Morderców - obrońców? O czym Ty w ogóle piszesz? Nie bronię matki Madzi, ale też nie uznaję jej z góry za morderczynię ani nie wydaję wyroku, jak niektórzy tutaj. Przypominam, że sprawa nie została jeszcze wyjaśniona, możliwe, że kobieta zabiła swoje dziecko, możliwe, że spanikowała po tym, jak doszło do nieszczęśliwego wypadku - w jednym i w drugim przypadku to tragedia. Jednak sposób, w jaki sprawa została rozdmuchana w mediach i fakt, że niektórzy tak łatwo palą się do osądzania "morderczyni", "wyrodnej matki" itd. jest dla mnie żenujące. LadyMoMo - a czy Ty jesteś psychiatrą, by oceniać, co jest u konkretnej osoby naturalnym odruchem, a co nie? Kiedy mijasz nieprzytomną osobę na ulicy, naturalnym odruchem powinno być udzielenie pierwszej pomocy i zadzwonienie po karetkę, ale większość ludzi przechodzi obok obojętnie. Nie wiem, czy znalazłaś się kiedyś w takiej sytuacji: dziecko ulega wypadkowi, nie daje oznak życia, a Ty jesteś jedyną osobą, która może mu pomóc. Dopóki sama nie doświadczysz czegoś (oczywiście, nie życzę Ci tego), to możesz sobie co najwyżej gdybać, co jest "naturalnym odruchem", a co nie. Ja tam wolę wstrzymać się z "wieszaniem na kimś psów" do czasu, aż będę wiedziała, że mogę to robić bez żadnych wątpliwości i wyrzutów sumienia. Ale niektórzy chyba wolą średniowieczną egzekucję, w której można sobie porzucać w oskarżonego zgniłymi warzywami dla samej radości rzucania i popatrzeć, jak zakładają mu pętlę na szyję. Ech...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dastin84
-1 / 1

Kara śmierci za zabicie dziecka
www.naulice.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yav
0 / 2

ktos tam wyzej pisal o depresji poporodowej ,moze sie myle ale wedlug mnie nawet najwieksza depresja nie wytlumczy zakopania swojego polrocznego (najprawdopodobniej ZYWEGO)dziecka pod sterta gruzu ... anyway ,ta kobieta zycia juz nie ma ,bez wzgledu na to czy ja skaza czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hisky
-1 / 1

W takim razie nie wiesz co to jest depresja poporodowa...moze zajzyj do Wikipedii tam masz odpisane podstawowe objawy tej CHOROBY.( ulatwiam; http://pl.wikipedia.org/wiki/Depresja_poporodowa). Ja rozumiem ze komus kto sie nidy nie spotkal z depresja ciezko zrozumiec na czym ona polega ale to nie moze usprawiedliwiac bagatelizowania jej. Nie mozesz powiedziec ze dziecko bylo zywe, poczekaj na wyniki sekcji...ja sama jestem ciekawa jak sie do sprawy ustosunkuje nasz wymiar sprawiedliwosci...mnie jest ciezko osadzac te kobiete ale staram sie zrozumiec dlaczego tak sie stalo. Mam nadzieje ze jak to juz w zyciu niestety bywa to tragiczne zdarzenie uczuli spoleczenstwo na problem depresjii poporodowej, ktora przeciez nie jest marginalnym przypadkiem a zdarza sie co czwartej kobiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tigerus991
0 / 2

i niech ktoś teraz powie że jest przeciwnikiem kary śmierci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyMoMo
+1 / 3

Depresja poporodowa nigdy nie trwa tak długo po 6 msc. Tworzy się więź- jeśli nie znasz życia i opierasz się na serwisie Wikipedia to gratuluje- dalej: tak zgadzam się kto nigdy się z depresja nie spotkał na żywo nie wie co to jest. czyli rozumiem że depresję traktujesz jako odpowiednie usprawiedliwienie dla matk która zabiła swoje dziecko? Nie wzywając pomocy? Nie, jej matka nie była słaba psychicznie skądś znalazła siłe i determinację by wywieźć ( martwe) dziecko w wózku, pchać bez czapeczki (dziewczynka mogła żyć od takiego upatku) czy rękawiczek, a potem bez żadnych skrupułów zakopać je w lesie wśród gruzu,liści, błota. Jest tu sporo osób bez wyobraźni: pomyślcie jak wyglądało to dziecko. Zakrwawione, brudne, lodowate- tak. Ciekawa jestem czy po takim obrazku byście jej bronili. Madzia nie miała pogrzebu....Pogadamy za parę lat jak wszyscy będziecie dzieciaci,żonaci,mężaci.... to czy to co się stało nie będzie szokujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hisky
-2 / 2

tak sie sklada ze przed kilkoma tygodniami zaczelam sie tematem intensywnie interesowac bo zaraz sama bede mama ,mam 29 l. wiec juz troche znam zycie i spotkalam sie juz z ta choroba... dlatego wiem troche wiecej niz w Wikipedii na ten temat napisano(gdybys chciaz przeczytala co pisze w W. to bys wiedziala ze wlasnie trwa do 6 mies.). Ty najwyrazniej jednak nie wiesz co to jest depresja...stad takie osady. Do argumentow dolacze jeszcze to ze jest cos takiego jak instynkt macierzynski, ktory budzi sie u kazdej matki...wiec jak wytlumaczyc zachowanie takiej, ktora nawyraznie jego instynktu nie czuje...wydaje mi sie ze zaburzeniem psychicznym, czyli depresja poporodowa. Jest nawet teraz na ten temat program tv pt. "chce skrzywdzic swoje dziecko"...na TLC chyba...prosze jeszce raz; tyle okrucienstwa dzieje sie na swiecie a wy demonizujecie te zagubiona dziewczyne...zyczylabym sobie wiecej zrozumienia do ludzkich slabosci a mniej dla dyktatorow i oprawcow, ktorzy codziennie z zimna krwia zabijaja setki takich dzieci a nikt na to nie grzmi. Absolutnie nie bronie tej dziewczyny raczej prosze o rozsadek w ocenie sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mashya
0 / 0

Depresja poporodowa może utrzymywać się bardzo długo, jeśli nie jest leczona, nawet do kilku miesięcy. Miałam znajomą, która przez to przechodziła i musiała długo się leczyć - uwierz, człowiek nie jest wtedy sobą. I nie uważam, aby kobieta, która - hipotetycznie - popełnia zbrodnię w takim stanie psychicznym, mogła być stawiana na równi z kobietą, która zabija swoje dziecko na zimno, w ramach spóźnionej antykoncepcji. Śmierć dziecka szokuje zawsze. Ale Ty chyba za bardzo lubisz ekscytować się krwawymi obrazkami, a za mało myślisz. Bez obrazy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem