Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2405 2680
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar cygankaa
+26 / 36

proszę Cię... jak oni mogą być gdzieś wywiezieni jak śledztwo ciągle się toczy... nie ważne kto to
finansuje, to jest śmieszne i absurdalne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 14:18

M mate0904
-3 / 17

Jak tak sobie pomyśle, że ten apartament będzie pewnie średnio raz na tydzień demolowany przez rozgniewanych ludzi, to mi się śmiać chcę z Rutkowskiego, który będzie musiał to wszsystko naprawiać. Ale tak to jest. Głupota potrafi zaboleć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beriush
+25 / 45

na Wawel

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcinus1002
+28 / 42

Mam plan na życie. Nie będę musiał pracować. Spłodzę córkę (albo syna), zabiję go, ukryję ciało będę składał fałszywe zeznania (bajki o porwaniu i takie tam. Wystarczy popłakać) i zatrudnię Rutkowskiego żeby to rozwiązał. I nawet jak się wyda wyjdę na tym dobrze. Ludzię to lepsze niż więzienie za morderstwo! Wyrzuście plany o więzienach i zabijajcie swoje dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Znienawidzona
+16 / 26

Ku*wa, ja też tak chce. Od dawna wiadomo, że nieuczciwi ludzie zawsze mają się lepiej, no ale bez przesady! To aż motywuje do tego, by zacząć robić rozpier*ol może dadzą mi apartament i będą mnie opłacać? :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+5 / 7

@Znienawidzona - Nie wiadomo, szp. Breivik dostał sztukę i książkę. Różne są możliwości :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+1 / 9

Znienawidzona - i właśnie ze względu na takich ludzi jak ty uważam, że nie powinno tak być. Mam głęboko w poważaniu czy oni do czasu zakończenia śledztwa mieszkają w Sosnowcu czy w apartamentowcu na Bora-Bora, ale chciałabym uczciwego wyroku, tyle. Moim zdaniem, nawet jeżeli okaże się, że to był rzeczywiście nieszczęśliwy wypadek, sąd nie powinien zapomnieć o tym co zrobiono z ciałem dziecka tuż po wypadku i o tej całej szopce. Przecież to dziecko też miało swoje prawa, jedno najważniejsze-prawo do życia, do uzyskania pomocy od kogoś, kto miał ją chronić i nie można przejść obojętnie obok takiej tragedii. A jeżeli ludzie zaczną myśleć tak jak Znienawidzona, to naprawdę, zaczynam się obawiać co tutaj będzie się działo. Sku***synów, gotowych do zabicia własnego dziecka nie brakuje, a jeżeli sąd zawiedzie, zawsze będą mogli powołać się na tę sprawę. Nagle kocyki zaczną być zbyt śliskie, progi zbyt wysokie- a tego byśmy chyba nie chcieli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar andyboy888
+10 / 26

Pewnie dostanę dużo minusów za to, co powiem, ale ta szmata powinna zawisnąć na stryczku za to co zrobiła. Takie jest moje zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcinus1002
+1 / 1

andyboy888 Wręcz przeciwnie, dostaniesz plusa bo myślę tak samo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pielex
+37 / 45

Poprostu nie wierzę w to co przeczytałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KakarottoYo
+9 / 31

To uwierz, bo mieszkasz w miejscu gdzie to się dzieje. Pooland.

Smutno to mówić o swojej ojczyźnie, ale mam nadzieję, że przyznasz mi rację - co to za kraj? Polacy zasługują na coś lepszego. Niestety grubi amerykanie i zapijaczeni ruscy ruchają nas po kątach jak tanie szmaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gebugebu
+2 / 12

Co do tego mają Jankesi? o.O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mirame
-3 / 15

Do jasnej ciemnej, zejdźcie w końcu z tych Amerykanów! Nie da się wykorzystywać kogoś, kto się nie daje - to po pierwsze, a po drugie, co by nie było, to się dzieje to między rządami obu państw, zwykłych obywateli amerykańskich nawet niespecjalnie obchodzi, co to jest ta Polska. I choć wyda się to niektórym nieprawdopodobne, tutaj też mamy szczupłe osoby. Nawet SPORO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Smok666
+14 / 18

K**** mać. a ja będę zap***ać do usranej śmierci, bo zakup mieszkania za normalna pensję graniczy z cudem. na auto nawet póki co mnie nie stać, a tamci nie dosć, że są oczyszczeni z winy to jeszcze chawirę dostaną o jakiej nawet nie śniłem. pie**lę, w tym kraju nie mozna być uczciwym. chyba zacznę kraść :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+1 / 5

wkur*iłam się! to może ja też zabiję jakieś dziecko, żeby dostać nowe mieszkanie i darmoy czynsz i
media? no kur*a mać! gdzie sprawiedliwość? przecież oni na to nie zasługują! przecież oni nie zrobili nic dobrego dla społeczeństwa! przecież jest o wiele więcej rodzin bardziej cierpiących, którym o wiele bardziej przydałyby się choćby nowe meble a nikt im ich nie kupi! dajcie mi maila do tych typów to im powiem co o nich myslę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 10:37

avatar KakarottoYo
+2 / 2

Polska próbuje się przypasować Srameryce od dawna, i od dawna ten kraj zaczął spadać na psy. Prawo w Polsce już nie działa, chyba że na tych co są najbiedniejsi i muszą je łamać, wtedy zostają surowo ukarani. A ci, którzy mają jakąś pozycję niech robią co chcą, przecież państwo jest zajęte rozkradaniem ludzi nie biednych, lecz teraz nawet ubogich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+25 / 27

Niech żyje sprawiedliwość społeczna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
+24 / 26

To za bardzo trąci mychą, aby było prawdziwe. Rutkowskiemu po prostu podoba się bycie celebrytą. Boi się, że ktoś pamięta iż był (p)osłem Samoobrony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-5 / 27

Skoro ktoś (tu pan Rutkowski) zechciał podarować im taki prezent to co w tym złego? Jego pieniądze,
może
robić z nimi wszystko. Nie dał im tego apartamentu, jedynie pozwolił im w nim zamieszkać na 4 mc. Póki ta pani nie ma sądowego zakazu wyjazdu (w co wątpię - nie ma
zagrożenia
ucieczką) to może to sobie legalnie zrobić. Składanie fałszywych zeznań? Bzdura, można
kryć siebie
samego. Poza tym, rozprawa jeszcze przed nami. Dwa razy ten sam demot na głównej w ciągu paru
minut... dobre.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 19:42

avatar Kalimdor
+16 / 22

Prawda, ogólnie o to chodzi, że pani Karolina powinna od paru tygodni siedzieć w celi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+2 / 6

Niestety głupotami prawa w tym państwie sprawiedliwości społecznej się nie zajmuję, jedynie prawdą
działania danej jednostki. W tym przypadku jest to szp. Rutkowski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 19:48

avatar miki97xde
+10 / 22

Ta suka wg. mnie powinna zdechnąć. To, że można kłamać przed sądem- Wiem, ale żeby całą Polskę okłamać? Ta kobieta powinna wisieć.. A my jeszcze jej będziemy musieli dopłacać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+6 / 14

Tak jak napisałem wcześniej, nie będę się zajmował głupotami prawa państwa
sprawiedliwości
społecznej bo sprawa powinna zostać wyjaśniona w przeciągu tygodnia maksymalnie i przez
ten czas powinna być osadzona w areszcie, a później w celi więziennej 2x3 do końca swoich dni. Dodatkowo powinna
zostać
skazana za wyłudzenie poważnych środków z budżetu państwa tj. obywateli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 20:13

avatar Tuminure
+5 / 13

sla - bardzo cenię sobie Twoje komentarze, jednak w tym wypadku uważam, że na siłę próbujesz przyjąć
stronę obrońcy tej kobitki. Przede wszystkim składanie fałszywych zeznań podczas krycia siebie to nadal
składanie fałszywych zeznań. Warto też wspomnieć, że to jednocześnie utrudnianie śledztwa. Podziwiam, że nie podejrzewasz tej kobiety o matactwo, gdy chwilę wcześniej szukała sposobu na oszukanie wariografu, czy też wrabiała pół kraju w swoje opowieści. Zastanawiające jest też podejście takich osób jak Kalimdor, czy miki~ - może od razu
wrócimy do palenia na stosie i kamienowania? Imo tacy jak Wy są bardziej groźni dla społeczeństwa niż ta
kobitka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 20:37

avatar Kalimdor
+4 / 6

@Fantyna - bardzo mnie zaintrygowałeś, wyjaśnienie?

@Tuminure - zachowujesz się niepoważnie, wsadzasz mi tu frazesy których nie wypisałem, co jest równie żenujące jak pochwała działań wymiaru sprawiedliwości w iiirp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 21:14

avatar sla
-5 / 11

@Tuminure
Nie śledziłam całej tej sprawy, mogę więc wszystkiego nie wiedzieć. Nie chcę być
jej
obrońcą, jednak trzymajmy się prawa. Z tego, co jest mi wiadome, to wariograf jest jedynie narzędziem
i
nikt nie ma obowiązku poddawać się takiemu badanu. Ewentualny wynik jest jedynie kolejnym dowodem,
nie
świadczy o winie czy niewinności. Podobnie z zeznaniami - samemu można kłamać, nie można kłamać
w
cudzej sprawie, manipulować dowodami czy zmuszać innych do fałszywych zeznań - tego przecież nie
robiła.
Chyba, prawnikiem nie jestem. Nie wiem także, czy to ona zorganizowała te całe ogólnopolskie
poszukiwania,
czy zwyczajnie powiedziała raz, zaś media rozdmuchały całą tą sytuację. Co do drugiej
części w pełni się zgadzam.
@Kalimdor
Jeśli człowiek jest w szoku to funkcjonuje zupełnie inaczej, niż normalnie. Dorośli ludzie zapominają numerów na pogotowie, pinów do telefonu, mają dziury w pamięci.. będąc jedynie świadkami wypadku. Można sobie wyobrazić, jak ona mogła się czuć po tym wypadku (mogła, nie wiem czy tak było). Im dłużej trwała ta cała farsa, tym trudniej było jej się do wszystkiego przyznać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 21:24

avatar Kalimdor
+2 / 8

No to jest w takim razie pierwszy przypadek tak samolubnej i bezuczuciowej matki wobec swojego dziecka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 21:33

avatar Mysz
+11 / 13

kończę studia prawnicze i nieporozumieniem dla mnie jest fakt, że Katarzyna W. pozostanie na wolności do rozprawy. Sla, masz rację, że różne rzeczy dzieją się z ludźmi po urazach psychicznych, ale stwierdzono całkowitą poczytalność tej kobiety w momencie, w którym ZBESZCZEŚCIŁA ZWŁOKI LUDZKIE, co według mnie jest argumentem przemawiającym za tym, by do rozprawy przebywała w areszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Egghead
+4 / 6

sla:
Przede wszystkim zamordowała dziecko. To jest wystarczająca przesłanka. Nawet jeśli rzeczywiście zaczęło się od nieszczęśliwego wypadku, to w dalszym rozwoju wydarzeń było nieudzielenie pomocy. Dziecko (dorosły zresztą też) nawet po ciężkim urazie czaszkowo-mózgowym nie umiera natychmiast (W dodatku upadek z 1,5 metra nie należy do największych urazów, takich jakie się spotyka w wypadkach komunikacyjnych). W najgorszym przypadku zmiany w mózgowiu są nieodwracalne po kilku minutach, ale dziecko żyje jeszcze co najmniej kilka godzin! Stwierdzenie rozległości zmian wymaga tomografii i badania neurologicznego. Matka zamiast zadzwonić po zespół urazowy pogrzebała prawdopodobnie żyjące dziecko, po czym zadzwoniła na policję/do Rutkowskiego. Nie mówię, że dziecko na pewno udałoby się uratować, bo tego nie można przewidzieć. Ale obowiązkiem każdego (a szczególnie rodzica) jest udzielenie pomocy rannemu. Słów brak. Czasem przywożą do nas na oddział ratunkowy ludzi, którzy nie wyglądają, jakby mieli szansę przeżycia, a udaje się ich wyprowadzić z niewielkimi tylko ubytkami neurologicznymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+2 / 4

sla wisi u Ciebie na ścianie plakat Kolędy Zaleskiej? Ta kobieta zasługuje na potępienie i ja nie wiem jak można usprawiedliwiać takie czyny (i jeszcze nagradzanie ich) gdzie nawet niektóre zwierzęta tak by nie postąpiły z własnym dzieckiem. Niedługo będzie można wystrzelać całą swoja rodzinę, poćwiartować i zakopać albo wsadzić do lodówki i jeszcze za to będzie jacht w nagrodę a do więzienia będą szli ludzie którzy zapalili sobie jointa, ściągnęli płytę z internetu czy za to że są "faszystami" bo Murzyna nazwali Murzynem a nie Afroamerykaninem... Dobrym prezentem dla tych ludzi byłaby sterylizacja żeby nie mieli więcej dzieci i ta kobieta która nigdy nie będzie miała prawa nazywać się matką powinna siedzieć w areszcie. Dla mnie to kolejny dowód na to że promuje się i
pochwala degenerację. Ja miałem podobną sytuację że 4 letnią siostrą zatrzasnęła się w łazience i zasnęła i waliłem do drzwi i nei wiedziałem co się z nią dzieje to pierwsze o czym myślałem to jak otworzyć te drzwi i zadzwoniłem do rodziców a nie myślałem gdzie ją zakopać i jak się wytłumaczyć jakby się coś stało. Poza tym jaki szok? Kłamanie z wyrachowaniem przez wiele dni, uczestniczenie w szopkach medialnych to jest szok? Ona była w 100% poczytalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 11:54

avatar Mysz
+5 / 7

Fantyna, jak już napisałam wyżej, stres po tak wielkim urazie psychicznym nie tłumaczy jej zachowania w 100%. Poza tym, w trakcie śledztwa stwierdzono jej poczytalność, więc argument sla upada. Przestań w kółko pisać 'sla wszystko wyjaśniła' powołując się na jej obalone już słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+4 / 4

@Fantyna - zapytałem się ciebie nie sla bo z jej(?) opinią się zapoznałem i wrzuciłem do śmietnika
mrzonek -.-' Osobiście stwierdzam że świat który chcecie mi oboje ukazać jest permanentnie chory i
skrzywiony. Moją aprobatę dobitnie odzwierciedla ilość '-' jaką uzyskałaś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 14:38

avatar KTU
+2 / 2

I jeszcze jedno do tych co to usprawiedliwiają że to kasa Rutkowskiego itd. Czy ktoś z was pomyślał co będzie jeżeli na tym przykładzie wiele matek z patologicznych środowisk które mają w dupie swoje dzieci pójdzie w ich ślady bo pomyśli że nie dość że pozbędą się problemu to jeszcze nie spotka ich za to kara i mogą dostać szanse na lepsze życie? Taka osoba powinna dostać surową karę żeby to była przestroga dla innych. W taki sposób degeneruje się społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
-2 / 4

W stresie człowiek robi różne głupoty. Gdy Zgubi 100zł, które dostał od niebogatych rodziców ściemni,
ze wydał na kosmetyki albo. że ktoś go okradł, z nadzieja, że nikt się nie dowie... Gorzej, gdy rodzice
pójdą z tym na policję. Trudno się potem wycofać, nie? Nie bronię kłamstwa, uważam, że ta kobieta
źle zrobiła. Mam nadzieję, że nigdy nie upuszczę dziecka przy kąpieli i nie stanę przed wyborem:
kłamstwo albo powiedzenie mężowi"przepraszam kochanie ale upuściłam nasze dziecko". Teraz jestem
przekonana o tym, że zadzwoniłabym po pogotowie, ale gdy sobie to wyobrazam, to nie jestem tego taka pewna.
Ludzie kłamia nawet w tak błahej sprawie jak zdrada gdy chcą się ratować. Ktoś powie, że dziecko
zmarło a ona martwi sie o siebie... no własnie.. dziecko zmarło a ona żyje i teraz musi zadbać o siebie a
nie płakać nad rozlanym mlekiem, mimo, ze tego oczekuje od niej Polska... Rutkowski wszystko nagłosnił i
teraz próbuje stłumić tę nagonkę... ale niechcacy ją jeszcze podjudził, i dlatego należy sie jej
ochrona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 23:08

Z zafer
+130 / 132

Gdyby w jakimś filmie byłaby fabuła opowiadająca o matce, która zabiła swoje dziecko po czym szła ostro w kłamstwa(nawet w mediach) a na koniec wszystko uchodzi jej płazem, a jako bonus dostaje apartament.
To uznał bym to za bardzo słaby i naciągany scenariusz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nike79
+5 / 5

"Prawda jest dziwniejsza od fikcji, a to dlatego, że fikcja musi być prawdopodobna. Prawda - nie." Mark Twain

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maczcz
-1 / 15

hahah panstwo daje im apartament w spokojnym miejscu,widac ze ta szopaka była od poczatku naglasniana przez media w celu zakrycia innych spraw tylko jakich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+18 / 24

Na pewno by pobiegła do piwnicy po łopatę by zakopać ciało na odludziu, a później pierdyknąć głową w ziemię i położyć się przy klatce xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miki97xde
+6 / 12

Dokładnie. A jaka matka zakopuje ciało swojego dziecka, zamiast próbować mu pomóc? No własnie. Ta kobieta powinna skończyć jak Madzia, ale ona nie powinna się wyslizgnąć z wysokosci rąk a z wysokosci piątego piętra -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+8 / 10

człowieniu, takiego czegoś nikt z nas nie doświadczył i pewnie nie doświadczy, a jednak wyrok trzeba wydać. A powiem ci jedno, gdybym ja był w ich sytuacji to pierwsze co bym zrobił, to dzwonił po pogotowie i chyba 99,9% ludzi by to zrobiła :] Trzeba być potworem by zamiast udzielić pomocy konającemu dziecku(w dodatku własnemu!), zakopać je pod stertą gruzu i zrobić taką szopkę medialną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
-3 / 9

To nei ona to rozgłaszała. Próbowała odsunąc od siebie winę a potem nie umiała się z tego wycofać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RWSP
-1 / 17

Wystarczyło przejrzeć kilka komentarzy i od razu można się załamać. To nie państwo polskie zapewnia im
to mieszkanie tylko Rutkowski ze SWOICH pieniędzy. Jeżeli będzie chciał im kupić Mercedesa klasy S, to to
zrobi, a nam nic do tego.
Jak zwykle pojawiły się już komentarze,że powinna być już w więzieniu. Tylko na
jakiej podstawie? W postępowaniu karnym brak jest przesłanek zastosowania wobec niej tymczasowego
aresztowania, co zresztą zauważył sąd i słusznie uchylił postanowienie o TA.
Przypominam, że zgodnie z
zasadą domniemania niewinności ta kobieta jest nadal uważana za niewinną, to nie Wy jesteście od
wydawania wyroków.

Ok, już można mnie zminusowac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 20:11

avatar cygankaa
+10 / 12

ok, może jest uważana za niewinną, ale chyba śledztwo ciągle trwa, więc czy Rutkowski w ogóle może ją wywozić do jakiegoś konspiracyjnego mieszkania na 4 miesiące i dawać jej nowe życie? co na to policja i prokuratura? ja się na prawie nie znam, ale wydaje mi się, że ta kobieta nie może sobie ot tak wyjechać i zapaść się pod ziemię skoro jeszcze nie zapadł wyrok w tej sprawie???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar poetka22
+5 / 9

Że ku*wa co??!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar v4ns
+9 / 13

Państwo zapomniało już o bohaterach, starszych osobach którzy walczyli za ojczyznę na wojnie, a dziś nie mają nawet na leki. Wystarczy zhańbić nasz naród jak zrobiła to Katarzyna W. i ma zapewniony byt jakby jej się należało... Po prostu Polska - kraj absurdów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C capama
+12 / 14

Po prostu brak mi słów... niedobrze mi się robi jak słyszę jaka to ona biedna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+3 / 3

Fantyna, nie zapominaj, że na własne życzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 7:49

avatar Fantyna
-3 / 5

Sander Pander - bredzisz. Ludzi powinnno się chronic przed napiętnowaniem społecznym. Karę wyznaczy sąd... A Rutkowski po zrobieniu takiej szopki wg mnie powinien czuć sie zobowiazany do zagrarantowania jej bezpieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafiti5
+21 / 23

Niebawem ZUS, za zabicie emeryta ,będzie fundował nagrody.A NFZ, za uśmiercenie pacjenta wynagrodzi szpitale.Taki kraj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 20:27

avatar diana1958
+18 / 20

Kobietka ze swoim facetem spowodowała aferę w całej Polsce, miliony przestały się interesować ACTA, a
śledzić każdy news związany ze śmiercią malutkiego, bezbronnego dziecka. Wymyśliła historyjkę o
uprowadzeniu wiedząc, że dziecko leży porzucone w jakiejś brudnej ziemi. Napięcie rosło, nieudolna
policja wreszcie zaczęła się interesować dochodzeniem, rząd również zabrał głos w tej sprawie. Każdy
czekał na moment, w którym znajdą "porywacza". Po czym okazuje się, że matka zabiła dziecko, rzuciła
byle gdzie. Wszystko kończy się happy end'em, kobieta jest na wolności, będzie mieszkać w luksusowym
apartamencie wraz z mężczyzną życia, które nie będzie opłacać, dostanie nową pracę. W końcu należy
jej się odpoczynek, prawda? Zmęczyła się tym, że postawiła na nogi cały kraj.
Dalej ciężko mi w to
uwierzyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 20:38

D dzudzita
+16 / 18

Czyli reasumując, po wypadku czy nie wypadku (kto tam wie)swojego dziecka nie udzielasz pomocy, nie dzwonisz na pogotowie, zakopiesz dziecko gorzej niż psa na gruzowisku, zrobisz aferę na Polskę że oj jaka ty biedna bo dzieciątko porwali, pozniej prawda nawet może wyjść na jaw, że byłaś grabarzem a za to dostaniesz, apartament za free i za free w nim mieszkasz, hmmmm. Coś jakby tu delikatnie mówiąc nie pasowało albo może mi się tak wydaje, skoro takie rzeczy się dzieją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+3 / 5

Art. 162. KK

§ 1. Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu nie udziela pomocy, mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. (Kodeks Karny)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+3 / 3

Art 156 KK § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:
1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,
2) innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej lub długotrwałej, choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby psychicznej, całkowitej albo znacznej trwałej niezdolności do pracy w zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia ciała,
podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
§ 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§ 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 jest śmierć człowieka, sprawca podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iwouldneverdropacid
+15 / 17

Każdy ma prawo mieć własne zdanie. Wielcy obrońcy tej okrutnej kobiety, jakim prawem podważacie opinie ludzi którzy nie są zwolennikami kłamstwa, profanacji zwłok i naciągactwa ?
Ta kobieta zasługuje na krytykę i to nie ulega dyskusji. Nawet jeśli nie zabiła dziecka to powinna zadzwonić po pomoc a nie wynosić zwłoki własnego dziecka !
To jest najgorsze zło a najgorsze jest to że jest nagradzane. Wielkie poparcie dla kogoś kto powinien odpowiadać przynajmniej za fałszywe zeznania.

Czy zapomnieliście jak dobrze udawała załamaną matkę której ukradziono dziecko?! Na co zasługuje tak zakłamany człowiek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
-4 / 8

Rutkowski to finansuje... I kij z tym, nie z pieniędzy podatników a prywatnych. A więc w d*pie to mam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+2 / 4

Ale jest to sprawa mająca reperkusje społeczne. W państwie w którym coraz wiecej ludzi żyje w ubóstwie, nie może dziwić fakt oburzenia, skoro osoba oskarżona z art. 156KK, art 162KK,art 233 KK, art. 262KK, "za karę" dostaje lepsze życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cygankaa
+6 / 8

o co chodzi? akurat w tym przypadku chodzi dosłownie o prawo i sprawiedliwość
pomyśl sobie, że każdy by odstawiał taką szopkę jak pani Katarzyna W. wokół nieumyślnego spowodowania wypadku (choć jeszcze nie wiadomo czy to jest prawda) i zamiast w świetle prawa za to odpowiedzieć, przynajmniej wyrokiem w zawieszeniu fundowano by takim osobom apartament, pracę, nowe życie... myślisz, że to w porządku? sory, ale ja nie bardzo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anieszka
+4 / 6

niech sobie mają i ten apartament tylko co ze sprawiedliwością? ta kobieta powinna być ukarana za składanie fałszywych zeznań chociaż pozbawieniem wolności na kilka miesięcy a za ukrycie ciała powinna odsiedzieć jeszcze więcej. nie znam się na prawie ale zdrowy rozsądek mi tak mówi...ale jak ktoś ma chody u K.R....w Polsce sprawiedliwość jest tylko dla bogaczy -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Evil18
+6 / 8

Witamy w Polsce! Ci co nic nie mają nie będą mieć a Ci co robią zło dostają nagrody! Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrDarcy
+5 / 7

skoro tak dobrze znasz się na polskim prawie, może wyjaśnij jeszcze czy za nieumyślne spowodowanie śmierci człowieka, ukrywanie jego ciała, kłamanie w mediach, że ten człowiek został porwany oraz posądzanie kogoś o porwanie podczas gdy takiego porwania nie było(portret porywacza)... czy za to wszystko też nie przysługuje żadna kara? jesli odpowiesz twierdząco, to ja zgadzam się w 100% z autorem demota, że Polska jest Absurdalna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mentalistka
+3 / 5

Jestem autorem demota i chcę się wytłumaczyć, bo zostałem obrażony. Dla mnie- kłamanie w mediach przed całą Polską, kłamanie przed własną rodziną oraz składanie fałszywych zeznań na policji i w prokuraturze to nie jest to samo. Skoro wg. polskiego prawa oskarżony może kłamać, a kiedy nie jest oskarżony to i tak za kłamanie nie można go oskarżyć, jak twierdzisz, to czy to nie jest absurd? Ja w democie nie obnoszę się ze znajomością prawa. Dla mnie własnie to polskie prawo jest absurdalne, skoro pozwala Rutkowskiemu na finansowanie apartamentu kobiecie, która jeszcze niedawno była w areszcie i podejrzewano ją nawet o zabicie własnego dziecka. Śledztwo wciąż trwa, a główny świadek może sobie wyjechać i zamieszkać nawet za granicą. No czy to nie jest absurdalne? Dla mnie jest, dlatego zainspirowany kwejkiem i wp.pl stworzyłem demota o absurdalnym polskim prawie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrDarcy
+5 / 7

Ta kobieta- Katarzyna W. decydując się na odstawianie medialnej szopki sama pozwoliła społeczeństwu na ferowanie wyrokami, więc absolutnie mnie nie dziwi zamieszanie wokół tej sprawy i to, że ludzie domagają się jakiejś sprawiedliwości. W końcu nie żyje człowiek. I czy to była umyślna, czy nieumyślna śmierć tej dziewczynki to jakaś kara musi za to być. Nawet za nieumyślne spowodowanie śmierci przysługuje jakaś kara. Już nie mówiąc o ukrywaniu ciała, kłamaniu, składaniu fałszywych zeznań (wielokrotnie). Ludzie! W końcu żyjemy w państwie prawa czy nie? Ja mam nadzieję, że policja i prokuratura wezmą się za tego Rutkowskiego, bo to co ten koleś wyprawia przechodzi już moje pojęcie... :/ Dobry demot- szacunek, że nie ma słów o zabiciu dziecka, a takie widziałem na kwejk.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar v4ns
+7 / 9

Może i Rutkowiski ma prawo robić z pieniędzmi to co chce (wkońcu zafundował im to), ale nie robi tego z czystej życzliwości bądź chęci pomocy... Szuka jedynie rozgłosu i taniej sensacji robi miszum wokół swojej osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ScaniaR
+5 / 7

Ja tego nie rozumiem, chcą być w ukryciu to niech siedzą w ukryciu a nie wywiady dają.

Polska Dziwki Kraj !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarna0612
+5 / 7

Nie zrozumie tego nigdy. Jeśli nawet był to nieszczęśliwy wypadek to matka popełniła tyle błędów, tyle razy kłamała, że powinna dalej siedzieć w tym areszcie i czekać na surowy wyrok, spędzić w więzieniu dosyć sporo a tymczasem.. dostają apartament..całkiem za darmo, nowe prace, nowe życie.. Za taką krzywde nowe lepsze życie..ehh to jest Polska.. Kraj absurdów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
+4 / 8

A może oni po prostu... dostali honorarium za odegranie swoich ról?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R razi
0 / 2

Moim zdaniem prawda nie powinna być ujawniona w takim przypadku, tylko miała po prostu ucichnąć. Ludzie tragedię zapomną, ale nienawidzą na zawsze. Sprawa by przycichła, od strony społeczeństwa "nie byłoby problemu", media może pomagają, ale i też szkodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malena21
-1 / 7

Jak już pisałam, to są pieniądze Rutkowskiego, nie są to pieniądze z podatków. Więc nikomu nic do tego. Co do wywożenia, to policja wie, gdzie się znajduje Katarzyna W., muszą mieć o tym informacje, Rutkowski nie mówi publicznie, gdzie, czy nawet w innym kraju, bo nie chce, żeby ludzie próbowali ją znaleźć. Jakby wróciła do swojej wioski, to ludzie jeszcze przed rozprawą mogliby ją zlinczować, zrobić krzywdę. Rutkowski nie kupił im tego apartamentu! Oni tam mieszkają przez jakiś czas. Nie rozumiem, czemu macie z tym problem? Odpowie za to, za co musi, na co są dowody itd. Samosądy to były w średniowieczu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malena21
-1 / 3

i jeszcze uważam, że Rutkowski ma w tym interes, bo gdyby się stała krzywda tej Katarzynie W., to winą obarczono by Rutkowskiego, że nagrał tamto przyznanie się do winy. Straciłby dobrą prasę. Nie dziwie się, że się zabezpiecza, odcina ją od innych ludzi. To wszystko jest za jego pieniądze, przy konsultacji z władzami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S scottlarock
+1 / 1

jak rutkowski to tępy debil ze wsi to czego się spodziewać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nike79
0 / 0

Czy nawet nie zajrzeliście na wp.pl? Streszczając: Rutkowski oferuje im należące do niego mieszkanie i zamierza za nich płacić rachunki do czasu aż znajdą pracę (on szacuje, że to jakieś 3-4 miesiące). Gdy sprawa w mediach ucichnie i nie będzie miał już reklamy, to ich pogoni. Apartament jest około 250 km od Sosnowca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar leila661
+3 / 3

jasne, ze pewnie resocjalizacja w wiezieniu by jej wiele nie pomogla, ale taki "bonus" od zycia pomoze jej pewnie jeszcze mniej. pol biedy jesli faktycznie "przezywa" smierc swojej corki. ale skoro to wszystko bylo tak misternie zaplanowane, to jakos trudno mi w to uwierzyc. i nie sadze, zeby "nie powinno to nikogo obchodzic, bo kasa idzie od rutkowskiego", bo jest jeszcze cos takiego jak zasady sprawiedliwosci. i pasuje sie ich jako tako trzymac, bo "przyzwoitych" to zwyczajnie wkurza, a tych bardziej patologicznych w zaden sposob nie przestrzega przed robieniem takich wesolych akcji jakiej dokonala ta pani

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 30051980
+2 / 4

Krótko na temat,zagazować albo do Korei,zarówno ją jak i tego obecnie ryżego.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bluznierca
+1 / 5

Od 20 lat z hakiem powtarzam uparcie ze Polska to jeden wielki absurd. Zazwyczaj, chmara wesz rzuca sie wtedy jakby wylano na nia wiadro nafty. Ze nie mam racji, ze jestem glupi, antypolski, itd, itp. Juz przywyklem. Nigdy nie zmienilem zdania i nie mam oporow by o tym glosno mowic. A teraz bardziej mocnego argumentu trudno by szukac. Niestety jest. Niestety ze ze z tak smutna smiercia w tle. Zycze suce zamiany w rosline i wszystkich plag egipskich. Ale nie tylko jej. "Organizatorom" i pomyslodawcom rowniez. Glupota. Oby teraz inni, tzw kochajacy rodzice, z powodu "dostatniego zycia w nowoczesnym kraju" nie poszli w slady tych o ktorych tutaj mowa. Kretynstwo. To gloryfikacja samych zlych aktow. 1/ uposc dziecko, nie wzywaj karetki (!) bo a nuz odratuja 2/ zakop dziecko w parku 3/ klam 4/ idz do wiezienia 5/ wyjdz z niego dostajac ochrone 6/ dostan nowe, lepsze zycie. To tak ma wygladac recepta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roksi64
+5 / 7

Wiem,ze za to co napisze zminusujecie mnie tutaj i pewnie zwyzywacie,ale ja nie wierze w to,ze to byl tylko wypadek!!! A nawet jeśli to zbeszcześcila cialo własnego dziecka! Ludzie co to za matka?! I jeszce nagrode dostaje za to? Luksusowy apartament za darmo? Nie będzie musiała placić czynszu,abonamentu i takich tam innych dupereli?! Co to za sprawiedliwość gdzie za np.kredzież czegoś jest kara a za coś takiego czego nie da się porównać nagroda?! Jak bym mogła to bym jej prosto w oczy powiedziała co o niej sądze.A ten tatuś to też nie jest jakiś święty! Widać po nim od razu! Ok teraz możecie mnie minusować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bluznierca
+3 / 3

A ja Ci dam plus :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arnicool
0 / 2

ja wam juz wczesniej w kilku takich demotach pisalem ze to jest grubymi nicmi szyte aby stlumic afere acta... musieli znaleźć ludzi którzy by sie zgodzili odegrać takie niechlubne postacie no ale wiadomo ze nikt za darmo tego nie zrobi. Bo niby czemu nagłośnili te sprawę, czemu tak dziwnie sie potoczyła ? w Polsce ginie/ jest porywanych wiele niemowląt a zainteresowali sie akurat tym i to w takim czasie kiedy było głośno z ACTĄ. Potem kolejne afery między policją a Rutkowskim - fajny teatrzyk nam zrobili. Zdjęcie dziecka jak każdego innego ale ciała nie pokazali - btw widzieliscie reakcje rodzicow ? inne matki jak w sprawie z przed tygodnia dzwonia na nr. alarmowy wyrazaja emocje placza itp itd a tutaj kamienne twarze podczas rozmowy publicznej oboje newzruszeni. Dalej łykajcie ten chłam który wam wciskają !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bluznierca
+1 / 1

No to pojechales po bandzie :) Mnie sie tam film pt "Teoria spisku" nie podobal, ale widze ze tu prawdziwy fan. Prawie jak Roswell, co? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arnicool
+2 / 2

człowieku czym oni nas karmią w mediach to nawet pojęcia nie masz ile sfingowanych info jest aby ukryć prawdę lub uciszyć inną sprawę. Polecam film V for vendetta. btw minusujcie dalej wy maniacy ! szaleńcy wierzące w tv jak w bóstwo !

youtu. be/IFpxyRGYyak?t=4m10s

wiecie co zrobic z tym linkiem - oglądajcie do końca i obudźcie się z tego snu !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanBorekB
+1 / 3

Jak dla mnie sprawa z tą całą "madzią" to zagłuszenie wpadki premiera z ACTA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar leila661
+2 / 2

i w rzeczywistosci to premier "upuscil" madzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gnoitek
+2 / 2

A morał jest krótki i od dzisiaj znany, lepiej zabić dziecko niż chodzić najaranym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+5 / 5

Myślę że określenie potwór zdecydowanie bardziej pasuje do Katarzyny W. niż do osób które są oburzone jej zachowaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+2 / 4

Właściwie mam tylko jedno, zasadnicze pytanie, bo na pozostałe jestem w stanie odpowiedzieć sobie sama. Skąd ci przyszło do głowy, żeby porównywać te dwie, zupełnie inne sprawy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mal
0 / 0

Hm, dlatego że nigdy nie wiadomo jak się zachowa w kryzysowej sytuacji, i patrzenie na takową z boku nic nie da. Czasami światopogląd zawodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek0598
+1 / 1

Stworzenie Megaupload - 40lat
Sprzedawanie marihuany - 20lat
Próba zabójstwa - 15lat
Zabójstwo - 10lat
Spowodowanie śmierci córki, ukrycie jej ciała, oszukiwanie policji i fałszywe zeznania - Super willa
Wniosek: Zabijaj dzieci, bo to bardziej opłacalne od plantacji marihuany...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek0598
+2 / 2

P.S. Oczywiście po co dawać dom i opłacać go biednym? Lepiej dać to morderczyni, nawet jeśli był to wypadek to zbeszcześciła ciało, więc co to za matka?!, ale nie! Lepiej by bezdomni gnili na ulicy, a mordercy mieli luksusowe domy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem