Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2199 2456
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar avemir
+9 / 15

jedna rzecz ponieważ chodzi o "poczucie" a nie o dwa podane uczucia. Można ich podać 10 ale poczucie że ktoś żywi te uczucia jest jedno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pierdzieleniewymyslamnicka
+1 / 11

@avemir Nie zgadzam się. To są dwa rożne poczucia właśnie. Można posiadać rożne poczucia, bycia potrzebnym, kochany, ale i pomocnym, dobrym, szlachetnym itd. A więc jak faceci chcą poczucia bycia kochanym i potrzebnym, to szukają osoby, która spełni oba te warunki. Bo facet może znaleźć osobę dla której będzie potrzebny, ale nie koniecznie kochany. Np szef:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maverick632
+7 / 11

Proponuje na zgode uogolnic, ze chodzi o poczucie bezpieczenstwa emocjonanego :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelpl1995
-1 / 1

Fajnie wiedzieć, że autor chce poczucia, a nie po prostu "to mieć", bo różnica między poczuciem, a byciem jest gigantycznie duża (ale wiara nakazuje wierzyć we wszystko co tylko chcą usłyszeć). Możesz mieć takie poczucie nawet gdy twoja żona będzie się piepr*zyła z innym gościem, ale co tam jest poczucie. Niby jedno słowa, a tak znacznie zmienia kontekst.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NiebieskiePaznokcie
+18 / 40

Skoro chodzi o to, to niech mi ktoś do jasnej cholery wyjaśni, dlaczego facet tego nie docenia, gdy jest kobieta, która go kocha z całego serca, potrzebuje go i oddałaby dla niego wszystko? No dlaczego tego się nie docenia? Bo kobieta nie jest chodzącym ideałem? Wy też panowie nie jesteście, a mimo to tak często każda z kobiet za mężczyznę, którego kocha dałaby sobie nawet ręce uciąć. Kochająca kobieta da to wszystko i poczucie tego, że facet jest kochany i potrzebny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 14:43

avatar Zapatillas
+6 / 32

Bo tutaj jest najwięcej mężczyzn, admini to również faceci, więc pokazuje się, że on są cudowni i dobrzy,a to kobiety złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kindzina
+2 / 24

Niebieskie Paznokcie, nie wiem gdzie Ty takich facetów spotykasz, bo jakoś ja takich nie znam. Nie spotkałam się nigdy z mężczyzną, który stwierdził "ładna, może niezbyt mądra ale przynajmniej ma cyce na wierzchu" albo wartościowego chłopaka, który odrzuca piękną i inteligentną dziewczynę na rzecz jakiegoś lachociąga. Może wyjdź z klubu, idź do dobrej kawiarni albo na jakiś wernisaż i poznaj inne środowisko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NiebieskiePaznokcie
+11 / 21

Jak napisałam faceci wolą iść na łatwiznę. Takich się spotyka na co dzień moja droga. Jest mnóstwo wartościowych facetów, ale są też tacy, jakich opisałam wyżej i z dnia na dzień takich jest niestety coraz więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafio
+9 / 15

Wojna damsko- męska vol. 254543534 ... ten demot się tyczy i facetów i kobiety, jak z resztą większość z tej głupiej bitwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maleficarum
+12 / 22

Wiesz... Często obserwuję pary w moim otoczeniu, w moim pokoleniu. Ja sam mam 22 lata. Obserwuję pary osiemnastolatków, dziewiętnastolatków, dwudziestoparolatków. I widzę, jak te dziewczyny traktują facetów, o których mówią, że ich kochają. Widzę jak ich wyzywają z byle powodu, nie doceniają, strzelają fochy o nic, wymagają więcej niż same dają. Cóż. Pewnikiem są też pary, w których to mężczyźni źle się odnoszą do kobiet. Ale nie o tym mówimy. To, co obserwuję... To co obserwuję nawet na tym portalu. Te powtarzające się motywy. Kobieta ma okres, jest wredna - masz jej padać do stóp, bo niby nagle nie masz uczuć, a ona nie jest człowiekiem i nie potrafi nad sobą panować. Facet, który uderzył kobietę za nic - śmieć, istota niewarta życia. Kobieta, która uderzyła faceta za nic - jak zabawnie, z wściekłą kobietą nie warto zadzierać. Facet obmacujący kobietę - bydlak. Kobieta obmacująca faceta - wyzwolona. I tak dalej... I tak dalej... To wszystko przedstawia kobiety w zły sposób. Zjawiska, które zauważam wokół siebie przedstawiają je w zły sposób. Ja CHCĘ wierzyć, że masz rację, NiebieskiePaznokcie. Jak cholera chcę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
0 / 2

To jest przerażające. Piszecie że facetom chodzi tylko o seks. To jakich wy musicie znać facetów? Niejeden już pisał pod kolejnym demotem propagującym wojnę płci, że woli być kochanym, niż ruchać dnie i noce. Ale wy to olewacie, i cały czas odwołujecie to jakiegoś frajera, z którym byłyście, ale miał was głęboko w dupie. I wcale nie mówię że faceci są lepsi, bo im też się to zdarza. Tylko że facetom nie wolno mieć kobiety w dupie, ale kobiecie faceta tak. Dlaczego? Komentarz 2x nade mną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2012 o 8:12

avatar ~hmmmmm1_1
-1 / 1

nie marudz.....dzis kochasz tego jutro tamtego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar antykonformista
+47 / 61

Facetom może i o to chodzi. Ale prócz Facetów przez duże "F", są też lenie, dzieciaki, prymitywy, frustraci i zakompleksieńcy. Całe wesołe stadko, które normalnym facetom psuje reputację, a co gorsze, niszczą też dziewczyny, które zamieniają się w cyniczne, wyrachowane zouzy (jak nie rodzina je zniszczy, to durny samiec jeden z drugim). Prawda jest niestety bolesna, wartościowych ludzi jest mało, a część jest leniwa i nie chce im się szukać/czekać na odpowiedniego partnera; to samo zresztą jest z przyjaźnią, z byle kim, bo mieszkamy obok, bo chodzimy do jednej pracy/szkoły, a wszystko na siłę bo charakter inny, zainteresowania też, filozofia i cele życiowe również. Wszystko pada po dość krótkim czasie i idzie się do innego i zaczyna kolejny raz, a z każdym kolejnym jest to bardziej wypłukane, nieszczere i beznamiętne. Faceci, ci prawdziwi, powinni umieć się wyróżnić w sposób pozytywny z całej masy kretynów, wiem że to nie jest łatwe, ale podstawa to umieć szukać odpowiedniej osoby, a nie tylko patrzeć na jedno (najczęściej na wygląd, albo żeby łatwa do zdobycia była, czy to puszczalska, czy z jednej klasy/pracy). Nie bądźcie leniami, miejcie wysoką samoocenę, a wszystko będzie dobrze. Wiem, bo sam to przerabiałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arsienij
+5 / 7

Wg mnie problem tkwi w tym: że fajnych, spoko facetów którzy nie lecą na każdą ładną i łatwą jest mnóstwo oni dbają o czystość i szukają tej jedynej kochającej. Zazwyczaj są nieśmiali i nie rzucają się uczuciami na prawo i na lewo. Natomiast fajnych spoko dziewczyn jest równie dużo może nawet więcej niż facetów, ale niestety te pannny już pomimo że szukają księcia, bogatego, ładnego, śmiałego, to szukają go w złym miejscu w złym towarzystwie. W tym miejscu zgadzam się z antykomformistą na temat tego że najczęściej każdy się zamyka w swoim podwórku, pomimo tego że nie zawsze jest to dobre dla tej osoby ze względu na różnice w zainteresowaniach i charakterach. Dlaczego tak jest...? Nie wiem - ciekawe pytanie... Nawet przeszła mi przez głowę taka myśł... Że fajne dziewczyny lecą na niefajnych facetów, kiedy fajni faceci ze swojej strony lecą tylko na fajne dziewczyny (mówiąc fajne mówie głównie o charakterze - nie wyglądzie)... Błędne koło... Oczywiście nie z każdym/ą tak jest, zawsze są wyątki, nawet możliwe że odwrotnie - wyjątkami są osoby które nie mogą znaleźć pary pomimo wieloletnich prób i podejść... Ze swojej strony powiem, że Ja mam jakieś konkretne wymogi co do dziewczyny, nie ukrywam tego. Ale napewno nigdy nie patrzę tylko na charakter czy tylko na wygląd... Spotkałem mnóstwo fajnych dziewczyn każda była zajęta, plus do tego parę z nich miała własną kolejke adoratorów... Nawet ostatnio zacząłem się zatanawiąc kto wymyślił teorię że Kobiet jest więcej od Mężczyzn (może tych po 30 jest, nie wiem). Bo co kogo spotykam co 2ga dziewczyna zajęta, co 5ty facet singiel... Nawet nie mówie o roczniku, bo próbowałem w przedziale 3 lat różnicy efekt końcowy zawsze był taki sam, ma faceta z którym jest długo i jest z nim "szczęśliwa"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 22:56

avatar K4mil
-1 / 1

@antykomformista Tak, popieraj kłamliwy demot, a później znów jęki zawodu i rozczarowania kończące się stwierdzeniem, że świat i ludzie są do dupy. To fakt, faceci szukający stałego związku szukają tego o czym mowa w democie, ale na pewno nie tylko tego i na pewno nie wszyscy. Do całego twojego wywodu nawet nie chce mi się odnosić. Bazujesz na jakichś dzikich założeniach dotyczących ludzi, zapominając chociażby o tym, że jedną z naszych podstawowych potrzeb jest posiadanie partnera seksualnego. Jeżeli takie oczywiste fakty wyrzuci się z własnego toku rozumowania to faktycznie można być w przyszłości rozczarowanym czy zawiedzionym rzeczywistością...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2012 o 23:05

avatar Maleficarum
+15 / 21

No i jesteś prymitywny. Masz prymitywne podejście. Bardziej cię obchodzi kopulacja sama w sobie niż jakiekolwiek wyższe wartości. Po co się tym chwalisz? To raczej powód do wstydu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kindzina
+19 / 21

Hej, Maleficarum, też tego nie pochwalam, dla mnie liczą się inne wartości, ale przynajmniej jest chłopak szczery i nie udaje wielkiego romantyka opowiadającego o wspólnym życiu i patrzeniu w gwiazdy. Stawia sprawę jasno i potencjalna dziewczyna wie na co się pisze. A niektórzy narobią nadziei a efekt jest taki sam. To ja już wolę wiedzieć na czym stoję, a nie każdy facet potrzebuje w życiu partnerki i uczuć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maleficarum
+9 / 15

@Kindzina - masz rację, ale i tak jest prymitywny. Widzisz, chodzi o to, że wyższość człowieka nad zwierzęciem polega między innymi na tym, iż człowiek posiada bardziej rozwinięty system potrzeb wyższych. Osoba, która takowego nie posiada i jest w stanie zadowolić się wyłącznie najbardziej prymitywnymi rzeczami jest prymitywem, no cóż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 19:18

avatar inferniak
+10 / 14

Kindzina - pod względem instynktu KAŻDY heteroseksualny mężczyzna za cel kontaktów z płcią przeciwną stawia sobie kopulację. Jednak po coś do jasnej kokoszki ten rozum mamy. Naprawdę chciałabyś być z takim ruchaczem pospolitym, który ma cię tylko za pornola na żywo i worek na spermę? Wątpię. Akurat podejście TH jest bardzo dziecinne, gdyż jego mózg nie jest jeszcze w stanie dogonić jego popędu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kindzina
+12 / 12

Interferniak, oczywiście że bym nie chciała (napisałam przecież że dla mnie liczą się inne wartości) ale są na świecie kobiety, które idą do klubu/pubu żeby odreagować np. rozstanie się z facetem i nie są gotowe na wielkie związki, ale oczywiste jest, że jakieś tam potrzeby nadal mają. To taka dziewczyna wolałaby poflirtować pół wieczoru z chłopakiem, który jasno by jej dał do zrozumienia że jest tu tylko po to żeby spędzić miło z kimś noc, a nie szuka partnerki (bo nie jest gotowy/bo właśnie się rozstał/bo nie interesuje go posiadanie stałej dziewczyny) zamiast snuć opowieści jak to trudno o drugą połówkę na tym świecie. I tu dwie wersje: gada tak bo chce ją zaciągnąć do łóżka na ładne słówka (czyli ją oszukuje) albo faktycznie tego chce (ale ona już nie). Nie każdy chce wielkich związków, czy randkowania. Ale osoby, które są same nie chcą być samotne, przynajmniej taki TH nie będzie dziewczyny oszukiwał czy mamił ładnymi słówkami udając wielkiego romantyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inferniak
+2 / 4

Cieszę się, jednakże pamiętaj, że mężczyzna to typ drapieżnika i zdobywcy, więc będzie dążył do celu po najmniejszej linii oporu. Słyszałaś o alpiniście, który obiera najdłuższą drogę? Ja też nie. :) Taki drapieżnik o mentalności ruchacza-podrywacz będzie korzystał z jeszcze bardziej wyrafinowanych metod - będzie kłamał, mamił, oszukiwał. Nie muszę chyba dodawać, że taka "ranna sarenka" jest dla niego idealnym celem. Nie żyj w utopijnym świecie, ludzie w większości są sukinsynami (kobiety niestety też). Oczywiście, są różni ludzie, ale większość chce tylko drugiego wykorzystać. Tym bardziej żaden podrywacz nie przyzna się do swoich planów ("siema laska, co tam? bo wiesz, chcę pójść z kimś do łóżka, piszesz się?"). Osoby, które się tak zachowują, są zwyczajnie dziecinne i młode, bawią się drugą osobą, bo mają czas. Ten przyjdzie za kilka lat, gdy będą chcieli się ustatkować. Przykład masz, TH. :) Tak samo śmieszą mnie tzw. poważne związki i rozterki gimnazjalistów (ok, nie zakazuję przecież). Jedna osoba traktuje drugą jak zabawkę, zabawa dla zabicia czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 22:35

N NiebieskiePaznokcie
+2 / 4

ThomasHewitt A ja powiem tak: skoro chcesz tylko seksu to idź do burdelu, tam zrobią Ci dobrze. A normalne i wartościowe kobiety zostaw w spokoju, bo przez takich jak Ty kobiety tracą wiarę w mężczyzn. Kobieta się stara, robi dla takiego wszystko, a ten chce ją mieć tylko do jednego. Potem jest płacz, złamane serce i ból przez takich typów, ale wy tego nie rozumiecie w żaden sposób, bo przecież kobieta w rękach takiej świni (inaczej takich facetów nie nazwę) jest zabawką i nie obchodzą was jej uczucia. Kindzina, chłopak jest szczery, ale Ty chyba uczuć nie masz.. Jeśli jesteś kobietą to chyba doskonale wiesz, że jeśli facet poświęca Ci uwagę i jest dla Ciebie dobry to w pewien sposób chyba się do niego przywiązujesz i w pewnym momencie zaczynasz coś czuć, a jak się później dowiadujesz, że to wszystko było tylko po to, żeby Cię zaciągnąć do łóżka to wyobraź sobie, że nie czujesz się tą osobą, jaką byłaś na początku, czujesz obrzydzenie i niesmak. A takie doświadczenia zmieniają kobietę i właśnie dzięki takim panom kobiety są zniechęcone do mężczyzn i jest popularny stereotyp "wszyscy faceci są tacy sami". Może i ten chłopak jest uczciwy, ale mało takich jest. Dlaczego? Z tego względu, że jak facet na dzień dobry przedstawi się i powie, że zależy mu na na niezobowiązującym seksie to wątpię, że którakolwiek szanująca się kobieta zgodzi się na coś takiego (no chyba, że myśli tymi samymi kategoriami, że znajomość bez zobowiązań itp, ale takich kobiet jest mało, bo każda potrzebuje ciepła, zrozumienia i uczucia, a nie faceta, który ją zaspokoi i nic po za tym).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
+1 / 3

Tym się różni samiec od mężczyzny. Po to dostaliśmy rozum, żeby panować nad emocjami i potrzebami. Zgadzam się, że w związkach, tych na dłuższą metę też, chodzi o seks. A o co innego miało by chodzić? Jeśli nie o seks, to powiedzcie mi, jak założyć "pełną" rodzinę? Kupić dzieci od bociana? Ale seks dla zabawy, a seks z miłości to dwie, ogromnie różniące się od siebie rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anastasya
+13 / 13

Zgodzę się z tym, co powiedział jeden z moich poprzedników - "Są Ludzie i ludzie niezależnie od płci" - i to w 100%. Są faceci, dla których liczy się tylko seks, imprezy, rozmiar biustonosza... Ale także wcale nie mniej kobiet, które patrzą przede wszystkim na grubość portfela, wygląd, oczywiście zewnętrzny i inne tego typu rzeczy. Istnieją jednak mężczyźni którzy zrobiliby dla swojej kobiety wszystko i od drugiej strony otrzymaliby to samo. Bo tacy ludzie naprawdę istnieją, tylko trzeba ich poszukać albo chociaż poczekać, a nie lecieć na zawołanie pierwszego lepszego osobnika płci przeciwnej, byleby tylko mieć się czym pochwalić, bo przecież to taki wstyd być samemu. A za chwilę znowu być samym, bo wykorzystał/a, zdradził/a, zapomniał/a itd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 16:12

avatar Smok666
+1 / 1

tylko zauważ, że wiele osób jest niezauważanych, bo np nie lubią latac po klubach, mają na głowie naukę/pracę, z samotnością moga się wiązać problemy, pzrez które niezbyt chętnie wychodzą do ludzi.... różnie to bywa. ja np. po utracie narzeczonej przeginałem z siedzeniem w pracy, wolny czas marnowałem na głupkowate gry, filmy, czytałem prasę... wszystko by o niej nie myśleć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar avemir
+3 / 9

Prawda jest taka że idioci są odważniejsi to też gdy kobieta czeka aż facet zrobi ruch to trafia na idiotę. ale to działa też w drugą stronę bo te puszczalskie zouzy nie czekają na pierwszy krok faceta tylko same go robią i w ten sposób porządni faceci trafiają na zouzy a porządne kobiety na idiotów. I społeczeństwo się psuje bo gdy ktoś kilka razy się sparzy to staje się taki na jakich trafił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kasik0202
-1 / 7

o sie uśmiałam... pewnie dlatego mamy tylu romantyków i mężczyzn którzy patrzą tylko na wnętrze kobiety...:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maleficarum
+12 / 12

Czy ja Ci wyglądam na Kubę Rozpruwacza? Nie da się patrzeć TYLKO na wnętrze. Trzeba byłoby być aseksualnym. Dlaczego? Bo do zakochania potrzeba jakiegokolwiek pożądania. A tego nie uzyskasz, kiedy wygląd danego człowieka jest wprost odrażający. Ja jestem jak najbardziej za tym, żeby starać się jak najmniej patrzeć na wygląd. Zresztą przeważnie jest tak, że jeśli dana osoba emocjonalnie i intelektualnie mi się podoba, to automatycznie jest w moim guście fizycznie, nawet jeśli wygląda przeciętnie. Aczkolwiek gdyby ważyła 200kg, była zaniedbana i w ogóle odrzucała mnie samym wyglądem, nie wymusiłbym na sobie tej fascynacji choćbym kij wie jak chciał. A odnośnie romantyków - będzie ich więcej, kiedy będzie więcej romantyczek i to nieegoistycznych. Problem w tym, że większość "romantyczek" ma podejście skupione na sobie. "Niech on MNIE adoruje, niech on MI przynosi kwiaty i prezenty, niech on dla MNIE pisze wiersze i kij wie co poza tym. Niech on MNIE zabiera w ciekawe miejsca. A ja posadzę dupę i będę siedzieć." Niech wezmą się do roboty, bo kiedy taki facet poczuje na własnej skórze, że tego rodzaju rzeczy są fajne, przyjemne, to zmieni na ich temat zdanie i zechce się odwzajemnić. Ale nie, łatwiej posadzić zad i narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 18:05

avatar Maverick632
+6 / 6

Maleficarum - bo przykro to moze zaakceptowac, ale niestety wyglad zewnetrzny swiadczy tez o charakterze. I co by nie bylo - nie chodzi mi tutaj o cechy nabyte (jak chociazby piegi) ale o rzeczy typu przetluszczone wlosy, brude ubrania czy brod za paznokciami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maleficarum
+8 / 8

@Maverick632 - to też. Bardzo źle odbieram zaniedbywanie spraw higieny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DestrukcyjnaPomarancza
+1 / 5

Maleficarum - Nie wiem gdzie Ty takie ograniczone kobiety z postawą roszczeniową spotykasz, ale bardzo mnie ten opis ubawił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
-3 / 3

W końcu jakaś kobieta z doświadczenia powiedziała jak być mężczyzną..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maleficarum
+3 / 3

@DestrukcyjnaPomarancza - wszędzie je widzę. I Ty też nie miałabyś problemu z wypatrzeniem ich, wystarczy się rozejrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DestrukcyjnaPomarancza
+1 / 1

@Maleficarum - Bardzo możliwe. Ale nie ma co uogólniać, bo tak jak z jednej strony mężczyźni burzą się że wizerunek osoby płytkiej, niezdolnej do uczuć jest krzywdzący, tak samo stwierdzenie, że kobiety oczekują nie wiadomo czego nie dając niż w zamian też rani. To są tylko nieliczne przypadki, nie przystosowane do życia w społeczeństwie a nie ogół.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kasik0202
0 / 0

oki oki, spokojnie, po prostu ten demot jest niedorzeczny ba na 100000% facet nie chciałby być z dziewczyną która by nie nawidziła sexu, jeszcze bym zrozumiała jakby tam pisało: dla mężczyzn nie liczy sie tylko sex ale również o wiele bardziej chęć bycia kochanym i potrzebnym" bo to nie dlatego ludzie sia łacza w związki bo gdyby tak było to kupowalibyśmy psa który nas kocha i potrzebuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciek007d
+8 / 8

@PytonZielony, wiesz, że większość zakochań wynika z zapachu? Jak komuś podoba się hmm... jakby to ująć... powiedzmy roboczo, żeby było łatwiej, że nawet jak jesteś spocony, to komuś może nie przeszkadzać twój smrodek, coś jak feromony :) Dziewczyna ma być w miarę ładna (nie lubię spalonych pasztetów króliczych if you know what I mean), jeśli nie za mądra, to chociaż inteligentna (mądrość = wiedza, inteligencja = +300 do logiki), miła, kochająca, a przede wszystkim w miarę spokojna, bo choleryczek i choleryków nie znoszę. Może nie ma być antycholeryczna jak kucyki z My Little Pony, ale chociaż nie denerwować się bez powodu. Oprócz tego nie ma opcji, żeby się mnie miała wstydzić. No, ale żeby taką dziewczynę znaleźć, trzeba najpierw wyjść na dwór (najtrudniejsze), potem podpier... drona szpiegowskiego Amerykanom, albo lepiej satelitę (oba są już łatwiejsze) i szukać dzień w dzień... Ech, żeby istniało takie Google, które będzie wiedziało kogo nam dać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
-1 / 3

@maciek007d - kwestia działania feromonów u ludzi nadal jest badana i nie orzeczono w tym temacie jeszcze nic pewnego, choć nie powiem, jest to interesująca teoria. A poza tym, to obawiam się, że jeśli twoja mniejsza główka nie zacznie myśleć za tę większą, to możesz jeszcze dłuuugo szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kasandra0616
0 / 0

aż miło zobaczyć taki komentarz :) na pewno znajdziesz wartościową dziewczynę, wiele normalnych,tak jak to opisałeś miłych, kochających i w miarę ładnych dziewczyn szuka chłopaka z takim podejściem, uwierz mi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JessieBannon
+2 / 2

a często wygląda to tak jak kobieta kocha, dba, szanuje swojego mężczyznę to pan nie docenia tego, czuje przewagę i ją wykorzystuje:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ainea
+3 / 3

Bzdura. Tak ten stereotyp, jak podpis w tym democie. Nie ma takiej osoby, której chodziłoby o jedno. Każdy pragnie wielu rzeczy, choćby małych. Powiem na przykład, że chodzi mi tylko o to, żeby nie być samotną. Ale nie zadowolę się sytuacją, kiedy otacza mnie wiele ludzi, ale wszyscy mnie irytują. Tak samo facet, który "chce wyłącznie seksu", chyba nie będzie szczęśliwy, jeśli wszyscy będą go nienawidzić prócz prostytutek. I takich przykładów jest wiele. Tak więc ogarnijcie się wreszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kyniio
0 / 0

nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vincents
-1 / 1

Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vincents
-1 / 1

Prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem