Zastanów się, czy lepiej rządzi się mniejszym obszarem, czy większym? USA jest podzielone na 50 stanów, z których każdy ma oddzielny system prawny, flagę. Jak komuś nie podoba się system rządzenia w jednym z nich, to nie ma daleko, żeby wyjechać do takiego, w którym jest dla niego lepiej. Im mniej odgórne zarządzanie, tym lepsze.
Po to żeby był porządek. Rywalizacja ekonomiczna która napędza rozwój. Poza tym wielu ludzi za bardzo się różni mentalnie, kulturowo itd. żeby tak po prostu mogli stać się jedną Światową społecznością. Kosmopolici to dla mnie ludzie bez wyobraźni.
Akurat pełna anarchia doprowadziłaby do tego, że prędzej, czy później kilku bardziej ogarniętych przedstawicieli takich "podwórek" dogadałoby się i ruszyłoby na podbój sąsiednich. Koniec końców i tak powstałyby więc państwa. Tak to się zaczynało. Kraje są potrzebne, ale do ich zadań powinno należeć praktycznie tylko zapewnienie ochrony (wspólne wojsko i policja), ustalenie praw (najlepiej nienaruszlności woli oraz majątku) i ich egzekwowanie (sądy i procesy). Zarządzanie szczegółowe powinno się odbywać jak najniżej, głównie na szczeblu samorządów. Każdy jest już człowiekiem ukształtowanym od pokoleń cywilizacyjnie, historycznie i kulturowo, dlatego naturalne dla niego jest poczucie więzi ze swoim narodem. Jakąś konsekwencją istnienia narodu jest właśnie państwo, ale nie superpaństwo, bo ono próbuje łączyć różne narody, co jest po prostu niemożliwe (np. ZSRR).
Moim zdaniem wiara w dobre intencje urzędników jest tak samo naiwna, jak wiara w dobre intencje ludzi po wprowadzeniu anarchii. Powrót do prawa dżungli pociągnąłby za sobą chaos, dlatego minimum podatków trzebaby było przeznaczyć na utrzymanie policji, która łapałaby ingerujących w wolę innych ludzi i ich majątki. Urzędnicy rozdzielaliby więc kasę praktycznie tylko na wojsko i policję. Prywatna ochrona byłaby ok, ale ochroniarze mogą równie dobrze zostać najemnikami i znów mamy podboje. Jak nie wojenki, to dogadywanie się sąsiadów też by mogło doprowadzić do powstania państw i mówisz, że to jest ok, ale prędzej, czy później i tak rozrosłoby się one do obecnych rozmiarów i tak krąg się zamyka. Dla mnie po prostu niewyobrażalna jest inna, niż odgórna gwarancja nienaruszalności woli i majątku. Na tą ochronę jedyny podatek - VAT albo jeszcze lepiej pogłówny. Niemożliwa jest anarchia w czasach, gdy każde osiedle ma swój zarząd/radę. Ludzie muszą część decyzji podejmować wspólnie. Dopuszczenie pełnego wolnego rynku i umacnianie tożsamości narodowej - to są moim zdaniem zadania państwa, które (tak jak napisałem) jest jedną z konsekwencji istnienia narodu.
@ADAMUS1125 - w takim razie ja raczej nigdy nie zostanę anarchokapitalistą, bo z Korwinem zgadzam się tylko odnośnie gospodarki i to też z pewnymi odstępstwami, a w kwestiach obyczajowych jestem ostrzejszy od niego. Mimo wszystko poprawa gospodarki jest chyba najważniejsza, więc jeśli w następnych wyborach nie wystartują jakieś inne partie, to ze zgrzytem zębów, ale zakreślę kogoś z KNP. I tak jak napisałem wcześniej ja albo KomunalAteista - państwa zawsze powstaną. Mimo wszystko zapewniają one pewne korzyści. Nie można ich jednak tworzyć w sposób sztuczny, łącząc odgórnie różne narody albo wręcz cywilizacje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 sierpnia 2012 o 13:49
"Powrotu do prawda dżungli nie zwiastuje, gdyż ludzkość nauczyła się, że więcej zyskuje się bez ciągłych wojen." - wystarczy spojrzeć na Izrael, żeby obalić tą tezę. Od II wojny światowej praktycznie nie ma dnia, żeby nie było jakiegoś konfliktu zbrojnego na Ziemi.
Oj akurat największe konflikty zostały spowodowane tym, że ludzie szli za jakimś przywódcą, który był bardzo dobrym mówcą. Gdy najechano Indian nie byli oni jeszcze na etapie państw, tylko plemion, ewentualnie rodów, więc było im bliżej do anarchii, a jednak cały czas przykładowo Komancze tłukli się z Apaczami, itd. Urzędnicy często wręcz przeszkadzają w życiu codziennym, ale jakiś wspólny system kar jest potrzebny. Jak dla mnie wybory do Sejmu powinny być większościowe, poseł zostawałby od razu reprezentantem regionu, w którym go wybrano (raz na jakiś czas stawiałby się na posiedzenie ogólne) i to u niego rozliczałoby się opieszałych urzędników państwowych z danego terenu. Jak reprezentant się źle sprawował, to nie zostanie już więcej wybrany. Moja wizja prostych przepisów, ale pewnie są i lepsze rozwiązania, o których nawet nie czytałem. Widzę, że mamy sporo wspólnego w sposobie myślenia, ale część Twoich poglądów po prostu do mnie nie przemawia. Być może za jakiś czas zmienię zdanie, ale nie sądzę, a póki co to dalsza dyskusja będzie raczej kręceniem się w kółko. Pozdrawiam.
Państwo Polskie nieuchronnie zmierza ku zagładzie,i prędzej czy później samo sie zlikwiduje (kiedy już nie będzie co kraść) Jestem przekonany że większość tych którzy walczyli o te pseudo niepodległość w czasie wojny widząc to co sie teraz dzieje żałowałoby że nie zawarli porozumienia z Hitlerem i razem nie uderzyli na ZSRR.
@cywil83 - najgorsze to było zachowanie naszych "sojuszników", którzy oddali nas Związkowi Radzieckiemu. Jest to kolejny kontrargument dla wypowiedzi Palikota, bo historia pokazała, że jeśli sami nie zadbamy o siebie, to inni będą mieli nas w d*pie. Polakami powinni rządzić Polacy, a nie przedstawiciele państwa europejskiego.
@mat3e - akurat Palikot jako jak go nazywasz przedstawiciel państwa europejskiego jeszcze nie rządził (co nie znaczy że chciałbym aby rządził). U władzy natomiast byli już prawdziwi POlacy, lewacy,prawi i sprawiedliwi i co? I jak szliśmy tak idziemy w kierunku zagłady. My jesteśmy zbyt małym i nic nie znaczącym,biednym krajem i musimy włazić wszystkim w du*e czyli Amerykanom, Rosjanom czy całej UE żeby jakoś istnieć (chociaż może PO prostu nasi politycy lubią to robić).Tak było,jest i będzie niestety.
Nie zgodzę się, że zawsze należało komuś wchodzić w tyłek, żeby istnieć. Nie zawsze tak było w naszej historii. Smutne jest jednak to, że obecnie Polacy są nauczeni kompleksów wobec innych narodów i cały czas na siłę szukają poklepywania po plecach za granicą, zamiast skupić się na sobie. To łączy niestety wszystkich wymienionych przez Ciebie rządzących, a pisząc o przedstawicielach państwa europejskiego nie miałem na myśli Ruchu Palikota, tylko posłów jednego, wielkiego Parlamentu Europejskiego, który miałby zarządzać całą Unią, która będzie miała status państwa. W ogóle nie widzę sensu tworzenia na siłę jednego kraju z wielu narodów, a co dopiero tworzenia go bez zachowania jakichkolwiek władz poszczególnych państw. Niby jak miałoby to wyglądać? Zarządzanie jest tym lepsze dla lokalnej społeczności, im na niższym szczeblu ma miejsce. Obecnie już ciężko jest, żeby Parlament Rzeczpospolitej skupił się na problemach konkretnego regionu, a co dopiero byłoby, gdyby z protestami, petycjami, itp. trzebaby było lecieć gdzieś do Brukseli, czy tam innej stolicy państwa europejskiego.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 sierpnia 2012 o 15:47
Jakby nie patrzeć dalej jest to dobry przyjaciel Komorowskiego, z którym dalej jeździ na polowania oraz ma szerokie wsparcie z ramienia lewicy... tak więc odpowiedzcie sobie na pytanie kim jest bronek... Jakby nawet mój brat powiedział coś takiego jak ten skur*** palikot to bym mu wszystkie zęby powybijał i na kopach za ruską granicę bym go wywalił na zbity pysk. Tyle
Mi się wydaje że ci ludzie zginęli w obronie wolności, żeby nie musieli żyć napiętnowani jako obywatele drugiej kategorii, żeby mieli prawo wyboru, które chciano im odebrać, a nie za jakieś głupie symbole. Bo dla mnie te symbole nic nie znaczą, jeśli mam żyć na granicy ubóstwa jak 20% polaków.
jak 20% ? chyba co najmniej 60-80 z tego co widać na dworze i zgadzam się z twoim zdaniem, a cała reszta szczególnie ten koleś Covboy macie nerd rage w tym momencie, wezcie sie uspokójcie, i tak gówno z tego wyjdzie jak zawsze
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 sierpnia 2012 o 14:04
Bez przesady, nie 80% na granicy ubóstwa. 80% musi się zastanawiać, czy na pewno ma pieniądze na kino, teatr, czy wyjazd nad Bałtyk, co też nie jest fajne, ale to nie granica ubóstwa. Granica ubóstwa jest jak musisz załatwiać dziecku obiady w szkole, musisz kombinować na ciepłe buty na zimę i podręczniki do szkoły, nie możesz zapewnić sobie podstawowych potrzeb, nie rozrywek. Niestety jest wiele Polaków, którzy tak żyją, ale nie 80%.
"Mi się wydaje że ci ludzie zginęli w obronie wolności, żeby nie musieli żyć napiętnowani jako obywatele drugiej kategorii, żeby mieli prawo wyboru, które chciano im odebrać". A do czego doprowadzi pomysł Palikota? Zlikwidowanie państwa nie spowoduje że od razu stanie się dobrze.
To jest zdanie Palikota, możemy się z nim zgadzać albo nie zgadzać. Ale z dyskusja nad tym, wyłoni się coś wartościowego? Raczej nie. Więc proponuje ignorować takie wypowiedzi.
Covboy powtarzam, odpi***ol się od marihuany, jakoś nie widzisz żebym łaził na marsze równości i mówił że polskość to faszyzm. Nie rób z rośliny 'depatriotyzatora'
Wiem, ale za każdym razem jeśli tylko wspomnę o tym że jestem za legalizacją to uznajecie mnie za palikociarnię, co jest obraźliwe. Nie każdy zwolennik legalizacji to przygłup z Wolnych Konopi a nie każdy palacz to przepalony dres. Pozdrawiam, palący prawicowiec.
Polska to kraj. Ziemia zawarta pomiędzy granicami. Czy tej Ziemi potrzebne są symbole? Zapewne nie. Symbole potrzebne są Polakom, aby czuli się Polakami. Zarówno Polakom w kraju jak i za granicą. Te symbole nas jednoczą. Nie doszukiwałbym się w słowach powyższego polityka takiej głębokiej myśli. Nie rozumiem tylko co według niego miałaby zyskać Polska jeśli ogołocilibyśmy ją z kultury. Patrząc na program jego partii nie wierzę, że mogą nim kierować anarchistyczne pobudki, które według niektórych mogłyby być szczytne. Bardziej skłaniałbym się ku temu, że autor tych słów chciał zlaicyzować kulturalnie kraj, aby był przyjaźniejszy dla osób, które nie zostały wychowane w naszej kulturze. Od tego tylko krok do tego aby język polski przestał być odgórnie narzuconym językiem urzędowym na terenie gmin polskich...
nooo tak nas łączą te symbole narodowe, że jak mdlejesz na drodze to nikt ci nie pomoże , a jeszcze cie okradną ^^'' takie coś miało sens lata temu, teraz jest bez znaczenia, i nie myślcie sobie że nawet gdybyśmy się stali jednym wielkim krajem to by nagle wszyscy przestali dochowywać jakichs tradycji, mordowaliby kulture i strzelali w łeb za czerwone korale, sranie w banie, dalej byloby tak samo jak jest teraz jedynie może lepiej, bo jak narazie to ten system jaki mamy w tym momencie nie działa, moze czas wyprobowac nowy, zreszta tak jak jeden kolo mi tutaj napisał, można sobie o takim ustroju tylko pomarzyć, przez co najmniej tysiąc jak nie więcej lat takie coś nie będzie możliwe także weżcie sobie melisy i sie uspokójcie i tez mi sie wydaje, tak jak to qrvishon napisał ,że ludzie raczej nie walczyli o polske jako taką w sensie godło, herby barwy narodowe, ale bardziej o prawo do godnego życia, żeby nie być obywatelem drugiej kategorii pod zaborem, żeby decydować o sobie i żeby ich rodziny w przyszłości miały tak dobre życie jakie my mamy teraz, nie wydaje mi się ,że skalalibyśmy ich pamięć jednocząc się jako jeden wielki kraj w pokoju i razem współpracować, a nawet powiem więcej ,że pewnie spełnilibyśmy ich marzenia i prawdziwy sens walki jaki podjęli kiedyś
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 sierpnia 2012 o 14:16
Kula w łeb za zdradę stanu. On już nie raz walnął takie coś. Już kiedyś powiedział "nadszedł czas aby powiedzieć Polakom że muszą się wyrzec swojej polskości". Ale czego się spodziewać po kimś kto był w Komisji Trójstronnej. Zwykły pajac promujący to co mu okultyści narzucą.
no a tusk, komorowski (dysortografia) oni nie niszczą symboli Polski? powiedz mi jeszcze moze czy ci "szlachetni" politycy sa takimi patriotami? gardza narodem i gó*no ich obchodzi ile płacisz za paliwo o ktore walczy nasza armia, za jedzenie, za prad wode gaz, etc. szkoda słów, ruszac na belweder
Palikot znowu robi dym wokół siebie. Zastanawiam się tylko, czy po raz kolejny próbuje przykryć coś większego, czy po prostu szuka nowych wyborców po tym, jak mu słupki spadły?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 sierpnia 2012 o 14:01
Szkoda, ze nikt z komentujących nie pofatygował się przeczytać całości wypowiedzi i ocenia Pana Palikota po jednym zdaniu wyrwanym z kontekstu. Sens był ZUPEŁNIE inny. Mowa o tym w kontekście integracji europejskiej. Nie chodzilo o samo wyrzeczenie i zbeszczeszczenie flagi a o budowanie wspólnoty w oparciu o wspólne wartości europejskie, jakimi flagi poszczególnych państw nie mogą być. Zastępujemy godło i flagę flagą Zjednoczonej Europy, natomiast NIE PRZESTAJEMY być POLAKAMI!
Racja. "Jesteśmy przede wszystkim europejczykami", zmieniamy flagę, zmieniamy godło, zminiamy hymn, odrzucamy konstytucję, ale NIE PRZESTAJEMY BYĆ POLAKAMI. Ty kpisz czy o drogę pytasz?
Po rozbiorach w XVIII też mówiono "W prawdzie Polski już nie ma, ale nadal jesteśmy Polakami". Unia Europejska nie ma nic wspólnego z wartościami europejskimi.Podstawami cywilizacji Europejskiej jest greckie podejście do prawdy, podstawy prawa rzymskiego oraz etyka chrześcijańska.
A w EU - prawdą jest zatwierdzana przez demokratyczne głosowania (np. Ślimak jest rybą, Polska nie ma dostępu do morza)
Prawo rz. - "prawo nie działa wstecz" , "chcącemu nie dzieje się krzywda", "To sądzonemu należy udowodnić winę, a nie on ma udowodnić swoją niewinność"
E.Ch. - na zachodzie aborcja na życzenie, zalew muzułmanów.
EU jest zbudowane na przeciwnych zasadach do cywilizacji europejskiej jakimi jest marxizm kulturowy jak i ekonomiczny.
......wszyscy rzucają się na Palikota jak wściekłe psy..........ja sam nie przepadam za facetem.......ale czy przypadkiem facet nie ma trochę racji ?.......co drugi przywołuje pamięć naszych przodków , którzy patrząc z Nieba na dzisiejszych patriotów sami się pewnie zastanawiają po jaką cholerę było się poświęcać.......mam trochę lat na karku i wiem jedno....Skrzetuscy wyginęli , albo wyjechali.....pozostały tylko Rzędziany i Kuklinowscy.......a doświadczenie mnie uczy , że patriotyzm służy dzisiaj do wycierania sobie dupy , albo gęby w zależności od tego jaki interes i na kim chce dany patriota ubić ......smutne to....
Żadnej treści..............................gówno prawda....................................my właśnie chcemy naprawić pojęcie patriotyzmu..............................................jeszcze trochę kropek.........................
O ile zawsze go raczej szanowałem i uważałem że mówi słusznie, zwłaszcza o marysi i kościele, to teraz pocisnął takie głupstwo, że chyba chce konkurować z Korwinem Miki w plecieniu idiotyzmów
Oczywiście, że powinien być politykiem, to cecha dyktatury, że osoba wybrana w sposób legalny (zanim jakiś gimbus mi zarzuci uwielbienie dla demokracji, niech przeczyta jeszcze raz to słowo) na posła miałaby nie być posłem? A, za wartości, symbole narodowe itd. zginęło na oko tak kilkadziesiąt tysięcy ludzi, cała reszta została po prostu zamordowana ot tak sobie. Jak bandyta kogoś zabije nożem, to mówimy, że ta osoba zginęła za swoją religię/kraj/poglądy?
Też od razu o tym pomyślałem, najpierw wspólnota Europejska, a później rząd światowy. Ludzie bez swoich symboli i narodu nie będą przecież za niego walczyć. Pora się obudzić nim będzie za późno.
Flagi, godła i konstytucji nie włożymy do garnka i nie zjemy, nie uleczą one chorych, nie wyedukują naszych dzieci, ani nie obronią nas przed naszymi wrogami. Jeżeli Europa się nie zjednoczy, zostanie wchłonięta, kraj po kraju, przez Chiny. Sama Polska gówno znaczy na świecie, każdy ma nas w dupie bo jesteśmy słabi i biedni. Sami nie mamy żadnych szans na bycie silnym krajem. Unia Europejska to nasza wielka szansa, a Palikot ma rację. Tyle w temacie.
Za to flagę, godło i konstytucję możemy w bardzo prosty sposób wymienić na pożywienie, lekarstwa, edukację i obronę przed wrogami. Toż to klucz do sukcesu!
i to jest najlepszy przykład, że kiedy tylko w mediach wspomni o jednej sprawie na której zależy większej części młodzieży ( legalizacja ) nie zwracają uwagi na resztę poglądów Palikota ...
i co masz dobrego z tych symboli? dla każdego kto nie jest polakiem oznaczają głównie "złodziejstwo". Watpie aby ktokolwiek swiadomy tego co się tu dzieje chcialby jeszcze o nie walczyć...
Źródło? Wypowiedź jest naprawdę idiotyczna, ale autor w źródle podał link do artykułu który nie ma nic wspólnego z demotem. Więc skąd mamy wiedzieć czy ta wypowiedź w ogóle miała miejsce?
Wśród Was są osoby, które poleciały na Jego hasła o legalizacji, więc to WY teraz powinniście odpowiedzieć przed sobą na ważne pytanie: Czy dalej chcesz żyć i być polaczkiem, którym można manipulować przez hasła wyborcze takich ludzi jak on.
Demot +.
Widzę, że większość komentujących nosiła lub nosi przyciasne czapeczki, które uwierają w główki. Zamiast łączyć się, znosić bariery dzielące ludzi i usuwać granice, Wy zachowujecie się jak prymitywne plemiona, które zwalczają wszystkich, którzy nie należą do Waszej grupy. Okopcie się, poowijajcie się w te Wasze flagi, poprzyozdabiajcie się w symbole narodowe, zamknijcie się na wszystko co nie jest polskie, nic nie importujcie i pławcie się we własnym sosie. Wcześniej czy później, patrząc na to, ilu Was jest to raczej później, znikną granice i nie będzie państw. Ludzie dojrzeją do tego, by narodowość, państwowość, rasa, pochodzenie przestały mieć dla nich jakiekolwiek znaczenie. "Imagine there's no countries. It isn't hard to do. Nothing to kill or die for. And no religion too. Imagine all the people living life in peace".
Jakoś nie zauważyłem wprowadzania drugiego języka urzędowego... System jedno walutowy się nie sprawdza... Pomysł ujednolicenia armii UE to porażka na całej linii...
Co do przyozdabiania się w symbole narodowe, od tego są specjalne uroczystości, ja z godłem na dupie nie mam zamiaru biegać.
Bo szanuję te symbole, znam ich historię a plucie na nie uważam za zbrodnię.
Poza tym, chyba jesteś młody i nie miałeś okazji być w poborze, tam wyjaśniliby Ci ten szacunek. Zresztą przysiągłbyś tych symboli bronić... no przynajmniej sztandaru z ową symboliką ;]
"Ja, żołnierz Wojska Polskiego,
przysięgam służyć wiernie
Rzeczypospolitej Polskiej,
bronić jej niepodległości i granic.
Stać na straży Konstytucji,
strzec honoru żołnierza polskiego,
sztandaru wojskowego bronić.
Za sprawę mojej Ojczyzny
w potrzebie, krwi własnej ani życia nie szczędzić.
Tak mi dopomóż Bóg."
W powodzenie czegoś takiego jak projekt Venus też wierzysz? :) Rozbrajają mnie ludzie którzy myślą że jak znikną kraje to od razu zapanuje taki pokój, miłość i w ogóle wszyscy będą się lubić :D Ale dzięki takim jak Ty paru skur****i spełni chyba jedno z najstarszych marzeń jakie może mieć człowiek czyli żeby rządzić Światem :D Niektórych za bardzo ponosi wyobraźnia i nawet nie zdają sobie sprawy że globalizmem mogą doprowadzić do katastrofy. Założmy że jest taki jeden wielki globalny kraj... i co jeżeli do władzy dojdzie ktoś w stylu Hitlera? To wtedy cały glob będzie mial przerąbane. Ogólnie szary człowiek na globalizacji nie skorzysta, tylko ci co będą w takim Światowym rządzie, jedną decyzją będą mogli wy**chać cały glob a nie tylko część tak jak teraz kiedy istnieją kraje. Poza tym rozwój Świata zostanie zastopowany, bo rozwój napędza konkurencja a brak konkurencji (tej zdrowej konkurencji) między krajami spowoduje że ludzkość spocznie na laurach. No ale tolerancyjnym pajacom bez zasad, myślących utopijnie tego się nie wytłumaczy. Połącz się z Muzułmanami albo z ludźmi którzy w XXI w. żyją w lepiankach i żyj z nimi w jednym społeczeństwie, powodzenia. Różnice kulturowe czy narody to nie jest pusta butelka po soku którą tak po prostu można wyrzucić i będzie fajnie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 sierpnia 2012 o 20:05
Po pierwsze nie jestem nacjonalistą tylko patriotą a po drugie nacjonalizm to nie jest nazizm. To że ktoś chce żeby jego kraj istniał nie oznacza że jest faszystą czy nazistą jak to gadają ci "oświeceni". Kuriozalność to osiąga się pisząc żeby dzieci miały dwóch tatusiów a to Twoja domena. Ty nacjonalistów Polskich kojarzysz z Hitlerem i sugerujesz że ja jako Polski patriota miałbym popierać Hitlera? Tylko że ja nie jestem takim idiotą jak większość społeczeństwa że Holocaust kojarzy im się tylko z żydami a nie zauważają że to dla nas była taka sama tragedia (jak nie większa). A teraz przyjdzie taki tolerancyjny chłystek promujący różne degeneracje i będzie mi pier****ł że jak ktoś kocha Polskę to jest równoznaczne z tym że wielbi Hitlera jak Hitler tyle krzywdy wyrządził Polakom. Na koniec dodam że polecam edukacje bo kuriozalne to jest wrzucenie do jednego wora pojęć patriotyzmu, nacjonalizmu, nazizmu, faszyzmu, szowinizmu itp. Równie dobrze mogłem dać przykład Stalina, Che czy z nowszych, Szymona Peresa ale akurat zawsze Hitler pierwszy przychodzi na myśl bo najbardziej się kojarzy z tyranią, zbrodnią itd. Ale z takimi imbecylami jak Ty to nawet nie ma co się wdawać w dyskusje, idź załóż różową chusteczkę i "blokuj faszyzm" 11 listopada i w dniu święta narodowego mów ludziom że upodobania seksualne są ważniejsze od Polski :D Po prostu beka z "oświeconych". Dla Ciebie każdy kto nie jest kosmopolitą wielbi Hitlera? Na pewno widziałeś Euro, dla Ciebie te tłumy z flagami, z wymalowanymi twarzami w barwach to też żądni krwi naziści? (i nie mam tylko na myśli Polaków ale również kibiców z zagranicy którzy przyjechali do Polski dopingować swój kraj).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
12 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 sierpnia 2012 o 10:12
Nawet nie trzeba niczego nowego wynajdować. Wtedy jeszcze bardziej ludzie zaczną się dzielić ze względu na to kto jaki ma gruby portfel. Z resztą ups, przepraszam jaki portfel, przecież w nowym wspaniałym Świecie nie będzie gotówki tylko chipy bo banknoty niedługo dla "oświeconych" też już będą zaściankowe i niemodne. Te tęczowe, kosmopolityczne matoły jeszcze zachłysną się tym ślepym podążaniem za nowoczesnością nie zwracając uwagi co to pojmowanie nowoczesności ze sobą niesie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
6 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 sierpnia 2012 o 13:18
Cytat pochodzi z Onetu i z Gazety Prawnej szukajcie a znajdziecie ponadto u Moniki Olejnik też tak mówił więc ma prawdopodobnie oszczędności w Sbierbanku i akcje w Gazpromie
I nagle wszyscy PATRIOCI hehehe a nawet buhahaha tacy z Was patrioci? To wyjdzcie na ulice i krzyczcie dość tego RZĄD nas dyma na wszystkie strony a Wy tak se pozwalacie roczniku '85-95 wspomniecie moje słowa połowa z Was swój żywot będzię kończyc jako bardzo ubodzy ludzie a Waszym ostatnim etetem będzie praca za ciecia na budowie za 5 pln lub 1 euro na godzine żyjcie żyjcie tak dalej ..ja mam to gdzieś emerytura wojsko pozwoli mi zdechnąć na krawędzi godności ..nie widzicie co się dzieje gdzie lekarzyny -specjaliści wydają setki tysięcy na ogrody a Wy musiecie dziesiątki miesiacy czekać na wizyte a dużo duzo pisać idzcie kupe zrobić i zastanówcie się na Kżdym aspektem Waszego życia i zauważycie że o czym kolwiek nie pomyślicie to jesteście oficjalnie przy wszystkich dymani
A Palikot no cóż próbuje Wam otworzyć oczy nie udolnie i nie tak ale próbuje
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 sierpnia 2012 o 18:57
przeciez współczesna młodziez ma to gdzies ze za 5-10 lat nie bedzie miała pracy, ma to gdzies, że juz jest bardzo wysokie bezrobocie. Najwazniejsze jest to aby zalegalizować marihuane i ja palić a rząd niech nas w dupsko wali i okrada ( nie dotyczy to normalnej młodzieży) nie porównujmy holandii do Polski bo tam żyje się całkiem inaczej -stabilniej
Chciałbym nawołać do zagłady w/w osoby ale dostane warna lub coś podobnego.
Nie dla tego POLSKA walczyła przez tyle lat by teraz pozbyć się tego co on chce zrobić. Polecam postawić go przed weteranami i niech im powie w oczy co myśli. Zapewniam mimo iż są starzy schorowani to przekonali by go aby zmienił zdanie, nie koniecznie rozmową
Bawią mnie takie wypowiedzi, pomyślcie co wy tu macie polskiego w tym kraju buehehe, wszystko o co walczyli nasi dziadowie zostało już dawno sprzedane, a patriotyzm większości to puste słowa, nasz naród to zbieranina ludzi którzy nawet nie potrafią zawalczyć o swoje prawo do lepszego życia już nie wspominając o obronie własnego kraju :/
dzięki tym narodowym symbolom mam tożsamość narodową, czuję, że gdzieś przynależę, gdy słucham hymnu przed meczami np., mam ciary, czuję solidarność z innymi polakami. dumę. przychodzi sobie polityk ze swoimi nowoczesnymi poglądami i chce to wszystko zniszczyć, całą naszą historię, kulturę. by następne pokolenia już nie mogły tego poczuć. on chce tak naprawić Polskę, żeby zrobić z niej Amerykę?
i kur.. racja.jakbysmy sie dali kiedys zgermanizowac to teraz bysmy nie byli zadupiem Europy,nie byłoby tylu bezdomnych na dworcach.wygraliśmy wojny a nasi emeryci umieraja za głodowe emerytury i renty. Niemcy przegrali wszystkie wojny a stac ich na zwiedzanie na emeryturze calego świata. Tak kochacie ten kraj a każdy idiota przy korycie was dyma, jedziecie potem do roboty na zachód bo ten 'kochany' kraj nic nie może zaoferowac uczciwemu człowiekowi.
Masz rację. Kolejny rozbiór się szykuje i od dawna jest realizowany a ludzie tego nie dostrzegają. Nie wyciągają wniosków z historii i popełniają te same błędy czyli znowu pozwalają na to żeby ich kraj zniknął z mapy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 sierpnia 2012 o 10:02
odnoszę wrażenie, że J. Palikot wypowiada się tak kontrowersyjnie tylko dlatego, żeby zwrócić na siebie uwagę. Będą o nim mówić, coś będzie się działo. Ten człowiek wypowiada się w tak różnych sprawach, nie mając pojęcia o czym mówi... nie chodzi tu tylko o ten demot, ale także o inne Jego wypowiedzi. Ruch Palikota moim zdaniem powstał tylko po to, żeby "coś się działo w sejmie" beznadziejne :/
Błazen, którego nieoficjalnym hasłem wyborczym było: "sadzić, palić, zalegalizować", zrobił furorę głównie wśród gimnazjalnej swołoczy (to jeszcze pół biedy, bo ta część społeczeństwa nie może jeszcze głosować) i zbuntowanych tudzież "nowoczesnych" młodych ludzi. Przykre jest, że tacy ludzie (jak Palikot) dostają się do sejmu. Podczas gdy służba zdrowia kuleje, budowy autostrad stoją w miejscu, ceny paliwa (a co za tym idzie 98% innych produktów) wzrastają ten oto "internacjonał", zwolennik XX- wiecznej idei "Ojczyzny Europejskiej" walczy o byt związków partnerskich, zalegalizowanie marihuany i wolność w internecie. Niestety nie dorośliśmy do demokracji czego przykładem są takie właśnie osoby w parlamencie.
Mam 20 lat i studiuję. Przykre jest to, że moich rówieśników interesują tylko imprezy i alkohol. Nie jestem jakaś sztywna bo sama lubię poimprezować i się zabawić. Ale interesuje mnie mój kraj, szczególnie w takich złych czasach. Co słyszę od moich znajomych ? Imprezy alkoholowe z ludźmi z partii Palikota, którzy stawiają wódkę i drinki i namawiają do głosowania na nich. Takie osoby nie potrafią mi nic powiedzieć o polityce Palikota, ALE łatwo dają się zmanipulować nocnymi imprezami i chętnie idą zagłosować na Palikota...
Teraz widzicie. Palikot to zdrajca. Kto na niego głosuje jest kretynem. To jest pierwszy sku.wiel który powinien wisieć!
Nie jest zdrajca dlatego, że wyraził się tak a nie inaczej o symbolach narodowych. Powiedział się tak, bo chciał odciągnąć uwagę tzw "opinii publicznej" od pewnych spraw toczących się obecnie. Jest więc agentem jakiegoś państwa. A to jest zdrada.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 sierpnia 2012 o 11:10
Ten człowiek przed wyborami mydlił oczy setkom tysięcy ludzi... po wyborach oszukał ich i stał się zdrajcą narodu... kto zagłosuje na niego popiera jego działania i jest tym samym. RP=PO=SLD=PSL=PiS
Bo jest subtelna różnica pomiędzy zabraniem niepodległości siłą, a zgodą obywateli, na to, żeby ją oddać (na co Polacy się nie zgodzą ;P), ale to taki szczegół :).
Nie wierzę że on to powiedział. . . dobrze wiem że ma tupet mówić takie rzeczy ale. . . ten artykuł nie rozwiał moich wątpliwości nic tam nie ma takiego co zostało napisane w opisie. . .
Nie napisałem że nie jestem w stanie uwierzyć po prostu absurdalność jego wypowiedzi sięga coraz wyżej link który podajecie to nie to samo co jest pod demotem. . .
Heh co za porażka u was ludzie, on jest przeciwny symbolice ponieważ, dzisiaj używamy symboli narodowościowych głównie do polityki i dla własnych korzyści. Podpis jest więc idiotyczny, oczerniający Palikota (który sam sobie szkodzi nierzadko), a słowa wyrwane z kontekstu.
cyt. Palikota : 1."Konstytucja, godło i flaga nie są potrzebne ani Polsce, ani Włochom, Francuzom i innym państwom Europy. Więcej zyskamy jeśli pozbędziemy się tych fałszywych symboli."
2. "To są symbole nacjonalizmu, które często prowadzą do antagonizmów, a w konsekwencji do wojen." Co jest prawdziwe patrząc na falę sztucznego, patriotyzmu w komentarzach. Czy waszym zdaniem patriotyzm wyraża się nienawiścią do ludzi mających inne zdanie?? To już jest radykalizm i stajecie się tym kogo nienawidzicie i tutaj rugacie. Czytając komentarze mam wrażenie, że w Polsce prawdziwych patriotów nie ma, zostali tu już tylko wielcy pieniacze besztający ludzi pod publikę i szary nienawistny tłum który za nimi podąża...
Palikot nie popiera PO, a nawet karci tę partię.
Sam też go nie popieram ale nie lubię jak ktoś manipuluje tłumem poprzez zakrzywianie prawdy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 sierpnia 2012 o 11:57
Rodacy, ruch palikota i jego obecność w parlamencie to był zwykły wypadek. Takie się zdarzają w demokracji. Już wszyscy dostali nauczkę, że populizm, działanie pod publiczkę, robienie atmosfery skandalu wokół siebie ma krótkie nogi, przykładem jest obecność palikota w parlamencie.
rozumiem słuszność oburzenia jednak nie rozumiem argumentów no rozumiem że sporo polaków zginęło za Polskę jednak ilu ludzi oddało swoje życie za Polskę szlachecką ? ilu ludzie zginęło tylko dla tego bo byli szlachcicami ? czy wobec tego przez wzgląd na nich mamy przywracać ustrój szlachecki ? naprawdę ilość osób które umarła za jakąś sprawę w cale nie zwiększa jej wartości
a jeśli uważacie że jakimś sposobem zwiększa to proszę a nawet błagam o wyjaśnienie mi jakim cudem)
A po co nam godło i flaga? Po co granice i podzielenie świata na 5000 części?
Zastanów się, czy lepiej rządzi się mniejszym obszarem, czy większym? USA jest podzielone na 50 stanów, z których każdy ma oddzielny system prawny, flagę. Jak komuś nie podoba się system rządzenia w jednym z nich, to nie ma daleko, żeby wyjechać do takiego, w którym jest dla niego lepiej. Im mniej odgórne zarządzanie, tym lepsze.
Po to żeby był porządek. Rywalizacja ekonomiczna która napędza rozwój. Poza tym wielu ludzi za bardzo się różni mentalnie, kulturowo itd. żeby tak po prostu mogli stać się jedną Światową społecznością. Kosmopolici to dla mnie ludzie bez wyobraźni.
Akurat pełna anarchia doprowadziłaby do tego, że prędzej, czy później kilku bardziej ogarniętych przedstawicieli takich "podwórek" dogadałoby się i ruszyłoby na podbój sąsiednich. Koniec końców i tak powstałyby więc państwa. Tak to się zaczynało. Kraje są potrzebne, ale do ich zadań powinno należeć praktycznie tylko zapewnienie ochrony (wspólne wojsko i policja), ustalenie praw (najlepiej nienaruszlności woli oraz majątku) i ich egzekwowanie (sądy i procesy). Zarządzanie szczegółowe powinno się odbywać jak najniżej, głównie na szczeblu samorządów. Każdy jest już człowiekiem ukształtowanym od pokoleń cywilizacyjnie, historycznie i kulturowo, dlatego naturalne dla niego jest poczucie więzi ze swoim narodem. Jakąś konsekwencją istnienia narodu jest właśnie państwo, ale nie superpaństwo, bo ono próbuje łączyć różne narody, co jest po prostu niemożliwe (np. ZSRR).
Moim zdaniem wiara w dobre intencje urzędników jest tak samo naiwna, jak wiara w dobre intencje ludzi po wprowadzeniu anarchii. Powrót do prawa dżungli pociągnąłby za sobą chaos, dlatego minimum podatków trzebaby było przeznaczyć na utrzymanie policji, która łapałaby ingerujących w wolę innych ludzi i ich majątki. Urzędnicy rozdzielaliby więc kasę praktycznie tylko na wojsko i policję. Prywatna ochrona byłaby ok, ale ochroniarze mogą równie dobrze zostać najemnikami i znów mamy podboje. Jak nie wojenki, to dogadywanie się sąsiadów też by mogło doprowadzić do powstania państw i mówisz, że to jest ok, ale prędzej, czy później i tak rozrosłoby się one do obecnych rozmiarów i tak krąg się zamyka. Dla mnie po prostu niewyobrażalna jest inna, niż odgórna gwarancja nienaruszalności woli i majątku. Na tą ochronę jedyny podatek - VAT albo jeszcze lepiej pogłówny. Niemożliwa jest anarchia w czasach, gdy każde osiedle ma swój zarząd/radę. Ludzie muszą część decyzji podejmować wspólnie. Dopuszczenie pełnego wolnego rynku i umacnianie tożsamości narodowej - to są moim zdaniem zadania państwa, które (tak jak napisałem) jest jedną z konsekwencji istnienia narodu.
@ADAMUS1125 - w takim razie ja raczej nigdy nie zostanę anarchokapitalistą, bo z Korwinem zgadzam się tylko odnośnie gospodarki i to też z pewnymi odstępstwami, a w kwestiach obyczajowych jestem ostrzejszy od niego. Mimo wszystko poprawa gospodarki jest chyba najważniejsza, więc jeśli w następnych wyborach nie wystartują jakieś inne partie, to ze zgrzytem zębów, ale zakreślę kogoś z KNP. I tak jak napisałem wcześniej ja albo KomunalAteista - państwa zawsze powstaną. Mimo wszystko zapewniają one pewne korzyści. Nie można ich jednak tworzyć w sposób sztuczny, łącząc odgórnie różne narody albo wręcz cywilizacje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 13:49
"Powrotu do prawda dżungli nie zwiastuje, gdyż ludzkość nauczyła się, że więcej zyskuje się bez ciągłych wojen." - wystarczy spojrzeć na Izrael, żeby obalić tą tezę. Od II wojny światowej praktycznie nie ma dnia, żeby nie było jakiegoś konfliktu zbrojnego na Ziemi.
Oj akurat największe konflikty zostały spowodowane tym, że ludzie szli za jakimś przywódcą, który był bardzo dobrym mówcą. Gdy najechano Indian nie byli oni jeszcze na etapie państw, tylko plemion, ewentualnie rodów, więc było im bliżej do anarchii, a jednak cały czas przykładowo Komancze tłukli się z Apaczami, itd. Urzędnicy często wręcz przeszkadzają w życiu codziennym, ale jakiś wspólny system kar jest potrzebny. Jak dla mnie wybory do Sejmu powinny być większościowe, poseł zostawałby od razu reprezentantem regionu, w którym go wybrano (raz na jakiś czas stawiałby się na posiedzenie ogólne) i to u niego rozliczałoby się opieszałych urzędników państwowych z danego terenu. Jak reprezentant się źle sprawował, to nie zostanie już więcej wybrany. Moja wizja prostych przepisów, ale pewnie są i lepsze rozwiązania, o których nawet nie czytałem. Widzę, że mamy sporo wspólnego w sposobie myślenia, ale część Twoich poglądów po prostu do mnie nie przemawia. Być może za jakiś czas zmienię zdanie, ale nie sądzę, a póki co to dalsza dyskusja będzie raczej kręceniem się w kółko. Pozdrawiam.
Link podany w źródle prowadzi do zupełnie innego tematu, chyba to raczej próba zepsucia Palikotowi wizerunku.
A od kiedy Palikot ma dobry wizerunek? :) (pomijając homoseksualistów lub tych których horyzonty ograniczają się do blanta).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 14:07
Państwo Polskie nieuchronnie zmierza ku zagładzie,i prędzej czy później samo sie zlikwiduje (kiedy już nie będzie co kraść) Jestem przekonany że większość tych którzy walczyli o te pseudo niepodległość w czasie wojny widząc to co sie teraz dzieje żałowałoby że nie zawarli porozumienia z Hitlerem i razem nie uderzyli na ZSRR.
@cywil83 - najgorsze to było zachowanie naszych "sojuszników", którzy oddali nas Związkowi Radzieckiemu. Jest to kolejny kontrargument dla wypowiedzi Palikota, bo historia pokazała, że jeśli sami nie zadbamy o siebie, to inni będą mieli nas w d*pie. Polakami powinni rządzić Polacy, a nie przedstawiciele państwa europejskiego.
@mat3e - akurat Palikot jako jak go nazywasz przedstawiciel państwa europejskiego jeszcze nie rządził (co nie znaczy że chciałbym aby rządził). U władzy natomiast byli już prawdziwi POlacy, lewacy,prawi i sprawiedliwi i co? I jak szliśmy tak idziemy w kierunku zagłady. My jesteśmy zbyt małym i nic nie znaczącym,biednym krajem i musimy włazić wszystkim w du*e czyli Amerykanom, Rosjanom czy całej UE żeby jakoś istnieć (chociaż może PO prostu nasi politycy lubią to robić).Tak było,jest i będzie niestety.
Nie zgodzę się, że zawsze należało komuś wchodzić w tyłek, żeby istnieć. Nie zawsze tak było w naszej historii. Smutne jest jednak to, że obecnie Polacy są nauczeni kompleksów wobec innych narodów i cały czas na siłę szukają poklepywania po plecach za granicą, zamiast skupić się na sobie. To łączy niestety wszystkich wymienionych przez Ciebie rządzących, a pisząc o przedstawicielach państwa europejskiego nie miałem na myśli Ruchu Palikota, tylko posłów jednego, wielkiego Parlamentu Europejskiego, który miałby zarządzać całą Unią, która będzie miała status państwa. W ogóle nie widzę sensu tworzenia na siłę jednego kraju z wielu narodów, a co dopiero tworzenia go bez zachowania jakichkolwiek władz poszczególnych państw. Niby jak miałoby to wyglądać? Zarządzanie jest tym lepsze dla lokalnej społeczności, im na niższym szczeblu ma miejsce. Obecnie już ciężko jest, żeby Parlament Rzeczpospolitej skupił się na problemach konkretnego regionu, a co dopiero byłoby, gdyby z protestami, petycjami, itp. trzebaby było lecieć gdzieś do Brukseli, czy tam innej stolicy państwa europejskiego.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 15:47
A czy liczba symboli w podpisie na Demotach nie powinna być ograniczona? Pytam was.
Jakby nie patrzeć dalej jest to dobry przyjaciel Komorowskiego, z którym dalej jeździ na polowania oraz ma szerokie wsparcie z ramienia lewicy... tak więc odpowiedzcie sobie na pytanie kim jest bronek... Jakby nawet mój brat powiedział coś takiego jak ten skur*** palikot to bym mu wszystkie zęby powybijał i na kopach za ruską granicę bym go wywalił na zbity pysk. Tyle
Ale to Korwin jest oszołomem a Palikot jest oświecony :)
brovareck - Korwin jest tak nazywany bo się nie sprzedaje. Ale osobiści się z dużą ilością jego poglądów nie zgadzam.
Mi się wydaje że ci ludzie zginęli w obronie wolności, żeby nie musieli żyć napiętnowani jako obywatele drugiej kategorii, żeby mieli prawo wyboru, które chciano im odebrać, a nie za jakieś głupie symbole. Bo dla mnie te symbole nic nie znaczą, jeśli mam żyć na granicy ubóstwa jak 20% polaków.
jak 20% ? chyba co najmniej 60-80 z tego co widać na dworze i zgadzam się z twoim zdaniem, a cała reszta szczególnie ten koleś Covboy macie nerd rage w tym momencie, wezcie sie uspokójcie, i tak gówno z tego wyjdzie jak zawsze
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 14:04
Bez przesady, nie 80% na granicy ubóstwa. 80% musi się zastanawiać, czy na pewno ma pieniądze na kino, teatr, czy wyjazd nad Bałtyk, co też nie jest fajne, ale to nie granica ubóstwa. Granica ubóstwa jest jak musisz załatwiać dziecku obiady w szkole, musisz kombinować na ciepłe buty na zimę i podręczniki do szkoły, nie możesz zapewnić sobie podstawowych potrzeb, nie rozrywek. Niestety jest wiele Polaków, którzy tak żyją, ale nie 80%.
"Mi się wydaje że ci ludzie zginęli w obronie wolności, żeby nie musieli żyć napiętnowani jako obywatele drugiej kategorii, żeby mieli prawo wyboru, które chciano im odebrać". A do czego doprowadzi pomysł Palikota? Zlikwidowanie państwa nie spowoduje że od razu stanie się dobrze.
To jest zdanie Palikota, możemy się z nim zgadzać albo nie zgadzać. Ale z dyskusja nad tym, wyłoni się coś wartościowego? Raczej nie. Więc proponuje ignorować takie wypowiedzi.
Covboy powtarzam, odpi***ol się od marihuany, jakoś nie widzisz żebym łaził na marsze równości i mówił że polskość to faszyzm. Nie rób z rośliny 'depatriotyzatora'
Wiem, ale za każdym razem jeśli tylko wspomnę o tym że jestem za legalizacją to uznajecie mnie za palikociarnię, co jest obraźliwe. Nie każdy zwolennik legalizacji to przygłup z Wolnych Konopi a nie każdy palacz to przepalony dres. Pozdrawiam, palący prawicowiec.
brovareck, ciężko żeby ktoś wziął za palikociarza faceta z logiem KNP w profilu :)
Jeszcze wczoraj to się zdarzyło. Zresztą nie mówię tylko o demotach, na YT też.
Polska to kraj. Ziemia zawarta pomiędzy granicami. Czy tej Ziemi potrzebne są symbole? Zapewne nie. Symbole potrzebne są Polakom, aby czuli się Polakami. Zarówno Polakom w kraju jak i za granicą. Te symbole nas jednoczą. Nie doszukiwałbym się w słowach powyższego polityka takiej głębokiej myśli. Nie rozumiem tylko co według niego miałaby zyskać Polska jeśli ogołocilibyśmy ją z kultury. Patrząc na program jego partii nie wierzę, że mogą nim kierować anarchistyczne pobudki, które według niektórych mogłyby być szczytne. Bardziej skłaniałbym się ku temu, że autor tych słów chciał zlaicyzować kulturalnie kraj, aby był przyjaźniejszy dla osób, które nie zostały wychowane w naszej kulturze. Od tego tylko krok do tego aby język polski przestał być odgórnie narzuconym językiem urzędowym na terenie gmin polskich...
nooo tak nas łączą te symbole narodowe, że jak mdlejesz na drodze to nikt ci nie pomoże , a jeszcze cie okradną ^^'' takie coś miało sens lata temu, teraz jest bez znaczenia, i nie myślcie sobie że nawet gdybyśmy się stali jednym wielkim krajem to by nagle wszyscy przestali dochowywać jakichs tradycji, mordowaliby kulture i strzelali w łeb za czerwone korale, sranie w banie, dalej byloby tak samo jak jest teraz jedynie może lepiej, bo jak narazie to ten system jaki mamy w tym momencie nie działa, moze czas wyprobowac nowy, zreszta tak jak jeden kolo mi tutaj napisał, można sobie o takim ustroju tylko pomarzyć, przez co najmniej tysiąc jak nie więcej lat takie coś nie będzie możliwe także weżcie sobie melisy i sie uspokójcie i tez mi sie wydaje, tak jak to qrvishon napisał ,że ludzie raczej nie walczyli o polske jako taką w sensie godło, herby barwy narodowe, ale bardziej o prawo do godnego życia, żeby nie być obywatelem drugiej kategorii pod zaborem, żeby decydować o sobie i żeby ich rodziny w przyszłości miały tak dobre życie jakie my mamy teraz, nie wydaje mi się ,że skalalibyśmy ich pamięć jednocząc się jako jeden wielki kraj w pokoju i razem współpracować, a nawet powiem więcej ,że pewnie spełnilibyśmy ich marzenia i prawdziwy sens walki jaki podjęli kiedyś
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 14:16
Kula w łeb za zdradę stanu. On już nie raz walnął takie coś. Już kiedyś powiedział "nadszedł czas aby powiedzieć Polakom że muszą się wyrzec swojej polskości". Ale czego się spodziewać po kimś kto był w Komisji Trójstronnej. Zwykły pajac promujący to co mu okultyści narzucą.
no a tusk, komorowski (dysortografia) oni nie niszczą symboli Polski? powiedz mi jeszcze moze czy ci "szlachetni" politycy sa takimi patriotami? gardza narodem i gó*no ich obchodzi ile płacisz za paliwo o ktore walczy nasza armia, za jedzenie, za prad wode gaz, etc. szkoda słów, ruszac na belweder
Zgadzam się w zupełności. Jedynie głosując na Palikota możemy spodziewać się lepszej przyszłości.
Palikot znowu robi dym wokół siebie. Zastanawiam się tylko, czy po raz kolejny próbuje przykryć coś większego, czy po prostu szuka nowych wyborców po tym, jak mu słupki spadły?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 14:01
Czy tylko ja mam takie wrażenie, że to się może skończyć zamachem na Palikota?
tak, raczej tylko.
Cytat pochodzi z wczorajszej Gazety Prawnej więc jest autentyczny
Szkoda, ze nikt z komentujących nie pofatygował się przeczytać całości wypowiedzi i ocenia Pana Palikota po jednym zdaniu wyrwanym z kontekstu. Sens był ZUPEŁNIE inny. Mowa o tym w kontekście integracji europejskiej. Nie chodzilo o samo wyrzeczenie i zbeszczeszczenie flagi a o budowanie wspólnoty w oparciu o wspólne wartości europejskie, jakimi flagi poszczególnych państw nie mogą być. Zastępujemy godło i flagę flagą Zjednoczonej Europy, natomiast NIE PRZESTAJEMY być POLAKAMI!
Racja. "Jesteśmy przede wszystkim europejczykami", zmieniamy flagę, zmieniamy godło, zminiamy hymn, odrzucamy konstytucję, ale NIE PRZESTAJEMY BYĆ POLAKAMI. Ty kpisz czy o drogę pytasz?
Po rozbiorach w XVIII też mówiono "W prawdzie Polski już nie ma, ale nadal jesteśmy Polakami". Unia Europejska nie ma nic wspólnego z wartościami europejskimi.Podstawami cywilizacji Europejskiej jest greckie podejście do prawdy, podstawy prawa rzymskiego oraz etyka chrześcijańska.
A w EU - prawdą jest zatwierdzana przez demokratyczne głosowania (np. Ślimak jest rybą, Polska nie ma dostępu do morza)
Prawo rz. - "prawo nie działa wstecz" , "chcącemu nie dzieje się krzywda", "To sądzonemu należy udowodnić winę, a nie on ma udowodnić swoją niewinność"
E.Ch. - na zachodzie aborcja na życzenie, zalew muzułmanów.
EU jest zbudowane na przeciwnych zasadach do cywilizacji europejskiej jakimi jest marxizm kulturowy jak i ekonomiczny.
Lepiej dla kraju gdyby popełnił samobójstwo .. (nie koniecznie z własnej woli) Lepera wykończyli a tego ch**a nie mogą..
Za łamanie Konstytucji odsiadka do 25 lat...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 15:12
BZDURA I MANIPULACJA !!! PROSZĘ PRZECZYTAĆ CAŁY WYWIAD Z PALIKOTEM ŻEBY ZROZUMIEĆ SENS TEJ WYPOWIEDZI !!!
Z Palikota to zawsze beka
Skoro dostał 5% głosów społeczeństwa to tak, powinien być politykiem.
Żałosne, jego założenia nie podobają się wam, więc trzeba zmienić tych, którym się podobają? To jest wolność słowa i opinii?
......wszyscy rzucają się na Palikota jak wściekłe psy..........ja sam nie przepadam za facetem.......ale czy przypadkiem facet nie ma trochę racji ?.......co drugi przywołuje pamięć naszych przodków , którzy patrząc z Nieba na dzisiejszych patriotów sami się pewnie zastanawiają po jaką cholerę było się poświęcać.......mam trochę lat na karku i wiem jedno....Skrzetuscy wyginęli , albo wyjechali.....pozostały tylko Rzędziany i Kuklinowscy.......a doświadczenie mnie uczy , że patriotyzm służy dzisiaj do wycierania sobie dupy , albo gęby w zależności od tego jaki interes i na kim chce dany patriota ubić ......smutne to....
Żadnej treści..............................gówno prawda....................................my właśnie chcemy naprawić pojęcie patriotyzmu..............................................jeszcze trochę kropek.........................
Jeśli patrzysz tylko na PiS i inne "prawicowe" wynalzki, nie dziwne że dochodzisz do takich wniosków
http://www.nacjonalista.pl/2012/08/06/aguirre-na-prawicy-bez-zmian/
O ile zawsze go raczej szanowałem i uważałem że mówi słusznie, zwłaszcza o marysi i kościele, to teraz pocisnął takie głupstwo, że chyba chce konkurować z Korwinem Miki w plecieniu idiotyzmów
Oczywiście, że powinien być politykiem, to cecha dyktatury, że osoba wybrana w sposób legalny (zanim jakiś gimbus mi zarzuci uwielbienie dla demokracji, niech przeczyta jeszcze raz to słowo) na posła miałaby nie być posłem? A, za wartości, symbole narodowe itd. zginęło na oko tak kilkadziesiąt tysięcy ludzi, cała reszta została po prostu zamordowana ot tak sobie. Jak bandyta kogoś zabije nożem, to mówimy, że ta osoba zginęła za swoją religię/kraj/poglądy?
Konstytucja symbolem... HAHAHHAHAHHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
Możecie mnie zminusować za ale to brzmi jak NWO moi mili i jeśli nic z tym nie zrobimy to słowa obrócą się w czyny a wtedy będzie za późno.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 16:42
Też od razu o tym pomyślałem, najpierw wspólnota Europejska, a później rząd światowy. Ludzie bez swoich symboli i narodu nie będą przecież za niego walczyć. Pora się obudzić nim będzie za późno.
Flagi, godła i konstytucji nie włożymy do garnka i nie zjemy, nie uleczą one chorych, nie wyedukują naszych dzieci, ani nie obronią nas przed naszymi wrogami. Jeżeli Europa się nie zjednoczy, zostanie wchłonięta, kraj po kraju, przez Chiny. Sama Polska gówno znaczy na świecie, każdy ma nas w dupie bo jesteśmy słabi i biedni. Sami nie mamy żadnych szans na bycie silnym krajem. Unia Europejska to nasza wielka szansa, a Palikot ma rację. Tyle w temacie.
LOL. Tyle w temacie.
brovareck dodam jeszcze do tego - dno moralne
Za to flagę, godło i konstytucję możemy w bardzo prosty sposób wymienić na pożywienie, lekarstwa, edukację i obronę przed wrogami. Toż to klucz do sukcesu!
i to jest najlepszy przykład, że kiedy tylko w mediach wspomni o jednej sprawie na której zależy większej części młodzieży ( legalizacja ) nie zwracają uwagi na resztę poglądów Palikota ...
"Biedny narodzie! żal mi twojej doli,
Jeden znasz tylko heroizm - niewoli".
na szubienice on i jego wyborcy
i co masz dobrego z tych symboli? dla każdego kto nie jest polakiem oznaczają głównie "złodziejstwo". Watpie aby ktokolwiek swiadomy tego co się tu dzieje chcialby jeszcze o nie walczyć...
Nie wiem co paliłeś... ale pal pół...
I mylisz się, wiele ludzi podziwia nasz naród, nawet teraz.
Źródło? Wypowiedź jest naprawdę idiotyczna, ale autor w źródle podał link do artykułu który nie ma nic wspólnego z demotem. Więc skąd mamy wiedzieć czy ta wypowiedź w ogóle miała miejsce?
Wśród Was są osoby, które poleciały na Jego hasła o legalizacji, więc to WY teraz powinniście odpowiedzieć przed sobą na ważne pytanie: Czy dalej chcesz żyć i być polaczkiem, którym można manipulować przez hasła wyborcze takich ludzi jak on.
Demot +.
NIE!
Widzę, że większość komentujących nosiła lub nosi przyciasne czapeczki, które uwierają w główki. Zamiast łączyć się, znosić bariery dzielące ludzi i usuwać granice, Wy zachowujecie się jak prymitywne plemiona, które zwalczają wszystkich, którzy nie należą do Waszej grupy. Okopcie się, poowijajcie się w te Wasze flagi, poprzyozdabiajcie się w symbole narodowe, zamknijcie się na wszystko co nie jest polskie, nic nie importujcie i pławcie się we własnym sosie. Wcześniej czy później, patrząc na to, ilu Was jest to raczej później, znikną granice i nie będzie państw. Ludzie dojrzeją do tego, by narodowość, państwowość, rasa, pochodzenie przestały mieć dla nich jakiekolwiek znaczenie. "Imagine there's no countries. It isn't hard to do. Nothing to kill or die for. And no religion too. Imagine all the people living life in peace".
Jakoś nie zauważyłem wprowadzania drugiego języka urzędowego... System jedno walutowy się nie sprawdza... Pomysł ujednolicenia armii UE to porażka na całej linii...
Co do przyozdabiania się w symbole narodowe, od tego są specjalne uroczystości, ja z godłem na dupie nie mam zamiaru biegać.
Bo szanuję te symbole, znam ich historię a plucie na nie uważam za zbrodnię.
Poza tym, chyba jesteś młody i nie miałeś okazji być w poborze, tam wyjaśniliby Ci ten szacunek. Zresztą przysiągłbyś tych symboli bronić... no przynajmniej sztandaru z ową symboliką ;]
"Ja, żołnierz Wojska Polskiego,
przysięgam służyć wiernie
Rzeczypospolitej Polskiej,
bronić jej niepodległości i granic.
Stać na straży Konstytucji,
strzec honoru żołnierza polskiego,
sztandaru wojskowego bronić.
Za sprawę mojej Ojczyzny
w potrzebie, krwi własnej ani życia nie szczędzić.
Tak mi dopomóż Bóg."
W powodzenie czegoś takiego jak projekt Venus też wierzysz? :) Rozbrajają mnie ludzie którzy myślą że jak znikną kraje to od razu zapanuje taki pokój, miłość i w ogóle wszyscy będą się lubić :D Ale dzięki takim jak Ty paru skur****i spełni chyba jedno z najstarszych marzeń jakie może mieć człowiek czyli żeby rządzić Światem :D Niektórych za bardzo ponosi wyobraźnia i nawet nie zdają sobie sprawy że globalizmem mogą doprowadzić do katastrofy. Założmy że jest taki jeden wielki globalny kraj... i co jeżeli do władzy dojdzie ktoś w stylu Hitlera? To wtedy cały glob będzie mial przerąbane. Ogólnie szary człowiek na globalizacji nie skorzysta, tylko ci co będą w takim Światowym rządzie, jedną decyzją będą mogli wy**chać cały glob a nie tylko część tak jak teraz kiedy istnieją kraje. Poza tym rozwój Świata zostanie zastopowany, bo rozwój napędza konkurencja a brak konkurencji (tej zdrowej konkurencji) między krajami spowoduje że ludzkość spocznie na laurach. No ale tolerancyjnym pajacom bez zasad, myślących utopijnie tego się nie wytłumaczy. Połącz się z Muzułmanami albo z ludźmi którzy w XXI w. żyją w lepiankach i żyj z nimi w jednym społeczeństwie, powodzenia. Różnice kulturowe czy narody to nie jest pusta butelka po soku którą tak po prostu można wyrzucić i będzie fajnie.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 20:05
Nacjonalista ostrzegający przed drugim Hitlerem, tego jeszcze chyba nie było...Kuriozalność tej dyskusji właśnie sięgnęła zenitu.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 2:53
Po pierwsze nie jestem nacjonalistą tylko patriotą a po drugie nacjonalizm to nie jest nazizm. To że ktoś chce żeby jego kraj istniał nie oznacza że jest faszystą czy nazistą jak to gadają ci "oświeceni". Kuriozalność to osiąga się pisząc żeby dzieci miały dwóch tatusiów a to Twoja domena. Ty nacjonalistów Polskich kojarzysz z Hitlerem i sugerujesz że ja jako Polski patriota miałbym popierać Hitlera? Tylko że ja nie jestem takim idiotą jak większość społeczeństwa że Holocaust kojarzy im się tylko z żydami a nie zauważają że to dla nas była taka sama tragedia (jak nie większa). A teraz przyjdzie taki tolerancyjny chłystek promujący różne degeneracje i będzie mi pier****ł że jak ktoś kocha Polskę to jest równoznaczne z tym że wielbi Hitlera jak Hitler tyle krzywdy wyrządził Polakom. Na koniec dodam że polecam edukacje bo kuriozalne to jest wrzucenie do jednego wora pojęć patriotyzmu, nacjonalizmu, nazizmu, faszyzmu, szowinizmu itp. Równie dobrze mogłem dać przykład Stalina, Che czy z nowszych, Szymona Peresa ale akurat zawsze Hitler pierwszy przychodzi na myśl bo najbardziej się kojarzy z tyranią, zbrodnią itd. Ale z takimi imbecylami jak Ty to nawet nie ma co się wdawać w dyskusje, idź załóż różową chusteczkę i "blokuj faszyzm" 11 listopada i w dniu święta narodowego mów ludziom że upodobania seksualne są ważniejsze od Polski :D Po prostu beka z "oświeconych". Dla Ciebie każdy kto nie jest kosmopolitą wielbi Hitlera? Na pewno widziałeś Euro, dla Ciebie te tłumy z flagami, z wymalowanymi twarzami w barwach to też żądni krwi naziści? (i nie mam tylko na myśli Polaków ale również kibiców z zagranicy którzy przyjechali do Polski dopingować swój kraj).
Zmodyfikowano 12 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 10:12
Granice nie znikną. Ludzie we krwi mają walkę i choćbyś utworzył taki bezpaństwowy twór, to wynajdą inny powód żeby się podzielić.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 12:44
Nawet nie trzeba niczego nowego wynajdować. Wtedy jeszcze bardziej ludzie zaczną się dzielić ze względu na to kto jaki ma gruby portfel. Z resztą ups, przepraszam jaki portfel, przecież w nowym wspaniałym Świecie nie będzie gotówki tylko chipy bo banknoty niedługo dla "oświeconych" też już będą zaściankowe i niemodne. Te tęczowe, kosmopolityczne matoły jeszcze zachłysną się tym ślepym podążaniem za nowoczesnością nie zwracając uwagi co to pojmowanie nowoczesności ze sobą niesie.
Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 13:18
nikt nie powinien mieć dziś immunitetu
Cytat pochodzi z Onetu i z Gazety Prawnej szukajcie a znajdziecie ponadto u Moniki Olejnik też tak mówił więc ma prawdopodobnie oszczędności w Sbierbanku i akcje w Gazpromie
I nagle wszyscy PATRIOCI hehehe a nawet buhahaha tacy z Was patrioci? To wyjdzcie na ulice i krzyczcie dość tego RZĄD nas dyma na wszystkie strony a Wy tak se pozwalacie roczniku '85-95 wspomniecie moje słowa połowa z Was swój żywot będzię kończyc jako bardzo ubodzy ludzie a Waszym ostatnim etetem będzie praca za ciecia na budowie za 5 pln lub 1 euro na godzine żyjcie żyjcie tak dalej ..ja mam to gdzieś emerytura wojsko pozwoli mi zdechnąć na krawędzi godności ..nie widzicie co się dzieje gdzie lekarzyny -specjaliści wydają setki tysięcy na ogrody a Wy musiecie dziesiątki miesiacy czekać na wizyte a dużo duzo pisać idzcie kupe zrobić i zastanówcie się na Kżdym aspektem Waszego życia i zauważycie że o czym kolwiek nie pomyślicie to jesteście oficjalnie przy wszystkich dymani
A Palikot no cóż próbuje Wam otworzyć oczy nie udolnie i nie tak ale próbuje
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 18:57
Och, znów prawacki butthurt? To się robi już nudne.
przeciez współczesna młodziez ma to gdzies ze za 5-10 lat nie bedzie miała pracy, ma to gdzies, że juz jest bardzo wysokie bezrobocie. Najwazniejsze jest to aby zalegalizować marihuane i ja palić a rząd niech nas w dupsko wali i okrada ( nie dotyczy to normalnej młodzieży) nie porównujmy holandii do Polski bo tam żyje się całkiem inaczej -stabilniej
Współczesna młodzież należałoby wziąć w cudzysłów i byłoby oka ;]
A wiesz ilu zginęło za Hitlera?
Chciałbym nawołać do zagłady w/w osoby ale dostane warna lub coś podobnego.
Nie dla tego POLSKA walczyła przez tyle lat by teraz pozbyć się tego co on chce zrobić. Polecam postawić go przed weteranami i niech im powie w oczy co myśli. Zapewniam mimo iż są starzy schorowani to przekonali by go aby zmienił zdanie, nie koniecznie rozmową
Czasami naprawdę żałuję, że Hitler nie wygrał II Wojny Światowej.
jak można woleć palikota, który jest na sługach tuska, NIE ODDAMY POLSKI NIKOMU!!!
Palikot w ogóle nie powinien się urodzić. Im mniej takich ludzi na świecie tym lepiej.
Oczywiście, że powinien być. Niech wykończy Tuska, a potem strzeli se w łeb
Bawią mnie takie wypowiedzi, pomyślcie co wy tu macie polskiego w tym kraju buehehe, wszystko o co walczyli nasi dziadowie zostało już dawno sprzedane, a patriotyzm większości to puste słowa, nasz naród to zbieranina ludzi którzy nawet nie potrafią zawalczyć o swoje prawo do lepszego życia już nie wspominając o obronie własnego kraju :/
W partii rucha palikota takie komentarze są normalne
dzięki tym narodowym symbolom mam tożsamość narodową, czuję, że gdzieś przynależę, gdy słucham hymnu przed meczami np., mam ciary, czuję solidarność z innymi polakami. dumę. przychodzi sobie polityk ze swoimi nowoczesnymi poglądami i chce to wszystko zniszczyć, całą naszą historię, kulturę. by następne pokolenia już nie mogły tego poczuć. on chce tak naprawić Polskę, żeby zrobić z niej Amerykę?
i kur.. racja.jakbysmy sie dali kiedys zgermanizowac to teraz bysmy nie byli zadupiem Europy,nie byłoby tylu bezdomnych na dworcach.wygraliśmy wojny a nasi emeryci umieraja za głodowe emerytury i renty. Niemcy przegrali wszystkie wojny a stac ich na zwiedzanie na emeryturze calego świata. Tak kochacie ten kraj a każdy idiota przy korycie was dyma, jedziecie potem do roboty na zachód bo ten 'kochany' kraj nic nie może zaoferowac uczciwemu człowiekowi.
A kto na niego glosował jak nie naród jaki naród taki rząd. A i każdy kot to wredne zwierze bez wyjątków!!!
Ciekawe, ilu z was piszących głosowało na Ruch Palikota...
Ehh...minęło tyle lat, a czytając tutejsze komentarze można dojść do wniosku, że wciąż niczego się nie nauczyliśmy...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 3:06
Masz rację. Kolejny rozbiór się szykuje i od dawna jest realizowany a ludzie tego nie dostrzegają. Nie wyciągają wniosków z historii i popełniają te same błędy czyli znowu pozwalają na to żeby ich kraj zniknął z mapy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 10:02
Szkoda, że mój wpis zniknął. Widocznie ktoś nie toleruje, jeśli ktoś ma odmienne zdanie na temat tego Pana niż większość piszących. :(
odnoszę wrażenie, że J. Palikot wypowiada się tak kontrowersyjnie tylko dlatego, żeby zwrócić na siebie uwagę. Będą o nim mówić, coś będzie się działo. Ten człowiek wypowiada się w tak różnych sprawach, nie mając pojęcia o czym mówi... nie chodzi tu tylko o ten demot, ale także o inne Jego wypowiedzi. Ruch Palikota moim zdaniem powstał tylko po to, żeby "coś się działo w sejmie" beznadziejne :/
Błazen, którego nieoficjalnym hasłem wyborczym było: "sadzić, palić, zalegalizować", zrobił furorę głównie wśród gimnazjalnej swołoczy (to jeszcze pół biedy, bo ta część społeczeństwa nie może jeszcze głosować) i zbuntowanych tudzież "nowoczesnych" młodych ludzi. Przykre jest, że tacy ludzie (jak Palikot) dostają się do sejmu. Podczas gdy służba zdrowia kuleje, budowy autostrad stoją w miejscu, ceny paliwa (a co za tym idzie 98% innych produktów) wzrastają ten oto "internacjonał", zwolennik XX- wiecznej idei "Ojczyzny Europejskiej" walczy o byt związków partnerskich, zalegalizowanie marihuany i wolność w internecie. Niestety nie dorośliśmy do demokracji czego przykładem są takie właśnie osoby w parlamencie.
chodzi o to żeby stać się bezpłciowym, bezpoglądowym, pustym konsumentem...
Napisałbym, co sądzę na ten temat, ale zaraz pociśnie mnie banda specjalistów politologów domotowych, za to, że mam swoje zdanie. :D
zwykły demagog...
Mam 20 lat i studiuję. Przykre jest to, że moich rówieśników interesują tylko imprezy i alkohol. Nie jestem jakaś sztywna bo sama lubię poimprezować i się zabawić. Ale interesuje mnie mój kraj, szczególnie w takich złych czasach. Co słyszę od moich znajomych ? Imprezy alkoholowe z ludźmi z partii Palikota, którzy stawiają wódkę i drinki i namawiają do głosowania na nich. Takie osoby nie potrafią mi nic powiedzieć o polityce Palikota, ALE łatwo dają się zmanipulować nocnymi imprezami i chętnie idą zagłosować na Palikota...
Teraz widzicie. Palikot to zdrajca. Kto na niego głosuje jest kretynem. To jest pierwszy sku.wiel który powinien wisieć!
Nie jest zdrajca dlatego, że wyraził się tak a nie inaczej o symbolach narodowych. Powiedział się tak, bo chciał odciągnąć uwagę tzw "opinii publicznej" od pewnych spraw toczących się obecnie. Jest więc agentem jakiegoś państwa. A to jest zdrada.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2012 o 11:10
Ten człowiek przed wyborami mydlił oczy setkom tysięcy ludzi... po wyborach oszukał ich i stał się zdrajcą narodu... kto zagłosuje na niego popiera jego działania i jest tym samym. RP=PO=SLD=PSL=PiS
Bo jest subtelna różnica pomiędzy zabraniem niepodległości siłą, a zgodą obywateli, na to, żeby ją oddać (na co Polacy się nie zgodzą ;P), ale to taki szczegół :).
Za jaja i na latarnie !
Nie wierzę że on to powiedział. . . dobrze wiem że ma tupet mówić takie rzeczy ale. . . ten artykuł nie rozwiał moich wątpliwości nic tam nie ma takiego co zostało napisane w opisie. . .
Nie napisałem że nie jestem w stanie uwierzyć po prostu absurdalność jego wypowiedzi sięga coraz wyżej link który podajecie to nie to samo co jest pod demotem. . .
"To są symbole nacjonalizmu, które często prowadzą do antagonizmów. . ." - o. . . mój . . . Boże . . .
Heh co za porażka u was ludzie, on jest przeciwny symbolice ponieważ, dzisiaj używamy symboli narodowościowych głównie do polityki i dla własnych korzyści. Podpis jest więc idiotyczny, oczerniający Palikota (który sam sobie szkodzi nierzadko), a słowa wyrwane z kontekstu.
cyt. Palikota : 1."Konstytucja, godło i flaga nie są potrzebne ani Polsce, ani Włochom, Francuzom i innym państwom Europy. Więcej zyskamy jeśli pozbędziemy się tych fałszywych symboli."
2. "To są symbole nacjonalizmu, które często prowadzą do antagonizmów, a w konsekwencji do wojen." Co jest prawdziwe patrząc na falę sztucznego, patriotyzmu w komentarzach. Czy waszym zdaniem patriotyzm wyraża się nienawiścią do ludzi mających inne zdanie?? To już jest radykalizm i stajecie się tym kogo nienawidzicie i tutaj rugacie. Czytając komentarze mam wrażenie, że w Polsce prawdziwych patriotów nie ma, zostali tu już tylko wielcy pieniacze besztający ludzi pod publikę i szary nienawistny tłum który za nimi podąża...
Palikot nie popiera PO, a nawet karci tę partię.
Sam też go nie popieram ale nie lubię jak ktoś manipuluje tłumem poprzez zakrzywianie prawdy.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2012 o 11:57
"ŚMIERĆ WROGOM OJCZYZNY!"
Kocham tego gościa jak robi sieczkę w głowach internatów znawcy sexu polityki wychowania w rodzinie religii i wielu inncch aspektów...
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Autor: Stanisław Lem
Czemu pozbywać się symboli narodowych?Od razu sprzedajmy Polske Rosji...
Jakaś szubieniczka by się przydała.
Po wojnie juz 70 lat.......powiedzcie czy czujecie się dumni z bycia Polakiem?....czy głosno za granica krzyczycie....JESTEM POLAKIEM....wątpię
Rodacy, ruch palikota i jego obecność w parlamencie to był zwykły wypadek. Takie się zdarzają w demokracji. Już wszyscy dostali nauczkę, że populizm, działanie pod publiczkę, robienie atmosfery skandalu wokół siebie ma krótkie nogi, przykładem jest obecność palikota w parlamencie.
Zwykły populista. Aż dziw bierze że ktoś Palikotowi wierzy.
rozumiem słuszność oburzenia jednak nie rozumiem argumentów no rozumiem że sporo polaków zginęło za Polskę jednak ilu ludzi oddało swoje życie za Polskę szlachecką ? ilu ludzie zginęło tylko dla tego bo byli szlachcicami ? czy wobec tego przez wzgląd na nich mamy przywracać ustrój szlachecki ? naprawdę ilość osób które umarła za jakąś sprawę w cale nie zwiększa jej wartości
a jeśli uważacie że jakimś sposobem zwiększa to proszę a nawet błagam o wyjaśnienie mi jakim cudem)