Twierdzicie, ze w 40roku jedno z najsilniejszych i najmłodszych, przyszłościowych państw europy, dokonało zbrodni na oficerach i świcie słabego i małego sąsiedniego państwa, mordując ich strzałem w głowę i to tak, że 2 lata później zbrodnia wychodzi na jaw, a rząd przez następne 50lat mówi, iż owi jeńcy uciekli do Mongoli? Może jeszcze powiesz, że w 45roku owy rząd ustanowil marionetkowe władze w tym malutkim państewku?? Powodzenia. PS. Się uśmiałem, ale twoje brednie podstawione pod screeny z Freemanem dodatkową wzbudzają we mnie większą niechęć, ze jego twarz wykorzystujesz do własnych, tak ochydnych celów.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 17:28
Uważanie, ze nie mamy prawa do prawdziwych informacji bo jesteśmy "karaluchem" dla obcego państwa, to też kompleksy Ninja i to poważniejsze, bo płaszczącego się pucybuta nikt nie szanuje a węszącego paranoika będą się chociaż bać(jeśli tak określacie kogoś kto tylko podejrzewa zamach, a wszystko na to wskazuje).
NinjaAssasin Tak KGB a właściwie już FSB (choć to kosmetyczna zmiana) odwaliła taką fuszerkę w Katarze w 2004. Putin musiał zatrzymać Katarskich sportowców żeby mieć za kogo wymienić swoich "specjalistów"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 19:06
Cóż, Rosja była znacznie większym mocarstwem gdy dopuściła się zbrodni katyńskiej, a przecież nie przeszkodziło to tejże zbrodni wyjść na jaw już 2-3 lata później i wszyscy wiedzieli, że to dzieło ruskich, choćby się ruscy zaparli na śmierć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 18:33
@Rozenkranz ..."Dynamit nie jest starodawnym materiałem wybuchowym, a to, że są ślady trotylu nie oznacza zresztą, że został użyty dynamit." no nie sposób się z tobą nie zgodzić, w końcu to nie to samo, ale mam nadzieję że z " Skrzydła odlane ze stali są w środku puste [a raczej pełne paliwa]," to tylko taki lekki suchar...pozdr.
to mnie zawsze zastanawiało. Tyle jest 'zaniedbań' i różnego rodzaju prób ukrywania faktów w tej sprawie ale nie potrafię dopatrzeć się motywu. Komu się to opłacało??
Może putina wrukwiało to że podczas ataku an Gruzję Kaczyński się wstawił, ponadto to była dobra okazja do tego by wysadzić śmietankę Polskiej polityki. Może to prawda że PO chcą by polska była bardziej posłuszna Rosji, a może to był dziwny przypadek, gdzie w jednym samolocie leciały najważniejsze osoby Polskiej polityki i miał wypadek. Szarzy ludzie - jak my - nigdy nie dowiedzą się jak naprawdę wygląda polityka.
Nie mówię by nie zadzierała, a by była bardziej posłuszna, np jak Ukraina. BTW, polska jako jedyna się postawiła w sprawie Gruzji. A atut polski to dobre położenie, jesteśmy łącznikiem Rosji z Europą.
@rbk17: Ale Niemcy czy Wielka Brytania traktują Rosję jako partnera równego sobie a nasza polityka, ze swoim uległym podejściem i m.in. darowaniem w zeszłym roku miliarda złotych długu, wypina Rosji d*pę do dymania. Taka prawda. Wkurza mnie to, że w Polsce nawet nie wspomina się o bitwach, w których pokonaliśmy czerwoną armię (jak gdyby dalej trwała komuna) podczas gdy w Rosji dzień wypędzenia Polaków z Moskwy jest świętem narodowym. Takie kajanie się obcemu państwu kala naszą dumę narodową. Ja tam w zamach nie wierzę a raczej o zwalenie całej winy na Polską stronę. U nas w poprzednim ustroju też tak było, żadnych wypadków, katastrof czy problemów bo przecież Polska Ludowa jest idealna i każdy obywatel o tym wie. Choć to wszystko jest tak podejrzane, te wszystkie problemy ze śledztwem, przekazywaniem dowodów i znikaniem ludzi coraz bardziej zaczyna przypominać jeden wielki teatr. Nie, nie zamierzam popełniać samobójstwa. W ogóle.
Komu? Radzę uswiadomić sobie fakt, że to co opinia publiczna wie o tym co dzieje się w kraju i na arenie międzynarodowej to jest może 1/10 tego co dzieje się na prawdę, media dają nam tylko strzępy tych informacji, a wszystko co wpływa na losy państwa odbywa sie na "górze", za zamkniętymi drzwiami. Także pozostaje jedynie domyślać się czy i kto miał jakikolwiek interes w tym całym zamieszaniu.
@Pingwininigwin pamiętasz jakie poparcie mial LK przed wylotem do Katynia? Jego kampanio nie było a poparcie miał znikome. Czy Rosja, mając taki wywiad, nie wiedziała by tego i pchała sie w jakiś zamach? Przecież wtedy jakieś 80 % Polaków wiedziało, że na Kaczyńskiego nie będzie głosować. Jego poparcie było poniżej 20%
Jedynym sensownym motywem jest destabilizacja państwa. Gdyby chodziło o jedną osobę - tragiczne zatrucie jadem kiełbasianym w restauracji, wypadek samochodowy... Możliwości jest pełno. Zemsta? Państwo takie jak Rosja nie kieruje się "zemstą", tylko interesem. A, za Gruzję to nawet nie warto się mścić, bo wysłaliśmy Gruzinom nasz sprzęt wojskowy, Rosjanie go przejęli i zyskali dostęp do naszych szyfrów! Tak, genialna decyzja co do Gruzji po prostu dała Rosjanom wiedzę o polskich szyfrach wojskowych i dopiero pod koniec 2009 te szyfry zmieniono. Prezydent coś wiedział? Na pewno by wiedział jego brat-bliźniak. Kaczyński mógł wygrać wybory? Z poparciem na poziomie 15%? Smoleńsk + nieudolność rządów PO wzmacniają opozycję teraz, jak wyglądałoby to 2 lata temu?
Tam gdzie ludzie szukają odpowiedzi, zawsze są ci którzy będą dotarcie do prawdy umiejętnie tuszować i wmawiać społeczeństwu jak ma myśleć. (-)
I tu już nie chodzi o to czy jest to prawda czy kompletne brednie, tylko o to, że wstawiając tego demota uważasz, że tylko twoja prawda jest ta właściwa, żałosne.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
9 listopada 2012 o 20:09
Mnie z jednym cieszy ten demot. Że często tutejsze lewactwo tłumaczyło sobie minusowanie komentarzy z ich pojmowaniem nowoczesności tym że "demotywatory to prawicowy spęd" itd. a tak naprawdę akurat tutaj pojawiają się różne demoty, raz uderzające w jednych a raz drugich i dlatego zgarniają minusy bo po prostu czasem piszą takie dyrdymały że nawet apolitycznych ludzi wyp******a z kapci.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 17:28
Na podsumowanie Twojej wypowiedzi wystarczy pewne zdanie : "Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest twoja to moja jest mojsza niż twojsza"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 18:57
tuskolizodupy w akcji! Tu nie chodzi o spisek, tylko o ciągłe kłamstwa, które Rosja nam wciska. Uważasz, że inne państwa by sobie na to pozwoliły? Ciągłe niejasności, naszym służbom nie wolno było dojść do sprawy, archeolodzy zostali aresztowani, raporty kilkusetstronowe okazały się nie tymi raportami co trzeba, a szczątki samolotu zamiast przewieź do Polski, zostały w Rosji . Skoro samolot sam się rozbił, dlaczego Polskie służby się tym nie zajęły,badania DNA, oględziny, to wszystko kosztuje. Nagle Rosjanie tacy dobroduszni się stali????? Hańba!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 9:27
Ha ha, dobre. Piszesz jakbyś wierzył, że Rosja to demokracja Europejska, albo lepiej państwo prawa. W tym kraju takie traktowanie katastrof jest powszechne i normalne. Od 20 lat zdarzają się w Rosji zamachy i wypadki i chyba ŻADEN nie został wyjaśniony. Z tej perspektywy oraz uwzględniając że Putin nas nie lubi ich postępowanie wcale nie jest dziwne. Tak się tam załatwia tym podobne sprawy, szybko zamieść pod dywan to może nasze zaniedbania nie wyjdą na jaw.
Co prawda to prawda. Rosja to azjatycka satrapia, gdzie ludzkie życie ma niewielką cenę. Jej kultura prawna i życie społeczne zdecydowanie różni się od Europy.
AUTOR TO PO PROSTU IGNORANT I IDIOTA - TAK SAMO JAK ADMINISTRACJA TEJ STRONY.
NIE MA MOŻLIWOŚCI ŻEBY TAKI SAMOLOT ROZBIŁ SIĘ PRZEZ KILKUCENTYMETROWĄ BRZOZĘ, WYCIĄŁBY PÓŁ LASU A I TAK ZOSTAŁBY KADŁUB W CAŁOŚCI, SKRZYDŁA ITD. TYMCZASEM SPADŁ Z MAŁEJ WYSOKOŚCI I ROZP**** W PYŁ NA BAGNISTYM TERENIE, LUDZIE CZY WAS DO RESZTY POPIEPRZYŁO!? ZNAM SIĘ NA LOTNICTWIE, PASJONUJĘ SIĘ NIM ODKĄD PAMIĘTAM, OD POCZĄTKU WIEDZIAŁEM ŻE TO BYŁ ZAMACH, A TERAZ TYLKO DOWODY WYCHODZĄ NA WIERZCH CO MNIE UTWIERDZA W PRZEKONANIU, ALE WY WIECIE LEPIEJ, WOLICIE DAWAĆ SIĘ WALIĆ W DUPĘ PRZEZ WASZ RZĄD, POLSKĄ RZĄDZI KOMUNISTYCZNA BANDA, I JAK OWCE ŁYKACIE WSZYSTKO CO WAM WMAWIA PRZEZ TVN, TVP itd... WMAWIAJCIE SOBIE DALEJ ŻE WSZYSTKO JEST OK ĆWOKI...
Jesteś pasjonatem lotnictwa zatem wiesz z czego jest zrobione poszycie samolotu?
Przykro mi ale poszycie samolotu to nie 10cm stali i nie, nie jest pancerny niczym tygrys niemiecki. Nie wyciąłby pół lasu, a brzoza nie była kilkucentymetrowa.
Nie twierdzę, że było tak czy tak ale jeśli już to trzymajmy się faktów a nie każdy tylko naciąga w swoją stronę...
PS odnosząc się do autora pokazałeś tylko jaki poziom prezentujesz a potem się dziwisz, że nikt się z tobą (z małej bo ty nie wyrażasz szacunku to ja też nie muszę) lub z osobami twojego pokroju nie liczy...
Amen!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 17:43
Panie "pasjonacie":
poziom jaki reprezentujesz sobą, ......... delikatnie mówiąc jesteś bardzo blisko tego bagna o którym wspominałeś.
czytając twój post przez chwile poczułem się jakbym słuchał radia z Torunia.
A o lotnictwie chyba nie wiesz nic a przynajmniej nie na tyle aby wiedzieć co jest w stanie go zniszczyć a co nie. Historia pamięta katastrofy gdzie lecące ptaki niszczyły silniki, lub odłamki metalu pozostawione na lotniskach wprost rozcinały elementy samolotu. Drzewo może to zrobić tym bardziej.
A uwierz mi na drzewie to ja się znam, bo w wakacje pracowałem w tartaku . ( ;] )
W dupie byles g*wno widziales. Wiesz ile rzeczy laczy Polske i Rosje? Z sameg gazu na nas robia kase. Nikt nie placi za gaz tyle co my, a jestesmy "sasiadami". Kaczynski stawial sie Putinowi i to wiadome nie od dzis. CZy byl to zamach - tego nikt nie wie. Ale czmu w takim razie jest tyle niedomowien? Tyle znakow zapytania. Od pierwszego dnia mi sie z tej calej sytuacji "smiac" chcialo. Jak to mozliwe ze wielotonowy samolot zachacza o drzewko i przy takiej sile, takiej masie, te drzewo robi dziure w jego skrzydle. Rownie dobrze mozna uwierzyc, ze sam opor powietrza wyrwal skrzydlo, bo przy takich predkosciach wytwarza zapewne wiekszy opor niz jakas tam brzoza. Ludzie lykaja to, co sie uslyszy w mediach. A co w TVP maja zle mowic, na Tuska, na PO jak w radach zasiadaja ludzie z tych ugrupowan. Trzeba troche wiedziec o polityce gospodarce i wtedy rzeczy wydaja sie jasniejsze. A jak wytlumaczyc, ze glosy wyborcow znalazly sie na rosyjskich serwerach? Ludzie obudzcie sie. Jakby tak bylo w innym panstwie wszyscy by wyszli na ulice, a u nas oklamuja nas, okradaja, smieszne warunki zycia i pracy, a wszyscy i tak zadowoleni...
Niedomówienia są bo po dwóch stronach są kraje gdzie stosuje się zasady "tu mi wisizm", "jakoś to będzie" oraz "jestem urzędnikiem z nadania partyjnego i co mi zrobisz?". Niestety Polska i Rosja jeszcze długo nie będą taką Szwecją.
Jedyną zagadką w całym tym "zamachu" jest pytanie: "PO CHOLERĘ ONI TAM SIĘ PCHALI JEŻELI WIADOMO BYŁO JAKIE PANUJĄ WARUNKI ORAZ JAK KIEPSKIE JEST LOTNISKO?" 1. Pilot przeliczył się ze swoimi umiejętnościami (zdarza się)? 2. Prezydent naciskał (nie byłby to pierwszy raz)? 3. Nie wiedzieli jakie są warunki?
Tworząc ten komiks, nie wiedziałem że narobię tyle hałasu. Najpierw główna kwejka, teraz demoty, a jutro CAŁY ŚWIAT! Ale pewnie to spier****łem tym komentarzem, i jutro wszyscy o mnie zapomną.
Przepraszam, a że niby kim ten pan jest, żeby mieć cokolwiek do powiedzenia w tej sprawie?
To jest jedna z żałosnych cech Polaków, że słuchają ludzi tylko dlatego, że są sławni, a to przecież wcale nie oznacza, że są dostatecznie mądrzy, żeby się wypowiadać na temat, o którym nie mają pojęcia. Ten pan może i jest dobrym aktorem, nie znam się więc nie oceniam, ale jeżeli (!!!) jest to jego autentyczna wypowiedź, to właśnie powiedział światu, że nie ma pojęcia o europejskiej polityce.
Ch*j z tym że sobie lecą w kulki z całym śledztwem, trzeba siedzieć cicho. W ogóle według niektórych jest prosty podział. Albo bezkrytycznie podchodzisz do rzeczywistości albo jesteś "wyznawcą teorii spiskowych".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 17:20
Z politycznego punktu widzenia nie wydaje się rozsądne jakoby Federacja Rosyjska miała jakikolwiek interes, aby brudzić sobie ręce zamachem w taki właśnie sposób. Oponent którym poniekąd był Prezydent Lech Kaczyński, za sprawą prowadzenia tzw. "Polityki Jagiellońskiej", nie miał wielkich szans na reelekcję. Federacja Rosyjska pokazała swój spryt i inteligencje podczas "Wojny w Osetii Południowej 2008", kiedy to perfekcyjnie wykorzystywała prawo międzynarodowe do swoich korzyści. Dlaczego więc w takowych okolicznościach państwo tak sprytnie prowadzące politykę zagraniczną, ma stosować tak drastyczne metody jak zamach na oczach świata? Inną kwestią jest fakt, że Federacja Rosyjska traktuje Europę Środkowo-Wschodnią jako "Bliską Zagranicę" (tzn. swoją strefę wpływów i interesów). Zatem moim zdaniem widząc zamieszanie w Warszawie nazywane w rosyjskiej prasie "Polityczną Wojną Warszawską", skłonny jestem uwierzyć iż specjalnie wykorzystują to śledztwo w taki sposób, aby naszą Rzeczypospolitą Polskę na arenie międzynarodowej poniżyć i przy tym się nie męczyć, wykorzystując do tego błaznów siedzących na ulicy Wiejskiej (jak dobrze dobrana nazwa, nieprawdaż?), prowadzących swoje nieprzerwane kłótnie, aby jak najdalej oddalić nasz kraj od Europy i jednocześnie jednać sobie całą Europę Zachodnią po przez owocny handel zagraniczny. My Polaczki oczywiście jesteśmy zbyt głupi aby zrobić cokolwiek, gdyż jak zwykle jesteśmy zajęci skakaniem sobie do gardeł, manipulowani przez debilne „opcje polityczne”.
I to jest cała prawda, genialna wypowiedź! A wy dalej krzyczcie, że Rosja nie będzie pluła wam w twarz podczas gdy sami sobie plujecie i się tylko poniżacie...
Nie no, skąd że znowu, przecież Rosja nie zabija niewygodnych dla nich ludzi takich jak np. rosyjski dziennikarz w UK bo przecież prowadzi fenomenalną politykę zagraniczną. To tak jakby powiedzieć, że USA prowadzi wspaniałą ogólnoświatową walkę z dyktaturą i terroryzmem, ale pomijać że na terenach naftowych. A w Polsce to chyba ostatnio dużo ludzi jest natchnionych "hitem" kinowym Sala samobójców i nikt racjonalnie myślący przecież nie będzie doszukiwał niczego dziwnego (pewnie z obawy "teorii spiskowych") w tych "samobójstwach" i "wypadkach" przy każdym kontrowersyjnym śledztwie prawdopodobnie z uwikłaniami politycznymi. Przecież to normalne, że jeżeli ktoś zeznaje niezgodnie z założeniami prokuratury czy polityków to naturalną koleją rzeczy jest samobójstwo targanego przez wyrzuty sumienia obywatela bo dopuścił się tych "oszczerstw". Tak jeszcze na zakończenie, jeżeli Rosja prowadzi taką rewelacyjną politykę to czemu musieli zniknąć pracownicy lotniska w Smoleńsku? Przecież nie mają nic do ukrycia.
Nie wiadomo jak naprawdę było, wersja z brzozą też wydaje się lekko naiwna, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, by Rosja stała za tym zamachem. Co niby miałaby osiągnąć poprzez zlikwidowanie 96 polityków i ludzi zasłużonych dla kraju? Oba państwa w ostatnim czasie robiły co mogły by zapomnieć o starych waśniach, my nic w między czasie złego Rosjanom nie uczyniliśmy, a oni nagle nam samolot załatwiają? Po co? To nie jest przecież atak na naszą suwerenność, próba pozbawienia nas niepodległości czy coś, tylko zamach. Gdy zamachu dokonywała grupa Al Kaida, to wiadomo chociaż było co on oznacza, a tutaj trudno doszukać się jakichś powodów, poza naturalnymi historycznymi waśniami, z których próbujemy wyrosnąć. Rosja na tym nic nie zyskała, a gdyby coś się nie powiodło i wyszło, że ona za tym stoi, to ile mogłaby stracić. To z pragmatycznego punktu widzenia kompletnie nieopłacalne.
Andrzej Gwiazda ostatnio powiedział, żeby pomyśleć kto na zamachu zyskał. No cóż, zyskał niewątpliwie...Jarosław Kaczyński, który bez Smoleńska nie miałby szans na 47-procentowe poparcie, a mało brakowało na zwycięstwo.
I to uparte mieszanie do "zamachu" Rosjan a pomijanie wątku krajowego, WSI, o którym wspomina Korwin Mikke.
Ja nie twierdze, że PO nie dopuściło się zaniedbań, ale zamach to trochę inna kategoria.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 17:33
To samo mi się skojarzyło! Kto zyskał? PiS i Jarosław Kaczyński. L. Kaczyński miał minimalne szanse na reelekcje, ignorując krzykaczy był miernym prezydentem, bez wyrazu na dodatek marionetką brata. To kogo tam chcieli ruscy zabić? Rodziny smoleńskie? I tak regularnie przegrywają w sądach. Duchownych? Paru mało znaczących parlamentarzystów? Jedynie sensowny byłby atak na dowódców WP, ale sens miałoby to tylko w przypadku natychmiastowego ataku na kraj - a takiego nie było! Czyżby J. Kaczyński miał dość bycia "człowiekiem z cienia"? A może miał to być zamach na Tuska? 2 dni wcześniej leciał tym samym samolotem. Może coś nie wyszło?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 19:48
Dla mnie wygląda to tak: katastrofa to wynik wielu zaniedbań - i ze strony polskiej i ze strony rosyjskiej. Wszelkie kombinacje naszych wschodnich sąsiadów, mają tylko na celu zrzucenie z siebie jak największej części odpowiedzialności. Jakby to był zamach, to nawet za sto lat byśmy się z tym nie połapali. A te wszystkie teorie spiskowe powstały, dlatego że opozycja na czele z Antonim "zlikwidujmy cały wywiad wojskowy" Macierewiczem jest kopnięta. Każdy kto wierzy w to, że to był zamach ma poważne problemy ze kształtowaniem własnego zdania. A ci, co umieją to jakoś w miarę konkretnie wyjaśnić - cóż, powodzenia w leczeniu paranoi.
To po prostu grupa zagubionych, mających problemy ze sobą zwykłych ludzi, w których garażach zaczaił się duszek KGBuszek wręczając im bruzdy wisielcze. Część z nich też podobno strzelała sobie w głowę aż do śmierci. Co się dzieje z tym światem...
Każdy kto powie cokolwiek wątpiącego w teorię o wypadku i potem umrze, zostaje przez niezalezną(od mózgu).pl uznany za nie wiadomo jak niewygodną osobę dla władzy, mimo że żyje wielu innych twierdzących to samo. No i jeszcze jest Lepper ze swoimi dwoma prawnikami, by lista była dłuższa i bardziej przerażająca.
gustav2adolf, jakiś czas temu czytałem po jakimś wywiadem z Petelickim (treść wypowiedzi punktowała działania Tuska) wypowiedzi typu zapytania o "samobójców" itd. a pojawiły się również takie jak "to czemu Petelicki się jeszcze nie zabił?" i oczywiście wilka krytyka "teorii spiskowych". Obecnie chyba sporo osób patrzy na to już z zupełnie innej strony bo coraz mniej krytyków, a częściej się pojawiają głosy że coś może być nie tak. W sumie to rządzący mają jeszcze swoich wiernych obrońców, ale już z argumentacją coraz gorzej. Na każdy zarzut reagują atakiem i przypinaniem łatek, ale ostatnio przechodzą samych siebie bo podobno to Jarosław K. dokonał tego zamachu (którego jak twierdzą nie było) aby zyskać lepsze poparcie. Czyli mamy już zabezpieczenie w razie wypłynięcia dowodów nie do podważenia? Bo już chyba obarczyli wszystkich możliwych Ś.p. lecących TU154M winą za katastrofę (martwy raczej mam małe pole manewru do obrony), ale wszystkie te teorie padły.
Zamach to nie jest "teoria spiskowa" to jest prawdopodobna możliwość za każdym razem kiedy giną osoby ważne lub wpływowe lub bogate lub posiadające istotną wiedzę. Zginęło prawie 100 osób a celem mogła być niemal dowolna z nich. Sprawcą też mogła być jedna z wielu grup wpływów politycznych, przestępczych, wywiadowczych, terrorystycznych. Jeśli przy eliminacji celu ginie mnóstwo ludzi w tym prezydent, to jest właściwie zbrodnia doskonała - masz gwarancję że sprawa się rozejdzie po politycznych i dyplomatycznych przepychankach a nikt nigdy się nie domyśli kto, kogo i dlaczego usunął. Dalej, jeśli był to wypadek (nie mniej prawdopodobne niż zamach biorąc pod uwagę warunki), to wciąż ma znaczenie z czyjej winy. Tylko że tak ogólnie, jest to sprawa zupełnie poza zasięgiem poznawczym zwykłych ludzi i spekulowanie z poziomu kanapy przed telewizorem jest dość mocno bez sensu.
I wy na serio myślicie że Katyń zgotowali nam bracia rosjanie?? Przecież każdy wie że to zbrodnia niemiecka, są dokumenty, wykopano niemiecka broń, w szkołach też uczono że to zbrodnia niemiecka... ale jasne wy wiecie lepiej wielcy znawcy... opluwajcie dalej naszych braci rosjan!
No pewnie Rosjanie to są nasi bracia, nie wiem z której strony (chyba że mówimy o słowianach ale to nie istotne). Kacapy są gorsi od Szwabów. Zawsze kiedy myśmy chcieli się zaprzyjaźnić z Rosjanami to zawsze myśmy mieli problem. Z kacapami nie można się przyjaźnić bo i tak przy dobrej okazji Cię wykorzysta.
No tak bo istnieją tylko te dwie partie. Aż się boje ilu może być ludzi z takim podejściem. Że już nie wspomnę też o tym że drugi minus Twojego podejścia jest taki że ludzie nie mają co kierować się faktami, analizami itd. tylko polityczną sympatią co też jest chore.
Sram na PiS. Tu chodzi o generałów, marszałków i innych poległych ważnych ludzi (oczywiście o Kaczyńskiego też mi chodzi). Ty sobie nie zdajesz chyba sprawy z tego jak ważne było to wydarzenie, Tam nie zgineło tylko 2 osoby, Tam zgineło ponad 90 osób
Po tym co widzę co dzieję się w tym kraju (choćby nawet ostatni brak pomyślunku na temat stadionu narodowego) wydaje mi się, że to żaden zamach. Zarówno strona Polska jak i Rosyjska próbuje zatrzeć swoje partactwo. Zarówno jeżeli chodzi o organizację wylotu, jak i kompetencje ludzi odpowiadających za obsługę lotniska. A tak poza tym tyle szumu o ludzi którzy stanowili wartość ujemną tego kraju. Żaden z tych polityków nie zrobił nic dobrego dla kraju.
Jakby Rosja chciała nas zniszczyć to by po prostu rzucili kilka rakiet. Kto by im podskoczył? Kto by ryzykował chociażby przerwy w dostawie gazu? Przy tak rozwiniętej gospodarce gdzie sytuacja jednego kraju ma wpływ na sytuację ekonomiczną innych krajów taka wojna się nie opłaca. Nawet Amerykanie nie poszliby na kolejną wojnę by pomóc jakiejś marnej Polsce ponieważ dopiero co prawie skończyli inne wojny więc rozpoczęcie kolejnej wiązałoby się z licznymi protestami. Pomijając już, że rządy Kaczyńskiego zawsze były na rękę Rosji bo ta zawsze potem miała powód by się za coś na nas obrazić i podnieść gaz. A raczej za kogoś.
Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwośći że był to zamach polecam oglądnąć film pokazany w holenderskiej tv. pt. List z Polski http://www.youtube.com/watch?v=a6ru36KYZTA Gdyby to nie był zamach Rosja była by bardziej gościnna nie stwarzała by tylu problemów. Normalnie poprowadzone śledztwo pokazało by wkońcu prawde...
polska ! kraj w którym wszystko robi się na odpi**dol tak by zaspokoić opnie publiczną (rząd) albo w ogóle nie robić no chyba że zainteresują się media które także nie są w pełni obiektywne, oraz kraj który można porównać do chin europy ,a z uwagi że my to kłótliwy naród łatwo jest nas podzielić i media doskonale spełniają to zadanie przez dajmy na to tą sprawą smoleńską cóż jedyne co zostaje to czekać na bohatera "czterdzieści i cztery" który bd na tyle silny by się wybić poza przeciętność ludzi +też często dyskryminacje bo Polacy nie lubią jak ktoś się wybija.. ,dalej kolejnym barierą która będzie do przekroczenia dla owego bohatera to będzie "układ" gdyż ludzie z góry łatwo się wygryźć nie dadzą a gdy już by owy bohater pokonał tę barierę to ostatnią barierą z którą Polacy mają największy problem ale nie tylko Polacy ale każdy kryje się pod pojęciem "prywata" bo po co dbać o ogół (naród innych) jak sam się jest ustawiony (to przeczy zdrowemu rozsądkowi) więc taki bohater musiałby kochać naród ponad wszystko pieniądze, rodzinę ... a w tych czasach tacy ludzie w Polsce raczej nie istnieją ... przynajmniej ja w to nie wieże by tacy byli (-.-)
A kto powiedzial ze to Rosja? Teorii jest wiele, pewnie dlatego ze jest tyle niejasnosci wokol tej sprawy, gdyby wszystko bylo zrobione jak powinno byc, pewnie by nie bylo tyle teorii spiskowych..
Przede wszystkim nikt nie miał interesu w tym, by dokonać zamachu. Śp Kaczyński nie miał najmniejszych szans na reelekcję, a jego pokwakiwanie na Rosję nie obchodziło nikogo na całym świecie. Nie było żadnej przyczyny, dla której Rosja miałaby się posunąć do morderstwa. Nie było więc i zamachu. Była to katastrofa, a jedyną winą polskiego rządu jest to, że nie dopilnował, by nie było co do tego wątpliwości.
Ogólnie nie zgadzam się z teorią zamachu, w 100% nie mogę jej wykluczyć, ale prawdopodobieństwo że on nastąpił uważam za bardzo niewielkie. Polska od kiedy jest w NATO i UE, jest poza zasięgiem Rosji, która zresztą woli pchać się z buciorami na Ukrainę, Białoruś, Kazachstan, a czasem groźnie warczy w kierunku Estonii, Łotwy i Litwy. Nie mieli interesu w zabijaniu prezydenta, który i tak był niewybieralny, a Polska nie stanowi dla bolszewików zagrożenia militarnego czy gospodarczego. Jeśli coś nie jest dostatecznie wyjaśnione, szybko pojawiają się teorie spiskowe starające się racjonalnie wytłumaczyć dane wydarzenie. Tu już nie chodzi o to, czy ktoś jest prawicowy czy lewicowy. I mała uwaga. Siły zbrojne mają potężne, ale technologicznie jest zacofana, a gospodarkę na poziomie państw Trzeciego Świata - 2/3 eksportu Rosji opiera się na ropie i gazie. To potężny, ale biedny i zacofany kraj, który się coraz bardziej wyludnia i jest zagrożony kolejnym rozpadem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 listopada 2012 o 19:42
Czy wy tutaj piszacy komentarze nie widzicie innej alternatywy dla PO i PiS. Narzekac w tym kraju lubi kazdy na wybory chodzi mniej niz polowa uprawnionych bo: "moj glos sie nie liczy" a od ponad 20 lat krajem rzadza te same geby obudzmy sie zacznijmy dzialac pokazmy ze istnieje wiele innych parti w ktorych sa mlodzi ludzie chcacy zmian na lepsze, a nie starzy wyjadacze trzymajacy sie stolkow, byle blizej koryta, karierowicze dla pieniedzy ciagle wojujacy o kilka mniej lub bardziej waznych spraw nie myslacych o przyszlosci narodu
Podsumujmy. Twierdzi pan, że Rosja, jedno z największych mocarstw na świecie zamordowało 40 000 generałów i dowódców państwa 50-krotnie mniejszego od siebie strzelając każdemu w tył głowy, i zrobiła to tak nieudolnie, że gdyby jej pachołki nie rządziły tym państwem, to wszystko wyszłoby na jaw po zaledwie 2 latach?
Chcę zauważyć, że pan Kaczyński w tym okresie był prezydentem, który się zupełnie nie liczył na arenie międzynarodowej, nawet w Polsce nie miał szans na drugą kadencję, Rosja ma naprawdę większe problemy niż zabijanie i mordowanie prezydenta i "śmietanki" politycznej partii, która traci znaczenie. Polacy, skonczmy z tym Polskocentryzmem, naprawdę nie jest tak, że wszyscy tylko czychają, by zaszkodzić Polsce i okraść nas z polskości,Polska delikatnie mówiąc im wisi i powiewa. i to jest całkiem normalne, tak jak nam wiszą i powiewają Wegry, czy Estonia.
Trolling PiSuarów nigdy nie był tak prosty, ha ha Chyba strzelę parę screenshotów na pamiątkę. dla demota plus, no i 10/10 dla autora - they sooo mad :)
Ludzie, którzy myślą, że zmiana rządu na PiS wybawi kraj z głodu, korupcji innych rzeczy, są ślepi. Kaczyński jako socjalista nie zmieni wiele na lepsze, po zmianie rządu w państwowych fabrykach, urzędach, szkołach wymieni się ludzi o innych poglądach politycznych(i to jest prawdziwe, robi to platforma oraz prawo i sprawiedliwość, a konkretnie ludzie zasiadający z tych partii na urzędach burmistrzów miast itd.) Od lat ludzie zmieniają świnie przy korycie i mają o to pretensję, patrzcie jaki kandydat(niekoniecznie z tej całej bandy pięciu pseudo politycznych partii) może to zmienić.
Zapomniałeś o meaconingu, bombie termobarycznej, sztucznej mgle (helowej i cementowej), dwóch tupolewach i maskirowce, wielkim magnesie i co tam jeszcze uroiło się w chorych umysłach zamachomanów.
to 50-krotnie mniejsze państwo, jako jedyne na Świecie podbiło Rosję, czyt. Zdobyło Kreml, nie udało się Napoleonowi, Hitlerowi, Turkom, a Polakom udało się, JESZCZE COŚ ??jakim lemingiem trzeba być by tworzyć takie bzdury
Putin to stara szkoła KGB, tam dziś jawnie ustawia wybory, ludzi cenzurują jak w ZSRR w czymś na wzór kołchozów, a tajemniczych śmierci to mają tam 10 razy tyle co my. Zamordowanie Litwinienko czy słynna sprawa pewnej dziennikarki. Ludzie to jest Rosja, od Katynia nie minęło nawet 100 lat, a Was nagle dziwi, że rząd rosyjski za pomocą swoich służb mógł dokonać zamachu? Rosja, która jak gdyby nic wjeżdża z czołgami na teren innego państwa? Po raz kolejny wybili nam elitę, ważnych ludzi w państwie. Do tego Kaczyński nadepnął Putinowi na odcisk zwołując prezydentów innych krajów w tej sprawie. Dodajmy do tego kontrakt na gaz, podpisany przez Pawlaka na BARDZO niekorzystnych warunkach. Są i motywy i dowody. Tylko głupiec może wykluczać zamach. Co prawda 100% pewności nie ma, ale jednak w tym momencie wydaje się najbardziej prawdopodobną opcją.
Czemu Rosja nie zrobiła nic by doprowadzić do katastrofy? Bo nie pracują tam idioci jak u nas i wiedzą, że za coś takiego świat by ich zayebał. Poza tym, skoro potrafią zabić dziennikarza w Wielkiej Brytanii, to po co robili by coś wokół czego rozpęta się taka burza? Jest to cholernie nielogiczne. Też nie byli to jacyś terroryści, bo ci od razu by trąbili na prawo i lewo, że to oni.
Kaczyński dla Rosji i dla obecnego rządu Polski Donalda Tuska był bardzo niewygodny. Po co likwiduje się przywódcę jakiegoś państwa? Żeby osadzić w jego miejsce swojego kandydata i tak też się stało. Trzeba być ślepym, żeby nie widzieć, że Komorowski to pionek Moskwy, a Tusk sługus Berlina. Marionetkowe rządy to nic nowego w historii świata, a do wielu ludzi po prostu to nie dociera.
A według mnie morderca był wtedy na pokładzie. W dodatku do kabiny pilotów poza gen.Błasikiem (o ile on w ogóle tam wchodził) weszła jeszcze jedna osoba, której głos był trudny do rozpoznania.
Ale każdy z was wie jak to było. Dzień przed katastrofą do Warszawy przyleciał sam Bin Laden, by w Tupolewie podłożyć bombę. Sam Tusk zaprowadził go do samolotu. Bomba została zamontowana w kadłubie. Następnego ranka tuż przed odlotem Al-Kaida porwała jednego z pilotów, by zastąpić go jednym ze swoich członków. W tym czasie w Smoleńsku Rosjanie rozpuszczali hel, z którego powstała sztuczna mgła. Na wszelki wypadek postawili pancerną brzozę, żeby w razie czego znaleźć przyczynę wypadku. W dodatku kontrolerzy lotniska mieli dzień wcześniej libację, ponieważ dowiedzieli się o likwidacji lotniska. Rano zobaczyli coś na radarach. Myśleli, że to czeczeńska rakieta wycelowana w miasto Smoleńsk, więc skierowali ją w stronę lasu. W tym momencie Tu-154 uderzył w tą brzozę i wylądował do góry nogami w bagnie, gdzie bujnie rozwijała się fauna i flora. Teren bagna był pod ochroną, ponieważ znajdował się tam rzadki gatunek kaczki jaraczki. Kiedy uderzył w ziemię nastąpił wybuch porównywalny z tym w Hiroszimie. Kiedy na miejsce dojechały oddziały KGB nie było już co zbierać. Rosjanom wydawało się, że ktoś jeszcze się porusza więc postanowili strzelać. W efekcie zginęło 1 tys. żab.
Do wszystkich idiotów, którzy wierzą w to że Kaczyński przeszkadzał Rosji: fakty są takie, że PiS wbrew deklaracjom jest właśnie najbardziej prorosyjską partią w Polsce. Oczywiście ich deklaracje są odmienne i oni mogą nawet w to wierzyć, ale to nie zmieni faktu, że władza PiSu była i jest w interesie Rosji. Nic lepszego dla Rosji być nie może, niż realizacja postkomunistycznego programu społeczno-gospodarczego, jaki PiS proponuje. Nic lepszego dla Rosji, niż żeby Polska była postkomunistycznym molochem, jaki PiS chce z niej zrobić. Nic lepszego dla Rosji, niż żeby Polską rządzili ludzie którzy nadal wierzą w siłę Rosji i trzęsą przed nią tyłkami. No, nic lepszego poza Palikotem albo ktoś w rodzaju Ziętka, ale co do nich to przynajmniej jasne, a w "antyrosyjskość" Kaczyńskiego wszyscy naiwnie wierzą. Zresztą wystarczy nawet spojrzeć na to co już było za rządów PiSu, ale najpierw, małe sprostowanie: wbrew temu co czytamy w tym democie, Rosja jest w rzeczywistości jednym wielkim śmietnikiem. Jej "potęga" istnieje już tylko w propagandzie samego Kremla i takich pachołków działających (umyślnie bądź nie) w jego interesie. Rosja militarnie nie znaczy nic, nawet z Gruzją nie była w stanie sobie poradzić. Ekonomicznie jest de facto dużo słabsza i biedniejsza od Polski (oczywiście stosunkowo, biorąc pod uwagę terytorium i ludność). Technologia, infrastruktura? Łączna długość autostrad w Rosji jest cztery razy mniejsza niż w Polsce. Rosja to śmietnik, bieda i nędza, która ani militarnie, ani ekonomicznie, ani politycznie nic nie znaczy i ktokolwiek propaguje, łącznie z Kaczyńskim, mitologię o "potężnej, zaawansowanej, decydującej o losach świata" Rosji, ten działa w jej interesie, czy tego chce czy nie. A wracając do rządów PiSu: tak jak pisałem, Polska jest generalnie od Rosji bogatsza i o wiele szybciej się rozwija (PKB per capita i jego przyrost - zwłaszcza w przyroście, przewaga Polski nad Rosją jest przytłaczająca). Tymczasem własnie za rząów PiSu ten dystans... malał. Tzn. Rosja zyskiwała w stosunku do Polski. Obecnie znów się zwiększa - tzn. Rosja traci, Polska zyskuje. Tyle w temacie mitu "wielkiej Rosji" i absurdu "niewygodnego dla Rosji Kaczyńskiego". To jest jedna wielka bzdura i to są fakty.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 listopada 2012 o 17:51
W końcu coś rozsądnego, naprawdę piękne. Może po tym część ludzi zacznie myśleć :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 1:15
Ty na pewno nie myślisz lewacki durniu...
oooo odrazu wyzywaj go to pokazuje wasz poziom pisowskie pomioty
Twierdzicie, ze w 40roku jedno z najsilniejszych i najmłodszych, przyszłościowych państw europy, dokonało zbrodni na oficerach i świcie słabego i małego sąsiedniego państwa, mordując ich strzałem w głowę i to tak, że 2 lata później zbrodnia wychodzi na jaw, a rząd przez następne 50lat mówi, iż owi jeńcy uciekli do Mongoli? Może jeszcze powiesz, że w 45roku owy rząd ustanowil marionetkowe władze w tym malutkim państewku?? Powodzenia. PS. Się uśmiałem, ale twoje brednie podstawione pod screeny z Freemanem dodatkową wzbudzają we mnie większą niechęć, ze jego twarz wykorzystujesz do własnych, tak ochydnych celów.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 17:28
Uważanie, ze nie mamy prawa do prawdziwych informacji bo jesteśmy "karaluchem" dla obcego państwa, to też kompleksy Ninja i to poważniejsze, bo płaszczącego się pucybuta nikt nie szanuje a węszącego paranoika będą się chociaż bać(jeśli tak określacie kogoś kto tylko podejrzewa zamach, a wszystko na to wskazuje).
@survive chcesz powiedzieć że Putin boi się Jarka
NinjaAssasin Tak KGB a właściwie już FSB (choć to kosmetyczna zmiana) odwaliła taką fuszerkę w Katarze w 2004. Putin musiał zatrzymać Katarskich sportowców żeby mieć za kogo wymienić swoich "specjalistów"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 19:06
Cóż, Rosja była znacznie większym mocarstwem gdy dopuściła się zbrodni katyńskiej, a przecież nie przeszkodziło to tejże zbrodni wyjść na jaw już 2-3 lata później i wszyscy wiedzieli, że to dzieło ruskich, choćby się ruscy zaparli na śmierć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 18:33
Według mnie to PiSowcy są durniami.
@Rozenkranz ..."Dynamit nie jest starodawnym materiałem wybuchowym, a to, że są ślady trotylu nie oznacza zresztą, że został użyty dynamit." no nie sposób się z tobą nie zgodzić, w końcu to nie to samo, ale mam nadzieję że z " Skrzydła odlane ze stali są w środku puste [a raczej pełne paliwa]," to tylko taki lekki suchar...pozdr.
to mnie zawsze zastanawiało. Tyle jest 'zaniedbań' i różnego rodzaju prób ukrywania faktów w tej sprawie ale nie potrafię dopatrzeć się motywu. Komu się to opłacało??
Może putina wrukwiało to że podczas ataku an Gruzję Kaczyński się wstawił, ponadto to była dobra okazja do tego by wysadzić śmietankę Polskiej polityki. Może to prawda że PO chcą by polska była bardziej posłuszna Rosji, a może to był dziwny przypadek, gdzie w jednym samolocie leciały najważniejsze osoby Polskiej polityki i miał wypadek. Szarzy ludzie - jak my - nigdy nie dowiedzą się jak naprawdę wygląda polityka.
Nie mówię by nie zadzierała, a by była bardziej posłuszna, np jak Ukraina. BTW, polska jako jedyna się postawiła w sprawie Gruzji. A atut polski to dobre położenie, jesteśmy łącznikiem Rosji z Europą.
@rbk17: Ale Niemcy czy Wielka Brytania traktują Rosję jako partnera równego sobie a nasza polityka, ze swoim uległym podejściem i m.in. darowaniem w zeszłym roku miliarda złotych długu, wypina Rosji d*pę do dymania. Taka prawda. Wkurza mnie to, że w Polsce nawet nie wspomina się o bitwach, w których pokonaliśmy czerwoną armię (jak gdyby dalej trwała komuna) podczas gdy w Rosji dzień wypędzenia Polaków z Moskwy jest świętem narodowym. Takie kajanie się obcemu państwu kala naszą dumę narodową. Ja tam w zamach nie wierzę a raczej o zwalenie całej winy na Polską stronę. U nas w poprzednim ustroju też tak było, żadnych wypadków, katastrof czy problemów bo przecież Polska Ludowa jest idealna i każdy obywatel o tym wie. Choć to wszystko jest tak podejrzane, te wszystkie problemy ze śledztwem, przekazywaniem dowodów i znikaniem ludzi coraz bardziej zaczyna przypominać jeden wielki teatr. Nie, nie zamierzam popełniać samobójstwa. W ogóle.
Komu? Radzę uswiadomić sobie fakt, że to co opinia publiczna wie o tym co dzieje się w kraju i na arenie międzynarodowej to jest może 1/10 tego co dzieje się na prawdę, media dają nam tylko strzępy tych informacji, a wszystko co wpływa na losy państwa odbywa sie na "górze", za zamkniętymi drzwiami. Także pozostaje jedynie domyślać się czy i kto miał jakikolwiek interes w tym całym zamieszaniu.
Jakby tak wytyczyć wszystkie za i przeciw to wychodzi nam coś dziwnego... popisałbym sobie na ten temat, ale nie chce sie wmieszać w jakąś kłótnie :P
@Pingwininigwin pamiętasz jakie poparcie mial LK przed wylotem do Katynia? Jego kampanio nie było a poparcie miał znikome. Czy Rosja, mając taki wywiad, nie wiedziała by tego i pchała sie w jakiś zamach? Przecież wtedy jakieś 80 % Polaków wiedziało, że na Kaczyńskiego nie będzie głosować. Jego poparcie było poniżej 20%
Jedynym sensownym motywem jest destabilizacja państwa. Gdyby chodziło o jedną osobę - tragiczne zatrucie jadem kiełbasianym w restauracji, wypadek samochodowy... Możliwości jest pełno. Zemsta? Państwo takie jak Rosja nie kieruje się "zemstą", tylko interesem. A, za Gruzję to nawet nie warto się mścić, bo wysłaliśmy Gruzinom nasz sprzęt wojskowy, Rosjanie go przejęli i zyskali dostęp do naszych szyfrów! Tak, genialna decyzja co do Gruzji po prostu dała Rosjanom wiedzę o polskich szyfrach wojskowych i dopiero pod koniec 2009 te szyfry zmieniono. Prezydent coś wiedział? Na pewno by wiedział jego brat-bliźniak. Kaczyński mógł wygrać wybory? Z poparciem na poziomie 15%? Smoleńsk + nieudolność rządów PO wzmacniają opozycję teraz, jak wyglądałoby to 2 lata temu?
Tam gdzie ludzie szukają odpowiedzi, zawsze są ci którzy będą dotarcie do prawdy umiejętnie tuszować i wmawiać społeczeństwu jak ma myśleć. (-)
I tu już nie chodzi o to czy jest to prawda czy kompletne brednie, tylko o to, że wstawiając tego demota uważasz, że tylko twoja prawda jest ta właściwa, żałosne.
Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2012 o 20:09
Mnie z jednym cieszy ten demot. Że często tutejsze lewactwo tłumaczyło sobie minusowanie komentarzy z ich pojmowaniem nowoczesności tym że "demotywatory to prawicowy spęd" itd. a tak naprawdę akurat tutaj pojawiają się różne demoty, raz uderzające w jednych a raz drugich i dlatego zgarniają minusy bo po prostu czasem piszą takie dyrdymały że nawet apolitycznych ludzi wyp******a z kapci.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 17:28
Na podsumowanie Twojej wypowiedzi wystarczy pewne zdanie : "Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest twoja to moja jest mojsza niż twojsza"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 18:57
tuskolizodupy w akcji! Tu nie chodzi o spisek, tylko o ciągłe kłamstwa, które Rosja nam wciska. Uważasz, że inne państwa by sobie na to pozwoliły? Ciągłe niejasności, naszym służbom nie wolno było dojść do sprawy, archeolodzy zostali aresztowani, raporty kilkusetstronowe okazały się nie tymi raportami co trzeba, a szczątki samolotu zamiast przewieź do Polski, zostały w Rosji . Skoro samolot sam się rozbił, dlaczego Polskie służby się tym nie zajęły,badania DNA, oględziny, to wszystko kosztuje. Nagle Rosjanie tacy dobroduszni się stali????? Hańba!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 9:27
Ha ha, dobre. Piszesz jakbyś wierzył, że Rosja to demokracja Europejska, albo lepiej państwo prawa. W tym kraju takie traktowanie katastrof jest powszechne i normalne. Od 20 lat zdarzają się w Rosji zamachy i wypadki i chyba ŻADEN nie został wyjaśniony. Z tej perspektywy oraz uwzględniając że Putin nas nie lubi ich postępowanie wcale nie jest dziwne. Tak się tam załatwia tym podobne sprawy, szybko zamieść pod dywan to może nasze zaniedbania nie wyjdą na jaw.
Co prawda to prawda. Rosja to azjatycka satrapia, gdzie ludzkie życie ma niewielką cenę. Jej kultura prawna i życie społeczne zdecydowanie różni się od Europy.
jakby Morgan wiedział, że się pod niego podszywasz to wyje-bbał by ci z otwartej i dobrze bo z mądro-głupkami nie ma żadnej rozmowy
Podoba mi się ten obrazek, ale na kwejki. Demot z tego żaden.
AUTOR TO PO PROSTU IGNORANT I IDIOTA - TAK SAMO JAK ADMINISTRACJA TEJ STRONY.
NIE MA MOŻLIWOŚCI ŻEBY TAKI SAMOLOT ROZBIŁ SIĘ PRZEZ KILKUCENTYMETROWĄ BRZOZĘ, WYCIĄŁBY PÓŁ LASU A I TAK ZOSTAŁBY KADŁUB W CAŁOŚCI, SKRZYDŁA ITD. TYMCZASEM SPADŁ Z MAŁEJ WYSOKOŚCI I ROZP**** W PYŁ NA BAGNISTYM TERENIE, LUDZIE CZY WAS DO RESZTY POPIEPRZYŁO!? ZNAM SIĘ NA LOTNICTWIE, PASJONUJĘ SIĘ NIM ODKĄD PAMIĘTAM, OD POCZĄTKU WIEDZIAŁEM ŻE TO BYŁ ZAMACH, A TERAZ TYLKO DOWODY WYCHODZĄ NA WIERZCH CO MNIE UTWIERDZA W PRZEKONANIU, ALE WY WIECIE LEPIEJ, WOLICIE DAWAĆ SIĘ WALIĆ W DUPĘ PRZEZ WASZ RZĄD, POLSKĄ RZĄDZI KOMUNISTYCZNA BANDA, I JAK OWCE ŁYKACIE WSZYSTKO CO WAM WMAWIA PRZEZ TVN, TVP itd... WMAWIAJCIE SOBIE DALEJ ŻE WSZYSTKO JEST OK ĆWOKI...
wiesz, gdybyś wyłączył caps locka to dalej pojawiały by się litery. jestem pewny że nie znikną w takim samym stopniu jak ty że to był zamacha.
Jesteś pasjonatem lotnictwa zatem wiesz z czego jest zrobione poszycie samolotu?
Przykro mi ale poszycie samolotu to nie 10cm stali i nie, nie jest pancerny niczym tygrys niemiecki. Nie wyciąłby pół lasu, a brzoza nie była kilkucentymetrowa.
Nie twierdzę, że było tak czy tak ale jeśli już to trzymajmy się faktów a nie każdy tylko naciąga w swoją stronę...
PS odnosząc się do autora pokazałeś tylko jaki poziom prezentujesz a potem się dziwisz, że nikt się z tobą (z małej bo ty nie wyrażasz szacunku to ja też nie muszę) lub z osobami twojego pokroju nie liczy...
Amen!
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 17:43
Panie "pasjonacie":
poziom jaki reprezentujesz sobą, ......... delikatnie mówiąc jesteś bardzo blisko tego bagna o którym wspominałeś.
czytając twój post przez chwile poczułem się jakbym słuchał radia z Torunia.
A o lotnictwie chyba nie wiesz nic a przynajmniej nie na tyle aby wiedzieć co jest w stanie go zniszczyć a co nie. Historia pamięta katastrofy gdzie lecące ptaki niszczyły silniki, lub odłamki metalu pozostawione na lotniskach wprost rozcinały elementy samolotu. Drzewo może to zrobić tym bardziej.
A uwierz mi na drzewie to ja się znam, bo w wakacje pracowałem w tartaku . ( ;] )
W dupie byles g*wno widziales. Wiesz ile rzeczy laczy Polske i Rosje? Z sameg gazu na nas robia kase. Nikt nie placi za gaz tyle co my, a jestesmy "sasiadami". Kaczynski stawial sie Putinowi i to wiadome nie od dzis. CZy byl to zamach - tego nikt nie wie. Ale czmu w takim razie jest tyle niedomowien? Tyle znakow zapytania. Od pierwszego dnia mi sie z tej calej sytuacji "smiac" chcialo. Jak to mozliwe ze wielotonowy samolot zachacza o drzewko i przy takiej sile, takiej masie, te drzewo robi dziure w jego skrzydle. Rownie dobrze mozna uwierzyc, ze sam opor powietrza wyrwal skrzydlo, bo przy takich predkosciach wytwarza zapewne wiekszy opor niz jakas tam brzoza. Ludzie lykaja to, co sie uslyszy w mediach. A co w TVP maja zle mowic, na Tuska, na PO jak w radach zasiadaja ludzie z tych ugrupowan. Trzeba troche wiedziec o polityce gospodarce i wtedy rzeczy wydaja sie jasniejsze. A jak wytlumaczyc, ze glosy wyborcow znalazly sie na rosyjskich serwerach? Ludzie obudzcie sie. Jakby tak bylo w innym panstwie wszyscy by wyszli na ulice, a u nas oklamuja nas, okradaja, smieszne warunki zycia i pracy, a wszyscy i tak zadowoleni...
Niedomówienia są bo po dwóch stronach są kraje gdzie stosuje się zasady "tu mi wisizm", "jakoś to będzie" oraz "jestem urzędnikiem z nadania partyjnego i co mi zrobisz?". Niestety Polska i Rosja jeszcze długo nie będą taką Szwecją.
Jedyną zagadką w całym tym "zamachu" jest pytanie: "PO CHOLERĘ ONI TAM SIĘ PCHALI JEŻELI WIADOMO BYŁO JAKIE PANUJĄ WARUNKI ORAZ JAK KIEPSKIE JEST LOTNISKO?" 1. Pilot przeliczył się ze swoimi umiejętnościami (zdarza się)? 2. Prezydent naciskał (nie byłby to pierwszy raz)? 3. Nie wiedzieli jakie są warunki?
Tworząc ten komiks, nie wiedziałem że narobię tyle hałasu. Najpierw główna kwejka, teraz demoty, a jutro CAŁY ŚWIAT! Ale pewnie to spier****łem tym komentarzem, i jutro wszyscy o mnie zapomną.
Przepraszam, a że niby kim ten pan jest, żeby mieć cokolwiek do powiedzenia w tej sprawie?
To jest jedna z żałosnych cech Polaków, że słuchają ludzi tylko dlatego, że są sławni, a to przecież wcale nie oznacza, że są dostatecznie mądrzy, żeby się wypowiadać na temat, o którym nie mają pojęcia. Ten pan może i jest dobrym aktorem, nie znam się więc nie oceniam, ale jeżeli (!!!) jest to jego autentyczna wypowiedź, to właśnie powiedział światu, że nie ma pojęcia o europejskiej polityce.
nie, to nie jest jego prawdziwa wypowiedź. xD
......... naprawdę uwierzyłaś że to on powiedzial ;O ?? nie wierze w ludzi....
Ch*j z tym że sobie lecą w kulki z całym śledztwem, trzeba siedzieć cicho. W ogóle według niektórych jest prosty podział. Albo bezkrytycznie podchodzisz do rzeczywistości albo jesteś "wyznawcą teorii spiskowych".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 17:20
znam też inny podział: albo jesteś z nami we wszystkim albo lewak, ateista, gej i - o zgrozo - żyd.
Przez ten Smoleńsk robi się coraz większa paranoja w tym kraju.
No tak, poco oni się tam rozbijali? Jakby mało było w kraju podziałów. Uwielbiam tą wpajaną "nowoczesność" z jej bezideowością w młode pokolenia.
Z politycznego punktu widzenia nie wydaje się rozsądne jakoby Federacja Rosyjska miała jakikolwiek interes, aby brudzić sobie ręce zamachem w taki właśnie sposób. Oponent którym poniekąd był Prezydent Lech Kaczyński, za sprawą prowadzenia tzw. "Polityki Jagiellońskiej", nie miał wielkich szans na reelekcję. Federacja Rosyjska pokazała swój spryt i inteligencje podczas "Wojny w Osetii Południowej 2008", kiedy to perfekcyjnie wykorzystywała prawo międzynarodowe do swoich korzyści. Dlaczego więc w takowych okolicznościach państwo tak sprytnie prowadzące politykę zagraniczną, ma stosować tak drastyczne metody jak zamach na oczach świata? Inną kwestią jest fakt, że Federacja Rosyjska traktuje Europę Środkowo-Wschodnią jako "Bliską Zagranicę" (tzn. swoją strefę wpływów i interesów). Zatem moim zdaniem widząc zamieszanie w Warszawie nazywane w rosyjskiej prasie "Polityczną Wojną Warszawską", skłonny jestem uwierzyć iż specjalnie wykorzystują to śledztwo w taki sposób, aby naszą Rzeczypospolitą Polskę na arenie międzynarodowej poniżyć i przy tym się nie męczyć, wykorzystując do tego błaznów siedzących na ulicy Wiejskiej (jak dobrze dobrana nazwa, nieprawdaż?), prowadzących swoje nieprzerwane kłótnie, aby jak najdalej oddalić nasz kraj od Europy i jednocześnie jednać sobie całą Europę Zachodnią po przez owocny handel zagraniczny. My Polaczki oczywiście jesteśmy zbyt głupi aby zrobić cokolwiek, gdyż jak zwykle jesteśmy zajęci skakaniem sobie do gardeł, manipulowani przez debilne „opcje polityczne”.
I to jest cała prawda, genialna wypowiedź! A wy dalej krzyczcie, że Rosja nie będzie pluła wam w twarz podczas gdy sami sobie plujecie i się tylko poniżacie...
Spoko ale "Polaczki" to pisz tak o sobie.
Nie no, skąd że znowu, przecież Rosja nie zabija niewygodnych dla nich ludzi takich jak np. rosyjski dziennikarz w UK bo przecież prowadzi fenomenalną politykę zagraniczną. To tak jakby powiedzieć, że USA prowadzi wspaniałą ogólnoświatową walkę z dyktaturą i terroryzmem, ale pomijać że na terenach naftowych. A w Polsce to chyba ostatnio dużo ludzi jest natchnionych "hitem" kinowym Sala samobójców i nikt racjonalnie myślący przecież nie będzie doszukiwał niczego dziwnego (pewnie z obawy "teorii spiskowych") w tych "samobójstwach" i "wypadkach" przy każdym kontrowersyjnym śledztwie prawdopodobnie z uwikłaniami politycznymi. Przecież to normalne, że jeżeli ktoś zeznaje niezgodnie z założeniami prokuratury czy polityków to naturalną koleją rzeczy jest samobójstwo targanego przez wyrzuty sumienia obywatela bo dopuścił się tych "oszczerstw". Tak jeszcze na zakończenie, jeżeli Rosja prowadzi taką rewelacyjną politykę to czemu musieli zniknąć pracownicy lotniska w Smoleńsku? Przecież nie mają nic do ukrycia.
Nie wiadomo jak naprawdę było, wersja z brzozą też wydaje się lekko naiwna, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, by Rosja stała za tym zamachem. Co niby miałaby osiągnąć poprzez zlikwidowanie 96 polityków i ludzi zasłużonych dla kraju? Oba państwa w ostatnim czasie robiły co mogły by zapomnieć o starych waśniach, my nic w między czasie złego Rosjanom nie uczyniliśmy, a oni nagle nam samolot załatwiają? Po co? To nie jest przecież atak na naszą suwerenność, próba pozbawienia nas niepodległości czy coś, tylko zamach. Gdy zamachu dokonywała grupa Al Kaida, to wiadomo chociaż było co on oznacza, a tutaj trudno doszukać się jakichś powodów, poza naturalnymi historycznymi waśniami, z których próbujemy wyrosnąć. Rosja na tym nic nie zyskała, a gdyby coś się nie powiodło i wyszło, że ona za tym stoi, to ile mogłaby stracić. To z pragmatycznego punktu widzenia kompletnie nieopłacalne.
Andrzej Gwiazda ostatnio powiedział, żeby pomyśleć kto na zamachu zyskał. No cóż, zyskał niewątpliwie...Jarosław Kaczyński, który bez Smoleńska nie miałby szans na 47-procentowe poparcie, a mało brakowało na zwycięstwo.
I to uparte mieszanie do "zamachu" Rosjan a pomijanie wątku krajowego, WSI, o którym wspomina Korwin Mikke.
Ja nie twierdze, że PO nie dopuściło się zaniedbań, ale zamach to trochę inna kategoria.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 17:33
To samo mi się skojarzyło! Kto zyskał? PiS i Jarosław Kaczyński. L. Kaczyński miał minimalne szanse na reelekcje, ignorując krzykaczy był miernym prezydentem, bez wyrazu na dodatek marionetką brata. To kogo tam chcieli ruscy zabić? Rodziny smoleńskie? I tak regularnie przegrywają w sądach. Duchownych? Paru mało znaczących parlamentarzystów? Jedynie sensowny byłby atak na dowódców WP, ale sens miałoby to tylko w przypadku natychmiastowego ataku na kraj - a takiego nie było! Czyżby J. Kaczyński miał dość bycia "człowiekiem z cienia"? A może miał to być zamach na Tuska? 2 dni wcześniej leciał tym samym samolotem. Może coś nie wyszło?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 19:48
Dla mnie wygląda to tak: katastrofa to wynik wielu zaniedbań - i ze strony polskiej i ze strony rosyjskiej. Wszelkie kombinacje naszych wschodnich sąsiadów, mają tylko na celu zrzucenie z siebie jak największej części odpowiedzialności. Jakby to był zamach, to nawet za sto lat byśmy się z tym nie połapali. A te wszystkie teorie spiskowe powstały, dlatego że opozycja na czele z Antonim "zlikwidujmy cały wywiad wojskowy" Macierewiczem jest kopnięta. Każdy kto wierzy w to, że to był zamach ma poważne problemy ze kształtowaniem własnego zdania. A ci, co umieją to jakoś w miarę konkretnie wyjaśnić - cóż, powodzenia w leczeniu paranoi.
co Ty wiesz o zabijaniu?...
z innej beczki, wydaje mi się że to z jakiegoś filmu tylko nie pamiętam jakiego, jakieś podpowiedzi?
Ok Ale wyjaśni mi ktoś seryjnych samobójców???
To po prostu grupa zagubionych, mających problemy ze sobą zwykłych ludzi, w których garażach zaczaił się duszek KGBuszek wręczając im bruzdy wisielcze. Część z nich też podobno strzelała sobie w głowę aż do śmierci. Co się dzieje z tym światem...
Każdy kto powie cokolwiek wątpiącego w teorię o wypadku i potem umrze, zostaje przez niezalezną(od mózgu).pl uznany za nie wiadomo jak niewygodną osobę dla władzy, mimo że żyje wielu innych twierdzących to samo. No i jeszcze jest Lepper ze swoimi dwoma prawnikami, by lista była dłuższa i bardziej przerażająca.
Norwegian, myśle że to mało prawdopodobne.
gustav2adolf, jakiś czas temu czytałem po jakimś wywiadem z Petelickim (treść wypowiedzi punktowała działania Tuska) wypowiedzi typu zapytania o "samobójców" itd. a pojawiły się również takie jak "to czemu Petelicki się jeszcze nie zabił?" i oczywiście wilka krytyka "teorii spiskowych". Obecnie chyba sporo osób patrzy na to już z zupełnie innej strony bo coraz mniej krytyków, a częściej się pojawiają głosy że coś może być nie tak. W sumie to rządzący mają jeszcze swoich wiernych obrońców, ale już z argumentacją coraz gorzej. Na każdy zarzut reagują atakiem i przypinaniem łatek, ale ostatnio przechodzą samych siebie bo podobno to Jarosław K. dokonał tego zamachu (którego jak twierdzą nie było) aby zyskać lepsze poparcie. Czyli mamy już zabezpieczenie w razie wypłynięcia dowodów nie do podważenia? Bo już chyba obarczyli wszystkich możliwych Ś.p. lecących TU154M winą za katastrofę (martwy raczej mam małe pole manewru do obrony), ale wszystkie te teorie padły.
Zamach to nie jest "teoria spiskowa" to jest prawdopodobna możliwość za każdym razem kiedy giną osoby ważne lub wpływowe lub bogate lub posiadające istotną wiedzę. Zginęło prawie 100 osób a celem mogła być niemal dowolna z nich. Sprawcą też mogła być jedna z wielu grup wpływów politycznych, przestępczych, wywiadowczych, terrorystycznych. Jeśli przy eliminacji celu ginie mnóstwo ludzi w tym prezydent, to jest właściwie zbrodnia doskonała - masz gwarancję że sprawa się rozejdzie po politycznych i dyplomatycznych przepychankach a nikt nigdy się nie domyśli kto, kogo i dlaczego usunął. Dalej, jeśli był to wypadek (nie mniej prawdopodobne niż zamach biorąc pod uwagę warunki), to wciąż ma znaczenie z czyjej winy. Tylko że tak ogólnie, jest to sprawa zupełnie poza zasięgiem poznawczym zwykłych ludzi i spekulowanie z poziomu kanapy przed telewizorem jest dość mocno bez sensu.
I wy na serio myślicie że Katyń zgotowali nam bracia rosjanie?? Przecież każdy wie że to zbrodnia niemiecka, są dokumenty, wykopano niemiecka broń, w szkołach też uczono że to zbrodnia niemiecka... ale jasne wy wiecie lepiej wielcy znawcy... opluwajcie dalej naszych braci rosjan!
No pewnie Rosjanie to są nasi bracia, nie wiem z której strony (chyba że mówimy o słowianach ale to nie istotne). Kacapy są gorsi od Szwabów. Zawsze kiedy myśmy chcieli się zaprzyjaźnić z Rosjanami to zawsze myśmy mieli problem. Z kacapami nie można się przyjaźnić bo i tak przy dobrej okazji Cię wykorzysta.
Chyba nie podchwyciłeś sarkazmu ;]
W skrócie, ci co za PiS-em minusy, za PO (lub innymi) plusy. Dobra metoda żeby sprawdzić polityczny przekrój użytkowników demotów.
No tak bo istnieją tylko te dwie partie. Aż się boje ilu może być ludzi z takim podejściem. Że już nie wspomnę też o tym że drugi minus Twojego podejścia jest taki że ludzie nie mają co kierować się faktami, analizami itd. tylko polityczną sympatią co też jest chore.
Sram na PiS. Tu chodzi o generałów, marszałków i innych poległych ważnych ludzi (oczywiście o Kaczyńskiego też mi chodzi). Ty sobie nie zdajesz chyba sprawy z tego jak ważne było to wydarzenie, Tam nie zgineło tylko 2 osoby, Tam zgineło ponad 90 osób
...a ci, którzy są za inną partią (tak! Istnieją!)
piszą w komentarzu "mam to gdzieś".
Marexius! Mam to gdzieś.
widziałem świetną odpowiedź na ten idiotyczny demotywator o życiu w Polsce... dlaczego on nie trafił na głwóna?
Po tym co widzę co dzieję się w tym kraju (choćby nawet ostatni brak pomyślunku na temat stadionu narodowego) wydaje mi się, że to żaden zamach. Zarówno strona Polska jak i Rosyjska próbuje zatrzeć swoje partactwo. Zarówno jeżeli chodzi o organizację wylotu, jak i kompetencje ludzi odpowiadających za obsługę lotniska. A tak poza tym tyle szumu o ludzi którzy stanowili wartość ujemną tego kraju. Żaden z tych polityków nie zrobił nic dobrego dla kraju.
Jakby Rosja chciała nas zniszczyć to by po prostu rzucili kilka rakiet. Kto by im podskoczył? Kto by ryzykował chociażby przerwy w dostawie gazu? Przy tak rozwiniętej gospodarce gdzie sytuacja jednego kraju ma wpływ na sytuację ekonomiczną innych krajów taka wojna się nie opłaca. Nawet Amerykanie nie poszliby na kolejną wojnę by pomóc jakiejś marnej Polsce ponieważ dopiero co prawie skończyli inne wojny więc rozpoczęcie kolejnej wiązałoby się z licznymi protestami. Pomijając już, że rządy Kaczyńskiego zawsze były na rękę Rosji bo ta zawsze potem miała powód by się za coś na nas obrazić i podnieść gaz. A raczej za kogoś.
Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwośći że był to zamach polecam oglądnąć film pokazany w holenderskiej tv. pt. List z Polski http://www.youtube.com/watch?v=a6ru36KYZTA Gdyby to nie był zamach Rosja była by bardziej gościnna nie stwarzała by tylu problemów. Normalnie poprowadzone śledztwo pokazało by wkońcu prawde...
Tego demota to wstawił chyba jakiś POmpers,już nic bardziej debilnego nie mozna było stworzyć
polska ! kraj w którym wszystko robi się na odpi**dol tak by zaspokoić opnie publiczną (rząd) albo w ogóle nie robić no chyba że zainteresują się media które także nie są w pełni obiektywne, oraz kraj który można porównać do chin europy ,a z uwagi że my to kłótliwy naród łatwo jest nas podzielić i media doskonale spełniają to zadanie przez dajmy na to tą sprawą smoleńską cóż jedyne co zostaje to czekać na bohatera "czterdzieści i cztery" który bd na tyle silny by się wybić poza przeciętność ludzi +też często dyskryminacje bo Polacy nie lubią jak ktoś się wybija.. ,dalej kolejnym barierą która będzie do przekroczenia dla owego bohatera to będzie "układ" gdyż ludzie z góry łatwo się wygryźć nie dadzą a gdy już by owy bohater pokonał tę barierę to ostatnią barierą z którą Polacy mają największy problem ale nie tylko Polacy ale każdy kryje się pod pojęciem "prywata" bo po co dbać o ogół (naród innych) jak sam się jest ustawiony (to przeczy zdrowemu rozsądkowi) więc taki bohater musiałby kochać naród ponad wszystko pieniądze, rodzinę ... a w tych czasach tacy ludzie w Polsce raczej nie istnieją ... przynajmniej ja w to nie wieże by tacy byli (-.-)
A kto powiedzial ze to Rosja? Teorii jest wiele, pewnie dlatego ze jest tyle niejasnosci wokol tej sprawy, gdyby wszystko bylo zrobione jak powinno byc, pewnie by nie bylo tyle teorii spiskowych..
Przede wszystkim nikt nie miał interesu w tym, by dokonać zamachu. Śp Kaczyński nie miał najmniejszych szans na reelekcję, a jego pokwakiwanie na Rosję nie obchodziło nikogo na całym świecie. Nie było żadnej przyczyny, dla której Rosja miałaby się posunąć do morderstwa. Nie było więc i zamachu. Była to katastrofa, a jedyną winą polskiego rządu jest to, że nie dopilnował, by nie było co do tego wątpliwości.
Ogólnie nie zgadzam się z teorią zamachu, w 100% nie mogę jej wykluczyć, ale prawdopodobieństwo że on nastąpił uważam za bardzo niewielkie. Polska od kiedy jest w NATO i UE, jest poza zasięgiem Rosji, która zresztą woli pchać się z buciorami na Ukrainę, Białoruś, Kazachstan, a czasem groźnie warczy w kierunku Estonii, Łotwy i Litwy. Nie mieli interesu w zabijaniu prezydenta, który i tak był niewybieralny, a Polska nie stanowi dla bolszewików zagrożenia militarnego czy gospodarczego. Jeśli coś nie jest dostatecznie wyjaśnione, szybko pojawiają się teorie spiskowe starające się racjonalnie wytłumaczyć dane wydarzenie. Tu już nie chodzi o to, czy ktoś jest prawicowy czy lewicowy. I mała uwaga. Siły zbrojne mają potężne, ale technologicznie jest zacofana, a gospodarkę na poziomie państw Trzeciego Świata - 2/3 eksportu Rosji opiera się na ropie i gazie. To potężny, ale biedny i zacofany kraj, który się coraz bardziej wyludnia i jest zagrożony kolejnym rozpadem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2012 o 19:42
Czy wy tutaj piszacy komentarze nie widzicie innej alternatywy dla PO i PiS. Narzekac w tym kraju lubi kazdy na wybory chodzi mniej niz polowa uprawnionych bo: "moj glos sie nie liczy" a od ponad 20 lat krajem rzadza te same geby obudzmy sie zacznijmy dzialac pokazmy ze istnieje wiele innych parti w ktorych sa mlodzi ludzie chcacy zmian na lepsze, a nie starzy wyjadacze trzymajacy sie stolkow, byle blizej koryta, karierowicze dla pieniedzy ciagle wojujacy o kilka mniej lub bardziej waznych spraw nie myslacych o przyszlosci narodu
Podsumujmy. Twierdzi pan, że Rosja, jedno z największych mocarstw na świecie zamordowało 40 000 generałów i dowódców państwa 50-krotnie mniejszego od siebie strzelając każdemu w tył głowy, i zrobiła to tak nieudolnie, że gdyby jej pachołki nie rządziły tym państwem, to wszystko wyszłoby na jaw po zaledwie 2 latach?
Chcę zauważyć, że pan Kaczyński w tym okresie był prezydentem, który się zupełnie nie liczył na arenie międzynarodowej, nawet w Polsce nie miał szans na drugą kadencję, Rosja ma naprawdę większe problemy niż zabijanie i mordowanie prezydenta i "śmietanki" politycznej partii, która traci znaczenie. Polacy, skonczmy z tym Polskocentryzmem, naprawdę nie jest tak, że wszyscy tylko czychają, by zaszkodzić Polsce i okraść nas z polskości,Polska delikatnie mówiąc im wisi i powiewa. i to jest całkiem normalne, tak jak nam wiszą i powiewają Wegry, czy Estonia.
Trolling PiSuarów nigdy nie był tak prosty, ha ha Chyba strzelę parę screenshotów na pamiątkę. dla demota plus, no i 10/10 dla autora - they sooo mad :)
Ludzie, którzy myślą, że zmiana rządu na PiS wybawi kraj z głodu, korupcji innych rzeczy, są ślepi. Kaczyński jako socjalista nie zmieni wiele na lepsze, po zmianie rządu w państwowych fabrykach, urzędach, szkołach wymieni się ludzi o innych poglądach politycznych(i to jest prawdziwe, robi to platforma oraz prawo i sprawiedliwość, a konkretnie ludzie zasiadający z tych partii na urzędach burmistrzów miast itd.) Od lat ludzie zmieniają świnie przy korycie i mają o to pretensję, patrzcie jaki kandydat(niekoniecznie z tej całej bandy pięciu pseudo politycznych partii) może to zmienić.
Zapomniałeś o meaconingu, bombie termobarycznej, sztucznej mgle (helowej i cementowej), dwóch tupolewach i maskirowce, wielkim magnesie i co tam jeszcze uroiło się w chorych umysłach zamachomanów.
to 50-krotnie mniejsze państwo, jako jedyne na Świecie podbiło Rosję, czyt. Zdobyło Kreml, nie udało się Napoleonowi, Hitlerowi, Turkom, a Polakom udało się, JESZCZE COŚ ??jakim lemingiem trzeba być by tworzyć takie bzdury
Bzdura, Rosję a właściwie Ruś Kijowską podbili też Mongołowie w XIII wieku i to z trwalszym skutkiem niż Polacy.
Dostanie się tego demota na główną przy takiej ilości minusów jednoznaczenie świadczy o admiinach lemingach tego portalu
Putin to stara szkoła KGB, tam dziś jawnie ustawia wybory, ludzi cenzurują jak w ZSRR w czymś na wzór kołchozów, a tajemniczych śmierci to mają tam 10 razy tyle co my. Zamordowanie Litwinienko czy słynna sprawa pewnej dziennikarki. Ludzie to jest Rosja, od Katynia nie minęło nawet 100 lat, a Was nagle dziwi, że rząd rosyjski za pomocą swoich służb mógł dokonać zamachu? Rosja, która jak gdyby nic wjeżdża z czołgami na teren innego państwa? Po raz kolejny wybili nam elitę, ważnych ludzi w państwie. Do tego Kaczyński nadepnął Putinowi na odcisk zwołując prezydentów innych krajów w tej sprawie. Dodajmy do tego kontrakt na gaz, podpisany przez Pawlaka na BARDZO niekorzystnych warunkach. Są i motywy i dowody. Tylko głupiec może wykluczać zamach. Co prawda 100% pewności nie ma, ale jednak w tym momencie wydaje się najbardziej prawdopodobną opcją.
Czemu Rosja nie zrobiła nic by doprowadzić do katastrofy? Bo nie pracują tam idioci jak u nas i wiedzą, że za coś takiego świat by ich zayebał. Poza tym, skoro potrafią zabić dziennikarza w Wielkiej Brytanii, to po co robili by coś wokół czego rozpęta się taka burza? Jest to cholernie nielogiczne. Też nie byli to jacyś terroryści, bo ci od razu by trąbili na prawo i lewo, że to oni.
Kaczyński dla Rosji i dla obecnego rządu Polski Donalda Tuska był bardzo niewygodny. Po co likwiduje się przywódcę jakiegoś państwa? Żeby osadzić w jego miejsce swojego kandydata i tak też się stało. Trzeba być ślepym, żeby nie widzieć, że Komorowski to pionek Moskwy, a Tusk sługus Berlina. Marionetkowe rządy to nic nowego w historii świata, a do wielu ludzi po prostu to nie dociera.
A według mnie morderca był wtedy na pokładzie. W dodatku do kabiny pilotów poza gen.Błasikiem (o ile on w ogóle tam wchodził) weszła jeszcze jedna osoba, której głos był trudny do rozpoznania.
Ale każdy z was wie jak to było. Dzień przed katastrofą do Warszawy przyleciał sam Bin Laden, by w Tupolewie podłożyć bombę. Sam Tusk zaprowadził go do samolotu. Bomba została zamontowana w kadłubie. Następnego ranka tuż przed odlotem Al-Kaida porwała jednego z pilotów, by zastąpić go jednym ze swoich członków. W tym czasie w Smoleńsku Rosjanie rozpuszczali hel, z którego powstała sztuczna mgła. Na wszelki wypadek postawili pancerną brzozę, żeby w razie czego znaleźć przyczynę wypadku. W dodatku kontrolerzy lotniska mieli dzień wcześniej libację, ponieważ dowiedzieli się o likwidacji lotniska. Rano zobaczyli coś na radarach. Myśleli, że to czeczeńska rakieta wycelowana w miasto Smoleńsk, więc skierowali ją w stronę lasu. W tym momencie Tu-154 uderzył w tą brzozę i wylądował do góry nogami w bagnie, gdzie bujnie rozwijała się fauna i flora. Teren bagna był pod ochroną, ponieważ znajdował się tam rzadki gatunek kaczki jaraczki. Kiedy uderzył w ziemię nastąpił wybuch porównywalny z tym w Hiroszimie. Kiedy na miejsce dojechały oddziały KGB nie było już co zbierać. Rosjanom wydawało się, że ktoś jeszcze się porusza więc postanowili strzelać. W efekcie zginęło 1 tys. żab.
Do wszystkich idiotów, którzy wierzą w to że Kaczyński przeszkadzał Rosji: fakty są takie, że PiS wbrew deklaracjom jest właśnie najbardziej prorosyjską partią w Polsce. Oczywiście ich deklaracje są odmienne i oni mogą nawet w to wierzyć, ale to nie zmieni faktu, że władza PiSu była i jest w interesie Rosji. Nic lepszego dla Rosji być nie może, niż realizacja postkomunistycznego programu społeczno-gospodarczego, jaki PiS proponuje. Nic lepszego dla Rosji, niż żeby Polska była postkomunistycznym molochem, jaki PiS chce z niej zrobić. Nic lepszego dla Rosji, niż żeby Polską rządzili ludzie którzy nadal wierzą w siłę Rosji i trzęsą przed nią tyłkami. No, nic lepszego poza Palikotem albo ktoś w rodzaju Ziętka, ale co do nich to przynajmniej jasne, a w "antyrosyjskość" Kaczyńskiego wszyscy naiwnie wierzą. Zresztą wystarczy nawet spojrzeć na to co już było za rządów PiSu, ale najpierw, małe sprostowanie: wbrew temu co czytamy w tym democie, Rosja jest w rzeczywistości jednym wielkim śmietnikiem. Jej "potęga" istnieje już tylko w propagandzie samego Kremla i takich pachołków działających (umyślnie bądź nie) w jego interesie. Rosja militarnie nie znaczy nic, nawet z Gruzją nie była w stanie sobie poradzić. Ekonomicznie jest de facto dużo słabsza i biedniejsza od Polski (oczywiście stosunkowo, biorąc pod uwagę terytorium i ludność). Technologia, infrastruktura? Łączna długość autostrad w Rosji jest cztery razy mniejsza niż w Polsce. Rosja to śmietnik, bieda i nędza, która ani militarnie, ani ekonomicznie, ani politycznie nic nie znaczy i ktokolwiek propaguje, łącznie z Kaczyńskim, mitologię o "potężnej, zaawansowanej, decydującej o losach świata" Rosji, ten działa w jej interesie, czy tego chce czy nie. A wracając do rządów PiSu: tak jak pisałem, Polska jest generalnie od Rosji bogatsza i o wiele szybciej się rozwija (PKB per capita i jego przyrost - zwłaszcza w przyroście, przewaga Polski nad Rosją jest przytłaczająca). Tymczasem własnie za rząów PiSu ten dystans... malał. Tzn. Rosja zyskiwała w stosunku do Polski. Obecnie znów się zwiększa - tzn. Rosja traci, Polska zyskuje. Tyle w temacie mitu "wielkiej Rosji" i absurdu "niewygodnego dla Rosji Kaczyńskiego". To jest jedna wielka bzdura i to są fakty.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 listopada 2012 o 17:51
Dla sprawcy nawet lepiej że wszystko wydaje się być zbyt skomplikowane bo wtedy prości ludzie nie ogarną tej sprawy więc nie będzie podejrzenia.
JAKIE TO SŁABE GÓW*NO NAJLEPIEJ WIERZYĆ W TO CO MÓWI TUSEK BO BOICIE SIE O WLASNĄ DUPE
.. ALKOHOLIK WYKOLEJONY.. !!