Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Qrvishon
+164 / 178

Także dalej zapraszajmy islam do europy, a będziemy mieć niedługo to co zaczęło się w londynie że chodzą brudasy grupami i atakują białe kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KilHeada
+5 / 17

monisiaczek91 Powiedz, ze to Ty dalas minus.
Qrvishon Ty tez, w koncu obrazek mogl Ci sie nie spodobac, zbyt drastyczne ujecie..
W innym wypadku nawet nie chce sobie wyobrazac, ile minusow ten demot mialby za 10 lat, gdy, pozwole sobie uzyc sarkazmu, "innowiercow" bedzie u nas wiecej, niz 4/46.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snickers2012
+14 / 32

Każdy ma prawo do własnego zdania/religii/światopoglądu ale takie zachowanie jest jawną przesadą. Zgodzę się że czasami (jeżeli inaczej nie dociera) można kobietę klepnąć w tyłek ale żeby ją katować tak jak w islamie to już tragedia. Minusujcie jak chcecie mnie to rypka a i moja opinia też nic nie zmieni ale ja za takie podejście bym ich delikatnie mówiąc "zmiótł" z powierzchni ziemi. Przecież to jest jak rak, toczy się powoli ale stanowczo i zaraża dookoła przy okazji rozrastając się i czyniąc szkody. Nawet tolerancja ma swoje granice. Jakbym przecież zobaczył w Polsce gościa który bez pardonu okłada kobietę na ulicy i dla którego to jest w normie chyba sam bym go okładał dopóki oddycha (a w rzeczywistości pewnie bałbym się więzienia, toteż bym musiał się powstrzymać). Dorosły człowiek potrafi zobaczyć w takim zachowaniu zło a dzieci ? co one sobie mają pomyśleć i jak potem w dorosłym życiu zinterpretować to na swojej rodzinie. Stop islamowi ! niech sobie żyją najlepiej na jakiejś wyspie bez kontaktu z innymi ludźmi i niech przestaną się rozprzestrzeniać po świecie. Teraz do roboty - minusować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monisiaczek91
0 / 14

Minusuja mnie za prawde heh. @ Snickers2012 nie martw sie ja tez mam podobne zdanie na temat tych ludzi. A tak na marginesie to sie zastanawialam jakby to wygladalo gdyby tyle narodowosci co w anglii jest przenioslo sie do Polski. Wojna murowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 16:30

avatar dawids
+25 / 29

Toff, powidz mi jak to jest, ze islam zakazuje przemocy w stosunku do kobiet, a to wlasnie w tej religii kobiety traktowane sa jak szmaty, maz ma je na wlasnosc, a maja prawa maja znikome.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roanoke
+29 / 39

tak tak, islam zabrania bicia kobiet hehe - pie_przysz ciasny gimnazjalny umyśle! Obyś się kiedyś niedostała w łapy takich potworów. Szybko byś zrozumiała o co chodzi. Kobiety tam są własnością tych brudasów a skoro islam mówi że są własnością to dlaczego mają z nimi nie robić tego co chcą???. BIĆ, CIĄĆ TWARZE, OBLEWAĆ KWASEM czy KOPAĆ I KATOWAĆ CIĘŻARNE KOBIETY BO NIE RODZĄ SAMYCH SYNÓW tylko według nich "gorszą płeć" czyli dziewczynki - etc. Tam jest to NORMALNE, kobieta tam jest nikim. Zwierzęta się tam lepiej traktuje. Takich przypadków jest tam mnóstwo. PRECZ Z TAKIMI !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zWinna
+20 / 24

@Toff, islam zakazuje przemocy wobec kobiet? Podobne zachowania to nie kwestia religii, ale tego jakim się jest człowiekiem? Aha. Tylko jakimś dziwnym trafem wśród czcicieli Allaha jest kumulacja takich patologii względem kobiet, oblewanie kwasem, kary chłosty. Pisałaś też, że wielu Muzułmanów potępia takie zachowania. I co w związku z tym? Masz dane, jakieś dowody, że sprawcy takich samosądów są ścigani i sądzeni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikka22
+23 / 27

toff znowu gadasz o teorii a nie o praktyce. Może i teoretycznie islam to miłująca i pokojowa religia. Ale w praktyce, jak widać na załączonym obrazku, jest "sympatyczna".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikka22
+5 / 9

toff znowu gadasz o teorii a nie o praktyce. Może i teoretycznie islam to miłująca i pokojowa religia. Ale w praktyce, jak widać na załączonym obrazku, jest "sympatyczna".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azsu
+24 / 26

@Toff, jak zwykle niezachwiana obrończyni muzułmańskich praktyk, zatem stań przed tymi wszystkimi kobietami oblanymi kwasem, zabitych w imię honoru za ucieczkę i tej z powyższego zdjęcia twarzą w twarz i im to wyperswaduj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~poDłuższymNamyśleJednak
+2 / 8

myślę czasem, że dla niektórych wolny wybór potrafi być przekleństwem. A co do Toff to ona chyba jeszcze lania nie dostała. Wszystko przed nią :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikka22
+6 / 18

haha Toff próbuje nam wmówić, że ta pani się sama tak okaleczyła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+35 / 41

Dlatego pewnego pięknego dnia przysiągłem sobie, że kiedyś, nie ważne kiedy, czy to będzie bliższa czy dalsza przyszłość, gdy spotkam na swej drodze takiego skur*ysyna, który wyrządza taką krzywdę w "imię honoru" to obetnę mu łeb i wrzucę do wiadra ze świńską krwią. Po takim czymś jak pójdę do więzienia to poczuje się naprawdę spełniony. Nawet nie wyobrażacie sobie jaka nienawiść mnie przepełnia gdy czytam o takich rzeczach. Ale samym pier*oleniem na jakiejś śmiesznej stronce w necie nic nie zdziałam, tu trzeba zacząć działać REALNIE. Dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy myślą podobnie jak ja. Wiem, zaraz ktoś powie, że jestem taki sam jak te skur*ysyny ale ja wcale tak nie uważam bo ja nie oblewam kwasem bezbronnych kobiet chcących normalnego życia, nie okaleczam kobiet bo ubierają się tak a nie inaczej. Po prostu uważam, że jeśli rząd, prawo nie potrafi sobie poradzić z takimi ludźmi poprzez jakieś chore ustawy dotyczące praw człowieka to po prostu ktoś inny musi się tym zająć aby te skur*ysyny pożałowali swoich czynów, aby inni patrząc na wykonywane kary bali się powtórzyć skur*ysyńskiego wybryku swoich "kolegów". EDIT: Toff a Ty to w ogóle jesteś jakaś nie z tego świata, idź, jedź kur*a do tych brudasów i tam głosić wszem i wobec jak Ci cudownie. Cały ten ich pier*olony zboczeniec mahomed ruchał małe dzieci, głosi się do tej pory, że to normalne etc a Ty będziesz tu pier*olić jaki islam jest cudowny, weź Ty spójrz co Ty piszesz, spójrz co głoszą te kur*y i zastanów się...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 17:40

avatar Freska
+30 / 32

Toff, wiedziałam, że jak będzie o islamie to będziesz i Ty. "Moj maz jest muzulmaninem i jakos nie narzekam. Kobieta nigdy nie jest niczyja wlasnoscia". Powtórzę Ci po raz kolejny: nie narzekasz, bo jesteście w Polsce, u CIEBIE. Pojedź do niego, a potem się wypowiedz. Kobieta w islamie ma 0 praw, słownie: zero. Mąż nie chodzi koło niej, poza tym, że takich jak ona może mieć i trzy. Nie jest jego własnością? To niech spróbuje go zostawić, albo co gorsza zdradzić. O zabójstwie honorowym słyszała? Potwierdzam swoją diagnozę, jesteś zaślepiona tą kulturą, niczym dzisiejsze nastolatki [część] są zaślepione "urokiem" Bibera. Przykro mi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 17:55

avatar CocaineBusiness
+30 / 32

@Toff, jak to nie? Przecież w każdym temacie o islamie czytam "A mój mąż to, mój mąż tamto" a co mnie kur*a jakiś Twój mąż obchodzi?! Zobaczyłem w profilu, masz 19 lat, jesteś dla mnie gówniarą, że tak się wyrażę i to wszystko tłumaczy, Twoje podejście do sprawy. Po prostu jesteś niedojrzała, zaślepiona chu* wie czym i nie myślisz logicznie. Mógłbym Ci podać nie wiadomo ile przykładów na to, że ta religia to zło a ludzie (nie wszyscy ale w większości) ją wyznający to pier*olone dzikusy nieznający podstawowych norm życia w społeczeństwie. Tylko po co mam to robić? Skoro Ty i tak pier*olniesz mi jakiś tekst w stylu " A mój mąż jest cudowny więc i cały islam jest cudowny bo to religia pokoju i miłość a wszystkie te brzydkie rzeczy o morderstwach piszą ludzie poje*ani aby się tylko na kimś wyżyc i mieć o czym pisać" ... ja pier*ole...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+14 / 16

@CocaineBusiness, nikt, ale to nikt inny jak Ty, nie ujął by tego lepiej ! Albo sie tego pozbyc albo niech opuszcza Europe, na swoich smieciach niech robia sobie co chca, ale niech Europy nie niszcza!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siuz
+5 / 9

To jedź. Zaproponuj wyjazd na wakacje to teściów np. Nawet na weekend. Jeśli wrócisz to napisz. A tak na poważnie jak twój Ażmed czy inny zaproponuje Ci taki wyjazd to lepiej się nie zgadzaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+16 / 16

Ile razy się słyszy przypadki że cudowny mąż afgańczyk czy egipcjanin po tym jak zabrał żonę do siebie już nie jest tym samym człowiekiem. Okazuje się że ma już kilka żon, a ta nie znająca arabskiego jest najmniej warta. Nie wiem czy pamiętacie historię kobiety która właśnie tam pojechała, ale była poniżana i bita przez kilka lat, wzięła dzieci i dzieki pomocy rodziny uciekła do polski. On przyjechał tu za nią i ją zabił. U siebie nic by mu za to nie groziło, ale tu dostał dożywocie. U nas przerażające było to co zrobił Josef Fritzl, historia która wstrząsnęła Europą, a u nich nikt by nawet się tym nie przejął. I jak to jest że koran niby taki dobry dla kobiet, a kuwa można je katować, poniżać a nawet zabić (np, za podejrzenie zdrady, bez najmniejszych dowodów) i państwo koraniczne nic z tym nie zrobi? Jest kilku normalnych jak Mamed Khalidov, ale on nie jest arabem. Może w tym rzecz. Bo jak ci arabowie którzy w swoim kraju zrobili syf, taki że nie chcą tam żyć, przyjeżdżają do "nas" i zaznawszy tu dobrego życia, próbują robić taki sam syf jak u siebie. To jest debilizm, bez względy na wyznanie. Ja jestem tolerancyjny, odnośnie religii, fanaberii seksualnych, kolczykowania się czy tatuażu, muzyki także, ale nigdy nie będę tolerancyjny wobec przemocy, której islam jest ucieleśnieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
+3 / 5

Kolejny który jak widać g***no wie. To Afganistan. Do niedawna ludzie żyli tam jak w średniowieczu. Ale mentalnie to byli w czasach sprzed wyprawy Aleksandra Wielkiego. Islam ma duży wpływ na tą społeczność, ale to islam fanatyczny, fundamentalizm. To co zrobili tej dziewczynie jest podłe i ja bym za to tych ludzi na pal powbijał. To, że islam pozwala na takie rzeczy jest karygodne, jakiś wielki muffi czy ktoś inny powinien tego zabronić. W krajach, gdzie islam jest zwyczajny, np. w Albanii czy w Uzbekistanie, takie rzeczy się nie dzieją. Fundamentalizm + zacofanie + mentalność jaskiniowca = sadyzm , barbarzyństwo i okrucieństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+4 / 4

Zakazać imigracji tym sku******m zanim będzie za późno ,a jak już są to pokazać im kto tu rządzi. Jak wam coś taki powie na temat twojej dziewczyny/żony/córki ,że np: jest szmatą to jeb**ć w ryj i patrzyć czy równo puchnie. Tu nie ma miejsca dla takich sk******i.
Aha wytłumaczę wam dlaczego do afganu tak pcha się NATO i USA , a mianowicie na tej obsranej pustyni znajduje się cała tablica mendelejewa i to dosłownie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 21:37

A Azsu
+3 / 3

Turcy szaleją już w Niemczech, byłem u rodziny w Pforzheimie na wakacjach, gdzie w wiadomościach podano, że Turek odciął w Berlinie swojej żonie głowę i machał jak kijem po czym wyrzucił na chodnik. Tak to było rok temu. Jeśli w takim kraju, gdzie są wysokie standardy życia, oni zachowują się jak barbarzyńcy, to należy spodziewać się, że nigdy nie będzie bezpiecznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Siemaq
+6 / 6

@Toff Światła znawczyni zakazów i mądrości islamu, zinterpretuj mi zatem te cytaty: "Mężczyźni stoją nad kobietami ze względu na to, że Bóg dał wyższość jednym nad drugimi, i ze względu na to, że oni rozdają ze swojego majątku. Przeto cnotliwe kobiety są pokorne i zachowują w skrytości to, co zachował Bóg. I napominajcie te, których nieposłuszeństwa się boicie, pozostawiajcie je w łożach i bijcie je! A jeśli są wam posłuszne, to starajcie się nie stosować do nich przymusu. Zaprawdę, Bóg jest wzniosły, wielki!" Koran 4.34
„ Wasze kobiety są dla was polem uprawnym. Przychodźcie więc na wasze pole, jak chcecie, i czyńcie pierwej coś dobrego dla samych siebie. Bójcie się Boga i wiedzcie, że się spotkacie z Nim! A ty głoś radosną wieść dla wierzących!." Koran 2:223
Doprawdy, muzułmanie przestrzegający zakazów koranu z pewnością nie mają prawa uderzyć kobiety, mają wręcz obowiązek je traktować jak księżniczki... Hmm... chwilka, nie! Jak "pole uprawne"! I na pewno koran zabrania je bić... O, też nie? No coś takiego... Zatem Twoje argumenty o równości kobiet i mężczyzn w islamie są zatem wyssane z palca lub wyciągnięte z pewnego ciemnego otworu ludzkiego ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+2 / 2

Poważnie? Sprowadzisz teraz wszystko do pieniędzy? I dziwić się stereotypom Polek materialistek... Jedź, do cudownego kraju swojego cudownego mężusia i bądź jego utrzymanką. Napisz, jak wrócisz. Tak, poproszę tę kartkę. Nigdy nie zrozumiem i nie chcę rozumieć ludzi, którzy w wieku 18-19 lat wychodzą za mąż/ żenią się. Nie mówiąc już o tym, że właściwie poślubiłaś islam... "Seks poza malzenski jest zakazany, podobnie jak w chrześcijaństwie". Tylko, że w chrześcijaństwie nikt nikogo za seks pozamałżeński nie zabije.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2013 o 21:43

S szartur
+24 / 40

a gdzie są feministki i ich walka o prawa kobiet?
niech zajmą się właśnie takimi przypadkami a nie sporami czy facet mam myć gary, myć okna, gotować itp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riesling
+3 / 11

Zajmują się. Poczytaj trochę o tym, co robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 4mach
+18 / 22

dziki kraj dzikie obyczaje... mentalnie dalej w epoce brązu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+5 / 5

brązu?? tam się kultura rodzila, rąbanie głowy siostry to obraza nawet dla prymitywnych form życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paolapio
+13 / 17

Nie wiem kto minusuje wszystkie wypowiedzi krytykujące islam, przeciez moi poprzednicy nie piszą nic niewłaściwego.. Dla wszystkich chyba jest oczywiste że takie zachowanie jest niedopuszczalne. A nie wiem jak wy, ale ja nie chce by ktoś w przyszłości moim córkom narzucał muzułmańskie zasady.

Edycja po 20 minutach: Już mam minusa. Jak i wszyscy pode mna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 16:34

M max12383
+13 / 17

jeykey1543 najgorsze jest to, że do Europy często przyjeżdżają fanatycy, bo gdyby do nas uciekali tylko ci którym nie podoba się to co się dzieje w kraju, którzy nie mają zajoba na punkcie religii to nie było by to nic strasznego. Zwykły człowiek nie jest zagrożeniem, fanatyk tak. Edycja: paolapi a ja mam już 2 minusy, ciekawe za co, pewnie za całokształt hehe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 19:59

avatar KTU
+20 / 22

Toff hajtnęła się z ciapatym i teraz widzę że obrała sobie jakąś misję koloryzowania islamu :D Pamiętam że jakiś czas temu jak pisała że ma chłopaka Muzułmanina to cos tam już do niej napisałem a teraz już mąż, więc nawet nie jest w małżeństwie rok a już myśli że pozjadała wszystkie rozumy i już islam jest spoko bo jeszcze nie spotkały jej żadne nieprzyjemności ze strony męża. I tak mało kto jej słucha co chociażby widać po ocenach jej wypowiedzi. Tak samo zaczynali w Zachodnich krajach, propaganda o "religii pokoju" a teraz w Belgii dążą do szariatu. Już jest coraz gorzej a niech jeszcze Turcja wejdzie do UE to przez Turcje będzie się przedostawał element z Afganistanu czy Iraku bo tutaj to i tak teraz głównie są ci z północy Afryki a nie z Bliskiego Wschodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 17:13

avatar KTU
+6 / 10

A tam pokrzyżuje plany :P To że jeden może się okazać w porządku nie oznacza że nagle zacznę aprobować to żeby w Polsce było tak jak chociażby w Belgii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+3 / 9

@Toff, no Twój mąż na pewno będzie miał świetną rozrywkę jak poczyta w szczególności Twoje komentarze i zobaczy jak Cię pięknie zbałamucił :D Jednak trochę mnie wkurza to ciągłe sprowadzanie dyskusji do Twojego męża (no super, zhańbiłaś się z ciapatym, jest się czym chwalić) bo tu chodzi o imperialistyczne zapędy Islamu i chore zasady które nie nadają się do cywilizowanej Europy chociaż niektórzy trochę przesadzili z tym pokazywaniem swojego ucywilizowania poprzez wpuszczanie tego bydła. Teraz widzę że co będzie demot o islamie to będzie min. 20 komentarzy od Toff (i większość poniżej poziomu). Idź na sadistic, tam jeszcze ostrzej ten temat jest przerabiany, tam to już w ogóle Cię zjedzą za te Twoje wypociny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 19:29

avatar Toff
-4 / 6

@NobbyNobbs - Nigdy nie powiedzialam, ze te historie sa wymyslone. Ale te o szczesliwych zonach muzulanow, to juz na pewno wymysly! Wszyscy muzulmanie sa przeciez zli! Wszyscy! @KTU Czyta na biezaco. No coz, musze czasem o tym wspomniec. Podobno kazda zona muzulmanina jest taka nieszczesliwa, a tu nagle wchodze ja i wszystkim psuje zabawe. Jak to, muzulmanin i nie zamyka zony w domu? Jak to nie bije?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mroovkoyad
+20 / 24

Muzułmanie to barbarzyńcy XXI wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mohammed123
+7 / 13

Oczywiście że można!!! W imię Allaha! Allahu-Akbar!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tkaczer
+14 / 18

On to zrobił nie w imię honoru tylko w imię islamu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tkaczer
+5 / 9

On to zrobił nie w imię honoru tylko w imię islamu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pn768
+4 / 6

Mieszkam we Frankfurcie nad Menem, blisko granicy z Francją- muszę przyznać, że tych brudasów można spotkać tylko na wschodzie państwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pn768
0 / 4

Mieszkam we Frankfurcie nad Menem, blisko granicy z Francją- muszę przyznać, że tych brudasów można spotkać tylko na wschodzie państwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+17 / 19

To jest skur...wysyństwo, pod pozorem religii. Tacy fanatycy powinni dostawać dożywocie i zapieprzać od rana do wieczora przy ciężkiej pracy, żeby wiedzieli za co siedzą. Dopóki w jakimś kraju na Świecie religia będzie ważniejsza niż prawa człowieka, dopóty takie akty najgorszej podłości i okrucieństwa będą mieć miejsce.
Nie pojmuję, jak kobieta może być czyjąś własnością. Najwyraźniej twórcy tego popieprzonego ustroju pozwalającego na takie okrucieństwo i pedofilię (bez wątpienia jest nią branie za żonę 12 latki) są takimi imbecylami, że żadna kobieta by się nimi nie zainteresowała, to je siłą biorą, a dokładniej pieprzonym wpajaniem bzdur, od małego, że mężczyzna jest ważniejszy, a kobieta ma mu być oddana i mu służyć. Niedawno oglądałem wystąpienie jednego z ich przywódców religijnych i potępił on zabijanie zgwałconych dziewczyn, ale jak widać, wiele czasu zapewne upłynie zanim tacy ludzie coś zdziałają z tą zarazą. Dopóki nie zrozumieją, że każdy człowiek jest równy i nie można zabijać nikogo za przekonania, to nic się nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+4 / 10

Jak mogles!? Jestes Europejczykiem! Musisz byc tolerancyjny! Nie ma znaczenia to, ze te brudasy wchodza Ci na glowe, musisz byc tolerancyjny! Wolnosc slowa i religii! Idzcie w ch*j z ta europejska tolerancja, nikt nie ma jaj zeby powiedziec dosc i wypier*olic ten syf z kraju. Francja, Anglia, Niemcy juz dawno powinni tak zrobic, a nie glaskac po glowkach i dawac zasilek socjalny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+5 / 5

dawids jestem tolerancyjny dla normalnych ludzi, ale nienawidzę pieprzonych morderców i zwyrodnialców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 18:59

avatar dawids
+2 / 2

Spokojnie, ja tylko ironie w koszyczku mialem ;) Tez nie toleruje tych brudasow, niech wracaja do tego syfu co sami sobie zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
0 / 0

dawids tak podejrzewałem, ale dla pewności odpisałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+11 / 13

Przecież to są dzikie ludy. Cywilizacyjnie na poziomie europejskiego średniowiecza. Minie jeszcze wiele lat nim się ucywilizują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+1 / 1

Panowie czas wyciągnąć oręż , bo czas na krucjatę tylko tym razem nie idziemy odbijać Jerozolimy czy Wiednia teraz idziemy odbić Europę , nasze ziemie.Nie dajmy się tym szuszakom pokażmy im gdzie mogą sobie wsadzić tego ich Allaha razem z Mahometem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+12 / 14

Niech żyje tolerancja! Niech żyje, dopóki nie dostanie siekierą przez łeb od tych, których tolerujemy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar phasma
+3 / 3

Dobry pomysł! Proponowałbym zacząć od wyrżnięcia wszystkich nie-pacyfistów. Ci, którzy wtedy pozostaną będą mogli zbudować wreszcie świat, w którym będzie można osiągnąć coś chociaż zbliżonego do szczęścia. A przynajmniej spokoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 20:16

avatar ~Ta_za_tobą
0 / 0

@phasma
Och, moja droga/mój drogi (niepotrzebne skreślić) wiele ludzi chciałoby pokoju na świecie jednak obawaim się, że jest to dość problematyczna kwestia. Mówiąc o pokoju jako idei jest to dość ulotne, bo zawsze znajdzie się ktoś kto zechce zaburzyć ład z różnych pobudek. Np. w odwołaniu do Biblii (trafiłam w temat nie ma co!) w Niebie - w miejscu dobra, poławił się jednak zbuntowany anioł. Jednakże dążenie do takiego stanu [ogólego pokoju] jest w istocie cne i właściwe lecz nie poprzez siłę, oczywiście. Co do demotywatora to jest to zachowanie... nieludzkie, konkludując.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wh0tever
0 / 0

@Ta_za_tobą Nie do końca to miałem na myśli-będąc świadomym poglądów marcinqwerty, chciałem w nieco sarkastyczny sposób zademonsatrować, dlaczego tolerancja jest potrzebna-a nawet konieczna, dla prawidłowego funkcjonowania państwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~k_xx
+3 / 17

Przestroga dla dziewczyn które są z kolesiami głosującymi na JKM. Gdyby jego chora partia doszła do władzy byłybyście tylko służącymi i kucharami, bite też byście były bo skoro KNP to popiera mogliby wprowadzić prawo które na to pozwala. Nie, nie jestem grubą, brzydką feministką. Wystarczy pomysleć żeby wiedzieć o tym, że przeciętną samotną kobiete stać byłoby na operacje plastyczne-gdyby jej "feminizm" wynikał tylko z brzydoty jak to tłumacza zwyrodnialcy. A większośc facetów nie lubi "brudasów" nie dlatego ze boją sie islamu a dlatego że zabierają im polskie kobiety. Jeżeli twój chłopak głosuje na KNP, uważaj, "kobieca kobieta dbająca o ognisko domowe" to zwykła przykrywka na zniewolenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-3 / 11

Kolejny raz piszesz takie bzdety że aż nie masz odwagi zrobić sobie konta tylko dodajesz wpisy jako gość. A to że zabierają polskie kobiety to też jest dobry argument tyle że nie jedyny a jeden z wielu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~k_xx
0 / 10

A twoja odwaga ogranicza sie do zakładania kont. Nie sa to bzdety, facet który chce by kobieta nie pracowała hce ja zniewolic by nie odeszła od niego. Jaki miałby inny powód? Taki koleś to samolub bo inteligentna kobiete która nie chce byc pasozytem nazywa feministką. To ze ona siedzi w domu i jest zalezna od niego daje mu poczucie wyzszosci i władzy. Matki siedzące w domu nalezy edukować bo to często proste kobiety które wychowują synów na tyranów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-3 / 3

Może miałby taki powód że nie każda kobieta ma dobre wykształcenie czy układy żeby robić karierę więc jeżeli facet zarabia tyle że wystarczy żeby utrzymać rodzinę a kobieta może co najwyżej dostać pracę w Biedronce to logiczne że wolałby żeby nie harowała jak wół za psi grosz. A ja nie zmuszam nikogo to jest kwestia indywidualna każdej rodziny zależna od sytuacji i jak kobieta nie musi i nie chce pracować to nic Ci do tego. Typowe feministyczne podejście że jak kobieta nie ma ochoty na często niewolniczą pracę to od razu jest sugerowanie że jest gorsza. Najgorzej jak kobieta nie chce pracować ale musi. A napisałem o Twoim poście że to bzdety a to dlatego że jest kompletnie nie na temat. No chyba że ten muzułmanin jest zwolennikiem KNP :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~k_xx
+4 / 4

"w Biedronce to logiczne że wolałby żeby nie harowała jak wół za psi grosz" Nie wiem czy praca w biedronce sama w sobie jest harówą, gdyby nie poj**ni klienci może nie byłoby tak źle. Z góry każdy zakładda że praca na kasie to najgorsza praca. Może taka kobieta jeździć sezonowo za granice, a jeżeli on "nie puści samej" to znaczy zniewolenie. I nawet jezeli tak apraca jest harówą to pieniądze są jej. A mając świadomośc że mąż może ją utrzymać i że pracować w biedronce nie musi, pracować będzie jej łatwiej-wie że w każdej chwili może sie zwolnić. I może 10% facetów potrafiło by utrzymać kobiete tak by wystarczyło jej na kosmetyki, ubrania, zabiegi-jakieś 1000zł miesięcznie. A praca w biedronce to 10000-20000zł rocznie. "Typowe feministyczne podejście że jak kobieta nie ma ochoty na często niewolniczą pracę to od razu jest sugerowanie że jest gorsza" Typowe korwinowskie myslenie to ze jak ktos nie lubi kobiet zniewolonych jest feministką. A niewolnicza to jest rola kobiety niepracującej, pogódx sie z tym ze zawsze tak będzie choćby facet był bogaty. Nie iwem jak wyglada praca w biedronce, ale moim zdaniem 40 godz tygodniowo za 1200-1400zł to nie jest niewolnicza praca, a najwyzej cięzka. Warunki pracy jakie podałam to przykład. Troche jest na temat bo dotyczy przedmiotowego traktowania kobiet. Brak własnych pieniędzy to zniewolenie. ZAWSZE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~k_xx
+2 / 4

I przestańcie juz o tych kasjerkach. Dla mnie lepsza praca niz w banku w call center, albo fryzjerka która dotyka włosów obcych ludzi. Myslisz że w biurach jest tak za**ście? Że jak praca w biurze to sukces i dobrobyt i kasa dobra? Mylisz sie. To juz całkiem nie na temat, ale nie rozumiem przykładu kasjerki jako najgorszej pracy, zwłaszcza że kasjerki w sklepach gdzie jest mniejszy ruch np na wsi moim zdaniem nie mają szcególnie źle. Ja większym żalem i współczuciem darze kobiety utrzymanki. Z biedronki można sie zwolnić, jest nauczonym pracy i zaradnym, można jak pisałam pojechac na zbiory za granice (znam kilka osób które tylko tak pracują) bo jest sie przyzwyzajonym do pracy. A od męza nie tak łatwo uciec gdy powie "nie ma kasy na buty, zbieram na auto"-to jest zniewolnenie i ponizenie. Takie kobiety sa niezaradne. A pracownice biedronki na które z góry patrza dumne gospodynie mają kase choćby na to by wyjechac z kraju. Kury domowe nie wiedziały by nawet jak takiej pracy szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-4 / 6

Puścić Polkę samą zagranicę to naprawdę dużo ryzyko :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~k_xx
0 / 0

kamil A Tobie jak to facetowi łatwiej z góry założyć że jestem nieszczęsliwa w małżeństwie niż pomyśleć że ja nie mam mężą! Nie każda jest nieszczęsliwa, ale wiele jest takich, najczęsciej niepracujących bo wtedy mąż jest inny, cwańszy, bardziej władczy, na więcej sobie pozwala. NIe bąź śmieszny, co trzecie małzeństwo sie rozwiedzie i pisanie "nie każda ma źle z mężem, nie każda jest nieszczęsliwa" tego nie zmienisz. Zreszta ja pisałam o potęcjalnych problemach w małżeństwie! A to że jakas jest utrzymanką i jest szczęśliwa to żadna gwarancja że ja tez będe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+4 / 4

Tylko , że taki chrześcijański fanatyk jak pójdzie do pierdla to raczej żywy z tamtąd nie wyjdzie , a takiemu Ahmedowi nic nie zrobią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szosu
+7 / 9

Najbardziej chyba poje#ana religia na świecie ... Co za zwyczaje tam maja i zasady...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kogeta
+6 / 12

szkoda, że ci ludzie nie dostaną tego, na co zasługują.ZNISZCZYĆ ISLAM! ZNISZCZYĆ KORAN!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar poirytowana
+7 / 7

[+]
a my narzekamy na wlasne zycie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OFFicer
+7 / 7

To je Islam, tego nie pomalujesz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1985
+7 / 7

tak będzie w Polsce jak narodowcy dojdą do władzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~L_Demon
+1 / 3

i co? dalej uważacie że afgan i tym podobne to normalne kraje? tam kobiecie która źle się odezwie do faceta polewa się kwas na twarz... a w telewizji lecą programy o tym jak i za co bić kobietę... to niby jest ok? wiem że tam są i inne powody konfliktu(m.in. to że wojna napędza gospodarkę) ale każdego "...." który ośmieli się powiedzieć że nie ma tam o co walczyć i że nasi żołnierze to zdrajcy i mordercy zapraszam do siebie... pokaże z wielką chęcią jak ja dbam o moich rodaków którzy nie potrafią docenić służby moich kolegów.... ps, wszyscy zachwycają się historią Polski i że kiedyś to coś tam a dziś to jesteśmy jak sługusy USA(w czym jest trochę racji ale zawsze byliśmy czyimiś sługusami...) a zapomnieli że po tym jak odzyskaliśmy niepodległość po tylu latach zaborów -NAPADLIŚMY na Czechy jak ostatnie bydło- nie zostawiając po sobie prawie nic... ale pewnie na hiście się dobrze nie słuchało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yardash
+6 / 6

Oto dowód, że radykalni muzułmanie to bydło, które należy tępić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+7 / 7

Każdy fanatyk religijny to bydło. W USA np. ewangelikanie indoktrynują małe dzieci i wpajają im, że są armią Chrystusa, idioci myślą, że to dalej średniowiecze chyba. Polecam film "obóz Jezusa", oni chyba chcą z dzieci zrobić takich samych fanatyków jak ci islamscy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yardash
+1 / 1

@max12383 z tym że jeszcze nigdy nie słyszałem o wyznawcy innej wiary niż islam, który zabiłby członka swojej rodziny ze względów religijnych. Jedyny patologiczny przypadek z innego wyznania o jakim słyszałem to świadkowie Jehowy, którzy wyrzucili swoje córki z domu i zerwali z nimi kontakt, bo są niewierzące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 22:23

M max12383
+1 / 1

Yardash nie mówię, że oni kogoś zabijają, oby to wpajanie dzieciom do głów, że są wojownikami nie wypaliło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komiks42
+1 / 3

Idę kupić karabin, bo się boje ze za rok, dwa jakiś islamista będzie groził jakiejś kobiecie.

Pójdę do wiezienia? A kit z tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kacper12312
-1 / 1

tak jesli jestes muzelmaninem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rampage67
+3 / 3

bo islam to zwykłe szambo i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateo1145
+2 / 6

Islam to religia wyrządzająca wiele zła na świecie i teraz pcha się i do europy,tacy fanatycy któych w islamie jest większość to najgorsze zło współczesnego świata,terroryzm swoje korzenie ma przecież w islamie.Ale z wielką ciekawością czytałem waszą polemike słowną z @Toff no i myśle że przybraliście ją troche jako obiekt minusowania i hejtowania,owszem nie zgadzam się z wieloma rzeczami wypowiedzanymi przez tą osobe ale z jednym moge się z nią zgodzić , nie znamy tego człowieka (jej męża) i nie możemy oceniać na podstawie większości,przedewszystkim nie da się wszystkich wziąć pod jedną kreske ,w każdej religi i narodzie są ludzie dobrzy i z sercem ,choć niestety w islamie to przerażająca mniejszość ale nie można wykluczać że są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
-3 / 13

Nie powiedzialabym, ze "przerazajaca mniejszosc", bo uwazam, ze jestesmy tak przytloczeni negatywniymi wiadomosciami z mediow, ze nie potrafimy sobie wyobrazic, ze jest bardzo wielu normalnych, spokojnych muzulmanow. Zgoda, fanatykow jest wielu, ale masz racje. Nic nie jest czarne ani biale. Sa zli i dobrzy katolicy, zli i dobrzy muzulmanie, zli i dobrzy ateisci i tak dalej, i tak dalej. Co do tego nie ma watpliwosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar phasma
-3 / 7

Zupełnie na odwrót-ci ludzie nie oceniają jej męża na podstawie większości, tylko raczej bazują na beznadziejnie głupim stereotypie, opartym na nadreportowanej w mediach mniejszości-fanatykach(tak, przefrazowałem w zasadzie to, co powiedziała Toff).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 20:23

M max12383
+2 / 4

mateo1145 kiedyś oglądałem program o muzułmanach i była tam mowa o tym, że w jakimś kraju kobiety mogą się modlić z mężczyznami, w takich może nie ma większości fanatyków, ale są takie gdzie jest ich większość ;/ no nie licząc tych biednych katowanych kobiet, miały pecha, że się tam urodziły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danutta
+2 / 2

Niestety jesteśmy bardzo biednym Krajem.
Ale trzeba uważać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
-4 / 4

Przecież Islam to religia pokoju i jest lepsza od khatolizmu, nieprawdaż wyborcy Palikota i Millera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
-5 / 5

Przecież Islam to religia pokoju i jest lepsza od khatolizmu, nieprawdaż wyborcy Palikota i Millera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-1 / 1

Nie czytałem Koranu to Ci nie odpowiem. Stwierdzam, że Islam ma bardziej popieprzonych fanatyków, dla których ludzkie życie jest nic nie warte, bo przecież wiara ważniejsza. Odpowiedziałem na ten komentarz choć nie jest do mnie adresowany, przepraszam za nietakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
0 / 0

Mówię ironią pieprzeni idioci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
0 / 0

DamianGZYL zauważyłem ironie, ale o tych wyborcach Palikota i Milera to już chyba nie ironia co? A wiem, że są tacy którzy lubią tak określać każdego kto nie jest Katolikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateo1145
+3 / 3

@Toff Tak w tym zakresie zgoda , no ale musisz przyjąć do wiadomości pewne fakty,no że takich przypadków w islamie jest dużo więcej niż w innych religiach,może i koran tego zabrania i niewiem co składnia islamistów do czynienia takich rzeczy ,no ale trzeba przedewszystkim patrzeć na fakty które bezwzględu na przyczyny są "przerażające" ,ile jeszcze skatowanych młodych dziewczyn ? ,ile jeszcze żyć zniszczonych przez takie coś?Naprawde bardzo się ciesze że jesteś szczęśliwa i życze ci tego już na całe życje z całego serca,no ale sama widzisz że niektóre dziewczyny nie mają tyle szczęścia co ty i ty swojm stanowiskiem dyskryminujesz je ponieważ ty masz dobrego męża i jest ci dobrze,ale trzeba też schylić się ku tym którym nie jest dobrze,niewiemy ile kobiet siedzi cicho i nic nie mówi ze strachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+4 / 4

mateo1145 czynią te rzeczy, bo od małego wpajano im brednie. Nie nauczono ich samodzielnie myśleć i w tym tkwi cały problem. Gdyby zakazać im wpajania tych głupot o wyższości mężczyzny, nad kobietą, o dziewicach w raju za zabicie niewiernego, to w przeciągu kilkudziesięciu lat skończył by się skrajny fanatyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riesling
+2 / 4

Wszystkie religie to narkotyk, ale nie chodzi o to! Chodzi o traktowanie kobiet przez mężczyzn na całym świecie! Czytajcie: http://www.feminoteka.pl/readarticle.php?article_id=14 i także to: http://www.polskieradio.pl/9/2577/Artykul/778284,Statystyki-przemocy-wobec-kobiet-to-wierzcholek-gory-lodowej. Wiecie, zwalanie winy na Arabów i islam, to jak mówienia, że znaleziony w stawie pod Cieszynem chłopiec i mała Madzia (i wiele innych) to dlatego, że Polacy/katolicy nienawidzą dzieci. Czyli UPROSZCZENIE. Należy więc: Walczyć z przemocą mężczyzn wobec kobiet i z przemocą dorosłych wobec dzieci!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-1 / 3

Zgodzę się, że z przemocą należy walczyć, ale nie słyszałem, żeby u nas ktoś polewał kobietę kwasem czy rozrąbał twarz siekierą. Każdy akt przemocy jest zły. Jednak to zło nie jest tylko czarne, jest znacząca różnica między podbiciem oka, a okaleczeniem, choć w obu przypadkach oprawca to sukinsyn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ciapate_won_z_Polski
+2 / 2

Mikka 22 nawet w teorii islam to kwintesencja zła. Poczytaj sobie koran to zobaczysz. Nie ma tam miejsca na dobro, milość czy tolerancje. Czekaliśmy stulecia na pojawienie sie szatana i oto jest ma na imie islam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+2 / 4

Albo się w końcu opamiętamy i nie będziemy się dalej pchali do tej Unii Europejskiej, albo będziemy w przyszłości mieli takie problemy z naszymi córkami zamężnymi z muzułmanami i pracującymi w arabskich haremach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szaronis521
+4 / 4

Toff kilka lat temu ogladałam świetny film niestety nie pamiętam tytułu w każdym bądź razie opowiadał o takiej kobiecie jak Ty. Było różowo dopóki nie wyjechała do jego kraju skąd nie było powrotu. Bił ja, zabrał dziecko, nie mogła wyjść z domu sama, o rozmowie przez telefon nie było mowy. Gdy zmarła jej matka łaskawie pozwolił jaj jechać na pogrzeb, ale bez dziecka. Ostatecznie dziewczyna uciekła w ostatniej chwili. Warto by bylo żebyś go obejrzała może ktoś zna ten tytuł i zastanowiła sie 10 razy czy chcesz tam wyjechać. Taki człowiek pod wpływem rodziny i znajomych może sie zmienić nie do poznania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
-2 / 2

Ok, dzieki za informacje, juz uciekam :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kaca_kac
-3 / 5

Tak kochani ateiści, dalej mówcie "je**ni katole"... a za 20 lat zatęsknicie za nami jak islam wjedzie do Polski i zrobi porządek w "niewiernymi" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+3 / 3

Jeśli ktoś tak określa wszystkich Katolików to jest fanatykiem. Powiedz mi, czy uważasz, że gdyby w Polsce był prawdziwy rozdział wiary od państwa, nie takie coś jak jest dziś, że biskupi stawiają warunki itd. to tacy fanatycy islamscy mogli by sobie pozwolić na łamanie polskiego prawa, robiąc coś według nakazów swojej religii? To, że Kościół Katolicki traci wiernych nie jest winą ateistów, a tego, że zamiast się oczyszczać ze wszelkiego zła w szeregach duchownych, często woli je zataić. Świat idzie na przód, ludzie mają o wiele większy dostęp do wiedzy. Czasy, gdzie ksiądz dla wielu ludzi jest nieomylny odchodzą powoli w zapomnienie. Gdyby Kościół Katolicki był na prawdę kwintesencją dobroci, czyli czymś w rodzaju "ucieleśnienia" nauk Chrystusa, to byłbym zwykłym sukinsynem mówiąc złe słowo na temat Kościoła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adamo83
+2 / 2

Dzicz i tyle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwerty345345
+2 / 2

przyzwyczajcie sie do takich sytuacji. muzumanie doża do opanowania całej europy a nawet ameryki i ze wszystkich wylicen wynika ze zrobia to bez zadnej wojny a wtedy takie zachowania beda cyzms normalnym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kawasak
+5 / 5

Hmmm, no taka kultura niestety. To jest przykre ale Afganistan to kraj analfabetów. Niech się sami nawzajem pozabijają "w imie honoru". Najlepiej będzie jak sami będziemy stac z boku i będziemy płakać. Nic im nie zrobimy w ich kraju - Związek radziecki chciał w latach 80tych wystrzelać tam swoją nadwyżkę amunicji i pozbyć się nadmiaru sprzętu ale im się nie udało, nikomu zresztą, tego kraju nie da się zmienić. Ale jak tylko wejdą na nasze i będą chcieli swoje porządki zainstalować u nas to każdy powinien do nich strzelać, nasze to nasze i wara (z resztą oni na swojej ziemi tak samo myślą i strzelają. Mam tu na myśli talibów których jest tam najwięcej a nie ludność cywilną). Tak więc przykro, żal tyłek ściska i pęka serce ale karabin w szafie naładowany trzeba mieć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alexisathene
+1 / 1

Jak się u nas pojawi ta fanatyczna hołota to się trzeba będzie bronić. Chyba Polska znowu uratuje Europę przed muslimami- weźmiemy przykład z Sobieskiego :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alexisathene
+1 / 1

Jak się u nas pojawi ta fanatyczna hołota to się trzeba będzie bronić. Chyba Polska znowu uratuje Europę przed muslimami- weźmiemy przykład z Sobieskiego :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+1 / 1

Kawasak miejmy nadzieję, że się do nas zadni fanatycy nie zwleką, wystarczy, że mamy swoich. Do Polski raczej nie mają po co przyjeżdżać, coraz więcej ludzi stąd ucieka. Kiedyś Donald powie, że nie doprowadził kraju do ruiny, a zapobiegał islamizacji Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+3 / 5

Jedynymi muzułmanami jakich toleruję i będę tolerować to Tatarzy. Spytacie dlaczego? Ano dlatego ,że uważają Polskę za swoją ojczyznę i przede wszystkim czują się Polakami dopiero później muzułmanami. Jest jeszcze jedna sprawa , a mianowicie nie podoba się im ,że np: Turcy przyjeżdżają do Polski i pouczają ich jak mają wierzyć i chcą ich skłonić do ich poglądów! Tak samo pytam was kim wy się czujecie na 1 miejscu katolikami , prawosławnymi czy przede wszystkim Polakami? Ja się przede wszystkim uważam za Polaka , a że kościół katolicki towarzyszy Polsce od czasów Mieszka I to czuję się katolikiem . Jestem dumny z historii mojego kraju i jego tradycji. Zanim jednak skrytykujecie to , że jestem "katolem" to wiedzcie , że to głównie dzięki Kościołowi Katolickiemu Polacy nie dawali się germanizować , rusyfikować i wiedzieli kim są. Przecież za zaborów spotykano się w kościołach i tam uczono się naszej historii i tradycji. Więc chcąc nie chcąc jesteśmy związani z KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+1 / 3

niebiesqi "Katolem" to byś był, gdybyś napisał, że Polak= Katolik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
0 / 2

@max Nie mógłbym tak napisać gdyż interesuję się historią Polski i wiem , że na jej terenie mieszkało wielu ludzi różnych wyznań , a od XV wieku katolików nie było tak wielu jak przedstawicieli innych wyznań razem wziętych. Mieliśmy w Polsce żydów , luteranów , prawosławnych , kalwinów i wielu innych jednak oni na 1 miejscu stawiali sobie Polskę i dlatego nie można napisać Polak=katolik. Nawet żydzi , których się teraz u nas nie lubi uważali się za Polaków z tym , że wyznania mojżeszowego. Poza tym jak okiem sięgnąć dla tak rozległego państwa jak Rzeczpospolita Obojga Narodów tolerancja religijna stanowiła podstawę. A jednak mimo wszystko dziwnie się składało , że królów mieliśmy zawsze katolików;p ale to tak na marginesie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+1 / 3

niebiesqi oby więcej ludzi miało takie podejście do sprawy:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+1 / 3

Dlatego niech nam nie zabierają lekcji historii w szkołach bo to jest podstawa. Jeżeli uczniów nauczymy historii naszej ojczyzny to będą wiedzieć jak pewne sprawy wyglądały w naszym kraju i jak wyglądać powinny. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alexisathene
+2 / 2

Niebiesqi- wszystko się zgadza o czym mówisz, ale przede wszystkim trzeba wiedzieć, że Polska powinna być świeckim państwem, a nie wyznaniowym (bo takie teraz zdaje się, że mamy). Każdy swoją wiarę powinien wyznawać sam dla siebie, a nie narzucać reszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+1 / 1

Alexisathene dokładnie tak, w szkołach powinno się uczyć etyki i religioznawstwa, a nie religii. Każdy powinien mieć wolny wybór i móc wyrazić swoje zdanie bez obawy, że ktoś go pozwie o obrazę uczuć religijnych. Jak na razie jest tak, że są ludzie którzy demonizują inne wiary i ludzi nie wierzących i wszystko jest w porządku, ktoś wyrazi swoje zdanie które jest inne i już jakieś oszołomy się plują że obrażono ich uczucia religijne. Był ostatnio taki przykład ze skeczem Abelarda Gizy, gość nic złego nie powiedział a jakaś "komisja do przeciwdziałania ateizacji Polski" się oburzyła strasznie. Tacy ludzie dowodzą swojego durnego myślenia, że kogoś do czegoś zmuszą. Jeśli ktoś by założył organizację "zwalczania Katolicyzmy w Polsce" to by były krzyki o obrazę uczuć religijnych i chciano by tych ludzi za wszelką cenę ukarać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Talyb
-1 / 3

Jestem pewny, że każdy z was uważa się właśnie za tego jednego z całego baraniego tłumu, który nie wierzy mediom bez sprawdzenia. Otóż pora się obudzić. Wasza naiwność polega na tym, że na podstawie wycinków informacji tworzycie w głowie obraz całego społeczeństwa. Owszem takie rzeczy mają miejsce, ale to nie jest większość, połowa, a nawet 1/8. To jest margines. O ludziach, którzy twierdzą, że potrzeba kolejnego hitlera, albo atomówki wolę już nie gadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+1 / 1

Kto tu chce Hitlera , atomówki? To chore. Trzeba zaostrzyć prawo imigracyjne bo jak Turcja wejdzie do UE to kaplica i tyle bo będą mogli wszędzie jeździć i przebywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 22:16

T Talyb
+2 / 2

Przejedź oczami po komentarzach. Znajdziesz kilka osób, które tego chcą. Dopóki chcą jeździć i przebywać to nie robią nic złego. Problem stanowią mało wyedukowane rodziny i mało zintegrowane z krajem, w którym sobie żyją na socjalu i tylko się rozpładzają. Trzeba ciąć socjal i pokazać im, że muszą respektować prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 22:24

avatar niebiesqi
+1 / 1

Wiem , że znajdzie się kilku takich ludzi ale to popadanie ze skrajności w skrajność bo co to za logika chcieć takiego hitlera . Przypomnijcie lepiej sobie ilu Polaków przez niego zginęło . Ile następnych istnień ludzkich będzie musiało zostać poświęconych żeby takiego następnego człowieka zatrzymać. Walka z islamem tak ale za pomocą prawa jeżeli można bo jeśli my zaczniemy do nich strzelać pierwsi w naszych krajach to wyjdziemy na zwyrodnialców . Wojny tak ale w ostateczności póki co drastycznie obniżyć przybyszom muzułmańskim zasiłki żeby musieli pracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PL
+3 / 3

Możecie mówić, że jestem rasistą ale nie akceptuje takich ludzi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
+1 / 1

W tamtym państwie traktują kobiety gorzej niż psa.Dobrze że u nas nie ma takiego czegoś bo bym w końcu nie wytrzymał i poszedł na dożywocie przez to że chciałem komuś pomóc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+1 / 1

Wtedy musieliby zamknąć 3/4 Polaków za to , że chcieli "wytłumaczyć" jak się tu traktuje kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolalala
+2 / 6

śmieszą mnie ci wszyscy wielcy obrońcy kobiet, czego to oni by nie zrobili tym złym muzułmanom. a wiecie, co by było, gdyby w polsce powstało prawo, że kobieta jest własnością mężczyzny i może on z nią robić, co tylko chce? otóż byłoby to samo. już teraz maksymalnie wykorzystujecie swoją władzę nad dziećmi np wychowując je biciem, nad zwierzętami (nawet nie będę komentować jaka tu znieczulica panuje), dostalibyście kobiety całkiem na własność... w niczym byście nie byli lepsi od tych strasznych muzułmanów, jestem pewna, wtedy by dopiero z człowieka wyszła prawdziwa natura

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+5 / 7

Dla mnie mężczyzna , który uderzy kobietę jest zwyczajnym śmieciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Demon1234567
0 / 4

tak jasne,,, piszesz tak jakbyście też były pozbawione praw. a nie raz macie większe od facetów. proponuje na początek zaciągnąć się do armi,... zajęłyście ostatni bastion i udajecie wielkich żołnierzy a tak na prawdę nie zrobicie nawet jednego podciągnięcia dobrze. na strzały zasłaniacie uszy, wiem co piszę, widziałem na własne oczy. chcecie równego traktowania, róbcie tyle co my. gdy pracowałem w cywilu to kobieta nie mogła w zasadzie żadnego wysiłku fizycznego podjąć. do wszystkiego wołały chłopaków. a jak było ich potrzeba to oczywiście one mają swoje stanowisko i się z niego nie ruszają.... czy tak nie jest??? no i najlepsze: kobiety w wojsku potrafią mieć 4 razy w miesiącu okres i są zwolnione ze wszystkiego. a jak się bulwersują że tyle nie mogą zarobić co faceci... a teraz z drugiej strony. jestem żonaty i moja żona pracuje, nie zabraniam jej pracować, staram się traktować ją jak równego sobie,i PRZE KÓR...WA NIGDY jej nie uderzyłem i się nawet nie zamachnąłem na nią. ale każdego kogo bym spotkał na swojej drodze kto znęca się nad kobietą bym zatłukł(a do tego byłbym zdolny)... wiem, sam przed chwilą wywyższałem facetów ale jak piszą wszystkie "mądre"pisma "święte" kobieta to istota delikatna, nie zdolna do własnej obrony, istota którą należy kochać, która daje nam życie i znosi trudy macierzyństwa... i ps, żaden Bóg nigdy nie oczekiwał ofiar w zamian za królestwo niebieskie, poprostu to śmiecie którzy nie potrafią czytać i zrozumieć praw którymi powinni się posługiwać. "KAŻDY BÓG NAKAZUJE BYĆ DOBRYM (MIŁOWAĆ)- a nie to co się dzieje u muzułmanów czy nawet u nas, wielkich katolików. taki szajs dzieje się i u nas, (choć u nich w większości)...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+1 / 1

lolalala czy Ty aby nie przesadzasz? Nie wiem może w życiu trafiałaś na samych chamów i prostaków, ale nie każdy facet jest taki. O dziwo kobiety często wolą głupiego chama niż normalnego faceta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolalala
-1 / 3

radzę wam jeszcze raz uważnie przeczytać tekst. ze zrozumieniem. demon nie wiem po co wypisujesz mi tu te farmazony w ogóle nie związane z tematem. max - najwidoczniej nie zrozumieliście co chciałam przekazać i nie jestem skrzywdzona, jestem w długim i szczęśliwym związku. po prostu chcę wam zwrócić uwagę na to, że człowiek tak naprawdę nie zna siebie i nie wie, jak zachowa się w danej sytuacji. czasami z najporządniejszych ludzi w pewnych okolicznościach wychodzą potwory. muzułmanie w większości zachowują się okropnie wobec kobiet, bo mogą. są wyjątki i niektórzy traktują swoje żony, matki, siostry dobrze mimo, że nie muszą tego robić. jednak są w mniejszości. dokładnie to samo byłoby tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2013 o 23:47

M max12383
+2 / 2

lolalala może nie byłoby aż tak źle, chociaż gdyby ktoś takie coś wprowadził to zaczęłyby się strajki a osoba wymyślająca takie nienormalne przepisy powinna dostać dożywocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
0 / 0

Z człowieka wychodzi prawdziwy on sam w sytuacjach kryzysowych. Mówię wam prawdę sami sprawdźcie ilu to chojraków mówiło co to by oni nie zrobili gdyby ktoś ich napadł , a jak go napadli dawał się stłuc i nawet słowem się nie odezwał. Człowiek musi poznać samego siebie i hartować swój charakter bo bez tego nic z niego nie będzie. Jeżeli masz swoje wartości musisz sprawdzić jak zachowasz się w sytuacji , w której możesz je wykorzystać. Choćby to miała być sytuacja taka jak ustąpienie kobiecie/ lub osobie starszej miejsca. Oczywiście wiem , że doskonałości się w tym nie osiągnie ale trzeba być jak najbliżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2013 o 13:09

avatar Demon1234567
0 / 0

dla ciebie może i farmazony ale tak jest. piszecie wszędzie dookoła jak wam ciężko a zapominacie jak my faceci mamy. pchacie się wszędzie a jeśli chodzi o te same obowiązki to odpadacie w przedbiegach... piszesz że wykorzystujemy swoją władzę do maximum. to sie kuria zamień. tylko tak na sto procent i rób to co my... zjechałem z tematu bo wkoria mnie takie podejście. szanuję kobiety ale tylko te które nimi są a nie te które za wszelką cenę próbują pokazać facetom że są wielce pokrzywdzone i nie dbamy o ich prawa... a o muzułmanach to naprawdę, CO WY MOŻECIE WIEDZIEĆ??? o nich, ich kulturze i życiu. był ktokolwiek? widział? rozmawiał albo choćby słuchał wypowiedzi "tamtejszych" kobiet??? żadna kobieta nie chciała by w Polsce mieć choćby 10% tego co one tam. a tych którzy traktują kobiety przynajmniej tak jak jak my jest jak na lekarstwo... obudzić się kór.wa wreszcie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolalala
0 / 0

demon dyskusja z toba nie ma sensu, bo wnisokuje ze masz jakies 10 lat i nie potrafisz czytac ze zrozumieniem. sorry ale nie chce mi sie schodzic na takie niziny, aby wytłumaczyć ci najoczywistsze rzeczy. ja nigdzie nie napisałam, że kobiety są pokrzywdzone (!). poza tym w dalszym ciągu bredzisz nie na temat. może pewną wskazówką będzie dla ciebie jeśli napiszę, że gdyby powstało prawo, że mężczyzna jest własnością kobiety i może ona robić z nim co tylko zechce, zapewne kobiety wtedy zachowywałyby się jak mężczyźni w islamie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Demon1234567
0 / 0

z Tobą również ... zacytuję: ", gdyby w polsce powstało prawo, że kobieta jest własnością mężczyzny i może on z nią robić, co tylko chce? otóż byłoby to samo. już teraz maksymalnie wykorzystujecie swoją władzę nad dziećmi np wychowując je biciem, nad zwierzętami (nawet nie będę komentować jaka tu znieczulica panuje), dostalibyście kobiety całkiem na własność... w niczym byście nie byli lepsi od tych strasznych muzułmanów," uważasz nas za takie samo bydło jak tamtych... a to że przytaczam przy okazji wątki odnośnie kobiet to odnośnie tego że parę postów prędzej również był poruszany ten problem... złego traktowania kobiet w Polsce. również najpierw poczytaj i powtórz czytanie ze zrozumieniem... ps, część rzeczy o których pisałem nie była bezpośrednio do Ciebie ale i do reszty wtajemniczonych w temat..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2013 o 16:09

L lolalala
0 / 0

ja nikogo nie uważam za bydło. wyobraź sobie, że od dziecka dorośli uczą cię, że kobiety są czymś gorszym, że są stworzone po to by służyć mężczyznom, że powinno się je karać, mają być całkowicie posłuszne itp. a potem rośniesz, rośniesz, jesteś dorosły, bierzesz ślub i prawo pozwala ci robić ze swoją żoną co tylko ci się spodoba, wiesz, że nie dostaniesz za to żadnej kary, wręcz przeciwnie, będziesz się cieszył szacunkiem. wiesz, że masz prawo gwałcić i bić żonę i wiesz, że ona ma obowiązek ci służyć, bo po to jest stworzona, sam bóg tak twierdzi. myślisz, że wtedy nie zachowywałbyś się tak jak oni? to jest wina tego jaka tam panuje kultura, jeśli tez byś w niej dorastał, byłbyś taki sam. podkreślam że w drugą stronę, z kobietami byłoby tak samo. ale nawet w naszej kulturze, gdyby weszło takie prawo, jestem pewna, że mnóstwo mężczyzn/kobiet by z tego korzystało. może nie wszyscy, ale większość

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niezalog
-1 / 1

wszystkich islamów powinno się wysłać do piekła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ciekawość
0 / 2

Ja tylko się zastanawiam gdzie są te europejskie feministki walczące o prawa kobiet?? I czemu nic nie robią dla tych kobiet?? Zamiast tego wolą narzekać na facetów i robić manify w europie ehh jeśli to ma być tak kobieca solidarność to ja dziękuję sto kroć wolę męską współpracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ciekawość
+1 / 1

Dla tego nie rozumiem moich koleżanek i znajomych mają wspaniałych facetów którzy o nich dbają a narzekają o byle gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ciekawość
+2 / 2

W Polsce raczej do czegoś takiego nie dojedzie. Dlaczego? Otóż dlatego że mamy socjal do bani.W krajchtakich jak Anglia czy Francja lub Hiszpania która jest już prawie cała opanowana przez nich. Przyjeżdża taki z 3 żonami jedna jest jako żona a pozostałe dwie to matki samotnie wychowujące dzieci i z samego socjalu żyje sobie jak król.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Extremerator
+1 / 3

KU.RWY JEB.ANE, SPALIŁBYM SKU.RWYSYNA, KU.RWA BEZ ŻADNEGO ALE, WCZEŚNIEJ KUT.AS MIAŁBY WYDŁUBANE OCZY NOŻEM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar disel2007
+2 / 4

P i e r d o l o n y Islam
Do gazu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~artur182
+1 / 1

Nie mogę w to uwierzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P popkuj
0 / 0

przecież poprawność polityczna uczy zrozumienia i tolerancji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adasiek851
+1 / 3

Oni żyją w swoim Pop*** świecie który zatrzymał się w pewnym momencie i mimo 21 wieku oni nadal to praktykują. Jestem rasistą i się tego nie wstydzę nie będę bo w końcu mamy "wolność"!!! i nikt mi nie będzie mówił kogo mam lubiec czy szanować. Dotyczy to też par homoseksualnych. Nie przepadam i za arabusami i za takimi parami.:D
CocaineBusiness dobrze prawi Polać mu:) Araby wracac tam gdzie wasze miejsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2013 o 9:52

avatar ~sztylet123
0 / 0

Islam Religią pokoju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adex26
+1 / 1

Dobry demot, tylko w podpisie jest błąd "Czy można młodej dziewczynie wyrządzić większe sku*wysyństwo?" powinno być "jak można wyrządzić człowiekowi takie sku*wysyństwo?!". Patrzmy na człowieka, nie na płeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qwertyy0
+2 / 2

W "imię honoru" nabiłbym go na pal. Powolna śmierć w agonii może by zwróciła mu na ostatnie chwile jasność umysłu. Islamskie popaprańce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumowynaramek
+1 / 1

Ludzie... Zwierzęta z mózgiem, którego nie potrafią wykorzystać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumowynaramek
0 / 0

Ludzie... Zwierzęta z mózgiem, którego nie potrafią wykorzystać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kajtelini
0 / 0

Większość z was jest niestety ograniczona "Zachodnim" tokiem rozumowania. Daleki jestem od nazwania was idiotami, gdyż raczej mamy tu przykład laicyzmu. Śpieszę więc wyjaśnić, czemu większość z was jest laikami : otóż w większości komentarzy można przeczytać prosty przekaz "przenieść religię z ulic do świątyń" - jest to głupie i niewykonalne, gdyż państwa europy zachodniej (częściowo też Rosja, choć mocno upośledzona społecznie przez Stalina) wyrosły na Chrześcijaństwie, które to z kolei jest "cywilizowaną wersją" prawa rzymskiego. To, że ludzie nie wyzywają się na pojedynki, kobiety uważane są za równoprawnych uczestników życia publicznego, zwierząt nie powinno się katować, każdy ma prawo do własnych poglądów itp. zawdzięczamy naszej kulturze nierozłącznie związanej z kościołem katolickim. Prosty przykład - jeśli ktoś jest ateistą od "urodzenia" ale mieszka w Polsce, zachowuje się każdy inny polak wychowany w chrześcijaństwie. To że nie wierzy w boga, nie znaczy że nie jest "chrześcijaninem" w sensie wychowania w kulturze - on przestrzega "10 przykazań" nie z wiary, a z wychowania i zdrowego rozsądku. Teraz spójrzmy na was - staracie się oceniać zachowanie muzułmanów przez pryzmat europejskiego wychowania. Niestety tak się nie da. Wystarczy że pojedziecie na Gibraltar, tam widać Afrykę, gdzie można niemalże przepłynąć wpław. Niby nie duża odległość między Europą a Afryką, jednak kulturowa przepaść. Ty, drogi internauto, kochając się z 12-letnim dzieckiem (nawet mimo szczerych uczuć itp.) popełniasz OHYDNE PRZESTĘPSTWO, podczas gdy w Afryce 50 letni muzułmanin po prostu spółkuje ze swoją "dorosłą żoną", i nikt nie widzi w tym nic złego. Kiedy twoja kobieta odejdzie od Ciebie, idziesz po kwiaty, a nie łom/topór czy inną broń aby ją zabić. Kiedy twoja siostra ucieknie od bijącego ją męża, nie wydasz mu jej i nie będziesz kazał z nim żyć bo "honor" rodziny jest zagrożony - ty pojedziesz i zatłuczesz bydlaka, właśnie w imię honoru rodziny... Straszna jest poprawność polityczna, gdyż mniejszość narzuca swoją wolę większości. Dlaczego nie możemy powiedzieć muzułmanom wprost, żeby wpie***li ze swoimi poglądami? Że to oni powinni się dostosować do nas bo to oni są tu gośćmi? Poprawność polityczna właśnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mona_V
+1 / 1

Jeśli ktoś chce poczytac więcej o zbrodniach "w imię honoru", to polecam książkę SOUAD - Spalona żywcem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Raerah
+1 / 1

Moim zdaniem islamiści to jedyna religia która w pełni zasłużyła na potępienie. Jest tam pewnie kilku dobrych ludzi ale większość to brutalni i narzucający swoją wolę mężczyźni i kobiety-fanatyczki oraz te po praniu mózgu. Czytałam "Klejnot Medyny" (opowiadający o żonie proroka Mahometa), w "Angorze" (gazecie) był bodajże w tamtym roku dość obszerny artykuł o Polce która wyszła za wspaniałego araba ale gdy tylko przyjechali do ich kraju okazała się trzecią żoną której nienawidziła cała rodzina bo była innowiercem i białą-znęcali się nad nią, bili ją, pracowała u nich jak niewolnica. Jest tego jeszcze więcej-program który mówił o kobietach w muzułmańskich więzieniach-że koniec odsiadki będzie też końcem jej życia bo ich bracia lub ojcowie znajdą ich i ich zabiją żeby zmazać skazę rodziny za czyny niewielkie. Albo ta dziewczynka która prowadziła bloga w internecie i wychwalała na nim Obamę- cudem uniknęła śmierci od postrzału a jej oprawcy mówią że jeśli ona przeżyje to znów ją zastrzelą (Nie jestem pewna jak miała na imię-Malaia ?) Ja nigdy nie wyszłabym za mąż za muzułmanina-mogłabym zostać jego koleżanką (o ile byłby tolerancyjny) ale ożenić z nim bym się nie ożeniła, nawet jeśli wydawałby się najlepszym mężczyzną na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kj
-1 / 1

znowu taa nietolerancja w Polsce, islam to religia pokoju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem