Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3447 3590
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B Byczkowski00
+90 / 110

Teraz nie , ale socjal się poprawi. Ponieważ ten socjal dobija nas , rodzi się co raz miej dzieci, i nie będzie komu pracować dla nas. Z roku na rok co raz więcej ludzi wyjeżdża za granicę , Polska się kurczy co roku. Więc socjal prędzej czy później się zmieni, a jak tylko się zmieni. To w imię tolerancji i poprawności politycznej. Przywitamy islam z otwartymi rękoma. Kolorowy Rysiu (Ryszard Kalisz) założył Stowarzyszenie Dom Wszystkich : Polska. To stowarzyszenie będzie walczyło m.in o prawa mniejszości narodowych. Więc jak tylko muzułmanie tu przyjadą zaraz się tam zgłoszą bo są wielce pokrzywdzeni. Zaraz ktoś powie ze nie każdy muzułmanin to zły człowiek. Możliwe a czy kolwiek ludzie którzy stoją za zamachem w metro w Londynie. Byli anglikami, byli normalnymi ludźmi, żyli jak normalni ludzie. Tylko pewnego razu postanowili ubrać plecaki i zrobić dżihad. Są tak zwane uśpione komórki które się aklimatyzują przyjmują prawa. Korzystają z dobrodziejstw państwa. A pewnego dnia robią rozpierduchę. Przykład z Bostonu , koleś który podłożył bombę był studentem, uczył się i korzystał z dobrodziejstw państwa. Aż pewnego dnia postanowił się odwdzięczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rlymanjo
+28 / 32

Nie wiem co ma nasza obecna sytuacja kraju w porównaniu do tej potęgi którą byliśmy kilka stuleci temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Byczkowski00
+34 / 36

@NerwowyJestem Obiecuje poprawę :D Co do Europy ona już się biernie przygląda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 19:12

T therosiu
+8 / 12

@materoni nie wiem w którym miejscu @nerwowy powiedział cokolwiek co by wskazywało na to, że "nie wpier**la wszystkich do jednego worka"? A ja mu daję minus, a plus @byczkowskiemu, zktórym się zgadzam - jak zaczną się prześladowania na szeroką skalę to już będzie za późno. Polecam ten krótki filmik (bardzo interesujący): http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K5FuE5Wcv7o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ale_jaja
+18 / 26

Śmieszne to stowarzyszenie lewicowego Rysia ze złotego jauara. Nazwa mówi "dom wszystkich" a w zamyśle jest to "dom mniejszości" czyli wszystkich tylko nie Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar greenimagine
+24 / 26

Ta cała unia z przesadzoną tolerancją powoli zaczyna zbierać plony, i to nie takie, o jakich śnili wielcy liberalni przywódcy. Sama nie jestem zwolenniczką teorii spiskowych i fanatyzmu niektórych polskich konserwatystów, ale co do jednego trzeba przyznać im rację - nie wolno pozwolić na to, aby islamiści narzucali swoje prawa i obyczaje "w imię tolerancji i równości". Owszem, jestem tolerancyjna, ale dla ludzi, którzy odwzajemnią się tym samym i nie robią nikomu krzywdy. Islam niestety powinien być zamknięty za Uralem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
+9 / 11

jak niby socjal ma sie poprawic?Zachód stać na socjal bo swoje bogactwo zbudował na kapitalizmie a my tego kapitalizmu nie mieliśmy i nie mamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matalowy
+1 / 1

~Mariusz Max Kolonko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ojciec96
+6 / 8

W jednym nie masz racji oni się nie dostosowują po prostu pobierają zasiłki i nie respektują naszych praw do tego my fundujemy im meczety a oni burzą kościoły Unia jest żałosna i wkrótce się o tym przekonacie kiedy przez tak zwaną tolerancje będziecie bali się wyjsc z domu bo bomba może być pod waszymi drzwiami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
-5 / 5

Co właściwie mnie obchodzi Bruksela i Belgia ? To jest ich sprawa jak taką polityke prowadzą to już jest ich problem. Zgadzam się z demotem nasze państwo nie będzie przyjmować żadnych imigrantów bo nas na to nawet nie stać, jak podniosą socjał parę złotych to naprawdę to nic nie zmienia bo nasze państwo nie jest do tego przystosowane. . to że jacyś politycy wpadają na różne pomysły to nie jest żadna nowość ale czy mamy się tym przejmować ? Oni nie potrafią nic zmienić, niejednokrotnie politycy typu Kalisz wychodzili z odważnymi pomysłami ale zazwyczaj kończy się tylko na planach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamulec123
+7 / 11

demot:Daj palec...:Zeżrą całą rękę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
0 / 0

tombak-jak mozna wolac o tolrancje dla kogos kto przyjezdza do goscinnie nastawionego kraju i nie okazuje szacunku dla rdzennych mieszkancow i jeszcze narzuca swoj zwyczaje?Jak chca tolerancji to niech beda najpierw sami tolerancyjni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2013 o 23:24

A Anonimowski
+37 / 55

Nazywacie Tuska złodziejem, a może on po prostu w ten sposób broni naszego kraju przez imigrantami ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+1 / 11

on w ogóle broni naszego kraju przed gatunkiem ludzkim, nie wiem jak gdzie indziej, ale na wschodzie to dzikie zwierzęta moga robić co chcą a człowiek nie moze ich nawet kijem dotknąć, zalesienia itd. niedługo będziemy jednym wielkim rezerwatem, gdzie ludzie żyją jak w poprzedniej epoce :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Partyzant1945
+2 / 4

Bo państwa między Rosją a Niemcami mają pełnić funkcję strefy buforowej, czyli obszaru zdemilitaryzowanego, bez samodzielnej polityki, bez przemysłu i jak najmniejszej liczby ludności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nieszka72
+2 / 4

Na demotach rzekomo wszyscy przeciwko manipulacji a jednak zmanipulowani. Zasiłek dla bezrobotnych to takie wyrwane troche z kontekstu bo nikt nie dostanie pieniędzy za sam fakt że nie pracuje. Żeby dostac zasiłek około 700zł trzeba przepracować kilka lat a sam zasiłek trwa 6-9 miesięcy. Większość mysli że pracujący utrzymują bezrobotnych studentów którzy siedza na zasiłku bo każdy chce prace za conajmniej 3000zł netto (skąd więc tyle chetnych na staże za 500-800zł?) bo przecież bardziej sie opłaca dostac 1500zł zasiłku niż iść do pracy-to mozna między bajki włożyć a na demotach wielu ekspertów od gospodarki którzy tak własnie myslą. Jeżeli wypisujecie takie opinie to nikt kto zna sytuacje nie bierze was na powaznie, a tylko jako zmanipulowanych. Tylko trochę w inna strone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nosze_burke
-4 / 6

WAM WCALE nie przeszkadza silam a "ciapaci" którzy moga wam zabrać Polki i wtedy na jedną Polke która nie jest w związku będzię przypadać 10 Polaków, będzie w czym przebierać jeszcze bardziej niz teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michnik89
+5 / 7

~nosze_burke To wyjadę za wschodnią granicę i ożenię się z Ukrainką, Białorusinką, Litwinką, Łotyszką czy Rosjanką, a polki które wyjdą za ciapanych będą jeszcze tego żałowały gdy pojadą w rodzinne strony swojego męża/pana i władcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nosze_burke
+1 / 1

Ukrainka Białorusinka i Litwinka tak jak zreszta Polka ma jeszcze do wyboru: Anglików, Niemców, Włochów, Słowaków i Czechów. Nie masz czym straszyć bo te statystyki nie kłamią, małżeństwa mieszanych narodowości to 18-20% Polak-Ukrainka/Rosjanka, reszta to Polka i inny Europejczyk niż Polak. To że Polki najczęsciej wychodzą za "ciapatych" to mit bo w na 1 miesjcu sa Brytyjczycy(19%) a na drugim Niemcy(17-18%). Chyba że z "ciapatymi" sa w związkach ale rzadko dochodzi do ślubu lub brano kraj cudzoziemnca, nie narodowośc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~piękna87
0 / 0

michnik89 obcokrajowcy mają to "coś" - oczywiście nie wszyscy bo to rzecz gustu, ale generalnie są bardziej przebojowi, gadatliwi, spontaniczni, chyba bardziej zaradni (pewnie przez to, ze mają tam gdzies w Europie wiecej mozliwosci jakiejs dodatkowej pracy czy nawet jej zmiany co jakis czas jak cos nie gra).
Poza tym jak juz ktos napisal, są szybsi od Polaków. Polacy każą nam czekać na telefon po dyskotece dwa dni ( bo niby wtedy bedziemy bardziej napalone - tak słyszałam ) a oni piszą juz na dobranoc i dzien dobry i nie ukrywaja swoich uczuc. Mowią, ze ladnie wygladamy, jak powie, ze zadzwoni to zadzwoni.





i jeszcze obcokrajowcy jakoś tak bardziej lubią gotować i zablysnąć przed nami swoją wiedzą kulinarną i pysznymi "ich" daniami...a Polacy tylko czekają przy stole z widelcem w ręku żeby im podano...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LUTON_SZCZECIN
0 / 0

Co do tego czemu moze niepolki nie chca polakow....Nie lubie uogolnien ale niech bedzie:
- bo wymagaja za duzo - chca miec za zone modelke, kochanke jak z pornosa, Nigelle w kuchni, kochajaca matke itp... takich kobiet nie ma a oni wiecznie nie zadowoleni, ja nie mam zamiaru wstawac pol godziny wczesniej od faceta zeby nie widzial mnie np bez makijazu....chce wiedziec ze facet widzi we mnie czlowieka, ktory czasami ma dosc wszystkiego, chce miec swiety spokoj i tyle a nie reprodukujaca zone, ktora spelni zachcianki kulinarne, posprzata i da d**y bez mrugniecia okiem
- w polsce jest kult dziecka chlopca - wyrastaja maminsynkowie, ktorzy po 30 ciagle mieszkaja z mama zamiast sie usamodzielnic, ciamajdy zyciowe ktore pozniej zostaja przejete przez kolejna "matke" czyli zone
- slowo partnerstwo istnieje w wiekszosci przypadkow tylko w slowniku i to kobieta zapiernicza i w pracy i w domu
- dla faceta jest to nie do zniesienia gdy dziewczyna zarabia wiecej, ma lepsze wyksztalcenie i potrafi pokierowac swoja kariera

Pewnie kazdy facet ktory to czyta bedzie sie smial , bo to nie prawda, bo to nie on... ale popatrzcie na nasze spoleczenstwo... tak wlasnie ciagle wyglada zycie polskiej kobiety... wiec nic dziwnego ze dziewczyny lgna do tych facetow ktorzy traktuja je inaczej...

to sa oczywiscie krzywdzace uogolnienia i np im mlodsze pokolenie tym mniej ma tych negatywnych cech... ale mieszkam za granica od 5 lat i to co widze to gdy przyjezdza dziewczyna - pnie sie po szczeblach kariery ,jest odporna psychicznie, zniesie wszystko... wiekszosc facetow rozklada rece w trudnych sytuacjach, rzuca prace, bierze kolejna przy ktorej nie ma szans rozwoju, odlozone pieniadze czesto ida na piwo... teraz pytanie ktora kobieta chce miec faceta ktory jest slabszy psychicznie od niej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Liptonlemon
+17 / 25

Jak się Belgowie obudzą to będzie już za późno.. A wiecie jaka jest ironia losu? Że sami byli największymi chu.ami spośród kolonizatorów w Afryce! Chciałoby się powiedzieć, że przyjdzie kryska na Matyska....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Liptonlemon
+11 / 13

@ghghfrtjg
Tylko widzisz, ja się obawiam, że nadejdzie taka chwila kiedy przestaną im się podobać te ich odrapane dzielnice, postanowią wykorzystać swoją przewagę liczebną i zaczną się ciskać na taką skalę jakiej dzisiejsza Europa nie pamięta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marcin_Paczkowski
+12 / 24

Atak tof za 3 , 2 , 1 .....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+17 / 23

Toff ostatnio ma dużo pracy. Co chwilę jakiś demot o islamie wychodzi. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-2 / 6

wiecie, ja go nawet nie znam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+10 / 10

@seiryu777: Jej, nie "go". To kobieta. Ja też jej nie znam, jedyne co mogę ocenić to jej wypowiedzi na tym portalu, a to o wiele za mało aby kogoś znać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-1 / 7

mi chodziło o to, że ludzie o niej piszą, ale, że ma same poniżej poziomu to ciągle jakoś umyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Byczkowski00
+3 / 13

@fantine to nie chodzi o brak pomysłów itp. To chodzi o to aby ludzi uwiadomić o zagrożeniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~piekna87
-5 / 5

dlaczego wybralam obcokrajowca? bo:
- jesli obiecuje to ZAWSZE dotrzymuje slowa,
- nie klamie bo po co?
- pomaga w domu, sprzata, pierze, gotuje, myje okna, robi zakupy,
- pamieta o urodzinach i innych okazjach,
- wie jaki jest moj ulubiony kolor, perfumy, maseczka do twarzy czy blyszczyk,
- wie jak sprawic bym czula sie jak krolowa przy czym nie musi to byc kolacja w super drogiej restauracji,
- rozumie, ze czasem wygladam gorzej bo jestem chora lub zle sie czuje,
- nie wymaga cudow i docenia wszysyko co robie, nawet ciasto z zakalcem,
- nie rozlicza mnie z kasy i nie zaluje na nic
moglabym jeszcze wymieniac i wymieniac...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fantine
0 / 4

Byczkowski00, i niby co nam przyjdzie po tych ludziach świadomych "zagrożenia", gapiących się w komputer i piszących ksenofobiczna komentarze? Żeby wyeliminować "zagrożenie", najpierw trzeba ruszyć dupę sprzed komputera, co i Tobie radzę. A jak już to zrobisz, rozejrzyj się i powiedz, ilu widzisz dookoła muzułmanów, co o nich wiesz i co oni Ci zrobili(dwa ostatnie punkty możesz zrealizować wtedy, kiedy w ogóle jakiś muzułmanów zobaczysz).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krissgti
+20 / 28

Choroba dzisiejszych czasów. Choroba, z którą należy walczyć, wykorzenić. Chcą nieroby przyjeżdżać? OK: ale na naszych warunkach, żadnego narzucania praw i kultury. W Japonii np. muzułmanie nie mogą dostać obywatelstwa, ani kultywować swojej religii. I się nie dziwię, bo to ludzie mentalnie na poziomie średniowiecza, naszej niechlubnej przeszłości stosów itd. Co chwilę słyszy się o jakichś chorych pomysłach i kolejnych ohydnych akcjach z ich strony. Jeśli nie chcemy by ta choroba rozprzestrzeniająca się w Europie przyszła i do nas musimy zdecydowanie się sprzeciwiać. Ja jestem na tyle tolerancyjny, na ile ktoś jest wobec mnie. Wobec kompletnej nietolerancji tej "religii pokoju" (śmiech na sali) i ja jestem nietolerancyjny wobec nich. Ich stosunek do kobiet, do innych religii jest aż niebezpieczny, np. dla demokracji. Chcą budować meczety w Europie, w europejskich stolicach? Na warunkach: jeden meczet tutaj, jeden kościół w Arabii. Zniszczą kościół? My wyburzymy meczet! Ale tak to jest, gdy rządzi lewacka hołota opacznie rozumiejąca słowa wolność i demokracja. Dlaczego mam szanować kogoś, czyjąś kulturę, jeżeli ten ktoś kompletnie nie szanuje mnie i mojej kultury? To trochę w imię "co Twoje to moje, co moje to nie rusz". Na ich zasiłeczki już teraz idą grube miliardy z portfeli uczciwie pracujących Europejczyków. W imię czego się pytam? Bo na pewno nie sprawiedliwości społecznej. Żaden uczciwy europejczyk nie byłby na tyle bezczelny by zrobić sobie gromadkę dzieci i żyć na koszt państwa. Odebrać im te pieniądze i do roboty! A jak nie to won z Europy. Inaczej Europa nigdy nie wyjdzie z kryzysu i będzie się w nim coraz głębiej pogrążać...

Nie mam natomiast nic do muzułmanów, którzy się asymilują i uczciwie pracują, bo to naprawdę przyzwoici ludzie są. Niestety z tego co widać: takich jest mniejszość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koscik1997
+6 / 10

Nie obrażaj średniowiecza. Może spalono kilka heretyków lecz pamiętajmy że to właśnie wtedy powstała świadomość europejska, rozwijała się kultura, sztuka i nauka, powstał pierwszy język międzynarodowy. Średniowiecze to czas gdy duch religijny był wyżej niż rozum. Romantycy ubóstwiali średniowiecze zaś ja nie widzę nic złego w tych X wiekach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kto_to
0 / 2

bylam za granica i poznalam dwoch facetow, ciapatego i polaka
obaj byli mna zainteresowani

ciapaty - pachnacy, ogolony, wlosy ulozone, elegancko ubrany, zadbany, szarmancki i uwodzicielski ...
polak - trampki, bluza, zarost, lysa glowa, zero elegancji, pie**olowatosc i brak umiejetnosci podrywania kobiety
juz nie chodzi nawet o to ktory byl bardziej przystojny chociaz mi sie bardziej podobal pan nr 1 ....

mimo szczerych checi nie udalo mi sie poczuc sympatii do tego polaka ale drugi pan niestety ale pozostal w mojej pamieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hrthrtgdfveftht
+4 / 14

Hmm mieszkam w Belgii od 20 lat i pierwsze slysze aby te slowa byly usuniete z kolendarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrraca
+16 / 22

Chodzi o wolne w tym okresie. Kiedyś mówiło się "Congé de Noël", tłumacząc "Wolne na Św. Mikołaja" teraz mówi się "Vacances d'hiver" czyli "Zimowe wakacje". Znikneło także "Marché de Noël" czyli taki rynek organizowany na zimę w kilku miastach, teraz mówi się "Plaisirs d'hiver" czyli "Rozkosze zimy".
Niestety, Belgia tak ma, ostatnio usłyszałem rozmowę 2 muzułmanów w tramwaju. Jeden z nich mówił koledze, że będzie się starał zostać konduktorem metra i ma do tego prawo bo jego dziadek uczestniczył w budowie tuneli... Na dodatek, coraz więcej arabów jest na ważnych stanowiskach w urzędach. Co za tym idzie? Jeśli chcesz dostać mieszkanie socjalne - nie masz opcji, im jesteś bardziej opalony, tym większe masz szanse.
Uważają się za mniejszość, przez co są źle traktowani. Jeśli policjant zatrzymuje takiego araba to ten zaraz mówi, że go zatrzymał bo jest arabem. Jednak, więszkość z nich to już niestety belgowie...
Robią sobie po pięcioro dzieci i dostają różne zasiłki, nie przepracowując nawet dnia. Dzieciaki tych pieniędzy nawet nie widzą, więc co robią? Idą kraść na ulicach. Niestety ja, muszę płacić podatki żeby ich utrzymać. Takie realia, tego już się nie da zatrzymać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hiughiughi
-5 / 13

E tam jeszcze czesto spotykam sie z nazwa "congé de Noël". W szkolach katolickich zawsze tak nazywaja swieta :) Mysle, ze to wina coraz wiekszej ilosci ateistow a nie tylko muzulmanow :) Poprostu panstwo woli oficjalna nazwe poniewaz Belgia nie jest krajem katolickim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+2 / 4

hiughiughi co się będziesz sprzeczał przecież wszyscy lepiej wiedzą od Ciebie mimo że to ty tam mieszkasz -_-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2013 o 0:07

avatar olo555
+16 / 18

albo mały socjal i bieda i nigdy nic z naszego państwa nie będzie, albo zniesienie socjalu i bogactwo i nasze państwo będzie czymś, w obu przypadkach nie przyjadą do nas, bo w pierwszym za mały socjal, a w drugim musieli by pracować inaczej by zdychali na ulicach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Molochor
0 / 0

W drugim mogą przychodzić, bo będą przychodzić pracować, ew. handlować (vide szejkowie sprzedający ropę), więc to nie jest problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anty_korwinista
0 / 0

Pytanie za miliard punktów. Jaki socjal masz dokładnie na mysli? Niech zgadne, 2000zł dla każdego bezrobotnego studenta? A może 100zł-200zł dodatku na bilet szkolny dla dzieci gdzie dochód na osobe (w rodzinie) wynosi mniej niż 600-700zł? Toz to poowa twoich zarobków na to idzie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kn
+6 / 10

niestety i w Polsce islam się przyjmie bo oni dostają zamiast zasiłku dla bezrobotnych zasiłek dla uchodźców który wynosi 750 zl czyli więcej niż dostaje normalny bezrobotny....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+14 / 18

Zwiększą podatki, zapożyczą się i kasa dla nich się znajdzie. Poza tym jesteśmy w UE. UE zarządzi że Polska ma otworzyć granice i nie będzie nic do gadania... Nie macie wrażenia że to ma jakiś głębszy cel? Bo o ile mogę uwierzyć w głupotę jakiś nastoletnich anarchistów czy tam innych zaślepionych równością którzy popierają takie rzeczy ale w głupotę elit nie wierzę. Bo jak można popierać sprowadzanie ludzi którzy nie dość że są obciążeniem dla budżetu to jeszcze stwarzają problemy i chcą sobie podporządkować resztę. To tak jak ja do swojego domu bym zgarnął jakiegoś bezdomnego z ulicy, utrzymywał go a on jeszcze by się burzył ze mu się nie podoba kolor ścian w domu, decydował co mam kupować do jedzenia, chciał zabronić mi oglądania meczów bo on nie lubi piłki nożnej a w ostatecznym rozrachunku chodziłoby mu o to żeby przejąć po mnie mieszkanie. Celowo się podburza sytuacje żeby napuścić na siebie religie i potem je usunąć i czymś zastąpić (o upadek ekonomiczny też tutaj chodzi także pierwsze zdanie ma sens i długofalowo na to nie będą patrzeć). Nawet na demotywatorach widać jak tutejsi komuniści czy nawet zadeklarowani sataniści bo i tacy tutaj są nie przepuszczą okazji żeby pojechać "katolom" którzy dawno się ucywilizowali wypominając chociażby czasy średniowiecza ale bronią ekspansji islamu gdzie teraz oni są na poziomie chrześcijaństwa ze średniowiecza, ciekawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 10:08

K Kooga
+15 / 23

Gdzie jest wielka obronczyni islamu uzytkowniczka "Toff" ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+7 / 13

Jeżeli islamscy fanatycy opanują najbogatsze europejskie kraje, to reszcie mogą wytoczyć wojnę. Co za idioci rządzą europejskimi krajami, by pozwalać na dyktowanie sobie warunków przez ludzi z których część to potencjalni fanatycy religijni, a nie ma gorszej cholery niż fanatycy religijni, bo dla takich ludzi, religia jest ważniejsza niż życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Allah_Akbar
+17 / 23

A ja uważam, że ten cały świat zmierza do zagłady. Politycy i najbogatsi na świecie żyją sobie jak pączki w maśle, 99% z Nich ma wyje*ane na resztę, no bo co to ma Ich niby obchodzić. Te nieszczęsne migracje trzeba było zdusić w zarodku. A nie teraz Anglia jest coraz bardziej Polska, Belgia muzułmańska, w Niemczech coraz ciężej znaleźć rodowitego Niemca, bo same Turasy, Tunezyjczycy czy Afrykanie. Francja to samo. Nie wkładam wszystkich do jednego worka, ale jak widzę tych zasranych Rumunów, którzy jeżdżą autobusami z dzieciakami i wyłudzają pieniądze, kradną i niczegi nie szanują, to mnie krew zalewa. A weź coś takiemu powiedz, to zaraz czarna beemka podjedzie i zaczną się pertraktacje, szkoda że nie słowne. Proste przykłady, których sam byłem świadkiem:
1. Galeria handlowa - ludzie sobie jedzą, przychodzi Rumunka z dzieciakami i dotyka żarcie. Ludzie napawają się obrzydzeniem, odchodzą, a zanim ochrona przyjdzie, to Ci się nawpier*alają za damkę i w dodatku żadnych konsekwencji.
2. Chodził taki mały Rumun i prosił o pieniądze. Jakaś babcia dała Mu wafelka. Ten go otworzył, wziął gryza i splunął w kierunku babci, po czym wyrzucił resztę na chodnik.
3. W tramwaju weszła troskliwa mamusia z dwojgiem dzieci - oczywiście jedno mniej lub bardziej żywe na ramieniu - i standard - kubeczek plastikowy i żebranie. Młody podszedł do jakiejś dziewczyny, tam nawet na Niego nie spojrzała, to Ją kopnął i pobiegł do mamusi.

No i tępota Nas, Polaków. Każdy narzeka, że zatruwają życie, a co rusz w tramwaju czy autobusie znajdzie się jakiś miłosierni Samarytanin i wrzuci kilka pinionżków. Hipokryzja. I potem przez takie wrzody na d*pie Tusk podnosi podatki, wiek emerytalny, wszystko idzie w górę, tylko płace w dół, młodzi Polacy emigrują gdziekolwiek, byleby tylko nie w Polsce...

Mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni, ale jeśli nikt nie postawi się ostro w tej kwestii, to naprawdę za kilkanaście lat będziemy wszyscy odmawiać Salat, bo ktokolwiek sprzeciwi się Allahowi, to dostanie z odrzutowca w karton pod mostem... Także czekam na kolonizację Księżyca, bo tam na szczęście żaden samolot nie doleci... Ale kto wie co będzie za kilkanaście lat. Może muszę się zacząć rozglądać za sukienką jakąś dla niepoznaki, żebym nie usłyszał kiedyś w jakimś centrum handlowym "Ahmed, detonuj!!!"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Liptonlemon
+17 / 17

Nie pozwolę pisać o zasranych Rumunach!!!!!
Nauczcie się ich odróżniać od Cyganów! To są 2, słownie: DWIE różne, oddzielne, niemające wiele wspólnego nacje! Nie śledziłem cygańskich losów bo mnie to nie interesuje, ale na pewno nie pochodzą z Rumunii, tylko gdzieś z okolic Indii, siedzą w Europie od kilkuset lat i jakoś tak wyszło że upatrzyli sobie Rumunię i tam ich jest najwięcej, ale tylko 3% społeczeństwa!! Dla porównania Węgrów w Rumunii jest ponad 6%, zresztą niewiele mniej Cyganów siedzi np. na Słowacji.
Poznałem Rumunów, i to są NORMALNI ludzie! Pochodzą z biednego kraju, tak jak my, ale z wyglądu przypominają np. Włochów, Cyganie to inna para kaloszy. I wiecie co najbardziej wkur.wia przeciętnego Rumuna? Cyganie!! W kraju mają z nimi syf, a jak wyjadą zagranicę to ich utożsamiają z nimi!!! Więc polecam zdobyć podstawową wiedzę, zanim na podstawie stereotypów obrazimy Bogu ducha winnych ludzi. Co do Cyganów, komentował nie będę, ale sympatią do nich nie pałam.
A co do emigracji... powinniśmy rozróżnić
a)emigrację wewnątrz tego samego kręgu kulturowego jak np. z wspomnianej Rumunii, Polski, czy Litwy do Niemiec,czy Anglii
b) emigrację Arabów do Europy
To są dwa różne przypadki, bo Litwin w Londynie może i będzie cwaniaczkiem, ale nie będzie ubierał żony w czarne fatałaszki i nie będzie wrogo nastawiony, tylko będzie się starał być grzeczny, żeby nie stracić dobrej pracy i warunków życia( mówię o zasadzie, psychola znajdziecie na całym świecie), a co do podpunktu b to nasi "przyjaciele" spod znaku półksiężyca niestety są wojowniczy, chcą ustalać wszystko pod swoje dyktando, taką mają wiarę i może to nie wina przeciętnego muzułmanina, ale wychodzi tak, że się nie integrują, tworzą getta, między sobą nawijają w języku dla nikogo nie zrozumiałym, wrogo patrzą na lokalsów.. I w tym jest problem, a jeśli twierdzicie że go nie ma, to sobie wyobraźcie czy oni by Was tak przyjaźnie przyjęli gdybyście chcieli zamieszkać w Algierii, albo nawet z 30km od Hurghady?! I niech Europejka się ubierze po swojemu( przecież muzułmanki ubierają się wg swoich norm, choć one nijak do naszych nie przystają) to zobaczycie co znaczy tolerancja!!! A powinno być tak, że wszystko działa w dwie strony, a tutaj mamy chorą gościnność versus. wrogość..
Koniec wywodu :-)
PS. Nie jestem ksenofobem, i nie oceniam nikogo po pozorach, a tym bardziej narodowości czy wierze, każdemu daję szansę przy poznaniu, ale jakąś dozę nieufności trzeba zachować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chinskakonserwa
+6 / 6

Liptonlemon z tymi Rumunami święta racja. Tak się mają do Cyganów jak Polacy. Pracowałam kiedyś we Włoszech z Rumunką dziewczyna - anioł po prostu, zadbana, czyściutka, pobożna jak zakonnica i choćby ze względu na nią zawsze bronię Rumunów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+2 / 2

Ja Rumunie zawsze będę cenić za pomoc w czasie II wojny światowej. Tak samo Węgry. Jedyne kraje które nie pozwoliły Niemcom na atak z ich terenów na Polskę. Mało tego pozwalali uciekać Polakom z podbitej już Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:54

avatar General1234
+12 / 18

Zlikwidować socjal w Polsce to do nas nie przyjadą.Może poza kilkoma promilami tych wartościowych, co będą chcieli pracować.Obniży się podatki i biurokrację każdy Polak będzie pracował na siebie i będzie cacy, będziemy się bogacić. Ci lenie, którzy nie będą chcieli pracować będą mieli 3 drogi. 1)Gnić w rynsztoku i biedzie 2)Przymusić się 3) Wyjechać i kolonizować Belgię,Niemcy, Francję, żyć tam na socjalu i płodzić dzieci jak muzułmanie. Jeśli zachód będzie tam płacił socjal przez kilkadziesiąt lat (wątpię) to nasi rodacy zdobędą tam w niektórych regionach większość, a Polska, gdy już będzie silna i bogata przyłączy te regiony do naszego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
-3 / 3

Zlikwidujmy sobie ot, tak socjal, to zanim Polacy się jakoś ustawią na kapitalizmie i pracy na siebie ze 2mln zdąży umrzeć z głodu - nie licząc bezrobotnych. Obawiam się, że nasi przedsiębiorcy nie dorośli do tego, by nawet przy 1% podatku płacić pensję adekwatną do pracy i umiejętności, a nie taką, żeby pracownik poczuł, kto tu jest pan i władca robiący mu łaskę, że daje pracę. Bo żeby rozkręcić własny interes trzeba mieć niestety pewien kapitał, więc jak ktoś jest zdolny a goły, to ma trzy drogi: 1) wyjechać i pracować na Zachodzie, bo tam odrobinę bardziej ceni się zdolnego pracownika 2) wegetować od wypłaty do wypłaty i myśleć, co bym miał gdybym mógł założyć własną firmę 3) zaciągnąć kredyt i albo się jakoś ustawić z własnym biznesem, albo utonąć w długach jeśli nie wypali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anty_korwinista
0 / 2

"Zlikwidować socjal w Polsce " Jaki masz socjal w Polsce? Podaj mi dokładne liczby i zasady przyznawania socjalu, bo podobno takie wielki socjal w Polsce sie dostaje a tyle ludzi za granice wyjezdża, zostawia rodziny..Bardziej sie opłaca 4000zł za granica niz 2000zł socjalu w Polsce? A może ten socjal to jakies dodatek, 100zł? Potwierdzam co napisał Screenshot nasi przedsiębiorcy nie dorosli. Mozecie tupać nózkami że każdy kto nie głosuje na KNP to lewak ale to tylko znięcheca do tej partijki, wielu jest prawicowców którzy nie głosują na KNP spowodu BRAKU WIEDZY tej parti i dziecinnych wyobrażeń gdzie widac krótkowzrocznośc. Każdy z was krzyczy "zlikwidować socjal" a jak go zapytać JAKI SOCLAJ w jakiej ustawie i przypadku to mówia o rzekomych tysiącach wypłacanych zulowi z gromadka dzieci. Jest dodatek socjalny całe 100zł, teraz wymień mi jakie sa to wydatki w skali wydatków państwa na np emerytury dla mundurowych lub całości budżetu do wydania. Wymień jaki socjal istnieje i w jakim przypadku, jesli nie wiesz to poczytaj cos więcej niż blog JKM. Pamietam jak korwinista mówił iż sposobem na dodatni przyrost w Polsce jest zlikwidowanie emerytur bo wtedy rodzice będa musieli miec dzieci by ktoś ich na starość utrzymywał. Jak myślisz co się bardzoiej opłaca (jeżeli mamy miec dzieci z powodu bezpiecznej starości-nie biorę innych powodów pod uwagę) 1. zrobić czwórke dzieci które utrzymaja mnie jeżeli będzie je na to stać-a tego nikt nie zapewni 2. te pieniadze które wydalibyśmy na dzieci odkładać z i tego sie utrzymać na emeryturze? )jedno dziecko to około 100 tyś zł) -to jest ten brak logiki i krótkowzrocznośc typowy dla KNP. Program tej partii jest nieprzemyślany, wygląda jakby został napisany na spotkaniu przy piwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+2 / 4

100 zł to dla tych w miarę porządnych, menelowi dadzą więcej, bo rzekomo jest "chory na alkoholizm", renty też dają menelom, mimo że nie widać aby byli chorzy skoro chleją całymi dniami. Mówisz,że polscy pracodawcy nie dorośli do tego aby godnie płacić. W kapitaliźmie, gdzie są niskie podatki i mała biurokracja sam możesz stać się swoim pracodawcą. Możesz założyć swój sklep/bazar na którym będziesz własne powidła sprzedawał itp. W kapitaliźmie Polacy się szybko ustawią, bo po likwidacji durnych przepisów i po zmniejszeniu podatków fabryki podniosą produkcję (pieniądze, które poszłyby na podatki zainwestują w podniesienie produkcji) przez co będą musieli zatrudnić wielu pracowników. Jeśli nawet trzeba dać 100zł socjalu to trzeba zabrać 140 (koszty urzędnicze i rozkradanie przez władzę). Jeśli jest 2 mln ludzi na socjalu to trzeba zabrać ponad 3.3 mld rocznie w podatkach. Gdyby te pieniądze były w kieszeni podatnika to on by zainwestował itp. Co do tego,że pracodawcy nie płacą pensji adekwatnych do pracy. Teraz tak jest. Dlaczego? Dlatego,że mają w kim wybierać (więcej ludzi chętnych do pracy niż potrzebnych do pracy) W kapitaliźmie tworzyłyby się kolejne miejsca pracy, przez co byłoby więcej potrzebnych miejsc pracy niż ludzi chętnych. Wtedy to pracownik dyktowałby płacę. Jeden pracodawca daje ci mało to idziesz do drugiego dającego więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+13 / 25

Wypier*olic ta zaraze z Europy najdalej jak sie da!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+20 / 24

Mamy już w tym pewne doświadczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+7 / 11

Więc nie ma chwili do stracenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Partyzant1945
+5 / 5

Akurat w tym roku przypada 330- rocznica Bitwy pod Wiedniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CzarnyDzik
+5 / 7

@dawids podoba mi się twój zapał :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+3 / 5

Taaaaak, "kłamstwa", których potwierdzenie widać gołym okiem, a "szkalowani" jeszcze to potwierdzają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+8 / 18

Mości Panowie! Czas najwyższy aby zreformować ten przebrzydły system pełen kłamstw i korupcji. Nadszedł czas aby przywrócić prawdziwą wolność słowa jaką jest możliwość wyrażania swoich poglądów. Bo nie ludzki jest system który rasizmem nazywa wypowiadanie swoich przekonań i karanie ludzi za ich głoszenie. Jeśli ludzie uważają że islam jest zły powinni móc zabronić im przyjeżdżać do ich kraju a nawet wypędzać ich. Dość już polityki otwartych drzwi w której każdy z orientu może przyjechać i żyć za nasze pieniądze, niczym rozpasła świnia. Trzeba uwolnić się od kajdan nałożonych przez nie prawe rządy tak zwanej uni europejskiej, która w swej dobroci niszczy tysiącletnią kulturę nowoczesnej europy i przywrócić ład i porządek, jakie pamiętam z dawnych dni. Wielu powie, że jestem rasistą albo nacjonalistą, ale się nie ugnę przed tak jawną prowokacją i będę z dumą kultywował swój patriotyzm, ku chwale Wielkiej Polski!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+4 / 10

Pozmienialo sie pare rzeczy i teraz ich nie lubi, dobrze gada, czyli polac Mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebiesqi
+2 / 4

Mości królu jestem za aczkolwiek odpowiedz mi kto pójdzie obalać tenże system? Gimnazjaliści , którzy myślą , że są królami świata , pedałki w rurkach i z torebkami ? Królu jeżeli nawet zbierzesz armię to kraj zastaniesz w ruinie. Myślę , że tu musieliby współpracować z tobą przynajmniej Kazimierz Odnowiciel , Mieszko I , Władysław Jagiełło oraz Bolesław Chrobry żeby naprawić to co zniszczyli zły Donald oraz czerwoni "przyjaciele" ze wschodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 21:13

avatar Jan_III_Sobieski
+3 / 3

Pracuję nad tym, ale nie wszyscy chcą wyjść z cienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nie_dla_knp
-1 / 3

CZY KRÓL SŁYSZAŁ o tym że niejaki korwin miki chce zostac królem Polski? Na szczęście tylko dzieci z podrobionym dowodem na niego głosują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
+1 / 9

dobre amerykanie teraz płaczą że ich muzułmanie zalewają a jak kilka wieków temu wydarli te ziemie Indianą i wsadzili ich do rezerwatów to było gites nie ? a jak teraz ktoś kolonizuje usa używając tej samej metody co (masowej imigracji) oni to już jest źle bo jak europejczycy kolonizowali na CHAMA ameryke to było cacy jak ktoś Kolonizuje Europe to są to brudasy i inne ścierwa Klasyczna ironia losu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kenexgro
+4 / 8

Kilkaset lat temu nie żyli Ci sami ludzie. Ale co ja tam wiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 0

Wiesz jaki kraj pierwszy na świecie uznał Stany Zjednoczone? Maroko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Paul_Pauly
+3 / 13

Mieszkam w Brukseli (nota bene w dzielnicy arabskiej). Na sąsiadów bynajmniej nie narzekam - mili, sympatyczni, złego słowa nie powiem.
O wykreśleniu słów Wielkanoc i Boże Narodzenie z kalendarza- to oczywiście kłamstwo.
Ale jeśli ktoś chce nas skłócić, nabuntować, zwrócić przeciwko sobie - nic dziwnego że używa kłamstw.
Nie dajmy się zwariować. Muzułmanie to ludzie - podobni do nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ytrryk
0 / 12

Po raz kolejny, oczywiście bez źródła. Proszę o źródła! Oczywiście autor ma doktorat z nauk socjologicznych i uważa się za wróżkę, szamana, jasnowidza, Boga i co tam jeszcze? A ufoludki przylecą na Ziemię w 2024 i wszystkie wasze rozważania pójdą w bambuko, bo ludzkość albo wyginie, albo stanie się klasą niewolniczą. Może powinienem o tym demota zrobić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polimerowiec
-4 / 10

Spox, fakt, że już uwierzyliście w normalność pedalstwa niczym prawdę objawioną na jakieś pedalskiej górze (to były garby baktriana głąby!), to nie czyni z waz jedynych egzegetów na temat spraw geopolitycznych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+3 / 5

Zamiast wspierać ludzi niepracujących trzeba uprawiać politykę wspierania tworzenia nowych miejsc pracy i likwidacji socjali. Ja wolę aby ludzie mieli pracę, a nie zasiłek. Imigranci (także islamscy) woleliby inaczej, ale właśnie - to nasz kraj, czy ich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
+4 / 6

Jak czytam takie rzeczy to coraz bardziej mnie to przeraża. Czy władze tych państw, co zezwalają muzułmanom na wszystko są aż tak ślepe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~analizuje
-2 / 8

Profesor Rybiński z gabinetu profesora Glińskiego chciał rodzinom dawać pieniądze za każde kolejne dziecko 1000 zł miesięcznie do ukończenia 18 roku życia. Nie musiało to być koniecznie 1000 mogłoby być mniej ale i tak pomysł dobry bo coś trzeba zrobić, inaczej czeka nas katastrofa demograficzna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaaaaafagfafa
+4 / 4

a nie lepiej nie zabierać tego tysiąca zarówno dzieciatym jak i bezdzietnym bo oni też muszą za coś żyć żeby spotkać drugą połówkę? zresztą znaczna część społeczeństwa ma dzieci i chce mieć dzieci pewnie więcej niż 3/4 i ciekawe skąd weźmie taką kasę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BRD
+6 / 8

Nadejdzie pora, gdy Polska będzie musiała przestać oglądać się na innych, a patrzeć na siebie. Będzie trzeba wystąpić z UE, zamknąć granice i liczyć na siebie. Jeżeli zaś chodzi o imigrację, to najlepiej ściągać ludzi z regionów dość bliskich nam kulturowo - tj. Ukraina, Białoruś, Gruzja. Będzie to dużo mniej szkodliwe, niż ściąganie ludzi z krajów arabskich, chociaż teraz, w dobie zamachów bombowych, istnieje nikła szansa, że jakiś kraj kiedykolwiek się otworzy na imigrację z krajów arabskich. Na szczęście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gosia556
0 / 10

zauważyłaś że jest coraz więcej demotywatorów takich jak ten?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
-4 / 14

@Gosia556 - Co w zwiazku z tym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azsu
+4 / 8

taaa...mają wolne z okazji chrześcijańskich i swoich świąt...niestety jakoś na odwrót to nie działa - chrześcijanie nie mają wolnego z okazji świąt muzułmańskich. W Niemczech Turcy udają, że pracują, prowadzą restauracje, gdzie właścicielem jest co rok zmieniający się członek rodziny, byle nie płacić podatku, nikt nie przychodzi do nich ani nie zamawia...są one puste, żyją na koszt społeczeństwa. Naprawdę nie ma znaczenia, iż ten 10latek muzułmański wiedział, że w Wielkanoc ma wolne....każdy szuka sposobności by jak najwięcej spędzać czasu wszędzie, byle nie w pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 20:22

A Azsu
+3 / 9

Przykro mi to mówić, ale moje uwagi oparte są na słowach ciotki co mieszka pół życia w Niemczech i na własne oczy widzi wpływ emigracji turków, a rozmawiałem z nią 2 tygodnie temu, gdy przyjechała w odwiedziny do mnie.....co do restauracji...to taka stoi naprzeciwko jej domu. Za to wybielasz teraz swoje argumenty...bo nigdzie nie napisałem, nic o robolach.....tylko o fakcie jak działa przykładowa restauracja, a jej właściciel może być nawet wykształcony, tylko co z tego? skoro kończy się to na nieróbstwie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+6 / 12

Toff, cenniejsza jest opinia osoby postronnej bo twoja rodzina to wiadomo że będzie wybielać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+8 / 12

Jest temat muzułmanów jest i toff. To już norma. Tak toff masz rację. Biedni są ci muzułmanie. Co oni takiego robią że tak się na nich wszyscy uzięli? Nikt nie rozumie tego że to religia pokoju? Co z tego że gwałcą/kamienują/mordują dla honoru własne siostry, córki/oblewają kwasem/nawołują do Dżihadu/biorą śluby z dziećmi. Ludzie no przecież robią to tylko ekstremiści. Co z tego że tylko Islam ma takich ekstremistów? Przecież oni tylko źle rozumieją słowa wielkiego mahomeda który był przypadkiem pedofilem. To nie ich wina że są idiotami, a może i ich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:37

A Azsu
+2 / 8

Przykro mi również to mówić, ale już dyskutowaliśmy nieco ze sobą, więc nie musisz mi uświadamiać kim jesteś;) bo wiem, że 19 latka o życiu wie tyle co nic. Zastanawia mnie co tak w młodym wieku robisz jako małżonka....jesteś zapewne osobą ledwo po maturze, a zatem z wykształceniem średnim, więc albo studiujesz, albo pracujesz? albo żadne z tych dwóch rzeczy...takie osoby są bardzo podatne na wszystkie słówka jakie wciska się im do główki....a jak rodzice? też muzułmanie? bo jeśli nie, to wygląda bardziej jakbyś została sprzedana w objęcia swego muzułmanina - męża. Jakkolwiek, wszelkie argumenty o brutalnych sprawkach muzułman na świecie ciągle przykrywasz olbrzymią warstwą pudru...nie wiem kto jest ohydniejszy...czy oni jako sprawcy, czy ty jako osoba, która stale ich wybiela i nie chce zauważyć jak wygląda rzeczywistość na świecie.

co z muzułmanami co w niemczech biegają z uciętą głową kochanki i okładają jak maczugami? co z muzułmanami w radzie miejskiej pewnego miasteczka co próbują doprowadzić do zakazu świętowania chrześcijańskich świąt? co z muzułmanami co w ostatnie boże narodzenie zabili chrześcijan w ich własnym kościele? Nie obchodzi nikogo z nas to, że twoja rodzina jest spokojna, ułożona, czy nawet święta, tu faktem jest że największa liczba morderców w imię religii na świecie, która na siłę próbuje dominować i zmieniając styl naszego europejskiego życia, bagatelizując nasze własne prawa wywodzi się z jakże pokojowej, chwalonego przez ciebie islamu......jesteś ohydna i żałosna, nie zauważając tego......równie ślepi byli ci, co podążali za hitlerem....dopiero po przegranej wojnie, gdy na siłę zaciągnięto mieszkańców do obozu koncentracyjnego by na własne oczy mogli ujrzeć masakry i zbrodnie, wtedy oprzytomnieli...ciebie trzeba również za włosy wytargać przed oblicze cierpiących ludzi, byś wprost w nie rzekła im, że ta religia jest w porządku......

bo sobie teraz żyjesz jak pączek w maśle w cywilizowanej części europy, gdzie nie doświadczasz głodu, wojen i zagrożenia......naiwna!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+3 / 11

Bo teraz ona żyje w Polsce gdzie islam to margines to wszystko się wydaje takie piękne i kolorowe. Ciekawe czy by tak broniła islamu jakby żyła w kraju w którym jest szariat. I zgodzę się z tym że wybielanie muzułmańskich zbrodni jest żałosne. Wybiela ich "bo w koranie nie ma na to przyzwolenia". W literze prawa nie można też zabijać z jakichkolwiek powodów i jest za to wyrok nawet dożywocia i czy to oznacza że mam czuć się bezpiecznie że nikt mnie nie zabije?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:46

A Azsu
0 / 6

O proszę...postęp...zaczyna robić się interesująco. To, że powodzi się Tobie...to nic tylko się cieszyć, każdy szuka swego szczęścia. Oczywiście, nic ode mnie nie potrzebujesz, ten aspekt jest raczej zbędny i nigdzie nawet nie miałem zamiaru sugerować inaczej;] Jednakże w dyskusji wiek ma olbrzymie znaczenie (płeć już nie), bo mówi to wiele o czasie jakim dana osoba spędziła na ziemskim padole, by doświadczyć uroków naszej bytności...im dłużej się żyje, tym bardziej się zmienia nasze podejście do wielu spraw...nieraz diametralnie i odmiennie. Dlatego argument, by nie oceniać kogoś po wieku jest nieco chybiony......bo ma to nieraz spore znaczenie, nie każdy lubi dyskutować z kimś o sprawach, o których druga osoba dopiero się uczy i poznaje.....to jak powtarzanie szkoły;]

Co rozumiesz poprzez argument "nie widziałam tu jakiś konkretnych zarzutów"? odnosisz się tu w kwestii do muzułmanów ze swego otoczenia? jeśli tak, to tylko się cieszyć....to dowód, że i islam wyrasta ze swej mrocznej przeszłej natury, smutne jedynie, że tak powoli zachodzi ta zmiana na skalę światową.

Co do demotów....dziwi Ciebie to? Ale chyba rozumiem co Ciebie boli....walczysz z przeświadczeniem, że "każdy muzułmanin to terrorysta"....ale spójrz na to z innej strony...ludzie po prostu boją się innej prawdy...bo zwykle "każdy terrorysta jest muzułmaninem" (przynajmniej w olbrzymiej tego części). Jakkolwiek na to nie spojrzeć....jeśli nawet Koran nie zezwala na morderstwa....to często jest cytowany w ustach liderów tej religii w sposób nakłaniający do zła....ale skoro to jest taki problem....to czemu to nie zostało zduszone w zarodku przez tych islamistów, którzy myślą tak jak Ty? Tak naprawdę jest to problem muzułmanów....nie rozwiązany problem, który szkodzi nam wszystkim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2013 o 0:59

S Siemanoooo
+3 / 5

No ależ oczywiście nie zezwala. Ciekawe skąd oni to biorą? Pewnie źle odczytują tą pełną pokoju gazetkę, no ale przecież każdy ma prawo do błędu. Dziwnym trafem, aż tylu jej nie rozumie no ja nie wiem. Może Toff ty powinnaś jechać tam do nich i ich oświecić. Bo wyglądasz na osobę co wie więcej o nich niż oni sami o sobie. Może pozwolili by Ci z wdzięczności zostać Mułłą. Może została byś ich 2 mesjaszem, a może zapoczątkowała byś nową religię. Pomyśl o tym. Same plusy. Była byś z osobami które miały by taki sam światopogląd. Była byś z ludźmi których wielbisz i szanujesz, i wyprowadziłabyś tych biedniutkich muzułmanów z tego ciemnogrodu w którym siedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yslam_nie
+3 / 7

Islam się nie przyjmie, no bo który Polak miałby odstawić całkiem alkohol? A gdyby jakoś obszedł ten zakaz to co byłoby, gdyby przyszedł pijany do domu a tu stadko żon z wałkami i patelniami? A jakby jeszcze każda z kochaną mamusią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yuipdanfafa
-1 / 7

ja się jako kobieta obawiam,że muzułmanie mogą zrezygnować dla poparcia od europejskich facetów z zakazu alkoholu i wtedy nasi mężczyźni nas sprzedadzą w niewolę bo im to będzie odpowiadać (zamknięcie kobiet w domach, bralk potrzeby starania się,zniewolenie i uzależnienie od siebie kobiety) i coraz częściej się tym martwię i niestety nie mam praktycznie żadnej dobrej wiary,że byśmy nie zostały wystawione, jacyś panowie z was chętni na złamanie moich obaw?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 0

yuipdanfafa jesteś niepoprawną pesymistką. . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Soquake
0 / 0

Yuipdanfafa spróbuj kiedyś wejść na Moktów w Warszawie, albo na trójkąt we Wrocławiu, ubrana jak muzłumanka to się dowiesz co Polacy myślą o Islamie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sorboza
0 / 4

dla cyganów są wystarczające

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Soquake
+1 / 5

Myślicie, że Belgowie to głąby? Zaraz pojawią się bojówki, a jak nie Belgijskie to ściągną Niemieckie, nacjonaliści nie dopuszą Islamu do polityki. Na razie im pozwalamy na wiele, ale kiedy dojdzie do przesady to Europejskie pany zamiast marchewki pokażą bata. Oczywiści Muzłumanie mogą odpowiedzieć zamachami, ale to doprowadzi do pełnego poparcia społeczeństwa w walce z Islamem. Lotnictwo NATO może cofnąć przemysł krajów Azji Mniejszej od 50 lat w ciągu miesiąca nalotów, a wtedy nie będą stanowić żadnego zagrożenia. My musimy liczyć, żeby nasza Wielka i wspaniała Polska coś na tym zyskała, tania ropa na początek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fantine
+6 / 6

I przymusowy powrót do ojczyzny wszystkich Polaków z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Ameryki itd. Każdy kij ma dwa końce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zainteresowany
+2 / 4

A skad te dane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+1 / 7

"Nie wszystko, co przeczytasz na demotywatorach, to prawda" - Abraham Lincoln. Przydałoby się jakieś sensowne źródło tych informacji z demota. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~s0nikkkk
-1 / 3

Islam do Polski nie wejdzie, bo bronia nas moherowe berety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damianekkk
-3 / 7

zapraszajcie dalej patałachów z erasmusa do Polski...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
-2 / 2

Ponieważ jeszcze nie podpisaliśmy karty praw podstawowych, a jeśli zostanie podpisana to myślę że Kościół Katolicki zostanie doceniony, przynajmniej pod tym względem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michtre
+3 / 11

Witam, najpierw chcialbym was przeprosic za moje bledy ! Mieszkam w Belgii zwlaszcza w Brukseli od malego ale jestem Polakiem z krwi i kosci ;) i zawsze obstaje za polska i polakami

Od malego zawsze ARABOWIE gnebili i wyzywali wszystkich od brudasow itd. Wiec troche smieszy mnie fakt ze niektorzy polacy z Belgii pier*** glupoty typu ze to mili ludzie itd...nie mowie ze nie prawda ale ile z nich moze 2%?! W brukseli odbywa sie Jarmark na boze narodzenie ktory mial na nazwe "Marché de Noel" '(tlmuaczenie brzmi jak Bazarek bozego narodznienia" ale Arabom to sie nie podobala wiec wladze miasta zmienili na "Plaisir D'hiver" (tlumaczenie "Przyjemnosci zimy). Przy sadzie w Brukseli kiedys stala choinka na boze narodzenie ....od kilku lat juz tam ja nie stawiaja czemu? bo to bylo zbyt obrazalskie wobec arabow. Mowie wam powoli powoli co raz wiecej ida na przod pod kazdym wzgledem....ostatnio na wyborachbylo co raz wiecej arabow....nawet te dziewczyny w szmatach na glowie !
Chodzilem z wieloma dziewczynami...ZAWSZE gdy gdzies szedlem do kina itd zawsze musieli cos powiedziec zawsze musialem sie szarpac.... Bylo to samo gdy gdzies z kolegami bylismy na piwie zawsze oni szukaja lania itd.

Pamietam jak jezdzilem na wakacje do warszawy do rodziny i rozmawialem ze moim kolegami (bo od malego przyjedzam) do slownie nikt mnie nie wierzyl....gdy opowiadalem co sie dzieje.

Pozniej zaczelem chodzic z dziewczyna z polski ktora przyjedzala do mnie...przyznaje ze bardzo madra laska itd...i uwierzyla mi w koncu bo widziala na wlasnych oczach jak to jest !
I mam wielu takich przykladow wielu wielu i niech nikt mi nie mowi ze tak nie jest bo to cala prawda (Nie mowie ze wszyscy tacy sa ale 98% TAK)

Politikom ta latwo jest zyc i rozkazywac itd ale na prawdziwych realiach to juz inna sprawa bo na wlasne oczy wielu rzeczy widzialem i po prostu nie da sie komentowac bo to Religia Hipokrytow (Sorry za moje bledy ale nigdy sie polskiego nie uczylem) i banda brudasow takich jak nigdy w zyciu nie spotkalem. Obejrzycie sobie co sie dzieje na niektoryc dzielnicach w francji (Paryz Marsyglia itd) albo w Anglii ( na youtubie duzo takich reportazow jest typu "Reportage banlieue")

Chetnie odpisze jezeli ktos sie nie zgadza z moim zdaniem

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~porkeatingcrusader
-2 / 2

Przyroda sobie poradzi i usunie uszkodzone jednostki, takie jak muzułmanów....i zachodnią europe....chory swiat chorych ludzi i lewactwa...ale europa wschodnia....już widze ciapków u nas,w Rosji, czy jakimkolwiek kraju z poczuciem tożsamości i kręgosłupem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1988agula
-2 / 4

wypowiedz sie o polaczkach ktorzy siedza na benefitach a angli, anglicy mowia ze polaczkowie przyjechali i zaczely sie kradzierze i rozboje w panstwie. anglicy wola muzulman jak polaczkow bo muzulmanie maja swoje biznesy i daja prace ludziom a polaczkowie siedza na bezrobociu i ciagna kase z panstwa. wiec jestem za zeby przyroda poradzila sobie z uszkodzonymi jednostkami leniwymi polaczkami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grudzio240
+2 / 6

Gdy widzę enty demot o Muzułmanach zalewających Europe komentarze niektórych
(żartuje, żartuje 70 %) to mam ciarki na plecach. Niby mamy XXI wiek ale zastąpcie sobie "muzułmanów" "żydami" i mamy po prostu rozmowy jak na targu w Monachium AD 1934. III Wojna światowa za pasem czy co ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+2 / 4

Zła sytłacja danego karaju buduje nastroje radykalne a z nich się rodzą właśnie poglądy w kórych zawsze szuka się winnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:59

K koscik1997
0 / 0

Żadne nastroje radykalne. Narodowy Socjalizm w myśl Hitlera był najlepszym a zarazem najgorszym ustrojem XX wieku. W czasie NSDAP powstało miliony miejsc pracy, niemcy w końcu byli szanowani a gospodarka, kultura i edukacja rozwijała się spokojnie. Po prostu Hitler był zaślepiony ambicją i pychą zwycięstw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 5

Najlepiej jakby zrobic tak:uniemozliwic wyznawcom islamu dostania sie do rzadu(jezeli juz by do tego doszlo,to maks 5-7% bez mozliwosci zmiany tego),uniemozliwic wprowadzanie do naszego kraju swiat innych niz chrzescijanskie(najlepiej w calej EU),jak ktos chce obchodzic sobie swieta ismalskie,to niech to robi w domowym zaciszu lub u siebie w meczetach,ale niech nie probuja usunac naszych swiat.Zakaz negowania religi chrzescijanskiej(w krajach islamskich nie wolno negowac ich religi,wiec u nas naszej).Dzieki temu,wszyscy beda zyc w zgodzie,nikt nie bedzie mogl narzucic nam swojej religi.A bym zapomnial,umozliwic tylko 1 obywatelstwo ludziom z innego kraju,oznacza to:kazdy kto chce miec polskie obywatelstwo musi sie wyrzec swojego,nie wazne czy sie ozeni/wyjdzie za maz z kims od nas czy tez nie.Mozna zrobic tez tak jak w Japoni,czyli osoba musi dobrze wplywac na rozwoj naszego kraju(np:miec stala prace,odprowadzac podatki,zeby mogl pracowac to musi miec specialne wizy,polecam przeczytac jak dziala to w Japoni),ekonomicznie,kultularnie lub w inny sposob.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1988agula
0 / 4

w polsce nawet polacy nie maja stalej pracy jest to nie mozliwe. a kto by sie lakomil na polskie obywatelstwo chyba jakies odrzuty z innych krajow bo nikt normalny do pl sie pchac nie bedzie w tych czasach. a kto ci narzuca inna religie? i dlaczego chrzescijanstwo akurat bo w angli jest anglikanizm sa tez inne religie jak protestanci katolicy itd wiec teraz ty sie zachowujesz ze narzucasz swoja religie. a i co wiesz o swietach muzulmanskich otorz oni obchodza je w domu tylko chrzecijanie wychodza z tym na ulice. a religia jest osobista sprawa. tak chcesz zeby wychodzic z chrzescijanstwem na ulice to czemu nie uprawiasz seksu na ulicy bo z te wypowiedzi mozna wywnioskowac iz lubisz publicznie dzielic sie twoimi osobistymi sprawami :). nie atakuje ale pomysl zanim cos powiesz. i postaw sie w sytuacji przeciwnej... pisalam wyzej ja mieszkam na dzielnicy muzulmanskiej i nikt mi nie zapukal do domu nie zmuszal do zmiany religii czy do zakrywania wlosow totalnie nikt a juz 3 lata tu jestem i zero. ale za to idac do sklepu w zime i widzac wszedzie ozdoby chrzescijanstwa czuje sie atakowana. i tez nie zapomnijmy tez jesli juz bys wyskoczyl o swietej wojnie jak krzyzacy nawracali bezboznikow czy o wyprawach uzbrojonych aby nawracac....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

Nie zrozumialas o co chodzi,nie narzucam swojej religi.Chodzi mi o dostosowanie sie do naszych zasad(tak jak oni u siebie w kraju kaza nam np:nie mozemy nosic krzyza w niektorych miastach/krajach),nie zabraniam im wierzyc,chodzilo mi zeby oni nie narzucali nam swojej religi,nie probowali zabronic obchodzenia wigilii i tworzyc jakis ustaw,jak to bylo w pewnym dunskim miasteczku.Sam nie uwarzam sie za specialnie wierzacego,bo wg.mnie religia nas oglupia.Co do ich religi,to nie masz sporego pojecia np:modla sie w miejscach publicznych(osobiscie mi to nie przeszkadza).Skoro wspomnialas o swietej wojnie,to oni kamieniuja zgwalcone kobiety,zle interpretuja koran,maja sporo fanatykow religijnych.Zeby nie bylo,ze pierw bronie islamu a teraz atakuje,to stwierdzam tylko fakty.Oczywiscie nie mozna wrzucac ich do 1 wora,ale wiekszosc muzulmanow jest zacofana,ich religia dopiero sie rozwija,chociaz zbyt wolno.A moj pomysl mial na celu,uniemozliwienie im wprowadzenie swoich praw/zasad,tak jak to mialo miejsce w Belgi(mam na mysli usuniecie z kalendarza Wielkanocy).
Co do stalej pracy w naszym kraju,to g*owno wiesz na ten temat,nie musisz oceniac wszystkich swoja miara,w naszym kraju mozna dobrze zarabiac,ale jak ludzie wybieraja sobie kierunki studiow,na ktore nie ma popytu to ich problem,albo jak ktos nie umie sobie poradzic i wykorzystac swojej wiedzy.
PS.Popraw troche pisownie np:,,otorz" co jest bledne,nie wspominajac o braku przecinkow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2013 o 0:47

avatar aku666
0 / 6

Widzę, że cykl "fakty z dupy wzięte" jest wciąż kontynuowany i cieszy się niemałym wzięciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
0 / 4

Najlogiczniejsza, najoczywistsza zasada działania gospodarki: "jak komuś płacisz za nic nie robienie, to oczywiste, że nigdy nie będzie pracował" Nie pamiętam kto to powiedział. Pamiętam za to to, że odnosi się to do wszystkich, czy to muzłumanin, cygan (rom, bo cygan to niepoprawnie politycznie), czy inny inny pasożyt (pasożyd... Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :D ) Już prostuje, coby nie było hejtu i punktu zaczepienia trolli. Nie, nie uważam, że tylko te nacje są nierobami. Mieszkam kilka kilometrów od miejscowości dawniej rolniczej, gdzie 85% społeczeństwa nie pracuje mając dotacje/zasiłki/renty/pomoc dla rodzin wielodzietnych/ciul tam ich wie co jeszcze. Do czego zmierzam? Otóż wszelkie przypadki patologiczne, (de)generacje, czy to całych narodów, czy kals społecznych są na tyle patologiczne na ile im pozwalamy. Anglia utrzymała przyzwoity poziom dobrobytu za Thatcher, bo żelazna dama rozgoniła wszystkich, którzy chcieli od państwa więcej, niż byli w stanie zarobić ciężką pracą. Później Anglię znów przejeli lewacy rozdający nierobą kasę i znów "A"nglia stała się "a"nglią. I do teraz trwa spirala patologii, i pasożytnictwa większa nawet jak w polsce. Cygan będzie nie pracował tak długo aż głód mu w oczy nie zaglądnie, czy to z racji nie dostania zasiłku, czy z racji nie pracowania. Co to ma wspólnego z iislamizacją europy otóż: Musli będzie europę "muslił: tak długo, jak mu na to pozwalamy. Wszystko zależy od nas, czyli od ludzi których do rządu wybieramy! Teraz, póki nie ma zbyt wielu ludzi roszczących do wszystkiego pretensje. Szybko trzeba zmienic rządy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 21:33

1 1988agula
-1 / 7

a propo PASOZYTOW polacy pobieraja socjalne w angli za nic zyja na koszt panstwa i przez polakow rzad zniosl benefity i sprawdzaja kazdego teraz po 100 razy czy aby nie oszukuje ta osoba bo polacy mieli prace i brali zasilki i pomoce na dzieci twierdzac ze sa w angli z nimi a byly w pl biorac na mieszkanie ze ich nie stac a 10 w jednym pokoju mieszka i zasilek bezrobotnych a pracowal na 2 zmiany w fabryce teraz juz rzad daje grosze z ktorych nie wyzyjesz a jak sie przyznasz ze polakiem jestes i mimo iz pracowales uczciwie straciles prace to ok 3 miesiace rozpatruja wniosek o zasilek. uwazam ze masz racje uzywajac slowa pasozyc ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+4 / 10

1988agula, nie wstyd ci że nie dość że poleciałaś do obcego to jeszcze jeździsz po swoich rodakach. Jak ty też serio jesteś żoną muzułmanina to tak jak dla Brytyjczyków stereotypowy Polak to złodziej tak dla nich stereotypowa Polka to worek na spermę dla arabów i murzynów więc postrzegają cię tak samo i tak samo kompromitujesz Polskę. Jak Polak się przyzna że jest Polakiem to ma gorzej z uzyskaniem zasiłku a jak Polka przyzna się że jest Polką to już kolorowi są przekonani że to oznacza łatwy seks.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:24

avatar Harry9010
0 / 4

I w tym momencie sam obrażasz rodaków głupcze. . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
-1 / 1

L0gin951 autorem tych słów które zacytowałeś jest Milton Friedman

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
0 / 4

1988agula Widzę, że kochanie nie doczytałaś mojego komentarza. Spróbuje ci go streścić, cobyś nei obciążała swojego mózdżku. Dobrze? Otóż chodziło mi agulciu, iż każdy naród jest w stanie się zdegenerować. Każdy, absolutnie, choć u każdego będzie to wyglądać inaczej. Wszystko ogranicza się do tego na ile zdegenerować pozwolą temu narodowi rządzący w danym państwie. Szanuj naród w którym się prawdopodobnie urodziłaś, z czystego szacunku do wielkich przodków, oraz z kultury osobistej. Jeżeli nie jesteś z Polski to kultura osobista, jeśli ją masz, wciąż nakazuje ci szanować kraj, który daje ci pracę, schronienie. Mimo, iż nienawidzę wieeelu rzeczy i ludzi, którzy tu mieszkają, to jakoś nie pluję jadem na Polskę. Z racji SZACUNKU I HONORU. Dotarło do ciebie, Słoneczko? ;*

Down- Qrva, człowiek się stara miło wytłumaczyć, a ta swoje bezsensownie... Teraz mógłbym się kłócić, że arabowie też zdradzają i nie szanują, ale nawet nie próbuje.

Widzę, że do porozumienia nie dojdzie. Obrażam głupich ludzi mieszkajacych w polsce. Kretynów, którzy urodzili się w Polsce. Pasożyty społeczne wszelkiej maści, czy to politycy, czy pijak spod sklepu. Ale nie obrażam Polaków. Czy ktoś roobiący na szkodę Polski ma się nazywać Polakiem? Rozumiecie ćwierćintelygenci subtelną różnicę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:55

1 1988agula
-3 / 5

KTU lepiej byc workiem na sperme araba niz alkoholika ktory nie szanuje i zdradza. a wstyd mi nie jest ze wyjechalam. wstyd mi ze sie urodzilam jako polka. naprawde malo jest przyzwoitych facetow w polsce. a i z praca dobra bez znajomosci wrecz niemozliwie. teraz przynajmniej majac 25 lat mam swoj dom samochod prace bez stresu. wiec zastanawiajac sie co bym miala w pl czyli wciaz na garnuszku starych nie wstyd mi nie jest jest mi wstydz za ludzi takich jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+1 / 5

No tak bo arabowie szanują kobiety... (dopóki jest ich mało to tak). Poza tym za to jak jest w Polsce to podziękuj rządowi ale to nie powód żeby się wstydzić pochodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:56

1 1988agula
-1 / 5

L0gin951 mozesz sobie darowac ironiczne teksty do mnie iprosze nie zwracaj sie nigdy wiecej do mnie per 'agulciu'. a ty nazywajac pasozytami wymieniles tylko cyganow czy romow jak wolisz i muzulman ale niestety jednymi z najgorszych smieci sa polacy rosjanie tez. i co ja moge szanowac w polsce? to ze musze jechac i usowac konta w banku w obawie ze rzad moze przywlaszczyc sobie czesc moich oszczednosci... polska mi nie dala nigdy pracy odpocz opcji zasowania po calych dniach za 600 zl. moi znajomi po studiach kostke brukowa ukladaja... co jest do szanowania? ile rodzin traci dzieci bo sa biedni i zabieraja do domow dziecka zamiast pomoc... i podatki osobiescie pamietam jak malboro byly kosmiecznie drogie 6 zl a teraz? 12? prosze cie co ja mam szanowac. a kultura osobista kaze mi sie wstydzic za to co reprezentujemy. czemu nikt o tym nie mowi ze tutaj tylko polacy pija pod sklepami jak zule, osobiscie znam pare polakow ktora swietowala rok bezrobocia... w angielskich sklepach sa kartki po polsku tylko ze jest monitoring i zeby nie krasc tylko w polskim... w polsce sie tylko urodzilam i tylko tyle mnie laczy z tym krajem. a historia wiecej porazek sprzedawalismy ziemie innym krajom od dawien dawna wiec czym sie mam szycic? owszem byli wielcy polacy ale to przeminelo a teraz czym sie mam sie cieszyc malyszem?? prosze cie taka prawda ten kraj jest coraz gorszy i lepiej nie bedzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-3 / 3

Aż żal czytać takie posty jak aguli jak widać że jeszcze politycy ograbiają Polaków z dumy (czyli z czegoś co Polak powinien mieć bez względu na okoliczności i mi żaden polityk czy bankowy spekulant jej nie odbierze). Agula nie powinnaś jeździć po Polakach jak sama przyniosłaś nam hańbę. Chociaż tyle że siedzisz w Anglii, jeszcze Toff powinna wypieprzać stąd i nie mącić Polakom w głowie żeby otwierali przed nimi granicę tylko niech sama wyjedzie tam gdzie się sprzyja szmatogłowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 23:17

avatar L0gin951
+1 / 3

Piszę ćwierćmózgu, że każdy, to nie tylko rom, rumun, arab, ale również palak, rosjanin, kopt, polinezyjczy, urugwajczyk, mieszkaniec turkistanu. Mam wszystkie nacje na świecie wymieniać?! Mówie kretynko, że możesz nie lubić kraju, ale szanuj go, z racji przeszłości. Idiotko, ty nie osądzaj Kraju, po politykach i szumowinach, stanowiącycch część obywateli. Choćby jedynym wielkim polakiem miał być małysz, to trzeba go szanować. Miewaliśmy gorsze chwilę, taike jak ta teraz właśnie przez takich jak Ty, Targowica ci coś mówi? Nie patrz na innych, tylko staraj się wyciągać wnioski. Zamiast starać się polepszyć sytuacje, czy to swoją, czy to w kraju najlepiej pluć jadem i nienawidzić wszystko i wszystkich. Narodziłaś się w Polsce więc ją szanuj. Przypuśćmy: Czy chodziłabyś i rozpowiadała na ulicy jak to urodziłaś się w patologicznej rodzinie, twój ojciec to alkocholik, a twoja matka się pusz cza? To wszystko działa na tej samej zasadzie. Teraz według swojej zasady powinna zachowywać się jak swoja matka, twierdzą, że tam się urodziłaś, zamiast starać się polepszyć sytuację np. wychodząć za kogoś na poziomie. Gdyby każdy miał twoje podejście do swego kraju, to chyba tylko w korei północnej i erttrei nikt by nie rzucał mięsem, bo by skończył żywot. Żołnierze wyklęci mogli doś do wniosku, że polska jest gów niana, i że trzeba ją olać, na tej samej zasadzie. Podoba ci się jak teraz do ciebie mówie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 2

A specjaliści od NWO, Hasbary itp niech dalej walczą z podłymi żydkami. Ich wnuki (tych walcżacych znaczy się) będę się (CICHCEM!!!) pukać w czoło ale będzie przypóźno...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+1 / 3

Tylko że najprawdopodobniej celem NWO jest to żeby katolicy i muzułmanie nawzajem się wyniszczyli i stąd mamy to co jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
+1 / 7

W Polsce islam się nie przyjmie bo mamy za dużo ksenofobów i nacjonalistów. A później się wszyscy dziwią czemu Polska idzie w złym kierunku. Nasz kraj był potęgą wtedy gdy Polacy byli tolerancyjni i otwarci, kiedy ludzie z innych krajów mogli znaleźć w Polsce schronienie. Gdy w Polsce narosła ksenofobia, Polska zaczęła się walić. Oczywiście to nie był główny powód upadku RON, ale jest to co najmniej zastanawiające. II RP też przegrała pośrednio przez nacjonalizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+2 / 8

A czy islam nie jest wyjątkowo ksenofobiczny i ekspansywny? To lokalni nacjonaliści są źli którzy chociaż bronią swojego kraju ale jak przyjadą obcy ze swoimi nacjonalistycznymi czy w tym przypadku religijnymi zapędami to jest dobrze? Nie mówię że jakiś fanatyczny nacjonalizm jest dobry ale patriotyzm który m.in. objawia się obroną własnej kultury jest odpowiedni (i ty o sobie śmiesz w profilu pisać "patriota".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 22:22

avatar doliwaq
+1 / 1

A czy ja pisze, że patriotyzm jest zły? Nic o nim nie wspominam, mówię że to NACJONALIZM jest zły. Każdy nacjonalizm, i polski, i ukraiński, i niemiecki, i arabski. Patriotyzm jest jak najbardziej dobrą rzeczą, i to on powinien być alternatywą dla nacjonalizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-1 / 1

Jak patriotą może być ktoś kto chce do Polski sprowadzać arabów którzy będą pluć na naszą kulturę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 0

A kto chce sprowadzić Arabów, którzy plują na naszą kulturę? Mówię, że trzeba być tolerancyjnym i pozwolić przyjechać tym co chcą. Ale jeśli zaczną stosować własne prawo, olewając nasze, jeśli zaczęli by zachowywać się wrogo w stosunku do Polski, to co stoi na przeszkodzie by ich wtedy deportować? Nie rozumiem co w tym takiego trudnego. Niech przyjedzie kto chce, ale jak będzie ktoś sprawiał problemy to wyrzucić. W ten sposób pozbędziemy się tych "stereotypowych" muzułmanów, a zostaną porządni ludzie, przy czym zachowana zostanie tolerancja i otwartość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ariadna_
+4 / 4

Przekazałam te "rewelacje" Belgowi.
Śmiał się do rozpuku z głupoty Polaków, którzy wierzą w takie bzdury.
"Wy też śmialibyście się, gdyby jakiś Belg twierdził, że po ulicach Warszawy biegają pijane niedźwiedzie polarne"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
+6 / 6

Czytam komentarze i nie wiem co gorsze - muzułmanie i ich szariat czy "Europejczycy" i ich "obron kultury" - od jedych i drugich można tylko po mordzie dostać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+2 / 4

Bo to też jest minus wielokulturowości że oprócz imigrantów którzy zaczynają wymuszać pewne rzeczy i terroryzować gospodarzy pobudzają się też u miejscowych nacjonalistyczne nastroje a tym bardziej jeszcze to potęguje kryzys i powiększające się bezrobocie czyli po prostu wzrasta liczba osób które delikatnie mówiąc nie mają nic do stracenia. Wielokulturowość prowadzi tylko do antagonizmów i do niczego więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
-1 / 3

Sztuczna wielokulturowość jest zła. W pierwszych dwóch "rzeczach pospolitych" każda nacja znalazła w Polsce swoje miejsce. Istniała jakaś w miare dobra koegzystencja. W hameryce to wszystko jest sztuczne i na siłę. Każdy albo traci narodowość, albo izoluje się z kolegami w konkretnych dzielnicach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antysemitaa
-4 / 6

kiedy widzę te muzułmańskie mordy mam ochotę sprawdzić czy komory gazowe w Auschwitz jeszcze działają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~66656
+2 / 6

kolejny demot opóźnionego w rozwoju ksenofoba... to straszne. Nasz kraj z takimi ludźmi to dno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
+1 / 3

My mamy swoich własnych nierobów- cyganów i romów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NorthShore
-2 / 2

Co jak co, ale to ciapate ścierwo powinno zaraz po urodzeniu (cytując Abelarda Gizę) - "jeb na stos"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~piekna87
-1 / 1

a przecietny polak to 175 cm wzrostu i rozmiar ubrania s lub m. chodzi jakby nogi mial na beczce prostowane i nosi debilne okulary przeciwsloneczne..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~malawarszawa
+2 / 2

Moj maz nie jest polakiem ale nie dlatego jest moim mezem ze jest niepolakiem ale dlatego ze jest jaki jest. jak bym znalazla polaka o takich cechach charakteru jak ma moj maz to moim mezem bylby polak

faktem jest ze wielu polakow chce za zone/partnerke kobiete 90-60-90, zawsze zadbana, dbajaca o dom, o niego i jeszcze pracujaca oczywiscie.

a jak tak maja to zamiast to docenic to jeszcze zrzedza.

moj maz doceni jak cos ugotuje. ZAWSZE. nawet jak zrobie niedobre (nie umiem gotowac za bardzo)
on sam gotuje (trzeba przyznac ze lepiej mu to wychodzi ode mnie) i nie uwaza tego za ujme dla swojej meskosci.
docenia jak przyniose mu tabletke przeciwbolowa. docenia jak zrobie mu herbate. docenia jak wyrzuce smieci.
wszystkie drobnostki zauwaza i nie zapomina powiedziec DZIEKUJE. i on tez sie stara.

po prostu dla niego to nie jest oczywiste ze kobieta ma byc kuchta i sprzataczka.

jestem z nim nie dla zadnych pieniedzy. jestem z nim bo mnie szanuje jako czlowieka. bo lubi mnie jeszcze bardziej bez makijazu niz z. bo rozumie ze mnie cos moze bolec. bo jak mam pryszcza to kocha mnie tak samo jak bez. bo w pizamie wydaje mu sie tak samo seksowna jak bym byla wystrojona.

bo zacheca mnie do dalszego rozwoju. i wierzy w moje mozliwosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kartal
+2 / 2

Hej, ja mialam chlopaka w polsce(polaka) ktory traktowal mnie strasznie, ponizal mnie, wmawial mi rzeczy ktorych ja nigdy nie popelnilam a pozniej mnie wyzywal za cos tam. wiecie co ? ja nie mam milyh wspomnien z moich bylych zwiazkow z polakami, z tego co ja przezylam to wydaje mi sie ze polacy mysla ze oni sa najlepsi, najprzystojniejsi maja wszystkiego po uszy i kazda laske moga miec!a to g**** prawda, polacy nie maja swiadomosci jak traktowac swa partnerke. ja jestem zatreczona z turkiem jestem z nim 3 lata , gdy go poznalam myslalam ze to bajka, on mnie traktuje jak ksiezniczke, sniadanko do lozka co weekend, kwiaty , mile slowka, komplementy, romantyczne kolacje. WIEC POLACY ZACZNIJCIE TRAKTOWAC SWOJE DZIEWCZYNY/ZONY Z MILOSCIA A NIE NIENAWISCIA!!! W INNYM PRZYPADKU WSZYSTKIE POLKI ZNIKNA Z WASZEGO CHORYZONTU

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~trza_poprawic
+1 / 1

1. 6% to "emigranci" (z czego wielu to juz 3cie pokolenie)
2. pracuje ponad 60% (nie zapominajmy o ich specificznej kulturze gdzie kobieta raczej nie powinna pracowac ale opiekowac sie domem, czyli automatycznie jest "bezrobotna")
3. Nie usunieto tych slow z kalendarza (a nawet gdyby, to i tak nikt by sie nie przejal bo koscioly w belgii sa puste)
4. tak zwana "boerka" - chusta zakrywajaca glowe i twarz - jesst u nas (w belgii) zabroniona.
5. w wielu szkolach, chusta nakladana tylko na wlosy - tez jest zabraniana (dla nich to to samo co krzyzyk na szyi dla chrzescijanina, wyobraz sobie ze nie mozesz chodzic do szkoly bo masz krzyzyk na szyi)


Najbardziej bawia mnie te anty-islamskie demotywatory..... bo pochodza z Polski :) ilu jest moslimow w polsce? Dwoch? trzech? paranoja czepiac sie czegos czego w Polsce PRAKTYCZNIE NIE MA.
Druga sprawa to moslimi nie pojawiaja sie w Polsce z powodu slabego socjala - ale chyba najwiekszej w europie nietolerancji :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dumny123
+1 / 3

Jestem dumny, że żyje w kraju rasistów ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ironAsS
0 / 2

ALE PIERDOŁY!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ssmerffetkaa
-1 / 1

Nie byłabym taka pewna czy nasze państwo nie będzie dotować hojniej obcokrajowców, obecnie uchodźcy z czeczeni dostają zasiłki ok. 2000 zł, nie asymilują się, nie uczą języka, nie pracują, rodzą dzieci, a dzieci chodzą potem do polskiej szkoły z nożami i niszczą kurtki innym dzieciom. Przynajmniej takie sytuacje miały miejsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ANTYISLAM
0 / 2

SMIERC MUZULMANOM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tomcio29
0 / 0

Głosowaliście kiedyś za wejściem do UE, nie ma teraz odwrotu. Ale nie ma się czego obawiać, a historie takie jak na obrazku można włożyć między bajki. Wszyscy muzułmanie, których poznałem na Zachodzie są ciężko pracującymi ludźmi, mają duże rodziny i są religijni, a ich kobiety mogą sobie pozwolić na siedzenie w domu i wychowywanie dzieci, naukę języków obcych, itd. Europejczycy wolą życie samotne "bo fajnie być singlem", seks bez zobowiązań, karierę - bo to daje pieniądze na fajne gadżety, dobry samochód, itd. Innymi słowy konsumpcja. No i trzeba jeszcze raz w tygodniu porządnie uchlać, bo przecież jest piątek. Europejczycy niestety nie mają ze swoimi wartościami szans, są skazani na wymarcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
0 / 0

Nie musimy ściągać muzułmanów żeby pracowali na nasze emerytury skoro i tak nie pracują. Możemy ściągać pracowitych i w większości uczciwych ludzi z krajów takich jak Korea, Chiny, Wietnam, Laos, Kambodża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dyspenser
0 / 0

Proste rozwiązania są skuteczne: socjal powinien należeć się dopiero 3 pokoleniu z obywatelstwem danego kraju.

Wtedy imigranci przyjeżdżali by pracować a nie "robić dzieci" i żyć ich kosztem [oraz płacących za to w podatkach obywateli kraju].

Na utrzymanie dzieci stać by było pracujących [za zaniedbywanie i nie posyłanie ich do szkoły w danym kraju do wyboru deportacja do kraju pochodzenia imigranta lub przekazanie dzieci do domów dziecka].

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H harpokrates
0 / 0

Poza tym ze w belgii slowa: "Paques" - Wielkanoc i "Nöel" - Boze Narodzenie, nadal istnieja i sa napisane w kalendarzach to nic nie powiem. Mieszkam w Belgii i z ciekawosci wlasnie sprawdzilem. Podobnie z z szariatem. Jasne ze cos takiego by moglo przejsc. Nie ma opcji. To sa fakty wyssane z palca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanNinja
0 / 0

A kogo obchodzi Belgia?! My powinniśmy martwić się o Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dutty_ego
0 / 0

a ja tam mam gdzies jaka religia bedzie obowiazywac bo nawet jesli dozyje tego czasu to mnie nikt na wiare nie nakloni. a ci jak chca sobie wierzyc w islam czy cokolwiek innego i chca sie zesrac z tego powodu to prosze bardzo mnie to nie interesuje ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~trzeba_joh
0 / 0

Trzeba jeszcze obniżyć!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mroovkoyad
0 / 0

W Polsce islam się nie przyjmie? To zapraszam do Warszawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
0 / 0

Obecnie w Belgii wg. tych statystyk żyje 780604 muzułmanów, a zaledwie 111514 pracuje......Jeżeli faktycznie muzułmanie staną się w Europie Zachodniej większością ich gospodarka upadnie, bo najzwyczajniej nie będzie komu pracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem