Zacytuje kolegę z wykopu - na którym widziałem filmik wczoraj:
" ubeerte 1 dzień 17 godz. temu +368
Jakkolwolwiek buractwa zatrzymanego nic nie usprawiedliwia, to zwróćcie na cos uwagę.
Jest 0:14, gdy facet wychodzi z samochodu (nie stosując się do wydanych wczęśniej poleceń policjantów), ale do 0:39 nie jest agresywny.
W momencie 0:39 policjant każe mu stanąć szeroko i.. mamy 2 sekundy rzutu na PKiN (mimo, że akcja trwa). Zwróćcie uwagę na to jak policjant rozszerza mu te nogi: juz na tym co widać facet ma te nogi nienaturalnie szeroko, a nie pokazano jeszcze tych 2 sekund, po których facet jakby wstaje po tym, jak nie utrzymał równowagi.
To oczywiście przypuszczenia, ale wydaje się, że policjant trochę przesadził i od kopania po nogach facet osunął się (a w montażu wycięto to jako niewygodny fragment). Potem doszły te popchnięcia, które sprowokowały pijanego do ataku (a tak naprawdę jednorazowego odepchnięcia). Potem gośc zaczyna coś tłumaczyć policjantowi (pewnie niezbyt uprzejmie), gdy ten psika mu w twarz gazem (co chyba nawet skrytykowała jego koleżanka).
Podkreślam, że nie usprawiedliwiam zachowania zatrzymanego buraka, ale dla mnie (jako laika) zachowanie policjanta wydaje się przesadzone i chyba nieprofesjonalne. Ogólnie oglądając ten program mam wrażenie, że gość za bardzo kozaczy i daje się łatwo prowokować (nie mówiac o tonie rozmów, przechodzeniu na "Ty" do ludzi i dawaniu imo zbyt wysokich mandatów).
Chętnie przeczytam Wasze opinie na ten temat.
PS Nie zmienia to faktu, że zatrzymany (pewnie lokalny kozak) musi mieć teraz zajebisty wizerunek w miejscu zamieszkania :D "
Dokładnie Ktoś_inny, może zatrzymany i zachował się jak "burak", ale został sprowokowany przez frajera w kapturze. Prawdziwe jest powiedzenie "policjant=zawód, pies=charakter". Problemem polskiej policji jest to, że na wysokich stołkach przeważają ci drudzy, przez co jest "ciche przyzwolenie" na tego typu zachowanie, mimo iż taki delikwent powinien być dyscyplinarnie wywalony ze służby w trybie natychmiastowym.
Ja rozumiem tego policjanta. Nie bronie ale rozumiem bo jak by do mnie ktoś tak się rzucał i rżną cwaniaka to też bym tak zrobił. Powiem wam krótką historię, która mi się przytrafiła w Warszawie. Mianowicie na pewnej ulicy moi znajomi się coś tam awanturowali i jednemu pijanemu przeszkadzał przystanek. Nagle chu* wie skąd wpadły 2 radiowozy. Ja stałem spokojnie i nic nie robiłem bo ogólnie nie kręci mnie rozpier*alanie miasta etc ale to do mnie od razu wpadł policjant (którego nawet nie zdążyłem zauważyć bo wpadł od tyłu) i wypier*olił mnie od razu łbem na radiowóz jak bym był nie wiadomo jakim bandytą, zaczął mnie szarpać a następny kolega nie wiem jakim cudem haha ale nagrał całą sytuacje i i krzyknął "Już macie przeje*ane bo on nic nie robił bla bla bla" no więc ja też od razu odepchnąłem policjanta i powiedziałem, że mu wpier*ole i takie tam. Mojemu koledze zaje*ał paralizatorem to wypuścił telefon haha :D i mu na komendzie wykasowali filmik, któy nagrywał.Ja jeszcze na komendzie mówiłem, że nie ma problmu i moge się napier*alać skoro tak się zachowuję bla bla bla no ale chu* w to, pojechaliśmy wwszyscy kilkoma radiowozami na Kolską i tam jeszcze typ buta dostał na ry* ode mnie (po czym już skuty w kajdanki, gdy wstałem z podłogi, kulturalnie policjantom wytłumaczyłem za co to zrobiłem i w 100% mnie zrozumieli) też musiałem zapłacić 250zł a właściwie to mi je skur*ysyny je*ane wyjęły z portfela. W każdym razie chcę wam powiedzieć, żę skoro już zgrywał takiego kozaka to niech go zgrywa do końca ale prawda jest taka, że to jest gówno a nie kozak bo jak się coś robi i jest sie konkretnym gościem to się później nie płacze jak piz*a przed policją i nie prosi o przebaczenie tylko jak dorosły facet ponosi sie konsekwencje. A tak w ogóle to jak mnie policja zatrzymuje czy wezwania jakieś dostaje to nie robie z siebie jakiegoś "ura bura" tylko jak normalny kulturalny i dorosły gość idę i kulturalnie rozmawiam (no chyba, że ktoś mnie obraża, wyzywa czy coś innego robi) bo moim zdaniem ten koleżka z filmu (tak jak i ja w WWa) nie pojechałby na wytrzeźwiałke gdyby tak nie kozaczył. Policjant specjalnie chciał go uje*ać bo strugał "gangstiera" z siebie:D
Wy i ta wasza porąbana poprawność. Wychodzi grubas i zaczyna kozaczyć jaki to on na dzielni nie jest i wszystko mu wolno, a potem biedny grubasek, bo nóżki za mocno rozsunęli? Chyba nie widzieliście jak takie śmieci w stanach traktują. Dostanie pałą po nogach, morda na glebę i do aresztu. A tu jeszcze się przyczepią, że policjant imo bardzo spokojny go w nóżkę kopnął.
ktos inny nie chcialem nic pisac ale muszę.... u mnie nawet na samoobronie podczas ćwiczenia kajdankowania była opcja przygwożdżenia delikwenta do ściany i jak ktos jest bardziej oporny w rozszerzaniu nóg to w takowy sposób można sobie poradziać... identyczny jak na tym filmie więc tutaj się nic nie dzieje bo to są kopniaki w dolna część stopy a nie gdzieś w niebezpieczne miejsce typu kolano itp.
Aaaa jeszcze dodam, że gość na filmie to Hubercik W. syn przedsiębiorcy z Sochaczewa. Ten gość rok temu lub dwa rozjechał bmw x5 51-letniego strażaka pod dyskoteką. Ten 51-letni Pan czasem po prostu pomagał ochroniarzom na dyskotekach a tak to był strażakiem, niestety zmarł a gówniarz jak widać popier*ala po wolności i dalej odwala. Mam nadzieje, że wszyscy jego "ziomki" zobaczą to nagranie i zobaczą co to piz da jest "prawilniaczek" kur*a od siedmiu boleści hahahaha
heh no i kolejny filmik ze policja jest nie potrzebna to są buraki którzy żerują na nas i ustawiaja sie z urzędasami. 2 takich leszczyków przeciwko grubemu no szkoda ze policja zawsze kozaczy (lokalne kozaczki dzielnicowe) i zawsze w kilku na 1 albo przy uzyciu gazu. Myśle że trzeba z tym skończyć
@zalogowany22 "i zawsze w kilku na 1 albo przy uzyciu gazu. " - co w tym złego? Policyjne obezwładnianie to nie osiedlowa ustawka. Ma być skuteczne, a nie honorowe.
To nie pierwszy tego rodzaju filmik jaki widziałem. Schemat zawsze jest ten sam, najpierw wielki cwaniak, później wielka dupa wołowa. Większość wszystkich cwaniaków jest nimi tylko dlatego, że mają stado znajomych swojego pokroju.
Masz rację. Wyszło z grubasa, kozaka. Panie władzo, zaraz się popłaczę jak 3 latek. Na chamstwo i prostactwo nie ma rady. Trzeba ostro i na glebę. Miałem w nocy taką kontrolę. Kumple nawaleni, ja kierowca. Grzecznie sprawdzili papiery, czy nie jestem pijany. Kazali otworzyć bagażnik. Powiedzieli szerokiej drogi, zapalili z kumplami papieroska i powiedzieli szerokości. Gdy bym skakał jak on, od razu miał bym glebe. Szacunek do cżłowieka to podstawa. Taką mają pracę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2013 o 13:11
Seybr gdybyś trafił na frajera jak ten w kapturze to byś tak miło tego spotkania nie wspominał. Ich pracą jest pilnowanie porządku, a nie gnojenie i prowokowanie takich "kozaków" jak ten na filmie.
Ta a jakby Cię ładnie poprosił o oddanie komórki to od razu byś mu ją dał jeszcze pocałował w rękę... W sumie to policjant przekroczył troszkę swoje uprawnienia ale co tam policjant ma prawo wszystko. PS. Tekst ta dzielnia jest moja rozłożył mnie na łopatki ;d
Jestem ciekawy, jak wyglądał początek akcji, tz czy panie policjantki się przedstawiły z imienia i nazwiska oraz czy podały powód kontroli? Do kontroli osobistej musi być podejrzenie popełnienia przestępstwa, aż dziwne że gruby im tego nie wygarnął.
ale to była kontrola drogowa, a taką robi się bez nakazu. Osobista nastąpiła przez zachowanie pasażera i w tym momencie został sklasyfikowany jako podejrzany. I od tego momentu miał przewalone
Ojoj, minusiki od tych co by zrobili im jeszcze loda jakby psy im kazały. Droga do państwa policyjnego będzie szybsza niż myślałem, jak ludzie cieszą się że psiarnia nie przestrzega prawa.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2013 o 12:46
los123ami zapewne jesteś człowiekiem głoszącym hasła "JP 100%" i inne bzdury. Policja jest potrzebna i uważam, że powinno być więcej policjantów chodzących po mieście a mniej jeżdżących samochodami i tych z drogówki. Niestety państwo jest nastawione na kasę i przez to jest jak jest.
max12383 durniu naucz się czytać. Czy los123ami napisał gdziekolwiek, że policja jest niepotrzebna? Pisał tylko i wyłącznie o wysoce niewłaściwym zachowaniu frajera w kapturze i "społecznym" poparciu takiego zachowania pośród komentarzy.
MichuL sam jesteś durniem, policjanci zachowali się odpowiednio do tej sytuacji, a jak ktoś broni chuliganów to z tego wynika, że policja nie jest do niczego potrzebna według takiego człowieka. Gdyby tak potraktował normalnego, spokojnego człowieka to byłoby nie w porządku, jednak tu odpłacono mu pięknym za nadobne.
Co to ma być za kopanie po kostkach od 1:06? To jest człowiek czy pies?! Psa nie wolno tak kopnąć bo za kratki można trafić skubana policja jak zwykle nadużywa swoich możliwości, powinien chłop na obdukcje iść a policjant z hukiem wylecieć z pracy ale nie bo przecież w tym kraju są nietykalni!
Do tego gaz jak już mniej się stawiał i to kopanie jak stoi oparty tyłem o auto. Jak gruby ma tyle kasy na adwokata, na ile by wskazywało auto, to suka policyjna wyleci z pracy, i dobrze :) I czemu zasłaniają im mordy? Pies na służbie może być nagrywany do woli.
Piękna akcja, tępić takich cwaniaczków którzy myślą że są pępkami świata i że im wszystko wolno. Może to da innym takim "królom dzielni" do myślenia. Nie są bezkarni, na każdego cwaniaka znajdzie ktoś mocniejszy i cwańszy.
Dokładnie. Tak samo zawsze mnie śmieszy gdy podczas "marszów bydła" na różne okazje policja używa np działek wodnych i od razu wielki skandal. Takei bydło powinno się od razu rozpędzać a nie dewastować miasto dawać.
Burak burakiem, ale to nie zmienia faktu, że gazem NIE WOLNO psikać w twarz. Wg przepisów gazu używa się nie wyżej niż na wysokości pasa, bo to nie chodzi o to, żeby kogoś oślepić czy udusić tym gazem, tylko obezwładnić delikwenta mają opary. Nie raz i nie dwa ludzie lądowali w szpitalu poczęstowani gazem po twarzy.
los123ami już lepiej nie wypowiadaj swoich mądrości ludowych i wracaj do gimbazy, swoimi komentami tylko usprawiedliwiasz taki element takim jest ten chłystek... Poza tym Ty chyba nadużycia władzy nie widziałeś...
A tak swoją drogą Policja ma po to specjalne uprawnienia żeby sobie z takimi królami osiedla radzić, ja tu nie widze nadużycia. Użycie gazu było jak najbardziej usprawiedliwione, był atak i była obrona. Poza tym wkurzają mnie dyskusja studencików i gimbusów którzy ,,znają swoje prawa" i dlatego mogą napluć policjantowi w twarz i go zwyzywac, z Policją sie nie dyskutuje, a jak jest nadużycie to sobie nagrajcie Policjanta i złóżcie skarge, w dzisiejszych czasach na pewno bedzie miał za to po dupie...
Według Ciebie obrona przed napastnikiem, jakim jest osoba w kapturze, jest "atakiem"? Bo to on pierwszy dokonał ataku, to co zrobił nijak nie ma się do zasad kontroli osobistej. Co do Twojego ostatniego zdania - to polecam tak zrobić, miłego ciągania się po sądach, żeby po roku nerwów usłyszeć, że pseudpolicjant zostaje uniewinniony na podstawie niezbyt zgodnych z prawdą zeznań kolegów po fachu oraz iluś tam lat "nienagannej służby". Nie znasz realiów to nie pieprz głupot.
Nie pier,... MichuL bo jestem w tym środowisku i wiem ile za każdą skarge trzeba się tłumaczyć u komisarzy, i jak byś znał troche prawo to byś wiedział, że ta kontrola była właściwa, drugą zapewne miał na wytrzeźwiałce, i tam są nawet zobowiązani żeby mu w dupe zajrzeć czy nic tam nie chowa... gówno sie znasz i dużo gadasz, więc zostaw te demoty i poczytaj sobie np jakąś książke, ewentualnie podręcznik do szkolenia przyszłych policjantów... Pozdrawiam
Najśmieszniejsze jest to, że lektor mówi, że on zaatakował policjanta, podczas gdy on dostatnie powiedział, żeby nie nadużywał swoich uprawnień. Pomijając już kopanie nóg, tylko po to żeby je bardziej rozkraczył. Zarówno gliniarz jak i zatrzymany to debile.
patrząc na komentarze to każde dopominanie się swoich praw to kozactwo?? jak każą ci się w miejscu publicznym rozebrać do naga to zrobisz to grzecznie bez słówka. kozak na osiedlu ciota przy psach??
Wyobraźmy sobie odwrotną sytuacje , parka takich próbuje zatrzymać kolesia idzie do niego z wyciągniętą bronią , a on wyjmuje kałacha jednego z nich zbija a drugiego rani, to co by było ten rany w sytuacji gdy bandzior stoi nad nim z kałachem pewnie by mówił" no zabij mnie ty ..." i próbował chwycić za broń czy raczej coś w stylu błagania o litość" błagam nie zabijaj mnie mam 5-tkę dzieci i żonę ... ja tylko wykonywałem swoją pracę.... MOGĘ CI SIĘ PRZYDAĆ..
Lub sytuacja że potraktowaliby tak jakiegoś niewinnego ale bardzo wpływowego kolesia... to pewnie teź by było coś w stylu "błagam niech nam pan wybaczenie chcemy wylądować na bezrobociu a potem robić na kasie za minimalną)
zadzam sie z opiniam Ktos_inny. To ze koles byl burakiem nie daje prawa policji do kopania go i traktowania w ten sposob.
Dlatego wlasnie nienawidze policji, skopali goscia i wlepili 500 zl za zle zaparkowanie auta a tam gdzie sa potrzebni ich nie ma.
Jesli dobrze kojaze to oni sa tutaj dla nas (bo to my placimy na nich podatki) a nie my dla nich.
Jak po kilku prośbach nie mógł rozszerzyć nóg i zaczął atakować przy zwykłej kontroli to co miał policjant zrobić ? Jeszcze bardziej mu w dupe wejść, żeby raczył te nogi jednak rozchylić ? Napastnik ma się bać policjanta, bo nie wiem jak inaczej miałby gwarantować bezpieczeństwo i egzekwować prawo... Ale ty tego nie zrozumiesz, bo ty byś go i bandę kibiców grzecznie prosił o -jeśli to nie problem- nastawienie rąk na kajdanki. Ciesz się, że są, bo byś się bał z domu wyjść.
Tak bo policjant sobie wymyślił, że ma koniecznie rozszerzyć nogi na dwa metry? Mógł spokojnie go przeszukać bez takiego tarzania po ziemi. Nie popieram buraka z samochodu, ale policjant też zachował się jak za poprzedniego ustroju. Policjant nie powinien prowokować.
Gościu nie dość, że miał przygodę i odwiedziny w izbie wytrzeźwień, to pewnie jeszcze życie towarzyskie zniszczone, jak sobie jego znajomi skojarzą kto to mógł być to już amen, praktycznie degradacja społeczna.
Cywilizowany świat to nie miejsce dla chamstwa, przemocy i strachu. Ludzie słabsi powinni mieć zagwarantowane pełne bezpieczeństwo na ulicy. Jeśli ten po*eb tak kozaczy przy policji, to tylko go sobie wyobrazić z bandą ziomów o godzinie 23 idących po ulicy. Dla mnie to krótka piłka - pałą przez łeb i do lodówy. Zrozumie wtedy, jak dalekie miejsce zajmuje w szeregu. Zaraz sypnie się na mnie fala krytyki (w połowie od spienionych gimbusów, którzy wychowani według zasady JP na 100% chwilowo oderwali się od Call of Duty), że wyznaję zasady rodem z prl, itd. Uprzedzając to powiem tyle - Wychowałem się na osiedlu pełnym przemocy, gdzie codziennie przed oknami można było obserwować jakąś akcję. Wielu podobnych buraków było kiedyś moimi znajomymi. Wiem jak funkcjonują takie typy. Jest różnica między grupką dresów stojących pod klatką i pijących piwo po ciężkim dniu pracy, a takim burakiem pokazanym na filmiku. Kradną, zastraszają, niszczą psychicznie... nawet ludzi blisko których mieszkają. Prawo jest tu bezradne w większości przypadków. Wniosek mój jest krótki: nie może być miejsca na tolerancję takiego zachowania. Nauczmy się wreszcie, że tylko dobrocią i współpracą możemy zbudować coś więcej. Buraków nie umiejących tego zrozumieć i zaakceptować lub stawiających siebie ponad innymi od razu do karceru powinniśmy wrzucać.
W USA np w takim Teksasie za odepchnięcie policjanta miałby już wpakowane w ciało pół magazynka. Brawo Policja, jak się mówi siedź na dupie w aucie to się siedzi.
w Stanach za wyjscie z samochodu przy jakiejkolwiek kontroli odrazu celuja do Ciebie z gnata kaza zalozyc rece na kark i polozyc sie na glebie. Poza tym odrazu wzywany jest kolejny radiowoz (przynajmniej w Kalifornii - koleszka nie mial aktualnych naklejek na tablicy rejestracyjnej) no ale tam sa inne realia... Powszechny dostep do broni itd ... nie ma co sie dziwic ze takie procedury...
I tak jeszcze dodam że nogi podczas rewizji mają być na tyle szeroko, by uniemożliwiło to przeszukiwanemu szybkie odwrócenie się i ewentualny atak, a jak nie rozumie komendy słownej to nawet w podrecznikach dla policji jest aby takiego kopnąć po kostkach. Polecam lekture...
Policjanci źli, bo zatrzymali biednego faceta co miał problemy ze słuchem.
A tak z ciekawości to jaki zawód obstawiacie tego wieśniaka? Nauczyciel, informatyk, a może sprzedawca w warzywniaku? Może i sprzedaje (ale nie warzywa) albo uczy (że mu się nie wchodzi w drogę) albo i informuje (a nie prosi)
Szczerze... ziomuś może cwaniakować, podskakiwać i się stawiać - ok, ale policjanci mimo wszystko powinni zachować klasę, w końcu coś sobą POWINNI reprezentować, nie?
Co to za przechodzenie na "Ty", jak to już ktoś zauważył?
Czy te kopniaki ( konkretne kopniaki ) były potrzebne? Gaz?
Oglądając filmik mam wrażenie, że zachowanie tych butnych policjantów pogarsza się z każdą sekudną. Koleś łagodnieje, policjanci na więcej sobie pozwalają. Szkoda gadać...
Policjanci POWINNI sobą reprezentować prawo. A prawa (w tym poleceń policjanta) należy przestrzegać. Nie przestrzegasz = musisz liczyć się z użyciem środków przymusu bezpośredniego. Jak ci się nie podoba że zbyt szeroko rozstawiają ci nogi to powinieneś zostać w aucie. Jak nie chcesz dostać gazem to nie trzeba było atakować policjanta.
Co się stało z tą mafia czasów magdalenki ?? tam sie nie czaili tylko rypali to policjantów . Teren zaminowany jedyna porządna mafia w Polsce teraz to jakieś go...
Przecież go nie skatowali, nie okradli (jeszcze kazali mu przeliczyć kasę). A przez to, że kozaczył - policjat postąpił nieco złośliwie, ale nie przegiął. I dobrze - bo by chłopak całe życie myślał, że może powiedzieć co myśli, robić co chce, bo jest nietykalny. Na 99% nic by nie było - gdyby siedział w aucie, albo zapytał się czy może na chwile wyjść. Ale nie - on jest panem dzielnicy:). No to pokazali mu. Ale już pal sześć! Jak już tak kozaczył to trzeba było do końca albo z godnością przyjąć porażkę i siedzieć cicho. A tutaj - "błaaaagam".
A wiecie co mnie nurtuje w tym filmie ? A to, że ta Pani Policjantka jak ten "typek" podskoczył do Policjanta to stanęła nawet nie zaczęła obezwładniać... baby w policji a zwlaszcza w prewencji.... PORAŻKA!!!!
Sami widzicie, że koleś jest burakiem, a policjant miał niebywała okazję dać mu popalić i go ośmieszyć, czy to źle? Sami znacie ten typ buraków, a uwierzcie, że ten policjant zna jeszcze bardziej. Burak wyjdzie i dalej będzie buraczył, a dzięki takiej akcji istnieje szansa, że może się czegoś nauczy. Policjant pokazał, że kozak zawsze może trafić na drugiego kozaka, jednocześnie pokazując mu jaką jest tak naprawdę ci.pa.. ja bym mu jeszcze chusteczki podał. To, że w filmie kawałek nie widać, to tylko dlatego, żeby obrońcy praw zwierząt nie mieli się do czego przyczepić, bo zawsze się jacyś znajdą. pozdro!:)
Sami widzicie, że koleś jest burakiem, a policjant miał niebywała okazję dać mu popalić i go ośmieszyć, czy to źle? Sami znacie ten typ buraków, a uwierzcie, że ten policjant zna jeszcze bardziej. Burak wyjdzie i dalej będzie buraczył, a dzięki takiej akcji istnieje szansa, że może się czegoś nauczy. Policjant pokazał, że kozak zawsze może trafić na drugiego kozaka, jednocześnie pokazując mu jaką jest tak naprawdę słaby.. ja bym mu jeszcze chusteczki podał. To, że w filmie kawałek nie widać, to tylko dlatego, żeby obrońcy praw zwierząt nie mieli się do czego przyczepić, bo zawsze się jacyś znajdą. pozdro:)
Co wy pitolicie ludzie, policjant godło co za bzdury. Koleś się sapał więc dostał to na co zasłużył proste. Jak najbardziej słusznie. Poza tym akurat w jego przypadku jeszcze bardziej. Zabić człowieka za darmo bo mu sie sprzeciwił i nie iść do więzienia - może mu nagrodę dać za ten wyczyn jeszcze? Powinni to ścierwo przekopać na izbie konkretnie.
I co tak płaczecie, że policjant jest beee ? Niech się grubasek cieszy, że to nie USiA - tam za takie coś miałby kulę w kolanie i leżałby we własnej krwi, gaz nie byłby potrzebny
6 maja 2013 roku unia Europejska przyjęła ustawę ze wszystkie nasiona które posiadasz musisz zarejestrować w EU. Już widzę w przyszłości ... - aa co tu mamy ... ooooo widzę nasiona marchewki .. na maskę!
-ale za co ?
- na ziemie Już!
Był atak była obrona. Gdyby ktoś zaczął Ci podskakiwać,mówiąc kim to on nie jest, dałbyś tak siebie traktować?
Jakby policjant był takim ch*jem, to zgłosiłby również napaść. I kozak nie skończyłby tylko na izbie.
~Ktoś_inny nie zgadzam sie bo facet nie zaczal sie w ogole skarzyc na to "nogi szerzej" zaczal kozaczyc i rzucac teksty "nie pukaj mnie" a kopac po nogach policjant zaczal juz po psiknieciu gazem jak facet sie odwrocil i byl agresywny. Jesli chodzi o przejscie na "Ty" to gruby pierwszy to zrobil w dodatku slowami "ty nie wiesz kto ja jestem" i "zebys nie mial problemow" same te slowa byly okazem agresji nei musial zaczac bojki czy cos zeby policjant zareagowal. Tyle ;p i nie wydaje mi sie ze za ostro policjant postepowal bo byl opanowany i spokojny. Stanowczy ale opanowany. Nie moze sobie dac wejsc na glowe ;)
Oczywistym jest, że w każdej grupie społecznej są różni ludzie - czy to pośród policji, czy to wśród np. kibiców, czy też polityków itp. itd. WSZĘDZIE ludzi można podzielić na dwie kategorie: są ludzie i są ch...e. Ale dziwi mnie to że tak każdy lubi najeżdżać na policję... jak już ktoś tu napisał - niektórzy robią to aby poczuć się chyba zaj**istymi albo dlatego że jest to na swój sposób modne... albo po prostu raz i drugi podpadli policji i od tej pory ich nienawidzą. Ja kilka razy bylem spisywany przez policję - a raz to nawet jeden z nich sobie na luzie rozmawiał ze mną, o tym co porabiam, gdzie się uczę itp, prawie jak byśmy byli kumplami:) Nie każdy policjant jest... taki za jakich zwykle się ich uważa.
Moim zdaniem dostał nauczkę po zastosowaniu gazu i skuciu kajdankami przez policjanta ale przewiezienie go na dołek jest dla mnie czymś idiotycznym bo tak naprawdę nikomu nie zagrażał i był czysty a ze był pod wpływem hmm kto czasem delikatnie nie by?.
Nie zastosował się do nakazu i już wtedy mógłby, a nawet powinien leżeć na ziemi, ale uznali, że wyszumi się grubasek do kamery i da sobie spokój. Poprosił normalnie do przeszukania i nie mógł zrozumieć, że trzeba bliżej podejść samochodu (stąd ten nienaturalnie rozstawione nogi), dlatego policjant go "pukał". Nie rozumiem tylko, dlaczego zamiast od razu go obezwładnić użył gazu, ale nie znam procedur co do użycia gazu, ale jak nagle wytrzeźwiał po 0,5 litra wódki w radiowozie.
w stanach juz by do niego strzelali po wyjściu z samochodu! najpierw 2 kule w nogi potem debata! w Rosji wogóle by nie rozmawiali tylko wpierw nieziemski wpier**l następnie areszt 3mc do sprawy! chodź wątpie czy lepiej by nie było trafic do szpitala!? ... wiec nie narzekajcie !!!
Myślicie , że co ? Że ten policjant użył tego gazu dla zabawy albo , że nie dał by rady temu grubasowi ? Użył go dla tego , że ten koleś mógł ,mieć broń i wolał nie ryzykować życia swojego i innych ludzi a poza tym to jak by chciało to by go jednym pie*dolnięciem rozwalił. Dzięki takim ludzią jak Oni ( policjanci) możemy spać spokojnie. Mam nadzieję , że wielu prawdziwych ( oczywiście niestety są wyjątki jak wszędzie) gliniarzy przeczyta te komentarze i będą wiedzieli , że ludzi ich popierają w działaniach.
Dobry demot. Nauczy się gówniarzerka jak "cfaniakować". Na co dzień "ch*j ci do tego" od święta przepraszam panie władzo. Nie muszę dodawać, że demokratyczna władza ludowa "lubi to".
Tak, burak burakiem, ale czy jakby kolega odwozil mnie pijanego do domu to czy Policja ma prawo mnie zabierac z auta i wiezc na wytrzezwialke?
Gdyby nie interwencja Policji najprawdopodobniej gruby pan, skad inad gburowaty, odwieziony by zostal do domu albo na kolejna impreze, gdzie by sie porzygal a na koniec pojechal by do domu.
Uwazam ze to zdarzenie to atak w nasza prywatnosc. Wiadomo ze jak jest sie pijanym to sie gada rozne glupie rzeczy i robi - dlatego kolega odwozil tego pijanego i go pilnowal.
Zgadzam się z komentarzami popierającymi postawę policjanta. Zrobił to co powinien czyli spacyfikował domorosłego "gangstera". Szacunek do stróżów prawa musi być. Pomyślcie czy w Ameryce by to przeszło ? Oczywiście ,że nie. Dostałby paralizatorem i zostałby zabrany na posterunek pod zarzutem naruszenia nietykalności cielesnej Policjanta.
Swoją drogą co właściwie było przyczyną zatrzymania tego pojazdu? Przecież to nie on prowadził tylko kolega. Czemu nie mógł go odwieźć po prostu do domu?
Najgorsze jest to, że niewinnego człowieka mogą tak potraktować. Policjant na tym filmie pokazał, że nie potrafi przekazać poleceń i ich egzekwować. Kopnie w nogi stojącego tyłem do niego człowieka. Zastosuje gaz, a własnego autorytetu nie ma i pewnie szacunku do samego siebie też nie. Niech taki policjant przyjdzie na osiedle baz gazu i odznaki. Nawet nie zwróci uwagi komuś kto żuci niedopałka na ulice.Wtedy nic nie znaczy. Bo sobą nic nie reprezentuje. Jest po prostu zerem z gazem i odznaką.
O tak delikatnie się z nim rozprawili !!!!! W Stanach za stawianie oporu dostał by jeszcze parę pał o ile nie odstrzelili by mu łba !!!! A zresztą mała strata by była
Cały problem zaczął się jak ten "policjant" psiknął burakowi gazem w twarz. Facet z auta jest zapewne kasiasty, co on nie może, nie potrafi. Gliniarz chciał sie pokazać w TV i ... sprawą powinien się ktoś zająć. Nie może byc tak, że policjancik psika obywatelowi w twarz gazem tylko dlatego, że ten nie słucha jego poleceń.
A poza tym, nabijanie się z faceta, jakim by nie był burakiem, który dostał gazem po oczach i jest zakuty w kajdanki, czyli nie może przetrzeć, obmyć oczu jest płytkie.
Komu ten pajac chciał "zaimponić"??? Policjantom??? Oni taką wioskową gangsterkę wciągają nosem i nawet zapijać nie muszą. Pewny jestem, że od początku wiedzieli że gość będzie kozaczył do chwili gdy dostanie kopa a potem to już tylko będzie wołał mamę i łykał smarki.... Żałosne.... "Krul dzielni", pewnie wtedy gdy z czterema ziomkami - karkami trzeba skopać jakiegoś studencinę.
Moim zdaniem policiant zrobił wszystko ok łącznie z gazem i kopniakiem w kostke.Gaz żeby uspokoić zapędy cwniaczka a kop żeby pokazać mu kto na tej kontroli panuje nad sytułacją i zeby kozaczyna wiedziała że może być gorzej.Taki kopniak działa na psychike buraka bardziej niż na ciało.
1234567890.
Pierdu pierdu a prawda jest taka że to metoda zomowca nie ważne czego uczą sie policjanci na szkoleniu z samoobrony to kopanie tam czy gdzie indziej podlega dyscyplinarce czy to w stopę , w kostkę czy głowę to nadal kopniak nie ma tłumaczenia ze za słabo rozstawia nogi. bywa tak że ktoś jest po operacji nie nie może wykonać pewnych czynności a to już jest traktowane jako nadużycie uprawnień. Byłem Dzień po operacji na przepuklinę ale pies uparł się że mam stać tak jak mu się podoba. A wiadomo że nie mogłem nawet samodzielnie wysiąść z auta. Dostał dyscyplinarkę a ja odszkodowanie. teraz wiem że policja nie ma prawa nadużywać przemocy, wyjątkiem jest samoobrona w przypadku agresywnego zachowania napastnika ale i to nie może być przemoc ale obrona.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 maja 2013 o 8:14
Policjant w tym przypadku nie przekroczył swoich uprawnień, pijany maczo ewidentnie nie stosował się do poleceń i ''stanowił zagrożenie'', mogło się to dla niego skończyć jeszcze mniej przyjemnie. Naganne jest jedynie to, że policjant z premedytacją, postanowił ośmieszyć i upokorzyć wieśniaka w tv. Nie musiał nawet go specjalnie w tym celu prowokować, lecz jakoś nie jest mi go żal.
Ale gaz użył policjat by pokazać swoją wyższość, i by się odegrać...mało profesjonalne zachowanie. Bez gazu by się obeszło
Zacytuje kolegę z wykopu - na którym widziałem filmik wczoraj:
" ubeerte 1 dzień 17 godz. temu +368
Jakkolwolwiek buractwa zatrzymanego nic nie usprawiedliwia, to zwróćcie na cos uwagę.
Jest 0:14, gdy facet wychodzi z samochodu (nie stosując się do wydanych wczęśniej poleceń policjantów), ale do 0:39 nie jest agresywny.
W momencie 0:39 policjant każe mu stanąć szeroko i.. mamy 2 sekundy rzutu na PKiN (mimo, że akcja trwa). Zwróćcie uwagę na to jak policjant rozszerza mu te nogi: juz na tym co widać facet ma te nogi nienaturalnie szeroko, a nie pokazano jeszcze tych 2 sekund, po których facet jakby wstaje po tym, jak nie utrzymał równowagi.
To oczywiście przypuszczenia, ale wydaje się, że policjant trochę przesadził i od kopania po nogach facet osunął się (a w montażu wycięto to jako niewygodny fragment). Potem doszły te popchnięcia, które sprowokowały pijanego do ataku (a tak naprawdę jednorazowego odepchnięcia). Potem gośc zaczyna coś tłumaczyć policjantowi (pewnie niezbyt uprzejmie), gdy ten psika mu w twarz gazem (co chyba nawet skrytykowała jego koleżanka).
Podkreślam, że nie usprawiedliwiam zachowania zatrzymanego buraka, ale dla mnie (jako laika) zachowanie policjanta wydaje się przesadzone i chyba nieprofesjonalne. Ogólnie oglądając ten program mam wrażenie, że gość za bardzo kozaczy i daje się łatwo prowokować (nie mówiac o tonie rozmów, przechodzeniu na "Ty" do ludzi i dawaniu imo zbyt wysokich mandatów).
Chętnie przeczytam Wasze opinie na ten temat.
PS Nie zmienia to faktu, że zatrzymany (pewnie lokalny kozak) musi mieć teraz zajebisty wizerunek w miejscu zamieszkania :D "
Dokładnie Ktoś_inny, może zatrzymany i zachował się jak "burak", ale został sprowokowany przez frajera w kapturze. Prawdziwe jest powiedzenie "policjant=zawód, pies=charakter". Problemem polskiej policji jest to, że na wysokich stołkach przeważają ci drudzy, przez co jest "ciche przyzwolenie" na tego typu zachowanie, mimo iż taki delikwent powinien być dyscyplinarnie wywalony ze służby w trybie natychmiastowym.
Ja rozumiem tego policjanta. Nie bronie ale rozumiem bo jak by do mnie ktoś tak się rzucał i rżną cwaniaka to też bym tak zrobił. Powiem wam krótką historię, która mi się przytrafiła w Warszawie. Mianowicie na pewnej ulicy moi znajomi się coś tam awanturowali i jednemu pijanemu przeszkadzał przystanek. Nagle chu* wie skąd wpadły 2 radiowozy. Ja stałem spokojnie i nic nie robiłem bo ogólnie nie kręci mnie rozpier*alanie miasta etc ale to do mnie od razu wpadł policjant (którego nawet nie zdążyłem zauważyć bo wpadł od tyłu) i wypier*olił mnie od razu łbem na radiowóz jak bym był nie wiadomo jakim bandytą, zaczął mnie szarpać a następny kolega nie wiem jakim cudem haha ale nagrał całą sytuacje i i krzyknął "Już macie przeje*ane bo on nic nie robił bla bla bla" no więc ja też od razu odepchnąłem policjanta i powiedziałem, że mu wpier*ole i takie tam. Mojemu koledze zaje*ał paralizatorem to wypuścił telefon haha :D i mu na komendzie wykasowali filmik, któy nagrywał.Ja jeszcze na komendzie mówiłem, że nie ma problmu i moge się napier*alać skoro tak się zachowuję bla bla bla no ale chu* w to, pojechaliśmy wwszyscy kilkoma radiowozami na Kolską i tam jeszcze typ buta dostał na ry* ode mnie (po czym już skuty w kajdanki, gdy wstałem z podłogi, kulturalnie policjantom wytłumaczyłem za co to zrobiłem i w 100% mnie zrozumieli) też musiałem zapłacić 250zł a właściwie to mi je skur*ysyny je*ane wyjęły z portfela. W każdym razie chcę wam powiedzieć, żę skoro już zgrywał takiego kozaka to niech go zgrywa do końca ale prawda jest taka, że to jest gówno a nie kozak bo jak się coś robi i jest sie konkretnym gościem to się później nie płacze jak piz*a przed policją i nie prosi o przebaczenie tylko jak dorosły facet ponosi sie konsekwencje. A tak w ogóle to jak mnie policja zatrzymuje czy wezwania jakieś dostaje to nie robie z siebie jakiegoś "ura bura" tylko jak normalny kulturalny i dorosły gość idę i kulturalnie rozmawiam (no chyba, że ktoś mnie obraża, wyzywa czy coś innego robi) bo moim zdaniem ten koleżka z filmu (tak jak i ja w WWa) nie pojechałby na wytrzeźwiałke gdyby tak nie kozaczył. Policjant specjalnie chciał go uje*ać bo strugał "gangstiera" z siebie:D
Wy i ta wasza porąbana poprawność. Wychodzi grubas i zaczyna kozaczyć jaki to on na dzielni nie jest i wszystko mu wolno, a potem biedny grubasek, bo nóżki za mocno rozsunęli? Chyba nie widzieliście jak takie śmieci w stanach traktują. Dostanie pałą po nogach, morda na glebę i do aresztu. A tu jeszcze się przyczepią, że policjant imo bardzo spokojny go w nóżkę kopnął.
ktos inny nie chcialem nic pisac ale muszę.... u mnie nawet na samoobronie podczas ćwiczenia kajdankowania była opcja przygwożdżenia delikwenta do ściany i jak ktos jest bardziej oporny w rozszerzaniu nóg to w takowy sposób można sobie poradziać... identyczny jak na tym filmie więc tutaj się nic nie dzieje bo to są kopniaki w dolna część stopy a nie gdzieś w niebezpieczne miejsce typu kolano itp.
Aaaa jeszcze dodam, że gość na filmie to Hubercik W. syn przedsiębiorcy z Sochaczewa. Ten gość rok temu lub dwa rozjechał bmw x5 51-letniego strażaka pod dyskoteką. Ten 51-letni Pan czasem po prostu pomagał ochroniarzom na dyskotekach a tak to był strażakiem, niestety zmarł a gówniarz jak widać popier*ala po wolności i dalej odwala. Mam nadzieje, że wszyscy jego "ziomki" zobaczą to nagranie i zobaczą co to piz da jest "prawilniaczek" kur*a od siedmiu boleści hahahaha
heh no i kolejny filmik ze policja jest nie potrzebna to są buraki którzy żerują na nas i ustawiaja sie z urzędasami. 2 takich leszczyków przeciwko grubemu no szkoda ze policja zawsze kozaczy (lokalne kozaczki dzielnicowe) i zawsze w kilku na 1 albo przy uzyciu gazu. Myśle że trzeba z tym skończyć
@zalogowany22 "i zawsze w kilku na 1 albo przy uzyciu gazu. " - co w tym złego? Policyjne obezwładnianie to nie osiedlowa ustawka. Ma być skuteczne, a nie honorowe.
Bardzo dobrze, nauczy się grubasek kultury, demot na główną...:)
J*ba*e psy. porządnego obywatela gazem traktować, dobre lamusy.
@up jesteś zerem. Powiedz do jakiegoś policjanta "pies" kozaku. Nie zrobisz tego wiesz czemu? Kozak w niecie ci*a w świecie. To ty.
Typowy PGR'owski cwaniaczek ze wsi, który myśli że mu wszystko wolno.
No tak przecież ludzie ze wsi są gorsi.
Nauczy sie przynajmniej, że Policja jest nietykalna, Pan Osiedla jeden :P
TVN Turbo i ich akcje, już ja widzę jak to wszystko ma sie do rzeczywistosci
Jak widać gaz pieprzowy posiada niesamowite właściwości, nie tylko potrafi zwalić z nóg ale i odkryć prawdziwą osobowość :)
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2013 o 9:26
Minus, bo to ustawione.
Idiota, nie kozak ...
To nie pierwszy tego rodzaju filmik jaki widziałem. Schemat zawsze jest ten sam, najpierw wielki cwaniak, później wielka dupa wołowa. Większość wszystkich cwaniaków jest nimi tylko dlatego, że mają stado znajomych swojego pokroju.
Masz rację. Wyszło z grubasa, kozaka. Panie władzo, zaraz się popłaczę jak 3 latek. Na chamstwo i prostactwo nie ma rady. Trzeba ostro i na glebę. Miałem w nocy taką kontrolę. Kumple nawaleni, ja kierowca. Grzecznie sprawdzili papiery, czy nie jestem pijany. Kazali otworzyć bagażnik. Powiedzieli szerokiej drogi, zapalili z kumplami papieroska i powiedzieli szerokości. Gdy bym skakał jak on, od razu miał bym glebe. Szacunek do cżłowieka to podstawa. Taką mają pracę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2013 o 13:11
Seybr gdybyś trafił na frajera jak ten w kapturze to byś tak miło tego spotkania nie wspominał. Ich pracą jest pilnowanie porządku, a nie gnojenie i prowokowanie takich "kozaków" jak ten na filmie.
Ta a jakby Cię ładnie poprosił o oddanie komórki to od razu byś mu ją dał jeszcze pocałował w rękę... W sumie to policjant przekroczył troszkę swoje uprawnienia ale co tam policjant ma prawo wszystko. PS. Tekst ta dzielnia jest moja rozłożył mnie na łopatki ;d
Jestem ciekawy, jak wyglądał początek akcji, tz czy panie policjantki się przedstawiły z imienia i nazwiska oraz czy podały powód kontroli? Do kontroli osobistej musi być podejrzenie popełnienia przestępstwa, aż dziwne że gruby im tego nie wygarnął.
ale to była kontrola drogowa, a taką robi się bez nakazu. Osobista nastąpiła przez zachowanie pasażera i w tym momencie został sklasyfikowany jako podejrzany. I od tego momentu miał przewalone
Ojoj, minusiki od tych co by zrobili im jeszcze loda jakby psy im kazały. Droga do państwa policyjnego będzie szybsza niż myślałem, jak ludzie cieszą się że psiarnia nie przestrzega prawa.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2013 o 12:46
Lepiej zeby paru policjatnow przeginalo w stosunku do kozaczacych chamow, nizby taki jeden z drugim Ci mieli wsadzic kose pod zebra bo im sie nudzi.
los123ami zapewne jesteś człowiekiem głoszącym hasła "JP 100%" i inne bzdury. Policja jest potrzebna i uważam, że powinno być więcej policjantów chodzących po mieście a mniej jeżdżących samochodami i tych z drogówki. Niestety państwo jest nastawione na kasę i przez to jest jak jest.
max12383 durniu naucz się czytać. Czy los123ami napisał gdziekolwiek, że policja jest niepotrzebna? Pisał tylko i wyłącznie o wysoce niewłaściwym zachowaniu frajera w kapturze i "społecznym" poparciu takiego zachowania pośród komentarzy.
Na początku widać, jak przeszukują pierwszego, a on nie zaatakował psa, poza tym kryminalni nie robią kontroli drogowych, panowie "inteligenci".
MichuL sam jesteś durniem, policjanci zachowali się odpowiednio do tej sytuacji, a jak ktoś broni chuliganów to z tego wynika, że policja nie jest do niczego potrzebna według takiego człowieka. Gdyby tak potraktował normalnego, spokojnego człowieka to byłoby nie w porządku, jednak tu odpłacono mu pięknym za nadobne.
Co to ma być za kopanie po kostkach od 1:06? To jest człowiek czy pies?! Psa nie wolno tak kopnąć bo za kratki można trafić skubana policja jak zwykle nadużywa swoich możliwości, powinien chłop na obdukcje iść a policjant z hukiem wylecieć z pracy ale nie bo przecież w tym kraju są nietykalni!
O wielki obrońco pokrzywdzonych... a nie po prostu bronisz chuligana.
Do tego gaz jak już mniej się stawiał i to kopanie jak stoi oparty tyłem o auto. Jak gruby ma tyle kasy na adwokata, na ile by wskazywało auto, to suka policyjna wyleci z pracy, i dobrze :) I czemu zasłaniają im mordy? Pies na służbie może być nagrywany do woli.
oczywiście, policjant madrala przed kamera i z kolegami, tak by uciekał gdzie pieprz rośnie
Gdyby nie oni, to byś się bał z domu wyjść
I co, gdzie teraz Ci wielbiciele "prawdziwych ludzi" pozdrawiajacy kumatych? Tak sie wlasnie powinno traktowac takie jednostki!
Piękna akcja, tępić takich cwaniaczków którzy myślą że są pępkami świata i że im wszystko wolno. Może to da innym takim "królom dzielni" do myślenia. Nie są bezkarni, na każdego cwaniaka znajdzie ktoś mocniejszy i cwańszy.
Dokładnie. Tak samo zawsze mnie śmieszy gdy podczas "marszów bydła" na różne okazje policja używa np działek wodnych i od razu wielki skandal. Takei bydło powinno się od razu rozpędzać a nie dewastować miasto dawać.
Burak burakiem, ale to nie zmienia faktu, że gazem NIE WOLNO psikać w twarz. Wg przepisów gazu używa się nie wyżej niż na wysokości pasa, bo to nie chodzi o to, żeby kogoś oślepić czy udusić tym gazem, tylko obezwładnić delikwenta mają opary. Nie raz i nie dwa ludzie lądowali w szpitalu poczęstowani gazem po twarzy.
Takiemu na pewno taka wizyta nie pomoze, a bycmoze komus pomoze to, ze taki kozak zostal przytemperowany.
damager, gdzie Ty masz napisane takie przepisy :D?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2013 o 13:04
Jak na chama kultura nie działa to chamstwo podziała.
Dla mnie działanie policjanta jest na plus.
Gdzie to wyczytałeś przepis o tej wysokości na poziomie pasa. To jest pył pieprzowy, a nie CyklonB i co najwyżej przeczyścił burakowi zatoki.
los123ami już lepiej nie wypowiadaj swoich mądrości ludowych i wracaj do gimbazy, swoimi komentami tylko usprawiedliwiasz taki element takim jest ten chłystek... Poza tym Ty chyba nadużycia władzy nie widziałeś...
Gdyby nie było nagrywane to by od razu kasę wzięli :)
Tak powinno byc kwestinowane prawo wobec takich bydlakow, chamsto przeciw chamstwu !
A tak swoją drogą Policja ma po to specjalne uprawnienia żeby sobie z takimi królami osiedla radzić, ja tu nie widze nadużycia. Użycie gazu było jak najbardziej usprawiedliwione, był atak i była obrona. Poza tym wkurzają mnie dyskusja studencików i gimbusów którzy ,,znają swoje prawa" i dlatego mogą napluć policjantowi w twarz i go zwyzywac, z Policją sie nie dyskutuje, a jak jest nadużycie to sobie nagrajcie Policjanta i złóżcie skarge, w dzisiejszych czasach na pewno bedzie miał za to po dupie...
Według Ciebie obrona przed napastnikiem, jakim jest osoba w kapturze, jest "atakiem"? Bo to on pierwszy dokonał ataku, to co zrobił nijak nie ma się do zasad kontroli osobistej. Co do Twojego ostatniego zdania - to polecam tak zrobić, miłego ciągania się po sądach, żeby po roku nerwów usłyszeć, że pseudpolicjant zostaje uniewinniony na podstawie niezbyt zgodnych z prawdą zeznań kolegów po fachu oraz iluś tam lat "nienagannej służby". Nie znasz realiów to nie pieprz głupot.
Nie pier,... MichuL bo jestem w tym środowisku i wiem ile za każdą skarge trzeba się tłumaczyć u komisarzy, i jak byś znał troche prawo to byś wiedział, że ta kontrola była właściwa, drugą zapewne miał na wytrzeźwiałce, i tam są nawet zobowiązani żeby mu w dupe zajrzeć czy nic tam nie chowa... gówno sie znasz i dużo gadasz, więc zostaw te demoty i poczytaj sobie np jakąś książke, ewentualnie podręcznik do szkolenia przyszłych policjantów... Pozdrawiam
To nie jest napastnik tylko policjant :) mylisz pojęcia MichuL ;)
Najśmieszniejsze jest to, że lektor mówi, że on zaatakował policjanta, podczas gdy on dostatnie powiedział, żeby nie nadużywał swoich uprawnień. Pomijając już kopanie nóg, tylko po to żeby je bardziej rozkraczył. Zarówno gliniarz jak i zatrzymany to debile.
patrząc na komentarze to każde dopominanie się swoich praw to kozactwo?? jak każą ci się w miejscu publicznym rozebrać do naga to zrobisz to grzecznie bez słówka. kozak na osiedlu ciota przy psach??
Wyobraźmy sobie odwrotną sytuacje , parka takich próbuje zatrzymać kolesia idzie do niego z wyciągniętą bronią , a on wyjmuje kałacha jednego z nich zbija a drugiego rani, to co by było ten rany w sytuacji gdy bandzior stoi nad nim z kałachem pewnie by mówił" no zabij mnie ty ..." i próbował chwycić za broń czy raczej coś w stylu błagania o litość" błagam nie zabijaj mnie mam 5-tkę dzieci i żonę ... ja tylko wykonywałem swoją pracę.... MOGĘ CI SIĘ PRZYDAĆ..
Lub sytuacja że potraktowaliby tak jakiegoś niewinnego ale bardzo wpływowego kolesia... to pewnie teź by było coś w stylu "błagam niech nam pan wybaczenie chcemy wylądować na bezrobociu a potem robić na kasie za minimalną)
zadzam sie z opiniam Ktos_inny. To ze koles byl burakiem nie daje prawa policji do kopania go i traktowania w ten sposob.
Dlatego wlasnie nienawidze policji, skopali goscia i wlepili 500 zl za zle zaparkowanie auta a tam gdzie sa potrzebni ich nie ma.
Jesli dobrze kojaze to oni sa tutaj dla nas (bo to my placimy na nich podatki) a nie my dla nich.
Jak po kilku prośbach nie mógł rozszerzyć nóg i zaczął atakować przy zwykłej kontroli to co miał policjant zrobić ? Jeszcze bardziej mu w dupe wejść, żeby raczył te nogi jednak rozchylić ? Napastnik ma się bać policjanta, bo nie wiem jak inaczej miałby gwarantować bezpieczeństwo i egzekwować prawo... Ale ty tego nie zrozumiesz, bo ty byś go i bandę kibiców grzecznie prosił o -jeśli to nie problem- nastawienie rąk na kajdanki. Ciesz się, że są, bo byś się bał z domu wyjść.
Tak bo policjant sobie wymyślił, że ma koniecznie rozszerzyć nogi na dwa metry? Mógł spokojnie go przeszukać bez takiego tarzania po ziemi. Nie popieram buraka z samochodu, ale policjant też zachował się jak za poprzedniego ustroju. Policjant nie powinien prowokować.
gdyby tvn nie wycinał fragmentów filmiku, tylko puścił cały tak jak to było na prawdę to chętnie bym to obejrzał. i gruby i policja to wieśniaki.
Gościu nie dość, że miał przygodę i odwiedziny w izbie wytrzeźwień, to pewnie jeszcze życie towarzyskie zniszczone, jak sobie jego znajomi skojarzą kto to mógł być to już amen, praktycznie degradacja społeczna.
Ta kozaki z tych tajniaków kopać, gazem po oczach i skuć prawdziwe maczo ..........
Cywilizowany świat to nie miejsce dla chamstwa, przemocy i strachu. Ludzie słabsi powinni mieć zagwarantowane pełne bezpieczeństwo na ulicy. Jeśli ten po*eb tak kozaczy przy policji, to tylko go sobie wyobrazić z bandą ziomów o godzinie 23 idących po ulicy. Dla mnie to krótka piłka - pałą przez łeb i do lodówy. Zrozumie wtedy, jak dalekie miejsce zajmuje w szeregu. Zaraz sypnie się na mnie fala krytyki (w połowie od spienionych gimbusów, którzy wychowani według zasady JP na 100% chwilowo oderwali się od Call of Duty), że wyznaję zasady rodem z prl, itd. Uprzedzając to powiem tyle - Wychowałem się na osiedlu pełnym przemocy, gdzie codziennie przed oknami można było obserwować jakąś akcję. Wielu podobnych buraków było kiedyś moimi znajomymi. Wiem jak funkcjonują takie typy. Jest różnica między grupką dresów stojących pod klatką i pijących piwo po ciężkim dniu pracy, a takim burakiem pokazanym na filmiku. Kradną, zastraszają, niszczą psychicznie... nawet ludzi blisko których mieszkają. Prawo jest tu bezradne w większości przypadków. Wniosek mój jest krótki: nie może być miejsca na tolerancję takiego zachowania. Nauczmy się wreszcie, że tylko dobrocią i współpracą możemy zbudować coś więcej. Buraków nie umiejących tego zrozumieć i zaakceptować lub stawiających siebie ponad innymi od razu do karceru powinniśmy wrzucać.
W USA np w takim Teksasie za odepchnięcie policjanta miałby już wpakowane w ciało pół magazynka. Brawo Policja, jak się mówi siedź na dupie w aucie to się siedzi.
Obejrzyj sobie film "End of watch"
i 'wpakuj' sobie edukacje do głowy zanim napiszesz takie głupoty publicznie.
w Stanach za wyjscie z samochodu przy jakiejkolwiek kontroli odrazu celuja do Ciebie z gnata kaza zalozyc rece na kark i polozyc sie na glebie. Poza tym odrazu wzywany jest kolejny radiowoz (przynajmniej w Kalifornii - koleszka nie mial aktualnych naklejek na tablicy rejestracyjnej) no ale tam sa inne realia... Powszechny dostep do broni itd ... nie ma co sie dziwic ze takie procedury...
Znalazłem komentarz pod filmikiem na YT. Cytuje "obczajcie sobie na FB Huberta Winnickiego ;)"
I tak jeszcze dodam że nogi podczas rewizji mają być na tyle szeroko, by uniemożliwiło to przeszukiwanemu szybkie odwrócenie się i ewentualny atak, a jak nie rozumie komendy słownej to nawet w podrecznikach dla policji jest aby takiego kopnąć po kostkach. Polecam lekture...
Potwierdzam, źródło: Podręcznik Milicja Obywatelska, Polskie Wydawnictwo Ludowe 1962 rok
Policjanci źli, bo zatrzymali biednego faceta co miał problemy ze słuchem.
A tak z ciekawości to jaki zawód obstawiacie tego wieśniaka? Nauczyciel, informatyk, a może sprzedawca w warzywniaku? Może i sprzedaje (ale nie warzywa) albo uczy (że mu się nie wchodzi w drogę) albo i informuje (a nie prosi)
jest bezrobotny tatus ma firme z kostką w sochaczewie
Szczerze... ziomuś może cwaniakować, podskakiwać i się stawiać - ok, ale policjanci mimo wszystko powinni zachować klasę, w końcu coś sobą POWINNI reprezentować, nie?
Co to za przechodzenie na "Ty", jak to już ktoś zauważył?
Czy te kopniaki ( konkretne kopniaki ) były potrzebne? Gaz?
Oglądając filmik mam wrażenie, że zachowanie tych butnych policjantów pogarsza się z każdą sekudną. Koleś łagodnieje, policjanci na więcej sobie pozwalają. Szkoda gadać...
Policjanci POWINNI sobą reprezentować prawo. A prawa (w tym poleceń policjanta) należy przestrzegać. Nie przestrzegasz = musisz liczyć się z użyciem środków przymusu bezpośredniego. Jak ci się nie podoba że zbyt szeroko rozstawiają ci nogi to powinieneś zostać w aucie. Jak nie chcesz dostać gazem to nie trzeba było atakować policjanta.
A policjant też taki mocny, bez gazu by nic nie zrobił
Polska to jednak dziki kraj!
Co się stało z tą mafia czasów magdalenki ?? tam sie nie czaili tylko rypali to policjantów . Teren zaminowany jedyna porządna mafia w Polsce teraz to jakieś go...
I tak nie wiadomo czy za kilka dni tego policjanta ktoś nie znajdzie z jego ekipy, wtedy role się odwrócą.
Sezon bólu dupy gimbaziarni JP uważam za otwarty
Przecież go nie skatowali, nie okradli (jeszcze kazali mu przeliczyć kasę). A przez to, że kozaczył - policjat postąpił nieco złośliwie, ale nie przegiął. I dobrze - bo by chłopak całe życie myślał, że może powiedzieć co myśli, robić co chce, bo jest nietykalny. Na 99% nic by nie było - gdyby siedział w aucie, albo zapytał się czy może na chwile wyjść. Ale nie - on jest panem dzielnicy:). No to pokazali mu. Ale już pal sześć! Jak już tak kozaczył to trzeba było do końca albo z godnością przyjąć porażkę i siedzieć cicho. A tutaj - "błaaaagam".
A wiecie co mnie nurtuje w tym filmie ? A to, że ta Pani Policjantka jak ten "typek" podskoczył do Policjanta to stanęła nawet nie zaczęła obezwładniać... baby w policji a zwlaszcza w prewencji.... PORAŻKA!!!!
Wyobraź sobie, że kobiety w prewencji są potrzebne chociażby po to, żeby przeszukać zatrzymywane kobiety.
a potem mówią że warszawiacy cwaniaki jak to słoiki były i co to nie oni
Sami widzicie, że koleś jest burakiem, a policjant miał niebywała okazję dać mu popalić i go ośmieszyć, czy to źle? Sami znacie ten typ buraków, a uwierzcie, że ten policjant zna jeszcze bardziej. Burak wyjdzie i dalej będzie buraczył, a dzięki takiej akcji istnieje szansa, że może się czegoś nauczy. Policjant pokazał, że kozak zawsze może trafić na drugiego kozaka, jednocześnie pokazując mu jaką jest tak naprawdę ci.pa.. ja bym mu jeszcze chusteczki podał. To, że w filmie kawałek nie widać, to tylko dlatego, żeby obrońcy praw zwierząt nie mieli się do czego przyczepić, bo zawsze się jacyś znajdą. pozdro!:)
Sami widzicie, że koleś jest burakiem, a policjant miał niebywała okazję dać mu popalić i go ośmieszyć, czy to źle? Sami znacie ten typ buraków, a uwierzcie, że ten policjant zna jeszcze bardziej. Burak wyjdzie i dalej będzie buraczył, a dzięki takiej akcji istnieje szansa, że może się czegoś nauczy. Policjant pokazał, że kozak zawsze może trafić na drugiego kozaka, jednocześnie pokazując mu jaką jest tak naprawdę słaby.. ja bym mu jeszcze chusteczki podał. To, że w filmie kawałek nie widać, to tylko dlatego, żeby obrońcy praw zwierząt nie mieli się do czego przyczepić, bo zawsze się jacyś znajdą. pozdro:)
Na pochybel agresywnej policji i burakom w BeeMkach
Pętlak r ??
Co wy pitolicie ludzie, policjant godło co za bzdury. Koleś się sapał więc dostał to na co zasłużył proste. Jak najbardziej słusznie. Poza tym akurat w jego przypadku jeszcze bardziej. Zabić człowieka za darmo bo mu sie sprzeciwił i nie iść do więzienia - może mu nagrodę dać za ten wyczyn jeszcze? Powinni to ścierwo przekopać na izbie konkretnie.
Czemu on się tak bał tej izby wytrzeźwień?
Bo bedą mu sprawdzać czy hemoroidów nie ma na rewizji i zapłaci 250 zł za ten hotel :D Ale dobrze mu :P
I co tak płaczecie, że policjant jest beee ? Niech się grubasek cieszy, że to nie USiA - tam za takie coś miałby kulę w kolanie i leżałby we własnej krwi, gaz nie byłby potrzebny
6 maja 2013 roku unia Europejska przyjęła ustawę ze wszystkie nasiona które posiadasz musisz zarejestrować w EU. Już widzę w przyszłości ... - aa co tu mamy ... ooooo widzę nasiona marchewki .. na maskę!
-ale za co ?
- na ziemie Już!
To wina policjanta, który zaczął zachowywać się jakby był kimś wielkim. Jego rolą było wylegitymowanie go, a nie poniżanie.
Był atak była obrona. Gdyby ktoś zaczął Ci podskakiwać,mówiąc kim to on nie jest, dałbyś tak siebie traktować?
Jakby policjant był takim ch*jem, to zgłosiłby również napaść. I kozak nie skończyłby tylko na izbie.
bo to przecież nie jest jego dzielnica, więc powinien przeprosić i odejść po angielsku.
~Ktoś_inny nie zgadzam sie bo facet nie zaczal sie w ogole skarzyc na to "nogi szerzej" zaczal kozaczyc i rzucac teksty "nie pukaj mnie" a kopac po nogach policjant zaczal juz po psiknieciu gazem jak facet sie odwrocil i byl agresywny. Jesli chodzi o przejscie na "Ty" to gruby pierwszy to zrobil w dodatku slowami "ty nie wiesz kto ja jestem" i "zebys nie mial problemow" same te slowa byly okazem agresji nei musial zaczac bojki czy cos zeby policjant zareagowal. Tyle ;p i nie wydaje mi sie ze za ostro policjant postepowal bo byl opanowany i spokojny. Stanowczy ale opanowany. Nie moze sobie dac wejsc na glowe ;)
Oczywistym jest, że w każdej grupie społecznej są różni ludzie - czy to pośród policji, czy to wśród np. kibiców, czy też polityków itp. itd. WSZĘDZIE ludzi można podzielić na dwie kategorie: są ludzie i są ch...e. Ale dziwi mnie to że tak każdy lubi najeżdżać na policję... jak już ktoś tu napisał - niektórzy robią to aby poczuć się chyba zaj**istymi albo dlatego że jest to na swój sposób modne... albo po prostu raz i drugi podpadli policji i od tej pory ich nienawidzą. Ja kilka razy bylem spisywany przez policję - a raz to nawet jeden z nich sobie na luzie rozmawiał ze mną, o tym co porabiam, gdzie się uczę itp, prawie jak byśmy byli kumplami:) Nie każdy policjant jest... taki za jakich zwykle się ich uważa.
Moim zdaniem dostał nauczkę po zastosowaniu gazu i skuciu kajdankami przez policjanta ale przewiezienie go na dołek jest dla mnie czymś idiotycznym bo tak naprawdę nikomu nie zagrażał i był czysty a ze był pod wpływem hmm kto czasem delikatnie nie by?.
chwała cwaniactwo trzeba tępić
Wywiadowiec byl OK a najlepszym dowodem jest to ,że policzył kasę i nie pozwolił by mu ja zawinęli w drodze na wytrzeźwiałke
Nie zastosował się do nakazu i już wtedy mógłby, a nawet powinien leżeć na ziemi, ale uznali, że wyszumi się grubasek do kamery i da sobie spokój. Poprosił normalnie do przeszukania i nie mógł zrozumieć, że trzeba bliżej podejść samochodu (stąd ten nienaturalnie rozstawione nogi), dlatego policjant go "pukał". Nie rozumiem tylko, dlaczego zamiast od razu go obezwładnić użył gazu, ale nie znam procedur co do użycia gazu, ale jak nagle wytrzeźwiał po 0,5 litra wódki w radiowozie.
w stanach juz by do niego strzelali po wyjściu z samochodu! najpierw 2 kule w nogi potem debata! w Rosji wogóle by nie rozmawiali tylko wpierw nieziemski wpier**l następnie areszt 3mc do sprawy! chodź wątpie czy lepiej by nie było trafic do szpitala!? ... wiec nie narzekajcie !!!
Tłusty burak
Myślicie , że co ? Że ten policjant użył tego gazu dla zabawy albo , że nie dał by rady temu grubasowi ? Użył go dla tego , że ten koleś mógł ,mieć broń i wolał nie ryzykować życia swojego i innych ludzi a poza tym to jak by chciało to by go jednym pie*dolnięciem rozwalił. Dzięki takim ludzią jak Oni ( policjanci) możemy spać spokojnie. Mam nadzieję , że wielu prawdziwych ( oczywiście niestety są wyjątki jak wszędzie) gliniarzy przeczyta te komentarze i będą wiedzieli , że ludzi ich popierają w działaniach.
Dobry demot. Nauczy się gówniarzerka jak "cfaniakować". Na co dzień "ch*j ci do tego" od święta przepraszam panie władzo. Nie muszę dodawać, że demokratyczna władza ludowa "lubi to".
Tak, burak burakiem, ale czy jakby kolega odwozil mnie pijanego do domu to czy Policja ma prawo mnie zabierac z auta i wiezc na wytrzezwialke?
Gdyby nie interwencja Policji najprawdopodobniej gruby pan, skad inad gburowaty, odwieziony by zostal do domu albo na kolejna impreze, gdzie by sie porzygal a na koniec pojechal by do domu.
Uwazam ze to zdarzenie to atak w nasza prywatnosc. Wiadomo ze jak jest sie pijanym to sie gada rozne glupie rzeczy i robi - dlatego kolega odwozil tego pijanego i go pilnowal.
człowieku przecież sam wyszedł dobrowolnie z auta to mają do tego prawo :)
Usuniete z YT mozna to jeszcze gdzies zobaczyc?
lamus
SZMINKAPOASFALCIE.PL
Kobiece spojrzenie na motoryzacje.
Tak się zachowują frajerzy a nie wszyscy kozacy na świecie... Nie generalizuj!
Zgadzam się z komentarzami popierającymi postawę policjanta. Zrobił to co powinien czyli spacyfikował domorosłego "gangstera". Szacunek do stróżów prawa musi być. Pomyślcie czy w Ameryce by to przeszło ? Oczywiście ,że nie. Dostałby paralizatorem i zostałby zabrany na posterunek pod zarzutem naruszenia nietykalności cielesnej Policjanta.
cwaniaczek, a potem maślaczek
Swoją drogą co właściwie było przyczyną zatrzymania tego pojazdu? Przecież to nie on prowadził tylko kolega. Czemu nie mógł go odwieźć po prostu do domu?
Najgorsze jest to, że niewinnego człowieka mogą tak potraktować. Policjant na tym filmie pokazał, że nie potrafi przekazać poleceń i ich egzekwować. Kopnie w nogi stojącego tyłem do niego człowieka. Zastosuje gaz, a własnego autorytetu nie ma i pewnie szacunku do samego siebie też nie. Niech taki policjant przyjdzie na osiedle baz gazu i odznaki. Nawet nie zwróci uwagi komuś kto żuci niedopałka na ulice.Wtedy nic nie znaczy. Bo sobą nic nie reprezentuje. Jest po prostu zerem z gazem i odznaką.
O tak delikatnie się z nim rozprawili !!!!! W Stanach za stawianie oporu dostał by jeszcze parę pał o ile nie odstrzelili by mu łba !!!! A zresztą mała strata by była
Cały problem zaczął się jak ten "policjant" psiknął burakowi gazem w twarz. Facet z auta jest zapewne kasiasty, co on nie może, nie potrafi. Gliniarz chciał sie pokazać w TV i ... sprawą powinien się ktoś zająć. Nie może byc tak, że policjancik psika obywatelowi w twarz gazem tylko dlatego, że ten nie słucha jego poleceń.
A poza tym, nabijanie się z faceta, jakim by nie był burakiem, który dostał gazem po oczach i jest zakuty w kajdanki, czyli nie może przetrzeć, obmyć oczu jest płytkie.
HAHAHAH ciekawe co kumple na wiosce mówią. Powinni zebrać całą tą jego wieś do remizy i puścić im to nagranie :D. Tak kończą frajerzy !!!
policja i tak ma za mało przywilejów.
Zajebisty głos ma ten "detektyw"
Komu ten pajac chciał "zaimponić"??? Policjantom??? Oni taką wioskową gangsterkę wciągają nosem i nawet zapijać nie muszą. Pewny jestem, że od początku wiedzieli że gość będzie kozaczył do chwili gdy dostanie kopa a potem to już tylko będzie wołał mamę i łykał smarki.... Żałosne.... "Krul dzielni", pewnie wtedy gdy z czterema ziomkami - karkami trzeba skopać jakiegoś studencinę.
a taki cwaniak był trochę gazu pieprzowego i ciota jakich mało
Moim zdaniem policiant zrobił wszystko ok łącznie z gazem i kopniakiem w kostke.Gaz żeby uspokoić zapędy cwniaczka a kop żeby pokazać mu kto na tej kontroli panuje nad sytułacją i zeby kozaczyna wiedziała że może być gorzej.Taki kopniak działa na psychike buraka bardziej niż na ciało.
o film już nie dostępny a przed chwila go oglądałem
gdzie ten filmik mozna znalesc jeszcze ?
Wy tu gadu gadu, a TVN film zabrało...
1234567890.
Pierdu pierdu a prawda jest taka że to metoda zomowca nie ważne czego uczą sie policjanci na szkoleniu z samoobrony to kopanie tam czy gdzie indziej podlega dyscyplinarce czy to w stopę , w kostkę czy głowę to nadal kopniak nie ma tłumaczenia ze za słabo rozstawia nogi. bywa tak że ktoś jest po operacji nie nie może wykonać pewnych czynności a to już jest traktowane jako nadużycie uprawnień. Byłem Dzień po operacji na przepuklinę ale pies uparł się że mam stać tak jak mu się podoba. A wiadomo że nie mogłem nawet samodzielnie wysiąść z auta. Dostał dyscyplinarkę a ja odszkodowanie. teraz wiem że policja nie ma prawa nadużywać przemocy, wyjątkiem jest samoobrona w przypadku agresywnego zachowania napastnika ale i to nie może być przemoc ale obrona.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2013 o 8:14
Policjant w tym przypadku nie przekroczył swoich uprawnień, pijany maczo ewidentnie nie stosował się do poleceń i ''stanowił zagrożenie'', mogło się to dla niego skończyć jeszcze mniej przyjemnie. Naganne jest jedynie to, że policjant z premedytacją, postanowił ośmieszyć i upokorzyć wieśniaka w tv. Nie musiał nawet go specjalnie w tym celu prowokować, lecz jakoś nie jest mi go żal.
ma fart, że TVN był z kamerą, bo jakby dostał pałą w sadło to by mu tatuś nie odebrał, jak wyroku za zabójstwo człowieka