Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar 4mach
+18 / 22

chłopcze... masz jeszcze zatem czasu sporo aby zarobić parę groszy jak ci wymienieni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~misskiss19
0 / 0

huh patrzac na seks amszyne tego faceta i tej laski, polecam ksiazke nowickiej - 5 fala porządania. dziewczyny powinny poznać włąsna seksalnośc, odkryć samą siebie, zrozumiać świat swój wewnętrzny i zewnętrzny, postrzec seksualnsc... cieszyc sie z niej, abrac pewnosci siebie.. nie być tania laska, lecaca na srebra... mnie opisane historie obudzily, nauczyly prawdziwego seksu.. polecam, ksaozka super sprawa i calkiem niedroga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KOSA7776
0 / 0

Jakbym był taki kasiasty, to bym się z dziwkami nie pokazywał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bujak98
+12 / 18

ciekawe czy Hefner jeszcze może?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DexM
+16 / 24

po co by auto kupował jakby nie miał prawa jazdy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaju
+39 / 43

Mnie się jeszcze teściowa nie urodziła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2013 o 11:46

avatar ~polskibiedak
-2 / 6

urodziła ale zarabiasz w wieśniackich złociakach, a Polki wola jewro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
+12 / 32

Trochę mi żal tego typu panienek. Ciekawe jak będą mogły patrzeć w lustro za 20 lat gdy zreflektują.
Jakoś większy szacunek mam już do prostytutek - te przynajmniej nie udają kogoś innego niż są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaser
+22 / 24

Ale one nie udają, ci faceci doskonale wiedzą o tym pewnie. To tylko ich ambicja i chęć szpanowania prowadzi ich do związku z takimi kobietami. Doskonale do siebie pasują, wymieniają się dobrami. Te kobiety to właśnie takie luksusowe prostytutki, nieźle się ustawiły, wygodne mają życie, a po śmierci męża dużo forsy. Naprawdę nie ma co się łudzić, że to jest miłość, za duża różnica wieku. Jakieś 90% młodych kobiet miałoby duże problemy z seksem z takim gościem nawet za taką kasę. Po prostu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2013 o 18:38

avatar lessiwroc
-4 / 44

O co wam chodzi? To nie są żadne prostytutki tylko mądre kobiety. Mężczyźni są hipokrytami - sami oceniają kobiety na podstawie tyłka i piersi, a kiedy kobieta ocenia faceta na podstawie portfela, to źle. Z ładnym wyglądem trzeba się urodzić i nie ma się na to wpływu - do pieniędzy dochodzi się ciężką pracą i wyrzeczeniami. Pobudki tych kobiet w doborze mężczyzny są 10x bardziej moralnie usprawiedliwione niż segregowanie dziewczyn na podstawie figury i wyglądu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mam12lat
+8 / 22

lessiwroc Mężczyźni nie są hipokrytami. To zależy od człowieka, a nie OD PŁCI. Tylko DEBILE oceniają na podstawie tyłka i piersi. Z ładnym wyglądem nie trzeba się urodzić... można do tego dojść ciężką pracą. A z pieniędzmi można się urodzić - bogaci rodzice zostawiają ci spadek i tyle. Ale gdzie tam, tłumacz sobie, że mężczyźni mający kasę to zaradni, męscy, wartościowi. Pieniądze można np ukraść (polityka). Nie ma czegoś takiego jak moralne usprawiedliwienie doboru partnera. Jeżeli się leci na wygląd, jest się głupcem. Jeżeli się leci na kasę jest się głupcem. Tyle w temacie i nie próbujcie usprawiedliwiać niczego zasraną biologią czy ciężką pracą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaziu47
+9 / 17

Koleś(" mam12lat") ma po prostu rację. Ty lessiwroc twoja odpowiedź jest żałosna i brak ci innych argumentów poza wyzywaniem od małolata. Co z tego jeśli ma(bo może nie mieć tylko tyle podawać, że ma) 12 lat albo koło tego czy to czyni jego wypowiedź nieważną lub głupia, pozbawioną sensu? Otóż nie wiek nie ma tu nic do rzeczy jak koleś dobrze kombinuje to dobrze kombinuje i ma po prostu rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O obeymydreamz
+3 / 9

@mam12lat,
Twój nick mówi sam za siebie. To fajnie, że w takim wieku masz takie ideały, więc nie będę tu z tobą wojował, ale sam zobaczysz, minie drugie 12 i zrozumiesz. Wszyscy ludzie segregują sobie partnerów na podstawie wyglądu i portfela, tak już jest. Ci którzy naprawdę nie zwracają na to uwagi to niewielki odsetek. Kobieta, choćby facet był nie wiem jak ładny i mądry, to jeśli nie będzie mu starczać nawet na utrzymanie samego siebie a co mowa rodziny, to będzie miała go w dupie. Tak samo facet. Wszyscy zdają sobie sprawę, że praktycznie nie widuje się związków bardzo przystojnych facetów z brzydkimi kobietami, choćby nie wiem jak mądre one były... Faceta najpierw przyciąga wygląd, a później ocenia czy da się z tą kobietą żyć. Kobieta zwraca uwagę na więcej spraw, ale wygląd i pieniądze ciągle są w jej hierarchii bardzo wysoko. Taka już selekcja naturalna. Nawet wśród znajomych robimy selekcję na podstawie tak powierzchownych spraw jak wygląd czy pieniądze, często nie zdając sobie z tego sprawy. Ładni i bogaci mają po prostu w życiu łatwiej. Niestety...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lessiwroc
+1 / 13

Napisałem, że bardzo przepraszam za chamską odpowiedź, ale nie dałem rady. Po prostu nie dałem rady z tym komentem... "każdy kto cośtam jest debilem" "każdy co leci na kase jest debilem" no ja pierdziele ;D Wyrocznia Delficka się znalazła. Mamy tutaj ludzi, co mają monopol na moralność! Jeszcze raz przepraszam wszystkich zniesmaczonych moja odpowiedzią, ale na takie pierdoły... po prostu inaczej się nie da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2013 o 20:01

M mam12lat
+1 / 7

Jasne najlepiej zwalić wszystko na nick. Na starym koncie dodawałem podobne komentarze i jakoś nikt się nie czepiał o nick. No ale tutaj proszę, z każdym z kim mam wymianę zdań używa jako argumentu "masz 12 lat więc co się dziwić...". Myślałem, że mam do czynienia z dojrzałymi ludźmi, a z tego co widzę wam trzeba wszystko jak dziecku tłumaczyć. I to niby ja mam 12 lat? Proszę bardzo już tłumaczę.
Dodając wcześniejszą wypowiedź założyłem, że to jest oczywiste skoro kobieta zarabia 2tys zł i znajduje sobie partnera, który nie zarabia nic, to nie może z nim być ponieważ nie założą rodziny i nie wyżyją za to... To chyba logiczne, że jakieś zarobki muszą być. Spójrzcie na demota u góry i pierwsze komentarze. O to mi chodzi. O miłość "do kasy". Że kobiety lecące na bogatych tylko dla kasy są bezwartościowe (dla mnie głupie). Tak samo mężczyźni. Chodziło mi o tych, którzy TYLKO kierują się wyglądem (to ci którzy mają najczęściej kasę). Oczywiście wygląd ma znaczenie, tego nikt nie podważa. I dla kobiet i dla mężczyzn wygląd się liczy ale nie jest najważniejszy. obeymydreamz nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Ja nigdy nie oceniam nikogo po wyglądzie (no chyba, że mowa tu o takim ocenianiu - widzę kolesia w bluzce slayera, długie włosy, kolce na łapach, skóra i glany. To automatycznie widzę go jako metala) chociaż jest to temat, w którym moglibyśmy się kłócić, bo nie sprecyzowaliście co to znaczy oceniać po wyglądzie. Ja do ocenienia kogoś potrzebuję jego zachowania, cząstki informacji o nim, wygląd nic nie znaczy. Tak samo nie mów, że każda kobieta stawia pieniądze wysoko, bo to bzdura. Taka selekcja naturalna? To ja ją chyba ominąłem, bo nie wyrywam dziewczyn na kase ani żadna w moim otoczeniu na kasiastych nie leci. U mnie jest tak, że to kobiety są te dobre, a mężczyźni źli. Dlatego prędzej jestem skłonny wierzyć w normalne kobiety niż w normalnych mężczyzn (rzeczywiście 90% moich znajomych zwraca uwagę głównie na cycki... ale to tylko moi znajomi, nie wiem jak jest z resztą. A w necie wiadomo - dzieciaki się podniecają anime girl nawet). Według mnie wygląd ani majątek NIE OKREŚLAJĄ człowieka w ogóle. Jak już wspomniałem, bycie bogatym nie musi świadczyć o zaradności. Jeżeli wiesz, że ktoś doszedł do tego ciężką pracą, to dobrze. Jeżeli nie wiesz to możesz jedynie snuć domysły. I proszę nie używajcie z nikim jako argumentu "twój nick mówi sam za siebie" albo "masz 12 lat, dorośnij a zrozumiesz". Nawet nie wiecie jakie to jest żałosne, aż kipi głupotą.
Owszem, życia posmakowałem bardzo dużo. Co prawda to prawda - piękni ludzie i bogaci maja w życiu lepiej. Tak jest ten świat stworzony. Biedni i brzydcy mają pod górkę i są wciąż z niej spychani. Dlatego to ci biedni i brzydcy są najbardziej wartościowymi ludźmi (najczęściej) ponieważ wiedzą co to jest dostać po dupie. Znam też przykład ładnej dziewczyny, która miała życie dużo gorsze ode mnie (a moje za ciekawe nie było co już niektórzy wywnioskowali po moich komentarzach - mam coś z głową) i teraz też nie ma łatwo. Są wyjątki owszem, ale tu się z tobą zgodzę odnośnie pięknych i bogatych. Świat jest niesprawiedliwy i nie można się z tym pogodzić, trzeba to zmieniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tratatat
+1 / 27

Pewność siebie, siła charakteru i poczucie humoru - i nie potrzebujesz kasy i ładnego ciała. Oczywiście zostanę zminusowany przez tych co nie mogą dziewczyny znaleźć, lub tych co zostali zdradzeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
+2 / 4

Zgadzam się z Tobą, niestety Polacy inaczej rozumieja te cechy. Pewnośc siebie to dla nich cwaniactwo i chamstwo (co wg mnie świadczy o komplekssach), siła charakteru to "siedź w domu, ja nie będe zmywał i sprzątał, faceci tego nie robia", a ta siłe to widać przy chorych dzieciach bez ojca, bo biedaczek nie poradził sobie z tak a trudną sytuacją, to samo z chorymi żonami. Poczucie humoru to się pojawia najczęsciej po kilku mocniejszych tudziez kilku buchach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Knajcior
0 / 0

Bo cwaniactwo to cecha większości ludzi jakich znam, siła charakteru to taka, że nie potrafią się przyznać do winy ani przeprosić, a poczucie humoru do dla nich wyzywanie innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pianista85
+2 / 2

Twój nick wystarczy taka jak Ty Polka patrzy na Nas Polaków i myśli:
Zaraz, przecież z niemcem to wszystko o czym marzę, mogę mieć od razu:
Dom, samochód, basen itp. Miłość na pewno też przyjdzie od razu, nic to, że gbur i cham i dzieci wychowa na niemców, ważne są pieniądze.
Gdzie podziało się dzielenie marzeń i wspólne dochodzenie do wszystkiego? Patriotyzm - co zrobić, by zostawić Polskę po sobie lepszą.
Wszystko jest jednak nic nie warte, żyjemy w takich czasach, że kobiety są materialistkami, a faceci, pomimo tego, że dają im cały swój świat to zawsze będą świniami, chyba, że pochodzą z Niemiec, Angli, Francji itp. i mogą im dawać wszystko bez końca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kirito95
0 / 0

ej ja zostałem a jakoś sie z Tobą zgadzam xD wystarczy chcieć i nie bać się podejść i już masz plus u dziewczyny xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
0 / 0

" a faceci, pomimo tego, że dają im cały swój świat to zawsze będą świniami," Nie spotkałam w Polsce faceta który "dawał mi cały świat". Chyba że ten świat to "siedx w domu za moje 2500zł, przeciez nie masz potrzeb materialnych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
0 / 0

ucięło, ale reszty nie chce mi nawet tłumaczyć, taka nasza natura i musze zmienić nick bo Polak wszystko kasa tłumaczy, albo jej brakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+8 / 16

Pieniądze czynią cuda... niektórzy są młodzi, przystojni, mądrzy, inteligentni, romantyczni, mają poukładane w głowach i szacunek do kobiet (nie zawsze wszystkie te cechy występują razem w jednym człowieku) a mimo to są samotni. Jednak jeżeli mężczyzna nie ma tych cech ale posiada dużo pieniędzy to na pewno znajdzie sobie piękną, młodą, seksowną (ale pustą, fałszywą i chciwą) kobietę. Taka prawda o życiu :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lessiwroc
0 / 14

I zapewne sam uważasz się za inteligentnego przystojniaka, na którego nie lecą kobiety, bo są wstrętnymi materialistkami? Aha, spoko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2013 o 20:34

avatar ~piekna87
+1 / 5

Szkoda że ci "młodzi, przystojni, mądrzy, inteligentni, romantyczni,,," widzą tylko "osiedlowe gwiazdy" które każdy już miał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
+1 / 3

Mój facet był w nie małym szoku gdy sie dowiedział że moje 3 śliczne koleżanki nie maja facetów. Maja za to troche wymagań, co dla polskich facetów jest "feminizmem". Sa starsze, 26-29 lat wiec może dla polskich 30-35 latków "za stare"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+1 / 1

@lessiwroc W mojej wypowiedzi nic nie pisałem o sobie więc nie wiem skąd takie wnioski wyciągasz, jeśli już chcesz wiedzieć to w kwestii inteligencji i bycia przystojnym raczej uważam się za średniaka :). I nie pisałem, że wszystkie kobiety to materialistki ale, że sporo takich chodzi po świecie i z tym chyba się zgodzisz? @piękna87 jeśli chodzi o tylko młodych i przystojnych to faktycznie często uganiają się za "pustakami" ale uwierz, że ci, którzy posiadają też inne wymienione przeze mnie cechy wolą te spokojnie, normalne i nieśmiałe dziewczyny :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~piekna87
0 / 0

"@piękna87 jeśli chodzi o tylko młodych i przystojnych to faktycznie często uganiają się za "pustakami" ale uwierz, że ci, którzy posiadają też inne wymienione przeze mnie cechy wolą te spokojnie, normalne i nieśmiałe dziewczyny :)." To znaczy że dziewczyna która nie jest tzw "osiedlowym pustakiem z rozbitej rodziny" musi być niesmiała, cicha, spokojna? I co w ogóle znaczy ? Dla jednego faceta normalna dziewczyna to taka która sie nie puszcza, nie pije co weekend, dla innego taka która miała w życiu tylko jednego chłopaka może być własnie nie normalna bo jakas "cnotka", a jak nie pije albo nie ćpa to sztywna. Jak tylko takich spotykam a uważaja sie za porządnych i inteligentnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TommyLeeJones
-2 / 2

@piekna w wypowiedz adriana sie nie zaglebiam bo jej nie rozumiem :) wyłożę to brutalnie ale najprościej jak potrafię, dla kobiet seks to przyjemnosc, życie bez niego to jak życie bez np. chodzenia do kina. Dla mezczyzn seks to wymog, cos jak jedzenie. Wasze ciałka tak nas podniecają, że seks z Wami sprawia nam setki razy większą przyjemność niż walenie konia, efekt ten jest tym silniejszy im lepsze ciało i ładniejsza dziewczyna.

Właśnie dlatego mężczyźni często uganiają się za puszczalskimi, ponieważ muszą uprawiać seks, tak zostaliśmy zaprojektowani ale nie znaczy to - jak wiele kobiet się zarzeka - że wolimy te puszczalskie od inteligentnych miłych dziewczyn. Po prostu te pierwsze łatwiej zaciągnąć do łóżka. Jest też wielu dresiarzy kretynów którzy nie umieją rozróżnić mądrych od głupich dziewczyn ale to nie ich wina :/

Reasumując, moja wypowiedź jest ujowa i brutalna ale na pocieszenie dodam, że wcale nie wykluczam istnienia prawdziwej miłości i mężczyzn, którzy mają lepsze intencje niż zaciągnąć kobietę do łóżka. Niestety kobiety mają problem z odróżnieniem mężczyzn je.baków od mężczyzn chłopięco bezinteresownych, więc w rezultacie ci drudzy aby zwiększyć swoje szanse u płci przeciwnej często transformują się w tych pierwszych, po czym kobiety stwierdzają, że mężczyźni to dranie :) A ostatnio modne jest pisanie "gdzie się podziali książęta z bajki???". Z tego co mi wiadomo książęta ratowali księżniczki, a nie szmaty...
No offence pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
0 / 0

"wyłożę to brutalnie ale najprościej jak potrafię,"piękna87 ma (po nicku) 26 lat, ty 21 więc nie ma sensu jej tłumaczyc banałów "faceci lubia seks". .......Ona nie pytała dlaczego lubicie puszczalskie, tylko dlaczego lubicie puszczalskie jednoczesnie narzekając że

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TommyLeeJones
0 / 0

jest sens. Ile by lat nie miała, jest kobietą. Niektóre żyją w błędnych przeświadczeniach do końca życia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
0 / 0

Ucieło komentarz. A piękna pisała o tym gdzie indziej i tak jak myslałam ona nie pytała "dlaczego lecicie na puszczalskie" tylko "dlaczego narzekacie ze nie ma porządnych, a na porządne/wierne nie zwracacie uwagi i widzicie tylko puszczalskie". To róznica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TommyLeeJones
0 / 0

Być może masz rację i źle ją zrozumiałem. W każdym razie w tym co napisałem też jest odpowiedź na to pytanie. Chodzi o to, że zwracamy uwagę na ładne, a cechy charakteru są na drugim miejscu. Porządna/wierna + ładna to idealna kandydatka na dziewczynę ale czasami potrzeba seksu, wtedy niektórzy szukają szczęścia u tych mniej porządnych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Basileus
+1 / 1

Pewnie się nigdy nie urodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar antykonformista
+3 / 15

A Wy tylko o tych pieniądzach i pieniądzach. Najłatwiej powiedzieć "bo oni mają pieniądze". A co, myślicie że takich co nie mają pieniędzy, a mają sporo młodsze partnerki, to może nie ma? Też są, i to sporo. Bo to tylko nie o pieniądze chodzi. Jasne że pustaki polecą na pieniądze, tak jak puści faceci lecą na cycki albo kurefski wygląd. Ale sytuacje są różne, czasem pociąga coś innego niż te najprostsze rzeczy. U ludzi artystycznie wyrafinowanych, częste są relacje "mistrz i uczennica". I też wszyscy myślą, że chodzi tu o kasę "mistrza". A to (przeważnie) nieprawda. Takie relacje naprawdę są fascynujące dla obu stron, bo obie strony wiele z tego czerpią nauki i doświadczenia. Świerze spojrzenie dla rutyniarza jest tak samo ważnym bodźcem i motywacją, jak wielka wiedza dla "uczennicy". I to często rodzi romanse, miłości, związek na całe życie. A otoczenie i tak powie, że to tylko dla kasy. Nawet ci bogacze, nie są atrakcyjni tylko dzięki pieniądzom, ale i większej pewności siebie, szerokim horyzontom, tu byli, to widzieli, w tym uczestniczyli. Przeważnie to po prostu bardzo ciekawi ludzie. Jasne, w pewnym wieku, przy pewnej różnicy wieku, to już jest tylko kasa i interes. Ale 20 czy nawet 30 lat? Różnie może być, naprawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaser
+2 / 4

tak sobie tłumacz, szkoda, że mężczyźni nie patrzą na "pewność siebie i szerokie horyzonty" starszych kobiet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2013 o 19:20

avatar ~antyleszcz
+3 / 3

Tak sobie tłumacz ANTYKONFORMISTO, kiedys napisałes że nie tylko nie masz własnego mieszkania, ale nawet samochodu i na wakacje nie masz kasy. Jako 25-27 latek wziąłes jakąs gów.niare bo laski 20-27 lat mają własne auta, w sumie rzadko swoje mieszkania, ale oczekują wspólnych wyjazdów, wakacji. Młodszym wystarczy mieszkanie wynajmowane żeby sie koleżankom pochwalic. Ni espełniałes oczekiwań, za wysokie progi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawoldinho
+9 / 9

Jak mi ktoś powie, że one to robią z miłości to nie uwierzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaser
+4 / 4

Bo nie robią:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agnieszkax
+14 / 14

Jak nie? Tyle, że do pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaser
+5 / 5

agnieszkax, masz rację, mój błąd;) bo wszyscy potrzebują miłości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaser
-5 / 11

To jest prawda, żadna normalna kobieta nie poleci na starucha bez kasy, chyba, że masochistka.A, że dla mężczyzn liczy się tylko wygląd kobiety, to cóż. Dlatego już lepiej żyć ze staruchem bez miłości, ale z kasą niż z młodym z miłością, która się skończy u niego w wieku 40+ i zostawi dla jakiejś młodej siksy, z dziećmi i bez kasy. Te kobiety po pogrzebie swoich "ukochanych" zwiążą się z rówieśnikami, bo jednak związki ze staruchami przeczą biologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2013 o 18:17

Z zaser
+1 / 3

Jacy polscy mężczyźni? Niestety jest to problem globalny;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
0 / 0

Albo jeszcze nie jesteś bogaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yesh
+2 / 2

no i pamietaj by z kazdym rokiem twoj portfel byl coraz grubszy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~obserawator123
+1 / 1

tajemnica dziewczyn Playboya,wcale nie ukrywana:pozornie przeciętna dziewczyna ,"czupiradło" z kompleksami czasem bez nadziei na seks a fachowiec-"hunter" widzi,że z tego czupiradła można zrobić kobietę na "rozkładówkę", nad którą się wszyscy ślinią. Daje szansę i.....To jest jedna z "tajemnic" sukcesu Heffnera.- w tym przypadku to nie tylko sprawa kasy- on po prostu baby lubi a one to czują. To, że większość "króliczków" to przyciągające "ciałko" ale reszta nie koniecznie to inna sprawa. Ale fakt Heffner chyba ma klawe życie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Razertt
-4 / 4

niewatpliwie fajnie by bylo miec hajs i po prostu brac laski jakie ci sie podobaja a nie wybierac takie "na ktore se mozesz pozwolic"..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
+3 / 3

Jeżeli masz takie poejście do kobiet to wierz mi, że nawet "mając hajs" nie brałbyś wszystkich jakie ci sie podobaja. Laski tez patrza a na wyglad i charakter.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheOneConfused
+2 / 2

Problem jest taki, że chyba aktor jest gejem... Mogę się mylić, a nie chce mi się sprawdzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~powodzenia90
0 / 0

Hefner ma takie jakby prostytutki, ale dwóch pozostałych? Taaa z pewnościa mając 77 lat będziesz wyglądał jak Berlusconi:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar breyas325
0 / 2

Poprawka :) " Nie masz dziewczyny ? Jeszcze masz za mało na koncie" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
+1 / 7

Zawsze można znaleśc faceta który zarabia 3400 euro, to juz lepsze perspektywy niż "melanże z ziomkami" jako jedyna rozrywka i "po co chcesz do pracy, przeciez zarabiam 2500zł i mnie stać żebys nie pracowała, nie musisz miec tyle ubrań" (bez komentarza). I nie trzeba wcale spac z facetem w wieku własnego ojca/dziadka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
+6 / 6

Jak nie masz wygladu i charakteru to sama kasa nie wystarczy. Oceniacie kilka kobiet bogatych starych facetów i tworzycie teorie/poglady na temat wszystkich. To tak jakby kobiety uważały że faceci lecą na prostytutki bo każda gwiazda porno ma faceta a często tez dzieci. I mamy zrobić demot :nie masz chłopaka? Zagraj w porno!". W Polsce miałam faceta który zarabiałm właśnie 2500zł, kilka lat temu więc znowu nie tak mało, ale co z tego jak 1000zł wydawał na "melanże" gdzie piwo trzeba ziomkom postawić. Wielu moich kolegów z Polski uwaznie przyglada sie dziewczynom, żeby tylko znaleśc jakieś wady, a to feministka (bo zarabia srednią krajową, a w jej wieku powinna miec już dziecko), to znowu gruba (skomentował kolega który nigdy nie nawet siłowni nie widział), jak znowu ładna to "napewno leci na kase". A sami? Brzydka cera, krzywe zęby, łysiejący, mięsień piwny albo bardzo chudzi-wielu jest takich facetów i nic z tym nie robia bo "dziewczyna powinna pieknie wyglądac a facet wystarczy że ma charakter albo kase";/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~popek_rulez
+1 / 3

Wyjdź!!!! Nasi przodkowie nie po to gineli żeby polki dawały szwabom arabom i innym murzynom!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
0 / 0

"... nie po to gineli żeby polki dawały.." A po to gięli by Polki miały do wyboru jedynie Polaka bez perspektyw, zycie od 1 do 1 i weekendy przed telewizorem, ewentualnie picie z kolegami swoich facetów? I zeby wiernie siedziały w domu bez własnych potrzeb a po kilku lat zostały zdradzone z piękną kolezanką z pracy lub zostwiane dla młodszej bo to przeciez kobiety wina że mając 35-50lat nie wygląda jak dwudziestka. Co polscy faceci dają w zamian? Czasy gdy kobieta siedziała w domu lub pracowała na dwa etaty juz nie wrócą:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sliver500
0 / 0

Skopiowane z czwartkowego "Wrzuć na luz" w Esce. Sluchałem audycji i czekałem kiedy to wpadnie na internet...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar giertych97
-2 / 2

Babciu jak zostałaś milionerką?
Eee.. to bardzo długa historia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+2 / 4

Może się kiedy dorobicie xD A najlepsze jest to, że jak biedny staruszke poderwie boedna dziewczynę to wyzywani od najgorszych, a jak bogaty rucha laskę to "cwane, mądre dupy i szczęśliwcy". Ale nie ważne co się napisze. I tak będą płakać dzieci na demotach. Nie płaczcie! Znajdźcie sobie dziewczynę w okolicach waszego przedziału wiekowego xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+1 / 3

Ten pan to "żon" miał już sporo. I to nie były żadne "żony" tylko etatowe pracownice poprawiające wizerunek starego zboczonego pryka. Bez tych "żon" nikt by się nie interesował tym starym pornografem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~do_kosza
+1 / 3

Ale nasze leszczyki i tak będą śnić by jak hivner "miec w ch***j fajnych lasek". Kiedys faceci szukali wiernej zony dziś chca jak murzyni przed basenem z panienkami. Żałosne cebulaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 0

Jak facet chce mieć dużo panienek to znaczy tylko tyle, że sam nie wie czego chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~spaw12
0 / 0

Laski mina ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~to_prawda_nic_więcej
0 / 4

. Faceci sie zenia dla wygody I seksu, bo chca miec sluzaca I dupe na zawolanie, a ze kobiety juz nie chca byc robotem wieloczynnosciowej, to tez faceci nie chca sie zenic, bo procz seksu, ktory moge miec w sumie wszedzie bez wiekszego wysilku, to I'm sie juz nie oplaca. A kobieta w zwiazku z zawarciem malzenstwa nie ma zadnych korzysci...facet ma. Kiedys moze miala, bo maz musial rodzine utrzymywac, teraz nie musi juz nic, bo kobiety pracuja, wiec niby jaka ma korzysc kobieta? Ze ma do obrabiania kolejne dziecko czyli faceta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
0 / 0

"Faceci sie zenia dla wygody I seksu" Są na świecie faceci których stać na sprzataczke i na jednorazowy seks,a mimo to chca żone, ale wśród pijanych ziomków kiboli-jp ich nie znajdziesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pinio123
+1 / 1

Nie róbcie Jarkowi nadziei :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xtr_zone
+1 / 1

Ha! Nie czytałem jeszcze poprzednich komentarzy, ale na stwierdzenie - cytuję: "... Nie masz dziewczyny? Nie przejmuj się. Być może jeszcze się nie urodziła. " muszę zripostować tylko, że: "Nie w tej kategorii finansowej!".

Hugh Heffner ma "Playboya", w pip kasy, szybkie samochody i jeszcze więcej lasencji :p Laski się go trzymają, bo ma kasiorę... Co z tego, że Heffner jest stary? Ma dużo zielonych, więc ma magnes na cipki => stąd taka młoda dupencja 27 lat bez problemu się z nim ohajtała. Jak kojtnie to będzie spała w łożu wypelnionym kasiorą.... :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dakkar
0 / 2

Raczej jego dziwka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DakkarFezboul
0 / 2

Raczej jego dziwka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TYLKO_NOWA_PRAWICA
-1 / 1

Ale nie będzie modelka z Playboja XD ;P A tak powaznie to nic złego że facet marzy o kobiecie typu blond włosy duze piersi i zadbanej, tak nas stworzyła natura. Kobiety tak by szukały samca który zapewni utrzymanie potomstwu, czyli dopuki zaraiasz najniższą srednia krajową nie masz szans. Al nie oszukujmy sie taka dziewczyna z rozkładówki moze jes bardziej atrakcyjna, ale dzieckiem sie nie zajmnie i domem. Wyobrazacie sobie taka w kuchni? Nasze kobiety kobiety muszą si epogodzic ze takie kobiety lubimy ogladać, marzyc o nich, ale to naszym zapewniamy byt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zwierzkun
-1 / 5

Wszystkie te komentarze są bez sensu bo wychodzą od ludzi, którzy "znają życie" - w praktyce czerpią swoją "wiedzę" ze stereotypów, nie mając pojęcia jak jest. Znam mnóstwo udanych par z dużą różnicą wieku. Dziewczyna ładna, facet stary. Oboje szalenie inteligentni. Nie on nie ma kasy. Nie, ona nie ma kompleksów ani tzw. "daddy issues". Wiem, że zapewne ten komentarz zginie w morzu tekstów w stylu "no bez kasy nie ma mowy" ale błagam, ogarnijcie się. Właśnie jako "znawcy" propagujecie stereotyp który uznaje, że każda młoda dziewczyna wybierająca starszego pana to praktycznie dziwka. A i w drugą stronę to też działa więc niech się drogie panie nie burzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaser
0 / 2

Podaj mi przykład związku babki u progu żywota i młodego chłopca. Oczywiście małżeństwo. Ta laska z twojego przykładu nie może być inteligentna, bo by znalazła inteligentnego chłopaka w swoim wieku. Ciągle pieprzycie na demotach, że ważna jest inteligencja, a jak do tego łądna, to powinna mieć mnóstwo adoratorów.;) Jej staruch nie ma nawet kasy, więc jest podwójną przegraną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tygrrrys
+1 / 1

yyy ktoś jeszcze w pierwszej chwili przeczytał że Madonna ma 22 letnią żonę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nickiiii
-1 / 1

ale na dobra sprawe swietnie byloby zarobic tego grosza wziasc sobie takiego lachona obiecac spadek a przekazac wszystko na akcje charytatywna jej zostawic sztucznego fallusa hahahha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abcde100
+3 / 3

Nie trzeba mieć kasy żeby mieć taką laske. Wystarczy zaje*bista osobowość i pewność siebie. Zazwyczaj narzekają Ci którzy by nigdy nie zagadali do takiej kobiety/ dziewczyny a później żalą się na różnych portalach,że takie panny lecą tylko na kase.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deutschefrau
+1 / 1

"Wystarczy zaje*bista osobowość i pewność siebie" Ale wielu Polaków nie ma dystansu i dla nich za***sta osobowośc i PŚ to wyuczony Bajer i nachalnośc, szpan ile lasek nie miał, jak on dużo zarabia itp. Mało jest w Polsce facetów z sukcesami i tak przeciętnych że az wyjątkowych-typu Lewandowski, jak juz któras tu pisała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V venomot
+1 / 1

Fajna ma laske bo ma kase, ma gosc zajebiste zycie... NIE... myslicie ze on nie wie ze ta laska jest z nim dla kasy? on wie ze zadna z nim nigdy nie bedzie dla tego kim jest, a dla tego co posiada... bogaci tego swiata zwykle sa nieszczesliwi tylko tego nie pokazuja... chowaja sie za samochodami, willami itd... dlatego nie chce byc bogatym, wystarczy mi to co mam i z tego sie ciesze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Yahooou
0 / 0

Właśnie to sobie powtarzam od kilku lat ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Crazy_Witch
0 / 0

Są ludzie którzy za partnerów wybierają sobie osoby "pulchne" i bardziej zamożne od siebie, ale to jeszcze nie znaczy, że lecą na czyjąś kasę. A według większości społeczeństwa Ci pierwsi to "chorzy zboczeńcy", a druga grupa to "dziwki". I choć zgadzam się, że są kobiety, które lecą tylko na kasę mężczyzny, to zaznaczam, że są to tylko nie które osoby i nie można wszystkich uogólniać! Bo, czy kobieta żeby nie zostać nazwaną "dziwką" musi być z biedakiem, który ją fizycznie nie pociąga, ale za to ich różnica wiekowa jest do przyjęcia przez środowisko?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nenenone
0 / 0

byle co

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~VVV7
0 / 0

Zdecydowana większość kobiet i tak bezproblemowo oddaje się byle komu, a wymienieni tutaj faceci mają przynajmniej kasę, sławę i rozgłos, dlatego to że lecą na nich dużo młodsze panienki jest jeszcze jakoś uzasadnione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem