Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2992 3114
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar lord_nikkon
+5 / 11

Tylko jeśli nic się nie zrobi to nas po prostu zaleją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+11 / 17

Anonimowski, tylko niestety tu występuje paradoks że ta zaleta przeradza się w wadę. I powoli zwrot "jesteśmy cywilizowani" będzie można zastąpić "jesteśmy frajerami". Postawa obronna to nie jest zniżanie się do ich poziomu, to nie jest fanatyzm tylko po prostu męstwo Poza tym sam podważyłeś trochę swoje poglądy tym co napisałeś. Skoro sam przyznałeś że to są ludzie niecywilizowani to po co powodować ich napływ do Europy żeby cywilizowaną Europę zmienili w niecywilizowaną i w taki sposób jak napisałeś żeby to oni cofnęliby Europę do swojego poziomu? My spokojnie bądźmy cywilizowani bez żadnego zagrożenia że ktoś to zakłóci i zniszczy a oni niech sobie będą niecywilizowani u siebie. Nie trzeba wpuszczać hurtem ludzi niecywilizowanych i nadskakiwać im swoim kosztem żeby pokazać że jesteśmy mądrzejsi (tym niestety pokazuje się głupotę a nie mądrość).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 11:17

Z Zado1984
+2 / 12

[Facepalm], znowu obłąkany KotJarka. On ma chyba gdzieś wypisane te same formułki i tylko kopiuje i wkleja, nieważne o czym jest demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Amasd
-3 / 9

Dlatego, nawet jeżeli ktoś nie wierzy w Boga czy Kościół katolicki, nie powinien walczyć o zlikwidowanie tego, że w Polsce ten Kościół jest ważny. Inaczej będzie dla nich większa szansa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamulec123
0 / 4

skwituję temat cytatem z filmu "Upadek": "Zachodnie demokracje są dekadenckie. Ulegną trzymanym krótko ludom wschodu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 15:44

M Michnik89
+4 / 10

Rzymianie też byli "cywilizowani", a reszta ludów "barbarzyńska". Powiedz mi teraz, mając wiedzę historyczną, kto kogo zdominował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-5 / 13

Dlaczego co nie wejde na demoty to prawie polowa to manifest nienawisci dotyczący muzłmanow i gadanie zj*bów o tym zj*banym islamie? Widzę że chcecie się chyba dowartosciować i zamiast zauważać swoje wady pieprzycie o arabach, dla mnie najlepiej jakby się nawzajem katollicy i muzułmanie wybili a zostali normalni ludzie którzy dadzą lepszą przyszłość tej planecie. Tylko islam, islam islam i islam, tak bardzo chcecie zaistnieć na głównej? To ja już wolałem historie o kierowcy autobusu niż plucie jadem idiotów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+9 / 9

Nie rozumiem tego. Anonimowski napisał coś rozsądnego a i tak jest minusowany. Zawsze mi się wydawało, że czerwony guzik przy komentarzu służy do piętnowania komentarzy głupich i poniżej poziomu. Za tą teorią przewina fakt, że komentarza z dożą ilością minusów są ukrywane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
+2 / 6

Michnik, czyli mam rezygnować z człowieczeństwa "tak na wszelki wypadek" ? Ikrysztofik, niech się wybiją radykałowie sami - z normalnymi da się żyć i gadać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-5 / 9

Dla mnie ktoś kto wyznaje jakąkolwiek religię jest nienormalny, nie zaufałbym bliżej takiej osobie bo jest niepoczytalna. Może niech Polacy spojrzą na siebie i poprawią swoje wady a nie skupiają uwagę na arabach. Ale głównie chodzi mi o to że codziennie jest niezliczona iliość demotów o Islamie , poj*bało się tu komuś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
-2 / 2

KTU: jeśli uważasz że to jest wada, to znaczy że wolisz abyśmy dobrowolnie przyjęli jedną z "zalet" islamu. Paradoksalnie, większość islamistów chce dokładnie tego samego. I choć zgadzam się że naszą cywilizację trzeba bronić, to nie oznacza to że można ją w trakcie tej obrony zniszczyć. Są inne metody obrony niż stosowanie metod muzułmańskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+2 / 6

@Lomion oczywiście że są. Nie trzeba otwierać granic i dawać socjalu. Przecież mi chodzi o to że nie chcę żeby był rozlew krwi ale zaznaczam też że jeżeli do tych metod obronnych jak uniemożliwianie napływu się nie dostosujemy to wtedy do tego rozlewu krwi dojdzie i staniemy przed wyborem że albo my ich albo oni nas. Poza tym nie uważam żeby wymaganie poszanowania naszych zasad było barbarzyństwem i oznaką niecywilizowania. Po prostu potrzebujemy trochę asertywności. Jak będzie asertywność to nie będzie przemocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
+2 / 4

KTU: Właśnie tolerancja odmienności jest jednym z fundamentów kultury łacińskiej i rezygnacja z niej byłaby upodobnieniem się do muzułmanów. Jeśli przestaniesz premiować nieróbstwo, to zniknie i potrzeba zamykania granic. Ludzie wartościowi będą mieli otwartą drogą (na tym swoją wielkość zbudowała Ameryka), a nieroby będą miały pod górkę niezależnie od koloru skóry i wyznania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cywil83
+1 / 15

Jak nie koty to muzułmanie,albo tandeta z cyklu "a tak wyglądam gdy..." i tak w kółko. Zero kreatywności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-1 / 5

Humor ci wyostrzył bystrzacho :D Muzułmanie robią i lubią to a katolicy tamto, to nie autonmiczne jednostki to bezmyślna masa klonów. Ciekawostka. Więc wygląda na to że Abdul lubiłby koty gdyby urodził się bardziej na wschód

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
-5 / 11

------------------------------Słownik Języka Polskiego - Nowe Znaczenie Wyrazów---------------------------- muzułmanin - zagrożenie w otrzymywaniu jałmużny zwanej socjalem w kraj Europy Zachodniej dla polskich katoli z leniwego i głupiego pokolenia bp. Flaszki Głódzia. Swoje niezadowolenie wyrażają bełkotem "patriotycznym" i religijnym Są gotowi oddać życie, czyjeś, by bezstresowo dostać jałmużnę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kolega_12
0 / 2

Na wschód od Polski to jest Ukraina, Białoruś, Litwa, dalej Rosja, to są kraje prawosławne. Owszem, mamy później Kazachstan, ale to szanse są pół na pół. Bardziej by pasowało na południe i to nie trochę, tylko całkiem sporo, bo ponad 3 000 km. Tam są kraje, gdzie bezwzględnie dominuje islam, Algieria - 96% Libia - 96% Egipt - 90% mieszkańców wyznaje Islam. Na przyszłość mapa google i wikipedia nie gryzą. Możesz sprawdzić, w tedy nie wyjdziesz na bezmyślną jednostkę, która ma braki z podstawówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
0 / 2

To chyba oczywiste że mam na myśli daleki wschód geniuszu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kolega_12
-2 / 2

@lkrysztofik - jeszcze raz powtórzę, internet nie gryzie, albo wróć do podstawówki, bo tylko się ośmieszasz. Daleki wschód to nazwa, która odnosi się do obszaru wschodniej Azji, ciągnącego się wzdłuż wybrzeży Pacyfiku. Do tego regionu zalicza się Japonię, Koreę Południową, Koreę Północną, Republikę Chińską (Tajwan) oraz wschodnie tereny Chińskiej Republiki Ludowej. Niekiedy włącza się również Mongolię, kraje Azji Południowo-Wschodniej położone na Archipelagu Malajskim i Półwyspie Indochińskim, wschodnie obszary Rosji oraz rzadko Tybet. Który z tych krajów są Islamskie? A jak Ci chodziło o Kazachstan to trzeba było napisać polódniowy - wschód. Pokora to fajna rzecz, bo przyznał byś się do błędu, nadrobił zaległości, a tak brniesz i dalej się ośmieszasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
0 / 2

Ja pierd*lę trzeba być debilem żeby nie wiedzieć o co mi chodzi. Więc twierdzisz że islamskich na zachód jest więcej niż na wschód? Tak to jest jak jest się idiotą mającym proste ramy myślenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kolega_12
-1 / 1

Oczywiście, że jest muzułmanów jest więcej na zachodzi, niż na wschodzie i żeby to wiedzieć, wystarczy tylko pomyśleć. A najwięcej jest w północnej Afryce, a Afryka leży na południe od Polski. Przeczytaj moje komentarza raz jeszcze, albo inaczej wyjaśni mi o co Ci chodzi i proszę bez wyzywania bo co ja co, ale ty gorzej wychodzisz z brakami swojej wiedzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koksiaz
+62 / 70

Wspaniały demot, pokazuje doskonale brak logiki. W tej jednej sprawie powinniśmy brać przykład z tego co się dzieje w ich krajach. Nie podoba Ci się u nas? - Wypier**laj!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
-3 / 5

Nie byłoby problemu gdyby to było możliwe. Ale ich kraje to Anglia, Francji albo Niemcy. Tu się urodzili, tak jak ich rodzice a czasem i dziadkowie. Mają obywatelstwo i nie ma "ich kraju" do którego możnaby ich wywalić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ygrekbox
-1 / 3

Koksiaz zgadzam się z tobą w pełni. Zachód niech się islamizuje do woli, u Słowian to nie przejdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+8 / 8

to po co jest wpuszczane dziadowstwo? skoro oni u siebie nas dyskryminuja to po kiego grzyba mamy się jarać ich kulturą tutaj? to podchodzi pod sprzeczność , nie podoba sie demokrają ,prawa czlowieka kobiety nie zakryte islamskim gałganem to wypiepszać tam gdzie jest jak mahomet chciał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-1 / 13

Byłam parę razy w muzułmańskim kraju (w bardziej turystycznych i mniej turystycznych miejscach), ubierałam się tak, jak normalnie zwykłam i jakoś żadnych nieprzyjemności od strony mieszkańców mnie nie spotkały. Wręcz przeciwnie, każdy, którego miałam okazję spotkać, był miły, próbował się jakoś ze mną porozumieć (mniej lub bardziej łamanym angielskim) i prawił mi komplementy. Złego słowa o niezakrytej twarzy, włosach czy spódniczce nie słyszałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 9:36

S Skeczor
+3 / 9

U mnie w mieście dużo przyjeżdża Arabów na studia. Nie ma z nimi żadnego kłopotu (no, może paru się przechwala tym, że są ,,wyznawcami Allaha"). Tak jest całkowicie normalnie. Tylko kobiety chodzą w chustach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bincen
+5 / 9

Niliger: obawiam się, że mówiąc skądinąd słusznie o normalnych i porządnych ludziach wśród muzułmanów, strzępisz język (no, palce właściwie, pozostańmy przy języku) na darmo - dla osób, które wstawiają takie dziadostwa, jak i dla tych, którzy potem dławią się pod tymi obrazkami własnym jadem, wypisując, co to oni nie zrobią jak tylko jakiś Arab pojawi się u nas, wszyscy Arabowie to muzułmanie, a wszyscy muzułmanie to terroryści i lubujący się w kozach dzikusy, których jedynym celem jest kolonizacja Europy i zrobienie z jej jednego, wielkiego kalifatu. Ci sami ludzie kilka lat temu wierzyli pewnie, że Żydzi potajemnie dążą do podboju świata, spotykając się raz w roku w jakiejś nikomu nieznanej lokacji i kombinując, co by tu jeszcze przejąć. To swoją drogą dosyć zaskakujące, że najwięcej gadania o wartościach chrześcijańskich i rzekomo opartej na nich cywilizacji europejskiej dochodzi z najmniej cywilizowanego kraju w całej Unii, w którym prawdziwie wierzących jest może kilka procent; wytyka się tutaj każdego dnia Arabom brak kultury i zacofanie, a tymczasem Polskę w rankingu PKB wyprzedziło Kongo. Kongo! Gdyby Polacy chociaż połowę zaangażowania, jakie wkładają w plucie na innych, wkładali w próbę naprawy i polepszenia własnego podwórka, bylibyśmy dzisiaj 300 lat świetlnych przed Stanami Zjednoczonymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+1 / 11

Byli wobec ciebie mili bo chcieli zaliczyć "białą szmatę" i tym samym w ich mniemaniu cię zbrukać i upokorzyć białych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-1 / 11

@KTU
Jasne, że nie. Białych szmat tam było multum, ja i tak należałam do tych najgrzeczniejszych, najskromniej ubranych dziewczyn / kobiet (zależy od roku wyjazdu) Żaden nie próbował mnie na dobre podrywać, nawet jak mieszkałam w hotelu 2 tyg dwa tygodnie obok muzułmańskich młodych mężczyzn (18 - 20+ lat). Zachowywali się jak dobrzy koledzy i nic więcej. Już w Polsce więcej chorych podrywów spotkałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 11:18

avatar Krzychu25
+5 / 11

a) W wielu krajach arabskich możesz zachowywać się tak jak chcesz (oczywiście do pewnej granicy) np. w ściśle muzułmańskiej Arabii Saudyjskiej możesz legalnie kupić i pić alkohol. b) Do Europy wcale nie napływa "fala muzułmanów" sprawdź sobie statystyki a będziesz wiedział że ten wzrost wcale nie jest taki duży (np. w Wielkiej Brytanii jest to około 120 tyś ludzi - przy populacji 62 mln to kropla w morzu). c) Oceniasz muzułmanów poprzez małe grupki radykałów, czy to oznacza że można to robić w sprawie Chrześcijan, np. oceniać wszystkich na podstawie jakiś wariatów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzychu25
0 / 4

Yhym... A sprawdzales dane zanim napisales swojego posta? W Wielkiej Brytanii, w 2011 roku urodzilo sie okolo 700tys dzieci, tylko 200tys z nich nalezalo do imigrantow - w tym jedna do jednej z najwiekszych grup, Polaków!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mixy3
-4 / 6

Panowie jak będę startował na Premiera to mam nadzieję, że na mnie zasługujecie? Obiecuje wam, że skończe z tym kur est wem raz i dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O optymista123
-4 / 4

Od bydła trzeba się wyróżniać :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukki
+1 / 3

Ale was na sile za granica nikt nie trzyma! Nie podobaja sie wam muzulmanie to mozecie wracac do Polski gdzie ich tu prawie nie ma. Jeden tuman napisal tu nawet ze czuje sie przez muzulmanow dyskryminowany! Problemy ludzi z Europy zachodniej zostwacie im, my Polacy mamy zdaje sie powazniejsze problemy w swoim kraju. Milionami wyjezdzacie za granice i zazdroscicie muzulmanom ze pracuja za wyzsza stawke od was!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 11:22

avatar ~lowcajetasow
+1 / 3

co ma piernik do wiatraka?

MINUS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
+1 / 3

Znowu... W Czeczeni jest islam, ale kobiety nieislamskie mogą chodzić bez chust.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miti20
+1 / 3

Stop islamizacji europy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mpa1986
-1 / 3

ZRÓBCIE COŚ BO ZGINIEMY!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Maniek23xd
-1 / 3

Nie chce tego pisać , ale za 40 lat będzie ładny syf w europie... Jak Niemcy Francja i cały zachód stanie się w 70% islamski to bedą wojny domowe i nikt tego nie zatrzyma. A Polska zostatnie z Ruskimki ostatnim skupiskiem białych ludzi. Oby nie ale może być wojna. A my znowu bedziemy w centrum wydarzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
0 / 2

Oto wasza super lewicowa polityka . Prawica by rzadzila to ludzie musieliby pracowac ( za lepsze pieniadze ) ,ale nie bylo by socjalu kazdy odpowiada za siebie co jest lepsze niz ''opieka'' panstwa . I dziwnym trafem wszystkie nieroby i menele by sie nie zjezdzaly ( nie chodzi tylko o muzulmanow ) . Narzekacie i narzekacie ,a sami glosujecie na ta super europejska polityke co teraz mamy i na nastepnych wyborach wygra PO albo PiS bo jakzeby inaczej , przeciez nie ma wyboru ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rtryry
-1 / 5

Polska nie jest krajem zachodnim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TerrorInMyHouse
+1 / 3

Nie wiem czemu ciągle pisze się "nasza kultura" itp Póki co muslimów u nas jak na lekarstwo ( z czego się cieszę) więc nie wiem o co ten ból i panika jakby zajmowali Polskę. Dziś muslimy to problem zachodu, nie przyjadą do nas z naszym miernym socjalem, a nawet jeśli to rasizm w Polsce jest tak silny, że moment by się stąd wynosili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~drege
0 / 2

OK- ale ile można widzieć demotów o arabach - przecież, aż się nie dobrze robi...
Zresztą problem z muzułmanami to świetny na sposób na odciągnięcie ludzi od innych problemów. Ciekawe ile w tym czasie rządy przepchają durnych ustaw, zwiększą kontrolę społeczną, a głupie społeczeństwo dalej będzie wierzyć, że wszystko jest idealnie tylko trzeba się tymi arabami zająć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blume1
-1 / 1

to świadczy o wysokiej kulturze europejczyków i to chyba dobrze ze mamy tak wysoka kulturę
Po drugie to nie bałbym się tak bardzo o nasze zalanie, w krajach zachodnich próbują ich zalać od 2 wojny światowej i jakoś ich nie zalali jest ich dużo ale cały czas nalezą do mniejszości narodowych i religijnych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mentor
0 / 0

Mam nadzieję, że ten napływ muzułmanów spowoduje w Europie czystki tego brudu, który u nas zalega i mowa nie tylko o muzułmanach, ale też o cyganach, oszustów udających żebraków, całe to pijackie tałatajstwo i innych, którzy zniszczyli swoje życie i dostają teraz od państwa zasiłek i pomoc większą niż normalny, uczciwy obywatel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wdiel
0 / 2

Kolejne badziewie, g*wniany demot jakiegoś żałosnego gimbusa. Gorsze od islamu jest polactwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
0 / 4

Kto odchodzi od własnej kultury, wstydzi się jej, nie chce jej bronić i ustępuje obcym, wrogim kulturom ten ze swoją kulturą zginie i pójdzie w zapomnienie na rzecz innych ludzi z inną kulturą, którzy się jej nie wstydzą i o nią walczą. My Europejczycy odeszliśmy od swojej kultury i zasad (siły, religii Chrześcijańskiej, ekspansywności naszej kultury, zasad które wpoili nam przodkowie i dawne cywilizacje europejskie np: Rzymska) a muzułmanie nie, więc jak dalej tak pójdzie to będziemy muzułmańską kolonią. Francja,Niemcy, Skandynawia, Holandia, Belgia niemalże na pewno będą muzułmańskimi koloniami. Polska jeszcze ma szansę. Teraz muzułmanie mają o wiele łatwiej w kolonizowaniu europy niż europejczycy w kolonizowaniu ameryki. Europejczycy niemal że od początku musieli walczyć z Indianami (autochtonami). Muzułmanie nie muszą z nami walczyć bo my się nie bronimy, my im dajemy zasiłki i im ustępujemy. Po czasie oni chwycą za broń i dalej będzie niemal że tak jak w przypadku walki amerykanów z Indianami. Skończymy w rezerwatach albo w kopalniach jako niewolnicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lessiwroc
-1 / 5

Muzułmanie, muzułmanie, muzułmanie... skończcie wreszcie! Ludzie, ile można? ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~valdimir
+1 / 3

A ile możesz latać i głosić, że socjalizm to wybawienie świata? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eSoseN
-2 / 2

*i wyzywamy wszystkich tych, którzy chcą temu zaprzestać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PatrykBadyl92
+1 / 3

to prawda, tak samo jest z językami obcymi, jak my Polacy jedziemy za granice to musimy znać język tego kraju, a jeżeli osoba z zagranicy przyjeżdża do polski to ma w dupie nasz język i najlepiej żebyśmy rozmawiali w ich ojczystym języku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hno6
0 / 0

Religia może być śmiertelnie niebezpieczna , jeśli jej wyznawcy tępią innych , bo są przekonani , że ich racja jest najważniejsza . Wszystkie religie stoją pod ? ?? - niby każdy ma rację

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Illusive_man
-1 / 1

Widzę coraz więcej demotów o tolerancjoniźmie, który obecnie panuje w Europie. To znacz, że ludzie zaczynają zauważać w jakim bagnie się znajdują. To dobrze. Jednak my (Polacy) na szczęście nie mamy takich problemów jak zachód. Chodzi o imigrantów, stopniową islamizacje i wiele innych. Dlatego też uważam, że ucząc się na błędach innych powinniśmy nie dopuścić do sytuacji, która panują za zachodnią granicą. Niestety nasz "kochany" rząd robi wszystko by Polska również znalazła się w tym b*rdelu. Mam nadzieje, że społeczeństwo nie dopuści do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HarryLepper
-1 / 1

Nie ma to gdy od ok. dwóch tygodni co drugi demot na głównej jest o problemie, który w rzeczywistości występuje od lat 70./80. Brawa za refleks.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Joypad
-1 / 1

Anglia, Niemcy i Francja nie protestowali otwierając swoje granice i wpuszczając na swoje ziemie brudasów. Efekt - za około 50 lat te trzy kraje będą emiratami. W Polsce, gdzie cenimy sobie polskość jak i naszą historię, do islamizacji tak łatwo nie dojdzie bo nie damy się zalać przez muzułmanów (lub będziemy ostro temu protestować). Nie wiem więc po co ten ból dupy - islamizacja Europy to nie jest problem Polski (jeszcze), a nie możemy zakazać innym krajom zamykania się na innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JT
+1 / 1

I tak oto na naszych oczach rodzi się nienawiść nacjonalistyczna i rasowa.
Ile osób tak żarliwie potępiających muzułmanów i islam tak naprawdę miało okazję poznać ich bliżej, porozmawiać, wymienić się poglądami? Przeciez w zdecydowanej większości są to ZWYCZAJNI ludzie, tacy jak katolicy, protestanci, buddyści, judaiści, agnostycy, ateiści, wyznawcy filozofii Jedi, itp... Czy naprawdę uważacie, że celem muzułmanów jest zalanie Europy, obalenie wszelkich innych wyznań i wprowadzenie obowiązkowego szariatu? To, że istnieją grupy fanatyków (obecne w każdej grupie społecznej/wyznaniowej), nie znaczy, że reprezentują oni ogół wyznawców islamu. Co więcej, śmiem twierdzić, że osoby robiące szum pokazywany w mediach, to głośny, ale w gruncie rzeczy dość nieznaczny odsetek muzułmanów. Niestety, obraz, jaki kreują media jest jednoznaczny (wiadomo, sesacja zawsze się sprzedaje), a większość ślepo chłonie ten obraz i nakręca się między sobą, indoktrynując się nawzajem.
Ludzie, muzułmani w większości niczym nie różnią się od inncyh nacji. Tak samo jak inni pracują, płacą podatki, chodzą do szkół, do świątyń, mają rodziny, opowiadają dowcipy, kupują domy, uprawiają seks, biegają dla zdrowia, itd. Tak samo, jak u innych nacji, również i u nich niektórzy mordują, gwałcą, kradną, oszukują, piorą brudne pieniądze, wyłudzają haracze. handlują bronią, narkotykami etc... Gwarantuję jednak, że ci perwsi WSTYDZĄ się za tych drugich, ponieważ wiedzą, że to, co czym ci drudzy się parają, jest niemoralne, niietyczne i nielegalne. I w taki sam sposób zdecydowana większość społeczności muzułmańskiej WSTYDZI się za grupę idiotów, których aktywność ostatnimi czasy upodobały sobie media.
Zachęcam wszystkich, aby zamiast wrzucać kolejne demoty o tym, jak zachodnia cywilzacja jest zagrożona przez islam, i jak to wszyscy niedługo będą co Czwartek chodzić do meczetu, odeszli od komputerów, poznali jakiegoś muzułmanina, wyszli z nim na piwo (tak, oni też piją piwo!) i porozmawiali!
Pozdrawiam wszystkich, którzy myślą samodzielnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
+2 / 2

"gratulejszyn" po prostu chcecie walczyć z dzikusami a stosujecie te same metody co oni wręcz stajecie się tacy sami chcecie wypędzić fanatyków religijnych islamu a stosujecie prawie te same metody tylko powiedzcie jakie znaczenie będzie miało to zwycięstwo skoro staniecie się tacy sami jak wasi wrogowie ? w wielu demotach z islamem widzę że chcecie stosować te same metody co oni że zachowujecie się niemal tak samo że macie bardzo podobne terrorystyczne poglądy ktoś nawet mówił że kobiety powinny być karane za cudzołożenie z cudzoziemcami (islamiści mają takie samo zdanie) i widzę też że wielu usprawiedliwia swoje działania i sposób myślenia obroną którą można nazwać "proszę pani bo on mnie uderzył to mu oddałem" przynajmniej nazywajcie rzeczy po imieniu chce sobie pozabijać (po poniżać pobić ludzi generalnie się wyżyć bo się ich boje i nie jestem ich pewien a oni akurat mi się nawinęli no cóż ) to jest bardziej szczere a nie jakieś "wojny religijne" bo zarówno jedna jak i druga strona ma to samo w głowie i chce tego samego tylko usprawiedliwia się czym innym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
-1 / 1

@lkrysztofik ta buddyzm: z założenia nie uznaje istnienia żadnego boga jak i istnienia czegokolwiek uważa że cały świat jest ułudą a prawdziwa jest tylko energia a postępowanie zgodnie z naukami buddyzmu ma na celu uwolnienie od cierpienia i ograniczeń(mnisi buddyjscy potrafią WIEELE więc raczej działa) co dziwne fizyka kwantowa ma podobne założenia (nie mówi o uwolnieniu się od cierpienia ani żadnych takich po prostu opisuje budowę tego świata czyli że wszystko jest energią która np: w tej sekundzie jest tobą a w następnej jest piaskiem na pustyni a w jeszcze innej skałą na marsie aa taka mała ciekawostka budda znaczy oświecony i buddów było wielu na tym świecie i jeszcze wielu będzie i jest to po prostu najwyższy poziom uwolnienia od cierpienia tka więc nie pieprz że KAŻDA religia to bzdura bo jest kilka naprawdę sensownych (zresztą "nie zabijaj " czy "Nie kradnij" też brzmi dobrze) i opartych na nauce natomiast robisz z siebie głupca wystawiając osąd i nie znając wszystkich aspektów i całej prawdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar disel2007
-1 / 1

Najzdrowsze podejście do tematu mają ruscy.Nawet parę dni temu gdzieś pisało że Specnaz wjechał do jakiegoś meczetu i aresztowali 300 brudasów.
A my im możemy udzielić...miejsca w Oświęcimiu...przez komin i z powrotem nad bliski wschód tym razem drogą powietrzną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bettysz
-1 / 1

Tolerancja przerodzila sie w cos zenujacego. Pamietam cos, co zrobilo na mnie piorunujace wrazenie. W Londynskim przedszkolu organizowano jaselka. Muzlumanscy, zydowscy i hinduscy przedszkolacy wzieli udzial wspolnie z Chrzescijanami w przygotowaniach, bo tak sobie zazyczyli. Tymczasem rodzice wniesli sprzeciw, ze spiewa sie piesni, ktorych slowa glosza, ze Jezus Chrystus zbawil swiat, ze jest Bogiem itd. Co zrobila dyrekcja?? Zmieniono piesni na laickie swiateczne w stylu Jingle Bells (Pada Snieg itd) !!!! bo nie zawieraly tresci religijnych.....Rece opadaja. Nie potrafimy cenic, dbac, bronic swoich wartosci. Nie mowie o jakims ekstremizmie (muzlumanie do tak absurdalnej sytuacji nigdy by nie dopuscili) ale nasz liberalizm, relatywizm doprowadzi nasza kulture i chrzescijanstwo do upadku. Muzlumanie sa coraz liczniejsi w Europie i niebawem zdominuja nas i osmiesza nasze ''wartosci''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SanSanus
-1 / 1

ble ble ble.. kolejny, nudny demot tego typu. Nie spotkałem się jeszcze ani razu z przypadkiem narzucania obcej kultury w naszym kraju. Ale nie.... lepiej biadolić. Autor demota pewnie widział muzułmanina raz czy dwa razy w życiu. A Polska i nasi kibole ? Nieee... oni są święci. Ważne, że w wiadomościach pokazali kilka zabójstw na tle religijnym dokonanych przez fanatycznych muzułmanów. Ale co tam. Zrobię demot na temat, o którym w ogóle nie mam pojęcia - to jest ważne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alibarbar
0 / 0

ty to najwyżej pojedziesz do Anglii na zmywak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mikith
0 / 0

Od zawsze byłem za tym żeby ich jak i jeszcze kilku innej maści ścierwom pokazać kierunek do domu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kralewna
0 / 0

Muzułmańskie bydło zalewa całą Europę!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem