Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2684 2780
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Kiciulek90
+54 / 84

już straszą zamieszkami, niech wracają skąd przybyli. Przynajmniej Związek Radziecki się nie patyczkuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanuszTorun
+26 / 50

Utworzono z powrotem Związek Radziecki?? A nasza telewizja zataiła taaaką informację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E everain
-2 / 14

Tylko, że akurat oni są tam u siebie. Związek Radziecki pożyczył sobie trochę muzułmańskiej ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rendallan
+1 / 5

Ale skąd się Wam wziął ten Związek Radziecki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kiciulek90
-3 / 5

Żeby było jasne - użyłem sformułowania "związek radziecki" by podkreślić, że w Rosji niewiele się zmieniło przez pół wieku. Aż taka ciemna masa nie jestem, że podstaw geografii nie znam ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Józef Stalin
+40 / 52

No i prawidłowo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litttt
+2 / 4

W sumie to kontynuują radzieckie tradycje, Stalin musi być dumny. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanPandemonium
+53 / 59

W całej Europie powinni tak zrobić !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gototoilet
+37 / 77

od kiedy muzułmanin to człowiek ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
+5 / 43

@Gototoilet Zabawne, rok temu usłyszałem dokładnie to samo od pewnego Irlandczyka, z tym, że mówił o Polakach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2013 o 2:18

avatar Berceuse
+22 / 32

W nas? Skąd w nich tyle nienawiści? Pojedź do jednego z ich miast i wykrzycz, że jesteś katolikiem, lub po prostu jakiegokolwiek innego wyznania i policz ile sekund jeszcze pożyjesz. Chyba, że zdecydują się pobawić... wtedy mam nadzieję, iż czerpiesz przyjemność z bólu i tortur- zadawanych Tobie. Chciałabym, abyś zrozumiał co się dzieje zanim dojdzie do tragedii i jeden z nich zdecyduje się zamordować, lub zgwałcić w Twoim Państwie kogoś z Twojej rodziny, bo nie jest czysty, ani uświadomiony tak jak i on, więc ma prawo (bo je sobie wywalczy przez takich jak Ty) robić z Twoimi bliskimi co mu się żywnie podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Berceuse
+6 / 10

Mój Drogi, słyszałam o wielu innych przypadkach, kompletnie odmiennych niż ci, których wspomniałam w mej poprzedniej wypowiedzi i nie będę utwierdzać wszystkich w przekonaniu, iż jest inaczej niż mówisz. Doskonale zdaję sobie sprawę z faktu, iż tak samo jak i nie każdy polak jest złodziejem i bandziorem, tak nie każdy muzłumanin to morderca i gwałciciel bez poszanowania dla innowierców. Stereotypy są, będą i trzeba patrzeć (zawsze!) nieco dalej i głębiej. Moja wypowiedź kierowała się do tej grupy społecznej, która oddaje się czynom wspomnianym w mojej wiadomości i sam musisz przyznać, iż z tym odłamem islamistów nie chciałbyś mieć do czynienia. Wszyscy pragnimy i oczekujemy poszanowania, jeśli jednak oni już teraz zapowiadają zamieszki, które z pewnością (jak każde) skończą się krwawo to z której strony prezentują się i o których muzłumanach rozmawiamy? Zamieszki to nie protest, czy też strajk- z pewnością doskonale zdajesz sobie z tego sprawę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gototoilet
+2 / 10

@Qboot1984 Rozumiem tego Irlandczyka takie same podejście miałbym gdyby to POlskę zalewała masa imigrantów i zabierała pracę rodzimych mieszkańców ale w naszym postprlowskim kraju jest taki burdel że nawet ciapaci nie chcą tu mieszkać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
-1 / 9

@Berceuse I to jest dobre pytanie, „o których Muzułmanach rozmawiamy?”. Bo widzisz, z treści większości, w tym Twojej, wypowiedzi wcale nie wynika, o których. Bardzo lekko rzucane są za to hasła, w stylu „Muzułmanie to... Muzułmanie tamto...”, które szerzą negatywne stereotypy dotyczące ogółu tej grupy wyznaniowej. W swojej pierwszej wypowiedzi napisałaś, że obnosząc się z inną wiarą niż Islam w dowolnym mieście dowolnego kraju Muzułmańskiego, osoba taka zostanie zlinczowana, a nawet zamordowana. W jaki sposób taka wypowiedź nie szerzy nienawiści w stosunku do Muzułmanów ogółem? (swoją drogą, zapewniam, że takie sytuacje nie mają miejsca, a inne wyznania można praktykować w większości państw Muzułmańskich)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
-2 / 2

@Gototoilet Jak można komuś „zabrać pracę”?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Berceuse
-2 / 2

@Qboot1984
W mojej odpowiedzi na Twój komentarza, jak i ostatniej wypowiedzi chyba w sposób jasny, oraz oczywisty wyjaśniła o której grupie społecznej mówią moje posty. Zaznaczając jednak jeszcze raz pozwolę sobie zacytować siebie: '(...) która oddaje się czynom wspomnianym w mojej wiadomości', drugi, oraz wcześniejszy: '(...)zamordować, lub zgwałcić (...)'
To też myślę, iż wyraziłam się w prosty, zrozumiały sposób i nie muszę już nic dodawać.
Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2013 o 16:08

M misiek89
-2 / 2

Karolu prawdą jest że takie ustanowienie prawa jest łamaniem praw człowieka... Jednak kwestią dyskusyjną jest to czy prawa człowieka w całości są mądrymi prawami. Takie prawa człowieka są dobre na wieki dobrobytu takie jak XX i miejmy nadzieje przynajmniej połowę XXI wieku, kiedy nigdzie na świecie nie ma skrajnych deficytów paliw czy żynowści, a na każdego człowieka przysługuje w Polsce 10 litrów paliw kopalnych dziennie (benzyna, gaz, węgiel - w tym tworzywa sztuczne, energia potrzebna do ich wytworzenia, energia potrzebna do wytworzenia żywności itd). Niestety taki okres wzrostu nie będzie trwał wiecznie i za paredziesiąt lat spotkamy się z murem nieprzekraczalnym. Niestety wtedy też prawa człowieka będą musiały ustąpić, bo nie świat nie będzie mógł sobie pozwolić na takie luksusy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vvrytmiereggae
+6 / 8

Hahaha łamanie praw człowieka? Od kiedy prawa człowieka obowiązują"osoby" które same ich nie uznają? Nie przeszkadzają mi ci, którzy siedzą cicho na dupie i zajmują się swoim życiem, ale takie śmierdzące darmozjady które potrafią tylko odcinać głowy i grozić zamieszkami nie zasługują na miano"człowieka".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gototoilet
0 / 0

@Qboot1984 normalnie w większości imigranci są przyjmowani na czarno więc pracodawca nie musi płacić zbędnych podatków i wychodzi na +,a także ci ludzie pochodzą z biedniejszych państw więc gdzie normalny np. anglik omijałby ofertę pracy z daleka tam Polak przyjmie ją bez większego zastanowienia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
-1 / 1

@Gototoilet Z Twoich wypowiedzi wynika, że:
1. Człowiek, któremu odpowiadaja warunki pracy, które nie odpowiadają innemu, zabiera tę pracę tej drugiej osobie.
2. Osoba taka (która ma mniejsze wymagania, niż inna), nie zasługuje na miano człowieka (swoją drogą, nie ogarniam, kim trzeba być, żeby stwierdzić coś takiego).

Powiem tak. Pomieszkiwałem swego czasu w różnych krajach Europy i z sytuacją, w której imigranci zatrudniani byli „na czarno” spotkałem się jeden raz. Ów pracodawca nie utrzymał się długo na rynku. Imigranci w większości pracują za dokładnie taką sama stawkę, za jaką pracują miejscowi, przynajmniej w krajach, w których spotkałem się ze zjawiskiem masowej imigracji. Zrozum, że XIX-wieczny kapitalizm skończył się dawno temu i dzisiejsi pracodawcy nie mogą ustalać stawek w oparciu o pochodzenie pracownika, bo nikt nie będzie ryzykował procesu i ewentualnej kary (nie mówiąc o zniesławieniu przedsiębiorstwa) po tym, jak taka osoba pójdzie ze skargą do sądu. Pracodawca (w większości) ustala wymagania i stawkę, jaką będzie płacił wszystkim pracownikom, bez względu na pochodzenie. Jeśli komuś to nie odpowiada, proszę bardzo, na pewno znajdzie się ktoś, komu będzie to odpowiadać. I nie jest to, jak to nazwałeś, „zabieranie pracy”, tylko wolny rynek. Wyjedź za granicę, pomieszkaj i popracuj trochę, zobacz, jak sprawy się faktycznie mają i nie powtarzaj bezmyślnie tego, co mówi ogół, bo ogół nie ma własnego zdania, a powtarza to, co aktualnie mówi większość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glikol
+8 / 14

Cuius regio, eius religio. Pogodzie się z tym. Arabia-Islam, Izrael-Judaizm, Rosja-Prawosławie, USA-Mcdonaldyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
0 / 2

akurat w Usa masz Protestantyzm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mariusz005
+16 / 26

Rosja się nie pier#oli z takimi mieszańcami. Ostatnio widziałem film na youtube jak pewien muzułmanin zaczyna modlić się na Rosyjskim dworcu, a już po chwili Rosjanie leją go prawie do nieprzytomności :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2013 o 12:32

E Ejsman3
+12 / 14

I do tego honorowo, bo go pobili a nie zasztyletowali, jak by to zapewne muzułmanie zrobili z chrześcijaninem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
+8 / 10

Krzychu, nie z powodu innej religii tylko dlatego, że przejście na dworcu chwast blokuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzychu25
-5 / 7

Nie wiem kogo bardziej mam się bać, arabskiego terrorysty, czy rodaka, który skatuje mnie za inne poglądy czy też wyznanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MrOssama
+12 / 14

Jestem na tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar starydzieciak
+3 / 7

Jeśli to prawdziwa informacja, to pierwszy krok do naprawdę dużych zmian. Myślę że z tymi zamieszkami oni nie żartują i nie ograniczą się tylko do Rosji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~alibabaa
+17 / 19

no i co im po zamieszkach w rosji ? wpadnie milicja i specnaz i nie bedzie patyczkowania sie, nie podoba sie to wypad

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar starydzieciak
+9 / 11

to fakt Rosja to kiepski kraj na protestowanie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~longer252525
-2 / 4

a co do zamieszek w krajach muzułmanskich to ok zawsze jest pare ofiar wiec populacjia sie troszke skurczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89
+1 / 1

@starydzieciak Obawiam się że masz rację. Obawiam się że protesty co do prawa w Rosji nie będą się odbywać w Rosji. Cały zachód zacznie być naciskany przez ekstermistów na to żeby ustosunkował się do rosyjskiej zmiany negatywnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+22 / 22

Hipokryci protestują przeciw takiej decyzji, a w krajach islamskich (np. Arabia Saudyjska, Malediwy) praktykowanie innych religii jest zakazane (tj. np. posiadanie Biblii, szerzenie innego wyznania).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Aster22
+1 / 23

O dobre.
Powinni i w UE tak zrobic z Koranem i Biblia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GeddyLee
+4 / 18

Może od razu z teorią ewolucji? Europa to kontynent chrześcijański.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alarma
+6 / 16

A po co z Biblią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vogher
+2 / 10

Wotann ma rację - chrześcijaństwo było początkowo jedynie religią małej żydowskiej sekty; pech chciał, że ów sekta w jakiś zupełnie niepojęty sposób opanowała z czasem największe ówczesne państwo (Imperium Rzymskie) i wraz z nim rozpleniła się po całym niemal kontynencie. Co do Europy, to jej prawdziwe korzenie cywilizacyjne tkwią nie w Jerozolimie ani w Nazarecie, ale w antycznej Grecji i Rzymie, a żadne z tych państw nie było chrześcijańskie (w przypadku Rzymu wprawdzie jedynie do czasu, ale jednak).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LordX
+4 / 12

@Wotann co nie zmienia faktu, że Europa to kontynent chrześcijański... Religia narzucona siłą, czy nie, od wielu wieków już funkcjonuje na tym kontynencie i stała się jego częścią. Nie warto się tak unosić, bo mózg Ci zaćmiewa. Jeżeli do szklanki z czystą wodą dodasz niebieskiej farby, to nadal będziesz mówił, że jest ona bezbarwna? Nie. Elementem rozwoju cywilizacji ludzkiej jest mieszanie i przeplatanie się różnych kultur (nie ważne czy przez wojny, czy migracje ludności), co prowadzi do zmian na różnych terenach (długoterminowych, lub takich, które umrą śmiercią naturalną po paru latach nie mając zwolenników). Nie mówię, że chrześcijaństwo to europejska religia, bo ludy np. słowiańskie wyznawały całkowicie coś innego, jak większość plemion w tamtych czasach, ale OBECNIE Europa to kontynent chrześcijański, choć biorąc pod uwagę wypromowaną tolerancję to już niezbyt długo. Chyba rządy uznały, że muzułmanami łatwiej się rządzi, bo można z nimi robić co się chce zasłaniając się religią (wystarczy znaleźć odpowiednią linijkę tekstu w koranie, podobnie jak to robili kilka wieków temu z biblią).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2013 o 15:32

avatar gracz90
0 / 8

Anegdota ze średniowiecza - rozmowa św. Franciszka z sułtanem w okresie wojen krzyżowych ( które były wojnami OBRONNYMI, o czym wielu nie wie)
Zaraz potem sułtan, chcąc złapać Franciszka na niekonsekwencji, zapytał chytrze: - Wasz Bóg uczy w Ewangelii, by nie odpłacać złem za zło, by nie odbierać płaszcza od tego, kto go wam zabierze... Tym bardziej więc chrześcijanie - wierni tym przykazaniom - nie powinni nachodzić ziem przez nas zabranych. I tutaj święty Franciszek odpowiedział bez wahania: - Wy nie znacie całej Ewangelii Pana naszego Jezusa Chrystusa, w której gdzie indziej czytamy: "Jeśli twe oko gorszy ciebie, wyłup je i odrzuć daleko od siebie". Znaczy to, że każdy człowiek, nawet tak bliski i drogi, jak oko w naszej głowie, powinien być od nas oddzielony, jeśli usiłuje odłączyć nas od wiary i od miłości naszego Boga. Dlatego chrześcijanie sprawiają wam przykrości i biją się o ziemie, które niesłusznie zajmujecie, bluźniąc przez swój kult imieniu Chrystusa. Jeśli natomiast powstałoby w was pragnienie miłowania i wyznawania Stwórcy i odkupiciela świata, chrześcijanie miłowaliby was jak siebie samych.*
W tej opowieści można zauważyć jaka różnica jest między miłosierdziem, a samoobroną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Konkwista
+1 / 3

Zapomniałeś albo w ogóle nie wiesz że to szmatogłowi pierwsi najechali chreścijańską Europę i to prawie 400 lat wcześniej niżbyły krucjaty. O podboju Hiszpanii i Portugali przez muslimów w 712 roku słyszałeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litttt
-2 / 2

Krucjaty były wojnami obronnymi? No tak, w sumie Amerykanie atakując Irak czy Afganistan też się bronili (przynajmniej tak mówili). :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+16 / 18

Islam to nie religia, Islam to chora ideologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
-2 / 8

Islam jest religią, ale religią heretycką, z naszego punktu widzenia antyrelgią. Po za tym ich religia jest związana z kulturą arabską, która jest zupełnie różna od kultury europejskiej, która jest związana z chrześcijaństwem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+14 / 14

Chrześcijanie pójdą sobie do Kościoła, wrócą do domu i ci starci włączą radio a ci młodsi będą robili prawie to samo co ateiści. Raz na 5 lat poprotestują pod krzyżem. Głowy ci nie utną (może mała część da ci po ryju,ale nie za innowierstwo,ale za propagandę antykościelną), w centrum handlowym się nie wysadzą, nie głoszą,że trzeba zabijać innowierców a prędzej,że trzeba problemy wziąć na klatę. Jeśli chodzi o Islam to jest to antyreligia,ale objawiająca się w KAŻDEJ dziedzinie ich życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rizin
+12 / 12

KarolSlavomirSzczur Koran także łamie prawa człowieka, więc Rosja ma jak najbardziej rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duszekpl
+2 / 2

Karolslavomirszczur i dodaj do tego że trzeba czekać aż islamiści przyjdą i zatłuką twoją rodzinę w imię Allacha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
+2 / 2

@KarolSlavomirSzczur ty tak serio czy zwykły troll bo już nie wiem?;/ Nikt ich nie atakuje tylko się bronią przed nimi. Przecież nikt normalny nie pozwala przychodzić obcemu do siebie żeby ten się czuł jak u siebie i żądał swoich reguł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KarolSlavomirSzczur
-4 / 4

Eh. Czy dla was naprawdę każdy Arab to potencjalny terrorysta-dyktator?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomusxxx
0 / 0

Nie każdy dyktator jest zły.Nie szkaluj Piłsudskiego, Pinocheta, Franco czy Kadafiego porównaniem do talibów i radykalnych islamistów, bo to nie ładne ani mądre.To byli wielcy i wspaniali ludzie.W Islamie panuje prawo szariatu.Po wprowadzeniu go w całości, Islam rzeczywiście jest religią pokoju - bo nie ma już z kim walczyć, wszyscy wyznają Islam.Naszym obowiązkiem jest zatrzymać ten religijny terroryzm, bo Islam to niewola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 października 2013 o 1:11

avatar ~justyna_27
+6 / 10

A ja szczerze gratuluję Putinowi, i rządowi Rosji odwagi w "niepatyczkowaniu" się z pewnymi sprawami. Homoseksualizm, a teraz muzułmanie. Oczywiście, nie uważam, aby wszyscy muzułmanie byli terrorystami, ale niestety większość z nich nadto interpretuje słowa zawarte w Koranie! Co jak wiemy nie jest dobre. Jedyny kraj, który nie udaje "tolerancji", ale stara się dbać o dobro swoich obywateli. Brawo Rosjo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KAlafior_88
+2 / 2

Wystarczy że jest jeden i nie jest u siebie. To już wystarczy żeby przestaił być traktowani jak ludzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Will_Prince
+2 / 4

Przynajmniej oni wiedzą jak należy postępować w takiej sprawie! Szkoda, że kiedyś żyli tam komuniści, bo teraz są tam naprawdę mądrzy goście, skoro wprowadzają takie przepisy. Władzo innych krajów, ucz się co się robi z fanatykami islamskimi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q QuariorQ
+2 / 4

Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
+1 / 1

Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gismoludek
+4 / 16

Rosja bez gejów, lesbijek, bez arabów dlaczego u Nas tak się nie da?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RazzleMan88
0 / 0

To się tam wyprowadź. Sprawisz krajowi przyjemność :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blumino344
+6 / 6

"Straszą zamieszkami" - Rosję to chyba akurat nie łatwo zastraszyć^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Władimir_Iljicz_Uljanow
+10 / 12

Najpierw zrobili porządek z gejami a teraz z muzułmanami. Chyba przeprowadzę się do Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pierddolino
+3 / 5

Nie maszwolnego miejsca w furze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+3 / 7

No to ciekawe kiedy ci ruscy przeczytają Stary Testament. Tam to fajne rzeczy są: od ludobójstw do zbiorowych gwałtów poprzez kazirodztwo i inne smakołyki. Cud miód i orzeszki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Biedni Żydzi... Chrześcijanie bazują na Nowym Testamencie, nauka Starego Testamentu na lekcjach religii to nic innego jak nauka historii własnej wiary. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-4 / 10

@~IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII tak proszę księdza, niech ksiądz dalej broni wiary pozwalającej księdzu ruchać dzieci. Jezus w Nowym Testamencie rzekł że przyszedł podtrzymać i wypełnić prawa, a nie je znosić i zmieniać, wg. niego te prawa są nienaruszalne na zawsze i wyklęty był każdy kto je kwestionował. Czyli aprobował ludobójstwo, gwałty zbiorowe, kazirodztwo i inne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
+3 / 5

@~IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Jasne, bo między starym a nowym testamentem chrześcijanie wymienili boga na lepszego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

@Wotann nie wiedziałam, że jestem księdzem. Ale Ty lepiej wiesz kim jestem i co robię, prawda? Chyba masz PŚ z tego samego wydawnictwa, które wydało Koran w tej nieszczęsnej interpretacji zachęcającej do zła. Ciesz się, że nie interpretujemy naszej Księgi na poważnie. @ZeebaEata tak, wymienili. Nie wiesz, że nasza Biblia łącznie z ST to nic innego jak książka fantasty? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Trejden
0 / 0

Tak to właśnie się kończy gdy ktoś coś w necie przeczytał sam się nie zapoznał, a potem udaje mądrego.
W starym testamencie ani razu nie ma wykazanego poparcia dla wymienionych przez ciebie rzeczy - wręcz przeciwnie.

W koranie Chrześcijanie i żydzi jako "ludy księgi" mają pozostać zostawione w spokoju od "nawracania" a Jiihad to owszem wojna o wiarę - ale wewnętrzna walczysz wewnątrz siebie ze złym duchem o swoją wiarę - a nie z każdym innowiercom. Tyle, że najwiekszym przywódcom krajów islamskich te fragmenty są nie wsmak i przez długą historię islamu zostało to obudowane tak by ludziom chętnym władzy i podboju pasowało.

Tak de facto większość krajów gdzie panuje "prawo szariatu" w wielu punktach to "prawo" ma ustanowione wbrew samemu koranowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MM
+5 / 5

To nie chodzi o nienawiść ale o to, że jeśli przyjedzie się do jakiegoś kraju to trzeba szanować i ludzi i ich kulturę. A jak to wygląda teraz. Przyjeżdżają i chcą wprowadzać zmiany do swojej kultury...i do swojego prawa itp. To niech zostaną w swoim kraju i tyle!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ew43
+4 / 4

Nie przynależą do UE to mogą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pol2
+8 / 8

Prawidłowo!! Rosja zaczyna mi się podobać..:)) koran- out, greanpeace do łagrów na 15 lat, geje i lesby - out...:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~arturo21
+7 / 9

No i zajebiscie , wlasnie to mi sie u rosjan podoba , dlaczego nie moze byc tak na zachodzie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Derty
-1 / 5

Bo Zachód jest cywilizowany, a Wschód to swołocz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Święty_Walenty
+4 / 6

Daj nam Panie Boże taką swołocz a broń nas przed taką cywilizacją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomusxxx
+14 / 18

Zero pedałów, zero homopropagandy, zero Koranu, zero zielonych buntowników z Greenpeace czy innego gówna - Rosja to dzisiaj jedyny normalny kraj.Powinniśmy brać przykład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~edfsf
+3 / 3

chwał chwała im. morze oni oczyszczą świat z muzułmanów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomusxxx
+5 / 5

@Wotann - W Rosji nie ma katolicyzmu.Jest on wyznawany w granicach 1-2%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2013 o 18:59

avatar Rafaell95
+2 / 2

Straszą zamieszkami ? :) Chyba zapomnieli że są w Rosji tam nie ma jak na zachodzie gdzie są praktycznie bezkarni. Powinniśmy brać przykład z tego jak Rosjanie się z nimi uporają a zapewne tak zrobią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GrzegorzGigi
+3 / 7

Koran to zło!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Terrorarab
+3 / 3

I TO MI SIĘ PODOBA, nie dają sobie dawać w kasze dmuchać i zaludniać swojego kraju średniowiecznymi popaprańcami. Na zachodzie już biega tylu arabów, że za 10 lat będzie ich więcej niż rodowitych mieszkańców, aż w końcu dojdzie do tego że to oni będą narzucać prawo w nieswoim kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafifi120
+3 / 3

Putin im da kur... zamieszki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Drozdaa
+4 / 4

Brawo Rosja!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Scaaliarka
+1 / 3

w calej europie powinni tak zrobic i na swiecie tez.maja swoje kraje i niech tylko tam siedza.Brawo rosja!!!!!!!!!!! Popieram po calosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
0 / 0

Nasz azyl !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S strzelec123
+2 / 2

Dziadek Kałasznikow poradzi sobie z zamieszkami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~maet167
0 / 0

TAk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~addicted_to_chess
+3 / 5

Adin. W Rosji muzułmanie są od wieków. Jak czytam powyższe komentarze to śmiać mi się chce jak widzę "niech wracają skąd przybyli".
Dwa. Zakazany ma zostać JEDEN Z PRZEKŁADÓW Koranu. Ale wiadomo, ludzie nie czytają całej informacji, a jedynie to, co napisane dużymi literami w tytule.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomusxxx
+2 / 2

To prawda, w tak dużym kraju trudno aby nie było drugiej co do wielkości religii. Jednak polityka względem tej religii jest, jak widzimy - ostra.Głównym wyznaniem nadal pozostaje prawosławie.Rosja sobie na Islam pozwolić może, bo potrafi twardo stawiać warunki.Na zachodzie tego nie potrafią - wręcz odwrotnie, fundują im tu azyl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2013 o 19:03

avatar Antycyponek
0 / 0

I to jest Kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kitsune_
0 / 0

Nie myślałam, że przyjdzie taki dzień kiedy będę popierać Rosjan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zniechęcony
+3 / 5

Jak znajdzie się jakiś ksiądz-pedofil- wielki krzyk, że kler taki przesycony pedofilią, wszyscy księża gwałcą małych chłopców i tak dalej... równocześnie jeden zwolennik "tolerancji" zaangażowany w organizację działającą na UW przyznał się ostatnio, że jest pedofilem. To on już zły nie jest?
Tak samo jest z muzułmanami: jak wkurzony obywatel (nawet niezrzeszony w żadnej organizacji) wyjdzie na ulicę w obronie konserwatywnych wartości- "tolerancyjni" krzyczą, że to polski faszysta. Ale muzułmanie chcący mordować innowierców, to już są w porządku, cool, "nowocześni". Nie wiem co za tolerancja z tej "tolerancji".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zniechęcony
+1 / 1

Co do samej Rosji: co się stało, gdy Yelena Isimbayeva powiedziała co sądzi o wybrykach pewnej części "tolerancyjnego" towarzystwa? Na fb miała kilkanaście tysięcy shitstormujących ją "tolerancyjnych". Ale szkoda pisać- jak Pussy Riots zrobiły chucpę w cerkwi, to nikt z ich "supporterów" nie zauważył jakoś, że to mogło obrazić osoby prawosławne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitiThePablo
-1 / 1

Nie żebym był rasistą, ale nienawidzę jednych i drugich, jednak muszę ich pochwalić, że w końcu coś zaczynają robić xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shushuki
0 / 0

A Ruskie tylko czekają na zamieszki :o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antymoslem
0 / 2

Won z bydlem. Tepic na kazdym kroku- a to jest krok do porzadku. Viva Putin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pajmusztożyłu
+1 / 1

Co poniektórzy mylą sie w swoich opiniach jak taki Woutan i KarolSlawomirszczur, bo np to nie religia pozwala być księdzem pedofilem tylko instytucja zwana kościolem, która jest zaklamana, ale samo chrzescijanstwo nie uznaje takich zbrodni, tylko kosciol i wbijcie to sobie do łbów dzieciaki. A jesli chodzi o homoseksualistow to przeszkadaja mi te grupy ktore to tak manifestuja swoja odmiennosc, bo niewatpliwie jest to odmiennosc, a ci ktorzy nie afiszuja sie na ulicy z tym kim sa, sa w porzadku i nic do nich nie mam dopoki sie nie afiszuja, bo przecierz nie bede wchodzil komus do sypialni...

A co do Rosji - jesli to prawda to szacuneczek, najpierw homo teraz ciapate - TAK TRZEBA !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KarolSlavomirSzczur
-1 / 1

Oj oj oj. Smutna nienawiść. Nietolerancja. Możesz podać jakieś argumenty? W czym przeszkadza ci odmienność ludzi? Świat jest piękny, bo różnorodny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zimnylech
0 / 0

Zamieszki i co? Oni myślą że będą sobie stali jak w Egipcie i nikt ich nie ruszy? Wyślą kotów z armii by się wykazali, podjadą ciężarówki, zapakują bydło na pakę, wywiozą za Ural i zostawią.
Brawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
0 / 2

Wreszcie przywódcy jakiegoś kraju zobaczyli prawdziwą naturę islamu i poczynili pierwsze kroki w kierunku uznania ich za religię terroru i zdelegalizowania. Chociaż prawdę mówiąc nie spodziewałem się tego po kraju, którego obywatele słyną z debilizmu :). Mam nadzieję, że ruski się z tego nie wycofają pod naciskiem małpoludów a inne kraje tym razem pójdą ich śladem. W tym wypadku to szczęście, że ruski słyną z ostrych sposobów radzenia sobie z demonstrantami, spałują ich, poleją z armatek ze świńską krwią i odechce im się demonstracji :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomas12_1978
+1 / 1

Mądre podejście Rosjan w tym przypadku trzeba trzymać tą dzicz krótko za mordę!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Ddrek
+1 / 1

Pierwszy raz czytam coś pozytywnego o Rosji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ZUS
0 / 0

Jakoś Rosjanie potrafią z tym zrobić porządek i nie boją sie tego co powie zachód, tego im zazdroszcze. Nie jestem przeciw Islamowi, ale niech przeprowadzają ''dżihad'' i inne pierdoły w swoim państwie. Jedyna nadzieja w tym że Polska jest tak nietolerancyjnym krajem że nie będą chcieli sie u nas osiedlać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RazzleMan88
0 / 0

I bardzo dobrze. Przynajmniej w tym Rosja jest dobra, że nie da się nasrać na głowę innym narodom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litttt
0 / 0

XXI wiek, w Rosji zostaje wprowadzony spis ksiąg zakazanych przy aplauzie "wolnościowych" (XD) prawicowców, co za świat. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fejk_2
0 / 0

I bardzo dobrze.Państwo powinno być twarde,mieć swoje zasady i być nieugiętym a nie jakieś lelum polelum.
Właśnie to mi się u nich podoba,nikt ich w ch.uja nie robi i nie ma żadnej zabawy.Wszystko jest czarno na białym,a jak nie pasuje to ty masz problem a nie ja :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~racuch12345243242
0 / 0

To wszystko prawda, znajdzcie w necie Koran i przeczytajcie chociaz wyrywkowo co 10ta strone. Tam jest pisane wprost o mordowaniu niewiernych itp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sajles18
0 / 0

Proterstować będą wszędzie tylko nie w Rosji. Putin już raz pozamiatał pedalskie manifestacje. Muzułmanów też pogoni jak będą rozrabiać. Swoją drogą w krajach europejskich też by sie to przydało. Zabroniłbym ogólnie rozpowszechniać religijne dyrdymały. Niech ludzie w końcu zejdą na ziemie bo to już 21 wiek a wciąż jest multum religijnych fanatyków niczym w średniowieczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Galejro
0 / 0

Taka powoli się tworząca nowa rzeczywistość ... ciut pozytywna dla nas. Na zachodzie Europy, "Wspaniałej ostoi jakże zaawansowanego i dobrego multi-kulturalismu, szacunku do każdej religii i kultury i Politycznej Zgodności" coraz częściej Islamski najeźdźca wykorzystuje tę ideę by podbijać ten zachód. Powoli w tych zaawansowanych państwach Islamiści narzucają swoje prawa i wkrótce Taka Francja będzie Franslahadin. Zaś na "Barbarzyńskim, prymitywnym, rasistowskim i biednym wschodzie" kultury i społeczeństwa Rzymsko-Chrześcijańskie będą nietknięte. Ciekawe tylko kiedy ludzie zaczną uciekać zamiast na zachód po chleb na wschód od czystek etnicznych i prześladowań. Ale się Polska wzbogaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~damiano666
0 / 0

Qboot1984 slyszales, bo mowil o tobie. Rosja to jednak przyjemny kraj chyba tam bedziemy sie przesiedlac wkrotce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Etakus
0 / 0

I za to, należy im polać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qufas
0 / 0

Gdyby wszystkie kraje eurokołchozu wzięły się za ciapatych w taki sposób to dawno byłby spokój. Rusek nie da się dymać zarówno bez mydła jak i z.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tak_sobie_mysle
0 / 0

Milo wiedziec, ze chociaz Rosja postanowila przeciwstawic sie jihadowi islamskiemu. Fajnie by tez bylo zauwazyc, ze islam to nie religia, a system polityczny taki jak chociazby zakazany w UE faszyzm. W ramach odpowiedzi na krzyki ktore sie pojawia chcialbym zaznaczyc, ze:
1. Jestem agnostykiem wiec wyzywanie mnie od katoli, islamofobow itp nie ma sensu
2. Katolicyzm odnosi sie do relacji czlowiek - Bog, natomiast islam reguluje wszelkie aspekty zycia czlowieka na ziemi i jego relacje z innymi ludzmi
3. Wg katolicyzmu niewiernych trzeba nawracac za pomoca slowa, a wg islamu niewiernych trzeba zmusic do placenia haraczu jezeli uznaja wyzszosc islamu nad swoja religie, a jeszcze lepiej zabic
4. W europie w zaleznosci od kraju mamy 1 i 2 etap jihadu. W etapie 3 zabicie osoby innego wyznania niz islamskie (wlaczajac w to tez ateistow) jest czynem milym Bogu, a nie przestepstwem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomciog14
0 / 0

Ogólnie Rosji nie cierpię za ogólnie pojętą politykę, ale za postawę wobec pedałów i to co tutaj jest napisane naprawdę należy się im pochwała i to niemała...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanPandemonium
0 / 0

Jedyną dobrą rzeczą w tym gównie jest to że w Polsce nigdy takiego czegoś nie będziemy mieli nie tylko że żaden arab nie chciałby tu zamieszkać ale mamy też naszych niezawodnych księży oraz biskupów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rafffffff
0 / 0

Straszenie zamieszkami w Rosji przez muzułmańskich obcokrajowców i innych ekstremistów jest jak proszenie się o "samozagładę". Zamieszki to Sobie mogą robić w Niemczech, Francji, UK, Szwecji, Danii i innych pozbawionych jaj państwach. Ja osobiście chciał bym żeby do tych zamieszek doszło na terenie Rosji. Oni nie wiedzą co w tym przypadku mówią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freya666
0 / 0

Czekam na wpisanie na tą listę bibli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sonica
0 / 0

W komentarzach tylko pojawia się nienawiść, nietoleracja i rasizm religijny. Normalnie trzeba być dumnym. Ale nikt oczywiście oranu nie przeczytał, bo po co. Znajdują się w nim takie same estremizmy jak w Bibli. Przypominam, że Rosja wszystkie zakazuje. Macie się na czym wzorować, nie ma co. Idealny przykład demokratycznego, wolnego, bogatego państwa. Tylko, żebyście ta przypadkowo nie pojechali i kiedy Was pobiją na ulicy bo,,, np. jesteście Polakami, nie narzekali potem. Przecież tak byście chcieli. I zapewne chcielibyście, żeby władza wybierała się sama oraz aby większosć kraju żyła w skrajnym ubóstwie, czyli Wy także. Gratuluje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Krzysiek3
0 / 0

A ja jestem ciekawy komu zależy żeby robić taką nagonkę na muzułmanów i islam w Polsce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem