TV Repubika na czele z Wildsteinem oraz niedawno powstały twór braci Karnowskich wPolityce (specjaliści od naśmiewania się z ludzkiego nieszczęścia i śmiertelnych chorób) całą swoją popularność zyskują na snuciu teorii spiskowych, co ciekawe: zupełnie bezsensownych, przesączonych kłamstwami i nierzetelnością. Jeśli gdzieś szukają spisków, to niech najpierw zaczną od siebie:Wildstein, Wildstein... że też się nie wstydzi swojego żydowskiego nazwiska obcując z naczelnymi antysemitami kraju a pisząc dla narodowców, którzy nienawidzą żydów i komunistów. a propos komunistów wspomnę tutaj o ojcu Wildsteina, który był lekarzem wojskowym, komendantem szpitala i przedwojennym komunistą, a jego synalek jest odpowiedzialny za listę zawierającą dziesiątki tysięcy agentów SB.
Bracia Karnowscy, a może Karnovsky's jak ci polscy, żydowscy z pochodzenia emigranci, przyrodni rodzice samego Louisa Armstronga. Innymi słowy lewacka krew w nich płynie, więc ich ataki na Jurka Owsiaka czy ś.p. Andzreja Turskiego są żałosną próbą odwrócenia uwagi od siebie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2014 o 2:12
Na czym polega manipulacja TEGO DEMOTA ?. Demot podaje informację, że spółka "Złoty Melon" należy do fundacji WOŚP i zajmuje się pożytecznymi rzeczami... Hmm... Ale dlaczego demot milczy na temat tego, DO KOGO należała spółka "Złoty Melon" zanim została kupiona przez WOŚP ? Do czyjej kieszeni poszły pieniądze ? Co mówi na ten temat artykuł blogera MatkaKurka, który doprowadza do szału wiernych Owsiaka ? Fragment krytykowanego artykułu: "WOŚP to fundacja, której za kwotę 1 550 000,00 odsprzedała wszystkie swoje udziały spółka Złoty Melon, w 100% należąca do Jerzego Owsiaka". Każdy może sobie przeczytać sam o transakcjach finansowych WOŚP, o kosztach personelu, kto jest tym personelem, i inne szokujące fakty: http://www.kontrowersje.net/jerzy_owsiak_kr_l_ebrak_w_i_garzy_z_oty_melon_sekty_wo_p
Najlepiej przeczytać samemu i nie ulegać propagandzie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2014 o 11:41
UWAGA Panoz PODAŁ FAŁSZYWE DANE!!! W oficjalnym bilansie WOŚP wygląda to tak: XIX finał = 48.563.662,82 ( jeszcze nie dość, że chamsko fałszuje to pominął dwie pozycje wpływów WOŚP!) Przychody z darowizn rzeczowych i celowych = 7.525.498,01 Przychody z 1% podatku = 3.589.534,52. __ Przychody z XX finału = 50.638.801,30, Przychody z darowizn rzeczowych i celowych = 11.219.740,70 Przychody z 1% podatku = 3.589.534,52. Po tych kłamliwych bzdurach reszty nawet nie czytałem.
@dodawajka - nie rozśmieszaj... To tak jakbyś powiedziała, że ci co zbierają pieniądze na ulicach na jakieś chore dziecko, są fajni i spoko, kiedy okazuje się, że 50% zebranych przez nich pieniędzy nie idzie na to chore dziecko, tylko prosto do ich kieszeni, tzw. "koszty administracyjne". To od jakiego procentu jest dobrze? 50% do własnej kieszeni? 80% ? 95% ?
Ludzie. Są instytucje państwowe, które z założenia zajmują się kontrolą przepływu pieniędzy w firmach, fundacjach itd itp. Zwłaszcza przy takich kwotach. Gdyby w WOŚP były jakieś machloje, to instytucje państwowe (Urz. Skarbowy i inne) już dawno bardzo chętnie by "skasowały" całą tę orkiestrę.
@JanuszTorun, twoja wiara rozbraja. Ale zauważ, że WOŚP i Owsiakowi nikt nie zarzuca popełnienia przestępstwa, natomiast zarzuca mu się, że w oficjalnej propagandzie w mediach nie ujawnia całej prawdy o działalności WOŚP. Na szczęście musi takie rzeczy ujawniać w raportach finansowych fundacji (takie są wymogi prawne), i wreszcie znalazł się ktoś, kto dokonał analizy tych sprawozdań i ujawnił wyniki. Zadajmy sobie hipotetyczne pytanie (nie dotyczące WOŚP ani Owsiaka): czy jeżeli ktoś zbiera kasę i głośno krzyczy, że to na szlachetny cel, i że rozliczył się co do złotóweczki, sugerując, że wszystko idzie na cele charytatywne, a potem okazałoby się, że miliony wpłynęły do kieszeni danej osoby, nie mówiąc o innych horrendalnych kosztach w stosunku do potrzeb (np. koszty administracyjne), to jakbyś to ocenił? Niby wszystko zgodnie z prawem, ale czy na to dałeś swoje pieniądze? I czy godzi się tak mamić ludzi?
JanuszTorun Mylisz sądową "wiarygodność procesową" z uczciwością. Coś co jest formalnie zgodne z literą prawa może być czynem moralnie nagannym - zwłaszcza jeśli ma się dobrych prawników (którzy napiszą dobry statut). Np: wszystkie banki i duże markety w Polsce nie płacą podatków - też zgodnie z prawem. A facet z warzywniaka ledwo się wyrabia na Urząd Skarbowy. Czy to jest uczciwe? Nie! Czy to jest zgodne z literą prawa? Tak! Na tej samej zasadzie Sawicka dostała 0,5 mln zł odszkodowania za przyjęcie 100 tyś zł łapówki od agenta CBA. Wg. sądu działała zgodnie z prawem! A Czy była uczciwa? Nie!
Tv republika i inne tego typu portale wyśmiewają i oczerniają za manipulacje itd. a co robi tymczasem Gazeta Wyborcza? Oczerniaja Maksa Kolonko za "krytyczne " słowa o WOŚP wycinajac cały film. W dodatku piszą ze to jego najnowszy film, co jest nieprawda. Mógłbym jeszcze napisać o sprawie z sprzed czterech lat czyli o fałszywym stwierdzeniu dziennikarza TVN ( Durczok) jakoby pilot miał mówić : jak nie wyląduje to zgine. Czy tak zachowuje się dziennikarz??
A może zamiast zastanawiać się nad nienawiścią wildsteinów i karnowskich do nieskalanego Owsiaka, przemyśl, dlaczego tylko oni o tym wspominają w mediach o takim nakładzie... Mała podpowiedź: ile materiałów krytycznych w czasie gorączki owsiakowej ujrzałeś w tygodnikach, tvn, tvp, polsacie? Ile ujrzałeś na głównej plakacików w obronie machlojek wośp, a ile na głównej było demotywatorów kpiących z kryształowej uczciwości Owsiaka? DLACZEGO uważacie, że Owsiak ma się tłumaczyć tylko z tego, co w puszce? To jest normalna fundacja, podlegająca polskiemu prawu, ma się - jak wszystkie inne - wytłumaczyć ze wszystkiego! Wystarczy pokazać wszystkie dokumenty i rozwiać wątpliwości: czy Owsiak nieuczciwie zarobił na firmach obsługujących wośp. Czy ZROBIŁ WSZYSTKICH W MELONA, czy jest czysty? Dlaczego nie mówić o tym, że WOŚP nie jest bardziej efektywne od Caritasu? W imię czego? Tylko dlatego, że Caritas jest katolickie? Ludzie, Owsiak nie ma immunitetu na nietykalność. Papiery na stół i koniec wątpliwości. Prawa pewnie nie złamał... ale dlaczego nie mówić, ile zmarnował w majestacie prawa. Jeśli będzie powszechna świadomość, ile orkiestra przejada i marnuje, nie ma problemu - kto chce, ten da. Reszta już wie dziś i nie daje. /// Nawet gdyby złamał prawo (w co akurat wątpię, w ramach prawa można całkiem niezłe interesy ubić...), sądy go nie skażą, na pewno nie obecne sądy...
Najbardziej mnie w tym wszystkim boli unikanie przez ludzi myślenia. Coś zobaczą, coś przeczytają, i bez jakiejkolwiek znajomości tematu, bez jakiejkolwiek potrzeby poszukania prawdy zaczynają ślepo wierzyć w to, co ktoś im wmówił. I tak sobie żyją bezpiecznie, kompletnie się nie przejmując tym, w co wierzą i za kim podążają. I właśnie tacy ludzie to łakomy kąsek dla wszelkiej maści manipulantów, którzy szerzą negatywne emocje, bo coś im zwyczajnie w życiu nie wyszło i chcą popsuć cudze, żeby się poczuć lepiej.
Niestety poza słowem MANIPULACJA Panoz nie odnosi się do dokumentów WOŚP. Jego grafomania sprytnie omija celowośc wydatków i ich skalę. Zrobię to ja: h t t p : / / demotywatory . pl /4270283/Caritas-czy-WOSP Faktycznie ludzie coś zobaczą, coś przeczytają, i bez jakiejkolwiek znajomości tematu, bez jakiejkolwiek potrzeby poszukania prawdy zaczynają ślepo wierzyć w to, co ktoś im wmówił - 100% racji! Ja wolę dokumenty od opinii internauty.
Rzygam tym WOŚP, zmięcie tema fanboye bo ma wrażenie, że robicie z siebie męczenników i co gorsza podoba wam się to. Właściwie demot nie nic nie wyjaśnia. Wygląda raczej jak taka rozmowa: - jesteś złodziejem. Odp. : - Nie, nie jestem. I pod nią komentarz, wyjaśniło się, nie jest złodziejem. Szkoda, że ludzi unikają myślenia, przecież jak wyraźnie powiedział, że nie jest złodziejem.
MarianKa Masz rację. Na przykład Taki Panoz sfałszował wpływy WOŚP w swoim democie (WOŚP podaje inne na swojej stronie!!!) by wszystko pasowało. Tak wszyscy dali się nabrać (bez sprawdzenia danych)! Boli unikanie przez ludzi myślenia. Oj boli! Manipulatorów jest pełno, a ludzie sobie żyją bezpiecznie, kompletnie się nie przejmując tym, w co wierzą i za kim podążają. O kim mowa? :D
widać, ze nawet młodzi katole już nasiąknęli kłamstwem, oszustwem i posiadają wyprane mozgi po przez urzędników obcego państwa Watykan. F1 wyraźnie stwierdził, ze księża są obywatelami Watykanu odmawiając ekstradycji pedofila Wojciechowskiego do III RP
ludzie ... najprościej i bez zbędnego pier*olingu - chcesz dawać pieniądze Owsiakowi - dawaj, nie chcesz mu dawać pieniędzy - nie dawaj - prosto, bezproblemowo i bez bólu d*py.
A jak ja nie chcę by z moich podatków i mojego abonamentu przez cały dzień w telewizji PAŃSTWOWEJ występował ZA DARMO facet z PRYWATNEJ fundacji to jak mam protestować? Dlaczego inne prywatne fundacje nie mają swojego dnia w TVP2? Dlaczego różne PAŃSTWOWE instytucje (wojsko, policja, urzędnicy miasta) robią jemu za moje i wasze budżetowe pieniądze ten cyrk - pokazy sprzętu, fajerwerki, darmowa transmisja w TV? Czy to jest OK? Lemingi, myśleć do cholery!
Owsiakowi? Kolejna, bezczelna, dziecinna manipulacja. Nie dajesz Owsiakowi, tylko fundacji, która za ten cash kupuje najnowocześniejszy sprzęt na świecie. Ale psychole wiedzą swoje.
Wielki szacunek dla autora demota. Mimo, że jestem bardziej prawicowy to popieram takie akcje a zaczadzone młode mohery od rana minusują. Młodzież ma dzisiaj strasznie wyprane mózgi i problem ze zrozumieniem tekstu więc wielu z nich i tak nie zrozumie treści demota. Jedyne na co ich stać to wcisnąć SŁABE.
Mnie żal Owsiaka. Biedak na własnej skórze odczuwa priorytety ludzi którzy 'tworzą różnice' czyli ich głos się liczy.
Tym samym rozkłada ręce bo coraz trudniej pomagać i nie stracić na tym zdrowia.
Bardzo ciekawe zestawienia i opisy kto i co robi z pieniążkami. Brakuje w nich także zestawienia ile zarabiają szefowie tych organiacji a nade wszystko do dochodów Pana Owsa trzeba doliczyć niemal 400,000.00zł za prowadzenie zbiórki a jest to kwota netto.
rzadko czytam takie długie domoty, ale AUTOR w tym wypadu wykazała się solidna robotą przedstawiająca jak to wygląda, TAKICH DZIENNIKARZY BY NAM TRZEBA BYŁO a nie usłyszy coś i stworzy jakiś mierny artykuł bez sprawdzania informacji.
Cała ta gownoburza w okolo WOSP jest nic nie wart! ludzie zacznijcie sie zajmowac czyms powaznym! czym jest 50mln z wosp kiedy panstwo okrada nas na wiele wiecej kazdego dnia! kiedy podatki dochodowe dusza gospodarke, mordercy zamiast wisiec wychodza z wiezien, na nic nas nie stac bo polowa kasy, ktora wydajemy to vat i akcyza! wezcie zacznijcie sie interesowac powaznymi problemami! dajesz albo nie nikt Cie nie zmusza ani nikt nie zakazuje twoje pieniadze i mozesz robic z nimi co chcesz! tylko po co robic z tego wielkie hallo? jak zwykle sprawy blache na 1 stronach, a rzeczy, ktore dotykaja nas wszystkich nigdy nie pokazywane
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2014 o 11:15
Bum i znowu nie na temat!:) Parafrazując za Konradem Danielem: Gdy mówię - niebo jest niebieskie, pada socjotechniczna "odpowiedź" - To nieprawda. Przecież widać jak na dłoni, że w nocy świeci Księżyc. - Prawdziwym wyjaśnieniem byłoby podanie konkretnych danych wobec zgłaszanych wątpliwości: 1) Jakie były całkowite kwoty ze zbiórek publicznych WOŚP, a jakie wydatki z ofiarowanych przez nas pieniędzy na deklarowany cel? 2) Jeśli była różnica, na co konkretnie poszły pozostałe pieniądze ze zbiórki? 3) Czy i ew. jakie zlecenia WOŚP dawała Złotemu Melonowi i Mrówce Całej, płacąc z zebranych datków + czy i ew. ile z tego otrzymał Jurek lub/i Jego żona? Ww. "kontrowersje" można by wyjaśnić natychmiast w ciągu jednej konferencji lub przez publikację jednej konkretnej informacji. Bo to do bólu konkretne sprawy. Zamiast tego jesteśmy świadkami żenującego spektaklu, szczucia oddanej młodzieży na "wrogów" i siania podziałów między ludźmi w sosie wyzwisk od "ciemniaków", "zawistników", "katoli", etc. P.S. Jeśli zapytam, jak dokładnie został spożytkowany mój datek, to Panie Jurku nie jest to pytanie z "d...y" i wcale przez to nie jestem przeciwnikiem Akcji, wrogiem młodzieży, ani że nie powinno się mnie leczyć na kupionym sprzęcie. Bo to bardzo nieuczciwe stawianie sprawy.
Na stronach WOŚP są raporty finansowe. Szczegółowe. Można ściągnąć, wydrukować, przeanalizować. A jak się czegoś nie rozumie, zapytać zaprzyjaźnionej księgowej.
Prawdy nie dojdziesz. Mi nie podobają się powiązania Owsiaka z władzą i Brudstok. Więc wolę dać na Caritas lub inną organizację. Ale jestem zdania, że każdy ma prawo do własnej decyzji kogo wspierać.
Mi nie podobają się niejasne powiązania Caritas (afera z wydawnictwem Stella Maris- ukradziono miliony z tych waszych datków na Caritas). Nagonka na WOŚP to wojna o strefy wpływów- Caritas chce całości charytatywnego tortu, bo to oznacza wielkie bogactwo kilku ludzi w kieckach.
Dlaczego nie ma mowy o najczęściej powtarzanej kontrowersji. Fundacja WOŚP kupuje sprzęt od lat w kilku określonych firmach. Sprzęt mimo, że relatywnie tani, ma względnie wysokie koszty utrzymania, które spadają na szpitale.
Że co? Biedne szpitale są obarczane kosztami używania sprzętu medycznego? To skandal! WOŚP powinien finansować również materiały eksploatacyjne i naprawy!
~dsacvebr kiedy kupowany jest sprzęt za publiczne pieniądze, to musi zostac ogłoszony przetarg, musza być plany gdzie go umieścić i czy jest odpowiednio przeszkolony personel do jego obsługi. Bardzo fajnie że pan Owsiak rozlicza się z wydanych na sprzęt pieniędzy,ale kurczę nigdzie nie usłyszałem od niego wytłumaczenia jakie było kryterium jego wyboru. Zdarzyło się juz nie raz że szpitale odmaiwały, lub brały sprzęt, bo inaczej ostracyzm, i nie korzystały z niego, bo niestety nie stać ich na to. I tak to jest marnotrastwo pieniędzy. Ale nie przez szpitale, tylko pana Owsiaka, który z nikim nie konsultuje swoich decyzji tylko "pomaga dzieciom" dzięki czemu jest zwolniony z wszelkiej krytyki.
To jest chore.. moja siostra jest chora na cukrzyce już prawie 6 lat, dostała pompę insulinową od WOŚP bo nfz nic takiego nie daje, gdzie nie wejdę w szpitalu są urządzenia z serduszkiem WOŚP. dziekuje dobranoc !
Prawda jest taka, że choćby ludzie mieli przed oczami wszystkie sprawozdania, chocby mieli rozliczony kazdy grosz, choćby mieli wszystko wyjaśnione jak na dłoni to i tak ich to nie będzie obchodzić, bo ot tak, bez jakiejkolwiek wiedzy stoją albo po jednej albo po drugiej strony barykady... W naszym kraju dotyczy to wielu sytuacji - z góry jest za albo przeciwko, nie mając zielonego pojęcia o co chodzi... Niestety taki dziwny kraj...
Jeśli wrzucę swoje pieniądze do puszki, jak miliony moich Rodaków, razem składając się na sprzęt na kilkadziesiąt milionów zł, to natychmiast wyłącznie Pan Jurek i tylko On staje się mega niekwestionowanym bohaterem. Nie śmie paść na niego żaden cień. Jeśli zapytam , co dokładnie stało się z moimi pieniędzmi, natychmiast staję się, jak i miliony moich Rodaków, "katolem", "pisiorem", "zawistnikiem", "mocherem", "Polakiem".
Do wszystkich malkontentów, krzykaczy i doszukujących się oszustwa, żebyście nigdy nie musieli korzystać ze sprzętu zakupionego przez WOŚP, albo żebyście nigdy nie byli w skórze rodzica dziecka, które jest podłączone do aparatury zakupionej przez WOŚP.
Ten demotywator to jedna wielka kpina. Nawiasem mówiąc, nie życzę sobie, aby moje pieniądze szły na Woodstock,a podczas zbierania pieniędzy, część z nich idzie na organizację festiwalu. A poza tym, nie wiem, jakim cudem autor demotywatora pisze takie bzdury, że na Woodstocku nie ma satanistów, a narkotyki są, ale tak, jakby ich w ogóle nie było. Ten festiwal woła o pomstę do nieba. Nie tylko brak tolerancji wobec chrześcijaństwa (m.in przejaw w ustawieniu Przystanku Jezus przy ToiToiach), ale również sex & drugs. Więc proszę nie mydlić oczu innym takimi fałszywkami!!!
A czy kościół musi się wszędzie wpier...ać? Są w szkołach, przedszkolach, szpitalach, chodzą po domach, dzwonami budzą dzieci. Może gdzieś powinna się znaleźć w naszym kraju strefa wolna od funkcjonariuszy w czarnych sukienkach?
To z czego ta "hacjenda" została sfinansowana i ile kosztowała? Czy dla szkoleń wolontariatu trzeba stawiać taki potężny budynek?? W jakie koszta zostało to wliczone?
co nie zmienia faktu ze czekam juz 2 lata na mozliwosc przeporwadzenia badania na sprzecie WOSP bo limity wykorzystane. moje badanie przypada na 14 grudnia 2015 roku.
Oczywiscie zaplaciłem i poszedłem prywatnie.
Czemu większość was wszędzie widzi spisek?!
Owsiak robi dużo dobrego... Przez te wszystkie oskarżenia nie długo rzuci to wszystko i tyle zrobicie ;)
Ten, który napisał tego demota wykonał kupe dobrej roboty.
Sprzęt kupowany przez WOŚP potrzebny jest wielu szpitalom.
8 miesięcy temu urodziłam dziecko, miał robione badanie przesiewowe słuchu, oczywiście na sprzęcie WOŚPu, gdy miał 4 tygodnie zachorował, miejscowy szpital wysłał go do Prokocimia gdzie na sprzęcie USG od WOŚPu wykryto co mu jest i pewnie podczas zabiegu także korzystano ze sprzętu pochodzącego z tej organizacji.I jestem Owsiakowi za to bardzo wdzięczna. Już na pewno nie jednemu dziecku uratował życie a i tak widzicie tu czerpanie zysków dla prywatnej kieszeni. Sama parę lat temu chodziłam z puszką, w mrozie podczas "zim stulecia" i zawsze wrzucam coś do puszki.
Myślę, że większość z was doceni to co robi ten człowiek jak wy albo wasze dzieci skorzystacie z tych sprzętów albo innych rzeczy finansowanych przez WOŚP!
Poza tym...jezu, moje pieniądze, mogę je wydać na co chcę! Chcę dać tą dychę na puszkę to daję, nie to nie. A nie czas i bandwidth takimi teoriami spiskowymi marnować.
Osobiście nie daje do puszek bo uważam, że wośp uważa się za lepszych od wszystkich innych organizacji/placówek co skutkuje tym, że szpitale nie mogą często wykorzystać sprzętu ani go sprzedać.
polecam sprawdzić dane, który wrzucił typek z wykopu i sprawozdania finansowe WOŚP - gość nieźle naciąga dane, np w XX finale na program Instant Flow wg pana wykopka wydali 1mln227 tys, a wg sprawozdania finansowego z tego samego finału wydali na to 100 tys zł :) nie dziwie sie, ze lewaki czytają wykop pl, w dodatku dają sobie oficjalnie pluć w morde fałszywymi danymi :)
Szczerze? Zarzucasz w jednym punkcie nieetyczne dziennikarstwo, a w całym dokumencie (a w każdym razie w tych kilku podpunktach które przeczytałem) z tekstu aż przebija manipulowanie słowem i podawanie wybiórczych faktów. Ciekawe czemu nie podawałeś filmików do wszystkiego? Czemu nie podawałeś screenów z rozliczeń tylko dane pisane przez niewiadomo kogo? Może w jakimś stopniu masz rację, jednak z założeniem iż w Polsce nie da się ukryć machlojek mając tak gigantyczny potencjał finansowo-polityczny nie ma nawet sensu się spierać. Jeżeli takie przyjmujesz to jak dla mnie jesteś stracony. Co do dwóch ostatnich punktów jednak zgadzam się całkowicie. Do sedna. Jedyne co (poza machlojkami) mnie wkur.wia (przepraszam za słowo ale już nie mam siły) w WOŚP;ie, jest to, że z puszkami stoją pod kościołami, jakby to miało jakiś cholerny związek... Owsiak należy do Kriszny, która jest sektą wrogą chrześcijaństwu (wzywa demony), więc gdzie tu logika? Sumienność w idei?
Po pierwsze, dane na początku dot. przychodów, są nieprawdziwe. Po drugie, Owsiak jest prezesem w firmie ZM, ale jest także prezesem rady nadzorczej. Ale zostawmy Owsiaka. Ci, którzy mają mózgi, niech się zainteresują i sami sprawdzą skład kadry ZM. Zapewniam, że żona Owsiaka na wysokim stanowisku to tylko jeden z ciekawszych przypadków, który zresztą był nieudolnie zatuszowany.
Do autora:
Panoz - szmato, zastanawiam się kto cię opłacił. Czy Jurek Owsiak czerpie korzyści z WOŚP-u? TAK, jest to potwierdzone. Następujące zagadnienie - czy cel uświęca środki? A może inaczej to sformułuję, czy to, że Owsiak odnosi korzyści, równoważy się z tym w jakiś sposób, że pomaga iluś tam ludziom? Nie rozstrzygam. Ale to, że robi w hu*ja 4/5 Polski, a jeszcze działa politycznie (Woodstock, wypowiedzi w mediach, etc.) na pewno się nie równoważy. A teraz najlepsze - nawet, jeśli by się równoważyło, to że robi dobr(z)e rzeczy niektórym, nie znaczy że jest usprawiedliwiony i teraz jest "świętą krową".
Walczmy o to, żeby takich sprzedających się pachołków tępić.
Jak chca to niech placa , ja nie inwestuje w WOSP bo opiekuncze panstwo Polskie zabiera ode mnie wiekszosc mojej wyplaty wlasnie na ''super darmowe leczenie'' itd . Pewnie wiekszosc ludzi by pomagala biednym jakby sami mogli decydowac na co ida ich pieniadze .
Tak czy inaczej ,to psim obowiązkiem państwa jest zapewnić opiekę medyczną obywatelom ,a nie tłumaczenie że jakby nie było sprzętu z wośp. to ludzie by umierali .To jest bezczelność ze strony rządu i chamstwo w państwie. I jeszcze skłócić ludzi orkiestrą niech się za łby biorą ,a my wtedy hulaj dusza nikt nas nie rusza.
Szczerze nie interesują mnie te całe afery na temat WOŚ, powiem jedno tym którzy są przeciwni całej akcji: porozmawiamy wtedy kiedy wam przytrafi się tragedia i wasze dziecko będzie potrzebowało pomocy wejdziecie na taki oddział a tam z pięciu sprzętów na trzech będzie serduszko WOŚ i wtedy ciekawa jestem czy któryś z was powie nie dziękuję my z tego sprzętu nie skorzystamy bo to oszuści. Pomoc WOŚ jest widoczna na oddziałach tylko wy siedzący całe dnie przed komputerami tego nie widzicie przejdzie się na patologię noworodka a zobaczycie jaki sprzęt ratuje życie dzieciakom.
No to dwa fakty prosto ze sprawdzonych źródeł. Zbiórka WOŚP ok. 50 milionów, budżet NFZ to aż 67 miliardów (1340 razy tyle). Wynagrodzenia pracowników samej warszawskiej centrali NFZ ponad 30 milionów złotych rocznie. Skala złodziejstwa / marnotrawstwa jest nieporównywalnie większa niż jakiekolwiek sensacje internetowe. I wszystko jest czarno na białym w zestawieniach NFZ. Tylko sensacji nie ma więc o tym cicho sza....
Powiem prosto. "Autor tego demota powinien się mocno jeb** w głowę i życzę (mu oraz całej rodzinie) by nigdy nie skorzystali ze sprzętu Jurka Owsiaka. Bo gdyby nie on, Polski Narodowy Fundusz Zdrowia oraz szpitale nie zakupiliby nigdy takiego sprzętu, a co za tym idzie nie uratowano by tylu dzieci. W tym kraju wszyscy kradną, wystarczy spojrzeć na polskich polityków z Rostowskim na czele. Wracając do tematu mojej wypowiedzi, z przyjemnością bym oglądał to jak ratuje cię sprzęt NIE UFUNDOWANY PRZEZ JURKA OWSIAKA. Tyle na ten temat. Siema"
Odkąd skończyłem 16 lat zawsze dawałem i na WOŚP i na CARITAS, nie były to małe sumy jak na zwykłego Kowalskiego, bo od 100 do 120 zł. W tym roku po przeczytaniu całego mnóstwa bzdur i kłamstw na temat WOŚP zdecydowałem, że na WOŚP będę dawał jeszcze więcej, a CARITASowi już nic w życiu nie dam - wszystko dzięki takim kłamliwym szujom jak Pawłowicz czy banda bachorów z Demotów. Owszem, CARITAS nie jest niczemu winien, ale nie jestem Jezusem i nie nadstawiam drugiego policzka, więc oddam w najbrutalniejszy sposób jaki znam.
Daj kasę Ju-ju-ju-jurkowi, niech sobie kupi większy domek, założy firmę i sprzeda ją WOŚP'owi a potem skoczy do specjalisty, żeby zrobić coś z jąkaniem.
Ja myślę tak: pomógł dużej ilości dzieciaków, więc warto wspomagać. Nie ma chyba drugiej takiej fundacji. A tu niektórzy z zawiści o kasę chcą to zniszczyć. To przykre, że są osoby, które zrobią wszystko, zdyskredytują człowieka, organizację itp, .byle tylko mniej dobra było na świecie. A sami palcem nie kiwną, by coś zrobić. Typowi życiowi "haterzy"
W żadnym wypadku nie będzie to złośliwe pytanie. No dobrze, gadka szmatka, ale z czego pan Owsiak żyje, gdzie na co dzień pracuje i skąd dostaje wypłatę. Ja nie wiem, czy jest nauczycielem, mechanikiem, czy urzędnikiem. Przecież będzie niedługo wypełniał PIT. Skąd ma dochody na czynsz, prąd i życie.
Ten kochany Jurek, taki bezinteresowny, taki czynny, taki wspaniały... Otóż ja mu nie ufam, choćby ze względu na poparcie udzielane temu człowiekowi przez gówniane "media" jak Polsat czy TVN. Te stacje kłamią i manipulują faktami w wielu sprawach, dlaczego więc akurat w tym przypadku miałyby popierać "tą słuszną" sprawę? Fakty są takie, że "koszty operacyjne" WOŚP'u są olbrzymie, cholera wie na co idzie cała ta kasa. Dwa, irytują mnie te łzawe historyjki jak to "Sprzęt zakupiony przez Jurka uratował życie mnie/mojej matce/babce/ciotce/córce/dziadkowi/psu (niepotrzebne skreślić), bo ten sprzęt powinien być w szpitalu zakupiony przez państwo, a nie z kasy uzbieranej z wielkiej zrzuty połowy obywateli Polski. Na koniec, zirytowała mnie ta szopka odstawiona przez "świętego Ju-ju-jurka" - mowa tu o takiej kasie, że nie zmieściłaby się w słoiku. Lepiej poszukajmy kilku ciężarówek.
Nie ktoś tam a sąd powinien rozstrzygnąć czy WOŚP i Owsiak kradną czy nie. Nie dajcie się nabrać. Ten demot ma na celu polepszyć PR Owsiaka i jego kapeli...
No tak, ale OWSIAK KUPUJE SPRZĘTY WE WŁASNYCH HURTOWNIACH, ZASILAJĄC NIMI WŁASNE SZPITALE. Proste? Proste, genialne. W demotywatorze nie ma też żadnej informacji o 10-miesięcznych wczasach "orkiestry" na karaibach.
Po co budować taki wielki budynek na szkolenia za setki tysięcy złotych a myślę, że i spokojnie powyżej miliona skoro jest tyle pięknych hoteli i sal konferencyjnych gdzie za te pieniądze można się szkolić przez 100 lat i jeszcze jeden dzień dłużej...
sliko 15 stycznia 2014 o 20:35
"Rozliczenie" Caritasu Archidiecezji Gdańsk za rok 2011 na stronie ministerstwa pracy i opieki społecznej
~whatthefuq 15 stycznia 2014 o 21:36
@ sliko No i co jest z tym rozliczeniem Caritasu Archidiecezji Gdańsk, bo ja tam nic ciekawego nie widzę?
problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
RACHUNEK WYNIKÓW
Przychody z działalności statutowej 4,036,536.48 i 3,927,206.95
Koszty administracyjne odpowiednio 3,948,959.42 i 3,767,041.43 w tym same koszty?? pozostałe czyli w zasadzie brak wyjaśnień, to ile poszło na pomoc ludziom?
11 lat temu oberwałem petardą 10cm od ucha.. gdyby nie WOŚP, Pan Jurek i jego sprzęt który był wtedy w szpitalu w Chorzowie przy ul. Truchana teraz byłbym głuchy na 1 ucho.. nienawidze jak ktoś obgaduje Owsiaka. niech mi to powie w twarz w 4 oczy to przyp... z całej siły
A na czym polega tutaj manipulacja? Po prostu NIGDY nie wolno ufać informacją z "drugiej" ręki... dlatego tego demota można spokojnie włożyć miedzy bajki podobnie jak rzeczy w nim zwarte.
atak na WOŚP to norma. Od lat nie mogą się dostać do koryta i szukają błędów. jak dla mnie Jurek powinien brać sobie z tego grube miliony za poświęcenie 22 lat życia
powiem prosto... odpierd....ol się! i zajmij się czymś pożytecznym.
albo przejdź się po szpitalach i poszukaj inkubatorów WOŚP'u, a nie pierdoły wypisujesz.
"Są to kwoty... prawdziwe, problem w tym, że nijak nie pokazują struktury finansów WOŚP" jeżeli autor zna tak dobrze struktury finansowania tej organizacji to naprawdę szacun
Taka prawda, że w tym tekście też jest sporo manipulacji w drugą stronę. Śmieszą mnie ludzie co myślą, że jak wrzucili 5, 10 czy 1000 zł do puszki Caritasu czy WOŚPu to są nie wiadomo jak dobrzy i przez resztę roku mają społeczeństwo w dupie.
Ludzie zastanówcie się, płacicie składki na ubezpieczenie zdrowotne, za które mamy być leczeni, a Wy dajecie się naciągnąć przez WOŚP, i płacicie kolejną składkę!!!!
Same manipulacje a ja dalej jestem nagabywany przez proOwsiaków że nie daję i że moje dzieci nie mogą z tego sprzętu korzystać. Tylko że jak od kilkunastu lat płacę kasę na ubezpieczenie zdrowotne z niemałej kwoty brutto, więc takie smarki "róbta co chceta", wszelkiej maści z reguły bezrobotne woodstokowicze mnie nagabujące nie powinni korzystać z "mojego" sprzętu. A jak raka jeden z drugim dostaniesz to poleż sobie na łóżku od owsiaka albo słuch przebadaj. Tyle ufundowałeś.
Przeanalizujcie to na spokojnie. Gość ma chęć i ochotę-chwała mu za to-poza tym teraz jest już twarzą tej kampanii jaką jest WOŚP. Zajmuje się tym na "pełen etat" więc to już coś znaczy. To nie jest ciach i wielka kampania od 6 rano do północy i papa, do zobaczenia za rok o tej samej porze. Ktoś to musi zorganizować, szczególnie że to idzie na żywo w setkach miejsc. Te fakty i mity o liczbach rozchodzą się w szwach a skarbówka tylko czeka żeby który z jakiejkolwiek fundacji się potknął. Reasumując: Owsiak więcej zrobił dobrego niż rządzący na przełomie tych wszystkich lat kiedy gra ta orkiestra a na pewno więcej niż ci co tak strasznie krzyczą o bezprawiu, narkotykach i satanistach, z ojcem prowadzącym z pewnego radia w Toruniu.
I jak ktoś mądry naskrobał na początku, chcesz dawać to dawaj, a jak nie to podrap się i żeby tylko każdy z Was niemierni zakazał podłączyć się pod sprzęt od WOŚP.
Czołem.
Wolę wrzucać pieniądze na WOŚP niż dawać je instytucji która straciła swój autorytet. Sorry ale to nie średniowiecze że Kościół jest najważniejszy. Jurek Owsiak ma i zawsze będzie miał autorytet bez względu na to czy ktoś mu próbuje zaszkodzić czy nie. Kto w Polsce zrobił tyle dobrego dla społeczeństwa co on? Sądzę że nikt bo jest cisza na ten temat. Tyle w temacie!
Ja myślę że to ZAZDROŚĆ. Jurek w ciągu kilkunastu lat zrobił więcej dla ludzi niż Caritas, a to pewnie boli co poniektórych "ziejących miłością bliźniego" rasowych katoli. Dajcie wy mu spokój people, to co robi - robi dobrze, więc odp....cie się od gościa.
Zakompleksieni łajdacy zawsze będa opluwać ludzi, którzy robią coś dobrego. Zazdroszczą, a sami nie potrafią się na nic zdobyć, więc oczerniają, żeby mniej się wstydzić swojego egoizmu.
TV Repubika na czele z Wildsteinem oraz niedawno powstały twór braci Karnowskich wPolityce (specjaliści od naśmiewania się z ludzkiego nieszczęścia i śmiertelnych chorób) całą swoją popularność zyskują na snuciu teorii spiskowych, co ciekawe: zupełnie bezsensownych, przesączonych kłamstwami i nierzetelnością. Jeśli gdzieś szukają spisków, to niech najpierw zaczną od siebie:Wildstein, Wildstein... że też się nie wstydzi swojego żydowskiego nazwiska obcując z naczelnymi antysemitami kraju a pisząc dla narodowców, którzy nienawidzą żydów i komunistów. a propos komunistów wspomnę tutaj o ojcu Wildsteina, który był lekarzem wojskowym, komendantem szpitala i przedwojennym komunistą, a jego synalek jest odpowiedzialny za listę zawierającą dziesiątki tysięcy agentów SB.
Bracia Karnowscy, a może Karnovsky's jak ci polscy, żydowscy z pochodzenia emigranci, przyrodni rodzice samego Louisa Armstronga. Innymi słowy lewacka krew w nich płynie, więc ich ataki na Jurka Owsiaka czy ś.p. Andzreja Turskiego są żałosną próbą odwrócenia uwagi od siebie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2014 o 2:12
Na czym polega manipulacja TEGO DEMOTA ?. Demot podaje informację, że spółka "Złoty Melon" należy do fundacji WOŚP i zajmuje się pożytecznymi rzeczami... Hmm... Ale dlaczego demot milczy na temat tego, DO KOGO należała spółka "Złoty Melon" zanim została kupiona przez WOŚP ? Do czyjej kieszeni poszły pieniądze ? Co mówi na ten temat artykuł blogera MatkaKurka, który doprowadza do szału wiernych Owsiaka ? Fragment krytykowanego artykułu: "WOŚP to fundacja, której za kwotę 1 550 000,00 odsprzedała wszystkie swoje udziały spółka Złoty Melon, w 100% należąca do Jerzego Owsiaka". Każdy może sobie przeczytać sam o transakcjach finansowych WOŚP, o kosztach personelu, kto jest tym personelem, i inne szokujące fakty: http://www.kontrowersje.net/jerzy_owsiak_kr_l_ebrak_w_i_garzy_z_oty_melon_sekty_wo_p
Najlepiej przeczytać samemu i nie ulegać propagandzie.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2014 o 11:41
Ach ten owsiak i jego lewicowe nazistowskie upodobania.
UWAGA Panoz PODAŁ FAŁSZYWE DANE!!! W oficjalnym bilansie WOŚP wygląda to tak: XIX finał = 48.563.662,82 ( jeszcze nie dość, że chamsko fałszuje to pominął dwie pozycje wpływów WOŚP!) Przychody z darowizn rzeczowych i celowych = 7.525.498,01 Przychody z 1% podatku = 3.589.534,52. __ Przychody z XX finału = 50.638.801,30, Przychody z darowizn rzeczowych i celowych = 11.219.740,70 Przychody z 1% podatku = 3.589.534,52. Po tych kłamliwych bzdurach reszty nawet nie czytałem.
@dodawajka - nie rozśmieszaj... To tak jakbyś powiedziała, że ci co zbierają pieniądze na ulicach na jakieś chore dziecko, są fajni i spoko, kiedy okazuje się, że 50% zebranych przez nich pieniędzy nie idzie na to chore dziecko, tylko prosto do ich kieszeni, tzw. "koszty administracyjne". To od jakiego procentu jest dobrze? 50% do własnej kieszeni? 80% ? 95% ?
Ludzie. Są instytucje państwowe, które z założenia zajmują się kontrolą przepływu pieniędzy w firmach, fundacjach itd itp. Zwłaszcza przy takich kwotach. Gdyby w WOŚP były jakieś machloje, to instytucje państwowe (Urz. Skarbowy i inne) już dawno bardzo chętnie by "skasowały" całą tę orkiestrę.
@JanuszTorun, twoja wiara rozbraja. Ale zauważ, że WOŚP i Owsiakowi nikt nie zarzuca popełnienia przestępstwa, natomiast zarzuca mu się, że w oficjalnej propagandzie w mediach nie ujawnia całej prawdy o działalności WOŚP. Na szczęście musi takie rzeczy ujawniać w raportach finansowych fundacji (takie są wymogi prawne), i wreszcie znalazł się ktoś, kto dokonał analizy tych sprawozdań i ujawnił wyniki. Zadajmy sobie hipotetyczne pytanie (nie dotyczące WOŚP ani Owsiaka): czy jeżeli ktoś zbiera kasę i głośno krzyczy, że to na szlachetny cel, i że rozliczył się co do złotóweczki, sugerując, że wszystko idzie na cele charytatywne, a potem okazałoby się, że miliony wpłynęły do kieszeni danej osoby, nie mówiąc o innych horrendalnych kosztach w stosunku do potrzeb (np. koszty administracyjne), to jakbyś to ocenił? Niby wszystko zgodnie z prawem, ale czy na to dałeś swoje pieniądze? I czy godzi się tak mamić ludzi?
JanuszTorun Mylisz sądową "wiarygodność procesową" z uczciwością. Coś co jest formalnie zgodne z literą prawa może być czynem moralnie nagannym - zwłaszcza jeśli ma się dobrych prawników (którzy napiszą dobry statut). Np: wszystkie banki i duże markety w Polsce nie płacą podatków - też zgodnie z prawem. A facet z warzywniaka ledwo się wyrabia na Urząd Skarbowy. Czy to jest uczciwe? Nie! Czy to jest zgodne z literą prawa? Tak! Na tej samej zasadzie Sawicka dostała 0,5 mln zł odszkodowania za przyjęcie 100 tyś zł łapówki od agenta CBA. Wg. sądu działała zgodnie z prawem! A Czy była uczciwa? Nie!
Tv republika i inne tego typu portale wyśmiewają i oczerniają za manipulacje itd. a co robi tymczasem Gazeta Wyborcza? Oczerniaja Maksa Kolonko za "krytyczne " słowa o WOŚP wycinajac cały film. W dodatku piszą ze to jego najnowszy film, co jest nieprawda. Mógłbym jeszcze napisać o sprawie z sprzed czterech lat czyli o fałszywym stwierdzeniu dziennikarza TVN ( Durczok) jakoby pilot miał mówić : jak nie wyląduje to zgine. Czy tak zachowuje się dziennikarz??
@wojo456 w oficjalnym bilansie WOŚP podaje to, co chce podać ;D
A może zamiast zastanawiać się nad nienawiścią wildsteinów i karnowskich do nieskalanego Owsiaka, przemyśl, dlaczego tylko oni o tym wspominają w mediach o takim nakładzie... Mała podpowiedź: ile materiałów krytycznych w czasie gorączki owsiakowej ujrzałeś w tygodnikach, tvn, tvp, polsacie? Ile ujrzałeś na głównej plakacików w obronie machlojek wośp, a ile na głównej było demotywatorów kpiących z kryształowej uczciwości Owsiaka? DLACZEGO uważacie, że Owsiak ma się tłumaczyć tylko z tego, co w puszce? To jest normalna fundacja, podlegająca polskiemu prawu, ma się - jak wszystkie inne - wytłumaczyć ze wszystkiego! Wystarczy pokazać wszystkie dokumenty i rozwiać wątpliwości: czy Owsiak nieuczciwie zarobił na firmach obsługujących wośp. Czy ZROBIŁ WSZYSTKICH W MELONA, czy jest czysty? Dlaczego nie mówić o tym, że WOŚP nie jest bardziej efektywne od Caritasu? W imię czego? Tylko dlatego, że Caritas jest katolickie? Ludzie, Owsiak nie ma immunitetu na nietykalność. Papiery na stół i koniec wątpliwości. Prawa pewnie nie złamał... ale dlaczego nie mówić, ile zmarnował w majestacie prawa. Jeśli będzie powszechna świadomość, ile orkiestra przejada i marnuje, nie ma problemu - kto chce, ten da. Reszta już wie dziś i nie daje. /// Nawet gdyby złamał prawo (w co akurat wątpię, w ramach prawa można całkiem niezłe interesy ubić...), sądy go nie skażą, na pewno nie obecne sądy...
"Rozliczenie" Caritasu Archidiecezji Gdańsk za rok 2011 na stronie ministerstwa pracy i opieki społecznej http://sprawozdaniaopp.mpips.gov.pl/Search/Print/4211?reporttypeId=11 -
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2014 o 20:38
@ sliko No i co jest z tym rozliczeniem Caritasu Archidiecezji Gdańsk, bo ja tam nic ciekawego nie widzę?
Nie dam ani Owsiakowi ani Caritas, wytłumaczcie mi jedno, po co?
Najbardziej mnie w tym wszystkim boli unikanie przez ludzi myślenia. Coś zobaczą, coś przeczytają, i bez jakiejkolwiek znajomości tematu, bez jakiejkolwiek potrzeby poszukania prawdy zaczynają ślepo wierzyć w to, co ktoś im wmówił. I tak sobie żyją bezpiecznie, kompletnie się nie przejmując tym, w co wierzą i za kim podążają. I właśnie tacy ludzie to łakomy kąsek dla wszelkiej maści manipulantów, którzy szerzą negatywne emocje, bo coś im zwyczajnie w życiu nie wyszło i chcą popsuć cudze, żeby się poczuć lepiej.
Niestety poza słowem MANIPULACJA Panoz nie odnosi się do dokumentów WOŚP. Jego grafomania sprytnie omija celowośc wydatków i ich skalę. Zrobię to ja: h t t p : / / demotywatory . pl /4270283/Caritas-czy-WOSP Faktycznie ludzie coś zobaczą, coś przeczytają, i bez jakiejkolwiek znajomości tematu, bez jakiejkolwiek potrzeby poszukania prawdy zaczynają ślepo wierzyć w to, co ktoś im wmówił - 100% racji! Ja wolę dokumenty od opinii internauty.
~ms wybacz, ten minus to mój, zły guzik pocisnąłem!
Rzygam tym WOŚP, zmięcie tema fanboye bo ma wrażenie, że robicie z siebie męczenników i co gorsza podoba wam się to. Właściwie demot nie nic nie wyjaśnia. Wygląda raczej jak taka rozmowa: - jesteś złodziejem. Odp. : - Nie, nie jestem. I pod nią komentarz, wyjaśniło się, nie jest złodziejem. Szkoda, że ludzi unikają myślenia, przecież jak wyraźnie powiedział, że nie jest złodziejem.
MarianKa Masz rację. Na przykład Taki Panoz sfałszował wpływy WOŚP w swoim democie (WOŚP podaje inne na swojej stronie!!!) by wszystko pasowało. Tak wszyscy dali się nabrać (bez sprawdzenia danych)! Boli unikanie przez ludzi myślenia. Oj boli! Manipulatorów jest pełno, a ludzie sobie żyją bezpiecznie, kompletnie się nie przejmując tym, w co wierzą i za kim podążają. O kim mowa? :D
widać, ze nawet młodzi katole już nasiąknęli kłamstwem, oszustwem i posiadają wyprane mozgi po przez urzędników obcego państwa Watykan. F1 wyraźnie stwierdził, ze księża są obywatelami Watykanu odmawiając ekstradycji pedofila Wojciechowskiego do III RP
RyszardK wtf?
no właśnie . zobaczysz jakieś wymyślone zestawienia zrobione przez PRowców Owsiaka i wierzysz bez refleksji
ludzie ... najprościej i bez zbędnego pier*olingu - chcesz dawać pieniądze Owsiakowi - dawaj, nie chcesz mu dawać pieniędzy - nie dawaj - prosto, bezproblemowo i bez bólu d*py.
A jak ja nie chcę by z moich podatków i mojego abonamentu przez cały dzień w telewizji PAŃSTWOWEJ występował ZA DARMO facet z PRYWATNEJ fundacji to jak mam protestować? Dlaczego inne prywatne fundacje nie mają swojego dnia w TVP2? Dlaczego różne PAŃSTWOWE instytucje (wojsko, policja, urzędnicy miasta) robią jemu za moje i wasze budżetowe pieniądze ten cyrk - pokazy sprzętu, fajerwerki, darmowa transmisja w TV? Czy to jest OK? Lemingi, myśleć do cholery!
bardzo dobrze powiedziane, do prostaków prosto trzeba mówić
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2014 o 15:51
Owsiakowi? Kolejna, bezczelna, dziecinna manipulacja. Nie dajesz Owsiakowi, tylko fundacji, która za ten cash kupuje najnowocześniejszy sprzęt na świecie. Ale psychole wiedzą swoje.
Fajnie gdyby tak było jeszcze z ZUS-em :)
Wielki szacunek dla autora demota. Mimo, że jestem bardziej prawicowy to popieram takie akcje a zaczadzone młode mohery od rana minusują. Młodzież ma dzisiaj strasznie wyprane mózgi i problem ze zrozumieniem tekstu więc wielu z nich i tak nie zrozumie treści demota. Jedyne na co ich stać to wcisnąć SŁABE.
Fałszywe dane w democie. Proszę odwiedzić stronę WOŚP i sprawdzić.
Mnie żal Owsiaka. Biedak na własnej skórze odczuwa priorytety ludzi którzy 'tworzą różnice' czyli ich głos się liczy.
Tym samym rozkłada ręce bo coraz trudniej pomagać i nie stracić na tym zdrowia.
Bardzo ciekawe zestawienia i opisy kto i co robi z pieniążkami. Brakuje w nich także zestawienia ile zarabiają szefowie tych organiacji a nade wszystko do dochodów Pana Owsa trzeba doliczyć niemal 400,000.00zł za prowadzenie zbiórki a jest to kwota netto.
rzadko czytam takie długie domoty, ale AUTOR w tym wypadu wykazała się solidna robotą przedstawiająca jak to wygląda, TAKICH DZIENNIKARZY BY NAM TRZEBA BYŁO a nie usłyszy coś i stworzy jakiś mierny artykuł bez sprawdzania informacji.
Autor demota sfałszował (obniżył) wpływy WOŚP!!!
Cała ta gownoburza w okolo WOSP jest nic nie wart! ludzie zacznijcie sie zajmowac czyms powaznym! czym jest 50mln z wosp kiedy panstwo okrada nas na wiele wiecej kazdego dnia! kiedy podatki dochodowe dusza gospodarke, mordercy zamiast wisiec wychodza z wiezien, na nic nas nie stac bo polowa kasy, ktora wydajemy to vat i akcyza! wezcie zacznijcie sie interesowac powaznymi problemami! dajesz albo nie nikt Cie nie zmusza ani nikt nie zakazuje twoje pieniadze i mozesz robic z nimi co chcesz! tylko po co robic z tego wielkie hallo? jak zwykle sprawy blache na 1 stronach, a rzeczy, ktore dotykaja nas wszystkich nigdy nie pokazywane
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2014 o 11:15
Ciekawe czy ten demotywator jest manipulacją? Prawdę mówiąc KK nie ma władzy w Polsce.
Bum i znowu nie na temat!:) Parafrazując za Konradem Danielem: Gdy mówię - niebo jest niebieskie, pada socjotechniczna "odpowiedź" - To nieprawda. Przecież widać jak na dłoni, że w nocy świeci Księżyc. - Prawdziwym wyjaśnieniem byłoby podanie konkretnych danych wobec zgłaszanych wątpliwości: 1) Jakie były całkowite kwoty ze zbiórek publicznych WOŚP, a jakie wydatki z ofiarowanych przez nas pieniędzy na deklarowany cel? 2) Jeśli była różnica, na co konkretnie poszły pozostałe pieniądze ze zbiórki? 3) Czy i ew. jakie zlecenia WOŚP dawała Złotemu Melonowi i Mrówce Całej, płacąc z zebranych datków + czy i ew. ile z tego otrzymał Jurek lub/i Jego żona? Ww. "kontrowersje" można by wyjaśnić natychmiast w ciągu jednej konferencji lub przez publikację jednej konkretnej informacji. Bo to do bólu konkretne sprawy. Zamiast tego jesteśmy świadkami żenującego spektaklu, szczucia oddanej młodzieży na "wrogów" i siania podziałów między ludźmi w sosie wyzwisk od "ciemniaków", "zawistników", "katoli", etc. P.S. Jeśli zapytam, jak dokładnie został spożytkowany mój datek, to Panie Jurku nie jest to pytanie z "d...y" i wcale przez to nie jestem przeciwnikiem Akcji, wrogiem młodzieży, ani że nie powinno się mnie leczyć na kupionym sprzęcie. Bo to bardzo nieuczciwe stawianie sprawy.
Na stronach WOŚP są raporty finansowe. Szczegółowe. Można ściągnąć, wydrukować, przeanalizować. A jak się czegoś nie rozumie, zapytać zaprzyjaźnionej księgowej.
Prawdy nie dojdziesz. Mi nie podobają się powiązania Owsiaka z władzą i Brudstok. Więc wolę dać na Caritas lub inną organizację. Ale jestem zdania, że każdy ma prawo do własnej decyzji kogo wspierać.
Mi nie podobają się niejasne powiązania Caritas (afera z wydawnictwem Stella Maris- ukradziono miliony z tych waszych datków na Caritas). Nagonka na WOŚP to wojna o strefy wpływów- Caritas chce całości charytatywnego tortu, bo to oznacza wielkie bogactwo kilku ludzi w kieckach.
Bardzo fajnie opisane, +
Dlaczego nie ma mowy o najczęściej powtarzanej kontrowersji. Fundacja WOŚP kupuje sprzęt od lat w kilku określonych firmach. Sprzęt mimo, że relatywnie tani, ma względnie wysokie koszty utrzymania, które spadają na szpitale.
Że co? Biedne szpitale są obarczane kosztami używania sprzętu medycznego? To skandal! WOŚP powinien finansować również materiały eksploatacyjne i naprawy!
~dsacvebr kiedy kupowany jest sprzęt za publiczne pieniądze, to musi zostac ogłoszony przetarg, musza być plany gdzie go umieścić i czy jest odpowiednio przeszkolony personel do jego obsługi. Bardzo fajnie że pan Owsiak rozlicza się z wydanych na sprzęt pieniędzy,ale kurczę nigdzie nie usłyszałem od niego wytłumaczenia jakie było kryterium jego wyboru. Zdarzyło się juz nie raz że szpitale odmaiwały, lub brały sprzęt, bo inaczej ostracyzm, i nie korzystały z niego, bo niestety nie stać ich na to. I tak to jest marnotrastwo pieniędzy. Ale nie przez szpitale, tylko pana Owsiaka, który z nikim nie konsultuje swoich decyzji tylko "pomaga dzieciom" dzięki czemu jest zwolniony z wszelkiej krytyki.
Szpitale same się zgłaszają do WOŚP i są ankietyzowane. Skoro się zgłaszają, to chyba także potrafią je utrzymać i używać? Czy czegoś nie rozumiem?
@ trabaho
Kiedy sprzęt jest kupowany za publiczne pieniądze i ogłaszany jest przetarg to dopiero zaczynają się przekręty i dymanie podatników na grube miliony.
To jest chore.. moja siostra jest chora na cukrzyce już prawie 6 lat, dostała pompę insulinową od WOŚP bo nfz nic takiego nie daje, gdzie nie wejdę w szpitalu są urządzenia z serduszkiem WOŚP. dziekuje dobranoc !
Ja jak wejdę do kibla na dworcu to też jest oblepiony serduszkami! Ach te cudowne wypróżniania do owsiakowych prezentów....!
Prawda jest taka, że choćby ludzie mieli przed oczami wszystkie sprawozdania, chocby mieli rozliczony kazdy grosz, choćby mieli wszystko wyjaśnione jak na dłoni to i tak ich to nie będzie obchodzić, bo ot tak, bez jakiejkolwiek wiedzy stoją albo po jednej albo po drugiej strony barykady... W naszym kraju dotyczy to wielu sytuacji - z góry jest za albo przeciwko, nie mając zielonego pojęcia o co chodzi... Niestety taki dziwny kraj...
Nie chce mi się tyle czytać.
Jeśli wrzucę swoje pieniądze do puszki, jak miliony moich Rodaków, razem składając się na sprzęt na kilkadziesiąt milionów zł, to natychmiast wyłącznie Pan Jurek i tylko On staje się mega niekwestionowanym bohaterem. Nie śmie paść na niego żaden cień. Jeśli zapytam , co dokładnie stało się z moimi pieniędzmi, natychmiast staję się, jak i miliony moich Rodaków, "katolem", "pisiorem", "zawistnikiem", "mocherem", "Polakiem".
Do wszystkich malkontentów, krzykaczy i doszukujących się oszustwa, żebyście nigdy nie musieli korzystać ze sprzętu zakupionego przez WOŚP, albo żebyście nigdy nie byli w skórze rodzica dziecka, które jest podłączone do aparatury zakupionej przez WOŚP.
Co miesiąc płacę podatki i to Państwo ma obowiązek mnie leczyć.
Państwo ma obowiązek owszem, ale tego nie robi, gdyby spełniało swoje zadanie, to by WOŚP nie musiało działać!
Ten demotywator to jedna wielka kpina. Nawiasem mówiąc, nie życzę sobie, aby moje pieniądze szły na Woodstock,a podczas zbierania pieniędzy, część z nich idzie na organizację festiwalu. A poza tym, nie wiem, jakim cudem autor demotywatora pisze takie bzdury, że na Woodstocku nie ma satanistów, a narkotyki są, ale tak, jakby ich w ogóle nie było. Ten festiwal woła o pomstę do nieba. Nie tylko brak tolerancji wobec chrześcijaństwa (m.in przejaw w ustawieniu Przystanku Jezus przy ToiToiach), ale również sex & drugs. Więc proszę nie mydlić oczu innym takimi fałszywkami!!!
Odpi*rdol się od woodstock'u tu chodzi o coś innego.
A czy kościół musi się wszędzie wpier...ać? Są w szkołach, przedszkolach, szpitalach, chodzą po domach, dzwonami budzą dzieci. Może gdzieś powinna się znaleźć w naszym kraju strefa wolna od funkcjonariuszy w czarnych sukienkach?
To z czego ta "hacjenda" została sfinansowana i ile kosztowała? Czy dla szkoleń wolontariatu trzeba stawiać taki potężny budynek?? W jakie koszta zostało to wliczone?
co nie zmienia faktu ze czekam juz 2 lata na mozliwosc przeporwadzenia badania na sprzecie WOSP bo limity wykorzystane. moje badanie przypada na 14 grudnia 2015 roku.
Oczywiscie zaplaciłem i poszedłem prywatnie.
Czemu większość was wszędzie widzi spisek?!
Owsiak robi dużo dobrego... Przez te wszystkie oskarżenia nie długo rzuci to wszystko i tyle zrobicie ;)
Ten, który napisał tego demota wykonał kupe dobrej roboty.
Sprzęt kupowany przez WOŚP potrzebny jest wielu szpitalom.
8 miesięcy temu urodziłam dziecko, miał robione badanie przesiewowe słuchu, oczywiście na sprzęcie WOŚPu, gdy miał 4 tygodnie zachorował, miejscowy szpital wysłał go do Prokocimia gdzie na sprzęcie USG od WOŚPu wykryto co mu jest i pewnie podczas zabiegu także korzystano ze sprzętu pochodzącego z tej organizacji.I jestem Owsiakowi za to bardzo wdzięczna. Już na pewno nie jednemu dziecku uratował życie a i tak widzicie tu czerpanie zysków dla prywatnej kieszeni. Sama parę lat temu chodziłam z puszką, w mrozie podczas "zim stulecia" i zawsze wrzucam coś do puszki.
Myślę, że większość z was doceni to co robi ten człowiek jak wy albo wasze dzieci skorzystacie z tych sprzętów albo innych rzeczy finansowanych przez WOŚP!
Poza tym...jezu, moje pieniądze, mogę je wydać na co chcę! Chcę dać tą dychę na puszkę to daję, nie to nie. A nie czas i bandwidth takimi teoriami spiskowymi marnować.
WOŚP zakupił wiecej sprzetu niz inne fundacje i tak owsiak mniej podpierda*a kasy od innych.
politycy ci to nas ładuja w dupe z kazdej strony
i co mohery jeb... glupio? niech rydzyk sie rozliczy z kazdego grosza
Osobiście nie daje do puszek bo uważam, że wośp uważa się za lepszych od wszystkich innych organizacji/placówek co skutkuje tym, że szpitale nie mogą często wykorzystać sprzętu ani go sprzedać.
polecam sprawdzić dane, który wrzucił typek z wykopu i sprawozdania finansowe WOŚP - gość nieźle naciąga dane, np w XX finale na program Instant Flow wg pana wykopka wydali 1mln227 tys, a wg sprawozdania finansowego z tego samego finału wydali na to 100 tys zł :) nie dziwie sie, ze lewaki czytają wykop pl, w dodatku dają sobie oficjalnie pluć w morde fałszywymi danymi :)
Szczerze? Zarzucasz w jednym punkcie nieetyczne dziennikarstwo, a w całym dokumencie (a w każdym razie w tych kilku podpunktach które przeczytałem) z tekstu aż przebija manipulowanie słowem i podawanie wybiórczych faktów. Ciekawe czemu nie podawałeś filmików do wszystkiego? Czemu nie podawałeś screenów z rozliczeń tylko dane pisane przez niewiadomo kogo? Może w jakimś stopniu masz rację, jednak z założeniem iż w Polsce nie da się ukryć machlojek mając tak gigantyczny potencjał finansowo-polityczny nie ma nawet sensu się spierać. Jeżeli takie przyjmujesz to jak dla mnie jesteś stracony. Co do dwóch ostatnich punktów jednak zgadzam się całkowicie. Do sedna. Jedyne co (poza machlojkami) mnie wkur.wia (przepraszam za słowo ale już nie mam siły) w WOŚP;ie, jest to, że z puszkami stoją pod kościołami, jakby to miało jakiś cholerny związek... Owsiak należy do Kriszny, która jest sektą wrogą chrześcijaństwu (wzywa demony), więc gdzie tu logika? Sumienność w idei?
Po pierwsze, dane na początku dot. przychodów, są nieprawdziwe. Po drugie, Owsiak jest prezesem w firmie ZM, ale jest także prezesem rady nadzorczej. Ale zostawmy Owsiaka. Ci, którzy mają mózgi, niech się zainteresują i sami sprawdzą skład kadry ZM. Zapewniam, że żona Owsiaka na wysokim stanowisku to tylko jeden z ciekawszych przypadków, który zresztą był nieudolnie zatuszowany.
Do autora:
Panoz - szmato, zastanawiam się kto cię opłacił. Czy Jurek Owsiak czerpie korzyści z WOŚP-u? TAK, jest to potwierdzone. Następujące zagadnienie - czy cel uświęca środki? A może inaczej to sformułuję, czy to, że Owsiak odnosi korzyści, równoważy się z tym w jakiś sposób, że pomaga iluś tam ludziom? Nie rozstrzygam. Ale to, że robi w hu*ja 4/5 Polski, a jeszcze działa politycznie (Woodstock, wypowiedzi w mediach, etc.) na pewno się nie równoważy. A teraz najlepsze - nawet, jeśli by się równoważyło, to że robi dobr(z)e rzeczy niektórym, nie znaczy że jest usprawiedliwiony i teraz jest "świętą krową".
Walczmy o to, żeby takich sprzedających się pachołków tępić.
Jak chca to niech placa , ja nie inwestuje w WOSP bo opiekuncze panstwo Polskie zabiera ode mnie wiekszosc mojej wyplaty wlasnie na ''super darmowe leczenie'' itd . Pewnie wiekszosc ludzi by pomagala biednym jakby sami mogli decydowac na co ida ich pieniadze .
I tu się rodzi pytanie: Czyje to fakty? I czy są prawdziwe?
taka Wielka litania niczym nie poparta :) zazdros ci jeszcze raz zazdrosc :)
Tak czy inaczej ,to psim obowiązkiem państwa jest zapewnić opiekę medyczną obywatelom ,a nie tłumaczenie że jakby nie było sprzętu z wośp. to ludzie by umierali .To jest bezczelność ze strony rządu i chamstwo w państwie. I jeszcze skłócić ludzi orkiestrą niech się za łby biorą ,a my wtedy hulaj dusza nikt nas nie rusza.
Szczerze nie interesują mnie te całe afery na temat WOŚ, powiem jedno tym którzy są przeciwni całej akcji: porozmawiamy wtedy kiedy wam przytrafi się tragedia i wasze dziecko będzie potrzebowało pomocy wejdziecie na taki oddział a tam z pięciu sprzętów na trzech będzie serduszko WOŚ i wtedy ciekawa jestem czy któryś z was powie nie dziękuję my z tego sprzętu nie skorzystamy bo to oszuści. Pomoc WOŚ jest widoczna na oddziałach tylko wy siedzący całe dnie przed komputerami tego nie widzicie przejdzie się na patologię noworodka a zobaczycie jaki sprzęt ratuje życie dzieciakom.
No to dwa fakty prosto ze sprawdzonych źródeł. Zbiórka WOŚP ok. 50 milionów, budżet NFZ to aż 67 miliardów (1340 razy tyle). Wynagrodzenia pracowników samej warszawskiej centrali NFZ ponad 30 milionów złotych rocznie. Skala złodziejstwa / marnotrawstwa jest nieporównywalnie większa niż jakiekolwiek sensacje internetowe. I wszystko jest czarno na białym w zestawieniach NFZ. Tylko sensacji nie ma więc o tym cicho sza....
Co za różnica czy manipuluje się atakując czy broniąc? Slaby troll
Powiem prosto. "Autor tego demota powinien się mocno jeb** w głowę i życzę (mu oraz całej rodzinie) by nigdy nie skorzystali ze sprzętu Jurka Owsiaka. Bo gdyby nie on, Polski Narodowy Fundusz Zdrowia oraz szpitale nie zakupiliby nigdy takiego sprzętu, a co za tym idzie nie uratowano by tylu dzieci. W tym kraju wszyscy kradną, wystarczy spojrzeć na polskich polityków z Rostowskim na czele. Wracając do tematu mojej wypowiedzi, z przyjemnością bym oglądał to jak ratuje cię sprzęt NIE UFUNDOWANY PRZEZ JURKA OWSIAKA. Tyle na ten temat. Siema"
Odkąd skończyłem 16 lat zawsze dawałem i na WOŚP i na CARITAS, nie były to małe sumy jak na zwykłego Kowalskiego, bo od 100 do 120 zł. W tym roku po przeczytaniu całego mnóstwa bzdur i kłamstw na temat WOŚP zdecydowałem, że na WOŚP będę dawał jeszcze więcej, a CARITASowi już nic w życiu nie dam - wszystko dzięki takim kłamliwym szujom jak Pawłowicz czy banda bachorów z Demotów. Owszem, CARITAS nie jest niczemu winien, ale nie jestem Jezusem i nie nadstawiam drugiego policzka, więc oddam w najbrutalniejszy sposób jaki znam.
Daj kasę Ju-ju-ju-jurkowi, niech sobie kupi większy domek, założy firmę i sprzeda ją WOŚP'owi a potem skoczy do specjalisty, żeby zrobić coś z jąkaniem.
Nie chciało mi się czytać. Mam własne zdanie na ten temat i żadne manipulacje a potem sprostowania i wyjaśnienia tego nie zmienią. Pomagam bo chcę.
Ja myślę tak: pomógł dużej ilości dzieciaków, więc warto wspomagać. Nie ma chyba drugiej takiej fundacji. A tu niektórzy z zawiści o kasę chcą to zniszczyć. To przykre, że są osoby, które zrobią wszystko, zdyskredytują człowieka, organizację itp, .byle tylko mniej dobra było na świecie. A sami palcem nie kiwną, by coś zrobić. Typowi życiowi "haterzy"
W żadnym wypadku nie będzie to złośliwe pytanie. No dobrze, gadka szmatka, ale z czego pan Owsiak żyje, gdzie na co dzień pracuje i skąd dostaje wypłatę. Ja nie wiem, czy jest nauczycielem, mechanikiem, czy urzędnikiem. Przecież będzie niedługo wypełniał PIT. Skąd ma dochody na czynsz, prąd i życie.
Ma firmę (założoną chyba w latach 80) produkującą witraże.
PO bolszewia, to kupi.
Ten kochany Jurek, taki bezinteresowny, taki czynny, taki wspaniały... Otóż ja mu nie ufam, choćby ze względu na poparcie udzielane temu człowiekowi przez gówniane "media" jak Polsat czy TVN. Te stacje kłamią i manipulują faktami w wielu sprawach, dlaczego więc akurat w tym przypadku miałyby popierać "tą słuszną" sprawę? Fakty są takie, że "koszty operacyjne" WOŚP'u są olbrzymie, cholera wie na co idzie cała ta kasa. Dwa, irytują mnie te łzawe historyjki jak to "Sprzęt zakupiony przez Jurka uratował życie mnie/mojej matce/babce/ciotce/córce/dziadkowi/psu (niepotrzebne skreślić), bo ten sprzęt powinien być w szpitalu zakupiony przez państwo, a nie z kasy uzbieranej z wielkiej zrzuty połowy obywateli Polski. Na koniec, zirytowała mnie ta szopka odstawiona przez "świętego Ju-ju-jurka" - mowa tu o takiej kasie, że nie zmieściłaby się w słoiku. Lepiej poszukajmy kilku ciężarówek.
Nie ktoś tam a sąd powinien rozstrzygnąć czy WOŚP i Owsiak kradną czy nie. Nie dajcie się nabrać. Ten demot ma na celu polepszyć PR Owsiaka i jego kapeli...
No tak, ale OWSIAK KUPUJE SPRZĘTY WE WŁASNYCH HURTOWNIACH, ZASILAJĄC NIMI WŁASNE SZPITALE. Proste? Proste, genialne. W demotywatorze nie ma też żadnej informacji o 10-miesięcznych wczasach "orkiestry" na karaibach.
Po co budować taki wielki budynek na szkolenia za setki tysięcy złotych a myślę, że i spokojnie powyżej miliona skoro jest tyle pięknych hoteli i sal konferencyjnych gdzie za te pieniądze można się szkolić przez 100 lat i jeszcze jeden dzień dłużej...
sliko 15 stycznia 2014 o 20:35
"Rozliczenie" Caritasu Archidiecezji Gdańsk za rok 2011 na stronie ministerstwa pracy i opieki społecznej
~whatthefuq 15 stycznia 2014 o 21:36
@ sliko No i co jest z tym rozliczeniem Caritasu Archidiecezji Gdańsk, bo ja tam nic ciekawego nie widzę?
problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
RACHUNEK WYNIKÓW
Przychody z działalności statutowej 4,036,536.48 i 3,927,206.95
Koszty administracyjne odpowiednio 3,948,959.42 i 3,767,041.43 w tym same koszty?? pozostałe czyli w zasadzie brak wyjaśnień, to ile poszło na pomoc ludziom?
11 lat temu oberwałem petardą 10cm od ucha.. gdyby nie WOŚP, Pan Jurek i jego sprzęt który był wtedy w szpitalu w Chorzowie przy ul. Truchana teraz byłbym głuchy na 1 ucho.. nienawidze jak ktoś obgaduje Owsiaka. niech mi to powie w twarz w 4 oczy to przyp... z całej siły
Ucho ci co prawda odratowali ale nie zauważyli poważnego uszczerbku w cerebrum...
A na czym polega tutaj manipulacja? Po prostu NIGDY nie wolno ufać informacją z "drugiej" ręki... dlatego tego demota można spokojnie włożyć miedzy bajki podobnie jak rzeczy w nim zwarte.
Innym bzdetom z neta mam nie ufać a temu tak? Dziwna logika.
atak na WOŚP to norma. Od lat nie mogą się dostać do koryta i szukają błędów. jak dla mnie Jurek powinien brać sobie z tego grube miliony za poświęcenie 22 lat życia
powiem prosto... odpierd....ol się! i zajmij się czymś pożytecznym.
albo przejdź się po szpitalach i poszukaj inkubatorów WOŚP'u, a nie pierdoły wypisujesz.
Matkooo co za leszcz...;/
Krótko: moja córa żyje bo w pierwszych dniach swego życia była w inkubatorze zafundowanym przez WOŚP. Do końca życia będę im dawał pieniądze.
"Są to kwoty... prawdziwe, problem w tym, że nijak nie pokazują struktury finansów WOŚP" jeżeli autor zna tak dobrze struktury finansowania tej organizacji to naprawdę szacun
Taka prawda, że w tym tekście też jest sporo manipulacji w drugą stronę. Śmieszą mnie ludzie co myślą, że jak wrzucili 5, 10 czy 1000 zł do puszki Caritasu czy WOŚPu to są nie wiadomo jak dobrzy i przez resztę roku mają społeczeństwo w dupie.
Ludzie zastanówcie się, płacicie składki na ubezpieczenie zdrowotne, za które mamy być leczeni, a Wy dajecie się naciągnąć przez WOŚP, i płacicie kolejną składkę!!!!
Same manipulacje a ja dalej jestem nagabywany przez proOwsiaków że nie daję i że moje dzieci nie mogą z tego sprzętu korzystać. Tylko że jak od kilkunastu lat płacę kasę na ubezpieczenie zdrowotne z niemałej kwoty brutto, więc takie smarki "róbta co chceta", wszelkiej maści z reguły bezrobotne woodstokowicze mnie nagabujące nie powinni korzystać z "mojego" sprzętu. A jak raka jeden z drugim dostaniesz to poleż sobie na łóżku od owsiaka albo słuch przebadaj. Tyle ufundowałeś.
Przeanalizujcie to na spokojnie. Gość ma chęć i ochotę-chwała mu za to-poza tym teraz jest już twarzą tej kampanii jaką jest WOŚP. Zajmuje się tym na "pełen etat" więc to już coś znaczy. To nie jest ciach i wielka kampania od 6 rano do północy i papa, do zobaczenia za rok o tej samej porze. Ktoś to musi zorganizować, szczególnie że to idzie na żywo w setkach miejsc. Te fakty i mity o liczbach rozchodzą się w szwach a skarbówka tylko czeka żeby który z jakiejkolwiek fundacji się potknął. Reasumując: Owsiak więcej zrobił dobrego niż rządzący na przełomie tych wszystkich lat kiedy gra ta orkiestra a na pewno więcej niż ci co tak strasznie krzyczą o bezprawiu, narkotykach i satanistach, z ojcem prowadzącym z pewnego radia w Toruniu.
I jak ktoś mądry naskrobał na początku, chcesz dawać to dawaj, a jak nie to podrap się i żeby tylko każdy z Was niemierni zakazał podłączyć się pod sprzęt od WOŚP.
Czołem.
Znam kogoś kto był wolontariuszem (albo i dalej jest) i pieniądze podbierał. I to nie był ten schwytany. Wiec nie bredź ze wolontariusze nie kradną.
Wolę wrzucać pieniądze na WOŚP niż dawać je instytucji która straciła swój autorytet. Sorry ale to nie średniowiecze że Kościół jest najważniejszy. Jurek Owsiak ma i zawsze będzie miał autorytet bez względu na to czy ktoś mu próbuje zaszkodzić czy nie. Kto w Polsce zrobił tyle dobrego dla społeczeństwa co on? Sądzę że nikt bo jest cisza na ten temat. Tyle w temacie!
stek bzdur wyssanych z palca...
Ja myślę że to ZAZDROŚĆ. Jurek w ciągu kilkunastu lat zrobił więcej dla ludzi niż Caritas, a to pewnie boli co poniektórych "ziejących miłością bliźniego" rasowych katoli. Dajcie wy mu spokój people, to co robi - robi dobrze, więc odp....cie się od gościa.
owsiak ty komuchu, oddawaj kase co ukradłes!!!
Zakompleksieni łajdacy zawsze będa opluwać ludzi, którzy robią coś dobrego. Zazdroszczą, a sami nie potrafią się na nic zdobyć, więc oczerniają, żeby mniej się wstydzić swojego egoizmu.