Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2488 2639
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar RyderPuszek
+5 / 9

żyć ,ale w arizonie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N net244
+11 / 29

też mi odkrycie. A kiedy było lepiej w takim porównaniu???? Stany w niepodległości budują się od 250 lat, a my od 25.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2014 o 11:26

B bigu
+16 / 32

O jakiej Ty niepodległości mówisz net? Gdzie Ty żyjesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+23 / 35

net244 Niemcy też miały połowę kraju w biedzie bo było NRD a jakoś teraz to pierwsza gospodarka Europie. Łotwa i Estonia nas przegoniły . Hiszpania i Grecja mimo że w kryzysie to przed kryzysem żyli Hiszpanie i Grecy tak że my chyba tylko raz na ruski rok . Singapur z kalkuty w 50 stał się potęgą gospodarczą. Wiadomo że nie mamy się co porównywać do USA interesuję się troszkę ekonomią. Podobno nasza gospodarka jest w gorszym stanie niż w USA.... sto lat temu . Fajnie co? Zielona wyspa ,co? Wqurviają mnie ludzie ,którzy chrzanią "wyjechać to każdy potrafi ,ale budować to nikt nie chce Polski) Budować? Polska miała tyle szans moze nie na bycie mocarstwem ,ale normalnym, europejskim krajem . |No ,ale jak mowię że tu jest niedobrze np porównuję do innych krajów gdzie jest lepiej, co często usłyszałem? Jak ci się nie podoba to jedź tam. Czyli :prawdziwy Polski patriota ma mówić jak super ,jak super. Zarabiać 1200 zł i cieszyć się że np w Urkainie ludzie zarabiają mniej. Świadomość ludzi ( tak z 65%) jest na niskim poziomie i uważają podstawowe rzeczy do życia za luksus. To jak ma być tu dobrze? Krew mnie zalała kiedy donatan -doopek powiedział ,ze w Polsce jest za dużo amerykańskich klimatów. JA sie pytam gdzie?!!! Czy na ulicy chodza ludzie w kowbojskich kapeluszach jeżdzą cadillakami czy zarabiają móstwo kasy w biurowach po 100 pięter? Nie a gdyby tak było to jestem za tą "amerykańszczyzną"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2014 o 16:12

avatar Soul_shade
+3 / 3

RyderPuszek to zależy od polityki państwa - jedne państwa wspierają biednych, inne bogatych. U nas nawet jeśli pieniądze wpływają, to idą one do bogatszej części, nie biednej. A co do Twojej wypowiedzi Donatana - nie wiem bo nie słyszałem całej, ale z przytoczonym fragmentem ja się zgadzam. Nie chodzi o luksus, a właśnie o "kapelusze". Czyli cała ta moda na kiczowate rzeczy. Bo stany, wow, super, też tak zróbmy. Puszczalskie plastiki z iphonami i cała masa innych rzeczy...jeśli o to chodziło w tamtej wypowiedzi, to ja się z nią absolutnie zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ms
+2 / 8

@SilnaPolska Dla was korwinistów to wolnego rynku nie wprowadzono nigdzie na świecie (zresztą tego samego argumentu używali komuniści - oni mówili, że nie nie było jeszcze państwa na prawdę komunistycznego) Nigdzie na świecie nie definiuje się liberalizmu tak jak to robi Korwin-Mikke. To gadanie, że KNP jest jedyną partią prawicową jest po prostu śmieszne. Nawet w krajach anglosaskich główne partie prawicowe nie wprowadzały NIGDY utopijnego państwa-minimum, które ogranicza się tylko do wojska, policji i nie miesza się w ogóle do gospodarki nie prowadzi akcji stymulacyjnych itp. Wystarczy przypomnieć jakie cła nakładała XIX-wieczna Ameryka, żeby chronić swój przemysł. Takie państwo (bez instytucji finansowych, bez barier dla kapitału) jak oni proponują w minutę by padło gdyby duży bank przeprowadził atak spekulacyjny na walutę. A po jednym pokoleniu przypominało by Somalię: umierający na ulicach analfabetyzm 60%, domy sklecone z dykty, wszędzie śmieci i wraki, upadek nauki. To jakaś absurdalna utopia! Generalnie utopijnego kapitalizmu, który jest opisywany przez libertarian nigdy nie było. Jest tak samo niedościgniony, jak jego utopijny lewicowy odpowiednik. Bredzić o tym, że „niczego od państwa nie oczekuje" i powtarzać egoistyczne formułki może tylko ktoś, kto się jeszcze nie zderzył z poważnym życiem. Wystarczy paść ofiarą przestępstwa, albo poważnie zachorować, albo popaść w inne problemy, żeby zrozumieć, że i państwo dla obywatela, i wspólnota kulturowa i cywilizacyjna jest obywatelowi potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N net244
+1 / 1

RyderPuszek 1. I niby twój wywód ma uzasadniać sensowność tego porównania?
2. NRD sobie lepiej poradziło, no super argument, brawo, ciekawe dlaczego.
3. Hiszpania, Grecja, no znowu brawo, jak już napisałem my to robimy od 25 lat, nawet leserstwo które mają we krwi mniej im przeszkodziło niż nam komuna.
4. Łotwa,Estonia, no w końcu podałeś kraje, z którymi możemy być porównywani, z racji podobnego startu, mimo gorszych warunków na naszą niekorzyść. No to poproszę takie słupki porównujące właśnie z nimi. Na początek przypominam, że od 2008 r. mamy kryzys, proszę o informację, który kraj w Europie miał większy wzrost gospodarczy w tym czasie od naszego.Def. zielonej wyspy, która wcale nie musi oznaczać, że nagle ty będziesz bogaty jak amerykanin. Niechcący chciałem zauważyć, że 100 lat temu nie było nas na mapie.
5. Kraje dalekiego wschodu zupełnie nieporównywalne, co każdy myślący wie.
6. Co to znaczy normalnym krajem, który kraj z podobną przeszłością jest normalny. Czego ty oczekujesz? W szybkości rozwoju jesteśmy w czołówce, ale nawet jeśli komuszek millerek lub oszołomek kaczorek obiecają ci że będziemy mieć pkb 100% i 11 miesięcy lata, to wybacz ale tak nie będzie.
Nie twierdzę, że jest cudownie, bo nie jest i daleko nam do krajów, które już dawno nam uciekły, ale z niczego się to nie wzięło i nie stało się to teraz, nagle. I niezależnie od tego że gonimy, to pewnie nawet za twojego życia ich nie dogonimy, bo niby czemu mają stać w miejscu i na nas czekać? Nie odpowiedziałeś mi, skoro dzisiaj jest tak źle, to kiedy w takim porównaniu z USA było lepiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2014 o 10:58

avatar ~bulibuli
-2 / 2

net244 Widzę, że za dużo TVN-owskiej propagandy sukcesu się naoglądałeś i lemingoza się rozwija. A teraz kilka faktów. Po pierwsze PiS rządził niecałe 2 lata - PO rządzi już 6. Gospodarczo PiS obniżył 3 podatki: Dochodowy, VAT, Akcyzę. PO za to podnosiła podatki: VAT i akcyzę i zlikwidowała różnorakie ulgi np: internetową. Polska w roku 2007, na koniec rządów PIS zanotowała najniższy w historii wskaźnik deficytu w stosunku do PKB. Wyniósł on 1.9 %, co stawiało nas w absolutnej czołówce państw Unii Europejskiej. Za rządów PO tempo zadłużania wzrosło wielokrotnie 2012 było to 3,9% (dwa razy więcej)!!! I proszę nie mówić, że to kryzys bo w tym czasie PKB Polski było cały czas dodatnie (więc Donald z roku na rok miał coraz więcej pieniędzy od Kaczora, ale jego wydatki rosły jeszcze szybciej!). Przybyło 100 tyś urzędników PO - czyli tyle ile ma polska armia. PiS Zrobił sądy 24h na kiboli i pijaków - PO to cofnęła. PiS utworzył CBA które nawet teraz wykrywa afery w PO - choć jest już mocno sterowalna. W końcu mamy największą aferę w całej polskiej historii - czyli Informatyzacyjną 1 mld złotych, przypominam, że komuszek Miller ustąpił po malutkiej Aferze Rywina ledwie na 17mln. Tyle w kwestii faktów, a ocenę jaka partia jest najgorsza w historii 20 lecia pozostawiam tobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N net244
+1 / 1

bulibuli, licz się ze słowami synku i nie nie bełkocz jak cię tfuj miernota nauczył skoro mnie nie znasz. Nudzi mnie już tłumaczenie prostych faktów tym bardziej, że słuchacze ułomni nie pojmują oczywistych rzeczy. Najgorszą partią jest ta, która zieje jadem, populizmem i urojoną interpretacją. Komentarze medialne mają dla mnie takie same małe znaczenie jak przemówienia towarzysza kaczora. Należę do tych co potrafią myśleć samodzielnie. (wybacz niezrozumiałe dla ciebie frazy) A definicja leminga to: kiedy np płaszczak na spędach zaintonuje ja-ro-sław, ja-ro-sław, to lemingi to te, które powtarzają ja-ro-sław, ja-ro-sław = Pisokomuna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anty_socjal
-1 / 1

żyć w Polsce by się dało ale
1. pierwszym i najważniejszym zadaniem jest zróżnicowanie płacy minimalnej a zasiłków przykład na tą chwilę: osoba bezrobotna pobierajaca rożnego rodzaju zasiłki potrafi wyciągnąć nawet prawie 1000 zł za nic(nie licząc pracy na czarno) a płaca minimalna wynosi okolo 1240 zł. Ludzie wolą kombinować niz pójść do normalnej pracy ponieważ po prostu sie nie opłaca. Na dzisiejsze ceny pensja minimalna powinna wynosić okolo 3000 zł a maksymalne zasiłki 1400-1500 tak aby była znaczaca róznica miedzy bezrobotnym(często wiecznie bezrobotnym) a uczciwie ciezko pracującym Polakom.
2.Politycy myśla że jak bedą małe zarobki i duże podatki to bedzie ok ale im ludzie mniej wydadzą tym inni mniej zarobią. Im więcej ludzi było by stać na jakieś lepsze produkty niż te z firmy na Bie...... tym lepiej było by dla gospodarki bo ktoś musi to sprzedac, ktos inny rozpakowac i polozyc na polce, ktos inny przywiezć tego więcej.
3.Gdyby na te dzisiejsie(i tak wysokie) ceny każdy pracujący zarabiałby około 3000 to za tą kwotę da się już jako tako utrzymać rodzinę z 1 dzieckiem i nie opłacało by się az tak stad wyjeżdzać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bulibuli
-2 / 2

Lemingoza - "to niebezpieczna choroba, prawdopodobnie śmiertelna, nie jest znane na nią lekarstwo, choć stwierdzono nieliczne przypadki samouleczeń. Istnieją tez całkiem liczne przypadki odporności. Choroba dotyka głownie młode osoby, zamieszkiwanie poza miejscowością urodzenia radykalnie zwiększa ryzyko zachorowania. Objawy są łatwe do zidentyfikowania - obsesyjna koncentracja na Jarosławie Kaczyńskim i jego partii uniemożliwiająca percepcje rzeczywistości. Skutkiem tego leming rozmowy na wszystkie tematy społeczne sprowadza do rozmowy o cechach osobowościowych polityków PiS. Leming możne dostrzec morderce podrzynającego gardło staruszce, ale jeśli ten powie "Patrz, tam PiS", leming zacznie charczeć "PiS, Kaczyński, Ziobro, grrr grrr, khhh, khhh..." i morderstwo przestanie postrzegać. Symptomatyczna dla lemingozy jest reakcja na wszystkie wypowiedzi rozmówcy treści "A bo to PiS..." ewentualnie "A bo Kaczyński..." czy "A bo Ziobro..." Leming PiS oskarża o wszystkie możliwe (i niemożliwe) rzeczy, także o to, czego nie zrobili. Kiedy się tłumaczy lemingowi "PiS dokonał największej obniżki państwowych danin w najnowszej historii Polski", leming odpowiada "Ale podatku liniowego nie wprowadzili!" Jakby wprowadzili, pewnie by powiedział "Ale rafy koralowej na Bałtyk nie ściągnęli!" Ciekawie postrzega leming awantury z udziałem PiS - słyszy tylko teksty polityków PiS. Stos obelg od Palikota czy Niesioła, nie istnieje, istnieje tylko zniecierpliwiona riposta kogoś z PiS.
Próby wytłumaczenia lemingowi konieczności leczenia kończą się riposta "Ty z chu*u z PiSu jesteś!" i odmowa przyjęcia do wiadomości dalszej wypowiedzi. Zdaniem leminga, kto nie cierpi na lemingoze, jest z PiSu, a jak ktoś jest z PiSu, nie można go słuchać."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N net244
+1 / 1

bulibuli, pisiowa lemingoza objawia się przede wszystkim stanem natrętnych urojeń (jw). gdyby pisiowa umiała patrzeć w historię dużo by się nauczyła, gdyby chociaż w najbliższą historię, to pewnie by zauważyła, że jako pierwsza zaczęła swoje pojękiwania pod adresem PO. Ponadto opis objawów twoich cierpień nie interesuje mnie w najmniejszym stopniu i nie musisz się tak rozpłakiwać. I tu cię też rozczaruje, bo ja akurat mam średni entuzjazm do tego kto rządzi, nawet uważam, że powinny rządy się zmieniać dla zwykłej "higieny" i nowych podniet, ale wykazuję, że mimo demagogii nie przyjdzie tu nikt kto by za pomocą hokus pokus podniósł standardy do amerykańskich. I mogę cię zapewnić,że podczas głosowania będę się kierował przede wszystkim tym aby żadna skrajna ideologia oszołomów wszelkiej maści przypadkiem nie dotykała się do rządzenia krajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N net244
0 / 0

anty_socjal, oczywiście masz rację, co więcej niewątpliwie nawet każdy rządzący do tej pory polityk bardzo by chciał, żeby Polacy zarabiali min.3000zł, bo nie dość, że zadowolony wyborca to i podatki odpowiednio większe. Ale politycy przede wszystkim muszą dbać o miejsca pracy, a zapewniam Cię, że nikt tu nie przyjdzie z inwestycjami jeśli będzie na dzień dobry wypłacał taką pensję. Teraz jest mało i się nie pchają. O taką pensję wbrew pozorom możemy zadbać tylko my sami, bo jeśli będziemy kupować produkty produkowane w Polsce, to zostawimy kasę w obrocie w kraju zamiast wysyłać ją za granicę, zwiększymy produkcję i zatrudnienie, zwiększymy chłonność rynku czym zachęcimy inwestorów, spowodujemy konkurencję na rynku pracy, co dopiero spowoduje, że pracodawca będzie walczył pensją o dobrego pracownika. Ale póki co wolimy utrzymywać Xiao Linga i Helmuta, ale możemy przynajmniej sobie ponarzekać, co daje nam największe szczęście :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
-2 / 2

Objaw 1: "A proszę pani, bo to PiS pierwszy zaczął" Objaw 2: "co powie pisior to nie interesuje mnie w najmniejszym stopniu" Jak by pisor mówił, że 2+2=4 to też trzeba protestować do upadłego wg. zasady jeśli fakty są nie po myśli leminga, tym gorzej dla tych faktów. Objaw 3 "ale skrajna ideologia oszołomów z PiS czaji się już w krzakach" czyli "Jak PiS dojdzie do władzy to Antoni Macierewicz w skórzanym płaszczu będzie urzędował na Szucha" - Robert Górski tak pięknie wyśmiał to w swoim skeczu. A z dwóch lat rzekomych zbrodni PiS-u, cała PO znalazła jednie dorsza za 8 zł. I tu koniec ich osiągnięć śledczych. Swoją drogą ta komisja (ekspertyzy, badania) kosztowała kilka milionów. Diagnoza - lemingoza stopnia trzeciego. Leczenie niemożliwe, Donald będzie leminga skubał puki ma ostatnie grosze w portfelu a ten jeszcze go pochwali, że przecież mógł by zabić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GODsaveTHEcat
+1 / 1

~ms mądrze napisane. Jestem za minimalnym wtrącaniem się państwa w życie obywateli, jednak to co proponuje JKM jest grubą przesadą. Nie chcę być źle odebrany wiec na samym wstępie napiszę że wolny rynek jest wspaniałym systemem ale nie w czystej postaci. Potrzeba go trochę ograniczyć i pilnować. Jest jak piękny ale dziki koń, któremu trzeba założyć lejce i klapki. Trzeba zrozumieć, że kapitalizm to funkcja maksymalizująca tylko jedną rzecz - zysk pieniędzy.
Idealny towarem jest bardzo pożądane "NIC" sprzedawane za grubą kasę. Takie podejście ma swoje zalety, maksymalizacja zysków przyczynia się do bogacenia społeczeństwa, jednak zwiększanie dobrobytu jest tylko efektem ubocznym. Znów idealnym pracownikiem jest niewolnik, dlatego duże koncerny odzieżowe mają swoje fabryki w ubogich krajach. Wolny rynek nie zwiększa nawet jakości towarów i usług! To bajka, chcecie dowodu? Ostatnio w lombardzie za astronomiczną kwotę 5zł kupiłem wentylator pamiętający czasy młodości mojej babci. Musiałem go tylko przesmarować i nabić jedną tulejkę która się poluzowała. Pracuje jak ponad 50 lat temu (czyli kiedy był nowy). Czemu wiec, dzisiejszy sprzęt staje się bezużyteczny po 2-4latach? To dzięki planowanej żywotności produktów. Innym przykładem jest chmm.. nie znam nazwy tego zjawiska powiedzmy "sztuczna gradacja" produktów. Zauważcie taką prostą rzecz, telefon za 2000zł dobrej marki, dobre "bebechy" czyli proces, ram i grafika, ale nie ma slotu kart pamięci i ma 8gb pamięci. Ten sam telefon z 16gb pamięci jest droższy o kilka stów mimo, że większy chip pamięci kosztuje u chińczyka tylko o kilka złotych więcej. Takich przykładów znam kilka, np. celowo blokowało się funkcjonalności w produktach które miały być na niższej półce cenowej (widziałem odbiorniki modelarskie z poblokowanymi kanałami). Cena produkcji była ta sama, ale model z pełną funkcjonalnością miał o wiele wyższa cenę. Dzisiaj często programowo spowalniało się osprzęt itp. Czyli mityczna wysoka jakość w kapitalizmie to mit. Inną sprawą jest to, że kapitalizm (przynajmniej w moim odczuciu) nie nadaje się do służby zdrowia. "Służba zdrowia przyniosła w tym roku o 20% więcej zysków niż w roku poprzednim" z punktu widzenia kapitalisty to bajeczna wiadomość, ale co ten komunikat znaczy dla społeczeństwa? To znaczy że było o 20% więcej chorych, umierających ludzi którzy potrzebowali drogiego leczenia. Teraz ten komunikat nie brzmi już tak bajecznie prawda? Istnieje poważny konflikt interesów miedzy wolnym rynkiem który oczekuje zysku i celem służby zdrowia którym jest zdrowe społeczeństwo. Po prostu „Pacjent wyleczony to klient stracony”. W wolnym rynku to trochę jak na drodze, obowiązuje nas zasada ograniczonego zaufania. Dlatego nie za bardzo ufam w „prywatne emerytury i renty”. Jak działa prywatne ubezpieczenie zdrowotne w USA, wiem bo mam tam rodzinę. W skrócie, facet ubezpieczył się w dwóch firmach. Miał wypadek, jedna ubezpieczalnia padła, druga ma bardzo niekorzystne zasady. Jakaś renta jest, ale musi co miesiąc stawiać się na badania, w celu sprawdzenia czy jego nieuleczalne kalectwo przypadkiem nie ustąpiło i czy nadal należy mu się ów renta. Uważałbym, więc z tymi ochami i achami nad prywatnymi ubezpieczeniami. Moim skromnym państwo powinno nas tu asekurować. Jakaś minimalna renta i emerytura, w stałej kwocie dla każdego, tak na wypadek gdyby kasa którą się uzbiera u prywaciarza przepadła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N net244
+1 / 1

30 stycznia 2014 o 15:54, brawo, hehe, jeszcze, dawaj, we mnie jazdy po tusku zgryzot nie powodują, równie dobrze możesz polewać z Ramzesa XII, Ale oczywiście rozumiem, że ten sposób samokarmienia jest najwyraźniejszym przykładem merytorycznej dyskusji pisiorkowych lemingów. Leczenie zwykle trwa 2 lata, zatem życzę zwycięstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2014 o 19:18

avatar wojtulas1999
+14 / 18

Jak żyć?
KRÓTKO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
+14 / 16

A przynajmniej do 67 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Quetico
+5 / 13

... bylo ...lepiej sie nie odzywac !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wujawlade
+5 / 15

Było, a po za tym co nad naszymi barwami robi ta niebieska szmata.??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
+19 / 27

To są barwy suwerena - od czasu podpisania traktatu lizbońskiego prawo unijne jest nadrzędne wobec lokalnego. Niemcy zrobili zastrzeżenie w Konstytucji, a żadna polska partia w Sejmie nie chciała tego zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nowa_Era
+14 / 20

Nie ma co udawać że zaborcy nie ma. Trzeba być świadomym istnienia wroga by móc z nim walczyć. Jak się pośpieszymy(jak ktoś normalny dojdzie do władzy) to uda się bez przelewu krwi, bo teraz mumia dąży do zacieśnienia się, będzie jak ZSRR. Zabierają nam suwerenność i wprowadzają kolejne regulacje, tylko czekać jak zabronią działalności firm prywatnych. Bo eurosocjaliści są mądrzejsi od bolszewików- wiedzą że marchewką, nie kijem. Tolerują kapitalizm, ale coraz bardziej go ograniczają, a gdy go usuną, głupi lud nawet nie zauważy różnicy. A gdy zauważy, to cóż-będzie już za późno. Węgry idą dobrą drogą by wyjść z unii, co prawda rządzi u nich narodowy .... może nie socjalista, ale na pewno lewicowiec, lecz wszystko jest lepsze od komunizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jamjestdebilzewsi
-4 / 8

Glaurung, kolejny łeb, któremu trzeba tłumaczyć. Pierwotne prawo unii stosuje się przed ustawą polską, umowę ratyfikowaną międzynarodową tak samo. Ale żaden akt nie stoi ponad Konstytucją RP. Jeżeli akt jest niezgodny z nią, nie wolno go stosować. Chyba, że zmieni się konstytucję lub wystąpi z UE. Zawsze jest wybór. Nikt nam nic nie każe. Ale co takie szaraczki mogą wiedzieć. Nawet brak u was chęci sprawdzenia samemu, tylko powtarzacie po mądrzejszych od siebie, ale nie do końca to rozumiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nowa_Era
+8 / 10

xocthi- Nie musimy być od razu bogaci, dobrobyt buduje się przez wiele lat, ale nie przez zakazywanie żarówek i kiełbasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
0 / 4

@jamjestdebilzewsi - nie chcę cię obrażać, ale mylisz się. Spróbuj przeczytać traktat i może... zmień nick.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jestemdebilzewsiikoniec
+2 / 2

Nie, nie mylę się. Znam doskonale strukturę aktów prawnych w Polsce. Żadnego aktu nie stosuje się ponad Konstytucją. To ona jest źródłem (godność w zasadzie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nadaldebilzewsi
+2 / 2

Yhm dobrze, już wiem z czego to wynika. Po pierwsze nie słuchaj Krystyny Pawłowicz. Po drugie "Trybunał (Konstytucyjny) stwierdził, że chociaż konstytucja zezwala na uznanie pierwszeństwa prawa wspólnotowego nad krajowymi ustawami (akty normatywne wydawane przez sejm), to prawo to nie ma pierwszeństwa przed samą konstytucją (uchwalona de facto przez Naród), a decyzja o sposobie rozwiązania ewentualnych konfliktów prawa w tym zakresie leży w wyłącznej gestii Narodu (jako jedynego legalnego suwerena w państwie polskim)". Ponadto nie wolno oddawać kompetencji, które naruszają zasadność istnienia organów państwowych. To w nawiasach przypis ode mnie. Nie będę tu już raczej zaglądał, więc jeśli chcesz odpisać albo zapytać o coś napisz na maila, na pewno odpisze - mistrzturin (tutaj małpa) interia (reszta wiadomo pl) - wszystko razem pisane . Wybacz, że podaje takiego, bez nazwiska i w ogóle, ale wiesz kto siedzi po drugiej stronie? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
-1 / 3

@jestemdebilzewsiikoniec - Konstytucja zabrania wydawania obywatela polskiego innym państwom. Traktaty wymuszają wydawanie obywateli polskich, którzy popełnili przestępstwo za granicą. I OBYWATELI SIĘ WYDAJE OBCYM PAŃSTWOM. Ile razy jeszcze skłamiesz, że Konstytucja jest nadrzędna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bladupa
+56 / 82

Szczególnie za brak Słońca należy się Tuskowi łomot. Kaczyńscy ukradli Księżyc a ten Słońce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-2 / 6

I puszka Coli kosztuje u nas 1,5 a nie dwa coś. U nich kosztuje 50c czyli tyle samo co u nas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2014 o 12:04

N NeXDemise
-1 / 3

Qrvishon cena puszki coli w Nowym Jorku wynosi ok. 1 dollar. W Arizonie moze byc mniej ale raczej nie 50c.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+6 / 8

Kobieta będzie robić wykończeniówkę, już to widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar w_holdzie_hanuszowi
+2 / 4

Ustawą znieść brzydką pogodę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czyt_aj
-1 / 3

Najlepsze w tej pogodzie jest fakt, że stan Arizona to w większości pustynia. Na pewno z tego powodu pada tam dwa razy więcej niż u nas :D Poza tym nie wiem czy ten ktoś przeliczał średnie zarobki w USA czy jak ale mieszka tam 5 milionów ludzi, a powierzchniowo jest o 30 tys km2 mniejsza? Zapomniałbym o średniej temperaturze... W Sierpniu przekracza 35 C. Dziękuję odmawiam pobytu latem. Zimą nie spada poniżej 15 C (średnia oczywiście).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~k_xxx
0 / 2

@ThomasHewitt Pomagałam swojemu facetowi przy wykończeniówce, tyle, że w mieszkaniu, całkiem ciekawe. Ale skoro zadajesz się tylko z wypacykowanymi dziewczętami które interesują sie tylko wyprzedażami w galerii, robieniem słit fotek i chodzeniem do klubów to faktycznie nie zobaczysz. A dla wielu kobiet yloby to inne i ciekawe zajęcie. Gdybyście byli bardziej otwarci na nas wiedzielibyście, ze kobiety, nawet te w szpilkach i mocnym makijażem lubią czasem inne zajęcia niż spacery galeria-kawiarnia-galeria-shoping-klub-kawiarnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+2 / 2

Spoko, nic nie mam do pięknych, spoconych, zmęczonych kobiet, które jeszcze umieją zajmować się rurami w kuchni i łazience. Ideał po prostu. Bez ironii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alewis8
0 / 0

@czyt_aj - chyba nigdy nie byłeś w miejscu gdzie panuje pustynny klimat. Temperatura powietrza 35 stopni przy wilgotności prawie zerowej. Jest bardzo przyjemnie. W Polsce jak była w sierpniu ta fala upałów, napływało typowe powietrze zwrotnikowe znad Sahary. Upał 37-stopniowy był lżejszy do zniesienia niż 30-stopniowa parówa z powietrza polarno-morskiego ciepłego. I noce rześkie. To nie temperatura czyni upał trudnym do zniesienia, tylko wilgotność powietrza. Ktoś kto upały zna głównie z polskich miast (parne, duszne, do tego okrutnie ciepłe i parne noce) nie jest w stanie wyobrazić sobie że 40 stopni w pustynnym klimacie wcale nie jest złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2014 o 0:07

avatar ~black_betty
0 / 0

.. i wywiózł do Peru na początku swojej kadencji gdzieś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitler_Adolf
-1 / 9

I co w związku z tym ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xax
+8 / 8

Nie wiem. Może np to, że dantul wystawił wcześniej, a Evandro najzwyczajniej w świecie skopiował demotywator. A w tej sytuacji nie mogę zrobić nic więcej, jak dać minusa, bo było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitler_Adolf
+1 / 1

Już rozumiem ! Ok skoro tak, to też daję minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanuszTorun
0 / 8

Żądamy podwyższenia płac, obniżenia cen i więcej słońca!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Klimatogram
+7 / 11

Sorry, taki mamy klimat :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitler_Adolf
+3 / 3

Gdzieś musi być haczyk ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2014 o 10:23

avatar ~eicuihiwheuhwe
-1 / 1

przecież się spaliłeś, to twoich kumpli powiesili i nie na haku a na sznurku (hak, honor - samo h - matole)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
0 / 0

Pewnie w słowniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitler_Adolf
+6 / 8

O kur.a, faktycznie napisałem "ch", ale już poprawione. Dzięki za uświadomienie mnie że jestem jełopem, niestety język polski wciąż sprawia mi dużo trudności, niemiecki był dużo łatwiejszy. Co do mnie i moich kumpli, cóż część z nich uciekła ze mną po wojnie, ukryci na pokładzie frachtowca i skryliśmy się właśnie w Arizonie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2014 o 10:34

avatar Nowa_Era
+4 / 4

Chyba w Argentynie Adolf... Z resztą był taki kawał z którego wynikało że jesteś dupa z geografii- jak widać w każdej historii jest ziarnko prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~FreddieJowisz
+7 / 13

Śmiejscie sie dalej z USA ,jak widać obywatele mają tam 100 razy lepiej niż w tym biedolandzie.. nie wiem jaka kalkuta jest na ukrainie skoro myślą że olska to kraj bogaty i luksusowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seru94
+7 / 11

No cóż jeden istotny szczegół jeszcze pominęliśmy. Że podatki są niższe. Te wynagrodzenie brutto, jakby porównać stosunek do netto to myślę że USA wypada 10x lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adamosis
+6 / 6

Dlatego, są ceny niższe, a płace wyższe - taki jest skutek niskich podatków w dłuższym czasie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Matmatyk
+1 / 11

Polska ma 40% słońca, a Arizona 95 % = 135%. Nie dość że mają nadmiar, to do tego reszta świata nic nie ma. Troollolo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Siwek3230
+8 / 8

EEE tego się nie dodaje xD...
Z całym szacunkiem, 40 % słońca względem całego roku W Polsce.
95 % słońca względem całego roku W USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Matmatyk
+1 / 7

You don't say, you silly boy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~damjann
-3 / 3

Czubeczku nie rozumiesz. Jak Polska ma 40% a Arizona 95% to razem mają 135%, czyli całe słońce i jeszcze trochę. A reszta świata jeszcze im wisi słońce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Donald Tusk
+14 / 14

Wy ? Krótko.Ja i moi kolesie będziemy żyć dobrze i dostatnio.Rząd się wyżywi,a wy hołoto zamiast pisać po internetach weźcie się do roboty,bo Miro się skarżył że w tym dzikim kraju nawet ostatnio te nędzne 1700 limuzyn nam wypominacie - a w czym my mamy jeździć.Przecież Rydzyk ma Maybacha jak nie wierzycie to sprawdźcie na TVN !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jarekkkkwdd
+11 / 11

Przepraszamy już się poprawiamy i nie narzekamy idę więc tyrać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~obraza
+3 / 3

do rroboty! do rroboty!
tak śpiewali gdy kształtowały sie charaktery nam miłościwie panujących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitler_Adolf
+5 / 7

Donaldzie, Donaldzie. Nie powiem, nie jesteś taki zły w tym co robisz, ale jeszcze dużo musisz się nauczyć. Korzystaj z najlepszych wzorców, na przykład ucz się ode mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2014 o 10:32

avatar ~Jarosław Kaczyński
-3 / 7

O Wielki Adolfie ja się uczę od Ciebie i wujka Stalina, a Donald niech się uczy od Hana Solo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitler_Adolf
0 / 0

Jarku, pamiętasz o sobotniej kawce ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MiTutajDobrze
-5 / 11

kto Wam każe tutaj mieszkać? Wyprowadźcie się do raju. Albo jeszcze inaczej - idźcie rządzić i zróbcie tak, aby było lepiej.
PS. Nie jestem zwolennikiem PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rastian
+6 / 6

zniesc place minimalna, podatek wat obnizyc, zniesc dochodowy, akcyza na paliwo do minimalnego poziomu :) dziekuje pozdrawia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MisterWieszKto
+2 / 4

Ej już nie raz to wałkowaliśmy. Przecież premier sam się nie wybrał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nowa_Era
+1 / 3

No i ? Przecież wszyscy użytkownicy demotywatorów to nawet nie 1 % , a nie wszyscy są pełnoletni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-3 / 3

większość nie jest pelnoletnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~urbi_et_orbi
+1 / 3

-Jak rzyć, panie premierze? Jak pańska rzyć, panie premierze?!
-Ano pasie się!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pppxxc
0 / 6

Zapraszam do spakowania się i wyjazdu do Arizony. Na dowidzenia pomachamy ochoczo. Ps. Proszę sobie rownież poczytać ile ma się czasu wypowiedzenia umowy o prace i urlopu w Arizonie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nowa_Era
+3 / 5

Bo USA nie jest skażona socjalizmem jak Polska, a już niedługo cała Europa. W Polsce uważa że praca jest po to, by chodzić do pracy, można się poopier*alać, potem dużo urlopu, z którego i tak się nie korzysta (ja pracuję na umowie jak to propaganda mówi "śmieciowej", a wolne biorę jak się z szefem dogadam)- mój ojciec jest podrzędnym informatykiem w leasingu(więc nie żadna szycha), co roku jeździ na dwutygodniowe wczasy, bierze urlop przy różnych okazjach, a i tak pod koniec roku musi brać żeby wykorzystać cały, co świadczy o tym, że w Polsce jest więcej niż potrzeba. W USA wiedzą, że praca jest po to by pracować, a potem dostać godne wynagrodzenie. Z rzesztą państwo nie powinno regulować takich rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+9 / 11

Masz porównanie socjalizm (UE) vs. kapitalizm (USA). Choć akurat Arizona jest jednym z najbardziej socjalistycznych stanów USA (co zresztą widać po dochodzie na głowę mieszkańca w porównaniu do bardziej kapitalistycznych stanów.) Jednak nawet najbardziej socjalistyczne stany USA można nazwać kapitalistycznymi w porównaniu z UE. W Arizonie obywatel oddaje państwu rocznie ok 15% swoich dochodów, obywatel UE 60%!!! Czyli bliżej nam do niewolników niż wolnych ludzi. Choć niewolnicy mieli lepiej bo nie musieli kupować jedzenia i mieszkania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2014 o 10:56

avatar olo555
+7 / 7

CAS bodajże wyliczył że w Polsce mamy 83% podatki, chyba że masz na myśli wszystkie kraje UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+5 / 7

@asdasdsss: Ale długość życia jest taka samo, to coś jest nie tak nie sądzisz? Tak jest jak mówisz tylko gdy się nie ubezpieczysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~123asfvdhfhbg
+4 / 4

szpital od ręki- dobre:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takitam888
+9 / 9

Bezpłatny dentysta w Polsce?! Ahahahahha Chyba kowal albo rzeźnik :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
+4 / 4

"bezpłatne leczenie" - no to, że sie płaci w podatkach nie znaczy że bezpłatnie, teraz zdecyduj, czy wolisz płacić w podatkach i mieć kolejki czy nie płacić w podatkach tylko sie ubezpieczyć i nie mieć kolejków, tak czy inaczej zapłacisz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

USA-wielu swietnych dentysow to polacy,podobnie w UK.W Danii kazdy obywatel ma wlasnego lekarza(przypisanego),dostaje sie specialna karte,dzieki niej mozna korzystac z uslug medycznych,maja lepsza opieke medyczna,a jakos nie ponosza z tego powodu dodatkowych kosztow(chyba ze cos sie zmienilo),dzwonisz umawiasz sie z lekarzem i wszystko bez kolejki,wbijasz na konkretna godz.U nas wszystkiemu jest winny NFZ,zamiast wydawac kase na swoje siedziby,gdzie wiekszosc pomieszczen i tak nie jest uzywana,to by wydali to na leczenie i poprawienie opieki medycznej,a takze rozwiazali problem zadluzen szpitali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lutego 2014 o 17:26

A Andrzejbe
-1 / 1

pewien gość napisał list do premiera z pytaniem; Jak żyć skoro tu jest tak drogo? a ten mu odpowiedział- krótko. p)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Damian210
+1 / 3

Chciałbym zarabiać te 1680zł co miesiąc a nie 1300;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~assad
0 / 0

A słońce do za darmo jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Koko2345
+1 / 1

Też mi nowość wychodzi, że jesteśmy nie wolnikami w Uni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Arizonadream1
0 / 0

Proponuję dodać jeszcze koszty ubezpieczenia domu, siebie (zdrowia, życia) i samochodu i zobaczycie, ile zostaje :) Acha i jeszcze, odległość w km do pracy i spalanie w samochodzie, a zobaczycie, że pomimo taniej benzyny, jazda nie jest tania.

O cenie litra wódki nie wspominając :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~skolsik
+3 / 3

Nienawidze tego pieprzonego kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Galejro
-2 / 4

To wyjedź albo go zmień, a nie po internecie się walaj i marnuj słowa na demotach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~omgocoto
-2 / 2

co to za moda na takie porównania ?
wy możecie ponarzekać w internecie a jakieś dzieci w afryce w piasku mogą sobie ku*wa piaskiem napisać ,że im smutno. Narzekajcie zaraz na ziemie ,że inni są bogaci a wy nie bo to Kogoś wina. Jakoś są ludzie bogaci w tym kraju tylko nie opierd**ać się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hahahahahahahahaha
+1 / 1

Puszka Coli po 2.10? ciekawe gdzie pewnie na stacjach benzynowych, u mnie puszka coli i pepsi kosztuje 1.50

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ninjakiwi2000
+1 / 1

A w US to nie 0,70zł tylko 0,70$ :) czyli okolo 2zl :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~true_story_br0
0 / 0

Proponuje spakowac walizeczki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mithlaure
-3 / 3

Akurat brak słońca jest dobry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~12345sdadhfghtghd
+2 / 2

Sorry, Taki mamy klimat:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+3 / 3

Nie wyobrażam sobie dożyć emerytury w tym kraju przez nerwy chociażby, a co dopiero żyć z niej dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniocek
-2 / 2

A kto broni wyjechać? Wiza? Do załatwienia. Pakuj się i jedź :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lukasz3215
-2 / 2

puszka koli kosztuje 0,99 gr w Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grexter
+1 / 1

taki klimat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PRZEMO85858
0 / 0

Jak żyć KRÓTKO!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 0

wystarczy nie głosować na ładne twarze a na ludzi rozsądnych którzy mogą coś w tym kraju zmienić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~terrauniverse
0 / 0

1600zł miniumum? hahahah ja zarabiam 800.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~thejou
0 / 0

To wypier**** do USA, do kraju który został zbudowany na pracy niewolników, do kraju od którego wziął się kryzys i tam sobie grzej dupę na słońcu jak ci nie pasi !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matusiowy
+2 / 2

Sory, mamy taki klimat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar qbazzzz
0 / 0

Wyjedź skoro jest tam tak dobrze. Wtedy i nam tutaj będzie lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~24564245643256
-2 / 2

SPROBUJCIE ZYC W KRAJU 3-GO SWIATA, W DUPACH SIE POPRZEWRACALO, WSZYSTKIE SWOJE NIEPOWODZENIA ZGANIACIE NA JEDNEGO TYPA, SAMEMU NIE ROBIAC NIC, MYSLCIE LUDZIE K... MAC!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~epatriota
-1 / 1

won z Polski nieroby!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LysySnc
+1 / 1

Jak będziecie widzieć Tuska to nie pytajcie go "jak żyć", TYLKO KAŻCIE MU ODDAĆ PIENIĄDZE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max209
+1 / 1

Chciałbym aby ktoś udostępnił tutaj algorytm obliczenia cen paliw. Po pierwsze w USA jeździ się na 87-85 oktanach (paliwo "regular" reszta to premium), a w Polsce? Można kupić mniej niż 95? Po drugie, w USA jest pełno rafinerii i szybów naftowych i to skutecznie obniża cene paliwa. Nie jest to co prawda wystarczająca liczba by zadowolić rynek paliwowy ale w 100% nie są uzależnieni z importu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Czahri
+3 / 3

Szczerze denerwują mnie już te idiotyczne demotywatory w których porównuje nas się do krajów, w których ludzie żyją lepiej. Fakt faktem, nasz kraj nie jest jakiś bogaty no ale z tego co widzę porównuje się go tylko do tych lepszych. Spójrzcie czasem na to co dzieje się w Afryce, gdzie ludzie nie mają co jeść i pić, pracują ciężko od dziecka a o podstawowym wykształceniu nie ma nawet mowy. Zastanówcie się czasem pisząc jak to wam nie jest źle, a potem wpiszcie głupie hasło w google grafika ,,dziecko w afryce" i powiedzcie wtedy z taką stanowczością że żyje wam sie okropnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fihert
+1 / 1

Kurcze za przeproszeniem już mnie szlag bierze od tego narzekania. Nie podoba wam sie w ojczyźnie to wypier.... do innych państw gdzie jesteście nie chciani. Kto wam nie kazał się uczyc języków. Przeciez równieżś możecie pracować np w USA za to samo. No tak ale większość z nas potrafi tylko narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~paulapt
+1 / 1

Sorry, taki klimat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jajo541
0 / 0

"jak żyć Panie Premierze??"
- krótko i oszczędnie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mmmal
+1 / 1

sorry - taki mamy klimat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~art69
0 / 0

a kto was tu trzyma?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~znak_zapytania
+2 / 2

W Arizonie nie ma limitu miesięcznego wynagrodzenia minimalnego. Benzyna - OK. Prąd - OK. Gaz - OK. DOM - gdzie dom w Phenix a gdzie w Krakowie? Pewnie w Krakowie w centrum a Phenix na przedmieściach 15 mil autostradą do centrum. COLA - kosztuje tam tyle samo co u nas (70-80 centów). Pogoda - zgadzam się, ale należy pamiętać, że w Arizonie poza kamieniami nic nie rośnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pan_z
0 / 0

Jak się autorowi tak w USA podoba to niech się pakuje i przeprowadza ,, podobno wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jkm67
0 / 0

Brak broni jest broń zapomniałeś ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nexusetti
0 / 0

Jakby to wam powiedzieć obywatele: krótko ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SOMEONE_12
+1 / 1

Phoenix niezbyt ciekawe miejsce do życia, bo co tam robić? Jeżdzić zwiedzać Grand Canyon codziennie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Byłeś
0 / 0

Prawda jest taka że w Ameryce żyje się cudownie poza 2 wyjatkami. Po pierwszy jak jestes chory to sam płacisz za leczenie normalka wysyłają ci fakture do domu i po 2 edukacje dzieci kosztuje krocie :) poza tymi 2 wyjatkami zyje sie wspaniale :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ks_proboszcz
0 / 0

Pytasz się premiera jak żyć? Premier odpowiada: jak najkrócej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Patatatatatataj
0 / 0

Sorry, taki mamy klimat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B B0SS
0 / 0

A czy my jesteśmy stanem EU? Jeszcze nie, chociaż jak przyjmiemy euro to kto wie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kasaaaaaa
0 / 0

Minimalne wynagrodzenie to 1200zł a nie 1600 chyba nie wiecie wszystkiego!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamixo
0 / 0

I taki stan rzeczy w USA to pozostałości po kapitaliźmie. To co teraz wyprawia Barack HUSSEIN Obama za skutkuje tym, że za kilkanaście lat spadną do poziomu Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wwionczyk
0 / 0

Jak życ panie premierze ( oszuscie ) - Krótko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koJ95
0 / 0

Wszystko przez ten klimat ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan_Talon
0 / 0

Fake. W Polsce mamy 100% Słońca Peru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ZAQ090_
0 / 0

Odsetek latynosów: Polska 0%, Arizona 29%
Radość z zabawy sankami na śniegu: Arizona 0%, Polska: bezcenne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szeropinjon
0 / 0

sorry, taki mamy klimat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brylas3
0 / 0

To brać sprawy w swoje ręce, zrobić politykom Majdan, anie płakać przed komputerem!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ANTY_SOCJAL
+1 / 1

I TO JEST WŁĄSNIE POLSKA. WYDAJE IM SIE ZE JAK LUDZIE BEDA MALO ZARABIALI I BEDĄ WYSOKIE PODATKI TO W POLSCE BEDZIE DOBRZE. GÓWNO PRAWDA. POWINNO BYĆ TAK ŻE TO CO JEST NA TE CENY TERAZ PENSJĄ MINIMALNĄ POWINNO BYC MAKSYMALNĄ POMOCĄ SOCJALNĄ DLA RODZIN NIE PRACUJĄCYCH( NIE CHCĄCYCH PRACOWAĆ) A ŚREDNIA PENSJA (OK.3200) BYĆ MINIMALNĄ TAK ŻEBY BYŁA DUŻA RÓŻNICA MIĘDZY SOCJALEM A ZWYKŁA PRACĄ. WTEDY WYSTARCZYŁO BY ABY JEDNA OSOBA W RODZINIE PRACOWAŁĄ BO ZA 3200 NA TĄ CHWILE UWAZAM ŻE DA SIE JAKO TAKO RODZINE Z JEDNYM DZIECKIEM WYCHOWAĆ A MATKA ZOSTALA Z DZIECKIEM(ĆMI). I JESZCZE RAZ NAJWAŻNIEJSZE MUSI BYC DUZA RÓZNICA MIEDZY ZASIŁKAMI A ZAROBKAMI BO TERAZ BEZROBOTNI POTRAFIĄ WYCIĄGNĄĆ NAWET DO 1000 ZŁ GDY 1240 TO JEST MINIMALNA NA RĘKE CZYLI WIELU OSOBOM NIE OPLACA SIE PRACOWAĆ I ROBIA NA CZARNO LUB SIEDZA NA DUPIE I SIE SMIEJĄ ZE INNI PRACUJA (ZA******JĄ PO 8 GODZIN DZIENNIE ) A MAJA 200 ZŁ WIECEJ OD BEZROBOTNEGO.

I JAK TU MA BYĆ NORMALNIE?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Premierek
0 / 0

Sory ale taki mamy klimat !?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dankej
0 / 0

Do dnia przed emerytura.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

Cola jest ch**owa i do tego droga. Pepsi jest zajebista a puszka pepsi kosztuje w krakowie ~1zl czasem 1.20zl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
-2 / 2

No i co biedaki ,a tak sie bronicie rekami i nogami przed wolnym rynkiem i kapitalizmem . Ameryka nie byla w ogole opiekuncza ( do niedawna ) ludzie sami sie ubezpeiczali , sami sie martwili o emeryture , sami placili za SWOJE leczenie i zyja na 17 razy wyzszym poziomie . Wy dalej zyjecie propaganda komuny ,ze panstwo musi sie opiekowac i wchodzic z butami w zycie ludzi i mowic wam co robic , jak pracowac , gdzie sie ubezpieczac i wszystko przymusowo . Placzecie ,ze bieda ,ale sami na to glosujecie od zawsze . Glosujcie na liberalow i na gospodarke wolnorynkowa gdzie nikt nie bd wam w portfel zagladal wtedy w koncu bd normalnie ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

Mieli tez wieksza ilosc biednych i bezdomnych,a takze maja drozsza zywnosc,zwlaszcza owoce i warzywa,hamburgery sa tam za 1 dolara,tacy bobaci a szkoda im wydac 3-8 dolarow na te swoje warzywka,dla tego tez kupuja zywnosc przetworzona.U nas jest jak jest,ale nie mamy tylu otylych ludzi,mamy wyzszy poziom nauczania,a USA wiele odkryc zawdziecza obcokrajowcam tam mieszkajacym,nawet wiele slynnych firm powstalo dzieki naszym rodakom,tak wiec to kraj idiotow,nawet wielu politykow jest poch.polskiego.Pozdro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lutego 2014 o 17:21

avatar ~Yankee22
0 / 0

Ale pier...ly!!! Skad macie te dane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cyniczny123456
0 / 0

Zadziwia mnie jak wszyscy piszą Panie premierze, Panie Tusku itp. Ludzie dlaczego tak piszecie? Ten śmieć nie zasłujguje na miano bandziora. Takich ludzi powinno się eksterminować. Tyle w temacie pana tuska. Nie załuguje nawet na duze litery.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dwew
0 / 0

proponuje porównanie z Katarem jeszcze większe dysproporcje ;>
Tak właśnie manipuluje się informacjami a głupie ryby łapią się na haczyk i mącą wodę ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polityk198
0 / 0

Sory, taki mamy klimat... ;-P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DSoL
0 / 0

Wiecie z czego ta różnica ?
Z tego że u nas było 50 komunizmu, a potem 20 lat socjalizmu.
W USA było 50 lat kapitalizmu, i dopiero od niedawna zaczyna się u nich realny socjalizm.
Dajcie im jeszcze z 50 lat to nas dogonią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Damian9777
0 / 0

no tak, minimalne wynagrodzenie 1680 zl...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mcchuck
0 / 0

Wprowadzic kapitalizm, a juz wolny rynek i konkurencja zrobia reszte. Aha, obnizyc lub zlikwidowac wiekszosc podatkow. Nie mozna przy tym nie wspomniec o KNP :P. Glosujcie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anders12
0 / 0

Tak czy siak, spi********m na zachód w podskokach!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

Puszka coca-coli,a pokazana jest butelka,U nas idzie kupic puszke coli za 99gr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~delmos
0 / 0

SORRY , TAKI MAMY KLIMAT XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

USA-sporo jadowitych wezy,sporo tornad,a domy gorszej jakosci i z tanszych materialow,wiec cena ich mieszkan wyniesie duzo wiecej,zwlaszcza ze dosyc czesto musza ja naprawiac/stawiac na nowo.U nas tez idzie tanio zbudowac mieszkanie,ceny ziemi sa rozne i wszystko zalezy od regionu.Dodatkowo,w USA jest spore ryzyko atakow terrorystycznych,sporo otylych ludzi.Skoro u nich tak dobrze,to czemu oszczedzaja na warzywach??hamburger tam kosztuje okolo dolara,a warzywa od 3-9dolarow,niby tacy bogaci,a oszczedzaja tak na jedzeniu.Dodajmy tez koszty leczenia tej otylosci,operacje itp itd.A co do slonca,to glupie porownanie,wszystko zalezy od polozenia.Mozna dac za przyklad region USA,w ktorym tornada sa dosyc czesto,a nie przyrownywac 1 region USA to calego kraju,to glupota.Moze porownamy ceny mieszkan w Beverly Hills??.U nas tez idzie kupic tanio mieszkanie,proponuje autorowi sprawdzic ceny mieszkan,za 500tys jest mieszkanie 7 pokojowe,2 lazienki i z twardszych materialow,a czy wybudujesz basen,to zalezy od ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lutego 2014 o 17:38

avatar ~Fiance1
0 / 0

No to wyp.erdalać do Arizony jak Wam się nie podoba w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bill_Kerbal
0 / 0

Krótko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem