Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~EIIis
+39 / 45

Czyli to co pisałeś, że ukraińcy to europejski naród też jest bzdurą? Mówisz jak adolf hitler.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zdrowiapanie
+23 / 33

wyłącz tvn - włącz myślenie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adolf Hitler
+9 / 29

przepraszam że mój błędny komentarz wyżej. Jako leak zrobiłem narodowy socjalizm który miał gospodarkę taką jak w komuniźmie . Jestem lewakiem, i idiolem antify

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+17 / 35

Co to właściwie za państwo "Ukraina" czy "Białoruś" ledwo powstały po rozpadzie ZSRR nigdy wcześniej nic takiego nie istniało, więc skąd oni biorą takie roszczenia, że coś do nich należy jeśli od zawsze sami byli czyjąś własnością? Niech już lepiej wrócą na łono swojej ukochanej matiuszki Rosji, ta im potrafi wskazać miejsce w szeregu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+6 / 8

Wiadomo że nic do nikogo nie wróci bo Polacy nie chcą klepać biedy jak na Ukrainie, a Ukraińcy może i chcieliby przyłączyć Lwów do polski, ale Rosja na to nie pozwoli. Ale jak widać to co mówił Max Kolonko kilka miesięcy temu o rewizji granic zaczyna się przeradzać w silniejszy głos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-3 / 5

Co to ma wspólnego z tym co napisałem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-4 / 4

To było do komentarza survive, a nie do demota ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-4 / 4

Ten komentarz był tuż nad moim + uznałem, że to oczywiste, ale jak widać przeceniłem zdolności innych użytkowników,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glikol
+136 / 146

Niech Przemyśl wraca do Ukrainy, a Ukraina do Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Soul_shade
+22 / 26

I tym oto sposobem Ukraińcy będą mieli Przemyśl w swoim państwie. Chcieli Tuska - też go dostaną. I wszyscy będą zadowoleni :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Heaven
+11 / 13

właśnie rozwiązałeś problem Ukrainy... Snowden chyba ma konkurenta do pokojowego Nobla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-1 / 5

Po cholerę - żebyśmy mieli jeszcze bardziej rozległą tzw. ścianę wschodnią i cały ten MAJDAN u siebie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fiziamiazia
+29 / 29

Ja myślę, że granice z początku XVII wieku też by były spoko. Można by też dołączyć ziemię które należały do Polski za czasów Bolesława Chrobrego. Jak się bawić to się bawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KONDZiO102
+39 / 41

Oddajcie nam inflanty!
I moskwę, przecież kiedyś ją podbiliśmy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamelieon
+24 / 36

Do tego technicznie rzecz biorąc, to wygrywając bitwy o stolice wygrywa się bitwę o cały kraj. Tak więc Rosja nasza. A biedni Austriacy też powinni nam oddać swój kraj w podzięce Sobieskiemu. Kto powstrzymał komunizm tak zwanym "cudem nad Wisłą"? Gdyby nie Polaczki, to by nic nie było. Dawać ziemie darmozjady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vertas
+19 / 19

Podbijając stolicę podbija się automatycznie cały kraj? Powiedz to Napoleonowi i graj mniej w Empire: Total War.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+12 / 12

@Kamelieon - tak jak kolega powyżej :D Pograj sobie lepiej w Europa Universalis :) Tam podbijając stolicę możesz co najwyżej wynegocjować lepsze warunki, a i tak, jak przyjdzie większa armia to Tobie nakopie do tyłka i tyle będziesz miał ze swojej stolicy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Napoleon Bonaparte
+16 / 18

Sorry za spóźnienie, w Lidlu byłem. Zamieniam się w słuch.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TermiFNFAL
+40 / 44

znając życie polski rząd jeszcze przeprosi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
+13 / 15

A Komorowski pojedzie na Ukrainę, żeby mogli go upokorzyć - tym razem da sobie gówno na twarzy rozmazać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdsdsdwe
+11 / 15

a nasz kartofelkowy kurdupel stał ramie w ramie z nimi i było wszystko w porządku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+16 / 26

Bo Kaczyński i ten cały PiS to jedna wielka zgnilizna, która nie ma honoru, jeżeli nazywa się partią o wartościach patriotycznych. Dalecy od euro-sceptyzmu, dalecy od walki o narodowe interesy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonim_zwany_Galem
+27 / 27

Zacznijmy od tego , że te ziemie zostały nam zagrabione bezprawnie.
Niektórzy by napisali, że my powinniśmy oddać Niemcom zachód , ale on też należał do nas , ba Berlin został założony przez Słowian...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+21 / 21

Poza tym ziemie odzyskane zostały Niemcom zabrane za karę. Tylko debile nie potrafią zauważyć tak prostej różnicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vhalak
+1 / 7

Ale niestety pierwsi na Rusi Czerwonej byli Słowianie wschodni, po czym powstała Ruś. Dopiero w 981 r. zagrabiliśmy im tą ziemię. Chyba, że mam niepoprawne informacje, więc proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+8 / 10

I co z tego? 981r. to nie takie "dopiero" tak swoją drogą. Ale tak naprawdę na stałe przejęliśmy Ruś Czerwoną, zachodni Wołyń i Podole mniej więcej około połowy XIVw. Wcześniej Ruscy nie rozwinęli tej ziemi zbytnio, potem Mongołowie wszystko zniszczyli, następnie gnój i ubóstwo, Litwini swoją krótką obecnością też niewiele dobrego zdziałali (no bo i popatrzmy na całe ich wielkie imperium i jak było zarządzane...) i dopiero Polska rozwinęła je gigantycznie, szczególnie Lwów rozkwitł za jej sprawą. To my zrobiliśmy z tej prowincji COŚ. To samo zresztą z samą Ukrainą, no ale sama nazwa dalszych rejonów wskazuje mniej więcej na ich przynależność do Kozaków. Co innego właśnie Ruś Czerwona, zachodni Wołyń i Podole. To ziemie polskiej duszy, tylko zbrodnicze działania Sowietów nas stamtąd w większości wyrżnęły. To, że tam mieszkali i Ukraińcy za Rzeplitej - niczego nie zmienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2014 o 19:53

avatar Vhalak
0 / 2

Wiem, że niczego nie zmienia, tak tylko informowałem, żeby potem nie wyklinać Niemcom dawnych ziem słowian zachodnich, które sięgały nawet za Hamburg. Byli silniejsi to naszych przodków wygnali. Bywa niestety... Ale jeżeli nam śpieszno do Ziemi Lwowskiej to trzeba ją sobie odebrać, a nie krzyczeć wszędzie, że muszą nam oddać, bo to nasze i już. Nie na tym to polega... Ale oczywiście masz rację że to my(nasi przodkowie) rozwijaliśmy owe tereny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+4 / 4

No ale cóż my - patrioci - możemy zrobić, skoro nasze władze są całkowicie anty-narodowe, zgodnie z doktryną unijną? Nie wydaje mi się, aby udało się je zmienić na takie, które pójdą w tym kierunku. Degeneracja starych wartości na rzecz nowych kolorowych ideologii postępuje bardzo silnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wzburzona
+26 / 26

Skoro to "brednie" to niby w jaki sposób zginęła cała rodzina mojego dziadka mieszkającego na wschodnich granicach, jak niby zginęło tylu ludzi, skoro to, jak to Bandera twierdzi tylko bzdura... Szczyt bezczelności...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pawel397
+26 / 28

Myśląc twoim tokiem chcielibyśmy jeszcze przywrócenia Wilna. A NIEMCY GRZECZNIE ZWRÓCIŁY BY SIĘ O ODDANIE WROCŁAWIA. Rewizji granic nie będzie chyba że wybuchnie III wojna światowa i znowu podzielą się tereny na różne państwa. PRZEMYŚL TO JEDNO Z NAJSTARSZYCH MIAST POLSKI WIEC NIE MOŻE BYĆ UKRAIŃSKI, PONIEWAŻ NIGDY NIE BYŁO TAKIEGO PAŃSTWA JAK UKRAINA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonim_zwany_Galem
+13 / 17

Zgadzam się zresztą Łotwy i Estonii , oraz Białorusi też nigdy nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
+2 / 2

Zwróć uwagę, że jest duża różnica pomiędzy ugrupowaniami wlaczącymi z rządem/innymi organizacjami/innymi armiami itd., a ludnością cywilną. Banderowcy zabijali mężczyzn, kobiety, dzieci, starych, młodych. Widziałeś te małe dzieciaki poobwiązywane drutem kolczastym do drzew całymi pęczkami? Pooglądaj sobie zdjęcia z rezultatów ich działania. Choć to zabrzmi kontrowersyjnie to ja nie mam żalu do Ukraińców, że do naszych żołnierzy strzelali - trudno, wojna to się trzeba z tym liczyć. Ale jakim trzeba być człowiekiem, żeby masowo mordować cywilną ludność i przywiązywać ich do drzew drutem kolczastym? Odpowiedz sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2014 o 12:28

avatar ~ja
+6 / 6

Gadać to on sobie może.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ksiwek
+10 / 10

W sumie to pójdźmy dalej: za Chrobrego i w Kijowie rządzili Polacy:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+16 / 18

Wstyd mi za Polaków, którzy z taką łatwością oddali Lwów i całe kresy i uważają że wszystko jest w porządku. Zachowujecie się dokładnie jak szlachta po pierwszym rozbiorze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Heaven
+1 / 7

królu złoty, naprawde chcemy TERAZ Lwów? ja bym sie bardziej bał stracenia zachodnich ziem na rzecz Niemiec i o te ziemie trzeba walczyć. Bo je przez ostatnie 70 lat rozwijaliśmy. Lwów by nam sie przydał po II WŚ, bo teraz to tylko kolejne ukrainskie miasto, w które musielibysmy ładować ciężkie pieniadze, zeby je przystosować do naszych standardów. A my tych pieniędzy nie mamy nawet na własną działalność, a co dopiero na nowe tereny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+10 / 12

Nie chodzi o pieniądze tylko o dumę i honor. Zabijali, poniżali i okradali nas przez ostatnie dwieście lat. Nie możemy być bierni i mówić się nie stało jest w porządku. A co do zachodnich ziem. Po pierwsze Niemcy nie są wstanie nam ich odebrać bo są za słabi, ekonomicznie, etnicznie i duchowo. Po drugie ziemie zostały im odebrane, bo przegrali wojnę. Ja jakoś nie pamiętam byśmy przegrali wojnę z Ukrainą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+2 / 4

Po pierwsze masz dane z dawnych lat, z roku na rok armia niemiecka jest co raz mniej liczna. po drugie jest armia poborowa. Po trzecie Niemcy mają wewnętrzne problemy których nie są w wstanie opanować. Jak już pisałem są za słabi żeby nas najechać, ale nie militarnie a duchowo. poniżej artykuł:
http://facet.wp.pl/kat,69514,wid,13538878,wiadomosc.html?ticaid=1121f2

Ps. Co do polików się zgadzam, mamy beznadziejnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Heaven
+2 / 2

żeby nie było, ja też bym chętnie widział Lwów w naszych granicach. Ale po IIWŚ. Teraz po prostu przyjmując jakiś region tylko sprawilibyśmy sobie wiecej kłopotu i osłabili i tak słabe państwo. I Niemcy bardzo skutecznie odbierają nam zachodnie ziemie. Nie armią, tylko po prostu je wykupują. A za 20-30 lat okaże się że na dolnym ślasku czy pomorzu polacy mają jakiś mały procent ziemi, a reszte kupili Niemcy. A co do Lwowa, to byśmy za własne pieniądze musieli go dostosować do norm unijnych, a także do naszej infrastruktury. Mieszkają tam praktycznie sami ukraińcy, bo ludność lwowa po wojnie została przeniesiona do Wrocławia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qeqwewqeqw
+1 / 1

hehe no ale się śmiejecie jeszce jakiś durny polityk przyjdzie i to odda :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~australis
+10 / 10

Niemcy nie moga rzadac naszych ZIem Odzyskanych, bo je po prostu przegrali przez wojne, ktora sami wywolali. Natomiast jako teoretyczni zwyciezcy, powinnismy nadal utrzymac wszystkie wchodnie granice. To tak jakby Francja musiala oddac Bretanie, Anglia Walie, Hiszpania Baskow a USA Teksas. Dawnej Rosji jakos nie przeszkadzalo, ze jej granice nie beda wyznaczane na podstawie podzialow etnicznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~australis
+2 / 2

tak, masz racje. Teoretycznie, powinno byc tak jak ja napisalem. A praktycznie jest tak,, jak Ty napisales. Dla wschodu jestesmy zdrajcami Slowianszczyzny. Dla zachodu malym wschodnim krajem do grabienia. Ciezko sie znowu wybic w takim srodowisku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FlatronWide
+2 / 4

Dziwne, dziwne. W końcu Lwów dostaliśmy od Rusinów (Ukraińców). Kazimierz Wielki się kłania!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cekom
-2 / 6

Może granicę zachodnią też przywrócimy do stanu sprzed '39 roku i oddamy Niemcom Wielkopolskę, Śląsk i Pomorze? W tym sporze i Polacy, i Ukraińcy są siebie warci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adolf Hitler
+15 / 19

Widzę że zaczytujesz się w moich dziełach i jestem twoim idolem . Miło mi . Jednak bym wolał kogoś lepszego od jakiegoś gimnazjalnego ochlaptusa. Póki co możesz hajlować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Józef Stalin
+6 / 12

wotann jest też podobny do mnie , zuch chliopaczek!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anna Grodzka
+4 / 8

adolfku i stalinku a jest jeszcze miejsca dla mnie? wotann , dzieki że na mnie głosowałeś!!!! |Buziaczki przesyłam od biedronia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
0 / 4

To niekonieczne za to mam wieści dla wotanna- i am your father

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kim Dzong Un
+6 / 8

jeszcze ja się przyłączę do lewackiego klubu dziadostwa , mogę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Friedrich Nietzsche
+5 / 9

nie moze zabraknąć mnie ,w końcu czym by było lewackie klub ateistycznych wywłok bez wielkiego ferdka niczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Che Guevara
+6 / 8

bvędę wisienką na czubku spotka klubu , co świętujemy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Typowy Muzułmanin
+6 / 6

che ,widzę ze sie spiłeśb bo źle piszesz , wotann właśnie wstępuje do ateistycznego klubu lewackich idiotów , mimo że ja muslim , lewakom moja wiara nie przeszkadza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janusz Palikot
+7 / 7

dobra ,zaczynamy więc imprezę. Anna!!! dawaj tęczową flagę!!! muzłumanin weź na ruszt parę kebabów z wieloma sosami by było kolorowo i "tęczowo"!!!! stalin dawaj marksa to sobie poczytamy!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitler_Adolf
+2 / 4

Adolf, mój bracie bliźniaku, odnalazłeś się po tylu latach ! Zapraszam wpadaj do Argentyny ! Swoją drogą nasi starzy mieli słabą wyobraźnie, tyle pięknych niemieckich imion, a oni tylko ten Adolf i Adolf. Zaraz co tu robi ten czerwony dziad Stalin? Co to za zgraja Polskich pedałków? Co tu robi ta banda popaprańców? Adolf to ty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gracjan Roztocki
+6 / 6

lewacka impreza ,impreza bardzo fajna jeeest la lalalalal llaaaa!!!!!!!! adolfy, kuzyny moje!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jerzy Urban
+6 / 6

hello!!!! imprerza lewacka już się rozkręciła!!!! wasz urban przyniósł ospermiony turban!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Karol Marks
+4 / 4

a ja sobie pośpiewam z gracjanem!!!!! lalalal laalala aaai impreza fajna jest!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Karol Darwin
+6 / 6

o!!! na tej imprezie są same małpy!!! to wypuszczę z oo dla was trochę byście mieli z kim pogadać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wojciech Jaruzelski
+12 / 12

ogłaszam stan lewackiej imprezy!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Włodzimierz Lenin
+2 / 4

kto ugotuje kluski LENINiwe?! jak lewacka impra patologii to musi być co jesć!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nelson_mandela
+6 / 6

śeiama lewaki!!! czemu nie dostałem zaproszenia? ! założyć wam nelsona!?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kim Dzong Un
+3 / 3

viragolo nie placz ,jak chcesz to na pociechę mogę dać ci bilet do najlepszego jednogwiazdkowego kurortu w korei pólnocnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Typowy Muzułmanin
+3 / 3

allachu ,ześlij nam kebab, by pobłogosławić te lewacką imprezę!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hanka Mostowiak
+6 / 6

przynisę wam karton byscie się mieli czym bawić na kartonie narysujecie sfastyki i sierp i młot oraz tęczę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+2 / 4

do zobaczenia na mistrzach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jerzy Urban
0 / 2

na mistrzach, dobrze , zrobię wystawę moich ospermionych turbanów z podpisem -islam is my love

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rykacz
+6 / 10

Niem a to jak ukraińska propaganda...
Prawda jest taka, że Lwów powinien należeć do Polski. Dowodem na chęć należenia Lwowa do Polski jest to, że w 1911 w Lwowie powstał POLSKI scouting, a 1913 na zlot do Birmingham pojechała ponad 50 osobowa delegacja i nad obozem powiewała POLSKA flaga a nie ukraińska.
Ostatecznie do 1939 roku Lwów był polski jednak w 1939 ZSRR zagrabił tereny wokół Lwowa i już nie oddał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanPandemonium
-4 / 10

Polsce powinno sie oddać połowe Europy i niektóre Stany przecierz tam też żyją Polacy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatAbsolut
-4 / 8

Banda nacjonalistów i z Polaków i z Ukraińców. Przemyśl załorzyli książęta Halicko-Włodzimierscy i przez wieki było to miasto Ukraińaskie gdzie żyli Ukraińcy. Tak samo jest z Lwowem-założył to miasto książe Ruski Włodzimierz Halicki na cześć sowjego syna Lwa. Jeśli wam jest mało to Słowianie Wschodni zamieszkiwali aż za Bug zajmując między innymi Grody Czerwieńskie. Zawładnięcie przez Polskę tymi ziemiami wynika ze wcześniejszego zajęcia tych ziem przez Litwe i oddania po Unii Lubelskiej tych ziem Koronie. TO SĄ TAK ZIEMIE POLSKIE JAK DO ANGLIKÓW IRLANDIA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ver54
+4 / 10

to w koncu rusini czy ukraincy? nigdy nie bylo takiego narodu jak ukraina, byli rosjanie, rusini, bialorusini i moze gdzies czerwonorusini kolo czerwonej rusi. Wtedy nie bylo podzialu na Polakow i Ukraincow, tylko na to, kto czyim jest lennikiem. Nie bylo nawet jako takich roznic jezykowych miedzy polskim, ruskim a czeskim. Narod ukrainski zostal najpierw wymyslony przez austriakow, a potem wprowadzony przez Pilsudskiego. Austriacy chcieli robic jednosc slowian, co im sie udalo, Pilsudski chcial nas oddzielic od Rosji, co prawie sie udalo. A motyw z Anglia slaby, to jakby mowic, ze Ameryka powinna wrocic do Indian, wszak USA to twor troche starszy od Ukrainy. Jak to ktos niedawno powiedzial, w niejednym polskim domu sa meble starsze od Ukrainy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khulik
+1 / 5

Nawet ich kronikarz Nestor odnotował, że jakiś książę halicki zajął "gród Lachów Przemyśl"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatAbsolut
-2 / 4

Fakt, że naród Ukraiński oficjalnie z państwem powstał wyjątkowo późno, ale sama świadomość narodowa wśród nich istniała już o wiele wcześniej. Już po najeździe na Ruś Kijowską przez Tatarów, wytworzył si podział na księstwa północne zależne od Moskwy(których mieszkańcy dali początek Rosjanom) i południowe skupione wokół księstwa Halicko-Włodzimierskiego(poczatek narodowi Ukraińskiemu). Już wtedy mamy zatem wyodrębnienie się się grupy Rusinów jako protoplastów Ukraińców. I nie został wymyślony przez Austriaków tylko jego świadomość narodowa zaczeła się sama formować w XVIII wieku, w XIX wieku mamy już doczynienia z językiem ukraińskim praktycznie takim samym jakki jest dzisiaj. I nie, że Piłsudski wprowadził coś takiego jak naród ukraiński żeby oddzielić się od Rosji, bo jeszcze pod czas I wojny światowej Ukraińcy walczyli o swoją niepodległość i stworzyli na krótko dwa państwa ukraińskie: Ukraińska Republika Ludowa i Zachodnioukraiuńska Republika Ludowa. Jak Polska może uważać za własne tereny zamieszkane przez inne narody od wieków? To nic innego jak podbój. Niech Polska oddda Niemcom Śląsk i Pomorze Zachodnie, wszak te tereny były przez Niemców zamieszkane od 300 lat. Nastąpiło po prostu przemieszczenie ludności NIemieckiej i zastapienie jej Polską. I tak samo z Galicją i tzw. "kresami".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khulik
+4 / 6

@MatAbsolut
Bełkot. Długo Księstwo Halickie siedziało na tamtych ziemiach jednak: a) nie wszystkie grody zostały założone przez Rusinów b) Lwów, mimo, że został pierwotnie zbudowany przez Daniłę Halickiego (ruskiego księcia), był zburzony i później odbudowany w innym miejscu przez polskiego króla c) od XIV wieku miasto było już praktycznie polskie, systematycznie malała liczba Rusinów i dopiero polityka C.K. urzędników spowodowała pewien wzrost liczby mieszkańców narodowości ruskiej (coraz częściej nazywaną ukraińską, ale co ciekawe nie zawsze uznawanymi za jedno i to samo). Za swoje ziemie Polska może uważać miejsca, które sama wybudowała. Pytanie za sto punktów: kto odbudowywał Gdańsk czy Wrocław, a kto zbudował lwowskie i wileńskie starówki? Jesteś bezczelny, jeśli przyrównujesz agresorów, jakimi byli Niemcy, do sytuacji Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2014 o 12:23

M MatAbsolut
-4 / 6

Poza tym kulturowo i dłużej tymi ziemiami władali Rosjanie, więc radzę najpier pouczyć się historii a potem rzucać swoje prawicowe poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Harfer
-5 / 7

Co jak co, ale kiedy urażeni na tle swojej narodwej dumy Polaczkowie bawią się w małego zaborcę, wygląda to nie dość, że śmiesznie, ale także niesmacznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C COMPANY1994
+6 / 8

Niech tylko przyjdą Ci potomkowie sukinsynów z UPA, zrobimy im bardzo miłe powitanie, dla każdego kilka gram ołowiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hophoph
-2 / 2

To, że oni są kretynami gadając takie głupstwa, nie znaczy, że my też musimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ktos1989
+4 / 4

Po co się ograniczać do czasów sprzed II wojny światowej? Najlepiej jakby przywrócili granice z XVI wieku :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrMagnus
+4 / 4

Obym się mylił ale jeśli dalej tak pójdzie to wszystko to nieciekawie się skończy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JosephFernando
+2 / 12

Od kiedy Przemysł był od tysiąca lat Ukraiński? Zwłaszcza że przez długi czas narodu Ukraińskiego nie było a byli za to Rusini. Nie chwalmy banderowców ale też nie możemy pochwalać idiotów z RN czy ONR.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubala0304
-3 / 5

Polacy mają pełen węgla i innych surowców Śląsk, kilkuset kilometrowy pas nabrzeża, piękne Mazury - a i tak chcieliby mieć zamiast tego bandę awanturniczych Ukraińców, Białorusinów i Litwinów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wihmann
+8 / 8

Polacy naiwnie wspierali ich w czasie pomarańczowej rewolucji czy teraz przy okazji majdanu,a oni prosze...To bardzo w ich stylu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dasdsa
-1 / 3

Kto Ci dał prawo mówić czego żąda Polska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
+6 / 6

I my się mamy tego obawiać? Ukraina jest Kubą Europy. Słabym gospodarczo państwem ,z pseudo-demokracją ,które jest tak zależne od Ruskich ,że powinni być traktowani jako państwo marionetkowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khulik
+2 / 8

Jakiego "zwrotu"? Zwrócić można coś, co należało wcześniej do danego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~53df
+3 / 3

Ja też chcę, by Kresy wróciły do Polski!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamrat40
+3 / 3

mam pomysł zwróćmy im agencje towarzyską na wiejskiej zdemontujmy budynek cegiełki na wagon a potem montaż w Kijowie i dowóz 460 załogantów autokarami od razu odechcę im się Przemyśla i innych polskich miejsc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar w_holdzie_hanuszowi
-5 / 5

A po co nam Lwów? Mało to mamy problemów z łysymi prawolami? We Lwowie jest ich więcej, tyle że oni jeszcze nienawidzą Polski, a nasi prawole ponoć kochają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agdar7
0 / 0

Putin skutecznie wybije im Przemyśl z głowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

Ukraina moze nam naskoczyc,skoro domagaja sie ziemi to niech nam je odbija,przegraja w kilka dni.Przylaczajac sie do UE,nie maja co liczyc na pomoc ruskich ani militarnie,ani gospodarczo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Aster22
-3 / 3

Nie Polska a polscy nacjonalisci.
Z Polska to wy macie niewiele wspolnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BrodatyZDziewiczymWąsem
-2 / 2

Prawda czasów, prawda ekranu. Krótkowzroczność nigdy nie była dobra. Tak, jak fala emigracyjna jest ze wschodu, na zachód (no, w dużym uproszczeniu), to zaraz roszczenia o przywrócenia "starych" granic będą szły z kierunku przeciwnego. Dostaniemy Lwów, ale oddamy kawałek Polski, aż do Poznania, z Wrocławiem i Szczecinem włącznie :DD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kkkkkkkkhhh
+3 / 5

Dzieciaki posłuchajcie, bo chyba tylko tacy tutaj piszą.
Ci idioci nacjonaliści owołuja sie do Rusi Kijowskiej, było takie państwo okoł 1000roku, kiedy Polska był ajeszcze mała. Potem Rus kijowska podzielila się na dzielnice i została podbita przez LItwę. Tak zanikła na tysiąc lat.
Tylko w tym tkwi poblem że te puste tereny tak na prawę dopiero ogrneli Polacy.
Aktualnie absolutnie nie opłaca nam się przyłączenie np całego Podola, który od setek lat należał do POlski, poniewaz tam jest przerażająca bieda, drug nie ma wogóle chaty kryte strzechą. Po co nam to, trzeba by tam zainwestować miliardy zł, a i tak potem mogłoby dojść do jakiegoś powstania.
Po II wojnie siatowej otrzymalismy o niebo lepsze tereny zachodnie, niesamowicie bogate, jak np Lubi z absolutnie perełką KGHM, cały śląsk. To jest coś tereny niezwykle zurbanizowane, z dużą siatka drug, nadal różnica pomiędzy Polska A i B jest olbrzymia.
Tak więc nie patrzmy na to ŻYCZMY UKRAIŃCOM WOJNY DOMOWEJ NIECH SIE ROZPADNĄ, ale na pewno nie pomagajmy im.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khulik
0 / 0

Bogate to te tereny może i były, zanim je Armia Czerwona rozgrabiła z maszyn, podobnie jak sporą część Polski centralnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Radosław Sikorski
+5 / 5

MSZ wysyła oficjalne przeprosiny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-1 / 1

Oddamy, oddamy. Jak tylko Niemcy oddadzą nam to, co nam ukradły. Mowa o dobrach kultury od obrazów po tajne przepisy na czekoladę. Oczywiście, mają oddać zyski od 1939 do 2914 które na tym osiągnęli. Po tym oddamy wszystko co jesteśmy winni Żydom i Ukraińcom. Ukraino, spełnij nasze warunki to my spełnimy twoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolcia92
-1 / 3

No tak i już zaczęły się hejty w stronę Ukrainy, a nikt nie pomyślał, że wywiad ten był zmanipulowany. Dziennikarz zadawał takie pytania, że trudno było inaczej odpowiedzieć, a później ''Rzeczpospolita'' przerobiła wywiad tak, aby wyglądał na antypolski. A do tych ludzi, którzy mówią, że nigdy nie było takiego państwa jak Ukraina, to żal mi Was. Państwa Polski też kiedyś nie było, nie było też kiedyś Niemiec albo Hiszpanii. A Lwów jest ukraińskim miastem. Co z tego, że był kiedyś polski? Granada, Kordoba, czy Sevilla były kiedyś arabskie(w czasach, gdy Arabowie panowali na Płw. Iberyjskim) i to znaczy, ze te miasta w dalszym ciągu powinny należeć do Arabów? Wracając do Ukrainy - każdy ma prawo walczyć o swój kraj. Gdy Polak upomina się o Lwów - patriota, gdy Ukrainiec upomina się o Przemyśl - nacjonalista. Zmieńcie swoje myślenie, bo takie jakie prezentujecie jest na rękę rządom Rosji i Niemiec. Oni wiedzą, że Polska i Ukraina razem stworzyłyby silną unię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xoxooxa
+2 / 4

Teraz rozczulacie nad Ukraińcami, a nawet sobie nie wyobrażacie, jaki to jest dzicz. Jak Ukraina wejdzie do UE, to będziecie dopiero płakać. Ja tu tej dziczy nie chce, wystarczy, że studiują u nas za darmochę mimo że gdyby mieli składać takie matury jak Polacy, to za nic by się nie dostali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sterlitz
-2 / 2

A wiesz jaką dziczą była Litwa, kiedy Jogaiła został mężem króla Polski?
To tak na marginesie cudownie ignoranckich tutejszych dyskusji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~e_fiszer
+1 / 1

Kto studiuje za darmochę?! Wyłącznie osoby posiadające "kartę polaka" mogą korzystać z tego przywileju. A o "kartę polaka" można ubiegać się polskich urzędach na Ukrainie. Podstawowym kryterium dostania tego dokumentu jest pochodzenie polskie. Więc proszę, zastanów się pierw zanim coś napiszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patryjotakuerwamac
+1 / 1

hahahaha przecież oni zaraz będa w Kijowie mieli Rosję a nie Ukrainę !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasz99981
+1 / 1

Po co przyłączać ten "trzeci świat" do Polski? Tylko gorzej dla nas. By było jak za połączenia NRD z RFN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hgfgfh
0 / 0

Rany emocjonujecie sie gadaniami jakiegoś oszołoma. nie macie co robić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szeropinjon
0 / 2

W Polsce też są takie oszołomy, ale to margines jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuba9449
0 / 4

Ten artykuł to bzdura, polecam oficjalne oświadczenie prawego sektora:
W związku z wywiadem pragniemy zwrócić uwagę na nieuczciwość dziennikarzy i specjalne zadawanie prowokacyjnych pytań, a później wyrywanie słów z kontekstu.

Aby w jakiś sposób powstrzymać spekulacje, oficjalnie oświadczamy:

1. Postać Stepana Bandery, a także historyczny obraz OUN i UPA były i będą dla nas obrazem bohaterskim. Rozumiemy, że Bandera nie stanie się bohaterem dla Polaków, tak samo jak dla nas bohaterem nie stanie się na przykład J. Piłsudski. Niemniej jednak my szanujemy prawo Polaków do posiadania własnych bohaterów. Mamy nadzieję na to, że Polacy pozbędą się szowinistycznych stereotypów i będą uznawać nasze prawo do uhonorowania swoich własnych bohaterów.

2. Jeśli chodzi o wydarzenia na Wołyniu – uważamy, że powinny one być rozpatrywane w szerszym kontekście historycznym (szczególnie w kontekście polskiej okupacji i kolonizacji ukraińskich ziem w okresie międzywojennym). Ukraińcy zabijali Polaków, Polacy zabijali Ukraińców. To wspólna tragedia obu narodów. Teraz nie czas, by robić z tej tragedii mur, jaki nie pozwoli porozumieć się dwóm sąsiedzkim narodom.

3. Dzisiaj, wszelkie wzajemne roszczenia terytorialne są niestosowne, tak samo jak i nawet najmniejsza nienawiść etniczna. I Ukraińcy, i Polacy stoją obecnie przed dwoma niebezpieczeństwami – zagrożenie moskiewskim imperializmem i niebezpieczeństwo globalizmu, amerykańskiego imperializmu, władzy ponadnarodowych korporacji i demoliberalnej dyktatury. W takich warunkach jakakolwiek eskalacja wzajemnej nienawiści jest zbrodnią. Ukraińcy i Polacy są teraz naturalnymi sprzymierzeńcami. Wcielić ten sojusz w życie – znaczy chronić swoje narody przed wieloma niebezpieczeństwami i zrobić wielki krok w kierunku zwycięstwa Dobra nad Złem.

4. Wszelkie obawy o los obywateli Ukrainy polskiego pochodzenia są naiwne i śmieszne. „Prawy Sektor” widzi ukraińskich Polaków jako integralną część społeczeństwa ukraińskiego i nie widzi u nich żadnych problemów w związku z naszymi planami.

5. Ukraińscy nacjonaliści są nastawieni przyjaźnie do tych polskich narodowo-rewolucyjnych sił, jakie nie charakteryzują się szowinistycznymi i imperialistycznymi przekonaniami. Liczymy na przyjazną współpracę w imieniu naszych narodów i całej Europy.

Służba prasowa „Prawego Sektora”.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~shtyrlyckyrlyc
-1 / 1

oddajcie Lwów i Kijów
Kijów oddać mogą za chwilę a Lwów jak nałapią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
-2 / 2

Powiem tak... banderowcy to cw*le i mają małe pedalskie jajeczka zamiast jaj. Ch*j w d**ę banderowcom od Polskich patriotów!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lutego 2014 o 2:12

G Gregoriian21
-2 / 2

Granice sprzed II WŚ? Czyli oddajemy Niemcom prusy wschodnie i śląsk?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~shakulka
+2 / 2

lol w takim razie ja poprosze granicę jak byliśmy największym krajem europy :) i z powrotem komnatę bursztynową :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
0 / 0

Nigdy nie byliśmy największym państwem Europy, tak gwoli sprostowania. ^^ (Rosja i Imperium Osmańskie były większe)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~e_fiszer
0 / 0

Rzygać mi się chcę już tą nagonką neobanderowców. Poza tym ten artykuł, który tu jest cytowany jest delikatnie rzecz ujmując padliną medialną, kolejny artykuł, do którego autor słów musiał pisać sprostowanie... P.S. Nie bronię w żaden sposób banderowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek000
0 / 6

A wy oszołomy dalej szmaćcie się dla nich i wpierajcie tę "rewolucję" bandziorów. Tak wam podziękują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Volpe
+1 / 1

Jak banderowcy się sapią, to trzeba ich zapytać o Krym. Rdzenne ziemie tatarskie zamieszkane w większości przez Rosjan. Do kogo powinny należeć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19Tomek91
+3 / 3

Pod jednym warunkiem. My dostaniemy granice z 1612 roku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
0 / 0

1619!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lebenwals
-4 / 4

Fascynujące są te kłótnie słowiańskich podludzi. Zarówno Polska, jak i Ukraina należały kiedyś do Niemiec i dziś należą znów, tyle że podbite w inny sposób, więc kłóćcie się dalej o coś, o czym żadna ze stron nie decyduje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dasseg
+1 / 1

Jeden kretyn z marginesu coś chlapnie, a podobni jemu kretyni po drugiej stronie się na to łapią. Gdzie ja położyłem ten popcorn?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dziekciu
0 / 0

Szkoda że pojęcie Ukraincy istnieje dopiero od zakonczenia II wojny światowej i że cała ukraina należy do Polski, bo Ukraina to Polacy zrusyfikowani. Historia ludzie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~johnny_loca
0 / 0

w takim razie Lwów wraca do nas..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem