Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G Goodmusic
+119 / 133

Ode mnie masz mocne. Mimo, że jestem niewierzący to zdaję sobie sprawę z faktu, który opisałeś w democie. Przykro mi z tego powodu gdy ktoś jest prześladowany za poglądy. To tyczy się wszelkich relacji. Jako osoba niewierząca wolę żyć w świecie chrześcijańskim niż muzułmańskim (domyślam się, że większość morderców chrześcijan to allahy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DanielFaraday
+55 / 63

Dobrze się domyślasz. To muzułmanie mordują chrześcijan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalia24
+28 / 34

Muzułmanie generalnie mordują - nie tylko innowierców, ale i swoich (w szczególności - swoje) za dowolnie wymyślone przewinienia. Niemniej to prawda - ostatnio najmniej ciekawa jest sytuacja na Średnio-Bliskim Wschodzie, gdzie regularnie mają miejsce wysiedlenia i masakry za wiarę chrześcijańską.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qqp
+20 / 30

nie tylko muzułmanie, również hinduiści (to taka pokojowa religia, jak pieprzą niektórzy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Peter_the_Great
+21 / 27

http://www.opendoors.pl/ czy http://www.gpch.pl/ . Nie raz się słyszy, że gdzieś w Afryce tłum z pochodniami krzycząc "Allah Akbar" idzie spalić pobliską chrześcijańską wioskę... W wielu bardziej "cywilizowanych" krajach chrześcijanie siedzą w więzieniach za swoją wiarę, albo są nękani przez miejscową ludność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+2 / 10

W latach do 2008 większość to byli inni Chrzescijanie. Ale wojna w Rwandzie się skończyła i teraz pewnie rzeczywiście to Islamiści i Chiny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+13 / 13

No tak kiedy mniejszości są dla nas 1000 razy ważniejsze niż ogół który jest w większości tak się dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
+7 / 25

Krzysztof, jeżeli mówisz, że religie są złe to powiedz chociaż dlaczego? Przeszkadza Ci 10 przykazań? Tak? To idź i kradnij, a co tam... Po za tym, w democie o chodzi o to, że mówi, się tyle o mniejszościach i włazi Muslimkom do dupy, choć same muslimy potrafią tylko siedzieć na socjalu i wprowadzać swój reżim (szairat) gdzie tylko popadanie. A z chrześcijan się świat śmieje i mówi, że są nietolerancyjni.. Ale świat zawsze był głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
+4 / 22

p.s chciałbym dodać, że we Francji, dzięki pro-pokojowemu Islamowi, teraz już nawet ZAKAZ chodzenia na niektóre baseny w czwartki mają NIEMUZUŁMANIE... To już zaczyna się robić chore i ten problem się rozrasta. A lewica krzycząca o dildach, gejach, feministkach nie widzi problemu, ważne żeby jeszcze nakopać chrześcijanom to dopiero będzie się nowoczesnym... Szkoda tylko, że islam każe wieszać gejów, i to tak "nieznacznie" ze sobą koliduje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2014 o 19:16

D Dark_Irony
+10 / 10

Jak widać Bóg ma kiepskie poczucie humoru. Wyobraźcie sobie muzułmańskiego odpowiednika świadka jehowego. Otwierasz drzwi, a brudas z kałachem pyta czy chcesz porozmawiać o Allahu. Gdyby nie to, że kraje Bliskiego Wschodu mają tyle ropy i kasy, byliby nic nie znaczącymi bushmanami. Tam gdzie dotarła bardziej rozwinięta cywilizacja, tam zaczęła się masowa przemoc, prześladowania itd. (m.in. Afryka Północna, RPA), a teraz włażą w buciorach do innch, bo uważają, że mogą. I faktycznie tak jest, nikt się temu nie sprzeciwia, bo pier**lnięci biznesmeni nie chcą podwyżek cen ropy i innych tamtejszych dóbr. Za to robią kolejny biznes sprzedając tam broń, by brudasy mogły strzelać do innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Groda
+1 / 17

UswiadamiamLudzi .Normalni ludzie nie potrzebują 10 przykazań żeby wiedzieć, że nie należy kraść. To moralność a nie uczenie sie na pamięć 10 stwierdzeń. Podobnie jak nie potrzeba wierzyć w siłę wyższą, aby być dobrym człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
0 / 10

@Groda - te podstawy moralne powstały ( w większości ) są dziełem KK. @Blady98 - Ukończ szkołę, poczytaj książki i wtedy się wypowiadaj. Jedyne z czym się z Tobą zgodzę, to z tym, że napycha sobie kieszenie. @viviurd - po części masz rację, ale załóżmy, że ja zabiłbym muzułmanina - przez miesiąc by trąbili o nietolerancji, dyskryminacji itd. Kiedy zaś mordowani są chrześcijanie, to nikt, powtarzam, NIKT, nie interweniuje. Ale fakt, nie ma znaczenia, jakiego wyznania jest dana jednostka. Ważne, że ginie człowiek wyłącznie za swoje poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-2 / 4

@Kompleksowy.,,podstawowke to ukoncz ty,przed chrzescijanstwem,tak wiec to ty ukoncz podstawoke,polecam poczytac o kodeksie hamurabiego.,,po części masz rację, ale załóżmy, że ja zabiłbym muzułmanina - przez miesiąc by trąbili o nietolerancji, dyskryminacji itd. "Do tej pory chrzescijanie zabijaja muzulmanow,czy slyszyly o tym codziennie w tv??nie,bo ludzie by sie znudzili takimi wiadomosciami,tak samo nie slyszy sie o mordowaniu chrzescijan.Dodam tez,ze wiekszosc muzulmanow mieszkajacych kilka lat w europie odchodzi od radykalnych pogladow,podchodza coraz luzniej do swojej religi,tak jak to robia chrzescijanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tamerlan
+2 / 2

@Konkursowy

"te podstawy moralne powstały ( w większości ) są dziełem KK"

Nie KK, a pierwszych chrześcijan, którzy znaczne różnią się od KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qweertz
+2 / 2

Spalony kot będzie bardzo uradowany jak muslimy wybiją chrześcijan w Polsce. Polska bez chrześcijan taka piękna, meczety takie cudowne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
-2 / 2

@masti23 - "podstawowke to ukoncz ty,przed chrzescijanstwem,tak wiec to ty ukoncz podstawoke,polecam poczytac o kodeksie hamurabiego" - 1. Skup się na tym co piszesz. 2. Co ma Kodeks Hammurabiego do katolików? "Do tej pory chrzescijanie zabijaja muzulmanow,czy slyszyly o tym codziennie w tv??" - źródło proszę. "Dodam tez,ze wiekszosc muzulmanow mieszkajacych kilka lat w europie odchodzi od radykalnych pogladow" - tak? to sprawdź sobie oficjalne dane na temat zatrudnienia i socjalu jaki otrzymują. Jeśli zaś chodzi o odchodzenie od wiary, to jest to tak niewielki odsetek, że aż nieistotny. Trzeba też dodać, iż na Islam przechodzą obywatele Europy i wspierają chociażby wojnę w Syrii (z Niemiec wyjechało ponad 50 osób walczyć w Syrii po stronie radykałów).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Groda
+2 / 2

@Kompleksowy- KK do tej pory potrafił głównie jak mniej więcej mówisz, tworzyć podstawy moralne. Niestety od początku istnienia miał z ich przestrzeganiem duże problemy i do dzisiaj je ma. Co do muslinów to w większości fanatycy religijni, którzy i tak za granicami są zbyt dobrze traktowani. Wyobraźcie sobie budowę kościoła chrześcijańskiego w kraju islamu...już w fazie projektów wszystkie osoby odpowiedzialne za budowę zostałyby pewnie uprowadzone, a ich egzekucja poprzez odcięcie głowy tępą maczetą zostałaby nagrana i podrzucona do Al Jazeera. W Europie natomiast mogą budować ile potrzebują i jeszcze ustanawiają swoje własne prawa w okolicach meczetów. Gdzie nas prowadzi nasza tolerancja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pppyut
0 / 0

Jesteś niewierzący czyli masz ekskomunikę tak? Jak siępowiedziało A to ... sam wiesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
+1 / 3

UswiadamiamLudzi- Śmieszne jest to jak idioci chcą pouczać innycht. Świat jest głupi mówisz? Owszem, a WSZYSTKIE religie ze spersonifikowanymn bożkiem są tego najlepszym świadectwem. Dla mnie pytanie co w religiach złego jest niestosowne... raczej co w nich dobrego? Robią z ludzi debili, powodują choroby psychiczne, przez nie zginęło i zginie niezliczona ilość ludzi... serio potrzebujecie 10 przykazań by nie krzywdzić wszystkich wokół? W takim razie jestem lepszym człowiekiem od was bo nie potrzebuję prania mózgu do tego. No i w ogóle to patrząc na katolików to coś wam nie wychodzi przestrzeganie waszych doktryn, no może oprócz tych o braku myślenia , obłudzie i hipokryzji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 marca 2014 o 17:14

avatar lkrysztofik
0 / 2

No i co religie mają wspólnego z moralnością? Przecież one dostosowują się do danych czasów i zasad moralnych tak by łatwiej im było manipulować bezmózgim motłochem. Zasady moralne wręcz przeszkadzają religiom a nie są ich tworem. Jakiś tam debil mówi żeby się dokształcić że to chrześcijaństwo jest odpowiedzialne za dzisiejsze zasady moralne... ehh ta wasza hipokryzja, sami jesteście wtórnie upośledzeni i gówno wiecie o czymkolwiek a mowicie innym by się dooedukowali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 1

@Kompleksowy.,,1. Skup się na tym co piszesz. 2. Co ma Kodeks Hammurabiego do katolików? "To oznacza ze to nie chrzescijanie stworzyli zasady,ze to nie dzieki im sa przestrzegane przykazania,tylko dzieki isntiejacemu duzo wczesniej systemowi prawnemu,bez dekalogu ludzie tez by zyli normalnie.,,wiekszosc muzulmanow mieszkajacych kilka lat w europie odchodzi od radykalnych pogladow" - tak? to sprawdź sobie oficjalne dane na temat zatrudnienia i socjalu jaki otrzymują"Czy ty jestes glupi??mowie o pogladach zwiazanych z religia i podejsciem do zycia,a nie sposobie zycia jakim jest pasozytowanie.U nas wielu muzulmanow pracuje,za granica tez,a pasozyty sie trafia w kazdej narodowosci.,,. Jeśli zaś chodzi o odchodzenie od wiary, to jest to tak niewielki odsetek, że aż nieistotny"To pokaz mi dane,bo nim sie wypowiedz to zapoznaj jakiegos muzulmanina,a nie powtarzasz to co ci rodzice powiedza,koledzy ktorzy na oczy nie widzieli araba.,,Trzeba też dodać, iż na Islam przechodzą obywatele Europy i wspierają chociażby wojnę w Syrii "Swietnie wykazujesz sie glupota,wiekszosc osob cierpiacych jest tez po stronie muzulmanskiej,tam trwa wojna domowa,wiec swoi walcza ze swoimi,w hiszpani tez byla woja domowa,to znaczy ze sa zli??.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 2

@Groda.,,Wyobraźcie sobie budowę kościoła chrześcijańskiego w kraju islamu...już w fazie projektów wszystkie osoby odpowiedzialne za budowę zostałyby pewnie uprowadzone, a ich egzekucja poprzez odcięcie głowy tępą maczetą zostałaby nagrana i podrzucona do Al Jazeera"Kolejny dzieciak nie znajacy sie,a wypowiadajacy sie.W krajach muzulmanskich tez sa koscioly,ale skad moga wiedziec to smarkacze ktorzy wlasnego kraju nigdy nie opuscili.Sporo w naszym kraju pseudoznawcow i wg.ich mysli,,nie znam sie,a sie wypowiem,niech ludzie mysla ze jestem madry".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
-2 / 2

@masti23 - "To oznacza ze to nie chrzescijanie stworzyli zasady,ze to nie dzieki im sa przestrzegane przykazania,tylko dzieki isntiejacemu duzo wczesniej systemowi prawnemu,bez dekalogu ludzie tez by zyli normalnie." - to teraz Ciebie zaskoczę. Wiesz, że znaczna część obecnie obowiązujących praw i prawideł opiera się na doktrynach Chrześcijańskich? Wiesz, że (pomimo tego co czynił) to KK ukształtował dzisiejszą cywilizację (w pewnym stopniu)? "Czy ty jestes glupi??mowie o pogladach zwiazanych z religia i podejsciem do zycia,a nie sposobie zycia jakim jest pasozytowanie.U nas wielu muzulmanow pracuje,za granica tez,a pasozyty sie trafia w kazdej narodowosci." - hehehehe... nawet nie wiesz jaki związek ma jedno z drugim :) Wiesz czym jest "podatek na dżihad" w krajach arabskich i nie tylko? Opłacają rebeliantów i terrorystów, a także mułłów i innych duchownych, aby poszerzali wpływy islamu. Oprócz tego zniewagą dla muzułmanina jest praca dla Ludzi Pisma. Dlatego tak spora liczba ludzi tegoż pochodzenia nie chce pracować. Wolą robić dzieci i dostawać za to nie małe pieniążki. Ci co pracują, to są przeważnie Turcy, Marokańczycy i Tunezyjczycy, czyli najmniej radykalni muzułmanie. "To pokaz mi dane,bo nim sie wypowiedz to zapoznaj jakiegos muzulmanina,a nie powtarzasz to co ci rodzice powiedza,koledzy ktorzy na oczy nie widzieli araba." - sprawdziłem sobie te dane (są dostępne w necie - wystarczy wpisać "convert islam", "convert christianity" itd) i doszedłem do wniosku, że te dane są ciekawe, bo wychodzi na to, że rocznie na Chrześcijaństwo przechodzi kilkadziesiąt milionów muzułmanów, a tylko parę milionów Chrześcijan na Islam. Te dane to jakaś bzdura, bo w takim tempie, gdyby dochodziło do konwersji nie byłoby muzułmanów na świecie (w okresie 10 lat to ponad 300 mln :D). W dane o przejściu na Islam też nie wierzę. Te dane są mocno zawyżone. "Swietnie wykazujesz sie glupota,wiekszosc osob cierpiacych jest tez po stronie muzulmanskiej,tam trwa wojna domowa,wiec swoi walcza ze swoimi" - argumentum ad personam zostaw dla kolegów. Co do cytatu, nie miałem na myśli tych muzułmanów, którzy wracają do ojczyzny, ale rodowitych, natywnych obywateli poszczególnych krajów. Miałem okazję rozmawiać z Anglikami i Francuzami, którzy mi powiedzieli, że tylko w zeszłym roku do Afganistanu i Syrii wyjechało przeszło 400 osób (łącznie, z obu krajów), aby walczyć po stronie muzułmanów. Osoby te przeszły na Islam i wyjechały. "W krajach muzulmanskich tez sa koscioly,ale skad moga wiedziec to smarkacze ktorzy wlasnego kraju nigdy nie opuscili" - to Ty się najwidoczniej (za przeproszeniem) gówno znasz. W krajach stricte muzułmańskich jest absolutny zakaz praktykowania innych religii niż Islam. Nie ma kościołów, nie ma zborów, duchowni innych religii nie są wpuszczani do krajów muzułmańskich. W Islamie istnieje nawet policja religijna, która ściga tych, którzy chcą praktykować inne religie, a samo przejście z Islamu na inną religię jest karane śmiercią. Doucz się, proszę. @Ikrysztofik - Tak jak to napisałem powyżej, argumentum ad personam zostaw dla kolegów. "Dla mnie pytanie co w religiach złego jest niestosowne... raczej co w nich dobrego? Robią z ludzi debili, powodują choroby psychiczne, przez nie zginęło i zginie niezliczona ilość ludzi..." - Już odpowiadam. W KK jak i w wielu innych religiach istnieją instytucje wspierające najbiedniejszych, czyli salki, stołówki, schroniska itd. "serio potrzebujecie 10 przykazań by nie krzywdzić wszystkich wokół? W takim razie jestem lepszym człowiekiem od was bo nie potrzebuję prania mózgu do tego." - Widzisz. W czasach starożytnych obowiązywały inne reguły. Zabijanie było na porządku dziennym, tak samo jak kradzież. Ale z jednym się zgodzę. KK zmieniło treść dekalogu tak, aby mieć z tego zysk (oryginał dekalogu możecie znaleźć w necie). "No i w ogóle to patrząc na katolików to coś wam nie wychodzi przestrzeganie waszych doktryn, no może oprócz tych o braku myślenia , obłudzie i hipokryzji." - to nie jest doktry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V viviurd
0 / 0

@Kompleksowy - ale przecież gdyby muzułmanin zabił ciebie, też by media o tym trąbiły i nakręcały spiralę nienawiści (słusznie), zaś gdyby chrześcijanin w dalekiej Afryce zabił muslima, to byłaby cisza. Media milczą, bo chodzi o nieważny trzeci świat, a nie dlatego, że ignorują akurat chrześcijan - i tę prostą prawdę przekręca demot. Druga sprawa, zupełnie na marginesie - przecież świat nie składa się tylko z Europy i Bliskiego Wschodu. Moralność, której autorstwo przypisujesz Kościołowi, jest podstawą znacznie starszych systemów wierzeń i norm etycznych, obowiązujących w rejonach świata, do których religia monoteistyczna dotarła bardzo późno, jeśli w ogóle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+29 / 49

Trzeba było nie dawać niepodległości krajom Afryki i Azji. Dopóki rządził tam biały chrześcijanie i muzułmanie żyli w pokoju obok siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
-1 / 9

Sami chcieli... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-1 / 13

Tak, pewnie, zniewolenie jest lepsze. Nie rozumiem dlaczego Antionio dostał tyle plusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+5 / 13

Ale biały człowiek przynajmniej pozwalał tym ludziom żyć we w miarę dobrych warunkach i dzięki niemu się nie wyżynali. Potem Afryka powiedziała: "wypad biali, nie chcemy was tu, Afryka dla Afrykańczyków!" i biały człowiek odszedł - zabrał swoje zabawki, dokonał (bardzo niepotrzebnego) podziału na kraje i się wyniósł. I co zrobiła przyzwyczajona do zwierzchnictwa Afryka? Ano zaczęła się nawzajem mordować, nie umiała sobie z niczym bez białych poradzić, dlatego do dziś są tam krwawe wojny, a tysiące ludzi umiera z głodu. To wina i białych, i czarnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+1 / 7

Przypomnę tylko, że kraje afrykańskie rozwijały się BARDZO szybko, kiedy u władzy byli biali. Po tym, gdy wygoniono białych, komfort życia diametralnie spadł, doprowadziło to do dziesiątek mniejszym lub większych wojen ( niektóre trwają po dziś dzień ), ludzie żyją w skrajnej nędzy, a spora część dzieci jest niedożywiona i chora, a w takim RPA mordowani i dyskryminowani są biali ( odwrócony apartheid ). Żeby nie było, że sobie zmyślam, poczytajcie sobie chociażby o Zimbabwe. Tak jak napisał Onward - sami tego chcieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 4

@Kompleksowy.,,Przypomnę tylko, że kraje afrykańskie rozwijały się BARDZO szybko, kiedy u władzy byli biali"Taki kit to wciskaj dzieciakom,dlaczego usuneli zloty ryz??ten spokojnie by rozwiazal problemy z zywnoscia,sporo zywnosci sie marnuje,a z bankow zywnosciowych daje sie zywnosc z konczaca sie data waznosci(nie wiem ile przed terminem daja ta zywnosc)pozniej pokazuja jakie to dobre panstwa,pomagaja innym.,, Po tym, gdy wygoniono białych, komfort życia diametralnie spadł, doprowadziło to do dziesiątek mniejszym lub większych wojen"Zgaduje ze nigdy w zyciu nie byles w zadnym afrykanskim kraju,sa kraje gdzie jest multum bialych,spokojnie dogaduja sie z murzynami,zyja sobie w miastach.,,ludzie żyją w skrajnej nędzy, a spora część dzieci jest niedożywiona i chora, a w takim RPA mordowani i dyskryminowani są biali ( odwrócony apartheid ). "Ci sami biali mordowali kiedys czarnych,przybyli na ich kontynent,probowali narzucic swoja religie,robili z nich tania sile robocza,zastraszali,tak wiec polecam poczytac ksiazki zwiazane z historia.Wojny domowe toczyli sie tez w europie,chrzescijanie mordowali zydow w czasie epidemi dzumy,cala wine na zaraze zgonili na zydow,palili ich zywcem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
0 / 4

@liberalnyateista: RPA to świetny przykład. Do 1991 r. RPA była najlepiej rozwiniętym i najlepiej rozwijającym się gospodarczo krajem Afryki. Był JEDYNYM bezpiecznym, stabilnym krajem w Afryce na południe od równika. Od 1994 kiedy Mandela wprowadził w RPA demokrację i rządy czarnej większości, sytuacja gospodarcza i wewnętrzna stale się pogarsza. Przestępczość w RPA jest jedna z najwyższych na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2014 o 23:10

avatar Azon
0 / 2

Antonio1985, jesteś hipokrytą. pod wieloma demotami piszesz, ze należy oddać jak najwięcej władzy ludziom i żeby państwo nie wchodziło z butami w sprawy zwykłych obywateli. teraz narzekasz, ze rząd RPA nie trzyma swoich "czarnuchów" za mordę. Zdecyduj się. Dla wszystkich którzy uważają, ze dobrobyt jest lepszy od wolności mam propozycję, weźmy oddajmy się pod okupację Niemiec, ci przecież ewidentnie radzą sobie lepiej z gospodarką niż my. Kraje Afrykańskie muszą same dojść do wprowadzenia systemu, który zapewni im stabilność, powinniśmy im pomagać a nie robić tego za nich, ich kosztem i przeciw nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
-2 / 2

@masti23 - "Taki kit to wciskaj dzieciakom" - sprawdź sobie z łaski swojej dane dotyczące rozwoju gospodarczego krajów afrykańskich z lat 45-66, i porównaj do 68-92 (a nawet do teraz, w niektórych przypadkach jest tak samo, jak 30 lat temu). ""Zgaduje ze nigdy w zyciu nie byles w zadnym afrykanskim kraju,sa kraje gdzie jest multum bialych,spokojnie dogaduja sie z murzynami,zyja sobie w miastach." - owszem, i są to kraje stabilne (w miarę) politycznie i finansowo, typu Maroko, Tunezja :) A co z resztą krajów wschodniej, środkowej, zachodniej i południowej Afryki? :) "Ci sami biali mordowali kiedys czarnych,przybyli na ich kontynent,probowali narzucic swoja religie,robili z nich tania sile robocza,zastraszali,tak wiec polecam poczytac ksiazki zwiazane z historia.Wojny domowe toczyli sie tez w europie,chrzescijanie mordowali zydow w czasie epidemi dzumy,cala wine na zaraze zgonili na zydow,palili ich zywcem." - to były czasy kolonizacji, czyli jakieś 300 lat temu. A to, że zrobili z nich tanią siłę roboczą - to teraz wychodzi na to, że było to dla ich dobra. Kraje te były stabilne, zarabiały. Owszem, wiele zasobów było wywożonych, jednak ludzie mieli za co żyć i co jeść, czego teraz im brakuje. Co do książek, to czytam Kapuścińskiego, który był w Afryce chyba więcej razy niż Ty obiadów zjadłeś. Epidemia Dżumy?! Chłopie - to było 700 lat temu, wróć na Ziemię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 1

@kompleksowy.,,- to były czasy kolonizacji, czyli jakieś 300 lat temu. A to, że zrobili z nich tanią siłę roboczą - to teraz wychodzi na to, że było to dla ich dobra"Nazisci tez robili z nas tania sile robocza,czy to oznacza ze to bylo dla naszego dobra??nie.,,Kraje te były stabilne, zarabiały. Owszem, wiele zasobów było wywożonych, jednak ludzie mieli za co żyć i co jeść, czego teraz im brakuje. "byly stabilne do czasu az bialy czlowiek postanowil zarobic,inwestujac tam,biorac tania sile robocza,zdobywajac wiele surowcow nielegalnie,a sam kraj ma z tego nijaki zysk.,,Co do książek, to czytam Kapuścińskiego, który był w Afryce chyba więcej razy niż Ty obiadów zjadłeś. "Jezeli opierasz sie tylko na 1 zrodle,to ci wspolczuje....,, Epidemia Dżumy?! Chłopie - to było 700 lat temu, wróć na Ziemię"Co nie zmienia faktu ze chrzescijanie mordowali zydow,papiez tez nic nie zrobil.Dodam tez ze w Watykanie jest sporo korupcji,wiekszosc nie zyje wg.przykazan,a niby tacy wierzacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
-2 / 2

@masti23 - "Nazisci tez robili z nas tania sile robocza,czy to oznacza ze to bylo dla naszego dobra??nie" - naziści przede wszystkim skupili się na wybijaniu ludzi i zabieraniu zasobów. Podczas kolonizacji ludzi STARANO się nie zabijać, bo ktoś pracować musiał. Polska miała być całkowicie wcielona ( albo podzielona, aby ruskie dostały swoją część ) do III Rzeszy, a ziemie te miały być zamieszkane przez Niemców. "byly stabilne do czasu az bialy czlowiek postanowil zarobic,inwestujac tam,biorac tania sile robocza,zdobywajac wiele surowcow nielegalnie,a sam kraj ma z tego nijaki zysk" - Guzik prawda. W poszczególnych krajach afrykańskich ciągle były wojny między plemionami. XVII i XVIII w. to ciągłe wojny na tamtych terenach. Nie będę bronił krajów kolonizacyjnych, ale jednak chwycili oni mieszkańców za pysk, posadzili w odpowiednich miejscach i był nie dość, że spokój, to również i dostatek. Czego brakuje w Afryce obecnie pod rządami tubylców. Nigdzie nie napisałem, że kolonizacja jest dobra, napisałem, że dla Afryki to był okres rozwoju. "Co nie zmienia faktu ze chrzescijanie mordowali zydow,papiez tez nic nie zrobil.Dodam tez ze w Watykanie jest sporo korupcji,wiekszosc nie zyje wg.przykazan,a niby tacy wierzacy." - A Żydzi zabijali Chrześcijan. I co z tego wynika? Z drugą częścią zdania się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koksiaz
+2 / 28

Daję mocne choć jestem ateistą, uważam że nie należy mordować ludzi za poglądy. Chciałbym zwrócić jednak uwagę na to, że o tym że KK rozszerzał swe wpływy siejąc terror i mordując rdzenną ludność to już się nie pamięta albo się to pomija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2014 o 8:34

avatar ~Mateusz199
+15 / 23

Poczytaj jak był rozpowszechniany Islam, "religia pokoju"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+25 / 25

Ze względu na to, że były to zupełnie inne czasy. Czasy wojny. Każdy z każdym się tłukł, a po wojnie przychodził misjonarz i mówił, że "Lepiej się nawróćcie, coby się to nie powtórzyło." Oczywiście, KK ma swoje za uszami, ale chyba nie skłamię, jeśli napiszę, że od jakiś 150 lat KK wykonuje swoją robotę (nawracanie) w sposób cywilizowany, czyli dyplomatycznie. Teraz to Islam robi to, co kiedyś KK. I ponieważ dawniej nie było takiej laicyzacji jak teraz, tym bardziej media powinny szumieć i mówić o tym, że Islam jest zagrożeniem dla życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarny147
+8 / 10

Kompleksowy, nie zapominaj ze to islamiaci sa najbogatszymi ludzmi na swiecie. To oznacza ze maja pieniadze na manipulacje mediami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
+2 / 8

@gizmo wątpie w to żeby to była prawda,ale sprostuje: papież zapewne nie popierał niemców tylko że naziści to też byli ludzie.Tak samo pobłogosławił by mordercę tak jak Jan Paweł 2 tego Turka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-5 / 13

Kompleksowy, tam nie potrzebuja indoktrynatorow(nazywanych misjonarzami) ktorzy im jedne bajki zastapia drugimi, tylko wyksztalcenia i godnych warunkow zycia po to, zeby fundamentalizm i fanatyzm nie mial sie gdzie zakorzenic. Jakos prawie zawsze samobojcy pochodza z biednych rodzin, ktore w ich kulturze sa pozniej otoczone czcia. Wystarczy im przekazac wiedze, a nie wciskac religijny kit.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+4 / 8

Tak? Proszę mi to udowodnić. O ile wiem, papież wydawał w owym czasie liczne bulle potępiające nazizm. Gdyby posuwał się do bardzo radykalnych kroków, wówczas miałby na swoich dłoniach śmierć tysięcy (lub milionów) niemieckich katolików i duchownych, którzy zostaliby zamordowani za sprzeciwianie się "władzy zwierzchnej". Proszę mi dać dowód, gdzie papież jednogłośnie kiedykolwiek poparł ideologię nazizmu. Czekamy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2014 o 21:18

avatar Xar
-2 / 4

Onward, hitler w przeciwienstwie do stalina mial opory przed zabijaniem swoich ludzi. Poza tym, nie wiem jak sobie wyobrazasz wyrzniecie znacznej czesci swojej ludnosci podczas wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
-1 / 1

@anarchoman - podstawowy brak wiedzy. "Nie znam się, ale się wypowiem." @gizmo666 - komunistyczna propaganda. @Xar - wiem o tym, ale mówię o tym, jak kiedyś było. Wpierw przychodziło wojsko, a później misjonarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koksiaznzlg
0 / 2

Islam również jak najbardziej potępiam, w tej chwili to Islam właśnie jest największym zagrożeniem dla nas, ale nie należy zapominać jak zachowywał się Kościół Katolicki gdy był u władzy. Jak powiedział pewien niezwykle mądry człowiek: "W dzisiejszych czasach tylko świeckie państwo powstrzymuje chrześcijan od palenia ludzi na stosach". I zanim obrzucicie mnie błotem, poczytajcie o tym co robi się w krajach Islamskich, rządzonych przez przywódców religijnych. Czy naprawdę myślicie że gdyby do władzy w Polsce doszedł np: Ruch Narodowy, to nie mielibyśmy Iranu w Chrześcijańskim wydaniu? Kara więzienia dla Homoseksualistów czy Aborcjonistów byłoby najłagodniejszą z kar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koksiaz
-1 / 3

Co do nazistów i KK. Oficjalnie Papież potępiał nazistów, choć jakichś zdecydowanych kroków, choćby ekskomuniki nie podjął. KK w III Rzeszy miał się świetnie, prześladowań nie było, wyłączając sytuację w których niektórzy księża jawnie sprzeciwiali się systemowi, ale to spotkamy w każdym totalitaryzmie. Nawet jeśli Hitler był ateistą (w co wątpię, odnosząc się do historii jego życia) to nie zmienia to faktu że żołnierze Niemieccy byli w OGROMNEJ większości chrześcijanami, czy to protestantami czy katolikami, ale jednak. I nic nie tłumaczy ich z tego co robili. Po wojnie zaś Watykan walnie przyczynił się do ucieczek tysięcy nazistów, od największych szych (Adolf Eichmann, Josef Mengele) do zwykłych SS-manów (z których wielu szkoliło potem wojska faszystowskich dyktatorów w Ameryce Południowej). Watykan właśnie wydawał fałszywe paszporty, organizował ucieczki itp. Więc nie mówicie mi proszę że KK gardził nazistami, bo gdy wszyscy ich nienawidzili, KK pomagał uciec tysiącom z nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~racjonal
-3 / 23

Zrodlo: niewiarygodne pl czyli podstrona zdupy pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~racjonal
+2 / 14

Minusujcie ile chcecie. Trzeba byc niezlym deklem by ufac portalowi o przepowiedniach i magii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koksiaz
0 / 2

Słyszysz ty się w ogóle? Gardzę ścierwem które pochwala zabijanie w imię jakiejkolwiek idei.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+20 / 20

Skąd wziąłeś tą idiotyczną definicje? Katolicy to jedna z podgrup Chrześcijaństwa, a swoją drogą to Chrześcijan, którzy praktykowali by tą religie w zgodzie ze wszystkimi pierwotnymi założeniami chyba nie ma już na świecie. Tak samo Islam dzieli się na szyitów i sunnitów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2014 o 14:11

avatar Albiorix
+23 / 23

Wiesz co jest jeszcze gorsze? Że czesto myli się ryby ze śledziami. Ryba to zwierzę które pływa w wodzie i jest podłużne a śledź pływa zwykle w oleju. Gościu ale mieszasz pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar baltas
+1 / 5

hehe hemoroidy...dla muzułmanów(bo to oni są odpowiedzialni w większości za te mordy) jako ateista jesteś niżej w ich hierarchii niż żyd czy zwierze.Więc jako ateista myślisz że muzułmanie cie oszczędzą albo dadzą ci szanse na nawrócenie to się głeboko mylisz i z takim podejściem możesz zacząć jakieś ćwiczenia by lepiej znosić ból.HEHEHEH :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
0 / 2

@tonekow - błędne myślenie. Ateista dla muzułmanów to największe zło. Dlaczego? Odpowiedź jest banalna. Bo o ile Chrześcijanina są w stanie przekonać i nawrócić na ich religię ( w końcu to ten sam Bóg, tylko że inaczej nazwany i inaczej postrzegany - coś jak syjoński Jahwe ), o tyle ateisty nie da się nawrócić. Stąd wpierw będą zabijać Chrześcijan ( bo jest ich więcej ), a później zabiorą się za ateistów i ogólnie pojmowanych "lewaków", czyli homosi, lesby itd., bo w Islamie jest to zakazane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anarchoman
-3 / 11

Przytoczę historię mojego znajomego który był w Meksyku. Otóż nagle do wioski indiańskiej w dżungli przyjeżdżają misjonarze , na początku indiańce zadowoleni, ale kiedy przyszło ich indiańskie i mieli wykonać swój indiański rytuał nastąpił zgrzyt. Indiańce wygnali księdza o kościół przerobili na miejsce spotkań. Ta historia to jeden z przykładów kiedy KK jest zbyt nachalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+1 / 7

Eeee, a twój znajomy był tam kiedy, w XVI wieku? Meksyk jest jednym z państw o najwyższym odsetku chrześcijan (95%), więc się zastanawiam jakich to "indian" tam ewangelizowali. No historyjka ciekawa, możesz dalej wkręcać znajomych :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anarchoman
+1 / 3

@Onward to co mówisz jest prawdą ale nie do końca ponieważ nie wliczają do tych indian którzy mieszkają w jukatańskiej Dżungli i popierają Zapatystów. Skoro jesteś taki dobry w wikipedii to może byś sprawdził a nie się wymądrzasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar baltas
+6 / 14

@Xar Nie wiem czy wiesz ciemnogrodzianinie, ale nie żyjemy w średniowieczu, więc zacznij żyć tym co jest teraz.To nie "katole" Cie zabija za to że nie całujesz krzyża, tylko muzułmanie za to że nie walisz pokłonów w kierunku Mekki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+6 / 8

A jakież to rzezie urządzali chrześcijanie w średniowieczu, które nie miałyby podłoża czysto materialnego lub politycznego lecz wyłącznie religijne? Proszę o przykłady :) Zresztą jeżeli się nie mylę to żyjemy w XXI wieku, nie w XIII, więc być może no nie wiem... ludzie trochę dojrzali? Zapewniam cię Xar, że gdybyś się tam wtedy urodził to pierwszy był pobiegł z mieczykiem na niewiernych. Masz bardzo fanatyczne zapędy - tylko odwrotnie ukierunkowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
+1 / 11

,, [...] Kościół jak mordował...[..]" Z daleka widać, że jesteś dzieckiem nieznającym historii, ale skoro jesteś dzieckiem to dopiero ją poznasz. Chciałbym Cię uświadomić, że Islam też mordował. W średniowieczu mordowali się wszyscy, każdy z każdym bez wyjątku a mówienie, że kościół mordował (pomijając wszyskie inne dobre rzeczy jakie robił) świadczy tylko o poziomie owego osobnika, który takie rzeczy mówi. Problem polega na tym, że Islam nazywany jest religią "pokoju" przez pseudo-poprawne politycznie media, kiedy oni w XXI wieku zabijają dziesiatki tysięcy ludzi za wiarę, ale to się pomija. Jakim trzeba być kur*a p*erdolniętym?! Jak można nazwać "religą pokoju" takie coś ku*wa, co ZABRANIA kobietom PROWADZENIA AUTA? Że kobiety nie mogą wyjść z domu bez ZGODY męża, bo inaczej zostaną oblasne KWASEM albo zostaną im OSZPECONE TWARZE. To są ku*wa ZWIERZĘTA, i tak z nimi trzeba postępować jak oni między sobą a nie DAĆ KU*WA MAĆ SOCJAL, i ŻEBY MI SIĘ TU JESZCZE PANOSZYLI. JAK MUSLIMKÓW SIĘ ZROBI WIĘCEJ W POLSCE, to sam pójdę zbierać podpisy pod ustawę, żeby im nie dawać moich pieniędzy na socjal... Bo po prostu nie zasługują!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adolf Hitler
-1 / 7

xar jak widzę to n razie ,my ateiści czyli szmaciarze powinniśmy się trzymać razem. W końcu tacy jak my w drugiej wojnie w imię ateizmu zrobiliśmy tyle złego......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Johnfairplay
+3 / 21

Do największych ludobójstw tego świata doprowadzili ateiści, nie życzę Ci byś płacił głową z zbrodnie Hitlera, Stalina czy Mao.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 9

@TotalitarneDemoty
Polska dziś to też trzeci świat, żałosny ludku z ego wystrzelonym do kosmosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Józef Stalin
+2 / 8

'Stalin mial byc w seminarium' W prawosławnym jak coś. Ja go nie skończyłem nawet, a krajem rządziłem. A co xar ma sobą do zaprezentowania po latach edukacji? Właśnie o to chodzi, że nic. Jakie to smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+10 / 12

Xar, powiedzmy, że w wieku 23 lat coś ci strzeli do łba i postanowisz zostać właścicielem schroniska dla zwierząt. Niestety już po paru miesiącach zrezygnujesz z tych planów, a zwierzęta powyrzynasz ze straszliwym okrucieństwem i ugotujesz je żywcem we wrzącym oleju. Następnie narzucisz całemu państwu walkę ze wszystkimi zwierzętami, która będzie oficjalnie wpisana w ideologię tego państwa. Ale sam będziesz nosić powiedzmy, że futro z norek. Wiesz, według twojej logiki do końca życia pozostaniesz właścicielem schroniska bo nosisz to futro, a nawet gdybyś go nie nosił to i tak byś był bo kiedyś nim byłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxyyyzz
-4 / 10

Oto wasza podwójna moralność Onward :D. Coś pasuje = SANTO SUBITO!! Nie ważne, czy to darmozjad broniący pedofilów... Coś nie pasuje = ATEISTA xD. Wszak wg. waszej pożydowskiej ideologii wszyscy jesteśmy dziećmi Jehowy? Ps. Hitler śpiewał grzecznie w chórku z raczkami ładnie złożonymi, na mundurach Wermachtu widniał napis "Got mit uns", nigdy nie wystąpił z kościołka, wręcz z nim kolaborował. Józek praktycznie księdzem został, a wy ich tutaj na ateistów przerabiacie?! Nie płaczcie proszę o prześladowania, jest to "nagroda" za przeszłość (taka karma)... Jesteście niewiele lepsi od ciapatych i tak samo trzeba was traktować niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+6 / 8

Kolegę wyżej nie będę komentował. Zwyczajnie nie chcę nikogo obrazić, a swoim komentarzem właściwie sam wystawia sobie opinię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxyyyzz
-5 / 9

Zwyczajnie nie mozesz skomentowac FAKTOW hm? Ps. mam bardzo daleko w tyle opinie takich ludzi jak ty, wazne, ze smycz skraca wam sie do wlasciwych rozmiarow... Ps. Pedofilia w KK to rowniez lewacy i ateisci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 4

xxyyyzz nie, to zydzi i masoni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxyyyzz
+1 / 1

Cale szczescie, ze nie cyklisci... Z cyklistami nie ma zartow!! Pozdrawiam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Arghast
-2 / 8

Nikt im nie każe wierzyć, sami stwarzają problem. Ale swoją drogą, ktokolwiek, kto jest gotów zabić drugiego człowieka za poglądy jest nic niewartym ścierwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antoine11
-4 / 10

170 000? Odejmij jedno zero to moze uwierze no chyba ze doliczyles do tg wypadki samochodowe i wojny ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MurarzDuzy
0 / 8

Właśnie dlatego wszystkie religie to syf siejący nienawiść. Kiedyś krucjaty chrześcijan a teraz na odwrót.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 8

To po cholerę pchają się z buciorami tam gdzie ich nie chcą?
Katolicy byli przez wieki najbardziej zbrodniczą sekta religijną świata, do czasu aż wybito im ostatnie ząbki którymi mogli kąsać (unicestwienie faszyzmu podczas IIWŚ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 17

Pytanie: ktos ich prosil tam,gdzie pojechali? Czy indoktrynatorzy(zwani misjonarzami) jada na zaproszenie rzadow panstw do ktorych jada, czy robia to bo sami chca? Jakby ktos bez zaproszenia wieszal mi krzyz w domu to tez bylby przezemnie przesladowany w moim domu. Sami sie prosza o to,by ich przesladowac. To tak, jakby ktos szedl z zamknietymi oczami i mial pretensje do budowlancow, ze obil sie o sciane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+2 / 12

Xar, to nie misjonarze są prześladowani (głównie) tylko mieszkająca tam i nic nie narzucająca nikomu MNIEJSZOŚĆ CHRZEŚCIJAŃSKA! Na dodatek chyba nie masz zielonego pojęcia na czym polegają misje dobry człowieku - otóż to bynajmniej nie jest tak, że ksiądz wparowuje na chatę (albo szałas, nie wiem) jakimś murzynom załóżmy, rozkłada Biblię, wydziera się na cały głos "JA CIEBIE CHRZCZĘ!", a następnie wiesza im po domu krzyże i każe wierzyć w Jezusa Chrystusa. Ty chyba tak to postrzegasz. Nie - księża na misjach zakładają szkoły, pomagają budować studnie i szpitale, pokazują jak uprawiać ziemię itp. - słowem - zwyczajnie uczą tych ludzi jak przetrwać w tak niekorzystnych warunkach i obyć się bez pomocy z zewnątrz (która przynosi jedynie bardzo krótkotrwałe efekty i uzależnia Afrykę od pomocy państw zachodnich). Ewangelizacja nie jest przymusowa i każdy może poddawać się jej dobrowolnie - wszak ksiądz uczy jedynie podstaw miłości do bliźniego śladem Jezusa Chrystusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2014 o 20:24

M masti23
-1 / 3

A teraz droga ciemnoto,sporo muzulmanow pomaga chrzescijanom mieszkajacym w syrii.Zwlaszcza organizacje muzulmanskie,przyjmuja pod swoj dach chrzescijan i nie tylko,nie morduja ich.Oczywiscie wy musicie znac tylko ta zla strone religi muzulmanskiej,bo wiecie o niej tylko z tv,nigdy w zyciu nie byliscie w kraju muzulmanskim,nie rozmawialiscie z wiecej niz 1-2 rodzinami muzulmanskimi,a uwazacie sie za znawcow.Od siebie dodam,bylem w Turcji,dalo sie dogadac z muzulmanami,wypic piwo itp,nie przeszkadzalo im to ze nosilem zawieszony krzyz(chociaz jestem ateista).Bylem tez w Iraku,tam ludzie tez sie nie czepiali,nie moglem jedynie wchodzic do ich swiatyn,musialem tez przeztrzegac zasad tam panujacych,dalo sie z tymi ludzmi rozmawiac.KK usunal sporo staropolskich tradycji,usunal tez wiele rzeczy z bilbi(pewnie po to by ludzie mogli widziec chrzescijanstwo tylko w dobrych perspektywach),oczywiscie wy wiecie swoje,bo wyczytacie cos w necie/znajdziecie pseudofilmik w tv.Bym zapomnial dopisac,wielu muzulmanow ucieka ze swojego kraju z kilku powodow:zbyt rygorystyczne zasady,przesladowania wsrod muzulmanow ze strony tajnej policji itp itd,sami muzulmanie pija nielegalny alkohol,nie sa tacy swieci i wierzacy jak sie wszystkim wydaje,podchodza do swojej religi na luzie,robia to w tedy kiedy wiedza ze nikt nie doniesie na nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2014 o 22:25

avatar ~Finczas
-5 / 11

Karma.. Piękne słowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ali_akbar
+3 / 5

W tym samym czasie Muzułmanów ginie znacznie więcej.
To najczęstsze ofiary islamistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~notanonim
+2 / 6

Hmm ciekawe skąd takie dane 170 tyś rocznie, jak w ostatnio najbardziej krwawym konflikcie w Syrii trwającym 3 lata zginęło 140 tyś. Propaganda nie zna granic, żeby nie było nie popieram żadnych prześladowań jest to zbrodnia i nie powinna mieć miejsca, ale skąd takie dane wyciągacie? Każdy mord "wyznawców islamu" dokładnie komentujecie więc wątpię, żeby na rok było ponad 10.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bóg_jedyny_bóg
-4 / 8

w końcu to wielki plan boga którego nikt nie potrafi zrozumieć ta śmierć więc jest tak jak tego sobie wyobraził wasz wyobrażony bóg. Pokój na świecie będzie wtedy kiedy każda religia i ich wyznawcy zginą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja
-1 / 7

2 tysiące lat temu to chrześcijanie prześladowali wszystkich na około (no dobra 1700 lat temu), karma wraca!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Matys909
-2 / 2

Za kilkadziesiąt lat będą sami muzułmanie. A wyznawców innych religii będzie można policzyć na palcach obydwu rąk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MówięxPrawdę
+2 / 2

Nic dziwnego, że jest tego więcej niż 2 tysiące lat temu jak jest więcej ludzi, a cały świat pozwala sobie na rośnięcie w siłę religii zwanej islamem która pod każdym względem jest destrukcyjna. Inną ciekawostką jest to, ze aktualnie czarni zabijają więcej białych ludzi na tle rasistowskim niż biali czarnych, ale o tym cisza bo przecież to biały człowiek jest najgorszą istotą i najbardziej rasistowską. W RPA według niektórych danych nawet 170 tyś białej ludności zginęło z rak czarnych z powodu rasistowskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DSoL
-1 / 5

Chrześcijanie są prześladowani przez młodsze i mniej cywilizowane religie ?

What goes around comes around ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Makinda
-4 / 8

No i macie odwet za krucjaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abcdefgw
0 / 4

Przecież to araby zaatakowały Bizancjum i stwarzały zagrożenie dla reszty Europy. Trzeba było coś z tym zrobić, a mentalność ludzi z tamtych czasów nie pozwalała na rozejm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1751
-2 / 12

Jestem dumny i szczęśliwy że jest Chrześciajninem , bo mam pewność że w zamian za dobre życie będzie nagroda , a śmierć nie jest problemem , bo i tak wszyscy umrzemy w swoim czasie i to jest piękne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bitter_sweet
-2 / 10

To idź skocz z mostu skoro śmierć nie jest problemem, a jak zachorujesz np. na raka to nie podejmuj leczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1751
+3 / 5

Samobójstwo jest dla słabych. Najważniejsze to dobrze iść przez życie. Śmierć każdego spotka prędzej czy później , ale najważniejsze to żeby nie dać się za szybko zdjąć :D , a gdy już jednak przyjdzie nie bać się. A jeśli mowa o raku to uważam że ciężkie choroby tego typu to próba naszej wytrwałości. Nikt nie schodzi z tego świata wcześniej niż mu to było zaplanowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gmasi
-4 / 4

a media milczom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Linaquel
+1 / 5

Czytając Twoje komentarze, wysunąć można 1 wniosek, naukę historii porzuciliście w gimnazjum, zaś naukę manipulacji informacjami doskonalicie po dziś dzień.

W samej Polsce za "czary" skazano kilka osób przez tak długi okres czasu. Wojny "religijne" w średniowieczu, to nie są wojny chrześcijaństwa z resztą świata, tylko m.in Florencji, która w krucjatach zarobiła tyle "golda", że mogliby wykupić obecnie całe województwo śląskie + sosnowiec. Wojny, na tle religijnym były wojnami politycznymi, nie "między boskimi" polecam studia, powszechnej historii ustroju.
Protestanci byli zabijani w Zachodniej Europie, nie dlatego, że byli "protestantami", tylko dlatego, że stanowili zbitą grupę polityczną, która sprzeciwiała się władcy i prawu ówczesnych krajów. Walezjusze wywalili Hugenotów w powietrze, bo byli siłą polityczną.

Muzułmanie byli siłą w VII i VIII wieku, która wpakowała się do Europy od Afryki, swoją droga i tak byli "naturalnymi wrogami" Europy jako iż, Imperium Osmańskie było dość mocne, tak jak tatarzy na północy, z tym, że Ci nie dostali się głębiej. Biadolicie tak o religijnych wojnach, a nie wiecie nawet, że we wszystkich konfliktach chodziło o kasę, władzę i zabezpieczenie własnych dynastycznych rodzin w Europie.
Polecam, postudiować historię trochę głębiej, niż to jest przedstawione w mocno okrojonej i "zaciemnionej" historii przedstawianych w szkołach. Jeśli chcecie być anty katolem, to pierw radziłbym dokształcić się ostro, bo "modne i popularne" teksty o krucjatach, inkwizycji są dość śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~katrolik1661
+2 / 10

2000 lat temu Chrystus miał 14 lat i zasuwał heblem po deskach. Faktycznie był prześladowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szymek6666
-3 / 7

jaki morał z tego mema. Różaniec jest jak tyfus,chcesz żyć, to nie przyznawaj się ze go masz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matsurika
-2 / 10

Dlatego uważam że religia powoduje tylko podziały... Okej, teraz jesteście wy jako chrześcijanie prześladowani ale to nie zmienia faktu że kiedyś chrześcijanie innych prześladowali. Każda religia bywa prześladowcą i ofiarą. Z drugiej strony ciekawy fakt: bywa że katolicy prześladują różnych ludzi, mniejszości seksualne i tak dalej a teraz nagle "och, inne religie nas prześladują". I pewnie pragniecie by to zmienić i żeby inni byli bardziej tolerancyjni. A sami nie zawsze tą tolerancję dajecie. Cóż..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+2 / 10

Hehehe :D, rozumiem, że obcinamy homoseksualistom głowy albo rozstrzeliwujemy ich, ewentualnie wysadzamy ich domy? Otóż wyobraź sobie, że Kościół wyraźnie mówi, że nie należy tępić homoseksualistów, ale traktować ich z rozwagą i tak, jak każdego innego człowieka. Nie ma żadnej mowy o nietolerancji dopóki nie organizują tych obrzydliwych parad pod nosem całego miasta - a i wtedy może skończyć się najwyżej na głosie krytyki, zniesmaczeniu, ewentualnie kilku radykałów może spróbować skandować antygejowskie hasła czy coś w tym stylu. Ale taak, ileż to my katolicy różnych ludzi się nie naprześladujemy, prawda? I koronny argument: "ALE CHRZEŚCIJANIE TEŻ KIEDYŚ PRZEŚLADOWALI!!!!!111111". Brak słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ytrryk
0 / 2

@Onward, a tęcza pewnie sama się spaliła?
Podam przykład - Uganda, 85% chrześcijan, kontakty homoseksualne karana dożywociem, a była propozycja kary śmierci. Ok, spoko, nie tylko muzułmanie chcą zabijać i prześladować homoseksualistów, jak widać. No cóż, podejrzewam, że słupki poparcia KK by spady jeszcze bardziej, gdyby ktoś szalony chciał zabijać osoby homoseksualne. Chociaż i tacy się zdarzają.
I tak, zabijanie kogokolwiek jest złe. Czy to gej, czy chrześcijanin czy po prostu - człowiek. Ale mnie zaskakuje osobiście ta jednostronność i hipokryzja - pewnie i po jednej i po drugiej stronie, jednak na razie to KK w Polsce pakuje się z butami w cudze życie i indoktrynuje. Szanujmy się nawzajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszb218
0 / 6

ci ludzie są mąrdowani za to że nie wyrzekli się Jezusa a to jest najcenniejsze co można zrobić dla boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszb218
-1 / 3

i co wy gadacie kiedy my kogoś zamordowalismy, od wieków to nas zabijają nie było ani jednego wieku gdzie mielibyśmy spokój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~divisss
-1 / 3

Ubolewam nad faktem, ze ginie tyle ludzi lecz pragne przypomniec ile osob zginelo z rak chrzescijan z powodu checi pozostania przy swojej wierze.
Teraz, spalcie mnie na stosie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FireFistJim
-2 / 6

Where is your God now?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
-3 / 5

@FireFistJim no wiesz.. od pewnego czasu (jakichś 2 tyś lat ) jest strasznie przybity.. do tego dochodzi kryzys tożsamościowy (wydaje mu się że jest trzema osobami jednocześnie) ( ten komentarz to ŻART i proszę go tak traktować dodam też że nie miałem zamiaru nikogo obrażać)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kawalranc
+1 / 1

No 2000 lat temu takiego prześladowania chrześcijan nie było, może dlatego, że jeszcze chrześcijan nie było. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janosik2000
-1 / 3

oni prześladowali kiedyś dziś są oni prześladowani...przyszła kryska na matyska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Xcvs
+1 / 1

Nadstawiana policzka efekty po latach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
+2 / 2

@lkrysztofik jak by nie było religii to ludzie byli by po prostu bardziej szczerzy i nie ubierali by swoich krwawych celów w piękne ideały tylko "walili by prosto z mostu" NP:" ej słuchajcie ziomki Europa jest przeludniona nie można wyżywić wszystkich.. i jeszcze te araby blokują ważną ścieżkę handlową..ej co wy na to by urządzić sobie na nich mały na jazd ? przy okazji spustoszymy konstantynopol i w ogóle duża część z nas zginie więc nie będzie problemu z biedą a ci którzy przeżyją walki niebotycznie się wzbogacą na łupach " albo "słuchajcie narodzie niemiecki jako że jesteśmy ostro zapożyczeni w narodzie żydowskim i jako iż posiadają oni spore majątki które pozwolą nam prowadzić wojnę ..co wy na to by urządzić sobie mały holocaust i poprzejmować ich dobra ? " kończąc musisz być głupcem jeśli myślisz że to wina religii gdyż nawet jak by jej nie było to i tak znalazł by się ten czy inny powód by kogoś złupić i wzbogacić się jego kosztem i to jest poniekąd słuszne gdyż jest to natura tego świata czyli silniejsze bierze to co chce a słabszy błaga o litość i taka jest prawda , to siła sprawia że ten świat wygląda tak jak wygląda gdyż to ona sprawia że tlen może przyłączyć do siebie dwie cząsteczki wodoru co daje nam wodę która jest podstawą naszej planety , to siła sprawia że nasza planeta może się kręcić ruchem obrotowym wokół słońca i nie wpada do niego i to siłą sprawia że ludzie żyją , jej stopniowe zanikanie z wiekiem powoduje natomiast śmierć , więc nie narzekaj że świat jest okrutny a ludzie to idioci i psychopaci tylko wykorzystaj ten fakt i spróbuj się ustawić bo skoro rzeczywiście są idiotami to można ich łatwo wykorzystać a fakt iż wiesz że są psychopatami sprawia że znasz ich pragnienia co sprawia że jeszcze łatwiej możesz nimi rządzić no chyba że nie wszyscy są psycholami i idiotami.. a to niespodzianka !! lol nie spodziewałem się że każdy jest inny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grigorm
0 / 2

Jezus zastąpił 10 przykazań dwoma najważniejszymi: miłować Boga i miłować ludzi. Na tym wszystko się opiera. Polecił też iść i głosić innym, sam też chodził od wioski do wioski, od drzwi do drzwi. Uczył tego swoich naśladowców. Każdy kto mu wierzył, stawał się chrześcijaninem i szedł i głosił. I kierował się miłością. Kto dziś dalej naśladuje Jezusa, jest chrześcijaninem. Podsumowując, na ziemi wcale nie ma dużo chrześcijan, nawet jak się ktoś za takowego uważa. Szybki przegląd religii pokazuje, kto dziś wzoruje się na Jezusie, kto nie chwyci broni, nie pójdzie na wojnę, choć nieraz straci a nawet jest za to zamykany do więzienia. Czy kochając bliźniego pójdę z nim walczyć, dla ojczyzny? Wszyscy jesteśmy obywatelami ziemi, wszyscy jesteśmy równi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hipis_z_bieszczad
-1 / 3

Ciągle chrześcijan jest więcej, niż wyznawców Fejsbuka. Trza to zmienić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zły_ON
+2 / 2

katolicy przesladowani, geje przesladowani, mniejszosci przesladowane, ruscy na ukrainie przesladowani, polacy w angli przesladowani, arabowie przesladowani w europie, kujony przesladowane w szkolach, blokerski przesladowani przez policje... sie porobiło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Eatana
+1 / 1

taka karma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bap4omet
+1 / 1

Należy im się , religia to dzieło Szatana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tero
+1 / 1

puk puk. kto tam. inkwizycja. wszystko wraca do zrodla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cycer
+1 / 1

Nosił wilk wieków kilka poniosą i wilka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
+1 / 1

A chrześcijanie ilu innowierców wymordowali w imię Boga np. w wojnach krzyżowych? Nie bądź jednostronny!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
-2 / 2

Ludzie, weźcie tych matołów pseudo-ateistów, i te ich "wojny krzyżowe" bo aż mnie rwie, jak widzę kolejny taki głupi komentarz, który nic nie wnosi do dyskusji..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~89KLEO89
0 / 0

Szkoda że watykan nie informuje o znacznie większej fali prześladowań przez chrześcijan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oosaa
+1 / 1

karma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~karafa
0 / 0

Kościół zawsze będzie podnosił, że jest prześladowany. W Polsce też podobno. A prawda jest taka, że bardziej zakłamanej instytucji nie sposób znaleźć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goshawk
0 / 0

smutne ale prawdziwe co dzień giną chrześcijanie a media o tym nie mówią ale to dzięki krucjatom narodziła się wrogość miedzy nami a muzłumanami my nic nie możemy zrobić bo jesteśmy bezsilni
a krucjaty nie zorganizujemy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~polmen2014
0 / 0

A szatan działa z coraz większym wyrafinowaniem. Wariaci ala Kodzborowo na usługach hunty wojskowej z Gdańska

To, że hunta wojskowa z Gdańska przeprowadza na ludziach zbrodnicze eksperymentywie już wiele osób. Mało kto jednak wie, że do swoich ćwiczeń używają oni prawdziwych wariatów. Dlaczego? Bo wariatami podobno łatwo manipulować, tak aby wyniszczali na na odległość a nawet zabijali wybrane na ofiary osoby. Mogą w ten sposób wywoływać zdalnie nie tylko uszkodzenia mózgu, często także nowotwory. Posługiwanie się tego typu wariatami ma jeszcze jedną zaletę: tacy wariaci nie mają innego zajęcia, nie tracą czasu na pracę, życie towarzyskie oraz inne czynności, a jedynie siedzą od rana do wieczora i atakują ofiary. Hunta od wariatów uczy się także w ramach ćwiczeń jak atakować w podobny sposób wroga (obywateli).
Lokalizuje się wariatów najczęściej po kilku w lokalach sąsiadujacych z ofiarą, gdzie zamieszkują razem z opiekunem jako sublokatorzy. Zdarza się także, że wozi się ich nieoznakowanymi minibusami i parkuje w miejscu zamieszkania lub pracy ofiary na długie godziny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem