Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Film, który ostatnio robi furorę w sieci

Jak pokonać w 2015 roku system

www.demotywatory.pl
by konrad364
+
6829 7197
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A konto usunięte
+18 / 34

Każda Partia, która jest obecnie w parlamencie ma prawie taki sam program. Każda forsuje nie tylko rządy plutokracji, ale forsuje DOKŁADNIE te same grupy, a konkretnie anglosaskich syjonistów, którzy w bestialiski sposób wywołali rebelie na Ukrainie, gdzie władze przejmuje Prawy Sektor(potomkowie Bandery), czyli ukraiński odpowiednich Ruchu Narodowego. Czy jakaś licząca się partia popierała Janukowycza czy Łukaszenkę? Co się stało z Andrzejem Lepperem, najbardziej popularnym prawdziwie niezależnym politykiem? Czy ktokolwiek w polskich mediach bronił Assada albo Kaddafiego? Doskonale zatem widzicie, że pluralizm i wolność słowa to MIT w Państwie POlskim.

avatar Moj_Kot_Lubi_Miauczec
+6 / 20

@aforyczny " Co się stało z Andrzejem Lepperem, najbardziej popularnym prawdziwie niezależnym politykiem?" hah tak jasne. Ciekawe co mówiłeś jak żył i cały naród śmiał się z "głupot" jakie opowiada.

B boberson
+8 / 14

Z Leppera się smiali ignoranci z mozgiem wypranym przez media głownego nurtu. Nie da się ukryć że był to prosty chłop, ale miał zasady i honor, z czym w polityce się walczy! Apeluję abyś poszukał chociażby na YT nagrań śp. Leppera. Zmienisz o nim zdanie. Wklejam link do wypowiedzi w sejmie. Czy w obecnym parlamncie jest ktoś tak odważny? https://www.youtube.com/watch?v=A2EFjHIyD-Y

L konto usunięte
+8 / 14

Z Leppera się śmiali.Tak.Głównie ci sami co śmiali się i z Lecha Kaczyńskiego.(Powiedzmy szczerze - obaj mieli wady,z tym że Lepper był większym patriotą niż Kaczyński który podpisał Traktat Lizboński i w sumie był też (wbrew temu co PiS teraz twierdzi) częścią układu okrągłostołowego) Kto się śmiał ? Ano różni samozwańczy czy określeni tak przez władzę "inteligenci"/"młodzi wykształceni z dużych miast" się śmiali.Czy może należy użyć bardziej właściwego i celnego słowa - lemingi.Ludzie podatni na propagandę z TV,ludzie którym wybrany demokratycznie chłop Polski Andrzej Lepper nie pasował na salonach,bo w cholewkach i z widłami jak prawdziwy gospodarz chciał trochę uprzątnąć ten "pański" obornik na wiejskiej. Bo głupiemu Polactwu któremu nagle po społecznym awansie się wydało,że oni to są teraz nie wiadomo kim próbował pokazać,że te "pańskie" "tańce" na Politycznych salonach to w istocie jest owszem taniec - ale chocholi i że w istocie w PRLu nie wykształciła się przez 2-3 pokolenia żadna szlachta,że każdy może współrządzić Polską.Lepper nie pasował mentalnym parobkom z czworaków,Polactwu zostawionemu przez PRL i nawykłemu do feudalnego samodzierżawstwa a nie demokracji - dla którego człowiek który nie "wygląda jak pan" nie może rządzić ani nawet się wypowiadać. Bo "wieśniak",bo "cham",bo "obciachowy",bo nie chwalą go w telewizji ! Ludzie którzy nie rozumieli tego na czym polega prawdziwa demokracja krytykowali Leppera najgłośniej. I dobrze że go nie chwalili,przez długi czas był naprawdę niezależny,potem częściowo się sprzedał - ale przynajmniej próbował uczynić coś dobrego ! Oczywiście wiem jaki merytorycznie był mimo wszystko Lepper,wiem też czym jest demokracja.Ale choć bardziej cenię rządy porządnych patriotycznych elit niż demokrację - to lepsza była naprawdę prawdziwie demokratyczna "lepperyzacja" jak łże-elity które z lumpenproletariatu i parobków w PRLu czy podczas jego upadku przebrane w krawaty zrobiły dziś z kraju swój prywatny folwark i udają "Panów" dawno już wymiecionych przez sowiecką wichurę...

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2014 o 21:43

avatar macros1980
+2 / 2

Z Leppera się śmiano bo po prostu był śmieszny. Natomiast z Kaczyńskiego czy Tuska nie ma co się śmiać. Stanowią zbyt poważną tragedię narodową żeby można z nich się śmiać.

avatar ~NomineNescio
+23 / 31

A co jeśli powiem Ci... że w 1989 każda partia prócz PZPR i Solidarności była mała?

W konto usunięte
+1 / 5

NomineNescio: i jaki był wynik? PZPR 173 i "S" 161, czyli 73% głosów. A doliczając 76 mandatów dla ZSL (taki wiejski PZPR) i 27 dla SD (także pieski PZPR) to można powiedzieć że małe parte dostały 5% głosów, czyli 23 mandaty rozbite na 3 stronnictwa. I dopiero jak Kiszczakowi nie udało się stworzyć rządu to pieski podkuliły ogon i zaczęły się łasić do Solidarności.
A potem się zaczęło: ponad 100 komitetów, prawie 30 pojedyńczych mandatów, niemożność utworzenia rządu i kolejne rządy mniejszościowe. I taki był burdel że ludzie w następmych wyborach postawili na SLD, które rządziło następne cztery lata

avatar Sajotyn
+10 / 12

Jeszcze, a część z nich już ma

avatar Dj135790
+8 / 8

nie uwierzysz, wzgrt, chociaż 18 mam dopiero w sierpniu i w wyborach do PE nie zagłosuję, to zagłosuję już w przyszłym roku do naszego sejmu. I 2 mln gimbusów, 2 lata po gimnazjum. I te "gimby" wygrają te wybory.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2014 o 20:15

avatar ~hasdf
-5 / 9

Zacznij od kupienia slownika a nie glosowania

C conradowl
+2 / 6

A szkoda. Bo twój głos i innych narzekaczy tutaj jak widać ch....a zmienił w tym kraju. Narzekajcie dalej zamiast się jednoczyć cebulaki. Pozdrawiam i zagłosuję na pewno nie na tych co kradną obecnie.

avatar Dj135790
+10 / 10

`hasdf- faktycznie, miałem tam błąd ortograficzny. Kurcze, rzeczywiście. Dzięki za poinformowanie, chociaż nie wiem co chciałeś przez to osiągnąć. A skoro taki skory do poprawiania jesteś, to przypomnę Ci, że przed "a nie" powinien być przecinek.

M malastrzyga
0 / 28

I tak to nic nie da. Jeśli ktoś myśli że oddadzą władze jest w sporym błędzie. Wyniki wyborów będą złe to się je sfałuszeje. Jest takie zakłamanie w tym kraju że wszystko przejdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tmt
+13 / 15

jeszcze w takim totalitaryźnie nie żyjemy żeby się dało zupełnie sfałszować wyniki, kilka procent w tę czy we tą może, ale nie kilkadziesiąt

avatar ~Niebardzo
+6 / 6

Polecam sprawdzić które miejsce miał Mikke w ostatnich wyborach prezydenckich mimo, że duże gazety nawet nie wspomniały o tym, że się wybił. To też spowodowało, że ludzie głosowali na tych którzy "mają szansę" (czyt. było o nich wiadomo).

avatar karol21b
+2 / 2

jeżeli PO wygra w 2015, to tylko upewni mnie, że sfałszowali wyniki

avatar ~pinnkiii
0 / 0

ale zawsze warto spróbować. jakbyśmy faktycznie dali im kopa w dupsko i zamiast miączyć że i tak oni wygrają więc zagłosuje na nich, zagłosowali tłumnie na inne partie to mieliby problem... a jeżeli będzie w ludziach już świadomość że nie chcą tych pryncypałów w rządzie (PO, PiS i reszta) i faktycznie na nich nie głosujemy a wyniki są fałszowane... no cóż, każdy materiał ma granice wytrzymałości. Polacy są w stanie wiele znieść.. ale ile jeszcze będziemy wszyscy siedzieć cicho i udawać że jest dobrze?

avatar Antymonachomachia
+31 / 31

może i tak, ale trzeba tym obecnym świnkom dać wyraźnie do zrozumienia, aby o to koryto walczyli. To jedyne rozwiązanie w tej ch*jowej POlskiej sprawie. Może te świnki z prawej strony inaczej (lepiej) pokierują nową PolsKą..

avatar ~Rege49
+24 / 24

Tak należy zrobić a nie później pie*dolić jak to źle jest .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 2

Tylko, na jakie pozasejmowe partie głosować? Ruch Narodowy, KNP? Bez żartów, nacjonaliści zrobiliby nam jeszcze większy burdel w kraju. Czy są jakieś normalne partie na które można głosować, a nie są prawicowe???

C conradowl
-1 / 3

Głosuj na tych co uważają, że homo rodzą dzieci, idź w lewo, proszę bardzo.

avatar doliwaq
0 / 2

Ja jestem normalnym lewicowcem - uważam, że pedały dzieci mieć nie powinny. Ani ich małżeństwa nie powinny być legalne. Najważniejszą wartością powinna być rodzina, składająca się z matki, ojca i dzieci.

avatar NaNQQ
+134 / 140

Ludzie nie interesują się polityką i to jest największy problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KrulJulian9000
+8 / 14

Nasz naród przez wieki kształtował się na naród leniwy i zwyczajnie rzecz ujmując chamski. Zmiana władzy wpłynie tylko w niewielkim stopniu na zmianę naszego życia (aczkolwiek nie zaprzeczam ,że nic nie zmieni). Osobiście uważam ,że przede wszystkim musimy zmienić naszą mentalność. Polak od razu chciałby po wyborach mieć złote góry. Właśnie w tym tkwi problem. Wg przeciętnego polaka ,który się zmusi iść na wybory i nie zagłosuje na PO/PIS jak już wygrają te małe partie to one mają już resztę zrobić. Aktywność obywatelska czyli tak zwana partycypacja leży w Polsce na zje***ście niskim poziomie.

avatar ~Lucjano_Pawawrotki
+29 / 29

To że się nie interesują to nie problem, problemem jest to że nie interesują się, a głosują ;)

avatar KrulJulian9000
-3 / 7

Samo posiadanie wiedzy NIC NIE DA to tylko pierwszy krok - jakże niezbędny- do naprawy państwa. Kiedy obywatele posiądą już wiedzę i kulturę powinni być aktywni w polityce LOKALNEJ i potem ogólnokrajowej. Powiem Wam panowie ,że demokracja się sprawdzi tam ,gdzie jest naprawdę wysoka samoświadomość i wykształcenie ludzi np: Niemcy, Francja, Holandia. Zaś w takich krajach jak Polska jak widać sprawuje się średnio.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 18:16

G konto usunięte
+18 / 18

Azon~ Nie wiem, jak Anglicy, ale wiem jak Niemcy. W Niemczech jest prosta zasada: 1. kilka partii 2. wybory 3. Niemcy patrzą w portfel 4. a) mniej pieniędzy - następne wybory - idę głosować na inną partię 4. b) tyle samo/ więcej pieniędzy - następne wybory - głosuję na tę samą partię. I do ch*** dlaczego ten prosty schemat nie może dojść do tej połowy pustych polskich łbów???!!!!

M mortifero
+3 / 3

" ~Lucjano_Pawawrotki 28 marca 2014 o 18:08

To że się nie interesują to nie problem, problemem jest to że nie interesują się, a głosują ;)"

Dodałbym jeszcze, że się nie interesują a narzekają, że jest źle...

avatar pinkdiamond
+17 / 17

UWAGA PRZECZYTAJCIE TO BO JEST TU PEWNA PROPOZYCJA !!!
Jak widać jednak jest część osób, która się polityką interesuje ale należało by pomyśleć dlaczego reszta ma to w dupie przeanalizować i rozwiązać problem. Oto co myślę może się mylę ale.... tyle informacji o polityce w ogóle do nas nie dociera wprowadzanie po cichu nowych ustaw zawracanie nam w tym czasie dupy madzią z sosnowca itd...a to co dociera to i tak zbyt wiele informacji zresztą napisanej w skomplikowany sposób, której zwyczajny człowiek nie ma czasu przeczytać bo pracuje na chleb od rana do wieczora. Znacie ten kanał na youtube: scifun ? gościu przedstawia fizykę w ciekawy i łatwy sposób to samo ludzie robią z historią, są kanały typu rozkręć swój biznes itd. Jeśli by stworzyć taki kanał o polityce przy którym pracowało by kilka osób zbierając wszystkie informacje i przedstawiając je ludziom tak po ludzku...myślę że dowiadywalibyśmy się takich rzeczy, że szybko zaczęło by się to rozprzestrzeniać wśród społeczeństwa jeden minus to to, że te osoby nie mogły by naciągać tego pod swoje przekonania dlatego sugeruję większą ilość ludzi oczywiście powodem jest też ogromna ilość materiału do przeanalizowania. Mam nadzieję, że znajdą się chętni na prowadzenie takiego programu. NIE MYŚL ŻE KTOŚ SIĘ TYM ZAJMIE ! ZRÓB TO TY !

G konto usunięte
-2 / 6

pinkdiamond~ Inicjatywa szlachetna, jednak trzeba brać na poprawkę, że prowadzący ten program w ciągu kilku miesięcy zginęliby w "niewyjaśnionych okolicznościach samobójczych". U nas TV nie pozwoli na wprowadzenie niezależnego kanału politycznego, a jak już, to będzie on tylko płatny i mało ludzi to kupi. Jak najbardziej oczywiście popieram inicjatywę, jednak uważam, że jest zbyt utopijna. Oczywiście to MOJA opinia i nikt się nie musi z nią zgadzać.

A AlfaMefiu
+7 / 7

@pinkdiamond, jest taki kanał na yt, gdzie się przedstawia w sposób najprostszy zasady ekonomi i funkcjonowanie państwa, to podziemnaTV

avatar Sajotyn
+3 / 3

@gizmo666 Tylko że Niemcy to też nie jest taki piękny kraj, zadłużenie nawet mają większe niż my

avatar peszko
+4 / 4

Bo polityką powinni interesować sie politycy. Co przeciętnego Kowalskiego to obchodzi? Tyle że w dzisiejszych czasach polityka to edukacja, sluzba zdrowia, drogi , telewizja - dosłownie WSZYSTKO co nas otarcza. Polityka weszla z butami do naszych rodzin, domów a przede wszystkim do naszych umysłów! Więc masz racje, problem jest to że ludzie nie interesują się polityką czyli obecnie własną przyszłością. A to co trzeba zrobić by było normalnie, to oddzielić polityke od nas-obywateli.

G konto usunięte
0 / 0

AlfaMefiu~ Ale jemu chyba chodziło o program w tv, nie w internecie. W internecie to jest masa tego typu programów chyba, o podziemnej TV wiem od dawna i oglądam, ale w telewizji takowego programu nie uświadczysz - a tam niestety najwięcej ludzi do uświadomienia siedzi :/

G konto usunięte
0 / 0

Sajotyn~ A niech sobie mają większe zadłużenie - byłem w Niemczech, mieszkałem tam trochę i wiem jak ludzie żyją - jak pączki w maśle. Też chciałbym mieć taki dług. Co do kwestii praktycznych - Niemcy sukcesywnie długi spłacają nie sięgając do pieniędzy obywateli. Robią to, ponieważ rząd chce utrzymać się przy władzy. Jeśliby zaczęli zabierać ludziom kasę, tak jak nasi czerwoni, to Niemcy po prostu by na nich nie głosowali. Dług długiem, ale stopa życiowa to stopa życiowa - nieporównywalnie wyższa.

avatar ~zsedcf
0 / 0

@pinkdiamond, polecam kanał p. Piotra Najzera: youtube kropka com slash user slashNajzeros

K konrad364
+1 / 1

I dlatego zrobimy wszystko żeby jak najwięcej osób się zainteresowało :)

I iMacOSX
+2 / 2

Podstawowym problemem jest to że stara postkomunistyczna „szajka” została przy władzy (Leszek Miller, Aleksander Kwaśniewski i inni) ! Powinno to zostać zrobione tak jak w Czechach, wszyscy na emerytury, a nowa władza od 0 stworzona! Teraz płacimy za ten błąd (my ludzie przez nasz brak świadomości w tamtym czasie) ,a zaraza jest za bardzo rozszerzona żeby coś z tym zrobić. Byśmy musieli chyba zrobić u nas 2 Ukrainę aby obalić rząd!

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2014 o 19:38

avatar Sajotyn
+1 / 1

@gizmo666 Jak mogą sukcesywnie długi spłacać nie sięgając do pieniędzy obywateli? oczywiście mogą odkupywać byłe państwowe fabryki, czy stocznie, po dziesięciokrotnie niższych cenach, dzięki temu że dzisiejsze elity podlizują się, a potem sprzedawać je po rzeczywistych, ale to nie wystarczy, wcześniej czy później będzie trzeba go zacząć spłacać, a stopa życiowa jest wyższa, tak jak na całym zachodzie, przez to żeśmy zostali opóźnieni przez ZSRS

Sajotyn~ A niech sobie mają większe zadłużenie - byłem w Niemczech, mieszkałem tam trochę i wiem jak ludzie żyją - jak pączki w maśle. Też chciałbym mieć taki dług. Co do kwestii praktycznych - Niemcy sukcesywnie długi spłacają nie sięgając do pieniędzy obywateli. Robią to, ponieważ rząd chce utrzymać się przy władzy. Jeśliby zaczęli zabierać ludziom kasę, tak jak nasi czerwoni, to Niemcy po prostu by na nich nie głosowali. Dług długiem, ale stopa życiowa to stopa życiowa - nieporównywalnie wyższa.

avatar ~WB
-3 / 3

To ty masz cos nie tak z glowa! ludzie maja biegac i za polityka sie ogladac? wez ogarnij swoja pusta banie!!

avatar ~NotVote
-2 / 2

Co racja to racja. Naród ma gdzieś polityke i tyle. Nie ważne kto rządzi i tak cały czas jest to samo. Ostatni raz głosowałem 14 lat temu. I to było bo musiałem. Od tamtej pory jakoś nie przekonano mnie do zagłosowania.

avatar ~nbhaa
-1 / 1

większość tych którzy polajkowali twój komentarz również. Znaleźli sobie upodobaną partię i nie szukają nic w szerszym ujęciu.

avatar ~Yreq
+1 / 1

NaNQQ ludzie w naszym kraju muszą się znać na wszystkim i wszystkim interesować żeby jakoś sobie radzić: na ekonomii, mechanice pojazdowej (bo mechanicy to ciule), ochronie środowiska, tym co się dzieje w ich mieście, na regulaminach operatorów sieci komórkowych i dostawców internetu, na promocjach w sklepach (bo tylko tak można taniej kupić żarcie albo kawałek szmaty szytej w Banglaszeszu) na przepisach tych czy tamtych, gospodarce itp aż do własnego życia prywatnego gdzie nie trudno o problemy. Zatem polityką mogą się nie interesować.

C Cycson
0 / 0

Ja się polityką interesuję. Problem w tym, że w Polsce nie mówi się za często o polityce. Np. dzisiaj w Wiadomościach rozkminiali czemu PIS nie może nagrać spotu wyborczego w Kancelarii Premiera. No k**** mać, czy w tym kraju nie ma ważniejszych kwestii do debaty? Co to ma k*** być? Dzieci w piaskownicy za moje pieniądze?

avatar ~elqo
0 / 0

bo nie mają ochoty się stresować. ty jesteś swoim największym problemem

avatar ~gerwaazy
+3 / 9

a nie lepiej się ich po prostu "pozbyć" raz na zawsze, wyeliminować ze społeczeństwa. Wyplenić jak chwasty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konrad364
+3 / 5

no można by było ale dowalą się do nas ci z ONZtu

avatar ~Donald Tusk
+5 / 23

Chcesz popełnić samobójstwo? Pomożemy Ci!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
+11 / 13

Więc potem nie narzekaj że jest jak jest bo to Ty nie chcesz nic zmienić głosując na tych samych łgarzy.

E evilone
-5 / 7

rozumowanie typowego libertarianina...

avatar ~bigos88
+1 / 15

A czym się niby różni propaganda Korwina od propagandy Tuska czy Kaczyńskiego?

avatar Moj_Kot_Lubi_Miauczec
+3 / 13

"A czy ktoś pomyślał o tym, że może po wymianie w ten sposób grupy rządzącej, dostaniemy nową, która totalnie nie ma doświadczenia w tym co powinna robić?" No akurat ten argument jest chybiony. Przecież Tusk i Kaczyński też kiedyś zaczynali i też kiedyś nie mieli doświadczenia. Ciekawe jak inne partie mają je zdobywać skoro nikt na nie nie głosuje. Tak masz rację poczekajmy aż oni wszyscy umrą ze starości i potem świat się skończy.. " ile w ogóle ktoś tam będzie w stanie rządzić, bo zagłosowanie na setki, jeśli nie tysiące małych partii skończy się na tym, że do sejmu wejdzie kilka/kilkadziesiąt ugrupowań, które będą musiały tworzyć na siłę koalicję" No i to jest już sensowny argument. Dlatego, dla tych małych partii ( które mają podobne poglądy) lepiej by było gdyby się jakoś złączyły PRZED dojściem do władzy bo jak to wygląda u koryta chyba każdy wie...

B boberson
0 / 0

A jakie kur.... ma doświadczenie ec minister Mucha w sporcie? Żadne? A czego jest ministrem? Czy po obecnym stanie państwa jesteś w stanie powiedzieć ze obecna ekipa rządzaca zna się na tym co robi? Wieć nie pierd...

C conradowl
+1 / 1

" po wymianie w ten sposób grupy rządzącej, dostaniemy nową, która totalnie nie ma doświadczenia w tym co powinna robić? Będziemy zarządzani przez kompletnych amatorów (w tych sprawach)" - zaraz zaraz... a to ktoś z obecnego rządu umie rządzić? Przypominam: Amber Gold. Pendolino rdzewieje. Ludzie protestują, bezrobocie rośnie, coraz więcej emigruje, służba zdrowia z roku na rok gorsza. Podatki rosną! Uważasz, że te złodzieje umieją rządzić? Bardzo cię proszę - nie idź głosować, nie idź człowieku bo nigdy nie wrócę przez takich debili z emigracji.

avatar ~Upsa
+6 / 10

2:30 Z tego wynika ze mamy w Polsce prawie 2 mln kretynów? ;o :

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+8 / 14

Bo tak jest - no bo kto normalny głosuje na te czerwone mordy?

avatar ShawnHBKMichaels
+1 / 3

Dlatego uważam że na karcie do głosowania powinny być 3 proste pytania z historii współczesnej i obecnej sytuacji politycznej. A głos byłby ważny dopiero wtedy gdy osoba głosująca znałaby odpowiedź na minimum 2 pytania :]

G konto usunięte
+1 / 1

ShawnHBKMichaels~Łoo! Stary! Ty wiesz jakie by przekręty po tym odchodziły? Nagle by się okazało, że wszystkie głosy zebrały dwie, największe, złodziejskie partie - POPiS. Takie coś jest dobre w normalnym państwie z uczciwymi ludźmi u władzy - u nas na takie coś nie ma szans. Niestety oczywiście...

G konto usunięte
+11 / 11

Więc chcesz, żeby przy korycie zostali Ci sami i żeby dalej Cię okradali? Tak btw gorzej raczej już być nie może, więc argument słaby

K komiks42
+4 / 4

Co szkodzi próbować? Jest szansa że nie. A teraz masz pewność że się nie zmienni. Nawet jak jest 5% szans to warto. Lepiej 5 niż 0...

avatar sraka12
+6 / 20

KNP :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lajkers
+4 / 14

partia libertariańska

J Juran
+3 / 3

@afotyczny Ty kpisz? Zakaz istnienia takich partii powinien być zakazany przez prawo, to jakby stworzyć Partię Doktryny Hitlera w Izraelu.

avatar doliwaq
-2 / 2

Głosowanie ta partie nacjonalistyczne, to jak głosowanie na NSDAP - nawet jeśli będzie rozwój gospodarczy, to zniszczone zostanie społeczeństwo. Libertarianie? Równie dobrze można głosować na anarchistów. Na prawdę nie ma żadnej dobrej nie-prawicowej partii? Z miłą chęcią zagłosowałbym na partię spoza sejmu, ale na litość boską, nie na prawicową!

G konto usunięte
0 / 0

doliwaq~ We Francji do władzy doszły partie prawicowe i zaczęli naprawiać to, co lewica popsuła. Kwestia czasu, aż wezmą się za pedałów i zrobią porządek z gospodarką. Tylko że Francuzi wiedzieli co robią - wkurzyli sie na lewicę, to głosowali na prawicę. U nas ludziska nie potrafią dojść do prostego schematu, o którym wspomniałem parę wypowiedzi wyżej odnośnie Niemiec :/

A Alum782
-3 / 7

Według mnie wszyscy 460 baranów i złodziei powinni zrzec się swoich pieniędzy (czyli około 20000 tys zł rocznie) i swoich premii (około 500 000). Gdyby się tego wszystkiego zrzekli i z te pieniądze dali na dziurę budżetową to chociaż trochę ta dziura budżetowa była by mniejsza. ale to tylko moje rozumowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-1 / 5

Ta kwota nawet nie zakryła by dna w tej dziurze. Przy okazji, dlaczego ludzie tak się przejmują tym długiem publicznym? Kto pożyczał nich ten się martwi...

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 18:15

G konto usunięte
+16 / 16

Azon~ Ludzie się przejmują, bo to MY musimy to spłacać. Cała parodia polega na tym, że świnie przy korycie napożyczały, a nami się wysługują, żeby spłacić (to, czy to robią, to już inna sprawa). Powinniśmy już dawno zrobić to, co Islandczycy - pokojowa rewolucja, świnie przy korycie do rzeźni (oczywiście w cudzysłowie), dług publiczny na banki, które ten dług zrobiły (przy tym założenie nowych, narodowych banków), nowe wybory, nowe partie i nowa władza. Ale do kogo ja mówię, zaraz pewnie dostanę minusy, bo za logicznie gadam :/

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 19:24

avatar Azon
0 / 0

gizmo666, naprawdę myślisz, że ktokolwiek ma zamiar spłacać ten dług? Nie mówię tylko o polskim, ale o tym który zaciągnęły wszystkie kraje na świecie. Jedyny negatywny skutek wysokiego długu jest taki, że w pewnym momencie nikt już ie będzie chciał kupować naszych obligacji, czyli nie będziemy już mogli pożyczać więcej, Polska dawno już ie ogłosiła bankructwa, ba, przez unię dawno w Europie żaden kraj nie zbankrutował, ale jeśli zajdzie taka potrzeba można zlikwidować cały ten dług kosztem wiarygodności.

G konto usunięte
0 / 0

Azon~ Nie jestem znawcą politycznym, ja tylko patrzę i obserwuję co się dzieje. I widać wyraźnie, że rząd sięga do NASZYCH kieszeni żeby spłacić ICH dług. To jest inny temat czy oni to robią i jak to robią. Taka jest oficjalna wersja w skrócie: "musimy zacisnąć pasa, żeby spłacić nasz dług publiczny".

avatar Azon
0 / 0

Nie wiem, nigdy nie słyszałem, aby rządzący mówili, że trzeba spłacać dług... Pieniądze, które wyciągają nam z kieszeni idą na mase innych rzeczy, gdyby nie pożyczanie pieniędzy to brali by ich jeszcze więcej.

G konto usunięte
0 / 0

Azon~ No jak? Non stop Tusek trąbi o spłacaniu długu publicznego. Ten mój cytat nie jest oczywiście dosłowny, tylko obrazowy. A pieniądze z naszych kieszeni idą na premie dla czerwonych i pensje dla armii urzędników, jak już musimy mówić o tym otwarcie ;)

avatar karol21b
0 / 0

politycy to jeszcze nic, przyjrzyj się pensji urzędników(-nierobów-złodziei-biurokratów), których zresztą jest dużo więcej niż 460

F flood
-2 / 6

W małych partiach są ci sami starzy politycy tylko od obecnych różnią się tym że od kilku kadencji nie potrafią dorwać się do koryta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
+1 / 1

powiedz to o demokracji bezpośredniej...

L LordSzyszka
-3 / 7

Politologiem nie jestem, a i nie zwracałem uwagi na małe partie do tego czasu. Tak mam prawo do oddania głosu, ale najpewniej z niego nie skorzystam. Dlaczego? Sprawa jest prosta: nie ma na kogo oddać głos. Jeżeli, uważam, że żaden z obecnych kandydatów się nie nadaje, to co mam wybrać losowo? Nie, nie przykładałem szczególnej uwagi do ich programów. I, nie , nie ma w tym nic dziwnego. Wejdź na stronę dowolnej partii z "tych mniejszych", i poszukaj sensownego programu. Tak znajdziesz to samo co wszędzie indziej. Obiecywanie cudów bez pokrycia. Łatwo jest mówić "naprawimy wszystko!", ale pokazać jakiś pomysł jak to zrobić... to już inna bajka. Tak więc fakt, że nie oddam głosu, nie świadczy o tym, że jestem nieświadomy. Po prostu z tej sytuacji nie widzę dobrego wyjścia (wyjazd za granicę? :( ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djinnd
+1 / 3

To właśnie pokazuje że jesteś nieświadomy. Każda partia ma jakiś przepis na naprawę tego. Gdybyś postanowił przyjrzeć się bliżej przynajmniej części partii to byś o tym wiedział. Ale łatwiej przeczytać podstawowe hasełka i myśleć że jest się świadomym.

A AlfaMefiu
+1 / 1

Dla mnie, sensowny program to jest już taki gdzie jest mowa o likwidacji części podatków i odchudzenie otyłego państwa z urzędników...pozostaje tylko wybrać partię która wzbudza Tobie zaufanie i jest spoza rządu. Drugim kryterium może być partia która ma największe szanse by wejść do rządu gdyż może utorować drogę dla innych partii które być może bardziej odpowiadają Twoim poglądom, zobacz na sondaże teraz nawet KNP ma chyba ok 5% i z tych mniejszych to ta partia ma największe szansę by coś zmienić.

D djinnd
0 / 0

Też tak sądzę. Tylko że każda partia mówi że "będzie lepiej". Ludzie patrzą właśnie na te hasełka zamiast zobaczyć jak oni mają zamiar do tego dążyć. Bo każda partia ma jakiś sposób tylko trzeba się temu przyjrzeć. Proste hasełka są zawsze na 1 miejscu by przyciągać idiotów, a w prawdziwy sens partii trzeba się trochę wgłębić.

avatar ~ppp444
+9 / 9

w tym kraju to się zmieni ale dopiero wtedy gdy wymrze pokolenie komunistow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Archimond5
+7 / 7

Nie, ich dzieci już dobrze się wkręciły i łatwo tego nie oddadzą.

A konto usunięte
-5 / 7

Komuniści, którzy zlikwidowali niemal cały dorobek PRL hahaha... A to dobre...

avatar ~goscxyz
-4 / 4

Generalnie racja ale straszna manipulacja liczbami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pan123
+5 / 5

Walka z biurokracą? Urzędnik na państwowym stanowisku to najwierniejszy wyborca. Dla niego pytanie nie brzmi na jaką partię głosujesz. Dla niego pytanie brzmi czy chcesz pracować dalej i brać kaskę za siedzenie na stołku czy przejść na bezrobocie. Liczba urzędników będzie rosła, bo to najwierniejszy wyborca. Przy ~50% frekwencji (połowa obywateli uprawnionych do głosowania ma Państwo Polskie w doopie, to oni są problemem, nie system polityczny), zatrudnienie dodatkowych 100 tys. urzędników może zdecydować o wyniku wyborów. Szczególnie w warunkach duopolu PiS-PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Łukasz_d
+3 / 5

tusek sra w gacie i hejtuje ten filmik.a autor odwalił kawał dobrej roboty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+8 / 10

Panie Tusk, proszę się już nie pogrążać, i tak Pana nie wybierzemy :)

D djinnd
+2 / 2

Wręcz zajebiście. Polska sunie do przodu. Większy dług publiczny, kolejki do lekarza, ceny. Taaak, ale oczywiście Polacy zarabiają o pareset złoty więcej (do czego przyczynił się wyłącznie rozwój kraju, inflacja ani trochę) więc wszyscy szczęśliwi.

E evilone
+4 / 4

błagam nawet na nich, tylko nie popis.

K konrad364
+3 / 3

Stary dokładnie głosuj jeśli tak czujesz na Ikonowicza ma odmienne poglądy ale widać że człowiek uczciwy, ma bardzo dobre serce ale jest mało spostrzegawczy bo przez tyle lat nie zauważył że socjalizm jest niewydolny gospodarczo wiec będzie zawsze prowadził do zadłużenia. Nieważne czy autor będzie zadowolony ale ważne że wyrzucimy wszystkie złodziejski partie z sejmu. Trzeba ten filmik wypromować poza internetem.

avatar ~Ładziak
-3 / 7

robi furorę? 31 tyś wyświetlen? kto to daje ja główną kolejny propagandowy demot -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
+1 / 1

Tylko że już ma dwa razy więcej i nie wiadomo kiedy się zatrzyma

avatar ~Aclan
-4 / 6

I co? Myślicie, że oni będą dbali o Polskę i Polaków? Nie, tylko o własne kieszenie.
Przykra prawda, ale kto by nie rządził w Polsce - będzie źle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konrad364
+3 / 3

masz racje ten system jest demoralizujący, kogo by nie było w rządzie i tak kiedyś się sk**wi dlatego, proponuje posłuchać JKM. ''Zmienianie świń przy korycie nic nie da, trzeba zabrać koryto''. Jak zabrać koryto? Dowiecie się tutaj https://www.youtube.com/watch?v=9yL0IBghIUE

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 23:08

avatar ~Zbrojny1
+7 / 9

problemem sa ludzie ktorzy myslą ze na korwina będą głosować tylko dzieci, a jego skrajne poglądy to jedyny program ktory jest na tyle silny zeby COKOLWIEK zmienić. a cofnieci w mysleniu dalej beda powielac streotypy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ecotec
-2 / 6

Kolejny film z serii: "Jutro obalamy żont!". Jakoś przez tyle lat 2/3 Internetów deklaruje, że zagłosuje na "partię libertariańską", a mimo to nie mogą przebić 3% czyli teoretycznie błąd statystyczny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
0 / 0

jakie ty internety oglądasz? partia libertariańska nawet jeszcze nie istnieje w krajowym rejestrze, nie ma jednego porządnego badania, które by pokazywało ją jako wybór.

E evilone
0 / 2

polecam zapoznać się z partią piratów, demokracją bezpośrednią i innymi pomniejszymi partiami, które nie mają żadnego umoczonego partyjniaka.

avatar ~Alex87i
+7 / 11

admin zrób coś raz choć dobrego i przypnij ten filmik na górze strony.
nie martw się tym, że ktoś z rządu Cię uciszy, obronimy Cię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rooster2014
+1 / 1

A ja sobie myślę że to bez sensu . Sejm....senat....to tylko wisienka na torcie władzy , przywilejów i kasy . Zobaczcie co się stało z Endriu Lepperem , jak go zepsuła władza . Sądzę że wyjściem byłoby odebranie tego całego miodu naszym , za przeproszeniem , politykom , a wówczas zostaliby tylko ci , którzy na prawdę chcą coś zrobić dla nas i dla kraju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
0 / 0

jeśli chodzi o wojnę z urzędami, to już nawet SLD wypowie większą niż PiS i PO... ale wojnę totalną prowadzić będą libertarianie zaraz za nimi KNP będzie największym ich wrogiem, dalej kolejne partie, PO żywi urzędy i daje im więcej kasy, żeby się jeszcze rozrosły.

avatar piotrzst2
+3 / 5

Mała uwaga- PO rządzi od listopada 2007 r.- nie zrobił nic. PiS rządził 2 LATA (2005- 2007), szykanowany niemiłosiernie- obniżyli podatki, promowali polskich przedsiębiorców, zabronili handlu w niedziele (w końcu jesteśmy krajem katolickim, nie ?).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djinnd
+1 / 1

Problemem obydwu partii jest to że PO zdaje się nie zależeć na Polsce przez co nasza polityka zagraniczna to lizanie dupy. Zaś PIS to patrioci aż za bardzo co może nam narobić wrogów. Polityka wewnętrzna to już kwestia sporna.

avatar ~trzeźwomyślący
-2 / 2

Taaa,ma być pięknie w 2015,bo bedą następne wybory?Za każdym razem jak przychodzi czas wyborów to po nich i tak jest tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
+1 / 1

wszystko fajnie ,tylko raczej to niemożliwe. Gdyby wybierali młodzi byc może. Większość wybierających te partie to ludzie starsi.Przykład wybierają sld ,ponieważ "za komuny było lepiej,było po równo",psl- rolnicy , PO wybierają ze strachu przed pisem . Nic w tym kraju się nei zmieni dopóki starzy nie odejdą od władzy,a na ich miejsce przyjdą wychowani już w wolnej Polsce,młodzi Polscy patrioci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 20:16

D djinnd
0 / 0

Jak tak czytam wypowiedzi anonimowskich to nie wiem czy tacy patrioci. Co nie zmienia faktu że mimo wszystko nowe pokolenie nie spaczone komunistyczną spuścizną może wznieść białego orła z powrotem do lotu.

avatar ~sdasds
+1 / 1

Najciekawsze jest że to 38mln ludzi może głosować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karol21b
0 / 0

czyli pięciolatki, piętnastolatki itd. też mogą głosować?

avatar ~Strix11
+1 / 1

VIVA LA REVOLUTION!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tak_wiec
+1 / 1

jak już głosować na małe partie to z rozwagą
bo jest chyba taka jak mniejszość Niemiecka lub coś tego pokroju i nie chcielibyśmy, aby ktoś taki rządził POLSKĄ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~6546
-3 / 3

noob gimb naiwniak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~F0RCE
+2 / 2

A ja to popieram.

Ten układ w polskiej polityce jest taki chory.
Nawet jeżeli te mniejsze partie chcą się tylko dobrać do koryta, to i tak uważam że warto.
Chociaż by się uświadomiło reszcie, że muszą walczyć o swoje pozycje i coś robić, a nie wiecznie jedno kółko kampania wyborcza i obietnice -> nie realizowanie nawet 5% planu wyborczego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damianeros
+3 / 3

Gdyby tusek podjechałby pod mój dom to własnoręcznie utopiłbym go w szambie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szmirrr
+2 / 2

Dlatego właśnie głosowałem na coś innego niż PiS, PO, PSL i inne Palikoty :)
A mniejsze zło wybierałem dopiero w drugiej turze, tak jak było z prezydentem :-/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hoolgerr
0 / 0

Potrzebne są zmiany, konieczne są zmiany, bo jeśli nic się nie zmieni może nadejść dzień rebelii :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krasjec
+1 / 1

Czy to istotne kto mnie będzie okradał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bo_o_t_manager
-2 / 2

Jak czytam to(cytaty):
"A czym się niby różni propaganda Korwina od propagandy Tuska czy Kaczyńskiego?"
"Ta kwota nawet nie zakryła by dna w tej dziurze. Przy okazji, dlaczego ludzie tak się przejmują tym długiem publicznym?"
"A czy ktoś pomyślał o tym, że może po wymianie w ten sposób grupy rządzącej, dostaniemy nową, która totalnie nie ma doświadczenia w tym co powinna robić?"
"Tu chodzi tylko o zmianę ekipy przy korycie. Kto zagwarantuje,że ten nowe partie nie beda jeszcze gorsze niż to gówno które mamy teraz w sejmie?"
To zaczynam kibicować ruskim niech wpadną i zrobią porządek, będzie tak samo jak przed inwazją(korupcja, sterowane z góry media itp.itd.) tylko po rosyjsku będziemy gadać.
Podobno jesteśmy kowalami własnego losu, ale po tych wypowiedziach tego nie widzę.
Widzę za to że nie zasługujemy na własne państwo. Jak nic nie zmienimy to oni nas zjedzą. Podług zasady - "władza deprawuje , władza absolutna deprawuje absolutnie" - jeszcze jedna kadencja PO i będą mieli prawdopodobnie władzę absolutną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Historyk1938438
0 / 0

Bzdura ludzi nie zmienisz nie bądź pan głąb twoim problemem jest to wiara system polityczny który realizuje idee narzucone przez elite światową która działa zakulisowo.
Nawet mała partia jak dostanie sie do sejmu to otrzyma delikatne a gdy będą oporni mniej delikatne sugestie odnośnie tego co maja a czego nie mają popierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karszak
0 / 0

kurde ludzie co wy tu piszecie nic nie da nic się nie zmieni, jeśli nie spróbujecie nigdy się nie dowiecie czy takie podejście odniosło by sukces, chłopak pokazał ciekawą rzecz, co wam szkodzi iść spróbować, jeśli się uda no to git, a jeśli nie? przynajmniej będziesz wiedzieć, że próbowałeś i wtedy z czystym sumieniem będziesz mógł sobie ponarzekać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamsza5513
-1 / 1

tak ku.....wa nastepni maja sie nachapac . zjakiej parti jestes autorze tego filmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Realista9876
0 / 0

No filmik fajny ale gość siedzący na dupie i jarający i pijący w kółko nie wyjdzie z bezrobocia choćby sam Obama rządził, każdy jest kowalem własnego losu i nie trzeba czekać aż partia nowa wejdzie tylko samemu coś działać, ale poza tym jestem żeby głosować na mniejsze partie też niech sobie coś wezmą do kieszeni ;) i każdy powie że biorą pieniądze duże tylko debile robiliby to charytatywnie. Niech sobie zarabiają ale niech też zrobią coś dla PL.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asar
-1 / 1

Głosujmy na korwina to kazdy bedzie mial robote nawet za 2zl na godzine... Bo wkoncu lepiej pracowac za darmo niz wogole nie pracowac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
0 / 0

Jeśli partie które faktycznie mówią o likwidacji państwowych stanowisk, jak te wymienione na filmiku, to czym mają się "nachapać"?, co najwyżej mogą nas oszukać, ale żadna partia sejmowa nie mówiła tym głosem, którym mówią partie wymienione na filmiku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~refe
+5 / 5

Super filmik. Ja jestem zwolennikiem Nowej Prawicy i mam nadzieję, że Polacy dadzą szansę Januszowi Korwin-Mikke zmienić Polskę. Zacznie się od wyborów o PE, finał będzie w jesieni.
Nie ufam tym, którzy przez 20 lat byli w Parlamencie i tylko poniżali słowo "parlamentarzysta" buractwem, chamstwem, krzykactwem, często zwykłymi kłamstwami, którzy wszystko robili pod publiczkę. Tylko oddanie głosu na kogoś spoza kręgu przyniesie zmiany!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~grawer
-2 / 2

Nieważne jaki pilot siądzie za sterami samolotu. Plan lotu i tak się nie zmieni, Obudźmy się !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~johnek88
-2 / 2

Nie głosuj. Dając głos, dajesz dupy. Każdy kto głosuje, powinien być odpowiedzialny personalnie oraz całym swoim majątkiem za poczynania rządu oraz administracji. A tak niestety nie jest. Z anarchistycznym pozdrowieniem - johnek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
0 / 0

Brak mi słów na Twą głupotę.

avatar kenzol
-2 / 2

No i co to pomoże niby? Przyjdą nowi karierowicze, którzy się na niczym nie znają, kilku starych wyjadaczy przejdzie do nowych partii, które będą w sejmie i będzie jeszcze większy burdel niż jest obecnie. Ja tam głosuję na PiS. Co prawda mieli szansę już rządzić, ale nagonka w telewizji i mediach oraz docinki od Platformy zrobiły swoje i po dwóch latach honorowo poddali się do dymisji, czego nie potrafi zrobić Donald pomimo ogólnospołecznego niezadowolenia. PiS w ciągu swoich zaledwie dwóch lat rządów reprezentował politykę silnie patriotyczną, a pomimo tego utrzymywaliśmy silniejsze stosunki gospodarcze z ROSJĄ niż teraz za rządów Tuska. PiS zawdzięczamy również tzw. "system jednego okienka" znacznie ułatwiający założenie firmy. W tym aspekcie były opracowywane jeszcze inne projekty ułatwiające rozwój przedsiębiorczości, ale po wygraniu wyborów przez PO prace zostały porzucone. Za rządów PiS znacznie spowolniono też proces prywatyzacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2014 o 1:01

avatar ~Inmate22
-1 / 1

Ale co ryzykujemy zmieniając rząd? Gorzej już nie będzie, karierowicze trafią się wszędzie, ale chociaż władza poczuje respekt przez narodem i będzie musiała sie starać bardziej. Zadaj sobie raczej pytanie co niby pomoże głosowanie na tych samych...

avatar kenzol
-1 / 1

@Inmate22... Może być jeszcze gorzej. Ale głosować na partię tylko dlatego, że jest mała i nieznana??? Bez sensu...

K kiro13
0 / 0

Wszyscy narzekają i się kłócą a i tak będzie tak jak jest. Inne narody jakoś sobie potrafią poradzić z rządem który nakarmił ich przedwyborczą kiełbachą. A Polska?? Dobrze że istnieje internet to każdy może sobie popisać co by było gdyby... Pewnie pamiętacie co się działo jak chcieli nam ten internet "ograniczyć". Wygląda na to że to jedyny ważny twór dla Polaka reszta nie ma znaczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trentilvbidt
+1 / 1

dzielcie się tym na fejsie. coś trzeba robić. ile można być niewolnikiem we własnym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JebaczKoz
+1 / 1

Do działa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zdecydowany88
+1 / 1

Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych - Nigdy ich nie osiągnie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MistrzJP
+2 / 2

No i korwin wygrywa pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Patrzący_z_boku
-1 / 1

Ok. Jest prawda w tym filmie. Ale co jeśli "głosujmy na tych maluczkich" o ,których nic nie wiadomo, polega na tym że są to marionetki tych poprzednich przy korycie? ( Piszę czysto hipotetycznie).
Idąc dalej Rząd zmieni tylko skład będzie wszystko po staremu ale dla obywateli będzie tak samo. Myślę że nad tym również trzeba się zastanowić. Czy możemy sobie pozwolić na to aby eksperymentować w ten sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mati2109
0 / 0

Albo już w 2014 - w Unijnych wyborach, to tam bardzo wiele decyzji zapada :)
No i mamy jeszcze wybory samorządowe wkróce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szarak1111
-2 / 4

Wszystkie argumenty użyte w filmie są prawdziwe jednak:
- aby partia mogła być na listach wyborczych w całym kraju - czyli mieć w ogóle szanse na to by być w Parlamencie musi zdobyć 100 tyś. po podpisów przynajmniej w połowie okręgów wyborczych;
- pod koniec filmu są loga samych prawicowych partii! Autor filmu chyba sobie nie zdaje, że od 25 lat ciągle rządzi Polską prawica i jest tak jak jest, a gdy się da rządzić Korwin-Mikkemu, to ten kraj już całkiem upadnie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomekM75
0 / 0

To prowokacja? Jest oczywiste że PO,PIS,PSL, SLD czy Palikot to w sensie ekonomicznym totalna Lewica. Socjalizm taki sam jak unijny, czy amerykański. Dotacje, rozbudowa administracji, ratowanie 'upadajacych"banków, tworzenie sztucznych problemów przez tzw. opiekuńcze państwo, aby przyznawać na ich rozwiązywanie pensje, komisje, granty i łapówki. Z komunizmu do wybranego demokratycznie socjalizmu. Tylko 72letni JKM i Monarchia gdzie sprawiedliwy, ograniczony prostym prawem król który będzie musiał zostawić kraj synowi i wnukowi może jak przez wieki pokazuje historia sprawiedliwie rządzić. Zamiast tego mamy dzisiejszych prezydentów ale i zwykłych polityków, którzy chcą nachapać się dla siebie i swoich rodzin. Poza tym rządzą koncerny, banki , zjednoczone małe grupy interesów a nie demokracja. Chyba nikt nie myśli, że wola ludu...

avatar ~haes47
0 / 0

Jak się nazywa ten filmik na youtube?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Iskierka232
-2 / 2

A co to niby ma być ? przecież ten film to jest jakaś totalna pierdoła pewnie wypuszczona przez partie, które dawno poszły w zapomnienie i wyleciały z sejmu z tego samego powodu. Teraz pierdzieleniem, "głosuj na byle co "-czyli zapewne na nich wbiją się znów na krzesła poselskie.... myślcie... nie słuchajcie pierdół.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar POKOLENIEACTA2015
0 / 0

https://www.facebook.com/pages/Pokolenie-Acta-Wybory-2015/625378950870925
Nie siedź biernie, dołącz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~maxik33
+1 / 1

Jak pokonać system? Dołączyć się do Ruchu Narodowego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kula2012
0 / 0

To w takim razie na jaka partię warto głosować??? bo te największe to do lamusa sie nadają..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja_tu_byłech
0 / 0

Ludzie nie wieżą politykom którzy patrzą tylko swojej kapsy a nie dobra narodu - to wg nich nazywa się elita. Radzę politykom iść do szkoły podstawowej i nauczyć się co to wg encyklopedii znaczy "ELITA" dla mnie to tylko celebryci która woda sodowa uderza do głowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xlaw
+1 / 1

ZŁĄCZMY SIŁY I WYPIERD*LMY TYCH BANDZIORÓW Z SEJMU ! TERAZ ALBO K*WA NIGDY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~trattatata
0 / 0

A może kierujmy się sumieniem :) a nie prawem ;p
BÓG,HONOR,OJCZYZNA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blizzarder
0 / 0

Zastanawiam sie jaki wplyw na panstwo mialoby wyrzucenie wszystkich 460 poslow z sejmu? Nowi poslowie musieliby nauczyc sie jak rzadzic, wymianie ulegli by wszyscy ministrowie. Czy brak doswiadczenia rzadzacych nie doprowadzil by do destabilizacji panstwa? Po obejrzeniu tego filmu podjalem decyzje - nie zaglosuje na zadna z obecnie rzadzacych partii. Nie wiem jeszcze na ktora, musze przejrzec programy wyborcze, ale jedno jest pewne - zaglosuje na mala partie. Bede o tym pamietal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kris_K
0 / 0

Warto spróbować,jestem za.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E External
0 / 0

Wymiana rządu - to owszem pomoże. Jest jedno ale. To zadziała jak pyralgina na ząb. Parę lat będziemy mieli normalny rząd, a potem co? A potem stanie się to samo. Ten sam rząd stanie się taki jak PO. Zwróćcie na coś uwagę. PO "kiedyś" (dawno dawno temu) może rzeczywiście chciało budować Polskę. TVN kiedyś rzeczywiście był stacją obiektywną - ale to wszystko było kiedyś. UE kiedyś rzeczywiście nie przeginało miarki i rzeczywiście i kierowało się tym co dobre. Teraz? układy zamknięte, korupcja, przekręty i co teraz wszystkim w głowie? "Najważniejsza jest kasa" "Więcej kasy". Jakby nie było, to sprawcą tego wszystkiego są pieniądze. Rząd w kółko mówi, że będzie dobrze Tusk wciska matkom chorych dzieci 200zł - to jest jak napluć prosto w twarz (sprzęt na rehabilitację / leki - kosztuje krocie). Na co te 200zł? Na płacz? No oczywiście Sikorski kupuje jakiś kawałek drewna za 200 tys. zł żona Tuska sukienkę za parę tys. zł ale więcej niż 200zł nie może dać.
Ludzie!!! Co to jest? Ten kraj stoi nędzą o której szary człowiek nie ma pojęcia. To jak ludzie robią nadgodziny, w robocie za psie pieniądze. Jesteśmy traktowani jak psy. Wszyscy stąd uciekają i dzięki czemu co z tego kraju zostanie? Jedno wielkie nic. Nowy rząd polepszy sytuację tylko na jakiś czas. Potem ci ludzie którzy będą u władzy będą robić to samo co PO. Czemu? Kto z was nie chce mieć pieniędzy? Komu pieniądz jest obojętny?
Na koniec:

-Dlaczego ludzie są tacy obojętni na krzywdę drugiego człowieka, nie chcą pomagać biedniejszym, słabszym, INNYM?
-Popatrz przez okno. Co widzisz?
-Dzieci w piaskownicy, kobietę z psem, mężczyznę na rowerze.
-Teraz spójrz w lustro. Co widzisz?
-SIEBIE.
-No właśnie. To szyba i to szyba. Ale wystarczy trochę srebra i człowiek widzi tylko siebie.

www.youtube.com/watch?v=PT-HBl2TVtI

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2014 o 22:17

avatar ~jkmmm
+1 / 1

i tu jest pytanie jak przekonać starszych ludzi by nie głosowali na partie które są w sejmie ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~landryn778
-3 / 3

jednak przy 3:59 zmienilem zdanie na temat filmu.... i bylo jeszcze gorzej "oglądaj wartościowe programy, jak Mariusz Max Kolonko... buahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Spiacy_Myslacy
-1 / 1

Jestem za a nawet PRZECIW. Głosowanie na małą partię tylko dla tego, że jest mała to jak stawać na głowie na środku autostrady - bo nikt tak nie robi, to ja muszę być pierwszy, oryginalny. Dajcie spokój. Którą z małych partii znacie, co którakolwiek z nich zrobiła dla CIEBIE? Nic? Hmmm... Aaa nie zdążyła ci w niczym ZASZKODZIĆ. Ja na ten przykład wiem dlaczego nie zagłosuję na Palikota - bo dla mnie ma znaczenie czy człowiek, na którego zagłosuję potrafi zrobić COŚ, czy tylko gada i głupio się popisuje. Dlaczego nie na PO? Bo Rostowski, bo 23% podatku, z którego i tak nic nie ma, bo nieużywane, niedochodowe stadiony (ja naprawdę chciałbym po pierwsze znaleźć w TYM kraju pracę, a nie opłacać z podatków świeżo wybudowane zabytki). PSL - poważne przekręty (i co że na wsi - nepotyzm to nepotyzm, na pewno szły za tym jakieś pieniądze). PiS? Powiedz, TYLKO SZCZERZE - czym Tobie zagroził PiS? Mundurkami (to raczej inicjatywa LPR)? Najpierw podajcie poważne argumenty za/przeciw danej partii, zamiast nawoływać do głosowania na partię BO TAKI MA BYĆ TERAZ TREND. I na koniec słowa pana Zbigniewa Ziobro z Wiadomości TVP 1: Po owocach ich poznacie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Obywatel_RP
0 / 0

udostępniajcie na FB - głosujcie na inne partie ;) PRAWDA !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sinuhe
-1 / 1

Autor filmu stawia na małe partie, których członkowie tak samo jak tych większych od dawna są w rządzie i nic nie robili i nie zrobią.Po objęciu władzy wejdą w układziki co jest zresztą powszechne w każdej opcji politycznej.Ps. w filmie nie ma niczego co może wywołać jakąkolwiek furorę.Tyle w temacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SasuD
+1 / 1

Kiedyś była ACTA teraz będzie TTIP.

TTIP, czyli porozumienie handlowe pomiędzy USA a innymi krajami to bardzo tajemniczy dokument - obszar działań ma obejmować e-handel, prawa autorskie, patenty oraz dostawców Internetowych, czyli prawie wszystko, co było znane z umowy ACTA. TTIP ma być bardziej rozbudowaną wersją swojego poprzednika, jednak nie wiadomo co się pod tajemniczym skrótem dokładnie kryje. Pomimo tajności umowy w Polsce panuje demokracja (;]) i należałoby obywatelom wytłumaczyć co to za umowa i jakie konsekwencje będziemy musieli ponieść z tytułu jej podpisania. Jarosław Lipszyc z Fundacji Nowoczesna Polska postanowił nie czekać bezczynnie i zwrócił się z prośbą do Ministerstwa Gospodarki o udostępnienie dokładnych informacji odnośnie umowy TTIP.

Odpowiedź została uzyskana i możemy dowiedzieć się z niej, iż:

W nawiązaniu do pisma z dnia 12 lutego 2014 r. uprzejmie informuję, iż rozmowy dotyczące prawa własności intelektualnej ( IPR ) w ramach TTIP nie są jeszcze zaawansowane. Dotychczas strona USA i UE skupiały rozmowy na ogólnym zakresie TTIP z przekazaniem stanowisk partnerów w poszczególnych obszarach.

Należy jednak zauważyć, że wszystkie informacje, które państwa członkowskie UE otrzymują z KE mają charakter zastrzeżony i nie jest możliwym przekazanie ich na zewnątrz administracji. Dotyczy to również prośby Fundacji o udostępnieniu tekstu rozdziału IPR i stanowiska Polski w tym zakresie.

Zgodnie z przyjętą w UE praktyką tekst porozumienia zostanie udostępniony dopiero w końcowym etapie, po podpisaniu porozumienia przez obie strony.

Źródło: purepc.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczor74
0 / 0

Z tym tekstem niby Tuska o wyrzucaniu tego kto zaproponuje podniesienie podatków, to niezła akcja PRowa - czapki z głów, panowie PiSowcy. Ludzie tak w to uwierzyli że nawet cytują. Problem polega na tym, że co cytujący to nieco inne słowa. A dlaczego?
Bo Tusk tego NIGDY NIE POWIEDZIAŁ. Każdego kto uważa inaczej proszę o link do ŹRÓDŁA nie cytatu. Zorientujecie się że jesteście w stanie odnaleźć tylko cytat w tysiącu wersji :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JOWWW
0 / 0

Fajna inicjatywa z tym filmikiem, ale osobiście nie zgadzam się z jego treścią :) Spójrzcie na to z drugiej strony - każda partia chce wygrać, np. rządzące obecnie PO. Skoro uważacie, że rządzić całym państwem jest tak prosto, to PO zmieniałaby wszystko na lepsze, ludziom żyłoby się lepiej, a oni wygrywaliby kolejne wybory bez problemu. Dlaczego tak się nie dzieje? BO TO NIE JEST TAKIE PROSTE!!! Skoro mówisz, że np. mało zarabiasz, to otwórz firmę - przecież to "proste" - na pewno dużo prostsze niż rządzenie całym państwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~reaper47
0 / 0

spoko by było jakby ludzie sie zebrali i jednak wyrzucili bysmy ich ze stołków a dużo nie potrzeba do tego... tylko kogo wtedy wybrac ? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~soband1
0 / 0

belkot dla naiwnych ktorzy nie wiedza co sie dzieje w polskiej polityce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RAFADIKOS
0 / 0

MAM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~heeeheh
0 / 0

Czyżby przepis na anarchię :D?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baton06
-1 / 1

DONALD ty łotrze, w Nowym Sączu nikt cię nie poprze !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~990aaa
0 / 0

Dobry film, ale prowadzący noga z matmy. 6 831 401 z 30 916 887 to 22 a nie 18%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karol626
0 / 0

Ty masz noge z matmy juz jeżeli. Tam nie ma 6 831 401 z 30 916 887 tylko z 37 748 288. 30 9... to reszta społeczeństwa patrz uważniej.

avatar ~Farah19
0 / 0

Jesli jego plan siępowiedzie, jeszcze zostanie naszym prezydentem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ozjasz_Goldberg
0 / 0

Ta, zajeb*sta obiektywność, na końcu podane same partie prawicowo-liberalne. Kolejny mentalny gimbus, wyznawca Ozjaszologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lewaczqa
0 / 0

Wybór taki prawicowy :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mnulka
-1 / 1

Ten film może ma potencjał, ale jest bezsensowny. Bo co? Mam oddać głos na Ruch Narodowy, a może na Korwinna-Mikke? Jezu, to naprawdę lepiej nie iść na wybory. Ludzie nie są głupi, ale nie ma na kogo głosować!!! Odsunięcie od władzy PO i PiS nic nie da bo słabsze partie są jeszcze gorsze! Jeśli ktoś mi powie, że Ruch Narodowy będzie lepszy od PO i PiS to chyba strzelę sobie w łeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Razor1111
0 / 0

Zmieniają się partie, zmieniają sondaże nic co się nie zmienia to wciąż te same twarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealistaCzyNie
0 / 0

To nic nie da że zagłosujemy na inne partie, jeśli do władzy dostana się te mniej znaczące to i tak te same ryje pozmieniają partie i dalej będą rządzić pod inna nazwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Darkrair
0 / 0

ja zarabiam 7k miesiecznie i mi jest dobrze. jesli chcecie rewolucji to ok. nie pojde na wybory - nie bede wam przeszkadzal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DeliQ
-1 / 1

Nie dla prawicowych skur***synów złodziei, którzy cofną nasz kraj do epoki kamienia łupanego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Michalikk
0 / 0

,,Już wkrótce Polacy zaczną wracać z emigracji, bo praca tu będzie się opłacać, będą nas leczyć [już] dobrze zarabiający lekarze i pielęgniarki, dobrze zarabiający nauczyciele, będą uczyć nasze dzieci, a dobrze zarabiający policjanci, będą dbać o nasze bezpieczeństwo [wątpie, że wszyscy]. Przy bezpiecznych drogach ,,wyrosną" nowoczesne stadiony i pływalnie. Czy to możliwe?......"
- Tak! Jeśli wyrzucimy wszystkich z sejmu! :DDDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boberson
0 / 0

Zamieńmy słowa w czyn. Zagłosujmy wspólnie na Kongres Nowej Prawicy!
Niezdecydowani niech się zastanowią co im szkodzi dać szanse komuś innemu, kto jeszcze nie był u władzy? Czy może być jeszcze gorzej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jakub_N
0 / 0

Co za bzdurna logika. Z założenia mam zagłosować na kogoś innego - tylko dla tego, że... nie był nigdy w sejmie, nie ma pojęcia jak przeprowadzać zmiany a politycznie jest teoretykiem.
To tak jak w firmie im niższy szczebel pracownika tym bardziej mu się wydaje że na górze to pracują idioci i wystarczy ich wymienić aby było lepiej.
Albo z teściową na tylnym siedzeniu samochodu, która oczywiście jest niezadowolona ze stylu jazdy, trasy i jest mistrzem kierownicy tak długo jak tam siedzi.

Nie zgadzam się z taką bzdurną propagandą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quintus2610
0 / 0

Ludzie mi wystarczyło, że wszystkie partie w sejmie zgodziły się na chemtrails - czyli rozpylania na polskim niebie rakotwórczej chemii w postaci aluminium, baru, srontu, ale też wirusów, grzybów i innego chemicznego g...na! Z tego tylko powodu należy tych ludzi usunąć z Sejmu i oskarżyć o narażanie zdrowia życia milionów Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tratatata774383
0 / 0

znam lepszy sposób:
Uwolnijcie Brunona K. i on zrobi porządek w sejmie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pawcioowski
+1 / 1

coś pięknego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
-1 / 1

Max Kolonko wartościowy? Nie zgodzę się, ale każdy ma własne zdanie. Trochę mnie tym zniechęciłeś, tak samo jak proponując same prawicowe partie na które można głosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kampinos
+1 / 1

Tak jest! Ja od dawna "marnuję swój głos". Wierzę, że w końcu skutecznie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zet70
0 / 0

tak sie dzieje jak mamy taka ordynacje wyborcza...tylko jednomandatowe okregi wyborcze cos zmienia...wiec chlopie nie bajarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nie_daj_się_manipulować_PRAWACTWU
0 / 0

Tylko dlaczego w filmiku mówiąc o innych partiach pokazane są tylko prawicowe i dlaczego niezależne media które mamy oglądać to tylko prawicowe? Jak ktoś kto chce przekazać "prawdę" tak naprawdę manipuluje ;) DYSONANS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~e3e43
0 / 0

a czy jak się zmienią świnie przy korycie to nie będą głodne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RADNY_ZA_PO_CENY
0 / 0

Witam. Ja mam propozycję żeby wszyscy radni pracowali za 50% ceny czyli każdy oddaje połowę swoich przychodów z bycia radnym na konto, którym jakaś osoba lub grupa osób zarządza jako wolontariusze, a z tych pieniędzy każda gmina stworzy fundusz i co roku mieszkańcy będą głosowali na jaki cel mają iść pieniądze. Oczywiście każda gmina miałaby to robić we własnym zakresie żeby nie szło to do jednego worka. A teraz liczby: w Polsce jest 2479 gmin, niech w każdej jest 20 radnych i każdy odda 750 zł to rachunek jest prosty. 20 radnych x 750 zł x 2479 gmin x 12 miesięcy daje nam w skali kraju 446 220 000 zł. Skoro każdy idzie w politykę żeby w kraju było lepiej to chyba zgodzi się na oddanie połowy swoich świadczeń ? A później za przykładem mogą iść posłowie (oczywiście oni nie muszą oddać połowy, bo to jest jednak ich główne zajęcie ale kogo stać to jak najbardziej mógłby). I nie mówię, że to ma być na zawsze ale skoro mamy wyjść z dołka to niech wszyscy się wezmą do działania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WitWit
0 / 0

Przed każdymi wyborami takie manifesty powstają. Autor tego prowadził kiczowaty programik o uwodzeniu w TVN , teraz sie na politykę przerzucił.

"niebycie" w Sejmie to trochę za mało żeby dostać mój głos. Szczególnie, że w tych partiach które filmik poleca tez jest pełno starych twarzy - Korwin, Zawisza, Bosak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem