Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1970 2177
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N nismo099
+13 / 19

jako człowiek już pełnoletni powinieneś wiedzieć dlaczego tak się dzieje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
+7 / 11

I dobrze robi! Niech kończy studia i wyjeżdża do cywilizowanego kraju. A co? Ma zostać kolejnym męczennikiem zniszczonym przez Polskę w imię jakiś kretyńskich pseudozasad? Ma zostać i całe życie użerać z idiotami którzy chcą udupić rodaka, aby tylko nie miał lepiej? Dlaczego niby miałby tu zostać? Im wcześniej wyjedzie tym lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T therosiu
-5 / 7

nie zgadzam się żeby studiował za moje pieniądze z podatków i potem wyjechał do innego kraju! Typowy Polaczek! nie widzi co Państwo mu daje, za to roszczenia roszczenia co jeszcze by chciał. Tzn. , że nic nie dostał? To niech wyp***la na prywatne studia albo na studia za granice i potem może sobie robić co chce z wiedzą jaką zdobył. ...a nie za moje pieniądze i jeszcze gnój ma czelność takie demoty robić! Przynajmniej nie wypada się tym chwalić i siać destrukcyjnej propagandy! To jest właśnie upadek! Dałbym mu w ryj chętnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 kwietnia 2014 o 9:26

avatar w_holdzie_hanuszowi
-2 / 2

Było się uczyć, to byś na dzienne poszedł nieuku. Tych co pracują z własnej woli, a nie dlatego, że nie dostali się na dzienne można na palcach jednej ręki policzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pieprzony_Ateista
+73 / 79

Nie jest błędem, że tobie nie dali. Błędem jest to, że oni mogą brać ile chcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+12 / 36

Właśnie! Co to za postawa? Mi się coś należy? Jeszcze niecałe 100 lat temu to była HAŃBA dla mężczyzny wziąć coś za darmo! A teraz to jest norma... Tak właśnie socjalizm wypacza umysły!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lajkers
+7 / 13

antonio tu chodzi, że inni ci zabierają!!! Wiec nawet wolnorynkowiec widzi, ze jak mu podpiepraja forsę to sam zaczyna myśleć ,że jak on traci to niech jemu też dadzą. Bo prawdziwy wolny rynek to 0% podatku. Jak każdy musi sam o siebie zadbać to niech otrzymuje 100% zarobionej pensji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+7 / 15

@lajkers: Inni Ci zabierają właśnie dlatego, że ludzie mają postawę roszczeniową. Głosują na socjalistów, chcą dostać coś za darmo, ("jak inny ma to mi też się należy"). Z taką postawą należy walczyć! /// Wolny rynek to nie 0% podatku to anarchia. Wolny rynek jest gdy zrzucamy się TYLKO na cele wspólne (wojsko, policję, sądy itp), niedopuszczalne jest zabranie jednemu i oddanie drugie, ponieważ to jest KRADZIEŻ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 marca 2014 o 10:48

avatar ~William_Howard_Taft
+1 / 3

@lajkers.Głupoty prawisz, niczym jakoby Cię obuchem potraktowano. Śmierć i podatki to rzeczy tak pewne jak słońce na niebie. W pięknym okresie Stanów Zjednoczonych, roku Pańskiego 1910, taksa jaką pobierano to 5%, dzień wolności podatkowej przypadał na 19 stycznia, w tedy już gorzałki i innych trunków, w spokoju mogłeś pić, ciesząc się uregulowaniem długu wobec państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lajkers
-4 / 8

skoro wam nie przeszkadzają podatki to czemu się czepiacie socjalizmu? Podatek to łamanie prawa własności. jak już państwo zabiera MOJE ZAPRACOWANE PIENIĄDZE to chcę otrzymać od państwa coś w zamian. Np pomoc. To logiczne. Ja płace na jakiś cel. Wedle niektórych wólnorynkówców kapitalizm to podpieprzanie kasy przez państwo obywateli, który ma radzić sobie sam. Albo mamy kapitalizm jak np w Singapurze czy Hongkongu albo socjalizm w stylu skandynawskim. To tałatajstwo, które proponujecie to ograniczenie jednostki, bo kapitalizm jest częścią liberalizmu czyli wolności . jednostki. Nie ma tak ,ze za darmo oddaję forsę państwu nic z tego nie mając.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+6 / 12

@lajkers: W podatkach nie ma nic złego. Tylko podatek ma być na cele wspólne, a nie, że zabieramy jednemu i dajemy drugiemu, to jest NIEDOPUSZCZALNE. Płacisz podatek i dzięki temu czujesz się bezpiecznie (policja, wojsko), żądasz sprawiedliwości (sądy), państwo jest dobrze zarządzane (administracja), no i masz nowoczesną infrastrukturę. To są korzyści! A jaką korzyść masz z tego, że Pan z demota dostanie dofinansowanie na dojazd na uczelnie, albo dasz komuś socjal! ŻADNĄ! Dlatego to jest NIEDOPUSZCZALNE. Singapur to akurat socjalistyczne państwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 marca 2014 o 12:29

avatar ~MS
-1 / 1

Nie tylko Singapur to państwo socjalistyczne, bo również, Szwajcaria, Niemcy, Finlandia, Dania, Szwecja... generalnie wszystkie najlepiej rozwinięte państwa z najwyższym dochodem na głowę mieszkańca to państwa prowadzące politykę mocno pro socjalną (gdzie ten chłopaczek studiował by z licznymi subsydiami). Polityka pro socjalna sprawdza się znakomicie w Skandynawii. Uczyniła ona z Szwecji, Danii, Finlandii jedne z najbogatszych państw świata, są to też (co powinno dziwić korwinistów) państwa najmniej zagrożone korupcją i bardzo wysoko plasujące się w rankingach swobody prowadzenia działalności gospodarczej! Neoliberalizm prowadzi do modernpańszczyzny gdzie panem jest właściciel dużego kapitału a my pachołkami. Aby o tym się przekonać wystarczy pojechać do dowolnego kraju Ameryki Łacińskiej czy Afryki Centralnej gdzie miejscowi robotnicy niczym chłopi pańszczyźniani wykonują za nędzne stawki najtrudniejszą pracę dla zachodnich korporacji a gdy zachorują to są wyrzucani - to są właśnie kraje najbliższe wolnemu rynkowi (jak widzi go Korwin i fanatyczni neoliberałowie). Co ciekawe wiele z tych państw ma cenne surowce które mogły by zapewnić dobre życie większości obywateli ale niestety zapewniają luksusowe życie nielicznym. Korwin - Mike krzyczy że on wierzy w maksymalną wolność jednostki. Czy człowiek głodny chory bez domu i wykształcenia naprawdę będzie wolny. Czy będzie użyteczny dla innych? Czy wykorzysta swoje talenty w sposób optymalny i przysłuży się maksymalizacji dobra swojego i społeczeństwa? Co będzie lepsze dla gospodarki: armia niewykształconych i schorowanych + grupka bogaczy żyjąca ich kosztem czy całe zdrowe wykształcone społeczeństwo bez większych dysproporcji ekonomicznych? I To jest korzyść z tego, że ktoś dostanie racjonalne dofinansowanie(np. kredyt edukacyjny 0%). W Polsce jest raczej problem taki, że pieniądze dostają zamiast tych rokujących na lepsze - ci którym pieniądze w niczym nie pomogą (alkoholicy i patologia, rodzina i znajomki burmistrza/wójta, bogacze którzy mają dobrych prawników i obchodzą prawo). Ale tu dochodzimy do łajdackiego postsowieckiego wymiaru tzw. "sprawiedliwości".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
0 / 0

MS
Ladnie to brzmi jak tak mowisz ,ale aktualnie na ta dobroc i opiekunczosc panstwa kazdy oddaje 70 % swoich wypracowanych pieniedzy po to zeby nierob lub alkoholik mieli tyle samo co pracujacy uczciwy czlowiek i to jest sprawiedliwosc spoleczna socjalizmu .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MS
-1 / 1

susza89 To, że w Polsce alkoholik dostaje kasę na chlanie jest winą ŹLE działających instytucji - bo przecież są liczne państwa w których instytucje publiczne działają DOBRZE (ku bogaceniu społeczeństwa!) Szwajcaria czy państwa Skandynawii najlepszym przykładem. Tam ten alkoholik był by leczony (a nie demoralizowany kasą bez zobowiązań). Student dostał by kredyt lub bon edukacyjny. A kumoterstwo polityczne skreśliło by z każdej polityki. Również siła nabywcza konsumentów, edukacja, jakość życia, bezpieczeństwo, i zdrowie jest najwyższe właśnie w tych państwach socjalnych! W Polsce problemem nr 1 jest brak rozliczania winnych zaniedbań w instytucji - a nie to że one istnieją. Czerpanie wzorów z państw Afrykańskich i Ameryki Pd. jest moim zdaniem lekko paranoicznym pomysłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szymox
-4 / 12

"Niech nie liczą na mnie, że tu zostanę i będę robić na nich skoro nawet złotówką mnie nie wspomogli" Dzięki. Koszty utrzymania uczelni- prąd, pensje wykładowców, pracowników itd. To jest płacone z podatków. Podatki płacimy my podatnicy. Tak więc obrażasz się na polityków i kształcisz się za nasze pieniądze, żeby wyjechać i pracować gdzie indziej. Jak tak bardzo ci się tu nie podoba to jedź już teraz, albo zagłosuj na kogoś normalnego w wyborach. Obecnie rządzący mają cię gdzieś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 marca 2014 o 10:21

M mance010
+5 / 11

"Koszty utrzymania uczelni- prąd, pensje wykładowców, pracowników itd" na studiach zaocznych płacą studenci zaoczni, a nie państwo. Jeszcze takich rzeczy nie wiesz? To na studiach dziennych można kształcić się za pieniądze państwowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UzeQ
-2 / 8

@mance010 - tak, bo te 300 zł miesięcznie od każdego zaocznego studenta akurat pokryje 100% wydatków uczelni, nawet tylko za zajęcia weekendowe. W Polsce każdy student studiuje za pieniądze podatników. Po prostu dzienni nie muszą nic dokładać. Czy uczelnia prywatna czy państwowa każda w jakimś stopniu dostaje pieniądze z budżetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mance010
0 / 0

UzeQ - studia zaoczne kosztują od 1500 - 4000zl za semestr a na takich studiach jak medycyna, stomatologia ok 8000zł , jesli na kazdej uczelni, każdego kierunku kształci się wielu studentów z każdego roku to uczelnia zarabia wystarczająco dużo i nigdy nie słyszałam, by dostawała jeszcze jakieś pieniądze z budżetu. Więc nie wiem czy ci się tak wydaje, czy potrafisz podac jakieś wiarygodne źródło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mance010
+1 / 3

UzeQ - studia zaoczne kosztują srednio od 1500 - 4000zl za semestr, a na takich studiach jak medycyna, stomatologia ok 8000zł. Jesli na kazdej uczelni, każdego kierunku kształci się wielu studentów z każdego roku to uczelnia zarabia wystarczająco dużo i nigdy nie słyszałam, by dostawała jeszcze jakieś pieniądze z budżetu, więc nie wiem czy ci się tylko tak wydaje, czy potrafisz podac jakieś wiarygodne źródło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seybr
+4 / 4

Dla czego polityk ma dawać ze swojej kieszeni. Jak już to polityk ma za zadanie zarządzać odpowiednio krajem. Po prostu żebyśmy mieli dobre warunki do życia czy nauki. Stanowczo za dużo mamy studentów. Uczelnie biorą byle kogo by mieć statystykę. Jak jesteś z Politechniki z Koszalina. Na pewno wszędzie są takie stworki. Koleś po informatyce z tej uczelni, nie potrafi zarobić końcówki RJ45. Drugi męczy się kilka godzin przy instalacji widnows. Po objawach widać, że kość ramu jesz uszkodzona. Podpowiadam chłopu, ale mi pier.. .co ja wiem. Po tygodniu koleś stwierdza fakt i robi to co jemu powiedziałem. Takich stworków znam znacznie więcej. Pewnie wy też takich znacie. Mi też stypa się nie należała. Nie płakałem, robiłem swoje. Stype to mogłem mieć jedynie naukową. Jesteś na zaocznych, chłopie nie pier.. bo masz łatwiej niż ci na dziennych. Przynajmniej z matmy. Widziałem zadania z zaocznych. Sam wykładowca mówił, że są o połowę łatwiejsze. Przynajmniej tak dobrych kilka lat temu było. Czy to reguła, trudno mi jest powiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wrona999999
0 / 0

a to zalezy jak trafisz na zaocznych jak w Gliwicach to wywalaja jakiś tam poziom trzymaja...

Ale fakt ja skończyłem technikum dużo w sieciach i serwerach siedziałem i fakt uczyłem kolesia na 3 roku co to domena albo jak wyświetlić katalogi w konsoli w linuxie xd

a o prawidłowym IP w sieci żyby przydzielić to zapomnij xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atta16
-4 / 4

Dlatego właśnie 50% społeczeństwa polskiego mieszka za granicą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+4 / 8

Dotację dla KAŻDEGO to zło! A czemu ja mam finansować Twoje dojazdy do pracy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+1 / 9

Polaki żebraki jedne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
-1 / 3

dotacje a nie dotację

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~libertarianinpl
+7 / 7

Nie musisz finansować( teoretycznie) To całe domino. Finansujesz dlatego ,że ceny w tym kraju nie pozwalają na utrzymanie auta , bo to nie USA gdzie masz niską cenę benzyny. Masz tu full wypasa różnie ograniczenie w swobodnym działaniu by coś zarobić. Wolności gospodarczej prawie tu nie ma . Pensje są tu niskie jak cholera, a wierz mi ludzie nie będą tyrać za marne grosze. Masz tu jeszcze od chooya wysokie podatki. Więc to całe błędne kolo się toczy. Obniżyć podatki ,radykalnie zwiększyć wolność gospodarczą a wierz mi, ludzie zaczną więcej zarabiać i nie bedziesz musiał na nikogo płacić. Bo na ówczesne warunki trudno być samowystarczalnym nie dlatego , że ktoś jest socjalista tylko dlatego, że z pustego i salomon nie naleje. Bo co to za kraj gdzie państwo może eksmitować człowieka z mieszkanie ,które wykupił??? Wykupił więc jest jego i TYLKO jego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+4 / 6

@libertarianinpl: Zgadza się, dlatego popieram KNP JKM, żeby w końcu było tak jak mówisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Klops0
+1 / 3

Wszystko pięknie fajnie ale nie napisałeś ile płacisz za studia więc, chyba masz je za darmo. Do tego kto Ci bronił iść na np. politologie i "pracować" jako polityk ? Twoje studia, Twój wybór więc po co narzekasz ? Mogłeś też nie studiować i pracować, zobacz ile kosztów by Ci odeszło. Aha co do zwrotu sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie - bo oni jeżdżą służbowymi samochodami i noclegi taż mają "służbowe". Będziesz miał służbowe auto, będziesz jeździł za frajer.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
0 / 2

Jak tak chcesz wiedzieć to studiuje zaocznie budownictwo i płace 2000 zł za semestr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+4 / 6

Nikim to może ty jesteś, żal dupsko ściska hejterze je*any, idź zapracuj na swoje utrzymanie, szkołę i ogarnij wszystko do sesji a musimy często gęsto ogarniać podobny zakres co na dziennych (cały nie bo nie ma tyle czasu, ale musimy sami się uczyć). Ale nie bo tobie mama z tatą pewnie wszystko opłacają a na fb masz status "szlachta nie pracuje".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdomenico
+5 / 5

Skoro jesteś na politechnice to nie powinieneś narzekać. Bo jeżeli jesteś DOBRY w tym co robisz, to potem znajdziesz dobrze płatną pracę, tak tutaj w Polsce. Jeżeli jesteś przeciętny to rzeczywiście lepiej wyjechać, bo nierzadko za granicą mają mniejsze wymagania, a większe pensje ;) W Niemczech studenci mają darmowe przejazdy komunikacją miejską, o takie coś możnaby jedynie walczyć, a nie o dodatkowe pieniądze do ręki. Jeden kupi za to bilet, inny narkotyki i piwo. A co do darmowych biletów to nie przejdzie w Polsce bo za dużo tu studentów. Każdy uwierzył, że może być inteligentem jak tylko pójdzie na jakąkolwiek uczelnię nawet płatną, a pracą fizyczną się niemal każdy brzydzi, podczas gdy może więcej zarabiać niż jakiś politolog (po jakiego grzyba produkcja tysięcy politologów, socjologów, filozofów rocznie?) Warto posłuchać głosu serca, a nie iść za radami kogoś. Widziałam jak szczególnie prywatne uczelnie wyprały umysły ludziom. Przykład gościa, który studiował prywatnie, uważał się za elitę intelektualną tego kraju (dosłownie) słuchał pochwał i obietnic wielkiej kariery. Obietnice i możliwości skończyły się z chwilą otrzymania dyplomu. Karmił uczelnię kasą, wtedy był dobry, potem nagle odcięcie kontaktu, wypad z baru, produkujemy innych naiwnych. Teraz jest już koło 30tki i siedzi w domu z matką i babcią i nic nie robi całe dnie po za narzekaniem na cały świat i pytaniami dlaczego inni mają inne życie niż on. Pamiętam, że kiedyś skomentowałam to, że ten kierunek i uczelnia to nie jest najlepszy pomysł, wyśmiał mnie wtedy i stwierdził że mało wiem. Między innymi do mnie też miał pretensje, że mam swoje życie i rodzinę. Pomimo, że wtedy byłam chyba jedyną osobą, która mówiła mu szczerze co z tego może wyniknąć i wyszło dokładnie na to. Zasada wszyscy są winni, że mi jest niedobrze, nie zawsze się sprawdza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siostra_mozdzierz
+2 / 2

Z tego bycia na politechnice też nie wiem czy powinien się tak cieszyć. W budownictwie duże pieniądze zarabia się tylko w dużych firmach. Jeśli jest na zaocznych i nie pracuje w zawodzie, ani nie ma "pleców", to ciężko mu będzie znaleźć pracę. Może w jakiejś małej firmie go przyjmą, ale tam kokosów nie zrobi. Też zależy w co pójdzie, drogi w tej chwili wszystkie już zaprojektowane na 30 lat do przodu, w kolejach też coraz mniej roboty. Infrastruktura lotnicza? No proszę Cię... mosty i tunele - tego się w Polsce (bo za drogie) nie buduje. Domki jednorodzinne bodaj do 2 lub 3 kondygnacji może architekt podpisać, budowlańca do tego nie trzeba. Zostają hale, blokowiska itp czyli raczej duże i albo będzie pracował w dużej firmie (Typu Skanska, Budimex, Mostostal, Arcadis), która zatrudnia swoich pracowników i o nich dba, albo skończy w jakiejś firmie która będzie podwykonawcą i tak naprawdę wiele się nim przejmować nie będą. Wiem coś o tym, bo też studiuję budownictwo. Dzienne studia też pracy nie gwarantują, bo system nauczania jest tak przestarzały, że jedyne co mi się po tych studiach przyda to znajomość oprogramowania i posługiwanie normami i eurokodami. Ja się pakuję w hydrotechnikę, to jest nisza, która ma szanse się w Polsce rozwinąć (a chętnych na to mało, bo prócz zwykłego budownictwa, wszystkiego o zbrojeniach, gruntach itp, trzeba jeszcze doskonale opanować kwestie wodne). A jak nie w Polsce, to jest u nas kilka dużych firm, które projektują dla innych krajów, bo cena za pracę projektanta tutaj jest dużo niższa niż u nich (a na Polskie standardy to są naprawdę spore kwoty), a na całą UE projektuje się tak samo, tylko się współczynniki krajowe zmieniają. I wyjeżdżać z kraju nie trzeba a ja jak to mówię jestem cholernym patriotą i na stałe stąd wyjeżdżać nie zamierzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 marca 2014 o 14:52

K kocica100
-1 / 1

Dokładnie. Mój małżonek stwierdził ostatnio, że robi jeszcze 7 lat (z 15), żeby mieć emeryturę i wyjeżdża pływać na dalekomory. Przynajmniej wtedy poczuje jakieś pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdf_32
-3 / 3

Było się uczyć na DARMOWYCH studiach po maturze. Prawda jest taka że w większości krajów studia są płatne, a w ukochanej USA baardzo drogie. W Polsce studia są darmowe, było się uczyć jak był na to czas. Ja studiowałem zaocznie bo rozkręcałem firmę, zarabiałem wystarczająco aby nie narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JWK
-3 / 3

Ucz się dalej. Może kiedyś zrozumiesz, dlaczego. A jak ci się "poszczęści", to dopchniesz się do tego koryta i nie będziesz zadawał takich pytań

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyFanstasta
+2 / 2

Masz rację, że tym (p)osłom czy senatorom się kasa nie należy, ale Tobie też nie. Albo inaczej: skoro Tobie się należy, to mi również, a może nawet bardziej. Ponieważ jestem studentką studiów dziennych, czyli teoretycznie niezbyt kiedy mam pracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dawdada
+1 / 1

dokładnie, zapierniczam na umowe zlecenie, mam 2 dni wolnego w miesiącu na studia zaoczne, które są 6 razy w miesiącu więc muszę sie prosic kolezanki z pracy o zmiany terminów pracy, zarabiam za to 1100 zlotych, z czego wszytsko idzie na czesne i oplate za mieszkanie, gdyby nie kasa od rodzicow to by zdechła z glodu mimo ze PRACUJE, takze mam gdzies ten kraj, jeszcze rok i uciekam za granice, wole czyscic kible niz to zyc, ten kraj nic mi nie dal tylko zabral, nie mam wobec niego zadnych zobowiazan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wasp_9277
-1 / 1

Praca za 1100 to nie praca, więc właściwie nie pracujesz tylko służysz, jak niewolnik. Jeśli te zaoczne, na które uparcie jeździsz, mają pomóc w zwiększeniu pensji to spoko, jest to godne tylu wyrzeczeń. Gorzej jak nic ci te studia nie dadzą w sensie kwalifikacji i podwyżki, wtedy sama wpędzasz się w spiralę życia za 1000zł bez perspektyw na przyszłość

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ryniozlyczlowiek
+3 / 5

mi tez szef nie zwraca za dojazd do pracy. jak śmie... przeciez mi siie nalezy. " jestem studentem dajcie mi wszystko bo mi sie nalezy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~harcore_negotiator
-1 / 1

Studiujesz dla SIEBIE! Nikt Ci nie każe tego robić! Jak Cię nie stać, to spróbuj nauczyć się zawodu w pobliżu miejsca, gdzie mieszkasz, zamiast wyciągać łapę po pieniądze podatników, bo musisz mieć co powiesić na ścianie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~twójBłąd
+1 / 1

To wyjedz do England i tam pójdź na prestiżową uczelnię :) Ciekawe czy zarobisz chociaż na studia, skoro, jak twierdzisz w Polsce "państwo i tak ci nie dokłada".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sceptyk80
-2 / 2

Nie rozumiem. Typowa roszczeniowość (niech mi pracodawca/państwo/ufoludek zapłaci za studia zaoczne), zawiść do tych co mają lepiej (polityków co zarabiają kilka-kilkanaście tysięcy) i niezrozumienie podstawowych faktów (albo dieta albo zwrot kosztów, a nigdy jedno i drugie za to samo, nawet jak się jest europosłem).
Takim co spędzają dzieciństwo na koszt polskiego podatnika, a potem wyjeżdżają płacić podatki obcemu państwu powinno się wystawiać rachunki - zwrot kosztów wykonanych szczepień ochronnych, pokończonych państwowych żłobków/przedszkoli/szkół.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KrzysztofK
+1 / 1

Nie oglądaj się na złodziei, skoro chcesz być kimś lepszym. Polityk musi również swoje dostać tak aby polityka nie odpychała ludzi kompetentnych, ale niestety u nas przy władzy są Ci, którzy najwięcej obiecują albo krzyczą. Nie mam nic przeciwko, aby politycy zarabiali dużo jeżeli tylko dobrze wykonują swoją pracę. Autor demota natomiast, nie powinien płakać i jeśli uważa, że wyświadcza komuś przysługę studiując to jest po prostu dziwny i nigdy nie powinien ukończyć tych studiów bo i tak będzie tylko cieniem człowieka wykształconego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
-2 / 2

To bardzo dobrze że ci nic nie dają. Nie powinni dawać też tym co studiują dziennie. Ja pracuje i płacę za swoją szkołę i nie robię z tego powodu ckliwych demotów. Według mnie powinieneś być dumny że nie ciągniesz z narodowego koryta jak reszta darmozjadów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+1 / 3

Nic nie ciągne bo sam pracuje na umowie (nie na czarno) i za szkołe płace z własnej kieszeni, i widze ze w tym kraju jest naprawdę wielki ścisk dupy, bo nawet większość nie załapała tego demota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
0 / 2

Widać że student. U umiesz czytać ze zrozumieniem kolego? W którym miejscu ja napisałem że ty ciągniesz kasę? Napisałem że powinieneś być dumny że NIE ciągniesz z koryta. Ale co ja będę ci tłumaczył. Skoro argumentem dla ciebie jest to że pracujesz na umowie a nie na czarno to wszystko wyjaśnia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koko9992
+1 / 1

Sytuacja na studiach jest faktycznie opłakana, nawet już nie prosi się o pieniądze, bo stypendia są dla 10% najlepszych, a więc u mnie na 140 osób dla 14, z czego jakieś 8 dostanie za sam fakt prowadzenia jakiegoś koła naukowego, a nie oceny, cóż pomijam ten fakt, może pracują więcej ode mnie i im się bardziej należy, lecz boli mnie najbardziej poziom jaki reprezentują studia. Na informatyce w moim regionie z powodu, że nie jest to kierunek dodatkowo finansowany przez państwo nie mam szans na żadne dodatkowe szkolenia, zewnętrznych specjalistów, którzy już pracują w branży i mogą czegoś naprawdę ciekawego nauczyć, mam tylko materiał, który prowadzący dają od 10 lat ten sam, a dodatkowo najchętniej to by wyszli z zajęć i "zróbcie sobie sami". Chciałbym się uczyć i być później kompetentny na rynku pracy tylko niestety nie mam takiej możliwości, bo uczelnia o to nie dba, a mnie osobiście nie stać by wydawać 3 tys. na certyfikaty bądź szkolenia. W niektórych uczelniach dbają o to, niestety w mojej nie. Fajnie byłoby, gdyby został wprowadzony jakiś odgórny dekret związany z aktualnością i dodatkowymi szkoleniami na uczelniach wyższych.

Student

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~himself1980
-1 / 1

przenieś się na studia dzienne i po sprawie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PROSZEOWOLNOSC
0 / 2

DOŚĆ PAŃSTWA OPIEKUŃCZEGO. KAŻDY MUSI BYĆ KOWALEM WŁASNEGO LOSU. PRYWATYZACJA SZKOLNICTWA ROZWIĄZUJĘ SPRAWĘ. NIE MOŻNA DALEJ GODZIĆ SIĘ, ŻEBY TRAKTOWAĆ LUDZI JAK DZIECI BO WŁAŚNIE WTEDY TAK SIĘ ZACHOWUJĄ. OCZYWIŚCIE OBECNI POLITYCY TO ZŁODZIEJE I NIE NALEŻY IM SIĘ OBECNA PENSJA. KOLEGO TOBIE TEŻ NIC SIĘ NIE NALEŻY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mili_
-1 / 1

To w takim razie wyjedz za granice juz teraz i ksztalc sie tam... Tyle tylko, ze wtedy na pewno bedziesz musial za studia placic znacznie wiecej niz teraz. Polacy narzekaja jakie to jest ciezkie zycie studenckie w kraju, a nikt nie mysli o tym, ze jestesmy jednym z nielicznych krajow, gdzie za studia (biore pod uwage te dzienne, bo zaoczne i wieczorowe to kwestia wyboru lub nie dostania sie na dzienne) sie nie placi. Ale pewnie, narzekajmy, ze jest zle i fe i be i w ogole do bani...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pentagram1985
+1 / 1

za studia się nie płaci bezpośrednio, tylko pośrednio w postaci podatków, np. VAT, akcyzy. Każdy z nas za to płaci. Dokształć się jegomościu. To, że nie idziesz do okienka na uczelni i nie płacisz za semestr to nie znaczy, że studia są darmowe. Kto zatem płaci wykładowcom i innych ludziom edukacji? Rząd oczywiście. A skąd rząd ma pieniądze? Od nas oczywiście, więc studia są płatne. Koniec kropka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SDMarit
+1 / 1

A jegomość nie korzysta przypadkiem z ulg dla studentów w komunikacji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~alojzy1234566
-1 / 1

Jak to powiedział kiedyś w TV J. Korwin- Mikke "ponad 90% Polaków to debile" a dzisiaj liże studentom d..., żeby samemu kasę zgarnioać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pentagram1985
0 / 0

Błędem jest tutaj to, że Ty roszczeniowo podchodzisz do życia. Na wszystko samemu trzeba zapracować by poczuć później tę satysfakcję, że nie musiałeś o coś prosić lub żebrać. Każdy jest kowalem swojego losu i nikt nikomu nie da nic za darmo. Inną sprawą jest to, że pod litera prawa ktoś zabiera ludziom ich ciężko zarobione pieniądze. Chodzi mi tu o władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~on
0 / 0

POLITECHNIKA KOSZALINSKA RULEZ!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AnaMuyBien
0 / 0

Wy studenciaki myslicie że wszystko Wam sie należy.
Ja tez kiedyś byłam studentka i też pracowałam, po południami i w weekendy . Było ciężko, ale dotrwałam do końca , otworzyłam swój biznes i kręci się bardzo dobrze.
Ściśnij poślady : pracuj i ucz się, a nie narzekaj.
A jak się nie podoba to zawsze możesz wyjechać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
0 / 0

Jakbyś był studentem decydującym o tym jak wydawać budżet uczelni to prawdopodobnie cudownym zbiegiem okoliczności okazałoby się że jest kasa na stypendium dla Ciebie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blayboy9
+2 / 2

Idąc twoim tokiem rozumowania każdy kto studiuje na studiach stacjonarnych powinien dostawać za to wypłatę bo przecież to jest jego praca...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rozrabiaraa
0 / 0

Gdyby te studia w jakikolwiek sposób otworzyły Ci mózg, to wiedziałbyś, że nie dla polityków masz tu zostać, tylko dla kraju, patriotyzmu i honoru. Także sobie studiuj, bo widocznie kierunek, który obrałeś nie jest na wystarczającym poziomie, by Ci to uświadomić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Aś
0 / 0

Cieszcie się studenci, że w ogóle macie robotę. Ja jako osoba nie ucząca się nie mam tego przywileju, gdyż 3/4 ofert skierowane jest właśnie dla was

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~43qtwyd
0 / 0

tylko ile jest osób zarabiających takie pieniądze a ilu jest studentów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~IZABELKAPINK
0 / 0

POLITECHNIKA KOSZALINSKA :) MOJA :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danutta
+2 / 2

Taa.... po wyższej szkole płukania czeresni w ciepłej wodzie?
PS czereśnie się myje w zimnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zymek306
-1 / 3

Ah ten kochany socjalizm. Nie powinieneś dostać nic ani Ty, ani politycy. Nie ma nic za darmo. Gdy jest coś za darmo to znaczy że po drodze kradną. - Dużo na ten temat mówi Jan Fijor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sioux
0 / 0

no nie przesadzajmy - bycie politykiem (w teorii) to jednak praca. Tych, co widać i gówno robią jest trochę, ale są i tacy (chcę w to głęboko wierzyć), dzięki którym nie jesteśmy teraz na etapie Ukrainy. Za pracę należy się wynagrodzenie - może bez aż tylu przywilejów i dodatków, ale jednak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rozrabiaraa
0 / 0

Sioux - bycie politykiem to jest służba, a nie praca. Przestańcie do cholery pozwalać tym matołom na robienie papki z waszych mózgów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zqq
-1 / 1

Może dlatego ze ci politycy reprezentują naród i dlatego cos się im należy.I to nie żaden socjalizm tylko praktyka wiele lat stosowana w krajach demokratycznych.

Jak tak bardzo im zazdrościsz to zapisz się do byle jakiej partii i wystartuj w wyborach. Jaki problem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sioux
0 / 0

Darmowe studia to przywilej - doceń to. Fakt, że masz pracę to też nie byle co - wielu jej nie ma. Ale z politykami racja - za dużo mają, za mało robią... Po prostu nie wymagajmy cudów - z takim nastawieniem, za kilka- kilkanaście będziesz taki sam, jak oni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pride_Love
0 / 0

Kolejny idiota. Nie możesz żyć w ich warunkach bo nie masz ich pracy. Kiedy coś pójdzie nie tak, oczy całej Polski nie są skierowane na Ciebie. Pomyśl o ich odpowiedzialności, potem o swojej. Oczywiście fakt, że zbyt dobrze sobie chyba panowie w garniturach nie radzą. Teraz pomyśl, jest ich 460. Studentów jest ilu? Szczerze mówiąc nie wiem, ale grubo ponad 460. Gdyby każdy student mógł otrzymać taką pomoc jaką sobie życzysz, pogrążylibyśmy się finansowo jeszcze bardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fortune
0 / 0

Może nie było trzeba liczyć na nich na wyborach? Czemu zawsze chce się uciekać od problemu, zamiast go rozwiązać? Przyszłościowe podejście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubuś_snk
0 / 0

Witamy w POLSCE kolego:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~juk12445t
0 / 0

Weźcie tak nie piszcie, bo nam jeszcze dopieprzą i zaocznym nie pozwolo wyjeżdżać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem