Nikt w KNP tak nie mówi nawet dla kontrowersji i rozgłosu. Weź nawet nie powtarzaj na głos tych bzdur wymyślanych przez Anonimowskiego do szkalowania dobrych idei.
Ach jak fajnie być kowinistą o z łbem pustym aż dudni. Świat jest wtedy prosty jak budowa cepa. Jak miło pobajdurzyć sobie, że "gdyby nie było żadnego działania państwa to – nie byłoby kryzysu". Ale durne gimby od Korwina nawet nie słyszały o czymś takim jak "hostile takeover", o grze giełdowej "na spadki", o taktyce funduszy hedgingowych, o spekulacjach walutowych i toksycznych aktywach. Dla gimbo-fanów Korwina ekonoma wygląda jak z początków osiemnastego wieku. Jest prosta jak drut - tak, żeby gimbo głowy nie musiały za wiele myśleć. Sam Korwin (to zręczny manipulant) pełni funkcję człowieka do wynajęcia - akwizytora, który sprzedaje ideologię neoliberalizmu dla "dzieciaków" (nie o wiek tu chodzi) którzy mają naiwne infantylne wyobrażenie o finansach. Jeden wykład np. prof. Kieżuna, kilka oczywistych informacji powoduje, że korwinistom przepalają się mózgi. I na takie bluźniercze treści mogą odegrać się straszliwą tylko w ich mniemaniu vendettą: "ty rurkowcu!", "lewak!" lub "złodziej!" :D
troll jak widzę, stworzył konto tylko po to by hejtować Korwina. Najśmiejszniejsze jest to, że do krytykowania kapitalizmu, posługuje się przykładami tego, jak dzisiejszy socjalizm nie działa. Jest to z jednej strony zabawne, a z drugiej przerażające, że ktoś może być tak durny, a z drugiej strony zdaje sobie sprawę, że nie ma żadnych argumentów i dlatego, musi zakładać konto do tego i próbować wyśmiać coś czego nie rozumie, oczywiście używając masy inwektyw. Do tego ten kompleks wieku. Nadużywasz określenia "gimbusy" samemu będąc zwykłym szczawiem. Idee takie, które również Korwin głosi, były znane i propagowane nim na świecie się pojawiłeś,przez ludzi, znacznie wybitniejszych od tak ograniczonego osobnika jak ty. Jeszcze nigdy żaden socjalista nie obalił logicznymi argumentami słuszności idee wolnościowej, to musza tupać nóżkami... Na szczęście sami wyginiecie metodą neutralną. Dlatego w sumie cieszę się, że tak propagowana jest idea pedałowania - przynajmniej idioci, nie będa przekazywać swoich genów.
UtopiaKorwinisty ma duzo racji; znow napisze cos, co w internetach sie nie przyjmuje, ale swiat nie jest czarno biały jak chcialby tego nasz król JKM i jego wyborcy. Dajmy na to, dochodzi on do wladzy, albo ktos inny z jego pogladami, bo sam Korwin jest juz troche wiekowy, to nie liczcie na cuda, ze kazdy bedzie mogl handlowac parowkami na dworcu, bo niestety krajem 38mln przedsiebiorstw 1-os na pewno nie bedziemy. Najłatwiej jest powiedziec nie bedziemy obywatelom przeszkadzac w gospodarce, nie bedzie niczego panstwowego, a pracodwca zaplaci 100zl za zatrudnienie pracownika( co moim zdaniem juz dowodzi hipokryzji, bo jak panstwo ma sie nie wtracac, to nic z tego nie powinno miec, ze pracodawca zatrudnia pracownika, nawet takie 100 zl bedzie tworzyc szara strefe). Jednakze poglady/spuscizna JKM dojda do wladzy, mysle, ze jest to nieuniknione, o ile wojna jakas po drodze tego nie zastopuje, w koncu niemiecka firma nawet smieci mi wywozi, bo Polacy tego robic nie potrafia, zachodnie firmy juz sa wszedzie i maja raj w Polsce bo place 3-4 razy mniejsze, a ceny produktów te same co na zachodzie i tak juz dzis jestesmy bialymi czarnuchami europy, trzeba tylko jeszcze dokrecic srube, pod postacia prywatyzacji sluzby zdrowia/ szkolnictwa i wszystkiego czego sie da, zawsze z JKM zgadzalem sie co do polityki zagranicznej, ale co do Ukrainy, to tez facet bredzi, ze ci separatysci to zwykli ukraincy- hahahahaha i mam uwierzyc, ze zwykli ludzie( bo przeciez wg JKM to zwykli ludzie, ktorzy chca byc ruskimi) maja bron nie wiadomo skad, albo nie maja i zdobywaja, pacyfikujac uzbrojone oddzialy milicji i wojska, zestrzeliwuja krązace nad miastem smiglowce, ponadto wyplynął raport ile ludzi na Krymie wzielo udzial w referednum, bylo to cos kolo 30%. Oczywiscie jest wiele jego pogladów, z ktorymi nie sposob sie nie zgodzic, jak to jestesmy urzedniczym panstwem, czy UE to gwałt na suwerennosc naszego panstwa, czy tez ta cala smieszna nowa religia zwana ekologia jest kompletnie nie potrzebna. Reasumując, dla zachodu i bogatych korporacji JKM jest jak najbardziej na reke(miec Chiny w srodku europy- czemu nie?), dzieki taniej sile roboczej ceny nie spadna (na to tez mam mnostwo przykladów, nie chcac pisac tego samego odsylam tutaj http://demotywatory.pl/4331328 i tutaj http://demotywatory.pl/4321930), kiedys to niemalże zycie bylem w stanie oddac za JKM, teraz stwierdzam, gdybym mial na coklwiek wplyw, to juz dawno zabroniono mi glosowac i JKM dojdzie do wladzy bo ludzie beda chcieli czegos nowego, a nie od 25 lat te same mordy na wiejskiej, a ludziom tak naprawde coraz ciezej.
widzialem wywiad w ktorym JKM odpowiadajac na pytanie po co kandyduje do parlametu europejskiego, mowi, ze skoro mozna obsmiewac unie za jej pieniadze co czemu nie
Jeżeli chce się walczyć z "systemem" to tak jakby trzeba go zwalczać od środka. No, ale lepiej przecież żeby tylko czerwoni i spod gwiazdy św.Dawida mieli dostęp do koryta! Palikot i ta cała reszta zrobią przecież jeszcze większy burdel niż prawicowcy i liberałowie razem wzięci... Niech żyje światowa komuna! Więcej podatków, niewolniczej pracy i darmowych rzeczy, które nie są darmowe, bo płacimy podatki na usługi socjalne i de facto nikogo na nic tak na prawdę nie stać!
W walce z systemem od środka jest sporo sprytu (choć zgodnie z tym rozumowaniem, w czasie Zimnej wojny Stany Zjednoczone powinny były wstąpić do Związku Radzieckiego i rozwalić go od środka zamiast bawić się w wyścig zbrojeń...), ale można to zrobić inaczej, choćby zbierając podpisy pod wnioskiem o ogólnokrajowe referendum w sprawie wystąpienia Polski z UE (podobna sytuacja miała chyba swego czasu miejsce w Irlandii). Można próbować w krajowym parlamencie blokować idące z Brukseli ustawy. Można pracować organicznie, powoli uświadamiając ludziom, jakim to straszliwym złem jest idea pokojowego zjednoczenia narodów Europy. Chęć zaciągnięcia się do Brukseli to zwykły skok na kasę - Unia takim nie pasuje, ale unijne pieniądze już nie śmierdzą.
Resol twoja argumentacja jest tak logiczna, jak gadanie gawkowskiego... KNP nie ukrywa że idzie tam po hajs, ale ten hajs i tak będzie rozdany więc czemu oni nie mieliby się po niego zgłosić kiedy to oni sponsorują się sami z wewnętrznych składek, a nie za pieniądze z podatków. Porównanie usa i zssr jest głupie. Już widzę jakby ktokolwiek uwierzył w poddanie się dobrowolnie ZSRR, nie wszędzie taki schemat niszczenia od środka działa, ale po części tam funkcjonował. Obie strony miały szpiegów ;)
Co do referendum, już widzę jak ci referendum zorganizują, hahahaahha. W sprawie 6 latków w szkołach odrzucili, podpisy solidarności odrzucili, zmielonych odrzucili.... Dalej uważasz, że można skutecznie zorganizować referendum drogą obywatelską? :D Śmieszna naiwność
Nawet jak KNyPy będą miały dobry wynik to co? Myślisz, że jeden kuc w europarlamencie wystarczy, by rozwiązać Unię? Jakby naprawdę chciał z nią walczyć, to robiłby to w Polsce. Do europarlamentu idą tylko dla rozgłosu i hajsu - europarlament jest tak dobrym korytem, że Korwin startuje tam z połową rodziny!
akurat ten Pan podpisał notarialnie oświadczenie o zrzeczeniu się całości wynagrodzenia poselskiego na rzecz organizacji charytatywnej, więc dla hajsu tego nie robi
Jak nie ma innych oficjalnych źródeł dochodu i zrzeka się całego swojego, to może znaczyć że jest inansowany przez kogoś kto ma interes i pragnie załatwić swoje sprawy w parlamencie europejskim.. W końcu za coś ten człowiek musi tam dojeżdżać, mieszkać i jeść.
@ orco ja mogę podpisać nawet notarialnie oświadczenie o zrzeczeniu się całości wynagrodzenia za bycie cesarzem Chin!!! Mam na objęcie tej funkcji mniej więcej takie same szanse jak Berkowicz na objęcie funkcji europosła. RÓWNE ZERO.
@szarozielony Widocznie ma i powinien mieć, jak na zaradnego człowieka przystało, a raczej tylko tacy powinni w tych wyborach startować. Tacy, których sytuacja świadczy o ich skuteczności. Jeśli ten Pan podpisał takie oświadczenie notarialnie, to teraz powinien pozwać autora demotywatora i mam nadzieję, że to zrobi. Poza tym, nie wiem co jest dziwnego w kandydaturze KNP do Parlamentu Europejskiego... Przecież żeby cokolwiek zmienić, trzeba brać w tym udział i eurosceptycy w Parlamencie Europejskim nie są niczym nowym. Żeby wprowadzić zmiany są w sumie 2 opcje. Cierpliwie poczekać na przychylność społeczeństwa, wygrać wybory i legalnie wprowadzić zmiany, albo wywołać rewolucję... Ta pierwsza opcja jest moim zdaniem zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 maja 2014 o 15:27
Program KNP jest znany, wystarczy wejść na ich stronę.
KNP to jedyna w Polsce partia konsekwentnie i bezkompromisowo antyunijna. Celem KNP jest likwidacja UE poprzez redukcję tego sztucznego, etatystyczno-fiskalno-ideologicznego tworu do strefy wolnego handlu - pierwotnej Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej, która była źródłem sukcesów gospodarczych oraz dobrobytu Zachodu po II Wojnie Światowej.
W PE chcemy odgrywać rolę twardej opozycji - zwalczającej wszystkimi dostępnymi sobie sposobami centralistyczne zapędy federastów - dążąc do ośmieszenia, ograniczenia, a w końcu zlikwidowania eurosocjalizmu. Każdemu rządowi zresztą potrzebna jest opozycja....
Racja przydała by się... Poza tym konkurencyjny program w przedszkolu mógłbym zrobić... wypisanie kilku punktów bez chociażby sensownego zarysu metod realizacji jest nic nie warte... Jak chcą ograniczać role w UE to co chcą zrobić? Tak naprawdę UE skutecznie powstrzyma Rosję przed zrobieniem w Polsce drugiej Ukrainy.
Głównym powodem bankructwa Grecji nie była Unia tylko sama Grecja... Bez Unii też by tak wyglądała jak wygląda... Przyznaję bardzo ładny kraj bo byłem tam... tylko ludzi strasznie leniwi...
Grecja jest przeżarta nie tylko lenistwem, ale też socjalizmem i korupcją. Greccy politycy dali się wykiwać Goldman-Sachsowi. Kiedy próbowali się opamiętać i cokolwiek ratować poprzez referendum, po prostu zostali zdjęci. Nie przez Greków, lecz przez Unię. Zatem był nie tylko stały wpływ z zewnątrz, ale i silna ingerencja. Oczywiście winy Greków nie neguję, tylko pokazuję drugi koniec tego kija. __| Różnica między nimi a nami jest taka, że Polacy jeszcze się nie lenią. Nasz dodatkowy kłopot polega na tym, że mamy do czynienia nie tylko z UE, ale i z Unią NordStreamu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
9 maja 2014 o 18:13
AVictor; UE byla powodem bankructwa, nie masz pojecia ile oni musza łozyc kasy na obrone swoich granic przed nielegalnymi imigrantami, a swoja flote budowali w niemczech, grecja to I cel dla wszystkich z pd. azji by moc dostac sie do krajow rozwinietych i tak naprawde tego gospodarka ich nie udzwignela i oto rzady greckie mialy zal do UE, ze sa same sobie pozostawione, ten sam problem maja wlosi oraz hiszpanie, tylko, ze tam jest znacznie wiecej mieszkancow, bo grekow nie ma nawet 12 mln z czego prawie milion to cudzoziemcy(ci legalni), tak naprawde to jest glowny problem grekow, narzucane prawo z UE
Przyznaję że Goldman-Sachsow zaszkodził Grecji, ale to z ich winy. Podpisali świadomą umowę która pomogła im ukryć część długów by mogli wprowadzić euro. Przyznaję również że jest tam dużo pracowników sezonowych z innych państw jednak zatrudnieni. Pracownicy zatrudnieni legalnie w danym państwie też odprowadzają tam podatki i pomagają gospodarce. Duża liczba emigrantów wiąże się z tym że Grecy z tego co widziałem są bardzo leniwi i prowadzą dość beztroskie życie. Mogę podać przykład: Kiedy byłem w Grecji przeszła krótka ale mocna burza. Zabrakło prądu na kilkanaście minut, było to już wieczorem mniej więcej 2-3 godziny przed zamknięciem barów. Grecy zamknęli bary i sklepy (bo nie było chwilowo prądu) usiedli w jednym z ogródków i pili sobie piwo. Na obrzeżach był bar prowadzony przez emigrantów otwarty i przyjmujący turystów. Poza tym dużo taksówek nie miało żadnych taksometrów itp. albo sklepy i wypożyczalnie sprzętu wodnego bez kas fiskalnych. Dodam że większości prowadzone przez Greków.
AVictor; a co ty im sie dziwisz, ze sa leniwi, pracowales kiedys fizycznie w 30 stopniowym upale, moj ojciec ma firme instalacje elektryczne i nieraz w taka pogode dane mi bylo kopac rowy, u nas taka pogoda rzadko utrzymuje sie dluzej niz kilka dni, u nich cale lato, ciezko naprawde ciezko pracuje sie w upale, dlatego nie ma sie co dziwic, ze ludzie z basenu morza srodziemnego do pracowitych nie naleza, a i tak zyje sie im lepiej niz nam, bo jest taka zasada, banda baranow dowodzona przez orla, zrobi wiecej dobrego niz banda orlow dowodzona przez barana, a gwozdziem do trumny ich gospodarki nie jest ich lenistwo, bo bedac w ostatnie wakacje w pracy w Holandii, widzialem Holendrow; i do pracowitych tez sie nie zaliczali, za to w Polsce nigdy i nigdzie nie widzialem takich zakladow produkcyjnych, ciagnacych sie kilometrami, jeden przy drugim, gdzie pracownikowi placa 8 razy tyle(tylko posrednik kroi polowe) co placa minimalna w polsce
Nie ma czego się obawiać. Korwin-Mikke ma poparcie w granicach błędu statystycznego. Na szczęście dzieci i młodzież nie mogą głosować (w tedy by mieli 10% poparcia).
Jakby Berkowicz pchał się do PE dla kasy i fejmu to już dawno startowałby z list PO lub PiS a nie siedziałby od wielu lat w partii, która miała początkowo 1% i powoli, powoli pięła się w górę, by aktualnie dobijać do 6%
Wszystko fajnie tylko że KNP mówi dokładnie że idzie do PE po szmal więc wychodzi na to że to jedyna partia mówiąca prawdę. Coś się ten demot nie udał.
Polecam wejść na profil p. Berkowicza i przeczytać czemu tak naprawdę kandyduje -tam każdy laik ma prawdziwe oświadczenie. Komu jak komu można zarzucać kłamstwo, ale KNP zarówno czy ktoś się zgadza z ich postulatami czy nie mówi od lat to samo - bez wyjątku.
Nowa Prawica chce dostać się do Parlamentu Europejskiego ponieważ od środka będzie najłatwiej ją zdemaskować i zniszczyć!!! Zatem, zachęcam Waszstkich do głosowania na Kongres Nowej Prawicy. Każdemu komu zależy na lepszej Polsce na tym aby żyło nam się lepiej nie będzie obojętny. Peace.
Masz rację NobbyNobbs też nie mam zamiar głosować na kilka haseł z których większość jak się przyjrzy to pustosłowie i debilne plany, które nie rozwalą Unii ale rozwalą Polskę od środka.
Anonimowski
Demotywatorów na głównej: 16 z 518 (494 w archiwum) - 3%
Punktów za demoty: 6896 - średnio 13,3 na demota...
Komentarzy: 3093
Punktów za komentarze: -6846 - średnio -2,21pkt. za komentarz
Że też się jeszcze nie zniechęcił biedaczek tylko dalej wypuszcza takie gnioty.
Chyba lewica potrzebuje maści na ból "tylnej dolnej części ciała" :P
Złodziej i kombinator, zawsze będzie mierzył ludzi swoją miarą i nie mieści mu się w głowie, że ktoś może mieć inny cel.
Byłem kiedyś na spotkaniu z Januszem Korwin-Mikkem. Wyraźnie powiedział, że idą do Europarlamentu pogonić kota socjalistom i piętnować ich zachłanność. A pieniądze są im potrzebne działalność w tym na rozmontowanie struktur administracji unijnej. Chcą też blokować wspólnie z angolami głupie rozporządzenia. Na spotkaniu był też ten młodzian z plakatu, ale raczej niewiele mówił.
To pytanie o to "dlaczego kandydujecie skoro jesteście przeciwko" jest naprawdę pokazem żenującej głupoty i skrajnej demagogii pytającego. Hipokryzję, głupotę i próbę manipulacji wykazują tutaj jedynie zadający to durne pytanie. To trochę jakby powiedzieć komukolwiek, z prawicy czy lewicy, kto kandyduje do Sejmu w Polsce: "Jeżeli nie podoba ci się prawo w Polsce to po co kandydujesz do Sejmu?". Właśnie po to, żeby je zmieniać, debilu.
Ja pieprzę, jakim debilem, idiotą, kretynem, niedorozwojem trzeba być, aby stwierdzić: "Jesteś wrogiem, UE, a startujesz w wyborach do PE, więc coś tu nie tak." NO WŁAŚNIE o to chodzi, że najłatwiej jest rozmontować wroga od środka. Ja nie wiem, przecież chyba w kreskówkach dla małych dzieci pojawia się taki motyw, literatura, historia, ale jak widać są ludzie, którzy tak oczywistych rzeczy nie rozumieją (albo co bardziej prawdopodobne-nie chcą rozumieć) i pierdzielą takie głupoty.
akurat KNP mówi że robi to dla hajsu i żeby ich w TV pokazywali i przy okazji będą mogli hejcić unie.
Nikt w KNP tak nie mówi nawet dla kontrowersji i rozgłosu. Weź nawet nie powtarzaj na głos tych bzdur wymyślanych przez Anonimowskiego do szkalowania dobrych idei.
Konrada popieram, obserwuje go systematycznie, przede wszystkim w programie MK. Według mnie pokazał, że jest godny mojego głosu.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 maja 2014 o 13:50
jakiego Kamila?
Ach jak fajnie być kowinistą o z łbem pustym aż dudni. Świat jest wtedy prosty jak budowa cepa. Jak miło pobajdurzyć sobie, że "gdyby nie było żadnego działania państwa to – nie byłoby kryzysu". Ale durne gimby od Korwina nawet nie słyszały o czymś takim jak "hostile takeover", o grze giełdowej "na spadki", o taktyce funduszy hedgingowych, o spekulacjach walutowych i toksycznych aktywach. Dla gimbo-fanów Korwina ekonoma wygląda jak z początków osiemnastego wieku. Jest prosta jak drut - tak, żeby gimbo głowy nie musiały za wiele myśleć. Sam Korwin (to zręczny manipulant) pełni funkcję człowieka do wynajęcia - akwizytora, który sprzedaje ideologię neoliberalizmu dla "dzieciaków" (nie o wiek tu chodzi) którzy mają naiwne infantylne wyobrażenie o finansach. Jeden wykład np. prof. Kieżuna, kilka oczywistych informacji powoduje, że korwinistom przepalają się mózgi. I na takie bluźniercze treści mogą odegrać się straszliwą tylko w ich mniemaniu vendettą: "ty rurkowcu!", "lewak!" lub "złodziej!" :D
@UtopiaKorwinisty - ok, głosujmy na tuska tudzież jarosława. < sarkazm >
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 maja 2014 o 14:02
troll jak widzę, stworzył konto tylko po to by hejtować Korwina. Najśmiejszniejsze jest to, że do krytykowania kapitalizmu, posługuje się przykładami tego, jak dzisiejszy socjalizm nie działa. Jest to z jednej strony zabawne, a z drugiej przerażające, że ktoś może być tak durny, a z drugiej strony zdaje sobie sprawę, że nie ma żadnych argumentów i dlatego, musi zakładać konto do tego i próbować wyśmiać coś czego nie rozumie, oczywiście używając masy inwektyw. Do tego ten kompleks wieku. Nadużywasz określenia "gimbusy" samemu będąc zwykłym szczawiem. Idee takie, które również Korwin głosi, były znane i propagowane nim na świecie się pojawiłeś,przez ludzi, znacznie wybitniejszych od tak ograniczonego osobnika jak ty. Jeszcze nigdy żaden socjalista nie obalił logicznymi argumentami słuszności idee wolnościowej, to musza tupać nóżkami... Na szczęście sami wyginiecie metodą neutralną. Dlatego w sumie cieszę się, że tak propagowana jest idea pedałowania - przynajmniej idioci, nie będa przekazywać swoich genów.
UtopiaKorwinisty ma duzo racji; znow napisze cos, co w internetach sie nie przyjmuje, ale swiat nie jest czarno biały jak chcialby tego nasz król JKM i jego wyborcy. Dajmy na to, dochodzi on do wladzy, albo ktos inny z jego pogladami, bo sam Korwin jest juz troche wiekowy, to nie liczcie na cuda, ze kazdy bedzie mogl handlowac parowkami na dworcu, bo niestety krajem 38mln przedsiebiorstw 1-os na pewno nie bedziemy. Najłatwiej jest powiedziec nie bedziemy obywatelom przeszkadzac w gospodarce, nie bedzie niczego panstwowego, a pracodwca zaplaci 100zl za zatrudnienie pracownika( co moim zdaniem juz dowodzi hipokryzji, bo jak panstwo ma sie nie wtracac, to nic z tego nie powinno miec, ze pracodawca zatrudnia pracownika, nawet takie 100 zl bedzie tworzyc szara strefe). Jednakze poglady/spuscizna JKM dojda do wladzy, mysle, ze jest to nieuniknione, o ile wojna jakas po drodze tego nie zastopuje, w koncu niemiecka firma nawet smieci mi wywozi, bo Polacy tego robic nie potrafia, zachodnie firmy juz sa wszedzie i maja raj w Polsce bo place 3-4 razy mniejsze, a ceny produktów te same co na zachodzie i tak juz dzis jestesmy bialymi czarnuchami europy, trzeba tylko jeszcze dokrecic srube, pod postacia prywatyzacji sluzby zdrowia/ szkolnictwa i wszystkiego czego sie da, zawsze z JKM zgadzalem sie co do polityki zagranicznej, ale co do Ukrainy, to tez facet bredzi, ze ci separatysci to zwykli ukraincy- hahahahaha i mam uwierzyc, ze zwykli ludzie( bo przeciez wg JKM to zwykli ludzie, ktorzy chca byc ruskimi) maja bron nie wiadomo skad, albo nie maja i zdobywaja, pacyfikujac uzbrojone oddzialy milicji i wojska, zestrzeliwuja krązace nad miastem smiglowce, ponadto wyplynął raport ile ludzi na Krymie wzielo udzial w referednum, bylo to cos kolo 30%. Oczywiscie jest wiele jego pogladów, z ktorymi nie sposob sie nie zgodzic, jak to jestesmy urzedniczym panstwem, czy UE to gwałt na suwerennosc naszego panstwa, czy tez ta cala smieszna nowa religia zwana ekologia jest kompletnie nie potrzebna. Reasumując, dla zachodu i bogatych korporacji JKM jest jak najbardziej na reke(miec Chiny w srodku europy- czemu nie?), dzieki taniej sile roboczej ceny nie spadna (na to tez mam mnostwo przykladów, nie chcac pisac tego samego odsylam tutaj http://demotywatory.pl/4331328 i tutaj http://demotywatory.pl/4321930), kiedys to niemalże zycie bylem w stanie oddac za JKM, teraz stwierdzam, gdybym mial na coklwiek wplyw, to juz dawno zabroniono mi glosowac i JKM dojdzie do wladzy bo ludzie beda chcieli czegos nowego, a nie od 25 lat te same mordy na wiejskiej, a ludziom tak naprawde coraz ciezej.
widzialem wywiad w ktorym JKM odpowiadajac na pytanie po co kandyduje do parlametu europejskiego, mowi, ze skoro mozna obsmiewac unie za jej pieniadze co czemu nie
Jeżeli chce się walczyć z "systemem" to tak jakby trzeba go zwalczać od środka. No, ale lepiej przecież żeby tylko czerwoni i spod gwiazdy św.Dawida mieli dostęp do koryta! Palikot i ta cała reszta zrobią przecież jeszcze większy burdel niż prawicowcy i liberałowie razem wzięci... Niech żyje światowa komuna! Więcej podatków, niewolniczej pracy i darmowych rzeczy, które nie są darmowe, bo płacimy podatki na usługi socjalne i de facto nikogo na nic tak na prawdę nie stać!
W walce z systemem od środka jest sporo sprytu (choć zgodnie z tym rozumowaniem, w czasie Zimnej wojny Stany Zjednoczone powinny były wstąpić do Związku Radzieckiego i rozwalić go od środka zamiast bawić się w wyścig zbrojeń...), ale można to zrobić inaczej, choćby zbierając podpisy pod wnioskiem o ogólnokrajowe referendum w sprawie wystąpienia Polski z UE (podobna sytuacja miała chyba swego czasu miejsce w Irlandii). Można próbować w krajowym parlamencie blokować idące z Brukseli ustawy. Można pracować organicznie, powoli uświadamiając ludziom, jakim to straszliwym złem jest idea pokojowego zjednoczenia narodów Europy. Chęć zaciągnięcia się do Brukseli to zwykły skok na kasę - Unia takim nie pasuje, ale unijne pieniądze już nie śmierdzą.
Resol twoja argumentacja jest tak logiczna, jak gadanie gawkowskiego... KNP nie ukrywa że idzie tam po hajs, ale ten hajs i tak będzie rozdany więc czemu oni nie mieliby się po niego zgłosić kiedy to oni sponsorują się sami z wewnętrznych składek, a nie za pieniądze z podatków. Porównanie usa i zssr jest głupie. Już widzę jakby ktokolwiek uwierzył w poddanie się dobrowolnie ZSRR, nie wszędzie taki schemat niszczenia od środka działa, ale po części tam funkcjonował. Obie strony miały szpiegów ;)
Co do referendum, już widzę jak ci referendum zorganizują, hahahaahha. W sprawie 6 latków w szkołach odrzucili, podpisy solidarności odrzucili, zmielonych odrzucili.... Dalej uważasz, że można skutecznie zorganizować referendum drogą obywatelską? :D Śmieszna naiwność
resol, serio wierzysz w referendum? kojarzysz stronke zmieleni.pl?
Nawet jak KNyPy będą miały dobry wynik to co? Myślisz, że jeden kuc w europarlamencie wystarczy, by rozwiązać Unię? Jakby naprawdę chciał z nią walczyć, to robiłby to w Polsce. Do europarlamentu idą tylko dla rozgłosu i hajsu - europarlament jest tak dobrym korytem, że Korwin startuje tam z połową rodziny!
akurat ten Pan podpisał notarialnie oświadczenie o zrzeczeniu się całości wynagrodzenia poselskiego na rzecz organizacji charytatywnej, więc dla hajsu tego nie robi
To znaczy że ma inne źródła dochodu, przy których zrzeczenie się diety poselskiej tak bardzo go nie boli. W przeciwnym wypadku padłby z głodu.
Jak nie ma innych oficjalnych źródeł dochodu i zrzeka się całego swojego, to może znaczyć że jest inansowany przez kogoś kto ma interes i pragnie załatwić swoje sprawy w parlamencie europejskim.. W końcu za coś ten człowiek musi tam dojeżdżać, mieszkać i jeść.
@ orco ja mogę podpisać nawet notarialnie oświadczenie o zrzeczeniu się całości wynagrodzenia za bycie cesarzem Chin!!! Mam na objęcie tej funkcji mniej więcej takie same szanse jak Berkowicz na objęcie funkcji europosła. RÓWNE ZERO.
a właśnie że robi, tylko hajs niekoniecznie jest dla niego :D
Dobra, tylko kto będzie egzekwował treść tego oświadczenia? Żeby nie było jak z wekslami Samoobrony, które były niezgodne z prawem
@szarozielony Widocznie ma i powinien mieć, jak na zaradnego człowieka przystało, a raczej tylko tacy powinni w tych wyborach startować. Tacy, których sytuacja świadczy o ich skuteczności. Jeśli ten Pan podpisał takie oświadczenie notarialnie, to teraz powinien pozwać autora demotywatora i mam nadzieję, że to zrobi. Poza tym, nie wiem co jest dziwnego w kandydaturze KNP do Parlamentu Europejskiego... Przecież żeby cokolwiek zmienić, trzeba brać w tym udział i eurosceptycy w Parlamencie Europejskim nie są niczym nowym. Żeby wprowadzić zmiany są w sumie 2 opcje. Cierpliwie poczekać na przychylność społeczeństwa, wygrać wybory i legalnie wprowadzić zmiany, albo wywołać rewolucję... Ta pierwsza opcja jest moim zdaniem zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2014 o 15:27
Program KNP jest znany, wystarczy wejść na ich stronę.
KNP to jedyna w Polsce partia konsekwentnie i bezkompromisowo antyunijna. Celem KNP jest likwidacja UE poprzez redukcję tego sztucznego, etatystyczno-fiskalno-ideologicznego tworu do strefy wolnego handlu - pierwotnej Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej, która była źródłem sukcesów gospodarczych oraz dobrobytu Zachodu po II Wojnie Światowej.
W PE chcemy odgrywać rolę twardej opozycji - zwalczającej wszystkimi dostępnymi sobie sposobami centralistyczne zapędy federastów - dążąc do ośmieszenia, ograniczenia, a w końcu zlikwidowania eurosocjalizmu. Każdemu rządowi zresztą potrzebna jest opozycja....
http://nowaprawicajkm.pl/info/program-wyborczy/program-wyborczy-do-pe-2014
Brakuje mi na Demotach opcji "zgłoś fanatyzm".
Racja przydała by się... Poza tym konkurencyjny program w przedszkolu mógłbym zrobić... wypisanie kilku punktów bez chociażby sensownego zarysu metod realizacji jest nic nie warte... Jak chcą ograniczać role w UE to co chcą zrobić? Tak naprawdę UE skutecznie powstrzyma Rosję przed zrobieniem w Polsce drugiej Ukrainy.
@AVictorze, Unia robi z nas nie tyle drugą Ukrainę, co pierwszą Grecję.
Głównym powodem bankructwa Grecji nie była Unia tylko sama Grecja... Bez Unii też by tak wyglądała jak wygląda... Przyznaję bardzo ładny kraj bo byłem tam... tylko ludzi strasznie leniwi...
Grecja jest przeżarta nie tylko lenistwem, ale też socjalizmem i korupcją. Greccy politycy dali się wykiwać Goldman-Sachsowi. Kiedy próbowali się opamiętać i cokolwiek ratować poprzez referendum, po prostu zostali zdjęci. Nie przez Greków, lecz przez Unię. Zatem był nie tylko stały wpływ z zewnątrz, ale i silna ingerencja. Oczywiście winy Greków nie neguję, tylko pokazuję drugi koniec tego kija. __| Różnica między nimi a nami jest taka, że Polacy jeszcze się nie lenią. Nasz dodatkowy kłopot polega na tym, że mamy do czynienia nie tylko z UE, ale i z Unią NordStreamu.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 maja 2014 o 18:13
AVictor; UE byla powodem bankructwa, nie masz pojecia ile oni musza łozyc kasy na obrone swoich granic przed nielegalnymi imigrantami, a swoja flote budowali w niemczech, grecja to I cel dla wszystkich z pd. azji by moc dostac sie do krajow rozwinietych i tak naprawde tego gospodarka ich nie udzwignela i oto rzady greckie mialy zal do UE, ze sa same sobie pozostawione, ten sam problem maja wlosi oraz hiszpanie, tylko, ze tam jest znacznie wiecej mieszkancow, bo grekow nie ma nawet 12 mln z czego prawie milion to cudzoziemcy(ci legalni), tak naprawde to jest glowny problem grekow, narzucane prawo z UE
Przyznaję że Goldman-Sachsow zaszkodził Grecji, ale to z ich winy. Podpisali świadomą umowę która pomogła im ukryć część długów by mogli wprowadzić euro. Przyznaję również że jest tam dużo pracowników sezonowych z innych państw jednak zatrudnieni. Pracownicy zatrudnieni legalnie w danym państwie też odprowadzają tam podatki i pomagają gospodarce. Duża liczba emigrantów wiąże się z tym że Grecy z tego co widziałem są bardzo leniwi i prowadzą dość beztroskie życie. Mogę podać przykład: Kiedy byłem w Grecji przeszła krótka ale mocna burza. Zabrakło prądu na kilkanaście minut, było to już wieczorem mniej więcej 2-3 godziny przed zamknięciem barów. Grecy zamknęli bary i sklepy (bo nie było chwilowo prądu) usiedli w jednym z ogródków i pili sobie piwo. Na obrzeżach był bar prowadzony przez emigrantów otwarty i przyjmujący turystów. Poza tym dużo taksówek nie miało żadnych taksometrów itp. albo sklepy i wypożyczalnie sprzętu wodnego bez kas fiskalnych. Dodam że większości prowadzone przez Greków.
AVictor; a co ty im sie dziwisz, ze sa leniwi, pracowales kiedys fizycznie w 30 stopniowym upale, moj ojciec ma firme instalacje elektryczne i nieraz w taka pogode dane mi bylo kopac rowy, u nas taka pogoda rzadko utrzymuje sie dluzej niz kilka dni, u nich cale lato, ciezko naprawde ciezko pracuje sie w upale, dlatego nie ma sie co dziwic, ze ludzie z basenu morza srodziemnego do pracowitych nie naleza, a i tak zyje sie im lepiej niz nam, bo jest taka zasada, banda baranow dowodzona przez orla, zrobi wiecej dobrego niz banda orlow dowodzona przez barana, a gwozdziem do trumny ich gospodarki nie jest ich lenistwo, bo bedac w ostatnie wakacje w pracy w Holandii, widzialem Holendrow; i do pracowitych tez sie nie zaliczali, za to w Polsce nigdy i nigdzie nie widzialem takich zakladow produkcyjnych, ciagnacych sie kilometrami, jeden przy drugim, gdzie pracownikowi placa 8 razy tyle(tylko posrednik kroi polowe) co placa minimalna w polsce
Nie ma czego się obawiać. Korwin-Mikke ma poparcie w granicach błędu statystycznego. Na szczęście dzieci i młodzież nie mogą głosować (w tedy by mieli 10% poparcia).
Jeden Janusz warty drugiego. Obaj pajace, hochsztaplerzy i idioci ;)
Ale Palikot czasem mówi z sensem, a Ozjaszowi się to jeszcze nie zdarzyło.
Mówi z sensem kiedy nie gada o polityce ewentualnie gdy bełkocze po pijaku ;)
Polecam obejrzeć spoty wyborcze TREP... tam parodia miesza się z tragedią, są tak niebywale żałosne, że sam nie wiem czy śmiać się... czy płakać.
Jakby Berkowicz pchał się do PE dla kasy i fejmu to już dawno startowałby z list PO lub PiS a nie siedziałby od wielu lat w partii, która miała początkowo 1% i powoli, powoli pięła się w górę, by aktualnie dobijać do 6%
Wszystko fajnie tylko że KNP mówi dokładnie że idzie do PE po szmal więc wychodzi na to że to jedyna partia mówiąca prawdę. Coś się ten demot nie udał.
A to przeciwników Unii nie dotyczą jej idiotyczne dyrektywy?!
Polecam wejść na profil p. Berkowicza i przeczytać czemu tak naprawdę kandyduje -tam każdy laik ma prawdziwe oświadczenie. Komu jak komu można zarzucać kłamstwo, ale KNP zarówno czy ktoś się zgadza z ich postulatami czy nie mówi od lat to samo - bez wyjątku.
bo najlepiej zniszczyc wroga od srodka?
KNP pcha się do koryta bo nie miał dotychczas koryta.
nagonka trwa wsi nie próżnuje !
Równie dobrze można by powiedzieć, że popierasz ZUS pracując nie na czarno. Bądź, że popierasz podatki kupując papierosy.
Nowa Prawica chce dostać się do Parlamentu Europejskiego ponieważ od środka będzie najłatwiej ją zdemaskować i zniszczyć!!! Zatem, zachęcam Waszstkich do głosowania na Kongres Nowej Prawicy. Każdemu komu zależy na lepszej Polsce na tym aby żyło nam się lepiej nie będzie obojętny. Peace.
gorszy program polityczny pewnie tak, ale bardziej realny niż to co prezentują partie które są co wybory w czołówce.
Masz rację NobbyNobbs też nie mam zamiar głosować na kilka haseł z których większość jak się przyjrzy to pustosłowie i debilne plany, które nie rozwalą Unii ale rozwalą Polskę od środka.
@NobbyNobbs, twoim tokiem myślenia dalej będziemy gnić w coraz bardziej pogłębiającym się bagnie jakie serwują nam partie od wielu lat.
Bo z tych parti co są warte głosu korwin przoduje czy tego chcesz czy nie.
Wolę Libertarian od KNP
Elitar - zastanów się nad logiką Twojej wypowiedzi. Jak najbardziej się wykluczają.
Kto to kur*a dał na główną?
Anonimowski
Demotywatorów na głównej: 16 z 518 (494 w archiwum) - 3%
Punktów za demoty: 6896 - średnio 13,3 na demota...
Komentarzy: 3093
Punktów za komentarze: -6846 - średnio -2,21pkt. za komentarz
Że też się jeszcze nie zniechęcił biedaczek tylko dalej wypuszcza takie gnioty.
Głosuję na Berkowicza.
ja też chciałem głosować, sprawdziłem to i okazuje się, że gimnazjaliści nie mogą! :-( lewacki spisek!
Chyba lewica potrzebuje maści na ból "tylnej dolnej części ciała" :P
Złodziej i kombinator, zawsze będzie mierzył ludzi swoją miarą i nie mieści mu się w głowie, że ktoś może mieć inny cel.
Byłem kiedyś na spotkaniu z Januszem Korwin-Mikkem. Wyraźnie powiedział, że idą do Europarlamentu pogonić kota socjalistom i piętnować ich zachłanność. A pieniądze są im potrzebne działalność w tym na rozmontowanie struktur administracji unijnej. Chcą też blokować wspólnie z angolami głupie rozporządzenia. Na spotkaniu był też ten młodzian z plakatu, ale raczej niewiele mówił.
Wyczuwam lewacki ból dupska :o
Bul d*** to będzie przy liczeniu głosów "w realu" jak już wyjdzie tyle co zawsze - czyli 1,22%
Czemu jego z KNP? Anonimowski ! i wszystko jasne ...
To pytanie o to "dlaczego kandydujecie skoro jesteście przeciwko" jest naprawdę pokazem żenującej głupoty i skrajnej demagogii pytającego. Hipokryzję, głupotę i próbę manipulacji wykazują tutaj jedynie zadający to durne pytanie. To trochę jakby powiedzieć komukolwiek, z prawicy czy lewicy, kto kandyduje do Sejmu w Polsce: "Jeżeli nie podoba ci się prawo w Polsce to po co kandydujesz do Sejmu?". Właśnie po to, żeby je zmieniać, debilu.
Nareszcie ktoś napisał, co należało.
Ja pieprzę, jakim debilem, idiotą, kretynem, niedorozwojem trzeba być, aby stwierdzić: "Jesteś wrogiem, UE, a startujesz w wyborach do PE, więc coś tu nie tak." NO WŁAŚNIE o to chodzi, że najłatwiej jest rozmontować wroga od środka. Ja nie wiem, przecież chyba w kreskówkach dla małych dzieci pojawia się taki motyw, literatura, historia, ale jak widać są ludzie, którzy tak oczywistych rzeczy nie rozumieją (albo co bardziej prawdopodobne-nie chcą rozumieć) i pierdzielą takie głupoty.
Już dobrze, idź pieluchę zmień. Prawdziwym niedorozwojem trzeba być, żeby uwierzyć w tą gadkę z "rozwalaniem od środka". *facepalm*
Aj waj, ale się biedne kuce obsrały z wściekłości, LoLoLoLoL Brawo Anon, 69/10 would not vote for :))
Bo to gówno można rozmontować tylko od wewnątrz?
Po prostu Anonimowski...
Jaki shitstorm xD
Uuuu widzę ,że ktoś boi się o wyniki wyborów i stara się troszeczkę pokombinować :)
UE bez eurosceptyków to dyktatura.