Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1878 2073
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar pawelluss
+17 / 29

Na główną z tym! Na główną!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Naetian
+10 / 40

Brazylia to były kraj kolonialny. Nie mają tak silnego poczucia narodowości jak my Polacy. Ziemie na których mieszkają nie są etniczne brazylijskie. Kiedyś należały przecież do Indian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
+85 / 99

Stany Zjednoczone to także kraj kolonialny, który powstał na ziemiach należących do Indian, mimo to pod względem patriotyzmu są wzorem dla reszty świata. Cała ich kultura jest nierozłącznie związana z szacunkiem do flagi, hymnu i tym podobnych rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+26 / 28

Bo tu nie chodzi ile kraj ma lat. Gdyby dzisiaj znaleźć gdzieś z 10000 ludzi, którzy chcą zbudować nowy kraj, na nowych zasadach ze swoją flagą i herbem to gwarantuje, że szybko by taki kraj powstał biorąc pod uwagę to ile dzisiaj ludzie maja problemów i nawet złych relacji z własnymi rodakami. Ludzie juz tak mają ,że zawsze będą spoglądać ku horyzontowi w celu znalezienia dla siebie lepszego miejsca na tej ziemi. Myślicie, że ówczesna mapa krajów na tym świecie będzie aż do końca świata? Granice zmieniały się i zmieniać się będą. Zniakały i powstawały nowe państwa. Gdyby tak nie było to po dziś dzień byśmy mieli Asyrię, Babilon, czy Egipt ,ale nie ten arabski tylko starożytny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2014 o 9:05

avatar Pierdomenico
+3 / 15

To kiedy zakładamy nowy kraj??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fincher
+10 / 14

Bo Amerykanie musieli wywalczyć swoją wolność i niezależność. A przecież jak na coś ciężko zapracujesz to będziesz to szanował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
0 / 6

Pierdomenico- to nie takie proste. Po pierwsze: by zbudować lepszy i nowy kraj należy poszukać ludzi o zupełnie innej, lepszej mentalności niż ci, którzy się wkoło nas kręcą. Idealistów z marzeniami, pozbawionymi upierdliwości, wredności. Altruistów a zarazem twórczych indywidualistów, którzy potrafią realizować cele i plany . Po drugie- ziemia. Ponieważ robienie wojen jest bez sensu i często giną wartościowi ludzie to jedyny ląd jaki się nadaje to Grenlandia, bo jest tam mało ludzi i kraj nie jest zbyt rozwinięty, jednak poziom życia nie jest taki zły- niestety klimat nie jest sprzyjający. Niestety inżynieria nie jest na takim poziomie by móc rozbudowywać ląd ku cieplejszemu klimatowi, a te wysepki w Dubaju czy tam na zatoce perskiej to na razie sam kraniec początku a dziś fantastyka futurystyczna, To takie podstawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2014 o 15:04

avatar BnGfromZG
+2 / 4

@Ostrowski7 Na Twoje beznadziejne argumenty odpowiedziałem trochę niżej. Proszę, przeczytaj i nie pluj jadem na innych. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-2 / 8

@BnGfromZG - w USA kładzie się na to (patriotyzm) duży nacisk. U nas patriotyzm się wyśmiewa i nazywa nacjonalizmem... Bo lewica w modzie. Ale jak na razie tracą powolutku głosy. Na szczęście. EDTI: @Ostrowski - A na czym innym ma polegać analiza porównawcza jak nie na porównaniu X do Y? Wynalazłeś jakąś analizę porównawczą bez porównania? Sorry za wyrażenie, ale czy ciebie po#$%@ło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2014 o 7:33

avatar Ostrowski7
-1 / 3

t1ger, co ja mam ci wytłumaczyć, że całe porównanie bierze się z jednej cechy. Na podstawie (być może) przekłamanego zdjęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jan12346797665445676
-3 / 3

@BnGfromZG Szacunek do flagi wg hamerykanów: załóż na dupę i obsraj, nie ośmieszaj się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shikaten
+10 / 18

Różnica polega na tym, że Polacy uznają, że piłkarze nie są godni barw narodowych i pięknej flagi, a Brazylijczycy całą sławę zyskali dzięki piłce, więc dla nich to jest ich ,,flaga''. Tak czy inaczej, sport to ostatnia rzecz, która powinna być kojarzona z tożsamością narodową. O ile może łączyć naród, to nigdy nie powinien go dzielić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ahmedo
+1 / 1

Ostatnie zdanie 100/100. Sport powinien łaczyć nigdy dzielić. Także u nas, kibic przeciwnej drużyny powinien być traktowany z szacunkiem bo gdyby nie druzyna przeciwna to "twoja" nie miała by z kim grać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Metallica00
+3 / 3

Autor tego tekstu napisał "centralny wyzysk i zamordyzm ze strony rządu, medialna propaganda [...]" Mam rozumieć, że nie znasz tych pojęć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaveg
+2 / 2

ALE CZY MY MÓWIMY ŻE W POLSCE JEST LEPIEJ?! NIE! MY MÓWIMY O SZACUNKU DO PAŃSTWA, OJCZYZNY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
-3 / 9

może ich boli ,że z niemcami/nazistami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+2 / 10

Tak, bezrobocia i niskich pensji i planów wyjazdu do UK czy Niemiec w celu lepszego życia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaveg
+2 / 2

ZAPOMNIAŁEŚ O SZACUNKU DO KRAJU! A żyć możemy lepiej, ale Wy głosujecie na donka i jarka iresztę złodziei.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patryk9669
+6 / 6

jak już jakiś kolo napisał kraj jest skorumpowany. więc cholernie działa na szkodę ludzi "niższego stopnia". i dla nich to 100 realów to może być dużo. więc w ten sposób okazują bunt władzy bo boją się zaatakować bo wiedzą jak to sie dla nich skończy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trolingmodeon
0 / 0

okazują bunt strzelając do innych ludzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
-1 / 11

Z jednej strony - autor demota ma 100% racji. Z drugiej... Muszę przyznać, że jak widzę wracające ze stadionu pijane bydło, wrzeszczące chamskie i wulgarne przyśpiewki - i wymachujące przy tym biało-czerwoną flagą, to zastanawiam się, co jest większą profanacją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trolingmodeon
0 / 0

wiesz w europie kibole (wiekszosc) mają honor że na ustawki nie biorą broni a w brazyli giną ludzie bo sao paulo przegrało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
-3 / 21

"Spalenie flagi narodowej to jak zamordowanie własnej matki" Jak zareagowała twoja mama, kiedy dowiedziała się, że jej życie nie znaczy dla ciebie więcej niż kawałek kolorowego materiału?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
+2 / 12

Moja kochana matula wychowywała mnie na patriotę, uczyła mnie szacunku do flagi, historii Polski etc. Ideały czerpie się z domu. Widzę, że u Ciebie niestety były one odmienne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
0 / 12

Flaga to jest TYLKO PRZEDMIOT! Nic mnie nie obchodzi, ile razy będziecie się nią owijać, ile razy będziecie nią machać - mnóstwo sku*wysynów w naszej historii robiło dokładnie to samo. Kochasz ojczyznę? To rób tak, żeby jej obywatelom żyło się lepiej, a nie rób z siebie widowiska, bo biało i czerwono. Dawajcie minusy, mi to rybka. Ja kocham ojczyznę, a nie kawałki materiału czy jakieś ptaszyska na tarczy. Co, szok? Może czasem warto spróbować spojrzeć na pewne sprawy z nieco innego punktu widzenia? Tak, tak, oczywiście, wiem - nie warto. Przynajmniej na necie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
+4 / 10

Flaga nie jest przedmiotem. Już w szkołach podstawowych uczą, że flaga jest symbolem ojczyzny. To tak jak np serce jest symbolem miłości, medal symbolem zwycięstwa, czy krzyż - pomocy. Nawet cyfry stosowane w formie liczb są symbolami ilości i innych wielkości (np. długości, masy). Pod tymi symbolami, jakimi są biało-czerwony sztandar, Mazurek Dąbrowskiego, czy orzeł biały walczyli Polscy żołnierze, wojownicy i rycerze na frontach każdej wojny, pod tymi symbolami władzę sprawowali Polscy królowie...itd. Symbole są czymś, co nas łączy w całość. Bez tych symboli byli byśmy tylko zbiorem ludzi czasowo zajmujących dane terytorium. Post scriptum Zakładasz, że nie robię nic dla ojczyzny, nie wiedząc nawet jakie jest moje imię - GENIALNE :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
0 / 4

JaroWars a słyszałeś o czymś takim że są przedmioty mające wartość sentymentalną? To jak np. kilkuletnie dziecko zrobi dla mamy laurkę to też tylko "kawałek pomazanego papieru" czy jednak to może być pamiątka? (moja mama to trzyma moje laurki do dziś). Swoją drogą jak lewak pisze że kocha ojczyzne to śmiać mi się chce :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
-1 / 5

BnGfromZG@ Jak sam napisałeś to nie są twoje poglądy, tylko nabyte. Indoktrynacja Twojego środowiska wpływa na ocenę. Weź pod uwagę że może tym 4 gościom Brazylia(np przedstawiciele służb) zabiła rodziców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
0 / 2

@Ostrowski7 Idąc tą logiką Twoje poglądy są tak na prawdę poglądami Adama Ostrowskiego znanego szerzej jako O.S.T.R. Można by nawet powiedzieć, że podszywasz się pod niego na co wskazuje Twój avatar jak i nick. Ale nie to jest sensem mojej odpowiedzi. Mam brata chorego na schizofrenie, którym muszę się opiekować od momentu jego zachorowania, gdy miał ok 18 lat. Ja jestem o 6 lat młodszy od niego. Czy w takim razie powinienem palić Polskie flagi, bo urzędnicy nie chcą mu przyznać ośrodka w którym mógłby się leczyć? Czy powinienem nienawidzić Polski, bo ktoś ukradł mojemu choremu bratu dokumenty, zaczął na jego dane sprzedawać fikcyjne samochody i brać kredyty, a po dzień dzisiejszy w tej sprawie przychodzi do nas komornik? Czy powinienem nienawidzić Polski, bo mój ojciec by zarobić na utrzymanie rodziny wyjechał z domu na drugi koniec europy, w latach, gdy potrzebowałem go najbardziej(miałem wtedy ok 10 lat)? Każdy ma jakieś problemy w życiu. Sztuką jest nie szukać winnych w biało-czerwonych flagach, a jedynie w tych, którzy przyczynili się do takiej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
+1 / 3

Ja nie wiem czy powinieneś czy nie, tylko ty jesteś sobą i to ty wiesz najlepiej co powinieneś zrobić, nawet jakby cię znał 30 lat nie wiedziałbym co powinieneś, tylko ty wiesz. Pytanie brzmi, dlaczego porównujesz siebie do tych z Brazylii. Wiesz o tym że to był z mojej strony denny przykład który miał nieść przekaz, widocznie go nie uniósł. To jest przykład zblazowanego zgeneralizowania, wszystkich Brazylijczyków. O których 99% może gówno powiedzieć(tak jak i ja) bo nie mają empirystycznego doświadczenia. Wiesz jaki jest powód tych plusów pod tym demotem? Bo porównaliście siebie do innych i wg swoich zasad moralnych które są zawsze nabyte, nigdy nie twoje zazwyczaj nałożone przez religie panującą w danej geolokalizacji poczuliście się lepsi! I dobrze każde ego dąży do niezdrowego porównywania i oceniania."Spalenie flagi narodowej to jak zamordowanie własnej matki" a ten cytat jest po prostu śmieszny, można płakać, tylko i wyłącznie. Co w polskich realiach jest częste bo w dużej większości zawsze ''świętujecie'' porażki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
-1 / 1

O.S.T.R jest patriotom, katolikiem i popiera JKM. Lubię go jako artystę i tyle.
Jesteś Patriotą i b. fajnie, szanuje to, wg mojej opinii byłbyś świetnym politykiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2014 o 21:44

avatar BnGfromZG
0 / 2

@Ostrowski7 Zawsze jakiś czynnik będzie wpływał na nasze życie i poglądy, nawet gdybyś mieszkał w dżungli, to musiałbyś przejąć zasady tam panujące, by tam przeżyć. Tak samo ma się to do patriotyzmu. Tylko jako grupa związana pewnymi normami jesteśmy w stanie przeżyć. Śmiem stwierdzić, że jesteś po prostu osobą, która stara się na siłę być "inna" niż wszyscy, nie pasująca do miejsca w którym zamieszkuje. Wiesz jaki jest problem takiego podejścia do życia? Że jest to utopijne podejście. Nie mam na celu Cię obrażać, lecz otworzyć Ci oczy. Ps.Oczywistym jest, że porównaliśmy siebie do innych, ale to dlatego, że nie da się porównać do samego siebie (jest to możliwe jedynie na przestrzeni czasowej).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
0 / 2

Mam jedno pytanie. Dlaczego lubisz O.S.T.R.a, skoro swoją muzyką przekazuje poglądy, których tak bardzo nie lubisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
0 / 2

Teraz jesteś osobą która wie że ja chce być na siłę ''inny''. Dla mnie nieewoluowanie tego kraju jest katastrofa, jeżeli Polska lingwistyka podpowiada ci że słowo ''ubogi'' uczyni cię osobę która będzie bliżej boga, to sorry. Statystycznie 80% ludzi w tym kraju powie, że kiedy kupie fantastyczny szyty na miarę garnitur i będę prowadził Porsche czując się zajebiście, zawsze po drodze znajdzie się osoba która powie: '' ukradłeś to'' '' ''jesteś złodziejem''. W Polsce mamy 455 słów określających ludzkie możliwości intelektualne 449 to negatywne określenia. My nawet nie mamy języka który mógłby sprawić że coś się zmieni. I wiesz co żeby to wiedzieć trzeba podróżować, ale '' prawdziwi patrioci'' spędzają wakacje w Koszalinie! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
-1 / 3

A to co ten gościu pisze, jest niestety typowym przykładem mojego ulubionego określenia Polaczka CEBULACZKA. Który zamiast cieszyć się że kobiety w Brazylii są tak zajebiści, ale to k*rewsko zajebiście chętne na ruchanie. To nie pobożnie, a fuj ty diable ty precz, nie ma radości z seksu nie, nie, nie. Zasady mój drogi są po to żeby wybierać sobie zgodnie z naszym sumieniem zawsze zindywidualizowanym, których chcemy przestrzegać a których nie. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2014 o 23:13

avatar BnGfromZG
-1 / 1

Panie Ostrowski7, Polacy jeżdżą na wakacje do wspomnianego Koszalina dlatego, że najzwyczajniej nie stać ich na wyjazd za granicę. Polska jest dnem totalnym pod względem ekonomicznym, przemysłowym itd, mimo że ma możliwości stać się jednym z najsilniejszych państw w europie. Sam mimo, że szkołę ukończyłem w maju (maturzysta), zwiedziłem 3 kraje. Problem jest taki, że bym mógł to zrobić musiałem pojechać do Holandii i zarobić, bo tutaj bym dostał ok 6-7zł za godzinę. Ogólnie nie sprawiasz osoby głupiej, ale nie zauważasz jednej prostej rzeczy: to nie jest tak, że Polacy chcą być biedni. Polacy chcą mieć pieniądze, jak każdy inny człowiek, jednak w tym kraju jest to niemożliwe, bo są wykorzystywani jako niewolnicy przez tych wyżej. W Polsce tak na prawdę brakuje klasy średniej. Jest albo ta uboga, albo ekstremalnie bogata. Pewien milioner powiedział, że są głupi i mądrzy milionerzy. Ten pierwszy będzie dawał ludziom niskie pensje, a ten drugi wysokie i jeszcze na tym zarobi Dlaczego? Działa to tak, że pieniądz puszczony w obieg w końcu do Ciebie wróci z zyskiem. Jeśli przykładowego Kowalskiego, pracownika w fabryce telewizorów będzie stać na chleb, to Nowaka - piekarza będzie stać na kupno telewizora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2014 o 23:52

avatar BnGfromZG
-1 / 1

Jak ja nie lubię tego określenia "Polaczka Cebulaczka". Jeśli nie czujesz obrzydzenia przy uprawianiu seksu z kobietą, która być może ma jeszcze w ustach i na ciele śladowe ilości nasienia Twojego poprzednika, to ok. Nie zamierzam Ci tego bronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
+1 / 1

Moja przyjaciółka leciała w dwie strony do Tajlandii za 500 zł (sic) Gdzie za 2 dolara jesz ile chcesz, hotele bez biura masz bajecznie tanie. Niektórzy są na to za głupi. :) Aa wiesz ja wolę laski które wiedzą czego chcą ;), nie koniecznie z marginesu społecznego. Wole te wyzwolone od tych pobożnych. Kwestia gustu. Pzdr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
+1 / 1

Mój kuzyn w wieku 17 lat, zarabia przez wakacje 2500 tysi i jest barmanem, jak jesteś dobry zawsze będzie robił kasę. 6-7 zł to chyba na ulotkach i to krzywdzącą pzdr:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
-1 / 1

Przepraszam, w jakim mieście pracuje? Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale pewne obszary Polski są bardziej rozwinięte, a inne mniej, z czym wiążą się też zarobki w tamtych miejscach. Jeśli mówisz o tanich wakacjach, to polecam także Chorwację, Bośnię i Hercegowinę, czy Czarnogórę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
+1 / 1

Katowice.
To było o tym że ich nie stać, oczywiście nie można generalizować. Uściślijmy że mówi o pewnej grupie. W Polsce jest 100 tysięcy milionerów. Będzie ich więcej jak prawdziwy kapitalizm wejdzie wżycie:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2014 o 0:22

J JaroWars
-1 / 1

"Swoją drogą jak lewak pisze że kocha ojczyzne to śmiać mi się chce :D" KTU, już ci nie raz mówiłem, że w ustach twoich i tobie podobnych "lewak" to dla mnie mniej więcej tyle samo co kiedyś "zapluty karzeł reakcji". Dlaczego mam się przejmować, że ktoś niewykazujący żadnego szacunku do swoich rodaków, kto uważa ich za kretynów, którymi musi rządzić jakiś wielki autorytet, odmawia mi patriotyzmu? No powiedz sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
-1 / 1

JaroWars Nie rozumiesz ironiczności swoich wypowiedzi? Wpierw uważasz flagę za kawałek kolorowej szmaty na patyku, a później piszesz o "zaplutych karłach reakcji", które właśnie dla tej "kolorowej szmaty" ginęły. Ogarnij się człowieku, nie wiem w jakim świecie żyjesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
0 / 0

Nie ginęli za "kolorową szmatę" (cytat z ciebie) tylko za to, by obywatelom Polski żyło się lepiej. Obywatelom Polski - LUDZIOM - a nie przedmiotom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
0 / 0

JaroWars jak byś nie zauważył, to wziąłem to w cudzysłowie. Widzę, że nawet nie pamiętasz co piszesz. Psychologowie nazywają to rozdwojeniem jaźni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DJ
+2 / 6

W każdym kraju są ludzie i kibole. Każdy kraj ma wykształconych obywateli i miernotę. W Polsce również ludzie obrzucają się gównem, kibole rozwalają samochody i wystawy sklepowe albo wbijają komuś nóż w brzuch. Szczerze? Ja często się wstydzę, że jestem z Polski. Ludziom z zagranicy kojarzymy się z wódką i pracą na zmywaku w Londynie, ewentualnie złodziejami samochodów w Niemczech. Ciekawe dlaczego? A co do Brazylii to tam też może być zimno. To ludziom się tak kojarzy, że cała Brazylia to 40*C i plaża, ale są też regiony zimne gdzie temperatura spada do 0*C.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hannah666
+8 / 14

palić własną flagę? chore

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Moj_Nick
+2 / 4

Gdybyśmy palili flagę po każdym przegranym meczu nie starczyło by ich... na szczęście tego nie robimy :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
+5 / 7

Dlaczego uważasz to za konkurencję? Jest wiele sposobów interpretacji tego tekstu, ale Ty znalazłeś tylko ten jeden. Dla mnie to tylko nauczka dla naszego narodu, do jakiej sytuacji nie możemy u siebie doprowadzić. Chyba, że ostrzeganie przed tym jest dla Ciebie "okrutnym i bestialskim nacjonalizmem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightBosman
+2 / 6

Jaruzelski to zbrodniarz i jeszcze za życia powinien zostać oskarżony o zbrodnie przeciw ludzkości, a to że nie żyje nie zmienia faktu że niem był jest i będzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
+1 / 1

Czy ja napisałem że go bronię? Chodzi o zasadę nie krzyczy się słów na k i ch. Podczas grania hymnu państwowego, bo to brak szacunku do tego hymnu. Podobnie nie powinno się na fladze państwowej wypisywać żadnych napisów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2014 o 20:56

avatar BnGfromZG
+1 / 1

Ogólnie zgadzam się z Tobą Zinio, nie jesteśmy idealnym państwem, jak każde inne mamy wady. To jest także napisane w tekście zawartym w democie. Demot miał na celu pokazanie, że u nas jednak ten problem nie jest tak wielki i w domyśle chciałem wam pokazać do jakiej sytuacji nie powinniśmy u siebie dopuścić. Pragnąłem zmusić was do refleksji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
+1 / 1

BnGfromZG i zmusiłeś, sądząc po odezwie w komentarzach. I z demotem się zgadzam, zwróciłem uwagę że też robimy pewne rzeczy nie do końca dobrze i powinniśmy pracować nad patriotyzmem ludzi w tym kraju. Nauczyć ludzi kupować produktów z Polski itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Yerbatrix
0 / 0

Sorry ale w takim razie...
To co trzeba zrobić, żebyśmy się wreszcie wku***li?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MONARCHOMEGA
-3 / 3

urban nie tak dawno palił polską flagę ludzie gówno z tym zrobili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
+3 / 5

Nie zgodzę się z Tobą. Ludzie zrobili wszystko co mogli, sprawa została jednak umorzona, bo uznano, że szalik nie jest godłem narodowym. Jak widzisz winnymi nie są przeciętni Polacy, którzy skrytykowali tą całą sytuację, a sąd i prokuratura, które nie podjęły odpowiednich kroków wobec tego starego komucha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patzag
+1 / 1

Tylko że powinniśmy się porównywać zawsze do lepszych od siebie a nie cieszyć się bezgranicznie tym co mamy bo wtedy sami się nie rozwijamy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
0 / 0

Nie zgodzę się. Należy analizować sytuację innych bez względu na to w jakiej są, ponieważ daje nam to do zrozumienia co powinniśmy zrobić by być lepsi i silniejsi, a czego nie powinniśmy robić, jakich błędów nie możemy popełniać, przez jakie zachowania staniemy się gorsi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2014 o 23:58

avatar Ostrowski7
0 / 0

Porównywać się do gorszych to dobrze, kolega widzę ostro odleciał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~noname111
-2 / 4

Czemu spalenie kawałka materiału jest nie ok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
-1 / 3

Proszę przeczytać moją rozmowę z JaroWars, która jest powyżej, a zrozumiesz. Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+4 / 4

Debile i tyle. Trzeba było spalić plakaty piłkarzy i koszulki klubowe z ich nazwiskami ale żeby palić flagę narodową to trzeba być degeneratem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Andrew88
+1 / 1

Tak się oburzacie jak ktoś spalił flagę a co powiecie na nasze "bazgrolenie" flamastrem po barwach narodowych? Co mnie interesuje że ktoś przyjechał na jakieś zawody z Pasikurowic? Żaden inny naród nie bazgroli po własnych barwach narodowych bo ma do nich szacunek !!! To powinno być ścigane z urzędu i chyba jest na to paragraf o bezczeszczeniu barw narodowych !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agnieszka0089
-2 / 2

spalic polske, wstyd tylko przynosza, wstyd byc polakiem, cykory zlodzieje, ku*** tuska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
0 / 2

Rozumiem, że ten komentarz to ironia XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skerwool
+1 / 1

Rosja ma takie specjalistyczne ośrodki wychowawczo-sportowe, gdzie takich chorych się leczy, głęboko na północy kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~onaqqqq
+3 / 3

Piękny demot, autor ma 100% racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MQ
+2 / 2

No, może spalić, to nie, ale są w Polsce tacy, co nie zawahają się włożyć ją w psią kupę i włos im z głowy za to nie spadnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patriota_polak
0 / 0

Uczyć od nas. Jesteśmy takimi samymi patriotami jak oni. Tylko my sikamy na flagę pozwalając rządzić takiej bandzie niedorobów. Pozwalamy im sprzedawać wrogowi to o co nasi ojcowie walczyli. Faktycznie prawdziwi patrioci z nas. A nasz premier dostaje odznaczenia za wkład w budowę (UWAGA!) niemiec. Tak dobrze widzisz niemiec!!! I to dwukrotnie. Szkoda, że kosztem polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szaikan
-2 / 2

Może są rzeczy w których inne kraje powinny brać z nas przykład ale na pewno nie dotyczy tu kultury jaka zaprezentował ten "mówca". Twierdzenie że ktoś jest prymitywem a jego naród bezwartościowy bez rozumienia i poznania jego strony widzenia to zwykły idiotyzm i rasizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BnGfromZG
0 / 2

Czytanie ze zrozumieniem jest Twoją słabą stroną. W tekście są opisane najgorsze cechy, jakie zawładnęły Brazylią, a następnie jest napisane, że naród o takich cechach nie ma ma szansy istnieć. Czy nazwałbyś autora tekstu rasistą, gdyby stwierdził, że Włosi to świetni projektanci, posiadają zdolności artystyczne, ale produkują tandetę? To jest po prostu trzeźwe spojrzenie na sprawę. Jest to także nauczka dla nas, jakich cech musimy uniknąć w naszym państwie, byśmy mogli żyć jak cywilizowany naród.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
0 / 2

Trzeźwe bo twoje, ile razy byłeś w Brazylii i co o nich wiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
-1 / 3

Polska jest oaza logiki i praworządności.
Fajnie było ?
Wolisz pić caipirinhe na Copacabanie czy walić wódę w Koszalinie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2014 o 0:16

avatar Ostrowski7
0 / 2

jestem śmieszny to super, dzięki stary! ;) To zajebista cecha ale nie w Polsce. Gdzie wolałbyś żyć w Polsce czy Brazylii? A ja napisałem o Polsce, ironicznie i też podzieliłem się obserwacją, chyba że nie mogę bo to zakazane? . Chamski jest ten demotywator i cała dyskusja. Nic nie wiemy o Brazylijczykach(nie wiem ile tam byłeś) tak czy inaczej to jest tylko twoje zdanie na którym nikt nie może zbudować obrazu, może jak tam pojedzie i pomieszka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2014 o 8:47

avatar Ostrowski7
0 / 2

Po co Ty porównujesz przestępczość, ja zadałem proste pytanie na które odpowiedział na końcu twierdząc że
jedna z największych plaż świata jest przereklamowana. Fajnie że są fawele jest co zwiedzać i uczyć się nowej kultury. Copacabana do Krupówek? Grupa poleciałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2014 o 8:40

avatar Ostrowski7
0 / 2

Brazylia ma 203 mln mieszkańców, jest jednym z najpiękniejszych krajów świata, położona w fenomenalnej geolokalizacji. Jak możne porównać ich do czego, Polski?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
-2 / 2

Jeżeli własną opinię budujesz na opinii innych, to gratuluje. Przepraszam, Polska jest jak karaluch, którym nikt nie przejąłby się gdyby go ktoś rozgniótł. Historia w plecy, obecnie w plecy, ludzie w plecy, pogoda w plecy. Nic... Oczywiście dalej możemy porównywać Real Madryt do Lecha Poznań, ale nie widzę w tym głębszego sensu. Tkwij sobie w przekonaniu że Polska jest za*ebista, Jezusa urodziła dziewica. Pzdr :)
Ps Wszystko zmierza do zjednoczenia Europy, więc każdy będzie mógł sobie jarać biało czerwone kawałki materiału kiedy chce i jak chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2014 o 12:59

T ThePr0
+1 / 1

Zjednoczony Ursynów dodał posta ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DzialaczChartyatywny
0 / 0

Czego sie mozna dowiedziec od tych demotywatorow ? Dowiedzialem sie tu juz ze nie jestem facetem bo uderzylem kobiete ... co mi jeszcze powiecie na tych demotywatorach ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swierzakh
-3 / 3

I tak podzielam zdanie Einsteina że "patriotyzm to choroba i trzeba się z niej jak najszybciej wyleczyć"Bo nie oceniam swojego kraju na podstawie tego jaki chciałbym żeby był tylko na podstawie tego jaki on jest a jest tak naprawdę zasranym chrześcijańskim zaściankiem nic wiecej. A ja nie jestem polakiem tylko przede wszystkim człowiekiem, który żyje na ziemi a ziemia nie należy do nikogo a jej plony do wszystkich a jak tego jeszcze nie skumaliście to idzcie do szkoły. A patriotyzm do niczego nie prowadzi poza konfliktem bo każde państwo ma swoich patriotów którzy chetnie za nie oddadzą życie co jest po prostu chore samo w sobie. Więc jak widzę że ktoś pali flagę swojego państwa bo to państwo dało dupy to uważam że ma do tego prawo bo na szacunek trzeba sobie zasłużyć - nie dostaje się go za darmo!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anula998
0 / 2

To strasznie boli kiedy twoi dziadkowie ginęli za to byśmy mogli używać biało-czerwonej flagi, miliony ludzi ! A tu ktoś pisze, że to jest tylko kawałek materiału. Jeżeli nie macie w ogóle szacunku do Polskości, do Polaków, którzy oddawali swoje życie za ten kraj, do naszego Mazurka Dąbrowskiego, którego mieli na ustach umierający za Polskę ludzie i macie tutaj wszyscy obrażać symbole narodowe to może faktycznie wyjedźcie do tych lepszych krajów, tutaj jeden pan to nie wiem gdzie ma wyjechać, mianowicie Varant, bo Stany Zjednoczone obraził, Europę również - to może Afryka - tam nauczy się pan życia. Hejtujcie mnie. Mam dopiero 15 lat i jestem za pewne w waszych oczach niewychowaną gówniarą brzydko odnoszącą się do starszych i za pewne mądrzejszych, ale ja mam przynajmniej szacunek do swojego kraju. Szanuję historię, którą znam w przeciwieństwie do niektórych starszych, szanuję godło, hymn narodowy i nigdy nie odważę się obrazić mojego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waclawpl
-2 / 2

Jak Twój wiek będzie dwa, a najlepiej 3 razy większy niż obecnie to będziemy mogli porozmawiać o takich rzeczach jak patriotyzm i szacunek do kraju, w którym obywatel jest tylko maszynka do produkcji podatków, ma kupować to co łaskawie rzucą producenci do sklepów i głosować w wyborach na de facto te same twarze co od dwóch dekad pod różnymi sztandarami skutecznie demontują nasze państwo. Jak już na własnej skórze poczujesz czułe objęcia matki Polski to wtedy pogadamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 0

Najwyraźniej nie zdajesz sobie sprawy, jakim wstrząsem dla Brazylijczyków jest to, co się stało i w jak czuły punkt uderza. Gdyby polski premier zwalił się w gacie u Elżbiety II a prezydent zrzygał się na Obamę to to jeszcze nie byłby ten poziom wstydu i szoku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~parakrak
-1 / 1

A u nas ramach przegranego meczu robi się rozpirz na stadionie i terroryzuje spokojnych ludzi. To zapewne z poczucia silnej narodowości. Jeteśmy cywilizacyjnie o wiele wyżej... no faktycznie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rufus59
0 / 0

Taki np. Kuba powiatowy wtykał polką

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fishpoker
0 / 0

Dobra, uczcie się jak napisać 100 komentarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonimosław
+1 / 1

A u nas wsadza się w kupę w telewizorni, a potem sąd uniewinnia że nie było bezczeszczenia symboli narodowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Citoyen
-1 / 1

Niestety " BnGfromZG" słabo znasz Brazylię i niestety zapominasz, że jest "trochę" duża, więc jej poszczególne regiony różnią się od siebie. W jakimś miejscu spalili flagi, a ja byłem obecny w miejscu, gdzie to ludzi oburzało i o dziwo Brazylijczyków!!! To trochę tak jakbyś osądzał Polaków według przemówień i wystąpień Palikota i tych, którzy go wspierają. Naród, który "zszedł z drzewa"... gdybyś kiedyś był na drzewie to byś pewnie zauważył, że lepszy stamtąd widok.... Poza tym na pewno się tym nie interesowałeś, ale Brazylijczycy od dłuższego czasu strajkują przeciw rządowi, za braki w nauczaniu, służbie zdrowia ( można dosłownie umrzeć czekając na lekarza w niektórych szpitalach ) i tym podobnym rzeczą, a w zamian zostają ostrzeliwani przez policję, na pokojowych strajkach.... Ponadto rząd wybudował kilka strasznie drogich stadionów w miastach gdzie nawet nie ma drużyny, która by mogła się stadionami zająć, ani nikogo, kto mógłby je utrzymac czy z nich korzystać. Dlatego palą flagi, a nie dla przegranego meczu. Ale żeby to dostrzec trzeba mieć serce, które się interesuje prawdą, a nie pozorami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem