Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2209 2295
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~jebacarabow
+25 / 33

najlepiej nasączyć je miłością mahometa do małej aishy. Wszak miała tylko 8 lat ;-;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+1 / 1

Obecność szmatogłowych w europie wynika z lewackich zapędów do przyznawania im praw większych niż obywatelom ich własnego kraju. to jakbyś zapomniał lewacki śmieciu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Seback
-1 / 35

Popieram tego nade mną. KFC to prywatna firma, jeśli gdzieśtam w Stanach czy Londynie mają dużo muzułmańskich klientów to nie będą ich przecież zniechęcać, bo by na tym stracili.
Możecie mnie już minusować ;*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wolny_rynek_won_z_ingerencją_państwową
+4 / 24

dokładnie prywatna firma, jeżeli w taki sposób chcą zyskać sympatię islamskich konsumentów to niech tak robią i nikomu nic do tego pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdfasdfasdfasdfasdfasdf
-3 / 7

Prywatna firma. Wolny rynek, prawica narzeka, a ćwoki bronią szmatogłowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Browar1
-3 / 5

I to uczucie, gdy prawica nie wie, czy bronic wolnego rynku, czy atakowac muzulmanow. Wiekszosc po prostu dala minusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-4 / 10

@Ewlak - prywatna firma, wolny rynek, a mniejszość wymusiła zmiany. W KFC bali się eksplozji. Muzułmanie pokazali na co ich stać. Poza tym - firma ma prawo podjąć decyzje jakie jej pasują. A my mamy prawo te decyzje pochwalić lub skrytykować. To też jest część wolnego rynku, część walki o klienta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2014 o 7:47

avatar Arbor
-2 / 4

t1ger: Ciekawy jestem skąd masz takie informacje? Ja jakoś próbowałem znaleźć jakiekolwiek info na ten temat i nic. Może nie umiem szukać. Jeśli tak jest, to podziel się linkiem. A jeśli nie? Ja również myślę, że to mógłby być strach- strach przed utratą klientów i zmniejszonymi zyskami, jeśli w okolicy muzułmanie stanowią większość. Wniosek? Normalny kapitalizm. Bojkot chyba nie jest niczym godnym potępienia czy oznaką "muzułmańskiej tyranii".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2014 o 15:59

avatar Arbor
-2 / 4

Wszyscy czują się urażeni, (nie przeczę, że bez powodu) ale co z tym fantem zrobić? Świat zachodni sobie pozwolił wejść na głowę, to teraz niestety budzi się z ręką w nocniku. To jednak powód do dyskryminacji? Absolutnie. Trzeba ogarnąć rządy tych krajów, które mają wysoki procent imigrantów ze świata islamu i zreformować prawo tak, aby ukrócić bunty islamistów, nie pozwolić im na zdobywanie władzy i możliwości, ale jednocześnie zrobić to w sposób niedyskryminujący. Trzeba być stanowczym, ale nie zapominać, że dyskryminacja tych osób, tylko ich podburzy. A nie wolno zapominać również o muzułmanach, którzy żyją w obcym kraju godnie i z szacunkiem do nowego prawa. Żyją uczciwie i nie odpowiadają za tych, którzy robią to co robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
+5 / 13

Nim powinien być nasączony papier toaletowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdomenico
0 / 8

Dla takiej klienteli, która czepia się takich rzeczy (które w dodatku mają działać na ich korzyść), to bym posypała papier toaletowy chilli. Może w chwilach boleści na tronie, przeżyliby chwilę refleksji nad tym jak idiotyczne mają poglądy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AoiNamida
+66 / 72

Czy istnieje w ogóle coś, cokolwiek, co nie obraża muzułmanów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+76 / 86

Bomba atomowa. Po jej użyciu nie mogą narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toperz123
+17 / 23

Jabanie kozy co już wielokrotnie udowodnili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~1238
+7 / 7

Kałasznikowy strzelają pokojem i miłością Mahometa. To Abramsy walą demokracją,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
+8 / 12

Religie i kultura robi ludziom z mózgu sieczkę. A jak dużą, to już zależy od danej religii i kultury. Uczucia religijne... nawet nie powinno być takiego sformułowani, ch*j kogo obchodzi w co ty sobie tam wierzysz. "Tolerancja".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 19:31

R razi
+17 / 25

Oni myślą że te chusteczki trzeba jeść? Przecież alkoholu nie mogą spożywać, a nie używać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+2 / 16

Może powinni tam mieć dwa rodzaje chusteczek: jedne nasączone alkoholem a drugie chloroformem. Na co dzień używali by tych pierwszych ale w przypadku awanturującego się islamisty tą drugą przyłożyłoby się mu do nosa po czym śpiącego wrzucało do rzeki i problem rozwiązany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blmusik
+19 / 27

Noż kur..a, ciągle tylko coś obraża ciapatych, kuźwa jak im tak źle to niech wracają do siebie, a ta jeb..na poprawność polityczna już mnie też tak wku..wia, jak mało co! Kim oni są popaprańcy pierdo..nięci, żeby im tak nadskakiwać i się z nimi liczyć?!... uniosłem się...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch47
+9 / 17

I tak jakieś mendy zminusowały Ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+7 / 13

I to właśnie jest smutne... na każdym kroku widać jakimi pasożytami i debilami są islamiści i jakie zagrożenie stanowią dla cywilizacji a mimo to ciągle znajdują się jacyś kretyni broniący tych dzikich małpoludów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+8 / 18

Przeciez mnie tez to obraza! Dlaczego nie moge zdezynfekowac moich rak? To, ze oni sie nie myja to ich sprawa, ale to jest cywilizowany swiat!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch47
+8 / 10

A na pustyni dupska piachem czyszczą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdiJuve
+3 / 9

Świat zmierza naprawdę w bardzo złym kierunku, jak to wszystko będzie tak szybko szło, muzułmanie,geje, różne inne dewiacje itd. to człowiek może zlikwidować sam siebie i taki będzie tego przykry finał, bo na razie nie ma granic, przynajmniej dla tych odchodzących w złą stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
-3 / 7

Bo ludzie nie kierują się rozsądkiem, tylko zagrywkami politycznymi, fobiami i stereotypami. Jeśliby na wszystko spojrzeć na spokojnie, nie mieszając do tego swojego prywatnego światopoglądu, używając zdrowego rozsądku i rzetelnych, nie krzywdzących rozwiązań, to dziś świat nie byłby w takim miejscu, w jakim jest. Dlaczego geje walczą o swoje absurdalne prawa i żądają więcej i więcej? Dlatego, że świat jest zbyt liberalny? Nie. Dlatego, że zamiast kierować się rozsądkiem i na spokojnie przedstawić fakty, które dowodzą, że homoseksualizm jest chorobą, ludzie zaczęli ich dyskryminować i atakować. Takie działanie wyzwala gniew i frustrację, co z kolei powoduje jednoczenie się sobie podobnym i wspólne działanie. Homoseksualizm nigdy nie powinien być wypisany z listy chorób, ale silne lobby, które powstało z powodu dyskryminacji naciskało na rząd itp. Gdyby ludzie ich nie dyskryminowali, to dziś albo by się leczyli, albo po cichu żyli sobie w swoich środowiskach. Podobnie jest z muzułmanami. Gdyby od razu państwa pomyślały o zagrożeniu, jakim jest nadmierna migracja osób o skrajnych różnicach kulturowych i stworzyły prawo, które uniemożliwiłoby m.in. takie afery, ale również prawo szczególnie dotkliwe, które zakazywałoby dyskryminacji tych społeczności, muzułmanie, nawet gdyby było ich wielu, nie mieliby możliwości rościć sobie tych wszystkich praw, ale nie musieliby również czuć się zagrożeni, ponieważ prawo również by ich chroniło. To proste, a jednocześnie trudne, ponieważ wymaga to poczucia sprawiedliwości i świadomości, że swoje prywatne poglądy zostawia się w spokoju na czas, kiedy rozwiązuje się tak ważne problemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~von_Precz
-1 / 7

Przecież mogłbyby być chusteczki z czymś innym do odkażania, odrobina dobrej woli. Wszyscy już bezmyślnie wywalają muzułmanów na zbity pysk za to, że sami mają nas...e w głowie. Jeśli chcą nam zaszkodzić, to wiedzą co robią, sami się wytłuczemy ze strachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
+10 / 14

Niech spierd.dalają tam skąd przyszli bo ch.uj mają tutaj do gadania.Ciekawe co by zrobili jakbym do nich pojechał i powiedział,że wku.rwia mnie to że akurat o tej godzinie gdy chciałem kupić sobie coś na targu sprzedawca je.bnął się na glebe i zaczął pierd.olić:Allah Akbar!! i jestem teraz wielce oburzony bo musiałem czekać aż skończy,a to nie należy do przyjemności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 18:37

avatar ~zenon1213
+1 / 5

"W jednym z ...." czyli nie wiadomo gdzie, nie wiadomo kiedy, nie wiadomo jak. Poza tym prywatna firma prywatny interesów. Ja wiem, że Polaczkowie sobie lubią czasem chlusnąć alkohol, no, ale żeby z chusteczek.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+7 / 11

Tak, to najlepszy sposób. A jak ktoś powie w restauracji że widelec jest brudny, najlepiej wbić mu ten widalec w nogę i wyrzucić. A jak ktoś jest uczulony na orzechy i przez przypadek dostanie alergii po dwóch kęsach, to należy mu wcisnąć ich więcej w pysk, skopać w brzuch, wybić zęby i na ulicę, niech se dzwoni po karetkę. A jak komuś brakuje krzesełek - złamać nogi i wypieprzyć. Co to ma być, żeby klienci mieli jakieś wydumane oczekiwania w knajpach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
-1 / 9

Oj tam oj tam. Ale idea wysmarowania smalcem radykalnego islamisty jest kusząca :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 19:14

S Seback
+1 / 5

Twoja wypowiedź jest tak zawiła i skomplikowana, że żaden krytykant muzułmanów się nie skapnął jak pojechałeś po tym democie. Ja po napisaniu swoich dwóch wypowiedzi mam więcej minusów, niż plusów. Ty w momencie kiedy pisze ten komentarz masz 3 plusy i 0 minusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 22:28

avatar Albiorix
0 / 0

Mamy inne definicje radykalizmu KapitanieKorsarzu. Radykalny islamista to ktoś kto chce radykalnych rozwiązań - świętej wojny, zabijania niewiernych, przepychania swoich świętych praw do prawa cywilnego. Muzułmanin który marudzi na chusteczki w restauracji, albo że mięso nie jest halal, jest jedynie upierdliwy. Jak hipotetyczny Katolik który by się burzył, że w piątek mięso jest w menu. Albo hipotetyczny hinduista który by robił aferę o steki. Takim ludziom się grzecznie sugeruje, żeby sobie poszli i nie robili obciachu. Podpis w democie jest w najlepszym wypadku skrajnym chamstwem i idiotyzmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
-3 / 5

Podobnie jak ateiści horzy chomoseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lukasz160795
-1 / 7

sądzę , żę chusteczki nasączone trotylem bardziej by im odpowiadały.. brudasy pier*olone ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 6

Ogarnięte nienawiścią prawicowe oszołomy, zapoznajcie się z treścią artykułu: Lokalna Federacja Organizacji Muzułmańskich z Leicester nazwała tę decyzję DZIWACZNĄ.
I co, zatkało kakao prawiczkom? Nie pasuje do obrazka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Demirsk
+1 / 5

Och ty wirtualny bojowniku! Skąd w tobie tyle odwagi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dreago5
-1 / 5

A co nie uraża nasrallachów?! Prościej byłoby wymienić co ich nie obraża bo to co ich obraża zawiera się w słowie WSZYSTKO....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IvoRobotnik
+3 / 7

Nie rozumiem tej wściekłości w kierunku muzułmanów w tej sprawie. Przecież nie wymusili tej zmiany, właściciel sam zdecydował, że chce usunąć alkohol z tych chusteczek żeby więcej muzułmanów tam jadło. Moim zdaniem kretynizm, bo mogłyby wciąż być opcją dla zdrowych psychicznie ludzi, ale wciąż: ta zmiana nie jest WYMUSZONA przez muzułmanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antonipi
0 / 2

Lewak! Muslim i pederasta!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jhgjhgjhj
+3 / 5

Autor podpisem udowadnia, że nienawiść też nie jest mu obca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dreago5
+1 / 7

Dla wszystkich WIELKICH obrońców muslimów... Jakoś wszystkie inne rasy i nacje potrafią się dostosować do warunków i zasad kraju do którego przyjeżdżają - TYLKO NIE ONI!!!
Sory ale jak przyjeżdżasz do kogoś w gości to albo się dostosowujesz albo wy***dalasz do siebie.
Oni są w ogóle nienormalni bo najpierw uciekają ze swojego cudownego "kraju szariatu" a potem żądają wprowadzenia go tam gdzie przyjechali!!! W OGÓLE jakie żądają?! Są imigrantami i nie mają nic do powiedzenia więc nie rozumiem czemu świat się ich słucha zamiast pokazać im gdzie ich miejsce. Są tak odważni że posyłają siostry i córki z dynamitem a jak się zacznie to cichną. Słyszeliście o problemie z nimi podczas II wojny. No właśnie - ja też nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+2 / 4

never mind chyba kpisz. Ich islam to szajs, bo kto wie jakimi by byli ludźmi gdyby nie byli muzułmanami... Bo to co ty mówisz to rasizm. Nie ten co obrazują poprawnie polityczne źródła. Nikt nie ma wpływu na to skad jest. Ale to kim jest, co robi, jaką ma mentalność i jak się zachowuje- tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dreago5
-1 / 3

Newer Mind- A która inna RELIGIA nakazuje zabijać niewiernych?! To nie średniowiecze tylko 21 wiek i wszystko można załatwić cywilizowanie... Więc nie mów mi tu o laleczce bo widać nie miałeś znimi do czynienia bo inaczej byś gadał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dreago5
0 / 0

Never_Mind - I widzisz? Jak przedstawia się sprawę prosto i zwięźle a nie ubiera władne słówka to i inaczej to brzmi i każdy wie o co biega. Ja też może reaguję zbyt żywiołowo i przepraszam lecz sama widzisz że jak sobie to człowiek wyjaśnił to już jest spokojnie.
Pozdrawiam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+5 / 5

Kto wymyśla takie chorobliwe bzdury? Islam stawia na abstynencję, ale co ma z tym wspólnego używanie alkoholu jako rozpuszczalnika albo środka czyszczącego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+3 / 3

Wymyślają to chorzy na antyislamizm polscy narodowcy obecni na demotywatorach oraz ich wychowane do nienawiści grono gimbusów.
Bo normalni ludzie przeczytali ten artykuł i dowiedzieli się z niego, że muzułmanie z tego miasteczka uwazają ten pomysł za beznadziejny, nie mający nic wspólnego z ich religią. Maja też świadomość, że głupota w tym pomyśle zawarta może powodować antymuzułmańską agresję, której, jako spokojni mieszkańcy, zapewne chcieliby uniknąć.
W dodatku okazało się, że TO WSZYSTKO JEST JEDNYM WIELKIM NIEPOROZUMIENIEM i KFC dalej będzie mieć husteczki z alkoholem.
http://www.leicestermercury.co.uk/KFC-say-ban-hand-wipes-Leicester-outlet/story-23015344-detail/story.html
Ale co się po raz kolejny narodowcy et consortes napluli na Muzułmanów, tego nikt już im nie odbierze ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
-1 / 7

Może chusteczki nasączone kwasem przypadną im do gustu?No dla kogo jak dla kogo,ale dla nich to raczej całkiem popularna substancja :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bardarbunga
-1 / 5

Polityczna poprawność i wazeliniarstwo doprowadzą w końcu do tego czego najbardziej polityczna poprawność nie chce - do wojny i to krwawej. Ironia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Blurog44
+3 / 7

Nie zabronili.Po prostu wymienili te chusteczki na inne żeby wszyscy byli zadowoleni .No ale według demotów KFC powinno wepchać te chusteczki muzułmanom do gardła,wyp***dolic ich dosłownie na zbity pysk i jeszcze skopać ich na parkingu pozbawiając się tym samym części klientów.Zabawne że gdyby to był ktoś inny to by po prostu była troska o zadowolenie klienta ale skoro to muzułmanie to znaczy że za bardzo się rządzą i mają wynosić się do siebie.Rozumiem że tutaj nie lubi się arabów ale to już lekka paranoja.Niedługo będzie że "arab zapytał się sąsiada czy mógłby ściszyć muzykę bo jest za głośna.Tak to jest jak się im na za dużo pozwala".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jacek200
0 / 4

Co to ma być że przyjeżdżają do obcych krajów ludzie i tylko mówią że to nas obraża albo tamto nas obraża. Jeśli tak było im zajefajnie w ich kraju to po co wyjeżdżali z niego a jeśli było im źle to po co zmieniają każdy kraj w taki w jakim żyli. Są tradycje lub rzeczy które były tu od dawna i jak się przyjeżdża gdzieś to się nie wybrzydza wszystkiego jak leci. Mnie w takim razie obraża noszenie burki albo to że kosztem danych rodaków pozwala im się na takie zachowania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malahaj
-1 / 3

Proponuje aby zamiast owych chusteczek używać kawałków Koranu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Piter8892
+1 / 3

Problem polega na tym że większość osób które domagały się takich praw to fanatycy z których obecnie podejrzę 1/3 wyemigrowała na wojnę do Iraku czy Syrii a 2/3 tych oszołomów zostało w Europie. Ja się nie boję tak Rosji (choć aż nie popieram polityki wobec Ukrainy ) co tych idiotów którym nagadano bajek że jak zabiją niewiernego to pójdą do nieba. Zaatakują to Europa sobie z nimi nie poradzi bo działają pojedynczo zadając duże obrażenia -do tego doprowadziła ta tolerancja. Dlatego takie demoty są słuszne bo przedstawiają Polskę jako anty-islamskie "zacofane " w mniemaniu Europejskim Państwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szarim_Musty
0 / 2

Szkoda mięsa i alkoholu na nich...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kornela307
0 / 2

Jestem tolerancyjna? Tak. I myślę, że tak powinno być. Nie mam nic do muzułmanów, ciemnoskórych, gejów czy lesbijek... mam z nimi do czynienia na codzień i jest dla mnie normą, że każdy jest inny. Wręcz popieram to, że żyją w zgodzie ze sobą i swoimi poglądami (o ile nie zagrażają zdrowiu i życiu innychch). Ale po jaki gwizdek pchać się tam gdzie im się coś nie podoba i na siłę to zmieniać? Nie rozumiem tego. Jeżeli nie lubię chińszczyzny ani sushi to nie jem w azjatyckich restauracjach i tyle. A nie, że pójdę i się będę burzyć jaki to szef kuchni jest nietolerancyjny, bo nie chce mi zaserwować schabowego z ziemniakami...
Ze skrajności w skrajność.
Tolerancja tolerancją ale to jest nadużywanie 'przywilejów'. Jestem muzułmanem to bedą tańczyć tak jak im zagram, jak się będą stawiać to ich oskarżę o brak akceptacji mniejszości religijnej. - ot ich myślenie.
Dla mnie niepojęte...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wielki_OZ
-1 / 1

A czy muzułmanów nie obraża jedzenie w jednym pomieszczeniu z "niewierzącymi"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PV
-1 / 1

chusteczki powinny być nasączone krwią tętniczą ze świeżo ściętej głowy Chrześcijanina, wtedy nie było by problemu, nawet dla Chrześcijan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Artoo
-2 / 2

Po stosunku "mocne" do "słabe" stwierdzam, że jest w tej naszej Polsce jednak więcej logiki niż w "politycznie poprawnych" państwach zachodnich :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+1 / 1

Przecież to nie żadna Polska, tylko opanowane przez tzw. narodowców i tresowaną przez nich gimbazę demotywatory, Twoja diagnoza jest więc zupełnie bezzasadna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Matys909
-2 / 2

Czują się bezkarni, bo my na to pozwalamy. Róbmy tak dalej to zmuzułmanią nam całą Europę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem