I właśnie przez tych co mają to w dupie potem jesteśmy coraz w tej dupie głębiej... ale potem jeden z drugim będzie narzekał jak jest chu.owo i że w politycy to złodzieje i darmozjady a rynek pracy też do dupy... to najpierw ruszyć tą dupę chociaż na wybory żeby coś zmienić, a nie mówiąc w ogóle że to najmniejszy wysiłek z możliwych. Roman Dmowski nie narzekał tylko DZIAŁAŁ.
Kolejny leming. Znaczy się że jak więcej ludzi pójdzie na wybory to będzie lepiej? A czy da się logicznie taką zależność wytłumaczyć czy tylko umiecie krakać jak papugi wkoło to samo?
Prawdą jest że do wyborów powinno się przygotować najpierw... przejrzeć program oraz dotychczasowe osiągnięcia kandydatów i zdecydować który z nich będzie najlepszy i to właśnie powinien być świadomy udział w wyborach... Jeżeli nie jest się pewnym można przejść się na spotkanie wyborcze, a zadając pytania można samemu ocenić kandydata.. Uważam z dwójki złego lepiej nie oddać głosu niż pójść i wylosować pierwszego lepszego...
A na kogo mialbym zagłosować? Skoro trzymam się od tego cyrku z daleka,to nie będę się pchał do wyborów. Ja i tak nie wierzę,że kiedykolwiek bedzie lepiej. Co to za wybór PiS czy PO? Śmieszne te nawine pieprzenie o zmianach. Beda zmiany, ale na gorsze. Wiekszośc społeczeństwa to idioci, wiec o jakichkolwiek zmianach na lepsze nie ma mowy, zawsze przeszkodzi nam nasza mentalnosc i głupota. Bo nie ma czegos co bardziej oddaje idee nieskonczonosc, anizeli ludzka głupota.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 listopada 2014 o 21:37
Wam się wydaje że wszyscy mają to w du**ie. Sorry ale to g**wno prawda. Można głosować tylko na ludzi wymienionych na liście - a po prostu ŻADEN z tych śmieciarzy się nie nadaje do rządzenia tym krajem. Więc bądź zaj**bisty i powiedz na kogo NAPRAWDĘ WARTO zagłosować, bo żadna z tych parszywych mord do mnie nie przemawia.
jak pomyślę, że demokracja płynna by załatwiła większość problemów z władzą to mnie szlag trafia, że tak mało ludzi o tym słyszało. to 50% powinno iść i wybrać zgodnie z sumieniem, ale że są ludzie, którzy myślą z jakiegoś powodu nad tym czy ich głos będzie się liczył, to przeciwko pisowi niech chociaż wybiorą PSL, przecież głos na nich jest równoznaczny z głosem na dalsze rządy po-psl, za to pokaże skalę poparcia negatywnego dla pisu, obstawiam, że jest to około 40% całego poparcia PO. chyba zorganizuję akcję na wybory parlamentarne z plakatami, żeby ludzie uświadomili sobie jak dużo jest tych co nie chcą POPiSów, tylko jakąś inną partię, zwłaszcza, że na politycznym kwadracie polskich partii nie ma już zupełnie pustych miejsc.
No tak, bo nawet jeśli zmusicie siłą tych mających w dupie wybory to nie zagłosują przecież na PO czy PIS tylko dlatego, by nie dopuścić wygranej tych drugich prawda ?
Zmienić coś idąc na wybory!? Ciekawe jakim cudem? W Polsce jest to raczej niemożliwe, ponieważ idąc na wybory dostajemy karteczkę z nazwiskami i jedyne co musimy zrobić to postawić krzyżyk przy którymś z nich. To jakie to wybory? Raczej żadne... Poza tym na wyborczych kartach od lat przewijają się ciągle te same nazwiska, co tylko ludzi utwierdza w przekonaniu, że nie mają na kogo głosować. Prawdziwe wybory byłyby wtedy, gdy w karcie wyborczej mógłbym sobie wpisać pana Zdzisia z klatki obok, bo go znam i wiem, że "rządził" by dobrze. To jest wybór i wtedy możemy mówić o WYBORACH. Głosowanie na ludzi a nie na partie coś zmieni. Jednak w polskich realiach to raczej nie ma szans, bo samemu nikt nie jest w stanie się wybić a kandydując z ramienia partii wpada się mimowolnie pod "opiekuńcze skrzydła", które zawsze wiedzą lepiej. Wybory niczego nie zmieniają, jedynie kolesie zamieniają się stołkami- ty tu to ja tam- i tak od 25 lat.
No jakby można było głosować pana zdzisia to by dopiero była cebulandia tutaj. Wygrał by pewnie jakiś celebryta do spóły ze zdzisiem z klatki. Jest wiele nazwisk które nie przewijają się od lat. Ale dla leminga jak czegoś niema w tv to nie ma w ogóle.
@Ikrysztofik - dwa najgorszre argumenty przytoczyłeś, bo a) to ze masz w dupie ten cyrk, nie znaczy ze on nie ma wpływu na twoje zycie. Polityka ma wpływ np na to, w jakiej cenie kupisz gumy do zucia czy piwo, nie mowiac juz o samorzadach ktore decyduja wlasciwie o wszystkim co cie otacza. Wiec smieszy mnie bardzo jak ktos mowi ze ma to gdzies, chce byc od tego zdala, a anagle zdziwko czemu to jest tak, a nie inaczej. b) PO i Pis to nie jedyne partie, z resztą, pis po, jedno zło, psl, sld czy rp to samo. Ale nigdy nie uda sie zmienic sytuacji gdzie ta banda ma wszystkie stołki, dopoki te 50% niegłosujacych nie zacznie wybierac innych partii. Poza tym, to były wybory samorzadowe, wyb ierasz kto bedzie rzadzil twoim miastem, a wiekszosc kandydatow miala jakies swoje komitety wyborcze (np KW Dla Krakowa czy cos w tym stylu), tu nie musiales nawet na ogolnokrajowa partie glosowac, ciołku. Ale jak ma sie to w dupie, to potem nie nalezy sie dziwic ze prezydent miasta wybrany przez innych tez ma w dupie twoje petycje i postawi obok twojego domu spalarnie smieci. "Wiekszośc społeczeństwa to idioci," napisałeś. Cóż, nie mogles tego lepiej ując
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
18 listopada 2014 o 9:59
Ponad 50% uprawnionych zagłosowało co jest bardzo dobrym wynikiem. Pamiętajcie że uprawnionych do głosowania jest ok. 30mln. Odejmijcie od tego 3,5 mln (12%) którzy wyjechali (np. za chlebem, na wakacje, sprawy biznesowe) oraz ludzi którzy znajdują się w szpitalach oraz innych zakładach (ponad 8%). Nie zapominajmy o osobach starszych które mentalnie jak i fizycznie nie są w stanie głosować. Do tego trzeba doliczyć 5% głosów nieważnych (one nie wliczają się do frekwencji). Pozostaje nam ok. 20%-25% osób którzy nie głosowali (to ludzie wysoko usytuowani którzy mają to w dupie bo im wybory i tak w niczym nie pomogą lub osoby takie jak ja którzy są w delegacji i nie będą jechały ponad 300km do swojej gminy aby zagłosować bo ich na to nie stać).
kiro13 liczy się do frekwencji, nie liczy się przy podziale mandatów, a to spora różnica. sivert jak uważasz, ze nic to nie zmieni to jesteś najlepszym przykładem jak politycy wygrali i teraz mogą bezpiecznie siedzieć na swoich stołkach.
Aż szkoda odpisywać na taki patetyczny stek bzdur, i to tobie, który nie raz dal wyraz swojemu ograniczonemu myśleniu, ale cóż... namęczyłeś się. Tak więc,
argumenty? Dotyczące czego? Ja po prostu wyrażam swoje zdanie oddajace moje podejscie.
Czy ja gdzies napisałem,że to nie ma wplywu na moje zycie? No właśnie. Ale jakoś mnie
kręci wybór miedzy tymi kretynami chcacymi sie dorwac do stołka. Wszyscy kłamią. Może
być źle, albo gorzej... mi w sumie obojętne. I nie jestem zdziwiony,że jest źle, ale
na to,że jest źle składa się mnóstwo czynników, a nie to na jakiego debila zagłosujesz.
Ludzie wierzą,że Korwin jak za dotknieciem różdżki odmieni wszystko, ale ch*ja. Nawet
jezeli to prawda, to i tak nigdy nie wygra. Nie wygra najlepsza opcja w zaślepionym,
niedołężnym umysłowo społeczeństwie. Innych partii? To są inne partie? Czemu nikt, nic,
o nich nie wie. Nie chciało mi się wychodzić z domu, odpoczywając, dla tak bezsensownego
powodu. Obojętne mi kto bedzie zasiadał w samorzadzoe, moj glos niczego nie zmienia. Niech
kto inny wybierze, kto ma doprowadzic miasto do ruiny. Petycje? Jakie petycje? Pisałem,że
trzymam się od tego cyrku z daleka, najlepiej od tego kraju. Tak większość społeczeństwa
to idioci. Wiem,że to truizm i zdaje sobie sprawę z mnóstwa wad jakie posiadam? A Ty?
Bo mądrzysz się niesamowicie.
Dokładnie, przy samorządowych jest trochę więcej zachodu, bo trzeba jakoś poświadczyć, że mieszkań gdzie indziej niż jesteś zameldowany (np. umowa najmu dla studentów), ale przy innych wyborach to mały problem już jest,
Dlatego wybory powinny być nieważne, chyba że frekwencja dobije do 50.1%. Co to za władza z woli narodu, skoro większość tegoż narodu miała to gdzieś? Gdzie tu mandat do rządzenia?
To niech się ruszy te 50.1 % do urn, a nie narzekają tylko. Jak im się nie podobają to niech sami kandydują, a nie narzekają. Bo takim tokiem myślenia to żadna władza nie będzie miała większości i będzie anarchia.
I nie znoszę ludzi, którzy mówią, że wszyscy złodzieje i nie ma na kogo głosować, a nie potrafią wymienić różnicy pomiędzy np. KNP a PO, jak się chce twierdzić, że nie ma na kogo głosować, to wcześniej trzeba poznać wszystkie programy wyborcze.
Korwiniści mają to do siebie, że zaczęli rozpaczliwie walić na wybory. Można ostrożnie założyć, że głosowała zdecydowana większość. 4%. Tak blisko a tak daleko...
Ja mogę być za KNP, Ty możesz być za SLD/ PO czy czymkolwiek, ale marzy mi się, żeby ludzie głosujący na te partie potrafili argumentować dlaczego to robią w sensowny sposób, bo słyszałem już powód, że Tusk jest reprezentatywny (w sensie wyglądu) i żadnego argumentu więcej.
@gabrysb1995 WOW gdybym nie leżał jak to czytałem to bym padł. tak właściwie to korwiniści wcale nie przegrali... wręcz przeciwnie, uzyskali ponad 3% w skali kraju co jak dobrze kojarzę już daje im pieniądze z budżetu na działanie partii, tylko nie wiem, czy to nie jest tak, że dopiero wybory parlamentarne się liczą, do tego realnie patrząc korwinistów nie ciągnie do samorządów teraz, ponieważ samorządy nie mogą zadecydować o większości spraw na których im zależy, ich działania w samorządach byłyby co najwyżej korumpujące, ponieważ trzeba działać w systemie, który ma się zamiar obalić, a kasę by dostawali od tegoż systemu.
Evilone, ja też nie uznaję wyniku KNP za porażkę, bo one nie w tych wyborach chcą walczyć.
A co do powodów głosowania na PO, to oprócz tego co słyszałem osobiście o reprezentatywności Tuska, to kolega słyszał, że biznesmen (!) głosuje na PO bo nie krzyczy.
Według jakichś tam badań wyborczych na PiS zagłosowało dużo młodych ludzi w wieku 18-29 lat rozczarowanych PO, brakiem pracy i perspektyw itd. Ci rozczarowani myślą, że PiSda. Jarosław cudotwórca i jego konserwatywne brązowe twarze już odkurzają plany ekonomiczne zwane "zaginioną ewangelią wg św. Lecha".
Nikt nic nie da. A później i tak będą narzekać że Tusk-złodziej, Kaczor-pieniacz, Miller-komuch, czy PSL po rodzinie rozdaje wszystko, ale nie pójdą i nie zagłosują na kogoś kto tym złodziejstwem nie jest umoczony. Zmieniają się tylko nazwy, a statek dalej tonie. Tu trzeba wezwać ekipę ratunkową z zewnątrz, bo ci co są na pokładzie już dawno pokazali że nie wiedzą co robić, a oczywiście pierwsi tonąć będą najbiedniejsi.
Przepraszam, ale mnie bierze ku*wica jak mam iść glosować na kogoś kto będzie dostawał nasza kasę za to ze kilka razy w miesiącu pójdzie pościemniać i pewnie niewiele zdziała. Zaśmiecili ponad połowę miasta swoimi sztucznymi wizerunkami i teraz będzie to wszystko jeszcze co najmniej dwa miesiące wisieć. Po za tym to się nazywa działalność społeczna, taa? To niech to robią z chęci pomocy innym, a nie z chęci zarobku. Ich nazwiska powinienem pamiętać za ich zasługi, a nie za to kogo więcej widziałem na plakatach. Nie chciałem iść wczoraj na wybory, ale jak już kilku moich znajomych poszło to się zabrałem razem z nimi i po drodze dowiedziałem się kogo brać pod uwagę.
Dymek103, a poznałeś wszystkich kandydatów, że wiesz, że wszyscy to złodzieje? Może większość polityków jest złych, ale szukajmy takich, którzy nam odpowiadają, w środowisku lokalnym na przykład. Albo ostatecznie oddać nieważny głos.
Jedną poznałem w miarę dobrze. Jest moją sąsiadka, prowadzi szkole jazdy i sam się u niej uczyłem. Jest bardzo w porządku, ale co zrobiła będąc w samorządzie już nie wiem. Ze wstępnych wyników wychodzi na to, że się nie dostała na kolejne lata.
Przesadzasz, najwazniejsze, że korwin nie wygrał, bośz, ten człowiek nie ma wogóle aparycji na króla. Niech zobaczy jak wyglądał Henryk VIII Tudor, na króla trzeba byc przystojnym, nie sypać "żartami" na poziomie pijaka z pod budki z piewem.
Jak ją znasz, to może warto było zainteresować się, co zrobiła, bo jeśli jest w porządku jak twierdzisz, to coś dobrego może zrobiła, a wtedy dlaczego nie głosować na taką osobę?
Jestes glupi czy udajesz? To sa wyniki w sejmikach wojewodzkich w skali ogólnokrajowej, do ktorych startowały partie lokalne, nie ujete w tym spisie. Np Ruch Autonomii Śląska do sejmiku slaskiego. 7,43 zgarnely wspolnie regionalne partie. Boże...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
18 listopada 2014 o 10:05
A może nie ma wszystkiego w dupie, tylko ma świadomość że nikt ogarnięty nie zgłosił się. Prawda jest taka, że ogarnięty człowiek nie ma czasu na zajmowanie się polityką i tu jest kurna problem, do polityki pchają się Ci co nie potrafią ogarnąć własnego życia
WYPRASZAM SOBIE!!! Napierw trzeba powiedzieć wprost, że to nie są wybory demokratyczne, bo gdy mam wybrać między Kłamcą i złodziejem, a między drugim kłamcą i złodziejem to wolę nie wybrać żadnego z nich i właśnie takiej opcji brakuje we wszystkich wyborach, że "głosujesz przeciwko ludziom startującym, bo żaden z nich nie jest odpowiedni", wtedy żaden z nich nie zostaje wybrany i z automatu Ci ludzie tracą prawo do startu w wyborach na kolejne 4-5 lat, a nie że masz wybór między złem, a złem, a ktoś tu pewnie zaraz napisze, że "wybierze mniejsze" zło, nieprawda, a nawet 3-cia prawda, albo wybierasz dobrze, albo źle! Jak zostanie wprowadzona opcja głosowania przeciwko, albo wstrzymania się od głosu, a próg wyborczy w danym okręgu będzie wynosił minimum 50% głosów to nigdy osoby niepowołane nie dostaną się nieprawnie do koryta!
A znasz program każdej partii i każdego kandydata, że mówisz, że wszyscy to kłamcy, czy wiesz tylko, że istnieje PO i PIS. Wiesz może, że istnieje takie coś jak Demokracja Bezpośrednia, też kandydują, a nie wiele ludzi o nich wie. Jeśli mówimy, że wszyscy złodzieje, to najpierw rozejrzyjmy się poza PO/PIS/SLD/PSL/TR
@Obywatel_PL: zmień nick, bo aż mi wstyd. Dychotomiczna struktura społeczeństwa, o której mówił Karol Marks, jest błędna w naszym obecnym ustroju. Rządzący przecież są wybierani przez nas i są naszym odzwierciedleniem. Jeśli nie chce Ci się nawet przeczytać programów wyborczych, to lepiej w ogóle nie idź na wybory, to więcej będzie warty głos osoby, która je sprawdziła i głosuje świadomie. Głosowanie 'przeciwko' jest zwyczajnym niezrozumieniem tematu i lekceważeniem naszego prawa do samodzielnych wyborów. Nastawianie się, że wszyscy kradną i wierzenie w byle opinię jest sporym nietaktem i świadczy o pewnych problemach z sobą samym. Nie odbieraj tego jako ataku na Twoją osobę - po prostu to myślę o Twoim postępowaniu (ale kim ja jestem, żeby Ciebie oceniać ;) )
Esosen,a co ma czytanie programów,skoro każdy złodziej itd może w nim napisać to co mu się zachce?????????????Tu jest problem,mianowicie w tym że powinny osoby kandytujące być rozliczane ze wszystkiego.Nie wywiązałeś sie?to spierydalaj,więcej nie masz MOŻLIWOŚCI kandytowania.i koniec,pakuj manatki i nara!Wtedy może po 25 latach takiej praktyki było by na serio na kogo oddać głos!
I już widzę powołanie komisji przez PIS, czy PO spełniła Polska stała się drugą Irlandią i w jakim stopniu.
Jak chcesz ocenić zdanie "zasługujemy na dobrobyt"? To obietnica czy nie? Albo "będziemy chcieli zlikwidować kolejki do lekarzy" ale powiedzieli, że spróbują więc może nie wyjść. Nie popadajmy w populizm.
Tak, w programach można nakłamać, ale nie zagłosujesz na partie socjalistyczne, gdy jesteś liberałem, gdyż już nawet w programach macie inne idee.
Dokładnie, jak już nikt nie pasuje (skrajność, bo oprócz PO/PIS/SLD/PSL/TR jest jeszcze trochę kandydatów z innych list wyborczych) to trzeba się ruszyć i nieważny głos oddać, a nie narzekać przed telewizorem/laptopem.
W latach 90tych na płocie zakładów HCP w Poznaniu (kto teraz o nich pamięta? A kiedyś było to 30 tys osób) widniało hasło: "Gdyby wybory cokolwiek zmieniały już dawno byłyby zakazane". Nic dodać.
co ma czytanie programów,skoro każdy złodziej itd może w nim napisać to co mu się zachce?????????????Tu jest problem,mianowicie w tym że powinny osoby kandytujące być rozliczane ze wszystkiego.Nie wywiązałeś sie?to spierydalaj,więcej nie masz MOŻLIWOŚCI kandytowania.i koniec,pakuj manatki i nara!Wtedy może po 25 latach takiej praktyki było by na serio na kogo oddać głos!
Słuszne spostrzeżenie ;) Trochę szkoda, że tyle ludzi odpuszcza. Niby można zrozumieć, że ktoś ma już dość, ale kurna zainteresować się najwyżej i kogoś jednak wybrać. Chociażby po to, żeby potem można było narzekać :P Gdyby jednak ludzie poszli może wybory przestałyby być walką PO-PiS.. No ludzie. Ten monopol się nigdy nie skończy? :D
Ja nie poszedłem na wybory. Prezydent w moim mieście ma poparcie większości obywateli. Nie znam żadnego z kandydatów na radnego, ani do sejmiku. Naoglądałem się tylko mnóstwa twarzy wywieszonych na ulicach miasta. Nie mam kandydata, na którego mógł bym zagłosować. Nie zamierzam głosować na partię, bo w przypadku wyborów samorządowych ma to mniejsze znaczenie. Na pewno w przyszłym roku wezmę udział w wyborach do sejmu. Tam nie muszę głosować na konkretną osobę (która i tak za wiele nie może, jak w przypadku radnych), lecz na partię z danym programem wyborczym, której efekty pracy ocenię po 4 latach.
W moim mieście rada została praktycznie taka jaka była... Wybrano osoby, które się nie angażują. niczego nie zdziałały, ale mają osłuchane nazwisko. Co z tego jak ludzie pójdą na wybory, jak ciągle wybierają tych samych, nie oceniając ich dokonań? Tylu ludzi, którym naprawdę zależy i mają chęci, by działać, nie mają szans, bo nie mają znanego nazwiska. A wyborcy tak naprawdę nie chcą nic zmieniać, tylko narzekać, jak jest źle.
Znów się przebija mentalność polaczków... "Poszedłem na wybory, jestem takim wspaniałym obywatelem, jestem lepszy od tych co nie głosowali i mam więcej praw wg swojego mniemania". Tak wyglądają Wasze komentarze. Racja, można się było zarejestrować w innym okręgu, można było iść i zagłosować, ale zapominacie o jednym. Nie oceniajcie ludzi po własnych czynach. Są tacy co nie mają czasu zapoznać się z programami, a tym samym nie są przekonani do kandydatów, więc nie macie prawa wywierać na Nich presji, by wybrali kogokolwiek. Są ludzie tak zmęczeni prześciganiem się w walce o stołki polityków, że rzygają jak widzą i słyszą polityków. Tak świetnie głosujecie wszyscy? To kto wybiera tych polityków co srają na obywateli? Ci co głosują, czy Ci co nie głosują? Co z projektami stworzonymi przez obywateli, co z aferami? Mimo świadomości tego, że ktoś kradnie, oszukuje, olewa wyborców, nie ma żadnych konsekwencji, jeden wielki cyrk. A Wy mi wmawiacie, że jak 100% postawi krzyżyk, to będzie lepiej? Kogo chcecie oszukać? Mnie czy siebie? Ludzie zarabiający po kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie za nic, sami nigdy nie oddadzą stanowiska. Przepychają się tylko w kółko te same partie, raz afera z gejami, innym razem z kościołem, a ZUS kradnie dalej, NFZ nie funkcjonuje, ludzie nie mają czasu wykorzystać swoich praw do głosowania, bo są zajęci utrzymaniem rodziny, albo już wyjechali z kraju, bo nie mieli innej opcji na godne życie. A Wy dalej się przepychajcie z innymi Polakami i przerzucajcie winą.
To pokazuje ilu u nas jest prawdziwych patriotów, a ilu tylko zwlecze d*pę z fotela, żeby pomajtać flagą. Do urny za daleko. Co świadczy tylko o nich samych.
Patriotyzm to głosowanie wg Ciebie? A jeśli głosowanie nic nie daje i trzeba będzie siłą pokazać władzy, że nie można Nas wiecznie olewać, to ilu się znajdzie "patriotów" spod urn wyborczych, którzy pójdą pod lufy prewencji? Mylicie pojęcia i się popisujecie sztuczną "zajebistością" wynikającą z tego, że łąskawie poszliście wziąć udział w wyborach.
do tychdebili co to widza wybor miedzy PO czy PIS apeluje. Zlamasie ty posrany masz tylko 2 partie w do wyboru czy wiecej?? wiec zamknij morde wkoncu drogi gimbie/baranie i wez sie zorientuj co reprezentuja inne partie a nie tylko swinie z glownych partii. aha i demoty fajnie ze cenzuruja to co im kaza psy z sejmu
Jak oni wszyscy mają jakby spisany jeden od drugiego program, jak ktoś się pojawi co ma naprawdę pomysł, to go wyśmieją spisywacze, że to nierealne. Chyba tyko KNP miał naprawdę program, to ich tak wyszydzili że mało kto poszedł na nich zagłosować
Jakby nie zajmowali sie programem KNP to ludzie poszli by na nich głosować? Co za bzdura, kwestia jest taka, że ludzie którzy chodzą na wybory mają swoich ulubieńców i to na nich głosują, nie interesuje ich program ani nic innego, interesuje ich to że zagłosują na partię X czy Y, i to się jedynie dla nich liczy
Osobiście uważam, że głosowanie powinno być obowiązkowe! Oczywiście nie można ludzi zmuszać do czegoś czego nie chcą, więc proponowałbym wprowadzenie prostego systemu, opuszczasz 2 głosowania z rzędu i jesteś wykreślany z rejestru wyborców. Proste. Mówicie, że nie głosujecie bo nie macie na kogo, ale dlaczego tak jest? bo ciągle są wybierani ci sami ludzie, którzy za wszelką cenę chcą się utrzymać przy korycie. Trzeba iść na wybory i zagłosować na kogoś kto obecnie nie jest reprezentantem, wymieńmy ludzi i będzie ciekawiej, bo lepiej to już niekoniecznie.
Nie koniueczni, jeśli masz zameldowanie 'czasowe" i nigdzie nie masz stałego, to musisz się prosić o to aby głosować, w moim przypadku wniosek został odrzucony xd Witam cię w Polsce
W dupie? Poprostu nie wszyscy są tacy naiwni żeby wierzyć w obietnice polityków. To są ludzie, którzy zawodowo kłamią a nawet jak ktoś zaczyna dobrze to władza zawsze korumpuje. PO PIS PSL SLD KNP RP i co tam jeszcze jest jedna banda, na wyborach są tylko złe wybory, równie dobrze można wybierać kandydata losowo więc po co mam tracić cenne 20 minut swojego życia, które można poświęcić na przygotowanie do zwiania z tego tonącego statku?
Hmm ciekawe czemu może dlatego że głosowanie nic nie da i nadal niektórzy będą zarabiać ledwo 1000zł i muszą za to utrzymać rodzinę albo ją zalożyć kupując dom a świnki przy sejmowskim korytku dostaną za darmoche kilkadziesiąt tysięcy na wszystko co im się tylko zachce!!!
A po cholerę mam iść na wybory do samorządu w tak małym mieście jak moje, gdzie ludzie startują tylko po to, żeby zwiększyć sobie zarobki. Pamięta ostatnie wybory... Pierwsze posiedzenie rady miasta i co było pierwszym tematem dyskusji? Podwyżka dla radnych. Oczywiście wszyscy byli za.
Nie w dupie.Większość zdaje sobie sprawę z tego że wybory w tej formie to parodia wyborów.Osobiście nie chodzę i nie będę chodził dopóki nie zmienią Ordynacji Wyborczej.tak aby nie głosować na partie tylko na ludzi.Nie będę sankcjonował swoją osobą braku demokracji.
I właśnie przez tych co mają to w dupie potem jesteśmy coraz w tej dupie głębiej... ale potem jeden z drugim będzie narzekał jak jest chu.owo i że w politycy to złodzieje i darmozjady a rynek pracy też do dupy... to najpierw ruszyć tą dupę chociaż na wybory żeby coś zmienić, a nie mówiąc w ogóle że to najmniejszy wysiłek z możliwych. Roman Dmowski nie narzekał tylko DZIAŁAŁ.
Kolejny leming. Znaczy się że jak więcej ludzi pójdzie na wybory to będzie lepiej? A czy da się logicznie taką zależność wytłumaczyć czy tylko umiecie krakać jak papugi wkoło to samo?
Prawdą jest że do wyborów powinno się przygotować najpierw... przejrzeć program oraz dotychczasowe osiągnięcia kandydatów i zdecydować który z nich będzie najlepszy i to właśnie powinien być świadomy udział w wyborach... Jeżeli nie jest się pewnym można przejść się na spotkanie wyborcze, a zadając pytania można samemu ocenić kandydata.. Uważam z dwójki złego lepiej nie oddać głosu niż pójść i wylosować pierwszego lepszego...
A na kogo mialbym zagłosować? Skoro trzymam się od tego cyrku z daleka,to nie będę się pchał do wyborów. Ja i tak nie wierzę,że kiedykolwiek bedzie lepiej. Co to za wybór PiS czy PO? Śmieszne te nawine pieprzenie o zmianach. Beda zmiany, ale na gorsze. Wiekszośc społeczeństwa to idioci, wiec o jakichkolwiek zmianach na lepsze nie ma mowy, zawsze przeszkodzi nam nasza mentalnosc i głupota. Bo nie ma czegos co bardziej oddaje idee nieskonczonosc, anizeli ludzka głupota.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2014 o 21:37
ale i tak nie wazne kto glosuje a kto liczy glosy wybory tak jak walka adamka ze szpilka byly ustawione wszystko w tej polsce sie ustawia
Wam się wydaje że wszyscy mają to w du**ie. Sorry ale to g**wno prawda. Można głosować tylko na ludzi wymienionych na liście - a po prostu ŻADEN z tych śmieciarzy się nie nadaje do rządzenia tym krajem. Więc bądź zaj**bisty i powiedz na kogo NAPRAWDĘ WARTO zagłosować, bo żadna z tych parszywych mord do mnie nie przemawia.
jak pomyślę, że demokracja płynna by załatwiła większość problemów z władzą to mnie szlag trafia, że tak mało ludzi o tym słyszało. to 50% powinno iść i wybrać zgodnie z sumieniem, ale że są ludzie, którzy myślą z jakiegoś powodu nad tym czy ich głos będzie się liczył, to przeciwko pisowi niech chociaż wybiorą PSL, przecież głos na nich jest równoznaczny z głosem na dalsze rządy po-psl, za to pokaże skalę poparcia negatywnego dla pisu, obstawiam, że jest to około 40% całego poparcia PO. chyba zorganizuję akcję na wybory parlamentarne z plakatami, żeby ludzie uświadomili sobie jak dużo jest tych co nie chcą POPiSów, tylko jakąś inną partię, zwłaszcza, że na politycznym kwadracie polskich partii nie ma już zupełnie pustych miejsc.
No tak, bo nawet jeśli zmusicie siłą tych mających w dupie wybory to nie zagłosują przecież na PO czy PIS tylko dlatego, by nie dopuścić wygranej tych drugich prawda ?
Zmienić coś idąc na wybory!? Ciekawe jakim cudem? W Polsce jest to raczej niemożliwe, ponieważ idąc na wybory dostajemy karteczkę z nazwiskami i jedyne co musimy zrobić to postawić krzyżyk przy którymś z nich. To jakie to wybory? Raczej żadne... Poza tym na wyborczych kartach od lat przewijają się ciągle te same nazwiska, co tylko ludzi utwierdza w przekonaniu, że nie mają na kogo głosować. Prawdziwe wybory byłyby wtedy, gdy w karcie wyborczej mógłbym sobie wpisać pana Zdzisia z klatki obok, bo go znam i wiem, że "rządził" by dobrze. To jest wybór i wtedy możemy mówić o WYBORACH. Głosowanie na ludzi a nie na partie coś zmieni. Jednak w polskich realiach to raczej nie ma szans, bo samemu nikt nie jest w stanie się wybić a kandydując z ramienia partii wpada się mimowolnie pod "opiekuńcze skrzydła", które zawsze wiedzą lepiej. Wybory niczego nie zmieniają, jedynie kolesie zamieniają się stołkami- ty tu to ja tam- i tak od 25 lat.
No jakby można było głosować pana zdzisia to by dopiero była cebulandia tutaj. Wygrał by pewnie jakiś celebryta do spóły ze zdzisiem z klatki. Jest wiele nazwisk które nie przewijają się od lat. Ale dla leminga jak czegoś niema w tv to nie ma w ogóle.
@Ikrysztofik - dwa najgorszre argumenty przytoczyłeś, bo a) to ze masz w dupie ten cyrk, nie znaczy ze on nie ma wpływu na twoje zycie. Polityka ma wpływ np na to, w jakiej cenie kupisz gumy do zucia czy piwo, nie mowiac juz o samorzadach ktore decyduja wlasciwie o wszystkim co cie otacza. Wiec smieszy mnie bardzo jak ktos mowi ze ma to gdzies, chce byc od tego zdala, a anagle zdziwko czemu to jest tak, a nie inaczej. b) PO i Pis to nie jedyne partie, z resztą, pis po, jedno zło, psl, sld czy rp to samo. Ale nigdy nie uda sie zmienic sytuacji gdzie ta banda ma wszystkie stołki, dopoki te 50% niegłosujacych nie zacznie wybierac innych partii. Poza tym, to były wybory samorzadowe, wyb ierasz kto bedzie rzadzil twoim miastem, a wiekszosc kandydatow miala jakies swoje komitety wyborcze (np KW Dla Krakowa czy cos w tym stylu), tu nie musiales nawet na ogolnokrajowa partie glosowac, ciołku. Ale jak ma sie to w dupie, to potem nie nalezy sie dziwic ze prezydent miasta wybrany przez innych tez ma w dupie twoje petycje i postawi obok twojego domu spalarnie smieci. "Wiekszośc społeczeństwa to idioci," napisałeś. Cóż, nie mogles tego lepiej ując
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2014 o 9:59
Ponad 50% uprawnionych zagłosowało co jest bardzo dobrym wynikiem. Pamiętajcie że uprawnionych do głosowania jest ok. 30mln. Odejmijcie od tego 3,5 mln (12%) którzy wyjechali (np. za chlebem, na wakacje, sprawy biznesowe) oraz ludzi którzy znajdują się w szpitalach oraz innych zakładach (ponad 8%). Nie zapominajmy o osobach starszych które mentalnie jak i fizycznie nie są w stanie głosować. Do tego trzeba doliczyć 5% głosów nieważnych (one nie wliczają się do frekwencji). Pozostaje nam ok. 20%-25% osób którzy nie głosowali (to ludzie wysoko usytuowani którzy mają to w dupie bo im wybory i tak w niczym nie pomogą lub osoby takie jak ja którzy są w delegacji i nie będą jechały ponad 300km do swojej gminy aby zagłosować bo ich na to nie stać).
kiro13 liczy się do frekwencji, nie liczy się przy podziale mandatów, a to spora różnica. sivert jak uważasz, ze nic to nie zmieni to jesteś najlepszym przykładem jak politycy wygrali i teraz mogą bezpiecznie siedzieć na swoich stołkach.
Aż szkoda odpisywać na taki patetyczny stek bzdur, i to tobie, który nie raz dal wyraz swojemu ograniczonemu myśleniu, ale cóż... namęczyłeś się. Tak więc,
argumenty? Dotyczące czego? Ja po prostu wyrażam swoje zdanie oddajace moje podejscie.
Czy ja gdzies napisałem,że to nie ma wplywu na moje zycie? No właśnie. Ale jakoś mnie
kręci wybór miedzy tymi kretynami chcacymi sie dorwac do stołka. Wszyscy kłamią. Może
być źle, albo gorzej... mi w sumie obojętne. I nie jestem zdziwiony,że jest źle, ale
na to,że jest źle składa się mnóstwo czynników, a nie to na jakiego debila zagłosujesz.
Ludzie wierzą,że Korwin jak za dotknieciem różdżki odmieni wszystko, ale ch*ja. Nawet
jezeli to prawda, to i tak nigdy nie wygra. Nie wygra najlepsza opcja w zaślepionym,
niedołężnym umysłowo społeczeństwie. Innych partii? To są inne partie? Czemu nikt, nic,
o nich nie wie. Nie chciało mi się wychodzić z domu, odpoczywając, dla tak bezsensownego
powodu. Obojętne mi kto bedzie zasiadał w samorzadzoe, moj glos niczego nie zmienia. Niech
kto inny wybierze, kto ma doprowadzic miasto do ruiny. Petycje? Jakie petycje? Pisałem,że
trzymam się od tego cyrku z daleka, najlepiej od tego kraju. Tak większość społeczeństwa
to idioci. Wiem,że to truizm i zdaje sobie sprawę z mnóstwa wad jakie posiadam? A Ty?
Bo mądrzysz się niesamowicie.
Sorry dojeżdżam do pracy w Warszawie 2 godziny, nie wyrobił bym się.
Nie masz bliżej lokali wyborczych?
Można się zarejestrować w lokalu wyborczym tam gdzie się nie mieszka. Wystarczy chcieć.
Dokładnie, przy samorządowych jest trochę więcej zachodu, bo trzeba jakoś poświadczyć, że mieszkań gdzie indziej niż jesteś zameldowany (np. umowa najmu dla studentów), ale przy innych wyborach to mały problem już jest,
dlatego wybory są w niedzielę... jakbyś chciał to byś zdążył, przecież nie wyjechałeś specjalnie daleko.
A może jest klechą i pracuje w niedziele?
to może się modlić po drodze do komisji.
kraj gówno wart to i w dupie się go ma
Dlatego wybory powinny być nieważne, chyba że frekwencja dobije do 50.1%. Co to za władza z woli narodu, skoro większość tegoż narodu miała to gdzieś? Gdzie tu mandat do rządzenia?
Korwiniści przegrali z kretesem.
Spójrz dokładnie, głosowało 53.6%
Rocky666 słaby by może nie powiedział średni prędzej, ale im zależy na parlamentarnych
To niech się ruszy te 50.1 % do urn, a nie narzekają tylko. Jak im się nie podobają to niech sami kandydują, a nie narzekają. Bo takim tokiem myślenia to żadna władza nie będzie miała większości i będzie anarchia.
I nie znoszę ludzi, którzy mówią, że wszyscy złodzieje i nie ma na kogo głosować, a nie potrafią wymienić różnicy pomiędzy np. KNP a PO, jak się chce twierdzić, że nie ma na kogo głosować, to wcześniej trzeba poznać wszystkie programy wyborcze.
Korwiniści mają to do siebie, że zaczęli rozpaczliwie walić na wybory. Można ostrożnie założyć, że głosowała zdecydowana większość. 4%. Tak blisko a tak daleko...
Ja mogę być za KNP, Ty możesz być za SLD/ PO czy czymkolwiek, ale marzy mi się, żeby ludzie głosujący na te partie potrafili argumentować dlaczego to robią w sensowny sposób, bo słyszałem już powód, że Tusk jest reprezentatywny (w sensie wyglądu) i żadnego argumentu więcej.
@gabrysb1995 WOW gdybym nie leżał jak to czytałem to bym padł. tak właściwie to korwiniści wcale nie przegrali... wręcz przeciwnie, uzyskali ponad 3% w skali kraju co jak dobrze kojarzę już daje im pieniądze z budżetu na działanie partii, tylko nie wiem, czy to nie jest tak, że dopiero wybory parlamentarne się liczą, do tego realnie patrząc korwinistów nie ciągnie do samorządów teraz, ponieważ samorządy nie mogą zadecydować o większości spraw na których im zależy, ich działania w samorządach byłyby co najwyżej korumpujące, ponieważ trzeba działać w systemie, który ma się zamiar obalić, a kasę by dostawali od tegoż systemu.
Evilone, ja też nie uznaję wyniku KNP za porażkę, bo one nie w tych wyborach chcą walczyć.
A co do powodów głosowania na PO, to oprócz tego co słyszałem osobiście o reprezentatywności Tuska, to kolega słyszał, że biznesmen (!) głosuje na PO bo nie krzyczy.
tych ludzi nie było w kraju co nie głosowali
Według jakichś tam badań wyborczych na PiS zagłosowało dużo młodych ludzi w wieku 18-29 lat rozczarowanych PO, brakiem pracy i perspektyw itd. Ci rozczarowani myślą, że PiSda. Jarosław cudotwórca i jego konserwatywne brązowe twarze już odkurzają plany ekonomiczne zwane "zaginioną ewangelią wg św. Lecha".
Nikt nic nie da. A później i tak będą narzekać że Tusk-złodziej, Kaczor-pieniacz, Miller-komuch, czy PSL po rodzinie rozdaje wszystko, ale nie pójdą i nie zagłosują na kogoś kto tym złodziejstwem nie jest umoczony. Zmieniają się tylko nazwy, a statek dalej tonie. Tu trzeba wezwać ekipę ratunkową z zewnątrz, bo ci co są na pokładzie już dawno pokazali że nie wiedzą co robić, a oczywiście pierwsi tonąć będą najbiedniejsi.
Przepraszam, ale mnie bierze ku*wica jak mam iść glosować na kogoś kto będzie dostawał nasza kasę za to ze kilka razy w miesiącu pójdzie pościemniać i pewnie niewiele zdziała. Zaśmiecili ponad połowę miasta swoimi sztucznymi wizerunkami i teraz będzie to wszystko jeszcze co najmniej dwa miesiące wisieć. Po za tym to się nazywa działalność społeczna, taa? To niech to robią z chęci pomocy innym, a nie z chęci zarobku. Ich nazwiska powinienem pamiętać za ich zasługi, a nie za to kogo więcej widziałem na plakatach. Nie chciałem iść wczoraj na wybory, ale jak już kilku moich znajomych poszło to się zabrałem razem z nimi i po drodze dowiedziałem się kogo brać pod uwagę.
Wymodelowali się na tych plakatach i wyretuszowali jak lalki barbie. Pi*dy pierd*lone, pedalstwo, tfu!
Dymek103, a poznałeś wszystkich kandydatów, że wiesz, że wszyscy to złodzieje? Może większość polityków jest złych, ale szukajmy takich, którzy nam odpowiadają, w środowisku lokalnym na przykład. Albo ostatecznie oddać nieważny głos.
Jedną poznałem w miarę dobrze. Jest moją sąsiadka, prowadzi szkole jazdy i sam się u niej uczyłem. Jest bardzo w porządku, ale co zrobiła będąc w samorządzie już nie wiem. Ze wstępnych wyników wychodzi na to, że się nie dostała na kolejne lata.
Przesadzasz, najwazniejsze, że korwin nie wygrał, bośz, ten człowiek nie ma wogóle aparycji na króla. Niech zobaczy jak wyglądał Henryk VIII Tudor, na króla trzeba byc przystojnym, nie sypać "żartami" na poziomie pijaka z pod budki z piewem.
Jak ją znasz, to może warto było zainteresować się, co zrobiła, bo jeśli jest w porządku jak twierdzisz, to coś dobrego może zrobiła, a wtedy dlaczego nie głosować na taką osobę?
No na nią własnie glosowałem, chociażby dlatego, że zdałem prawko za pierwszym razem :)
Czyli na całe szczęście nie wszyscy idą do władzy brać pieniądze :)
ahahhhhhhhhhhhhhhhahhahahahah
hahahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhha haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[Odpowiedz]
hahahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhha haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hahahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahhahahhaahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haaha
Dziwne. 14,62 + 12,67 + 7,89 + 4,08 + 1,95 + 0,56 + 0,32 + 4,08 + 46,40 = 92,57. Czyli ktoś ukradkiem zgarnął 7,43% głosów, ale nie został uwzględniony w tym wykresie. nieźle :D
Jestes glupi czy udajesz? To sa wyniki w sejmikach wojewodzkich w skali ogólnokrajowej, do ktorych startowały partie lokalne, nie ujete w tym spisie. Np Ruch Autonomii Śląska do sejmiku slaskiego. 7,43 zgarnely wspolnie regionalne partie. Boże...
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2014 o 10:05
albo te 50 % jest za granica w pracy jak ja np.
A może nie ma wszystkiego w dupie, tylko ma świadomość że nikt ogarnięty nie zgłosił się. Prawda jest taka, że ogarnięty człowiek nie ma czasu na zajmowanie się polityką i tu jest kurna problem, do polityki pchają się Ci co nie potrafią ogarnąć własnego życia
nie głosuję, bo mnie w kraju nie ma dzięki ich kilkunasto tys. pensjom
WYPRASZAM SOBIE!!! Napierw trzeba powiedzieć wprost, że to nie są wybory demokratyczne, bo gdy mam wybrać między Kłamcą i złodziejem, a między drugim kłamcą i złodziejem to wolę nie wybrać żadnego z nich i właśnie takiej opcji brakuje we wszystkich wyborach, że "głosujesz przeciwko ludziom startującym, bo żaden z nich nie jest odpowiedni", wtedy żaden z nich nie zostaje wybrany i z automatu Ci ludzie tracą prawo do startu w wyborach na kolejne 4-5 lat, a nie że masz wybór między złem, a złem, a ktoś tu pewnie zaraz napisze, że "wybierze mniejsze" zło, nieprawda, a nawet 3-cia prawda, albo wybierasz dobrze, albo źle! Jak zostanie wprowadzona opcja głosowania przeciwko, albo wstrzymania się od głosu, a próg wyborczy w danym okręgu będzie wynosił minimum 50% głosów to nigdy osoby niepowołane nie dostaną się nieprawnie do koryta!
A znasz program każdej partii i każdego kandydata, że mówisz, że wszyscy to kłamcy, czy wiesz tylko, że istnieje PO i PIS. Wiesz może, że istnieje takie coś jak Demokracja Bezpośrednia, też kandydują, a nie wiele ludzi o nich wie. Jeśli mówimy, że wszyscy złodzieje, to najpierw rozejrzyjmy się poza PO/PIS/SLD/PSL/TR
@Obywatel_PL: zmień nick, bo aż mi wstyd. Dychotomiczna struktura społeczeństwa, o której mówił Karol Marks, jest błędna w naszym obecnym ustroju. Rządzący przecież są wybierani przez nas i są naszym odzwierciedleniem. Jeśli nie chce Ci się nawet przeczytać programów wyborczych, to lepiej w ogóle nie idź na wybory, to więcej będzie warty głos osoby, która je sprawdziła i głosuje świadomie. Głosowanie 'przeciwko' jest zwyczajnym niezrozumieniem tematu i lekceważeniem naszego prawa do samodzielnych wyborów. Nastawianie się, że wszyscy kradną i wierzenie w byle opinię jest sporym nietaktem i świadczy o pewnych problemach z sobą samym. Nie odbieraj tego jako ataku na Twoją osobę - po prostu to myślę o Twoim postępowaniu (ale kim ja jestem, żeby Ciebie oceniać ;) )
Esosen,a co ma czytanie programów,skoro każdy złodziej itd może w nim napisać to co mu się zachce?????????????Tu jest problem,mianowicie w tym że powinny osoby kandytujące być rozliczane ze wszystkiego.Nie wywiązałeś sie?to spierydalaj,więcej nie masz MOŻLIWOŚCI kandytowania.i koniec,pakuj manatki i nara!Wtedy może po 25 latach takiej praktyki było by na serio na kogo oddać głos!
I już widzę powołanie komisji przez PIS, czy PO spełniła Polska stała się drugą Irlandią i w jakim stopniu.
Jak chcesz ocenić zdanie "zasługujemy na dobrobyt"? To obietnica czy nie? Albo "będziemy chcieli zlikwidować kolejki do lekarzy" ale powiedzieli, że spróbują więc może nie wyjść. Nie popadajmy w populizm.
Tak, w programach można nakłamać, ale nie zagłosujesz na partie socjalistyczne, gdy jesteś liberałem, gdyż już nawet w programach macie inne idee.
a tak na dobra sprawe Ci co mają to w dupie nie mają prawa narzekac i krytykowac a to wlaśnie robią. Banda pitolonych leni i hipokrytów.
Dokładnie, jak już nikt nie pasuje (skrajność, bo oprócz PO/PIS/SLD/PSL/TR jest jeszcze trochę kandydatów z innych list wyborczych) to trzeba się ruszyć i nieważny głos oddać, a nie narzekać przed telewizorem/laptopem.
W latach 90tych na płocie zakładów HCP w Poznaniu (kto teraz o nich pamięta? A kiedyś było to 30 tys osób) widniało hasło: "Gdyby wybory cokolwiek zmieniały już dawno byłyby zakazane". Nic dodać.
albo jest za granicą :P
Ciągle powtarzam: ci, co nie głosowali - mordy w kubeł. Żadnego narzekania!
Jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale.
co ma czytanie programów,skoro każdy złodziej itd może w nim napisać to co mu się zachce?????????????Tu jest problem,mianowicie w tym że powinny osoby kandytujące być rozliczane ze wszystkiego.Nie wywiązałeś sie?to spierydalaj,więcej nie masz MOŻLIWOŚCI kandytowania.i koniec,pakuj manatki i nara!Wtedy może po 25 latach takiej praktyki było by na serio na kogo oddać głos!
Słuszne spostrzeżenie ;) Trochę szkoda, że tyle ludzi odpuszcza. Niby można zrozumieć, że ktoś ma już dość, ale kurna zainteresować się najwyżej i kogoś jednak wybrać. Chociażby po to, żeby potem można było narzekać :P Gdyby jednak ludzie poszli może wybory przestałyby być walką PO-PiS.. No ludzie. Ten monopol się nigdy nie skończy? :D
wybory? a komu to potrzebne?!
Ja nie poszedłem na wybory. Prezydent w moim mieście ma poparcie większości obywateli. Nie znam żadnego z kandydatów na radnego, ani do sejmiku. Naoglądałem się tylko mnóstwa twarzy wywieszonych na ulicach miasta. Nie mam kandydata, na którego mógł bym zagłosować. Nie zamierzam głosować na partię, bo w przypadku wyborów samorządowych ma to mniejsze znaczenie. Na pewno w przyszłym roku wezmę udział w wyborach do sejmu. Tam nie muszę głosować na konkretną osobę (która i tak za wiele nie może, jak w przypadku radnych), lecz na partię z danym programem wyborczym, której efekty pracy ocenię po 4 latach.
W moim mieście rada została praktycznie taka jaka była... Wybrano osoby, które się nie angażują. niczego nie zdziałały, ale mają osłuchane nazwisko. Co z tego jak ludzie pójdą na wybory, jak ciągle wybierają tych samych, nie oceniając ich dokonań? Tylu ludzi, którym naprawdę zależy i mają chęci, by działać, nie mają szans, bo nie mają znanego nazwiska. A wyborcy tak naprawdę nie chcą nic zmieniać, tylko narzekać, jak jest źle.
Wolę nie głosować, niż mieć później do siebie pretensje, że złodzieja wybrałem.
Znów się przebija mentalność polaczków... "Poszedłem na wybory, jestem takim wspaniałym obywatelem, jestem lepszy od tych co nie głosowali i mam więcej praw wg swojego mniemania". Tak wyglądają Wasze komentarze. Racja, można się było zarejestrować w innym okręgu, można było iść i zagłosować, ale zapominacie o jednym. Nie oceniajcie ludzi po własnych czynach. Są tacy co nie mają czasu zapoznać się z programami, a tym samym nie są przekonani do kandydatów, więc nie macie prawa wywierać na Nich presji, by wybrali kogokolwiek. Są ludzie tak zmęczeni prześciganiem się w walce o stołki polityków, że rzygają jak widzą i słyszą polityków. Tak świetnie głosujecie wszyscy? To kto wybiera tych polityków co srają na obywateli? Ci co głosują, czy Ci co nie głosują? Co z projektami stworzonymi przez obywateli, co z aferami? Mimo świadomości tego, że ktoś kradnie, oszukuje, olewa wyborców, nie ma żadnych konsekwencji, jeden wielki cyrk. A Wy mi wmawiacie, że jak 100% postawi krzyżyk, to będzie lepiej? Kogo chcecie oszukać? Mnie czy siebie? Ludzie zarabiający po kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie za nic, sami nigdy nie oddadzą stanowiska. Przepychają się tylko w kółko te same partie, raz afera z gejami, innym razem z kościołem, a ZUS kradnie dalej, NFZ nie funkcjonuje, ludzie nie mają czasu wykorzystać swoich praw do głosowania, bo są zajęci utrzymaniem rodziny, albo już wyjechali z kraju, bo nie mieli innej opcji na godne życie. A Wy dalej się przepychajcie z innymi Polakami i przerzucajcie winą.
To pokazuje ilu u nas jest prawdziwych patriotów, a ilu tylko zwlecze d*pę z fotela, żeby pomajtać flagą. Do urny za daleko. Co świadczy tylko o nich samych.
Patriotyzm to głosowanie wg Ciebie? A jeśli głosowanie nic nie daje i trzeba będzie siłą pokazać władzy, że nie można Nas wiecznie olewać, to ilu się znajdzie "patriotów" spod urn wyborczych, którzy pójdą pod lufy prewencji? Mylicie pojęcia i się popisujecie sztuczną "zajebistością" wynikającą z tego, że łąskawie poszliście wziąć udział w wyborach.
do tychdebili co to widza wybor miedzy PO czy PIS apeluje. Zlamasie ty posrany masz tylko 2 partie w do wyboru czy wiecej?? wiec zamknij morde wkoncu drogi gimbie/baranie i wez sie zorientuj co reprezentuja inne partie a nie tylko swinie z glownych partii. aha i demoty fajnie ze cenzuruja to co im kaza psy z sejmu
Całe szczęście że ja zdobyłem najwięcej głosów a nie ten pajac z muchą.
...albo sa za granica.
demokracja to rządy większości
Hm, a który z Was ,,komentujący'' był na wyborach?
Jak oni wszyscy mają jakby spisany jeden od drugiego program, jak ktoś się pojawi co ma naprawdę pomysł, to go wyśmieją spisywacze, że to nierealne. Chyba tyko KNP miał naprawdę program, to ich tak wyszydzili że mało kto poszedł na nich zagłosować
Jakby nie zajmowali sie programem KNP to ludzie poszli by na nich głosować? Co za bzdura, kwestia jest taka, że ludzie którzy chodzą na wybory mają swoich ulubieńców i to na nich głosują, nie interesuje ich program ani nic innego, interesuje ich to że zagłosują na partię X czy Y, i to się jedynie dla nich liczy
Osobiście uważam, że głosowanie powinno być obowiązkowe! Oczywiście nie można ludzi zmuszać do czegoś czego nie chcą, więc proponowałbym wprowadzenie prostego systemu, opuszczasz 2 głosowania z rzędu i jesteś wykreślany z rejestru wyborców. Proste. Mówicie, że nie głosujecie bo nie macie na kogo, ale dlaczego tak jest? bo ciągle są wybierani ci sami ludzie, którzy za wszelką cenę chcą się utrzymać przy korycie. Trzeba iść na wybory i zagłosować na kogoś kto obecnie nie jest reprezentantem, wymieńmy ludzi i będzie ciekawiej, bo lepiej to już niekoniecznie.
Nie koniueczni, jeśli masz zameldowanie 'czasowe" i nigdzie nie masz stałego, to musisz się prosić o to aby głosować, w moim przypadku wniosek został odrzucony xd Witam cię w Polsce
W dupie? Poprostu nie wszyscy są tacy naiwni żeby wierzyć w obietnice polityków. To są ludzie, którzy zawodowo kłamią a nawet jak ktoś zaczyna dobrze to władza zawsze korumpuje. PO PIS PSL SLD KNP RP i co tam jeszcze jest jedna banda, na wyborach są tylko złe wybory, równie dobrze można wybierać kandydata losowo więc po co mam tracić cenne 20 minut swojego życia, które można poświęcić na przygotowanie do zwiania z tego tonącego statku?
To tylko szczur pierwszy z tonącego statku ucieka...
Hmm ciekawe czemu może dlatego że głosowanie nic nie da i nadal niektórzy będą zarabiać ledwo 1000zł i muszą za to utrzymać rodzinę albo ją zalożyć kupując dom a świnki przy sejmowskim korytku dostaną za darmoche kilkadziesiąt tysięcy na wszystko co im się tylko zachce!!!
Ma wszystko w dupie albo dawno wyjechali z tego kraju i nie zamierzają przyjeżdżać na jeden dzień wyborów.
Nie maja w dupie, uważają że nie ma sensu wybierać złodzieji
te50 % wyjechało z kraju
A po cholerę mam iść na wybory do samorządu w tak małym mieście jak moje, gdzie ludzie startują tylko po to, żeby zwiększyć sobie zarobki. Pamięta ostatnie wybory... Pierwsze posiedzenie rady miasta i co było pierwszym tematem dyskusji? Podwyżka dla radnych. Oczywiście wszyscy byli za.
Prawie 50% wyborców mieszka za granicą i nie ma jak głosować...
tak naprawde to nie ma na kogo glosowac.
Nie w dupie.Większość zdaje sobie sprawę z tego że wybory w tej formie to parodia wyborów.Osobiście nie chodzę i nie będę chodził dopóki nie zmienią Ordynacji Wyborczej.tak aby nie głosować na partie tylko na ludzi.Nie będę sankcjonował swoją osobą braku demokracji.