Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1581 1663
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Overmind96
+59 / 73

Ukarać ich adekwatnie do czynu - zamknąć w najgorszym możliwym więzieniu, głupotę trzeba tępić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prottos97
+25 / 29

Dokładnie, to nie ekolodzy tylko ekoterroryści z greensh**u

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch47
+16 / 16

Nie ma to jak Putin z nimi zrobił porządek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Borsuk231
+16 / 16

Xar, wymieranie gatunków jest rzeczą całkowicie normalną. Takie rzeczy się działy jeszcze zanim człowiek rozpoczął jakąkolwiek działalność. Inna nazwa tego zjawiska to po prostu selekcja naturalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MOJNIC
-1 / 7

@BlueAlien
Nie masz racji. Głównym, albo nawet i jedynym celem ewolucji jest aby jeden gatunek wyrosl ponad wszystkie i je stopniowo wypieral, az przejmie calkowicie wladze(nastepnym stopniem jest podboj innych planet i tak dalej). Nie wazne jakim sposobem. Czlowiek nawet moze wysadzic wszystkie inne gatunki atomem, i to jest w pewien sposob naturalne bo natura dala dla czlowieka intelekt, dzieki ktoremu moze to zrobic. To tak jak bys gadala, ze to nie naturalne, ze lew zlapal gazele i ja je, bo jest silniejszy i inteligentniejszy. To nie tak! Natura dala mu sile i inteligencje zeby ta gazele mogl dorwac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MsMera
+1 / 5

@MOJNIC: " Głównym, albo nawet i jedynym celem ewolucji jest aby jeden gatunek wyrosl ponad wszystkie i je stopniowo wypieral, az przejmie calkowicie wladze(nastepnym stopniem jest podboj innych planet i tak dalej)." Trzymajcie mnie, bo zejdę, bo takiej bzdury to dawno nie widziałam. Ktoś tu chyba nie zna znaczenia pojęcia "ewolucja". Przykro mi, w piątej klasie podstawówki powinni to wyjaśniać, więc może w przyszlym roku ci pani od przyrody wytłumaczy. :D

A tak BTW to natura nic lwu nie dała. Natura ogółem nic nikomu nie daje, a już na pewno nie w jakimś konkretnym celu, jak łapanie gazel.

@BlueAlien: "Nautura nie jest głupia, robi wszystko po to, by kazdy gatunek sie dostosowywał." To też jest głupawe zdanie, bo natura nie ma mózgu i nic nie robi tak naprawdę, bo to tylko określenie na ekosystem ziemski i zbiór wszystkich żywych organizmów, oraz interakcji między nimi. A już na pewno nie "robi wszystkiego po to, by każdy gatunek się dostosował", bo takie np. mamuty wyginęły. I co, natura zawiodła? Jej "robienie wszystkiego" zawiodło? No bez żartów. Ale ogółem z argumentacją jak najbardziej się zgadzam. Przy obecnym tempie wymierania za 500 lat wymrze niemal wszystko, prawdopodobnie wliczając człowieka, bo niestety, ale całe nasze jedzenie pochodzi od roślin i zwierząt a nie z powietrza, a jak roślin i zwierząt nie będzie, to cóż... nas też nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 grudnia 2014 o 1:37

avatar Xar
-3 / 7

Jest taka fajna teoria, ze okystem calej planety to jednosc i jesli jakis gatunek(ew. grupa) staje sie zbyt dominujacy to tak bardzo zakloca dzialanie ekosystemu, ze w koncu wyginie,gdyz jego dzialania w koncu dotkna tez i jego.W zwiazku z tym,ze czlowiek ma duze mozliwosci, ale nie zachowuje rownowagii z otoczeniem, to jak dotrze do nas ta fala zniszczenia, ktora rozsialismy,to nie bedzie co zbierac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MsMera
+1 / 1

@Xar: Ech, miałeś ocenę -1(3), to dałam ci plusa, po czym się zmieniło na -1(5). Syzyfowa praca z tymi ludźmi.

Ale masz całkowitą rację. Niestety ludziom się ubzdurało, że jesteśmy "ponad to", że "nie jesteśmy zwierzętami" i że "z naturą nie mamy nic wspólnego". Co jest oczywistym błędem. Możemy żyć na Ziemi tylko dlatego, że Ziemski ekosystem wciąż jeszcze nas utrzymuje, ale jak on runie, to nas pociągnie za sobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+43 / 47

Banda idiotów i oszustów. Jak dla mnie kolejna organizacja celująca w zbijanie kasy na datkach. Osobiście znam mnóstwo osób oszukanych przez Greenpeace na ankietowaniu ludzi. Zatrudniaja młodych potrzebujących kasy ludzi, a potem im kasy nie wypłacają. Robią co jakiś czas akcję, o której jest głośno, a która nie ma sensu większego. Pewni "góra" zbiera sporo kasy z datków i dostatnio żyje za kasę frajerów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
+18 / 44

No patrz, tak samo mnie obchodzi jakiś zagrożony żuczek gnojak niepospolity... A to w jego ochronie ci idioci złamali prawo (całkowity zakaz wstępu na płaskowyż) oraz zniszczyli zabytek. Powinno się za to tych działaczy na nawóz przerobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
+4 / 20

@PM - Po co? Może ty pójdziesz sadzić lasy jak teraz się to robi - wzdłuż linii? Co tam, że taki drzewostan jest słaby. Bardzo słaby - przez brak zróżnicowania flory. Byłeś w takim sadzonym ręcznie zagajniku? Drzewa są bardzo słabe, łamliwe i karłowate. Tak działa Greenpeace. A tym czasem leśnicy robią "dzikie" szkółki leśne - gdzie drzewa rosną spokojnie w odciętym od ludzi terenie, naturalnie, niesymetrycznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
0 / 16

@BlueAlien - Ty widzę nie byłeś, ale wypowiadasz się. Mówisz "nie wszystkie drzewostany są tak sadzone" - a co ja powiedziałem? Czytamy! Myślenie nie boli. Przynajmniej mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+2 / 4

@BlueAlien.Te rysunki nieczego nie ucza?czyli wg.ciebie historia to nie nauka?archeologia,nauka zajmujaca sie zyciem ludzi itp,wiele kierunkow jest z tym powiazanych.Naukowcy do tej pory sie glowia jak wykonano te rysunki z taka dokladnoscia i w jakim celu.Rozumiem ze umiesz wytlumaczyc sens tych rusynkow,machu pichu i inne osiagniecia kulturowe.Oczywiscie nie jestes a tyle madra,czego sie spodziewac po 11latce.Dorosly czlowiek nie jest na tyle glupi,nie nazwie tego bzdetami chyba ze jest niedorozwiniety umyslowo i zyje we wlasnym swiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MsMera
0 / 0

@BlueAlien: Ale wiesz, że ci naukowcy co się niby "głowią" choć jak już pisałam, takie rysunki można zrobić za pomocą łopatki, kijka i sznurka), to archeologowie i historycy. Oni raczej paliwa i tak by nie wynaleźli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sd
+19 / 21

tylko że zrobili je ludzie kilka tysięcy lat temu (zabijcie mnie jeśli się mylę)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jan_Maria_del_Monte
+6 / 6

Ale wiesz, że to są rysunki zrobione KILKASET LAT TEMU?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anubis_
+12 / 16

@BlueAlien Gratuluję! Osiągnęłaś maxymalny poziom ignorancji! Przed Tobą 100 poziomów mistrzowskich. +50% do EXPa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+10 / 14

BlueAlien: A cały ten ekologiczny cyrk czemu służy? Nie ma żadnej wartości ani żadnego pożytku, energia odnawialna to mit - nie jest ani czysta, ani bezpieczna, w dodatku sama w sobie stanowi bezpośrednie zagrożenie dla zwierząt i równiez jest ingerencją w ekosystem. Pomyleńcy z Greenpeace i innych sekt nie robią niczego dobrego poza napędzaniem biznesu ludziom zajmującym się zarabianiem na "zielonych" przedsięwzięciach, co czyni ich pożytecznymi idiotami, którzy dla cywilizacji i kultury są zakałą, nie wartością. W przeciwieństwie do dzieł sztuki, w tym najstarszych i najbardziej prymitywnych, które tak krytykujesz. Ekologia nie rozwiązuje żadnych problemów, ona sama NIM JEST i kolejne takie problemy tworzy, hamuje rozwój technologiczny i rodzi takich żałosnych, odmóżdżonych terrorystów jak ci na zdjęciu w democie. Idź się wypłacz do admina że cię znowu "zgwałcili" przez internet i mnie zbanuj, ale wszystkich nie ocenzurujecie ani nie ogłupicie, oszołomy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2014 o 20:00

avatar Anubis_
+3 / 7

@BlueAlien Gdyby nikt nie interesował się tym, co było kiedyś nie byłoby tego, co jest dziś. Ludzie uwieczniali kiedyś swoją wiedzę i kolejne pokolenia czerpały z niej i udoskonalały się, przez co mamy dzisiaj to co mamy. Dlatego wynalezienie pisma było takie ważne w historii człowieka. Masz 21 lat, a tego nie pojmujesz. Ja, uczeń 2 klasy gimnazjum zdaję sobie sprawę ze znaczenia historii, to jaki ma wpływ na dzisiejszą kulturę, odkrycia, a nawet prawo. Możesz być z siebie dumna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2014 o 21:28

M masti23
-4 / 4

@Andrej.Ignorancja jest mowienie ze energia odnawialna nie jest czysta,sam nie pochwalam dzialan tych ekoterrorystow,nie mozna tez mowic ze energia odnawialna jest szkodliwa.Spojrz na Chiny,tam co 1-3tyg powstaja nowe elektrownie weglowe,ludzie tam cierpia z powodu smogu,zamykaja szkoly w tym czasie bo za duze zanieczyszczenie jest.Jedynie do elektrowni wodnych mozna miec watpliwosci,chinczycy zatopili spora czesc miast i dziedzictwa by wybudowac najwieksza elektrownie wodna na swiecie,wiele ryb wymarlo,a woda jest strasznie zanieczyszczona.Wybudowano elektrownie bez zadnych rozwiazan dla ochrony ekologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anubis_
+5 / 7

@BlueAlien A teraz już nigdzie nie stosuje się znaków egipskich, a niektórzy ludzie potrafią je odczytać. Nie potrafisz zrozumieć, że odkrycia sprzed wieków mają wpływ na to, co jest teraz. Zapisywano różne metody leczenia, demokracja ma kilka tysięcy lat, Newton, Bell i Edisson i wiele innych osób dokonało niesamowitych rzeczy, których w życiu nie dokonali by bez pisma i czerpania z osiągnięć przodków. Historia to wiedza, z której cały czas się czerpie, aby odkrywać nowe rzeczy, a nie stać w miejscu. Jeśli tego nie potrafisz zrozumieć jesteś poprostu tępa. W naszej naturze jest to, że chcemy więcej i więcej. Jeśli przeszkadza Ci postęp to wyprowadź się do lasu. W przyrodzie właściwie wszystko żyje kosztem czegoś. O ile mi wiadomo jesteś studentką- po co, skoro ukończyłaś liceum? Po co chcieć więcej? Co do zabijania zwierząt bez uzasadnienia to się zgodzę, że to głupota. Za jakiś czas może się okazać, że będzie można samemu produkować żywność, bez użycia zwierząt, lecz wtedy byłoby ich za dużo. Gdyby nie chęć posiadania czegoś więcej to nadal żylibyśmy na drzewach. Jeśli takie życie Ci odpowiada, to wyprowadź się do dżungli i żyj razem z małpami. Nikt cię nie trzyma, a przynajmniej nie będziesz hipokrytką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2014 o 22:41

avatar Andriej69
+5 / 7

BlueAlien, więc jesteś dumna ze swojej ignorancji i głupoty? Ja wiem ze tacy jak ty nie są zdolni do abstrakcyjnego myślenia, ale używanie feministyczno/autoterapeutycznego hasełka "Jestem dumna z... (wpisz losową wadę)" WSZĘDZIE jest tylko objawem umysłowej tresury. Zresztą co ty pieprzysz? Żarówki zakazane i co? Bez zwykłej żarówki nie byłoby ledowych, które są TECHNOLOGICZNYM ULEPSZENIEM wynalazku Edisona, jest takie coś jak ciąg przyczynowo-skutkowy, do cholery. Wszystkie te twoje idiotyzmy wziąłbym za trolling, ale biorąc pod uwagę to że jesteś feminazistką, jednoznacznie wskazuje na fakt że jesteś po prostu cholernie ograniczona. Ciekaw jestem kiedy połączysz "niszczenie przyrody" z uprzywilejowaniem białych samców...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MsMera
-1 / 1

@Husarz, a bzdury gadasz. Idź sobie na Discovery, National Geographic, History czy innym takim kanale obejrzeć program o Nazca. Setki razy już w TV pokazywali, że wszystkie te rysunki da się w praktyce zrobić przy pomocy kijka, sznurka i łopatki, a jedynym problemem jest to, że to czasochłonne. To już większym fenomenem jest Stonehenge, jak oni tam te głazy setki kilometrów transportowali, o ile się orientuję...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 grudnia 2014 o 1:43

D DariaGP
+6 / 6

W wyniku ich ingerencji powstało nowe "coś" w okolicy dzioba. Wystarczy w Internecie wyszukać dobrej jakości zdjęcia przed i po.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drakan
-5 / 5

DariaGP - skoro już tak w tym internecie szukałaś to na pewno nie przeoczyłaś faktu że napis utworzony przez GREENPACE to nic innego jak tkanina położona na ziemi. Ekolodzy niczego nie zniszczyli ale "mądrale" dla których źródłem wiedzy objawionej jest faktopedia.pl będą trabić o tragedii na skalę światowa bo jakiś gimbus wrzucił "fakt" który z rzeczywistością nie ma niec wspólnego. Jak tak czasem sobie pomyślę że "przyszłość", nie tylko naszego narodu karmi się mądrościami z portali typu "faktopedia" czy joemonster to uczucie które mnie ogarnia jest mieszaniną niedowierzania, wstrętu i grozy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~catarsky
+4 / 4

PeerZett, drakan,
Ważne nie są tylko linie rysunku ale cała jego okolica. To trochę tak jakby powiedzieć, że w obrazie Mona Lisy jest ważna tylko modelka a resztę płótna z tłem itp można nawet odciąć, bo są bezwartościowe. Greenpeace zadeptał stare ślady pozostawione przez twórców rysunków i pozostawił swoje odciski butów, które będą widoczne przez następne kilkaset lat. To tak, jakby wspomnianej Mona Lisie, ktoś lodami zostawił kleksa nad głową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PeerZett
0 / 0

Nie no generalnie chodziło mi o to, że my się tu zajmujemy dywagacjami na temat tego, czy koliber został zdeptany czy nie, na temat tego kiedy zaczyna się dewastacja mienia, na temat hipokryzji greenpeace - a założę się, że większość z nas nawet nie pamięta treści napisu, jaki Greenpeace pokazało. Myślicie, że kogoś na prawdę obchodzi ten koliber? Ważna jest kasa - nikogo nie interesują lasy, które wycina się codziennie w ogromnych ilościach. Ja jeszcze raz powtórzę, co powiedziałem wyżej - na pewno wśród Greenpeace są ludzie o szczerych intencjach. I oni chcieli coś nam powiedzieć. Nie zdołali ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rikam
+5 / 11

Ekologia przede wszystkim !
Nie no żartuje...
To są psychole...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antykyd
0 / 0

Po raz 2789698247689749276743276734285080250238592954239 raz na tej stronie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toastt
+13 / 13

Według mnie Greenpeace to organizacja inwalidów w każdej kwestii, ponieważ nie widziałem jeszcze jakiejkolwiek akcji, mającej na celu ratowanie planety, która by się udała i cokolwiek zmieniła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Farias
+13 / 13

A z jakiegoś zagrożonego Gównojada Marichuańskiego może jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+10 / 12

Ty się lepiej zajmij kolejną pizzą albo słoikiem nutelli, BlueAlien, a na temat kultury to się nie wypowiadaj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Borsuk231
+4 / 4

BlueAlien, co Ty pieprzysz za głupoty. Jak już wspominałem wcześniej, wymieranie i pojawianie się nowych gatunków to normalne zjawisko, zwane również selekcją naturalną. Podaj mi choć jeden przykład, żeby wyginięcie jakiegokolwiek gatunku stało się jakąś katastrofą. Ale cóż poradzę, kiedy ktoś łyka eko-propagandę lepiej niż pelikan. Wystarczy posiadać jakąkolwiek wiedzę na temat ekologii, by wiedzieć, że Greenpeace to prędzej organizacja terrorystyczna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+4 / 4

@BlueAlien.Natura to nie tylko zwierzeta,to tez zjawiska stworzone przez nature np:jaskinie itp,to tez zalicza sie do dzidzictwa kulturowego,roznego rodzaju pomniki przyrody,mysle ze ci ekoyerrorysci tez by je zniszczyli by wypisywac hasla typu,,ratujmy mrowke".Twoj dom tez mozna zniszczyc,przeciez to tylko budowla i w porownaniu do starozytnych budowli to twoj dom jest g^wno warty.Zrezygnuj z kosmetykow,testuja je na zwierzetach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
0 / 2

Wiem, bo obżeranie się ciastem, serem i czekoladą w trakcie wyżywania się w internecie to modus operandi typowej feminazistki, a popijać to ty możesz najwyżej Red Label z Coca-Colą z promocji w Biedronce, LoL
Przyjęłaś za punkt honoru udowodnienie kolektywnego idiotyzmu wśród feministek? Jeśli tak, to brawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MsMera
-1 / 3

@Borsuk: Pozwól, że tobie i innym wkleję coś, co swego czasu napisałam do Ajuto, próbując wytłumaczyć, czym się różni naturalne tempo wymierania od obecnego tempa wymierania, które jest spowodowane przez ludzi. A więc: ------------------------- "I w tym momencie mogłabym skończyć dyskusję, bo dyskusja z ignorantami nie ma sensu, ale jeszcze powiem coś o wymieraniu. Podam ci trochę liczb, żebyś wiedział, o jakiej masakrze my mówimy. Wiesz jakie jest naturalne tempo wymierania gatunków? Średnio 1/5 000 000 (co znaczy, że na każde 5 milionów gatunków istniejących na Ziemi jeden w ciągu roku wymiera (i zwykle też jeden powstaje)). Większość szacunków zakłada, że na świecie jest niecałe 10 milionów gatunków, więc rocznie powinny wymierać niecałe dwa gatunki NATURALNIE, choć przyznaję, że niektóre szacunki zakładają, ze gatunków jest więcej w sumie, ale mało kto raczej sugeruje, że gatunków jest więcej niż 100 milionów. Obecnie tempo wymierania ssaków i ptaków to jeden gatunek NA ROK. Co daje tempo 1/14 000 gatunków. Co z kolei daje nam 350x szybsze tempo średnie naturalne tempo wymierania. A bazując tylko i wyłącznie na tempie wycinania drzew w strefach tropikalnych (nie uwzględniając innych działalności człowieka i zmiany klimatu, ale za to zakładając, że na świecie jest około 10 milionów żuków, bo są i takie szacunki, zwłaszcza że i tak wiadomo, że żuki są najbardziej zróżnicowaną grupą zwierząt.) możliwe, że tracimy nawet 20 000-50 000 gatunków samych żuków ROCZNIE. 20 000 a 20 (jeśli by brać pod uwagę te szerokie szacunki, że wszystkich gatunków jest nawet 100 milionów) rocznie? I mowa o samych żukach! Wymiera ponad 1000x więcej gatunków żuków niż w sumie powinno wymierać gatunków rocznie albo i więcej, bo zrobiłam bardzo łagodne założenia. Naprawdę nie ogarniasz skali problemu? Ale dobra. Załóżmy, że wcale nie wymiera rocznie 20-50 tys. gatunków jedynie żuków, tylko że w sumie wymiera rocznie 20 000 gatunków zwierząt (choć niektóre źródła podają, że wymiera nawet 140 000 gatunków rocznie). I załóżmy, że w roku 2000 było około 10 milionów gatunków na Ziemi (tyle większość źródeł zakłada). Przy tempie wymierania 20 000 gatunków rocznie do roku 2500 na Ziemi pozostanie 5 gatunków na krzyż, pewnie tylko my (przy odrobinie szczęścia) i trzymane w schronach krowy, kurczaki, ryż, pszenica i może jakieś warzywko (oczywiście wszystko bardzo genetycznie modyfikowane, żeby miało szansę przetrwać) + parę niesamowicie odpornych bakterii. I tyle. 10 milionów gatunków w piz(cenzura)du w ciągu 500 lat.To jest szybciej niż masowe wymieranie z okresu Permu, kiedy to wymarło 95% gatunków. To jest w cholerę szybciej niż wymierały dinozaury, które przecież wymierały na przestrzeni kilkuset tysięcy lat, a i tak w sumie wymarło może 75% gatunków. Każdy, kto nie widzi problemu w obecnym masowym wymieraniu, to chyba jest kurde poje(cenzura)bany jakiś."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 grudnia 2014 o 2:02

avatar przemowczarski
+9 / 11

nazwijmy sprawy po imieniu, greenpeace to organizacja przestępcza, terrorystyczna... banda zakłamanych hipokrytów, którym chodzi o wyłudzanie kasy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemowczarski
+2 / 4

gdy byłem młody i głupi to dałem się nabrać na te bajeczki tych ekoterrorystów, jednak z czasem przejrzałem na oczy... im chodzi tylko o kasę, ich można kupić, odpowiednio zapłacisz to masz spokój, rzekoma walka o planetę to tylko pretekst do wyłudzania kasy... powinno się ich zdelegalizować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+9 / 13

Dla mnie ekopoyeby to totalni inwalidzi umysłowi, we wszystkich kategoriach, ew. pożyteczni idioci. Ktoś naprawdę musi ukrócić ten proceder i do tego ukrócić go brutalnie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+2 / 4

Ci ekoterrorysci to takie same oszolomy jak feminazistki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+1 / 1

Bardzo mi miło Varant, bo ja cię w ogóle nie kojarzę, ale co do ekooszołomów i feminazistek moja tolerancja równa się zeru, możesz być pewien. czodA13 - jaki typowy chwyt powodowany bólem dupy, czepianie się nicka, LoL. Ta trzynastka w twoim to w takim razie IQ czy twój wiek? Pytanie retoryczne, mam to gdzieś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 1

@Czoda.To do mnie?jak tak,to w moim nicku jest twoj iloraz int.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ZłyJa
-3 / 5

No ja nie mówię,że Ci co to zrobili nie są głupi, ale..... Jakby na to nie patrzeć to koliber nie jest ruszony, ani trochę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+2 / 4

Bezczelne zielone gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

Ta organizacja troche sie zagalopowala w swoich dazeniach do celu, chca ratowac przyrode/ekologie kosztem zabytkow kulturowych,zwykla hipokryzja.Ma ktos jakies zrodlo tego info?bo faktopedia nie jest wiarygodnym zrodlem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregor2
-2 / 4

Nikt nie lubi greenpeace'u i wszyscy mają ich za debili (nie trzeba o ich głupocie tyle pisać, tylko zyskują popularność). Podpis jest idiotyczny, można było wymyślić coś co w języku polskim ma więcej sensu. Ludzi tworzący tego kolibra też musieli zostawić ślady stóp, im to jakoś nie przeszkadzało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwasorod
-1 / 1

.....ja tam żadnych zniszczeń nie dostrzegam.........z drugiej strony co może powiedzieć jakiś zafajdany minister żeby odwrócić uwagę od prawdziwego problemu ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wpb92
0 / 0

Paradoksalnie Greenpeace osiąga zazwyczaj odwrotne skutki niż oczekują :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Skuteczna
0 / 0

Inwalidztwo językowe czy inny rodzaj? Zabytków kultury drogi troglodyto językowy, a nie zabytków kultoralnych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janosikowy
0 / 0

A czemu ten zabytek jest kulturalny? Bo mówi proszę, przepraszam i dziękuję?

Złowrogie ślady stóp obok rysunku... Zapewne na wieki wryły się w piaszczystą powłokę ziemi obok rysunku... No rzeczywiście, toż to totalna demolka.... Szczególnie w porównaniu do tego co robią sami Peruwiańczycy - w 2013 wpuścili tam firmę zajmującą się górnictwem Gálvez, która trochę rozorała część terenu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem